B92 Blog    Članovi    Jelena Milić    Nazad u veliki prljavi grad

Jelena Milić
13:52
PET
14
AVG

Nazad u veliki prljavi grad

Anti gej grafiti oko Arene su prvo „novo“ što sam sinoć pri povratku u Beograd uočila. Čim sam se the Taliban na svim kompovima and fejsbucima oslobodila, pokušah da nadokandim propušteno, između ostalog da vidim i šta ima novo kod tolerantnog Đilasa u čijem gradu neće biti „diskriminacije“ kako je pre par meseci arbitrarno odlučio. Kad ono ljubav može al u kući. Kud ćeš jadan, zar ne znaš da gro mladih ionako živi sa roditeljima, a bela kuga hara....

Šalu nastranu, odande odakle sam se vratila, ljudi, strejt i homo, bez razlike, javno, na ulici, na plaži, u kafani, pokazuju svoja osećanja prema drugima. Drže se za ruke. Idu zagrljeni. Vidim da su AO na blogu a i Teofil u Vremenu ( da i to jutroh kupih u napadu vatanja konaca, a i zanimljivo mi ovo Vasić, Žarković, Knežević, Subotić....) sasvim jasno objasnili Đilasu gde se sve suštinski Moj profilizlupetao, i šta mu kao gradonačelniku, i kao članu DS koja je opet članica SI nikako nije primereno. Njegova „konzervativnost“ prevazilazi uveliko i konzervativnost EU narodnjaka koji imaju dileme oko usvajanja i brakova ali ne oko elementarimajdijrdjilas. I Plama će pre shvatiti.

integraqcija-1.jpg

Al nije prvi put da Đilas demonstrira svoje antievropske vredonsti. Kao što nije prvi put da LDP o tako flagrantnoj stvatri, u smislu Đilasovog stava o stvarima o kojima valjda LDP ne bi smeo da pravi kompromise, nisu u pitanju, hektatri građevinskog zemljušta, ugovori, sukobi interesa, već DISKRIMINACIJA, ćuti. Setite se pitanja raseljavanja Roma oko Univerzijade. Ako sam nešto propustila, ako je pala neka osuda, izvinjavam se.

LGBTQ front nit jeste niti treba da bude jedinstven. Pa šta ako su jedni za jedni protiv parade! LGBTQ zajednica inače nije jedina koja treba da se bori za LGBTQ prava! Daleko bilo, manjinska prava su pitanje svih aktera u društvenom i političkom životu. Odnos onih koji su se profilisali u javnosti Srbije kao promoteri pioniri ( mada je GSS tu uvek bio korektan) takvih vrednosti u Srbiji morali bi oko ovakvih đilasositnica biti eksplicitniji, taman da ga sva LGBTQ udruženja proglase za gejikonu ili mu zapevaju Đilasu oženi me.

Najvolem argument protiv parade tipa smeta otovrerno izražavanje seksualnosti. Nije valjda. Sutra bi crkli da ono što je njihova uskogruda predstava karnevala u Riju, koji je 100 posto aseksualan jel da, prenesu po čačkovima, jagodinama, beogradima, al bez trandža verovatno.

I, šta još ima novo u Srbiji, što je Ms Milić interesantno, osim što joj se učinilo da je videla blog Srđana Mitrovića o politici i što je pročitala da EL nikad nije bila fan VBP!

Dobro jutro, može kurirprespravdaskandalbravo i 200 din dopune za 061. Dobro jutro, nije vas bilo pa da nadoknadite, neće moći, nema dopune, nismo platili račune, ukinuli nam, pogledajte pored u Štampinoj trafici. Izmaknem se, pogledam koja je pa „moja“ trafika, kad ono futuraplus. U minusu.

Borba, koja se u futuriplus prodajre po VIP tretmanu u smislu položaja na pultu, bila je gluva za Kneževićeve navode, koji su punili strane drugih medija, izuzev VAC Politike, pre dve tri nedelje, sad je objavila Subotićevo otovreno pismo. Stala sam negde kod 3953445960423454 pominjanja imena pokojnog Đinđića. Mislim, Ms Milić kakav si ti analitičar, gde ti je pamćenje, ajd što ni za nekog Bebu nikad nisi čula do 2000, al i za tog Subotića, a ispade čovek prvi do prvog uz Đinđića u njegovom javnom radu na demokratizaciji Srbije. Da se razumemo, pošto mi se javlja da će Wu i ekipa stoti put da krenu u pogrešan spin, čovek koji je na sebe preuzeo teret i odgovornost nenasilnih promena jednog vrlo militantnog i autoritarnog režima, morao je znati i s kim ima posla i sa takvima praviti i planove i dilove, da bi se smena vlasti izvela nenasilno. Teški kompromosi, koje potpuno podržavam. Ali sam protiv neograničenosti trajanja i zloupotrebe te nužnosti.

Jel to, neki Ringer Vac rat, ili nešto ipak šire.

BTW srce mi se slama nad jadnim and nevinim Kneževićem u svemu, dalekobilo ne zauzimam stranu, al verujem da taj hohštapler, kao i Đukanović mu i Subotić, zna više od mene neupućene, i da priča koješta zanimljivo uostalom tako kaže i profesor Radovanović, kad ne znam u toj oblasti pogledam šta on kaže.

A Milo i Mugoša , evropejci, vidim zavode red u medijima u CG po kratkom postupku. Dinkiću AMATERU.

Eto, top tri utiska Ms Milić posle lera.





Komentari (136)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Virtuelni Vasilije  14:07 14.08.2009
Preporuka: 4

Ms Milic ...

#Link  Replika: 8
ako te neko pita ko ti je bio prvi, slobodno kazi: Vasa

E sad sam procitao i post i, gled cuda, lupio preporuku k'o vrata!
Slazem se sa ovim u vezi LGBTQ a skidam kapu za ovu kritiku TOTALNO razlicitog tretmana Knezeviceve price o Milu, Canetu, Stanisicu & Co ... neki bi morali da se postide u vezi toga. Blic daje SVE informacije, NIN deluje objektivno, Zarkovic isto ... a Vasic je NEVEROVATNO pristrasan - on se iskljucivo trudi da diskredituje Knezevica!!!

Da li ce i kako optuzbe protiv Caneta i Mila biti dokazane, ostaje da se vidi, ali svako ozbiljan i iole realan na nasim prostorima, ukljucujuci i vrapce na grani zna da je sverc duvana u Srbiji i Crnoj Gori postojao u ogromnim razmerama ... uostalom Italijani i ostali zapadnjaci znaju kolike kolicine su krijumcarene iz pravca Crne Gore ... a i pomenuti vrapci znaju da to nije moglo da se desi bez Milovog znanja ...i Canetove pomoci ... A lista ubijenih Milovih i Canetovih protivnika je zapanjujuca ... pa Knezevic je jedan od poslednjih koji su jos u zivotu ...

ps. Canetovo stalno svojatanje Djindjica je zbilja prevrsilo svaku meru ... i namera je vrlo jasna: skrenuti sve na drugi kolosek ... sto dalje od STVARNIH i konkretnih optuzbi
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  14:27 14.08.2009
Preporuka: 1

Re: Ms Milic ...

ma 40 godina od vudstoka je, slobodna ljubav i tako to, nista nije nemoguce pa ni ms milic and vasa
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
libkonz  14:30 14.08.2009
Preporuka: 1

Re: Ms Milic ...

nista nije nemoguce pa ni ms milic and vasa

ako ljubav preraste u brak, ja se javljam da budem stari svat na venčanju. Muzičku listu sam već sastavio.
Dobrodošla nazad!
Borba, koja se u futuriplus prodajre po VIP tretmanu u smislu položaja na pultu, bila je gluva za Kneževićeve navode, koji su punili strane drugih medija, izuzev VAC Politike, pre dve tri nedelje, sad je objavila Subotićevo otovreno pismo. Stala sam negde kod 3953445960423454 pominjanja imena pokojnog Đinđića. Mislim, Ms Milić kakav si ti analitičar, gde ti je pamćenje, ajd što ni za nekog Bebu nikad nisi čula do 2000, al i za tog Subotića, a ispade čovek prvi do prvog uz Đinđića u njegovom javnom radu na demokratizaciji Srbije.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  18:52 14.08.2009
Preporuka: 1

Re: Ms Milic ...

@: lib
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
djole63  18:55 14.08.2009
Preporuka: 0

Re: Ms Milic ...

Izvinjavam se sto upadam

Ovo li je Julija?

Dobrodosla nazad, bas sam se zabrinuo gde si
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vanja.t  22:47 14.08.2009
Preporuka: 3

Re: Ms Milic ...

... a Vasic je NEVEROVATNO pristrasan - on se iskljucivo trudi da diskredituje Knezevica!!!

vasić je malo pandursko _ _ _ _ _
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  18:59 15.08.2009
Preporuka: 2

Re: Ms Milic ...

vanja
vasić je malo pandursko _ _ _ _ _


on je ipak imao neko ime ... ako je to sto ti kazes onda bih rekao da u konkretnom slucaju mogu biti samo u pitanju Milovi i Canetovi "panduri"

Evo naprimer u tekstu "Pukanić i Šelzi, tršćansko svedočenje" on pokusava na sve nacine da demantuje Pukaniceve i Knezeviceva optuzbe, da je to prosto neverovato ... pa recimo kaze "E, sad: na Sv. Stefanu nema kuće na pet spratova, a pogotovo ne s liftom za automobile, pa ni Cana Subotića kuća" a mi pre neki dan saznadosmo bas suprotno ovde ne B92 (Plansko betoniranje Svetog Stefana ):

Kada se pomene Sveti Stefan najčešća druga asocijacija poslije slike jedinstvenog grada-hotela jeste nevjerovatni prizor na istočnoj svetostefanskoj plaži, onaj dugi niz bespravno podignutih višespratnica koje poput utvrđenja na pjeskovitom žalu svjedoče o bezakonju, bespravnoj gradnji i nemoći države da zaštiti najljepše dijelove svoje teritorije. Kako je građevinski lobi poharao prostor u zaleđu Svetog Stefana slikovito govori i ulica popularno nazvana Šilerova, po ugledu na onu u Zemunu, sjedištu čuvenog zemunskog klana.
... Bizarnih ideja nije tada hvalilo, tako pojedine zgrade ukopane u pijesak imaju liftove za odvoz automobila svojih stanara u garaže izgrađene u nivou mora ... Na izloženom crtežu to se ne može vidjeti jer su pored Canetove Vile Montenegro, na novoj parceli prikazane samo dvije etaže novog objekta u odnosu na saobraćajnicu kojom se graniče. Ista zgrada gledano iz podnožja, broji kaskadno čitavih devet etaža.

Iole ozbiljan novinar ne mozeti pisati o ovoj temi a da se ne osvrne na neke stvari opisane u clancima Knežević povezao Caneta sa devet ubistava ili Cane i Milo uklonili sve protivnike

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  12:32 16.08.2009
Preporuka: 0

to djole

da to je ista, ms milic je vacari za sisu, cisto da se vasa ne poraduje va bank a i libkonz da ce to blogohertetro vencanje tek tako lako da sprovedu:))

nego, turisti,

dno, doslo mi da pravim vokspop, ono znate li da je doticna lik iz fikcije, da je balkon samo fikcija, .....:))

al sto, zabavljaju se, slikaju, gledaju, dvoriste ionako lepo, hladovina, kamen, brsljan, senke, trake sunca, divno...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
libkonz  13:09 16.08.2009
Preporuka: 0

Re: to djole

ja u intimu ne zalazim. Meni važno da ja držim zdravicu, biram muziku i brinem o dobroj atmosferi. E, sad za detalje se vi dogovorite.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Mitrović  14:08 14.08.2009
Preporuka: 4

hm

#Link  Replika: 5
odande odakle sam se vratila, ljudi, strejt i hetero, bez razlike, javno, na ulici, na plaži, u kafani, pokazuju svoja osećanja prema drugima.

pa tako je i u Beogradu

osim što joj se učinilo da je videla blog Srđana Mitrovića o politici

učinilo ti se. bila su DVA.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  14:26 14.08.2009
Preporuka: 0

dva!

kuku, sta jos sve ima da nadokandjujem.....stani, nemoj vise o politici, dok ne udjem u ritam i ne vratim se iz nis sa incognitooooo

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Mitrović  14:38 14.08.2009
Preporuka: 2

Re: dva!

stani, nemoj vise o politici, dok ne udjem u ritam i ne vratim se iz nis sa incognitooooo

ministar milosavljević i nije neka visoka politika. više je stvar zdravog razuma.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  14:40 14.08.2009
Preporuka: 0

Re: dva!

ma mislila sam samo u smislu da prvo stignem i ta dva da procitam, pa onda udri koliko oces, ionako ti i ta dva prvenca fakturisem ko izlazak na pravi put, mora se biti politican
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Mitrović  14:41 14.08.2009
Preporuka: 1

Re: dva!

ionako ti i ta dva prvenca fakturisem ko izlazak na pravi put, mora se biti politican

pisalo se i ranije zbog zdravog razuma. npr. "ruke su mi prljave, savest mi je čista"
a ja sam uvek na pravom putu. svom putu. ne volim da idem stazom slonova.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vladimir Maričić  14:42 14.08.2009
Preporuka: 0

Re: dva!

Jelena Milić
kuku, sta jos sve ima da nadokandjujem.....stani, nemoj vise o politici, dok ne udjem u ritam..... i incognitooooo....

Najvolem argument protiv parade tipa smeta otovrerno izražavanje seksualnosti. Nije valjda. Sutra bi crkli da ono što je njihova uskogruda predstava karnevala u Riju, koji je 100 posto aseksualan jel da, prenesu po čačkovima, jagodinama, beogradima, al bez trandža verovatno.


Kukulele...Đes to bila crna Jelo? Dubai? Pa puna utisaaaka!

Da li bi mogli da im podmestimo neke ženske a da oni misle da su trandže u pitanju, vamo u Jagodinu, i svršen pos'o?

welcome back anyways
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  14:11 14.08.2009
Preporuka: 2

Nazad u veliki prljavi grad

#Link  Replika: 0
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zeks92  14:16 14.08.2009
Preporuka: 0

...

#Link  Replika: 4
otovrerno izražavanje seksualnosti


... i identiteta






   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  14:24 14.08.2009
Preporuka: 1

Re: ...

naravno. naravno.

na svakih sto metara prilaz plazi za hendikepirane, i poseban deo za laksi ulazak u more

u veroni je, slikala sam, samo cekam AD da mi aplouduje sliku, na centralnom trgu statua one trudne hendikepirane zene
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zeks92  14:30 14.08.2009
Preporuka: 0

Jelena ...

... veliki ste borac.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
principessa_etrusca  11:29 15.08.2009
Preporuka: 0

Re: ...

Jelena Milić

u veroni je, slikala sam, samo cekam AD da mi aplouduje sliku, na centralnom trgu statua one trudne hendikepirane zene


То је веома позната скулптура Трудна Алисон Лапер (Alison Lapper Pregnant), рад вајара Марка Квина (Marc Quinn), која је две године, од 2005-2007, стајала на четвртом постољу на Трафалгар скверу у Лондону. (На томе постољу нема перманентне статуе, већ служи као јединствено место за излагање нових радова.)

Алисон Лапер је и сама уметница, упркос свом хендикепу, и сама подиже сина кога је родила пре десет година.

Више о њој овде: [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Alison_Lapper][/url]
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  12:28 16.08.2009
Preporuka: 0

trudna alison

hvala vam, evo i slika koju sam u veroni napravila je postavljena, kao najupecatljivija stvar koju sam videla na putu dugom 3300km!

a nisam imala pojma o skulpturi. samo sam tumarala veronom i ugledala!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mikimedic  14:18 14.08.2009
Preporuka: 0

Ajde da i ja pozelim

#Link  Replika: 19
dobrodoslicu, pa da ekipa bude kompletna

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  14:22 14.08.2009
Preporuka: 1

Re: Ajde da i ja pozelim

gde mi je sandic
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  14:23 14.08.2009
Preporuka: 1

Re: Ajde da i ja pozelim

gde mi je sandic

U Bosni.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
libkonz  14:35 14.08.2009
Preporuka: 0

Re: Ajde da i ja pozelim

možeš do njega na blog, da ga malo oraspoložiš.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  14:42 14.08.2009
Preporuka: 0

Re: Ajde da i ja pozelim

pogledah

jadno

pateticno

sto nije seo pa napisao analitican tekst o gorazdevcu, nego kuknjavu nad svojom slucajem
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Domazet  17:04 14.08.2009
Preporuka: 6

Stvarno ne znam shta da radim sa tobom...

Jelena Milić
pogledah

jadno

pateticno

sto nije seo pa napisao analitican tekst o gorazdevcu, nego kuknjavu nad svojom slucajem

Uglavnom me opasno nervirash i poznato je shta mislim o tvojoj kompetentnosti. Ipak, tekstovi poput uvodnog chine da te cenim vishe od mnogih za koje mislim da su daleko kompetentniji. A onda dodje neshto poput ovog gorecitiranog. Pa me opet opasno nervirash. Da bi TI imala pravo da Savicu zamerish ovako neshto moralo bi iza TEBE da stoji barem pet (5) analitichnih tekstova o Gorazhdevcu. I ni jedno (1) kukanje o tome kako te nefer tretiraju na Blogu. Savic je obichan bloger, ti si javna lichnost.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  17:09 14.08.2009
Preporuka: 3

Re: Stvarno ne znam shta da radim sa tobom...

pa domazetu ja sam kad sam pocinjala bila samo savic, kao i svako drugi...

inace, u svojoj povrsnosti nisi u stanju da pratis, ona ti ne da jer je kod tebe tako jaka, jer da jesi, naso bi moje tekstove u danasu o gorazdevcu, odmah...

a i da ih nema, ne moze svako da pise o svemu

savicu je ovde kod mene, nudjeno vise puta da napise sta hoce o istocnoj bosni, o kravicama, ali ne, nema snage za to.....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Biljana 77  17:12 14.08.2009
Preporuka: 2

Re: Stvarno ne znam shta da radim sa tobom...

Da bi TI imala pravo da Savicu zamerish ovako neshto
Ko je Savic?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  17:43 14.08.2009
Preporuka: 4

Re: Stvarno ne znam shta da radim sa tobom

Ko je Savic?


milosavljevic - petrovic - blagojevic- savic
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Domazet  17:44 14.08.2009
Preporuka: 5

Moracu da te razocharam...

Jelena Milić
pa domazetu ja sam kad sam pocinjala bila samo savic, kao i svako drugi...

inace, u svojoj povrsnosti nisi u stanju da pratis, ona ti ne da jer je kod tebe tako jaka, jer da jesi, naso bi moje tekstove u danasu o gorazdevcu, odmah...

a i da ih nema, ne moze svako da pise o svemu

savicu je ovde kod mene, nudjeno vise puta da napise sta hoce o istocnoj bosni, o kravicama, ali ne, nema snage za to.....
...ali ja Danas jednostavno ne chitam. B92 je praktichno jedini portal na srpskom jeziku koji pratim. Svakako jedini koi redovno pratim. Tako da to shto su mi promakli tvoji tekstovi o Gorazhdevcu moze da bude znak moje povrshnosti a moze da bude i znak tvoje megalomanije. Sta ti mislish o chemu se radi...

U ostalom, jesi li sigurna da Savic nije o Gorazhdevcu pisao (analitichno) negde drugde. Prosto me raspamecuje koliko ste razmazheni. I sa koliko slobode zahtevate od drugih ono shto vam ni na pamet ne pada da trazhite od sebe. Ili koliko toga sebi dozvoljavate a kod drugih kritikujete. Ti si zamerila Savicu sto o Gorazdevcu ne pishe na ovom blogu. Tako da je pravdanje da si ti pisala negde drugde potpuno smeshno. Hic Rhodus!

I kazes, ne mozhe svako da pishe o svemu. Koliko vidim Savic ne spade u te 'Svako'...

Da ne govorim koliko ste nesvesni svoje odgovornosti. Ti, dusho moja, odavno nisi pochetnik. I zhivish (i) na osnovu toga shto pishesh. I to, koliko vidim, sasvim pristojno. Mozhesh sebi da dozvolish da idesh na odmor u malo dalje od Resnika. Dule je hobista. Ima razlike, zar ne?

Ili mozda greshim, mozda si i ti samo hobista analitichar. Ako je tako onda se izvinjavam. I pitam se kako od silnih hobija uspevash da odesh u ler.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Biljana 77  17:52 14.08.2009
Preporuka: 2

Re: Moracu da te razocharam...

@AO! Pitala sam se ko će da stavi Duleta... C..c..c..Očekivano, ali simpatično. Bolje ovo nego da si stavio neki gol iz derbija...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  18:05 14.08.2009
Preporuka: 3

Re: Moracu da te razocharam...

Očekivano,

moj otac dan, danas povremeno zatvori oci i samo se blago osmehne...
znam da kroz glavu provrti
milosavljevic - petrovic - blagojevic- savic

a za derbi : ) ipak ovo


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Biljana 77  18:14 14.08.2009
Preporuka: 1

Re: Moracu da te razocharam...

Samo ti troluj... Sandić->Savić->Stojković..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub92  18:43 14.08.2009
Preporuka: 4

Re: Moracu da te razocharam...

i posle dragoljub nepismet a ovija numeju da upamtu ni pezime čoveka o kom debakluju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  18:44 14.08.2009
Preporuka: 2

Re: Moracu da te razocharam...

evo ga i cetvrto s pa neka me i proglase cetnikom


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  18:48 14.08.2009
Preporuka: 0

Re: Moracu da te razocharam...

evo ga i cetvrto s pa neka me i proglase cetnikom

a ja sam samo video sliku i znao s koje je utakmice ovaj gol...eh...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Biljana 77  18:49 14.08.2009
Preporuka: 1

Re: Moracu da te razocharam...

evo ga i cetvrto s pa neka me i proglase cetnikom

E pa za Sandića ne znam koje je provenijencije, ali vračarca si ovim klipovima sigurno usrećio..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  19:10 14.08.2009
Preporuka: 1

Re: Moracu da te razocharam...

E pa za Sandića ne znam koje je provenijencije, ali vračarca si ovim klipovima sigurno usrećio..

nije mi bila namera...

ja to za stosica i tebe (kada ste vec nasli doddirnih tacaka)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Domazet  19:53 14.08.2009
Preporuka: 0

Izvinjavam se Sandicu...

Biljana 77
Da bi TI imala pravo da Savicu zamerish ovako neshto
Ko je Savic?
...tek sad vidim da sam prekrstio choveka i teram tako. Shta da radim, omatorilo se, nisam namerno...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  12:26 16.08.2009
Preporuka: 0

Re: Moracu da te razocharam...

domazetu, nije u pitanju moja meglaomanija, nego ti napisaes da nisma, ja kiazem, jesam i sta sad

mehgalomanija

ako ho0ces raspravu u javnom prostoru, i ti iako si pod nikom imas obaveze

i ti svojim pisanjem stvaras javno mjenje

sandic nikako nije hobista, sto bi takodje shvatio da si s njim ikad usao u ozbiljniji razgovor na teme o kojima covek pise i na kojima radi, kao sto ja jesam, i na to sma ponosna, na celi serijal nasih razgovora na mom blogu

ne tebi to samo sluzi da na brzinu nekog diskvazlifikujes, a zavrsi se tako sto diskvalifikujes sebe

docim ja svoj blog vodim, da, samo iz jedino iz hobija, i uitka koji mi pruza kao i osecaja da mozda radim nesto OK za opstu stvar!

da bi te neko u NGO/analitickom svetu btw platio da nesto napises, prvo moras ti puno da pises, prjekata, predloga, i da se nametnes

nsista od toga nije ni tajna, ni protivzakonito, a i placa se porez tako da ti je pogled na to ili vesno maliciozan ili takodje kao i na druge stvari povrsna


ja se ponosim svime sto sma napisala za pare ( ove godine sam bila urednik EU standarda u srbiji, okacila PDF i ovde, ne verujem da si uopste primetio, kao i Izvestaja CEAS, koji sam pre toga, da bi uopste dobila priliku, radila amaterski i volonterski, godinama...)

tebe nit pitam gde ti to i na koji nacin posteno zaradjujes lovu i na sta je trosis

ja sam podstanar, radim puno kao simultani prevodilac, i naporno

PS proveri sa sandicem sta je po zanimanju i cime se bavi covek to javno napisa vise puta

sto je, naravno, sasvim legitimno! ali tvoja percepcija nejgove "hobicnosti" i moje profesionalsnosti je pateticna





   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sybil  14:33 14.08.2009
Preporuka: 2

jelena

#Link  Replika: 0
jos jedna informacija. ne treba izlaziti iz kuce kad padne mrak, idealno ne treba hodati ulicama uopste- psi lutalice vrebaju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  14:35 14.08.2009
Preporuka: 0

dobrodosla

#Link  Replika: 2
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  14:41 14.08.2009
Preporuka: 0

Re: dobrodosla

tnx

vidim da je parohija cuvana kako treba

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  15:04 14.08.2009
Preporuka: 0

Re: dobrodosla

vidim da je parohija cuvana kako treba


starali smo se
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  14:37 14.08.2009
Preporuka: 0

:))

#Link  Replika: 2
evo me, bro:)
salji fotku!

i ovo si propustila
a to jedino nije bilo za propustanje:)))

ps. imam duplu primedbu na naslov.

zbog asocijacije na autora
i zbog znacenja.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  15:09 14.08.2009
Preporuka: 0

Re: :))

poslala ti fotke na gmail

sto na znacenje

em jeste veliki em je prljav sto tek sad kad se vrnem iz eu i osecasm u plucima mnogo jaceeee

tamo vazduh cistiji, fasade cistije, a saobracaj itekako ziv

a uprljan je i ovim grafitima....pas sve do batajnice


a i u lineup muzickom koji nije u sustini vidim zaobisao i bgd, sto je dobro,

imaju i dafi i glooorijaaaa estefaaaan

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  15:18 14.08.2009
Preporuka: 0

Re: :))

em jeste veliki em je prljav sto tek sad kad se vrnem iz eu i osecasm u plucima mnogo jaceeee

tamo vazduh cistiji, fasade cistije, a saobracaj itekako ziv


ma ja ga volim,
nekako enivej

jeste sve to, grafiti su i mene
ovakvu razbesneli...alli, nekako mi nije to prva asocijacija

prvo je divan, pa je posle sve to
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gera92  14:41 14.08.2009
Preporuka: 0

bankrot mama

#Link  Replika: 0

Ms Milic ovo mesto nije isto bez vas.
Niste se ni malo promenili.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
011-495  14:55 14.08.2009
Preporuka: 1

Zar nije

#Link  Replika: 3
"strejt i hetero" jedno te isto .
Mislim da se kod nas po obicaju sve radi naopako. Tamo gde si bila, toleranciju nije drzava zakonom usadila. Sta god drzava rekla, to bilo kog homofoba nece spreciti da skoci na zagrljeni homoseksualni par i pokusa da ih "ispravi" na "svoj nacin". Moze drzava da sama organizuje gej parade, to opet nece nista promeniti, Ne moze se zakonom promeniti svest. Mrznju mozemo da sankcionisemo ali da je zabranimo ne mozemo.
Postavlja se pitanje sta se hoce postici gej paradama, promena svesti se sigurno ne postize, to je proces dugotrajan i postepen i vise od svega neprimetan "tiha voda breg roni". Otprilike k'o u osnovnoj skoli, deca nikad u drustvo ne primaju one koji se namecu da se druze i budu prihvaceni.
Homofobija je na neki nacin bolest pa je tako i treba tretirati, kao agrofobiju,klaustrofobiju,itd.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  14:57 14.08.2009
Preporuka: 0

Re: Zar nije

joj u pravu si, sad cu da ispravim :))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vladimir Maričić  16:01 14.08.2009
Preporuka: 0

Re: Zar nije

"Tamo gde si bila toleranciju nije država zakonom usadila"

Jooj!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  12:18 16.08.2009
Preporuka: 0

Re: Zar nije

"Tamo gde si bila toleranciju nije država zakonom usadila"


gde ja stadoh ti produzi

naravno da jeste, a zakon je neko doneo, predlozio, shvatio potrebu, neko opet dao vecinu, kokos i jaje, ne, spirala pozitivna koja popravlja situaciju u drustvu

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  15:01 14.08.2009
Preporuka: 3

welcome back

#Link  Replika: 68
Ms MIlic,
citam ovaj vas blog pa nesto razmisljam, sve me ovo vase pisanje podseca na jednu muckalicu, red mesa, pa red luka, pa parike, pa onda distanje, malo bibera i vegete... Od svega po malo, tako i meni lete misli cesto..
Nego, bas se sad razmisljam nesto, ovde u Dablinu u nedelju izasli geyevi, 5.000 njih, a ja da nisam otisao na desetu stranu novina ne bih to ni znao...
Niko se nije uzbudio, niko nije pljuvao po njima, niko nije pametovao.Pustili ih da se prosetaju,kazu sta hoce i kud koji mili moji. Da se razumemo, Irci su konzervativna nacija u mnogo cemu, ne znam ni jednog Irca koji se nije zezao na njihov racun (gej i lezbijske populacije) slicno kao sto je to i kod nas slucaj, ali kada se radi o tome da li imaju pravo da izadju na ulicu, da se izbore za svoja prava, onda tu nema zezanja
Srpsko drustvo ima jedan licni problem sa homoseksualnoscu u tome da celo pitanje svodi na to da li ce neko da se kresne na sred ulice ili nece.NIko se ne pita da li ti ljudi mogu da se zaposle na normalnom radnom mestu ako kazu ko su i sta su, da li ce dobiti adekvatnu zdravstvenu negu, da li ce ih neki manijak sacekati ispred ulice ako javno kazu svoje opredeljenje...E kada budu taj problem stavili na nivo zivotne egzistencije a ne porno filma, tek onda bih voleo da raspravljamo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vladimir Maričić  15:59 14.08.2009
Preporuka: 1

Re: welcome back

Daj bre dosta sa tim rasizmom! Čak i u Londonu i u Americi bilo je potrebno vreme da prodje da bi se prihvatile gej parade. One su se održavale kao protesti protiv diskriminacije. Zar stvarno mora sve da ti se speluje!

Povodom " ličnog" društvenog problema.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  16:19 14.08.2009
Preporuka: 2

Re: welcome back

Vladimir Maričić
Daj bre dosta sa tim rasizmom! Čak i u Londonu i u Americi bilo je potrebno vreme da prodje da bi se prihvatile gej parade. One su se održavale kao protesti protiv diskriminacije. Zar stvarno mora sve da ti se speluje!

Povodom " ličnog" društvenog problema.

Prvo, na koji rasizam mislite?
Uopste ne kazem da je na jednom kraju sveta preko noci neko dobio ta prava, ne znam gde ste i na osnovu cega to zakljucili Ja upravo pricam o diskkrimiinaciji ljudi koji ne mogu da dobiju posao ako kazu da su homoseksualci. Licni drustveni problem znaci da ljudi kod nas licno stavljaju ispred drustvenog, ne zanima ih sira slika vec gde ko gura ona stvar.
Dakle, molim vas Maricicu ako moze jos jednom, gde ne valja, sta ne valja i gde je rasizam?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vladimir Maričić  16:47 14.08.2009
Preporuka: 1

Re: welcome back

"Srpsko društvo ima jedan lični problem."
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  16:54 14.08.2009
Preporuka: 3

Re: welcome back

Vladimir Maričić
"Srpsko društvo ima jedan lični problem."

osim sto ste citirali recenicu, sta jos imate da mi kazete?
ako vam nije jasno - pojasnicu: vi ste deo srpskog drustva.kao pojedinac vi iz vase licne perspektive percepirate stvari, U toj vasoj licnoj percepciji vi vidite dva bradata tipa koji se guze. ETo ti vam je gadno i vi bi da im se xxx mame i slicno. E dok god svako od nas na ovakve probleme gledao iz licnog ugla dotle cemo, na do zla boga dosadan nacin i stoput prezvalkan nacin, raspravljati o gej i lezbijskoj populaciji.
Dakle, srpsko drustvo kao metafora za milione i milione nas koji zivot gledamo samo svojim naocarima.
Jel treba da crtam ili vam je sada jasno.

A rasizam? Sta jos smeta?Sta cemo s Ircima i desetom stranom u novinama? Nije valjda samo jedna recenica povod za toliku prepisku, a da sve ostalo ostavljate po strani?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Biljana 77  16:55 14.08.2009
Preporuka: 1

Prvi put

Srpsko drustvo ima jedan licni problem sa homoseksualnoscu u tome da celo pitanje svodi na to da li ce neko da se kresne na sred ulice ili nece.NIko se ne pita da li ti ljudi mogu da se zaposle na normalnom radnom mestu ako kazu ko su i sta su, da li ce dobiti adekvatnu zdravstvenu negu, da li ce ih neki manijak sacekati ispred ulice ako javno kazu svoje opredeljenje...E kada budu taj problem stavili na nivo zivotne egzistencije a ne porno filma, tek onda bih voleo da raspravljamo.

Potpisujem. Od reči do reči. I to se dogodilo!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  16:57 14.08.2009
Preporuka: 0

Re: Prvi put

Od reči do reči. I to se dogodilo!

samo neko ko me ne zna moze to da napise...
zablude i stereotipi, al ajde dobro
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Biljana 77  17:01 14.08.2009
Preporuka: 1

Re: Prvi put


zablude i stereotipi, al ajde dobro

Nisam shvatila na šta se odnosi. Inače nemam problem sa tvojim stavovima. Naprotiv, uglavnom ih delimo. Obično imam problem sa načinom na koji ih iznosiš. Uči od ms Milić.. No hard feelings!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mikimedic  17:25 14.08.2009
Preporuka: 4

Re: Prvi put

zablude i stereotipi, al ajde dobro


vi iz vase licne perspektive percepirate stvari, U toj vasoj licnoj percepciji vi vidite dva bradata tipa koji se guze. ETo ti vam je gadno i vi bi da im se xxx mame i slicno


ne mislis da ti percepiras sta maricic navodno percepira?

i da li je tvoja percepcija mariciceve navodne percepcije posledica zabluda i stereotipa?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  17:45 14.08.2009
Preporuka: 2

Re: Prvi put

Uči od ms Milić.. No hard feelings!

kupi rolere, ofarbaj se u plavo i pocni da pijes roze
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  18:31 14.08.2009
Preporuka: 0

Re: Prvi put

Obično imam problem sa načinom na koji ih iznosiš.


to mi je i cilj
Uči od ms Milić.. No hard feelings

nisi ti videla nju kad podivlja, recimo u talk show emisijama (ili mozda jesi), naravno da od svakog uzimam po malo. Od nje bas to, ostru i bez dlake na jeziku bitku s desnicarima onim najdesnijim
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  18:32 14.08.2009
Preporuka: 0

Re: Prvi put

kupi rolere, ofarbaj se u plavo i pocni da pijes roze

i Aaaaaaaaaaaaaaaada
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  18:34 14.08.2009
Preporuka: 0

Re: Prvi put

mikimedic

Cao, Miki!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  18:35 14.08.2009
Preporuka: 0

Re: Prvi put

Biljana77,
Inače nemam problem sa tvojim stavovima. Naprotiv, uglavnom ih delimo.

Bas mi je drago da to cujem.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mikimedic  19:15 14.08.2009
Preporuka: 0

Re: Prvi put

Cao, Miki!


Cao, Acika!

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  19:29 14.08.2009
Preporuka: 0

Re: Prvi put

Cao, Acika!

kako si brate?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mikimedic  22:01 14.08.2009
Preporuka: 0

Re: Prvi put

kako si brate?


cool, ti?

s'a ima?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Domazet  23:26 14.08.2009
Preporuka: 9

Ti si stvarno...

naravno da od svakog uzimam po malo. Od nje bas to, ostru i bez dlake na jeziku bitku s desnicarima onim najdesnijim
...delusional. 'Oce li se naci neka dobra dusha da ti sha'ne, da se ti jedino bijesh sa sopstvenim kompleksima ma koliko pokushavao da tu (priznajem, grchevitu i neprestanu) bitku zavijesh u nekakve ideoloshke oblande...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
principessa_etrusca  17:37 15.08.2009
Preporuka: 7

Re: welcome back

Aleksandar Stosic
Srpsko drustvo ima jedan licni problem sa homoseksualnoscu u tome da celo pitanje svodi na to da li ce neko da se kresne na sred ulice ili nece.NIko se ne pita da li ti ljudi mogu da se zaposle na normalnom radnom mestu ako kazu ko su i sta su, da li ce dobiti adekvatnu zdravstvenu negu, da li ce ih neki manijak sacekati ispred ulice ako javno kazu svoje opredeljenje...E kada budu taj problem stavili na nivo zivotne egzistencije a ne porno filma, tek onda bih voleo da raspravljamo.


Мислим да су Ваше оцене паушалне. По мом мишљењу, у мери у којој ми је познато, српско друштво генерално нема проблем са хомосексуалношћу више него било које друго (европско) друштво.

Одрасла сам у Београду и знам многе хомосексуалце из генерације мојих родитеља који су имали не само послове, већ и успешне каријере (поменимо само чувеног археолога и чувеног позоришног критичара).

Ипак, постоје групе у српском друштву (као што постоје у другим друштвима) које јесу хомофобне.

Упркос свом слободном држању за руке геј Италијана о коме говори Јелена, многи ипак бирају да емигрирају, као уосталом и многи геј Немци, и то често у анонимност великог града Лондона или геј оазу Брајтон. У УК пак, анкета Стонвола (Stonewall), НВО-а за геј права, додуше од прошле године, открива да је у претходне три године једна од пет геј особа била жрттва неког облика хомофобног насиља (извор Гардијан: [url=http://www.guardian.co.uk/society/2008/jun/26/equality.gayrights][/url]). Пре десет година, управо у Лондону је експлодирала бомба у геј пабу у срцу Сохоа када је било и мртвих и тешко повређених.

Хомофобних, нацистистичких, расисистичких и других неприхватљивих графита има и у Лондону, али тешко их је видети јер се скоро инстантно уклањају по пријави првог коме су засметали.

У Београду градска власт их не уклања, већ оставља све проблематичне графите данима. Ако сте Ви из тога закључили да "српско друштво има лични проблем са хомосексуалношћу", мислим да је Ваша логика дубоко погрешна.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  17:45 15.08.2009
Preporuka: 6

Re: welcome back

Одрасла сам у Београду и знам многе хомосексуалце из генерације мојих родитеља који су имали не само послове, већ и успешне каријере (поменимо само чувеног археолога и чувеног позоришног критичара).

Tačno. Sećam se da se u Beogradu pričalo da je nemoguće postati direktor u Energoprojektu ako nisi peder.

Po meni, invalidi i ljudi sa posebnim potrebama su u Beogradu i Srbiji mnogo ugroženiji od pedera (kolika je tek tu razlika u odnosu na zapad!) ali borba za njihova prava su mnogo manje politički profitabilna i niko ih ne pominje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filantrop  17:52 15.08.2009
Preporuka: 2

Re: welcome back

у мери у којој ми је познато, српско друштво генерално нема проблем са хомосексуалношћу више него било које друго (европско) друштво.


Mislim da je totalno neumesno uporediti Srbiju sa ostatkom razvijenog sveta po stepenu homofobije.
Neospormo je da postoji homofobija u EU SAD i Kanadi uprkos naporima sa raznih strana da se suzbije.
Ali
Homoseksualci u EU imaju niz zakona koji ih stite i koji se primenjuju
Takodje imaju zakone koji im garantuju prava na brak, civil union.
Srpski homosi nemaju nista sem ovog nemustog a-d zakona.
Plus su non stop prebijani, a policija stoji i gleda i nista ne preduzima. Pricao Pedja pre neki dan.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  18:40 15.08.2009
Preporuka: 1

Re: welcome back

Sećam se da se u Beogradu pričalo da je nemoguće postati direktor u Energoprojektu ako nisi peder.

1 jak ragument.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filantrop  18:44 15.08.2009
Preporuka: 1

Re: welcome back

1 jak ragument


A tek ovaj
поменимо само чувеног археолога и чувеног позоришног критичара).


Jos ce da ispadne da su srpski gejevi orgijali po Beogradu ko na Wudstoku.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marco_de.manccini  18:45 15.08.2009
Preporuka: 5

Re: welcome back

Jos ce da ispadne da su srpski gejevi orgijali po Beogradu ko na Wudstoku.

А? Српски гејеви су оргијали на Вудстоку?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filantrop  18:46 15.08.2009
Preporuka: 0

Re: welcome back

marco_de.manccini
А? Српски гејеви су оргијали на Вудстоку?


Mozda neki i jesu, ne znam, nisam bio rodjen pa nisam mogao da drzim svecu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
principessa_etrusca  19:05 15.08.2009
Preporuka: 2

Re: welcome back

filantrop

Homoseksualci u EU imaju niz zakona koji ih stite i koji se primenjuju


Имају законе који се примењују, али хомофобија, макар у неким круговима, тиња. (Погледајте мој горњи пост и неуспешни линк (макар стоји адреса) на чланак о злостављању хомосексуалаца у Британији.) Довољно је видети напр. употребу речи "геј" која је, у врло широко коришћеном жаргону, постала синоним за "uncool".

Са друге стране, хомосексуалци су се изборили за примењивање закона који их штите пре свега залагањем личног и професионалног ауторитета и својим личним квалитетима, као што је лично поштење, лична пристојност, лична професионалност итд.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  19:08 15.08.2009
Preporuka: 1

Re: welcome back


1 jak ragument.

i relevantan.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filantrop  19:15 15.08.2009
Preporuka: 0

Re: welcome back

Principesa
ja znam i za taj link i za mnoga druga istrazivanja.
Ja uopste ne sporim da je homofobija visoka u EU SAD I Kanadi.
Moja je poenta da se u tim zemljama aktivno radi na suzbijanju homofobije sto je dugotrajan i mukotrpan proces.
A sad da pogledamo nase nesrecne srpske gejeve.
Ja ne znam da uopste postoji neko istrazivanje o fizickom nasilju nad srpskim LGBT. Verujem da ni ne postoji, inace bih znao, veoma sam zainteresovan za ovaj problem, procitao sam tone materijala o problemima gej populacije u s vetu.
Ako se moze reci da je nasilje nad srpskim gejevima relativno malo, to nije zato sto Srbi nisu isto ili manje homofobni od ostatka sveta, vec zato sto su nasi LGBT duboko closeted, dok UK gejevi napr. imaju citavu industriju gej vencanja, turizma, modne linije.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub92  19:22 15.08.2009
Preporuka: 3

Re: welcome back

pa stvar je u tome što je izgleda srpska javnost bila mnogo tolerantnija u ranijem periodu,mislim nisu pederi nikad bili omiljeni ali nije bilo ovakve hajke kao sad.
sredinom 80ih u nišu se odjednom pojavio jedan tip za koga su govorili da je peder,tad se još izlazilo u hipidolinu ili pred ugled,kolko se ja sećam celo leto se on tu pojavljivao u društvu nekih devojki .nije mu se desilo ništa nikom nije palo na pamet da ga bije,čak se i znalo da redovno sedi u abrašević,odnos je bio kao eto ga budala i tako.ali bez ikakve agresije.
kako su umeđuvremeno postali smrtna pretnja po naciju nemam pojma.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  19:26 15.08.2009
Preporuka: 0

Re: welcome back

Са друге стране, хомосексуалци су се изборили за примењивање закона који их штите пре свега залагањем личног и професионалног ауторитета и својим личним квалитетима, као што је лично поштење, лична пристојност, лична професионалност итд.

to oces da kazes,
kad bi ovaj iz energoprojekta. sta?
1. izaso na paradu?
2. na pinku rek'o: ja sam gej?
3.?
4.izas'o na rts i reko:
ja sam sef od energoprojekta kad je to bilo
totalno kul.
a sada sam gej!

:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filantrop  19:27 15.08.2009
Preporuka: 0

Re: welcome back

kako su umeđuvremeno postali smrtna pretnja po naciju nemam pojma


Ni ja.
Ovo sto si rekao se podudara sa onim sto moje bake i dede od preko 80 kazu, negde sam pricao o tome.
Hvala za ovaj komentar.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  19:53 15.08.2009
Preporuka: 5

Re: welcome back

Za gugutkice: pominjanje Energoprojekta je bila zajebancija, ako uopšte razumete koncept (zajebancije, ne E-projekta, to znam da ne razumete).

A za ove normalne: da, to je tačno, pederi su pod stigmom, ali treba biti realan i reći da je u celom svetu taj neki talas homofobije koji se poklapa sa vraćanjem ovih nekih, aj da kažem, represivnih ideologija. Dovoljno je odguglati violence against LGBT i videti da su u svim zemljama u svetu ti zločini u porastu. Tačno je da se mnogo stvari koje se ranije nisu registrovale (verbalne uvrede, dobacivanja) danas registruju kao violence ali je isto tako tačno da ne prođe nedelja a da u Londonu, na primer, ne bude ubijen neki peder. Što je najgore, ubica je najviše među jamajčanskom i afričkom populacijom, koja je i inače supressirana, ali koja je takođe i izuzetno mačo orijentisana. Pa zar homofobija nije razlog previranja i u samoj Anglikanskoj crkvi koja se upravo deli po tom pitanju da li pederi mogu biti sveštenici: "razvijeni" Anglikanci (Englezi, Novoenglezi iz UK- ne svi) smatraju da mogu, Nigerijci, Južnoafrikanci smatraju da ne mogu.

Da sumiram, moja je procena da je odnos prema pederima u Srbiji malo lošiji nego u Evropi, verovatno na nivou zemalja poput Grčke. Normalan čovek se protiv toga može i mora boriti, ali ne samo paradno i ne samo kad treba tresti sise, kite i dupeta.

Ali, šta ćemo sa invalidima i licima sa posebnim potrebama? Njih niko ne pominje, oni nemaju baš nikakva prava da učestvuju ni u kakvom životu u Srbiji, a tu je situacija mnogo, mnogo lošija nego u Evropi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filantrop  20:05 15.08.2009
Preporuka: 1

Re: welcome back

Grčke


Ne mogu da se slozim.
U Grckoj je homofobija visoka, ali Atina ima gej prajd svake god od 2005 , postoji gej predgradje Gazi u Atini,
da ne pominjem gej turizam .

Sto se invalida tice, koliko mi je poznato, 2006 u Srbiji je donet zakon o invalidima, da se tupavo izrazim jer ne znam tacan naziv.
Jos jedno mrtvo slovo na papiru.

EDIT;
invalide ipak ne prebijaju po haustorima i ne pisu se grafiti ubij b^^^^^, smeju slobodno da izadju iz kuce ako ima rampa za kolica bez straha kao sto ga ima autovani gej od svog homofobnog agresivnog komsije.
Uopste ne potcenjujem tezak polozaj invalida u Srbiji, smatram da nije uputno porediti ova dva problema.
Resenje jednog ne iskljucuje resenje drugog, naprotiv.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub92  20:16 15.08.2009
Preporuka: 0

Re: welcome back

A za ove normalne: da, to je tačno, pederi su pod stigmom, ali treba biti realan i reći da je u celom svetu taj neki talas homofobije koji se poklapa sa vraćanjem ovih nekih, aj da kažem, represivnih ideologija

ja mislim da je to reakcija ,na pritisak te zajednice, zbog traženja svojih prava.mogu da zamislim koliko se i nasilje nad ženama povećalo kad su šifražentkinje krenule s svojim demonstracijama.šteta što tad nije bilo interneta i blogova ko zna ćta bi se sve čulo.
Ali, šta ćemo sa invalidima i licima sa posebnim potrebama? Njih niko ne pominje, oni nemaju baš nikakva prava da učestvuju ni u kakvom životu u Srbiji, a tu je situacija mnogo, mnogo lošija nego u Evropi.

da ali oni ne izazivaju toliko mržnje kao pederi,većina prosečno glupih nema potrebu da se dokazuje nad invalidima.uostalom možeš li da zamisliš šou u skupštini koji bi priredili radikali ili koštunica u znak protesta zbog zakona o invalidima.
a ovde će svaki tip sa bolesnom maštom da ti održi predavanje kako je analni sex nešto odvratno a posle toga ladno da odglewda pornić sa analnim sexom heterosexualaca i da ne primeti nikakvu sličnost
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  20:17 15.08.2009
Preporuka: 2

Re: welcome back

Sto se invalida tice, koliko mi je poznato, 2006 u Srbiji je donet zakon o invalidima, da se tupavo izrazim jer ne znam tacan naziv.
Jos jedno mrtvo slovo na papiru.

Donet je i zakon o antidiskriminaciji ali ovde nije reč o zakonima, nego o onome što se sprovodi. Naime, jutros sam jednom blogeru na PP napisao da su u Engleskoj, Americi, zapadnoj Evropi, invalidi i njihov pristup zgradama, poslovima, pubovima, restoranima, pozorištima, transportnim sredstvima... u svim urbanističkim planovima, projektima., firme moraju da zapošljavaju određen % osoba sa invaliditetom...

U Beogradu, invalid bez pomoći ne može da izađe iz kuće. Mogu da zamislim kakva je situacija u nekom Nišu, Kragujevcu, Čačku ili Užicu. Ali o tome ne vidim da iko piše.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filantrop  20:22 15.08.2009
Preporuka: 0

Re: welcome back

Kragujevcu


Posto sam otud,
mogu da ti kazem da se situacija popravila. Vidjao sam ispuste na trotoarima za kolica cega ranije nje bilo.
Postoji preduzece Sumadija DES koje zaposljava invalide

http://www.sumadija-des.co.rs/sumadija/o_nama.htm
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  20:27 15.08.2009
Preporuka: 1

Re: welcome back

ja mislim da je to reakcija ,na pritisak te zajednice, zbog traženja svojih prava.mogu da zamislim koliko se i nasilje nad ženama povećalo kad su šifražentkinje krenule s svojim demonstracijama.šteta što tad nije bilo interneta i blogova ko zna ćta bi se sve čulo.

Nije samo to. Podrška pederima je direktan napad na tradicionalnu porodicu kao stožera nekog, aj da kažemo građanskog društva. Zbog toga su u prošlosti pederima podršku davali revolucionari, komunisti, borce za ljudska prava i antitradicionalisti. "Konzervativci", čuvari tradicionalnih vrednosti su, naravno, uvek bili sa druge strane barikade.

Poslednjih godina se situacija unekoliko usložnila jer sada imaš situaciju u kojoj oni koji su klasno, materijalno, pa i rasno ugroženi (konkretno, crnci u Americi i Evropi) dobili priliku za otvorenije propagiranje svojih tradicionalnih vrednosti, a te vrednosti su, kao što gore rekoh vrlo mačo orijentisane. Sada su oni, koji su dugo bili objekat podrške "levičara", postali protivnici pedera, a desničari i tradicionalisti su polako počeli da preuzimaju primat u zaštiti pedera jer to vide kao način perfidne borbe kojom se dokazuje inferiornost stavova obojene manjine (imaš slučajeve onih holandskih naci-pedera). To je novi trend jer pre 90-tih nije bilo tako masovne afričke imigracije u Evropu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  20:29 15.08.2009
Preporuka: 1

Re: welcome back

Posto sam otud,
mogu da ti kazem da se situacija popravila. Vidjao sam ispuste na trotoarima za kolica cega ranije nje bilo.

E sad još da se i Veroljub autuje pa da svi zapevamo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filantrop  20:29 15.08.2009
Preporuka: 1

Re: welcome back

Podrška pederima je direktan napad na tradicionalnu porodicu kao stožera nekog, aj da kažemo građanskog društva.


Totalno pogresno.
Istinski zdravu porodicu niko i nista ne moze da unisti.
Ostalo je izgovor.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filantrop  20:30 15.08.2009
Preporuka: 0

Re: welcome back

Doctor Wu
Posto sam otud,mogu da ti kazem da se situacija popravila. Vidjao sam ispuste na trotoarima za kolica cega ranije nje bilo.E sad još da se i Veroljub autuje pa da svi zapevamo.


Pusti Evroljuba, on je posebna prica
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub92  20:30 15.08.2009
Preporuka: 1

Re: welcome back

nekom Nišu,

čim su počele akcije po beogradu sa spuštanjem ivičnjaka i prevljenjem rampi istovremeno su rađene i u niš,da li je to dovoljno neznam
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  20:31 15.08.2009
Preporuka: 2

Re: welcome back

Totalno pogresno.
Istinski zdravu porodicu niko i nista ne moze da unisti.

Čak ni to što je tata peder pa komšija mora da kreše kevu?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filantrop  20:34 15.08.2009
Preporuka: 0

Re: welcome back

Čak ni to što je tata peder pa komšija mora da kreše kevu?


Ako hoces ozbiljno da razgovaras , hajde
Ako ne, kazi,
da odem sa bloga. Isao bih na bazene.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  20:41 15.08.2009
Preporuka: 2

Re: welcome back

Ako hoces ozbiljno da razgovaras , hajde
Ako ne, kazi,
da odem sa bloga. Isao bih na bazene.

Ma, pusti Wua, psihopata.
Idi, bre, kupaj se, šta trošiš vreme ovde.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub92  20:42 15.08.2009
Preporuka: 1

Re: welcome back

Poslednjih godina se

to sa tim grupama po zapadu nemam pojma jer nemam lični uvid jer mi ne daju da putuje.ali ima nešto drugo što me zbunilo.kad se evropa ujedinila odma su počeli sa isticanjem nacionalnih osobenosti i forsiranjem tih stvari.elem to me odma asociralo na jugoslavinu,i kod nas se stalno insistiralo na nacionalnim osobenostima nikad se nije forsiralo jugoslovenstvo,ma šta budale koje nisu živele u jugoslaviji dugo,pričale komunisti su ubvek bili prvo srbi ,hrvsti i ostalo pa tek onda ako mora jugosloveni.tako da uz cvetanje neonacikreteno partija još i neko davanje prava pojedincima koji i onako "prirodno izazoivaju odbojnost" nije ni čudo što imamo ovo što imamo.
ovo sa desnicom na zapadu oket,ali kod nas je cela politička ekipa protiv ovog zakona,bezz obzira što oni donose neke zakone koji su liberalni ,oni to rade samo zato da bi zadovoljili zapad,a nemaju nameru da ništa učine da se taj odijum,koji već predugo traje ,barem smanj ako već ne može da se uguši.
uostalom nije 20 septembar prekosveta.ako hoće nešto da urade onda ove satanističke organizacije poput dveri novokanoma i sličnih ima da dobiju batine i mirna srbija.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filantrop  20:44 15.08.2009
Preporuka: 0

Re: welcome back

Idi, bre, kupaj se, šta trošiš vreme ovde


Dobro
Hvala na catu, bilo mi je zadovoljstvo.
Do sledece prilike..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filantrop  20:49 15.08.2009
Preporuka: 0

Re: welcome back

kod nas je cela politička ekipa protiv ovog zakona,bezz obzira što oni donose neke zakone koji su liberalni ,oni to rade samo zato da bi zadovoljili zapad,a nemaju nameru da ništa učine da se taj odijum,koji već predugo traje ,barem smanj ako već ne može da se uguši.




Uvek sam cenio tvoj zdrav rezon.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Prethodna
Sledeća idi na stranu Idi

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA