Politika

Ja ne odustajem

Saša Radulović RSS / 05.03.2014. u 00:32

Dok ne ukinemo partijsko zapošljavanje i ne skinemo partijske kadrove sa kupljenim diplomama sa leđa poreskih obveznika. Dok ne ukinemo tajne štetne ugovore pisane u kabinetu. Dok ne uvedemo univerzalnu socijalnu zaštitu i zdravstvenu zaštitu za sve. Dok ne smanjimo namete na rad. Dok ne ukinemo medijski mrak i kabinetsko blato u tabloidima koje manipuliše građanima Srbije. Dok zauvek ne razmontiramo parazitski sistem koji ubija Srbiju, a na čijem čelu se sada nalazi Aleksandar Vučić. Dosta je bilo!

 

Republička izborna komisija je danas potvrdila listu kandidata Dosta je bilo -Saša Radulović. Isto je uradila i Gradska izborna komisija. Želim da se zahvalim svim volonterima koji su nam pomogli i svim građanima koji su došli i potpisali našu listu. Pozitivna energija koju su svi doneli u kampanju i vera u naš cilj je zarazna.

Naša kandidatura je logičan nastavak politike koju sam promovisao vodeći Ministarstvo privrede.

Ja sam ušao u Vladu da uradim posao sređivanja privrede. Da sprovedem reforme na koje Srbija čeka duže od jedne decenije. Nisam odustao kad su nas saplitali u vladi u kojoj nije bilo političke volje za korenitim promenama. Aleksandar Vučić nas je zaustavio u započetom poslu. Zato za nastavak posla moramo da tražimo podršku direktno od građana koji jedini imaju volju, životni interes i interes naše dece za demontiranjem parazitskog sistema.


Cilj naše borbe je izgradnja uređenog društva u kome se vrednuje integritet i sposobnost a ne klimanje glavom, gde se živi od rada a ne od priviligija, gde je važno šta znaš a ne koga znaš, gde posledice trpe prevaranti a ne prevareni, gde se stide lažovi a ne oklevetani. Društvo koje poštuje ljudska prava, u kome je pravna sigurnost, sigurnost od svakog nasilja, a posebno nasilja države nad pojedincem. Humano društvo sa dobrim sistemom socijalne zaštite za sve svoje građane. Ali i društvo koje poštuje preduzetništvo i čija je privreda zasnovana na privatnoj inicijativi, tržištu, konkurenciji, kvalitetu i efikasnosti. Jedino takva privreda može svojim građanima da pruži kvalitet života i socijalni sistem zaštite koji dolikuje humanom društvu.


Kako konkretno do takvog uređenog društva?

Parazitski sistem se demontira i uređen sistem gradi korak po korak, zakon po zakon, instituciju po instituciju, u svim segmentima društva, kao što smo radili u ministarstvu privrede. Tada smo uspostavili punu transparentnost trošenja novca, zaustavili partijsko arčenje novca iz fondova, pljačku i rekete preko Siepe, privatizaciju Vršačkih vinograda, pripremili nove, zdrave mehanizme finansiranja privrede, počeli uvođenje reda u javna preduzeća i preduzeća u restrukutiranju preko ličnih karata, tražili red, rad, odgovornost i domaćinsko ponašanje.

Nama ne trebaju mesije i samovolja pojedinca. Treba nam vladavina prava, dobri zakoni i nezavisne institucije sistema koje ih sprovode.

Svim strankama su puna usta borbe protiv korupcije, a ni jednoj kada je na vlasti ne pada na pamet da uvede ključnu stvar: transparentnost. Svi ugovori koje potpisuje država moraju da budu javni. Sva trošenja javnih sredstava moraju da budu mesečno objavljlena tako da građani Srbije znaju kojim tačno pravnim i fizičkim licima ide njihov novac. I to ne samo za budžet, nego i za javna preduzeća, za univerzitete i obrazovne ustanove, kulturne ustanove, domove zdravlja. Za sve. Svi moraju da polažu račune građanima.

Svi se izjašnjavaju protiv partijskog zapošljavanja, a sve stranke gledaju kako da udome svoje kadrove u javni sektor. Kum diektor EMS-a, sin direktor Pošte, nesposobni partijski kadrovi direktori Železnica, Srbijagasa i RTB Bora. Otimaju se i za mesta u upravnim odborima ustanova kulture.

A privreda i radna mesta? Političari i država ne otvaraju radna mesta. Otvara ih privatni sektor i privrednici. Država stvara uslove za domaću privredu da dobro posluje, stvara novu vrednost i zapošljava. Jedino zdrav privredni rast dovodi do rasta životnog standarada.

Zapošljavanje u Srbiji je skupo. Moramo ukinuti selektivne subvencije za privilegovane i umesto njih smanjiti namete na rad za celu privredu. To je najbolja subvencija. Time ćemo ubiti sivu ekonomiju i crno tržište koji su 30% BDP-a.

Za ove promene nije potrebno mnogo vremena, ali je potrebna volja, znanje i podrška građana. Aleksandar Vučić nema ni kapacitet, ni znanje i ni želju da sprovede dubinske reforme. One mu nisu u interesu. Demontažom parazitskog sistema ne bi mogao više da hrani svoju partijsku mašineriju. Umesto istinskih reformi građanima nudi demagogiju, lažna obećanja, Feketić marketing i preptuum mobile ekonomiju tajnih ugovora i svih naših Etihada i Beograda na vodi. Dosta je bilo.


Mi smo od danas u kampanji. Mi nismo stranka. Mi nemamo partijski zaposlene članove u javnom sektoru koji sada rade na njihovim stranačkim kampanjama. Mi se oslanjamo na građane koji nas podržavaju. Na preko 10.000 ljudi koji su nam dali potpis za listu zato što veruju u našu iskrenost i ono za šta se borimo. I na njihove prijatelje, kolege i porodice. Očekujemo da oni koji su do sada bili sa nama što više razgovaraju sa ljudima iz svoje okoline o tome da na predstojećim izborima konačno postoji lista koja nosi iskrene i korenite reforme. Verujemo da se dobra vest najbolje prenosi od usta do usta. Da konačno treba glasati ZA, a ne PROTIV.


Trka u koju smo ušli je maraton, ne sprint. Zato danas obećavam svim biračima, bez obzira na ishod izbora, ko formira buduću vladu, i ko će od svih koji se utrkuju da se dodvore Aleksandru Vučiću učestvovati u njoj, mi ćemo već 17. marta nastaviti započetu borbu za demontažu parazitskog sistema. Borbu za transparentnost, protiv tajnih ugovora, za usvajanje četiri ključna reformska zakona koje smo pripremili u ministarstvu privrede i koji su uzdrmali poluge moći parazitskog sistema, za lične karte i red u javnim preduzećima, za smanjenje nameta na rad, za ukidanje nepotrebne birkoratije koja guši privredu.

Dosta je bilo parazitskog partijskog sistema i njegove burazerske ekonomije. Oni koštaju građane Srbije milijarde evra godišnje. Zbog njega građani Srbije žive sve lošije. Treba nam zdravo društvo.

Treba nam vaš glas da bi nastaviili započeti posao. Na izborima 16. marta glasajte ZA redni broj 15 - „Dosta je bilo - Saša Radulović".

 

 

www.dostajebilo.rs

Facebook grupa - Podrška reformama

https://twitter.com/SasaRadulovich

 



Komentari (291)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hajkula1 hajkula1 00:10 07.03.2014

Re: Velika obećanja

jkt2010
Atomski mrav
Koliko poslanika procenjuje Radulović sa saradnicima da će imati za dve godine?

Nula, koliko i sada.
Primam opklade...




Imaće vladu.
jkt2010 jkt2010 05:38 07.03.2014

Re: Velika obećanja

hajkula1
jkt2010
Atomski mrav
Koliko poslanika procenjuje Radulović sa saradnicima da će imati za dve godine?

Nula, koliko i sada.
Primam opklade...




Imaće vladu.


Ajd' u 100 marke?
G r o f G r o f 09:21 05.03.2014

Zeleno-roze čarape..

Raduloviću, moj dobronamerni savet, prestanite nositi zeleno-roze čarape. Jeste li ikad u životu videli političara sa zeleno-rozim čarapama. To ne postoji.
To se ni zamisliti ne može.
Kupite brate normalne čarape pa se bavite politikom.
Ja upravo zbog toga sumnjam u vaš program i reforme jer takve čarape ne idu uz to...

ps. otprilike ovako izgleda kad Srbi raspravljaju o politici.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:43 05.03.2014

Srećno

i da bude preko cenzusa.
angie01 angie01 09:50 05.03.2014

abre, ovo neki zelje & pozdravi blog:)

ne znam da l da upisem i svoje?
predatortz predatortz 09:53 05.03.2014

Re: abre, ovo neki zelje & pozdravi blog:)

angie01
ne znam da l da upisem i svoje?


Kaži Endži, možda ti se ispune.
fantomatsicna fantomatsicna 10:07 05.03.2014

Ako je o željama

Ja bih želela da se autor bloga oglasi!
predatortz predatortz 10:44 05.03.2014

Re: Ako je o željama

fantomatsicna
Ja bih želela da se autor bloga oglasi!


Je l' i ti 'oćeš muža?
anonimni_autor anonimni_autor 11:27 05.03.2014

Re: Ako je o željama

predatortz
fantomatsicna
Ja bih želela da se autor bloga oglasi!


Je l' i ti 'oćeš muža?

[u][/u] Ovakav udarac je ružan, nizak i seksistički. Mislim da ga Fantomastična ničim nije zaslužila. Zbog takvih zluradih komentatora i izbegavam da učestvujem na blogovima gde su ozbiljne teme.
predatortz predatortz 11:30 05.03.2014

Re: Ako je o željama

anonimni_autor
predatortz
fantomatsicna
Ja bih želela da se autor bloga oglasi!


Je l' i ti 'oćeš muža?

[u][/u] Ovakav udarac je ružan, nizak i seksistički. Moslim da ga Fantomastična ničim nije zaslužila. Zbog takvih zluradih komentatora i izbegavam da učestvujem na blogovima gde su ozbiljne teme.


Čoveče, opusti se. Ovo je šala. Neke blogerke su u šali od Radulovića tražile muža, a on im obećao po dva. :)

Niti mi je bila namera da vređem našu blogodrugaricu, niti imam razlog za to.
Ako me je i ona tako shvatila, izvinjavam joj se.
anonimni_autor anonimni_autor 11:33 05.03.2014

Re: Ako je o željama

predatortz
anonimni_autor
predatortz
fantomatsicna
Ja bih želela da se autor bloga oglasi!


Je l' i ti 'oćeš muža?

[/u] Ovakav udarac je ružan, nizak i seksistički. Moslim da ga Fantomastična ničim nije zaslužila. Zbog takvih zluradih komentatora i izbegavam da učestvujem na blogovima gde su ozbiljne teme.


Čoveče, opusti se. Ovo je šala. Neke blogerke su u šali od Radulovića tražile muža, a on im obećao po dva. :)

Niti mi je bila namera da vređem našu blogodrugaricu, niti imam razlog za to.
Ako me je i ona tako shvatila, izvinjavam joj se.

[u]
Ja prihvatam, a da li će gospođa-đica? Vidim da se povukla sa ovog bloga.
predatortz predatortz 11:36 05.03.2014

Re: Ako je o željama


[u]Ja prihvatam, a da li će gospođa-đica?


Pustimo nju da o tome odlučuje. Na profilu videh da je srećno neudata. Njoj , tebi za vitešku odbranu dame ( mada bezrazložnu ).
mlekac mlekac 12:42 05.03.2014

Re: Ako je o željama

predatortz
anonimni_autor

[u]Ja prihvatam, a da li će gospođa-đica?


Pustimo nju da o tome odlučuje. Na profilu videh da je srećno neudata. Njoj , tebi za vitešku odbranu dame ( mada bezrazložnu ).

Predatorz, moj je Zmu poznat po viteskom ponasanju, zato sam se i udala za njega.
predatortz predatortz 12:43 05.03.2014

Re: Ako je o željama

mlekac
predatortz
anonimni_autor

[u]Ja prihvatam, a da li će gospođa-đica?


Pustimo nju da o tome odlučuje. Na profilu videh da je srećno neudata. Njoj , tebi za vitešku odbranu dame ( mada bezrazložnu ).

Predatorz, moj je Zmu poznat po viteskom ponasanju, zato sam se i udala za njega.


Čestitam na izboru.
mlekac mlekac 15:30 05.03.2014

Re: Ako je o željama

predatortz
mlekac
predatortz
anonimni_autor

[u]Ja prihvatam, a da li će gospođa-đica?


Pustimo nju da o tome odlučuje. Na profilu videh da je srećno neudata. Njoj , tebi za vitešku odbranu dame ( mada bezrazložnu ).

Predatorz, moj je Zmu poznat po viteskom ponasanju, zato sam se i udala za njega.


Čestitam na izboru.

hajkula1 hajkula1 16:39 05.03.2014

Re: Ako je o željama

predatortz
anonimni_autor
predatortz
fantomatsicna
Ja bih želela da se autor bloga oglasi!


Je l' i ti 'oćeš muža?

[u][/u] Ovakav udarac je ružan, nizak i seksistički. Moslim da ga Fantomastična ničim nije zaslužila. Zbog takvih zluradih komentatora i izbegavam da učestvujem na blogovima gde su ozbiljne teme.


Čoveče, opusti se. Ovo je šala. Neke blogerke su u šali od Radulovića tražile muža, a on im obećao po dva. :)

Niti mi je bila namera da vređem našu blogodrugaricu, niti imam razlog za to.
Ako me je i ona tako shvatila, izvinjavam joj se.







jednatanja jednatanja 10:16 05.03.2014

Tim oko vas

treba da isproveravate 100 puta, sada i ubuduće. I da svakog bez čistog srca pošaljete lepoj kući. Jer od njih će učiti oni ispod njih. Pa onda oni ispod. Tako nam se u bližoj istoriji grana jorgovana tj. korupcije razgranala do najobičnijeg onog predsednika kućnog saveta koji muti i krade od stanara. Jer uprkos lepom kućnom vaspitanju okružen je ljudima koji isto to rade, potovo njegov šef koji mu je uzor.

Želim vam da se u vašem timu nađe što više žita, a što manje kukolja. Jer ćete vredeti koliko i vaši ljudi, to sigurno već znate. Ja verujem da je u Srbiji to moguće, jer sam videla naše najtradicionalnije, najzaguljenije, najnezgodnije dijasporce sa brdovitog Balkana kako u pravom sistemu zarađuju poštenim trudom i radom za svoj život. Svako dobro.
charlie charlie 06:48 08.03.2014

Re: Tim oko vas

jednatanja
treba da isproveravate 100 puta, sada i ubuduće. I da svakog bez čistog srca pošaljete lepoj kući. Jer od njih će učiti oni ispod njih. Pa onda oni ispod. Tako nam se u bližoj istoriji grana jorgovana tj. korupcije razgranala do najobičnijeg onog predsednika kućnog saveta koji muti i krade od stanara. Jer uprkos lepom kućnom vaspitanju okružen je ljudima koji isto to rade, potovo njegov šef koji mu je uzor.

Želim vam da se u vašem timu nađe što više žita, a što manje kukolja. Jer ćete vredeti koliko i vaši ljudi, to sigurno već znate. Ja verujem da je u Srbiji to moguće, jer sam videla naše najtradicionalnije, najzaguljenije, najnezgodnije dijasporce sa brdovitog Balkana kako u pravom sistemu zarađuju poštenim trudom i radom za svoj život. Svako dobro.

Мудро збориш !
Невероватно је да сви ови наши вајни политичари не знају ову елементарну ствар о којој пишеш !
То је најважнији пројекат који мора да се започне, а последични пројекти авиона, камиона, канала и градова на води ће доћи "сами од себе", тј. као последица тога најважнијег системског пројекта --- изградња пројекта Поштења, од врха ка доле.
kukusigameni kukusigameni 10:53 05.03.2014

ona nikad ne odustaje



stefan.hauzer stefan.hauzer 14:00 06.03.2014

Re: ona nikad ne odustaje

:)

i meni izgleda
,kukukvintana,
da ovde hronično fali zike neke;


za društvo u ćošku

kukusigameni kukusigameni 14:10 06.03.2014

Re: ona nikad ne odustaje



stefan.hauzer stefan.hauzer 14:53 06.03.2014

Re: ona nikad ne odustaje

Kasniš,kasniš

već sam to okačio kod Spire na blogu:)
Ubedljivo najbolja verzije te stvarke.
Džarmuš ume!


kukusigameni kukusigameni 15:00 06.03.2014

Re: ona nikad ne odustaje

Grešna mi duša.
Si gledo film? Čista desetka.
I da dodam: Dosta je bilo - REHAB!
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:13 06.03.2014

Re: ona nikad ne odustaje

Si gledo film?

da da,
rokenrol vampir i savršeno uvrnuta tilda svindon
(kako ne voleti?!)


kakav rehab; hoćemo legalizaciju,
do 20g legalno
,kao u pajićevoj vukojebini:)

predatortz predatortz 15:21 06.03.2014

Re: ona nikad ne odustaje

kakav rehab; hoćemo legalizaciju,
do 20g legalno


Kakva bre legalizacija?!
Znaš li ti koliko bi to radnih mesta zatvorilo, kada bi se uteralo u legalne tokove?
Pa plaćaš PDV, dobijaš fiskalni...
Pa 'dobar dan, izvolite'...
Pa kupuješ u Maxiju, na akciji.

A i ove moje bivše kolege bi najebale. To sa vutrom dobro za statistiku, a dileri nisu zajebani. Ne misliš valjda da jure one ozbiljne za 50K plate?
kukusigameni kukusigameni 15:25 06.03.2014

Re: ona nikad ne odustaje

predatortz
kakav rehab; hoćemo legalizaciju,
do 20g legalno


Kakva bre legalizacija?!
Znaš li ti koliko bi to radnih mesta zatvorilo, kada bi se uteralo u legalne tokove?
Pa plaćaš PDV, dobijaš fiskalni...
Pa 'dobar dan, izvolite'...
Pa kupuješ u Maxiju, na akciji.

A i ove moje bivše kolege bi najebale. To sa vutrom dobro za statistiku, a dileri nisu zajebani. Ne misliš valjda da jure one ozbiljne za 50K plate?

Uh, dobro je. Ja sam već pomislio da trolujemo.
predatortz predatortz 15:28 06.03.2014

Re: ona nikad ne odustaje

kukusigameni
predatortz
kakav rehab; hoćemo legalizaciju,
do 20g legalno


Kakva bre legalizacija?!
Znaš li ti koliko bi to radnih mesta zatvorilo, kada bi se uteralo u legalne tokove?
Pa plaćaš PDV, dobijaš fiskalni...
Pa 'dobar dan, izvolite'...
Pa kupuješ u Maxiju, na akciji.

A i ove moje bivše kolege bi najebale. To sa vutrom dobro za statistiku, a dileri nisu zajebani. Ne misliš valjda da jure one ozbiljne za 50K plate?

Uh, dobro je. Ja sam već pomislio da trolujemo.


Počeli ste, ali sam priču vratio na ekonomske i socijalne teme.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:42 06.03.2014

Re: ona nikad ne odustaje

Počeli ste, ali sam priču vratio na ekonomske i socijalne teme.



Ubijaju nas ovi ozbiljni!
Zaboravljaš
,da se domaćin bori protiv sive ekonomije i crnog tržišta i zato
smo za legalizaciju:)
predatortz predatortz 15:49 06.03.2014

Re: ona nikad ne odustaje

Zaboravljaš
,da se domaćin bori protiv sive ekonomije i crnog tržišta i zato
smo za legalizaciju:)


Domaćin bi da štiti interes krupnog kapitala. Ja sam više za državu po meri malog čoveka, trudbenika ( Karagaća bi sad bio ponosan na mene ). Slažem se da tu ima elemenata sive ekonomije, da budžet biva uskraćen za značajna sredstva. Ali, uvođenje reda u tu oblast bi išlo samo na ruku veletrgovcima. Oni ionako sredstva izvlače van zemlje. Drugo, brzo bi tu oblast neko monopolizovaio i pogušio sve sitne trgovce i male proizvođače. Onda bi taj mogao da diktira i cenu i kvalitet.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:58 06.03.2014

Re: ona nikad ne odustaje

sredstva izvlače van zemlje

a turizam?
mislim
,ionako dolaze zbog jeftine duvke; kad okačimo na bilborde,dolaziće ih u čoporu:)




predatortz predatortz 16:05 06.03.2014

Re: ona nikad ne odustaje


a turizam?
mislim
,ionako dolaze zbog jeftine duvke; kad okačimo na bilborde,dolaziće ih u čoporu:)


Kolega, vidim da ste tvrd orah.
Naš turizam je naširoko poznat zbog noćnog provoda. Strani turisti kažu da su nam piće i žene među najjeftinijim u Evropi. Ne mislim da bi ta klijentela ,koja bi bila privučena vašim merama, znatno promenila ovu sliku.

Jbte, evo nas kao na panel diskusiji!
Ako nas ne mobilišu u neku stranku, Bog me ubio.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:18 06.03.2014

Re: ona nikad ne odustaje

tvrd orah

je voćka čudnovata !

a čuo sam i da je dobar afrodizijak,s medom pogotovo:)
mislim
,između ostalog,
ako su legalizovali cialis,viagru i to
; a masa opet kupuje na crnom tržištu,verujem da će se i takva prodaja duvke nastaviti i pored legalizacije.
kako sam povezao ova dva,ne pitaj:)


vera.nolan2 vera.nolan2 08:04 07.03.2014

Re: ona nikad ne odustaje



Domaćin bi da štiti interes krupnog kapitala...

To predatortz! ,To je osnovna istina...cak ne mozda ni "krupnog",ti igraju krupnije igre.I kapitalisti imaju svoju stratifikaciju! ...pre ce biti da su ti ostrvljeni na raspali jugoistok,srednja i sitna burzoazija(uz domacu,naravno!) koja se bogati na rasrodaji prirodnih i ljudskih resursa..mera malog coveka je zaista mala,"sto manja ",koliko je to moguce.(da prezive,ni to nije neophodno,naci ce se...,aman, da radi i za njih ostvaruje profit...

Secam se ,poodavno to bese:zaseda Evropska unija ,sa samo jednom tackom dnevnog reda-utvrdjivanje minimalne nadnice!!!

A evo, dodjose finski investitori i obznanise da smo najkonkurentniji ! i ne pomenuse po kojim parametrima...znamo,po jeftinoci,naravno...
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:37 05.03.2014

Koji zakoni su najvažniji?

TAČNO! Parazitski sistem se demontira i uređen sistem gradi korak po korak, zakon po zakon, instituciju po instituciju, u svim segmentima društva.

Nama ne trebaju vođe, mesije, lideri i samovolja pojedinca. Treba nam vladavina prava, dobri zakoni i nezavisne institucije sistema koje ih sprovode. TAČNO!

Ali, koje zakone najpre treba usvojiti i PRIMENITI radi početka demontaže parazitskog sistema u Srbiji?

Mislim da prva tri mesta zauzimaju:

1. Zakon o izboru narodnih poslanika
2. Zakon o lustraciji
3. Zakon o otvaranju tajnih dosijea

zoky.nbgd zoky.nbgd 12:29 05.03.2014

Re: Koji zakoni su najvažniji?

Filip je upravu, i to je ono što me obeshrabruje, jer zašto bi ovi dokazani kriminalci na vlasti sebi smanjivali manevarski prostor?!
kako god, Restart je trenutno jedina normalna opcija i neću joj tražiti dlaku u jajetu, za sad...
not2old2rock not2old2rock 12:55 05.03.2014

Re: Koji zakoni su najvažniji?

zoky.nbgd
Filip je upravu


Filip istu praznu pricu stalno ponavlja, ko Svaba tra-la-la, valjda se nada da ce im time toliko dosaditi (koliko je nama) pa ce se sami demontirati.
zoky.nbgd zoky.nbgd 13:05 05.03.2014

Re: Koji zakoni su najvažniji?

iskreno dugo me nije bilo ovde pa se i ne sećam šta Filip priča, nije ni bitno ako je ovde rekao ono što je dobrim delom srž problema.
not2old2rock not2old2rock 13:27 05.03.2014

Re: Koji zakoni su najvažniji?

zoky.nbgd
iskreno dugo me nije bilo ovde pa se i ne sećam šta Filip priča, nije ni bitno ako je ovde rekao ono što je dobrim delom srž problema.


Sta je srz problema samo ponekom pavijanu nije jasno, na zalost, nemamo resenje, duboko su pustili korenje.
zoky.nbgd zoky.nbgd 13:44 05.03.2014

Re: Koji zakoni su najvažniji?

kako misliš "samo ponekom pavijanu"?, pa ti poneki pavijani su velika većina glasača, oni me ne zanimaju...
Pravo pitanje je kako probuditi onih skoro TRI miliona koji ne glasaju, ej bre na ovim izborima će verovatno 45% upisanih u spisak ostati kod kuće, JER NE MOGU SAMI NIŠTA DA PROMENE.
not2old2rock not2old2rock 13:48 05.03.2014

Re: Koji zakoni su najvažniji?

zoky.nbgd

Pravo pitanje je


Pitaj Filipa
zoky.nbgd zoky.nbgd 14:00 05.03.2014

Re: Koji zakoni su najvažniji?

pusti Filipa, pitam tebe
not2old2rock not2old2rock 14:43 05.03.2014

Re: Koji zakoni su najvažniji?

zoky.nbgd
pusti Filipa, pitam tebe


Dobro, de, ima vise od nekoliko pavijana.
Kako da ti kazem, ja se i nisam trsio da imam resenje, ali ajde da ti ne ostanem duzan. Cuo sam da su u Ceskoj, pred kraj Plisane revolucije, SVI vlasnici kuca predavali kljuceve kapija (a kuce u centru Praga imaju ogromne, starinske kapije) na jedno mesto. Time su hteli da kazu, niko ne ide kuci dok ne obavimo ono zbog cega smo dosli, nema idem samo da rucam, da se istusiram, da ovo, da ono... Proveli su nekoliko dana na ulicama i srusili su komunisticki rezim.
Ovi kojima smo mi svojevremeno ostavili nase kljuceve, opljackali su nas do gole koze i kako onaj koji se na mleko opece i u jogurt duva, tesko je bilo kome da zadobije poverenje naroda. Promene jedino mogu da pokrenu ostvareni ljudi cistih biografija, kakve svi imamo po komsiluku, ali nije jednostavno organizovati ih. Kad bi to uspeli, onda bi i ona vecina glasala za njih. Problem je sto je to prakticno neizvodljivo ili gotovo neizvodljivo...
charlie charlie 16:15 05.03.2014

Re: Koji zakoni su najvažniji?

not2old2rock
zoky.nbgd
pusti Filipa, pitam tebe


Dobro, de, ima vise od nekoliko pavijana.
Kako da ti kazem, ja se i nisam trsio da imam resenje, ali ajde da ti ne ostanem duzan. Cuo sam da su u Ceskoj, pred kraj Plisane revolucije, SVI vlasnici kuca predavali kljuceve kapija (a kuce u centru Praga imaju ogromne, starinske kapije) na jedno mesto. Time su hteli da kazu, niko ne ide kuci dok ne obavimo ono zbog cega smo dosli, nema idem samo da rucam, da se istusiram, da ovo, da ono... Proveli su nekoliko dana na ulicama i srusili su komunisticki rezim.
Ovi kojima smo mi svojevremeno ostavili nase kljuceve, opljackali su nas do gole koze i kako onaj koji se na mleko opece i u jogurt duva, tesko je bilo kome da zadobije poverenje naroda. Promene jedino mogu da pokrenu ostvareni ljudi cistih biografija, kakve svi imamo po komsiluku, ali nije jednostavno organizovati ih. Kad bi to uspeli, onda bi i ona vecina glasala za njih. Problem je sto je to prakticno neizvodljivo ili gotovo neizvodljivo...

Коректно речено.
hajkula1 hajkula1 16:50 05.03.2014

Re: Koji zakoni su najvažniji?

not2old2rock
zoky.nbgd
pusti Filipa, pitam tebe


Dobro, de, ima vise od nekoliko pavijana.
Kako da ti kazem, ja se i nisam trsio da imam resenje, ali ajde da ti ne ostanem duzan. Cuo sam da su u Ceskoj, pred kraj Plisane revolucije, SVI vlasnici kuca predavali kljuceve kapija (a kuce u centru Praga imaju ogromne, starinske kapije) na jedno mesto. Time su hteli da kazu, niko ne ide kuci dok ne obavimo ono zbog cega smo dosli, nema idem samo da rucam, da se istusiram, da ovo, da ono... Proveli su nekoliko dana na ulicama i srusili su komunisticki rezim.
Ovi kojima smo mi svojevremeno ostavili nase kljuceve, opljackali su nas do gole koze i kako onaj koji se na mleko opece i u jogurt duva, tesko je bilo kome da zadobije poverenje naroda. Promene jedino mogu da pokrenu ostvareni ljudi cistih biografija, kakve svi imamo po komsiluku, ali nije jednostavno organizovati ih. Kad bi to uspeli, onda bi i ona vecina glasala za njih. Problem je sto je to prakticno neizvodljivo ili gotovo neizvodljivo...



Ne poznajem tvoje komšije, ne verujem da ti poznaješ moje.

Tako da (uvek) neko ne poznaje.

Sada dajemo poverenje, podršku nekim blogo-kolegama i priliku da ih upozna šira javnost.


Pronašla sam republičku listu, Dosta je bilo, RESTART a šta je sa gradskom listom? Može li neko da nam je linkuje-citira?





P.S.

+ Dva glasa iz moje firme.




Lopovi da vrate ukradeno.
not2old2rock not2old2rock 17:09 05.03.2014

Re: Koji zakoni su najvažniji?

hajkula1
not2old2rock
zoky.nbgd
pusti Filipa, pitam tebe


Dobro, de, ima vise od nekoliko pavijana.
Kako da ti kazem, ja se i nisam trsio da imam resenje, ali ajde da ti ne ostanem duzan. Cuo sam da su u Ceskoj, pred kraj Plisane revolucije, SVI vlasnici kuca predavali kljuceve kapija (a kuce u centru Praga imaju ogromne, starinske kapije) na jedno mesto. Time su hteli da kazu, niko ne ide kuci dok ne obavimo ono zbog cega smo dosli, nema idem samo da rucam, da se istusiram, da ovo, da ono... Proveli su nekoliko dana na ulicama i srusili su komunisticki rezim.
Ovi kojima smo mi svojevremeno ostavili nase kljuceve, opljackali su nas do gole koze i kako onaj koji se na mleko opece i u jogurt duva, tesko je bilo kome da zadobije poverenje naroda. Promene jedino mogu da pokrenu ostvareni ljudi cistih biografija, kakve svi imamo po komsiluku, ali nije jednostavno organizovati ih. Kad bi to uspeli, onda bi i ona vecina glasala za njih. Problem je sto je to prakticno neizvodljivo ili gotovo neizvodljivo...



Ne poznajem tvoje komšije, ne verujem da ti poznaješ moje.

Tako da (uvek) neko ne poznaje.

Sada dajemo poverenje, podršku nekim blogo-kolegama i priliku da ih upozna šira javnost.


Pronašla sam republičku listu, Dosta je bilo, RESTART a šta je sa gradskom listom? Može li neko da nam je linkuje-citira?





P.S.

+ Dva glasa iz moje firme.




Lopovi da vrate ukradeno.


Ok, ti mislis da vidis svetlo na kraju tunela, ja samo znam da


zoky.nbgd zoky.nbgd 19:36 05.03.2014

Re: Koji zakoni su najvažniji?

ljudi iz komšiluka, čistih biografija, koje znamo lično, to je pravi put ali uz promenjen zakon što kaže Filip, to znači da je određena persona vlasnik mandata, i da odgovara svom komšiluku za urađeno/neurađeno. Ali opet neko mora i taj zakon da promeni, ovi sadašnji zlikovci neće sigurno.

Ili kuka i motika ili za početak nekom ukazati poverenje. U Čumiću sam pitao Radulovića kako možemo da znamo da ako jednog dana dođu do nekakve vlasti neće raditi isto što i svi ostali, odn. utopiti se u ovu korupciju, odgovor je bio (parafraziram) "nismo to dozvolili sebi za ovih 5 meseci, nismo potrošili 40 miliona a mogli smo, nismo podlegali velikim pritiscima", a jasno mi je da su mogli da ga negde daju, uz određenu korist. Ko nije radio u JP ne zna koja je frka pred novu godinu da se potroše sva sredstva za tu godinu, i onda se izmišljaju razne "potrebe" i kojekakve "usluge" da bi novac otišao ortacima ili kumovima.
nesha92 nesha92 12:22 05.03.2014

podrska

Ok imate je sa moje strane kao i marketing (WOMM).
Medjutim ono sto stvara problem je sta ako ne predjete cenzus! To je generalno pitanje svih koji bi zeleli da glasaju za Vas - sa kojima sam pricao...
Ja sam odlucio da cu Vam dati glas pa sta bude - taman zavrsio i kod PPVa ukoliko ne predjete cenzus i uprkos mojim soc.demokratskim pogledima koji su daleko priblizniji DS-u nego Vama.
Tako da ipak ne glasam ZA nego glasam protiv jer mislim da Vas plan moze da dovede jednog dana do glasanja ZA.
Vasi liberalni stavovi mi trenutno ne smetaju, s obzirom na situaciju u kojoj se nalazimo, a malo ih i ima u planu koji ste predlozili.
To je moj izgovor
Bar objasnite sta glasamo ukoliko ne prodjete cenzus....
Ja ne umem - jednostavno rizikujem...
rade.radumilo rade.radumilo 12:43 05.03.2014

Re: podrska

Medjutim ono sto stvara problem je sta ako ne predjete cenzus!


Tjah, bolje i tako nego "Beli Listići". Time se tek ništa ne postiže, a opet njegova lista je dovoljno nova da zaslužuje prvu šansu. Posle izbora ćemo videti.
Uostalom, za očekivati je da će "služba" da mu se ubaci u tim i da uhvati nekoliko članova tima "za onu stvar" da igraju kako "služba" svira. Uz još nekoliko njih koji će se ubaciti iz sopstvenog interesa, to je sasvim dovoljno da i njegovu listu vrati u blato među sve ostale. Nama jedino ostaje da se nadamo da će u međuvremenu uspeti da napravi nekoliko ireverzibilnih izmena.
mlekac mlekac 12:45 05.03.2014

Re: podrska

nesha92
Ok imate je sa moje strane kao i marketing (WOMM).
Medjutim ono sto stvara problem je sta ako ne predjete cenzus! To je generalno pitanje svih koji bi zeleli da glasaju za Vas - sa kojima sam pricao...
Ja sam odlucio da cu Vam dati glas pa sta bude - taman zavrsio i kod PPVa ukoliko ne predjete cenzus i uprkos mojim soc.demokratskim pogledima koji su daleko priblizniji DS-u nego Vama.
Tako da ipak ne glasam ZA nego glasam protiv jer mislim da Vas plan moze da dovede jednog dana do glasanja ZA.
Vasi liberalni stavovi mi trenutno ne smetaju, s obzirom na situaciju u kojoj se nalazimo, a malo ih i ima u planu koji ste predlozili.
To je moj izgovor
Bar objasnite sta glasamo ukoliko ne prodjete cenzus....
Ja ne umem - jednostavno rizikujem...


Pa ako se budete neckali, cenzus i ne moze da se predje. Ja zato i ne pitam sta ce biti ako se ne predje, nego KAKO pridobiti sto vise glasova da se taj famozni cenzus predje.

A ako se ne predje, da se reregistruju kao partija manjina. Ionako su, kanada, misleci ljudi manjina u ovoj zemlji.
st.jepan st.jepan 13:16 05.03.2014

Re: podrska

.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:26 05.03.2014

Re: podrska

st.jepan

Da bih im ga dao, morao bih znati makar njihova imena i najosnovnije biografske podatke.


Ah, pa to ti je kocka za koju god stranku si glasao - šta su i ko su, kao će da radu (ili će samo da sedu, piju pušu, a kad primu poslaničku platu da se bunu;> ) i da l će neko od njih uzeti svoje poslaničke pinkle i preći negde drugde. Taki nam zakoni, takva nam sredina, a to sve stoga što su nam takvi glasači.

Kojih se mahom ovo tvoje pitanje ič ne tiće. Uostalom većina glasa za Vožda, pa ko im je već trenutnoomiljeni Vožd, njemu daju glas. A od njega očekuju da kao svaki Vožd bira i odabira poslanike koje će da šalje u klupe i da ih gvozdenom rukom drži k dsiciplini i lancima vezuje da ne pobegnu, i povremeno išiba ako ne rade dobro ☻

nesha92 nesha92 13:27 05.03.2014

Re: podrska

Uostalom, za očekivati je da će "služba" da mu se ubaci u tim i da uhvati nekoliko članova tima "za onu stvar" da igraju kako "služba" svira.

Teza o transparentnosti nedvosmisleno ukida mogucnost hvatanja " za onu stvar" od strane sluzbe ili nekog drugog. Ako Dusan Pavlovic bude insistirao na svom pogledu o broju poslanika u skupstini i rekonstrukciji izbornog sistema mogucnosti hvatanja za "onu stvar" drasticno opadaju kako u bukvalnom tako i u prenesenom znacenju.
cassiopeia cassiopeia 13:31 05.03.2014

Re: podrska

Bilo bi dobro da je ispovrti što pre.


Ispovrteo je :)

Lista
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:44 05.03.2014

Re: podrska

Uz još nekoliko njih koji će se ubaciti iz sopstvenog interesa, to je sasvim dovoljno da i njegovu listu vrati u blato među sve ostale.


Da, da i na krst će da ga stave.

Jeste i Drug Tita je bio dobar, nego su oni oko njega sve od njega skrivali, i kako narod živi i šta oni rade narodu. Posle je i Drug Slobo doša u istu situaciju - od njega su sve skrivali, inače ne bi on ništa od onoga (lošeg, dakako) dopustio. Pa je i Koštunica bio neobavešten. A Tadić, ihaj koliko li je on tek imao mangupa oko sebe. Evo sada se povećava i broj mangupa oko Vučića. I daklem, neka se pripreme Radulovićevi Mangupi.

A da, zaboravih Vuka - ma dobro, ko pa nije ;>
ivana23 ivana23 13:44 05.03.2014

Re: podrska

cassiopeia
Bilo bi dobro da je ispovrti što pre.

Ispovrteo je :)
Lista


Kod Krugoline na blogu je vec i 'pretresena'.
cassiopeia cassiopeia 13:56 05.03.2014

Re: podrska

ivana23

Kod Krugoline na blogu je vec i 'pretresena'.


Tamo sam i videla tu informaciju :) Nego, Stjepan nije bio kod Krugoline.
st.jepan st.jepan 14:02 05.03.2014

Re: podrska

ivana23
cassiopeia
Bilo bi dobro da je ispovrti što pre.

Ispovrteo je :)
Lista


Kod Krugoline na blogu je vec i 'pretresena'.


Da, listu sam pronašao čim sam okačio kometar (napisao sam ga na osnovu površnog srča).
Komentar sam odmah brisnuo, ali dabome, bili ste brži.

Pogledaću Krugolinin blog, hvala.
st.jepan st.jepan 14:05 05.03.2014

Re: podrska

Stjepan nije bio kod Krugoline.

Stidim se, ali popraviću se, evo smesta ću se popraviti i proučiti stvar.
cassiopeia cassiopeia 14:10 05.03.2014

Re: podrska

st.jepan
Stidim se, ali popraviću se, evo smesta ću se popraviti i proučiti stvar.


predatortz predatortz 14:11 05.03.2014

Re: podrska

Nego, Stjepan nije bio kod Krugoline.


Što, je l' obavezno?
cassiopeia cassiopeia 14:18 05.03.2014

Re: podrska

predatortz
Što, je l' obavezno?



st.jepan st.jepan 14:25 05.03.2014

Re: podrska

Dont Fear The Reaper
st.jepan

Da bih im ga dao, morao bih znati makar njihova imena i najosnovnije biografske podatke.


Ah, pa to ti je kocka za koju god stranku si glasao - šta su i ko su, kao će da radu (ili će samo da sedu, piju pušu, a kad primu poslaničku platu da se bunu;> ) i da l će neko od njih uzeti svoje poslaničke pinkle i preći negde drugde. Taki nam zakoni, takva nam sredina, a to sve stoga što su nam takvi glasači.

Kojih se mahom ovo tvoje pitanje ič ne tiće. Uostalom većina glasa za Vožda, pa ko im je već trenutnoomiljeni Vožd, njemu daju glas. A od njega očekuju da kao svaki Vožd bira i odabira poslanike koje će da šalje u klupe i da ih gvozdenom rukom drži k dsiciplini i lancima vezuje da ne pobegnu, i povremeno išiba ako ne rade dobro ☻


Jes vala!
Dok sam ovo tvoje čitao, javilo mi se sledeće:
Izborne liste ukinuti.
Skupština da bude sastavljena isključivo od voždova, tj. da ima poslanika onoliko koliko je partija sa dostignutim cenzusom. Pri glasanju, svaki od poslanika težio bi onoliko glasova koliko virtuelnih mandata osvoji na izborima.
To bi znatno pojeftinilo rad Skupštine (verovatno tek tuce poslanika) i otklonilo gomilu problema (preletači, kvorumi, neefikasnost...).
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:02 05.03.2014

Re: podrska


Skupština da bude sastavljena isključivo od voždova, tj. da ima poslanika onoliko koliko je partija sa dostignutim cenzusom. Pri glasanju, svaki od poslanika težio bi onoliko glasova koliko virtuelnih mandata osvoji na izborima.


Što će kasti: da se napravi Srbija AD, ili, ako hoćemo baš da budemo precizni - Ortačko Društvo Srbija ;>
st.jepan st.jepan 15:26 05.03.2014

Re: podrska

Dont Fear The Reaper

Skupština da bude sastavljena isključivo od voždova, tj. da ima poslanika onoliko koliko je partija sa dostignutim cenzusom. Pri glasanju, svaki od poslanika težio bi onoliko glasova koliko virtuelnih mandata osvoji na izborima.


Što će kasti: da se napravi Srbija AD, ili, ako hoćemo baš da budemo precizni - Ortačko Društvo Srbija ;>


Zar već nije?

U kom smislu bi taj sistem išta suštinski promenio?
Poslanici, pošto po važećem Izbornom zakonu nipošto nisu narodni poslanici već su stranački poslanici, nisu drugo do delići glasačkih mašina. Čemu dakle skupštinska smaračina, čemu kakofonija javnog štelovanja i turiranja tih mašina? Nek oni to lepo na stranačkim skupovima, nek tamo lete glave, pa kad stav do kraja učvare, tek onda u Skupštinu, tek onda u javnost.
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:33 05.03.2014

Re: podrska

Što, je l' obavezno?


Obavezno, nego šta! Pišem izostanke!
Saša Radulović Saša Radulović 10:57 06.03.2014

Re: podrska

Medjutim ono sto stvara problem je sta ako ne predjete cenzus! To je generalno pitanje svih koji bi zeleli da glasaju za Vas - sa kojima sam pricao...


Ukoliko mislite da zaslužujemo vaš glas, odgovor je:

1. Ako mislite da postoji i jedna druga opcija koja zaslužuje vas glas, a za koju ste sigurni da prelazi cenzus, glasajte za nju. Sa cenzusom se bore i LDP i DS.

2. Ako ne glasate ZA, nećete nikada ni saznati i ispunjavate sveprisutno proročanstvo da se u Srbiji nikada ništa neće promeniti.


Trka u koju smo ušli je maraton, ne sprint. Zato danas obećavam svim biračima, bez obzira na ishod izbora, ko formira buduću vladu, i ko će od svih koji se utrkuju da se dodvore Aleksandru Vučiću učestvovati u njoj, mi ćemo već 17. marta nastaviti započetu borbu za demontažu parazitskog sistema.


A od vas tražimo ne samo vaš glas već i širenje naše poruke u vašem okruženju:

Očekujemo da oni koji su do sada bili sa nama što više razgovaraju sa ljudima iz svoje okoline o tome da na predstojećim izborima konačno postoji lista koja nosi iskrene i korenite reforme. Verujemo da se dobra vest najbolje prenosi od usta do usta. Da konačno treba glasati ZA, a ne PROTIV.


angie01 angie01 11:18 06.03.2014

Re: podrska


A od vas tražimo ne samo vaš glas već i širenje naše poruke u vašem okruženju:


pa, evo ja do sada jesam, a od juce sam se zamislila, jer kod kru na blogu su se pojavile neke stvari koje su me na to naterale,...tekst o reformi skolstva, koji to nije ni u pokusaju, vec samo pokazuje sustinsko nerazumevanje problematike, iznenadna promena profila osobe sa liste sa sve novom diplomom,...nacin na koji se odgovara na pitanja, tipa, otkud znas,....mislim, po cemu se onda i pored razumnog programa koji si postavio, razlikuje izvedba od ovih drugih?!
sonja.m sonja.m 14:19 05.03.2014

dear author,

Ocekujem-o da se ukljucis u diskusiju na ovom blogu.Ima nas ovde vise nego na bilo kojoj tribini gde se ti pojavljujes. Izmileli su i neki blogopuzevi koji se pojavljuju
svake prestupne g., sto je dobar znak. Daklem?


st.jepan st.jepan 21:18 05.03.2014

Re: dear author,

Ocekujem-o da se ukljucis u diskusiju na ovom blogu.

Pa..., koliko vidim, uključio se.
Brisanjem jednog komentara.
Malo je verovatno da ga je brisnula moderacija.

Edit: Ne zameram preterano Saši, neće zbog toga izgubiti moj glas.
Uvažavam delikatnost i stresnost njegove trenutne situacije, a i komentar je, ruku na srce, bio malo 'nako..., pa recimo, nepotrebno grub.
Saša Radulović Saša Radulović 01:40 06.03.2014

Re: dear author,

Malo je verovatno da ga je brisnula moderacija.


Grešiš. Tek sad sam se uključio :) Ako je bilo brisanja, neko drugi je.
st.jepan st.jepan 01:56 06.03.2014

Re: dear author,

Saša Radulović
Malo je verovatno da ga je brisnula moderacija.


Grešiš. Tek sad sam se uključio :) Ako je bilo brisanja, neko drugi je.

Brisanja je bilo.
A drago mi je što sam pogrešio.
nimbus nimbus 16:49 05.03.2014

Лик је цар.

Politika
Ja ne odustajem
Saša Radulović RSS / 05.03.2014. u 00:32


Па ОК. Ја Ти желим сву срећу у неодустјању.
rade.radumilo rade.radumilo 09:15 06.03.2014

Predlog Belim Listićima

Stranački aktivisti kupuju glasove. Postupak je sledeći:
- Stranački aktivista stoji ispred glasačkog mesta sa listićem na kome je zaokružen njegov kandidat. Da glasaču taj listić, a iza paravana glasač zameni prazan listić tim listićem i tako popunjen listić ubacuje u kutiju. Po izlasku sa glasačkog mesta, aktivisti predaje prazan listić kao dokaz da je obavio glasanje i koji aktivista koristi posle u sledećoj iteraciji, a glasaču isplaćuje dogovorenu nadoknadu.

Predlog onima koji ne žele ni za koga da glasaju:

Jedino na šta aktivista nema uticaja, to je: šta je stvarno zaokruženo na listiću koji je dao glasaču. Stoga, uzmite popunjeni listić od aktiviste, iza paravana nacrtajte čiča Glišu (šta god) na tom listiću i tako ga ubacite u kutiju, a onda im uzmite novac.
arianna arianna 09:35 06.03.2014

Re: Predlog Belim Listićima

- Stranački aktivista stoji ispred glasačkog mesta sa listićem na kome je zaokružen njegov kandidat.


Odakle stranačkim aktivistima glasački listići, van biračkog mesta?



Ko je odgovaran za "šetanje" kopije biračkog spiska, sa svim podacima, počev od JMBG, adrese i ostalih ličnih podataka birača, u kampanji od vrata do vrata i prikupljanja sigurnih glasova, po mesnoj zajednici?

ili

Kojim pravom polupismeni aktivisti, imaju u rukama kopiju biračkog spiska???


rade.radumilo rade.radumilo 09:47 06.03.2014

Re: Predlog Belim Listićima

Odakle stranačkim aktivistima glasački listići, van biračkog mesta?



Ko je odgovaran za "šetanje" kopije biračkog spiska, sa svim podacima, počev od JMBG, adrese i ostalih ličnih podataka birača, u kampanji od vrata do vrata i prikupljanja sigurnih glasova, po mesnoj zajednici?

ili

Kojim pravom polupismeni aktivisti, imaju u rukama kopiju biračkog spiska???


O tome možemo raspravljati u nedogled, ali nećemo mnogo postići time. Uostalom, to je stvar za sud, tužilaštvo i slične organe. Ono što mi možemo da uradimo jeste da ih nadhebemo u njihovoj igri, sopstvenom inventivnošću.
arianna arianna 09:55 06.03.2014

Re: Predlog Belim Listićima

Ono što mi možemo da uradimo jeste da ih nadhebemo u njihovoj igri, sopstvenom inventivnošću.


sve je to OK.... samo nemamo baš svi vremena za nadhebavanje i nadgornjavanje

mene konkretno interesuje:

ko je odgovaran za iznošenje kopije biračkog spiska na ulicu?

ko mi garantuje da nisu napravljene dodatne kopije?

gde završava kopija biračkog spiska posle izbora?

i

odakle stranačkim aktivistima glasački listići, van biračkog mesta, na dan izbora?

rade.radumilo rade.radumilo 10:01 06.03.2014

Re: Predlog Belim Listićima

sve je to OK.... samo nemamo baš svi vremena za nadhebavanje i nadgornjavanje

mene konkretno interesuje:

ko je odgovaran za iznošenje kopije biračkog spiska na ulicu?

ko mi garantuje da nisu napravljene dodatne kopije?

gde završava kopija biračkog spiska posle izbora?


Uopšte nije problem da kontrolor neke stranke ujutru rano iznese nekoliko listića sa glasačkog mesta, a pri kraju večeri ih vrati. Dakle svi listići na broju, a tokom celog dana se vrte u krug u postupku koji sam napisao.
Upravo nemamo vremena za mantranje na pitanje: "Ju otkud lopovi, tamo gde ima šta da se ukrade?"
Ovde je poenta, da im zahebemo plan i da ga okrenemo protiv njih.
arianna arianna 10:08 06.03.2014

Re: Predlog Belim Listićima

Uopšte nije problem da kontrolor neke stranke ujutru rano iznese nekoliko listića sa glasačkog mesta, a pri kraju večeri ih vrati.


Pored minimum 20 ljudi, koji sede ispred raznih stranaka, u birački odbor?

majkomila, pa nisu valjda glasački listići - hemijske olovke
rade.radumilo rade.radumilo 10:13 06.03.2014

Re: Predlog Belim Listićima

Pored minimum 20 ljudi, koji sede ispred raznih stranaka, u birački odbor?

majkomila, pa nisu valjda glasački listići - hemijske olovke


Slušaj, onaj ko se namerači da nešto ukrade će to i uraditi. Kako god da postaviš sistem zaštite, neko će uvek naći rupu u njemu.
Zato i treba biti inventivan i pustiti ga da veruje da je "uspeo" u svojoj nameri, a da zapravo sebi pravi još veću štetu.
little_radojica little_radojica 10:25 06.03.2014

Re: Predlog Belim Listićima

rade.radumilo
sve je to OK.... samo nemamo baš svi vremena za nadhebavanje i nadgornjavanje

mene konkretno interesuje:

ko je odgovaran za iznošenje kopije biračkog spiska na ulicu?

ko mi garantuje da nisu napravljene dodatne kopije?

gde završava kopija biračkog spiska posle izbora?


Uopšte nije problem da kontrolor neke stranke ujutru rano iznese nekoliko listića sa glasačkog mesta, a pri kraju večeri ih vrati. Dakle svi listići na broju, a tokom celog dana se vrte u krug u postupku koji sam napisao.
Upravo nemamo vremena za mantranje na pitanje: "Ju otkud lopovi, tamo gde ima šta da se ukrade?"
Ovde je poenta, da im zahebemo plan i da ga okrenemo protiv njih.



Као Remi Gaillard у McDonalds :)



У сваком случају, осим у сврху зајебаванције мислим да се уопште не треба бавити таквим стварима. Треба документовати и пријавити такву њихову активност ако је могуће или не учествовати у томе на било који начин. То је један од начина да се упадне у блато... А из блата нема назад. Ако је могуће гласањем у Србији формирати политичку опцију која ће репрезентовати фер политичку борбу, ако није могуће, више среће следећи пут.

rade.radumilo rade.radumilo 10:44 06.03.2014

Re: Predlog Belim Listićima

Треба документовати и пријавити такву њихову активност ако је могуће или не учествовати у томе на било који начин


The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing.
J.F.K.


barese barese 14:25 06.03.2014

Re: Predlog Belim Listićima

Slušaj, onaj ko se namerači da nešto ukrade će to i uraditi. Kako god da postaviš sistem zaštite, neko će uvek naći rupu u njemu.
Zato i treba biti inventivan i pustiti ga da veruje da je "uspeo" u svojoj nameri, a da zapravo sebi pravi još veću štetu.


Zapravo, ovaj tvoj sistem je u Italiji koriscen pre mobilnih telefona sa kamerom. Zapravo slicne varijante su koriscene jos u rimsko doba.

Danas nije neophodno ciniti kriminalno delo da bi se obezbedio prvi beli listic ujutru.

Danas je neophodno aktivisti ispred birackog mesta pokazati fotografiju svog listica adekvatno prekrizenog (ovde se umesto zaokruzivanja crtaju krstovi preko stranackih simbola).

Na izborima mogu jedino da te zamole da ostavis mobilni na stolu komisije, ali niko te ne pretresa, i niko ne moze da zna da li slucajno imas dva telefona...

Prevara je svojevremeno otkrivena jer ljudi nisu iskljucivali blic, i od 2008. je i fotografisanje listica ukljuceno u definiciju izborne prevare i predstavlja krivicno delo kaznjivo sa 3 do 6 meseci zatvora.

Sada ako nekome sevne blic u kabini na izborno mesto dolaze specijalci, jer je ovaj vid prevare cesto povezan sa mafijom.

Bilo mi je fascinantno koliko ljudi je kod nas na poslednim izborima fotografisalo svoje listice i to objavljivalo pod punim imenom i prezimenom.
rade.radumilo rade.radumilo 14:54 06.03.2014

Re: Predlog Belim Listićima

Danas je neophodno aktivisti ispred birackog mesta pokazati fotografiju svog listica adekvatno prekrizenog (ovde se umesto zaokruzivanja crtaju krstovi preko stranackih simbola).


Opet možeš da im zahebeš šemu, i pride uzmeš pare. Lepo zaokružiš njihovog kandidata, slikaš listić a potom ga naknadno upropastiš.
Poenta je da uvek možemo biti inventivniji od njih...
jokerer jokerer 11:45 06.03.2014

Istina

Teško je poverovati da neko ko jako precizno i analitički besprekorno analizira našu stvarnost nije u stanju da bude objektivan u pogledu svog angažmana u politici.

Dakle, evo šta je istina (bar po mom mišljenju):

- sistem se ne menja bez kritične mase koja je shvatila i prihvatila ovo o čemu Radulović govori (sadašnjim tempom to će se dogoditi za desetak godina)
- svi ostali akteri političkog života su oponenti ovakvih promena, drugim rečima izbor je ili sadašnji sistem ili jednopartijski (oni naime nemaju interesa da postoje ukoliko se dogodi istinska reforma). Jasno je ko je jači i šta će prevagnuti.
- jedini način, na žalost, da se zaustavi ludilo u kom živimo (što se može definisati opštom krađom u širem smislu te reči) jeste upravo prirodan krah ovakvog sistema - nestaće i lopovi kada ne bude imalo šta da se krade. Kako smo krenuli ovo nije tako daleko i dogodiće se mnogo ranije nego promena svesti i slične besmislice na koje nas lože ovih dana.

U svakom slučaju moje simpatije jesu na strani 'Dosta je bilo' i od samog starta pokušavam da ubedim ljude da glasaju za vas, kao što ću i sam uraditi iz istog razloga iz kog ste i vi ušli u politiku (da me ne grize posle savest).

Ipak to ne menja surovu istinu o kojoj sam pisao.
charlie charlie 07:09 08.03.2014

Re: Istina

jokerer
Teško je poverovati da neko ko jako precizno i analitički besprekorno analizira našu stvarnost nije u stanju da bude objektivan u pogledu svog angažmana u politici.

Dakle, evo šta je istina (bar po mom mišljenju):

- sistem se ne menja bez kritične mase koja je shvatila i prihvatila ovo o čemu Radulović govori (sadašnjim tempom to će se dogoditi za desetak godina)
- svi ostali akteri političkog života su oponenti ovakvih promena, drugim rečima izbor je ili sadašnji sistem ili jednopartijski (oni naime nemaju interesa da postoje ukoliko se dogodi istinska reforma). Jasno je ko je jači i šta će prevagnuti.
- jedini način, na žalost, da se zaustavi ludilo u kom živimo (što se može definisati opštom krađom u širem smislu te reči) jeste upravo prirodan krah ovakvog sistema - nestaće i lopovi kada ne bude imalo šta da se krade. Kako smo krenuli ovo nije tako daleko i dogodiće se mnogo ranije nego promena svesti i slične besmislice na koje nas lože ovih dana.

U svakom slučaju moje simpatije jesu na strani 'Dosta je bilo' i od samog starta pokušavam da ubedim ljude da glasaju za vas, kao što ću i sam uraditi iz istog razloga iz kog ste i vi ušli u politiku (da me ne grize posle savest).

Ipak to ne menja surovu istinu o kojoj sam pisao.

Слажем се са твојом анализом (мада се не слажем да је ту велику истину открио "свети" Радуловић).
Дакле, сагласан сам да је проблем у динамици крађе, у тзв. крађа рејт.
Много ствари би већ одавно било решено да смо лопурдама омогућили да покраду све за један дан.
Након тога би могли да кренемо поштено.
Овако, док год има шта да се краде, лопурде и њихови посилни, тј. политичари ће креирати законске оквире који фаворизују концепт за који су они специјалисти и фаворити --- лоповлук.
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:10 08.03.2014

Re: Istina

Слажем се са твојом анализом (мада се не слажем да је ту велику истину открио "свети" Радуловић).


Naravno da smo te istine već godinama svi mi svesni, i da za njeno otkrivanje nije zaslužan Radulović.

Ali Radulović jeste zaslužan za njeno JASNO ARTIKULISANJE i ulaganje energije da se nešto povodom toga uradi. Kada postoji neki široko rasprostranjeni problem, onda je dovoljno da jedna osoba jasno artikuliše sveprisutno, rastočeno nezadovoljstvo, kako bi taj problem iz sfere "tako je kako je, ćuti i plivaj" prešao u sferu "a šta ćemo tim povodom da uradimo?"
mix 018 mix 018 13:23 06.03.2014

Milan Nis

Velika podrska i najzad imamo ZA koga da glasamo,ne samo PROTIV kao do sada.Jedino me brine to sto ja,koji dosta vremena provodim na internetu i pratim medije i radio i televiziju,samo retko citam novine,nemogu nigde ili jako malo pronalazim informacije o aktivnostima liste RESTART.Znam da je medijski mrak,ali mora se naci put do glsaca i ljudi koji bi rado da menjaju ovo sto gledaju poslednjih 20 god,samo mnogi su jos uvek u zabludi i drugacije je kad to cuju od mene,a drugacije iz usta nekog ko je kompetentan da o tome prica.Ipak se ne predajemo,jer svi koji smo shvatili poruku,razumemo da ovo nije sprint,mada bi mogao biti jer je 16. mart odmah tu iza ugla,nego maraton.
gavrilo gavrilo 13:53 06.03.2014

predlog

Ja bih voleo kada bi neka sledeca vlast pokrenula zaduzbinarstvo u Srbiji, da drzava osnuje fond u kome mogu zavestati pojedinci svoja dobra u korist prioritetnih socijalnih grupa.
Iz sredstava tog fonda mogli bi se pokrenuti razni projekti.
Recimo, projekat osamostavljivanja dece bez roditelja davajuci im stambene jedinice na koriscenje bez nadoknade na odredjeni vremenski period.
itd..

hajkula1 hajkula1 01:45 07.03.2014

Re: predlog

gavrilo
Ja bih voleo kada bi neka sledeca vlast pokrenula zaduzbinarstvo u Srbiji, da drzava osnuje fond u kome mogu zavestati pojedinci svoja dobra u korist prioritetnih socijalnih grupa.
Iz sredstava tog fonda mogli bi se pokrenuti razni projekti.
Recimo, projekat osamostavljivanja dece bez roditelja davajuci im stambene jedinice na koriscenje bez nadoknade na odredjeni vremenski period.
itd..




I to imam na umu, kad vičem,


Lopovi da vrate ukradeno.


To znači, da nadležni državni organi rade svoj posao, istraga, prikupljanje dokaza, tužba, suđenje, zaplena imovine.

apach92 apach92 23:41 07.03.2014

da vidimo sta smo imali.....

1. Ostali - poznati vec 20 godina. Sklonost ka stvaranju kulta licnosti, gramzivost, nesuvisle izjave, nedostatak licne odgovornosti, sklonost ga gomilanju sljama u svom okruzenju. Kradja, nepotizam, lazi. Afere. Neumerenost. Provokacija. Ratovi. Beda. Nepravda.

2. Gosn Radulovic - relativno nepoznat lik. Deluje posteno i nepotkupljivo. Magnetski privlaci moj glas. Ne slazem se sustinski sa predlogom zakona o radu iz veoma prostog razloga - direktno me pogadja i omogucava mom poslodavcu da me se oslobodi a ne moze jer radim dobro i sadasnji zakon me stiti. Uradio bi to samo jer je neko tamo iznad rekao da se prepotopski zaposleni ociste jer su uznapredovali u karijeri i previse su placeni a nova generacija Srba radi to isto za 280 EUR. A ja ne zivim u Belgiji da dobijem 800-1000eur kad se nenadano nadjem na ulici da mi se nadje dok ne nadjem sledeci posao. Nisam ispratio ostalo ali koliko vidim dovodi se u pitanje platforma mada moram da primetim da me iste platforme ostalih autora u poslednjih 20 godina i nisu nesto podrzavale. Sledeca stvar je ta misteriozna imovinska karta kanda neadekvatna za coveka njegovog profila i karijere. Tu sam sklon da razmisljam ko vecina zivlja ovde `ko ne zna za se i Bog ga ubio` tako da mi to bas nije najjasnije. Dalje tu je i ona cudna Kurir prica o apanazi koju dobija od jedne inostrane grupacije u Srbiji za koju se ispostavilo da je tacno.

I za kraj svi ovi pod tackom 1 su kada su pocinjali predstavljani isto kao gospodin pod tackom 2. A onda su ostali tu 20 godina i nemaju nameru da odu.

Zbog toga mi ruka zadrhti kad hocu da zaokruzim ideju pod rednim brojem 2.
hajkula1 hajkula1 03:31 08.03.2014

Re: da vidimo sta smo imali.....

apach92
1. Ostali - poznati vec 20 godina. Sklonost ka stvaranju kulta licnosti, gramzivost, nesuvisle izjave, nedostatak licne odgovornosti, sklonost ga gomilanju sljama u svom okruzenju. Kradja, nepotizam, lazi. Afere. Neumerenost. Provokacija. Ratovi. Beda. Nepravda.

2. Gosn Radulovic - relativno nepoznat lik. Deluje posteno i nepotkupljivo. Magnetski privlaci moj glas. Ne slazem se ...



1. Ostali - poznati - Nisu sami ostali, mi smo ih ostavili, zadržali, davali glasove. Negujemo korov, umesto da ga odmah iz korena iščupamo.

2. Slično vidim i ja. Sa čime se ne slažem sa njim? Ako bih izvlačila iz konteksta, pasuse pojedinačno, bilo bi više zamerki. Ovako ako gledam kompletnu listu ciljeva, jedino mogu da odobrim.


Šta je alternativa? Bojkot, beli listić, nešto treće? Šta to drugo može da znači, sem, dalja sunovrat.






.....
Lopovi da vrate ukradeno.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana