Društvo| Moj grad

Белиде у жижи јавности

Srđan Fuchs RSS / 25.09.2012. u 10:31

да л' се полицијско-безбедносна структура, читај: nova vlast; разрачунава успешно са озбиљнијим, дрчнијим гласовима у опозицији, или шта је по среди, углавном након успешног елиминисавања Бики са сцене захваљујући невероватној ажурираности таблоидних медија - Бики је, руку на срце, нешто инсиниурала да су јој ДС-овци наместили пад око гудре док је она, вероватно кроз своје личне везе (Капичићеве?) у мурији успела да одложи обелодањење сурове истине да јесте куповала коку; сада је на ред дошао и Дебели Неша.

иако су поново таблоиди јурнули да обелодањују и самим тим већ довели у  упитност ваљаност објављене информације, нека мучна питања спрам Нешиног кондукта долазе на површину.

прво, овај Београђанин  који је добио по дандари је по ономе што се да закључити из писања претежно 92-ојке, дошо у Дачину кафану, о'ладио се од алкохола и затим стартовао Нешину 20-годишњу рођаку. мала пада у фрку, жали се Дачи, информација долази до Чанка који долази да реши ствар по кратком поступку, у свом фазону генетског наслеђа ако има зрна истине у таблоидима, невојвођански и некултурно крајње, грубом мужјачком силом, притом не ни сам него као ђана с помоћи два breakbone дјечарца. неколико је аспеката одвратности овде изражено, прво шта двадесетогодишњакиња ради на месту где мушкарци у годинама сумњивог бекграунда долазе да лочу, шта је очекивала да ће је тамо снаћи, мноштво добрих, љубазних младића? друго, налоканом пастуву у његовим наизглед шесдесетим годинама је дошло у тестисе да сахвата од свих управо двадесетогодишњакињу? извини Дачо, не знам да ли је твоја кафана стварно овако у пикап фазону, али тако делује у вестима.

 станка овде, у причи се појављују недоследности. зашто је девојче звало стрица а не оца да разреши ситуацију у коју се сама увалила  (оке, океј, она је отишла тамо само да пије, готиван јој је Дача, није желела да флертује, посебно не са задриглим маторим seem 2 b екс-дебеовцима). зашто се пребијени обраћа мурији тек у београду а не у новом саду где је добио по дандари? 

неке ствари се ипак чине аутентичним и додају још на одвратности целој гунгуластичности, namely приспеће Чанково у црном џипу, са или без младих снагатора, ми је гадно. гадни су ми ликови који кроз Србију језде у црним џиповима. значи да су обична мафијашка багра, и ништа друго. бајдвеј, уличним жаргоном, Белиде је пичкица ако је дошао да решава увреду фамилије фајтом са пијаном будалом не сам, већ у друштву снагатора. океј, нека су и били ту присутни снагатори чисто да држе леђа, али да не туче сам већ уз помоћ других? јадно, против дисциплине Закона Улице. ако не ни у чему другом, овде је пао као чкепс јадна ако се не туче сам.

последње, не и најмање, ако је стварно посегао за силом и нису му напаковали Momci sa Banjice, одвратна је онда та будућност Војводине коју Дебели настоји бог зна како да представи.

остаје ми да се искрено надам да су се то само пајкани на Бањоли позабавили Нешиним медијским имиџом и да он заиста није таква насилничка стока какав је дојам тренутно.

 

 

 

 

 



Komentari (425)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

8c_competizione 8c_competizione 14:37 25.09.2012

Re: OPA

Ko i Pedjica pre neki dan!
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:39 25.09.2012

Re: OPA

onaj je kazao da ga mlatio štapom
po glavi i onda naložio drugovima da ga dokusure...

Možda su nejaki pajtaši dohvatili štap pa dodatno obradili napasnika, koji već nije mogao da raspozna ko je jaki napadač a ko se iza njega šlepa.

Nisam to hteo da kažem.

Veseli Bil Klinton, koji je takodje nastradao zbog fletrovanja sa mladom gospojicom, nije ocrnjen (nedovoljno) što je uradio to što je uradio (da ne kažem sada šta je to uradio jezikom koji je upotrebio roštilj majstor, a koji vrlo mnogo volim da upotrebim - krenuće opet moralnopolitičkaredakcija), već što je odricao da je to uradio.

I ovde: da je bio muško kao što nije (a za šta ga je Srdjan prozvao), on bi rekao: da, umlatio sam kretena jer mi je napadao bratanicu (khm, khm). Ne, gospodin predsednik partije i narodni poslanik (nisam rekao "krmak" ) je izjavio u posebnoj poruci na Internetu (a i advokati su ga branili) da "nikoga nije napao", da "Pokušao sam da razgovaram s njim, ali je to bilo nemoguće, a pritom je i pao. Okrenuo sam se i otišao, jer je dalja rasprava bila bespredmetna. Ne znam šta je dalje s njim bilo". Čak, njegova partija je u zvaničnom saopštenju naglasila da "je s jednim gospodinom imao raspravu za kafanskim stolom, ali da nije bilo nikakvog fizičkog obračuna".

E, onda se popišao na sve i priznao da je junački izvukao mrtvog pijanog čoveka iz kola i udarao ga pesnicama.

Na kraju, ne bi li ga sažaljevali, morao je da naglasi da "Skupština me nije zaštitila već je ona sigurna kuća za ratne zločince, Ratka Mladića, Miladina Kovačevića...", da "je podneo ostavku na mesto poslanika u skupštini zato šta ga parlament nije uzeo u zaštitu zbog incidenta".

Evo, krenula mi suza...
gorstak92 gorstak92 14:49 25.09.2012

Re: OPA

E, onda se popišao na sve i priznao da je junački izvukao mrtvog pijanog čoveka iz kola i udarao ga pesnicama.

Čini mi se da ključnu ulogu ima samozadovoljni tvit Ikodinovića (policija ima idealnu priliku da sazna šta se desilo) + izjava Lešanovića da je išao kod svog prijatelja u kafanu.

Ako postoji snimak gde se vidi kako Čanak i ekipica skaču po pijancu onda je Čanku trula odbrana da ne zna šta se desilo.
E Dačo, Dačo...
Nikad biznismen od tebe.
Da je obrisao snimak (jbga, dok je vadio kasetu ispala mu u bunar) bio bi neko mudo u ministarstvu za sport Vojvodine.
Ovako je ostao čovek.


Ovaj Šaban baš liči na onog Šabana, a i tekst pesme je odgovarajući (pio je zbog njeeeeee, a sad više neeee).

Dopuna:
Milutin M
morao je da naglasi da "Skupština me nije zaštitila već je ona sigurna kuća za ratne zločince, Ratka Mladića, Miladina Kovačevića..."
Strašno koliko mu je ova izjava loša. Pa i Mladić i Kovačević imaju oganičenu slobodu kretanja. Prvi je u pritvoru, a drugi pravosnažno osuđen na xy meseci robije.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:12 25.09.2012

Re: OPA

Milutin Milošević


E, onda se popišao na sve i priznao da je junački izvukao mrtvog pijanog čoveka iz kola i udarao ga pesnicama.

Na kraju, ne bi li ga sažaljevali, morao je da naglasi da "Skupština me nije zaštitila već je ona sigurna kuća za ratne zločince, Ratka Mladića, Miladina Kovačevića...", da "je podneo ostavku na mesto poslanika u skupštini zato šta ga parlament nije uzeo u zaštitu zbog incidenta".

Evo, krenula mi suza...


A taj pijani ga je vredjao u kafani i "bratanicu mu hvatao za telo" ali se on nije setio tada da "brani cast porodice" ili, sto bi valjda svaki normalan covek uradio, da pozove policiju ... nego je otisao pa se vratio sa "nejakim" batinasima kasnije na parking. Tako da je ipak najverovatnija verzija prebijenog: batinasi su ga prebili a Canak je samo jos "junacki" dao svoj doprinos stapom...

Sto se tice "parlamenta koji ga nije zastitio" tu je vec Canak u pravu: trebalo je po hitnom postupku da donesu zakon (koji vazi retroaktivno bar nedelju dana unazad) po kome narodni poslanici imaju pravo da biju svakoga ako nadju za shodno - svojerucno i/ili preko batinasa koje sami ovlaste...


Milutin Milošević Milutin Milošević 15:21 25.09.2012

Re: OPA

svojerucno i/ili preko batinasa koje sami ovlaste...

Paz' šta kaže bivši poslanik:
"... Neki ljudi su se uključili..."
predatortz predatortz 17:44 25.09.2012

Re: OPA


Na kraju, ne bi li ga sažaljevali, morao je da naglasi da "Skupština me nije zaštitila već je ona sigurna kuća za ratne zločince, Ratka Mladića, Miladina Kovačevića...",


Koliko znam, Miladin Kovačević pouzdano nije ratni zločinac. Više mu ga dođe neki Čankov pajtos, sklon kafanskim tučama.

Znam da je ovo 'nabijanje maka na konac', ali ni Ratko Mladić nije ratni zločinac, nego osumnjičeni, sve do pravosnažnosti presude koje još ni u izgledu nema.
cassiopeia cassiopeia 17:47 25.09.2012

Re: OPA

Znam da je ovo 'nabijanje maka na konac', ali ni Ratko Mladić nije ratni zločinac, nego osumnjičeni, sve do pravosnažnosti presude koje još ni u izgledu nema.


E sad si ga ugasio
predatortz predatortz 17:52 25.09.2012

Re: OPA

cassiopeia
Znam da je ovo 'nabijanje maka na konac', ali ni Ratko Mladić nije ratni zločinac, nego osumnjičeni, sve do pravosnažnosti presude koje još ni u izgledu nema.


E sad si ga ugasio


Ne bi bilo prvi put na nahebem zbog istine
cassiopeia cassiopeia 18:04 25.09.2012

Re: OPA

predatortz
Ne bi bilo prvi put na nahebem zbog istine


Dosledan bio i ostao
dragan7557 dragan7557 19:48 25.09.2012

Re: OPA

expolicajac
alselone
Najfriskije vesti LINK.

Lider Lige socijaldemokrata Nenad Čanak saopštio je danas da je podneo ostavku na mesto poslanika u skupštini, zato šta ga parlament nije uzeo u zaštitu zbog incidenta koji se desio u Novom Sadu pre nekoliko dana.

Ako je istina da je podneo ostavku, ovo je mali gubitak za srpski parlament, ali velika pobeda demokratije u Srbiji


Ostavka je nevažeća!


Nije overio Sud!? Nije pravno valjan dokument!?

Da Sud nema potrebe da overava ostavke, znaju i deca ali zakonodavno telo nema pojma? A pravna služba Skupštine nema pojma da je Ostavka izraz slobodne volje? Pa od kada za izraz slobodne volje treba pečat suda?

Naravno Čanak je zgužvao Ostavku demonstrativno pred novinarima, zato što ga Skupština nije zaštitila, jer je premlatio nekog.

E sad onaj što Velji Iliću udeli neku ćušku, dobi ekspresno dve godine robije!

Sada još da počne praksa overavanja Otkaza u sudu i sve je u redu, a ne bi škodilo da "Savremena Administracija" štampa gotove obrasce Ostavki, pošalje u Sud ovi zavedu i lupe pečat Suda. Onda se kao i ranije friško gotove Ostavke drže u fijocama i izdaju i povlače, čitaj pokazuju narodu po potrebi.

Eto Čanka nazad kao da se ništa nije ni desilo, džabe trošimo virtualni prostor.

cerski
dragan7557 dragan7557 19:51 25.09.2012

Re: OPA

gorštak:
Kakve bre sapunice?


Prljave, bre!

cerski
automatic automatic 19:55 25.09.2012

Re: OPA

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:20 25.09.2012

Re: OPA

predatortz


Koliko znam, Miladin Kovačević pouzdano nije ratni zločinac. Više mu ga dođe neki Čankov pajtos, sklon kafanskim tučama.



Ne bih ja izjednacavao Kovacevica i Canka i njihova dva slucaja - Cankov je neuporedivo tezi i durstveno opasniji. Kovacevic je upao u tucu zato je stitio neku devojku i iako nisam pratio taj slucaj, u njegovom slucaju sigurno je veliku ulogu igrao afekt a i nesposobnost da proceni delovanje svojih udaraca (ta opasnost postoji u svakoj tuci). Evo ja se nisam nikad u zivotu pobio u kafani ili bilo gde drugde (ne racunam kad sam bio klinac) ali verujem da bi to moglo da mi se desi ako bi neka pijandura pokusala da mi maltertira (pipa ili nesto slicno) cerku, zenu, sestru, bratanicu. I verujem da bi se slicno desilo vecini ljudi. Naravno da bih prvo potrazio zastitu sluzbenih lica - ali to nije uvek moguce, niti su oni uvek dovoljno brzi.

Cankov slucaj je sasvim drugaciji: isplanirano kriminalno delo. Kao prvo, on je lazov i manipulator: iako tvrdi suprotno, uopste nije stitio tu "bratanicu" niti se potukao u pokusaju da je zastiti, nego je presao prego svega i napustio kafanu (cak procitah i da se pozdravio - ne znam sa kime). Znaci tu nema ni trunke mogucnosti da je u pitanju neki afekt. Nego je hladne glave organizovao batinase, sacekao "zrtvu" i onda ga zajednicki prebili za osvetu (nema tu vise nikakve "zastite" ). I to je uradio kao pravi kriminalac ili mafijaski bos - uzeo je "pravdu" u svoje ruke - normalan i pristojan gradjanin bi se obratio organima reda.

Ali to je bilo i ocekivati kad je Canak u pitanju - on se javno hvalio prijateljstvom sa vodjom zemunskog klana za Vojvodinu ciji su mu ljudi u nekim situacijama odrzavali red u Novom Sadu (dok je bio na vlasti). Uostalom on se i ne tako davno ponasao kao najgori siledzija vozeci motorne sanke po pesackoj zoni - u Srbiji ima svakavih politicara ali meni ne pada ni jedan drugi napamet ni sa pribliznom dozom bahatosti i siledzijskog ponasanja.

Ono sto mene ostavlja bez teksta je: kako je politicar sa takvim ispadima u svom CV-u mogao da dobije onoliko glasova koliko ih je on dobio na zadnjim izborima? Zar je moguce da imao toliko ekstremista u Vojvodini kojima se takvo siledzijstvo i tako javna i otvorena bliskost sa organizovanim kriminalom svidja - ili im bar ne smeta? Sto se mene tice on i nije glavni problem posto takvih ludaka ima uvek i svuda - neuporedivo su krivlji oni koji su ga birali.

A posebnu tezinu ovom njegovom ispadu daje cinjenica to sto se radi o coveku koji bio u u vrhovima vlasti a i (do)sada je narodni poslanik - znaci covek odgovoran i duzan da nama obicnim gradjanima obezbedi da nas drzavni organi zastite od raznih napasnika. A on sam sprovodi "pravdu" na svoju ruku kao zadnji kriminlac. Uzas! Kad vidim takve slucajeve pitam da li ima smisla da uposte i pomisljam da se ikad (pod stare dane) vratim u Srbiju da zivim u njoj...

ps. sa Cankovim slucajem se moze uporedjivati samo Seseljeva "kora od banane" - ali je cak i u tom slucaju Canak mnogo gori: ako se dobro secam, Seselj bar nije ucestvovao licno u batinanju...

pps-edit. Ubedjen sam da se Miladin Kovacevic bezbroj puta pokajao za ono sto je uradio. Kod Canka nema ni trunke kajanja ... ako se i kaje onda verovatno sto to sto je uradio nije uradio tako da nema nikakvih svedoka niti dokaza...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:29 25.09.2012

Re: OPA

Canak mnogo gori: ako se dobro secam, Seselj nije ucestvovao licno u batinanju..


I bio mnogo iskreniji

Kao svoju odbranu je naveo apsolutnu nesuvislost (nekoliko puta se okliznuo na koru od banane) u koju niko nije mogao da poveruje, niti je on to rekao da bi neko u to poverovao.
Seselj jeste bio bahat, ali u tom slucaju nije bio lazov, jer to sa bananom i nije bila laz vec pre priznanje.

Canak je prvo lazov, on pokusava da plasira realno mogucu situaciju u nadi da ce mu ta laz proci, a onda i pic**ca koja bi da malo bude principijelna pa da podnese ostavku, ali malo i da je ne podnese jer mu se bas svidja da bude poslanik, pa se kao ljuti na nekog i cepa svoju ostavku.
freehand freehand 21:33 25.09.2012

Re: OPA

Canak je prvo lazov, on pokusava da plasira realno mogucu situaciju u nadi da ce mu ta laz proci, a onda i pic**ca koja bi da malo bude principijelna pa da podnese ostavku, ali malo i da je ne podnese jer mu se bas svidja da bude poslanik, pa se kao ljuti na nekog i cepa svoju ostavku.

I ja sam uvek mislio da je Šešelj super tip, al me bilo blam da to kažem.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:35 25.09.2012

Re: OPA

I ja sam uvek mislio da je Šešelj super tip, al me bilo blam da to kažem.


Ako biti iskreniji od Canka znaci biti super tip, onda je Seselj super tip.
freehand freehand 21:38 25.09.2012

Re: OPA

hoochie coochie man
I ja sam uvek mislio da je Šešelj super tip, al me bilo blam da to kažem.


Ako biti iskreniji od Canka znaci biti super tip, onda je Seselj super tip.

Ok, valjda ti je laknulo da su sve maske pale.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:46 25.09.2012

Re: OPA

freehand
hoochie coochie man
je Seselj super tip.

Ok, valjda ti je laknulo sa su sve maske pale.


Pa i nije mi laknulo.
O Canku i nisam imao previsoko misljnje, ali dok mu nije maska savim pala imao sam makar malu nadu da negde gresim kad je on u pitanju.

Canka pamtim po jednom fantasticnom duelu upravo sa Seseljom, negde tamo pocetak dewvedesetih, dok je jos imao onu grguravu kosicu, i mislim da je bio prvi koji je uspeo da razbuca Seseljevu recitost i da ga iznervira pred kamerama.
Od tog izrazito pozitivnog utiska Canak je, sto se mene tice, isao samo silaznom putanjom i dogurao je dovde.

i najvaznije,
Taj manir Fri, da se svrstavas iza nekih licnosti, pa je po tom principu obavezno da u se sporu Seselj Canak uvek bude na starni Canka mene ne zanima.
Ja pokusavam da sledim principe.



freehand freehand 21:52 25.09.2012

Re: OPA

Ja pokusavam da sledim principe.

Koje ti principe slediš, majke ti?
I bio mnogo iskreniji

Kao svoju odbranu je naveo apsolutnu nesuvislost (nekoliko puta se okliznuo na koru od banane) u koju niko nije mogao da poveruje, niti je on to rekao da bi neko u to poverovao.
Seselj jeste bio bahat, ali u tom slucaju nije bio lazov, jer to sa bananom i nije bila laz vec pre priznanje.

Ovo je princip?

predatortz predatortz 21:56 25.09.2012

Re: OPA

freehand


Ako ja uporedim Hitlera i Musolinija, pa kažem da su Musolinijeve metode bile za par nijansi suptilnije, znači li to da sam Musolinijev sledbenik?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:57 25.09.2012

Re: OPA

Ovo je princip?


Princip da lazova nazovem lazovom.
Canak jeste a Seselj nije lagao kada su drugog, oni ili njihive gorile, tukli.
maksa83 maksa83 21:58 25.09.2012

Re: OPA

Ja ne mogu da verujem ljudi čime se vi bavite, a nalazimo se pred regularnim ambisom!

freehand freehand 21:59 25.09.2012

Re: OPA

a Seselj nije lagao kada su drugog, oni ili njihive gorile, tukli.

B'ate... Dvojka.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:02 25.09.2012

Re: OPA

B'ate... Dvojka.


Vazi,
A ako te zamolim da ti kazes koje ti princiope sledis. hoces li mi uciniti tu cast?
Naslucijem princip idola, gresim li?
A idola imas, izgleda, vise, Tadic pa evo i Canak.
Smatras da se uvek mora biti na njihovoj strani pa ma sta da urade ili kazu.
freehand freehand 22:04 25.09.2012

Re: OPA

predatortz
freehand


Ako ja uporedim Hitlera i Musolinija, pa kažem da su Musolinijeve metode bile za par nijansi suptilnije, znači li to da sam Musolinijev sledbenik?

Ti si, čini mi se, pravednički tražio da se tvojih reči manem?
A sad bi opet da preskočiš Karadžića, Caricu, Krajišnika, Tolimira, Krstiča, Mladića i da sa Musolinijem uporediš Čanka?
I nije te ni malo sramota?
freehand freehand 22:06 25.09.2012

Re: OPA

hoochie coochie man
B'ate... Dvojka.


Vazi,
A ako te zamolim da ti kazes koje ti princiope sledis. hoces li mi uciniti tu cast?
Naslucijem princip idola, gresim li?
A idola imas, izgleda, vise, Tadic pa evo i Canak.
Smatras da se uvek mora biti na njihovoj strani pa ma sta da urade ili kazu.

Ma samo se ti Šešelja drži, dobro ti je to i sve je popularniji taj retro, bre. Nemoj da se uzbuđavaš ništa.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:09 25.09.2012

Re: OPA

Ma samo se ti Šešelja drži,

A ti to tako citas?
Pa dobro, citaj ako ti se tako svidja
(ili bih ja sad trebao da se pravdam? :))
Nego, jel ti zaista ne shvatas sta se pise ili ti tako doslo da se pravis naivan?
Vidim ne kapiras sta ja pisem, ne kapiras da niko nije Canka poredio sa Musolinijem...
sta je u pitanju?
predatortz predatortz 22:11 25.09.2012

Re: OPA

A sad bi opet da preskočiš Karadžića, Caricu, Krajišnika, Tolimira, Krstiča, Mladića i da sa Musolinijem uporediš Čanka?


Nemoj da preskačemo.
Hajdemo redom:
Kad si počeo da ih kritikuješ? Koliko znam, vi demokrate nas podržaste kad nam je najteže bilo. Dođe Zoki kad su mnogi u mišje rupe pobegli...

Čanka sa Musolinijem?

Nije Čanak taj kalibar. Ma šta ja mislio o Musoliniju, on je bio veliki igrač. Čanak je više za vašare...

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:16 25.09.2012

Re: OPA


freehand
Ma samo se ti Šešelja drži,


bedno.

p.s.
ovako isto sam odreagovao i kada je svojevremeno baš tebe Free, Gorran2 okarkterisao kao Hitlerovog sledbenika, samo zato što si gajio izvesne sumnje po pitanju (nekada) zvanične partizanske dogme. Ako ti ne možeš da vidiš sličnost između te dve situacije, šta da ti radim.
freehand freehand 22:21 25.09.2012

Re: OPA

Čanka sa Musolinijem?

Nije Čanak taj kalibar. Ma šta ja mislio o Musoliniju, on je bio veliki igrač. Čanak je više za vašare...

Ahm... Ok. Šta ti je, onda, značio onaj Musolini (veliki igrač)?
Sa kim si ga poredio?

Neki ozbiljni istoričari kažu da je upravo on bio operetni pajac koga je istorija izbacila u prvi plan, pa ga onda Oto Skorceni vadio iz ograđenog prostora, a onda potpuno opravdano završio obešen za jajca, na sred trga?
A ako se skoncentrišem na tvoje umereno-radikalske paškvile i počnem zaozbiljno da ti odgovaram - nećeš da kukaš i da tražiš da te ostavim na miru, zato što te uporno i bezobrazbno citiram?
predatortz predatortz 22:30 25.09.2012

Re: OPA

Ahm... Ok. Šta ti je, onda, značio onaj Musolini (veliki igrač)?
Sa kim si ga poredio?


Ako treba da crtam, pokušaću:

Ako neko kaže da je Šešelj u sličnoj situaciji postupio poštenenije od Čanka, znači li to da je Šešeljevac?
Bez namere da se svađam, ne ličiš mi na nekoga ko ne može da shvati tako jednostavne stvari. Mislim da to radiš namerno.
Šta ti je cilj, zbog čega to radiš - ti znaš.



A ako se skoncentrišem na tvoje umereno-radikalske paškvile i počnem zaozbiljno da ti odgovaram - nećeš da kukaš i da tražiš da te ostavim na miru, zato što te uporno i bezobrazbno citiram?


Ja jesam radikalan u nekim stavovima. To je , prvenstveno, pitanje Republike Srpske. E sad, što će tu neko naći vezu sa radikalima, Koštunicom, SPS, SDS, Dodikom pa me prozivati da sam čas ovaj, čas onaj... Ja tu ništa ne mogu. I neću...
freehand freehand 22:33 25.09.2012

Re: OPA

bedno.

Ok je to vrabac. I sigurno si u pravu.
Što znači da je moje čitanje potpuno pogrešno kad vidim da se Čanak upoređuje sa Šešeljom, i to tako da je Šešelj u stvari bio iskren i ok tip, i da je mlaćenje advokata posle emisije čovek mogao i da razume, i da on (fini Voja) u stvari, nije ni lagao jer možda nije ni znao šta se tamo dešava.
Evo čujem da je i Velja samo šutnuo fasciklu.
A pravi je zlikovac ovaj Čanak što jadne i nevine debeovske provokatore mlati na pravdi Boga. I da je pravde - trebalo ga je odmah, još devedesete provaliti i odstraniti. Da, da, svi smo bili slepi kod očiju...
Eto, izgleda da nam se poimanje bednog razlikuje.
Al to svakako nije razlog da se ti zabrineš.
freehand freehand 22:40 25.09.2012

Re: OPA

Ja jesam radikalan u nekim stavovima. To je , prvenstveno, pitanje Republike Srpske. E sad, što će tu neko naći vezu sa radikalima, Koštunicom, SPS, SDS, Dodikom pa me prozivati da sam čas ovaj, čas onaj... Ja tu ništa ne mogu. I neću...


Koliko znam, vi demokrate nas podržaste

Šta glumiš ti?

Ako treba da crtam, pokušaću:

Ako neko kaže da je Šešelj u sličnoj situaciji postupio poštenenije od Čanka, znači li to da je Šešeljevac?

Dobro. Koga si uporedio sa Hitlerom a koga sa Musolinijem? Nacrtaj još jednom, molim te.
Šta ti je cilj, zbog čega to radiš - ti znaš.

Ja tu ništa ne mogu. I neću...

I ne patetiši, majke ti.
Ili ako baš ne moraš.

predatortz predatortz 22:45 25.09.2012

Re: OPA


Dobro. Koga si uporedio sa Hitlerom a koga sa Musolinijem? Nacrtaj još jednom, molim te.


Čoveče, nikoga nisam uporedio sa Hitlerom i Musolinijem.

Pitao sam te prosto pitanje:

Ako kažem da su Musolinijeve metode bile suptilnije od Hitlerovih, znači li to da sam Musolinijev pristalica?

Znači li da je HCM Šešeljevac, ako je čovek ustvrdio da je Šešelj nastupio poštenije nego Čanak?

Zašto to ne može biti samo nečije mišljenje? Zašto odmah ljude svrstavaš u neke tabore?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:46 25.09.2012

Re: OPA

freehand


Pazi, za mene su Čanak i Šešelj na istoj polici još od devedesetih. Sa ovim prvim sam imao prilike da razgovaram za vreme stud. protesta devedeset druge i bio prilično zgađen njegovim manipulativanim tehnikama. Sa ovim drugim nikada nisam razgovarao, mada sam ga baš negde u to isto vreme gađao jabukama pa on onda vadio pištolj na mene i ostale (priznajem, huliganski smo se poneli, mladost ludost).

Što se tiče ovog Leša, već rekoh da mi neki inače vrlo miroljubivi ljudi, mnogo smireniji od npr. mene, rekoše da šta god da je bilo ta džukela zaslužila batine.

Što se tiče fizičkog obračunavanja u kafani sa bezobraznim skotom koji provocira, i sam imao par takvih ekscesa sa sve privođenjem. Al jebiga, ja nisam političar niti ću biti.

Ali nije sve to bila poenta mog komentara. Ti si krajnje maliciozno HCM-a doveo u vezu sa jednom političkom opcijom za koju je po svemu što je do sada napisao na blogu jasno da joj ne pripada. I to si, ubeđen sam, uradio svesno i sa namerom.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:54 25.09.2012

Re: OPA

Fri
Odvano se citamo ovde i zaista je tesko poverovati da ti ne razumes.

Necu crtati, vec cu zbog uvazavanja tebe pokusati da isto kazem drugim recima, pa ako i dlaje budes terao kao do sad, ne ostaje nista drugo nego da prihvatim da imas poseban, mnogo vazan razlog zbog koga pises ovo sto pises, iako znas da se to kosi za zdravom pamecu.

Nigde i nikada nisam rekao da je mlacenje advokata nesto sto moze da se razume i da je Seselj ok tip.
Rekao sam da Seselj i nije krio da je on (ili neko po njegovom nalogu, svejedno) isprebijao Barovica.
On je cak bahato rekao, jesam i sta mi mozete.
Rekao je to na nacin da se njegove doslovne reci (kora od banane) nisu ni mogle prihvatiti bukvalno,. i veoma lako je bilo svakome da shvati sta se zapravo desilo.
On jeste bio osion, jeste bio bahati razbojnik koji je uzivao otvorenu ili prikrivenu zastitu rezima, pa je zbog toga mozda i mogao tako da se ponasa, jeste bio sve to ali nije lagao.

Za razliku od njega Canak bezocno laze o tome kako je on pokusao da razgovara a kad je video da je ovaj pijan on je otisao, a ne zna sta se desilo kasnije.
To je ocigledan pokusaj da se slaze, da se pretstavi realno moguca situacija kako bi se spasao odgovornosti.
To je cista klasicna laz i nista drugo. Canak je lazov.

Prevoditi temu da li je Barovic castan advokat a Lesanovic debeovski provokator je pokusaj zamene teza, ili zastupanje stava da postoje ljudi koji smeju da tuku, i oni kojima to nije dozvoljeno, i da postoje oni koje je dozvoljeno udarati i oni koje nije dozvoljeno tuci.

Niti je Seselj smeo da udari Bravovica niti Canak Lesanovica, tu su oni, Seselj i Cnak, isti, oba su uradila nesto sto nisu smeli.
Razlika je u tome sto Seselj nije krio da je to uradio, a Canak je pokusao da sakrije.
Tako je to Fri, mnogima je to, vidi se, jasno ali ako ti moras da nerazumes ja te razumem.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:59 25.09.2012

Re: OPA

Ali nije sve to bila poenta mog komentara. Ti si krajnje maliciozno HCM-a doveo u vezu sa jednom političkom opcijom za koju je po svemu što je do sada napisao na blogu jasno da joj ne pripada


A ja sam siguran da to Fri vrlo dobro zna.
Sto radi ovo sto radi nemam pojma, ali valjda on zna.
freehand freehand 23:21 25.09.2012

Re: OPA

Sto radi ovo sto radi nemam pojma, ali valjda on zna.


I ja verujem da ti znaš zašto radiš to što radiš.

Al hajd, pošteno je da pre povlačenja iz ove besmislene rasprave i ja kažem šta mislim:
Čanka su kao poslednjeg diletanta i budalu namestili na najgluplju moguću foru.
Da,naravno da treba da odgovara za sve što sud (ne čkepi gnjile iz Kurira po nalogu Šefa svih tajnih i najtajnih službi) utvrdi da je učinio.
I politički da odgovara jer se ispostavilo da je obična gluperda koju izrade sitni žbirovi na kafanske smicalice.
A porediti Čanka sa Šešaljom na osnovu pisanja Kurira...
HCM, šta da ti kažem sem da nam je razočaranje obostrano. Eto, tebi je lakše jer opravdanje za moje reči uvek možeš da nađeš u tom fantastičnom otkriću do sada nepomenutom uverenju i krunskom dokazu mog nevaljalstva - da radim za nekog ili za nešto.
Eto, ja se, na primer, iskreno nadam da ti ovakve stvari pišeš samo zbog nekoliko piva više i manjka razmišljanja.

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:27 25.09.2012

Re: OPA

A porediti Čanka sa Šešaljom na osnovu pisanja Kurira...


Ne fri, poredim ih na osnovu onoga sto su sami govorili pa ma gde da je to objavljeno.
A nije Kurir jedini koji je objavljivao Cankovu laz, sam je to uradio na tviteru.

tebi je lakše jer opravdanje za moje reči uvek možeš da nađeš u tom fantastičnom otkriću do sada nepomenutom uverenju i krunskom dokazu mog nevaljalstva - da radim za nekog ili za nešto.


Nije to nikakvo otkrice niti sam ja siguran u to, to je samo jedino logicno objasnjenje posto je prilicno jasno da ti sve ovo dobro razumes a pises kao neko ko nije u stanju da shvati.
freehand freehand 23:54 25.09.2012

Re: OPA

Nije to nikakvo otkrice niti sam ja siguran u to, to je samo jedino logicno objasnjenje posto je prilicno jasno da ti sve ovo dobro razumes a pises kao neko ko nije u stanju da shvati.

Pa ako je to jedino logično objašnjenje... Šta bih ja tu mogao i smeo dodavati?
Sem da meni takav način zaključivanja deluje prilično uobraženo i bezobrazno, ali - verovatno i to moje uverenje ima nakakvo jedino logično objašnjenje.


trala.la trala.la 23:57 25.09.2012

Re: OPA

Inače, podržavam muvanje 20-godišnjakinja. Punoletne su; ako neće, trebalo bi da umeju da se adekvatno zaštite, naročito na javnom mestu.


Jes', samo što se zbog običnog muvanja retko dobijaju ovakve batine.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:14 26.09.2012

Re: OPA

I politički da odgovara jer se ispostavilo da je obična gluperda koju izrade sitni žbirovi na kafanske smicalice.


Misliš da je u pitanju smicalica, ono kao nameštaljka?
Ma daj, u pitanju je krajnje uobičajena stvar za milje kojem obojica aktera pripadaju.
To što tabloidi sada to pumpaju, politički lešinari na tome lešinare, to je već druga priča. Namestilo im se.
mariopan mariopan 00:35 26.09.2012

Re: OPA

expolicajac
alselone
Najfriskije vesti LINK.

Lider Lige socijaldemokrata Nenad Čanak saopštio je danas da je podneo ostavku na mesto poslanika u skupštini, zato šta ga parlament nije uzeo u zaštitu zbog incidenta koji se desio u Novom Sadu pre nekoliko dana.

Ako je istina da je podneo ostavku, ovo je mali gubitak za srpski parlament, ali velika pobeda demokratije u Srbiji

Nije, nemoj da nasedaš kao ja, samo je "ponudio" pa kako "mora da bude overena u sudu", zgužvao ( i valjda odustao? ).......

...a ja se oduševila tim gestom i čestitala mu, bar taj deo gde je priznao da je tukao čoveka i (kao) podneo ostavku.
Sve ono (ružno) što mislim o njemu ostaje, ali taj gest je po meni zaslužio da bude primećen jer to do sada niko nije uradio.

Kad ono cvrc, nije istina..sad me zezaju na onom blogu Exa o banani.

Vidim je prvo sve fazone isprobao, vadio se na sve načine, pa se pravdao da nije ni bio tamo, pa čovek je "sam pao sam se ubio", pa nema on obezbeđenje, pa tražio zašitu od parlamenta (ali je nije dobio) a onda se naljutio i odsekao sebi...khm..?

jadno, bedno i kukavički se poneo.

Svaka čast za blog.
49 41 49 41 03:53 26.09.2012

Re: OPA

maksa83
Ja ne mogu da verujem ljudi čime se vi bavite, a nalazimo se pred regularnim ambisom!



Jel ovo Coza Nostra osvojila i Balkan ?

Ako, jedva smo ih se ratosiljali.
freehand freehand 07:27 26.09.2012

Re: OPA

To što tabloidi sada to pumpaju, politički lešinari na tome lešinare, to je već druga priča.

Ne, ja, eto, mislim da je to prva priča.

Namestilo im se.

E tu se slažemo. Da im se namestilo.
A i ovde su se zgodno namestila ta vesela poređenja socijaldemokrata i nacističkih zločinaca, što je baš simpatično i odlično podupire tezu da su svi isti.

Samo ja ovako tupav i dalje mislim da su Čanak i Šešelj dva potpuno suprotna pola u svakom mogućem smislu, ali to je već moj problem.
predatortz predatortz 07:54 26.09.2012

Re: OPA

Samo ja ovako tupav i dalje mislim da su Čanak i Šešelj dva potpuno suprotna pola u svakom mogućem smislu, ali to je već moj problem.


Bahati, skloni vređanju sagovornika, ispostavilo se da su skloni i nasilju, estradni političari, ubeđeni da su uvek u pravu...
Da, baš su dva pola!
maksa83 maksa83 08:00 26.09.2012

Re: OPA

Samo ja ovako tupav i dalje mislim da su Čanak i Šešelj dva potpuno suprotna pola u svakom mogućem smislu, ali to je već moj problem.

Čanak i Šešelj su dve prilično slične strukture ličnosti koje su se zatekle na suprotnim stranama. Iz tog razloga je Čanak jedan od retkih (pored staloženog Svilanovića) koji je Šešelju uspešno parirao u TV diskusijama.
antioksidant antioksidant 08:03 26.09.2012

Re: OPA

Čanak i Šešelj su dve prilično slične strukture ličnosti koje su se zatekle na suprotnim stranama. Iz tog razloga je Čanak jedan od retkih (pored staloženog Svilanovića) koji je Šešelju uspešno parirao u TV diskusijama.

није код чанка пресудно за парирање шешељу био карактер колико "врцавост" и приметна интелигенција. веља илић дели карактер а у сваком "тв дуелу" делује смешно
за свилановића се слажем. његов пресудни фактор у "разговору" са шешељом је била смиреност (није се дао провоцирати испадима војводе од безобразлука)
predatortz predatortz 08:06 26.09.2012

Re: OPA


E tu se slažemo. Da im se namestilo.


Je li im se namestio i kad je lupao tablu sa oznakama RTS i psovao majku tamo neku?
alselone alselone 08:38 26.09.2012

Re: OPA

Čanak i Šešelj su dve prilično slične strukture ličnosti koje su se zatekle na suprotnim stranama. Iz tog razloga je Čanak jedan od retkih (pored staloženog Svilanovića) koji je Šešelju uspešno parirao u TV diskusijama.


Cisto da dodam u zapisnik.

Seselju su mogli da doakaju i Radoman Bozovic i Marsicanin kao predsednici skupstine. Radoman ga je jednom doveo u situaciju da je Seselj zastao i bukvalno nije imao sta da kaze a Marsicanin ga je redovno dobro zajebavao sa mesta predsednika skupstine.

Isto tako jebali su mu kevu i Dinkic i ne secam se koje jos bio sa njim '97. na Palmi, kad su bili oni poznati TV dueli, prvo Djindjic i Seselj a kasnije i ova dvojica protiv njega.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:34 26.09.2012

Re: OPA

Poredjenje Canka sa Seseljem je slicno kao kad se zagovornici Pride-a u BG izjednacavaju sa Obrazovcima i Dveranima - i jedni i drugi ekstremni.

Po toj logici i Lukasenko i François Hollande su isti jer nisu bahati u javnim nastupima.

Ako cemo po ovoj logici onda je sve prosto. Sa jedne strane

Seseljevci:Canak, Seselj, Dacic, Krkar, Dodik, Djilas, Kusturica, Kerum, Selja-Velja, Lukovic, Musolini, Martin Luther, Sid Vicious, dodati-po-zelji.

a sa druge

Gandijevci:Taqi, Tadic, Nikolic, Vucic, Josipovic, Kostunica, Milosevic, Tudjman, Djukanovic, Smajlović, Pahomije, Vukadinovic, Ulemek, dodati-po-zelji.

Znaci samo treba izabrati nekog sa druge liste i mirna Backa.
antioksidant antioksidant 09:37 26.09.2012

Re: OPA

zagovornici Pride-a u BG izjednacavaju sa Obrazovcima i Dveranima - i jedni i drugi ekstremni.

nije neuobičajeno poređenje
freehand freehand 11:05 26.09.2012

Re: OPA

Čanak i Šešelj su dve prilično slične strukture ličnosti koje su se zatekle na suprotnim stranama.

Ja sam nekako uvek mislio da su birali te strane?
maksa83 maksa83 11:07 26.09.2012

Re: OPA

freehand
Čanak i Šešelj su dve prilično slične strukture ličnosti koje su se zatekle na suprotnim stranama.

A ja mislio da su birali te strane?

E sad, ti mislio, ti mislio...

Strane se ne biraju, tamo se zatekneš u skladu sa sopstvenim genotipom i fenotipom. I slatkom iluzijom da si nešto izabrao.
freehand freehand 11:17 26.09.2012

Re: OPA

maksa83
freehand
Čanak i Šešelj su dve prilično slične strukture ličnosti koje su se zatekle na suprotnim stranama.

A ja mislio da su birali te strane?

E sad, ti mislio, ti mislio...

Strane se ne biraju, tamo se zatekneš u skladu sa sopstvenim genotipom i fenotipom. I slatkom iluzijom da si nešto izabrao.

Ma ne zajebavaj, Makso.
Doduše - verujem i ja da postoje ljudi avanturističkog duha koje samo slučaj baci na jednu ili drugu ratnu stranu.
U političkom životu nema "zaticanja". Svako sebi bira ideologiju i stranu. Neki i po nekoliko puta, do duše, ali uvek svesno i sa ciljem.

A izjednačavanje Čanka i Šešelja je besmislica koja vodi na vrlo opasne staze na bespuću povijesne zbiljnosti.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:23 26.09.2012

Re: OPA

freehand

HCM, šta da ti kažem sem da nam je razočaranje obostrano.


Evo da se pridruzim i ja HCM u razocarenju u tebe Free. Nisam previse pratio niti se mnogo mesao u ovdasnje blogovske predizborne diskusije ali kad je u pitnaju tvoj "doprinos", sa nekim stvarima se nisam slagao ali sa mnogim jesam i lupao ti preporuke. I bio mi je prilicno simpatican tvoj donkihotovski nastup u fazonu "sam protiv svih"... Ali ovo sto pises je ovde bas BLJAK...

Free

I politički da odgovara jer se ispostavilo da je obična gluperda koju izrade sitni žbirovi na kafanske smicalice.


Ovde ne mogu da nadjem benigniju kvalifikaciju nego: budalastina! Kakave je i kome je uopste bitna "politicka" odgovornost "sto je ispao gluperda"??? A nije politicka odgovornost sto je besramano lagao celokupnu javnost Srbije? I nema nikakve politicke odgovornosti u tome sto jedan politicar napravi klasicnu sacekusu u kojoj je jedan covek isprebijan i jos pri tome doticni politicar da i svoj "svojerucni" doprinos. To je valjda njegova "privatna" stvar???

Sto je najveci fazon tvoj "branjenik" ocigledno i sada prilikom priznanja debelo laze. Niti je branio "rodjaku" (moze biti samo da se svetio) a kao drugo u svom "priznanju" izostavlja crn dzip i batinase... Ali to su valjda samo njegove privatne stvari...

A posebna prica je ova tvoja izricita tvrdnja da su mu "namestili sitni zbirovi". U normalnoj diskusiji bi bilo logicno ponuditi bar minimalne dokaze ili to izneti bar kao preptostavku. I sta mu je to posebno "namesteno" a pri tom je neverovatno? Da mu jedan pijani gost u sitne sate u kafani s muzikom kaze da je "debeli", "lopov", da ga polije vinom ili se prepire u vezi muzike? Pa tako nesto se desava u to doba u (skoro) svakoj kafani u Srbiji.

Prica o namestaljci se naravno ne moze ni iskljuciti ali ne vidim u cemu to menja njegovu odgovornost? Cak i da je teko opet to govori jako mnogo (i negativno) o njemu. Da li bi nekom uopste palo na pamet da tako nesto "namesti" Tadicu ili Kostunici? Ako su mu i namestili onda to samo znaci da je on takve stvari vec radio (samo sto je bilo bez dokaza) pa su mogli da predvide njegovo reagovanje.

Free
Samo ja ovako tupav i dalje mislim da su Čanak i Šešelj dva potpuno suprotna pola u svakom mogućem smislu, ali to je već moj problem.


Cak i da je ovo potpuno tacno opet bi voleo da mi navedes i jedan jedini LOGICAN I RAZUMAN argument zasto se ova dva konkretna slucaja ("kora od banane" i "bratanica" ) ne mogu uporedjivati? Ili hoces da kazes ako jedan od njih zastupa tebi prihvatljive/privlacne politicke stavove onda je prebijanje nekoga ko ga je uvredio sasvim normalno i prihvatljivo?

Uostalom to uopste nisu jedini stvari po kojima se njih dvojica mogu porediti - evo jos par:
- ekstremizam u politickoj borbi (e.g "vesanje o prvu banderu" )
- sirenje netrpeljivosti i mrznje prema celim grupama ljudi (jedan prema Hrvatima i nekim drugim etnickim grupama, drugi prema dodjosima, beogradjanima, Srbima etc.)
- veza (u proslosti za sadasnjost nemamo dokaza ) sa organizovanim kriminalom...
antioksidant antioksidant 11:23 26.09.2012

Re: OPA

maksa83
freehand
Čanak i Šešelj su dve prilično slične strukture ličnosti koje su se zatekle na suprotnim stranama.

A ja mislio da su birali te strane?

E sad, ti mislio, ti mislio...

Strane se ne biraju, tamo se zatekneš u skladu sa sopstvenim genotipom i fenotipom. I slatkom iluzijom da si nešto izabrao.

Па да, ако све сведеш на "затицање" и укинеш и избор стране свака одговорност нестаје. Затекао сам се тамо и тако то...
У праву је Фри. Стране су се бирале, врло пажљиво. А последице избора живимо сви (и наших и туђих - то је то неизбежно заједништво)
freehand freehand 11:33 26.09.2012

Re: OPA

I bio mi je prilicano simpatican dvoj donkihotovski nastup u fazonu "sam protiv svih"...


Dabre, i ja sam se nekad osećao kao baba koju su oteli žuti vanzemaljci, odneli na svoj leteći tanjir i tamo mi kroz žicu punili glavu žutilom!
A sve ostalo, dobri moj i pošteni Vaso - mogao si u ovo da skupiš:

drugi prema dodjosima, beogradjanima, Srbima etc.

Tu ti je kvintesencija ukupne filozofske misli na temu Zla zvanog Čanak.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:40 26.09.2012

Re: OPA

A izjednačavanje Čanka i Šešelja je besmislica koja vodi na vrlo opasne staze na bespuću povijesne zbiljnosti.


možda.
ali izbegavanje da se primete neke sličnosti u njihovim političkim metodama, pa i sličnosti u karakteru, siguran sam vodi na još opasnije staze.
maksa83 maksa83 11:43 26.09.2012

Re: OPA

Ma ne zajebavaj, Makso.

Ne zajebavam. Mrtav sam ozbiljan, meni je to "nalaženje zajedničkih tačaka kod stvari" u dobroj meri posao a ne hobi.

Npr. hardkor zilot je hardkor zilot, svejedno da li se loži na liberalni kapitalizam Čedomira Jovanovića ili pravoslavnu samodovoljnost Vojislava Koštunice. Zajedničko im je što sa slepcem ne možeš racionalno da raspravljaš zbog njegovog "vjeruju". To što bih ja lakše upao u jednu nego u drugu grupu ne menja ništa.

Mimo toga, neki upotrebljivi modeli ipak postoje (moj omiljeni je MBTI)

U političkom životu nema "zaticanja". Svako sebi bira ideologiju i stranu. Neki i po nekoliko puta, do duše, ali uvek svesno i sa ciljem.

Ne slažem se, ali nije bitno. Verujem u slobodnu volju iza koje je neki determinizam nad kojim zapravo nisi imao kontrolu.

A izjednačavanje Čanka i Šešelja je besmislica koja vodi na vrlo opasne staze na bespuću povijesne zbiljnosti.

Izvini zbog Krave, nisam znao da je Sveta. Meni lično je Čanak (ako zanemarimo njegovu vezu sa vojvođanskim mafijašima - a ne treba) generalno simpatičan. To što ima poneki Šešeljasti atribut (npr. nabusit isključiv nastup umekšan šarmantnim prečanskim stavom nasuprot Šešeljevom brdskom) ga ne izjednačava u svakoj ravni sa štićenikom holandske banje.
freehand freehand 11:45 26.09.2012

Re: OPA

siguran sam vodi na još opasnije staze.

E?
A koje su to?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:10 26.09.2012

Re: OPA

freehand
siguran sam vodi na još opasnije staze.

E?
A koje su to?



nemam sad vremena, mora od nečega i da se živi, ali evo na primer:

kreneš da praviš bolje, pravedno i humanije društvo a završiš sa "crvenim terorom" i Golim Otokom.
a sve zato što si bio spreman da zažmuriš na fanatizam nekoh svojih saboraca i njihova "leva skretanja", pasja groblja i krvava kola zarad ideje i višeg cilja.

ili iz drugog ideološkog ugla, zažmuriš na zločine nekih svojih komandanata ili imaš neko razumevanje za njih "jer to je zaboga osveta" i time ozbiljno zaličiš na ustaše.
a nije ti to baš bila ideja u početku.
automatic automatic 21:19 26.09.2012

Re: OPA

Dabre, i ja sam se nekad osećao kao baba koju su oteli žuti vanzemaljci, odneli na svoj leteći tanjir i tamo mi kroz žicu punili glavu žutilom!

jesu ti rekli u tanjiru sta ce biti 10. novembra?
pedja1008 pedja1008 22:09 26.09.2012

Re: OPA

Ono sto mene ostavlja bez teksta je: kako je politicar sa takvim ispadima u svom CV-u mogao da dobije onoliko glasova koliko ih je on dobio na zadnjim izborima?


Kad mogu ovi blagoglagoljivi i bogougodni pripadnici pokreta dveri da dobiju toliko glasova zasto ne bi i Canak...
automatic automatic 22:33 26.09.2012

Re: OPA

porazavajuce je saznanje da su nam gotovo svi politicari najobicnije kafanske bitange.

po kafanama ne vise samo kad ih protokol ili obezbedjenje ogranicavaju.

neki pevaju po kafanama, neki se biju, nekima su kafane kao kancelarije...

a njihove racune uvek placaju gradjani.
dragan7557 dragan7557 08:40 27.09.2012

Re: OPA

freehand 00:21 26.09.2012
Re: OPA

Sto radi ovo sto radi nemam pojma, ali valjda on zna.



I ja verujem da ti znaš zašto radiš to što radiš.

Al hajd, pošteno je da pre povlačenja iz ove besmislene rasprave i ja kažem šta mislim:
Čanka su kao poslednjeg diletanta i budalu namestili na najgluplju moguću foru.
Da,naravno da treba da odgovara za sve što sud (ne čkepi gnjile iz Kurira po nalogu Šefa svih tajnih i najtajnih službi) utvrdi da je učinio.
I politički da odgovara jer se ispostavilo da je obična gluperda koju izrade sitni žbirovi na kafanske smicalice.

Polit-gluperda?

Viš to mi nije palo na pamet?

Sad mi je jasno po kom osnovu smo svi isti.

cerski
gorstak92 gorstak92 15:18 25.09.2012

Zamisli samo

Ako Čanak angažuje Koštunicu Dr. Vojislava da ga brani pred sudom

Gledajući kakve izjave daje Koštunica mu dođe logičan izbor.
angie01 angie01 22:03 25.09.2012

Re: Zamisli samo

gorstak92
Ako Čanak angažuje Koštunicu Dr. Vojislava da ga brani pred sudomGledajući kakve izjave daje Koštunica mu dođe logičan izbor.


bolje ce proci sa vojislavom, al mr ilicem-sine, njega snimila kamera, vid'o ceo svet i pros'o bolje nego mlada za prvo vece-netaknut!
Goran Vučković Goran Vučković 16:33 25.09.2012

Čanak, bivši političar

Nadam se da će Nenad Čanak svojim primerom pokazati kako se bori za evropsku Srbiju - i odreći se svakog javnog angažmana od sada na dalje posle ovog doživljaja sa privatnim batinašima i javnim laganjem.

Prigodna i dobro odmerena presuda bi takođe bila doprinos evropskim vrednostima.
tyson tyson 16:40 25.09.2012

Re: Čanak, bivši političar


Eto šta se desi kad ti vlast udari u glavu


antioksidant antioksidant 18:30 25.09.2012

Re: Čanak, bivši političar

tyson

Eto šta se desi kad ti vlast udari u glavu



?
od kad je vučko na vlasti?
Goran Vučković Goran Vučković 18:33 25.09.2012

Re: Čanak, bivši političar

od kad je vučko na vlasti?

I gde
antioksidant antioksidant 18:33 25.09.2012

Re: Čanak, bivši političar

Goran Vučković
od kad je vučko na vlasti?

I gde


svuda vučko, ti kad preuzmeš vlast biće te svuda
tyson tyson 19:48 25.09.2012

Re: Čanak, bivši političar

?
od kad je vučko na vlasti?

Khm, komentar je na incident i naknadni razvoj događaja, a ne na Vučka.



antioksidant antioksidant 19:52 25.09.2012

Re: Čanak, bivši političar

tyson
?
od kad je vučko na vlasti?

Khm, komentar je na incident i naknadni razvoj događaja, a ne na Vučka.




dobro, tajsone, ne srcani... razumeli smo se
(ponudio bih ti cvet ali ne znam da li si citao manifest (pa bi vaze drzao u 4 zida) ili si vise za narodni pokret levice (pa bi na plazu u gacama)
tyson tyson 06:23 26.09.2012

Re: Čanak, bivši političar

dobro, tajsone, ne srcani... razumeli smo se

Ne srčanim, samo pojašnjavam...

(ponudio bih ti cvet ali ne znam da li si citao manifest (pa bi vaze drzao u 4 zida) ili si vise za narodni pokret levice (pa bi na plazu u gacama)

Do Manifesta još nisam stigao a i sumnjam da je interesantan, ali sam čitao uputstvo za upotrebu; sve čekam da neko napiše blog pa da se prodivani, da se ne troluju ljudima njihovi blogovi.



antioksidant antioksidant 06:49 26.09.2012

Re: Čanak, bivši političar

Ne srčanim, samo pojašnjavam...

ma znam ali nepotrebno, bilo je jeano i pre a ja sam se salio (i vucko je shvatio a on je neka vlast)
Do Manifesta još nisam stigao a i sumnjam da je interesantan, ali sam čitao uputstvo za upotrebu; sve čekam da neko napiše blog pa da se prodivani, da se ne troluju ljudima njihovi blogovi.

slazem se, sacekacemo (a ako te ne mrzi da pises (a znam da umes da kazes vezano za ovo) imas izdavaca ovde)
pozz
princi princi 16:57 25.09.2012

Ma, Čanak je dileja

to nije sporno, ali ko je taj baja, Pavle Lešanović?
antioksidant antioksidant 18:30 25.09.2012

Re: Ma, Čanak je dileja

princi
to nije sporno, ali ko je taj baja, Pavle Lešanović?

kažu vlasnik nane
AlexDunja AlexDunja 18:30 25.09.2012

Re: Ma, Čanak je dileja


to nije sporno, ali ko je taj baja, Pavle Lešanović?


pa ne znamo.
na komentarima po raznim novinama
se kristališe upečatljiva slika.

navodno je bio vlasnik one nane, diskoteke na senjaku
it sredine osamdesetih, i povodom toga se povezuje sa
elektrodistribucijom, ( sećaš se tog konspirativng eufemizma sa drupala:)


pored toga pominju se neki oldtajmeri kojim se vozikaju tzitze
po vračaru, kao i nekolike ponovljene situacije
kada je nagrabusio na sličan način kao i sada.

i još sam videla da neko kaže da su i ljudi sa daleko
više strpljenja i takta nego n.č. dobijali želju za fizilkim obračunom kad
je pripit. eto, u kratkim crtama da ne kopaš sam

edit:
i da: nadimak je paja leš
myredneckself myredneckself 18:31 25.09.2012

Re: Ma, Čanak je dileja

Da sam ja (ili bilo ko od vas) branila porodičnu čast na ovaj način, zaglavila bih buvaru, momentalno.
Uzgred, ne mogu da se otmem utisku koliko je taj Šone niža glumačka škola, dok drži tamo govor, i maše ostavkom, kao...
gorstak92 gorstak92 18:37 25.09.2012

Re: Ma, Čanak je dileja

Uzgred, ne mogu da se otmem utisku koliko je taj Šone niža glumačka škola, dok drži tamo govor, i maše ostavkom, kao...

Ima još jedan Šone iz linka na Srđanovom tekstu.
Onaj što je odruk'o BS da šmrče koku se isto zove Šone
Nisu više frendovi na fejsu.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:42 25.09.2012

Re: Ma, Čanak je dileja

princi
to nije sporno, ali ko je taj baja, Pavle Lešanović?


Eto objasni AleksDunja u kratkim crtama.

Ja bih samo dodao:
"Udario junak na junaka"

odnosno Godzila protiv Godzile
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:43 25.09.2012

Re: Ma, Čanak je dileja

paja leš


pa tako sad i izgleda
princi princi 19:05 25.09.2012

Re: Ma, Čanak je dileja

sećaš se tog konspirativng eufemizma sa drupala

Ne. O čemu se radi?

Meni čovek deluje kao neko besno, propalo generalsko dete, udbaš. Mislim, iz istog miljea kao i Čanak mu.

"Udario junak na junaka"

Da, i meni tako izgleda.
AlexDunja AlexDunja 19:11 25.09.2012

Re: Ma, Čanak je dileja


Ne. O čemu se radi?


pa kad oćeš da kažeš da neko radi za db,
ti kažeš da radi za edb

baš vickasto:)
dragan7557 dragan7557 08:46 27.09.2012

Re: Ma, Čanak je dileja

myredneckself 19:31 25.09.2012
Re: Ma, Čanak je dileja
Da sam ja (ili bilo ko od vas) branila porodičnu čast na ovaj način, zaglavila bih buvaru, momentalno.

Pa naravno, zakon je za nižu klasu hominoida, a propisuje ga Viša Klasa Neadertalaca, kaja se na zakon/e ne osvrće.


cerski
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:01 25.09.2012

Paja Leš

Kaže neznamko na Twitteru:

@mina_hagen
ne opravdavam nasilje ali paji lešanoviću zabranjen je ulaz u maderu, klub knjizevnika, kalemegdansku terasu i ko zna gde. samo kazem


Ček, bre, zar nije trebalo Čanku? Ili barem i jednom i drugom?
predatortz predatortz 19:05 25.09.2012

Re: Paja Leš

Milutin Milošević
Kaže neznamko na Twitteru:

@mina_hagen
ne opravdavam nasilje ali paji lešanoviću zabranjen je ulaz u maderu, klub knjizevnika, kalemegdansku terasu i ko zna gde. samo kazem


Ček, bre, zar nije trebalo Čanku? Ili barem i jednom i drugom?


Možda mu je ranije zabranjen ulazak u pomenute lokale. Možda je sklon ispadima, meni ne izgleda kao neka cvećka.

No, Čankov čin se ne da pravdati...
gorstak92 gorstak92 19:12 25.09.2012

Re: Paja Leš

predatorz
Možda mi je ranije zabranjen ulazak u pomenute lokale. Možda je sklon ispadima, meni ne izgleda kao neka cvećka.


Ajd priznaj.
Gde su ti još sve zabranili ulazak?
predatortz predatortz 19:14 25.09.2012

Re: Paja Leš

gorstak92
Možda mi je ranije zabranjen ulazak u pomenute lokale. Možda je sklon ispadima, meni ne izgleda kao neka cvećka.

Ajd priznaj.
Gde su ti još sve zabranili ulazak?





Sa'ću da ispravim...

Edit:

Zabranjen mi je ulazak u kafanu 'Prasa' i par sličnih eminentnih objekata...
AlexDunja AlexDunja 19:18 25.09.2012

Re: Paja Leš


No, Čankov čin se ne da pravdati...

ni ka ko.
dočim je general nevin, dok se ne dokaže,
a toga ni na vidiku...
gorstak92 gorstak92 19:20 25.09.2012

Re: Paja Leš

@mina hagen
ne opravdavam nasilje ali...

Mene je višegodišnje blogovanje deformisalo tako da se uvek slatko nasmejem na ovakve konstrukcije rečenica.
Prvo se kaže nešto uzvišeno tipa ,,ja sam za mir u svetu" i onda posoliš sa ,,ali" npr. treba baciti atomsku na Iran...

Tako i ova. Nije ona da opravdava nasilje, ali Paja je (najverovatnije) zaslužio batine.

predatorz
Sa'ću da ispravim...

Džaba. Već sam te citir'o
predatortz predatortz 19:22 25.09.2012

Re: Paja Leš

dočim je general nevin, dok se ne dokaže,


Ni generalov čin se ne da pravdati.
Ali, vidim da se ovde insistira na preciznostima i civilizacijskim dostignućima. A jedno od najvećih dostignuća civilizacije je teza da je svako nevin dok mu se krivica ne dokaže.

E, sad...
Mi ovde govorimo o Čankovom činu, ne o pravnim konsekvencama takvog ponašanja.
Za njih, jednako nismo pozvani ni ti ni ja.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:25 25.09.2012

Re: Paja Leš

ali Paja je (najverovatnije) zaslužio batine

meni do egsa onaj komentar na b92;

lik izgleda kao da je naleteo na defanzivnu liniju Rejvensa


belide je opasan gari,podseća na *tonija sirakuzu:)
mariopan mariopan 00:53 26.09.2012

Re: Paja Leš

predatortz
Zabranjen mi je ulazak u kafanu 'Prasa' i par sličnih eminentnih objekata...

E, ne sekiraj se, tamo malo ko sme da uđe.
blogovatelj blogovatelj 19:21 25.09.2012

Dal' će

Gospođa blogerka rođena Novosađanka da se javi sa apdejtom u prilog odbrane Ckabu, živo me zanima?
Time bi ovaj blog mogao iz sfere zabave da pređe u sferu umetnosti.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:42 25.09.2012

Savkome je jasno

Paja leš mi nije određivao sudbinu i nije odlučivao o najkrupnjim stvarima u zemlji.
A Čanak jeste.
I ja na Blogu, želim da kažem sasvim politički nekorektno: Čanak je budaletina bio i ostao. I bez ovog događaja i sa ovim događajima.
A da, i lažov je neopevani. Valjda to svako vidi.
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:18 25.09.2012

Re: Savkome je jasno

A da, i lažov je neopevani. Valjda to svako vidi.


Jok. Eno telegrama podrske za na komentarima vesti vec koji dan sve po 'iljadu (reakcija).
tyson tyson 06:28 26.09.2012

Re: Savkome je jasno

Eno telegrama podrske za na komentarima vesti vec koji dan sve po 'iljadu (reakcija).

Danas svako ima armiju aktivista spremnih da na komandu zaspu komentarima sve iole relevantne sajtove.

Skoro da je zabavno gledati kako u talasima pristižu sve jedan nalik na drugi.

Naprasno nastali fenomen organizovanog komentarisanja po domaćim sajtovima je vredan ako ne ozbiljne studije, a ono bar bloga



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana