Budućnost| Društvo| Obrazovanje

Pita se pita ministar

nurudin RSS / 14.08.2018. u 01:26

„...па слепило није прелазно, Није ни смрт, па на крају сви умремо.;-”

 

Ж. Сарамаго: „Слепило”




Питам се питам да ли министар просвете треба да заступа интерес професора или лекара.  

Још једна (ре)ФОРМА чека прваке, петаке и ученике гимназије – најављена као суштинска промена образовне парадигме, обучени наставници два дана ин виво и један дан онлајн, што би се код нас рекло – увече прелиста, ујутру заблиста. Ко се снађе, снашао се, ко се није снашао зар је и битно, испиши све петице на крају, биће свима потаман. Имамо и нове предмете, звуче сјајно: Језик, медији и комуникација, Појединац, група, друштво, Здравље и спорт, Образовање за одржив развој, Примењене науке, Уметност и дизајн – шта тачно значе, то ћемо видети, а чему служе јасно је свима: куповини социјалног мира. Дакле, те предмете неће држати најкомпетентнији наставници, нити наставници који су имали сјајне резултате, нити они који имају искуства са пројектном наставом, већ наставници који су технолошки вишкови. У предводу: без икаквих критиреријума ка светлијем образовању. Али, да не дуљим, о реформама сам већ много писао, покушавао да учествујем, не вреди.
 

Него, да пређем на ствар, од наставника се очекује да својим радом допринесу компетентности ученика и интелектуалном, емоционалном, социјалном, моралном и физичком развоју детета. То се очекује од свих наставника, па замислите и од наставника географије. 

Стандарди за опште средње образовање засновани су на компетенцијама које треба да омогуће ученицима да успешно одговоре на различите животне изазове у разним животним ситуацијама (образовним, друштвеним, културним, интерперсоналним, практичним, итд). Да би били компетентни да одговоре успешно на такве изазове, ученици треба да стекну и користе различите видове знања, вештина и ставова, тј. треба да развију компетенције засноване на знању. 

Елем, да би ученици били оспособљени за живот и рад, па самим тим и за целоживотно учење инсистира се на међупредметним компетенцијама и сарадњи свих наставника, па и наставника географије. 

Да би ученик поседовао знања, вештине и ставове (да би био компетентан) како би успешно наставио са факултетским образовањем, и да постане на пример лекар – потребно је да активно учешће у том процесу узме и наставник географије. 

Инсистира се да се компетенције развијају захваљујући динамичнијем и ангажованијем комбиновању знања, вештина и ставова релевантних за различите реалне контексте који захтевају њихову функционалну примену. То се постиже сарадњом и координацијом активности више наставника, односно предмета, и иновирањем начина рада на часу (подразумева се и географија). 

Пошто их има прилично, издвојићу само неке од компетенција које и професор географије треба да развије и код будућег лекара, па ако процените да нису важне, ви их избришите. 

1. Компетенција за целоживотно учење

Лекар
 уме да пронађе и асимилује нова знања и вештине користећи претходно учење и ваншколско искуство. Примењује знања у различитим ситуацијама у зависности од карактеристика ситуације и сопствених циљева. Разликује чињенице од интерпретација, ставова, веровања и мишљења; препознаје и продукује аргументацију за одређену тезу, разликује аргументе према снази и релевантности. 
 
2.   Комуникација

Лекар
уважава саговорника – реагује на садржај комуникације, а не на личност саговорника; идентификује позицију (тачку гледишта) саговорника и уме да процени адекватност аргументације и контрааргументације за ту позицију. У комуникацији с другима уме да изрази себе (своје мишљење, осећања, ставове, вредности и идентитет) и да оствари своје циљеве на позитиван, конструктиван и аргументован начин поштујући и уважавајући другог. Критички процењује садржај и начин комуникације у различитим комуникативним ситуацијама. Лекар има развијену свест о значају позитивне и конструктивне комуникације и активно доприноси неговању културе дијалога у заједницама којима припада.

3. Рад с подацима и информацијама
 
Лекар зна да је за разумевање догађаја и доношење компетентних одлука потребно имати релевантне и поуздане податке. Уме да пореди различите изворе и начине добијања података, да процењује њихову поузданост и препозна могуће узроке грешке. Зна разлику између података и њиховог тумачења, зна да исти подаци, у зависности од контекста, могу имати различита тумачења и да тумачења могу да буду пристрасна. Разуме разлику између јавних и приватних података, зна које податке може да добије од надлежних институција и користи основна правила чувања приватности података.

4. Дигитална компетенција

Лекар
уме да претражује, процењује релевантност и поузданост, анализира и систематизује информације у електронском облику користећи одговарајућа ИКТ средства (уређаје, софтверске производе и електронске услуге).

5. Решавање проблема

Испитујући проблемску ситуацију, лекар идентификује ограничења и релевантне карактеристике проблемске ситуације и разуме како су оне међусобно повезане. Лекар упоређује различита могућа решења проблемске ситуације преко релевантних критеријума, уме да објасни шта су предности и слабе стране различитих решења и да се определи за боље решење.

6. Сарадња

Лекар доприноси постизању договора о правилима заједничког рада и придржава их се током заједничког рада. Активно слуша и поставља релевантна питања поштујући саговорнике и сараднике, а дискусију заснива на аргументима.

7. Одговорно учешће у демократском друштву
 
8. Одговоран однос према здрављу
 
9. Одговоран однос према околини
 
10. Естетичка компетенција


11. Предузимљивост и предузетничка компетенција


Да резимирам, надркани, нељубазни, корумпирани, поткупљиви, неспремни да се усавршавају јесу некомпетентни лекари. Да би били компетентни морају и професори географије активно учествовати у васпитно-образовном процесу. Бојим се да је све мање компетентних и наставника и лекара, они су негде далеко. Лече неке Немце и Норвежане. Наставнички факултети су и после другог уписног рока празни, спуштају се критеријуми, и довољни и добри завршавају на катедрама за наставничке профиле – дај шта даш. На Медицини се тражи место више, али и авионска карта више – јер су многи од понижених професора географије одлично научили будуће лекаре где се налазе Немачка и Норвешка и какав је тамо животни стандард. 

Остају нам некомпетнетни и наставници и лекари, а министар се пита.  


 

 



Komentari (213)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 04:03 14.08.2018

Zavisi

Ako nema ko da ti leči ljude, onda platiš doktora više. U protivnom, platiš nastavnika geografije.
Čemu blog sa ovom šatro dilemom, kad su stvari proste?
Svi doktori i sestre medicinske odoše u Nemačke i Norveške, zašto postvljaš ovakvo pitanje? Neće imati ko decu da leči, amanzaman. Dal je moguće da vi drugosrbijanci ne umete pametnije da pitate?
nurudin nurudin 10:16 14.08.2018

Re: Zavisi

Dal je moguće da vi drugosrbijanci ne umete pametnije da pitate?


Сјаши!
iqiqiq iqiqiq 11:25 14.08.2018

Re: Zavisi

blogovatelj
Ako nema ko da ti leči ljude, onda platiš doktora više. U protivnom, platiš nastavnika geografije.
Čemu blog sa ovom šatro dilemom, kad su stvari proste?
Svi doktori i sestre medicinske odoše u Nemačke i Norveške, zašto postvljaš ovakvo pitanje? Neće imati ko decu da leči, amanzaman. Dal je moguće da vi drugosrbijanci ne umete pametnije da pitate?


Imaš i ti mesto u ovoj priči: prevedi izjavu ministra i pošalji ministru prosvete države u kojoj sad živiš, neka se oni smeju primitivnom Balkanu a ti se samozadovoljno pogledaj u ogledalu i reci sebi "dobro je da sam odande otišao"
blogovatelj blogovatelj 22:47 14.08.2018

Re: Zavisi

Imaš i ti mesto u ovoj priči: prevedi izjavu ministra i pošalji ministru prosvete države u kojoj sad živiš




Tako mali Perica zamišlja države.
Ako je država, mora dima ministre za sve. E pa nema. Kanada nema ministra prosvete. Od kada živim u njoj nikada nije imala.
Nemaju čak ni kanadske provincije.
Prosveta se reguliše na nivou okruga. Pa se tako recimo desilo da u izvesnoj kanadskoj zabiti školski odbor sastavljen od kvebečkih separatista odluči da se kanadska himna izbaci sa početka svakog radnog dana, od prvog dana osnovne, do poslednjeg dana srednje. I izbace državnu himnu i ostatak Kanada, patriote i prvokanađani pizde, ali džaba.

PS.

Ali zato Kanada, kao ozbiljna država, ima ministra nauke.
U prošloj vladi, konzervativnoj, ministar je bio čovek koji je tvrdio da je Darvin dalabu i da je Gospod stvorio čoveka.
Koliko vi nemate pojma kako "ozbiljne države" funkcionišu...
blogovatelj blogovatelj 22:51 14.08.2018

Re: Zavisi

Сјаши!




Pukaj be, bratučed, pukaj...
dragosevacsutra dragosevacsutra 10:59 15.08.2018

Re: Zavisi

Tako mali Perica zamišlja države.


mirelarado mirelarado 11:02 15.08.2018

Re: Zavisi

Prosveta se reguliše na nivou okruga. Pa se tako recimo desilo da u izvesnoj kanadskoj zabiti školski odbor sastavljen od kvebečkih separatista odluči da se kanadska himna izbaci sa početka svakog radnog dana, od prvog dana osnovne, do poslednjeg dana srednje. I izbace državnu himnu i ostatak Kanada, patriote i prvokanađani pizde, ali džaba.


A nekvebečanska deca svako jutro slušaju himnu? Au, jbt, kakva ispiračina mozga!
angie01 angie01 14:33 15.08.2018

Re: Zavisi

A nekvebečanska deca svako jutro slušaju himnu? Au, jbt, kakva ispiračina mozga!


ne bih to tako shvatila,...evo, moja deca su u te skole isla i slusala svako jutro himnu za dobrodoslicu i pocetak radnog dana,....ali kao nesto sto ujedinjuje svu tu decu u razredu- a sa svih strana sveta,...koja isto tako imaju skoro na mesecnom nivou neke aktivnosti u kojima svako nesto prikaze, isprica,...o svojoj zemlji, obicajima,...vrlo cesto se oranizuje zajednicka uzina, sa organizovanim potluck meniem, sto podrzaumeva, da svako dete donese neku klopu karakteristicnu za njegovu zemlju, kraj,...pa tako ujedno imaju priliku da se upoznaju sa razlicitim kulturama i da im one budu bliske i prepoznatljive,...ja sam obicno pravila neke pite, jer su lake za sluzenje,...a i deca su vec kod prve reagovale totalnim unistenjem, ono, slistila su sve, pa sam se onda trudila da ih ne razocaram:))).

...tata jednog decka iz razreda, je recimo bio sa Jamajke, ( mama Grkinja), i ono bio neki parti u dvoristu, ne secam se povoda i skola dovela zivu svirku, ketering,...kad u bendu neka ekipa Jamajkanaca,...i normalno, krenu oni neke njihove ritmove, i ovaj nas tata krene da plese- ono, ko profi,...i svima se normalno dopalo i za par minuta su se formirali redovi isped njega, sto od roditelja, sto od skolskog osoblja, svi pokusavajuci da skinu njegove pokrete i otprate ritam,...i za kratko vreme, celo dvroste je lomilo u prijemcljivom ritmu, koji je lako sve inficirao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:01 15.08.2018

Re: Zavisi

ne bih to tako shvatila,...evo, moja deca su u te skole isla i slusala svako jutro himnu za dobrodoslicu i pocetak radnog dana,....ali kao nesto sto ujedinjuje svu tu decu u razredu- a sa svih strana sveta,...


A ovde kod nas se ne svira himna, nego se recituje onaj Pledge of Allegiance, što je i nas matore teralo da recitujemo kad smo se zaklinjali na vernost novoj domovini a odricali se vernosti staroj (za dobijanje državljanstva), ali ok, nije mi bilo teško da podnesem toliki napor s obzirom na to koliko mi se nabolje promenio kvalitet života emigriranjem. Mada je to neuniformno, na primer kod moje ćerke u novoj školi to ne rade, ali to je zato što živim u libtardskom izdajničkom kraju gde skoro niko ni zastave ne diže o važnim državnimpraznicima, mada roštiljanje po komšiluku ne preskaču. .
niccolo niccolo 15:06 15.08.2018

Re: Zavisi

mada roštiljanje po komšiluku ne preskaču

Dobro, ne može se čovek baš svega odreći...
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:27 15.08.2018

Re: Zavisi

niccolo
mada roštiljanje po komšiluku ne preskaču

Dobro, ne može se čovek baš svega odreći...


Pa da. A ovi poganiji (neke lezbejke tu dve kuće od moje) dižu zastave terorističke organizacije Black Lives Matter.

Nego, pitanje za alse-a i druge antigeografičare, šta to bi sa BU? Pade na listi šangajskoj tamo na dno, maltene, 100 mesta za godinu dana, ako sam dobro ispratio? Jel to neka antisrpska zavera ili tamo primaju platu a ne rade ništa, ili rade, ali je kvalitet studenata opao, što znači da ovi u srednjim školama ne rade ništa a primaju platu? I gde je Novosadski univerzitet na Šangaju?

edit: doduše, stvar možda nije baš toliko loša, ako je prošle godine, na primer, bio 300. a sad je 301. pa je samo iz birokratskih razloga promenio grupu. A vidim da je moja ovdašnja alma mater skočila za čak 5 mesta, sa 43. na 38.
alselone alselone 15:44 15.08.2018

Re: Zavisi

Nego, pitanje za alse-a i druge antigeografičare, šta to bi sa BU? Pade na listi šangajskoj tamo na dno, maltene, 100 mesta za godinu dana, ako sam dobro ispratio? Jel to neka antisrpska zavera ili tamo primaju platu a ne rade ništa, ili rade, ali je kvalitet studenata opao, što znači da ovi u srednjim školama ne rade ništa a primaju platu? I gde je Novosadski univerzitet na Šangaju?



Nesto to ne pratim pa ne znam. Mada sam sad otvorio listu i vidim BU tamo. Ali nisam gledao druge sisteme rangiranja. Nem pojma zapravo.

Uglavnom, sto je do mene, ja radim. Treba prvi rad da mi probije 100 citiranosti, treba h da skoci, i10 itd. U mom krugu se ozbiljno pise i objavljuje. Dugaru iz kancelarije je bas danas objavljen rad u odlicnom casopisu, pa smo malo proslavili.
niccolo niccolo 16:21 15.08.2018

Re: Zavisi

druge antigeografičare

Hehehe, možda da mi Srbi napravimo antigeografsko društvo, kao suprotnost National Geographic Society odnosno Ruskom geografskom društvu?
nsarski nsarski 16:53 15.08.2018

Re: Zavisi

Pade na listi šangajskoj tamo na dno, maltene, 100 mesta za godinu dana, ako sam dobro ispratio? Jel to neka antisrpska zavera ili tamo primaju platu a ne rade ništa, ili rade, ali je kvalitet studenata opao, što znači da ovi u srednjim školama ne rade ništa a primaju platu? I gde je Novosadski univerzitet na Šangaju?


Aj, ne kenjaj tek da bi nešto rekao. Šangajska lista ima rezoluciju (nadam se da su te naučili šta je to rezolucija) 100. Ako si, na primer bio 299. na listi, onda si u grupi 200 - 300. Ako padneš za dva mesta pa budeš 301., onda si u grupi 300-400.
Koliko sam pratio, mi smo pali za oko 15 mesta, i sada smo u grupi 300-400. U svakom slučaju, nismo pali za 100 mesta. Moje mišljenje je da nismo ni to zaslužili, ali ko sam ja.

Nego nisam hteo o tome, nego me zanima da li si već nabavio najnoviji super-duper-dial-o-matic-magic sponge sharpener? Mislim, ludilo, sine, ima u Walmartu za $3.99, buy five, get one free, za svakog člana porodice!
Ja sam kupio i presrećan sam. Ej, imaš sunđerčić za čišćenje ekranćića i kada ti se zatupi, imaš pomenutu spravu kojom ga odmah naoštriš, i nastaviš čišćenje kompjutera, mobilnih telefona, televizora, prozora - na kući i kolima - uramljenih slika u staklu, ako te gadosti držiš po kući, lokalni 7/11 i njihov izlog. Mogućnosti su neograničene. Ako toga nema u vašoj pumojebini, mogu da ti naručim preko Amazona o svom trošku, da ti isporuče pre vikenda, kao malu pažnju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:08 15.08.2018

Re: Zavisi

Aj, ne kenjaj tek da bi nešto rekao. Šangajska lista ima rezoluciju (nadam se da su te naučili šta je to rezolucija) 100. Ako si, na primer bio 299. na listi, onda si u grupi 200 - 300. Ako padneš za dva mesta pa budeš 301., onda si u grupi 300-400.


Pa to sam i napisao gore kad sam pogledao listu, nego su ti pena i sukrvica udarili u oči da mi odma odgovoriš, pa nisi video. Opusti se malo, druže, ja znam da si ti u godinama kad su živci slabi, a ego jak, to je ono kad počinješ deci da otimaš lopte ili mažeš žardinjeru motornim uljem jer prave mnogo buke, ali, svejedno, misli na unučiće.





mirelarado mirelarado 17:11 15.08.2018

Re: Zavisi

ne bih to tako shvatila,...evo, moja deca su u te skole isla i slusala svako jutro himnu za dobrodoslicu i pocetak radnog dana,....


Ne vidim kakva je to dobrodošlica u vidu himne, aj' da je neki repertoar dečijih pesmica, nego ulivanje patriotizma. Nemam ništa protiv kanadskih patriota, ali se anarhista u meni buni protiv bombardovanja dece državnim simbolima. Nije to ništa bolje od crkvenih pesama ili raspeća u učionicama, samo deluje prihvatljivije modernom čoveku.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:14 15.08.2018

Re: Zavisi

Uglavnom, sto je do mene, ja radim.



Ne sumnjam u tebe, nego vidim da tone onako u celini. A jel si odbranio tezu, ne mogu da se setim da li si prijavio na blogu?
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:23 15.08.2018

Re: Zavisi

niccolo
druge antigeografičare

Hehehe, možda da mi Srbi napravimo antigeografsko društvo, kao suprotnost National Geographic Society odnosno Ruskom geografskom društvu?


Mada, i ja se slažem da bi geografičare trebalo spaliti na lomači. Mi smo imali nekog Rađenoviča u Tesli, čas ne bi počeo a da nam za manje od dvadeset minuta ne ispriča kako je popravljao lamelu na fići tog jutra. Onda kad bi to završio, učenik koji je tog dana na redu bi izašao i održao predavanje na temu koja mu je bila zadata početkom godine, i to je to, Rađa nije održao nikad ni jedno predavanje. A za ocenu smo svi morali da predajemo krajnje uredno napisane i nacrtne sveske sa nastavnom materijom koju su ispredavali naši drugari iz razreda. A ja sam kod njega imao petaka obe godine samo zato što je bio drugar sa faksa mom nastavniku geografije iz osnovna škole. Geografičarska mafija.
nsarski nsarski 17:36 15.08.2018

Re: Zavisi

Pa to sam i napisao gore kad sam pogledao listu

Opet lupaš, mladiću. Mi smo dospeli u 200-300 grupu zbog velikog broja citata jednog penzionisanog matematičara, a ne zbog podizanja nivoa nauke na BU.

Evo ti intervju sa njim, čovekom zbog koga smo ušli u 200-300 kategoriju.
Profesor Stojan Radenović: Najbolji matematičari u Srbiji su PENZIONERI

E, sada, možda je taj čovek smanjio aktivnost, počeo da igra šah sa penzosima, hrani golubove. A možda je output drugih prosto smanjen i on ne postizava da to nadoknadi.

Jebeš univerzitet čiji status u svetu zavisi od takvog outlier-a. Šta ako ga sutra strefi nešto? Padnemo u klasu 500-600 koja se ne rangira uopšte?

P.S. I veoma važna stvar koju sam propustio. Za vreme Djelićevog vakta, svi su Instituti - biloški, fizičarski, tehnološki, itd - bili primorani da na svojim radovima napišu svoju nepostojeću afilijaciju sa BU. Naravno, da bi se kurčio kako je BU među prvih 500. I ta praksa je ostala. Sada može tim "uspesima" da se hvali Ministar Šarčevic.
Evo rada koji sam sa kolegama štampao (biće objavljen u "papirnom" obliku 2019. ) na kome su moje kolege iz Vinče i IHTM-a morale da napišu i BU. Ja sam to bojkotovao i zapisao samo TAMUQ. Naravno, Institut Vinča nema veze sa BU, ali tako se traži da bi se održao status na Šangajskoj listi. Taj zahtev važi za sve.

Da, za ilustraciju ovoga što sam rekao: Al2O3

alselone alselone 18:15 15.08.2018

Re: Zavisi

Ne sumnjam u tebe, nego vidim da tone onako u celini. A jel si odbranio tezu, ne mogu da se setim da li si prijavio na blogu?

Tone u celini jer se guzičari uvaljuju ali kada bih ti poslao par CV-jeva, ne bi ih se postideo ni CSU.

Jesam, prošao i prvi uzbor u zvanje. Ali ne znaš kad nećeš da se javiš kad dodješ u maticu, da sednemo ko ljudi, pojedemo, popijemo, ogovaramo blogere.
alselone alselone 18:18 15.08.2018

Re: Zavisi

Da, za ilustraciju ovoga što sam rekao: Al2O3


Čestitke profo, ovo nešto ko iz 3BP. :)
nsarski nsarski 18:25 15.08.2018

Re: Zavisi

Čestitke profo, ovo nešto ko iz 3BP. :)


Hvala, dobar je rad i objavljen u prestižnom časopisu, ali moje srce je na sasvim drugoj strani. Trenutno, kvazi-modularne forme Čebiševljevih polinoma.
Chebyshev
E, to mi ne daje da spavam već nekoliko nedelja. Jutros sam zaglavio do 5:30h.
Ribozom Ribozom 18:27 15.08.2018

Re: Zavisi

mirelarado


A nekvebečanska deca svako jutro slušaju himnu? Au, jbt, kakva ispiračina mozga!


Stanovnici prelepog gradica sa slike (Olesunda), su u lokalu poznati kao teski pirocanci (stipse). Medjutim, prilikom posete sam skroz promenio misljenje, bili su bliski i pitali nas pojedinci kao: nismo vas vidjali ovde ranije. Nama prijaju takva pitanja jer inace su svi kod nas vrlo distancirani.

Nema ovde pevanja himne, deca se indoktriniraju na dr. nacin. Procitao sam negde o proceduri primanja drzavljanstva u USA i pitam prijatelja, sta, kako. Ispostavilo se da je za pesmu za koju sam mislio da je himna, bila neka navijacka pesma a svecana ceremonija je ukljucivala koncert klasicne muzike i kolace.

U Norveskoj je redno vreme vecine doktora 8,5 sati pa mu dodje da imaju istu ili slicnu platu kao i profesori ili je razlika u neto primanju 5-10%.
Mada je glavna fora vlasti da se razbije bilo kakav protest, tako da je prica skrenuta na profesori vs lekari.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:30 15.08.2018

Re: Zavisi

Jesam, prošao i prvi uzbor u zvanje.


Aebravo! Biće prilike za ždranje i ogovaranje, kad deca krenu u koledž pa može na miru da se putuje.

(CSU je mali Univerzitet, tu su kao i BU prošle godine na šangajskoj listi (200-300), ali tu je profa moj najboljil asistent sa ETF-a iz onijeh dana, zato su tako i dobri ).
alselone alselone 18:33 15.08.2018

Re: Zavisi

E, to mi ne daje da spavam već nekoliko nedelja. Jutros sam zaglavio do 5:30h.



Uuuuu, ne kontam ništa.

Ja imam jedan rad koji čekam da počnem da pišem a može da bude vrhunski, jer ima sve. Konkretan problem, rešenje koje je proboj u oblasti i konkretna implementacija u stvarnom sistemu. I sad čekam da odem u taj "stvarni sistem" da ih pitam za dozvolu da u radu navedem gde je testirano. Da ne misle recezenti da je neka Matlab varijanta, što je takodje OK, ali taj nivo ćasopisa koji gadjam jako bi značilo da znaju da nije teorija radi teorije nego da ima stvarnu validaciju.

alselone alselone 18:36 15.08.2018

Re: Zavisi

Aebravo!


Tj. nije prvi nego prvi pravi.

(CSU je mali Univerzitet

ALi prilično prestižan, bar koliko sam ja čuo.
alselone alselone 18:38 15.08.2018

Re: Zavisi

Matlab


Kad reče Matlab, ima onda odlična priča kad je moj mentor na nekoj konferenciji u Crnoj Gori upoznao nekog direktora duzičara koji je krenuo da ga smara kako bi voleo da doktorira. Pa ga pita moj profa - dobro OK, ajde da vidimo čime si se bavio do sada, da li si nekad radio u Matlabu. Kaže ovaj - nisam, od kako sam diplomirao radim u istoj firmi.
nsarski nsarski 18:45 15.08.2018

Re: Zavisi

Ja imam jedan rad koji čekam da počnem da pišem

Nema šta da čekaš, nego odmah počni. Kad si već nešto napisao, onda barem imaš šta da popravljaš. Ovako nemaš ništa osim nesanice.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:47 15.08.2018

Re: Zavisi

ALi prilično prestižan, bar koliko sam ja čuo.


Imaju odličnu veterinu!
alselone alselone 18:51 15.08.2018

Re: Zavisi

Nema šta da čekaš, nego odmah počni. Kad si već nešto napisao, onda barem imaš šta da popravljaš. Ovako nemaš ništa osim nesanice.


Imam jedan drugi koji nam je sada u fazi finalnog poliranja. 17. iteracija izmedju nas trojice je pred kraj, još jednom svi da pročitamo i šaljemo.

Ovaj strepim samo od odgovora te firme, pa nikako da krenem jer čekam da mi daju dozvoli da ih navedem. A i to će se rešiti u sledeća dva meseca.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:57 15.08.2018

Re: Zavisi

alselone
E, to mi ne daje da spavam već nekoliko nedelja. Jutros sam zaglavio do 5:30h.



Uuuuu, ne kontam ništa.

Ja imam jedan rad koji čekam da počnem da pišem a može da bude vrhunski, jer ima sve. Konkretan problem, rešenje koje je proboj u oblasti i konkretna implementacija u stvarnom sistemu. I sad čekam da odem u taj "stvarni sistem" da ih pitam za dozvolu da u radu navedem gde je testirano. Da ne misle recezenti da je neka Matlab varijanta, što je takodje OK, ali taj nivo ćasopisa koji gadjam jako bi značilo da znaju da nije teorija radi teorije nego da ima stvarnu validaciju.



Pa nema šta da misle da li je matlab varijanta, ako napišeš na grafikonu "measured vs simulated". Nije uopšte toliko bitno u kojoj vojnoj bazi je tačno testirano, veruj mi, samo ako je dobro. Možeš eventualno da pitaš ako neko tamo hoće da bude izlistan kao koautor, onda će oni da kažu odakle su, i ti samo opališ acknowledgment. Pa ako te posle skinu sa aviona i uhapse, ja ću da te vadim iz federalnog zatvora.


alselone alselone 19:05 15.08.2018

Re: Zavisi

Nije uopšte toliko bitno u kojoj vojnoj bazi je tačno testirano, veruj mi, samo ako je dobro. Možeš eventualno da pitaš ako neko tamo hoće da bude izlistan kao koautor, onda će oni da kažu odakle su, i ti samo opališ acknowledgment. Pa ako te posle skinu sa aviona i uhapse, ja ću da te vadim iz federalnog zatvora.


Ovo čak i nije za vojnu bazu. To što radim za njih znam da nikad neću smeti objaviti.

Ovo je za "običnog" klijenta.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:11 15.08.2018

Re: Zavisi

Ispostavilo se da je za pesmu za koju sam mislio da je himna, bila neka navijacka pesma a svecana ceremonija je ukljucivala koncert klasicne muzike i kolace.


U mom slučaju nije bilo koncerta ni kolača, nego je ceremonija bila u jednom middle school-u, pa je tu prisustvovalo jedno dvesta komada klinaca (i lokalni novinari). I onda kad se završilo zaklinjanje na vernost (svirala se i himna a mi smo svi stajali i držali ruku na srcu), ti klinci su dobili projektni zadatak da nas opkole i intervjuišu, ko smo, šta smo, odakle smo, što smo baš u USA došli i tako dalje. To je meni bilo baš zabavno, jer klinci su klinci, jako radoznali i veseli, mada slabo putuju, tek je po neki, kad sam ga pitao, rekao da je bio u inostranstvu, Evropi uglavnom.


angie01 angie01 19:33 15.08.2018

Re: Zavisi

Ne vidim kakva je to dobrodošlica u vidu himne, aj' da je neki repertoar dečijih pesmica, nego ulivanje patriotizma


a, koje decije pesmice- svako to dete je doslo iz neke druge zemlje i bliske su mu pesme na njegovom maternjem jeziku,...a ono sto ih ujedinjuje je sada Kanada, na koju treba da se naviknu i prihvate kao svoju- kada su vec dosli,...pa u tom nekom trenutku je ta himna jedino sto ih povezuje zajedno i sa tom novom zemljom,....nije nista dramaticno, ja sam par puta bila jos u skoli, kada su je pustili na razglas, to je znak da se zatvaraju ucionice i pocinje nastava,...uopste nisam primetila da im je to neki patriotski momenat,...vrlo su otvoreni da svako ima pravo da ispoljava svoje nejtiv obicaje,...postoji mogucnost da svaka nacionalna grupacija trazi od drzave da se neki njihovi praznici npr. objave zvanicno u medijima, da im se upute zvanicna cestitanja i drzava ce to uraditi, stalo im je da razlike u kulturi i obicajima budu prepoznati i prihvaceni i da se niko ne oseca da se odrekao svog izvornog identiteta, time sto je postao Kanadjanin.

Crkvene pesme, raspece su obelezja necijeg verovanja, a to je privatna stvar svakog pojedinca, dok su zastava, himna, grb,...obelezja drzave i ona su zajednicke naznake prepoznavanja za njene gradjane.
alselone alselone 19:36 15.08.2018

Re: Zavisi

Andjo ti si kraljica najveca.

Da se u Srbiji pocne pustati himna u skolama i to svaki dan, ne sumnjam da bi bilo histerije u nivou grebanja ociju noktima. Pa ovde je i za Svetog Savu bilo histerije, jednom godisnje.
angie01 angie01 19:42 15.08.2018

Re: Zavisi

Da se u Srbiji pocne pustati himna u skolama i to svaki dan, ne sumnjam da bi bilo histerije u nivou grebanja ociju noktima.


lepo sam objasnila okolnosti, ako se to ne razume, sta cu ja,...pri tome, oni ne traze ni da kazes da si Kanadjanin, nego cak podsticu da kazes, srpski Kanadjanin, npr.


Pa ovde je i za Svetog Savu bilo histerije, jednom godisnje.


zato sto se pravi verski cirkus, dolaze popovi u skolu i kade decu, direktori im ljube ruku i slicne stvari,...a u sekularnoj drzavi.
alselone alselone 19:55 15.08.2018

Re: Zavisi

lepo sam objasnila okolnosti,


zato sto se pravi verski cirkus,


Uvek se moze naci razlika i objasnjenje. Ali princip sa himnom svako jutro je zapravo gori, htela da priznas ili ne.
alselone alselone 19:56 15.08.2018

Re: Zavisi

lepo sam objasnila okolnosti, ako se to ne razume, sta cu ja,...pri tome, oni ne traze ni da kazes da si Kanadjanin, nego cak podsticu da kazes, srpski Kanadjanin, npr.


Pa naravno da ne. Zamisli srpsku himnu u Novom Pazaru ili Subotici. Da li se varam da bi bila prva koja se buni?

Ako mi kazes da bi podrzavala srpsku himnu tamo, sve ce mi se uklopiti i jasno cu te razumeti. Razumecu te i u suprotnom.
Ribozom Ribozom 20:06 15.08.2018

Re: Zavisi

Crkvene pesme, raspece su obelezja necijeg verovanja, a to je privatna stvar svakog pojedinca, dok su zastava, himna, grb,...obelezja drzave i ona su zajednicke naznake prepoznavanja za njene gradjane.


Ovo ti nesto ne stima
angie01 angie01 20:17 15.08.2018

Re: Zavisi

Ako mi kazes da bi podrzavala srpsku himnu tamo, sve ce mi se uklopiti i jasno cu te razumeti. Razumecu te i u suprotnom.


kakve sada ovo veze ima sa situacijom u zemlji ciji su skoro svi stanovnici- imigranti,...u Toronu prepoznajes recimo, Italijanski kraj, Portugalski, Grcki kraj,... u kojima ljudi zive skoro da i ne progovore Engleski-njihove radnje, kafane sa njihovim jelima, njihove novine, njihova teve, njihova muzika u kaficima, njihove svetkovine,...o Kinezima necu ni da pricam, oni u Cajna taunu imaju uspostavljen i odvojeni promet novca, vecina njih zna samo par recenica na engleskom, koje su im potrebne za trgovinu, ili usluzivanje,....i sada ta sva deca, koja kod kuce zive u nekom lokalnom svetu idu u skolu i drzava ima potrebu da ih nekako poveze, a jedini faktor je zemlja u koju su dosli, i normalno da zele da je osecaju svojom- sta je tu neobicno i za neku nafuranu usporedbu koju mi nudis- ja sam samo objasnila zasto je tako i da nisam primetila nikakav patriJotski pokusaj nametanja.

isto sam vec pisala, da je kod njih drzavni praznik Dan veterana i da svi onda kace one bulke na rever- koju ja nisam dala da zakace mom sinu , sa obrazlozenjem da su ti njihovi veterani bombardovali moju zemlji, i oni su uvazili moj razlog, rec mi nisu rekli.
alselone alselone 20:18 15.08.2018

Re: Zavisi

angie01 angie01 20:19 15.08.2018

Re: Zavisi

Ovo ti nesto ne stima


objasni mi?
iqiqiq iqiqiq 20:33 15.08.2018

Re: Zavisi

Ribozom
mirelarado


A nekvebečanska deca svako jutro slušaju himnu? Au, jbt, kakva ispiračina mozga!


Stanovnici prelepog gradica sa slike (Olesunda), su u lokalu poznati kao teski pirocanci (stipse). Medjutim, prilikom posete sam skroz promenio misljenje, bili su bliski i pitali nas pojedinci kao: nismo vas vidjali ovde ranije. Nama prijaju takva pitanja jer inace su svi kod nas vrlo distancirani.

Nema ovde pevanja himne, deca se indoktriniraju na dr. nacin. Procitao sam negde o proceduri primanja drzavljanstva u USA i pitam prijatelja, sta, kako. Ispostavilo se da je za pesmu za koju sam mislio da je himna, bila neka navijacka pesma a svecana ceremonija je ukljucivala koncert klasicne muzike i kolace.

U Norveskoj je redno vreme vecine doktora 8,5 sati pa mu dodje da imaju istu ili slicnu platu kao i profesori ili je razlika u neto primanju 5-10%.
Mada je glavna fora vlasti da se razbije bilo kakav protest, tako da je prica skrenuta na profesori vs lekari.



dok me prozivaju da sam mali perica itd, ali očigledno da nije na mestu jednog ministra da izjavljuje ovakve gluposti i što je najgore čopor odmah krene u polemiku...sledeće je ukidanje geografije u školama jer neko mora da nas leči, a onda ćemo da šaljemo sms poruke da se skupe pare jer je zdravstvo u buli...pa toliki magarci baš valjda nismo
Ribozom Ribozom 20:48 15.08.2018

Re: Zavisi

Pa i ljubav prema drzavi je privatna stvar. Ako su hteli vec da deca imaju nesto zajednicko a vezano za Kanadu, mogli su pesmu o irvasima ili medvedima, himna je vec malo vise. U redu je da im se pusti himna nekad, ali stalno ponavljanje je malo kripi.
I na kraju, koliko i ta drzavna indokrinacija ima smisla kada su na kraju, kako kazes, zajednice uokvirene svojim getoima.

Kod nas je isla na decjem kanalu neka norveska decja kriminalisticka serija gde su glavni protagonisti klinci koji istrazuju da li vlasnica male radnje (Vijetnamka), prodaje robu na crno i ne placa porez. Isto kripi.
angie01 angie01 21:16 15.08.2018

Re: Zavisi

Pa i ljubav prema drzavi je privatna stvar.


nisam rekla drugacije,...volis, ne volis, tvoja stvar, niko te ne tera,...al u ovu si se dobrovoljno uselio,...i to pustanje himne u drzavnim skolama ne znaci da traze da je volis, nego to sto sam objasnila,...a moje misljenje je, da nisam osetila, primetila da imaju ideju da indoktriniraju,....a te zajednice koje sam pomenula nisu geta, nego je ljudima bilo jednostavnije da tako zive- slobodna je volja svakog gde ce da se skuci.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:26 15.08.2018

Re: Zavisi

a moje misljenje je, da nisam osetila, primetila da imaju ideju da indoktriniraju


Nego da razvesele, da opuste, da nasmeju?
Šta bi osim indoktrinacije mogla da bude ideja?
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:15 15.08.2018

Re: Zavisi

hoochie coochie man
a moje misljenje je, da nisam osetila, primetila da imaju ideju da indoktriniraju


Nego da razvesele, da opuste, da nasmeju?
Šta bi osim indoktrinacije mogla da bude ideja?


Jedino što je Srbiju, kao državu, normalnom čoveku dosta teže da voli od Kanade. Pa bi onda bila potrebna mnogo oštrija indoktrinacija.

Meni ne smeta to mahanje zastavama, koliko mi smeta kad je to sve što ume da se radi i što je preostalo.

Nego, sad sam se setio da bi, pored geografa, trebalo potamaniti i sve geodete.


blogovatelj blogovatelj 22:57 15.08.2018

Re: Zavisi

isto sam vec pisala, da je kod njih drzavni praznik Dan veterana i da svi onda kace one bulke na rever- koju ja nisam dala da zakace mom sinu , sa obrazlozenjem da su ti njihovi veterani bombardovali moju zemlji, i oni su uvazili moj razlog, rec mi nisu rekli.


Također. samo što ja nisam želeo ni da im objašnjavam.
Sad me podseti na jednog mog druga kojeg nervira kada ga posle Dana zahvalnosti i Božića pitaju "how was your turkey" a on im obavezno odgovori da mu religija ne dozvoljava da jede ćurku, nego da obavezno peče ili jagnje ili prase.
blogovatelj blogovatelj 23:00 15.08.2018

Re: Zavisi

treba h da skoci, i10 itd.


Šta ovo znači?
Sad sam gledao za sina, njemu je ovaj i10= 0, h= 3 i citiralo ga njih 12, od toga njih 11 od 2013.
blogovatelj blogovatelj 23:06 15.08.2018

Re: Zavisi

A nekvebečanska deca svako jutro slušaju himnu? Au, jbt, kakva ispiračina mozga!


Da. Od prvog dana osnovne, do poslednjeg dana srednje.
I to da im ne bude dosadno, puštaju im npr. himnu mesec dana u rege fazonu, pa mesec dana kao džez instrumental, pa samo na klaviru odsviranu... Kad bi im neko dao snimak himne u srpskoj turbo folk verziji, garantovano bi i to pustili.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:27 15.08.2018

Re: Zavisi

Jedino što je Srbiju, kao državu, normalnom čoveku dosta teže da voli od Kanade.


Onda ja nisam normalan čovek.
Volim Srbiju mnogo više od Kanade i uopšte mi nije teško da je volim više.
Pa bi onda bila potrebna mnogo oštrija indoktrinacija.


Koju bi ti, normalno, osuđivao nasva zvona.

angie01 angie01 23:49 15.08.2018

Re: Zavisi

Koju bi ti, normalno, osuđivao nasva zvona.


pa ti si skocio, nicim izazvan, da osudjujes, nazovi ovu indoktrinaciju, vezanu za zemlju, sa kojom nikakve veze nemas...za razliku od ljudi koji su u nju dobrovoljno dosli da zive i koja normalno ima potrebu da ih toliko razlicite ujedini barem po cinjenici, da je ona sada njihova.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:00 16.08.2018

Re: Zavisi

pa ti si skocio, nicim izazvan, da osudjujes, nazovi ovu indoktrinaciju, vezanu za zemlju, sa kojom nikakve veze nemas..


A principi važe od zemlje do zemlje ili su univerzalni?

Ovde je problem bio i kad je odlučeno da se himna svira na početku zasedanja narodne skupštine, nisam siguran da si ti to osuđivala, ali ako bih morao da se odlučim jesi li ili nisi, rekao bih da jesi, a za Kanadu nije problem ni kad se deca indoktriniraju.

Nije, jer se u Kanadu dolazi dobrovoljno, za razliku od drugih država gde se, valjda, dolazi prislino i po kazni.
angie01 angie01 00:15 16.08.2018

Re: Zavisi

A principi važe od zemlje do zemlje ili su univerzalni?


ti si nesto opasno pobrkao i jos imas nepotrebno svadjalacku intonaciju i pristup necemu sto nikakve veze nema ni sa cim na sta aludiras.


rekao bih da jesi, a za Kanadu nije problem ni kad se deca indoktriniraju.


i jos si pun predrasuda:)


Nije, jer se u Kanadu dolazi dobrovoljno, za razliku od drugih država gde se, valjda, dolazi prislino i po kazni.


ovo je i smesno i glupo, ono silom nesto 'oces.

kako god, stvarno mi se ne raspravlja dalje, objasnila sam kako i zasto, moze da se nekom svidja, nekom ne,.... niko nikog ne tera da voli ili ne voli zemlju, koju god, to je ipak licna stvar.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:23 16.08.2018

Re: Zavisi

stvarno mi se ne raspravlja dalje,


Ne moraš ni dalje ni bliže, svejedno mi je.

A šta je smešno i glupo, to što ti lupaš da se u Kanadu dolazi dobrovoljno?
A u koju se to državu ne dolazi dobrovoljno pa to ističeš kao prednost Kanade?

Nisam pun predrasuda, nego se, Endži, mnogo dugo družimo ovde, spojiti tebe i osudu intoniranja srpske himne nije ni malo teško, ti i neprincipijelnost ste sinonimi.

Kanada je super i sve je u njoj super, Srbija je loša i sve je u njoj loše.

Ne može taj um da prihvati da je Kanada raj na zemlji, da je najbolje parče planete, ali eto omakla im se i jedna glupost.
Ne, nema gluposti u Kanadi, sve je idealno, baš kao što ništa lepo nema u Srbiji, i normalan to ne može da voli.

Kako se bre gledate u ogledalu tako površni i nesposobni da kritički mislite?
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:06 16.08.2018

Re: Zavisi

Onda ja nisam normalan čovek.

E, napokon da se oko nečeg složimo.

Koju bi ti, normalno, osuđivao nasva zvona.


Jes, nemam druga posla.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:08 16.08.2018

Re: Zavisi

A šta je smešno i glupo, to što ti lupaš da se u Kanadu dolazi dobrovoljno?
A u koju se to državu ne dolazi dobrovoljno pa to ističeš kao prednost Kanade?


Imaš zemlje u kojima sa ne živi dobrovoljno, nego se gleda pobeći odatle ako se ikako može, na primer u Kanadu. Mislim da je endzi na to mislila.
alselone alselone 05:37 16.08.2018

Re: Zavisi

Šta ovo znači?
Sad sam gledao za sina, njemu je ovaj i10= 0, h= 3 i citiralo ga njih 12, od toga njih 11 od 2013.



To su danas prihvacene metrike naucnog radnika, istrazivaca, studenta, u svakom slucaju nekoga ko objavljuje radove. Nisu bas najbolje metrike, ne uzimaju mnogo faktora u obzir ali su prihvacene pa se koriste.

h je metrika koja pokusava da izmeri i citiranost i produktivnost i trenutno se najvaznija metrika. Algoritam je sledeci: i = 1 znaci da imas najmanje 1 rad sa jednom citiranoscu, 2 znaci najmanje dva rada sa dve citiranosti, 3 sa tri i tako dalje. Tako da, da bi h porastao sa 10 na 11, moras objaviti jos jedan rad, ali i svim ostalim radovima mora skociti citiranost za 1. Itd. E, sad rupa je sto mozes objaviti jedan rad koji je proboj u oblasti totalni, sto si pomerio temelje nauke, imas 10,000 citata u najprestiznijim casopisima i radovima, to je manje od nekog ko ima h 5, sto je relativno lako postici

i10 meri koliko radova imas koji su sa 10 i vise citiranosti.

Citati ukupno su jos jedna metrika, citati u poslednjih 5 takodje.

E, sad, ovi faktori se nikako ne ponderisu kvalitetom izdavaca rada. Tako da se jednako vrednuje rad u casopisu i konferenciji, sto znamo da nikako nije isto, jednako se vrednuje neki rumunski casopis i Nature itd. To bi sve moglo da se ponderise Impact faktorom casopisa, ili mozda klasom casopisa, ali verujem da bi bilo jako komplikovano i ponovo podlozno mahinacijama.

Srbija ima dobar sistem. Kod nas se casopisi i konferencije razlicito vrednuju jer predstavljaju razlicite klase, s tim da se i casopisi razlicito vrednuju u cak 4 klase (3 + 1), pa tako neka konferencija, i to dobra, moze da nosi pola boda a vrhunski casopis cak 8 bodova. I to zaista je jeste dobra proporcija tezine, objaviti rad u odlicnoj konferenciji i odlicnom casopisu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 06:31 16.08.2018

Re: Zavisi

hoochie coochie man

Kanada je super i sve je u njoj super, Srbija je loša i sve je u njoj loše.


Чак и да је тако, паде ми на памет један Блоков стих:

“But even like this, my Russia,
You are most precious to me...”
cassiopeia cassiopeia 08:45 16.08.2018

Re: Zavisi

principessa_etrusca
hoochie coochie man

Kanada je super i sve je u njoj super, Srbija je loša i sve je u njoj loše.


Чак и да је тако, паде ми на памет један Блоков стих:

“But even like this, my Russia,
You are most precious to me...”


Meni često kad polećem sa beogradskog aerodroma u glavi odzvanjaju stihovi

Zbogom neumivena Rusijo (ja zamenim sa Srbijo), zemljo robova, zemljo gospode, i vi plavi mundiri, i ti, poslušni im narode
niccolo niccolo 09:08 16.08.2018

Re: Zavisi

Kad bi im neko dao snimak himne u srpskoj turbo folk verziji, garantovano bi i to pustili.

I ovo je dovoljno mučenja, ne treba biti nemilosrdan.

Šalim se, ja bih podržao da se i u Srbiji uvede puštanje himne, ne mora možda baš svaki dan, ali jednom mesečno na primer - premalo učimo ljude da vole svoju zemlju - iako je i Srki potpuno u pravu da ju je izuzetno teško voleti. Doduše, svestan sam da to samo mi drugosrbijanci mislimo da treba indoktrinirati ljude, prvosrbijanci ne vole da ih se indoktrinira da vole Srbiju, vole samo indoktrinaciju da vole Rusiju. Ne znam da li i ti imaš isti utisak?
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:38 16.08.2018

Re: Zavisi

Овде као да нико није био на Јакљану или негде друго са децом и приствовао дизању заставе у кампу сваког јутра. Певаш Хеј, Словени док заставу пратиш погледом, а ако је ти дижеш, водиш рачуна да не брзаш, т.ј. да застава стигне до врха јарбола на крају химне.
angie01 angie01 10:24 16.08.2018

Re: Zavisi


mnogo dugo družimo ovde, spojiti tebe i osudu intoniranja srpske himne nije ni malo teško, ti i neprincipijelnost ste sinonimi.


toliko gluposti i ostrascenosti si ovde prosuo, a u ociglednom neizdrzu,..

huci-u nizu u koji se ubacio, nicim izazvan, ali si prepoznao da te u njemu nesto ugrozava, tebe i tvoj patriJotizam:))), ako bolje pogledas, videces da sam dala samo objasnjenje za jednu situaciju u Kanadi, sa malo razrade nekih detalja, koji bi razjasnili da nema nekog preteranog insistiranja i drame,...

....ali isto tako, nigde nisam rekla da sam time odusevljena, niti da je sve idealno u Kanadi- ocigledno si propustio moje komentare na temu Kanada u nekim drugim raspravama, u kojima upravo stoji sve suprotno od ovoga sto mi ucitavas- opet nicim izazvan,...pa jos ubacujes u celu pricu Srbiju, parlament, ljubav prema zemlji,...pa ti lako mozes da zakljucis
,...znaci, sve si promasio...
angie01 angie01 10:32 16.08.2018

Re: Zavisi

Doduše, svestan sam da to samo mi drugosrbijanci mislimo da treba indoktrinirati ljude, prvosrbijanci ne vole da ih se indoktrinira da vole Srbiju, vole samo indoktrinaciju da vole Rusiju. Ne znam da li i ti imaš isti utisak?

dragosevacsutra dragosevacsutra 11:37 16.08.2018

Re: Zavisi

i jos si pun predrasuda:)




srdjan.pajic srdjan.pajic 14:34 16.08.2018

Re: Zavisi

Овде као да нико није био на Јакљану или негде друго са децом и приствовао дизању заставе у кампу сваког јутра. Певаш Хеј, Словени док заставу пратиш погледом, а ако је ти дижеш, водиш рачуна да не брзаш, т.ј. да застава стигне до врха јарбола на крају химне.




E, ja sam bio na Jakljanu, i ne samo da smo dizali zastavu uz himnu, nego se ustajalo iz kreveta u 6:00 uz Zdravka Čolića i Druže Tito, mi ti se kunemo. Ali to se mnogo lakše podnosi kad imaš 8 godina, mada je i tada već dosta veliko mučenje. Samo što Jugoslavija sedamdeset i osme nije isto što i ovo sad (dobro, nekima možda jeste).

Inače, ovo sa podešavanjem tajminga dizanja i spuštanja zastave je postojalo i u JNA, tu je obično ta važna veština bila dovođena do savršenstva.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:55 16.08.2018

Re: Zavisi

Tako da, da bi h porastao sa 10 na 11, moras objaviti jos jedan rad, ali i svim ostalim radovima mora skociti citiranost za 1. Itd


A to je lako - prosto u svom novom radu citiraš sve svoje prethodne radove.

E, a koji se to časopisi smatraju za "vrhunske časopise u inostranstvu", i ko to tačno određuje, jel neko Ministarstvo, ili svaki fakultet za sebe i ko na fakultetu? A kako se gleda/vrednuje to da li si prvi autor, ili si koautor?
Bili Piton Bili Piton 15:34 16.08.2018

Re: Zavisi

cassiopeia


kad polećem sa beogradskog aerodroma


Umeo sam do pre koju godinu i da se sasvim na kratko (i da niko ne vidi) zaplačem kad pomislim kakav očaj ostavljam za sobom. Sad više ne, sad sam samo onako, skamenjen.

edit - ode arita frenklin
nsarski nsarski 15:43 16.08.2018

Re: Zavisi

srdjan.pajic
Tako da, da bi h porastao sa 10 na 11, moras objaviti jos jedan rad, ali i svim ostalim radovima mora skociti citiranost za 1. Itd


A to je lako - prosto u svom novom radu citiraš sve svoje prethodne radove.

E, a koji se to časopisi smatraju za "vrhunske časopise u inostranstvu", i ko to tačno određuje, jel neko Ministarstvo, ili svaki fakultet za sebe i ko na fakultetu? A kako se gleda/vrednuje to da li si prvi autor, ili si koautor?


Isuse, kak je pametan! (Štefica Cvek - "U raljama života" Hiljadu godina da živim ne bih se tako prostog rešenja setio!

Pa, svaki lupež pokušava da na neki način zajebe sistem tim "dovitljivostima". Nije stvar da zezneš sistem, nego da budeš pošten, ako imaš makar malo ličnog integriteta.

Što se tiče "vrhunskih časopisa", to je škakljivo pitanje. Nema nikakvog "Ministarstva" koje to određuje, i da nad njegovim radom vrhunsku kontrolu ima Putin, ali se prema, recimo, impact factor-u meri uticajnost časopisa. Naravno, i tu ima editora-lupeža koji se "snadju".
A sve je to low-life. I ti koji besomučno sebe citiraju, i editori koji te teraju da citiraš radove iz njegovog časopisa da bi povećao "rejting".

Ipak, razumem da si baš ti izumeo rešenje koje predlažeš. Možda da ga patentiraš i neku kintu da makneš?

A kako se gleda/vrednuje to da li si prvi autor, ili si koautor?
Neka ti Lebowski odgovori:

alselone alselone 16:12 16.08.2018

Re: Zavisi

E, a koji se to časopisi smatraju za "vrhunske časopise u inostranstvu", i ko to tačno određuje, jel neko Ministarstvo, ili svaki fakultet za sebe i ko na fakultetu?


Thomson Reuters objavljuje listu casopisa kojima je dodeljen impakt faktor. To je popularno nazvano SCI lista. To su casopisi koji se priznaju kod nas. Svaki casopis ima impakt faktor po kom se onda oni sortiraju i klasifiku na sledeci nacin:

- M21A - međunarodni časopis izuzetnih vrednosti (M21a); časopis koji je prema IF2 rangiran u JCR u svojoj oblasti nauka među prvih 10% časopisa.

- M21 - vrhunski međunarodni časopis (M21); časopis koji je prema IF2 rangiran u JCR u svojoj oblasti nauka među prvih 30% časopisa.

- M22 - istaknuti međunarodni časopis (M22); časopis koji je prema IF2 rangiran u JCR u svojoj oblasti nauka između prvih 30% i 60% časopisa.

- M23 - međunarodni časopis (M23); časopis koji se nalazi na popisu JCR, ali prema IF2 nije u svojoj oblasti nauka rangiran među prvih 60% časopisa.

Samo ti casopisi se priznaju kao uslov za doktorat ili kao uslov za izbor u zvanje. Postoji jos more casopisa i naucnih publikacija koje takodje donose bodove ali se ne mogu koristiti za te dve svrhe.
cassiopeia cassiopeia 16:33 16.08.2018

Re: Zavisi

Bili Piton
cassiopeia


kad polećem sa beogradskog aerodroma


Umeo sam do pre koju godinu i da se sasvim na kratko (i da niko ne vidi) zaplačem kad pomislim kakav očaj ostavljam za sobom. Sad više ne, sad sam samo onako, skamenjen.

edit - ode arita frenklin


Bili

A za edit...nadam se da se nije mučila i da je otišla u miru. Nama ostaju njen božanstven glas i energija koja nosi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:14 16.08.2018

Re: Zavisi

nsarski
srdjan.pajic
Tako da, da bi h porastao sa 10 na 11, moras objaviti jos jedan rad, ali i svim ostalim radovima mora skociti citiranost za 1. Itd


A to je lako - prosto u svom novom radu citiraš sve svoje prethodne radove.

E, a koji se to časopisi smatraju za "vrhunske časopise u inostranstvu", i ko to tačno određuje, jel neko Ministarstvo, ili svaki fakultet za sebe i ko na fakultetu? A kako se gleda/vrednuje to da li si prvi autor, ili si koautor?


Isuse, kak je pametan! (Štefica Cvek - "U raljama života" Hiljadu godina da živim ne bih se tako prostog rešenja setio!

Pa, svaki lupež pokušava da na neki način zajebe sistem tim "dovitljivostima". Nije stvar da zezneš sistem, nego da budeš pošten, ako imaš makar malo ličnog integriteta.

Što se tiče "vrhunskih časopisa", to je škakljivo pitanje. Nema nikakvog "Ministarstva" koje to određuje, i da nad njegovim radom vrhunsku kontrolu ima Putin, ali se prema, recimo, impact factor-u meri uticajnost časopisa. Naravno, i tu ima editora-lupeža koji se "snadju".
A sve je to low-life. I ti koji besomučno sebe citiraju, i editori koji te teraju da citiraš radove iz njegovog časopisa da bi povećao "rejting".

Ipak, razumem da si baš ti izumeo rešenje koje predlažeš. Možda da ga patentiraš i neku kintu da makneš?

A kako se gleda/vrednuje to da li si prvi autor, ili si koautor?
Neka ti Lebowski odgovori:



Dobro je, šarski, idi sad teraj neku decu sa igrališta, da bi mogao u popodnevnu dremku.

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:31 16.08.2018

Re: Zavisi

alselone
E, a koji se to časopisi smatraju za "vrhunske časopise u inostranstvu", i ko to tačno određuje, jel neko Ministarstvo, ili svaki fakultet za sebe i ko na fakultetu?


Thomson Reuters objavljuje listu casopisa kojima je dodeljen impakt faktor. To je popularno nazvano SCI lista. To su casopisi koji se priznaju kod nas. Svaki casopis ima impakt faktor po kom se onda oni sortiraju i klasifiku na sledeci nacin:

- M21A - međunarodni časopis izuzetnih vrednosti (M21a); časopis koji je prema IF2 rangiran u JCR u svojoj oblasti nauka među prvih 10% časopisa.

- M21 - vrhunski međunarodni časopis (M21); časopis koji je prema IF2 rangiran u JCR u svojoj oblasti nauka među prvih 30% časopisa.

- M22 - istaknuti međunarodni časopis (M22); časopis koji je prema IF2 rangiran u JCR u svojoj oblasti nauka između prvih 30% i 60% časopisa.

- M23 - međunarodni časopis (M23); časopis koji se nalazi na popisu JCR, ali prema IF2 nije u svojoj oblasti nauka rangiran među prvih 60% časopisa.

Samo ti casopisi se priznaju kao uslov za doktorat ili kao uslov za izbor u zvanje. Postoji jos more casopisa i naucnih publikacija koje takodje donose bodove ali se ne mogu koristiti za te dve svrhe.


Ok, hvala! Ne mogu da se setim tačno kako je to bilo u moje vreme u Beogradu, pre 20 godina, ovde je bilo dosta prosto: ako hoćeš da doktoriraš moraš da imaš rad u IEEE Transactions, ostale novine nisu fermali mnogo, do uopšte, bar na elektrotehnici. A kako se gleda to da li si prvi autor, ili si ko-autor, u smislu bodovanja?



alselone alselone 18:46 16.08.2018

Re: Zavisi

A kako se gleda to da li si prvi autor, ili si ko-autor, u smislu bodovanja?


Nikako, to nema veze. Za doktorat i za izbor u zvanje moras da budes prvi autor. Za izbor u zvanje i reizbor vanrednog i redovnog ima jos uslova, moras da imas jos jedan rad, znaci svakih 5 godina najmanje 2 komada, moras da napises knjigu itd.

ako hoćeš da doktoriraš moraš da imaš rad u IEEE Transactions

Kad si mator ko isusov magarac.
Ima jos dobrih casopisa. Neki su stari i po 100 godina.
Evo neki od mojih:
Electric Power Systems Research
International Transactions on Electrical Energy Systems
Electric Power Components and Systems

Nisu IEEE ali su u toj klasi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:59 16.08.2018

Re: Zavisi

Kad si mator ko isusov magarac.
Ima jos dobrih casopisa. Neki su stari i po 100 godina.


Znam da ima, nego eto kod nas nisu gledali (a retko ko je i slao na druga mesta). Meni su tako jednom odbili rad za koji sam mislio da je dobar, pa mi još preporučili da ga objavim u nekom od tih nižerangiranih, ali ja nisam hteo, nego to malo pretabao, pa na konferenciju, tamo ga primili, pa sam još i džabe putovao na egzotičnu destinaciju.

edit:
Za izbor u zvanje i reizbor vanrednog i redovnog ima jos uslova, moras da imas jos jedan rad, znaci svakih 5 godina najmanje 2 komada, moras da napises knjigu itd.


Pa, jebote, što gubiš vreme ovde na blogu, umesto da pišeš radove? 5 godina prođe ko ništa, veruj starcu na reč!
alselone alselone 19:16 16.08.2018

Re: Zavisi

Meni su tako jednom odbili rad za koji sam mislio da je dobar, pa mi još preporučili da ga objavim u nekom od tih nižerangiranih, ali ja nisam hteo, nego to malo pretabao, pa na konferenciju, tamo ga primili, pa sam još i džabe putovao na egzotičnu destinaciju.


Tako sam i ja bio na IEEE konferenciji u Orlandu. Meni je tada bilo veoma egzoticno putovanje.

Pa, jebote, što gubiš vreme ovde na blogu, umesto da pišeš radove? 5 godina prođe ko ništa, veruj starcu na reč!

Cekam da nahvatam par doktoranata da mi napisu. A ja cu da sedim i radim im recenzije i udaljeno cokcem ustima. Zezam se. Pisem jedan koji cu uskoro da saljem i planiram jos jedan koji spominjah juce ovde.

Mozemo i zajedno da napisemo jedan. Pazi ideju: Neuronskom mrezom citamo clanke Pescanika i proracunavamo sentiment. Zatim kada napravimo bazu sentimenata, korelisemo je sa autorima po godinama i pomocu genetskog algorima pretrazimo taj prostor i nadjemo ko je najludji.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:28 16.08.2018

Re: Zavisi

Cekam da nahvatam par doktoranata da mi napisu. A ja cu da sedim i radim im recenzije i udaljeno cokcem ustima.


Tako se to radi! Tvoje je samo da pišeš grantove, i juriš pare. Dobro, pošto si na državnom univerzitetu i budžetu ne moraš da radiš ovo drugo.

A za rad, pa šta ću ti ja, ne razumem se u neuronske mreže? A i nema toliko autora tamo da bi palio genetske algoritme. Mada bih ti toplo preporučio da čitaš, i da odslušaš ceo opseg emsija, dobro bi ti došlo, da ne moram tamo da te vučem za nogu sa balvana kad god ti proradi žila glupača što neko ne da Bajagi da peva (među nama, ne bih mu ni ja dao, jer to nikad nije naučio da radi kako treba).


alselone alselone 19:30 16.08.2018

Re: Zavisi

A za rad, pa šta ću ti ja


Neko mora da ugradi znanje za to Supervised learning. Tu mi je tvoja heuristika zlata vredna.

da odslušaš ceo opseg emsija

Ja procitao "da odslusas ceo opseg emsija" (to i pise, nego sam u sekundi pomislio da to i mislis) i preskocio mi pankreas. Tacno sam osetio kad se zgrcio.
alselone alselone 19:32 16.08.2018

Re: Zavisi

pošto si na državnom univerzitetu i budžetu ne moraš da radiš ovo drugo.


Moras zapravo. Posto su plate toliko male da se bez grantova i projekata ne moze ziveti. Napravljen je sistem koji te tera da juris akademsko-prakticne projekte i grantove, sto i nije tako lose.
c_h.arlie c_h.arlie 19:39 16.08.2018

Re: Zavisi

alselone
Meni su tako jednom odbili rad za koji sam mislio da je dobar, pa mi još preporučili da ga objavim u nekom od tih nižerangiranih, ali ja nisam hteo, nego to malo pretabao, pa na konferenciju, tamo ga primili, pa sam još i džabe putovao na egzotičnu destinaciju.


Tako sam i ja bio na IEEE konferenciji u Orlandu. Meni je tada bilo veoma egzoticno putovanje.

Pa, jebote, što gubiš vreme ovde na blogu, umesto da pišeš radove? 5 godina prođe ko ništa, veruj starcu na reč!

Cekam da nahvatam par doktoranata da mi napisu. A ja cu da sedim i radim im recenzije i udaljeno cokcem ustima. Zezam se. Pisem jedan koji cu uskoro da saljem i planiram jos jedan koji spominjah juce ovde.

Mozemo i zajedno da napisemo jedan. Pazi ideju: Neuronskom mrezom citamo clanke Pescanika i proracunavamo sentiment. Zatim kada napravimo bazu sentimenata, korelisemo je sa autorima po godinama i pomocu genetskog algorima pretrazimo taj prostor i nadjemo ko je najludji.

Ja nisam.
Ali znam ko je blizu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:04 16.08.2018

Re: Zavisi

c_h.arlie
alselone
Meni su tako jednom odbili rad za koji sam mislio da je dobar, pa mi još preporučili da ga objavim u nekom od tih nižerangiranih, ali ja nisam hteo, nego to malo pretabao, pa na konferenciju, tamo ga primili, pa sam još i džabe putovao na egzotičnu destinaciju.


Tako sam i ja bio na IEEE konferenciji u Orlandu. Meni je tada bilo veoma egzoticno putovanje.

Pa, jebote, što gubiš vreme ovde na blogu, umesto da pišeš radove? 5 godina prođe ko ništa, veruj starcu na reč!

Cekam da nahvatam par doktoranata da mi napisu. A ja cu da sedim i radim im recenzije i udaljeno cokcem ustima. Zezam se. Pisem jedan koji cu uskoro da saljem i planiram jos jedan koji spominjah juce ovde.

Mozemo i zajedno da napisemo jedan. Pazi ideju: Neuronskom mrezom citamo clanke Pescanika i proracunavamo sentiment. Zatim kada napravimo bazu sentimenata, korelisemo je sa autorima po godinama i pomocu genetskog algorima pretrazimo taj prostor i nadjemo ko je najludji.

Ja nisam.
Ali znam ko je blizu.


Ojebomezec, izgleda da sam ga prizvao! Emisija, ne Emsija!
gedza.73 gedza.73 20:07 16.08.2018

Re: Zavisi





c_h.arlie c_h.arlie 20:11 16.08.2018

Re: Zavisi

srdjan.pajic
c_h.arlie
alselone
Meni su tako jednom odbili rad za koji sam mislio da je dobar, pa mi još preporučili da ga objavim u nekom od tih nižerangiranih, ali ja nisam hteo, nego to malo pretabao, pa na konferenciju, tamo ga primili, pa sam još i džabe putovao na egzotičnu destinaciju.


Tako sam i ja bio na IEEE konferenciji u Orlandu. Meni je tada bilo veoma egzoticno putovanje.

Pa, jebote, što gubiš vreme ovde na blogu, umesto da pišeš radove? 5 godina prođe ko ništa, veruj starcu na reč!

Cekam da nahvatam par doktoranata da mi napisu. A ja cu da sedim i radim im recenzije i udaljeno cokcem ustima. Zezam se. Pisem jedan koji cu uskoro da saljem i planiram jos jedan koji spominjah juce ovde.

Mozemo i zajedno da napisemo jedan. Pazi ideju: Neuronskom mrezom citamo clanke Pescanika i proracunavamo sentiment. Zatim kada napravimo bazu sentimenata, korelisemo je sa autorima po godinama i pomocu genetskog algorima pretrazimo taj prostor i nadjemo ko je najludji.

Ja nisam.
Ali znam ko je blizu.


Ojebomezec, izgleda da sam ga prizvao! Emisija, ne Emsija!

M'da !
Kada sam već tu, da kažem nešto o temi - a što smo već mnogo puta rekli.
Dakle, društvo koje ne plati Učitelja (koji radi najodgovornij društveni posao - proizvodi nove ljude), Lekara (koji održava i popravlja te ljude), te Čuvara (koji ih čuva), može da ide 'kuda i ona stvar'.
Oko toga se u normalnim državama ne raspravlja.
Stoga Taso - i svi Učitelji - držite se.
Ne dozvolite kojekakvim govnima da vam zapišavaju u zapetke - jer vi radi te najuzvišeniji društveni posao, posao Učitelja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:18 16.08.2018

Re: Zavisi

Meni često kad polećem sa beogradskog aerodroma u glavi odzvanjaju stihovi

Zbogom neumivena Rusijo (ja zamenim sa Srbijo), zemljo robova, zemljo gospode, i vi plavi mundiri, i ti, poslušni im narode


Zato što si nenormalna.
Kako ti zvuči, a?


ps

Naravno da ne mislim da si nenormalna zato što o Srbiji misliš to što misliš, normalno je i voleti i ne voleti Srbiju, voleti je i više i manje od Kanade, sve je to normalno i u redu, ali nije u redu reći da su normalni samo oni koji Kanadu vole više od Srbije.

Normalni su samo oni koji misle kao ja, ostali su nenormalni, to je poruka koju šaljete, Srki, ti i slični (Endži je samo zbunjena), a takav stav je kretenski, složićeš se.

Kalupi vas ubiše, izabrali ste fijoku i sve njoj prilagođavate, ono što ne može tu da se ugura odbacujete, a kako u te vaše fijokice nikako ne može da se stavi da je u Kanadi bilošta loše a u Srbiji bilo šta dobro, onda dospevate u priglupu situaciju poput ove da istu stvar u Kanadi podržavate, a u Srbiji osuđujete.
Ej, istu stvar!
Debilno.

alselone alselone 20:26 16.08.2018

Re: Zavisi

Ojebomezec


Ti si covek urok, vidis kako ide. Nemoj se nikad kockati, verovatno kad budes imao poker u partiji nego drugi ce imati fles rojal.
angie01 angie01 20:35 16.08.2018

Re: Zavisi

Kalupi vas ubiše, izabrali ste fijoku i sve njoj prilagođavate, ono što ne može tu da se ugura odbacujete, a kako u te vaše fijokice nikako ne može da se stavi da je u Kanadi bilošta loše a u Srbiji bilo šta dobro, onda dospevate u priglupu situaciju poput ove da istu stvar u Kanadi podržavate, a u Srbiji osuđujete.


e, aj sad samo citiraj, odakle si ovo zakljucio,...znaci prestani da improvizovano ucitavas, nego daj pokazi komentare u kojima pise tako nesto.

lepo sam ti gore objasnila da pricas napamet- gluposti, a ti nastavljas- ono sto je cinjenica, sto tesko da mozes na bilo koji nacin da poredis Kanadu i Srbiju-sem, emotivno,....a sto se mene licno tice, uopste nisam zbunjena, kao sto fulas, jer sam u obe zemlje zivela, znam kako to sve isgleda iz prve ruke i na svojoj kozi, i mogu da biram gde cu biti, pa ti sad zakljuci koliko si na pogresnom tragu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:46 16.08.2018

Re: Zavisi

e, aj sad samo citiraj, odakle si ovo zakljucio,...


Evo trčim.
Ništa mi nije bitnije nego da tebi nešto dokazujem.
Ako razumeš razumeš, ako ne...žao mi je.
tasadebeli tasadebeli 20:50 16.08.2018

Re: Zavisi

c_h.arlie

Stoga Taso - i svi Učitelji - držite se.
Ne dozvolite kojekakvim govnima da vam zapišavaju u zapetke



Па за сада још увек не могу... На сву срећу. Када зазвони за почетак часа и када затворим врата учионице, још увек сам ја ту газда. А докле ћемо се тако ћерати (ја тако већ 25 година), видећемо...


Је л' тако, Нурудине, "очи моје"?


angie01 angie01 20:51 16.08.2018

Re: Zavisi

Ništa mi nije bitnije nego da tebi nešto dokazujem.


ne meni, nego, ako prozivas ljude za nesto sto nije istina i vec ti je receno da bez/veze pricas, onda dokazi na osnovu cega tvrdis i dalje, to sve sto si srocio.

jer je bezobrazluk argiment tipa, nije mi tesko da poverujem,...npr...pa onda kleveta u nastavku, kao i ovo prozivanje oko Kanade i Srbije- pored toga sto je hrpa gluposti,.....


...narocito jos kada mene decidirano navodis u tom splacinarenju...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:18 16.08.2018

Re: Zavisi

narocito jos kada mene decidirano navodis


Tebe sam naveo samo kao zbunjenu, i pitao te šta je ideja svakodnevnog intoniranja himne deci ako nije indoktrinacija.
Zabava, zajebancija, sprdnja, šta?

A dokaz za to da postoje oni koji tvrde da su nenormalni svi koji ne misle kao oni je u Srkijevom komentaru.
Razumela?
Zadovoljna?
alselone alselone 21:23 16.08.2018

Re: Zavisi

šta je ideja svakodnevnog intoniranja himne deci ako nije indoktrinacija.


Da te pitam nesto - sta bi radje jeo za uzinu, gomboce sa sljivama ili sos od avokada?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:27 16.08.2018

Re: Zavisi

Da te pitam nesto - sta bi radje jeo za uzinu, gomboce sa sljivama ili sos od avokada?


Šta su gomboce?


edit
Izguglao, knedle :)
Njih.
alselone alselone 21:28 16.08.2018

Re: Zavisi

Šta su gomboce?


Ne obracaj mi se vise. :)
alselone alselone 21:31 16.08.2018

Re: Zavisi

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:31 16.08.2018

Re: Zavisi

alselone
Šta su gomboce?


Ne obracaj mi se vise. :)


Pa evo, brzo učim, važi li se to? :)
Stvarno prvi put čujem za taj izraz.
Jak sam ti ja kulinar, očigledno :)
alselone alselone 21:34 16.08.2018

Re: Zavisi

Pa evo, brzo učim, važi li se to? :)


Prihvatam. :)

Vi Srbijanci morate malo da prosirite vidike. Ako sam ja isao u Tarabica kucu u Kremnima, mozes i ti da znas sta je to gomboc. :)
predatortz predatortz 21:39 16.08.2018

Re: Zavisi

alselone
Šta su gomboce?


Ne obracaj mi se vise. :)


Je l' neko mesište?
Nije!
Zajebi radnju!
angie01 angie01 21:39 16.08.2018

Re: Zavisi

Tebe sam naveo samo kao zbunjenu, i pitao te šta je ideja svakodnevnog intoniranja himne deci ako nije indoktrinacija.


ja lepo objasnila jos u prvom komentaru, a tebi ako to ne dopire- sta cu ja.


A dokaz za to da postoje oni koji tvrde da su nenormalni svi koji ne misle kao oni je u Srkijevom komentaru.


evo, procitala sve Srkijeve komentare i ne vidim nigde to sto kazes,...niti kapiram ko su oni, ni sta tvrde,....a vidim da si se ubacio sa gotovom pricom o Kanadi i Srbiji,...

...da ne trolujem vise,...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:40 16.08.2018

Re: Zavisi

alselone
Pa evo, brzo učim, važi li se to? :)


Prihvatam. :)

Vi Srbijanci morate malo da prosirite vidike. Ako sam ja isao u Tarabica kucu u Kremnima, mozes i ti da znas sta je to gomboc. :)



Jesam, em sam odmah izguglao, em sam na linku pročitao i ponekad se u Vojvodini taj naziv koristi za “knedlu”
Odgovorni smo mi gedžovani :)

Ali ni knedla mi ne zvuči baš srpski, kako li se to zove na ćirilici?
alselone alselone 21:41 16.08.2018

Re: Zavisi

kako li se to zove na ćirilici?

Гомбоц.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana