Ekonomija| Politika| Zabava

tenzija

antioksidant RSS / 10.11.2009. u 09:02

Tiodorović je, obraćajući se članovima komisije upitao da li zanju za ponudu "Torlaka", na šta mu je odgovoreno da ne znaju.

Tiodorović je potom konstatovao da je ponuda data 15 minuta pre početka otvaranja ponuda, a potom je počeo da čita ponudu "Torlaka", što je izazvalo negodovanje pravnog zastupnika “Jugohemije”, odnosno “Novartisa”.

Tiodorović: Uvozni i ponuđač bi bio institut za virusologiju "Torlak". Količina je tri miliona doza.

Predstavnik “Jugohemije”: To nema pravo da se čita. Vi nemate pravo ovo da čitate. Nemate pravo. Oni nisu…

Tiodorović: Ja se izvinjavam Vama, ako to pravna služba meni kaže da nemam pravo da čitam - ja ću to prihvatiti. A, ne mogu vas, kao konkurenta, da ispoštujem. U redu, imate pravo da reagujete. Nema razloga za uzbuđenje.

Predstavnik “Jugohemije”: Ne, ima, zato što imate pravnu službu koja ne radi. Vi nemate pravo to da čitate. Vi dižete tenziju zato što čitate nešto za šta nemate pravo.

Predstavnica "Torlaka": "Torlak" nije dobio poziv da učestvuje. Nije mu poslata dokumentacija i mogu samo da kažem ispred kuće, ako je dobila samo "Jugohemija", zašto je dobila, ja hoću to da pitam. Zašto se samo njima uputio poziv?

Predstavnik "Jugohemije": Nemojte da govorite neistinu.

Predstavnica "Torlaka": Ja pitam da li je...

Predstavnik "Jugohemije": Nemojte da pitate, donosite zaključak. Govorite neistinu.

Predstavnica "Torlaka": Ja imam predsednika komisije koji...


Predstavnik "Jugohemije": Govorite neistine i za to možete da odgovarate...

 

 

...........................

; ))))))))))))) 

 

 



Komentari (81)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 09:07 10.11.2009

.

ali apsolutno nikako se ne moze komentarisati. kad god krenem samo da mislim pocnem da psujem.
ma nek ide zivot. zasto podizati tenzije?
: )
hajde da pustamo muziku
.....
pojasnjenje: ne ulazim ko je u pravu niti me se tice. ali nervoza na tom snimku je f a n t a s t i c n a. nacin na koji se komunicira je ... reelaksirajuci. odjednom mi se sve uklapa. i tomicino nabusito brecanje ("ne znam ni koja vakcina, ni koliko ce da kosta, ni kada ce da je bude" i veljino podvriskivanje i svaka svadja u saobracaju...
svako smatra da su njegova prava iznad svacijih drugih. uvek je samo on u pravu, a svi ostali su ... uvek si ti zrtva a svi ostali su ... uvek bih ja znao kako ali mi ne daju...
reanimator reanimator 09:52 10.11.2009

Re: .

antioksidant

ma nek ide zivot. zasto podizati tenzije?
: )
hajde da pustamo muziku
.....

Ne radi mi youtube na poslu...ja ću podižem tenziju
Meni sve jasno...samo mi nije jasno zašto je Kon pristao da igra ulogu na način da ga pola nacije mrzi, a druga polovina da ga se plaši. Mislim..nije svaki dan epidemija..ovo mu je bila životna prilika...ako je već svestan da je farsa (a naravno da je svestan), trebao je malo da olabavi sa strogoćom...da bude neko ko teši, a ne neko ko je neprekidno namršten i preti, pa posle ubira plodove, gostuje u zabavnim emsiijama, pije piće sa pevačicama..
Ko ono posle bombardovanja...ja da sam tad bio na mestu Avrama Izraelan, umro bih od neke polne bolesti u roku od pola godine
antioksidant antioksidant 10:02 10.11.2009

Re: .

Ko ono posle bombardovanja...ja da sam tad bio na mestu Avrama Izraelan, umro bih od neke polne bolesti u roku od pola godine

dame i gospodo, predstavljam vam r e a n i m a t o r a, covek koji uvek prepozna priliku i maksimalno je iskoristi.
reanimator reanimator 10:20 10.11.2009

Re: .

antioksidant

dame i gospodo, predstavljam vam r e a n i m a t o r a, covek koji uvek prepozna priliku i maksimalno je iskoristi.

Tako je!
Neko kaže problem, ja kažem prilika...
4krofnica 4krofnica 10:37 10.11.2009

Re: .

pola nacije mrzi, a druga polovina da ga se plaši.

netacno, mi ga svi obozavamo i zelimo da nam bude prvi komsija i da nam je uvek pri ruci.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:08 10.11.2009

Ja sam ovo

Masovna bolovanja zbog novog gripa pročitala 'Masovna blogovanja zbog novog gripa',
pa reko': "Dospeli smo i u vesti"
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:17 10.11.2009

Re: Ja sam ovo

Biljana 77 Biljana 77 14:23 10.11.2009

Ne'š verovat isto..

AO
ali apsolutno nikako se ne moze komentarisati. kad god krenem samo da mislim pocnem da psujem.


RE
samo mi nije jasno zašto je Kon pristao da igra ulogu na način da ga pola nacije mrzi, a druga polovina da ga se plaši
Što bre, ja uopšte nisam takav utisak stekla .. bar ono što sam imala prilike malo duže da ga slušam,npr. u Utisku nedelje..
reanimator reanimator 14:42 10.11.2009

Re: Ne'š verovat isto..

Biljana 77
Što bre, ja uopšte nisam takav utisak stekla .. bar ono što sam imala prilike malo duže da ga slušam,npr. u Utisku nedelje..

To je zato što je u Utisku, baš kao i onaj sa infektivne (trećeg ne računam..oglasio se tri puta i davao opšte odgovore) efektno izbegavao odgovor na svako konkretno pitanje, uporno bio u "ne znam..nisam bio prisutan..tako sam čuo" fazonu i kao izbacivao neke pošalice, kad ga Olja pritisne.
Ilustrativni primer : povede se priča o maskama i obojica pene kako nisu neophodne...i Olja 6 puta konkretno ..kad ulaziš u bus, da li treba da staviš masku...a obojica šest puta odgovaraju kako ako si bolestan, ni ne treba da ulaziš u bus, iako problematika pitanja uopšte nije svest koju treba da imaš i da kao vodiš računa da ne zaraziš druge, već činjenica da ulaziš u bus i da nemaš pojma da li drugi imaju tu svest, pa kao, da li da staviš masku. I obojica uporno o tome da kad si bolestan treba da si kući...da je država preduzela sve da informiše javnost (tu temu ne bih da otvaram, jer to sve podrazumeva da mi stave na plakat da treba da stavim ruku kad kašljem i da bacam maramicu, što ja, jel da, bez njih nisam znao).
E sad..u nekom trenutku Olja baš insistira da joj se razjasni i Kon (maltene u šaljivom tonu) o tome kako u Japanu stave nalepnicu na bus...a sve u stilu..nećemo valjda ko skrenuti Japanci. i onda opet o tome da ne izlaziš kad si bolestan.
EDIT

Ovo samo da podsetim da sam još na početku rekao da mi ne radi youtube, pa ću dižem tenziju. Odatle ozbiljnost
Biljana 77 Biljana 77 14:51 10.11.2009

Re: Ne'š verovat isto..

trećeg ne računam
Meni je baš taj treći bio nekako, ne znam, delovao mi je kao neko ko zna šta radi i šta priča, a to me nemalo raduje obzirom na činjenicu da je sa Ins. za majku i dete. Što se Kona tiče.. o tome se i radi, ja nemam taj utisak o strašnom/zastrašujućem Konu. Naprotiv, baš zbog tih opštih odgovora i nazovi pošalica.. Moj glavni utisak vezan za njega je da mu je moto (možda i nametnut, u to ne ulazim) -Ne stvarati paniku. Naši zdravstveni radnici (od ministra do sestre u porodilištu, npr.) misle da ako ti daju konkretnu informaciju kreiraju potencijalnu paniku koju ćeš ti (ja, bilo ko) pogrešnim tumačenjem iste da poseješ. Što je glupo, pankiku mahom stvara odusustvo pravih informacija.
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:19 10.11.2009

Re: Ne'š verovat isto..

Moj glavni utisak vezan za njega je da mu je moto (možda i nametnut, u to ne ulazim) -Ne stvarati paniku. Naši zdravstveni radnici (od ministra do sestre u porodilištu, npr.) misle da ako ti daju konkretnu informaciju kreiraju potencijalnu paniku koju ćeš ti (ja, bilo ko) pogrešnim tumačenjem iste da poseješ. Što je glupo, pankiku mahom stvara odusustvo pravih informacija.


Objasni sve u tri rečenice!
Svaka ti čast!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:38 10.11.2009

Re: .

Mislim..nije svaki dan epidemija..ovo mu je bila životna prilika...ako je već svestan da je farsa (a naravno da je svestan), trebao je malo da olabavi sa strogoćom...da bude neko ko teši, a ne neko ko je neprekidno namršten i preti, pa posle ubira plodove, gostuje u zabavnim emsiijama, pije piće sa pevačicama..

pa kinta, popularnost, žene. kapiram da se on već vaksinisao protiv svih polnih bolesti za koje postoji prevencija...mislim, ovo mu je poslednja šansa, osim ako nam sledeće godine ne stigne neki goveđi grip.
antioksidant antioksidant 17:29 10.11.2009

Re: Ne'š verovat isto..

Moj glavni utisak vezan za njega je da mu je moto (možda i nametnut, u to ne ulazim) -Ne stvarati paniku.

kod kona postoji jos jedna stvar - ovlascenja.
neke stvari jednostavno nema ovlascenja da on izgovara (onaj koji ima nema odgovornost ali jebiga...). zato i

efektno izbegavao odgovor na svako konkretno pitanje, uporno bio u "ne znam..nisam bio prisutan..tako sam čuo" fazonu i kao izbacivao neke pošalice
mariopan mariopan 18:02 10.11.2009

Re: .

ali apsolutno nikako se ne moze komentarisati. kad god krenem samo da mislim pocnem da psujem.

Takođe.
chobanica chobanica 23:56 10.11.2009

Re: Ne'š verovat isto..

a obojica šest puta odgovaraju kako ako si bolestan, ni ne treba da ulaziš u bus, iako problematika pitanja uopšte nije svest koju treba da imaš i da kao vodiš računa da ne zaraziš druge, već činjenica da ulaziš u bus i da nemaš pojma da li drugi imaju tu svest, pa kao, da li da staviš masku. I obojica uporno o tome da kad si bolestan treba da si kući...da je država preduzela sve da informiše javnost (tu temu ne bih da otvaram, jer to sve podrazumeva da mi stave na plakat da treba da stavim ruku kad kašljem i da bacam maramicu, što ja, jel da, bez njih nisam znao).


Gluposti... a sta da rade zaposleni koji vec prvog dana kada se ne pojave na poslu moraju da otvore bolovanje kod lekara i donesu doznake u firmu? Ne, gospodo lekari, nema onog "tri dana kod kuce pa ako temperatura ne spada tek onda kod lekara". Ako nece bolesne ljude u autobusima, onda bi drzava mogla i da gvirne kakvo joj je radno zakonodavstvo. Nece poslodavac zahtevati ono sto po zakonu ne sme.
pnbb pnbb 17:31 11.11.2009

Re: .

umro bih od neke polne bolesti u roku od pola godine


dame i gospodo, predstavljam vam r e a n i m a t o r a, covek koji uvek prepozna priliku i maksimalno je iskoristi.

a posle se samoreanimiras... koje su to fore
Obren Markov Obren Markov 09:11 10.11.2009

ma nemojte

vi sad tu bratu mišketu...
ivana23 ivana23 10:10 10.11.2009

Ko nije gledao...

halman halman 12:18 10.11.2009

Re: Ko nije gledao...

Боље да нисам ово видео, па тај Мишко је непревазиђен... Коме иде разлика од 3,9 Е до 799 РСД !!!??? Мало ли је 4 200 000 Е !!!!!????? Фантастично, и то без блама пред очима јавности....

Ипак хвала Ивани23 на снимку....
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:53 10.11.2009

Re: Ko nije gledao...

jebote!!! pa ovo je genijalno!!!! ali ne da nema blama vec se podrazumeva ko dobija pos'o!
nije da bih volela kineske vakcine ali je torlak cini mi se i prosle godine puk'o sa vakcinama jer je neko domacem francuzu dojavio cenu njihove vakcine te su francuzi bili za 2 dinara jeftiniji, kako sam shvatila.

ivana, ulepsala si mi dan . inace, ja i ne gledam domace vesti jedno mesec dana, samo BBC i Animal Planet. nekako mi milije, cini mi se da mi je tako bolje
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:22 10.11.2009

Re: Ko nije gledao...

BebaOdLonchara
ivana, овим снимком ulepsala si mi dan .

Заиста си у праву, БОЛ: ово изгледа к'о неке од најбољих епизода Монти Пајтона. Главне улоге: зализани из Југохемије и жена са жваком из Торлака.
markonio92 markonio92 19:27 10.11.2009

Re: Ko nije gledao...

BebaOdLonchara

nije da bih volela kineske vakcine ali je torlak cini mi se i prosle godine puk'o sa vakcinama jer je neko domacem francuzu dojavio cenu njihove vakcine te su francuzi bili za 2 dinara jeftiniji, kako sam shvatila.

Tačnije, za 1 dinar.

Re: Ko nije gledao...

markonio92

BebaOdLoncharanije da bih volela kineske vakcine ali je torlak cini mi se i prosle godine puk'o sa vakcinama jer je neko domacem francuzu dojavio cenu njihove vakcine te su francuzi bili za 2 dinara jeftiniji, kako sam shvatila.Tačnije, za 1 dinar.

ti si francuz ?

Re: Ko nije gledao...

da li bi neko mogao nekog zvanicnika (npr. tomicu) da priupita zasto ministrastvo nije nabavilo vakcinu direktno od proizvodjaca, bez posrednika?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:04 10.11.2009

Re: Ko nije gledao...

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
da li bi neko mogao nekog zvanicnika (npr. tomicu) da priupita zasto ministrastvo nije nabavilo vakcinu direktno od proizvodjaca, bez posrednika?

Драга Ана, једино што се овде може са смислом приупитати јесте зашто неко не да оставку или не буде смењен? Ко мало пажљивије прогугла видеће да се иста вакцина већ продавала по цени од 3,5 евра, додуше на веће количине, али нигде нисам нашао по 8,6 евра, као овде. Такође треба се приспитати колико има смисла вакцинисати се у децембру кад се, чини ми се, ова вакцина даје по split систему, то јест опет после 3 недеље, а време да се организам имунизира и веће је од овог. То значи да они први срећници вакцинисани половином децембра од половине јануара могу се сматрати безбедним што се тиче грипа. Како год, 83,34% количина вакцине предвиђено је да стигне тек у новој години, што значи да су замишљене и вакцинације у фебруару, а од краја марта или почетком априла и ови срећници биће безбедни од свињске пошасти. Додуше, неки од њих тад ће се већ спремати за море, али сигурност је сигурност. Такође, хоће ли неко од одговорних напокон да каже колико је то пута већа смртност од овог грипа у односу на обични: једанпут, двапут, десет пута, стотину пута... Или је иста?

Чему да увозимо нешто што нам по свој прилици у трену оперативности неће требати? Да имамо изговор "ето, нешто смо урадили"? Да се заради нека кинта?

Оно горе су поставке, по мени лаику, садашње и будуће слике овог чуда са грипом.Чак и кад ти то медицински поисправљаш (не сумњам да сам грешио, јуче сам читао расправе код Круголине и гугловао податке и сертификате /ова вакцина је одобрена од 24. септембра/, а дрма ме неки вирус и попушта памћење), не верујем да ће се слика у начелу променити.
markonio92 markonio92 22:37 10.11.2009

Re: Ko nije gledao...

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
markonio92

BebaOdLonchara

nije da bih volela kineske vakcine ali je torlak cini mi se i prosle godine puk'o sa vakcinama jer je neko domacem francuzu dojavio cenu njihove vakcine te su francuzi bili za 2 dinara jeftiniji, kako sam shvatila.

Tačnije, za 1 dinar.


ti si francuz ?

Bien sûr!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:29 11.11.2009

Re: Ko nije gledao...

једино што се овде може са смислом приупитати јесте зашто неко не да оставку или не буде смењен? Ко мало пажљивије прогугла видеће да се иста вакцина већ продавала по цени од 3,5 евра, додуше на веће количине, али нигде нисам нашао по 8,6 евра, као овде.

loader loader 10:37 10.11.2009

Šta?!

Predstavnik "Jugohemije": Govorite neistine i za to možete da odgovarate...
Ne mogu da verujem da u ovoj zemlji neko nekoga optužuje da govori neistinu?! To je takav šok..! :)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:10 10.11.2009

daleko mi lepa kuca

e zato sam je ja pokupio cim mi se ukazala prva prilika.
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:18 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

uvek prvoborac.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:30 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

uvek prvoborac.

daleko od toga, u svakom slucaju, dajem samo svoj komentar.nekom se svidi, nekom se ne svidi.
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:36 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

ma i ja sam otišao iz svoje zemlje. sa mnom su na studijama bili i jedan nemac, jedna francuskinja, špance ne mogu da prebrojim, ... ko zna kakvi su ministri i tenderi kod njih.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:51 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

sa mnom su na studijama bili i jedan nemac, jedna francuskinja, špance ne mogu da prebrojim,

svako ima svoje razloge odlaska, neko ima dobru ponudu za posao, neko odlazi na fakultet, neko zivi u kvalitetnoj zemlji ali je jednostavno dobio ponudu iz druge zemlje za skolovanjem (kao verujem u slucaju vasih kolega studenata), a neko odlazi zarad boljeg zivota jer je u njegovoj zemlji situacija losa.
Koliko primecujem moj greh je to sto je situacija u mojoj zemlji losa. Ili mozda gresim?
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:26 10.11.2009

Otišlo je

i moje dete u inostranstvo da studira, iako u Sloveniji nije loša situacija, otišla sam i ja iz Srbije da živim drugde iako je u Srbiji tada tek počinjala loša situacija, tako da vezivanje odlaženje iz zemlje, da bi se radilo ili studiralo u inostranstvu, samo za lošu lošu situaciju nije baš uvek tačno.
Ne vidim ni da su išta grešni oni koji su iz bilo kog razloga odlučili da žive i rade van zemlje u kojoj su se rodili, na kraju krajeva to je jedno od osnovnih ljudskih prava. Niti to znači da mi koji živimo van zemlje u kojoj smo rođeni i odrasli, tu zemlju manje volimo ili da nam je manje stalo do nje i dobra u njoj, od onih koji su u njoj ostali da žive.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:35 10.11.2009

Re: Otišlo je

i moje dete u inostranstvo da studira, iako u Sloveniji nije loša situacija, otišla sam i ja iz Srbije da živim drugde iako je u Srbiji tada tek počinjala loša situacija, tako da vezivanje odlaženje iz zemlje, da bi se radilo ili studiralo u inostranstvu, samo za lošu lošu situaciju nije baš uvek tačno.
Ne vidim ni da su išta grešni oni koji su iz bilo kog razloga odlučili da žive i rade van zemlje u kojoj su se rodili, na kraju krajeva to je jedno od osnovnih ljudskih prava. Niti to znači da mi koji živimo van zemlje u kojoj smo rođeni i odrasli, tu zemlju manje volimo ili da nam je manje stalo do nje i dobra u njoj, od onih koji su u njoj ostali da žive.

Sve sto si rekla je tacno. Mozda nisam u prethodnom komentaru bio potpuno precizan. Ti si rekla ono sto mislim.
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:47 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

Koliko primecujem moj greh je to sto je situacija u mojoj zemlji losa. Ili mozda gresim?

није то твој грех, наравно. али ако тако добро разумеш да то није твој грех, треба да разумеш и да није ни твојих комшија, ни рођака, ни пријатеља, ни суграђана, ... њихов је колико и твој.

хоћу да кажем, усмери свој бес и незадовољство, тензију (да будемо у теми), на праве кривце уместо на генерално ”србија је безвезе”. ако је мишковић наместио овај тендер, онда је кривица код мишковића и код оних који су му у томе помогли. пронађи доказе, пронађи сумњиве детаље, објави, да разговарамо, да покренемо нешто, да има неке користи, ... да не буде безвезе.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:13 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

њихов је колико и твој.

ovo i ja mislim, dakle nema spora oko stava.
хоћу да кажем, усмери свој бес и незадовољство, тензију (да будемо у теми), на праве кривце уместо на генерално ”србија је безвезе”. ако је мишковић наместио овај тендер, онда је кривица код мишковића и код оних који су му у томе помогли. пронађи доказе, пронађи сумњиве детаље, објави, да разговарамо, да покренемо нешто, да има неке користи, ... да не буде безвезе.

nije prica o tome da je "srbija bez veze", nego da zasta god da se uhvatimo, kod nas sve trulo, ne stima, pa onda pogledate onaj transkript koji je AO postavio, i opet krene da vam radi zeludac i onda zakljucite da dve godine vi ne slusate ovakve price. Da ne budem pretenciozan, nismo mi otisli iz Srbije jer je tamo grozno, zato sto vlada korupcija i razni miskovici, samo mi osecam prilicno olaksanje kada iz ove perskeptive ne slusam takve price bukvalno svaki dan.
Meni se cini da iz dana u dan izlazi neka nova afera, neki novi lopovluk, neka nova korupcija i s toga ja onda sve te afere stavim u jedan kos. Svidjalo se to ili ne - tako je, to je trenutni zivot u srpskom drustvu. I naravno da ne mislim da toga ima samo u Srbiji, nekako mi se cini da ce to biti neki naredni argument.
I jos nesto, ima jedan bolan grafit u centru Bgd-a, s koje god strane da ga analiziramo, a koji glasi "Kosovo je Srbija, sve ostalo je MIskovic"
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:29 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

Zar stvarno misliš da je drugde baš toliko bolje? U Nemačkoj je otoič bio skandal jer su narod vakcinisali jednom, a vladu drugom vakcinom...boljom. Skandal sa vakcinom je imala i Hrvatska... Vidi Italiju, menjaju vladu dva puta godišnje i to od WW2 naovamo...misliš li da u Sloveniji nema skandala i muvačine? Npr. kad smo već kod vakcina i Novartisa, ono potkupljivanje lekara nedavno...dakle ima svuda svega, naravno da su nam oči na ono što nam je najbliže ili do čega nam je posebno stalo veće no na druge i drugde...ali reći da je u Srbiji najgore i da ništa ne valja i da ništa ne uspeva i da se nikuda ne mrda, to nije tačno.
StEtOc|nA StEtOc|nA 16:43 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

marco_de.manccini
Koliko primecujem moj greh je to sto je situacija u mojoj zemlji losa. Ili mozda gresim?

није то твој грех, наравно. али ако тако добро разумеш да то није твој грех, треба да разумеш и да није ни твојих комшија, ни рођака, ни пријатеља, ни суграђана, ... њихов је колико и твој.

хоћу да кажем, усмери свој бес и незадовољство, тензију (да будемо у теми), на праве кривце уместо на генерално ”србија је безвезе”. ако је мишковић наместио овај тендер, онда је кривица код мишковића и код оних који су му у томе помогли. пронађи доказе, пронађи сумњиве детаље, објави, да разговарамо, да покренемо нешто, да има неке користи, ... да не буде безвезе.


Naravno da je naš greh. Mi koji ćutimo, psujemo u sebi, mrzimo činjenicu što nas klepaju na sve strane i opet pristajemo na to jer eto to je nepromenjivo. Nije taj Miško pao sa Marsa, niti su naši političari nama dovedeni sa Jupitera. To je deo našeg naroda, mentaliteta, ponašanja, bahatosti...

marco_de.manccini marco_de.manccini 16:47 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

графит је супер, наравно.

и не мислим да је ситуација у србији добра, нити мислим да чињеница што је лоше и на неким другим местима доноси икакво олакшање грађанима србије. полазим од себе у овим размишљањима. на пример, кад сам јако гладан, не помаже ми то што је у етиопији велика глад, већ једино добар оброк.

моја реакција је више на нивоу шта чинити. мислим да је људима јасно да није баш све савршено у србији. понављати то као мантру нема више никаквог ефекта (осим можда погрешног, јер људи запуше уши или постају дефанзивни). указивање на конкретне догађаје, рецимо постављањем конкретног поста или коментара, као рецимо овај Аов, у којима се разголићују актери и делатности које не изгледају веома позитивне, ми се чини ефектније.

јер кад кажемо ”србија је безвезе” нико се у власти не потресе - а о онима око власти и да не говоримо. а кад покажеш неког конкретног како се зноји испод рефлектора, кад покажеш тензију, мало им је теже. бар мало.

дакле ја бих, да сам неко, стварно погледао да ли је Југохемија била једина компанија која је добила речену документацију или су је добили и други. то јесте интересантан детаљ који вреди прочачкати. бар се мени тако чини. новинари, где сте?

(иначе, у САД су одобрене четири вакцине од четири различита произвођача.)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:49 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

ali reći da je u Srbiji najgore i da ništa ne valja i da ništa ne uspeva i da se nikuda ne mrda, to nije tačno.

Jelice, znam ja sve to, ali sto rece pokojni premijer svuda raste korov, ali se samo kod nas zaliva. mislim, svuda postoje afere i korupcije, ali nekako svuda fukcin' sistem funkcionise bolje nego kod nas. I konacno, plasim se da smo barem kada je rec o Evropi, ipak poslednja rupa na svirali. Kazem, plasim se, a za utehu mozda su samo Alb, Mak i ex SSSR zemlje gore. Mislim da je potpuno nepotrebno povlaciti bilo kakve paralele s Nemackom.
I konacno, ovo sto sam citirao iz tvog komentara ja nisam rekao.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:52 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

дакле ја бих, да сам неко, стварно погледао да ли је Југохемија била једина компанија која је добила речену документацију или су је добили и други. то јесте интересантан детаљ који вреди прочачкати. бар се мени тако чини. новинари, где сте?

ma javice se oni vec koliko danas, nemojte da mislite da nece. To je danas bila glavna tema svih redakcijskih kolegijuma.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:00 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

Е па супер ако је тако, тако треба, налазити интересантне детаље и испитивати, гурати, постављати незгодна питања, гурати дубље и одмотавати клупко. Неко ће се некад саплести. О конкретну чињеницу, а не о опште стање. И што више саплетених о конкретне чињенице, то боље и опште стање.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:07 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

Е па супер ако је тако, тако треба, налазити интересантне детаље и испитивати, гурати, постављати незгодна питања, гурати дубље и одмотавати клупко.

E pa nije super! Bas je lepo jednom Goran Svilanovic o tome pricao. Rekao je , da uprostim, da ovde nikog nije briga da li ce njegovo ime da bude u centru afere, i da svi oni (korpumirani) razmisljaju "pa dobro, bicu nedelju dana na naslovnoj strani, a onda ce stvari da se smire". Meni se cini da je pogodio sustinu. Bio je u jednom Kaziprstu pre oko godinu dana.
Mislim da je to citava sustina, to da ili drzava ne reaguje ili ako i krene da reaguje nesto se desi ispod zita i odjednom razbojnik postane u stvari fin covek, a vas jos i tuzi sto ste ga ocrnuli. Kad se proces zavrsi, ode lepo na Mauricius i uziva u plodovima svog rada.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:10 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

svuda raste korov, ali se samo kod nas zaliva.

Bogami, evo u Sloveniji je upravo zalivanje korova sve u šesnaest na delu...

nekako svuda fukcin' sistem funkcionise bolje nego kod nas

Ni to ne bi moglo da se dokaže u slučaju Slovenije...20 godina gradnje ono malo autoputeva, zveknute silne pare a putevi nisu dovršeni, sleže se vijadukt onomad napravljen, klizanje u tunelima, pogrešni asfalti, afera sa operacionim stolovima se ne završava, Patria traje još uvek, padaju na kolena paradni konji u privredi, predsednik uprave skoro monopolističke državne banke, za lošije rezultate klepi milion evra nagrade u odlasku...ako hoćeš ima još...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:17 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

marco_de.manccini
Е па супер ако је тако, тако треба, налазити интересантне детаље и испитивати, гурати, постављати незгодна питања, гурати дубље и одмотавати клупко. Неко ће се некад саплести. О конкретну чињеницу, а не о опште стање. И што више саплетених о конкретне чињенице, то боље и опште стање.

aha, hoce...
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:19 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

E pa nije super!

па наравно. где сме нешто да буде супер, а?

стварно ми ниси јасан. није супер ако новинари питају, притискају и истражују? ја мислим да јесте, ако се догађа, а и да би било боље да се што више догађа. шта ти предажеш као бољу опцију? да се новинари не баве новинарством него да пишу наручене текстове?
antioksidant antioksidant 17:25 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

да се новинари не баве новинарством него да пишу наручене текстове?


o cemu pricas? zar postoji tako nesto?
antioksidant antioksidant 17:27 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

ali reći da je u Srbiji najgore i da ništa ne valja i da ništa ne uspeva i da se nikuda ne mrda, to nije tačno.

u srbiji nije dobro koliko moze da bude.

simple as that
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:33 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

стварно ми ниси јасан. није супер ако новинари питају, притискају и истражују? ја мислим да јесте, ако се догађа, а и да би било боље да се што више догађа. шта ти предажеш као бољу опцију? да се новинари не баве новинарством него да пишу наручене текстове?

ma nismo se razumeli. super je sto novinaru cackaju i otkrivaju te teme, ali nije super epilog tog cackanja. nikog nije briga i niko se ne potresa posebno oko toga. treba li da nabrajam od slucaja sarancic (ztp), pa na dalje
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:49 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

ma nismo se razumeli. super je sto novinaru cackaju i otkrivaju te teme, ali nije super epilog tog cackanja.

isto kao i politicke i ekonomske afere. sve se isčačka i - ništa.
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:01 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

мој брат, један друг и ја једном копали рупу кроз темељ наше куће, хтели да проширујемо подрум и требао нам пролаз за врата између два подрума.

прокопали испод темеља и узмемо маљ па на смену удри, удри, удри, мало с ове стране, мало с оне... ништа се не помера, стоји онај темељ онако, само варнице крешу и ништа друго се не догађа. после пар сати, удари друг онако лепо и цео блок се одједном у комаду сручи на земљу.

само се правио важан. али пуцао је помало сваким ударцем.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:10 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

само се правио важан. али пуцао је помало сваким ударцем.

aha, tako su i pepeljugine sestre shvatile da je ona bas fina.
ovde nema ko da udara. samo se maše u vazduhu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:42 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

молим друга стошића и другарицу бебу да престану са ширењем дефетизма. другови, сада је време револуције, ви вашим реакционарним ставом само помажете непријатељу и охрабрујете га, ...

ударимо заједничким снагама у старе темеље који спречавају наш пролаз у свет. и проширење подрума.
tyson tyson 19:18 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

ali nekako svuda fukcin' sistem funkcionise bolje nego kod nas
Živiš u iluziji i mazohistički je zalivaš i neguješ.

Sve to što ti s pravom smeta u Srbiji je i te kako prisutno u zemljama koje idealisti i zanesenjaci u Srbiji (i dijaspori ) vole da navode kao daleke pozitivne primere, samo što e u tim zemljama mnogo više novca u opticaju i raznoragni glodari su mnogo bolje razvili sisteme (samo)zaštite. Pa pogledaj samo koliko bivših uvaženih šefova država/vlada osvane na stubu srama ili u sudnici; pogledaj samo na šta troše državne/narodne pare francuski predsednik i britanski članovi parlamenta ili ministri; pogledaj koliko milijardi (biliona?) dolara američkih poreskih obveznika se na razne načine pokralo u Iraku od strane raznoraznih američkih firmi sve po principu "ruka ruku mije". Primera na žalost ima koliko hoćeš, od samog vrha do sitnih kriminalaca koji nesmetano terorišu komšiluk.

Čak je i nesposobnost i nekompetentnost na primer državnog aparata - na koji mi ovde (opet s pravom) stalno kukamo - u pojedinim državama "Zlatnog Zapada" naprosto groteskna.



antioksidant antioksidant 19:21 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

Pa pogledaj samo koliko bivših uvaženih šefova država/vlada osvane na stubu srama ili u sudnici

mogao bi neki i kod nas
mada sad ce neko reci - evo ga knezevic bio u zatvoru. - nikad coveku ugoditi

a to da je i tamo lose - briga me. ja gledam ovaj moj podrum i udaram cuskijom (pijukom) u moj zid
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 19:44 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

Živiš u iluziji i mazohistički je zalivaš i neguješ.

Korupcije ima svuda, ok. Slazem se. Ali svuda ima i malih, sitnih stvari od kojih ti zivot postaje laksi, kao sto su recimo online kupovina - recimo kniga preko Amazona ,osim u Srbiji, low budget aviokompanija osim u Srbiji, i slicnih stvari koje su u sluzbi coveka. Zasto ti kao gradjanin Srbije ne mozes da kupis knjigu za 1 evro pluspostarina. Zasto ja u Irskoj toliko platim, a ti ces za istu knjigu recimo da platis 40 evra. Zasto ti kao gradjanin Srbije iz Beograda letis do Brisela za 200 do 300 evra, a ja iz Dublina platim 60 evra povratne karte za mene, suprugu i sina do istog tog Brisela.
E, kada Srbija dostigne takav nivo da kao Slovenija recimo ima bezvizni rezim (daje boze da se to desi od 2010), da moze u SAD bez viza, da su joj sve evropske metropole nadohvat ruke za 1, 5, 10, 20, ili 30 eura, kada milion nekih stvari bude u Srbiji (a to su stvari koje nisu nikakva naucna fantastika vec potpuno normalna stvar za obicnog coveka), onda mozemo da poredimo Srbiju s drugim. Sada mi smo jos u pretkosovskom ciiklusu.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:07 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

ударимо заједничким снагама у старе темеље који спречавају наш пролаз у свет. и проширење подрума.

dobro, marco, kako mislis da ja u BG, ti u US i stosic u Iskoj udarimo zajednicki?
Kazezoze Kazezoze 20:15 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

Zasto ti kao gradjanin Srbije iz Beograda letis do Brisela za 200 do 300 evra, a ja iz Dublina platim 60 evra povratne karte za mene, suprugu i sina do istog tog Brisela.

netreba preterivati, sad sam pogledao, cena jedne povratne karte za odraslu osobu za let iz dablina do brisela je 143,84 eura. to je najjeftiniji let ryanair ...link
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:22 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

dobro, marco, kako mislis da ja u BG, ti u US i stosic u Iskoj udarimo zajednicki?

web 2.0 бебо, колико пута да то понављамо?
antioksidant antioksidant 20:28 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

dobro, marco, kako mislis da ja u BG, ti u US i stosic u Iskoj udarimo zajednicki?

uplatite po 452 eura (marko moze dolare a stosic funte) na ziro racun koji sam vam poslao na pp (da se ne loze drugari)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:41 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

web 2.0 бебо, колико пута да то понављамо?

koliko ljudi u srbiji zaista koristi darove Web-a 2.0? nedovoljno.
neki drugi plan, mozda?
maksa83 maksa83 21:30 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

Ali svuda ima i malih, sitnih stvari od kojih ti zivot postaje laksi, kao sto su recimo online kupovina - recimo kniga preko Amazona ,osim u Srbiji, low budget aviokompanija osim u Srbiji, i slicnih stvari koje su u sluzbi coveka

Kupujem knjige preko Interneta već brat bratu 9 godina (doduše sa B&N, ne sa Amazona), a danas sam rezervisao Air Nikijem kartu u martu (gle, rima) do Beča i nazad za 59 EUR.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:40 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

ето, а мене би карта до беча коштала 1000 долара. ма кажем ја њањи да је све у србији боље. ионако ми стоји празна кућерда, травнат пут до капије, испод куће орах, изнад детелина, а с терасе се види до шумадије.

(добро, добро, само до младеновца, али ипак. одавде ни то.)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:03 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

празна кућерда, травнат пут до капије, испод куће орах, изнад детелина, а с терасе се види до шумадије.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:10 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

Pa pogledaj samo koliko bivših uvaženih šefova država/vlada osvane na stubu srama ili u sudnici;

sve se slazem sem da bih volela da neki od nasih glavonja zavrsi osudjen za recimo namestanje tendera oko vakcina prvi i drugi put i sve one druge tendere za koje ne znamo.

a da ima javasluka, kradje i ostalog shita i napolju, to znam.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:18 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

Netreba preterivati, sad sam pogledao, cena jedne povratne karte za odraslu osobu za let iz dablina do brisela je 143,84 eura. to je najjeftiniji let ryanair

Dakle, bili smo u Briselu od 22.10 do 28.10. karte kupili internetom ,leteli na liniji Dublin -Charloi (South Brussels) po ceni od 5 evra u jednom smeru (tax free) i 15 evra povratak (tax free). Ako izracunas to je biti 5x3+15x3=15+45=60 evra. Torbe koje su kostale 20evra each nismo prijavljivali vec smo ih provukli kao rucni prtljag. Karte smo kupili pocetkom avgusta!
Treba li jos da ti kazem sina mi, ili caleta mi...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:37 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

Karte smo kupili pocetkom avgusta!

pa da, kad kupis karte mesecima unapred, onda budu dzabe. kad se kupuju danas-za-sutra, onda budu mnogo skuplje. cekam zvanicno skidanje viza pa da kupim jedno 5 karata za next august, braselona...londra...rim... (kuc-kuc, da ne ureknem!).
mikimedic mikimedic 23:00 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

Zasto ti kao gradjanin Srbije iz Beograda letis do Brisela za 200 do 300 evra, a ja iz Dublina platim 60 evra povratne karte za mene, suprugu i sina do istog tog Brisela.


zato sto je krace? vazdusnom linijom mislim?

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:02 10.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

zato sto je krace? vazdusnom linijom mislim?

aha, stoposto!
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 23:40 10.11.2009

Ulećem bezveze

Gledam danas Blic strip i nađem ovo,
Jeste da nije više aktuelno, al' sam um-r-la!

Sad nastavite sa izradom strateških planova za konačni slom korupcije i kriminala svake vrste,
ne bih da ometam progres
mirelarado mirelarado 00:01 11.11.2009

Re: Ulećem bezveze

dobrosavljevic_m
Gledam danas Blic strip i nađem ovo,
Jeste da nije više aktuelno, al' sam um-r-la!


Сомборац рулз!
Tine i Radojka Tine i Radojka 08:03 11.11.2009

pametno

Aleksandar Stosic
e zato sam je ja pokupio cim mi se ukazala prva prilika.
realizacija
sto
posto
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:00 11.11.2009

Re: Ulećem bezveze

Сомборац рулз!

Ruuulz!
pnbb pnbb 17:41 11.11.2009

Re: daleko mi lepa kuca

pa da, kad kupis karte mesecima unapred

i ako ti nije bitno tacno kad ides... odnsono ako mozes d a namestis slobodno vreme za put bas tog dana kad su karte 1 funtu .. super.
zato pametni ljudi u lowcost prevoznicima proracunaju koliko ima takvih koji mogu da kupe kartu za 1 funtu . .koliko za 20 ... a koliko ce morati da plate normalnu cenu.
nema teoretske sanse da svaka karta uvek kosta 10-20 funti .. a da bude ekonomski razumno
dali76 dali76 17:11 10.11.2009

....

U SAD sistem fercera ko svicarski sat.
Osigaravajuca kuca (citaj privatno zdravstveno) ukine svomm osiguraniku svoje usluge osiguranja posto je doticni postao “nereentabilan” jer je dobio ,recimo rak.
Doktor koji radi u nekom lancu Bolnica nekog medicinskog industrijskog kompleksa djeli recimo profit sa kompanijom za snimanje ovog onoga,svacega,necega.farmacija..sve legalno demokratski.
Ko u shopping.
Vakcina?
Mos naci na internetu, ali ovi sa CNN upozoravali nije bas sigurno.
Inace mi u Teksasu ne vjerujemo u vaccine bas. Volimo oruzje pa ako taj svinjski grip I dodje..znamo kako cemo
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:40 10.11.2009

Re: ....

Inace mi u Teksasu ne vjerujemo u vaccine bas. Volimo oruzje pa ako taj svinjski grip I dodje..znamo kako cemo

evo kakve majice nosimo, pa neka dodje ako sme:

ivana23 ivana23 00:55 11.11.2009

UH!

Потписивање уговора са швајцарском компанијом „Новартис” о куповини три милиона доза вакцина против новог грипа очекује се ове недеље, а прва половина милиона доза стићи ће средином децембра. Одмах после отварања понуда на тендеру за набавку вакцине, у јавности су кренуле спекулације да је тендер „направљен” по мери једног произвођача, да друге фармацеутске куће нису добиле позив за учешће и да је у овако хитној ситуацији требало ићи на варијанту директне погодбе са „Новартисом” или неком другом кућом, да не се би губило драгоцено време.


Фармацеути нису стигли да се спреме за тендер - Politika - ceo tekst

ivana23 ivana23 00:58 11.11.2009

Re: UH!



„РОЂЕНДАНСКА" БЛОКАДА ОБИЛАЗНИЦЕ - Незадовољни због пролонгирања исплате 800 милиона динара колико им Влада Србије дугује за изградњу сектора четири, радници грађевинског предузећа „Планум” блокирали су обилазницу око Београда на годишњицу њеног отварања. „Док не буде плаћена, обилазница припада онима који су је градили”, одлучни су радници који најављују да ће у радикалну блокаду ступити од 20. новембра.

kad malo bolje razmislim...

naslov ovog bloga mi je privukao paznju zato sto me je podsetio na jednu pricu mog druga bobana pod istim naslovom:

Sedim danas u kantini, rucam, i dolazi kolega, prijatan, stariji, fin covek, miran, pomalo stidljiv. Redovni profesor, prilicno ugledan u lingvistickim krugovima. Hans. Cesto jede u isto vreme kad i ja, i tad posedimo, popricamo, pogotovu sto se bavi slicnim stvarima. Ja jedem supu, on otvara mleko, i kaze:
- At the class today, around eleven, I felt such a strong pressure, - i pokazuje rukom negde ka kuku - so I said to the students, sorry guys, I really have to do it.
Nisam sasvim siguran sta je tacno morao da uradi, niti sta ja na to treba da kazem, pa odgovaram kako je nezgodno, bas na pola dvocasa. A on nastavlja:
- But it was OK, I didn't fart too loud, and it didn't smell too bad.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:14 11.11.2009

Re: kad malo bolje razmislim...

- But it was OK, I didn't fart too loud, and it didn't smell too bad.

haha, pravi pritisak...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana