Filozofija| Satira| Sex| Zabava| Životni stil

Što bi rekao Dušan Petrović: DS u svemu vidi Vučića

Nebojša Milenković RSS / 26.04.2015. u 10:36

Kratak rezime jučerašnjeg mitinga rečima samih aktera:

PajticKada Gašić kaže da nema odgovornosti, to je Vučić, kada Vulin laž i to je Vučić, kada Zorana Mihajlović da 300 intervjua, a izgradnja Žeželjevog mosta stoji, to je Vučić, kada Selaković vređa advokate, i to je Vučić, i kada Verbić ponižava profesore, kada Stefanović učestvuje u farsi oko , kad Mali proglasi akademike za neznalice, i to je Vučić i kada Đukanović napadne zaštitnika građana.

Bojan Pajtić, 25.04.2015.

2026433-604119-petrovic-f.jpgMeni je čudno da se DS-u Aleksandar Vučić pričinjava svugde i u svemu. Ljudi koji su sada u DS-u su, takođe, pregovarali sa SNS-om. Nisu uspeli da se dogovore oko toga kako bi trebalo da se vodi politika.

 Ljudi koji su ostali u DS-u prestali su na dobar način da obavljaju javne poslove...

Dušan Petrović, 17.04.2013.

 Ah, te puste arhive, vazda sreću kvare! 

 (kliknuti ovde za dokazni materijal)

Poslastica plus - dirljiv detaljčić sa proslave pete obljetnice postojanja Srpske napredne stranke, 21.oktobar 2013: 

 11143559_10206794337805447_395037693321266966_n.18101.jpg

Atačmenti



Komentari (123)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jedan_covek jedan_covek 10:54 26.04.2015

Stvarno svuda!

Sa ovako principijelno "objedinjenom" opozicijom Vučić ne mora da brine za svoju (ličnu) vlast bar još jedno dvadeset godina!
Inner Party Inner Party 10:54 26.04.2015

Slažem se ...

... i meni se smučilo kada sam ga video da izlazi na binu da govori! A i govor mu je biotakav - kao da se i juče, sa bine, još uvek nudio SNS-u.

Ali, lep je bio miting, vratio sam se malo bolje raspoložen nego što sam to bio kada sam polazio.Svaki početak je težak, ako se ne varam i SPO je bio deo DOS-a na samom početku, pa je otpao ...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 10:57 26.04.2015

Re: Slažem se ...

Molim bez insinuacija - meni se ništa nije smučilo.
Naprotiv - sve to mi je više nego dirljivo
Hansel Hansel 19:24 26.04.2015

Re: Slažem se ...

Inner Party
Svaki početak je težak, ako se ne varam i SPO je bio deo DOS-a na samom početku, pa je otpao ...

Била је и Нова демократија која није отпала...

Дивим се вама који сте били и још се вратили боље расположени (заиста). Кад се, беше, Ребека Србиновић појавила на Преображењском митингу 1999. мени је било горе. Сада ми је било довољно што сам преко телевизије видео Петровића и Лечића (и Пајтића), па још у оним афектацијама... да сам био на митингу не знам шта би било.
Dr M Dr M 20:04 26.04.2015

Re: Slažem se ...

да сам био на митингу не знам шта би било.


Bilo bi to da, kao što je primetila jedna tviterašica, vidiš na jednom mestu 20.000 ljudi koji se , u prolazu, sklanjaju jedni drugima sa puta, sa osmehom i i "hvala", i Ti bi , sigurno, primetio tu razliku izmedju gradjanštine i sveprisutnog primitivizma koji je okružuje. I bio bi srećan, verujem.
Hansel Hansel 20:12 26.04.2015

Re: Slažem se ...

Због тога сигурно. Али од онога из звучника би ми било мука. Жао ми је што толеранцију или симпатију према томе не могу да делим с тим финим светом.
Dr M Dr M 20:23 26.04.2015

Re: Slažem se ...

Hansel
Због тога сигурно. Али од онога из звучника би ми било мука. Жао ми је што толеранцију или симпатију према томе не могу да делим с тим финим светом.


Razumem Te.

Očekujem Te u nekoj drugoj prilici, kad se ja popnem na binu..
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:03 26.04.2015

Re: Slažem se ...

Bilo bi to da, kao što je primetila jedna tviterašica, vidiš na jednom mestu 20.000 ljudi koji se , u prolazu, sklanjaju jedni drugima sa puta, sa osmehom i i "hvala", i Ti bi , sigurno, primetio tu razliku izmedju gradjanštine i sveprisutnog primitivizma koji je okružuje. I bio bi srećan, verujem.

Da ne bude zabune - protest protiv vlasti je uvek potreban. I taj pristojan svet koji se sakupio ni na koji način nije upitan. Kao ni želja za promenama. Ono što, nažalost, jeste upitno - je kredibilitet organizatora i učesnika skupa. U Srbiji danas, opet nažalost, jednostavno ne postoji kredibilna opozicija. Čak ni u nagoveštajima
Hansel Hansel 22:09 26.04.2015

Re: Slažem se ...

Dr M
Razumem Te.

Očekujem Te u nekoj drugoj prilici, kad se ja popnem na binu..

Важи, јави!
freehand freehand 11:09 26.04.2015

Ima li

... u tim arhivama i Starog Nebojše Milenkovića negde?
Ili se samo proplaknuo u Jordanu i eto ga Novog, čistog i blistavog da žigoše nedolične?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 11:20 26.04.2015

Re: Ima li

Ne znam na šta konkretno ciljate pošto u arhivama ima različitih stvari (a ima i različitih arhiva) zato bih molio da budete konkretniji.

U konkretnom alučaju, priznaćete, nije reč "samo" o arhivama
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:23 26.04.2015

Petrović

Meni je čudno da se DS-u Aleksandar Vučić pričinjava svugde i u svemu. Ljudi koji su sada u DS-u su, takođe, pregovarali sa SNS-om. Nisu uspeli da se dogovore oko toga kako bi trebalo da se vodi politika.
Ljudi koji su ostali u DS-u prestali su na dobar način da obavljaju javne poslove...
Dušan Petrović, 17.04.2013.


A šta ovde nije tačno?
highshalfbooze highshalfbooze 11:43 26.04.2015

Re: Petrović

A šta ovde nije tačno?

Nije tačno da su ljudi koji su ostali u DS prestali na dobar način da obavljaju javne poslove. Čista laž.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:51 26.04.2015

Re: Petrović

A šta ovde nije tačno?

Nije tačno da su ljudi koji su ostali u DS prestali na dobar način da obavljaju javne poslove. Čista laž.

U tome se sa tobom slaže jedno 6% birača. Ostali ne.
freehand freehand 11:58 26.04.2015

Re: Petrović

highshalfbooze
A šta ovde nije tačno?

Nije tačno da su ljudi koji su ostali u DS prestali na dobar način da obavljaju javne poslove. Čista laž.

kako misliš "prestali"?
Zar su ih nekad obavljali na dobar način?
I gde je tebi sad onaj naprednjački bodar duh i gnev protiv bivše vlasti?
highshalfbooze highshalfbooze 11:59 26.04.2015

Re: Petrović

U tome se sa tobom slaže jedno 6% birača.

Slaže se 48%.
highshalfbooze highshalfbooze 12:00 26.04.2015

Re: Petrović

Zar su ih nekad obavljali na dobar način?

Bravo, ukapirao si pre Krleta
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:01 26.04.2015

Re: Petrović

highshalfbooze
U tome se sa tobom slaže jedno 6% birača.

Slaže se 48%.

možda stanovnika Madagaskara.
highshalfbooze highshalfbooze 12:05 26.04.2015

Re: Petrović

možda stanovnika Madagaskara

Nisi pratio rezultate republičkih izbora u Srbiji? Oćeš link?
violina violina 12:09 26.04.2015

Re: Petrović

možda stanovnika Madagaskara.


Potencijalnih stanovnika Srbije, Madagaskar nije tako daleko kako se nekima čini.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:10 26.04.2015

Re: Petrović

highshalfbooze
možda stanovnika Madagaskara

Nisi pratio rezultate republičkih izbora u Srbiji? Oćeš link?

Ma jok, objasni mi svojim rečima.
highshalfbooze highshalfbooze 12:16 26.04.2015

Re: Petrović

Ma jok, objasni mi svojim rečima.

Moram da ti objasnim? Ajd, ne vredi drugačije... NIkada vi niste ni obavljali javni posao kako treba, zato su ovi probisveti osvojili 48% Jadan narod naseo glupostima ovih probisveta koji 25 godina prodaju maglu po Srbiji i žive od toga.
angie01 angie01 12:27 26.04.2015

Re: Petrović

Ajd, ne vredi drugačije...


ja uopste ne kapiram onaj jucerasnji protest, ne zato sto je nepotreban, nego zbog onih koji su ga organizovali- pa, hebote, ovi protiv kojih se protestvovalo, su samo nastavili gde su ovi prethodni stali,...ako je nesto kontinuitet, onda je ovo skolski primer....

...pojava lecica je smehotresna, al sine, onaj rados iz rukava,...:)))
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:32 26.04.2015

Re: Petrović

Moram da ti objasnim? Ajd, ne vredi drugačije... NIkada vi niste ni obavljali javni posao kako treba, zato su ovi probisveti osvojili 48% Jadan narod naseo glupostima ovih probisveta koji 25 godina prodaju maglu po Srbiji i žive od toga.


Tema je Petrovićev citat, ovo trabunjanje možeš na svaku temu.
freehand freehand 12:41 26.04.2015

Re: Petrović

highshalfbooze
Zar su ih nekad obavljali na dobar način?

Bravo, ukapirao si pre Krleta

Jbt, s kim ja pričam...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 12:47 26.04.2015

Re: Petrović

Jbt, s kim ja pričam...

Ja se to pitam svaki dan...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 12:53 26.04.2015

Re: Petrović

Tema je Petrovićev citat


Kad već moram da crtam - "tema" nije Petrovićev citat, već oblik života zvani Petrović kao takav - neko ko jedan dan može da priča jedno, drugi dan nešto sasvim suprotno, treći nešto treće - a onda se spontano preko noći vrati na ono prvo... i tako u krug... već decenijama...

Naravno, budimo iskreni i pošteni, Petrović kao takav uopšte nije usamljena pojava. Naprotiv! Čitava aktuelna politička scena obeležena je istim sindromom, manirom... kakogod ga nazvali...

A prava tema je, ako hoćete, bestidnost - kako samog Petrovića (ne ovog jednog, konkretnog, već svih Petrovića) koji nemaju apsolutno nikakav problem sa tim da nas tretiraju kao ordinarne budale i da nas, shodno svojim trenutnim transformacijama, stalno iznova "ubeđuju" u nešto drugo...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:08 26.04.2015

Re: Petrović

Kad već moram da crtam - "tema" nije Petrovićev citat, već oblik života zvani Petrović kao takav -

Ne, Petrović nije tema, kao što ni oblik života zvani Milenković meni nije tema.

Pitao sam šta je netačno u Petrovićevom citatu koji si stavio u svoj blog:

Meni je čudno da se DS-u Aleksandar Vučić pričinjava svugde i u svemu. Ljudi koji su sada u DS-u su, takođe, pregovarali sa SNS-om. Nisu uspeli da se dogovore oko toga kako bi trebalo da se vodi politika.
Ljudi koji su ostali u DS-u prestali su na dobar način da obavljaju javne poslove...
Dušan Petrović, 17.04.2013.


Voleo bih da čujem odgovor na svoje pitanje bez skretanja i digresija.

Jer bez tog objašnjenja ne razumem kako VAS tretiraJu kao budale i koji ste to VI.

A prava tema je, ako hoćete, bestidnost - kako samog Petrovića (ne ovog jednog, konkretnog, već svih Petrovića) koji nemaju apsolutno nikakav problem sa tim da nas tretiraju kao ordinarne budale i da nas, shodno svojim trenutnim transformacijama, stalno iznova "ubeđuju" u nešto drugo...


highshalfbooze highshalfbooze 14:08 26.04.2015

Re: Petrović

Meni je čudno da se DS-u Aleksandar Vučić pričinjava svugde i u svemu. Ljudi koji su sada u DS-u su, takođe, pregovarali sa SNS-om. Nisu uspeli da se dogovore oko toga kako bi trebalo da se vodi politika.
Ljudi koji su ostali u DS-u prestali su na dobar način da obavljaju javne poslove...
Dušan Petrović, 17.04.2013.

Nisu prestali. Ako nešto nikada nisu radili, onda ne mogu ni da prestanu.
anonymous anonymous 14:44 26.04.2015

Re: Petrović

Nebojša Milenković
13:53 26.04.2015 / *novo
Re: Petrović
Tema je Petrovićev citat


Kad već moram da crtam - "tema" nije Petrovićev citat, već oblik života zvani Petrović kao takav - neko ko jedan dan može da priča jedno, drugi dan nešto sasvim suprotno, treći nešto treće - a onda se spontano preko noći vrati na ono prvo... i tako u krug... već decenijama...

Naravno, budimo iskreni i pošteni, Petrović kao takav uopšte nije usamljena pojava. Naprotiv! Čitava aktuelna politička scena obeležena je istim sindromom, manirom... kakogod ga nazvali...

A prava tema je, ako hoćete, bestidnost - kako samog Petrovića (ne ovog jednog, konkretnog, već svih Petrovića) koji nemaju apsolutno nikakav problem sa tim da nas tretiraju kao ordinarne budale i da nas, shodno svojim trenutnim transformacijama, stalno iznova "ubeđuju" u nešto drugo...



Права тема је докле ћемо дозвољавати (и трпети ) да нам раде све то што нам раде - сви

припадници политичке елите,и то како онда кад су на власти тако и онда кад су у опозицији.

У свему осталом се слажем.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:41 26.04.2015

Re: Petrović

Ne, Petrović nije tema, kao što ni oblik života zvani Milenković meni nije tema.


A šta mislite o tome da vi, recimo, malo sjašete?!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:09 26.04.2015

Re: Petrović

Nebojša Milenković
Ne, Petrović nije tema, kao što ni oblik života zvani Milenković meni nije tema.


A šta mislite o tome da vi, recimo, malo sjašete?!

Kao što sam i mislio, nemaš odgovor. A onda, kao zamenu, nudiš te gilipterske manire.
mariopan mariopan 18:13 26.04.2015

Re: Petrović

Nebojša Milenković
Tema je Petrovićev citat


Kad već moram da crtam - "tema" nije Petrovićev citat, već oblik života zvani Petrović kao takav - neko ko jedan dan može da priča jedno, drugi dan nešto sasvim suprotno, treći nešto treće - a onda se spontano preko noći vrati na ono prvo... i tako u krug... već decenijama...

Naravno, budimo iskreni i pošteni, Petrović kao takav uopšte nije usamljena pojava. Naprotiv! Čitava aktuelna politička scena obeležena je istim sindromom, manirom... kakogod ga nazvali...

A prava tema je, ako hoćete, bestidnost - kako samog Petrovića (ne ovog jednog, konkretnog, već svih Petrovića) koji nemaju apsolutno nikakav problem sa tim da nas tretiraju kao ordinarne budale i da nas, shodno svojim trenutnim transformacijama, stalno iznova "ubeđuju" u nešto drugo...

Кад јесмо будале којима они продају исту причу већ 25 година!
Зашто нам је онда не би у недоглед продавали докле год има купаца?
А купаца има...и док је тако џаба нам кукњава овде.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 18:25 26.04.2015

Re: Petrović

Kao što sam i mislio, nemaš odgovor. A onda, kao zamenu, nudiš te gilipterske manire.

Giliptera ste savetovali, i to godinama - a pošto ste i sami suodgovorni za stvaranje i uzlet onoga što se danas naziva SNS mislim da bi, ako ništa drugo ono makar iz elementarne pristojnosti, trebalo da se ne uključujete u ovu vrstu diskusija.

A - kad već instistirate na odgovorima - ukoliko vas isti uopšte zanimaju, imate ih ovde:

O Lepom Borisu i drugim demonima

jedan_covek jedan_covek 18:34 26.04.2015

Vala, nek ste mu kazali!

Giliptera ste savetovali, i to godinama - a pošto ste i sami suodgovorni za stvaranje i uzlet onoga što se danas naziva SNS mislim da bi, ako ništa drugo ono makar iz elementarne pristojnosti, trebalo da se ne uključujete u ovu vrstu diskusija.


A možda je i gospodin Krstić ustvari Novi, Napredni Krstić koji, prirodno, sa onim starim, Demokratskim, nema apsolutno ništa #PravdaZaKrstića!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:35 26.04.2015

Re: Petrović

Giliptera ste savetovali, i to godinama - a pošto ste i sami suodgovorni za stvaranje i uzlet onoga što se danas naziva SNS mislim da bi, ako ništa drugo ono makar iz elementarne pristojnosti, trebalo da se ne uključujete u ovu vrstu diskusija.

Pa to i kažem, kad nemaš odgovor učutkuješ sagovornika. A to je nepristojno.
A - kad već instistirate na odgovorima - ukoliko vas isti uopšte zanimaju, imate ih ovde:

O Lepom Borisu i drugim demonima

Nije to tema, već pitanje šta je netačno u izjavi Dušana Petrovića:

Meni je čudno da se DS-u Aleksandar Vučić pričinjava svugde i u svemu. Ljudi koji su sada u DS-u su, takođe, pregovarali sa SNS-om. Nisu uspeli da se dogovore oko toga kako bi trebalo da se vodi politika.
Ljudi koji su ostali u DS-u prestali su na dobar način da obavljaju javne poslove...
Dušan Petrović, 17.04.2013.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:38 26.04.2015

Re: Vala, nek ste mu kazali!

jedan_covek
Giliptera ste savetovali, i to godinama - a pošto ste i sami suodgovorni za stvaranje i uzlet onoga što se danas naziva SNS mislim da bi, ako ništa drugo ono makar iz elementarne pristojnosti, trebalo da se ne uključujete u ovu vrstu diskusija.


A možda je i gospodin Krstić ustvari Novi, Napredni Krstić koji, prirodno, sa onim starim, Demokratskim, nema apsolutno ništa #PravdaZaKrstića!

Ako sam doprineo da umesto da vlast uzme SRS, to učini SNS, uradio sam korisnu stvar.

Ne plediram da priglupi to moraju da shvate.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 18:42 26.04.2015

Re: Petrović

Nije to tema, već pitanje šta je netačno u izjavi Dušana Petrovića:
Greška je sam Petrović kao takav koji, baš kao i vi, danas govori i misli jedno a sutra drugo...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 18:43 26.04.2015

Re: Petrović

Ako sam doprineo da umesto da vlast uzme SRS, to učini SNS, uradio sam korisnu stvar.


Baš mi je drago zbog vas!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:45 26.04.2015

Re: Petrović

Nebojša Milenković
Nije to tema, već pitanje šta je netačno u izjavi Dušana Petrovića:
Greška je sam Petrović kao takav koji, baš kao i vi, danas govori i misli jedno a sutra drugo...

A znači citirana izjava je tačna? Ili nije?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 18:47 26.04.2015

Re: Petrović

A znači citirana izjava je tačna? Ili nije?
Imam dilemu jedino oko toga da li ne želite ili ne možete da razumete!?! Sve ostalo mi je, srećom, jasno
jedan_covek jedan_covek 18:51 26.04.2015

Re: Vala, nek ste mu kazali!

Ako sam doprineo da umesto da vlast uzme SRS, to učini SNS, uradio sam korisnu stvar.

Ne plediram da priglupi to moraju da shvate.


Baš fin neki gospodin, takoreći skoro pa intelektualac!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:53 26.04.2015

Re: Petrović

Nebojša Milenković
A znači citirana izjava je tačna? Ili nije?
Imam dilemu jedino oko toga da li ne želite ili ne možete da razumete!?! Sve ostalo mi je, srećom, jasno

Ne shvatam šta je netačno kod Petrovića. Zato i ljubazno pitam.
Ne razumem čemu sav taj napor da se izbegne odgovor.
Dr M Dr M 18:59 26.04.2015

Re: Petrović

Greška je sam Petrović kao takav koji, baš kao i vi, danas govori i misli jedno a sutra drugo...


Za Nebojšu ne znam, ali Petrović, ma šta govorio, uvek misli isto: "A gde sam tu JA"?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 19:10 26.04.2015

Re: Petrović

Ne shvatam šta je netačno kod Petrovića. Zato i ljubazno pitam.
Ne razumem čemu sav taj napor da se izbegne odgovor.


Pa odgovorili ste sami, nemam šta da dodam.

Ako sam doprineo da umesto da vlast uzme SRS, to učini SNS, uradio sam korisnu stvar.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:19 26.04.2015

Re: Petrović

Dr M
Greška je sam Petrović kao takav koji, baš kao i vi, danas govori i misli jedno a sutra drugo...


Za Nebojšu ne znam, ali Petrović, ma šta govorio, uvek misli isto: "A gde sam tu JA"?

ja sam naivno poverovao da ovde svraćaju ljudi koji su mentalno sposobni da debatuju o idejama, a ne o ljudima, ali sam se prevario. Doviđenja prijatno svima.
Hansel Hansel 19:30 26.04.2015

Re: Petrović

Nebojsa Krstic
Pa to i kažem, kad nemaš odgovor učutkuješ sagovornika. A to je nepristojno.

Уместо тога, Крстићев имењаче, треба да бришеш и да банујеш! (То кажем ја, његов презимењак ).
Ako sam doprineo da umesto da vlast uzme SRS, to učini SNS, uradio sam korisnu stvar.

Оригиналан поглед на политику: не доприносим да останем на власти (што ваљда подразумева да гласачи буду задовољни мојом владавином), него радим на томе да власт преузме неко други, уместо неког трећег.
freehand freehand 20:25 26.04.2015

Re: Petrović

Dr M
Greška je sam Petrović kao takav koji, baš kao i vi, danas govori i misli jedno a sutra drugo...


Za Nebojšu ne znam, ali Petrović, ma šta govorio, uvek misli isto: "A gde sam tu JA"?

Za razliku od Živkovića. I Čede Jovanovića. I domaćina koji ima potrebu i razlog da postane Novi, iako je i juče i danas mislio isto.
I tu se slože Novi Dr M i Novi Nebojša Milenković, iz starog LDP sa kojim naravno, ništa nemaju, ali su sigurni da niko drugi niti može niti sme da išta promeni u svom stavu i mišljenju.
O kakav vašar licemerja!
freehand freehand 20:27 26.04.2015

Re: Petrović

Оригиналан поглед на политику: не доприносим да останем на власти (што ваљда подразумева да гласачи буду задовољни мојом владавином), него радим на томе да власт преузме неко други, уместо неког трећег.

Pa ovo samo pokazuje koliko ti, realno, o politici nemaš pojma.
Da si bar u Gugl ukucao Politics i onda quotes pa da onda pričamo.
Ovako, iako beskrajno simpatičan ne znam da li, često, ispadneš više naivan ili tupav.
Dr M Dr M 20:39 26.04.2015

Re: Petrović

O kakav vašar licemerja!


U čemu vidiš moje licemerje?

Objasni, plz?
freehand freehand 20:46 26.04.2015

Re: Petrović

Dr M
O kakav vašar licemerja!


U čemu vidiš moje licemerje?

Objasni, plz?

Pa vidi doktore: tebe sam uvek smatrao iznimno pametnim i rpistojnim čovekom. E sad ti meni objasni - otkud ti znaš šta misli Dušan Petrović?
I šta sa doktorom N koji isto to kaže za Zorana Živkovića, na primer?
I šta ćemo sa činjenicom da je pravi podržavalac i čovek koji se vučiću nudi otvoreno čedomir Jovanović, tvoj dojučerašnji izbor za koga si ovde agitovao sa istim žarom kao i sada za Živkovića?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 20:57 26.04.2015

Re: Petrović

Za razliku od Živkovića. I Čede Jovanovića. I domaćina koji ima potrebu i razlog da postane Novi, iako je i juče i danas mislio isto.
I tu se slože Novi Dr M i Novi Nebojša Milenković, iz starog LDP sa kojim naravno, ništa nemaju, ali su sigurni da niko drugi niti može niti sme da išta promeni u svom stavu i mišljenju.
Ono što sam imao da kažem o LDP-u rekao sam u više navrata - sažetak imate ovde:

http://pescanik.net/zahtev-za-brisanje-iz-clanstva-ldp/

što se ostalog tiče, način na koji shvatate dijalog umnogome se razlikuje od onoga kako ja to zamišljam. Za početak - da bi ga bilo mora postojati, makar elementarno, poštovanje sagovornika. Inače to nije dijalog nego blato - a ja sa vama, dopustićete, ne bih u isto blato.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 20:58 26.04.2015

Re: Petrović

U čemu vidiš moje licemerje?

Objasni, plz?


Ma jok, ne bi on da objašnjava - već samo da vređa.
AlexDunja AlexDunja 21:03 26.04.2015

Re: Petrović

Ma jok, ne bi on da objašnjava - već samo da vređa.

mene proziva da sam pesnikinja,
što lomim tekst nepravilno,
i da sam nepismena. usput:)))
i da sam glupa:)

šta sve ljudi ne pomisle o tebi na netu,
na osnovu par komentara, ne znajući te ni zericu:)))
Dr M Dr M 21:15 26.04.2015

Re: Petrović

E sad ti meni objasni - otkud ti znaš šta misli Dušan Petrović?


Pitanjem na pitanje? Ali, mene ne mrzi..

Za Petrovića, roba govori. Bezobrazno se obogatio koristeći političke pozicije, zajedno sa Tadićem zabio nož u ledja DSi, pred izbore, nudi se sadašnjoj vlasti i penje sa, juče, na binu da ostavi otvorena vrata, za svaki slučaj...Manipulator.

Za ostalo sam Ti već objašnjavao ali si zaboravio, pa opet:

Kada se pojavio Djindjić, podržao sam ga jer je izražavao moje osnovne stavove u oblasti ljudskih prava i slobodne inicijative. Posle njega, Čeda je izgledao kao najbliži toj liniji a kad je on počeo da vrda pojavio se Živković koji tačno odgovara mom temeljnom stavu, koji se, ukratko, zasniva na LEVO u oblasti ljudskih prava i DESNI CENTAR u ekonomiji.

Nema tu licemerije, moja linija je prava kao strela, više od pola veka, samo se menjaju oni koji se sa tom linijom presecaju ili dotiču, kako kad.

A što se tiče žara koji pominješ, "To što je krov pod snegom ne znači da u kući nema vatre".

Citat je iz obraćanja jednog postarijeg gospodina mladoj gospodji ali može da se primeni i ovde. (Ovo je u duhu AKADEMSKE ČESTITOSTI.)


angie01 angie01 21:23 26.04.2015

Re: Petrović

Dr M


samo da znas, da sam ti dala preporuku, zanemarivsi i Zivkovica:),...( sto je vrlo teska rabota).

najvise, jer verujem u ovo,


Nema tu licemerije, moja linija je prava kao strela, više od pola veka,


tj., verujem tebi....a ti sad, kome hoces:)
Dr M Dr M 21:27 26.04.2015

Re: Petrović

verujem tebi


Hvala na poverenju, trudiću se da ga opravdam

A za onu tešku rabotu,
freehand freehand 21:29 26.04.2015

Re: Petrović

Za Petrovića, roba govori. Bezobrazno se obogatio koristeći političke pozicije,

Jel to nešto o vinogradu? Ili nije?
To sam te pitao. Trun u oku brata tvojega i balvan u sopstvenom, doktore.
Vidiš, ja o Petroviću ne znam skoro ništa, sem glasina. Ali glasine znam i o Živkoviću, čak mnogo bolje potvrđene i štaviše neupitne.
Kako su on i Tadić napustili DS (možda kao ti LDP) druga je stvar koja nikakve veze nema ni sa tobom ni sa mnom. Samo sa članovima te stranke.
freehand freehand 21:30 26.04.2015

Re: Petrović

AlexDunja
Ma jok, ne bi on da objašnjava - već samo da vređa.

mene proziva da sam pesnikinja,
što lomim tekst nepravilno,
i da sam nepismena. usput:)))
i da sam glupa:)

šta sve ljudi ne pomisle o tebi na netu,
na osnovu par komentara, ne znajući te ni zericu:)))

A hoćete li
Vi
poeteso baroneso
sad
od bloga
do bloga
trčeći oko stoga
šetati panjkajući
dušmana svoaga
u pokušaju
da mu pokažete
njegovoga
Boga?
freehand freehand 21:31 26.04.2015

Re: Petrović

Nebojša Milenković
U čemu vidiš moje licemerje?

Objasni, plz?


Ma jok, ne bi on da objašnjava - već samo da vređa.

Ubiće te patetika Novi Milenkoviću.
Gde sam te i čime uvredio da se izvinim odmah?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:36 26.04.2015

Re: Petrović

Gde sam te i čime vuredio da se izvinim odmah?


Nemojte da se izvinjavate, gospodine...
freehand freehand 21:40 26.04.2015

Re: Petrović

Nebojša Milenković
Gde sam te i čime vuredio da se izvinim odmah?


Nemojte da se izvinjavate, gospodine...

Pa i neću, pošto nema razloga. Oštra rasprava i vređanje dve su potpuno različite stvari. Kao remplovanje i đon.
Ali nisam dobio odgovor na pitanje: zašto Nebojša Milenković može da bude Novi a Dušan Petrović, na primer, ne može?
AlexDunja AlexDunja 21:42 26.04.2015

Re: Petrović


Nemojte da se izvinjavate, gospodine...

ni slučajno, ni u mom slučaju:)
slobodni ste da ostanete ili da se odjavite, ili da pišete sihove, koji su
fascinantni,
ja bih vas zamolila da nastavite da se javno blamirate
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:45 26.04.2015

Re: Petrović

Npr:

Zato što je Novi Nebojša Milenković ironičan.
A Dušan Petrović (naizgled) ozbiljan.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:46 26.04.2015

Re: Petrović

ja bih vas zamolila da nastavite da se javno blamirate


Pridružujem se molebanu
Dr M Dr M 21:51 26.04.2015

Re: Petrović

Jel to nešto o vinogradu? Ili nije?


Nije. Ali sam, oko tog vinograda, primetio nešto što ću sad sa Tobom da podelim, da bih imao svedoka za slučaj preganjanja oko autorstva.

"Veličina, i učestalost pominjanja Živkovićevog vinograda rastu direktno proporcionalno gluposti oponenta".

Voleo bih da proveriš ovu tezu u svojim kontaktima na društvenim mrežama i da mi, jednom, kažeš kakav je Tvoj nalaz.

O ostalom.

O Petroviću znam iz vrlo pouzdanih glasina a o Živkoviću od njega lično. Ispričao najsitnije detalje iz svoje poslovne istorije, imam svedoke. Posle sam ukrstio podatke sa nekim drugim izvorima, potpuno pouzdanim, i izmirio zaostalu članarinu.

Ja nikad nisam bio član LDP, glasač sam postao kao miraz Gradjanskog saveza.

NOVA je moje prvo učlanjenje otkako sam napustio AMSJ i rešio da sam menjam gume na putu.
freehand freehand 21:51 26.04.2015

Re: Petrović

Nebojša Milenković
Npr:

Zato što je Novi Nebojša Milenković ironičan.
A Dušan Petrović (naizgled) ozbiljan.

Aha, ironičan i (naizgled). Dobro onda.
freehand freehand 21:55 26.04.2015

Re: Petrović

"Veličina, i učestalost pominjanja Živkovićevog vinograda rastu direktno proporcionalno gluposti oponenta".

To isto kaže i Dušan Petrović, bar mislim. Ja bih, na njegovom mestu.
A to sam, upravo, pokušao i ja tebi da kažem.
No dobro, ti u svojim procenama nikad ne omanjuješ, što bih se ja tu mešao.
Hansel Hansel 22:03 26.04.2015

Re: Petrović

freehand
Оригиналан поглед на политику: не доприносим да останем на власти (што ваљда подразумева да гласачи буду задовољни мојом владавином), него радим на томе да власт преузме неко други, уместо неког трећег.

Pa ovo samo pokazuje koliko ti, realno, o politici nemaš pojma.
Da si bar u Gugl ukucao Politics i onda quotes pa da onda pričamo.
Ovako, iako beskrajno simpatičan ne znam da li, često, ispadneš više naivan ili tupav.

Шта је воља посматрачу, немам проблем с тим. Мада, у таквом избору, преферирам наивност, ако може.

Види, бар у овом домену мислим да стварно имамо право на сопствене представе о томе шта политика треба да буде наспрам онога што политика јесте. (Што би рек'о Брајовић , нису то природни закони, да парафразирам.) У том смислу, неадекватна ми је можда била формулација да Крстићев цитат одражава оригинално виђење политике; но, свакако је различито од представе већине шта би политика требало да буде, тј. шта је она, бар привидно. А реалност је заправо одлично сажео неко на блогу gordanac, погледаћу после и наћи цитат, отприлике – сви су политичари, у суштини, иста екипа. Извињавам се због тупости, да ли си то хтео да кажеш?
freehand freehand 22:14 26.04.2015

Re: Petrović

Hansel
freehand
Оригиналан поглед на политику: не доприносим да останем на власти (што ваљда подразумева да гласачи буду задовољни мојом владавином), него радим на томе да власт преузме неко други, уместо неког трећег.

Pa ovo samo pokazuje koliko ti, realno, o politici nemaš pojma.
Da si bar u Gugl ukucao Politics i onda quotes pa da onda pričamo.
Ovako, iako beskrajno simpatičan ne znam da li, često, ispadneš više naivan ili tupav.

Шта је воља посматрачу, немам проблем с тим. Мада, у таквом избору, преферирам наивност, ако може.

Види, бар у овом домену мислим да стварно имамо право на сопствене представе о томе шта политика треба да буде наспрам онога што политика јесте. (Што би рек'о Брајовић , нису то природни закони, да парафразирам.) У том смислу, неадекватна ми је можда била формулација да Крстићев цитат одражава оригинално виђење политике; но, свакако је различито од представе већине шта би политика требало да буде, тј. шта је она, бар привидно. А реалност је заправо одлично сажео неко на блогу gordanac, погледаћу после и наћи цитат, отприлике – сви су политичари, у суштини, иста екипа. Извињавам се због тупости, да ли си то хтео да кажеш?

Ne. Hteo sam da kažem da je politika umetnost mogućeg. Da je politika čitav onaj proces oko osvajanja vlasti zarad ostvarivanja ciljeva. Da je politika u parlamentarnoj demokratiji sva u ostvarivanju kompromisa i da se vrlo često sitni ciljevi žrtvuju zarad ostvarivanja krupnih. Politika je dogovor izabranih predstavnika naroda koje će ideje i prioriteti biti u kom periodu ostvarivani. A jedini način da se to utvrdi jeste da se utvrdi i formira većina.
Dalje već možeš sam.
Što se tiče onoga o tome da glasači budu zadovoljni - toga nikad nije bilo u vremenu krize. Da radim na tome da dođu drugi a ne treći? Pročitaj malo istoriju Vajmarske republike.
tsunade tsunade 22:52 26.04.2015

Re: Petrović

Moram da ti objasnim? Ajd, ne vredi drugačije... NIkada vi niste ni obavljali javni posao kako treba, zato su ovi probisveti osvojili 48% Jadan narod naseo glupostima ovih probisveta koji 25 godina prodaju maglu po Srbiji i žive od toga.


s tim što bih dodala da tu od nekog ozbiljnog posla nije bilo ništa. to je bilo amatersko pozorište za tadića i alibabina pećina za ove oko tadića koji su prigrabili šansu da drpaju i otimaju, partijski zapošljavaju u suštini razvaljuju javnu kasu.

kad god vidim vučića, ja pomislim: crni tadiću koja si ti nesreća...

što se ovih mitinga tiče: ne vidim da postoji sila na ovom svetu koja bi me naterala da sad idem i slušam bilo koga od njih kako mi nešto tupe o tome kako bi oni nešto bolje. thats so 90s. Im so over that.
Hansel Hansel 23:20 26.04.2015

Re: Petrović

freehand
да ли си то хтео да кажеш?

Ne.

Па, добро, могу и ја некад да се правим луд и да мало иронишем.

Право да ти кажем, мој је утисак да нико нема храбрости да буде оно што треба да буде и какав треба да буде. А кад кажем "треба" мислим на објективизована очекивања већине. У ствари, више не знам шта је већина. Пре 15-20 година мислио сам, а мислим и сада, да је та већина хтела нормализацију државе, у смислу стварне владавине права, намирењa елементарне правде, да делимично цитирам проф. Чупића. Све мимо тога је осуђено на пропаст (исто рек'о проф. Чупић, ево сада потпуног цитата – "Друштво које није у стању да намири елементарну правду, осуђено је на пропаст" ) и ми сада, после тих 15 година, можемо само да будемо сигурни да живимо ту пропаст. Значајан део те некадашње већине, имам утисак, у (изгубљеном) сукобу с другачијом политичком и економском реалношћу, поклекао је у (сломљеним) очекивањима и деградирао се на разне начине. Тако руиниран биће даље обликован много лакше; ако то и није био нечији пројекат, ни нечији ни пројекат (а многи паметни, можда мало параноидни, мисле да јесте), том ником је тај непостојећи пројекат по свему судећи успео, није ни морао да се труди. И сада то жање – онај други с постојаних 50% (у Скупштини много више, па још ако се промени изборни систем који ће само наоко бити већински)... Збиља, моје схватање политике драстично се разликује од оних који су се "жртвовали" да унормале радикале (бар на тај начин).
freehand freehand 23:29 26.04.2015

Re: Petrović

Пре 15-20 година мислио сам, а мислим и сада, да је та већина хтела нормализацију државе,

Pa je zato glasala tako da oni koji bi je unenormalili ili povukli unazad uvek imaju računsku većinu?
Збиља, моје схватање политике драстично се разликује од оних који су се "жртвовали" да унормале радикале (бар на тај начин).

Realno, tebi i meni mnogo je komotnije na blogu nego tamo gde se donose odluke i gde svaki šljam može (i na blogu) da te nazove lopovom, na primer.
Posebno je pitanje što ja još nisam razumeo šta je tvoje shvatanje politike, a smem da se kaldim da se ni ti na koje aludiraš ne bi složili da si ti razumeo njihovo shvatanje. Ljudsko shvatanje hoće često da se ponaša kao iskrivljeno ogledalo, znaš.
angie01 angie01 23:46 26.04.2015

Re: Petrović


kad god vidim vučića, ja pomislim: crni tadiću koja si ti nesreća...


ds, najveci grobari Srbije, veci i od profesionalaca koji su ih nasledili.


što se ovih mitinga tiče: ne vidim da postoji sila na ovom svetu koja bi me naterala da sad idem i slušam bilo koga od njih kako mi nešto tupe o tome kako bi oni nešto bolje. thats so 90s. Im so over that.


narocito ekipa sastavljena od ovih sto su nam vec hebali kevu.
angie01 angie01 12:19 27.04.2015

vazi, sve to,...

nego, deco, je l ce to Kesic da bude gost u sledecm Utisku?


SVI ZBUNJENI
ivana23 ivana23 12:59 27.04.2015

Re: vazi, sve to,...

angie01
nego, deco, je l ce to Kesic da bude gost u sledecm Utisku?

SVI ZBUNJENI


IDE FILM “POLICIJSKA PRIČA”: B92 skinuo “24 minuta sa Zoranom Kesićem” sa programske šeme



LINK
mariopan mariopan 13:35 27.04.2015

Re: Petrović

Dr M
verujem tebi


Hvala na poverenju, trudiću se da ga opravdam

A za onu tešku rabotu,



И ја се слажем са Анђом, препорука обома ( само ми Живковића изостави )
tsunade tsunade 10:28 28.04.2015

Re: Petrović

A znači citirana izjava je tačna? Ili nije?


nije petrović saopštavao neke parametarske podatke pa da insistiraš na njihovoj tačnosti ili pogrešnosti. on je saopštavao stav. koji je kad govori o lošem obavljanju funkcija kod funkcionera DS tačan. a tačno je da je i on jedan od funkcionera koji je za sobom ostavio pustoš i haos kao uostalom i svi funkcioneri DS.

edit: krstiću, za tebe su skoro svi s kojima se ne slažeš glupi do bola... a i o tebi mnogi ljudi misle da si isto tako glup... kako da proverimo tačnost tih stavova?

violina violina 11:42 26.04.2015

poželjnija arhiva od 90. do danas

Kada Gašić kaže da nema odgovornosti, to je Vučić, kada Vulin laž i to je Vučić, kada Zorana Mihajlović da 300 intervjua, a izgradnja Žeželjevog mosta stoji, to je Vučić, kada Selaković vređa advokate, i to je Vučić, i kada Verbić ponižava profesore, kada Stefanović učestvuje u farsi oko , kad Mali proglasi akademike za neznalice, i to je Vučić i kada Đukanović napadne zaštitnika građana.


Za nekoga istina, nekoga laž, sve zavisi u kom i kakvom si uglu dok .....

Ah, te puste arhive,


Služe za podsećanje, manipulaciju, izbor odaje namere.

Kratak rezime jučerašnjeg mitinga


Najvažnije je, dogodilo se, treba nastaviti, bez obzira na zajedljivost, ironiju, bez obzira ko organizuje, izuzev vladajućih, masovnost je potreba, hrabri, poručuje, diže svest o moći beznačajnih i pojedinaca.
abraham_linkoln abraham_linkoln 19:16 26.04.2015

Re: poželjnija arhiva od 90. do danas

Protest je, naravno, potreban - ali sa ovim/ovakvim ljudima na njegovom čelu on više liči na nekakav skeč. Pri tom mnooogo smešan...
angie01 angie01 11:59 26.04.2015

,

mr.fogg mr.fogg 14:15 26.04.2015

Re: ,

Lepa pesma, al' ova je još tužnija (s obzirom na temu bloga).
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
One good man ain't much it's almost everything.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Al' njega nema :(
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
stari62 stari62 16:07 26.04.2015

ybt,al' se ostari,a ovde sve isto,skoro)))

NNN NNN 23:01 26.04.2015

Re: ybt,al' se ostari,a ovde sve isto,skoro)))

bravo, stari62, baš prekjuče odgledah ovaj spot...
NNN NNN 23:03 26.04.2015

Petrovića

uglavnom izviždaše na mitingu.
Realno, koji će im qrac?
blogovatelj blogovatelj 02:19 27.04.2015

Re: Petrovića

Realno, koji će im qrac?

Realno, koji će im đavo bilo ko ko je učestvovao u izvršnoj vlasti?!
Živkovići, Petrovići, kakva je njihova svrha?
Imali su priliku, bili ministri, premijeri, nisu odradili posao, sada treba da se sklone.
Dok god to ne urade, cenzus će im biti premija. Živi bili pa videli.
A posle se čude kako niko neće da glasa za njih?! Ogavni su.
princi princi 06:20 27.04.2015

Re: Petrovića

Dok god to ne urade, cenzus će im biti premija.

Pa jedino to im je i cilj. Tako se lakše trguje.
reanimator reanimator 08:27 27.04.2015

Re: Petrovića

Petrovića
uglavnom izviždaše na mitingu.
Realno, koji će im qrac?

Realno, koji će nama qrac Petrović, Živković, Pajtić, Lečić, Balša Božović (ne znam zašto ga uopšte navodim...mediji osetili potrebu da evidentiraju da je bio prisutan)...
princi princi 09:20 27.04.2015

Re: Petrovića

Сине, али Лечић... Мени је уопште смешно како им је пала на памет идеја: "Е, сад је тренутак да се направи митинг!" И ова цела фртутма око овог Јанковића, само показује колико је ДС у курцу, колико немају идеја, не знају шта ће са собом.

Радуле, да је паметан к'о што није, би сад могао да направи ршум, да постане много више од Ћеде, сцена просто вапи за нечим другачијим. Али, јбг...
reanimator reanimator 09:42 27.04.2015

Re: Petrovića

Радуле, да је паметан к'о што није, би сад могао да направи ршум, да постане много више од Ћеде, сцена просто вапи за нечим другачијим. Али, јбг

Radule ne da nema šanse protiv Vučića, nego ni pod tačkom razno, dokle god fura taj vučićevski "vidi me što sam nadrkan" nastup. Mislim, nema on šanse iz raznih razloga, ovo je samo jedan od.
Vučića će u nekom trenutku da nadjebe neko sa potpuno drugačijim nastupom.
princi princi 09:51 27.04.2015

Re: Petrovića

Vučića će u nekom trenutku da nadjebe neko sa potpuno drugačijim nastupom.

Да, слажем се, Радуле је тотално опседнут да се покаже паметним. То јесте привлачно свим овим Черногорцим и остале полуинтелигентима око њега, али то му је undoing на неком ширем плану. Уби га сујета.

Улетеће неки black swan, неко кога тренутно уопште нема на радару. Сине, spread your wings. Живим за ТВ дебату Реаниматор vs Вучић.
Lionsgate Lionsgate 09:55 27.04.2015

Re: Petrovića

само показује колико је ДС у курцу, колико немају идеја, не знају шта ће са собом.


Bio u subotu u 17h na Trgu... ali drugim povodom, na suprotnoj strani Trga se okupila mnogo bolja, mladja, pametnija i urbanija ekipa - Kriticna masa. Onako, cekajuci osacovao ekipu koja mitinguje, atmosfera kao u 90-tim, nista se te ljudi u glavi/ponasanjima nisu promenili, u odnosu na '96-tu ih je dosta manje, sa govornicima koji su imitacija ondasnjih ali po nekoliko miliona jurica bogatijim. Da li zbog ukupnog utiska ili zbog 2 decenije prozivljenog zivota sve to je delovalo nekako isprazno, nemocno, neobecavajuce.

A onda se Kriticna masa pokrenula...
princi princi 10:02 27.04.2015

Re: Petrovića

Kriticna masa

Има неки линк? Мислим, довољно је обећавајуће што их нико не помиње (јер је српска медијска сцена тренутно, оно, али тотални мрак).
Lionsgate Lionsgate 10:05 27.04.2015

Re: Petrovića

Jbt, izguglaj sam, ala si lenj
princi princi 10:15 27.04.2015

Re: Petrovića

Ово? Свиђа ми се. Empowering. Сад треба наћи неке ПР-ове да направе неку catchy причу око ових бицикала. И терати све што приличи на ДС, ледепе или слично. Долазим у суботу и недељу да се мало придружим. Ваљда ће време послужити, да ми не кисну старачке кости.
Lionsgate Lionsgate 10:36 27.04.2015

Re: Petrovića

Jeste, to je ali se odzava svake zadnje subote u mesecu. Samo navali, i to je jedan od nacina da se nesto eventualno promeni, da se ljudi po gradovima bar malo upristoje i nateraju da postuju druge, plus benefit svezeg zraka i fizicke aktivnosti.

Ma terati sve sto ima veze sa politikom, svega sto su se prihvatili u Srbiji su zesce syebali, mislim na politicare, takva im kosmicka karma izgleda.
reanimator reanimator 10:55 27.04.2015

Re: Petrovića

Ваљда ће време послужити, да ми не кисну старачке кости.

Kiša i pad temperature, u višim krajevima sneg. Mismim, nije da miniram inicijativu, nego da upozorim na vreme, da se ponese kabanica i tako to
freehand freehand 10:58 27.04.2015

Re: Petrovića

reanimator
Ваљда ће време послужити, да ми не кисну старачке кости.

Kiša i pad temperature, u višim krajevima sneg. Mismim, nije da miniram inicijativu, nego da upozorim na vreme, da se ponese kabanica i tako to

Da se ne shvati kao blogo-shop ali ja bez kosmodiska više nikuda. Jedan na krsta protiv reume i išijasa, drugi na korman protiv radara i ja sam se tih problema rešio.
stari62 stari62 11:00 27.04.2015

Није лепо ругати се дијагнози,но-но!

NNN
uglavnom izviždaše na mitingu.
Realno, koji će im qrac?


Класични случај акутне pareidolije , психолошки феномен,виђење лица/ликова
на необичним местима,ма пусти то ..
Но,ипак,да ме није привукао наслов не бих видео Били,Џенис ..
а и Ја се нешто добро не осећам.
princi princi 11:15 27.04.2015

Re: Petrovića

Mismim, nije da miniram inicijativu, nego da upozorim na vreme, da se ponese kabanica i tako to

Молим блогодомаћина (ако уопште чита ћирилицу) да банује ове under cover радуловићевце.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana