Život

dok dobuje kiša..

ana_radmilovic RSS / 14.05.2010. u 03:23

lepa noć kišna i beogradska, i moja sestra me čeka u jednoj knjižari... hodam i kisnem ulicama - i one su me čekale.

na nešto me sjeća taj grad... prvo 6 maj djurdjevdan, tatina slava. sedim s mamom, jedemo neslavski rizoto sa dagnjama. pa 11 maj, bio bi mu rodjendan. pa tako sedimo i mnogo sati provedemo zajedno posle ko zna koliko vremena. ima jedan klub "ptica" preko puta - to mi je kancelarija. ne šetam gradom, samo zovem na kafu u komšijsku baštu.

 neke ulice.

uzela sam pasoš za dva dana, zahvalujući jednom v.

radila sam intervju sa jednim iz 1389. on sed, njegova plava žena ima kratku kosu i simpatična je. poslužuju torteline. odgovarao je na pitanja i bio je super i pošto su i on i ona bili super ja sam odlučila da im i intervju bude super, zato što nisam našla onu ružnoću koju sam videla  kada sam pisala o njima da su "državna ispostava za političke sahrane" da su "specijalni odred militantnih narikača koji dolazi da svojom "odbranom" zada poslednji, smrtonosan udarac poličkom upokojeniku"

a onda taksi, kišne ulice, brza vožnja, taksista puši, palim cigaretu

posle moja sestra i ja sedimo u  kulturnom centru, pije kiselu pijem kraću s mlekom. dolaze za naš sto, prave se da nas prepoznaju u stvari nešto nude. pričaju joj o nekim skupim katalozima za izložbe (25.000 za jednu izložbu koja traje jednu noć) pa meni  o skupim monografijama.  pa sve tako... onda odu.

ostanemo same i pričamo...

artwork_6118_thumb.jpg selenin crtež

jednom mi je kupila mantil za kišu sa mini maus. i roze helanke (ona je 15 godina starija...)

 ... onda sam napustila ritmičku gimnastiku i upisala se na đež balet. posle dugo ništa, a onda teretana. sad opet ništa.

sad je zora i ja čekam da dodju po mene da me voze  nazad na ono mesto.

 



Komentari (206)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

skener92 skener92 03:58 14.05.2010

zvucis mi nekako tuzno.

nadam se da gresim.
ana_radmilovic ana_radmilovic 04:03 14.05.2010

Re: zvucis mi nekako tuzno.

nomen est omen (tj nik est omen)
nisam planirala da zvučim tužno (omaklo mi se, izlete mi i izdade me!)
mikimedic mikimedic 07:04 14.05.2010

Re: zvucis mi nekako tuzno.

nisam planirala da zvučim tužno


stavices kacune u prozore...
pomalo je tuzno...
blogovatelj blogovatelj 04:57 14.05.2010

Budna si

Stalno si online u cik zore.
Nikad ne spavas?
Ili rano lezes?
Sest sati smo vremenske razlike. Cetvrt zemaljske kugle. Znaci kad hodamo, hodamo pod pravim uglom.
Naslov kao stvoren da se i savetnik pojavi na blogu koji nije njegov.
Kod mene skoro ponoc.
Kisa takodje dobuje, Bobonja, narodski receno.
I ledeno je.
dali76 dali76 06:33 14.05.2010

Re: Budna si

U teksasu sparno. Jos jedan papir da napisem do zore Tema poznata unilateral power of president, hocu li da spomenem Kosovo. Necu. Prosli put pita profesor na seminaru o nekoj tamo drzavi gdje je predsednik unilateralno gadjao (prica iz filma).
Mislim da znam odgovor: Kosovo:
Ne, Dalibore ovde je rec o pravoj drzavi")) rece profesor.
Dobro jutro svima
ana_radmilovic ana_radmilovic 09:08 14.05.2010

Re: Budna si

dali76
Dobro jutro svima

dobro jutro dalibore
ja sam prvo ustala kao vampir a onda opet zaspala. sad dolaze po mene za oko dva sata, taman da popijem kafu i vidim šta sam ovo napisala (i zašto :)
jasnaz jasnaz 07:51 14.05.2010

iз „Ptice”

docsumann docsumann 07:53 14.05.2010

teretana, bleja, teretana...

dr.wagner dr.wagner 08:09 14.05.2010

Ne znam ....

....jutro

-Nisam baš siguran , možda nisam shvatio .... (?)

-Zašto ste promjenili svoj odnos prema sijedom gospodinu i plavoj gospođi ...???
... nije valjda zbog "tortelina" (ma što to bilo) ....

-Dobiti će hvlospjeve zbog par ležernih štoseva .... i dva kolačića ....?

-Ne znam ... nisam upoznat sa detaljima ,ali ovako .... kao nepristran promatrač


Wagner
mariopan mariopan 08:20 14.05.2010

Re: Ne znam ....

sad je zora i ja čekam da dodju po mene da me voze  nazad na ono mesto.


Zvučiš tužno.
Ako ti je mračno ono mesto, možda je vreme da odeš na neko drugo mesto, sunčano i toplo, sebe radi?
Pozdrav
Milutin Milošević Milutin Milošević 08:40 14.05.2010

Re: Ne znam ....

Ana, nije ti lako. Kad samo prodjem kroz ono mesto meni je već nelagodno, a kamo li da tamo nekako budem.

Šta da ti kažem sem da se čuvaš. Sve znaš.

Goran Vučković Goran Vučković 09:29 14.05.2010

Re: Ne znam ....

nije valjda zbog "tortelina" (ma što to bilo)

Nacionalisti su dobri za upoznavanje svetske kuhinje
dr.wagner dr.wagner 10:59 14.05.2010

Re: Ne znam ....

Goran Vučković
nije valjda zbog "tortelina" (ma što to bilo) Nacionalisti su dobri za upoznavanje svetske kuhinje


Pozdrav !

-Ovo je bilo edukativno ....

-Saznao sam da su "bračni par iste boje kose" nacionalisti , a i da
"tortelini" nisu njihovo nacionalno jelo ....

.... , iako bi se zapravo očekivalo ....

Wagner
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:04 14.05.2010

Re: Ne znam ....

dr.wagner

.... -Saznao sam da su "bračni par iste boje kose" nacionalisti

pa i nisu neki ... on je po ocu slovenac
dr.wagner dr.wagner 11:19 14.05.2010

Re: Ne znam ....

ana_radmilovic

pa i nisu neki ... on je po ocu slovenac


Sorry , to sam zaključio (izgleda pogrešno) iz odgovora gospodina GV ...

..... neće se više ponoviti ...

-Usput .... , čitao sam pažljivo , ali mi je percepcija zakazala ...
....gdje je to "omraženo mjesto" na koje morate poći ?


Wagner
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:11 15.05.2010

Re: Ne znam ....

Milutin Milošević
Kad samo prodjem kroz ono mesto meni je već nelagodno.

i meni
dr.wagner dr.wagner 16:41 15.05.2010

Re: Ne znam ....

ana_radmilovic

Milutin MiloševićKad samo prodjem kroz ono mesto meni je već nelagodno.i meni


...dan

-Sram vas bilo .....


Wagner
ana_radmilovic ana_radmilovic 16:45 15.05.2010

Re: Ne znam ....

dr.wagner


-Sram vas bilo .....



ma jes' baš sramota
dr.wagner dr.wagner 20:23 15.05.2010

Re: Ne znam ....

ana_radmilovic

dr.wagner-Sram vas bilo ..... ma jes' baš sramota


...večer

-I tako ... , i dalje ne znam ja gdje je to ....

.... , ali doći će dan kada ću i ja krenuti tamo ..... , i nadam
se da će i meni biti neugodno , jezovito ... i još gore nego vama ...


Wagner
miloradkakmar miloradkakmar 08:15 14.05.2010

Umorni

od sedenja , poletimo...
u granje
u let ptice
do mesečeve jazbine...
ana_radmilovic ana_radmilovic 09:44 14.05.2010

Re: Umorni

hvala milorade
ivana23 ivana23 08:57 14.05.2010

***

Jelica Greganović Jelica Greganović 09:09 14.05.2010

Nek dobuje kiša

i komšija sa gornjeg sprata, samo za tebe

Srećan put, Anči
ana_radmilovic ana_radmilovic 09:14 14.05.2010

Re: Nek dobuje kiša

Jelica Greganović

Srećan put, Anči

hvala jeličice draga

malo sam se uspavala pa sam odložila za par sati, tamam da ćaskam s ljudma uz kafu (i vidim šta sam ovo napisala, kog djavola)

Jelica Greganović Jelica Greganović 09:21 14.05.2010

Re: Nek dobuje kiša

E, onda popi jednu beogradsku i za mene i uživaj!
ana_radmilovic ana_radmilovic 09:32 14.05.2010

Re: Nek dobuje kiša

Jelica Greganović
E, onda popi jednu beogradsku i za mene i uživaj!

evo pijem, upravo. živela!
nego da te pitam, 'el kod vas funkcioniše "vaš" ipko ili je to neki vrag od mreže samo za srpski kosmet?
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:35 14.05.2010

Re: Nek dobuje kiša

Ipko je kosovska firma koju je kupio ovdašnji državni Mobitel. Kako to i da li radi u matičnoj sredini, pojma ne znam. Ja sam Mobitelov korisnik oduvek, nikad nisam imala probleme, ali o IpCima malo znam.
ana_radmilovic ana_radmilovic 09:43 14.05.2010

Re: Nek dobuje kiša

Jelica Greganović
Ipko je kosovska firma koju je kupio ovdašnji državni Mobitel. .

e pa znala sam da je u pitanju neka, da prostiš, tavka stvar.
ta stvar nema roming u srbiji i zbog toga ja svima moram da dajem po 3 broja - u zavsnosti od toga koje (izvinjavam se) sranje radi kojoj vukojebini.
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:57 14.05.2010

Re: Nek dobuje kiša

Nemanje rominga za Srbiju sigurno nije usluga koju ovde Mobitel "nudi", tako da je to očito specijalna ponuda za te krajeve.
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:02 14.05.2010

Re: Nek dobuje kiša

Jelica Greganović
tako da je to očito specijalna ponuda za te krajeve.

kao i sve ostalo što je - specijalno (za te krajeve)
vladimir petrovic vladimir petrovic 11:24 14.05.2010

Re: Nek dobuje kiša

Ana Radmilović
... i vidim šta sam ovo napisala, kog djavola)

Dobro je što si napisala.
Da, deluješ tužno. Ali posve ljudski!
Take care!

Re: Nek dobuje kiša

htedoh da ti okacim ovu pesmicu koja i mene mnogo podseca na bg, ali me je jelica preduhitrila. :)
g.radicevic g.radicevic 09:18 14.05.2010

predrasude

radila sam intervju sa jednim iz 1389. on sed, njegova plava žena ima kratku kosu i simpatična je. poslužuju torteline. odgovarao je na pitanja i bio je super i pošto su i on i ona bili super ja sam odlučila da im i intervju bude super, zato što nisam našla onu ružnoću koju sam videla kada sam pisala o njima


chesto smo skloni, da izmedju nechijih uverenja
i ljudskih osobina stavljamo znak jednakosti.
onda se uverimo da je, u stvari, to obichno nejednachina.
kishno vreme, jako ''kishno'' utiche na raspolozzenje,
glavu gore
posle kishe, dolazi sunce

pozz

ana_radmilovic ana_radmilovic 09:36 14.05.2010

Re: predrasude

g.radicevic
da izmedju nechijih uverenjai ljudskih osobina stavljamo znak jednakosti.




meni je (da stvar bude gora:) često važnije ono drugo.

p.s.
pesma je lepa i teba da se čuje :)
g.radicevic g.radicevic 09:45 14.05.2010

Re: predrasude

meni je (da stvar bude gora:) često važnije ono drugo.

da stvar bude bolja
vazznije je ovo drugo (veruj mi na rech... )
P.S. pesma je uvek lepa
i treba da se CHUJE :))
P.P.S. jednom je dovoljno, al dvaput je sigurnije
ana_radmilovic ana_radmilovic 09:55 14.05.2010

Re: predrasude

g.radicevic
da stvar bude boljavazznije je ovo drugo (veruj mi na rech... )P.S. pesma je uvek lepai treba da se CHUJE :))P.P.S. jednom je dovoljno, al dvaput je sigurnije

verujem ti sve, i jedno i drugo
fala
sesili sesili 10:03 14.05.2010

Re: Tuga

Draga Ana, retke su kiše koje su meni lepe, ali se nađu... Ali, neki datumi su uvek oni koji probude sećanja, podstaknu tugu - uvek prisutnu za dragim osobama. Život... mora se dalje, makar u neku vukojebinu. Želim ti svu sreću i da uskoro izađeš iz toga. Za usput... miriši.
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:14 14.05.2010

Re: Tuga

sesili
Draga Ana, retke su kiše koje su meni lepe, ali se nađu... .

ja volim kišu

Goran Vučković Goran Vučković 10:23 14.05.2010

Atlanske radosti

ja volim kišu

Onda mora da mi strašno zavidiš
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:28 14.05.2010

Re: Atlanske radosti

Goran Vučković
Onda mora da mi strašno zavidiš

intenzivno!
buba_truba buba_truba 10:50 14.05.2010

Re: Tuga

ana_radmilovic
ja volim kišu

I ja.

Jelica Greganović Jelica Greganović 11:14 14.05.2010

Ko

voli kišu, neka krene za Ljubljanu kojoj će se ime uskoro promeniti u Makondo. Najavljuju nam novi kontingent kiša, a ni ove tekuće nikako da se ispadaju. Osećam kako mi niču peraja.
mariopan mariopan 15:11 14.05.2010

Re: Tuga

ja volim kišu

I ja
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:47 14.05.2010

divni momci iz 1389!

radila sam intervju sa jednim iz 1389. on sed, njegova plava žena ima kratku kosu i simpatična je. poslužuju torteline. odgovarao je na pitanja i bio je super i pošto su i on i ona bili super ja sam odlučila da im i intervju bude super, zato što nisam našla onu ružnoću koju sam videla kada sam pisala o njima da su "državna ispostava za političke sahrane" da su "specijalni odred militantnih narikača koji dolazi da svojom "odbranom" zada poslednji, smrtonosan udarac poličkom upokojeniku"

nadam se da cete, kada budes radila sledeci intervju sa nekim iz Obraza, posluziti nekim srpskijim specijalitetom i da ces se takodje divno provesti. Ma sve su to fini ljudi, divni momci, oni ni mrava ne bi zgazili.
Goran Vučković Goran Vučković 12:51 14.05.2010

Čist amaterizam

nadam se da cete, kada budes radila sledeci intervju sa nekim iz Obraza, posluziti nekim srpskijim specijalitetom i da ces se takodje divno provesti. Ma sve su to fini ljudi, divni momci, oni ni mrava ne bi zgazili.

Ehm... pa da li treba, onako profesionalno novinarski, da izmisli priču o tome kakvi su samo oni zverovi, ili da ovako, totalno amaterski, napiše da se osećala prijatno u društvu njega i nje?
libkonz libkonz 14:08 14.05.2010

Re: divni momci iz 1389!

nadam se da cete, kada budes radila sledeci intervju sa nekim iz Obraza, posluziti nekim srpskijim specijalitetom i da ces se takodje divno provesti. Ma sve su to fini ljudi, divni momci, oni ni mrava ne bi zgazili.

mislim da je Stošić latentni Obrazovac
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:13 14.05.2010

Re: Čist amaterizam

Ehm... pa da li treba, onako profesionalno novinarski, da izmisli priču o tome kakvi su samo oni zverovi, ili da ovako, totalno amaterski, napiše da se osećala prijatno u društvu njega i nje?

jao sto radovan karadzic fin, pa jos ljubi i ruke. a tek sto je ratko mladic pravi domacin bio na svadbi svog sina, em lepo obucen, em pristojno slusa druge, em voli prirodu. sve divni neki ljudi. zasto ne bismo napisali kako su bili fini, kad su bili fini. bilo bi neprofesionalno da izmisljamo da su neke zveri kad su bili uljudni i pristojni.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:14 14.05.2010

Re: divni momci iz 1389!

libkonz

elaboriraj
Goran Vučković Goran Vučković 14:14 14.05.2010

Re: Čist amaterizam

ja sto radovan karadzic fin, ma jos ljubi i ruke, a ratko mladic pravi domacin na svadbi,pa lepo obucen, pa slusa druge, pa voli prirodu. diivni neki ljudi.

Zaboravio si Hitlera.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:24 14.05.2010

Re: Čist amaterizam


Zaboravio si Hitlera.

primetna je ta "sps-ovska" skola iz devedestih...well trained
malaramona malaramona 15:25 14.05.2010

Re: Čist amaterizam

Goran Vučković
nadam se da cete, kada budes radila sledeci intervju sa nekim iz Obraza, posluziti nekim srpskijim specijalitetom i da ces se takodje divno provesti. Ma sve su to fini ljudi, divni momci, oni ni mrava ne bi zgazili.

Ehm... pa da li treba, onako profesionalno novinarski, da izmisli priču o tome kakvi su samo oni zverovi, ili da ovako, totalno amaterski, napiše da se osećala prijatno u društvu njega i nje?


Jadan Stošić, šta god da napiše neko ga poklopi:) Nisam baš često na blogu, pa ne znam dal je to nečim i zaslužio. Al čini mi se da razumem šta je hteo da kaže.

Naravno da nije trebalo izmišljati da su gospodin i gospodja "zverovi", ako oni to nisu. Ali to sto su njih dvoje super, lepo vaspitani i služe dobru klopu, ne znaci da bi i intervju sa njima trebalo da bude "super". Ovo, naravno, ako se pod "super" podrazumeva razgovor bez konflikta i provokacije u vezi sa mnogim spornim pitanjima koja prate 1389.

Ako su teme intervjua bile torteline ili lepo ponašanje, onda nema problema:))
Goran Vučković Goran Vučković 15:30 14.05.2010

Re: Čist amaterizam



Naravno da nije trebalo izmišljati da su gospodin i gospodja "zverovi", ako oni to nisu. Ali to sto su njih dvoje super, lepo vaspitani i služe dobru klopu, ne znaci da bi i intervju sa njima trebalo da bude "super". Ovo, naravno, ako se pod "super" podrazumeva razgovor bez konflikta i provokacije u vezi sa mnogim spornim pitanjima koja prate 1389.

Ako su teme intervjua bile torteline ili lepo ponašanje, onda nema problema:))

Pa s obzirom da ne znamo sadržaj intervjua, možemo samo da nagađamo, pa sad ko na koji način nagađa.

Evo - sad sam ja dobro istrenirani SPS-ovski đak iz '90-tih. Pa ko ga ne bi vol'o kad je tako šašav
malaramona malaramona 15:40 14.05.2010

Re: Čist amaterizam

Goran Vučković

Pa s obzirom da ne znamo sadržaj intervjua, možemo samo da nagađamo, pa sad ko na koji način nagađa.



Ajd, ako nam autorka potvrdi da su tema intervjua bila politička i slična promišljanja ovog srećnog 1389. para, da ti Gorane jasno, glasno i boldovano kažeš - STOŠIĆU, BIO SI U PRAVU:))

Ako su tema bile torteline, i njemu i meni napiši FAIL.:)
Goran Vučković Goran Vučković 15:42 14.05.2010

Re: Čist amaterizam

Ajd, ako nam autorka potvrdi da su tema intervjua bila politička i slična promišljanja ovog srećnog 1389. para, da ti Gorane jasno, glasno i boldovano kažeš - STOŠIĆU, BIO SI U PRAVU:))

Ne razumem baš uzročno posledičnu vezu, iskreno.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:46 14.05.2010

Re: Čist amaterizam

Jadan Stošić, šta god da napiše neko ga poklopi:) Nisam baš često na blogu, pa ne znam dal je to nečim i zaslužio. Al čini mi se da razumem šta je hteo da kaže.

sirotan ja, budem poklopljen kad se suprostavim sve vecoj plimi atmosfere tolerisanja i tetosenja klerofasista. Jao kako su me izblamirali. U stvari, najbolje je pricati o kisi, i analizirati ovaj melanholican post, i tako, o svemu po malo, i praviti se da nismo procitali paragraf u kojem se decidirano kaze da je pripadnik klerofasista u stvari jedan fin covek.
Znate, treba malo imati etike i morala pa pricati u tim kategorijama i ignorisati te kategorije. A oni koji od njih imaju koristi, koji su nekad svoje bogatstvo na takvoj politici ostvarili, ili oni koji im ideoloski pripadaju, koliko vidim preplavili su blog. Ali, meni ne smeta da budem ako treba i jedini, koji ce da kaze nesto sto je jeres danas na ovom mestu, a vama ako se svidja da to zovete "poklapanjem", molim lepo.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:48 14.05.2010

Re: Čist amaterizam

Ako su tema bile torteline, i njemu i meni napiši FAIL.:)

pa sa klerofasistima se medijski ne razgovara cak ni o tortalinama. klerofasiti se zakonski zabranjuju i sklanjaju na smetliste istorije. Svuda osim u Srbiji.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:50 14.05.2010

Re: Čist amaterizam

Ne razumem baš uzročno posledičnu vezu, iskreno.

pa kako mislis da razumes, kad sustinski pripadas tamo.
malaramona malaramona 15:55 14.05.2010

Re: Čist amaterizam

Goran Vučković
Ajd, ako nam autorka potvrdi da su tema intervjua bila politička i slična promišljanja ovog srećnog 1389. para, da ti Gorane jasno, glasno i boldovano kažeš - STOŠIĆU, BIO SI U PRAVU:))

Ne razumem baš uzročno posledičnu vezu, iskreno.


Čini mi se da je jasno. Ako je autorka pravila intervju čija je tema politika, i odlučila da on bude "super" samo zato što joj se svidelo ponašanje i kulinarsko umeće sagovornika, onda Stošićeva zamerka stoji.

Ponavljam...

malaramona
Ovo, naravno, ako se pod "super" podrazumeva razgovor bez konflikta i provokacije u vezi sa mnogim spornim pitanjima koja prate 1389.

Goran Vučković Goran Vučković 16:04 14.05.2010

Re: Čist amaterizam

Čini mi se da je jasno. Ako je autorka pravila intervju čija je tema politika, i odlučila da on bude "super" samo zato što joj se svidelo ponašanje i kulinarsko umeće sagovornika, onda Stošićeva zamerka stoji.

Pretpostavljam da si čula za izraz "prvo puca pa onda pita 'ko je'". To je ono što sam ja hteo da kažem našem drugu Stošketu.

Međutim, njega njegov nemirni duh tera da piše stvari zbog kojih bi se možda poneko stideo - ali za stid je potrebno razumeti malo svoje postupke
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:08 14.05.2010

Re: Čist amaterizam

Međutim, njega njegov nemirni duh tera da piše stvari zbog kojih bi se možda poneko stideo - ali za stid je potrebno razumeti malo svoje postupke

treba da se stidim, zato sto neko promovise klerofasistu, a ja se tome suprostavljam?
Goran Vučković Goran Vučković 16:20 14.05.2010

Re: Čist amaterizam

treba da se stidim, zato sto neko promovise klerofasistu, a ja se tome suprostavljam?

Interesantan pogled na ovu našu konverzaciju.
malaramona malaramona 16:29 14.05.2010

Re: Čist amaterizam

Goran Vučković
Čini mi se da je jasno. Ako je autorka pravila intervju čija je tema politika, i odlučila da on bude "super" samo zato što joj se svidelo ponašanje i kulinarsko umeće sagovornika, onda Stošićeva zamerka stoji.

Pretpostavljam da si čula za izraz "prvo puca pa onda pita 'ko je'". To je ono što sam ja hteo da kažem našem drugu Stošketu.



Pa Stošić puca na sve strane, al mi se čini da je ovaj put pogodio.

Naravno - "promovisanje klerofašiste" mi se čini kao prejak izraz.
buba_truba buba_truba 16:32 14.05.2010

Nije na odmet...

Aleksandar Stosic
Znate, treba malo imati etike i morala...

Jesi li čuo za pleonazam?
Goran Vučković Goran Vučković 16:39 14.05.2010

Re: Čist amaterizam

Pa Stošić puca na sve strane, al mi se čini da je ovaj put pogodio.

Već pročitala članak? Daj link...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:42 14.05.2010

Re: Nije na odmet...

esi li čuo za pleonazam?

da. a ti mislis da je ovo bio pleonazam?
Etika je filozofsko pod rucje koje proucava i pokušava da odredi ljudske zelje i postupke u odnosu na dobro ili zlo.
Moral se moze definisati kao za niz prihvacenih vrednosti koji odredjuju drustvene odnose na osnovu nekih merila koje smo prihvatili, recimo za dobro i loše. Ima raznih morala verski moral, poslovni, politicki, cak i sportski.
One su komplementarne ali nisu bas jedno te isto.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:47 14.05.2010

Re: Čist amaterizam

Naravno - "promovisanje klerofašiste" mi se čini kao prejak izraz.

Bice ipak da nije. moze i ovo.
malaramona malaramona 16:53 14.05.2010

Re: Čist amaterizam

Goran Vučković
Pa Stošić puca na sve strane, al mi se čini da je ovaj put pogodio.

Već pročitala članak? Daj link...


Ne, nisam. A ti se praviš Toša.

Za mene jedino otvoreno pitanje ostaje...
malaramona
Ovo, naravno, ako se pod "super" podrazumeva razgovor bez konflikta i provokacije u vezi sa mnogim spornim pitanjima koja prate 1389.


A to pitanje je otvoreno, jer ga je otvorio niko drugi do Aleksandar Stošić. I ja mislim da je u pravu, te zato rekoh da mislim da je ovaj put pogodio.
A odgovor na to pitanje ili link ka članku nam može dati autorka, kada bude bila u mogućnosti.
Goran Vučković Goran Vučković 16:58 14.05.2010

Re: Čist amaterizam

A to pitanje je otvoreno, jer ga je otvorio niko drugi do Aleksandar Stošić. I ja mislim da je u pravu, te zato rekoh da mislim da je ovaj put pogodio.
A odgovor na to pitanje ili link ka članku nam može dati autorka, kada bude bila u mogućnosti.

Ne pravim se Toša. Stošić je napisao ovo:
nadam se da cete, kada budes radila sledeci intervju sa nekim iz Obraza, posluziti nekim srpskijim specijalitetom i da ces se takodje divno provesti. Ma sve su to fini ljudi, divni momci, oni ni mrava ne bi zgazili.

Ako ti je ovo razgovor bez konflikta i provokacije o mnogim spornim pitanjima, onda ja moram da promenim dioptriju.

Ja vidim širenje predrasuda i satanizaciju ljudi koje nikada nije video, nego samo zna da su u vezi sa pokretom 1389 - valjda samo zbog toga što je autorka izrazila pozitivno mišljenje o njima kao o ljudima. Ako je to rešenje problema srpskog društva, onda kuku nama.
malaramona malaramona 16:58 14.05.2010

Re: Čist amaterizam

Aleksandar Stosic
Naravno - "promovisanje klerofašiste" mi se čini kao prejak izraz.

Bice ipak da nije. moze i ovo.


Stošiću, tip sa kojim je autorka pravila razgovor verovatno JESTE klerofašista, ali njen blog NIJE promovisanje klerofašiste. Odnosno, to je pod znakom pitanja, dok ne pročitamo intervju.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:04 14.05.2010

Re: Čist amaterizam

Ja vidim širenje predrasuda i satanizaciju ljudi koje nikada nije video, nego samo zna da su u vezi sa pokretom 1389 - valjda samo zbog toga što je autorka izrazila pozitivno mišljenje o njima kao o ljudima. Ako je to rešenje problema srpskog društva, onda kuku nama.

ti vidis satanizaciju ljudi koje ja nisam nikad video. A ja vidim, da ti neuspesno pokusavas da odbranis svoj red, i da se otkrivas na ovom politickom polju. Ako se pravis "tosa", podseicu te da je MUP R Srbije pre dve-tri godine izdao belu knjiggu u kojoj je za ovih nekoliko organizacija, obraz, 1389, dveri srBske naveo da su klerofasisticke. Dakle, zvanicni dokument drzave srbije.
Goran Vučković Goran Vučković 17:09 14.05.2010

Re: Čist amaterizam

ti vidis satanizaciju ljudi koje ja nisam nikad video. A ja vidim, da ti neuspesno pokusavas da odbranis svoj red, i da se otkrivas na ovom politickom polju. Ako se pravis "tosa", podseicu te da je MUP R Srbije pre dve-tri godine izdao belu knjiggu u kojoj je za ovih nekoliko organizacija, obraz, 1389, dveri srBske naveo da su klerofasisticke. Dakle, zvanicni dokument drzave srbije.

A ti očigledno ne umeš da čitaš šta sam napisao, pa još doživljavaš neko prosvetljenje o meni. Odmori malo, pa pročitaj to što si citirao ponovo.

Moram sad po dete, pa idemo na plivanje - izvini što ti neću praviti društvo do kasnije večeras (tj. nemoj da se nerviraš ako nešto budeš rekao/pitao pa ti ne odgovorim odmah).
malaramona malaramona 17:10 14.05.2010

Re: Čist amaterizam

Goran Vučković
A to pitanje je otvoreno, jer ga je otvorio niko drugi do Aleksandar Stošić. I ja mislim da je u pravu, te zato rekoh da mislim da je ovaj put pogodio.
A odgovor na to pitanje ili link ka članku nam može dati autorka, kada bude bila u mogućnosti.

Ne pravim se Toša. Stošić je napisao ovo:
nadam se da cete, kada budes radila sledeci intervju sa nekim iz Obraza, posluziti nekim srpskijim specijalitetom i da ces se takodje divno provesti. Ma sve su to fini ljudi, divni momci, oni ni mrava ne bi zgazili.

Ako ti je ovo razgovor bez konflikta i provokacije o mnogim spornim pitanjima, onda ja moram da promenim dioptriju.

Ja vidim širenje predrasuda i satanizaciju ljudi koje nikada nije video, nego samo zna da su u vezi sa pokretom 1389 - valjda samo zbog toga što je autorka izrazila pozitivno mišljenje o njima kao o ljudima. Ako je to rešenje problema srpskog društva, onda kuku nama.


Čini mi se da ne čitaš pažljivo. Za mene su konflikt i provokacija u intervjuu(Bože, dal se ovo piše sa jednim il dva u:)) pozitivna stvar. Naročito u intervjuu sa pripadnikom organizacije kojoj preti zakonska zabrana. Verovatno te je zbunilo to što je u citiranom upotrebljena reč razgovor umesto reči intervju. Dakle odnosi se na autorku, a ne na Stošića.
I ne satanizuje ih samo stošić, nego i tužilac i MUP.
g.radicevic g.radicevic 17:22 14.05.2010

Re: Čist amaterizam

A to pitanje je otvoreno, jer ga je otvorio niko drugi do Aleksandar Stošić. I ja mislim da je u pravu, te zato rekoh da mislim da je ovaj put pogodio.
A odgovor na to pitanje ili link ka članku nam može dati autorka, kada bude bila u mogućnosti.


nema potrebe za linkom,
kad čovek lepo zna da je promovisala klerofašizam.
a bogami vidim da jako dobro barata jednim od izuma ''SPS-ovske'' škole,
-kačenje etiketa, što može navesti na nedajbože krivi zaključak o njegovim ubeđenjima.
neko reče da su od komunista jedino gori antikomunisti
baš me zanima šta li je mislio?


pnbb pnbb 17:28 14.05.2010

Re: Čist amaterizam

Za mene jedino otvoreno pitanje ostaje...

malaramona
Ovo, naravno, ako se pod "super" podrazumeva razgovor bez konflikta i provokacije u vezi sa mnogim spornim pitanjima koja prate 1389.



A to pitanje je otvoreno, jer ga je otvorio niko drugi do Aleksandar Stošić. I ja mislim da je u pravu, te zato rekoh da mislim da je ovaj put pogodio.

hm, malaramona je ovde u pravu- time kako ce ko da izgleda u intervjuU, ti dirigujes odabirom pitanja . .znaci malo je diskutabilna namera novinara, koji pravi interrvju, da ga ucini 'super' ili ne, izbegaviajuci da postavi jedna , ili postavljajuci druga pitanja. .ali ko takav intervju zeli da cita, pitanje je..
staosic znaci nije puno ppromasio.. libim se da kazem da je pogodio, to je jace od mene.. to sto je neko kulturan i fin covek, ne znaci da su i ideje koje propagira takve.. sto ni u kom slucaju ne znaci da s njim ne treba praviti intervju, kako malopre rece..
sesili sesili 17:32 14.05.2010

Re: Ljudi...

Pa Ana je pisala i o Đurđevdanu, slavi, pomenula oca, ručak sa majkom, šetnju beogradskim ulicama, helanke, balet...A vi se svađate,oko jednog pasusa, a sami priznajete da neznate šta je u intervjuu( sa dva u). Čude me često tako žučne reakcije bez pravog razloga.
g.radicevic g.radicevic 17:47 14.05.2010

Re: Čist amaterizam

Ali, meni ne smeta da budem ako treba i jedini, koji ce da kaze nesto sto je jeres danas na ovom mestu


izvini, dal' ti sebi po nekad ličiš na ovog čoveka?
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:59 14.05.2010

Klerofašisti i ini

A oni koji od njih imaju koristi, koji su nekad svoje bogatstvo na takvoj politici ostvarili, ili oni koji im ideoloski pripadaju, koliko vidim preplavili su blog.

Stošiću, da li ti u ovoj tvrdnji misliš na blog B92?
mariopan mariopan 18:46 14.05.2010

Re: Klerofašisti i ini

Jelica Greganović
A oni koji od njih imaju koristi, koji su nekad svoje bogatstvo na takvoj politici ostvarili, ili oni koji im ideoloski pripadaju, koliko vidim preplavili su blog.

Stošiću, da li ti u ovoj tvrdnji misliš na blog B92?

Nema šanse da je to ovaj blog, to je neki drugi.
Dok nam je Stošić na mrtvoj straži, dok iz svake reči cedi fašiste ko suvu drenovinu, nema takav da se provuče ovde.
E, sad, koji blog da mi je znati?
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:32 14.05.2010

Re:

Jelica Greganović
A oni koji od njih imaju koristi, koji su nekad svoje bogatstvo na takvoj politici ostvarili, ili oni koji im ideoloski pripadaju, koliko vidim preplavili su blog.


Stošiću, da li ti u ovoj tvrdnji misliš na blog B92?


ko je menjao blog? čiji blog? moj blog?
dok ja doputova na "ono" mesto - vidim ovde se svašta desilo.

elem, moj sagovornim (kojeg pominjem u tekstu) nje klerofašista.
"super" intervju ili razgovor = kad se pustiš čoveka da ti objasni (tebi i čitalaštvu) šta, zašto, s kim, kako ect on radi, čemu se nada i ko je on na kraju krajeva.
ovaj, konkretno, je profesor filozofije na univerzitetu u k. mitrovici i ima pedesetak godina

takodje, mislim da je dobar ("super" ) razgovor kad ga napraviš sa nekim ljudima (grupom ili pojednicima) o kojima si loše pisao a onda im daš prostor da kažu koju reč.
to nije promocija

dokle god mislite da je svaki intervju s nekim promocija umiraćemo od dosade čitajući kako istomišljenici rade intervjue sa istomišljenicima i tako, lepo u nedogled
Bojan Budimac Bojan Budimac 20:34 14.05.2010

Re:

dokle god mislite da je svaki intervju s nekim promocija umiraćemo od dosade čitajući kako istomišljenici rade intervjue sa istomišljenicima i tako, lepo u nedogled

Ne slažem se sa vašim mišljenjem, ali ću do smrti braniti vaše pravo da ga izrazite, reče/napisa svojevremeno Volter [citat po sećanju]. To ne ide u tvrde glave ljudi koji bi inače rekli da seku vene na prosvetiteljstvo i da su puni građanskih normi [ko oko].
libkonz libkonz 21:14 14.05.2010

Re:

Ne slažem se sa vašim mišljenjem, ali ću do smrti braniti vaše pravo da ga izrazite, reče/napisa svojevremeno Volter

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:16 14.05.2010

Re: Čist amaterizam

malaramona
Ajd, ako nam autorka potvrdi da su tema intervjua bila politička i slična promišljanja ovog srećnog 1389. para, da ti Gorane jasno, glasno i boldovano kažeš - STOŠIĆU, BIO SI U PRAVU:))

Ako su tema bile torteline, i njemu i meni napiši FAIL.:)


Evo ja pristajem na pogodbu ali malo smisleniju - moramo samo da sacekamo da bude objavljen inervju.

Ako su tema bile torteline onda cemo da kritkujemo Anu posto to nikog zivog ne interesuje.

Ako je tema bila politika i ako intervjuisani zbilja zastupa klerofasisticke stavove (kako Stosic ovde neprestano ponavlja bez ikakvog dokaza) ona cu ja javno da napisem blog-temu sa naslovom BRAVO STOSICU I MALARAMONO!.

A ako tema bude politika ali se ispostavi da covek ne zastupa klerofasisiticke stavove onda da se Stosic javno izvini sto je vredjao coveka (a i ti sa njim). U ovom zadnjem slucaju bi to i tako i tako bio osnovni red, posebno od nekog ko toliko insistira na tome da je antifasista ... pa je (valjda) prirodno da ni ukom slucaju nece iznositi tako (pre)teske optuzbe bez ikakvog dokaza - sto je jedan od uobicajenih fasistickih metoda u sukobu sa protivnicima...

ps. A mogao bi Stosic da obeca i da ce otici kod coveka licno na torteline i napisati jos jedan intervju - ali na osnovu onoga sto covek kaze, a ne na osnovu onoga sto je Stosic cuo na partijskom sastanku ili procitao u e-novinama. Mozda se tako nauci da dobri novinari ne znaju unapred rezultat nekog intervjua (ili nekog drugog novinarskog istrazivanja). A samo retki medju njima su u stanju i da javno priznaju ako su ucinili neku gresku ...
mariopan mariopan 21:28 14.05.2010

Re: Čist amaterizam

Virtuelni Vasilije

U ovom zadnjem slucaju bi to i tako i tako bio osnovni red, posebno od nekog ko toliko insistira na tome da je antifasista ... pa je (valjda) prirodno da ni ukom slucaju nece iznositi tako (pre)teske optuzbe bez ikakvog dokaza - sto je jedan od uobicajenih fasistickih metoda u sukobu sa protivnicima...

Jelica Greganović Jelica Greganović 22:08 14.05.2010

Anči,

ko je menjao blog? čiji blog? moj blog?

niko nije menjao tvoj blog, nego je Stošić na ovom tvom blogu, u komentaru napisao ono što sam ja citirala, jer me živo zanima da l on to stvarno misli da je ovaj blog (B92) leglo klerofašizma i profitera.
tyson tyson 22:36 14.05.2010

Re:

dokle god mislite da je svaki intervju s nekim promocija umiraćemo od dosade čitajući kako istomišljenici rade intervjue sa istomišljenicima i tako, lepo u nedogled

Ko je rekao "Peščanik"...?



blogovatelj blogovatelj 23:59 14.05.2010

Re: Čist amaterizam

Jadan Stošić, šta god da napiše neko ga poklopi:) Nisam baš često na blogu, pa ne znam dal je to nečim i zaslužio


Zasluga za to pripada iskljucivo njegovim komentarima
blogovatelj blogovatelj 00:16 15.05.2010

Re:

dokle god mislite da je svaki intervju s nekim promocija umiraćemo od dosade čitajući kako istomišljenici rade intervjue sa istomišljenicima i tako, lepo u nedogled


Juce sam vodio decu na trening, pa sam silom prilika bio u drustvu dve osobe koje su provele sat vremena pljujuci po Natasi Kandic. Tacnije stajao sam pored njih i slusao. Bilo mi je muka da se mesam u njihov razgovor.
Sasvim sam siguran da njih dvojica nemaju pojma sta radi i cime se bavi Natasa Kandic.

Nemo sam posmatrao.

Danas na blogu citam Stosica kako pljuje po tom coveku iz 1389.
Sasvim sam siguran da Stosic nema pojma sta taj covek radi i cime se bavi.

Nemo posmatram.
Goran Vučković Goran Vučković 00:19 15.05.2010

Re:

Juce sam vodio decu na trening, pa sam silom prilika bio u drustvu dve osobe koje su provele sat vremena pljujuci po Natasi Kandic. Tacnije stajao sam pored njih i slusao. Bilo mi je muka da se mesam u njihov razgovor.

MP3 plejeri su zakon
docsumann docsumann 00:55 15.05.2010

Re:

dokle god mislite da je svaki intervju s nekim promocija umiraćemo od dosade čitajući kako istomišljenici rade intervjue sa istomišljenicima i tako, lepo u nedogled

Mi, u stvari, nikog i nerazumjemo osim istomišljenika.
Goran Vučković Goran Vučković 01:03 15.05.2010

Re:

Mi, u stvari, nikog i nerazumjemo osim istomišljenika.

A i to je vrlo sumnjivo
blogovatelj blogovatelj 01:59 15.05.2010

Re:

MP3 plejeri su zakon


Znam, al onda me muzika transira pa zanemarim fudbal. A ako zanemarim fucu ne mogu da pCujem decu kad odigraju lose.
blogovatelj blogovatelj 04:51 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

treba da se stidim, zato sto neko promovise klerofasistu, a ja se tome suprostavljam?


Ne razumem potrebu vas skojevaca i prvoboraca da i u doba mira neprestano jurisate na bunkere i unistavate neprijateljsku zivu silu i materijalno tehnicka sredstva.

Valjda zbog toga sto klerofasisti nikada ne spavaju.
ana_radmilovic ana_radmilovic 09:48 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

Goran Vučković
Ajd, ako nam autorka potvrdi da su tema intervjua bila politička i slična promišljanja ovog srećnog 1389. para, da ti Gorane jasno, glasno i boldovano kažeš - STOŠIĆU, BIO SI U PRAVU:))


Ne razumem baš uzročno posledičnu vezu, iskreno.


ja sam shvatila ovako - ti se imaš izvinjavati do neba i pisati kako je stošić bio sve u pravu, ukoliko ja ne napišem intervju čija će tema biti bilo šta osim tortelina.
uzroćno posledična veza je nepotrebna - kriv si jer si zastupao klerofašističke stavove i zalagao si se za promovisanje istih.
malaramona malaramona 10:23 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

ana_radmilovic
Goran Vučković
Ajd, ako nam autorka potvrdi da su tema intervjua bila politička i slična promišljanja ovog srećnog 1389. para, da ti Gorane jasno, glasno i boldovano kažeš - STOŠIĆU, BIO SI U PRAVU:))


Ne razumem baš uzročno posledičnu vezu, iskreno.


ja sam shvatila ovako - ti se imaš izvinjavati do neba i pisati kako je stošić bio sve u pravu, ukoliko ja ne napišem intervju čija će tema biti bilo šta osim tortelina.
uzroćno posledična veza je nepotrebna - kriv si jer si zastupao klerofašističke stavove i zalagao si se za promovisanje istih.


Ups, ovaj blog skoro ko neki private chat room. autorka razgovara samo sa svojim drugarima, čak i kad citira nepozvane.
Uz izvinjenje što dobacujem za tudji astal, da ponovim...
malaramona


Stošiću, tip sa kojim je autorka pravila razgovor verovatno JESTE klerofašista, ali njen blog NIJE promovisanje klerofašiste. Odnosno, to je pod znakom pitanja, dok ne pročitamo intervju.

Dakle, ja nikoga ne optužujem za klerofašizam. Bar nikoga s bloga b92:)
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:31 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

malaramona

Ups, ovaj blog skoro ko neki private chat room. autorka razgovara samo sa svojim drugarima, čak i kad citira nepozvane. Uz izvinjenje što dobacujem za tudji astal, da ponovim...)

ma kakvi, autorka kad je došla (slučajno - pošto je neko s bloga preneo njen txt gde se ona zalaže da srbi sa kosova izadju na izbore koje je raspisala vlada iz prištine - dakle suprotno stavovima bilo kakvih "klerofašista" nije gotovo nikoga poznavala.
autorka je nova i nema "svoj astal"
samo ne optužuje olako za klerofašizam i moli da joj se objasni - šta je to (zapravo)
osim nacionalnog fronta (onaj davidović iz novog sada) i delimično obraza - ne znam ko uistinu zastupa neki fašizam u srbiji.
kada se već time bavimo i pričamo o tome (mediji u srbiji) hajde da vidimo ko su oni zapravo. to je sve
inače, ovaj blog zaista nije trebalo da bude posvećem intervjuu sa jednim čovekom, ali ispade tako. pa onda nemam ništa protiv da mi se objasni zašto su oni klerofašisti (1389)
kada sam pisala protiv njih, pisala sam o nekim drugim stvarima, fašizam je malo olako nadenuta, teška optužba. ajde onda da vidimo zašto
malaramona malaramona 10:41 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

Virtuelni Vasilije


A ako tema bude politika ali se ispostavi da covek ne zastupa klerofasisiticke stavove onda da se Stosic javno izvini sto je vredjao coveka (a i ti sa njim).


Ja ću da se izvinim odma, samo da mi se ukaže gde to ja nekoga uvredih. Tebe pitam Vasilije.:)

Inače prilično mi je teško da komentarišem na ovom blogu, jer se na svaki moj post nadoveže neko ko ima potrebu da nešto saopšti A. Stošiću.
Da se razumemo, poenta prvog Stošićevog posta za mene je bila OK. Fraze i parole koje je ispaljivao kasnije su njegovo autorsko delo i nikakve veze sa mnom nemaju.

Inače, ako ovo vidiš kao uvredu...
malaramona


Stošiću, tip sa kojim je autorka pravila razgovor verovatno JESTE klerofašista, ali njen blog NIJE promovisanje klerofašiste. Odnosno, to je pod znakom pitanja, dok ne pročitamo intervju.


...zaista mislim da ovaj divni profesor verovatno jeste klerofašista. Primećuješ ovu ogradu - verovatno. Al ova ograda je vrlo niska, možeš da je preskočiš bez da uzimaš zalet. Ko kad bi rekli - Dragan Stojković Piksi verovatno navija za Crvenu Zvezdu.
1389., po mom mišljenju, koje je jedno vreme delio i državni tužilac, jeste klerofašistička organizacija. Doduše malo metroseksualnijeg i komercijalnijeg tipa nego npr. Obraz, al to je u principu to. Reći, za nekoga ko se javno deklariše kao pripadnik ovog pokreta, da je verovatno klerofašista ne može biti uvreda.
I zbog onih koji ne čitaju baš pažljivo da naglasim, govorim o finom profesoru, ne o autorki bloga.
malaramona malaramona 10:51 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

ana_radmilovic

samo ne optužuje olako za klerofašizam i moli da joj se objasni - šta je to (zapravo)



Napisah odgovor dole, al kako ono kažu - jedna slika govori više od 1000 reči...
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:06 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

malaramona

Napisah odgovor dole, al kako ono kažu - jedna slika govori više od 1000 reči...

ovo je 2001 ?
organizacija (čiji nisam ni član ni fan samo sam radila intervju sa jednim iz njihovog UO) postoji od 2004 (što sam i sama saznala dok sam radila pomenuti intervju)
takodje sam saznala da nisu sa obrazom, nac. frontom itd.
ja sam mnogo pisala o tome kako oni ne valjaju stavljauči ih u isti koš i to sam (aj sad nek ispadne i da se halim) pisala dok sam bila na mestu gde sam i mogla da se sapletem i padnem niz neke stepenice. i pored toga mislim da je sasvim ok da pričam s nekim od njih o tome.
malaramona malaramona 11:32 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

ana_radmilovic
malaramona

Napisah odgovor dole, al kako ono kažu - jedna slika govori više od 1000 reči...

ovo je 2001 ?
organizacija (čiji nisam ni član ni fan samo sam radila intervju sa jednim iz njihovog UO) postoji od 2004 (što sam i sama saznala dok sam radila pomenuti intervju)
takodje sam saznala da nisu sa obrazom, nac. frontom itd.
ja sam mnogo pisala o tome kako oni ne valjaju stavljauči ih u isti koš i to sam (aj sad nek ispadne i da se halim) pisala dok sam bila na mestu gde sam i mogla da se sapletem i padnem niz neke stepenice. i pored toga mislim da je sasvim ok da pričam s nekim od njih o tome.


Preskočiću ovo dal je i kad ko osnovan, dal je ko s Obrazom il s Nacionalnim frontom, jer mi tolika neobaveštenost deluje smešno, čak i čudno.

Samo da ponovim, potpuno se slazem sa tobom da je OK, za tebe kao novinarku kolumnistkinju, da razgovaraš i praviš intervjue s nekima od njih.
Ali nedoumicu je, bar kod mene, izazvao pasus u tvom tekstu gde kažeš da su i ona i on bili super i da će zato i intervju biti super. Moje pitanje je bilo šta to znači super intervju. Iz konteksta se moglo naslutiti da ćeš, zbog tortalina i lepog ponašanja sagovornika, odbaciti kritički stav prema 1389. koja jeste klerofašistička organizacija. Zato je u mom prvom postu bilo postavljeno pitanje, šta znači to - super intervju.
A onda su me umešali sa Sam protiv svih Stošićem, i sve je otišlo dodžavola:))

P.S. Ja čak i ne znam šta su tortaline.:)
docsumann docsumann 11:33 15.05.2010

Re: Čist amaterizam

malaramona

Napisah odgovor dole, al kako ono kažu - jedna slika govori više od 1000 reči...


Zavisi od slike do slike.
Je li ona žena (slučajna prolaznica) što u kameru , javno, iznosi svoj izrazito neprijateljski stav prema lezbejkama, klerofašistkinja? Da je mlađa, možda bi i ona jurila da bije po ulicama.
Može li ona da mrzi samo pripadnike gej populacije, a ne i Jevreje, Hrvate, Rome? Je li tada i dalje klerofašistkinja?
Može li ona da mrzi sve njih zajedno, a glasa za SPS, podržava sindikate i redničke zahtjeve...
Možda ne ide u crkvu, ne voli popove, a slavi slavu...čita Kunderu...
Možda je ona atipična klerofašistkinja, sa krajnje neprincipijelnim stavovima.

Da skratim, klerofašizam je oblik fašizma koji je oslonjen na religiju. Po tome, npr., nacisti nisu klerofašisti.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana