Gastronauti| Hobi| Nostalgija

Gde nestade drug Surovikin?

srdjan.pajic RSS / 30.06.2023. u 19:09

 

VXcuanBlZw.webp 

Who cares? (verovatno je da nije otišao na liposukciju).

Zajebavam se, naravno, i nije to tema, ali ako neko hoće da se istakne svojom briljantnom analizom u moru briljantnih analiza o tom komplikovanom slučaju, u kojem se ne zna ko koga jastuči u glavu, može, evo otvoren blog.

A može da se priča i o kuvanju, i o keramčkim pločicama, i električnim vozilima  i 5G mreži, i ajahuaska iskustvima i o čemu god kolege hoće. Sme i da se demonstrativno odlazi sa bloga i svečano vraća na isti, samo bih zamolio bez treskanja vratima ako može, boli me glava, banovaću, kunem se! 

 

 

 



Komentari (587)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:22 03.07.2023

Re: Sve, sv


Izjavu Kirilovu nisam pročitao ne znam da li je izrečena i u kom kontekstu.
Ne bi bilo prvi put da se vadi iz konteksta i rečenom pridaje sasvim drugi smisao.
Ako je tako, onda mogu reći da RPC postaje praktična, po uzoru na katoličku, kada je pravdanje zločina i zločinaca u pitanju.
Još je to amaterska ustanova, imajući u vidu "činodejstvovanje" katoličkih sveštenika po Jasenovcu i pacovske kanale Vatikana, kroz koje su krili i spašavali hiljade ratnih zločinaca koji su zahvaljujući upravo tom Vatikanu izbegli ruku pravde.


Bas si ga odbranio - sad si uporedio Kirila i RPC sa ustaskim svestenstvom.

Dakle - napred i bez milosti!
Neka i druge majke nariču nad grobljima i traže sinove koje su poslale da nastave zločine pradedova i dedova.
Dosta su to činile srpske i ruske.
Ja sam, evo i to da izjavim, posle svega ne oko za oko, zub za zub nego oko za zub, jer imamo dosta zaostatka.


Niko ti ne brani da imas taj stav. Ali ces i ti morati da prihvatis da se neko ne slaze sa istim. Ja tebi ne ucitavam svoja uverenja samo sa suprotnim predznakom, pa ne moras ni ti drugima svoj militarizam i radikalske stavove.
gedza.73 gedza.73 15:30 03.07.2023

Re: Sve, sv

gvozden1
Nije teško prevesti da piše da on veruje, a ne briše

Dobro ako ti više voliš ovako zavijene kulovske izjave ruskog KGB patrijarha koji vernicima kaže kako žrtva u 'međusobnom obračunu' pere (briše, čisti, potire, anulira biraj po volji) njihove grehe. I da li se u toj izjavi patrijarh ogradio od robijaša koje je amnestirao ovozemaljski car Putin ili je mislio i na njihove grehe
ili ti podilaze da vas bude više na antisrpskoj strani

Pa što ne poslušaš svog patrijarha Kirila?

A evo još od braće Rusa koji su na antiGvozednovoj i antiruskoj strani.



Postaje smešno ovo tvoje komunističko 'ako nisi za ruske komuniste, ruske oligarhe i granice SSSR-a onda si na antisrpskoj strani'. I nemoj da jednog sutra budes a Kirilom kao sa Prigožinom i Vagnerom koje ste hvalili pa preko trockista i lijevih skretanja ih se odrekoste čim vam Kominterna poslala direktivu.


gvozden1 gvozden1 16:12 03.07.2023

Re: Sve, sv

Nego kazem da razumem da odbijas da ti lik koji motivse vojnike da idu na tebe recima 'idite smelo ispunite svoju vojnu duznost i zivecete vecno'

Što bre cediš suvu drenovinu u nadi da ćeš nešto iscediti iz nje?

Da bi se ti izvadio, ili da bi pomogao ovom neukom a ambicioznom Gedži da se izvadi?

Dakle, nije rekao ono na šta si ti reagovao sa, Jesus, i za šta si čekao potvrdu.

To oko večnog života, ta fraza se ponavlja valjda od kad je rata, i ne samo u ratu.
Hiljadu je primera, od kosovskih pesama i zaveta, do Njegoševog, blago onom ko navijek živi...gde se to, dati ovaj život za pravednu stvar znači obezbediti večni život, ponavlja.

Jesi li ikad do sad na to naišao, ili to prvi put čuješ od ruskog popa?


I važnije, kakve veze ima šta priča ruski pop, pratiš li sve popove, recimo šta pričaju ukrajinski popovi, ili te samo ruski zanimaju?

Kako bre možeš sa tolikom mržnjom da živiš, da po internetu juriš šta je rekao ruski pop i na to reaguješ sa, jao jebote, zar je moguće, strašno, jesus!
gedza.73 gedza.73 16:25 03.07.2023

Re: Sve, sv

Dakle, nije rekao ono na šta si ti reagovao sa, Jesus, i za šta si čekao potvrdu

Jeste. To što vi gutate nije rat nego specijalna operacija je ista priča.
I važnije, kakve veze ima šta priča ruski pop

Ruski patrijarh. Predvodnik antisatanista. I ima veze. Jer ovaj narativ se tako lako prima među ovdašnjim maloumnicima da bi i KPJ bila iznenađena učinkom kremaljske propagande.
Hiljadu je primera, od kosovskih pesama i zaveta, do Njegoševog, blago onom ko navijek živi...gde se to, dati ovaj život za pravednu stvar znači obezbediti večni život, ponavlja.

Odlično si se setio. Ti primeri iz pesama na koje se verovatno pozvao ruski patrijarh sa švajcarskim satom o brisanju grehova pogibijom u ovom ratu se baš nalaze među deset Božijih zapovesti.
gvozden1 gvozden1 16:28 03.07.2023

Re: Sve, sv

gedza.73
Dakle, nije rekao ono na šta si ti reagovao sa, Jesus, i za šta si čekao potvrdu

Jeste. To što vi gutate nije rat nego specijalna operacija je ista priča.
I važnije, kakve veze ima šta priča ruski pop

Ruski patrijarh. Predvodnik antisatanista. I ima veze. Jer ovaj narativ se tako lako prima među ovdašnjim maloumnicima da bi i KPJ bila iznenađena učinkom kremaljske propagande.
Hiljadu je primera, od kosovskih pesama i zaveta, do Njegoševog, blago onom ko navijek živi...gde se to, dati ovaj život za pravednu stvar znači obezbediti večni život, ponavlja.

Odlično si se setio. Ti primeri iz pesama na koje se verovatno pozvao ruski patrijarh sa švajcarskim satom o brisanju grehova pogibijom u ovom ratu se baš nalaze među deset Božijih zapovesti.


Evo ti nadn, OVO ti podržavaš, i od OVOGA, čekaš potvrdu.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:04 03.07.2023

Re: Sve, sve

maksa83

Reklo bi se da je i ovaj drugonavedeni trenutno u tom nekom kvantnom stanju.

Ko god na blogu pomene ili bar aludira na Šredingerovog mačka, od mene dobije preporuku ko vrata.







bene_geserit bene_geserit 20:04 03.07.2023

Re: Sve, sve

Opet dnevna doza anti-ruske histerije i propagande?
Kako vas ne mrzi više?
Ko mrzi Ruse smo odavno utvrdili, ne morate više da sernjate, nema uopšte potrebe, sve je jasno i bez toga.
gedza.73 gedza.73 20:18 03.07.2023

Re: Sve, sve

bene_geserit
Kako vas ne mrzi više?

Njao, evo nam je drag queen da drami. Jel' ti stvarno, Amerikanac, oćeš da uređuješ šta ću ja, Šumadinac, ovde da pišem? Ovde si bre cmizdreo o događajima u Americi k'o da mene boli tuki šta se tebi dešava pa ti se nisam mešao u uređivačku politiku. Ako su ti moji komentari dosadni ti preskoči al' bi mogao malo sa ovim prenemaganjem da mi se skineš.
gedza.73 gedza.73 20:24 03.07.2023

Re: Sve, sv

gvozden1
Evo ti nadn, OVO ti podržavaš, i od OVOGA, čekaš potvrdu.

Misliš da budem kao ti? Ko ne podržava Putina i Prigožina (do juče, dok nije zglajznuo, sad vam više nije BFF u leksikonu) je antisrbin, Niš je bugarski a Dalmacija srpska, prepravljaš ruskog tovariša potpukolvnika patrijarha...
Umesto da čuješ šta ti Kiril govori, da podneseš žrtvu u međusobnom sukobu na prostoru Rusije (tako čovek kaže) i da očistiš svoje grehe a onda da nam S one strane tako 'opran' pošalješ multimedijalnu poruku. Ti bre zbrisao od rata za Srbiju (o.k. po zakonu si pobego), sad ni za Rusiju nećeš da gineš iako od njene pobede zavisi Srbija.

Neka sam ja OVO ali ti si prototip onih komunjara koji su pričali o Velikoj Rusiji i zlom Zapadu a deca i potomci (za dve generacije neće ni znati gde je Srbija) im žive na tom istom Zapadu dok oni i dalje onako senilni useravaju budućnost Srbije gurajući je u azijatsku guberniju i praveći od Srbije Balkansku Sovjetsku Republiku.


bene_geserit bene_geserit 20:40 03.07.2023

Re: Sve, sve

Jel' ti stvarno, Amerikanac, oćeš da uređuješ šta ću ja, Šumadinac, ovde da pišem?

Pa postao si bolestan čoveče, ostavljaš 50 anti-ruskih komentara dnevno, potpuno si opterećen njima.
Bolje plati par seansi kod psihologa, ovako ne ide na dobro.
gedza.73 gedza.73 20:49 03.07.2023

Re: Sve, sve

Pa postao si bolestan čoveče, ostavljaš 50 anti-ruskih komentara dnevne, potpuno si opterećen njima.

Ti si dole postavio sedam linkova jedan za drugim. Ako si bolestan, bolestan si za tebe, šta ja imam da idem za tobom i ispravljam tvoje frustracije. Ti bre živiš u sani kalifornija, svako veče šutiraš kamičkiće po plaži a ovde prenosiš vesti iz SAD kao da mene zanimaju tvoji linkovi šta se tamo dešava.
Ako je to tvoja zanimacija, šta imam da te ispravljam, teraj rođeni volj ti drumom, volj ti šumom.

Koliko vidim tebi je 'antirusko' kritikovanje Putina, KGB komunjara, ruskih oligarha i rata koji je ruski vrh poveo. A šta sa Rusima koji se ne slažu sa takvom politikom? Jel' su i oni antirusi? Izdajnici? Dezerteri? Ponašaš se poput onih likova iz devedesetih koji su svaki napad na Miloševića i JUL proglašavali za antisrpsko delovanje i mržnju prema Srbiju, odnosno ko kritikuje Miloševića treba da ide kod psihologa pošto SlobO vodi najbolju moguću politiku u interesu Srbije.

E zbog 'majndseta' poput tvog smo i najebali devedesetih. Aj što smo tad ni po jada nego se slepci i dalje drže istog vibratora pa će mnogi zbog tog našeg (uslovno) opredeljenja pre ili kasnije tvojim putem u Kaliforniju, Kanadu, Australiju, Nemačku, Francusku...

p.s.
Ovde bilo ozbiljno psihički poremećenih osoba koje su komentarisale rat u Ukrajini i podržavali bacanje nuklearki, klanje pravoslavaca od strane Putinovih džihadista, pretnje vešanjem po Terazijama kad Crvena armija pređe Đerdap pa nisi delio kliničke savete. A sad se praviš pametan.
gvozden1 gvozden1 21:35 03.07.2023

Re: Sve, sv

Ko ne podržava Putina i Prigožina (do juče, dok nije zglajznuo, sad vam više nije BFF u leksikonu) je antisrbin,

Ne Putina, Rusiju.
Rusija je trenutno srpski saveznik, a kako ti zoveš kad je neko na strani onih koji podržavaju srpske neprijatelje, a protiv su srpskih saveznika?

Srpski patriota?


deca i potomci (za dve generacije neće ni znati gde je Srbija) im žive na tom istom Zapadu


Šta si se bre toga uhvatio jbt?

Neka zavist, šta te toliko peče?

Otišla jer joj se moglo i jer joj se išlo.
Nije otišla ni zbog američke demokratije, ni srpske diktature, ni iz nužde, otišla onako, moglo joj se.

Mani se toga čoveče, jesi ti kulov koji na nečiju decu udara misleći da će tako povrediti nekog, ali ne uspevaš, samo sebe još više blamiraš.

Ne pogađa me to jebote, tolika je razlika između tebe i nje da je apsurdno što je ti uopšte pominješ u bilo kom kontekstu, nisi bre u stanju ni da me povrediš time.



bene_geserit bene_geserit 21:36 03.07.2023

Re: Sve, sve

Ma bre, šta god da misliš o Ratu u Ukrajini
nije normalno da ostavljaš tolike komentare
i da ponavljaš jedno te isto do u beskonačnost već godinu i po
iz svega toga se vidi jedino tvoja mržnja prema Rusima i da pojma nemaš ni o čemu
zatrpavaš blog glupostima
sažmi to malo da može lakše da se skroluje
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:20 03.07.2023

Re: Sve, sv

agent KGB-a pod imenom 'Mihailov'. Iz švajcarske u kojoj je jedno vreme živeo je otišao zato što se slupao BMV-om.


nije mihailov iz kgb nego grzegorz iz mcs, i nije bmv no audi



dragosevacsutra dragosevacsutra 22:35 03.07.2023

Re: Sve, sv

NADN,



nisam ukapirao - ovo skraceno od nadnicar

freehand freehand 22:43 03.07.2023

Re: Sve, sv

'Nepriznata unijatska drzavna crkva' - ovo ako si sam smislio svaka cast. Na besmislu.

Šta ti tačno nije jasno, da objasnim, ako ima ikakve nade da ćeš pokušati da shvatiš?

Eh, da vidis kakve tek bozicne obicaje imaju Licani. I pravoslavci i katolici.

Nisam razumeo, to znači da su ovi ukrajinski ok?
freehand freehand 22:46 03.07.2023

Re: Sve, sve

bene_geserit
Ma bre, šta god da misliš o Ratu u Ukrajini
nije normalno da ostavljaš tolike komentare
i da ponavljaš jedno te isto do u beskonačnost već godinu i po
iz svega toga se vidi jedino tvoja mržnja prema Rusima i da pojma nemaš ni o čemu
zatrpavaš blog glupostima
sažmi to malo da može lakše da se skroluje

Džaba ti to dok ne nađež neki rendom pasoš na internetu i postaviš ovde sliku, da se njime kurčiš jer to onda daje težinu na idiotskim komentarima koje kačiš i to je fora vidite me raja kakav ja pasoš imam i vi ste svi glupi i sirotilja a ja i Musolini smo do jaja!
I ne napadneš planinarske zilote
gedza.73 gedza.73 11:47 04.07.2023

Re: Sve, sve

Ma bre, šta god da misliš o Ratu u Ukrajini

Ne mislim ja ništa o ratu u Ukrajini nego o ovim našim dilkicama koji se ponovo kače o SSSR i Lenjina. To je zvanična politika Putinove Rusije. Sve ostalo me manje interesuje. Ti ne pratiš jer nisi ovde. Kod nas je majnstrim kao za vreme Tita i Miloševića. Samo što su te komunjare dodale i pravoslavlje. Suludo, nenormalno, neshvatljivo ali to kod naroda prolazi. Kad se tako nešto usadi nema ništa od institucija i normalne države. Bukvalno je FSB uspela da od dobrgo broja Srba napravi spavače koji će, ako zatreba, danas da kolju muslimanske Albance a sutra će da hvale Kadirov radikalizam.

Zinuo sam kad jedna moja sestra koja ima odličnu platu, radi za zapadnu firmu, živi na Vračaru kaže kako redovno prati Aktuelnosti. U toj emisiji je čovek mrtav ladan izjavio kako se u tunelima oko Bahmuta nalaze satanistički hramovi i da je sve puno dece koja se koriste za žrtvovanja a da ruske snage sporo napreduju jer žele da sačuvaju tu decu. Bolidima poturili snimak iz video igrice kao izveštaj sa ratišta koji su 'stručnjaci' i 'analitičari' komentarisali kao savršenstvo ruske tehnologije.

Obrazovani ljudi u to veruju. Kad poveruju u tako nešto, šta misliš šta im je sve moguće prodati. Dakle svi moji komentari nemaju veze sa Rusima nego sa našima koji misle da su dobro prošli jer su jeftino kupili KGB zmijsku vodu koja leči sve od čelavosti do šuljeva. Danas vidim lika sa majicom na kojoj je Romanov. Ne srpski kralj Petar (previše je srpski) nego ruski car. Taj isti bi sutra okačio Lenjina, Staljina ilin Putina (što mu dođe na isto)
gedza.73 gedza.73 11:56 04.07.2023

Re: Sve, sv

gvozden1
Šta si se bre toga uhvatio jbt?
Neka zavist, šta te toliko peče?

Zavist? Što ti se prazni Srbija? Osim toga imao sam na umu sve one antikomuniste koji su nakon dolaska moskovskih agenata i fanatika otišli iz Srbije na Zapad. Njihovi potomci danas o Srbiji imaju maglovitu predstavu kao o nekom mitskom mestu na Balkanu.
Mani se toga čoveče, jesi ti kulov koji na nečiju decu udara misleći da će tako povrediti nekog, ali ne uspevaš, samo sebe još više blamiraš.

Ti ako ne vidiš da je za Srbiju gubitak to što ti na Zapad otišlo dva miliona Srba i da će njihova deca razvijati neke druge države zahvaljujući sistemima koji tamo postoje onda imaš gori problem nego što sam mislio. Taj problem se ne rešava tvojim mantrama 'Rusija je naš saveznik' nego samo ubrzava jer ogroman broj pametnije dece i svako ko ima neki zanat u rukama gleda da ode na Zapad.
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:40 04.07.2023

Re: Sve, sve

U toj emisiji je čovek mrtav ladan izjavio kako se u tunelima oko Bahmuta nalaze satanistički hramovi i da je sve puno dece koja se koriste za žrtvovanja a da ruske snage sporo napreduju jer žele da sačuvaju tu decu. Bolidima poturili snimak iz video igrice kao izveštaj sa ratišta koji su 'stručnjaci' i 'analitičari' komentarisali kao savršenstvo ruske tehnologije.


ne znam za aktuelnosti i bahmut, ali zato u uk

African children trafficked to UK for blood rituals







srdjan.pajic srdjan.pajic 21:58 30.06.2023

Imam i potpitanje:

A gde je nestao Vulin?


emilia emilia 02:09 05.07.2023

Otac Kiril

Piše: Dejan Novačić



Iz Rusije s ljubavlju: Šta jede Putin?



U vreme dok je bio raspoređen na radno mesto agenta KGB u Drezdenu, Vladimira Putina je često mučila nostalgija za domovinom. Njegova tadašnja supruga Ljudmila kasnije se prisećala kako se “život u Nemačkoj uveliko razlikovao od života u Rusiji: "Peru prozore jednom nedeljno".


Putinovi su živeli u posebnom stambenom bloku s drugim porodicama KGB-a i Štazija, ali Ljudmila je zavidela činjenici da "nemački obaveštajci imaju veće plate. A mi smo štedeli za Moskviča".


Da bi to ostvarili i da bi nekako ublažila suprugovu nostalgiju, Ljudmila je svaki dan kuvala rusku kašu za doručak. Koristila je recept koji je mali Vova krišom prepisao od svojih suseda dok je kao dete živeo u zajedničkom komunalnom stanu u Lenjingradu.


Čak i nakon što se razveo od Ljudmile i postao predsednik Rusije, Putin je nastavio da svako jutro jede kašu za doručak. Ali sada, heljda je stizala direktno od patrijarha moskovskog i sve Rusije Kirila, sa njegovih ličnih poseda.


Predsednik i patrijarh bili su stari prijatelji još od vremena zajedničkog ulaganja države i crkve u kompaniju za bescarinski uvoz cigareta. Tada su se i lično zbližili, jer su obojica bili zakleti nepušači i jer su delili ljubav prema majci Rusiji i švajcarskim satovima.


Jednom prilikom, patrijarh je lično doneo sveže ubranu heljdu i seo za doručak u predsedničku rezidenciju Novo-Ogarjovo. Kad je doručak poslužen, predsednik je, kao čovek oprezan, ponudio patrijarhu da prvi proba kašu:



- Molim vas, Vaša svetosti, poslužite se - rekao je Putin.

- Спасибо, ali samo posle Vas - rekao je Kiril skromno.

- Nisi me razumeo - rekao je Putin suvo - jedi.

- Naravno - požurio je patrijarh i strpao veliku kašiku vrele kaše u usta.

Kaša je puna gvožđa - rekao je Putin i nasmešio se, a zatim je u šali zamahnuo pesnicom prema patrijarhu.



Cezaropapistička kaša „Gvozdena pesnica“

Sastojci:

1 šolja heljde

2,5 šolje vode

So

Način pripreme:

Isperite heljdu i stavite je u lonac. Dodajte vodu i so, pustite da zavri na jakoj vatri. Smanjite i ostavite da krčka 15 minuta. Ako volite tvorog (mladi sir) kao Putin, dodajte i to.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:07 01.07.2023

Re: Babylon Bee

bene_geserit
Man Charged With Blasphemy For Not Removing Sandals While Using Rainbow Crosswalk



Bene, nije taj tvoj Babilon Bi ni do članka onionu, džabe se trudiš da ličiš na našu emiliju.

bene_geserit bene_geserit 00:47 01.07.2023

Re: Babylon Bee

nije taj tvoj Babilon Bi ni do članka onionu, džabe se trudiš da ličiš na našu emiliju

Ja dobijem retko napad, kod emilije je to middle name.
Nego Onion je golo govno, ajde nađi ČIK makar jednu šalu vrednu citiranja.
maksa83 maksa83 03:57 01.07.2023

Re: Babylon Bee

Nego Onion je golo govno, ajde nađi ČIK makar jednu šalu vrednu citiranja.

Meni je ovo zauvek smešno.

Milan Novković Milan Novković 07:59 01.07.2023

Re: Babylon Bee

maksa83
Nego Onion je golo govno, ajde nađi ČIK makar jednu šalu vrednu citiranja.

Meni je ovo zauvek smešno.


Apple je i bez Oniona zauvek smešan onima koji ga ne koriste

Moram da ispričam - nije fer, znam, al bar će te mi Alse i ti oprostiti

Ovde na godišnem nam bila starija ćerka sa familijom par nedelja. I mlađi unuk, 8 meseci, ko mali rotvajler kidiše na sve, besomučno, pogotovo ako mrda i ako je elektronika.

Pa mu deda, naravno, da svoj Samsung S23 Ultra Enterprise koji je kupio pre mesec dana da se sigra.

Pošto bukvalno možeš da mu pratiš fine motor skills napredak u realnom vremenu dam mu i svoj fitness tracker što su mi kupili dal za poslednji rođendan (napredak, za pretposlednji sam dobio teretni Fordov polovni kombi sa naklokovanih 200,000 Km) - ja retko nosim ove trakere pošto ne podnosim ništa na sebi (pardon my french) ala satovi, nakit, ... al pošto je i zet učestvovao u kupovini (uvek garancija da će biti dobro promišljeno i izabrano) a on uvek nosi neku ciglu od Garminovog trackera što sam ja njemu kupio davno ponesem i ja ovaj (imam ja i noviji Garminov, al sam zaturio negde u kući među šutom i kutijama, u nenošenju - odličan harver, a softver, leleee, ko da sam ga ja pisao, jednom mi u auto modu zaključio da trčim krugove oko igrališta dok sam bio u metrou i truckao se)

I sad proučava unuk dva uređajčića, nezgrapno i žustro sa obe rukice, i u jednom trenutku mu sine lampica i zvekne mobilni trackerom ko čekićem i "pocepa" mu ekran, muški, jelte, tako da vidim top 20%, a dole kako kad, uvek dimmed, češće nevidljiv, iako sve ostalo lepo radi, i touch screen svuda.

A pošto smo prodali ovu vilu u forward maniru (Sep) tražimo novu i treba mi fotkanje da ne nosim N Kg Canona pa uzimam periodično ...

... ženin iPhone, nekoliko meseci star - kupio joj ja super-duper model (nama su zajednički računi nego pošto mi očitava bukvice u realnom vremenu o trošenju, pogotovo na alat, blam joj da sama sebi kupi top model nečega pa ja moram da šacujem šta joj se sviđa).

Leleeee, kad me tad šlog nije strefiJo, kad sam ovo pokušao da koristim - od tastaturnog skakutanja - ajd verujem da može NEGDE da se konfiguriše, do pretrživanja po blog stranicama ...

... pa sam u trenutku momenta počeo nervozno da tražim gde da zamenim ekran na Samsungu (kako neko ko je ovo ikad dotakao može da koristi iPhone će mi ostati vječita tajna (crnogorski akcenat) - ovde preskupo, 350 evra (US oko 200 dolara) pa sam ostavio za London za nekoliko dana - kažem pati Milane kad ti je taka sudbina
maksa83 maksa83 08:17 01.07.2023

Re: Babylon Bee

I sad proučava unuk dva uređajčića, nezgrapno i žustro sa obe rukice, i u jednom trenutku mu sine lampica i zvekne mobilni trackerom ko čekićem i "pocepa" mu ekran,

Vidiš kako i mala deca znaju da je to najbolja stvar koju možeš da uradiš sa Samsungom.
Milan Novković Milan Novković 08:27 01.07.2023

Re: Babylon Bee

maksa83
I sad proučava unuk dva uređajčića, nezgrapno i žustro sa obe rukice, i u jednom trenutku mu sine lampica i zvekne mobilni trackerom ko čekićem i "pocepa" mu ekran,

Vidiš kako i mala deca znaju da je to najbolja stvar koju možeš da uradiš sa Samsungom.



Šteta što mi mandat ne dozvoljava da mu dam nečiji iPhone
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:58 03.07.2023

Re: Babylon Bee

bene_geserit
Asian Americans Celebrate Affirmative Action Ruling With 5-Minute Study Break

Harvard To Get Around Affirmative Action Ban By Asking You Whether You Prefer BBQ, Ranch, Or Soy Sauce


jel se ti stvarno smiješ na ovo?
pogledala ukoso, ovi kao domišljati fazoni relano ne da nisu za smijanje nego nije ni da ti brk malo zaigra, bukvalno ništa..
onaj polu flaby tip u siledžijki što objašnjava kako ne biti beta male, on je realno malo smiješan, mada i to bih mogla možda tri fazona da pogledam i to je to..
stvarno smiješan je onaj tip što baca dildo na drawboard pa kad odabere po jednu riječ iz poola sastavi naslov sledećeg vice članka, ono nešto tipa trans drug dealers in chile nešto nešto..
to je smješno, ne znam čije je..
al realno taj kao exaggerated sarcasm je kao žanr crko, ni onion odavno više nije smješno a gdje onda može da bude desna kopija onina..
uopšte se ne zezam kad kažem da trebaš brate to da dobro protreseš šta čitaš, bukvalno neki ogorčeni bullshit, ne znam čemu služi.. ne što je desni, i lijevi je isti, nego taj fazon kao joj propadesmo, ode sve u peršun, građanine ako se odma ne najdeiš nećemo preteći..
ma mislim..
totalno bad shit..
usput sam gledala idiocracy ponovo, e svaki put nađem novi citat, i vidim da sam prethodni loše citirala..
elem mijenjam why you reading that long word like a faggy za your shit's retarded man (kad ode doktoru sa nalazima)..
e ovde paše, shit's retarded man, baš u tom smislu kako je i tamo upotrebljeno
bene_geserit bene_geserit 20:10 03.07.2023

Re: Babylon Bee

jel se ti stvarno smiješ na ovo?

Pa meni je smešno, moguće zato što sve to gledam iz bliza.
Dosta fora je i lokalnog karaktera, npr. sve vezano za pečenje pica je zbog nekog zakona koji libtardi u Njujorku su stavili u proceduru vezanih za pečenje pice na drva, i sl.
usput sam gledala idiocracy ponovo

pohvalno
ali to ti je upravo "taj fazon kao joj propadesmo, ode sve u peršun"
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:29 04.07.2023

Re: Babylon Bee

bene_geserit
jel se ti stvarno smiješ na ovo?

Pa meni je smešno, moguće zato što sve to gledam iz bliza.
Dosta fora je i lokalnog karaktera, npr. sve vezano za pečenje pica je zbog nekog zakona koji libtardi u Njujorku su stavili u proceduru vezanih za pečenje pice na drva, i sl.
usput sam gledala idiocracy ponovo

pohvalno
ali to ti je upravo "taj fazon kao joj propadesmo, ode sve u peršun"


pa dobro ajde lokalni humor, meni je tako funny bbc motherland, koji mislim drugima teško da bi bio funny..
ali idiocracy mi je pure low brow humor, omiljeni mi žanr.. nula predskayivačke moći..
ja ti to vidim kao ono kad je Kejns (čuveni brit ekonomist iz doba svjetskih ratova) predvidio da će ljudi danas raditi po par sati dnevno maximum zbog automatizacije..
a ispalo da imaš tog Karmaka a bogami i Maska, Cukerberga koji se utrkuju koji će više da radi.. to bukvalno ulaže pare da vidi može li da ne spava da bi mogao da radi 20 sati ako je ikako moguće..
e to jeste te socijalen pojave često oće da budu nelinearne i teško predivdive..
a IQ i poslijedična prokdutivnost, uspješnost su notorno socijalne pojave..
ne bih se ja oko toga zabrinjavala
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:15 04.07.2023

Re: Babylon Bee

jel se ti stvarno smiješ na ovo?
pogledala ukoso, ovi kao domišljati fazoni relano ne da nisu za smijanje nego nije ni da ti brk malo zaigra, bukvalno ništa..


I meni tako deluje. Ono, dosetili se kukuljičari bez trunke smisla za humor (ko naš huči, recimo ) da bi mogli i oni malo da se našale, ali džabe, ne ide im to. Baš je nekako otužno i na silu.

No, nema veze, kao što ni emiliji ovde niko nikad ne brani da kači svoje cut i paste uratke i do ludila dovodi ljude patriotskog naci senzibiliteta , tako je i bene dobrodošao da kači ove gluposti do mile volje (žali bože izgubljenog vremena da to nađe, ubedi sebe da je smešno i linkuje nam ovde, samo da bi mi to bezdušno presakali ko Tasine voluminozne komentare).
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:45 30.06.2023

Gle! Evo ga...

Черевићан Черевићан 00:56 01.07.2023

ex usu

или...sluti li se nešto?

у Русији .......гле......станови
(у нивоу.... птич'јег леета),
несигурни ...оно...испада се
а повод је недорек заплета
solo solo 01:02 01.07.2023

A što tebe zabole tukica kratkonogi....


....sedi u toj američkoj vukojebini, drndaj pianino pumama između dva kantovanja i svršavaj u svom američkom snu.

Pazi vrata.



Pišam ti se u banovanje!
bene_geserit bene_geserit 02:01 01.07.2023

Francuska

Bezbroj anti-ruskih komentara, ko da su plaćeni po šjalfni,
a Francusku niko ni da pomene.
Pa valjda se nešto i tamo dešava, jebemmumater ...
promoter promoter 05:20 01.07.2023

Re: Francuska

bene_geserit
Bezbroj anti-ruskih komentara, ko da su plaćeni po šjalfni,
a Francusku niko ni da pomene.
Pa valjda se nešto i tamo dešava, jebemmumater ...

Eeeeee!
Pa to je zbog toga da bi se bilo kul i do jaja!
Budale!
A ne ko mi Srbi.

Milan Novković Milan Novković 09:41 01.07.2023

Re: Francuska

promoter
bene_geserit
Bezbroj anti-ruskih komentara, ko da su plaćeni po šjalfni,
a Francusku niko ni da pomene.
Pa valjda se nešto i tamo dešava, jebemmumater ...

Eeeeee!
Pa to je zbog toga da bi se bilo kul i do jaja!
Budale!
A ne ko mi Srbi.


Dok se vi zezate ja podučavam neelektroničare osnovama elektronike


promoter promoter 09:59 01.07.2023

Re: Francuska

Milan Novković
promoter
bene_geserit
Bezbroj anti-ruskih komentara, ko da su plaćeni po šjalfni,
a Francusku niko ni da pomene.
Pa valjda se nešto i tamo dešava, jebemmumater ...

Eeeeee!
Pa to je zbog toga da bi se bilo kul i do jaja!
Budale!
A ne ko mi Srbi.


Dok se vi zezate ja podučavam neelektroničare osnovama elektronike



Mogao bi to da podučiš i mnoge elektroničare - jer mnogi nikada nisu shvatili da, što bi reko čiča Maksvel, pored protočnih, postoje i, kako sam ja to definisao, prividne struje.
Mnogi misle da je virtuelnost nastala sa 'virtual machine'.
Istina, meni su Maksvelove jednačine bile svatljivije u diferencijalnom nego u integralnom 'domenu'.
predatortz predatortz 12:36 01.07.2023

Re: Francuska

bene_geserit
Bezbroj anti-ruskih komentara, ko da su plaćeni po šjalfni,
a Francusku niko ni da pomene.
Pa valjda se nešto i tamo dešava, jebemmumater ...


Ko im jebe mater glupu! Primili su guju u nedra, sad neka ćute i puše!
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:59 01.07.2023

Re: Francuska

bene_geserit
Bezbroj anti-ruskih komentara, ko da su plaćeni po šjalfni,
a Francusku niko ni da pomene.
Pa valjda se nešto i tamo dešava, jebemmumater ...


Pa jesi video, a da ne pominjeo proteste u Srbiji, i oslođenog Kolumbiju koji se javio u Utisak nedelje da i on nešto smatra, tema koliko voliš, i neće niko da piše o tome, nego pogiboše kolege ovde da odbrane čast i reputaciju debeljuškasog zglajznulog ruskog generala koji je izgleda uvaćen sa rukom u tegli, doduše od strane suparničkog gangsterskog klana za koji smo do tada mislili da je suvereni vlasnik Rusije.
gvozden1 gvozden1 16:04 01.07.2023

Re: Francuska

, nego pogiboše kolege ovde da odbrane čast i reputaciju debeljuškasog zglajznulog ruskog generala

Još i blogove o njemu postavljaju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:44 01.07.2023

Re: Francuska

gvozden1
, nego pogiboše kolege ovde da odbrane čast i reputaciju debeljuškasog zglajznulog ruskog generala

Još i blogove o njemu postavljaju.


E, huči, daj bar nekad napiši nešto smešno, mada ne verujem da umeš.

gvozden1 gvozden1 19:09 01.07.2023

Re: Francuska

srdjan.pajic
gvozden1
, nego pogiboše kolege ovde da odbrane čast i reputaciju debeljuškasog zglajznulog ruskog generala

Još i blogove o njemu postavljaju.


E, huči, daj bar nekad napiši nešto smešno, mada ne verujem da umeš.


Nikad ja to nisam umeo, tako da nemam za čim ni da žalim.

Tebe snašlo ono imao pa nemao.

I šta kažeš, pogiboše ovi pisajući o Surovikinu, a ti mu objavio blog i sliku mu stavio?

A kontraofanziva, nešto kašljuca?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:43 01.07.2023

Re: Francuska

I šta kažeš, pogiboše ovi pisajući o Surovkinu, a ti mu objavio blog i sliku mu stavio?


Pa da, bar ovde na blogu Bucko ima simpatizere, šteta bi bilo da tako lako padne u zaborav. Ovako je ovekovečen, ko na umrlici.

Videćemo za kontraofanzivu i, sad kad je najbolji deo ruske armije (ujedno i štićenika kazneno-popravnih institucija) banovan, kako će se stvari dalje razvijati. Mada jeste tačno da oslobađanje otetih teritorija sporije ide nego što sam se nadao, i nije mi drago zbog toga.

Ali, nevezano za sve to, kako to da si tako neduhovit čovek? Ti i vic kad bi umeo da ispričaš to bi bilo tako nekako otužno, kao da ga je ispričao Voja Koštunica.


To je isto kao kad bih sad ja ovde uzeo da ocenjujem srpskost i nacionalističke metrike kolegama na blogu.
gvozden1 gvozden1 22:40 01.07.2023

Re: Francuska


Pa da, bar ovde na blogu Bucko ima simpatizere

Bogami, i ti si među njima.
Onog Prigožina Ukrajinci samo što u zvezde ne kovaše onih sat dva dok je vodio bunu, iako ih je urnisao u Bahmutu.

Sve što je protiv Putina ko rod rođeni da vam je, nema veze šta su vam radili, sve im opraštate.
Tako evo i tebe sa blogom o Surovkinu, sve po istoj šemi.

kako to da si tako neduhovit čovek?

Bem li ga, talenat valjda, neko se rodi bez njega.

I nije to ništa strašno dok se ne pokušava na silu biti duhovit.
A kad se to radi, ispadne ovo što se tebi sad dešava.

Zato ti i kažem, nemoj, sačekaj da ti prođe ovaj period bez inspiracije.
Možda i prođe i opet postaneš duhovit kao nekad.
A možda i ne.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:01 02.07.2023

Re: Francuska

gvozden1


Sve što je protiv Putina ko rod rođeni da vam je, nema veze šta su vam radili, sve im opraštate.


Evo skoro sam i suzu pustio sa tobom nad Putinovom sudbinom hudom i kako se sve diglo na njega jadnog, i Šojgua i ostale iz tog kriminalnog klana.


Vidi se na kilometar koliko si spuvan sad kad se tvoj saveznik bukvalno raspada po šavovima da čak ni moja uobičajena duhovitost ne može da ti popravi raspoloženje. A i ne voliš kad se neko sprda na taj račun, što je isto tako razumljivo. Ali ne brini, huči, ne očajavaj, iako si u njih sve nade položio, imaju krimosi sigurno još Surovikinovih klonova na lageru, ako i ne poprave ovog postojećeg, verovatno i za Putketa se sprema zamena, ko zna kog koljača će tamo da iskopaju da drži svu tu bagru pod kontrolom.

Ali lepo je bilo videti kako se stvar tamo obrnula i kako su se usrali od vagnerovaca, oni koji su ih napravili. Priznajem da to ni u snu nisam očekivao da može da se desi.

emilia emilia 02:43 02.07.2023

Rusija

Takbir Allahu Akbar in the Moscow metro. تكبير "الله أكبر" في مترو موسكو Такбир Аллаху Акбар Москва.



Allahu Akbar, Moscow bus station.

gvozden1 gvozden1 06:26 02.07.2023

Re: Francuska


Vidi se na kilometar koliko si spuvan sad kad se tvoj saveznik bukvalno raspada po šavovima

Nisi ti razumeo Srki.

Ja sam ostavljao mogućnost da sve može i da ispadne dobro za Srbiju.
Da Prigožin sruši Putina, a da zatim zgazi Ukrajinu, odlučno i definitivno.

Sve to piše u mojim komentarima.

Znaš, kad na prvo mesto staviš svoj narod i svoju državu, to postaje logično, a kad ispred njih staviš onoga za koga ti propaganda kaže da je važniji, ovog puta Ukrajinu, onda te samo tuđe zlo interesuje, samo da nekome crkve krava, a tvoja te ne zanima.
benedykt benedykt 07:56 02.07.2023

Re: Francuska

gvozden1

Onog Prigožina Ukrajinci samo što u zvezde ne kovaše onih sat dva dok je vodio bunu, iako ih je urnisao u Bahmutu.

Sve što je protiv Putina ko rod rođeni da vam je, nema veze šta su vam radili, sve im opraštate.

Nisam zaista primetio da su Ukrajinci, a bogami ni bilo ko na Zapadu, kovali u zvezde Prigožina, ali se zato sećam tebe kada si pre nekoliko meseci kod Apostate na blogu posvećenom onom filmu o Vagneru, napisao ovo…
gvozden1
svi zgražavaju zbog Wagnera

Meni je samo žao zbog imena.
A bili su tako blizu.
Zamisli da se zovu Vrangel!


Da bi onda pre neki dan napisao ovo…

gvozden1
Zapad sasuo dovoljno para kuvaru, i ovaj krenuo da ruši Putina.


Elem da rezimiramimo, a ti me ispravi ako bilo šta grešim

Putin tj ГРУ osniva protivzakonito tu Vagner bandu kojoj je na čelu bivša osuđivana secikesa Prigožin, odnosno SS simbolima istetovirani neonacista Utkin.
Ta Vagner banda regrutuje robijaše i to najgore moguće ubice i sav ostali šljam, uključujući tu i par pedofila.
Oni na frontu rade sve i svašta, muče, ubijaju civile, siluju, kradu, i ubijaju dezertere maljevima u glavu pa to onda snimaju.

Tvoja reakcija na sve to: Ne bih zaista tu ništa imao da zamerim, sem što bi bilo daleko lepše da se zovu Vrangel a ne Vagner.

Isti taj Prigožin, i taj njegov Vagner koji nažalost nije Vrangel, organizuje oružanu pobunu sa ciljem smene Šojgua i Gerasimova, te kreću na Moskvu.

Tvoja reakcija: Zapad je sasuo gomilu para tom kuvaru i ovaj je krenuo da ruši Putina…

Rekao bi neko ko to posmatra sa strane da će pre biti da se tvoj odnos prema Vagneru menjao i da se sve vrtelo oko toga što je dobro za Putina i ja ga naj-što-više volim a što nije to su sve plaćenici Zapada…
gvozden1 gvozden1 09:26 02.07.2023

Re: Francuska


Tvoja reakcija na sve to: Ne bih zaista tu ništa imao da zamerim, sem što bi bilo daleko lepše da se zovu Vrangel a ne Vagner.

Evo gde grešiš.

Detalje oko aktivnosti Vegnera,da li su klali, krali, otimali, nisam pratio a i ne zanimaju me previše ni sad.
Tu jedinicu sam posmatrao kao jedinicu strane čija pobeda ide u prilog Srbiji, i zato sam, normalno, njihov uspeh smatrao pozitivnom stvari.

Vrangel, Vagner, samo mala igra reči zbog sličnosti imena i toga što je Vrangel sinonim antikomunizma i zbog njegove veze sa Srbijom.

Druge suštine tu nema.

Da ponovim, dok je Vagner ratovao na strani čija pobeda nama ide u prilog, ne vidim šta je sporno podržavati ga, niti vidim išta sporno u tome da rat pratim na opštem nivou, bez ulaženja u detalje.

Posebno u vreme opšte propagande kad je teško razlučiti šta je istina a šta laž.
Evo ni sad ne uzimam zdravo za gotovo sve to o silovanju i ubijanju civila.

Ako ima istine u tome, zna se, sud, presude i molim lepo.

Do tada, neka Rusija pobedi, sa Vagnerom, Vrangelom, Putinom, Surovikinom, ili kako god, njihova stvar, i da posle te pobede, uticajnija, vodi prosrpsku politiku.
benedykt benedykt 06:47 03.07.2023

Re: Francuska

gvozden1

Tvoja reakcija na sve to: Ne bih zaista tu ništa imao da zamerim, sem što bi bilo daleko lepše da se zovu Vrangel a ne Vagner.

Evo gde grešiš.

Detalje oko aktivnosti Vegnera,da li su klali, krali, otimali, nisam pratio a i ne zanimaju me previše ni sad.
Tu jedinicu sam posmatrao kao jedinicu strane čija pobeda ide u prilog Srbiji, i zato sam, normalno, njihov uspeh smatrao pozitivnom stvari.

Pa sad, imam neki utisak da su i mnogi Hrvati za vreme 2. Svetskog rata razmišljali na neki sličan način, odnosno jeste da ti Nemci odsek SS prave zulum ali njihova pobeda ide u prilog naše domovine Hrvatske, te se stoga svaki njihov uspeh ima posmatrati kao pozitivna stvar…
promoter promoter 07:35 03.07.2023

Re: Francuska

benedykt
gvozden1

Tvoja reakcija na sve to: Ne bih zaista tu ništa imao da zamerim, sem što bi bilo daleko lepše da se zovu Vrangel a ne Vagner.

Evo gde grešiš.

Detalje oko aktivnosti Vegnera,da li su klali, krali, otimali, nisam pratio a i ne zanimaju me previše ni sad.
Tu jedinicu sam posmatrao kao jedinicu strane čija pobeda ide u prilog Srbiji, i zato sam, normalno, njihov uspeh smatrao pozitivnom stvari.

Pa sad, imam neki utisak da su i mnogi Hrvati za vreme 2. Svetskog rata razmišljali na neki sličan način, odnosno jeste da ti Nemci odsek SS prave zulum ali njihova pobeda ide u prilog naše domovine Hrvatske, te se stoga svaki njihov uspeh ima posmatrati kao pozitivna stvar…

Nemoj da pričaš da si ovu analogiju sam smislio?
Priznaj da ti je malo pomogao i Pajić?
gvozden1 gvozden1 11:30 03.07.2023

Re: Francuska

Pa sad, imam neki utisak da su i mnogi Hrvati za vreme 2. Svetskog rata razmišljali na neki sličan način, odnosno jeste da ti Nemci odsek SS prave zulum ali njihova pobeda ide u prilog naše domovine Hrvatske, te se stoga svaki njihov uspeh ima posmatrati kao pozitivna stvar

Možda jesu, čak je verovatno da jesu.

Nije retko da ljudi pozitivno doživljavaju ono što njima ide u prilog.

Tako da i ja pozitivno cenim dešavanja koja Srbiji idu u prilog.

Oni želeli dobro NDH, ja želim dobro Srbiji, ako je to za tebe isto, a sam si postavio takvo poređenje, onda si u pravu.
solo solo 08:05 01.07.2023

.



promoter promoter 08:19 01.07.2023

Re: .

solo



Ja ću u okolini Barajeva.
Da ne reklamiram sada gde.
A to gde ne bih da reklamiram drži cene kao da je na po Terazija.
A ja se baš zainatio.
Jer, što bi rekao Šmuuu, pare nisu problem.
maksa83 maksa83 08:26 01.07.2023

počelo je


Legolas Frodo i Aragorn nose prsten u Mordor i vraćaju Kosovo u Srbiju.




angie01 angie01 09:55 01.07.2023

Re: počelo je

sta je ovo?
maksa83 maksa83 10:10 01.07.2023

Re: počelo je

sta je ovo?

Sandra Božić i Miloš Francuz dobili neke počasne sablje.

Inače esamreko pre neku godinu kada se ovde ložilo na Padobranca da je tip Šapić za hipstere. Svi ti desničari na kraju završe kao Vučićeve kučke, to je prirodno i neumitno ko što se Dunav uliva u Crno More a Nil u Sredozemno.

angie01 angie01 10:20 01.07.2023

Re: počelo je

Sandra Božić i Miloš Francuz dobili neke počasne sablje.

a el znas sta to predstavlja-to darivanje tih sablji?...kojim povodom, sta, zasto?...prvi put vidim taj obicaj.

...evo, nasla sam na netu:)
Milan Novković Milan Novković 10:26 01.07.2023

Re: počelo je

maksa83
sta je ovo?

Sandra Božić i Miloš Francuz dobili neke počasne sablje.

Inače esamreko pre neku godinu kada se ovde ložilo na Padobranca da je tip Šapić za hipstere. Svi ti desničari na kraju završe kao Vučićeve kučke, to je prirodno i neumitno ko što se Dunav uliva u Crno More a Nil u Sredozemno.


Na prvi pogled ovo je mač.

Al izgleda da ili nije neki težak mač, pošto ga dama drži sa lokaćom, osima ako nije jača dama, ili je mač od titanijuma.

Al što su ga alpha-males ovako stisli, da prostiš?!
maksa83 maksa83 10:26 01.07.2023

Re: počelo je

a el znas sta to predstavlja-to darivanje tih sablji?...kojim povodom, sta, zasto?...prvi put vidim taj obicaj.

Meni ono ne liči na sablje nego na mačeve. Sablje obično dobiju vojna lica ali ne znam u kom svojstvu, da li za zasluge, čin ili zvanje. Sandra Božić je potpredsednica Skupštine a Miloš Jovanović je predsednik Odbora za odbranu i unutrašnje poslove.

Predviđam mu sjajnu budućnost u ovom Vučićevom ribrendirnom SNS-u tj. samo-što-nije-još-smišljamo-ime pokretu koji će ovaj da napravi tu jedan dan od nedelje.
angie01 angie01 10:47 01.07.2023

Re: počelo je

Meni ono ne liči na sablje nego na mačeve. Sablje obično dobiju vojna lica ali ne znam u kom svojstvu, da li za zasluge, čin ili zvanje. Sandra Božić je potpredsednica Skupštine a Miloš Jovanović je predsednik Odbora za odbranu i unutrašnje poslove.


...kazu-sablje-mada i meni lice na maceve,..a i deljene su vojnim licima, ovo dvoje dobili za zasluge....

KLIK
maksa83 maksa83 10:52 01.07.2023

Re: počelo je

...kazu-sablje,..a i deljene su vojnim licima, ovo dvoje dobili za zasluge....

To kaže N1 ali mač je širi pojam od sablja, nisam sabljolog ali da bi nešto bilo sablja mora biti zakrivljeno (sigurno) i oštro sa jedne strane (verovatno). Može biti i "tupo" tj. nenaoštreno ako je samo ceremonijalne prirode.
freehand freehand 11:02 01.07.2023

Re: počelo je

maksa83
...kazu-sablje,..a i deljene su vojnim licima, ovo dvoje dobili za zasluge....

To kaže N1 ali mač je širi pojam od sablja, nisam sabljolog ali da bi nešto bilo sablja mora biti zakrivljeno (sigurno) i oštro sa jedne strane (verovatno). Može biti i "tupo" tj. nenaoštreno ako je samo ceremonijalne prirode.

Brzo guglanje:

Sabre sword





angie01 angie01 11:13 01.07.2023

Re: počelo je

To kaže N1 ali mač je širi pojam od sablja, nisam sabljolog ali da bi nešto bilo sablja mora biti zakrivljeno (sigurno) i oštro sa jedne strane (verovatno). Može biti i "tupo" tj. nenaoštreno ako je samo ceremonijalne prirode.


rekoh, da i meni lici na mac-naravno da nisam strucnjak, sem sto sam neke primerke hladnog oruzja videla po muzejima, ili na fulmu:),...meni deluje da mediji- svi kazu isto, jer vest prepisuju iz iste agencije- samo prenose ono kako je receno,...a verovatno se radi o nekoj izmisljenoj verziji sablje,...hocu reci, da ovo nije nesto oko cega bi se sporili,...vise mi je komican momenat kome i zasto je dodeljuju...
maksa83 maksa83 11:14 01.07.2023

Re: počelo je

Sabre sword

Pa to kažem - mač je širi pojam, ali kada se kaže mač kolokvijalno se često misli na nešto ravno i oštro sa obe strane zamišljeno za bodenje i sečenje, ali sablja je dizviniš uvek kriva i oštra samo sa jedne strane (možda je vrh oštar sa obe).

To sa imenima nije baš jednostavno, ima veze i sa lokacijom, npr. uglavnom se kaže "japanski mač" mada je on po svim karakteristikama zapravo sablja.
freehand freehand 11:17 01.07.2023

Re: počelo je

maksa83
Sabre sword

Pa to kažem - mač je širi pojam, ali kada se kaže mač kolokvijalno se često misli na nešto ravno i oštro sa obe strane zamišljeno za bodenje i sečenje, ali sablja je dizviniš uvek kriva i oštra samo sa jedne strane (možda je vrh oštar sa obe).

To sa imenima nije baš jednostavno, ima veze i sa lokacijom, npr. uglavnom se kaže "japanski mač" mada je on po svim karakteristikama zapravo sablja.

Da, uz karakteristike koje si naveo meni je nekako i štitnik za čitavu ruku asocijacija na sablju.
Inače, reč sablja dolazi iz mađarskog, kao i neke druge smrtonosne stvari. poput Mađarica. Od kojih ti nije žao ni dumreš.
angie01 angie01 11:19 01.07.2023

Re: počelo je

Sabre sword


ova bas lepa.
Milan Novković Milan Novković 11:19 01.07.2023

Re: počelo je

maksa83
Sabre sword

Pa to kažem - mač je širi pojam, ali kada se kaže mač kolokvijalno se često misli na nešto ravno i oštro sa obe strane zamišljeno za bodenje i sečenje, ali sablja je dizviniš uvek kriva i oštra samo sa jedne strane (možda je vrh oštar sa obe).

To sa imenima nije baš jednostavno, ima veze i sa lokacijom, npr. uglavnom se kaže "japanski mač" mada je on po svim karakteristikama zapravo sablja.

Tako sam ja naučio kao klinac, al ko zna gde, neki Zabavnik, garant.

Plus floret kojim samo bodeš.
angie01 angie01 11:20 01.07.2023

Re: počelo je

reč sablja dolazi iz mađarskog, kao i neke druge smrtonosne stvari. poput Mađarica.


kao na primer- madjarski carinik.
freehand freehand 11:23 01.07.2023

Re: počelo je

Tako sam ja naučio kao klinac, al ko zna gde, neki Zabavnik, garant.

A ja zapamtio čitajući Šolohovljev "Tihi Don", i onaj čuveni potez Griške Melehova kojim je protivnika sa konja u galopu sekao na pola, ali ukoso.
Pojam "sabljaš" sam jedino kod Pavića video, i zvuči prilično opako.
angie01 angie01 11:24 01.07.2023

Re: počelo je



i bozanstvene korice.
Milan Novković Milan Novković 11:27 01.07.2023

Re: počelo je

freehand
Tako sam ja naučio kao klinac, al ko zna gde, neki Zabavnik, garant.

A ja zapamtio čitajući Šolohovljev "Tihi Don", i onaj čuveni potez Griške Melehova kojim je protivnika sa konja u galopu sekao na pola, ali ukoso.
Pojam "sabljaš" sam jedino kod Pavića video, i zvuči prilično opako.

Možda sam i ja tamo, s tom razlikom što se ja posle nekoliko godina uglavnom ne sećam (na nivou svesti) pročitanog
maksa83 maksa83 11:29 01.07.2023

Re: počelo je

Plus floret kojim samo bodeš.

Rekao sam da nisam sabljolog ali meni je cela ta stvar sa hladnim oružjem zanimljiva (odgledao sam sve one Forged in Fire finalne kovačke mečeve na jućubu). Npr. sablje su krive s tim da je oštar deo konveksan, ALI postoji nemala klasa zakrivljenog oružja gde je oštrica konkavna, npr. pogledaš one sablje srpskih ustanika (koje su zapravo osmanlijski jatagan), ili kukri, i koješta iz bronzanog doba.

P.S. Kod brata koji je bio baš duboko u toj staroj staroj ratnoj metalurgiji sam video neku alatku koja je iskopana kod nas negde na nekoj njivi koja je navodno poljoprivredna alatka a zapravo 1-1 nepalski kukri.
Milan Novković Milan Novković 10:21 02.07.2023

Re: počelo je

maksa83
Plus floret kojim samo bodeš.

Rekao sam da nisam sabljolog ali meni je cela ta stvar sa hladnim oružjem zanimljiva (odgledao sam sve one Forged in Fire finalne kovačke mečeve na jućubu). Npr. sablje su krive s tim da je oštar deo konveksan, ALI postoji nemala klasa zakrivljenog oružja gde je oštrica konkavna, npr. pogledaš one sablje srpskih ustanika (koje su zapravo osmanlijski jatagan), ili kukri, i koješta iz bronzanog doba.

P.S. Kod brata koji je bio baš duboko u toj staroj staroj ratnoj metalurgiji sam video neku alatku koja je iskopana kod nas negde na nekoj njivi koja je navodno poljoprivredna alatka a zapravo 1-1 nepalski kukri.

Jeste, istinski fascinantno. Ja ne gledam tako sistematski, ali ne propuštam kad naišem na video. Ne propuštam čak ni da zastanem pored mnogih ograda od kovanog gvožđa u Londonu/UK.

Ideja za rođendanski biznis: ti ženi obećaš najnoviji Samsung S23 Ultra za rođendan, ona tebi profi nakovanj.

To je samo polu-fazon pošto se sećam kad sam ženi rekao da ću sam peći neke keramičke pločice za bazen, tj kupiti polovnu peć prvo. Početno šizenje se brzo smirilo kako sam u konverzaciju tiho ubacio deal-making ovog tipa
pecaros pecaros 17:21 02.07.2023

Re: počelo je

freehand

Inače, reč sablja dolazi iz mađarskog,


Znao sam kako se kaže "mač", ali me iznenadilo da se "sablja", zaista, izgovara skoro isto kao kod nas. Pogledao sam poreklo reči, kažu Mađari da je taćno da je dobar deo evropskih naroda reč preuzeo iz mađarskog, ali da je poreklo reči nepoznato.

Osim što, kažu, ima jedna "simpatična" asocijacija, zbog koje i pišem ovo. Naime, reč "sab" znači "kroji", a treće lice jednine "on kroji" se izgovara potpuno isto kao reč "sablja". Tek, rekao bih, onaj što je svom oruđu nadenuo ime, kanda, bio vešt sa njim (na nečiju nesreću), i šaljivdžija pritom.
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:22 02.07.2023

Re: počelo je

Pogledao sam poreklo reči, kažu Mađari da je taćno da je dobar deo evropskih naroda reč preuzeo iz mađarskog, ali da je poreklo reči nepoznato.

Енглеска Вика укључује два солидна параграфа о етимологији и иде нешто даље од ”непознатог порекла мађарске речи szabla, односно каснијег облика szablya”, макар кроз две претпоставке.

Ту каже:

The origin of the Hungarian word is unclear. It may itself be a loan from South Slavic (Serbo-Croatian сабља, Common Slavic *sablja), which would ultimately derives from a Turkic source.[2] In a more recent suggestion, the Hungarian word may ultimately derive from a Tungusic source, via Kipchak Turkic selebe, with later metathesis (of l-b to b-l) and apocope changed to *seble, which would have changed its vocalisation in Hungarian to the recorded sabla (perhaps under the influence of the Hungarian word szab- "to crop; cut (into shape)".[3]

По другој претпоставци која је вероватнија, сабља није стигла у Европу са Османлијама у 14. веку, већ са Мађарима у 10. веку, али је свакако тунгуско-туркијског порекла.
Spiridon Spiridon 09:19 01.07.2023

..

Kapiram ovo što piše Pajke. Ko ih jebe. Sve je to ista fela i treba ih drkati i prozivati. Šta mi smeta? Smeta mi kad neko iz USA proziva bilo kog drugog ko nije iz USA. Prvo svoje dvorište Pajke. Mnogo je govana i djubreta sa tvoje strane ograde. Uvek se setim Ričarda Gira i njegove borbe za slobodni Tibet i sve to dok gori Libija, Sirija, Irak, Afganistan i td.
Ono što mogu krvlju da potpišem je da se amerima jebe za sve što se uvde u Evropi i šire dešava. Žrtvovali bi nas za njihov dolar bez razmišljanja, a upravo to se i dešava. A putin i pijani generali su posebna priča o kojoj ne bih trošio vreme. Problem je u tome što zlo ne potiče iz tog pravca.
solo solo 09:22 01.07.2023

Re: ..

Smeta mi kad neko iz USA proziva bilo kog drugog ko nije iz USA. Prvo svoje dvorište Pajke. Mnogo je govana i djubreta sa tvoje strane ograde.


reče Francuz.

Danas.

A tamo ljubav,cveće,proleće.
promoter promoter 09:49 01.07.2023

Re: ..

Spiridon
Kapiram ovo što piše Pajke. Ko ih jebe. Sve je to ista fela i treba ih drkati i prozivati. Šta mi smeta? Smeta mi kad neko iz USA proziva bilo kog drugog ko nije iz USA. Prvo svoje dvorište Pajke. Mnogo je govana i djubreta sa tvoje strane ograde. Uvek se setim Ričarda Gira i njegove borbe za slobodni Tibet i sve to dok gori Libija, Sirija, Irak, Afganistan i td.
Ono što mogu krvlju da potpišem je da se amerima jebe za sve što se uvde u Evropi i šire dešava. Žrtvovali bi nas za njihov dolar bez razmišljanja, a upravo to se i dešava. A putin i pijani generali su posebna priča o kojoj ne bih trošio vreme. Problem je u tome što zlo ne potiče iz tog pravca.

Pa i meni smeta to što si me banovao pa ne mogu kod tebe da kažem svoje smatranje o veličanstvenim vremenima bloga kada su besedili Biljana Srbljanović i Goran Svilanović!
A nešto se ne sećam da li je tada besedio i Goran Matić, omiljeni Vučićev čauš?
Jer sam vas tada, uglavnom, samo čitao.
I šta sada da radim po tom pitanju?
Jedino da se naljutim na selo i sebi otfikarim kitonijus?
Ili šta?
Eeeee, ali stvarno.
To vreme bloga je bilo predivno.
Ko god je odstupao sa linije, vaši botovi, udruženom vatrom svih strelaca, začepe usta nepoćudnima.
Jebote!
I ti, i tebi slični, se, još uvek, time ponosite?!
Strašno!
Spiridon Spiridon 13:54 01.07.2023

Re: ..

meni smeta to što si me banovao

Nisam te ja banovao. Restak je svojevremeno podesio softver da maliciozne i najgluplje komentare uklanja automatski.
promoter promoter 15:15 01.07.2023

Re: ..

Spiridon
meni smeta to što si me banovao

Nisam te ja banovao. Restak je svojevremeno podesio softver da maliciozne i najgluplje komentare uklanja automatski.

Ne verujem da je to Restak, koji mi je, po struci, skoro kolega, uradio.
Iz prostog razloga, što to nije moguće.
Iz drugog prostog razloga, sumnjam da je on pišao sa vama u istu tikvu.
Ali!
Da za trenutak pretpostavimo da to i jeste moguće, pa ti ne bi imao ni autorsku opciju, a kamoli VIP-ovsku.
I tebi slični.
Ja, naprotiv, mislim da si ti 'svirač kurcu za male pare'.
I tebi slični.
Tipične komunjare koje toga nisu ni svesne.
Koji svakoga, ko im oponira, dehumanizuju, kako bi mogli da seru po istome.
Ali, večina vas je priglupo, pa ne kapirate da je to metodologija slična ovim woke-sranjima, dakle, čista komesarska demagogija.
Što bi rekli stari, malo vas je, ali ste govna velika.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:52 01.07.2023

Re: ..

Kapiram ovo što piše Pajke. Ko ih jebe. Sve je to ista fela i treba ih drkati i prozivati. Šta mi smeta? Smeta mi kad neko iz USA proziva bilo kog drugog ko nije iz USA. Prvo svoje dvorište Pajke. Mnogo je govana i djubreta sa tvoje strane ograde. Uvek se setim Ričarda Gira i njegove borbe za slobodni Tibet i sve to dok gori Libija, Sirija, Irak, Afganistan i td.
Ono što mogu krvlju da potpišem je da se amerima jebe za sve što se uvde u Evropi i šire dešava.


Ma, Spiro, prvo, ne shvataj previše ozbiljno taj uvod, to sam nabrzaka sklepao tek da nešto piše na naslovnoj, da ne bude samo slika ovog zlog debeljka koji je izgleda zglajznuo (sad kažu da je bio uredno zavedeni član čvk Vagnera, ne znam da li to sme po ruskim zakonima, mada ni te zakone ne treba previše kruto shvatati, kao što vidimo, ako ne bi da rizikuješ da ti se ozbiljni ljudi smeju). Još sam i napomenuo da može da piše ko o čemu hoće, evo, ti valjda živiš u Francuskoj, što ne doprinese svojim komentarom o događajima koji se upravo dešavaju, bene zabrinut, ja malo manje, nego se baviš mojim dvorištem i kritikuješ mene što ne pišem o događajima u njemu, nego zabadam nos u rusko. A drugo, ovde se svi bave tuđim dvorištima, a ti samo meni to zameraš. E, pa izvini što ću se oglušiti na te zamerke.

Inače, za slučaj druga Surovikina je ovde vladalo neobično veliko interesovanje (čak duže od par dana) jer nije mala stvar da komandant vazduhoplovstva nekakve kurčevite nuklearne sile, džoker koga su doveli da konačno reši Ukrajnu, bude umešan u poslove ove nacističke bagre vagnerovske, a onda da tako preko noći nestane sa scene usred pokušaja vojnog udara. U takvim situacijama običan čovek, gde god da živi, ne može da ne oseti neku blagu nelagodu, zbog onog "nuklearne" u prethodnoj rečenici, jelte. Jer šta ako se Rusija stvarno raspadne, pocepana između tih nekoliko kriminalnih klanova koji vladaju njome, a očigledno je da je tamo neki haos i borba za prevlast, ljudi lete kroz prozore, nestaju bez traga, pa da nekoj većoj dileji dopadne šaka kontrola nuklearnog arsenala? Mislim, to nije nikom u interesu, ali može da se desi. Zato je, rekao bih, to od malo šireg značaja, nego demonstracije u Francuskoj, ili šta se već ovde kod nas značajno dešava u lokalu (a ne dešava se ništa uglavnom, stiže 4. Jul, ja sutre idem motorom u Vajoming da kupim petarde i rakete i prskalice, i planira se ko će šta da vrti na roštilju).

Tako da, druže, sjaši sa mog slučaja, ako ti nije problem, ovaj blog je slobodna teritorija, može da piše ko šta hoće i o čemu god hoće bez da mu se to zamera, da ga se spopada sa a šta ste vi uradili indijancima i crncima što ne pišeš o tome.


dragosevacsutra dragosevacsutra 00:09 02.07.2023

Re: ..

Restak je svojevremeno podesio softver da maliciozne i najgluplje komentare uklanja automatski.


ai jebote


Spiridon Spiridon 00:15 02.07.2023

Re: ..

Tako da, druže, sjaši sa mog slučaja, ako ti nije problem, ovaj blog je slobodna teritorija, može da piše ko šta hoće i o čemu god hoće bez da mu se to zamera, da ga se spopada sa a šta ste vi uradili indijancima i crncima što ne pišeš o tome.



Realno govoreći ti si za Ameriku isto ono što je i jedan prosečni SNS-ovac za Srbiju. On se mučenik prodao za sendvič, ti za solidniju platu.

Znači ok. Kapiram da te boli patka. Sranje sa Ukrainom je dovoljno daleko od tebe, a ide ti neposredno na ruku jer donosi profit državi u kojoj živiš.
Možda je to i prirodni tok stvari jedino što ti pride voliš i da podjebavaš na istu temu.

I da priča dobije onaj uvrnuti kraj, ovom namučenom narodu više ide u prilog tvoja teorija da ne bi najebao po ko zna koji put. Jebo Ruse, i daleko im lepa kuća. Ja se sa time slažem ali to je več politika. Mislim, ne mogu da se pravim lud kad je sve što danas dolazi iz Amerike tako providno i predvidljivo. Vredja inteligenciju.
I zato mislim da zaslužujete Trampa. On vam tamo pravi sranja i onda morate da se jebavate sa njim. Ali shvati da je to jedini način da svet predahne od vas.













bene_geserit bene_geserit 03:29 02.07.2023

Re: ..

I zato mislim da zaslužujete Trampa. On vam tamo pravi sranja i onda morate da se jebavate sa njim. Ali shvati da je to jedini način da svet predahne od vas

Pa čekaj, koja to sranja pravi Tramp?
Ne pravi ih ni interno ni po svetu za razliku od ovih libtarda ...
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:18 02.07.2023

Re: ..

Realno govoreći ti si za Ameriku isto ono što je i jedan prosečni SNS-ovac za Srbiju. On se mučenik prodao za sendvič, ti za solidniju platu.


E jebi ga, Spiro, ako sam ti ja isto što i SNSovac onda pozamašno precenjuješ inteligenciju koju pominješ. Meni ovde niko ništa ne daje, zaradim sve sam, od državnog aparata i stranke ne zavisim nikako, niti sam drug član (ikad bio). Glasam onako kako mislim da je najbolje za mene i moju porodicu, a sa ovom sadašnjom vlašću generalno nisam nezadovoljan, mada nisam ni supersrećan. Dok je Tramp bio predsednik bio sam prilično nezadovoljan, jasno je svakom sa dva grama mozda u glavi i zbog čega, i to sam uvek artikulisao, drugim rečima - od mene nije moglo da se živi na blogu, evo pitaj beneta ako si zaboravio, on je tad baš sendvičario za Trampa, da upotrebim tvoju vizuru, dok sam ja pizdeo.

A trampa ne bih nikom poželeo za predsednika, pa ni tebi, mada bi možda trebalo da dobijete onu fašistkinju za predsednicu jedan termin, da osetite malo kako i to izgleda. Samo se bojim da ti onda ne bi bio ni dovoljno beo ni dovoljno francuz da ti se to svidi, patio bi za Makronom vrlo intenzivno.

Relativnom kuroboljom sam se pohvalio samo u smislu ove borbe pacova koja se odigrava u Rusiji na naše oči, mada to nije baš tako, zapravo mi je zanimljivo da vidim ko će na kraju tu da ispliva i da li će neko od dragih lica da se oklizne niz stepenište. Ukrajinaca mi je od početka žao, držim njihovu stranu bez zadrške, jer su napadnuti isključivo radi pljačke, bogaćenja i napredovanja u kriminalnoj hijerarhiji kako je to i sam Prigožin, u časovima kad nije pod bio alkoholom lepo objasnio ljudima, i zavedenim kolegama na blogu ko golden ritriverima. A sa takvim susedom teško da je moglo da bude drugačije, i naravano da želim da oteraju okupatora sa svoje zemlje što pre, i sa što manje svojih gubitaka i razaranja, u čemu im dobar deo sveta pomaže kako zna i ume i to je ok, drugačije bi bilo sramno.

A za ovo "jebo Ruse", mogao bih čak i da se složim donekle, mada ja tu vidim samo ove krimose koji su tamo uzurpirali vlast i jebu i svoje rođene Ruse kako stignu.
bene_geserit bene_geserit 06:02 02.07.2023

Re: ..

A trampa ne bih nikom poželeo za predsednika, pa ni tebi, mada bi možda trebalo da dobijete onu fašistkinju za predsednicu jedan termin, da osetite malo kako i to izgleda.

A sad kad bi probao da navedeš šta ti je stvarno smetalo za Trampovog vakta, osim ispraznih fraza, ne bi umeo ništa da smisliš.
promoter promoter 07:18 02.07.2023

Re: ..

srdjan.pajic

... i naravano da želim da oteraju okupatora sa svoje zemlje što pre, i sa što manje svojih gubitaka i razaranja, u čemu im dobar deo sveta pomaže kako zna i ume i to je ok, drugačije bi bilo sramno.

...

Čekaj!
Nije valjda da si i ti jedan od onih kojima su granice važnije od demokratije i ljudskih prava?
Meni je potpuno nejasno zašto su te granice toliko bitne?
Ali stvarno.
Spiridon Spiridon 07:49 02.07.2023

Re: ..

A za ovo "jebo Ruse", mogao bih čak i da se složim donekle, mada ja tu vidim samo ove krimose koji su tamo uzurpirali vlast i jebu i svoje rođene Ruse kako stignu.


Ovo niko normalan ne bi trebao da dovodi u pitanje ali je to u ovom trenutku “prasina u oči “ da bi se maskiralo ono sto dolazi sa druge strane okeana.
Svaki dan ovog sranja u Ukraini se inkasira u Americi.







freehand freehand 07:51 02.07.2023

Re: ..

mada bi možda trebalo da dobijete onu fašistkinju za predsednicu
Hilari Klinton? Ili Viktoriju Nuland?
Interesantno je da nijedna nije u Parizu da pobunjenom narodu podeli čaj i kekse i stane na stranu ugnjetenih i potlačenih.

P.S. istini za volju jednu deklarisanu fašistkinju već imamo na vlasti u evropskoj cvetnoj bašti - eno je u Italiji. I izgleda da se odlično uklopila u društvo, ne štrči al nimalo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana