Društvo| Ljudska prava

"SAD ĆU TI BRE PIŠEM OMETANJE BRE"

Freedom of Information RSS / 10.10.2019. u 20:04

Juče mi je privukao pažnju "slučaj" građanina D.V. koji se, povodom nedozvoljenog parkiranja, našao u jednoj sasvim neočekivanoj, ni malo poželjnoj situaciji.

Pripadnici komunalne milicije koja je tražila njegove podatke dao je ličnu kartu ali nastavio da joj postavlja pitanja a da mobilnim telefonom snima događaj, što je milicionerku posebno nerviralo pa je komunikacija postajala sve neprijatnija.

Deo komunikacije videli smo i na TV:

Pošto snimate, evo imate snimak da će vam stići prekršajni nalog na kućnu adresu.

Šta znači to, lepo Vas pitam, nemojte da ste bahati, šta se dešava sa kaznom?                                    Ajde,vozi!                                                                                                                                                                           

Šta ste rekli, ajde vozi, nećete da mi kažete šta se dešava sa kaznom?                                                           

Dobićete prekršajni nalog, ja sam lepo rekla.                                                                                                     

Šta znači to, koja kazna je u pitanju?                                                                                                                        

Kao ne razumeš, nikada nisi dobio kaznu? Daj telefon.Sad ću ti bre pišem ometanje bre!                          

Koje ometanje?                                                                                                                                                        

Sad ću ti bre, pišem napad.                                                                                                                                 

Koji napad?"

U toku razgovora milicioneri su izašli iz kola, usledilo je zavrtanje ruku i ubacivanje D.V. u auto komunalne milicije.

D.V. je kasnije ispričao da je "njegova" milicionerka  sedela sa njim pozadi, da je on bio prebačen preko prednjeg suvozačkog sedišta, klečeći na zadnjem sedištu, a ona mu je držala zavrnute ruke i pretresala džepove. Da je, kad su ga uveli u kola  imao sa sobom kovertu sa 150 hiljada dinara koje je neposredno pre toga podigao u banci a da je, kad su ga izvukli napolje, ona ostala u kolima, a on u džepu više nije imao taj novac,što je odmah prijavio.

Ispričao je i da se drama nastavila u stanici, da su milicajci umesto objektivnog zveštaja pred njim pisali "scenario" u kom on postaje nasilnik, napada milicionerku, dakle vrši krivično delo.

D.V. je, međutim imao sačuvan snimak događaja koji je sa svojim advokatima odneo i načelniku komunalne milicije. Načelnik mu se, mu se izvinio. Odgovarajući na pitanja TV  iz komunalne milicije su,saopštili da milicionari nisu opravdano i pravilno upotrebili sredstva prinude, da su prekoračili granice svog službenog ovlašćenja, da su suspendovani, da su pokrenuti disciplinski postupci,..

Hoće li ti pokrenuti postupci dati efekat? Možda, mada neke ranije situacije ( npr. slučaj kad su komunalci iz pratnje tadašnjeg gradonačelnika S.Malog novinarki ne samo neovlašteno oduzeli telefon, nego pregledali i brisali sadržaj memorije) ne daju baš mnogo prava na optimizam. Ali, koliko god bilo važno pitanje odgovornosti u svakom pojedinačnom slučaju, nije najvažnije.

Važnije je,i ovaj slučaj je više nego "dobar" povod za to, podsetiti da su još u vreme uvođenja komunalne policije, (od nedavno milicije) u sistem prema tome postojale veoma ozbiljne rezerve. A "komunalci" su ipak dobijali sve više, uz pendreke su dobili i biber sprej i ovlašćenja da privode, vezuju, pretresaju, oduzimaju stvari, čak i da deluju u civilu i njihov broj je višestruko uvećan. A istovremeno javnosti nikad nije predočena ne iole ozbiljnija, nego nikakva analiza efekata delovanja nove bezbednosne strukture. 

 

.



Komentari (386)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 20:20 10.10.2019

sns vojska

Darta Vejdera.

tasadebeli tasadebeli 07:42 14.10.2019

Што ти је Служба! Чудо једно!

Једном заступник грађана, увек заступник грађана.
mariopan mariopan 10:51 14.10.2019

Re: Што ти је Служба! Чудо једно!

tasadebeli
Једном заступник грађана, увек заступник грађана.

Meni je uteha da postoje časni ljudi kojima nije samo svoje dobro na pameti. Ionako mislim da smo kao društvo svakako, pa i moralno potonuli, zato pozdravljam svaki pokušaj da se nešto popravi.

Za g. Šabića
freehand freehand 15:54 14.10.2019

Re: Што ти је Служба! Чудо једно!

tasadebeli
Једном заступник грађана, увек заступник грађана.

Aleksa Žunić o Službi i Zaštitniku građana...
predatortz predatortz 20:31 10.10.2019

U Bosni bi rekli...

... udarila vila na Halila!

Bahata pandurka na bahatog građanina.
Je li nepropisno parkirao?
Jeste!
Pa što se onda pravi blesav? Uzmeš kaznu, platiš i to je to.
Šta snima i postavlja glupa pitanja?
Da je ona bila iole bistrija, trebala ga je, uz persiranje i asistenciju redovne policije, privesti.
Ovako, ispala je ćurka iako je bila u pravu.
highshalfbooze highshalfbooze 21:18 10.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

Ovako, ispala je ćurka iako je bila u pravu.

Tako je, na Goli Otok ga je trebala.
milisav68 milisav68 21:18 10.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

asistenciju redovne policije, privesti.

A što da ga privede (ako kazna stiže na kućnu adresu)?

Zabranjeno parkiranje, slika, napiše kaznu, i ćao-zdravo.
predatortz predatortz 21:20 10.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

milisav68
asistenciju redovne policije, privesti.

A što da ga privede (ako kazna stiže na kućnu adresu)?

Zabranjeno parkiranje, slika, napiše kaznu, i ćao-zdravo.


Pa zbog ovog drugog dela, ometanja službenog lica u vršenju poslova...
highshalfbooze highshalfbooze 21:25 10.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

Pa zbog ovog drugog dela, ometanja službenog lica u vršenju poslova...


Kako je ometao službeno lice, jel tražio da miriše ružu?
predatortz predatortz 21:27 10.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

highshalfbooze
Pa zbog ovog drugog dela, ometanja službenog lica u vršenju poslova...


Kako je ometao službeno lice, jel tražio da miriše ružu?


Evo, šale radi, probaj bilo gde u EU, ili ne dao ti Bog u Americi, da malo fotkaš pandura i da ga zajebavaš dok on od tebe traži da postupiš po zahtevu za koji on ima sva ovlašćenja.
freehand freehand 21:35 10.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

highshalfbooze
Pa zbog ovog drugog dela, ometanja službenog lica u vršenju poslova...


Kako je ometao službeno lice, jel tražio da miriše ružu?

Tip je bezobrazna budala koja prati trend u kome se "građani" bave provociranjem službenih lica ne bi li se posle producirali na internetu.
Kad ih zgodi sreća da nalete na balvane kratkih živaca kojima sigurno nije mesto u bilo kakvoj službi u kojoj se kontaktira sa građanima a ne daj Bože državnoj i još sa širokim ovlašćenjima na sredstva prinude - sreći nema kraja.
highshalfbooze highshalfbooze 21:39 10.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

Evo, šale radi, probaj bilo gde u EU, ili ne dao ti Bog u Americi, da malo fotkaš pandura i da ga zajebavaš dok on od tebe traži da postupiš po zahtevu za koji on ima sva ovlašćenja.


Evo, šale radi, tebe pitam koji član zakona sankcioniše snimanje službenog lica na javnom mestu?
predatortz predatortz 21:45 10.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

highshalfbooze
Evo, šale radi, probaj bilo gde u EU, ili ne dao ti Bog u Americi, da malo fotkaš pandura i da ga zajebavaš dok on od tebe traži da postupiš po zahtevu za koji on ima sva ovlašćenja.


Evo, šale radi, tebe pitam koji član zakona sankcioniše snimanje službenog lica na javnom mestu?


Onaj koji kaže da si dužan da postupiš po zahtevu službenog lica, a ne da se majmunišeš.
highshalfbooze highshalfbooze 22:01 10.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

Onaj koji kaže da si dužan da postupiš po zahtevu službenog lica, a ne da se majmunišeš.


Čudi me, zaista, da ti uvek smeta totalitarna država i diktatura vlasti u doba "komunizma", a ne smeta ti to sve isto pa i grđe u vreme "demokratije". Izgleda da tebi ne smeta ponašanje, već onaj ko ga primenjuje

bocvena bocvena 22:02 10.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

ma fantasticna jedna ekipa ti komunalni milicajci!
prosto da ih covek pozeli za zeta ili snajku:)skoro ko sudski izvrsitelji i notari.

jbt, delovanje u civilu, pretresanje i privodjenje neke osiromasne, a nadrkane boranije,...dve hiljade ovamo, 30 000 onamo...cuti i ne ometaj.

da im damo i pistolje, pa da ide brze, bolje i jace?

predatortz predatortz 22:06 10.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

highshalfbooze
Onaj koji kaže da si dužan da postupiš po zahtevu službenog lica, a ne da se majmunišeš.


Čudi me, zaista, da ti uvek smeta totalitarna država i diktatura vlasti u doba "komunizma", a ne smetati to sve isto pa i grđe u vreme "demokratije". Izgleda da tebi ne smeta ponašanje, već onaj ko ga primenjuje


Policijska ovlašćenja su, manje više, ista. Ovaj "građanin" se pravio blesav. Žao mi je što nije naišao na iskusnog službenika, koji bi ga bez padanja u vatru, stavio na mesto. Ne podnosim bahate ljude. Svesno je pogrešno parkirao, pa onda pita "koji prekršaj". Njegov cilj je bio da provocira. Službenica nije dorasla poslu koji joj je poveren i treba da je suspenduju. No, ovaj vaš "građanin" je običan smrad.

highshalfbooze highshalfbooze 22:09 10.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

Ovaj "građanin" se pravio blesav.


A ko to kaže da je protivzakonito da se građanin pravi blesav?



predatortz predatortz 22:16 10.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

A ko to kaže da je protivzakonito da se građanin pravi blesav?


Nije, ali je u tom slučaju sasvim zakonito da budeš priveden, pa malo ostavljen u hodniku, na par sati, dok dođeš na red. Ili da se, zbog čudnog ponašanja, detaljno pretrese tvoje vozilo...
Sve je to po zakonu. Pa još ako naiđeš na iskusnog pandura, koji neće povisiti glas, obraćaće ti se sa poštovanjem, a pritom će biti spor i detaljan, shcatićeš da si ispao budala i da je mnogo civilizovanije da platiš kaznu za prekršaj koji si napravio, bez nepotrebnog džiberisanja.
highshalfbooze highshalfbooze 22:19 10.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

u tom slučaju sasvim zakonito da budeš priveden


Zakonito je da bude neko priveden ukoliko ne krši zakon?

Super
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:25 10.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

A ko to kaže da je protivzakonito da se građanin pravi blesav?


Ma nije protivzakonito ali je bahato.

Bahato parkiranje je bahato parkiranje, to ne opravdava ni pritupa službenica.

A da je bila samo profesionalna, zvanična, da je samo uspela da ostane na Vi, da je komunicirala samo službeno i hladno, bez onog "ajde vozi....saću ti pišem bre....kako ne razumeš" i ostale glupsti, ovaj bi ispao budala (što i jeste)

Srela su se dva negativca, i ne treba zbog negativnosti jednog, drugog negativca svrstavati u pozitivce.

Naravno, veći problem je što je negativan državni službenik nego neki anonimni građanin, ali i taj građanin je da ga ne poželiš za prijatelja.
predatortz predatortz 22:26 10.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

highshalfbooze
u tom slučaju sasvim zakonito da budeš priveden


Zakonito je da bude neko priveden ukoliko ne krši zakon?

Super


Ne, ali ako odbiješ da se udaljiš zakon si prekršio.
Kažem ti, samo je pogrešila u terminologiji.

Posle utvrđivanja identiteta je trebala da mu kaže:

Udaljite se!

A ne: Ajde, vozi!

Pa, ako posle jasnog naređenja to odbije, onda zakon dozvoljava sve ono što sam napisao.
Doduše, to važi za policiju.
Ove nove milicije, koliko znam a ne drži me za reč, mogu da te zadrže na licu mesta do dolaska policije.

srdjan.pajic srdjan.pajic 02:01 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

A da je bila samo profesionalna, zvanična, da je samo uspela da ostane na Vi, da je komunicirala samo službeno i hladno, bez onog "ajde vozi....saću ti pišem bre....kako ne razumeš" i ostale glupsti, ovaj bi ispao budala (što i jeste)


Pa da je bila takva, verovatno je ni ovaj pogrešno parkirani građanin ne bi maltretirao telefonom u lice.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:04 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

Udaljite se!


Koliko metara se, po policijskom pravilu službe, smatra za "udaljavanje"? Ako čovek ima novi ajfon, sa zumom, jel u redu da nastavi snimanje bahatog službenika sa propisane udaljenosti?
predatortz predatortz 08:51 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

srdjan.pajic
Udaljite se!


Koliko metara se, po policijskom pravilu službe, smatra za "udaljavanje"? Ako čovek ima novi ajfon, sa zumom, jel u redu da nastavi snimanje bahatog službenika sa propisane udaljenosti?


Stvar je vrlo prosta.
Građanin je napravio prekršaj, pandurka je u početku postupala profesionalno.
Onda je građanin počeo da glumi budalu i postavlja imbecilna pitanja, tipa:

Šta znači to, koja kazna je u pitanju?

Ova nije trebala da dozvoli da je iznervira, nego je, da je imala iskustva, trebala da vodi razgovor u ovom pravcu:

Pišem vam kaznu za nedozvoljeno parkiranje. Imate li problem da to razumete? Stvar je jednostavna - vi ste nepropisno parkirani, ja vam pišem kaznu za taj prekršaj. Kaznu ćete dobiti na adresu.

Pa kad pavijan nastavi da glumi ludilo, ona je trebala:

Da li ste konzumirali alkohol ili neke nedozvoljene supstance? Vaše ponašanje me navodi da posumnjam u to. Moliću vas da sačekate patrolu saobraćajne policije kako bi utvrdili da li ste u stanju da nastavite vožnju.

Itd, itd...

Pa snimaj koliko hoćeš.
nikvet pn nikvet pn 10:56 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...


Само посао под професионалном тајном (адвокат, лекар...) подразумева забрану снимања.

Напротив, јавни службеник на јавном месту ради јавни посао за јавне паре. Као порески платиша (послодавац) имам право да видим рад кога плаћам и сматрам да је снимање јавних службеника корисно и пожељно.
gedza.73 gedza.73 11:18 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...


hoochie coochie man
Bahato parkiranje je bahato parkiranje, to ne opravdava ni pritupa službenica.


ovo je isti slučaj kao kad bi se neko parkirao na mesto za invalide a onda policajku pitao 'koji je moj prekršaj'. Ili na mestu za trudnice. ili vozio u kontra smeru, preticao preko pune linije...

Srela su se dva negativca, i ne treba zbog negativnosti jednog, drugog negativca svrstavati u pozitivce.


ovaj bi ispao budala (što i jeste)

Lik se u prvom delu snimka ponaša kao klasična kretenčina.
mariopan mariopan 11:39 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

milisav68
asistenciju redovne policije, privesti.

A što da ga privede (ako kazna stiže na kućnu adresu)?

Zabranjeno parkiranje, slika, napiše kaznu, i ćao-zdravo.

Eeee, mnogo je pitao.

Šta imaš da pitaš BRE?

Ima da slušaš i da se klanjaš, jer ona je pooicija BRE, i treba da bude bahata, nije dužna da bude i pristojna.


Znači imamo službu koja ni elementarno vaspitanje ne mora da ima da bi radila sa građanima?

O građanima ne bih, za bahate i nevaspitane, za kršenje zakona -tu su kazne i
Sud po zakonu, ali da se policija ne drzi zakona nego ga krši i da se ovako iživljava nad čovekom, šta god muslili o čoveku, to je nedopustivo.

Koliko je takvih ljudi koji, krivi ili pravi, nisu snimili iživljavanje i nisu mogli da ga dokažu i prijave?

Sme li to da radi takozvana "policija" koja je izmišljena da bi se stranački botovi uhlebili i kojima niko ne zna svrhu, jer redovnu policiju već imamo?

Izgleda da sme.
shone shone 11:59 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

Šta imaš da pitaš BRE?

Ima da slušaš i da se klanjaš, jer ona je pooicija BRE, i treba da bude bahata, nije dužna da bude i pristojna


Mary zašto tako jako Nije dobro za ten. A tek za eleven.




P.S. Loži te ovaj freedom, ne nasedaj sele, oni se uvek izvuku a nahebe sirota raja koja se naloži. Lako je njima, znaš kolki im je prosek za penziju? Probudi se Mary. Nedaj se provocirat. Pitaj Tasu ako sumNJaš u mene.
marco_de.manccini marco_de.manccini 12:57 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...


Evo, šale radi, probaj bilo gde u EU, ili ne dao ti Bog u Americi, da malo fotkaš pandura i da ga zajebavaš dok on od tebe traži da postupiš po zahtevu za koji on ima sva ovlašćenja.

Za EU ne znam, ali u, ne dao ti Bog, SAD, u principu, imaš pravo da snimaš policju na dužnosti na javnom mestu.

From Harvard Law Review:

Smartphones have enabled individuals to capture and broadly disseminate recordings of their interactions with law enforcement. Despite the ubiquity of these recordings, many citizens attempting to record police activity have faced retaliation from police officers. In response, several federal appeals courts have, over the years, recognized citizens’ constitutional right to record the police (podvlačenje moje). Recently, in Fields v. City of Philadelphia, the Third Circuit agreed, holding that citizens have a First Amendment right to record police officers engaged in official duties in public.
predatortz predatortz 12:58 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

Za EU ne znam, ali u, ne dao ti Bog, SAD, u principu, imaš pravo da snimaš policju na dužnosti na javnom mestu.


Znam, ali ne i da je zajebavaš.

A ovaj lik je upravo to radio.
angie01 angie01 13:26 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

nikvet pn

Само посао под професионалном тајном (адвокат, лекар...) подразумева забрану снимања.

Напротив, јавни службеник на јавном месту ради јавни посао за јавне паре. Као порески платиша (послодавац) имам право да видим рад кога плаћам и сматрам да је снимање јавних службеника корисно и пожељно.



narocito sto komunalci u BGDu cesto prelaze svoja ovlascenja i ponasaju se nedopustivo- niko ne zna sta su im tacno ingerencije, kakva im je bila obuka i slicne "gluposti",...pa recimo svakomalo maltretiraju penzose po bus, njih trojica+ toje ridzveja, zavrcu ruke bakicama dok ih izvode iz vozila- sve zbog hebenih 90 dindzi, a o nasem trosku,...pri tome svi penzioneri imaju neke svoje karte, pa ako je neko zaboravio- sta je tu tako strasno, da sestoro ljudi reaguju i to na taj nacin, kao da je ne znam sta u pitanju- ali zato ne reaguju na gomili stvari koje se lako mogu izlistati na spisku njihovih odgovornosti, narocito ako su recimo isto tako nepravilno parkirani neki skupi dzipovi,...ili zauzeti javni prostori bastama ugostitelja, koji za isti prekrsaj verovatno placaju neki harac,...

...pa je ovo snimanje, pretpostavljam nastalo, jer se seruju saveti da to mozda ne bi bilo lose, zbog uobicajenog bahatog ponasanja ove vojske.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:22 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

Lik se u prvom delu snimka ponaša kao klasična kretenčina

Nisam gledao snimak, samo sam blog pročitao, ali i to je dovoljno da se zaključi kakav tip je u pitanju.

Čudno mi je da ljudi koji sebe smatraju pristojnim, koji bahatost deklarativno preziru, staju na stranu kretena samo zato što je protiv vlasti.

Svakakvih idiota ima koji su protiv vlasti, koji provociraju službenike, ali to ni izbliza nije dovoljno da se stane u odbranu njihove bahatosti.

Pogrešno si parkirao, dešava se, pisali ti kaznu, jbg, nisi imao sreće, ćuti, plati, sačuvaj dostojanstvo, i svoje i tuđe, a nemoj ispadati kreten, koliko god da je policajka glupa.

A ovi što mu se dive, baš pokazuju ko su im heroji.
angie01 angie01 16:34 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

A ovi što mu se dive, baš pokazuju ko su im heroji.


a ko mu se divio?...evo, preleteh ponovo po pisaniju, ne vidim da tako nesto stoji u bilo cijem komentaru... ni u najavi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:43 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

predatortz
srdjan.pajic
Udaljite se!


Koliko metara se, po policijskom pravilu službe, smatra za "udaljavanje"? Ako čovek ima novi ajfon, sa zumom, jel u redu da nastavi snimanje bahatog službenika sa propisane udaljenosti?


Stvar je vrlo prosta.
Građanin je napravio prekršaj, pandurka je u početku postupala profesionalno.
Onda je građanin počeo da glumi budalu i postavlja imbecilna pitanja, tipa:

Šta znači to, koja kazna je u pitanju?

Ova nije trebala da dozvoli da je iznervira, nego je, da je imala iskustva, trebala da vodi razgovor u ovom pravcu:

Pišem vam kaznu za nedozvoljeno parkiranje. Imate li problem da to razumete? Stvar je jednostavna - vi ste nepropisno parkirani, ja vam pišem kaznu za taj prekršaj. Kaznu ćete dobiti na adresu.

Pa kad pavijan nastavi da glumi ludilo, ona je trebala:

Da li ste konzumirali alkohol ili neke nedozvoljene supstance? Vaše ponašanje me navodi da posumnjam u to. Moliću vas da sačekate patrolu saobraćajne policije kako bi utvrdili da li ste u stanju da nastavite vožnju.

Itd, itd...

Pa snimaj koliko hoćeš.


Meni ovo izgleda samo kao bolje razrađena metoda za maltretiranje građana koji se tu nešto trte da traže svoja prava, i pokazivanje ko je tu autoritet (u ovom sličaju istetovirana komunalna murkanka sa manjkom fonda reči koja se domogla malo vlasti i važnosti u životu pa sad to demonstrira. To je problem sa gotovo svim pandurima, kao i sa desetarima u vojsci).

Ja sam jednom tako najebao kad me je na autobuskoj stanici ispred bivšeg faksa na Bulevaru Revolucije spopao neki zevzek od murkana, startovao me sa, citiram: 'vadi sve iz ranca' nisam ga ni video kad mi je prišao, onako sa leđa. Ni dobar dan, ni daj ličnu kartu, ništa, nego vadi sve iz ranca, i to baš od mene, pored sto ljudi koji čekaju tramvaj. Video sam posle da je maltretirao i druge koji su izlazili iz zgrade faulteta. Ja se pobunio, pitao sam ga zar ne treba prvo da mi se kutrurno obrati, pa da mi traži legitimaciju, pa onda da mi objasni zašto ga interesuje sadržina mog ranca, da mu je pokažem. Ja očigledno nisam bio u modu da bežim. Murkan je tako popizdeo, da sam mislio da će da me raspali sa pendrekom po labrnji. Ja onda izvadio tablet da mu zapišem broj i prezime sa značke i pitao ga iz koje je policijske stanice da idem da ga prijavim kod starešine, jebote, kad me nije ubio tu na licu mesta. A nisam uopšte bio ni drčan ni bezobrazan, sve sa njim na vi, smireno i polako, koristio sam i moj late-night FM radio glas, doduše, tražio sam da se i on meni obraća sa vi, jer mi se tako obraćaju čak i moji profestori na univerzitetu, što isto nije bilo dobro primljeno sa njegove strane. E, tek kad se uverio da nisam bio privođen ni osuđivan, proverom u stanici putem motorole, i da u rancu ne nosim nikavu sumnjivu kontrabandu, me je ostavio na miru, bez izvinjenja za svoje drsko ponašanje, i bacio se na unezverenog kolegu sa naočarima koje je, videlo se, siroma, upravo izašao sa ispita iz zgrade fakulteta, i zamisli, nosio ranac preko ramana.

Nisam naravno pisao prijavu protiv njega, ne znam ni kako se ni gde to radi, a nije hteo da mi kaže iz koje je stanice milicije, mada sam prestpostavljo da je iz Majke Jevrosime, ali mi došli drugari, pa nisam imao vremena dalje to da isterujem.


alselone alselone 16:46 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

koristio sam i moj late-night FM radio glas

Čitao si knjigu?
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:47 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

alselone
koristio sam i moj late-night FM radio glas

Čitao si knjigu?


Šta čitao, pa ja to praktijujem od malih nogu, mogao sam i ja da je napišem, nego nisam imao vremena.

edit: zezam se, ovaj događaj se desio pre ~desetak godina, opisao sam ga već na blogu našem expolicajcu, i on me je kritikovao što sam panduru koji je, dok je skupljao podatke u ono tefterče sa pozom kao da je uhvatio Kosmajca, pitao gde sam zaposlen. I mene mrzelo da mu objašnjavam da ne živim u Srbiji, i da radim u kompaniji za koju on nikad nije čuo, ja sam mu rekao da nisam nigde zaposlen. Znači, slagao sam službeno lice, eto, i dobio kritiku od exa, koju sam onomad uvažio.

edit 2: Opet ću ovom prilikom da pomenem i pohvalim murkane u mojoj mirjevskoj stanici, koji su keve, uvek bili i ostali, nikad sa njima nikakav problem, sa mnom pričaju na vi iako to nije bitno, i izlgedam ko klinac, završe mi to što treba (prijava stranaca, jebote, od skoro otkad mi je istekao srpski pasoš pa ulazim sa američkim moram i sam sebe da prijavim, a evo, poslednji put sam negde zaturio ličnu kartu pa omašio onaj JMBG po sećanju, i murkan se samo nasmešio, i izdao mi ćagu bez ikakvih izdrkavanja, rekao mi samo da to dopišem kad dođem kući, ako nađem ličnu).



mariopan mariopan 17:14 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

A ovi što mu se dive, baš pokazuju ko su im heroji.

I ja gledam ko mu se divio, niko, koliko vidim.

Stvar je u tome da državni sluzbenik ne sme da se iživljava ni na kome i mora da poštuje proceduru u radu sa svakakvim ljudima.
To im je u opisu posla.
Mogu biti pijani, drogirani, psihički bolesni pa se mogu loše ponašati, pa i ako su nevaspitani, policajci moraju poštovati pravila sluzbe u svim tim slucajevima.
Oni nose uniformu kao znak da zastupaju drzavu i zakone a gle kako je ona postupala?

Zavrtanje ruku i iživljavanje u kolima ne liči na pravila službe već na ličnu odmazdu.
Našla se dva balvana a meni je važnije da državni sluzbenik zna gde su granice?

Policajki je na raspooaganju čitav arsenal optuzbi koje bi protiv njega mogla da podnese, s pravom, da mu sva bahatost izađe na nos kada izađe pred sudiju, koji će po zakonu da ga kazni.

A nikako ne sme sama da sprovodi nekakvu "pravdu" jer ćemo imati divlji zapad ako svi počnemo tako.

Ovog puta ona je uzela pravdu u svoje ruke i prekoračila ovlašćenja koje ima za posao kojim se bavi.

O tome se radi. Bahatog prekršitelja mora da kazni sud a ne ona.

Mene on uopšte ne interssuje, ona je ta koja će ostati u službi i batinati koga joj se prohte umesto da ih sa prijavom prosledi sudu.
gedza.73 gedza.73 17:36 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

hcm
Nisam gledao snimak, samo sam blog pročitao, ali i to je dovoljno da se zaključi kakav tip je u pitanju.

Snimak postavljen na YT je skraćen.
Pretpostavljam da se lik parkirao (izgleda Alfu Romeo ) gde nije dozvoljeno (ili neki sličan prekršaj) provocirao da izazove reakciju komunalke (*) kako bi ispao 'heroj' društvenih mreža.

'bahati ste, ne možete da uđete u kola, a kolika mi je kazna (još onim beogradskim nazalnim 'kaznaaAa u pitanju') iako mu je komunalka rekla kako će prekršajnu prijavu da dobije na kućnu adresu.
Ako se džip parkira na trotoar onda svi dignu dževu kud da se prođe sa dečijim kolicima. ovo je isti slučaj.

(*)

Komunalka jeste glupa, nevaspitana i ne zna da radi svoj posao. Ipak ovaj primer nije 'dobar' kako se navodi u blogu nego je poptuno pogrešan za kritikovanje bilo komunalne bilo saobraćajne policije. čak u nekim slučajevima mi se čini da se daleko više normalnim normama ponašanja prilagođava policija a vozači saobraćajnim pravilima daleko manje.

mariopan
Ovog puta ona je uzela pravdu u svoje ruke i prekoračila ovlašćenja koje ima za posao kojim se bavi.

ovo niko ne spori.
al' mi je i pun kufer ovakvih dilbera na putu zbog čijeg idiotizma i bahatosti malo malo pa neko strada.
mariopan mariopan 17:54 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

al' mi je i pun kufer ovakvih dilbera na putu zbog čijeg idiotizma i bahatosti malo malo pa neko strada.

(
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:05 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...


I ja gledam ko mu se divio, niko, koliko vidim.

Pa znaš šta meri, kad se očigledna bahatost ne primećuje, kad se ne zamera, kad se preko nje olako prelazi, divljenje nije daleko od toga.


Da citiram sad tvoje, i posebno Endžine komentare, u kojima ni slova nema o mamlazu koji parkira gde stigne, i još bi da ispadne faca?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:05 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

al' mi je i pun kufer ovakvih dilbera na putu zbog čijeg idiotizma i bahatosti malo malo pa neko strada

Pun, prepun.
mariopan mariopan 18:11 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

hoochie coochie man

I ja gledam ko mu se divio, niko, koliko vidim.

Pa znaš šta meri, kad se očigledna bahatost ne primećuje, kad se ne zamera, kad se preko nje olako prelazi, divljenje nije daleko od toga.


Da citiram sad tvoje, i posebno Endžine komentare, u kojima ni slova nema o mamlazu koji parkira gde stigne, i još bi da ispadne faca?


Mamlaz me ne brine, zato o njemu skoro nista i ne kažem...vise me brine kako vlast postupa jer će sutra meni razbiti glavu ili zavrtati ruku ili nekom ko je bolestan i ne razume sta je pogrešio. Ozbiljno ne razume, ne da se pravi.

Ovog mamlaza sud treba da dovede u red i tu je kraj price.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:14 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

jer će sutra meni razbiti glavu ili zavrtati ruku ili nekom ko je bolestan i ne razume sta je pogrešio.


Logično, pošto maltretira mamlaze maltretiraće i bolesne.
Sasvim se uklapa, ovo je baš dobar primer.
Daj bre Meri.....
angie01 angie01 18:25 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

i posebno Endžine komentare, u kojima ni slova nema o mamlazu koji parkira gde stigne, i još bi da ispadne faca?




jeste, ja sam cuvena po obozavanju bahatih mamlaza, narocito ako pogresno parkiraju.

...al mi i pored toga bljakavo informersko sns ucitavanje- ono, nepostena komunikacija mi nije bas zanimljiva....btw, ja o ovom liku nisam rekla nista, pokusala sam samo da objasnim razlog za snimanje, jer bgd komunalci su najcesce specijalno bezobrazni, pri tome, grajdani koji ih placaju, jos uvek ne znaju bas tacno za koj moj oni sluze, koje su im ingerencije i koju su obuku za sve to sto nije bas najjasnije zavrsili.

eda, je l se to ovde promovise, da gradjanin ne sme da razgovara, pita, sta god, kada mu pridju komunalci, zgresio ili ne, samo da stane mirno i bude pokoran?
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:30 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

angie01
i posebno Endžine komentare, u kojima ni slova nema o mamlazu koji parkira gde stigne, i još bi da ispadne faca?




jeste, ja sam cuvena po obozavanju bahatih mamlaza, narocito ako pogresno parkiraju.

...al mi i pored toga bljakavo informersko sns ucitavanje- ono, nepostena komunikacija mi nije bas zanimljiva....btw, ja o ovom liku nisam rekla nista, pokusala sam samo da objasnim razlog za snimanje, jer bgd komunalci su najcesce specijalno bezobrazni, pri tome, grajdani koji ih placaju, jos uvek ne znaju bas tacno za koj moj oni sluze, koje su im ingerencije i koju su obuku za sve to sto nije bas najjasnije zavrsili.

eda, je l se to ovde promovise, da gradjanin ne sme da razgovara, pita, sta god, kada mu pridju komunalci, zgresio ili ne, samo da stane mirno i bude pokoran?


A jel se ovi komunalci sad stvarno zovu "milicija"? I kako na njih gledaju regularni murkani, koji su valjda i dalje "policija"?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:35 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...


jeste, ja sam cuvena po obozavanju bahatih mamlaza,

Ma po mnogo čemu si ti čuvena, po osudi onih koji zaštite devojku, pa evo i po odbrani bahatih mamlaza.
informersko sns ucitavanje


Ovo ti nova igračka?
Vidim baš ti se dopada. :)
ja o ovom liku nisam rekla nista,


To ti kažem, on bahato parkira, ti ništa, ti pričaš samo o onima koji njega maltretiraju.
jer bgd komunalci su najcesce specijalno bezobrazni, pri tome, grajdani koji ih placaju, jos uvek ne znaju bas tacno za koj moj oni sluze, koje su im ingerencije i koju su obuku za sve to sto nije bas najjasnije zavrsili.

I zato...podržimo mamlaze kad ih provociraju?
eda, je l se to ovde promovise, da gradjanin ne sme da razgovara, pita, sta god, kada mu pridju komunalci, zgresio ili ne, samo da stane mirno i bude pokoran?


To bre!
Eto, potrefila si.
angie01 angie01 18:37 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

A jel se ovi komunalci sad stvarno zovu "milicija"? I kako na njih gledaju regularni murkani, koji su valjda i dalje "policija"?


ma, sve je nesto smuljano- najednom komunalci imaju pravo da koriste silu, palice, biber sprej- jer im je obuka isto tajnovita, a verovatno skraceni oblik neceg nejsnog, ali pod obavezno da su pripadnici...i da nisu odavde...- mogu i da legitimisu, privode, sto sve pre nisu mogli,...kao i sto im je dozvoljen neogranicen broj primeraka, sto je ranije bilo recimo, na 5000 stanovnika, jedan komunalac,...pa ti sad vidi.
predatortz predatortz 18:38 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

A jel se ovi komunalci sad stvarno zovu "milicija


Da ne poveruješ, ali se baš tako zovu - Komunalna milicija!
Čak im to, na službenim vozilima, piše crvenim slovima.
Debilizam, da mu ravnog nema!
angie01 angie01 18:41 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

po osudi onih koji zaštite devojku, pa evo i po odbrani bahatih mamlaza.


to smo se ispricali- tvoja lazna prica - jer stradali decko nije napastvovao devojku ni na koji nacin-ne moze da pokrije nasilje koje je doziveo- u svim zakonima, pa i u nasem, tako da tvoje interpretacije nisu validne i ne sluze nicemu, sem da ove smaras.


To ti kažem, on bahato parkira, ti ništa, ti pričaš samo o onima koji njega maltretiraju.


i to sam objasnila- ako ne razumes, sta cu ti ja.


To bre!
Eto, potrefila si.


ma, razumem ja vas- radikalski napredno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:51 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

tako da tvoje interpretacije nisu validne


Nego, razume se, tvoje :)
i to sam objasnila- ako ne razumes, sta cu ti ja.


Pa razumem, tu smo se složili, ne pričaš o njemu i njegovoj bahatosti nego o onome ko njega maltretira.
Gde grešim?
radikalski napredno.


Oho, još igračkica :)
Ajd pokaži koje još imaš.
angie01 angie01 19:19 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

Gde grešim?


sto mi ucitavas da branim bahatost,...

znaci, situacija, neko pogresno parkira, pridje komunalac, dobar dan, parkirali sta pogresno, molim vas dokumenta, hvala, za ovaj prekrsaj sledi vam kazna ta i ta, prijavu/resenje, -izvinjavam se nemam iskustva sa placanjem kazne- cete dobiti na kucnu adresu, gde ce pisati svi podaci o pravnom leku i gde i kada mozete platiti kaznu,...sada vas molim da uklonite vozilo sa nedozvoljenog mesta za parkiranje, hvala, dovidjenja...ako gradjanin pita, sta god, sve sto mu nije jasno, kakva je kazna u pitanju- mozda isto nema iskustva, a u ovom slucaju mu nije bilo jasno da li je samo parkiranje u pitanju-pristojno odgovori,...

...ja snimak nisam videla, ali iz ovog dijaloga, ovaj covek ne zna da li mu pise i kaznu za snimanje, koje je ironicno pomenula komunalna policajka, a ona mu ne odgovara, nego mu kaze, ajde vozi,...on njoj vi, ona njemu ti,...on ponovi pitanje, ona kaze, dobicete prekrsajni nalog, a on i dalje ne zna koja je kazna u pitanju, na sta ona krene da mu preti da ce mu uzeti telefon i pisati mu kaznu za ometanje sa sve bre, on pita, ali koje ometanje, ona krece jos gore, sad cu ti pisem napad,...posle cega mu uzvrcu ruku i ubacuju u auto,...kao scena iz Gilijamovog Brazila.

sad, ako je ovaj covek mamlaz sto je ovo pitao, a ona u pravu sa takvim ponasanjem,...onda, nista.

angie01 angie01 19:25 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

evo nasla sam i snimak i novinarski prilog,

ZLOUPOTREBA SLUZBE
mariopan mariopan 19:28 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

hoochie coochie man
jer će sutra meni razbiti glavu ili zavrtati ruku ili nekom ko je bolestan i ne razume sta je pogrešio.


Logično, pošto maltretira mamlaze maltretiraće i bolesne.
Sasvim se uklapa, ovo je baš dobar primer.
Daj bre Meri.....

Ja sam to dozivela.
Zaustavio nas je saobraćajni milicioner dok smo žurili ka bolnici. Nismo prebrzo vozili ali su tablice "strane". U kolima moje dvoje dece i ja, oni su hitno došli jer im se otac šlogirao. U ono vreme u bolnicama ničega od lekova i materijala nije bilo. Dali su nam samo spisak svih potrebnih lekova, igala, pelena..,i rekli da sve to kupimo i donesemo u bolnicu što brže jer su prvi sati najvažniji.

Kada nas je policajac zaustavio sin je imao upaljena svetla jer se tako vozilo u celoj Evropi ali ne i kod nas. TO nam je bio prekršaj.

Kažemo da žurimo, imamo bolesnika u bolnici ali on oteže, čeka, čita papire, traži pasoše....na kraju traži da platimo kaznu. Hoćemo samo da nas pusti.
Ali...
Mi nemamo toliko novca kod sebe, treba nam menjaćnica ali on ne dozvoljava da kolima odemo do menjačnice nego je sin morao peške, od jedne do druge celim bulevarom, jer nismo znali koja menjačnica nedeljom radi.
Zadrzao nas je sat vremena.
Kasnije nam prijatelji kažu da smo odmah trebali da mu damo neke pare, ali mi to ne umemo ni inače a tek nismo ukapirali u svom onom uzbuđenju. Nisam to nikad zaboravila.

I kažeš da ne bi maltretirali?
zilikaka zilikaka 19:38 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

kažeš da ne bi maltretirali?

Ne bi kada bi za to bili propisno kažnjavani. Kako su prosvetnim radnicima uterali strah pa niko ne sme da pisne kad se balavac bahati, čuvaju posao.
Na policiju neće da udare jer ih vlast neguje kao saveznike a ne drži ih kao državne uposlenike.
Al sve to i ne čudi a i nije baš od juče.
st.jepan st.jepan 19:45 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

angie01
evo nasla sam i snimak i novinarski prilog,
ZLOUPOTREBA SLUZBE

Zaista, prilično scary.
Kad su već uzeli podatke potrebne za prijavu, trebalo je da gnjavatora jednostavno iskuliraju i bez reči odu.
angie01 angie01 19:59 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

Zaista, prilično scary.


sta ti je tacno scary- je l to sto je tetovirana napala coveka u pokusaju da mu uzme telefon i onda ga proglasili napadacem?
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:02 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

predatortz
A jel se ovi komunalci sad stvarno zovu "milicija


Da ne poveruješ, ali se baš tako zovu - Komunalna milicija!
Čak im to, na službenim vozilima, piše crvenim slovima.
Debilizam, da mu ravnog nema!


A jel ima neko objašnjenje za to, ma koliko blesavo?

Ja kad čujem reč milicija, odma mi napamet padnu ovi moji nagojeni sugrađani iz Mičigena i Ohaja koji vole da mašu puškama i mitraljezima u maskirnim uniformama, i spremaju se da brane, ne znam šta tačno i od koga, valjda nas belce od svih drugih, ali, eto vole ljudi, mada im fizička pripemljenost za te poslove nije baš na najvišem nivou, mislim da bih se, ako do toga dođe, radije branio sam.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:05 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

a ona mu ne odgovara, nego mu kaze, ajde vozi,...on njoj vi, ona njemu ti,...on ponovi pitanje, ona kaze, dobicete prekrsajni nalog, a on i dalje ne zna koja je kazna u pitanju, na sta ona krene da mu preti da ce mu uzeti telefon i pisati mu kaznu za ometanje sa sve bre, on pita, ali koje ometanje, ona krece jos gore, sad cu ti pisem napad,...posle cega mu uzvrcu ruku i ubacuju u auto,


A tako bilo?
Nisam znao jbt.
Endži, nemaš potrebe da prepričavaš blog, sve to piše gore.
ako je ovaj covek mamlaz sto je ovo pitao,


Kažem ja, divljenje.
st.jepan st.jepan 20:07 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

angie01
Zaista, prilično scary.

sta ti je tacno scary- je l to sto je tetovirana napala coveka u pokusaju da mu uzme telefon i onda ga proglasili napadacem?

Pa naravno, to.
Rekao sam kako je milicajka (po mom mišljenju) trebalo da postupi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:08 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

I kažeš da ne bi maltretirali?


Kažem?
Gde to kažem?
Kažem da to što je ona glupa, i što je dopustila da je mamlaz isprovocira, uopšte nije primer ni dokaz za to da će maltretirati i bolesne.

Loš je primer, samo to kažem, i nije najsrećniji način da se kritikuje milicija tako što će se stati na stranu bahatih majmuna.

Ako je to komplikovano, jebiga.
angie01 angie01 20:15 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

Kažem ja, divljenje.


uopste nije,...nisam ni cula za slucaj, ni gledala na teveju, do ovog bloga, u kome sam tek po tvom zvocanju, pogledala podrobnije sta se i kako tacno desilo,...a o komunalcima i njihovim specijalitetima prica ceo grad iz prve ruke, pa sam pre tvog upada, bila vise okrenuta njima.

elem, kada si me vec optuzio za nesto sto uredno nepostoji, lepo se vide komentari u kojima nema nicega od toga sto pominjes, ja krenula da analiziram taj gore postavljeni razgovor i lepo ti ga nacrtala, je ocigledno ne kapiras, kada dajes podrsku komunalcima, koji su pri tome, upravo zbog tog snimka, na kome se jasno vidi sta se i kako dogodilo, kaznjeni, suspendovani i uprava se coveku izvinila,...koji ce, kako sam shvatila da podnese tuzbu protiv ovih "cuvara" javnog reda i mira, koje i sam placa.

sad, malo je spuki da uvek branis siledzije,...i u ovom slucaju i u onom drugom koji meni isto spocitavas-iako je i tu sud presudio sta se i kako dogodilo i ko je krivac nasilnik, a ko zrtva.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:20 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

-iako je i tu sud presudio


E ako je sud presudio ....:)
Onda mora tako da se misli, normalno.
angie01 angie01 20:21 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

Rekao sam kako je milicajka (po mom mišljenju) trebalo da postupi.


izvini, al ne kapiram,...kazes, trebali su da iskuliraju gnjavatora,...a posle da se slazessa mnom, da je scary taj njen napad...

evo recimo tebi da se desi isto i nije ti bas najjasnije sta ti komunalka pise, zar ne bi i ti insistirao/pitao isto sto i ovaj covek i zar ne mislis da je ona duzna da mu odgovori?...a ne da mu bezobrazno kaze- ajed vozi....


angie01 angie01 20:22 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

Onda mora tako da se misli, normalno.


pa to ti kazem, kakve veze imaju cinjenice i to sto je ljubimac nasilnik- ti imas pravo da mislis da je sve to bilo ok i da je siledzija zrtva.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:23 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

zar ne bi i ti insistirao/pitao isto sto i ovaj covek


I usput snimao kako bi, u slučaju da zaboraviš, obnovio gradivo :)
gedza.73 gedza.73 20:25 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

nije ti bas najjasnije sta ti komunalka pise

aaaa pa to je znači. bata nema vozačku dozvolu pa ne zna šta je nepropisno parkiranje.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:26 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

kakve veze imaju cinjenice


Rekoh već, jednom, davno je to bilo, sam zveknuo pijanog skota koji je devojku hvatao za sisu.
Činjenica je da sam time prekršio zakon i da bih bio osuđen da me je skot tužio.

I možda bi neko mogao da maše presudom i da kaže, poput tebe sad, ovo su činjenice, a ja bih mu rekao, jebale te činjenice.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:33 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

Za EU ne znam, ali u, ne dao ti Bog, SAD, u principu, imaš pravo da snimaš policju na dužnosti na javnom mestu.


Tako je i nastalo dosta onih kompromitujućih snimaka u kojima policija zlostavlja a često na kraju i ubije nenaoružanog Crnca. Pogotovu što se često dešavalao da se pandurska kamera baš nekako sama od sebe isključi ili joj se potroše baterije pre nego što ovaj predstavnik naroda potegne tejzer ili gloka na zlog Crnca.
angie01 angie01 21:18 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

I usput snimao kako bi, u slučaju da zaboraviš, obnovio gradivo :)


meni licno nikada ne bi palo napamet da snimam-a objasnila sam sta ja mislim zasto se ovaj covek setio da to uradi, sto mu je na kraju i pomoglo da dokaze sta se stvarno dogodilo- ali u slucaju da mi je nejasno sta mi u prijavi pise, naravno da bih pitala- pa svako bi,

uopste mi nije jasno o cemu raspravljamo, kada je slucaj dobio epilog, a u odnosu na cinjenice.

sada silom treba da se dokaze, da je u stvari ovaj covek maltretirao istetoviranu- a na snimku se lepo vidi ko je sta radio i kako...toliko da se sluzba javno izvinila i suspendovala ovo dvoje nasilnih sluzbenika, sto se, priznaces, retko dogadja.

a vrlo je, na zalost predvidljivo i zastrasujuce to kako te cudne sluzbe obavljaju svoje duznosti.
angie01 angie01 21:22 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

I možda bi neko mogao da maše presudom i da kaže, poput tebe sad, ovo su činjenice, a ja bih mu rekao, jebale te činjenice.


pa izvini- cinjenica je da ovaj decko sto je popio nokaot od siledzije i ostao komiran tri meseca i sa trajnim posledicama, nije napastvovao devojku, samo je zamolio za ples- ako ti mislis da je to dovoljno za ovakvu reakciju- to je tvoj problem, u civilizovanom drustvu je to cisto nasilje koje se zakonski kaznjava.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:24 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

samo je zamolio za ples


Pazi kad mogu da poverujem da ti stvarno misliš da je to tako bilo, on priđe, učtivo je zamoli za ples, a neko ga onesvesti.

Šta da ti kažem...misli.
angie01 angie01 21:42 11.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

Pazi kad mogu da poverujem da ti stvarno misliš


kako da ti kazem, nije ideja da ja smisljam kako bi mi odgovaralo da se nesto desilo,- sto je tvoja omiljena disciplina- nego komentarisem u odnosu na cinjenice.
mariopan mariopan 05:58 12.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

hoochie coochie man
I kažeš da ne bi maltretirali?


Kažem?
Gde to kažem?
Kažem da to što je ona glupa, i što je dopustila da je mamlaz isprovocira, uopšte nije primer ni dokaz za to da će maltretirati i bolesne.

Loš je primer, samo to kažem, i nije najsrećniji način da se kritikuje milicija tako što će se stati na stranu bahatih majmuna.

Ako je to komplikovano, jebiga.

Ja nisam ni stala na njegovu stranu.

Kažem da takvim ljudima treba da se bavi sud.

Samo me više brine bahata policajka nego bahati kreten, jer je posao policije upravo rad sa građanima, sa svima nama, i ako ga ovako rade bolje da idu negde u njive da okopavaju kukuruz nego da rade sa ljudima.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:08 12.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

nikvet pn

Само посао под професионалном тајном (адвокат, лекар...) подразумева забрану снимања.

Напротив, јавни службеник на јавном месту ради јавни посао за јавне паре. Као порески платиша (послодавац) имам право да видим рад кога плаћам и сматрам да је снимање јавних службеника корисно и пожељно.

https://www.caas.rs/vodic-za-interakciju-sa-policijom/
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:44 12.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...


Samo me više brine bahata policajka nego bahati kreten, jer je posao policije upravo rad sa građanima, sa svima nama, i ako ga ovako rade bolje da idu negde u njive da okopavaju kukuruz nego da rade sa ljudima.

Да.
Он је будала за себе, а она будала за све нас.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:45 12.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

Он је будала за себе


I heroj za neke.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 06:57 13.10.2019

Re: U Bosni bi rekli...

I heroj za neke

... будале.
pecaros pecaros 20:32 10.10.2019

...

Da je, kad su ga uveli u kola imao sa sobom kovertu sa 150 hiljada dinara koje je neposredno pre toga podigao u banci a da je, kad su ga izvukli napolje, ona ostala u kolima, a on u džepu više nije imao taj novac,što je odmah prijavio.


Pljačka u prisustvu vlasti?
mariopan mariopan 11:44 11.10.2019

Re: ...

pecaros
Da je, kad su ga uveli u kola imao sa sobom kovertu sa 150 hiljada dinara koje je neposredno pre toga podigao u banci a da je, kad su ga izvukli napolje, ona ostala u kolima, a on u džepu više nije imao taj novac,što je odmah prijavio.


Pljačka u prisustvu vlasti?

Od strane vlasti.
st.jepan st.jepan 17:10 11.10.2019

Re: ...

Pljačka u prisustvu vlasti?

Ne znamo da li je optužba istinita.
Ako jeste, tj. ako nije tek nitkovska osvetica, onda mnogo ne valja.
Policija to mora najozbiljnije istražiti. inače sve u P.M.
Laički pretpostavljam da je najbolje i policajku i uhapšenog turiti na detektor laži.
mariopan mariopan 17:24 11.10.2019

Re: ...

st.jepan
Pljačka u prisustvu vlasti?

Ne znamo da li je optužba istinita.
Ako jeste, tj. ako nije tek nitkovska osvetica, onda mnogo ne valja.
Policija to mora najozbiljnije istražiti. inače sve u P.M.
Laički pretpostavljam da je najbole i policajku i uhapšenog turiti na detektor laži.

Ja nekako ne verujem da su mu ukrali te pare.

Ne znam, imam osećaj da mu je to osveta za zavrtanje ruku? Mogao je taj novac nekome dati pre susreta sa policijom pa iskoristiti potvrdu iz banke da u ovoj situaciji pojača svoje argumente da je "žrtva"??

Ako je tačno da su mu uzeli onda sve u pm.
predatortz predatortz 17:24 11.10.2019

Re: ...

Laički pretpostavljam da je najbole i policajku i uhapšenog turiti na detektor laži.


Što je moguće samo uz pristanak onog kojeg bi da testiraš.
No, to nije nikakav dokaz. Može biti samo indicija u istrazi. Naravno, ako onaj nad kojim sprovodiš istragu pristane na poligraf.
st.jepan st.jepan 17:30 11.10.2019

Re: ...

predatortz
Laički pretpostavljam da je najbole i policajku i uhapšenog turiti na detektor laži.

Što je moguće samo uz pristanak onog kojeg bi da testiraš.
No, to nije nikakav dokaz. Može biti samo indicija u istrazi. Naravno, ako onaj nad kojim sprovodiš istragu pristane na poligraf.

Pa dobro, onda i odbijanje ispitivanja na poligrafu (koje, pretpostavljam, ne šteti zdravlju) može biti indicija u istrazi.
predatortz predatortz 17:34 11.10.2019

Re: ...

st.jepan
predatortz
Laički pretpostavljam da je najbole i policajku i uhapšenog turiti na detektor laži.

Što je moguće samo uz pristanak onog kojeg bi da testiraš.
No, to nije nikakav dokaz. Može biti samo indicija u istrazi. Naravno, ako onaj nad kojim sprovodiš istragu pristane na poligraf.

Pa dobro, onda i odbijanje ispitivanja na poligrafu (koje, pretpostavljam, ne šteti zdravlju) može biti indicija u istrazi.


Može, ali ne dokazuje ništa.

st.jepan st.jepan 19:24 11.10.2019

Re: ...

predatortz
st.jepan
predatortz
Laički pretpostavljam da je najbole i policajku i uhapšenog turiti na detektor laži.

Što je moguće samo uz pristanak onog kojeg bi da testiraš.
No, to nije nikakav dokaz. Može biti samo indicija u istrazi. Naravno, ako onaj nad kojim sprovodiš istragu pristane na poligraf.

Pa dobro, onda i odbijanje ispitivanja na poligrafu (koje, pretpostavljam, ne šteti zdravlju) može biti indicija u istrazi.

Može, ali ne dokazuje ništa.

Ma sve te novotarije (poligrafi, otisci i slične izmotacije) ne dokazuju pouzdano ništa.
Ja sam za staro dobro roštiljanje, pa ako osumljčeni/osumnjičena ne izgori, pouzano nije veštica/veštac.
shone shone 20:33 11.10.2019

Re: ...

Što je moguće samo uz pristanak onog kojeg bi da testiraš.
No, to nije nikakav dokaz. Može biti samo indicija u istrazi. Naravno, ako onaj nad kojim sprovodiš istragu pristane na poligraf.


Ovog bi ja na poligraf.


highshalfbooze highshalfbooze 21:24 10.10.2019

Bez brige

A istovremeno javnosti nikad nije predočena ne iole ozbiljnija, nego nikakva analiza efekata delovanja nove bezbednosne strukture.


Onaj ko ima istetoviranu ružu pod miškom, taj ne može da bude huligan nikada. A i žensko je, nežnost i dobrota joj sijaju iz očiju.
Черевићан Черевићан 00:00 11.10.2019

реда мора бити

"slučaj" građanina D.V.

близак сусрет на живчаној бази
окрени обрни испа' таква тура,
омануше обе чиндбеничке стране
назире се јасна криваца контура
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 08:48 11.10.2019

Re: реда мора бити

близак сусрет на живчаној бази


Odlična "dijagnoza".
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:05 11.10.2019

Re: реда мора бити

Bezveze se zamlacuju panduri sa ljudima zeljnim prepirke i paznje, kazna za nepropisno parkiranje, ako nece da se udalji jos jedna kazna zato sto nece da se udalji, zove pauka da mu odnese auto pa nek plati sve te celodnevne troskove..

E sad ne znam da li je snimanje pandura protivzakonito? Ako jeste i tu mu napisu kaznu i mirna Backa. Pa kome se isplati da se aka sa pandurima letnji dan do podne zbog nepropisnog parkiranja - opali ga po dzepu po svim tackama - nista prepirka nista ziFciranje, bre.

To valjda treba da ih uce na pandurskim akademijama kao prvo.. mislim narocito ove saobracajce i komunalce sto ne rade samo sa kriminalcima vec obicnom rajom medju kojima ima suljeva na dupetu koliko hoces.

PS. Grci su imali (ne znam da li jos uvek imaju) metod skidanja tablica sa automobila koji su nepropisno parkirani. Kad vlasnik dodje po tablice rebnu ga vrlo propisno.

misha.m misha.m 10:35 11.10.2019

Re: реда мора бити

apacherosepeacock
.....
To valjda treba da ih uce na pandurskim akademijama kao prvo.. mislim narocito ove saobracajce i komunalce sto ne rade samo sa kriminalcima vec obicnom rajom medju kojima ima suljeva na dupetu koliko hoces,

Ovo je bilo stvarno duhovito - kurs za Komunalnu policiju/miliciju je 3-6 meseci ako se dobro sećam, pola današnjih pripadnika MUP-a je takođe u Kamenici završavalo neke brze kurseve. Kakva škola, kakvi bakrači?!

Nije da se ne slažem sa Vama - naprotiv - odnosi sa ljudima bi morali da budu vrlo važan element obuke, školovanja, ali to nije slučaj.

I tako jeudario tuk na luk, pa se građanin sa inicijalima našao tu gde jeste a milicajka bez inicijala suspendovana.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:58 11.10.2019

Re: реда мора бити

Ovo je bilo stvarno duhovito - kurs za Komunalnu policiju/miliciju je 3-6 meseci ako se dobro sećam, pola današnjih pripadnika MUP-a je takođe u Kamenici završavalo neke brze kurseve. Kakva škola, kakvi bakrači?!


Pa dobro ako je i kurs, neka (trebalo bi da) bude lekcija br. 1
zilikaka zilikaka 19:19 11.10.2019

Re: реда мора бити

Evo, objavljuju, ima i dalje. Milicajka i njen kolega uzeli bolovanje.
Pretpostavljam da je to zbog proceduralnih stvari, da ne može da se povede postupak protiv njih.
Naravno da nikom neće pasti na pamet da istraži na osnovu čega je dato bolovanje, pa da jednom fasuje i onaj ko im je to bolovanje potpisao.
Ovako, iz jednog (isprovociranog) ludila idemo u sledeće, a da se sve prihvata kao normalno.
gedza.73 gedza.73 19:45 11.10.2019

Re: реда мора бити

Bezveze se zamlacuju panduri sa ljudima zeljnim prepirke i paznje, kazna za nepropisno parkiranje, ako nece da se udalji jos jedna kazna zato sto nece da se udalji, zove pauka da mu odnese auto pa nek plati sve te celodnevne troskove..


komunalce sto ne rade samo sa kriminalcima vec obicnom rajom medju kojima ima suljeva na dupetu koliko hoces.

Komunalci su uglavnom zapošljavani po partijskoj liniji. Kao i u većini drugih javnih službi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:58 11.10.2019

Re: реда мора бити

gedza.73
Bezveze se zamlacuju panduri sa ljudima zeljnim prepirke i paznje, kazna za nepropisno parkiranje, ako nece da se udalji jos jedna kazna zato sto nece da se udalji, zove pauka da mu odnese auto pa nek plati sve te celodnevne troskove..


komunalce sto ne rade samo sa kriminalcima vec obicnom rajom medju kojima ima suljeva na dupetu koliko hoces.

Komunalci su uglavnom zapošljavani po partijskoj liniji. Kao i u većini drugih javnih službi.


Gedžo, da su onomad pobedili četnici i njihovi saveznici nacisti, jel bi danas isto imali korumpirane partije i ovake bahate pandurače, i drčne prekršioce parking pravila, ili bi se znao neki red? Šta kaže taj vaš pravac alternativne istorije, i teorije koje se time bave?
gedza.73 gedza.73 20:14 11.10.2019

Re: реда мора бити

Gedžo, da su onomad pobedili četnici i njihovi saveznici nacisti

bre srđane iskreno da ti kažem nisam siguran.
možda bi četnici morali, pošto su bili američki saveznici, da se usklade sa evropom. ovi vaši partizani bile i ostale pristalice čvrste sovjetske ruke.

a pošto su pobedili vaši partizani mi smo dobili ovo


neki pukovnik valjda, direktoruje od početka osamdesetih (a znamo mi drugovi i drugarice ko je tada mogao da bude direktor)

bem ga od ovih vaših gore sigurno nije moglo da bude.

a i 'pandurčine' vam nisu bile bolje



'u sredini, usred snaga haosa i bezumlja, sija zvezda petokraka'
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:27 11.10.2019

Re: реда мора бити

gedza.73
Gedžo, da su onomad pobedili četnici i njihovi saveznici nacisti

bre srđane iskreno da ti kažem nisam siguran.
možda bi četnici morali, pošto su bili američki saveznici, da se usklade sa evropom. ovi vaši partizani bile i ostale pristalice čvrste sovjetske ruke.

a pošto su pobedili vaši partizani mi smo dobili ovo


neki pukovnik valjda, direktoruje od početka osamdesetih (a znamo mi drugovi i drugarice ko je tada mogao da bude direktor)

bem ga od ovih vaših gore sigurno nije moglo da bude.

a i 'pandurčine' vam nisu bile bolje



'u sredini, usred snaga haosa i bezumlja, sija zvezda petokraka'



Dobro, vidim da je po ovom pitanju potrebno još teorijskog rada da bi se pružili ubedljivi odgovori. Hvala!
gedza.73 gedza.73 20:33 11.10.2019

Re: реда мора бити

teorijskog rada

dovoljna je i praksa. uđi u bilo koju državnu firmu od WW2 pa na ovamo i vidiš da su tek pod pritiscima EU počeli da se menjaju.
Ali stare navike naučene u vašem sistemu ne mogu lako i za jednu generaciju da se iskorene.

samo da ti kažem da van četnika postoje (mada su vama partizanima oni svi neprijatelji samoupravnog socijalizma) demokrate, liberali, neke narodne, seljačke, radikalne stranke.
jbg. sve ste ih zabranili zarad sitne vajdičice pa danas moramo da učimo težim putem. šta ćeš sjebali ste nam sedam decenija uzalud.



U jednu kutiju ubacivali su se glasovi za glavnu listu Narodnog fronta Jugoslavije čiji je nosilac bio Josip Broz Tito, koja je dobila 90,48% glasova birača, a druga je bila kutija bez liste s 9,52% glasova. To su bili rezultati za Saveznu skupštinu, a slični rezultati bili su i za Skupštinu naroda.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:36 11.10.2019

Re: реда мора бити

samo da ti kažem da van četnika postoje (mada su vama partizanima oni svi neprijatelji samoupravnog socijalizma) demokrate, liberali, neke narodne, seljačke, radikalne stranke.


zapravo ne, nisi u pravu.
u četnicima je bilo svih njih, uključujući i socijaliste.
gedza.73 gedza.73 20:40 11.10.2019

Re: реда мора бити

u četnicima je bilo svih njih, uključujući i socijaliste.

mislio sam na stranački život. komunisti su sve koji nisu bili oni proglasili za neprijatelje ('ćetnike') i zabranili.

A i dalje ne razumem što će Pajiću alternativna istorija kad ima njegovu stvarnu


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana