Društvo| Ekonomija

Da beli listići pređu cenzus

Saša Radulović RSS / 16.04.2012. u 23:39

Ovakve budalaštine odavno nisam čuo. To je takva uvreda za inteligenciju glasača da je zaista teško shvatljivo ko je u DS-u smislio da ovako treba. I da je predsednik svega u Srbiji prihvatio da ovo izgovori.

 
 
"Dovođenje investitora je rezultatiralo otvaranjem 200.000 novih radnih mesta, koje je nažalost pratio gubitak 400.000 radnih mesta usled krize, što je veliki problem sa kojim se suočavamo danas "
 
"Nije slučajno što otvaramo fabrike u poslednjih MESEC dana, trebalo je u prethodne 4 GODINE izgraditi sistem koji daje rezultate"
 
"Srbija će biti članica EU, u to sam uveren. Moramo biti deo tog projekta, jer samo na taj način ćemo ubrzo smanjivati broj nezaposlenih. Dosadašnja vlast je našla sistem za rešenja problema koji tište građane, i da bi bilo veoma opasno ako bismo sada menjali taj sistem."
  
Koji sistem? Sistem partokratije, netransparentnosti, urušenih institucija sistema, korupcije? Imamo sve ovo, ali će nam biti lakše da se na to naviknemo kada nam dođe još koji strani investitor.
 
Ovo mi liči na onu sramotu iz skupštine kada iz Haga stigne poziv na mobilni zameniku vođe stranke i instrukcija da izađe za govornicu skupštine i pred TV kamerama kaže ...
 
Vlada dala rok od 15 dana za otkup prodajne dokumentacije i još 7 dana za davanje ponude za Smederevsku železaru. Da se sve završi do 4.maja. http://www.srbija.gov.rs/vesti/vest.php?id=170609
 
A onda SPS:
:"Ja idem u narod, slušam svoj narod, ja sam jedini predstavnik svog naroda i da se ja pitam, MMF treba da ode iz Srbije. Našu politiku ne vode istraživačke agencije. Danas političari rade ono što je popularno, što im savetuju istraživači javnog mnjenja"
 
Najvažnije je da oni ne rade ono što je popularno, već ono što je važno i potrebno da ne bi svi zajedno potpuno propali, njih sto i nas 7.2 miliona.

MMF je već otišao. Pare smo spiskali. Dugovi su ostali. Oni na žalost neće da odu. Čak ni ako ih lepo zamolimo.

 
U Utisku nedelje, glavni ekonomski stručnjak DS-a je uspeo da prođe kroz celu emisiju a da ne kaže ni jednu jedinu reč o ekonomiji. Poneo par fotografija o štrajku glađu i generalu.
 
I onda uz pomoć voditeljke navukao glavnog ekonomskog stratega SNS-a da razgovaraju o svakavim glupostima osim o ekonomiji i pitanjima koja su od životnog interesa za građane Srbije. Politički svaka čast. Nije lud da govori o katastrofalnoj situaciji u kojoj se nalazimo. Samo jedan problem. Za mene kao glasača: nula. Ja ne glasam za SNS i niko ne treba da mi objašnjava ništa o SNS-u.
 
Najveći problem DS-a nije to što će njihovi glasači glasati za SNS. SNS ima svoje glasače. I njih, nezadovoljnih gubitnika ove kriminalne tranzicije, ima cela armija. Stav SNS-a o generalu to sigurno neće promeniti.
 
Pa kome su onda namenjene ove poruke?
 
Najveći problem DS-a je što njihovi glasači neće glasati za DS. Nemaju ni jedan jedini razlog.  Pošto njima nema ama baš ništa da ponudi (osim nastavak sistema partokratije, netransparentnosti, urušenih institucija sistema, korupcije), ostao im je strah. Možda poseju dovoljno straha.
 
Pošto su političari DS-a veoma iskusni ljudi, politički mislim, zašto insistiraju na vređanju inteligencije birača? Svaka od ovih budalaština koje izjavljuju, umanjuje efekat straha. Izgledaju kao potpuni šarlatani. Što i jesu. Dokazano u poslednje 4 GODINE. 
 
Preko 70% građana je nezadovoljno pravcem u kojem ide država. Svi imaju svoje razloge. Stvarno ih je i previše. U svim noramalnim zemljama sveta, ovo znači promenu vlasti. Ne postoji sila koja to može zaustaviti. 
 
Za sve ovo vreme, jedina stranka koja bi mogla da iskoristi ovo veliko nezadovoljno biračko telo DS-a, koristi dragoceno vreme i preokreće se na temama 90-tih. It's the economy stupid.
 
Srbiji je potrebna normalizacija političkog života. Ovu kampanju straha koju vodi DS vidim kao još jedan udarac demokratiji. Strah kao argument. Demonizacija političkog protivnika. Čudim se da nisu pošli sa tezom da je Čeda izdao Tadića 2004.godine, pa će verovatno izdati i Srbiju.
 
Nula za nule. Milsim da bi bilo jako jako dobro za demokratiju u Srbiji da beli listići pređu cenzus.
 
 
 


Komentari (245)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Saša Radulović Saša Radulović 12:26 18.04.2012

Re: Ne pristajati!

To je moralni dug prema svim žrtvama beskrupuloznih režima od Miloševićevog do Tadićevog!


Da svi urade kako ste vi smislili je moralni dug svih prema žrtvama koje podržavaju to što ste vi smislili?

Još jednom: veoma ružno. Nemojte više.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:18 18.04.2012

Re: Ne pristajati!

Bojkot izbora je moralni čin,koji sadrži i samopoštovanje, i bunt, i nepristajanje, i opomenu, i nauk, i empatiju...
ivana23 ivana23 14:04 18.04.2012

Re: Ne pristajati!

Filip Mladenović
Bojkot izbora je moralni čin,koji sadrži i samopoštovanje, i bunt, i nepristajanje, i opomenu, i nauk, i empatiju...


Pre ce biti protumaceno kao nezainteresovanost!
Goran Vučković Goran Vučković 14:18 18.04.2012

Re: Ne pristajati!

Pre ce biti protumaceno kao nezainteresovanost!

Kod mene može da se protumači i kao ušteda nešto para za put do ambasade
palilula92 palilula92 18:21 18.04.2012

Re: Ne pristajati!

Filip Mladenović
Bojkot izbora je moralni čin,koji sadrži i samopoštovanje, i bunt, i nepristajanje, i opomenu, i nauk, i empatiju...


Izbori mogu da se bojkotuju jos sto godina i nikom nista. Pobedice onaj ko osvoji navise glasova.

Moralno, duznost svih koji se zalazu za demokratsko drustvo je da izadju na izbore.

Bunt/ Nauk/ Nepristajanje/ Opomena/ Empatija sa ne izlaskom na izbore nemaju dodirnih tacaka. Znaci sedis kuci i nadas se da ce se jednog dana razne politicke partije sazaliti na tebe i tebi slicne. Ne kazem ti za koga da glasas, ali sedeti kuci je zbogom pameti.
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:05 18.04.2012

Re: Ne pristajati!

Sa ovakvim izbornim sistemom u Srbiji nema demokratije, već ima partokratije i plutokratije!
Sa postojećim izbornim pravilima mi nismo birači, nego glasači, tj. ovce za šišanje.
I zato BOJKOT dok se ne promeni sadašnji izborni sistem koji legitimiše okupaciju Srbije tajkunskim namesnicima - vrhuškama DS, SNS, SPS, LDP, URS...
inco inco 11:17 19.04.2012

Re: Ne pristajati!

A kako ti, Filipe, mislis da ce se taj sadasnji izbor promeniti time sto ti sedis kuci i odbijas da ucestvujes u izborima (tacnije glasanju, slazem se da izbora trenutno nema)? Jednog dana ce se neko od tih tajkunskih namesnika iz DS, SNS, SPS, LDP, URS... setiti da tamo postoji neki Filip koji je nezadovoljan pa nece da glasa i onda kaze - majku mu, pa mi stvarno radimo lose, daj da promenimo izborni sistem da namamimo Filipa pred glasacku kutiju?

Kod takvih 'razmisljanja' mogu samo da citiram Homera Simpsona: Marge, you're my wife and I love you very much. But you're living in a world of make-believe. With flowers and bells and leprechauns, and magic frogs with funny little hats.
hajkula1 hajkula1 13:11 19.04.2012

Re: Ne pristajati!

... Neizlazak na glasanje je dug prema Verici Barać i svim ostalim žrtvama beskrupuloznih režima od 1990. do danas.


Neizlazak na glasanje? (Ignorisanje)
Beli listić? (Dodavanje snage ovima što su nas opustošili.).

Ovako vraćanje duga?

Verica Barać je i ignorisana i dodeljen joj beli listć.

To je genetski, šta li, takav naš stav da zbog lopova, razbojnika, u sve sumnjamo da su takvi. Šta je s nama?

hajkula1 hajkula1 15:31 23.04.2012

Re: Ne pristajati!

Filip Mladenović
Uzimati za ozbiljno Tadića, Nikolića, Dačića, Dinkića, Čedu... znači sebe smatrati neozbiljnim.
Izaći i glasati pod važećim izbornim pravilima znači PRISTATI na korupciju i partokratiju.
BOJKOT 6. maja zapravo je simbolični 6. oktobar.
Neizlazak na glasanje je dug prema Verici Barać i svim ostalim žrtvama beskrupuloznih režima od 1990. do danas.



Naprotiv. Treba podržati one koji će ih kazniti, Pokret radnika i seljaka na čelu sa Prof. Dr. Zoranom Dragišićem.
grmfrm grmfrm 14:27 18.04.2012

Ja moram da pitam

Koliko Vas veruje da je ishod izbora zaista neizvestan odnosno da vec unapred nije odredjen?
I da li ima zaista razlike izmedju stranaka u trci?
Domazet Domazet 17:57 18.04.2012

Jedinu korist od...

...belih listica vidim u povecanju cenzusa. Verovanje u bilo kakvu 'obrazovnu' poruku akcije mi je medjutim neozbiljno. Ko da se obrazuje, oni koji misle da znaju sve shto treba da znaju??
Saša Radulović Saša Radulović 18:03 18.04.2012

Re: Jedinu korist od...

A ako procenta belih listića bude 10%, da li i dalje mislite da nema veze?
A ako beli listići pobede na izborima, hipotetički naravno, da li je i dalje nevažno sa stanovišta legitimiteta?

Šta vi predlažete? Koji je najbolji odgovor građana na ovo što nam je ponuđeno?
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:18 18.04.2012

Re: Jedinu korist od...

Saša Radulović
A ako procenta belih listića bude 10%, da li i dalje mislite da nema veze?
A ako beli listići pobede na izborima, hipotetički naravno, da li je i dalje nevažno sa stanovišta legitimiteta?

Šta vi predlažete? Koji je najbolji odgovor građana na ovo što nam je ponuđeno?

Najbolji odgovor je ZAHTEV za promenu izbornog sistema.
Da se uvede kombinovani sistem. Od 150 poslanika 100 poslanika se bira većinskim sistemom, a 50 proporcionalnim. Tako bi srpski parlament bio i manji i efikasniji, a većina poslanika izbegla ucene i pritiske stranačkih vrhuški - legla sistemske korupcije.
Domazet Domazet 19:24 18.04.2012

Ako broj belih listica predje 10%...

Saša Radulović
A ako procenta belih listića bude 10%, da li i dalje mislite da nema veze?
A ako beli listići pobede na izborima, hipotetički naravno, da li je i dalje nevažno sa stanovišta legitimiteta?

Šta vi predlažete? Koji je najbolji odgovor građana na ovo što nam je ponuđeno?

...to ce biti znak ali ne ovim administratorima vlasti protiv koji se bunite vec stvarnim upravljachima. Ako se desi da broj gradjana Srbije sa pravom glasa koji ce biti dovoljno ispizhdjeni i dovoljno disciplinovani da izadju i u kutije ubace beli listic to ce sasvim moguce biti znak stvarnim upravljachima da je dogorelo do nokata i da kuka i motika samo shto nije. Shto ce ih navesti na to da iz sve snage podrzhite administrativne zevzeke koje hocete da skinete sa vlasti.

Inache ja ne predlazhem nishta pametno. Ja jes' da nisam glup ali za pametan predlog u ovj situaciji je potrebno mnogo vishe od toga. Da imam pravo glasa ja bih verovatno ubacio beli listiC. I ne bih se nichemu posebnom nadao. Ali bi mi pritisak za trenutak bio nizhi.
Saša Radulović Saša Radulović 21:04 18.04.2012

Re: Jedinu korist od...

Da se uvede kombinovani sistem. Od 150 poslanika 100 poslanika se bira većinskim sistemom, a 50 proporcionalnim.


Svakako. Međutim

ZAHTEV za promenu izbornog sistema


Kome?
blogov_kolac blogov_kolac 01:34 19.04.2012

Re: Jedinu korist od...

Domazet
...belih listica vidim u povecanju cenzusa. Verovanje u bilo kakvu 'obrazovnu' poruku akcije mi je medjutim neozbiljno. Ko da se obrazuje, oni koji misle da znaju sve shto treba da znaju??
Kada se brojke stave na papir vidi se da je taj efekat poprilicno mizeran. Na proslim i pretproslim izborima broj vazecih listica je bio tacno oko 4 miliona, sto u teoriji znaci da je za prelazak cenzusa potrebno 200.000 glasaova. Ta granica se prilicno kilavo dize pomocu nevazecih listica, pa tako bi u slucaju tesko dostiznog broja od 200.000 nevazecih listica, prag bio podignut za samo 10 hiljada (tj na 210.000 hiljada). Koliko je ovaj efekat zanemarljiv najbolje svedoci cinjenica da su predstojeci izbori 9 parlamentarni u istoriji Republike Srbije, a u prethodnih 8 je na izbore izlazilo recimo po 15-20 izbornih lista u proseku i NIKADA se do sada nije dogodilo u nasoj parlamentarnoj istoriji da neka lista dobije tacno izmedju 200 i 210 hiljada glasova (jedini opseg na koji bi se u ocekivanoj izlaznosti osetio ikakav efekat) - iako su od 1990 do 2008 u par slucajeva neke liste bile jako blizu ovog opsega i sa donje i sa gornje strane (DS, DSS, SSJ, LDP).
Saša Radulović
A ako procenta belih listića bude 10%, da li i dalje mislite da nema veze?
A jel znas ti koliko je to 10%??? To je skoro pola miliona glasova! Pa sa nikad tolikom podrskom Dinkic je uspevao od 2000 da kontrolise takoreci sve novcane tokove u zemlji, a sa nesto vecom podrskom (ali ne preterano) Kostunica se u dva mandata nametnuo kao premijer! I cifra od 200.000 nevazecih i famoznih 5% bi bila nerealna da vec u startu nema zagarantovanih tradicionalnih 70.000-80.000 onih koji tacno znaju za koga zele da glasaju, ali su toliko funkcionalno nepismeni da na dan izbora na glasackom listicu ne umeju da prepoznaju kako izgleda cifra koju treba zaokruziti! To sto je ova varijanta toliko popularna na blog-B92 je prica za sebe - ali koliko je ova blog zajednica reprezentativan uzorak kao indikator rezultata 6.maja najbolje svedoci cinjenica da se na onom blogu sa glasackim kutijama SNS i DS grcevito bore da predju cenzus!
palilula92 palilula92 04:06 19.04.2012

Re: Jedinu korist od...

ali koliko je ova blog zajednica reprezentativan uzorak

nije uzorak
Saša Radulović Saša Radulović 08:17 19.04.2012

Re: Jedinu korist od...

Ne diže se kilavo, nego za 5% od broja belih listića. Isto kao i za sve druge listiće.

A jel znas ti koliko je to 10%??? To je skoro pola miliona glasova! Pa sa nikad tolikom podrskom Dinkic je uspevao od 2000 da kontrolise takoreci sve novcane tokove u zemlji


Neverovatno je koliko ne vidite da dajete argumente protiv sopstvene teze. ZNAČI VAŽNO JE. Vi samo ne verujete da je moguća tolika podrška. A i ne sviđa vam se da bude tolika podrška, samo nam još ne rekoste zašto. Ako je podrška već toliko mala, zašto se toliko upinjete da diskreditujete pravo ljudi na ovom blogu, koji nisu reprezentativni uzorak ničega osim samog bloga, da misle onako kako misle.

Ja ne bih više. Smara.

blogov_kolac blogov_kolac 10:01 19.04.2012

Re: Jedinu korist od...

Saša Radulović
Neverovatno je koliko ne vidite da dajete argumente protiv sopstvene teze.
Moja teza u komentaru koji citirate se svodi na to da neki ovde ocigledno uopste nemaju predstavu koliko je to mnogo za srpske uslove 450.000 glasova (tj. 10% od 4.000.000+450.000 ) cim neozbiljno najavljuju mogucnost da je U PRAKSI moguc izlazak tolikog broja "nevazecih" glasaca. A inace ako bi se takvo cudo-nevidjeno i dogodilo osnovni komentar bi bio usmeren ka konstataciji koliko je to mnogo (u biblijskim razmerama ako se zna velicina birackog tela) uludo bacenih glasova koji ce morati da cekaju jos sledece 4 godine da se smisleno upotrebe.

Ako je podrška već toliko mala, zašto se toliko upinjete da diskreditujete pravo ljudi na ovom blogu, koji nisu reprezentativni uzorak ničega osim samog bloga, da misle onako kako misle.
"Nije reprezentativan uzorak" odnosi se na njihovu brojnost/procenat, u smislu da se ne zanose ako ih je na ovome blogu 10% da ih je na nivou Srbije medju punoletnima na slicnom procentnom nivou. A sto se mene tice i cifra od 150.000 bi bila ogromna steta jer se radi o bacenim glasovima bas one stranacki neopredeljene a kriticke populacije koja je prosto predodredjena da pravi prevagu na izborima svugde na svetu, ali se eto ovde u Srbiji masovno odlucuje da bas na dan izbora puca sebi u koleno. Ali ono sto me najvise zabrinjava u svemu tome je smisljeno stvaranje atmosfere pomodnosti bojkotovanja izbora na ovaj ili onaj nacin, a sto je medvedja usluga bilo kakvom napredovanju ove zemlje u pravcu da u nekoj buducnosti postane normalna i moderna drzava - a gde su slobodni visestranacki izbori vec po definiciji "svetinja" i jedini legitimni nacin za biranje vlasti.
Goran Vučković Goran Vučković 10:32 19.04.2012

Re: Jedinu korist od...

Ali ono sto me najvise zabrinjava u svemu tome je smisljeno stvaranje atmosfere pomodnosti bojkotovanja izbora na ovaj ili onaj nacin, a sto je medvedja usluga bilo kakvom napredovanju ove zemlje u pravcu da u nekoj buducnosti postane normalna i moderna drzava - a gde su slobodni visestranacki izbori vec po definiciji "svetinja" i jedini legitimni nacin za biranje vlasti

Ovaj deo je u stvari interesantan... kako povezuješ "atmosferu pomodnosti bojkotovanja" sa "bilo kakvim napredovanjem ove zemlje u pravcu da u nekoj budućnosti postane normalna i moderna država" - uopšte nemam ideju kako si to povezao.
nikvet pn nikvet pn 19:29 18.04.2012

Potpala

Ipak g.Saša nije u pravu.

Ubaciti bukvalno beli listić i nije neka fora. Zaokružiće svoga prvi iz komisije. A to je tačno ono što neću. Dakle ne beli nego precrtan listić. Ili docrtan. Ali zašto da se komisija cereka dok bira najveću i najlepšu patku ? Partijskim gmizavcima plaćam nadnicu pa još da ih zabavljam ? To mi se ne dopada.

Možda je bolje staviti sitno pocepan listić u glasačku kutiju. Već samo nekoliko pocepanih dovoljno je za dobru glavobolju dok komisija složi brojno stanje. A tek šefovi dok čekaju rezultate ?

Liči li na jasno vidljiv i opipljiv protest ?
Saša Radulović Saša Radulović 20:21 18.04.2012

Re: Potpala

Dakle ne beli nego precrtan listić. Ili docrtan


Naravno. Ako nije bilo jasno, to se podrazumeva. Evo već se drže i kursevi crtanja na glasačkim listićima.

http://www.czkd.org/programi.php?id=563&lang=sr
ivana23 ivana23 20:23 18.04.2012

Re: Potpala

nikvet pn
Ipak g.Saša nije u pravu.

Ubaciti bukvalno beli listić i nije neka fora. Zaokružiće svoga prvi iz komisije. A to je tačno ono što neću. Dakle ne beli nego precrtan listić. Ili docrtan. Ali zašto da se komisija cereka dok bira najveću i najlepšu patku ? Partijskim gmizavcima plaćam nadnicu pa još da ih zabavljam ? To mi se ne dopada.

Možda je bolje staviti sitno pocepan listić u glasačku kutiju. Već samo nekoliko pocepanih dovoljno je za dobru glavobolju dok komisija složi brojno stanje. A tek šefovi dok čekaju rezultate ?

Liči li na jasno vidljiv i opipljiv protest ?

Ni ne misli se na bukvalno beli listic, vec na ponisten (iscrtan, precrtan...). Ne znam ko ga i zasto nazva beli listic.
nastradamus nastradamus 21:13 18.04.2012

Re: Potpala

Za početak može i ovako:

www.kriminal.mojblog.rs

nikvet pn nikvet pn 00:23 19.04.2012

Re: Potpala

Ni ne misli se na bukvalno beli listic

Ajde ? ( Maratonci )
kursevi crtanja na glasačkim listićima.


Eto koliki je komunikacioni jaz između istaknutih cenjenih blogera i prosečnog srpskog glasača.

Strateški se apsolutno slažemo ali ne i taktički. Jesu li konfete protivne zakonu, demokratskim običajima, moralu; ili je to legitimno demokratsko pravo ? Mogu li paraziti to nekako da preokrenu u svoju korist ?
Saša Radulović Saša Radulović 08:19 19.04.2012

Re: Potpala

Strateški se apsolutno slažemo ali ne i taktički


Samo što ovde nema taktike :) Samo iznosimo mišljenje. A to crtanje je šala prijatelja koji se druže online. I niko se ne zanosi.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:14 18.04.2012

KOME i KAKO?

Kome?
Zahtev za promenu postojećeg izbornog sistema u Srbiji treba uputiti Evropskom parlamentu, Evropskoj komisiji i Evropskom savetu.

Kako?
Peticijom, u kojoj bi detaljno bili obrazloženi razlozi za promenu postojećeg izbornog sistema u Srbiji.
Srbiji je potreban izborni sistem koji će umesto forsiranja partokratije i plutokratije garantovati minimum demokratije.

Peticiju bi potpisali građanke i građani Srbije, i oni koji su za bojkot, i oni koji su za bele listiće, i oni koji će glasati 6. maja 2012.

Srbija, na žalost, još uvek nema ni institucije, ni podelu vlasti, ni srednju klasu, dakle kičmu i nervni sistem demokratije.
Umesto toga Srbija ima tajkunske, ratno-profiterske namesnike u liku i (ne)delu stranačkih vrhuški DS, SNS, SPS, LDP, URS, DSS, SRS....
Ti namesnici su, radi odbrane INTERESA, spremni na sve, čak i na građanski rat, samo da opstanu, da održe STATUS QUO!
Da kojim, ne daj Bože, slučajem raspolažu sa tenkovima i avionima bivše JNA, opet bi započeli rat na Balkanu.
Zato je promena izbornog sistema prvi, neophodan korak u smeru izgradnje demokratskih institucija u Srbiji: da parlament donosi zakone, a ne kabinet predsednika, da Vlada predlaže zakone, a ne da bude tajkunski lobi, da pravosuđe bude nezavisno i kompetentno, a ne nečiji servis!
Saša Radulović Saša Radulović 22:21 18.04.2012

Re: KOME i KAKO?

Aman Filipe. Ne znam ni gde da počnem. Aman.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:34 18.04.2012

Re: KOME i KAKO?

Zahtev za promenu postojećeg izbornog sistema u Srbiji treba uputiti Evropskom parlamentu, Evropskoj komisiji i Evropskom savetu.


Kako je tebi dobro, jbt
:)
jasminas jasminas 11:45 20.04.2012

Re: KOME i KAKO?

Saša Radulović
Aman Filipe. Ne znam ni gde da počnem. Aman.



Kada bi g. Filip uspeo da napiše bar jedan komentar bez nekoliko uzvičnika ovde kod tebe na blogu ja bih bila presrećna.

Izvini Saša što komentarišem osobu a ne mišljenje (znam da ti to ne voliš) ali nisam mogla da se suzdržim ovog puta.
bezimena_vestica bezimena_vestica 22:20 18.04.2012

Budimo realni...

Nas beli listic nece nista promeniti jer je Srbija puna ljudi koji vape za promenama, a koji nemaju ceo zivot pred sobom da ih docekaju, oni koji pamte bolja vremena... e oni ce glasati za nekog od lidera u cijim lazima vide svoj ideal. Vise nam ne treba hleb nasusni. Sada je to nada.
Dr M Dr M 22:47 18.04.2012

Re: Budimo realni...

Nas beli listic nece nista promeniti jer je Srbija puna ljudi koji vape za promenama,


Dobrodošla na blog.


Obzirom da si se tek danas uključila, verovatno će Ti biti interesantno da pročitaš i jedno jeretičko mišljenje. Neka Te ne mrzi da pročitaš i komentare..

http://blog.b92.net/text/19214/Bojkot-je-samoubilacko-resenje/#komentari

Ostali su već čitali, pre skoro pola godine.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:08 18.04.2012

Re: Budimo realni...

Ta farsa sa belim listićima je isticanje bele zastave.
Kao da ste platili ulaznice za nameštenu utakmicu, a onda na stadionu pocepali te skupo plaćene karte.
Treba najpre obezbediti da utakmica bude fer i NENAMEŠTENA.
Da se poštuju pravila slobodnog nadmetanja.
Dr M Dr M 23:16 18.04.2012

Re: Budimo realni...

Treba najpre obezbediti da utakmica bude fer i NENAMEŠTENA


Nemoguće, ljudi vole nameštaj..

Vidiš koliko se bore za fotelje..

Da se poštuju pravila slobodnog nadmetanja.


Poslušali Te, Dačić već istakao tender, početna cena...Premijer!

LDP, poč. cena...policija i odbrana.

Vidiš kako si uticajan!
aleksic_milan aleksic_milan 10:04 19.04.2012

za poništen glasački listić

ja sam za "ove" glasao od 1996, ali je dosta sa tim. za druge neću glasati jer su ili gori, ili isti. spustiću išaran listić.
dvoumio sam se da li da ovo dole napišem, ali sveže mi je, pa evo 2 od brojnih razloga zbog čega neću glasati:
-primer 1 sam sinoć čuo:
moji bliski prijatelji imaju dvoje dece. troipogodišnje dete žele da upišu u vrtić. u gradu Novom Sadu raspisano je šest mesta na konkursu za upis. ŠEST mesta u gradu od 350.000 stanovnika!!!!!!!!!!
evo ga zvanični link: http://www.predskolska.rs/docs/konkurs/slobodna_mesta_za_konkurs_2012_2013.pdf
ali, svake godine svaki vrtić upiše bar nekoliko grupa u tom uzrastu. međutim, sva se mesta dobijaju ili preko veze ili mitom! moji prijatelji imaju "jaku vezu". tako su pre koju godinu upisali i starije, petogodišnje dete. međutim, veza nije bila dovoljno jaka da se upišu u jedan od nekoliko limanskih vrtića gde žive, već dete voze svakodnevno u sasvim drugi kraj grada.
i tada je na konkursu bilo raspisano samo desetak mesta.
-primer 2
jedna od mojih daljih sestara 5-6 godina je na određeno radila u pretškolskoj ustanovi, u radu sa najmlađim uzrastom. radila je po okolnim novosadskim selima. direktno joj je rečeno da posao za stalno u Novom Sadu košta 8000 evra, a na selu 4.
prošle godine je platila, i na prvom sledećem konkursu dobila je posao za stalno. pouzdano znam, jer su njeni roditelji od mojih pozajmili deo novca.

to su dva, od ko zna koliko primera bahaćenja, korupcije i bezobrazluka. ja ne mogu da trošim svoj život jurišajući na vetrenjače, ali neću više glasati za njih.
nastradamus nastradamus 11:06 19.04.2012

Re: za poništen glasački listić

Nažalost u pravu si. Na sreću skapirao si (za tebe) na vreme. Rešenje je - otići odavde bilo gde. Gde god da odeš biće bolje.

Ja sam lično gajio nadu predugo. Danas imam 40 god. Stvorio sam porodicu. I ja i supruga radimo. Imamo stalno zaposlenje, ali... Ne upuštajući se u probleme vezano za dobijanje posla (prava borba sa vetrenjačama), živimo od danas do sutra. Nigde ne idemo i ne izlazimo, zbog svojih ''dobrih'' primanja. Nesposobni smo kuću da održavamo (koju sam nasledio od dede). Da sam podstanar tek bi se zakitio.O letovanju i zimovanju ne razmišljamo. Nemamo s'čime. Na ivici smo bede. Kakvu mi perspektivu vidimo? Od koga? Od onih koji su zaslužni za situaciju u koju su nas doveli? Svoju decu vaspitavam u duhu nekadašnje parole MEGATRENDA: Završi školu i pali ! A šta će to za državu da znači za 10-tak godina, baš me briga. Kako radi tako će i da prođe. Sve najbolje Ti želim.
inco inco 11:56 19.04.2012

Re: za poništen glasački listić

Dakle imamo slucaj tvojih bliskih prijatelja koji koriste veze i vezice (doduse ne dovoljno jake, sto je izgleda problem), i tvoju dalju sestru koja koristi mito (u dosluhu sa svojim roditeljima, a uz pomoc tvojih) - i kao slagvort, navodis da je problem u bahacenju, korupciji i bezobrazluku u kome tvoji bliski prijatelji i dalji rodjaci ucestvuju? Znaci ok je juriti veze i davati mito, a nije ok biti veznik i primati mito? I za to su, naravno, kivi politicari pa za njih vise neces glasati?

E taj mentalitet nas je i doveo na ovu stranputicu. Sto svako gleda u svoje debelo crevo ne razmisljajuci ni o cemu drugom. Sveli se ljudi na protocni bojler pa se jedino bune kad malo pritisak opadne, al' cim se nadje nacin da se protok kroz debelo crevo nastavi onda vise problema nema...

Krivi vam politicari, je l' te? A ko je te politicare doveo na vlast? A ko je te politicare vaspitavao, obrazovao i na sve druge nacine skretao i moldovao da postanu to sto jesu? Pali s Marsa, a? Instalirali ih Brisel, Vatikan, Komiterna... Oni su neljudi i mufjuzi, a mi smo ljubicice malene koje mrava zgazile ne bi. Nema veze sto bi, odokativno, 90% nas verovatno bili gori i od ovih, nego nismo u prilici pa onda iz genetski nam usadjene zavisti seruckamo okolo.

Vest: Uhapsilo tog-i-tog za proneveru te-i-te-sume / dilovanje toga-i-toga / pokusaj ubstva, pa ga pustilo da se brani sa slobode.
Vecina komentara: A meni pisalo kaznu sto se nisam vezao / komsiju mi uhapsilo zbog paketica Marijane / brata mi osudilo zbog kafanske tuce

Vest: Uhapsen/osudjen <domaci koljac-heroj po izboru> zbog masakra/ratnog zlocina/genocida nad <neprijateljski narod>
Komentari: A Jasenovac / Gradiska / Bratunac / Kravice / kuku-si-ga-nama / mrze nas / zavera / Vatikan / CIA

etc.

I to pise toboz' obrazovana i iole informaticki pismena manjina koja na B92 dolazi (a i uprkos Dragani Mirkovic, Golemog Brata i 'Srebrenica, genocid ili ne?', B92 se jos uvek percipira kao nekakav anti-srBski medij), moz' misliti kako prosecan puk razmislja. Odnosno kakav deficit u tom bioloskom procesu ima.

Pa 'bem mu misa, mi bre zivimo deset puta bolje nego sto zasluzujemo. Ko da smo na <vas omiljeni imaginarni prijatelj> krempite i Nutelu bacali. I jos mislimo da zasluzujemo i bolje od ovoga? Kako, ako bi neko mogao da mi objasni? Kojim to mehanizmom se od fekalija naprave profiterole? Koji ce to vozviseni vozd da se pojavi iznenada i resi stvar, a da pritom ne pobije jedno 80% nas? Sad, neko ce polemisati da to mozda i nije tako lose jer ce tih 80% nas i ovako i onako izumreti, pa bar da se ne koci ostatalih 20-ak procenata, al' cenim da nikome to nije ideja `boljitka` ovde.

I da ne pomislite da pljuckam sa visine - javno priznajem da nisam ni ja mnogo bolji od 'nas' - umesto da radim jerbo deadline prodje davno, davno, ja ovde bistrim politiku i prosipam zuc savrseno svestan da sve ovo ide uz vetar dok kerovi pevaju odu Mesecu, al' me skribomansko-prokrastinatorska zica sprecava da radim nesto korisno, za promenu, i time direktno uticem na sopstveni boljitak. Ipak cu si dati mali kredit superiornosti u odnosu na priprosti puk time sto sam svestan i svojih mana, i cinjenice da kad me sutra ribaju za probijanje dedlajna necu kriviti ni Sasu, ni vas ostale cenjene kolege komentatore, ni politicare, ni svetsku zaveru - vec sebe i iskljucivo sebe.
hajkula1 hajkula1 14:23 19.04.2012

Re: za poništen glasački listić

aleksic_milan
ja sam za "ove" glasao od 1996, ali je dosta sa tim. za druge neću glasati jer su ili gori, ili isti. spustiću išaran listić. ...



To je legalno i legitimno.

Ćutanje je znak odobravanja.

Ne glasanjem, išaran listić, neizlazak na izbore je ćutanje, u konačnici odobravanje i podrška, poklanjanje glasova jačem.


blade.runner blade.runner 12:13 19.04.2012

beli listic - slaba vajda

beli glas bvseg ds glasaca = glas za tomu iz indirekta!

scenario: nevazecih listica 20%... i...? vest obidje svet, cnn pise o kuriozitetu, par analiticara ukaze na ocigledno, nvo predstavnici to potvrde kod olje beckovic. ali svakog cuda tri dana dosta, javnost zaboravi kao sto je zaboravila i dacica devedesetih i tomu i vucica devedesetih. vladu, upravne odbore, agencije i ostalo formiraju isti ljudi i njihova rodbina, novi stari predsednik zestoko najavi promene, tresce se malo gora, ali mis iz poslovice ce se neminovno jedino roditi.

ovo je zemlja gde se stvari menjaju silom, a ne tihim otporom koji nece niciju fotelju zatresti. setimo se samo reorganizacije vlade aka. pr poteza za spasavanje rejtinga. ko je tu nastradao - dinkic koji je isao uz dlaku zbog sps-a, i JEDINA sposobna ministarka, prof. dragutinovic, koja nije imala politicku podrsku za dobre ideje koje je imala.

- nama treba ODGOVORNOST! ne mogu vucic i toma da budu legitiman izbor! ni dacic! ne posle devedesetih. ni po cenu promene vlasti! me mogu! moraju da snose odgovornost! jedino se tako menja sistem! ne moze dinkic da izlazi sa decentralizacijom - novim zecom iz sesira, kada se napromasivao! ne moze ds da vlada sa katastrofalnim ekonomskim rezultatima! ni kostunica sa paljenjem ambasada i lopovskom vladom!

- nama treba postovanje INSTITUCIJA! nisu svi politicari isti! biti poslanik je cast i odgovornost. ne treba blatom na svakog ko se uhvati politike. novi ljudi su nam NEOPHODNI, a za to je neophodno vracanje ugleda politici.

savetujem svima da dobro pogledate listu, nemojte birati manje zlo, nemojte birati one koji su potroseni. ali birajte.

licno, ja ne mogu da glasam fasiste i populiste, ako to znaci da mi ostaju stranake manjina - neka bude tako. veci ce problem biti veliki broj glasova male stranke sa eventualno novim ljudima koji imaju smislen program nego beli glas koji je glas za tomu iz indirekta. i pri tom treba biti obazriv, nikakave dveri, nopo ili ostale profasisticke stranke u jagnjecoj kozi.
nastradamus nastradamus 13:53 19.04.2012

Re: beli listic - slaba vajda

Hmm... Znači rešenje je LDP? Možda bih i ja tako mislio da nisam imao (nažalost) iskustva sa skoro svim strankam kroz lične razloge - neka borba. Nije u pitanju učlanjivanje u stranku pa preletanje iz koristi u drugu i sl. Nebitno je sad to. Hoću da kaže da samm poučen ličnim iskustvom video, da sem PRIČE ništa drugo nemaju različito. I sve te priče su na neki način lepe i optimističke, prkosne i realne. Ali... ljudi moji, koliki je ljudski vek? Kada ću ja da doživ to BOLJE SUTRA? I da, da se razumemo, ja sam nešto i činio za ovu DRŽAVU!!! Borio se za nju na raznim poljima, da ne mislite da sam jedan od mnogih, koji samo pametuju a ništa konkretno ne radi. I? Od svega toga imao sam samo štete. Evo nabio sam u d..e 40 godina i ništa nisam video od života. Gde sam bio, šta sam radio - NEMAM POJMA. Ode mi život, u šta ???? Alo, da sam čistio WC-e po nekim evropskim gradovima bolje bi živeo. A sa druge strane pogledajte šta rade političke elite. Mrzi me da nabrajam, valjda su to do sada svi videli. To su toliko velike pare u pitanju da jednostavno ne može da se sakrije. Muka mi je od svih. Naravno, ko je kriv za sve? NAROD, tačno !!! Oćeš da daš legitimitet bilo kojoj stranci? Izvoli izađi na izbore. To je tvoje ustavom zagarantovano pravo. A GDE JE MOJE PRAVO NA NORMALAN ŽIVOT ???!!! Koga da pitam to ? Šta da radim/o?

Mislim da je prvi korak to, kad smo se već našli (dozvolili sebi da se nađemo) u takvoj situaciji, izrazimo svoje NEPOVERENJE! Svi su se do sada unazad par decenija izređali na vlasti. I? šta su uradili? Čak smo ratovali sa najmoćnijim državama na svetu. Ne kažem da je ta druga strana u pravu, ali zašto smo se našli u takvoj situaciji? I tako dalje i tako dalje...

Slažem se da treba izaći na izbore i poništiti svoj glasački listić tako što ćete im napisati po neku želju, posle čega će Vam, makar na kratko, biti lakše.

Drugi korak... bolje da Vam ne iznosim, jer sam ubeđen da je to jedino rešenje, a mogao bih zbog toga i da imam još BONUS problema. Ko je razumeo - shvatiće.
hajkula1 hajkula1 15:21 19.04.2012

Re: beli listic - slaba vajda

Buna protiv dahija, revolucija al francuska, seča glava, vešanje na Terazijama i taj rad.

Pisala

nastradamus nastradamus 15:54 19.04.2012

Re: beli listic - slaba vajda

Eto, shvatila. Ali nam treba veliki broj, jer ova bagra može se samo motkom najuriti - u to sam ubeđen
blade.runner blade.runner 22:31 19.04.2012

Re: beli listic - slaba vajda

LDP je na listi sa SPO koji takodje nosi teret promasaja, teskog nacionalizma, i burazerskog deljenja poslovnih prostora. uz to, LDP je poput ekstremnog krila DS-a i posle izbora ce se naci u koaliciji sa istim. moj glas je suvise dragocen da ga dajem coveku koji po sopstvenom priznanju ima prljave ruke, a koga najblizi saradnici opisuju kao autoritarnog vodju. ne zelim da glasam manje zlo!

odgovornost!
nastradamus nastradamus 23:48 19.04.2012

Re: beli listic - slaba vajda

U ovoj maskaradi fale nam par bisera iz prošlosti. Evo ovaj bi se odlično uklopio za predstojeće izbore:



I sasvim sam siguran da bi se našlo dosta ''intelektualaca'' koji bi i posle svega opet naseli na istu šarenu lažu. Valjda zbog takvih, mi smo i danas tamo gde smo bili još pre 20 godina. ''Samo'' smo za toliko godina stariji. Sve ostalo su nijanse i sitnice.
nastradamus nastradamus 08:13 20.04.2012

Re: beli listic - slaba vajda

Uz ovog predloženog kandidata ide i muzički HIT:



Pa nek ide život !!!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana