Društvo| Gradjanske inicijative| Kultura

Mrtvo more za početnike

nurudin RSS / 13.06.2019. u 22:17

Vetra daj...


Predstava je rađena po motivima knjige „Seks za početnike” Jasminke Petrović i pripovetke „Mrtvo more” Radoja Domanovića. Skukob duha palanke i životvorne energije polazna je osnova za dramsku priču koju energično razmaštavaju svi akteri. Od groblja do kafane, od škole do pijace – mapirali smo mesta u kojima duh palanke bivstvuje. Palanka od pamtiveka oponaša pozorište – ona režira, glumi, određuje scenografiju, kostime – pustili smo je da uđe u pozorište i od toga napravili predstavu.

Dobro nam došli, drugarice i drugovi iz Beograda! Predstava će biti prikazana zahvaljujući dobrim ljudima u subotu, u 20.00 sati Magacin u Kraljevića Marka 4-8, u Beogradu. 

P. S. Prestava je bila zabranjena, bez razloga, ali sa povodom; pa sam zbog silnih peripetija bio odsutan s Bloga, ali je bilo brojnih drugra blogera koji su se javili i pružili podršku. Hvala im! 



Komentari (266)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Черевићан Черевићан 23:19 13.06.2019

и гле размаштавањем

napravili smo Predstavu

дух Паланке живот нам креира
ма колико ми се опирали томе,
у Србији присутан је .....свугде
да га се отресе успе мало коме
dragosevacsutra dragosevacsutra 16:07 14.06.2019

Re: и гле размаштавањем

дух Паланке живот нам креира
ма колико ми се опирали томе,
у Србији присутан је .....свугде
да га се отресе успе мало коме


koji ste to 'vi' koji se opirete, i zasto bi mu se opirali uopste?
zasto je bitno 'da ga se otrese'?

ja mislio da je cerevic selo manje i od palanke, kad ono cerevicanima smeta 'palanacki duh'.

really?

ili je kao i uvek fazon

'gde god nadjes zgodno mesto
tu stihic posadi
a on ce vec kakav je
mesto da zagadi
i ucini da mi
devizno-penzoski dani
ne budu dosadni'

Черевићан Черевићан 17:00 14.06.2019

доконости јооој

zasto bi se opirali uopste

у праву сте dragosevacsutra
тема кљуца ....баш и није нова ,
пензос дани убитачни психи
да их љуљнем прилика ми ова,

па ковелим ... ај' стихе да делим
(некад усп'у ...некад с'невеселим)
maksa83 maksa83 17:41 14.06.2019

Re: и гле размаштавањем

'gde god nadjes zgodno mesto
tu stihic posadi
a on ce vec kakav je
mesto da zagadi
i ucini da mi
devizno-penzoski dani
ne budu dosadni'

Tanko, ali dobro je da se trudiš. Ne smeš odmah da se zalećeš sa spevovima.

Pazi ovo:

stepa je siva
sibir je beo
miki lavrovu
na stojka seo
romi.daba romi.daba 18:52 14.06.2019

Re: и гле размаштавањем

dragosevacsutra
дух Паланке живот нам креира
ма колико ми се опирали томе,
у Србији присутан је .....свугде
да га се отресе успе мало коме


koji ste to 'vi' koji se opirete, i zasto bi mu se opirali uopste?
zasto je bitno 'da ga se otrese'?

ja mislio da je cerevic selo manje i od palanke, kad ono cerevicanima smeta 'palanacki duh'.

really?

ili je kao i uvek fazon

'gde god nadjes zgodno mesto
tu stihic posadi
a on ce vec kakav je
mesto da zagadi
i ucini da mi
devizno-penzoski dani
ne budu dosadni'





Нешто си побркао друже: У СЕЛИМА ВЛАДА СЕОСКИ ДУХ.

Као што видиш зло није у сеоском духу него у ПАЛАНАЧКОМ.


Ево ти манифастације:

Покушај да се затре српство у Црној Гори
Политика

Драстичне мере се уводе у свету против вируса српства. Неки идеу до крајних граница. Храна за размишљање: Зашто људи иду то тих граница да ЗАТРУ СРПСТВО?? Или је у питању наремно узнемиравање грађана /српских и црногорских/ преко медија?


Паланчки дух изгледа стварно има и злочиначу компоненту. Да ли са стране оног ко контролише медије или Црногораца нисам сигуран.
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:41 14.06.2019

Re: и гле размаштавањем


stepa je siva
sibir je beo
miki lavrovu
na stojka seo


Zipa ovaj haiku:

Makso, pozdravio te Skender
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:02 14.06.2019

Re: и гле размаштавањем


skender
Ђе нема Тита
Нема ни шита
Језуитско село
Сада је бело
tasadebeli tasadebeli 21:41 14.06.2019

Re: и гле размаштавањем

Srđan Fuchs

skender
Ђе нема Тита
Нема ни шита
Језуитско село
Сада је бело



Није баш паланка... Али близО...





nepopustljiv nepopustljiv 07:31 15.06.2019

Re: и гле размаштавањем

maksa83
'gde god nadjes zgodno mesto
tu stihic posadi
a on ce vec kakav je
mesto da zagadi
i ucini da mi
devizno-penzoski dani
ne budu dosadni'

Tanko, ali dobro je da se trudiš. Ne smeš odmah da se zalećeš sa spevovima.

Pazi ovo:

stepa je siva
sibir je beo
miki lavrovu
na stojka seo

Ko je miki?!

PS. Sećam se jedne pesme mog druga Dragana - iz gimnazijskih dana.

Pada beli sneg.
Sneg pada beli.
Beli pada sneg.
Beli sneg pada.
Sneg beli pada.
Pada sneg beli.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:40 15.06.2019

Re: и гле размаштавањем

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:11 16.06.2019

Re: и гле размаштавањем

Prestava je bila zabranjena, bez razloga, ali sa povodom


Нур А Дине, све хоћу да питам а забаговали The Sandwichs-и тему, па се извињавам ако је објашњено већ - зашто су вам забранили представу?
nurudin nurudin 20:32 18.06.2019

Re: и гле размаштавањем

Srđan Fuchs
Prestava je bila zabranjena, bez razloga, ali sa povodom


Нур А Дине, све хоћу да питам а забаговали The Sandwichs-и тему, па се извињавам ако је објашњено већ - зашто су вам забранили представу?


Чист пример иживљавања. Ево [url=https://www.vice.com/rs/article/ywyd3m/kako-je-zabranjena-dacka-predstava-koju-niko-u-srbiji-nije-ni-video]линка.
[/url]
tasadebeli tasadebeli 06:28 14.06.2019

Дрндам вуну

за ванпартијце и за организоване.

А шта то тачно значи "дух паланке"?

Може нека дефиниција? Опис? Модел? Макар метафора, ако овога осталога нема?

Нико до сада није умео да ми објасни шта то тачно значи "дух паланке" иако се тим изразом многи у Србији служе, што службујући што у своје слободно време, време доколице из које се рађа филозофија.

Или философија, како ко више воли, јербо су неки од нас ишли у гимназију, а неки други у гимнасију (што би рекао професор Сретен Петровић) коју при томе нису нужно ни завршили, па отуд та мала лингвистичка заврзлама.







Само молим потенцијалне учеснике на тендеру за одговор на ово моје питање да ми се не одговара у смислу као доле наведеном. Тога сам, вала, сит и презасићен откако живимо у парламентарној демократској републици са вишестраначким политичким системом.







Има у некој другој књизи аутора по чијем делу је рађен филм са овог другог клипа понешто и о еротском деловању униформе на широко пучанство што је и био, како верује тај аутор, главни узрок због којег је Хитлер и дошао на власт прво у Немачкој а потом и у остатку цивилизивонаог света током ових скоро 100 година колико је прошло од те давне 1933. године.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:06 14.06.2019

Re: Дрндам вуну

Briši ovu bandu botovsku, slobodno.
tasadebeli tasadebeli 17:57 14.06.2019

Re: Дрндам вуну

Srđan Fuchs
Briši ovu bandu botovsku, slobodno.



Теби, бре, бот свако ко се не слаже са тобом и ко ти не иде низ длаку!

Добар ти систем, оно право наци-фашистички, за ућуткивање неистомишљеника.

Само...

Мало си досадио са том ауторитарношћу блоговског пресудитеља за коју не знам на чему је засниваш.

Је л' ти то тако и у Израелу или то ти тако само у Србији судиш и пресуђујеш?




tasadebeli tasadebeli 18:09 14.06.2019

Re: Дрндам вуну

shone
Briši ovu bandu botovsku, slobodno.


Pazi ko te geda.





Брате, а баш је занимљиво како ове демократе скоројевићи у Србији никако не трпе различито мишљење од сопственог него одмах хватају за гушу како лепо то рече ономад када је угошћавала Бернар Анри Левија и она генералска кћи, Борка Павићевић, у свом Центру за културну менструацију:

"Ко није са нама, тај је против нас!!!"

Фалило још само да другарица/госпођа дода и:"Стрељај!!!"

Да нам покаже шта је то ауторитет у култури.

Некако им се, бре, свима види да су одрасли на вредностима (ако се то уопште и могу назвати вредности) те Титотатарије у којој су рођени и никако да се искобељају из те своје блатњаве паланке у којој се родише и у којој су уживали читав живот и уживају још увек друштвене привилегије.

Ал' џаба њима привилегије... Остадоше какви су одувек и били.

Што би рекла моја матора:"Спрцали, бре, тол' ке године у дупе, а у ствари прошли кроз живот к'о пас кроз росу!"



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:04 14.06.2019

Re: Дрндам вуну

tasadebeli
Srđan Fuchs
Briši ovu bandu botovsku, slobodno.



Теби, бре, бот свако ко се не слаже са тобом и ко ти не иде низ длаку!

Добар ти систем, оно право наци-фашистички, за ућуткивање неистомишљеника.

Само...

Мало си досадио са том ауторитарношћу блоговског пресудитеља за коју не знам на чему је засниваш.

Је л' ти то тако и у Израелу или то ти тако само у Србији судиш и пресуђујеш?






Prvo, nisam mislio na tebe. Drugo, aj prestani da kukumavčiš više. Treće, ozbiljno ali ozbiljno smaraš sa svojim novim "prijateljima".
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:20 14.06.2019

Re: Дрндам вуну

shone
Briši ovu bandu botovsku, slobodno.


Pazi ko te geda.



Može da me gleda, i pljune pod pendžer. Ne šljakam sa protestantima iz SAD, već samo sa catholics, NAJF, and orthodox. A, lažem, imam Chinese American Evangelicals iz SF-a, oni su fini. Ove babe ni daljinskim džaračem ne dodirujem... Mada, pokojekoja well preserved MILFica još i može da đepro.
tasadebeli tasadebeli 21:38 14.06.2019

Re: Дрндам вуну

Srđan Fuchs

Prvo, nisam mislio na tebe.



ОК.

Ја вид'о наслов "Дрндам вуну", па рек'о...

Drugo, aj prestani da kukumavčiš više.


?

Treće, ozbiljno ali ozbiljno smaraš sa svojim novim "prijateljima".


Којим пријатељима?

Ја сам овде сам.
nepopustljiv nepopustljiv 07:41 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

tasadebeli
за ванпартијце и за организоване.

А шта то тачно значи "дух паланке"?

Може нека дефиниција? Опис? Модел? Макар метафора, ако овога осталога нема?
...

To ti je tačno sviranje kurcu nadobudnih kurcosvirača.

Makso - ne odnosi se na tebe.
shone shone 08:18 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

To ti je tačno sviranje kurcu nadobudnih kurcosvirača.

Makso - ne odnosi se na tebe.


Obrazloži
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:33 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

Uključi se neko, najnezlonamernije, i na svakoj temi vas par guši svaki razgovor sa majmunisanjem, slanjem plitkih komentara, desničarskim kukumavčenjem i samosažaljevanjem. Šta je cilj - da sjebete blog potpuno i ugušite svaku želju u ljudima da se javljaju - a sve vreme se baš provlači plitkoumni plačipičkni samosažaljivi chethno-filetizam, i kao neko vam brani neke slobode - a vladate zemljom?! Svi vadite svoj nacionalizam napolje, mislim, bože me oprosti, kao Kazanova spolovilo - pritom, Eloja otvoreno boli uvo za to i sam je više puta eksplicitno ilustrovao da smatra da ste/smo jedna majmunska skupina kojom je užitak lagodni manipulisati i vladati. Budite otvoreni, ako je cilj da ubijete blog u pojam, recite, pa da se ne javlja niko više. Ovako, opasno smarate. Nikovi: Tasić (najpismeniji u skupini, daj čoveku više sendvič, Eloje, panduracijo moja, uposli ga, nema smisla više da se profesor ovako budzašto sramoti), Eloj, Cane, kvazianonimus, Čarli... Gušite. Stalno isto, stalno agresivni plačipičkizam, neinventivni, sramotno nestvaralački (sa časnim izuzetkom Madžara, koji je samo agresivan ne i plačipička - valjda kako je emancipovan od našeg samosažalizma).
angie01 angie01 13:04 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

Srđan Fuchs
Uključi se neko, najnezlonamernije, i na svakoj temi vas par guši svaki razgovor sa majmunisanjem, slanjem plitkih komentara, desničarskim kukumavčenjem i samosažaljevanjem. Šta je cilj - da sjebete blog potpuno i ugušite svaku želju u ljudima da se javljaju - a sve vreme se baš provlači plitkoumni plačipičkni samosažaljivi chethno-filetizam, i kao neko vam brani neke slobode - a vladate zemljom?! Svi vadite svoj nacionalizam napolje, mislim, bože me oprosti, kao Kazanova spolovilo - pritom, Eloja otvoreno boli uvo za to i sam je više puta eksplicitno ilustrovao da smatra da ste/smo jedna majmunska skupina kojom je užitak lagodni manipulisati i vladati. Budite otvoreni, ako je cilj da ubijete blog u pojam, recite, pa da se ne javlja niko više. Ovako, opasno smarate. Nikovi: Tasić (najpismeniji u skupini, daj čoveku više sendvič, Eloje, panduracijo moja, uposli ga, nema smisla više da se profesor ovako budzašto sramoti), Eloj, Cane, kvazianonimus, Čarli... Gušite. Stalno isto, stalno agresivni plačipičkizam, neinventivni, sramotno nestvaralački (sa časnim izuzetkom Madžara, koji je samo agresivan ne i plačipička - valjda kako je emancipovan od našeg samosažalizma).


bas tako- palanka unistava sve pred sobom- od onih istih koji se ljute kada se ona samo spomene i negiraju je:),...eno, jos cane/miki, ko god da je iza tog najnovijeg nika, koji kada se pojavi smori gomilom zajeljivog niceg, sebi dozvoljava da zamera mister Ceru, sto ostavlja svoje pesmice po blogovima, ono bezobrazluk na kvadarat,...ocigledno niko vise ne brine o ovom mestu, ljudi se razbezase, ostala samo ova ekipa da zapisava.
alselone alselone 13:11 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

bas tako- palanka unistava sve pred sobom


To nije palanka nego "ako nećete da igrate lopte sa mnom, posraću vam se na teren, pa se nećete igrati ni vi" logika.

Ja sam ubeđenja da oni koji najviše zasipaju blog besmislenim komentarima zapravo ne vole ovo mesto i voleli bi da ga utule, ogade, obesmisle jer ih mesto eto nije "prepoznalo", kaže im nešto ružno ili ih prosto ignoriše.
angie01 angie01 13:16 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

To nije palanka nego "ako nećete da igrate lopte sa mnom, posraću vam se na teren, pa se nećete igrati ni vi" logika.


i to je palanacko razmisljanje.


Ja sam ubeđenja da oni koji najviše zasipaju blog besmislenim komentarima zapravo ne vole ovo mesto i voleli bi da ga utule, ogade, obesmisle.


to sigurno.

samo mi nije jasno, kako svi ostali to dopustaju- jer dolaze, vide,....ono, ugazi se u blato, praveci se da se ne vidi i prica o necem drugom, kao da ne smrdi okolo.

meni je to nejasno- ono, fini svet, za razliku od svadjalica koje se bune i reaguju....pa jedan po jedan samo odustanu.
alselone alselone 13:46 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

samo mi nije jasno, kako svi ostali to dopustaju- jer dolaze, vide,....ono, ugazi se u blato, praveci se da se ne vidi i prica o necem drugom, kao da ne smrdi okolo.


Ne znam. Valjda smo takav narod.

Na drugim internet mestima koja zavise, tj. koja su bazirana na kvalitetnom doprinosu članova, kao reddit, imgur, stackoverflow i druga, trolovi, pogotovo maligni, se vrlo brzo i efikasno rešavaju. Jer oni smanjuju kvalitet doprinosa zbog kog čitaoci dolaze.



shone shone 14:16 15.06.2019

Re: Дрндам вуну


Uključi se neko, najnezlonamernije, i na svakoj temi vas par guši svaki razgovor sa majmunisanjem, slanjem plitkih komentara, desničarskim kukumavčenjem i samosažaljevanjem. Šta je cilj - da sjebete blog potpuno i ugušite svaku želju u ljudima da se javljaju - a sve vreme se baš provlači plitkoumni plačipičkni samosažaljivi chethno-filetizam, i kao neko vam brani neke slobode - a vladate zemljom?! Svi vadite svoj nacionalizam napolje, mislim, bože me oprosti, kao Kazanova spolovilo - pritom, Eloja otvoreno boli uvo za to i sam je više puta eksplicitno ilustrovao da smatra da ste/smo jedna majmunska skupina kojom je užitak lagodni manipulisati i vladati. Budite otvoreni, ako je cilj da ubijete blog u pojam, recite, pa da se ne javlja niko više. Ovako, opasno smarate. Nikovi: Tasić (najpismeniji u skupini, daj čoveku više sendvič, Eloje, panduracijo moja, uposli ga, nema smisla više da se profesor ovako budzašto sramoti), Eloj, Cane, kvazianonimus, Čarli... Gušite. Stalno isto, stalno agresivni plačipičkizam, neinventivni, sramotno nestvaralački (sa časnim izuzetkom Madžara, koji je samo agresivan ne i plačipička - valjda kako je emancipovan od našeg samosažalizma)

Imaš nešto protiv demokratije ili je demokratski samo kad se ti i slični tebi proseravaju a sve ostalo su fašizam,nedićevci,ljotićevci i ostale jeftine floskule. Biće da ste vi pojedini gomila iskompleksiranih,sebičnih,pseudo svega što ovde predstavljate. Jesi pokušao da živiš i pustiš druge da žive?
Pa vi ste ovde egzemplari malih ,,diktatora,, koji dođu na blog da iseru svoje lične frustracije. Kada te je iko od navedenih prvi ikad uvredio i uputio ti neku ružnu reč. A kad na gomilu vaših uvreda vratiš istom merom i vokabularom - kuku lele.
Kada su Tasa, Anonimus ili Čarli uputli prvi neku ružnu reč bilo kome.Pa čerečili ste Tasu najružnije par meseci ko gomila krvoločnih kerova.

I jedan od sporednih razloga što ću biti ovde je da se tebi i sličnima ne dozvoli da misle da su posisali svu mudrost ovog sveta i da ovaj blog pretvaraju u svoju prćiju.
Kad ga otkupiš i postaneš vlasnik radi šta oćeš.
Do tada ga duvaj sine.

PS Pritom ste totalno smorovi,teme su vam out of date,sjebali ste blog sami.

angie01 angie01 14:17 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

Ne znam. Valjda smo takav narod.

Na drugim internet mestima koja zavise, tj. koja su bazirana na kvalitetnom doprinosu članova, kao reddit, imgur, stackoverflow i druga, trolovi, pogotovo maligni, se vrlo brzo i efikasno rešavaju. Jer oni smanjuju kvalitet doprinosa zbog kog čitaoci dolaze.


sve si u pravu- odavno pricam da to kako je ovo mesto, zavisi od nas,....a kuknjava da se suzbija sloboda govora, time sto je moderacija sprecavala zagadjivanje i opstrukciju i podrska tim prenemaganjima, koja su upravo imala za cilj sve ovo u sta se blog pretvorio, je cinila da se utisaju ionako slabi glasovi pobune protiv sranja.

mene je iskreno sramota nekih komentara- koji pored neverovatnih gluposti, zlonamernosti, nasilja i obesmisljavnja, sire i otrovnu bedastocu svojim sadrzajima, nedopustivu u odnosu na poruke koje njima salju.
nikvet pn nikvet pn 14:26 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

Srđan Fuchs alselone angie01


Преосетљиви сте. Зашто допуштате себи да вам којекакви покваре дан, сат, минут? Таквих имам на дневној бази па научио отправити; строго профи и тачка-крај, ни грам емоција на тамо не пуштам; то су ментално-енергетски вампири, нека пију наоколо, мене неће.

То је у РЛ. А овде?

Овде је много лакше. Видиш какано, прескочиш, хоп и готово. Лепо их брадре Сркс побројао, нека пишу штагод, мене то не пипа. (Ево и Shone опет прескочен, свакако да је нека злоба, мачку о реп)
angie01 angie01 14:34 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

Видиш какано, прескочиш, хоп и готово.


zar ne vidis kako su ljudi pobegli od takvog sranja,...rekoh vec, meni licno je neobicno da zagazis u glib i kao ga ne vidis, a ono smrdi, dok ti lagodno pricas o necem drugom,jedan ili dva komentara dalje, ili blog gore ili dole,...ne znam da l me razumes- eno, rece ti als, na drugim slicnim platformama je tako nesto nedopustivo, da se ne bi zavrsilo ovako,...nije ni ovde bilo moguce nekada.

kada sedis u restoranu sa drustvom, npr i nesto pricate, uzivate, nema veze sto se svi ne slazete oko teme, ali pristojno razmenjujete misljenja, uvazavate sagovornika, a za stolom pored izbije neka frka, pa ne nastavljate valjda da sedite mirno i ignorisete desavanje, kao da ne postoji- nego ili izadjete, napustite objekat u kome su takve stvari moguce,...ili vlasnici i obezbedjenje izbace nasilnike,...a razmislices se da l ces opet tu dodci da posedis.
alselone alselone 14:37 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

a kuknjava da se suzbija sloboda govora, time sto je moderacija sprecavala zagadjivanje i opstrukciju i podrska tim prenemaganjima, koja su upravo imala za cilj sve ovo u sta se blog pretvorio, je cinila da se utisaju ionako slabi glasovi pobune protiv sranja.


To je kuknjava radi kuknjave, još jedan razlog da se napiše komentar i što je još važnije još 5 minuta sreće jer se opet pojavio u centru pažnje. Nije važno zbog kog razloga je taj centar pažnje, važno je da je centar.
Eno, neki dan jedan uskliknuo "ponovo ja u naslovu komentara". To je trolovima sreća, da se o njima priča, pošto se u principu 90% vremena ili u najmanju ruku u 90% kvalitetnih rasprava ignorišu (a ima tu i nekih drugih kompleksa).
shone shone 14:37 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

Зашто допуштате себи да вам којекакви покваре дан


Samo se seti kad ti proradi siva masa da si i ti nekome ,,kojekakvi,, i nema nikakvih problema.
Problem nastaje što ti i slični umišljate da imate pravo da nekoga nazovete kojekakvim a kad si ti nekome kojekaki onda je to mrnjaooooooo.
To možeš da prodaješ u tvojoj mahali - ako prođe.
alselone alselone 14:41 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

То је у РЛ. А овде?

Овде је много лакше. Видиш какано, прескочиш, хоп и готово.


Jeste lako i ja to i radim, šta više ne moram ni da se trudim pošto skripta radi za mene, samo nekad nešto kroz citiranja procuri do vidokruga.

Ali, to tako ne ide. Ne radi se tako preskakanjem, jer neće svi da preskaču nego se odjave, pa zato ovde piše sve manje i manje ljudi, pogotovo onih koji imaju šta reći.
shone shone 14:42 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

Vidiš Fushcs kako pametni ljudi odmah provale suštinu i to saopšte lepo i civilizovano bez ružnih prideva. Uči od čoveka Homosapijensizam.

To je kuknjava radi kuknjave, još jedan razlog da se napiše komentar i što je još važnije još 5 minuta sreće jer se opet pojavio u centru pažnje. Nije važno zbog kog razloga je taj centar pažnje, važno je da je centar.
Eno, neki dan jedan uskliknuo "ponovo ja u naslovu komentara". To je trolovima sreća, da se o njima priča, pošto se u principu 90% vremena ili u najmanju ruku u 90% kvalitetnih rasprava ignorišu.

Mala tehnička podrška ilustracijom

shone shone 14:47 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

Ali, to tako ne ide. Ne radi se tako preskakanjem, jer neće svi da preskaču nego se odjave, pa zato ovde piše sve manje i manje ljudi, pogotovo onih koji imaju šta reći.


Ne, ovde je sve manje ljudi jer više u svom bezizlazu i očaju nemaju šta reći pogotovo što većina licenciranih nazovi ,,VIPovaca,, nikada nije ni imala šta reći osim odrađivanja svojih šarolikih partijskih zadataka, praćeni gomilom pizdopaćenika koji su uživali aplaudirajući im da bi se osećali važnima i pripadajućima.
Jedino dvoje ljudi koji su bili vredni čitanja su na vašu žalost Krkar i Princi.
I njima ste se smučili.
angie01 angie01 14:47 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

Ali, to tako ne ide. Ne radi se tako preskakanjem, jer neće svi da preskaču nego se odjave, pa zato ovde piše sve manje i manje ljudi, pogotovo onih koji imaju šta reći.

tasadebeli tasadebeli 14:58 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

angie01

zar ne vidis kako su ljudi pobegli od takvog sranja,...



Ма јок, ја мислим да су сви они побегли зато што не подносе да се неко случајно не слаже са њиховим узвишеним мишљењем које нам просипају са својих духовних висина јер су они, као што већ рекох Ромом Даби, најпаметнији, најлепши, најбркатији, најгрлатији и све остало нај... у овој Србији и међу Србима.

Па како онда да се неко не слаже када они тако лепо мисле?

Мислим да због тога сви ти такви побегоше.

Радије ће да побегну него некоме другом да признају да је у праву.

Што рече Борка Павићевић у оном свом центру за културну менструацију: Ко није са нама, тај је против нас!

Тај модел размишљања имају и сви ти који беже од туђег мишљења, а при томе су убеђени за своје мишљење да је једино исправно.

И себе још онда поред свега тога називају толерантним, демократама, цивилизованим, вређајући онога ко се случајно усуди да каже да се не слаже са њима.

Нисам ја без разлога качио онај блог под називом Све Србљановићке Српског Свемира.

Прво извређаш и испљујеш онога ко ти не апалудира на твојим "узвишеним" мислима, а онда побегнеш јер не знаш којим аргументом би побио то што ти он наводи као доказе за оно што мисли.

Лицемерје је то прве врсте.




tasadebeli tasadebeli 15:11 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

shone
Ali, to tako ne ide. Ne radi se tako preskakanjem, jer neće svi da preskaču nego se odjave, pa zato ovde piše sve manje i manje ljudi, pogotovo onih koji imaju šta reći.


Ne, ovde je sve manje ljudi jer više u svom bezizlazu i očaju nemaju šta reći pogotovo što većina licenciranih nazovi ,,VIPovaca,, nikada nije ni imala šta reći osim odrađivanja svojih šarolikih partijskih zadataka, praćeni gomilom pizdopaćenika koji su uživali aplaudirajući im da bi se osećali važnima i pripadajućima.
Jedino dvoje ljudi koji su bili vredni čitanja su na vašu žalost Krkar i onaj drugi banovani - zaboravih mu nik.
I njima ste se smučili.



PS Pritom ste totalno smorovi,teme su vam out of date,sjebali ste blog sami.





shone shone 15:23 15.06.2019

Re: tasadebeli

tasadebeli


Uz Krkara naravno da mislim i na tvoje tekstove a i komentare vredne pažnje.
To što smo suprotne opcije ne umanjuje mogućnost da razgovaramo normalno.
Namerno sam te preskočio da ne zloupotrebljavaju.
tasadebeli tasadebeli 15:24 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

Srđan Fuchs

Ovako, opasno smarate.



ОК.

Ево решенија!

Барем када сам ја у питању. За ове остале што си их побројао нити могу нити хоћу да говорим у њихово име јер нисмо ми баш толико блиски колико теби, навиклом да се крећеш само у кругу својих истомишљеника, можда тако изгледа.

Дакле, од овог момента ја се више нећу јављати ни испод чијег уводног текста, ни на чијем блогу на којем нисам домаћин ма шта год ја мислио о томе написаном.

Оставићу вас да се у тој својој скупини играте сами са собом, а ови остали које си побројао заједно са мном тврдећи да смо некаква екипица која контрира вашој екипици нека раде како год хоће.

Контам да, ако сам ја већ један од тих који представљају највећи проблем због којег блог умире, онда ћемо Блог Б92 овим договором можда мало оживети?

При томе бих да кажем још да се не одричем права да качим сопствене текстове овде докле год имам ауторску опцију и при томе и даље важи да на мојим блоговима никоме није забрањен приступ нити је неко непожељан јер не мисли исто као и ја.

Може тако? Да се рукујемо да потврдимо договор?
tasadebeli tasadebeli 15:33 15.06.2019

Re: tasadebeli

shone
tasadebeli


Uz Krkara naravno da mislim i na tvoje tekstove a i komentare vredne pažnje.
To što smo suprotne opcije ne umanjuje mogućnost da razgovaramo normalno.
Namerno sam te preskočio da ne zloupotrebljavaju.



Знам.

А и мени недостаје Кркиша (у моментима када није вулгаран) иако се углавном нисам слагао са њим.

Али зато сам имао о чему да разговарам као и са тобом.

(Не знам ко је тај други бановани? Не знам на кога мислиш...)

EDIT: И не стигох од Фуксове халабуке домаћину и мом колеЗи Нурудину да кажем да је не само вредан и паметан човек, него и да је прозорљив.

Као да је знао да насловом ове представе коју је радио са својим ученицима уједно предвиђа и ток дискусије на овом његовом посту:

"Мртво море за почетнике".
tasadebeli tasadebeli 15:38 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

nepopustljiv
tasadebeli
Srđan Fuchs

Prvo, nisam mislio na tebe.



ОК.

Ја вид'о наслов "Дрндам вуну", па рек'о...

Drugo, aj prestani da kukumavčiš više.


?

Treće, ozbiljno ali ozbiljno smaraš sa svojim novim "prijateljima".


Којим пријатељима?

Ја сам овде сам.

Taso - nisi sam!



И то знам. Али то вреди ван Блога Б92, а не овде.
shone shone 15:44 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

Дакле, од овог момента ја се више нећу јављати ни испод чијег уводног текста, ни на чијем блогу на којем нисам домаћин ма шта гход мислио о томе написаном.

Оставићу вас да се у својој скупини играте сами са собом, а ови остали које си побројао заједно са мном тврдећи да смо некаква екипица која контрира вашој екипици нека раде како год хоће.

Контам да, ако сам ја већ један од тих који предстаВЉАЈУ највећи проблем због којег блог умире, онда ћемо Блог Б92 овим договором можда мало оживети?


Legitimno pravo tvoje.

Mislim da grešiš - to su mangupi i hteli. Tako su otkupljivali fabrike za 1 dinar i urušavaju zemlju Srbiju na jeftine demagoške jednoumne šibicarske fore.
Na meni mogu samo da sprovode svoje siledžijske mehanizme Kinšasom (čitaj brisanja i banovanja) prodajući se za velike demokrate.
Do sada me moderacija nije niti banovala niti upozoravala što znači da ljudi vide i procenjuju ko započinje kavgu i ko koga prvi vređa - ako kontrolišu.
Pre će biti da su sa novim vlasnikom došli neki drugi ljudi pa ova grupica više nema upliva u kreiranje bloga - zato su toliko i očajni.
Dakle ,,golanska lisice,,pod pseudonimom Fuschs čvrsto obećavam da dok se čuje i poslednje dugme tastature sa ,,ljubinog bloga,, ja sam na tvoju radost tu, i samo te gledam.
tasadebeli tasadebeli 15:48 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

shone

Legitimno pravo tvoje.

Mislim da grešiš



Можда си праву.

Али рачунам да је то највиши степен толеранције који се овде може исказати.

А ако и грешим, ако и откупе Блог Б92 за динар ( ), нека им је богом просто.

Барем им нећу продавати своје акције предузећа док их имам, могу само силом да ми их одузму. Да не кажем, неком врстом киншасирања ауторске опције.

А ово са упливом на модерацију коју су изгубили?

Да, мислим да си ту у праву.

Ипак није више ово 2008. или 2010. или 2012. година иако је њихова највећа жеља, рекао бих, да нас држе замрзнуте у неким прошлим временима као у неком филмском фриз фрејму.

Али не може више, не иде...
shone shone 15:52 15.06.2019

Re: tasadebeli

EDIT: И не стигох од Фуксове халабуке домаћину и мом колеЗи Нурудину да кажем да је не само вредан и паметан човек, него и да је прозорљив.

Као да је знао да насловом ове представе коју је радио са својим ученицима уједно предвиђа и ток дискусије на овом његовом посту:

"Мртво море за почетнике".


Naravno i izvinjavam se čoveku zbog trolovanja ali opet su nas uvukli ,,ovi dobri ljudi,, na kvarno u bespotrebne polemike.Pritom su sami okrenuli temu.
Ono što je bitno je
Predstava će biti prikazana zahvaljujući dobrim ljudima u subotu, u 20.00 sati Magacin u Kraljevića Marka 4-8, u Beogradu.

I to je već sasvim dovoljno
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:19 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

alselone
a kuknjava da se suzbija sloboda govora, time sto je moderacija sprecavala zagadjivanje i opstrukciju i podrska tim prenemaganjima, koja su upravo imala za cilj sve ovo u sta se blog pretvorio, je cinila da se utisaju ionako slabi glasovi pobune protiv sranja.


To je kuknjava radi kuknjave, još jedan razlog da se napiše komentar i što je još važnije još 5 minuta sreće jer se opet pojavio u centru pažnje. Nije važno zbog kog razloga je taj centar pažnje, važno je da je centar.
Eno, neki dan jedan uskliknuo "ponovo ja u naslovu komentara". To je trolovima sreća, da se o njima priča, pošto se u principu 90% vremena ili u najmanju ruku u 90% kvalitetnih rasprava ignorišu (a ima tu i nekih drugih kompleksa).


Alse, kako ide bastica? Nasa vec lepo radja. Jutros ustanem rano, kajgana za dorucak, i onda odem do grobova, naberem svezeg estragona i onog sto se zove sage, sad da me ubijes ne mogu da se setim kako se to zove na srpskohrvatskom, i to u jajca, milina, cela kuca mirise na zdrav dorucak.
maksa83 maksa83 17:17 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

onog sto se zove sage

Žalfija.

"...parsley sage rosemary and thyme..."
Jukie Jukie 17:53 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

Mislim da je duh palanke nešto kao "good old boys' club" gde one koji štrče sistematski mobinguju prvo po malo a onda po mnogo.
angie01 angie01 18:52 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

.parsley sage rosemary and thyme



srdjan.pajic srdjan.pajic 18:55 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

Jukie
Mislim da je duh palanke nešto kao "good old boys' club" gde one koji štrče sistematski mobinguju prvo po malo a onda po mnogo.


Ma, jasno je to, juki, nego se palančani na blogu malo prave blesavi, usput pokušavaju da drkaju drugosrbijance tako što iz groba izvlače mrtvog Konstantinovića da se izuriniraju po njemu, i uglavnom samo smaraju, i sebe i druge. Ovi maksini stihovi na račun Glupog Caneta imaju mnogo veću dubinu i oštrinu od ovih prenapregnutih uradaka kolega antifiloSofa meta-palanke.

A eto, naučio sam i kako se kaže žalfija na engleskom. Malo li je od ovog bloga?

PS. Makso, samo da prijavim ćaleta koji mi je tražio da mu, usred proklete Imperije, kupim, pazi sad, Sibirski Plavi Led, koji prave, zamisli, Amerikanci. No izgleda neka nestašica, ne samo tu kod vas, u centru alternativne medicine, nadrilekarstva, antivekserstva, i putinofilije, nego izgleda i ovde kod nas. Srećom, to Plavo Sranje prave svi živi, i prodaju u Volgrinsu, jedino što nije "sibirsko", ali valjda će da posluži.

PS2.


U leto toplo, na žalfiju što miriše,
Zaharovoj na stojku - miki uzdiše.











alselone alselone 19:12 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

Alse, kako ide bastica? Nasa vec lepo radja. Jutros ustanem rano, kajgana za dorucak, i onda odem do grobova, naberem svezeg estragona i onog sto se zove sage, sad da me ubijes ne mogu da se setim kako se to zove na srpskohrvatskom, i to u jajca, milina, cela kuca mirise na zdrav dorucak.


Solidno, mada još uvek ništa ne može da se bere, u stvari može lavanda ali ne može da se jede (valjda). Ostalo ide polako ali stabilno. Pa mi smo grejali kuću do pre dve nedelje a sad ne možemo da se oladimo.
angie01 angie01 19:19 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

u stvari može lavanda ali ne može da se jede


moze da se koristi kao caj- odlican za smirenje, nadutost, smanjenje kiseline,...kao zacin za salate, mesa- slicno ruzmarinu-za dodatak kada se pravi slatko i dzem-recimo od jabuke,...
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:24 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

alselone
Alse, kako ide bastica? Nasa vec lepo radja. Jutros ustanem rano, kajgana za dorucak, i onda odem do grobova, naberem svezeg estragona i onog sto se zove sage, sad da me ubijes ne mogu da se setim kako se to zove na srpskohrvatskom, i to u jajca, milina, cela kuca mirise na zdrav dorucak.


Solidno, mada još uvek ništa ne može da se bere, u stvari može lavanda ali ne može da se jede (valjda). Ostalo ide polako ali stabilno. Pa mi smo grejali kuću do pre dve nedelje a sad ne možemo da se oladimo.


Aha, i kod nas je bilo slično, pa su paprike i paradajzovi malo posustali, ali ovo ostalo žbunje džiklja. I kukuruzi se pomaljaju. Bio je i neki manji grad pra par nedelja, a meni ponestalo raketa (moraću u šoping u Vajoming ove godine, da popunim RR magacin), pa je to izlomilo štošta, ali se sad oporavlja. Žena to sadi dosta redundantno.

Juče sam naoštrio i kosačicu, napokon. Bilo je dosta kiše pa nam je trava, ono, da izgubiš manje dete u njoj. E, da, isprobao sam i onu neku organik medecinu protivu korova, i to ne radi. Ili bih morao da prskam hektolitre. Tek se malo osušilo lišće, da bi se posle nedelju dana oporavilo. Tako da sam onda uzeo ručno da to istrebim, i rodio sam mečku. Uopšte mi ne prija da radim tako savijen u pojasu dugo vremena, moram da smislim neku mehaniku za to. Video sam one neke trebilice iz stojećeg položaja, ali je to sve već razgrabljeno, čeka se nova dostava. Nisam još probao da rentiram kozu.




alselone alselone 19:29 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

moze da se koristi kao caj- odlican za smirenje, nadutost, smanjenje kiseline,...kao zacin za salate, mesa- slicno ruzmarinu-za dodatak kada se pravi slatko i dzem-recimo od jabuke,...


Nisam znao, baš lepo. Mi je koristimo samo protiv insekata, držimo buket lavande na terasi, pravimo one kesice za ormane i pravimo prirodni repelent protiv komaraca, žena to nešto potapa pa dodaje još nešto i onda time maže klince kada idu u prirodu. Ne tera gamad kao autan ali prilično smanjuje i prirodno je.

alselone alselone 19:31 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

Juče sam naoštrio i kosačicu, napokon. Bilo je dosta kiše pa nam je trava, ono, da izgubiš manje dete u njoj. E, da, isprobao sam i onu neku organik medecinu protivu korova, i to ne radi. Ili bih morao da prskam hektolitre. Tek se malo osušilo lišće, da bi se posle nedelju dana oporavilo. Tako da sam onda uzeo ručno da to istrebim, i rodio sam mečku. Uopšte mi ne prija da radim tako savijen u pojasu dugo vremena, moram da smislim neku mehaniku za to. Video sam one neke trebilice iz stojećeg položaja, ali je to sve već razgrabljeno, čeka se nova dostava. Nisam još probao da rentiram kozu.


Meni baksuz ova godina, non stop mi crkavaju neke stvari. Sad mi crko neki dan trimer sa strunom. Pa se sada ložim da kupim onu multifuncionalnu spravu što u sebi ima trimer sa strunom, sa oštricom i motornu testeru (verovaton ne možeš drvo da isečeš, što meni ni ne treba, ali živu ogradu verovatno dere).
alselone alselone 19:33 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

E, da, zaboravio sam detalj. Izneo sam krevet na trem i shvatio sam da mi se život deli na dva period, period pre nego što sam izneo krevet na trem i period pošto sam izneo krevet na trem.
angie01 angie01 19:41 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

ako se destilise- ulje lavande je jako lekovito, isto moze da se napravi rastvor tinkture, koji stavis u bocicu sa rasprskivacem, pa malo prsnes po posteljini, meblstofu na namestaju, po zavesama,...pa se to sve osvezi i mirise...ovde sve to prave neke zene,...ili je stavljaju u prirodne sapune, jer dobro utice na kozu, misice, kosu...sve sam to kupovala i jako mi se dopalo, jedino sto ne mogu da nadjem uvek,...skroz sam u fazonu da kupim destilator....mada ima neka fora i sa parom, al mi je to komplikovano.


ps= s tim, sto se etericna ulja koriste u vrlo malim kolicinama, mora da se pazi, jer mogu da imaju losa dejastva, ako se pretera.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:46 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

alselone
Juče sam naoštrio i kosačicu, napokon. Bilo je dosta kiše pa nam je trava, ono, da izgubiš manje dete u njoj. E, da, isprobao sam i onu neku organik medecinu protivu korova, i to ne radi. Ili bih morao da prskam hektolitre. Tek se malo osušilo lišće, da bi se posle nedelju dana oporavilo. Tako da sam onda uzeo ručno da to istrebim, i rodio sam mečku. Uopšte mi ne prija da radim tako savijen u pojasu dugo vremena, moram da smislim neku mehaniku za to. Video sam one neke trebilice iz stojećeg položaja, ali je to sve već razgrabljeno, čeka se nova dostava. Nisam još probao da rentiram kozu.


Meni baksuz ova godina, non stop mi crkavaju neke stvari. Sad mi crko neki dan trimer sa strunom. Pa se sada ložim da kupim onu multifuncionalnu spravu što u sebi ima trimer sa strunom, sa oštricom i motornu testeru (verovaton ne možeš drvo da isečeš, što meni ni ne treba, ali živu ogradu verovatno dere).


Moja filoSofija (palanke) a iskustvo (palanačko) mi govori da su te kombinovane sprave uglavnom sranje. Ni jedna od njih ne radi kao mašina samo za taj posao pravljena, plus, sklonije je kvarenju. Ali to onda podrazumeva da imaš dovoljno skladištnog kapaciteta, što ja realno nemam, pa su mi zato garaža i šupa za alat hronično zagušene i neprohodne.

alselone alselone 19:54 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

Moja filoSofija (palanke) a iskustvo (palanačko) mi govori da su te kombinovane sprave uglavnom sranje. Ni jedna od njih ne radi kao mašina samo za taj posao pravljena, plus, sklonije je kvarenju. Ali to onda podrazumeva da imaš dovoljno skladištnog kapaciteta, što ja realno nemam, pa su mi zato garaža i šupa za alat hronično zagušene i neprohodne.


Verovatno si u pravu ali ja volim te gedžete koji rade više stvari, kao Sport Bili varijanta. Ali to je verovatno bila komunistička propaganda kroz crtaće pa se ja sada još uvek borim sa tim.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:39 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

alselone
Moja filoSofija (palanke) a iskustvo (palanačko) mi govori da su te kombinovane sprave uglavnom sranje. Ni jedna od njih ne radi kao mašina samo za taj posao pravljena, plus, sklonije je kvarenju. Ali to onda podrazumeva da imaš dovoljno skladištnog kapaciteta, što ja realno nemam, pa su mi zato garaža i šupa za alat hronično zagušene i neprohodne.


Verovatno si u pravu ali ja volim te gedžete koji rade više stvari, kao Sport Bili varijanta. Ali to je verovatno bila komunistička propaganda kroz crtaće pa se ja sada još uvek borim sa tim.


Da, ništa me ne čudi iz one Tamnice naroda, eseferejot. Srećom, dočekasmo slobodu!

Usput, učim dete kako se pravilno koristi moment-ključ, za šta se kosilica namestila idealno (malo treba da poradimo na desnoj ruci, ali je zato očitavanje postignutog momenta u potpunosti savladala):


Evo ga i asistent, ona vežba gedore.

G.Cross G.Cross 20:51 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

srdjan.pajic
alselone
Moja filoSofija (palanke) a iskustvo (palanačko) mi govori da su te kombinovane sprave uglavnom sranje. Ni jedna od njih ne radi kao mašina samo za taj posao pravljena, plus, sklonije je kvarenju. Ali to onda podrazumeva da imaš dovoljno skladištnog kapaciteta, što ja realno nemam, pa su mi zato garaža i šupa za alat hronično zagušene i neprohodne.


Verovatno si u pravu ali ja volim te gedžete koji rade više stvari, kao Sport Bili varijanta. Ali to je verovatno bila komunistička propaganda kroz crtaće pa se ja sada još uvek borim sa tim.


Da, ništa me ne čudi iz one Tamnice naroda, eseferejot. Srećom, dočekasmo slobodu!

Usput, učim dete kako se pravilno koristi moment-ključ, za šta se kosilica namestila idealno (malo treba da poradimo na desnoj ruci, ali je zato očitavanje postignutog momenta savladala):



Evo ga i asistent, ona vežba gedore.





Hebote al ti je cista kosilica. Jel je kupaš posle svakog šišanja?
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:54 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

G.Cross
srdjan.pajic
alselone
Moja filoSofija (palanke) a iskustvo (palanačko) mi govori da su te kombinovane sprave uglavnom sranje. Ni jedna od njih ne radi kao mašina samo za taj posao pravljena, plus, sklonije je kvarenju. Ali to onda podrazumeva da imaš dovoljno skladištnog kapaciteta, što ja realno nemam, pa su mi zato garaža i šupa za alat hronično zagušene i neprohodne.


Verovatno si u pravu ali ja volim te gedžete koji rade više stvari, kao Sport Bili varijanta. Ali to je verovatno bila komunistička propaganda kroz crtaće pa se ja sada još uvek borim sa tim.


Da, ništa me ne čudi iz one Tamnice naroda, eseferejot. Srećom, dočekasmo slobodu!

Usput, učim dete kako se pravilno koristi moment-ključ, za šta se kosilica namestila idealno (malo treba da poradimo na desnoj ruci, ali je zato očitavanje postignutog momenta savladala):



Evo ga i asistent, ona vežba gedore.





Hebote al ti je cista kosilica. Jel je kupaš posle svakog šišanja?:


Kupam, i u krevet polažem, pokrivam je ponjavom da mi ne zebe

Ma jok, relativno je nova (3 godine), pa se delovanje zuba vremena još ne vidi. Očistim je samo na kraju sezone, pre konzerviranja, i to je to.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:57 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

E, ali pazi ovaj hobi. Eh, da imam ovakvu garažu kao moj drugar, gde bi mi kraj bio?



Ovaj čeka na inspekciju:
Milan Novković Milan Novković 21:07 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

alselone
... ja volim te gedžete koji rade više stvari, kao Sport Bili varijanta. Ali to je verovatno bila komunistička propaganda kroz crtaće pa se ja sada još uvek borim sa tim.

Švajcarska


G.Cross G.Cross 21:12 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

alselone
moze da se koristi kao caj- odlican za smirenje, nadutost, smanjenje kiseline,...kao zacin za salate, mesa- slicno ruzmarinu-za dodatak kada se pravi slatko i dzem-recimo od jabuke,...


Nisam znao, baš lepo. Mi je koristimo samo protiv insekata, držimo buket lavande na terasi, pravimo one kesice za ormane i pravimo prirodni repelent protiv komaraca, žena to nešto potapa pa dodaje još nešto i onda time maže klince kada idu u prirodu. Ne tera gamad kao autan ali prilično smanjuje i prirodno je.



U mom kraju prave sladoled od lavande.

http://images.app.goo.gl/mZcyRXL62buLovf38
angie01 angie01 21:27 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

Pajicu, ove tvoje cuftice su preslatke,...al si ih utrenirao od malena, da ce tesko neki momci jednom, kad do toga dojde, da ih spasavaju u tim muskim situacijama.
jadragoljub jadragoljub 21:33 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

http://images.app.goo.gl/mZcyRXL62buLovf38

nije ti tačna atresa ili slika ne postoji više.
angie01 angie01 21:38 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

U mom kraju prave sladoled od lavande.


sto da ne- ja bas prekjuce pravila sladoled-napunila ceo friz, al danas vise nema ni za lek,...orah, jagoda, kajcija i cokolada,...suta cu da napravim mentu-sto je slicno kao sa lavandom- sa limunom i pomorandzom, tj. narendanim korama tog voca, i pistace sa dzumbirom i visnju klot- jer je pretoplo.


angie01 angie01 21:42 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

nije ti tačna atresa ili slika ne postoji više.


da i ja probala, ne radi,..al evo druga,


G.Cross G.Cross 21:53 15.06.2019

Re: Дрндам вуну

jadragoljub
http://images.app.goo.gl/mZcyRXL62buLovf38

nije ti tačna atresa ili slika ne postoji više.


Pa ne znam kako da uradim sa telefona ali je super sladoled. Hvala Angie.
tasadebeli tasadebeli 22:20 15.06.2019

Re: tasadebeli

shone
EDIT: И не стигох од Фуксове халабуке домаћину и мом колеЗи Нурудину да кажем да је не само вредан и паметан човек, него и да је прозорљив.

Као да је знао да насловом ове представе коју је радио са својим ученицима уједно предвиђа и ток дискусије на овом његовом посту:

"Мртво море за почетнике".


Naravno i izvinjavam se čoveku zbog trolovanja ali opet su nas uvukli ,,ovi dobri ljudi,, na kvarno u bespotrebne polemike.Pritom su sami okrenuli temu.
Ono što je bitno je
Predstava će biti prikazana zahvaljujući dobrim ljudima u subotu, u 20.00 sati Magacin u Kraljevića Marka 4-8, u Beogradu.

I to je već sasvim dovoljno



Баш тако.

А свима осталима желим мирно море на њиховом стваралачком блогерском ауторском и коментаторском путовању.

Зато ти и рекох да их, поштујући стара индијанска веровања, не бих више ометао у томе јер видим да својим деловањем гушим њихову разиграну неспутану блогерску ауторску и коментаторску креативност и машту, па је најбоље онда да се тихо удаљим и оставим их да на миру стварају качећи кухињске рецепте и упутства за поправку кухињских мултипрактика, косилица за траву и машина за млевење меса на блоговима који иначе носе наслов "Мртво море за почетнике".

А ти и ја ћемо се можда једаред и упознати уживо, на неком пецању можда на Сави, Дунаву, Тамишу,... А ако и не, онда се свакако видимо на мојим блоговима на Блогу Б92.


Фајнд хепинес енд тејк драгс, друже, облигатно, неопозиво и без освртања на све ово иза себе!








bene_geserit bene_geserit 22:42 15.06.2019

Re: tasadebeli

Ja samo da pohvalim Alsea i Pajića što su razgovor od gluposti tipa ko troluje i zapišava blog prebacili na nešto smisleno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:25 16.06.2019

Re: Дрндам вуну

angie01
Pajicu, ove tvoje cuftice su preslatke,...al si ih utrenirao od malena, da ce tesko neki momci jednom, kad do toga dojde, da ih spasavaju u tim muskim situacijama.


Nikad se ne zna sa kakvim će IT-jevcem da završe, zato treba da budu spremne da odgovore na sve izazove realnog života.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:35 16.06.2019

Re: Дрндам вуну

alselone
E, da, zaboravio sam detalj. Izneo sam krevet na trem i shvatio sam da mi se život deli na dva period, period pre nego što sam izneo krevet na trem i period pošto sam izneo krevet na trem.


Auh, to je milina!

Ja nemam na tremu, jer mi tu nije baš najdeblja ladovina (održavam kratku krošnju za potrebe virtue signalinga sa solarnim panelima), ali sam okačio onu neku luksuzniju ljuljašku javoru o granu dole u dvorištu, u, to je milina. Izvalim se tako kao mrcina posle obilnog ručka, vetar lagano pirka, što sa planine, što od zgodnih džogerki trijatlonki koje mi ceo dan trčkaraju pored dvorišta. Pa onda malo gledam, pa dremnem, pa čitam, pa gledam, pa slušam radio, pa opet dremnem. E, to sve traje između sedam i deset minuta, kad navale ne mene žena i deca sa svojim mnogobrojnim zahtevima, pritužbama i naređenjima.

A onda su klinke (moja i komšijina) provalile da je ljuljaška idealna za iživljavanje, pa su je silovale danima, dok na kraju nisu sjebale jedan od važnih elemenata na koje nasloniš laktove kad se uvališ, radi dodatne udobnosti. I sad to više nije to, kad legnem, ne znam gde ću sa laktom, nego onako mora da visi, kao da nije moj, i to mi remeti duhovnu ravnotežu. A nemam vremena da se penjem u krošnju, skidam spravu, i da onda to zašijem. Nego čekam tazbinu u goste, da se zanimaju da decom, a ja ću da se bacim na posao da to popravim.


alselone alselone 07:13 16.06.2019

Re: Дрндам вуну

Usput, učim dete kako se pravilno koristi moment-ključ, za šta se kosilica namestila idealno (malo treba da poradimo na desnoj ruci, ali je zato očitavanje postignutog momenta u potpunosti savladala):


Slike više ne vidim a video sam ih juče sa telefona.
He, he, he, sjajno Pajo!

E, ali pazi ovaj hobi. Eh, da imam ovakvu garažu kao moj drugar, gde bi mi kraj bio?

NI ovo ne vidim više. Čovek ima aviJon (poz za boc+vena) u garaži?
Dve stvari me nisu privlačile do sada (ko zna za kasnije) - motori i ti prdavci avioni. Imam jednog drugara koji je uložio hiljade i hiljade evara u polaganje avionskih kurseva, i od svega toga sada ima uživanje da ponekad prska komarce i baca neke pakete protiv besnila kod lisica.
nepopustljiv nepopustljiv 07:14 16.06.2019

Re: Дрндам вуну

Srđan Fuchs
Uključi se neko, najnezlonamernije, i na svakoj temi vas par guši svaki razgovor sa majmunisanjem, slanjem plitkih komentara, desničarskim kukumavčenjem i samosažaljevanjem. Šta je cilj - da sjebete blog potpuno i ugušite svaku želju u ljudima da se javljaju - a sve vreme se baš provlači plitkoumni plačipičkni samosažaljivi chethno-filetizam, i kao neko vam brani neke slobode - a vladate zemljom?! Svi vadite svoj nacionalizam napolje, mislim, bože me oprosti, kao Kazanova spolovilo - pritom, Eloja otvoreno boli uvo za to i sam je više puta eksplicitno ilustrovao da smatra da ste/smo jedna majmunska skupina kojom je užitak lagodni manipulisati i vladati. Budite otvoreni, ako je cilj da ubijete blog u pojam, recite, pa da se ne javlja niko više. Ovako, opasno smarate. Nikovi: Tasić (najpismeniji u skupini, daj čoveku više sendvič, Eloje, panduracijo moja, uposli ga, nema smisla više da se profesor ovako budzašto sramoti), Eloj, Cane, kvazianonimus, Čarli... Gušite. Stalno isto, stalno agresivni plačipičkizam, neinventivni, sramotno nestvaralački (sa časnim izuzetkom Madžara, koji je samo agresivan ne i plačipička - valjda kako je emancipovan od našeg samosažalizma).

Gluposti!
Teške!

Usput - zna li neko šta je sa blogerom Domazet?
Usput 2 - zna li neko šta je sa, meni najdražom, blogerkom Silver?
anonymous anonymous 08:00 16.06.2019

Re: Дрндам вуну

Srđan Fuchs
Uključi se neko, najnezlonamernije, i na svakoj temi vas par guši svaki razgovor sa majmunisanjem, slanjem plitkih komentara, desničarskim kukumavčenjem i samosažaljevanjem. Šta je cilj - da sjebete blog potpuno i ugušite svaku želju u ljudima da se javljaju - a sve vreme se baš provlači plitkoumni plačipičkni samosažaljivi chethno-filetizam, i kao neko vam brani neke slobode - a vladate zemljom?! Svi vadite svoj nacionalizam napolje, mislim, bože me oprosti, kao Kazanova spolovilo - pritom, Eloja otvoreno boli uvo za to i sam je više puta eksplicitno ilustrovao da smatra da ste/smo jedna majmunska skupina kojom je užitak lagodni manipulisati i vladati. Budite otvoreni, ako je cilj da ubijete blog u pojam, recite, pa da se ne javlja niko više. Ovako, opasno smarate. Nikovi: Tasić (najpismeniji u skupini, daj čoveku više sendvič, Eloje, panduracijo moja, uposli ga, nema smisla više da se profesor ovako budzašto sramoti), Eloj, Cane, kvazianonimus, Čarli... Gušite. Stalno isto, stalno agresivni plačipičkizam, neinventivni, sramotno nestvaralački (sa časnim izuzetkom Madžara, koji je samo agresivan ne i plačipička - valjda kako je emancipovan od našeg samosažalizma).


Teška je Hana Arent za tebe - literatura.
A i za "braću " koja u ilegali stoji iza tebe i preporučuje.

Krenulo se sa etiketama, lažnim optuživanjem, projekcijama svega lošeg i zlog u svoje protivnike, stvaranjem "žrtvenog jagnjeta", a završilo na kraju i - pravljenjem spiskova.

Mašala...

Ni za jedan pojam koji koristiš ne znaš značenje ( jer ga pogrešno koristiš ) a nijednu pojavu ispravno ne razumeš.

Jer da razumeš, znao bi šta upravo radiš i kako se to zove u teoriji, kao i kakve posledice izaziva u stvarnosti.

Pozdrav i svima koji zdušno " preporučuju "
Gospodo, draga , preispitajte se .
Mnogo je toga više u vama od jednostavno " palanačkog "
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:06 16.06.2019

Re: Дрндам вуну

Prvo - za ovo bezobrazno ukucavanje i nipodaštavanje tuđe inteligencije bi dobio šamarčinu - kao i za ono "izdajnik". Ostale gluposti neću ni da komentarišem, bezlična jedna... Individuo sendvična (da ne preterujem sa dubljim pežorativima). Idi nađi sebe prvo - da ne bude slugeranjsko; pa se vrati da te udostojim razgovora o Hani Arent.
nepopustljiv nepopustljiv 08:07 16.06.2019

Re: Дрндам вуну

anonymous
Srđan Fuchs
Uključi se neko, najnezlonamernije, i na svakoj temi vas par guši svaki razgovor sa majmunisanjem, slanjem plitkih komentara, desničarskim kukumavčenjem i samosažaljevanjem. Šta je cilj - da sjebete blog potpuno i ugušite svaku želju u ljudima da se javljaju - a sve vreme se baš provlači plitkoumni plačipičkni samosažaljivi chethno-filetizam, i kao neko vam brani neke slobode - a vladate zemljom?! Svi vadite svoj nacionalizam napolje, mislim, bože me oprosti, kao Kazanova spolovilo - pritom, Eloja otvoreno boli uvo za to i sam je više puta eksplicitno ilustrovao da smatra da ste/smo jedna majmunska skupina kojom je užitak lagodni manipulisati i vladati. Budite otvoreni, ako je cilj da ubijete blog u pojam, recite, pa da se ne javlja niko više. Ovako, opasno smarate. Nikovi: Tasić (najpismeniji u skupini, daj čoveku više sendvič, Eloje, panduracijo moja, uposli ga, nema smisla više da se profesor ovako budzašto sramoti), Eloj, Cane, kvazianonimus, Čarli... Gušite. Stalno isto, stalno agresivni plačipičkizam, neinventivni, sramotno nestvaralački (sa časnim izuzetkom Madžara, koji je samo agresivan ne i plačipička - valjda kako je emancipovan od našeg samosažalizma).


Teška je Hana Arent za tebe - literatura.
A i za "braću " koja u ilegali stoji iza tebe io preporučuju.

Krenulo se sa etiketama, lažnim optuživanjem, projekcijama svega lošeg i zlog u svoje protivnike, stvaranjem "žrtvenog jagnjeta", a završilo na kraju i - pravljenjem spiskova.

Mašala...

Ni za jedan pojam koji koristiš ne znaš značenje ( jer ga pogrešno koristiš ) a nijednu pojavu ispravno ne razumeš.

Jer da razumeš, znao bi šta upravo radiš i kako se to zove u teoriji, kao i kakve posledice izaziva u stvarnosti.

Pozdrav i svima koji zdušno " preporučuju "
Gospodo, draga , preispitajte se .
Mnogo je toga više u vama od jednostavno " palanačkog "

Ma - boli ih patka!
Samo rokajte braćo Srbi!
nepopustljiv nepopustljiv 08:10 16.06.2019

Re: Дрндам вуну

Srđan Fuchs
Prvo - za ovo bezobrazno ukucavanje i nipodaštavanje tuđe inteligencije bi dobio šamarčinu - kao i za ono "izdajnik". Ostale gluposti neću ni da komentarišem, bezlična jedna... Individuo sendvična (da ne preterujem sa dubljim pežorativima). Idi nađi sebe prvo - da ne bude slugeranjsko; pa se vrati da te udostojim razgovora o Hani Arent.

Izvini se čoveku!
Nije lepo da pretiš - posebno fizičkom silom.
Šta god da ti je rekao.

A šta god da ti je rekao, nije manje ni ono što si ti njemu rekao - naprotiv.
Znam, znam - da je vrućina.
Evo i ja se spremam put Aerodroma da dočekam jednog studenta - a napolju već gori.
anonymous anonymous 08:11 16.06.2019

Re: Дрндам вуну


Ne znam ni za koga sa spiska " nepodobnih " da je pravio slične spiskove, da je izmišljao etikete ili optuživao one " druge" grupno i imenom kao neprijatelje .

Ili bilo koga pojedinačno kao "suvišnog "
anonymous anonymous 08:20 16.06.2019

Re: Дрндам вуну

Srđan Fuchs
Prvo - za ovo bezobrazno ukucavanje i nipodaštavanje tuđe inteligencije bi dobio šamarčinu - kao i za ono "izdajnik". Ostale gluposti neću ni da komentarišem, bezlična jedna... Individuo sendvična (da ne preterujem sa dubljim pežorativima). Idi nađi sebe prvo - da ne bude slugeranjsko; pa se vrati da te udostojim razgovora o Hani Arent.


To je očekivana reakcija takvog uma.
Kad ne možeš argumentima, onda eliminišeš neistomišljenika sa bloga.
Kada ni to ne možeš , onda zapretiš fizičkom silom.

Da si u mogućnosti i primenio bi je .

Usput

Da manipulišeš - manipilišeš.
Pruži dokaz da sam napisao izdajnici, a ne hejteri - i ja ću se za sva vremena povući sa bloga.
Skrinšot ili bilo šta drugo.
Mogu da ti pomognu i svi drugi -svojim info znanjem.

Ovde se lomi.
To kakav sam ja - i šta radiš ti.


anonymous anonymous 08:33 16.06.2019

Re: Дрндам вуну

nepopustljiv
Srđan Fuchs
Uključi se neko, najnezlonamernije, i na svakoj temi vas par guši svaki razgovor sa majmunisanjem, slanjem plitkih komentara, desničarskim kukumavčenjem i samosažaljevanjem. Šta je cilj - da sjebete blog potpuno i ugušite svaku želju u ljudima da se javljaju - a sve vreme se baš provlači plitkoumni plačipičkni samosažaljivi chethno-filetizam, i kao neko vam brani neke slobode - a vladate zemljom?! Svi vadite svoj nacionalizam napolje, mislim, bože me oprosti, kao Kazanova spolovilo - pritom, Eloja otvoreno boli uvo za to i sam je više puta eksplicitno ilustrovao da smatra da ste/smo jedna majmunska skupina kojom je užitak lagodni manipulisati i vladati. Budite otvoreni, ako je cilj da ubijete blog u pojam, recite, pa da se ne javlja niko više. Ovako, opasno smarate. Nikovi: Tasić (najpismeniji u skupini, daj čoveku više sendvič, Eloje, panduracijo moja, uposli ga, nema smisla više da se profesor ovako budzašto sramoti), Eloj, Cane, kvazianonimus, Čarli... Gušite. Stalno isto, stalno agresivni plačipičkizam, neinventivni, sramotno nestvaralački (sa časnim izuzetkom Madžara, koji je samo agresivan ne i plačipička - valjda kako je emancipovan od našeg samosažalizma).

Gluposti!
Teške!

Usput - zna li neko šta je sa blogerom Domazet?
Usput 2 - zna li neko šta je sa, meni najdražom, blogerkom Silver?


Usput 3 - a Meriopan.
Usput 4 - a Principessa

Zbog čega njih nema ? ?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:34 16.06.2019

Re: Дрндам вуну

nepopustljiv

Izvini se čoveku!
Nije lepo da pretiš - posebno fizičkom silom.
Šta god da ti je rekao.

A šta god da ti je rekao, nije manje ni ono što si ti njemu rekao - naprotiv.
Znam, znam - da je vrućina.
Evo i ja se spremam put Aerodroma da dočekam jednog studenta - a napolju već gori.


Boleće me uvo. To nije Čovek već Totalslugeranj-jedinka. Sa Totalnim-slugama samo oštro - ko tebe nipodaštavanjem ti njega martinkom u glavu. Tako je vreli beogradski asfalt naučio.
anonymous anonymous 08:39 16.06.2019

Re: Дрндам вуну

Srđan Fuchs
nepopustljiv

Izvini se čoveku!
Nije lepo da pretiš - posebno fizičkom silom.
Šta god da ti je rekao.

A šta god da ti je rekao, nije manje ni ono što si ti njemu rekao - naprotiv.
Znam, znam - da je vrućina.
Evo i ja se spremam put Aerodroma da dočekam jednog studenta - a napolju već gori.


Boleće me uvo. To nije Čovek već Totalslugeranj-jedinka. Sa Totalnim-slugama samo oštro - ko tebe nipodaštavanjem ti njega martinkom u glavu. Tako je vreli beogradski asfalt naučio.


"Ko tebe nipodaštavanjem ti njega martinkom u glavu."

Tako je, momče sa asfalta.
Dobro si naučio.

Izgleda sa tamo nekog asfalta.
Ne ovdašnjeg.

Mene je ovdašnji drugačije vaspitavao.
Valjda zbog toga što sam se bavio timskim sportovima.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:42 16.06.2019

Re: Дрндам вуну

anonymous

Pruži dokaz da sam napisao izdajnici, a ne hejteri - i ja ću se za sva vremena povući sa bloga.
Skrinšot ili bilo šta drugo.
Mogu da ti pomognu i svi drugi -svojim info znanjem.

Ovde se lomi.
To kakav sam ja - i šta radiš ti.



Zamenio si me sa Frihendom - on skuplja skrinšotove svega ikada izrečenog protiv BoTe. Zaista nemam nameru da se preganjam sa sitnim Sandwich-party činovnicima. Rekoh - šaljem te u odiseju da pronađeš svoju pravu ličnost, a ne sitno-slugeranjsku. Ako Odiseja da ploda, možda te udostojim razgovora na temu Jevrejske filosifije. Ima šanse! Nije sve izgubljeno, možda ipak bude ličnost od bezlične jedinke jednog dana!
mesan mesan 08:52 16.06.2019

Re: Дрндам вуну

anonymous

Mene je ovdašnji drugačije vaspitavao.

Vaspitao tako da hoćeš da ubijaš decu ekstremno zaraznim i prethodno iskorenjenim bolestima?
Da širiš, uporno i nakon razjašnjena i upozorenja, laži i propagandu šarlatana?
Da direktno podržavaš radikalsku pošast na vlasti?
O ostalom “učinku” da ne pričamo, aj nadji zrno integriteta morala pameti i prestani da samoživo zračiš u sto komentara na svakom blogu.
predatortz predatortz 10:40 16.06.2019

Re: Дрндам вуну


А шта то тачно значи "дух паланке"?

Може нека дефиниција? Опис? Модел? Макар метафора, ако овога осталога нема?


Probaću...
To ti je, otprilike, kad kreneš da zapišavaš ljude jer nisu dovoljno otvorenog uma, optužuješ ih kako su nešto upropastili, značajno cokćeš jezikom pominjući neka "stara dobra vremena u kojima se znao red i u kojima je neko uređivao tok rasprave", pa onda usereš čoveku temu pričajući o svojoj baštici i sličnim sranjima.
Ja tako vidim palanku i palančane.
nepopustljiv nepopustljiv 10:46 16.06.2019

Re: Дрндам вуну

Srđan Fuchs
nepopustljiv

Izvini se čoveku!
Nije lepo da pretiš - posebno fizičkom silom.
Šta god da ti je rekao.

A šta god da ti je rekao, nije manje ni ono što si ti njemu rekao - naprotiv.
Znam, znam - da je vrućina.
Evo i ja se spremam put Aerodroma da dočekam jednog studenta - a napolju već gori.


Boleće me uvo. To nije Čovek već Totalslugeranj-jedinka. Sa Totalnim-slugama samo oštro - ko tebe nipodaštavanjem ti njega martinkom u glavu. Tako je vreli beogradski asfalt naučio.

Znaš i sam da nisi u pravu - načelno.
No, moje je da ti, ipak, bez obzira što i sam znaš - ukažem.

Što se tiče naravoučenja sa beogradskog asfalta - to je veoma široka tema.
shone shone 10:59 16.06.2019

Re: Дрндам вуну

Probaću...
To ti je, otprilike, kad kreneš da zapišavaš ljude jer nisu dovoljno otvorenog uma, optužuješ ih kako su nešto upropastili, značajno cokćeš jezikom pominjući neka "stara dobra vremena u kojima se znao red i u kojima je neko uređivao tok rasprave", pa onda usereš čoveku temu pričajući o svojoj baštici i sličnim sranjima.
Ja tako vidim palanku i palančane.


Jel palanka i palančani u ovoj raspravi treba da bude nešto pogrdno i za osudu, duhovno ili pojavno stanje?
Opet podele. Palanka VS gradska raja. Do jaja.

Kako li se osećaju palančani kad čitaju ove komentare.
Kako se zove prelazna faza u metamorfozi palančanina u krugu dvojke ili u prevodu koliko je bolno i kako se vadi praziluk iz guzice.
Još lepše za blogougodnu raspravu: da li je palanka dala više četnika ili partizana? Jesu li Ljotičevci gradska ili palanačka ujdurma?
Čiji je veći - gradski ili palanački?

predatortz predatortz 11:07 16.06.2019

Re: Дрндам вуну

Jel palanka i palančani u ovoj raspravi treba da bude nešto pogrdno i za osudu, duhovno ili pojavno stanje?


Ne! Po meni, to je metafora, zbirni naziv za razne smarače koji su ubeđeni da su iznad većine, koji su sami sebe proglasili za čuvare ovoga ili onoga, za one koji savetuju a da im niko savet ne traži, naročito za one koji se žale na izbor društva u kafani ne koristeći svoje pravo i mogućnost da napuste društvo koje im ne odgovara, već zapišavaju oko sebe zbog toga.
Dakle, stanje duha nevezano za geografsku odrednicu selo/varošica/grad.
Dosadna vrsta ljudi, podjednako zastupljena u svim sredinama. Ona koja bi da nameće norme, teme, istine, da određuje pravila svima, a da za to nema nikakvog pokrića.
tasadebeli tasadebeli 11:32 16.06.2019

Re: Дрндам вуну

А шта то тачно значи "дух паланке"?



shone, predatortz, nepopustljiv, anonymous



Лепо вам ја рекох горе изнад.

Нурудин је убо наслов у сриду.


Mrtvo more za početnike



Како жуља ова ГМО праса, је л' да?

Боли их гуза само тако.






(Хвала Шонету још једном на пригодној илустрацији.)


П.С. - А и ти, Анонимни, где бре нађе да им помињеш Хану Арент... Мало ли их жуља тај празилук у буљи?




New microfascisms find fertile ground in the fast circulating redundancies of Internet memes and other post-media artifacts like the use of echo quotations as anti-semitic signifiers. Extremely involutive black holes draw processes of
subjectivation into themselves as their power increases with every iteration of
them. Caught up in the pleasures of empty promises, Pepe memes, 4chan rants and actions, combover and spray tan jokes, comedic mimesis and alt-right semiotics, and staging policy by spectacle, with so many supercharges of nothingness to go around, desire cannot extract itself from the echo chamber of emptiness that modulates its existence, making it lose its bearings, finding solace in distress, that travels surprisingly well along the bubbling resonances of social media.
mesan mesan 11:40 16.06.2019

Re: Дрндам вуну

predatortz
one koji se žale na izbor društva u kafani ne koristeći svoje pravo i mogućnost da napuste društvo koje im ne odgovara

Prvo, grešiš u analogiji jer kad bahati trolovi uništavaju blogove, onda nema "kafane i društva", nego elementarne potrebe da smislena komunikacija među onima koji su je započeli preživi.

"Trol" je moderna reč koju Tasa ne razume, a mislim ni ti.
Jer dopisivanje o bašti je dvostrana komunikacija, sa proporukama onih koje takođe interesuju informacije.
Dok god autoru ne smeta, to je super.
Nasuprot, ponavljanje glupih fazona na koje se niko ne pali posle prva tri puta (recimo kačenje 1000 puta klipa iz Radovana umesto da se napiše "Ajde", širenje činjeničnih laži, omalovažavanje ljudi i tema besomučnim citiranjem i dobacivanjem "gluposti", "kreature" na šta nema nikakve replike i razgovora, to je trol.
Naročito kad autor lepo zamoli posle nekog vremena da se to smanji, a trol samo pojača, jer je bahata seljačina bez ičeg smislenog da kaže.

Ovaj problem bi se rešio da ima više autora koji doprinose sadržaj, daju i opisuju nekakve informacije, prezentuju umetnička dela.
Toga je sve manje, da li zbog trolova, ili su trolovi samo upali u prazan prostor, ne znam.

Tu ti je i druga greška:
Dati blog JE delo autora koji ima moralno i tehničko pravo da načini lični izbor sa kim i kako želi da komunicira na datoj temi koju je stvorio, i on treba da je moderira, prirodno na internetu, da odstranjuje trolove.
Dati blog NIJE trolova lična kafana i nije izbor predstavnika u parlament, tako da je palamuđenje ono o slobodi govora i demokratiji.
Jel ti u svoj auto primaš pijanog stopera koji povraća?
Ne?
Jel mu time ugrožavaš pravo kretanja, narušavaš demokratski poredak države, moralno posrćeš?
Dakle, autor da reže trolove koji mu smetaju, a da se otrese palamuđenja o "demokratiji bloga" (pojam promašaj likova koji ne poznaju internet).

Ako ti se blog autora i njegova kafana ne svidi, e onda TI menjaj kafanu, ima deset otvorenih blogova uvek.
Ribozom Ribozom 11:44 16.06.2019

Re: Дрндам вуну

G.Cross
.



U mom kraju prave sladoled od lavande.

http://images.app.goo.gl/mZcyRXL62buLovf38

Ja sam se odusevio sladoledom od smokve. U tvom kraju smokve rastu svukud: u zidovima, kamenu, asfaltu. Fascinantno je da kad ne bi i ale hrane, pocele bi i ljude da jedu.
predatortz predatortz 11:47 16.06.2019

Re: Дрндам вуну

Jer dopisivanje o bašti je dvostrana komunikacija, sa proporukama onih koje takođe interesuju informacije.


U čemu je razlika između onih koji smaraju Radovanom i onih koji smaraju baštom, ako ni jedno ni drugo nema veze sa temom?
Jedina razlika koju ja vidim tiče se ličnih simpatija ili antipatija.
No, to nije principijelan pristup.
jadragoljub jadragoljub 11:51 16.06.2019

Re: Дрндам вуну

Toga je sve manje, da li zbog trolova, ili su trolovi samo upali u prazan prostor, ne znam.

problem trola , a i spamera, čitaj čarli, bi se lako +- rešio ignorisanjem, međutim to teško uspeva.
doduše ženski članovi su uveli opomenu pred isključenje i brisanje neprimerenih komentara, što podržavam. ono pravilo da posle 100 komentara može da se pređe na slobodnu diskusiju se igubilo. šteta.
shone shone 12:05 16.06.2019

Re: Дрндам вуну

Ne! Po meni, to je metafora, zbirni naziv za razne smarače koji su ubeđeni da su iznad većine, koji su sami sebe proglasili za čuvare ovoga ili onoga, za one koji savetuju a da im niko savet ne traži, naročito za one koji se žale na izbor društva u kafani ne koristeći svoje pravo i mogućnost da napuste društvo koje im ne odgovara, već zapišavaju oko sebe zbog toga.
Dakle, stanje duha nevezano za geografsku odrednicu selo/varošica/grad.
Dosadna vrsta ljudi, podjednako zastupljena u svim sredinama. Ona koja bi da nameće norme, teme, istine, da određuje pravila svima, a da za to nema nikakvog pokrića.


Malo je nespretni odabir metafore ali ok - pa kako ko razume.
jadragoljub jadragoljub 12:22 16.06.2019

Re: Дрндам вуну

U čemu je razlika između onih koji smaraju Radovanom i onih koji smaraju baštom, ako ni jedno ni drugo nema veze sa temom?

oni koji smaraju radovanom su upućeni sa uvredljivim tonom i nekom od blogera čak i kad nisu konkretno naznačeni, nekad pojedinačno nekad grupi blogera.
ovi sa domaćinstvom vode svoje lične razgovore i ne vređaju otale blogere koji takođe vode neke svoje razgovore
bitna razlika.
predatortz predatortz 12:27 16.06.2019

Re: Дрндам вуну

ovi sa domaćinstvom vode svoje lične razgovore i ne vređaju otale blogere koji takođe vode neke svoje razgovore
bitna razlika.


Neće baš biti! Neretko se, u nizu naizgled benignih komentara, potkradu rečenice u kojima se malo "očeše" o lik i delo pojedinih blogokolega na posprdan način.

Rekoh, sve je to stvar ličnih simpatija/antipatija.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana