Živ je Meklejn, umro nije

Srđan Mitrović RSS / 13.01.2008. u 17:07

18816456.jpgSutra, u Drvengradu, pored festivala Kustendorf, otvara se i Groblje loših filmova.

Ceremonijom sahrane filma "Umri muški 4.0", otvara se ovaj novi srpski festival. Posmrtni govor će održati Kusturica lično, dok će na grublju svirati "No smoking orkstar" i "Vrelo".

Da spektakl bude kompletan, sahrani prisustvuju i Nikita Mihalkov, kao i premijer Koštunica. fali samo Toma grobar, ali on je prezauzet tekućom kampanjom.

Ceo spektakl je podržalo (dalo pare) i Ministarstvo (ne)kulture Srbije.

A onda na kraju festivala, najboljim studentima (iz takmičarskog dela programa) uvaljivati će se jaja, mislim Zlatno, Srebrno i Bronzano jaje.

Eto, tako se naš prosalavljeni reditelj bori protiv globalizma i loših filmova. Možda za početak bi bilo dobro da snimi neki dobar film i da svoj posednji "Zavet" takođe spusti u neku raku.

Kaže Kusta: "Sve što se radi, od ishrane do filma, ako hoćemo da bude dobro, mora da bude selektivno i ne sme da se omasovi do one mere u kojoj postaje puko tržište".

Zbog toga je verovatno i zabranio da se njegov poslenji film pušta po srpskim bioskopima. Ne želi da se njegov film "omasovi", a i srpski bioskopi su suviše loši za ovo veliko remek delo.

Nemam ja ništa protiv ovakvih hepeninga, instalacija i preformansa, niti protiv Kusturice, samo imam protiv što je u celu stvar, ničim izazvan upetljan i Džon Meklejn.

Jedan od najboljih akcionih heroja nije zaslužio da bude sahranjen u tamo nekom Drvengradu.

I nek znaju Kusta, Nikita i Voja: ŽIV JE MEKLEJN, UMRO NIJE!

 



Komentari (256)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:32 13.01.2008

Re: Faca...

e sad kad obavestim sibil šepard, pa kad se ona razbesni i na metli dođe u taj drvengrad, ima perje da leti!
jedna je slučajna partnerka. kusta može samo da sanja i sahranjuje.
nekako mi sad dodje žao onog sirotog džonija depa.
ivana23 ivana23 20:33 13.01.2008

Re: Faca...

Jelica Greganović Jelica Greganović 20:41 13.01.2008

Da se

nije dorfer ugradio sa ovim?
JJ Beba JJ Beba 20:50 13.01.2008

Re: Faca...

nekako mi sad dodje žao onog sirotog džonija depa.

pa šta je znao čovek. I on i Džim Džarmuš. Mlados' ludos' . Tada Kusturica nije bio Nemanja, nije posedovao Drvengrad i pola planine sa Šarganom i okolinom i nije bio vaki rakar, mora da se lažno pretstavljao.
antoniusblock antoniusblock 20:50 13.01.2008

Re: Da se

Džona juri helikopter, pukne mu film, zaleti se kolima i sruši ga, posle ga juri avion, iznervira se i njega obori kamionom, mislim šta više reći, jedan je Džon Meklejn.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:53 13.01.2008

Re: Da se

šta li će se tek dogoditi kad čuje za Drvengrad
ivana23 ivana23 20:54 13.01.2008

Re: Da se

antoniusblock
Džona juri helikopter, pukne mu film, zaleti se kolima i sruši ga, posle ga juri avion, iznervira se i njega obori kamionom, mislim šta više reći, jedan je Džon Meklejn.


A tek kad baci
antoniusblock antoniusblock 20:57 13.01.2008

Re: Da se

Kusta je poznat fajter ali Džon je Džon, ako čuje za drvengrad biće sranja.
Stalker Stalker 21:02 13.01.2008

Re: Faca...

Srđan Mitrović
nekako mi sad dodje žao onog sirotog džonija depa.
Sve je to od loseg vina, a i vutra je cudo; a sta tek reci za Diega?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:05 13.01.2008

Re: Faca...

a tek kastro!
kako god okreneš, svaka čast kusti na svemu što je postigao. ovo je bez ironije.
adam weisphaut adam weisphaut 21:07 13.01.2008

Re: Da se

A tek kad bac

Mklejn Nemanji:
Yipee-ki-yay, motherfucker!"
ivana23 ivana23 21:17 13.01.2008

Re: Faca...

Srđan Mitrović
e sad kad obavestim sibil šepard, pa kad se ona razbesni i na metli dođe u taj drvengrad, ima perje da leti!jedna je slučajna partnerka. kusta može samo da sanja i sahranjuje.nekako mi sad dodje žao onog sirotog džonija depa.

Kad ga spomenu - pa, i on je faca...

bindu bindu 21:23 13.01.2008

Re: Faca...



Jelica Greganović Jelica Greganović 21:25 13.01.2008

Re: Faca...

Ko je pomenuo mog omiljenog Jacka Sprarrowa?
antoniusblock antoniusblock 21:26 13.01.2008

Re: Faca...

Džek Sperou najveći gusar posle Bartolomjua Polanskog.
antoniusblock antoniusblock 21:31 13.01.2008

Re: Faca...

Moradoh na IMDB da se podsetim najvećeg gusarskog kapetana-Walter Matthau ... Captain Thomas Bartholomew Red
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:46 13.01.2008

Re: Faca...

Ali Vrabac ima najbolji ikada viđeni ljulj :)
antoniusblock antoniusblock 21:59 13.01.2008

Re: Faca...

Rum čini svoje
ivana23 ivana23 22:04 13.01.2008

Re: Faca...

antoniusblock
Rum čini svoje


Jelica Greganović Jelica Greganović 22:16 13.01.2008

Re: Faca...

Bogami čini se da je na delu i više od ruma, ali je čaroban!
antoniusblock antoniusblock 22:42 13.01.2008

Re: Faca...

Čovek preživeo Krakena, šta reći.
jasmina lekic jasmina lekic 21:02 13.01.2008

kusturica 2, 3

ne bih se ja tako lako kladila da Kusta nece da napravi od Kustendorfa SVE STO HOCE i doci ce mu svako koga pozove...prvi Dzoni Dep...
Srdjane, preporuka!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:06 13.01.2008

Re: kusturica 2, 3

možda mu dođe i kastro, sad kada mu je malo bolje, i kad napusti mesto predsednika.
hvala jasna. i kao što rekoh prošli put: dobrodošla

jasmina lekic jasmina lekic 23:58 15.01.2008

Re: kusturica 2, 3

Jasmina
Srdjo
i hvala too
man ray loves me man ray loves me 21:15 13.01.2008

i to mu je hvala

Nije fer prema Brusu. Mislim, ipak je on reklamirao nasu stvar...

antoniusblock antoniusblock 21:22 13.01.2008

Re: i to mu je hvala

Jugo, opaka mašina
antoniusblock antoniusblock 21:24 13.01.2008

Re: i to mu je hvala

Dijego odlučio da upozna Ahmadinedžada, pa možda i on poseti Drvengrad preko veze.
man ray loves me man ray loves me 21:24 13.01.2008

Re: i to mu je hvala

opaka, opaka ... dok ne protruli patos...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:25 13.01.2008

Re: i to mu je hvala

antoniusblock
Jugo, opaka mašina

aha

This sculpture, by Scott Lesiak, a designer from the School of Visual Arts, in New York City, was on display as part of "Yugo Next," at the 1997 Greater St. Louis Auto Show.
antoniusblock antoniusblock 21:28 13.01.2008

Re: i to mu je hvala

Remek delo modernog dizajna, svaka čast Lesiak.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:31 13.01.2008

Re: i to mu je hvala

ima još: potražiti OVDE

gorran gorran 21:31 13.01.2008

Mala trol sugestija

Ima jedan film koji je kategorija za sebe: Operation Dumbo Drop.



Američka vojska u Vijetnamu bavi se time kako da prebaci na sigurno jednog slona koji je ljubimac jednog vijetnamskog dečaka. Slona ukrcaju u avion, a zli komunisti daju sve od sebe da pobiju sve žive na čelu sa slonom. Slon nekako ispada iz aviona, a za njim skače naš junak. I u vazduhu slonu namakne padobran. I sve se srećno završi. Na veliku žalost komunista i neprijatelja slobode.

Dakle, predlažem da se uspostavi Dumbo film nagrada za specijalna filmska ostvarenja. Kandidati bi trebalo da ispune dva glavna uslova:

1. Da ostvarenje bude u najvećoj meri uvredljivo za morano osećanje.
2. Da bude još u većoj meri uvredljivo za inteligenciju.

Naravno, ovome treba dodati i adehvatan tehnički i produkcijski standard.
antoniusblock antoniusblock 21:34 13.01.2008

Re: Mala trol sugestija

Pa ovo je remek delo svetske kinematografije, moram nekako da dođem do tog filma
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:35 13.01.2008

Re: Mala trol sugestija

Dakle, predlažem da se uspostavi Dumbo film nagrada za specijalna filmska ostvarenja.

usvojeno!
antoniusblock antoniusblock 21:42 13.01.2008

Re: Mala trol sugestija

Leteći slon, spektakularno
mihaela mihaela 21:54 13.01.2008

Re: Mala trol sugestija

Tako mi svega, pa ja vec imam jednog kandidata na umu koji isunjava oba uslova. Jos bolje: ima istu letecu tematiku.

Dakle "Terminal velocity" sa Charlie Sheenom i Nastasjom Kinski.
Oscar-worthy scene:
Tuku se u avionu Charlie i bad guy. Pored njih kabriolet. U gepeku kabrioleta zakljucana Nastasja. Kljuc ima bad guy. Tek, iz aviona ispada kabriolet, a za njim i ona dvojica heroja. Napeto je- Charlie i nitkov se tuku sa po jednom slobodnom rukom, jer im je druga na kabrioletu.
Charlie pobedjuje, grabi kljuc, otkljucava gepek i vadi devojku. Ona nema padobran ali sta ce joj padobran kada drzi Charlie Sheena za ruku. Soft landing i poljubac.
Kabriolet i zlotvor su poginuli.

Sigurna sam da je pravi kabriolet imao stunt-double-a u liku Yuga.
antoniusblock antoniusblock 22:03 13.01.2008

Re: Mala trol sugestija

Ima i neki film, ne znam sad kako se zove, ali Harison Ford(američki predsednik) skače iz aviona u avion, mislim da je konkurentan.
antoniusblock antoniusblock 22:05 13.01.2008

Re: Mala trol sugestija

Nađoh naziv filma - Air Force One
mihaela mihaela 22:05 13.01.2008

Re: Mala trol sugestija

To je vec Schwarzeneggerova teritorija. Mislim, krilo aviona.
On u "True lies" skace sa aviona na zgradu i vice versa. Zasto?
Zato sto moze.

Take THAT Chuck Norris!
man ray loves me man ray loves me 22:06 13.01.2008

Re: Mala trol sugestija

Evo i gde bi se nagrada mogla dodeljivati: http://www.naiveart.org.yu/.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:08 13.01.2008

Re: Mala trol sugestija

"True lies"

volem taj film... Džejmi li kertis je spektakularna. a tek scena zavođenja....

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:09 13.01.2008

Re: Mala trol sugestija

man ray loves me
Evo i gde bi se nagrada mogla dodeljivati: http://www.naiveart.org.yu/.

a možda i OVDE...
ivana23 ivana23 22:10 13.01.2008

Re: Mala trol sugestija

antoniusblock
Nađoh naziv filma - Air Force One


mihaela mihaela 22:15 13.01.2008

Re: Mala trol sugestija

Pazi, SVI znamo da je prepoznala sopstvenog muza, forgodssake, u toj polusenci, ali eto... tako se oni igraju.
Posle se kao nesto svadjaju, ali it's all Mr&Mrs Smith in the end.
Adrenalin + endorfin, make up sex and stuff...

Good for them.
antoniusblock antoniusblock 22:19 13.01.2008

Re: Mala trol sugestija



Nije loša ni Tia Carrere.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:22 13.01.2008

Re: Mala trol sugestija

nije. ipak glasam za Džejmi

antoniusblock antoniusblock 22:25 13.01.2008

Re: Mala trol sugestija

Dobro, priznajem, zahvaljujući scenariju mogla je više da iskaže svoje sposobnosti od zle suparnice.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:30 13.01.2008

Re: Mala trol sugestija

antoniusblock
Dobro, priznajem, zahvaljujući scenariju mogla je više da iskaže svoje sposobnosti od zle suparnice.

tek ako se neko ne seća:

ivana23 ivana23 22:41 13.01.2008

Re: Mala trol sugestija

Srđan Mitrović
"True lies"volem taj film... Džejmi li kertis je spektakularna. a tek scena zavođenja....


MuadDib MuadDib 22:49 13.01.2008

Re: Mala trol sugestija

Srđan Mitrović
"True lies"volem taj film... Džejmi li kertis je spektakularna. a tek scena zavođenja....

yeaaah, very sexy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (+stidljiva)!
antoniusblock antoniusblock 00:20 14.01.2008

Re: Mala trol sugestija

Da, da to je taj legendarni film.
antoniusblock antoniusblock 00:23 14.01.2008

Re: Mala trol sugestija

ivana23
antoniusblock
Nađoh naziv filma - Air Force One




Jest to je taj film, američki predsednik skače iz aviona u avion, he, he.
Queeria Queeria 22:08 13.01.2008

Kustina zlatna jaja

Ko 'oće da se tuca Kustinim zlatnim jajima za Vaskrs?

mihaela mihaela 22:17 13.01.2008

Re: Kustina zlatna jaja

Ko nece, nek' se i ne penje na planinu za dz.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:18 13.01.2008

Re: Kustina zlatna jaja

Meko to zlato...pravi rad je drvenim.

Drvom na drvo, Drvendorf.
JJ Beba JJ Beba 22:19 13.01.2008

Re: Kustina zlatna jaja

Ko 'oće da se tuca Kustinim zlatnim jajima za Vaskrs?

kako ko? Neki Rus. Mihalkov .On zna sa jajima
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:24 13.01.2008

Re: Kustina zlatna jaja

ali samo pravoslavnim

antoniusblock antoniusblock 22:30 13.01.2008

Re: Kustina zlatna jaja

Samo se vi kačite sa ruskim carem


antoniusblock antoniusblock 22:32 13.01.2008

Re: Kustina zlatna jaja

I sa generalom Kotovim

JJ Beba JJ Beba 23:29 13.01.2008

Re: Kustina zlatna jaja

možda pozovu i bata Končalovskog da im pomogne oko jaja, vrag će ga znati. Možda to preraste u pravoslavni pogreb / daču sa pucanjem i pevanjem.
pufna pufna 00:00 14.01.2008

Re: Kustina zlatna jaja

možda pozovu i bata Končalovskog da im pomogne oko jaja, vrag će ga znati. Možda to preraste u pravoslavni pogreb / daču sa pucanjem i pevanjem.

interesantan je taj razvoj dva brata.
Jedan ima prezime po ocu, drugi( koncalovski) po majci. Mihalkov je pravio slatke, prihvatljive filmove ( dobro, ''utamnjoni soncem'' je stvarno dobar film!) u socrealizmu- mnogo humora, zdravi ruski pijanica, radni covek i slicne matrice... Ali od kad je Rusija ''osvojila'' svoju nacionalnost nanovo i u njemu se probudio soc-nacionalisticki duh- velicanje Rusije kroz kralja i oficire, te uspesno kreira novi ruski kich pravac. Na zalost, stavio je talenat u sluzbu para, jer se ta paljevina imperijalistickom prosloscu najbolje prodaje. Tako posto je i on digao ruke od umetnickog filma, sta mu daje pravo da sahranjuje holivudski film?!
Tarkovski je imao na to pravo, ali ne i Mihailkov.
A sta je sa Koncalovskim? On stvara u ''uzasnom'' holivudu, zar ne?
da ne govorimo o dedi Mihalkovu, oputzivanom za spiskove ''odstrela'' nezasluznih umetnika u ono sovjetsko doba...
JJ Beba JJ Beba 00:21 14.01.2008

Re: Kustina zlatna jaja

Tarkovski je imao na to pravo, ali ne i Mihailkov.

slažem se pufno. Viš , verujem da tandem Tarkovski / Končalovski koji nam dade najpavoslavniji fim od svih ovih koji bi da budu pravoslavni, nikada ne bi sahranjivali bilo koji film, nikada ne bi sudili o dugim fimovima, naročito ne ako su ti filmovi iz druge kinomatografije. Simboligčka sahrana predstavlja Kusturicin sud o tom filmu a ko je on da sudi? Kakv je to pravoslavac koju sebi dozvoljava da radi posao koji je rezervisan samo za jednog.
Blasfemija, gordost, grehovi na sve strane.

pufna pufna 00:36 14.01.2008

Re: Kustina zlatna jaja

sudio Tarkovski- ne samo da je predvidjao propast Holivuda vec i njegovo urusavanje ! To sa umetnicima je nepredvidiva rabota ; )
ali , ma koliko slavljen, se nikada nije prodao za saku rubalja i svoj filmski grad i otvaranje festivala gde ce sahranama drugih staviti sebe i svoju viziju umetnosti u prvi plan. tu se razumemo ; )
Po meni se Kusturica samosahranio kad je zapoceo ''projekat'' ( drugi termin ni ne zasluzuje) ponavljanja samog sebe u stilu operete ( dom za vesanje). Trce pink dive i Knele sa guskama i curanima... Bruka od ideje i kvaliteta!

nestorijanac nestorijanac 00:43 14.01.2008

Re: Kustina zlatna jaja

Blasfemija, gordost, grehovi na sve strane.

Ali, dobro je da ste Vi ovde i da svaki od tih grehova umete da prepoznate i da im ukazete duznu paznju !
:)
JJ Beba JJ Beba 00:48 14.01.2008

Re: Kustina zlatna jaja

Ali, dobro je da ste Vi ovde i da svaki od tih grehova umete da prepoznate i da im ukazete duznu paznju !
:)

šta da radim kad sam imala super ućiteljku - mati Paraskevu. Nisam morala da idem čak u Carigrad
irvas irvas 01:04 14.01.2008

Re: Kustina zlatna jaja

JJ Beba
Viš , verujem da tandem Tarkovski / Končalovski koji nam dade najpavoslavniji fim od svih ovih koji bi da budu pravoslavni...

ujedno i jedan od najboljih filmova svih vremena...


Tarkovski Tarkovski 03:03 14.01.2008

Re: Kustina zlatna jaja

Nemanja (a i ostali)
Srecna Nova Godina (po Julianskom kalendaru)!
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 22:17 13.01.2008

ZABAVA U POLA DVA.

U našoj zemlji sve što je dobro mora da se izvrgne ruglu. Tako je i sa filmom u nastavcima "UMRI MUŠKI". Na ovom šašavom hepeningu Kusturica i ostala bratija hoće da kreiraju novi vid kulture gde će se izbaciti sve ono što je dobro i servirati nam njihove kičeraje. Trebalo bi im 24 sata bez pauze, sedam dana u nedelji, 30 dana u mesecu i 365 dana u godini puštati film "UMRI MUŠKI" i ne dati im da spavaju.
antoniusblock antoniusblock 22:22 13.01.2008

Re: ZABAVA U POLA DVA.

Kao u Clockwork Orange .

antoniusblock antoniusblock 22:27 13.01.2008

Re: ZABAVA U POLA DVA.

Terapija:

angie angie 23:59 13.01.2008

I u tom smislu,

Kusti & Co, srecnu pravoslavnu Novu Godinu, zele bruce & Co!


Domazet Domazet 23:59 13.01.2008

Hmmm...

Srđan Mitrović
ma gadno je kada se neka genijalna ideja ( festival studentskog filma) uvije u jednu ideologiju (ovog puta antiglobalističku) pa se na to nakalemi glupa ideja sahrane.ovo nije post o kusti, već o DŽONU MEKLEJNU!ako pripremiš nešto dogodine, računaj na mene
...da li to onda znaci da je gos'n Srdjan protiv angazovane umetnosti!? Pardon, angazovane zabave...!?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:14 14.01.2008

Re: Hmmm...

daleko bilo. nemam ništa protiv angažovane umetnosti.
ali ne vidim umetnost u pravljenju jednog studentskog festivala. a nema tu ni angažovane zabave. samo malo kustinog elitizma. što reče on, "ako hoćemo da bude dobro, mora da bude selektivno i ne sme da se omasovi".
tako je i njegov festival kao i film Zavet samo za odabrane.
antoniusblock antoniusblock 00:35 14.01.2008

Re: Hmmm...

Srđan Mitrović
... a nema tu ni angažovane zabave. samo malo kustinog elitizma. što reče on, "ako hoćemo da bude dobro, mora da bude selektivno i ne sme da se omasovi".
tako je i njegov festival kao i film Zavet samo za odabrane.



Ali je isti taj Kusta izražavao veliko poštovanje za npr. Frenka Kapru, što i nije baš propagiranje elitizma.




Srđan Mitrović Srđan Mitrović 01:07 14.01.2008

Re: Hmmm...

pa izražavam i ja veliko poštovanje za Leni Rifenštal, pa nisam nacista.
antoniusblock antoniusblock 01:36 14.01.2008

Re: Hmmm...

Hoćeš da kažeš da si Rifenštalista a da Kusta nije Kaprista?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 01:39 14.01.2008

Re: Hmmm...

pa ja ne znam šta je kusta. valjda antiglobalista. to je jedino sigurno. a koliko je kaprista, valjda to on zna.
antoniusblock antoniusblock 02:05 14.01.2008

Re: Hmmm...

Čini mi se da između Kuste i Kapre postoji identifikacija u pogledu nekih levičarskih ideja, imam utisak da je npr. "It's a Wonderful Life" film koji je imao izvestan uticaj na formiranje Kusturičine poetike.
cnesko cnesko 00:23 14.01.2008

Druga Srbija

Nema odmora dok neprijatelj vreba svuda oko nas.

Ocekivao sam da se neka zvucnija osoba angazuje u nasoj borbi protiv neprijaterlja napretka, demokratije i puta u svijetlu buducnost ali sta znam mozda nije bila na duznosti pa moze i neki drugi aktivista.
Vazno je da nas nista ne moze iznenaditi.

I da, opet mi je Veliki Brat (citaj cenzor) B92 uskratio mogucnost komentara ovog puta na vijest o Kustendorfu pa vas zato maltretiram ovim putem.
Nista, samo da i ja malo doprinesem junackoj odbrani Holivuda i hrabroj borbi protiv nikojevica i tamo nekih Nemanja.

Pioniri maleni mi smo vojska prava,
svako (?) malo rastemo ko zelena trava ... itd dalje se vise ne sjecam
Sta cu ostario sam pa sam poceo da zaboravljam vazne pjesme iz moje mladosti. Evo sad cu 5 hrkljusa za kaznu.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:28 14.01.2008

Re: Druga Srbija

valjda vi znate o čemu pišete cnesko. ja vas ništa ne razumem.
možda da pažljivije pročitate post.
angie angie 00:35 14.01.2008

Re: Druga Srbija

shta god da si rekao- Hrkljush je jedina odbrana i lek, iskonski povezan sa mentoloidnim stanicama- tako da , samo napred.
Stalker Stalker 00:52 14.01.2008

Re: Druga Srbija

cnesko
Sta cu ostario sam pa sam poceo da zaboravljam vazne pjesme iz moje mladosti. Evo sad cu 5 hrkljusa za kaznu.

Kakvi ostario. Hrkljus pocinje tek u pedesetoj.
cnesko cnesko 01:27 14.01.2008

Re: Druga Srbija

Da crtam ne znam tako da ti onda tek nista ne bi bilo jasno.
Mala pomoc (ako stvarno ne razumijes,a ne da se pravis da ne razumijes): Ironija i aluzija - to ti je.
Vidis kako me je Angie lijepo razumijela, utvrdila dijagnozu i odredila terapiju (samo sto je malo prepisivacka, mogla je bar malo da bude originalna).
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 01:30 14.01.2008

Re: Druga Srbija

izvini, nisam doktor.
ne razumem te aluzije na partijske aktiviste, jer ne pripadam nikome. samo sebi.
možda sam ti samo pogrešna meta.

angie angie 01:35 14.01.2008

Re: Druga Srbija

samo sto je malo prepisivacka, mogla je bar malo da bude originalna).



izvini, ajd kazi i meni odakle sam prepisivala, nije fora da me optuzujesh nesvesnu.
cnesko cnesko 01:38 14.01.2008

Re: Druga Srbija

Stalker
cnesko
Sta cu ostario sam pa sam poceo da zaboravljam vazne pjesme iz moje mladosti. Evo sad cu 5 hrkljusa za kaznu.

Kakvi ostario. Hrkljus pocinje tek u pedesetoj.

A otkud ti znas koliko sam ja star?
Ma u pravu si, bas toliko nisam :) (mada mi nije bas ni previse daleko).
A ja sam ti pride iz one napredne generacije - skoro da sam mogao da pjevam Balsevicevu iz one neke (ma evo priznajem da sam pjevao i bilo mi krivo kako mene ne kaci pa da se malo positovjecujem) ... elem posto sam napredan ja rano poceo sa hrkljusem, a kad je Duro mogo, a ni njemu nije bilo 50 mogu vala i ja ... eto mislim da smo negdje u istom godistu kad je on pocinjo, a ja necu da budem losiji od Dure.
cnesko cnesko 01:41 14.01.2008

Re: Druga Srbija

Ja ...
Evo sad cu 5 hrkljusa za kaznu.

Pa ti ...
Hrkljush je jedina odbrana i lek, iskonski povezan sa mentoloidnim stanicama- tako da , samo napred


Eto zar nije prepisivanje (ima malo i umjestnicke slobode ali u sustini prepisano - garant bi to uciteljica odmah primijtila).
irvas irvas 01:46 14.01.2008

Re: Druga Srbija

cnesko
Da crtam ne znam tako da ti onda tek nista ne bi bilo jasno.Mala pomoc (ako stvarno ne razumijes,a ne da se pravis da ne razumijes): Ironija i aluzija - to ti je.

kume, ti si izgleda lepo pustio mozak na igraliste:)
daj meni malo toga da se i ja uradim.
cnesko
Vidis kako me je Angie lijepo razumijela, utvrdila dijagnozu i odredila terapiju (samo sto je malo prepisivacka, mogla je bar malo da bude originalna).

ajmo gledat paju patka dok se boje ne rastope...

angie angie 01:47 14.01.2008

Re: Druga Srbija

shta je tu prepisivanje, sem shto delim tvoje mishljenje da je hrkljish delotvoran.

koliko vidim ti si samo hrkljush pomenuo- a ja ga objasnila, jel to prepisivanje, shto smo gledali istu epizodu, pa se ja nadovezala na tvoju aluziju nastvakom??? pa ni Djuro to ne bi tako shvatio, nego k'o pravilno razumevanje!
cnesko cnesko 01:55 14.01.2008

Re: Druga Srbija

Srđan Mitrović
izvini, nisam doktor.
ne razumem te aluzije na partijske aktiviste, jer ne pripadam nikome. samo sebi.
možda sam ti samo pogrešna meta.



Ma znas sta kazu, sto se vise branis vise se ukopavas (aluzija na zivo blato, a i na one mangupe kojima nije zanimljivo ako se ne ljutis)
I pusti to o pripadanju i nepripadanju ... hocu reci ili jesi ili nisi, nije ti potrebna bilo moja ili potvrda nekog treceg.
A da sam ocekivao Blog slican tvom odmah po citanju vijesti - jesam.
Da nisam bas bio siguran ko ce biti - nisam (i nevazno u sustini).
Da si ti kolateralna steta - mozda.
Da imas mnostvo "istomisljnika" ovde - imas pa sad bio svoj ili ne, i da su se oni odmah primili i nadodavali, a i ti im pripomagao - jesi.
Da si ubacio Tomu, (ne)kulturu, jaja = politiku na VELIKA vrata - jesi.
I sad se ti vadi koliko hoces jer ... ima jedna uzrecica (vise se ne sjecam tacno cija i bas detalja ali da je prepricam): Nesto sto izgleda, mirise i ima ukus necega mozes ti zvati kako hoces ali ce ljudi reci da je nesto.
irvas irvas 02:07 14.01.2008

Re: Druga Srbija

cnesko

A da sam ocekivao Blog slican tvom odmah po citanju vijesti - jesam.
Da nisam bas bio siguran ko ce biti - nisam (i nevazno u sustini).
Da si ti kolateralna steta - mozda.
Da imas mnostvo "istomisljnika" ovde - imas pa sad bio svoj ili ne, i da su se oni odmah primili i nadodavali, a i ti im pripomagao - jesi.
Da si ubacio Tomu, (ne)kulturu, jaja = politiku na VELIKA vrata - jesi.

a da si ti batice odlepio-jesi.
cnesko cnesko 02:20 14.01.2008

Re: Druga Srbija

irvas
cnesko
Da crtam ne znam tako da ti onda tek nista ne bi bilo jasno.Mala pomoc (ako stvarno ne razumijes,a ne da se pravis da ne razumijes): Ironija i aluzija - to ti je.

kume, ti si izgleda lepo pustio mozak na igraliste:)
daj meni malo toga da se i ja uradim.

Ma napisah nesto (sve kulturno i bez uvrede) pa greskom pritisnu na "Odustani".
Ukratko je bilo ovak (sada bez previse kulture posto sam vidi tvoj drugi "inteligentni" post jer se ovaj prvi jos nekako mogao protumaciti kao nesporazum):

U sustini ne odgovaram na maloljetne poruke ali ovaj put cinim iznimku (i necu vise casna pionirska).

Kume, to ti se zove abstraktno (apstraktno?) razmisljanje - neki to posjeduju, a neki ne (u te druge ti spadas).
Cista fiziologija i ne moze se nauciti. Zanci tebi mrka kapa. Ako si kojim slucajem dobio neku vecu ocjenu iz matematike u visim razredima srednje skole ili ne daj boze na faksu ti ili imas dobru vezu/mnogo para ili ti je nastavnik bio jos gori dileja od tebe.

Sad svima laku noc jer moram spavat.
irvas irvas 02:46 14.01.2008

Re: Druga Srbija

cnesko

Sad svima laku noc jer moram spavat.

vazi umorni, naspavaj se.
sutra kad se otreznis procitaj ponovo sta si napisao pa nam se javi ponovo, nemoj da te bude blam zbog "ciste fiziologije" :))))
cek da podvucem, mislim za sutra, kad se probudis:
Ako si kojim slucajem dobio neku vecu ocjenu iz matematike u visim razredima srednje skole ili ne daj boze na faksu ti ili imas dobru vezu/mnogo para ili ti je nastavnik bio jos gori dileja od tebe.

blog stobom jarane

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:34 14.01.2008

Re: Druga Srbija

A da sam ocekivao Blog slican tvom odmah po citanju vijesti - jesam.

da li zaista misliš da bi jedan ovakav performans čuvenog reditelja mogao da prođe bez komentara?
Nesto sto izgleda, mirise i ima ukus necega mozes ti zvati kako hoces ali ce ljudi reci da je nesto.

a vidim ti su pun nekih narodnih umotvorina. mogao bi neku da primeniš i na sebe. čisto probe radi
JJ Beba JJ Beba 12:32 14.01.2008

Re: Druga Srbija

Cista fiziologija i ne moze se nauciti.

znči direktno od boga?
ko bi reko?
interesantno
cnesko cnesko 20:12 15.01.2008

Re: Druga Srbija

Srđan Mitrović
A da sam ocekivao Blog slican tvom odmah po citanju vijesti - jesam.

da li zaista misliš da bi jedan ovakav performans čuvenog reditelja mogao da prođe bez komentara?

Pa ne znam kako da se preciznije izrazim osim da podvucem da sam napisao "da sam ocekivao blog slican tvom". Znaci ne bilo kakav!
Kao sto rekoh/napisah, ne znam da crtam :)
Srđan Mitrović

Nesto sto izgleda, mirise i ima ukus necega mozes ti zvati kako hoces ali ce ljudi reci da je nesto.

a vidim ti su pun nekih narodnih umotvorina. mogao bi neku da primeniš i na sebe. čisto probe radi

I kako bih ja sad trebalo ovo da (od)komentarisem/da ti odgovorim?
Ako sam kojim slucajem ostavio takav utisak, moram da se ogradim da stvarno nemam nikakve veze sa Vidovitom Zorkom pa da bih mogao naslutiti koju mi umotvorinu sugerises (da "samoprimijenim". A ako je neko drugi, osim tebe, skontao na sta mislis najiskrenije bih molio da mi objasni na osnovu cega je to mogao.
cnesko cnesko 20:24 15.01.2008

Re: Druga Srbija

JJ Beba
Cista fiziologija i ne moze se nauciti.

znči direktno od boga?
ko bi reko?
interesantno

Pa sad oni koji vjeruju u Boga valjda bi se tako izrazili/u to vjerovali.
A ti prvim postom pa donom, sreca da sam bio dovoljno daleko pa nisi doklizala do mene.
Mislim, sta ti je trebalo da ovdije (u)mijesas Boga?
Ja valjda ni izmedu redova nisam sugerisao moje opredeljenje vjernik/ateista/nesto trece.
Ako je (sve sanse da jeste i za ovaj zakljucak nije mi bila potrebna Zorka) bila namjera da mi spustis mogu da ti (pre)porucim da ako ne znas bolje ili se ne potrudis da se ne mijesas u diskusiju jer nesam taj koji ispada smijesan.

U vezi fiziologije i apstraktnog razmisljanja: Ja sam procitao (naucno) objasnjenje fenomena pa u nedostatku boljih informacija u to vjerujem.
Ako bilo ko ima bolje informacije (bez referenci i/ili linka se ne pika) neka me rado ispravi.
cnesko cnesko 20:37 15.01.2008

Re: Druga Srbija

shta god da si rekao- Hrkljush je jedina odbrana i lek, iskonski povezan sa mentoloidnim stanicama- tako da , samo napred

Izvini ako sam pogresno protumacio donji post (mozda sam bio preosetljiv jer se moze dvosmisleno protumaciti):
shta god da si rekao- Hrkljush je jedina odbrana i lek, iskonski povezan sa mentoloidnim stanicama- tako da , samo napred

... jer je moje tumacenje bilo da si ti aludirala na prvi dio mog teksta odnosno da mi zbog toga preporucujes Hrkljus odnosno da nije bilo na racun moje zaboravnosti/senilnosti.
Jos jednom se iskreno izvinjavam ako nije bio slucaj, jer ti ispade kolateralna steta
A ako je tumacenje bilo ispravno onda istrajavam na teoriji o prepisivanju jer si onda bar trebala biti originalnija ako vec nisi argumentovala neslaganje (ovo jos jednom uz ogradu da ovo vazi samo ako se tvoja preporuka bazirala na sadrzaju prve 2/3 teksta).
Dawngreeter Dawngreeter 00:25 14.01.2008

John McClaine FTW

Nije da je Kusturicina rasplamtala megalomanija nesto posebno novo, ali ovo stvarno mislim da je jednostavno neukus. Cak i za njegove veoma niske standarde. No, tema nije Kusturica nego Meklejn, i to u cetvrtom nastavku, pa evo o njemu par reci.

Za pocetak, Brus Vilis demonstrira zavidnu sposobnost da i dalje glumi akcionog heroja. Ovo je od posebne vaznosti za mene jer, sa mojih 26 godina, prvi Die Hard predstavlja prakticno definiciju glasne i eksplozivne filmske zabave. Ni jedan drugi 'stari' akcioni heroj ne bi mogao nesto slicno da izvede - Svarceneger je postao guvernator i omlitavio, Cak Noris propoveda kako evolucija ne postoji, Silvester Stalone izgleda kao neko od koga se ni bakice sa srcanom manom ne bi uplasile a Zan Klod Van Dam... ma jel' on u ospte ziv jos uvek?

Sam film je sniman u najboljem maniru starih akcija uz minimalno koriscenje kompjuterizovanih specijalnih efekata. Cak i kada kola lete na sve strane i obaraju helikoptere skacuci kroz naplatne rampe. Ruku na srce, skaliranje akcije nije uvek ispalo savrseno pa scena sa avionom pred kraj definitivno traje duze nego sto bi trebalo. Takodjer, tahnicko objasnjenje samog pocetka zapleta, o otimanju celokupnog prokletog Interneta, izaziva potmulo zavijanje kod svakoga ko zna nesto o kompjuterima. No uzimajuci u obzir sta je sve i koliko strasno moglo da ode dodjavola, ovo zaista nije toliko strasno. Stavise, takav pocetni zaplet mnogo pre posmatram kao jasno upozorenje da u narednih sat ipo ide akciona zabava bez dubljeg smisla nego kao nekakvu gresku. Mnogo se osecam lagodnije uzivajuci u brainless action flick-u kada mi se nedvosmisleno predoci da film svesno shvata i prihvata sopstveni klise. Neka ne bude zaboravljeno ni to da je u sred manije guranja arapskih islamskih terorista u svaku poru svakog akcionog filma, Die Hard 4.0 za glavnog negativca imao Amerikanca. Sa francuskim pomagacem i koreanskom devojkom, ako se dobro secam.

U vreme kada stancovanje rimejkova nekoliko decenija starih klasika, adaptacija decijih fantasy bestselera i ekranizacija superhero stripova uzima maha kao da dolazi smak sveta a reziser sa najvise takvih izbljuvaka dobija svoj privatni deo raja, u opste ne mogu da shvatim odakle je gospo'n Kostuni... ovaj, Kusturici palo na pamet da se hvata bas za Die Hard 4.0 kao primer loseg filma. Evo bicu dobar pa necu komentarisati kvalitete njegovih rodjenih izgovora za sodomizaciju filmske trake ali, dodjavola covece, koliko si ti malo filmova gledao kada ti je ovo primer najgoreg?

Yippie Ki Yay, Motherfucker!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:31 14.01.2008

Re: John McClaine FTW

Dawngreeter , zahvaljujem.
meni je Meklejn junak mog detinjstva (dobro, mladosti). dok su se drugi ložili na Ramboa i Rokija, moj heroj je bio Meklejn.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana