SAN

nsarski RSS / 21.08.2008. u 00:20

 

32746283_e48333914d.jpg

Eksperiment u blogovanju

 

NAPOMENA 

Tekst koji dole sledi je prevod jednog prilicno bizarnog monologa koji nisam ja pisao. Sam po sebi, monolog je pisan (pisao ga je Eric Bogosian) da provocira, i kao takav je predstavljan publici. Moja prva ideja je bila da postavim tekst bez ikakvih objasnjenja kao sto je ovo. Medjutim, sudeci, po reakcijama, tekst je izazvao prilicnu zabunu i nedoumice kod ljudi pa sam, teska srca, dosao na ideju da ga povucem. Jednostavno, nije mu mesto ovde, a proizveo je kontra-efekat. Ili, kako rece Vucko, "cemu ovo sluzi, a jos ni ne radi?" Nicemu, ocevidno. Ako neko ima bolji predlog, bice mi drago da ga cujem.

Izvinjavam se jos jednom na uznemiravanju.

 

 

 

Moram da vam ispričam ovaj san koji sam noćas sanjao. Jebem ja tako moju babu. To je samo san. OK? I, tako jebem ja babu, i to pošteno, ona vrišti, stavila mi nožne palčeve u uši. I odjednom pogledam gore, a tu se pojavio Clarence Thomas, u celoj onoj odori sudije Vrhovnog Suda i sve, gleda me i pije Coca-Colu iz konzerve. Jedino što mu se ukrutio i probija kroz nabore na odori pravo njemu u lice. I on kaže: ''Ne možeš to da radiš!'' A ja mislim: ''Zar ti ne bi trebao da si u naprimer Vašingtonu, da poguraš u započinjanju Četvrtog Rajha ili tako nekako? Mislim, ja ću da radim šta mi se radi, to je moja privatna stvar." Ali ništa od ovoga ne mogu da kažem jer, sećate se kako je to u snovima, nekada ne možeš da govoriš? Pa, ni ja nisam mogao da govorim, a nisam mogao jer mi je njegova kita u ustima, tako da samo ....vah-vah-vah-vah...Shvatate? I pogledam dole, i sada više ne jebem babu nego je to sada Madonna. U tom kao gumenom odelu sa kopčama i šnalama i malim rupicama svugde. I, znate, pomislim: ‘'Kul". U svako doba dana ću da uzmem Madonnu umesto babe. Ali sada se vrata naglo otvaraju i pojavi se Jesse Helms. Ali on na sebi nosi noćni ogrtač Viktorije Sikrit boje lavande i napravljenim prorezom kod bradavica i prstenom u bradavicama i to, i još na sebi ima nacističke čizme do kolena. Shvatate? I ja se mislim kako ovaj čovek nikada nije imao ni zrno ukusa; mislim, ogrtač boje lavande sa čizmama. I ima kameru i skače gore-dole i viče: ‘'Sad sam te uhvatio! Sad sam te uhvatio, ti sekularni humanisto!'' U tom trenutku vrata se opet naglo otvaraju i ovog puta su to Džorž Vašington i Abraham Linkoln, koji su obojica bili prilično visoki ljudi, ali sada izgledaju mnogo viši jer su obojica goli i imaju neverovatno velika steroidna i mišićava tela, namazani uljem, i obojica imaju ogromnu erekciju, i počinju da jebu Jesse-a i Clarance-a bez vazelina ili losiona, ništa, čak ni pljuvačka. Ipak, stavili su kondome. I onda, ne znam, sve više ljudi počinje da ulazi u sobu: Leona Helmsley i Kurt Valdhajm, i Riki Šreder, i Riki Nelson i Kim Bejsinger i Hejli Mils i Arti, onaj pas što ga je pregazio školski autobus kad mi je bilo deset godina, i ne znam, milion ljudi. Sali Fild i Oliver Stoun. Malkolm X. I sve više i više ljudi ulazi sve dok cela soba ne počne da se trese od žestokog seksa koji se dogadja i onda svi imamo gigantski simultani orgazam i tada se probudim.

I ja sam u krevetu obliven hladnim znojem i mislim "O, ne, ja sam homo." I počinjem da paničim! I kažem, ‘'Nemam predrasude i ništa, ali ja neću da budem homoseksualac! Ja...uh moj način života to ne bi izdržao. Ja sam ... ja sam suviše zauzet. Nemam ja vremena za sve te gej parade! ‘

 

E.B.

 

 



Komentari (203)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 03:49 21.08.2008

Re: maske su pale :)

Nadam se da nisam zakomplikovao.

Ma, ne, sve je jasno.
Kad promenis notaciju, ili referentni sistem kako kazes, stvari se ne menjaju, samo se menja ugao gledanja.
Ovaj tekst Bogosijana sadrzi samo dve recenice. Prvu, u kojoj opisuje neku sokantnu gej scenu. I drugu, u kojoj kaze - "ma nemam ja vremena za to". To je ceo monolog.
Ceo tekst je smisljen da sokira, u tome je poenta. I razresenje "ma, ne!" tipa. To ima Kafka, to ima Krleza, to imaju mnogi klasici. Sta je lose u ovome?
Ja sam, priznajem, napravio gresku sto nisam napisao duzi uvod, sa recima - "postovani, ovo je prevod jednog monologa nekog tipa o kome mozda nesto znate. Meni se monolog svidja iz raznih razloga, pa sam mislio da bi vam bilo zanimljivo da ga i vi procitate".
palilula92 palilula92 03:50 21.08.2008

Re: maske su pale :)

Profesore,

Mene mozes onda slobodno da klasifikujes u kategoriju povrsnih jer sam previdela pod-naslov. Mada priznajem, nisam imala zivaca da procitam ceo san, preskakala sam.
nsarski nsarski 03:51 21.08.2008

Re: maske su pale :)

Makar procitaj moj komentar odmah iznad, mozda ce biti od neke koristi.
Izvini zbog zabune, jos jednom.
NNN NNN 03:54 21.08.2008

Re: maske su pale :)

Ja sam, priznajem, napravio gresku sto nisam napisao duzi uvod, sa recima - "postovani, ovo je prevod jednog monologa nekog tipa o kome mozda nesto znate. Meni se monolog svidja iz raznih razloga, pa sam mislio da bi vam bilo zanimljivo da ga i vi procitate".

NIKAKO!
Ovako je reakcija slikovitija.
Lično sam uživao u eksperimentu na sebi ( nadam se i ostali blogeri ), onda to ne bi bila "skrivena kamera".

nsarski nsarski 03:58 21.08.2008

Re: maske su pale :)

"skrivena kamera".

Haaahaha, odlicna komparacija!
Skrivena kamera, to je to.
palilula92 palilula92 03:58 21.08.2008

Re: maske su pale :)

Procitala sam, nemoj da se izvinjavas.
Milena Mitic Milena Mitic 06:56 21.08.2008

Re: maske su pale :)

nsarski

Ja sam, priznajem, napravio gresku sto nisam napisao duzi uvod, sa recima -

ja mislim da niste. ovako su se, mislim, mnogi iznenadili kolika im je moc vizualizacije :))))

kada mozemo ocekivati tekst o kljunarevom genomu? :)
vladimir petrovic vladimir petrovic 07:39 21.08.2008

Re: maske su pale :)

Nsarski
Draga palilula92,
na samom pocetku pise da je ovo eksperiment. Mozda je trebalo da napisem "pazite svi vi koji ovde ulazite", ili nesto tako. Nazalost nisam.
Ovaj blog je cut/paste necijeg drugog teksta, to je sve.


Ne valja mnogo se pravdati. Ko nije shvatio, nece ni shvatiti.
Healer Healer 13:05 23.08.2008

Re: maske su pale :)


FENOMENALNO!!! )) wet, wet, wet .... jedva cekam vece, pa na spavanje sa sve Kafkom kraj uzglavlja - to jos nisam probao
A mozda mi u experimentu pomogne A. Kami? Dovoljno je "psiholoski" da mi isprovocira nicim izazvane lucidne LSD snove
jd_di jd_di 00:18 24.08.2008

Re: maske su pale :)

hermenautika....zapravo ovoliko komentara smori coveka da i on postavi svoj...
strog_ali_pravedan strog_ali_pravedan 04:46 21.08.2008

Pravilo

Pametnim ljudima i kad lupe glupost drugi u toj gluposti traze nesto pametno.
Prostacima i kad kazu nesto pametno niko ili malo ko veruje.

Dovoljno je procitati po prvu recenicu ovog i "onoog" drugog posta, pogledati ko su autori i onda ih nije tesko smestiti u jednu od dve gore navedene kategorije.

Svaka cast profesore .
Ako nista drugo upoznadoh Eric-a i kao pisca a ne samo kao glumca.
nsarski nsarski 04:52 21.08.2008

Re: Pravilo

Svaka cast profesore .
Ako nista drugo upoznadoh Eric-a i kao pisca a ne samo kao glumca.

Hvala na lepim recima. Jos uvek nisam siguran da je ovo bilo dobro. Mislim, taj tekst postoji, EB ga izgovara pred raznom publikom, stvar je totalno prosta.
Ali, opet, mozda nije dobro vreme da se tekst postavi ovde.
Jednom je Rasel rekao: "Covekov impuls da kaze istinu treba podjednako skrupulozno da se odmerava koliko i njegov impuls da kaze laz".
Nemam pojma, stvar procene.
strog_ali_pravedan strog_ali_pravedan 05:18 21.08.2008

Re: Pravilo

Meni je samo drago da mi se pravilo potvrdilo jos jednom.
bindu bindu 06:15 21.08.2008

Re: Pravilo

Jednom je Rasel rekao: "Covekov impuls da kaze istinu treba podjednako skrupulozno da se odmerava koliko i njegov impuls da kaze laz".



Conversely, Thomas was operating in an arena where gender meant everything, she said. "The whole structure of power in the city of Washington seems to center around powerful men making these decisions and using sex as one of the perks of becoming powerful."

Thomas "became this sort of race person and we ignored his gender, and I became this gender person and they ignored my race," she said. "The real problem is that the way that power is given out in our society pits us against each other." Race, gender and class are all used to keep power away from people, she said. "What we really need to be understanding is that all of these things matter and they all stem from the fact that certain people live with power and authority and they want to maintain it."

to kaze anita hill;


tako da uzimajuci u obzir sve to ......ja licno ne znam za koga je je to dobro......verovatno za neke tvoje buduce
planove....ko zna mozes jednog dana ko e.b. da budes na tv.
pozzz
b.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 07:58 21.08.2008

A, prodaja kuce kako ide ?

Izgleda mi kao da Vi tu Vasu kucu jos niste prodali ?
nsarski nsarski 10:19 21.08.2008

Re: A, prodaja kuce kako ide ?

Izgleda mi kao da Vi tu Vasu kucu jos niste prodali ?

Ne ide nikako. Sada sam i prestao da je prodajem dok se trziste malo ne sredi.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 09:29 21.08.2008

San


Na prošlom RH postu neko ti je u komentaru napisao kako je sanjao „mega kupu“ sačinjenu od prostih brojeva na što ti odgovaraš kako si sanjao da si operator u Hilbertovom prostoru pa se probudio u normalnom kao kisela voda u flaši i samo to usputno pominjanje snova koje - koliko bar ja pratim karte – ovde i nije tako često, navelo me je na razmišljanje kako je to možda dobra ideja za jedan post, da neko napiše jedan ili više nekih otkačenih snova itd. i maločas ugledah naslov SAN. Pomislio sam – evo ga, operator u Hilbertovom prostoru! Kad ono... eksperiment u blogovanju, i to Bogosijan.

U svakom slucaju interesantne reakcije...
nsarski nsarski 10:20 21.08.2008

Re: San

eksperiment u blogovanju, i to Bogosijan.

Haha, svi su izgledi da je ovo ispao prilicno los eksperiment...To je iznenadjujuci ishod, ali tako je.
Kazezoze Kazezoze 11:12 21.08.2008

neobichan san iliti nocna mora;-)

sva ta nagomilana negativna energija koja se projektuje u snu je ustvari pravi odraz nashe seksualne frustracije kojom smo opsednuti.
mi smo chesto zaokupljeni seksom kao sa nekim veoma uzvishenim dozhivljajem. mashtamo o njemu, masturbiramo, idealizujemo seksualni dozhivljaj i uzdizhemo ga. ja imam obichaj da kazhem razmishljamo seksualnim organom (da se politichki korektno izrazim))... medjutim taj chitav seksualni naboj je ustvari posledica automatizma (mehanichnosti) nasheg intelekta. sve o chemu mi mashtamo je ono shto smo vec videli na tv-u ili smo prochitali u knjigama ili chasopisima. civilizacijski trendovi nam govori da su te stvari sasvim normalne, chak i pozheljne, a u stvari samo kanalishu negativnu energiju u nama.
pravilan pristup seksu nije po svaku cenu dozhiveti orgazam projektujuci u nashim glavama raznorazne slike iz sveta koji nam uglavnom stizhe preko medija u vidu seksi zhenki ili macho frajera. taj seks je agresivan i sva energija se pretvara u jedan trenutak orgazma. on je destruktivan jer nas zamara. posle toga si umoran i najcheshce zaspesh.
ovakvi snovi iz posta su i produkt nepravilnog pristupa seksu.
pravilan pristup seksu je uroniti u seks bez oslobadjanja energije, odnosno biti opushten i sa vrlo malo pokreta uzhivati jedno u drugom. kada osetite da bi se erakcija mogla izgubiti potrebno je samo malim pokretom povecati uzbudjenje i tako ejakulaciju mozhete produzhiti. sve nalikuje (a najcheshce to i jeste) na meditaciju i sam seksualni chin se pretvori u najlepshi dozhivljaj bez nepotrebnih projekcija u glavi.
znachi samo polako i opushteno i nece biti nocnih mora;-)
Srboskeptik Srboskeptik 11:13 21.08.2008

De gustibus...

I, tako jebem ja babu, i to pošteno, ona vrišti, stavila mi nožne palčeve u uši.


Nema loših eksperimenata ni nepotrebnih blogova. Iz svakoga se nauči nešto novo ( barem za mene). Ovo sa nožnim palčevima je moglo ispasti i bolje da je to odradila Kim Basinger umesto babe.
bindu bindu 12:17 21.08.2008

bajka za velike m......

bolje da je to odradila Kim Basinger umesto babe.


u stvari dalje u snu....
kim je baba
i ..
jos ..
strasna vestica
i jos
demon-ka koja pije krvi
ali to niko ne zna,
i....
sa kojom "moras" da imas sex
da bi iz pakla otiso
u..
limbo
u..
kome si vec bio
i.... to
nebrojano puta ....
.uglavnom
cilj je ...
-limbo.
al'...
onda zezne te....opet neka baba
i jos
-demonka (zvana madona)
i.... to
takodje nesto u vezi sa sexom.....
i... to, explicitnom.....
nije za usi normalnog sveta....
ono....... kama-sutra, mala- deca
ima jos
i
ti padnes nazad u....p....i....m
i
tako radnja se uglavnm desava
u.....tom
dvo- dimenzialnom kruguuu....
izmedju t...
i...
b...
koja se stalno menja
ko noc i
dan,
.....
nema trece....
i tako to....ima jos al' nije bitno.


p.s.odlomak iz price dvolicni krug samsare.....iz knjige bajka za velike m.......nepoznatog autora.
nsarski nsarski 12:22 21.08.2008

Re: bajka za velike m......

Auh, ovo vec postaje suvise komplikovano za jedan san. Mozda u nastavcima?:))
bindu bindu 12:49 21.08.2008

Re: bajka za velike m......

nsarski
Auh, ovo vec postaje suvise komplikovano za jedan san. Mozda u nastavcima?:))



sta ti stvarno hoces?

cega si gladan ...zedan...
snova...
jel' to...to
ili
nesto
stvarno
u
zivotu te muci....
ajde kazi teti...
-bozo......!
-zaboravih da se smejem...


iz zbirke poezije...sta ti stvarno hoces?

p.s.u nastavcima je o babama i zabama ako te bas zanima
lavinia_amaldi lavinia_amaldi 11:39 21.08.2008

I tako

eksperiment je svakako uspeo :)
licno (ajd da doprinesem uspehu istog) ne vidim ni jednu nesto skandaloznu rec u goreblogovanom tekstu :))
priznajem da sam ga procitala jos jutros, pre objavljenog disclaimer-a, i nasla ga duhovitim.
interesantno je da se pisac sve vreme obraca publici tj citaocu persirajuci mu, pritom pisuci profanim jezikom o necemu sto je (izgleda proizilazi i iz ovog eksperimenta?) za mnoge jos uvek tabu tema :)

pozdrav
nsarski nsarski 11:45 21.08.2008

Re: I tako

interesantno je da se pisac sve vreme obraca publici tj citaocu persirajuci mu,

Da, Bogosian ima prepoznatljiv stil. Inace, on je doziveo veliki uspeh sa svojim nastupima sirom USA. Pisao je i drame sa strane, i scenarija, a sada je vec postao istinska zvezda od kada je u TV seriji.
Od njegove drame "Talk Radio" napravljen je uspesan film - rezirao Oliver Stoun. Tu su se njih dvojica dobro nasli kao ostri kriticari stereotipova.
JJ Beba JJ Beba 12:29 21.08.2008

Re: I tako

šta ovde ne vlaja?
nsarski nsarski 12:31 21.08.2008

Re: I tako

šta ovde ne vlaja?

Dobro pitanje:))
Ipak, tekst kod nekih izaziva zgranutost...
JJ Beba JJ Beba 12:37 21.08.2008

Re: I tako

Ipak, tekst kod nekih izaziva zgranutost...

aaaa to.....
sve se javlja među ljudima
:)
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 11:48 22.08.2008

Re: I tako

nsarski
šta ovde ne vlaja?

Dobro pitanje:))
Ipak, tekst kod nekih izaziva zgranutost...


Ne izaziva tekst zgranutost jer nas vise nista ne moze zgranuti posto nas je zgranjavalo godinama, meni smeta tendenciozno postavljanje teksta-tekstova (Strongman) kao protiv-tekst /ovi Quirinom. I bas zbog toga cu uvek biti na strani svih onih koji su u Srbiji, ili u svetu ugrozeni od strane vecine. Mene vecina strasno plasi i zabrinjava.
angie01 angie01 13:12 22.08.2008

Re: I tako

bas zbog toga cu uvek biti na strani svih onih koji su u Srbiji, ili u svetu ugrozeni od strane vecine.



!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

da, bash ste se hrabro okupili i organizovali protiv najvecg neprijatelja ovde- vidi koja frka, pa josh serijal,
pa uzajamno tapshanje, pohvale,...ne znam ja sam uvek mislila da je duznost intelektualaca da imaju kritchki stav prea ovakvim stvarima,....a btw sharski, nisam primetila da ti je tako zasmetao dr Daba, pa da se u tom smislu organizujesh- s obzirom na njegov, ipak konkretan uchinak u odnosu na provokativne tekstove.
tyson tyson 21:57 23.08.2008

Re: I tako

angie01
a btw sharski, nisam primetila da ti je tako zasmetao dr Daba, pa da se u tom smislu organizujesh- s obzirom na njegov, ipak konkretan uchinak u odnosu na provokativne tekstove.

Ne zaboravi i Srebrenicu da pomeneš, Daba nije dovoljan.
angie01 angie01 23:15 23.08.2008

Re: I tako

Ne zaboravi i Srebrenicu da pomeneš,



pa evo ti si i josh dobio dve preporuke za to, mada ne znam kako cesh sada to da prebolish.
Strongman Strongman 02:47 24.08.2008

Re: I tako

pa evo ti si i josh dobio dve preporuke za to, mada ne znam kako cesh sada to da prebolish.


Sta fali kuvanju... onako iz zadovoljstva
bindu bindu 07:25 24.08.2008

Re: I tako

ja sam uvek mislila da je duznost intelektualaca


hahaha evo poceh da se smejem!
angie01 angie01 17:25 24.08.2008

Re: I tako

Sta fali kuvanju... onako iz zadovoljstva



shta je tu loshe?...Ti ne jedesh kuvano, jel tebi niko ne kuva?

koliko ja znam- dobro kuvanje se svuda veoma ceni, a i kave to veze ima sa ovim o chemu prichamo?

I cannot tell you what to do
To help you free your mind
All of you don't call on others
We don't have much time
My hope and faith in humankind
Is fading more and more
Cold behaviour, empty eyes
It seems we're all at war

ili josh bolje,



virgo intelecta virgo intelecta 13:12 21.08.2008

Bash ti...

... je dooobrooo ovo drmusanje steeotipa ovima na korak od sna. Nama 'vamo dole tek pocela noc, ove zemske Jamajchanke:) trchu ko viJori, al' ja vishe volem tvoj vecerasnji ogled. I 'odo do polica posle da nesto vec isceprkam . Spavala cela dva sata po danu, jel'te jer su resili da nam malko osvjeze ordinacije na Kliniku, pa smo nekol'ko dana OFF:))))) JUUUUPIIII! Tako da sam prostrla dupli tepih svuda po kuci jer citam svasta i po nekoliko odjedama.

Nego, briga nas cim nadjes stogod ovako shokantno(khm! za cistunce) pushcaj o'ma! Deal?

Ako ti je mrsko a ti nastavi sa matematikom. Ionako pojma nemam, al' bash uzivam da se obrazujem na tim tvojim carshavima:)

P.S. Zamisli tek da je zemsko pisalo ovo isto i da je pocelo sa ..." Jebem se ja tako sa mojim dedom.?! Drolja bi bilo samo deminutiv, cini mi se?!

mariopan mariopan 13:44 21.08.2008

Re: Bash ti...


Evo da ucestvuejm u eksperimentu ))

Ne znam sta ste navalili sa tim seksom.
Ne vidim nista seksualno u ovom tekstu ( da li mi fali nesto?)
Mislim da je ovo zestoka kritika drustva kome nista nije sveto. Ako pozeli da sebi pruzi neko uzivanje moze posegnuti za bilo kojim nacinom, bilo kojim covekom, zenom, detetom Pritom to uzivanje ne mora biti seks, moze biti bilo koje, recimo da neko pozeli da svom detetu kupi milionitu igracku nece prezati da zapocne rat u kome bi druga deca na milione ginula...i u tome ucestvuju svi, otuda sva ona parada sudija , javnih licnosti, zvezda...svi su samo u potrazi za svojim zadovoljstvom makar to nekoga i bolelo, makar bilo i protiv njegove volje (ne zeli da bude gej ali ucestvuje u svemu).......i ne znam zasto me taj tekst, negde na pola, kada se razvila radnja podsetio na nasu politicku scenu? Skupstinu?
Eto ja ucestvovala u eksperimentu, ako sam sasvim promasila bar sam ucestvovala.
Pozdrav
nsarski nsarski 13:56 21.08.2008

Re: Bash ti...

Mislim da je ovo zestoka kritika drustva kome nista nije sveto

Da, upravo tako. Kakav promasaj, pobogu?! Pravo u centar.
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:29 21.08.2008

povlachenje?

a shto pobogu govorite o povlachenju teksta? tekst lep skroz.

nemam ni ja vremena za gay parade, ali za chtanje imam.

nishta vi ne povlachite, pa neka kazhe ko shta ima.

marco_de.manccini marco_de.manccini 16:14 21.08.2008

i josh i josh

chini mi se da bi eksperiment bio josh bolji da niste stavljali ni taj eksperimentalni podnaslov niti se potpisali na dnu kao E.B.

pljus tekst, bez napomene, bez izvinjenja, bez otstupaka. tek na kraju se prebrojimo i vidimo rezultate.

mada, ne razumem se ja u ekseprimente (ja ni u srednjoj shkoli nisam ekperimentisao).
Inner Party Inner Party 14:34 21.08.2008

Neeee

NAPOMENA

Tekst koji dole sledi je...



Ova napomena prilicno unistava efekat koji je tekst nocas imao.

A ljudi koji su pratili vase tekstove znaju da ste vec jednom (nedavno) objavili Bogosjanovu pricu (Lek), pa su znali o cemu se radi...

Ipak, ono nocas je bo spektakularan blog-sok!
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:39 21.08.2008

Re: Neeee

Inner Party
Ova napomena prilicno unistava efekat koji je tekst nocas imao.

Ja, takodje, smatram da nije bilo potrebno da naknadno stavljate onu napomenu napred. Postideli ste se?
Ne, mislim da je bilo OK da vas vidimo malo i u drugom svetlu, a ne samo kao prezentatora nekakvih Rimanovih i Poenkareovih teorema. Mozda cete nam jednog dana govoriti o divljoj seksualnoj preferenciji Henrija Milera, why not.

Zapravo, ja vam se, Nsarski, divim sto st napravili iskorak (nisam to ranije primetio) pa ste za trenutak izasli iz sfere uske i tople ucenosti. Pa i vi ste, zaboga, covek od krvi i mesa...
Keep going strong.
nsarski nsarski 19:20 21.08.2008

Cognitive Dissonance

Vladimire, da najzad odgovorim tebi i nekolicini drugih koji su se raspitivali za "svrhu" eksperimenta.
Poenta je postavljena gornjim naslovom - kognitivna disonanca.
To je pojam u psihologiji, a sluzi da opise stanje svesti koje je totalno neodgovarajuce okolnostima u kojima se covek nalazi. Dacu odmah primer koji se cesto navodi. Neki covek danima masta kako ce da iz bara u koji cesto zalazi da pokupi neku zensku, da je odvede u hotel i da sa njom provede uzbudljivu noc. Planira on, razmislja, nada se, i najzad pridje doticnoj dami. Odu oni u hotel, svece, sampanjac, sve sto treba. On uzbudjen. I u odredjenom intimnom trenutku, toliko sanjanom, on ustanovi da njegova dama nije dama, vec musko. Na brzinu se pakuju, izadju iz hotela (motela, stagod), plati racun, i on se totalno razbesni sto mu nisu dali popust od 10% na double occupancy kako se taj hotel reklamirao.
E, ta reakcija je kognitivna disonanca. Ona je totalno neprimerena situaciji. Naime, njemu se desila intimna katastrofa, problem je na sasvim drugom mestu, a on projektuje celu stvar na neku tricariju kao sto je popust od 10%. Ima on mnogo ozbiljniji i veci problem nego sto je desetak dolara ustede. To bi mu, kao, poboljsalo situaciju da je dobio tu sicu?
E, Bogosijan cesto zasniva svoje price na takvom jednom scenariju.
Ako procitas, ili secas se, monologa "Lek" koji sam ranije postavio, na primer, videces slicnu semu. Lekar prepisuje lek koji ce mozda da pomogne, ili bar ne moze da naskodi.. To je kljucna stvar u celom monologu. Medjutim, 95% monologa, i lekarovog fokusa, je na nekim nepozeljnim efektima koje lek moze da proizvede. Osnovno pitanje se uopste ne postavlja. A osnovno pitanje je: da li ima uopste smisla prepisivati taj lek ili ne.To je kljucna stvar. Preko toga se olako prelazi, i onda se posvecuje paznja nekim detaljima koji sa kljucnim pitanjem nemaju nikakve veze. To se zove 800 pound gorilla, na koga ne treba obracati paznju.
Slicno i sa ovim. Covek sanja neki bizaran san, budi se sokiran saznanjem da mozda ima homoseksualne preference. Medjutim, njemu najvise smeta sto nema vremena da se posveti takvom nacinu zivota jer je zauzet. Dakle, on se uopste ne okrece ka centralnom problemu, a to je da li je on zaista homo, kako kaze, ili nije. Ne, njemu je vise problem gde ce da nabavi kostim za paradu i da li ce dobiti 10% popusta, na primer.
E, u tome je eksperiment.
Ljudi cesto budu zavedeni tim clutter-om, tom kakofonijom gluposti, a osnovnu stvar zanemare. Ja sam ocekivao da ce to odmah biti primeceno, da ce komentari ici u tom pravcu. Medjutim, pocetni komentari su isli na zbunjivanje i zgranjavanje pitanjem da li je to moja licna ispovest, i sta sam time hteo da kazem.
Eto kognitivne disonance.
Ti si, na primer, lepo primetio da sam covek "od krvi i mesa" (kao da nismo to svi!), i da moram sebi da dam oduska. Ti zaista mislis da sam zato postavio taj blog?
Kognitivna disonanca - zarazna stvar.
Filip2412 Filip2412 20:58 21.08.2008

Re: Cognitive Dissonance

nsarski profesore bez da se zamaram tumacenjem tvoje "skrivene namere" oko ovog posta recicu samo da si me jos jednom zainteresovao za nesto sto nisam znao...

Potrazicu knjigu Erica Bogosijana jer mi se prica dopada. Po tvojoj preporuci procitao sam Side Effects Woody Allena i svakome preporucujem - stara knjiga moze se naci jeftino.

Koliko god da se ljudi zestoko gloze medjusobno i ponekad vredjaju ovde na blogu ja ipak smatram da je ovaj B92 blog popriste nesvakidasnje pozitivne i zdrave razmene misljenja te samo moze da koristi.

Viva La Difference!
Domazet Domazet 22:41 21.08.2008

Re: Cognitive Dissonance

nsarski
Vladimire, da najzad odgovorim tebi i nekolicini drugih koji su se raspitivali za "svrhu" eksperimenta.
Poenta je postavljena gornjim naslovom - kognitivna disonanca.
To je pojam u psihologiji, a sluzi da opise stanje svesti koje je totalno neodgovarajuce okolnostima u kojima se covek nalazi. Dacu odmah primer koji se cesto navodi. Neki covek danima masta kako ce da iz bara u koji cesto zalazi da pokupi neku zensku, da je odvede u hotel i da sa njom provede uzbudljivu noc. Planira on, razmislja, nada se, i najzad pridje doticnoj dami. Odu oni u hotel, svece, sampanjac, sve sto treba. On uzbudjen. I u odredjenom intimnom trenutku, toliko sanjanom, on ustanovi da njegova dama nije dama, vec musko. Na brzinu se pakuju, izadju iz hotela (motela, stagod), plati racun, i on se totalno razbesni sto mu nisu dali popust od 10% na double occupancy kako se taj hotel reklamirao.
E, ta reakcija je kognitivna disonanca. Ona je totalno neprimerena situaciji. Naime, njemu se desila intimna katastrofa, problem je na sasvim drugom mestu, a on projektuje celu stvar na neku tricariju kao sto je popust od 10%. Ima on mnogo ozbiljniji i veci problem nego sto je desetak dolara ustede. To bi mu, kao, poboljsalo situaciju da je dobio tu sicu?
E, Bogosijan cesto zasniva svoje price na takvom jednom scenariju.
Ako procitas, ili secas se, monologa "Lek" koji sam ranije postavio, na primer, videces slicnu semu. Lekar prepisuje lek koji ce mozda da pomogne, ili bar ne moze da naskodi.. To je kljucna stvar u celom monologu. Medjutim, 95% monologa, i lekarovog fokusa, je na nekim nepozeljnim efektima koje lek moze da proizvede. Osnovno pitanje se uopste ne postavlja. A osnovno pitanje je: da li ima uopste smisla prepisivati taj lek ili ne.To je kljucna stvar. Preko toga se olako prelazi, i onda se posvecuje paznja nekim detaljima koji sa kljucnim pitanjem nemaju nikakve veze. To se zove 800 pound gorilla, na koga ne treba obracati paznju.
Slicno i sa ovim. Covek sanja neki bizaran san, budi se sokiran saznanjem da mozda ima homoseksualne preference. Medjutim, njemu najvise smeta sto nema vremena da se posveti takvom nacinu zivota jer je zauzet. Dakle, on se uopste ne okrece ka centralnom problemu, a to je da li je on zaista homo, kako kaze, ili nije. Ne, njemu je vise problem gde ce da nabavi kostim za paradu i da li ce dobiti 10% popusta, na primer.
E, u tome je eksperiment.
Ljudi cesto budu zavedeni tim clutter-om, tom kakofonijom gluposti, a osnovnu stvar zanemare. Ja sam ocekivao da ce to odmah biti primeceno, da ce komentari ici u tom pravcu. Medjutim, pocetni komentari su isli na zbunjivanje i zgranjavanje pitanjem da li je to moja licna ispovest, i sta sam time hteo da kazem.
Eto kognitivne disonance.
Ti si, na primer, lepo primetio da sam covek "od krvi i mesa" (kao da nismo to svi!), i da moram sebi da dam oduska. Ti zaista mislis da sam zato postavio taj blog?
Kognitivna disonanca - zarazna stvar.

Ja kada bih verovao da je ovo gore stvarni motiv pokretanja threada, ja bih rekao 'Kakav BS!' Medjutim , kao sto sam vec napisao, ne verujem...
nsarski nsarski 22:48 21.08.2008

Re: Cognitive Dissonance

Koliko god da se ljudi zestoko gloze medjusobno i ponekad vredjaju ovde na blogu ja ipak smatram da je ovaj B92 blog popriste nesvakidasnje pozitivne i zdrave razmene misljenja te samo moze da koristi.

Meni svakako koristi. Mnogo stvari ucim stalno.:)
Taj efekat kognitivne disonance nam cesto smeta da vidimo sustinu stvari, vec gledamo u nesto sasvim drugo pod uticajem nasih predubedjenja.
Tema o homoseksualcima je nabijena predubedjenjima, i zato sam je stavio. Cak ima tumacenja da je biblijska prica o Adamu i Evi primer C.D. Naime, Eva je bila zgranuta (outraged, kako kaze Milton) cinjenicom da zmija govori, i uopste nije obracala paznju na sadrzaj njenog govora. A sadrzaj je bio ponuda da se jede voce zabranjenog drveta, sto je bilo eksplicitno zabranjeno. Eva, opcinjena ovim dogadjajem pristaje na nesto, na sta inace ne bi. (Biblija kaze: "zmija je bila lukava".
Slicno vazi za Odiseja i sirene, slcno vazi u mnogim drugim zivotnim situacijama. Ljudi cesto pokucaju na sva moguca pogresna vrata umesto da prodju kroz ona koja su direktno pred njima otvorena.
nsarski nsarski 22:51 21.08.2008

Re: Cognitive Dissonance

Ja kada bih verovao da je ovo gore stvarni motiv pokretanja threada, ja bih rekao 'Kakav BS!' Medjutim , kao sto sam vec napisao, ne verujem...

Pa, sada, mozda ima u svemu ovome nesto sto ja ne vidim:)))
Strongman Strongman 23:20 21.08.2008

Re: Cognitive Dissonance

nsarski
Ja kada bih verovao da je ovo gore stvarni motiv pokretanja threada, ja bih rekao 'Kakav BS!' Medjutim , kao sto sam vec napisao, ne verujem...

Pa, sada, mozda ima u svemu ovome nesto sto ja ne vidim:)))


Profesore sve je jasno da jasnije ne moze biti. Organizovao si virtualni sneg u sred leta. Dakle sneg je prekrio sve. I to je sve sto si uradio.

Sada gledamo tragove. Neko ni tu ne vidi nista, a ko je pametan sve mu je jasno na osnovu tragova.
nsarski nsarski 23:41 21.08.2008

Re: Cognitive Dissonance

sve je jasno da jasnije ne moze biti. Organizovao si virtualni sneg u sred leta. Dakle sneg je prekrio sve. I to je sve sto si uradio.

Pa, uz malu pomoc blogera Strongy-ja:)
Strongman Strongman 23:46 21.08.2008

Re: Cognitive Dissonance

Pa, uz malu pomoc blogera Strongy-ja:)



Cemu sluze drugari, pogotovo kad imas tako lepo snezni poljance



Omogucavamo zabavu na snegu. Neki ce da se naskujaju, neki ce da natrljaju nos nekima a neki ce sami da se nasankaju... U sred leta

Nego cini mi se da je moguca lavina. Sta ti mislis? Ce da nahebu ovi sa sankama.
Strongman Strongman 23:51 21.08.2008

Re: Cognitive Dissonance

A evo i malo muzike:

Domazet Domazet 00:07 22.08.2008

:))))))

nsarski
Ja kada bih verovao da je ovo gore stvarni motiv pokretanja threada, ja bih rekao 'Kakav BS!' Medjutim , kao sto sam vec napisao, ne verujem...

Pa, sada, mozda ima u svemu ovome nesto sto ja ne vidim:)))

Moze biti. Bojim se da necemo nikada saznati...
Filip2412 Filip2412 21:38 22.08.2008

Re: Cognitive Dissonance

Cognitive Dissonance je cesto posledica zaljubljenosti :)

znas kad ti drug kaze.... jao sto je pametna, pa dobra pa inteligentne zakljucke donosi pa kako je duhovita...
a ti kad upoznas tu njegovu gospodjicu ono super izgleda zenska a sve ostalo average nista specijalno
virgo intelecta virgo intelecta 14:54 21.08.2008

Profesore

nemoj slucajno sada da si povukao teks'! Vidim da smo naoshtrili sto jezike, sto koplja/''koplja", sto tastature. Moraju da prodju ti prvi impulsi cudjenja, a svi lepo znamo da su profe, k'o pribogu i lekari/ke svi odreda lujke. Pa da lelujamo bash ionako je vreme! Prolece stize, makar nama dole u Aboridzinskoj prciji:) ako ni zbog cega drugog.
nsarski nsarski 16:24 21.08.2008

Re: Profesore

nemoj slucajno sada da si povukao teks'!

Necu, mislim da cu ga ostaviti ovakvog kakav je. Povlacenje teksta sa bloga obicno radja mnoge spekulacije (da ne kazem teorije zavere), a to bi tek onda iskomplikovalo stvar. Ovako, neka stoji ovo malo blogovsko nedonosce*, nek' se bori samo za sebe:)

*(Dylan Thomas je govorio za svoje pesme da su mali knjizevni bogalji koje on pusti u svet.)
angie01 angie01 19:53 21.08.2008

Re: Profesore

Ovako, neka stoji ovo malo blogovsko nedonosce*, nek' se bori samo za sebe:)



pa chekaj profesore- nemoj sad da se poluodrichesh svog cheda, pa zar nisi rekao da je eksperiment- bolje reci podrshka onom drugom blogu,...pa poshto si dobio uzorak uchesnika i odgovore- ti sad probaj da dobijesh rezultat i koju specifichnu tezinu nosi. Ne verujem da ce ti se bash dopasti!
nsarski nsarski 19:54 21.08.2008

Re: Profesore

pa chekaj profesore- nemoj sad da se poluodrichesh svog cheda, pa zar nisi rekao da je eksperiment- bolje reci podrshka onom drugom blogu,...pa poshto si dobio uzorak uchesnika i odgovore- ti sad probaj da dobijesh rezultat i koju specifichnu tezinu nosi. Ne verujem da ce ti se bash dopasti!

NG, gore sam napisao celu odgonetku:)))
Key words: cognitive dissonance.
angie01 angie01 20:07 21.08.2008

Re: Profesore

gore sam napisao celu odgonetku:)))


m daaaa,...a zar nije, kada vec "eksperimentishesh'- odgonetka rezultat, a ne to shta bi 'teo, ako cemo u tom pravcu,

a u stvari,

mislim razumela sam ja shta si 'teo, a i ti mene shta sam rekla.
mariopan mariopan 22:12 21.08.2008

Re: Profesore

nsarski
pa chekaj profesore- nemoj sad da se poluodrichesh svog cheda, pa zar nisi rekao da je eksperiment- bolje reci podrshka onom drugom blogu,...pa poshto si dobio uzorak uchesnika i odgovore- ti sad probaj da dobijesh rezultat i koju specifichnu tezinu nosi. Ne verujem da ce ti se bash dopasti!

NG, gore sam napisao celu odgonetku:)))
Key words: cognitive dissonance.

Dobro, ja sam i to procitala a sad nam podeli ocene, da znamo ko je polozio ispit a ko je pao )))))))))))))) Izgleda da niko nije polozio?
Sve ovo je dobro znati, Hvala Profesore. ;-)))
Domazet Domazet 15:25 21.08.2008

Sta mislim da mi je jasno a

sta mi nije jasno...

Mislim da mi je jasno da je tekst dosao kao odgovor na Strongmanov odgovor na Querijin tekst. A nije mi jasna namera(u nameri), tj. nije mi jasno da li je Nsarski hteo da kaze da je i Bogosijanov tekst usiljena i dozlaboga neinventivna litanija 'provokativnih' termina kurac, (drustveni) autoritet, muda, (drustveni) autoritet, jebanje (u),dupe, (drustveni) autoritet ili je hteo da kaze da je i Queerijino pisanje provokativna umetnost/umetnost provokacije. Sta god da je hteo od ta dva pogresio je. A zasto je pogresio bice vam jasno ako pokusate da vizuelizujete Queerijin tekst.

E da, nadam se da me Strog_ali_Pravedan nece bas prestrogo ocepiti za copyright breach...
a.z_dj a.z_dj 15:34 21.08.2008

eksperiment

Samo,kad bi nam još rekao na šta se odnosi tvoj eksperiment! Da li na tvoje umeće prevođenja? Da li o tvom umeću snevanja? U snu san, ili budan san?
NNN NNN 17:02 21.08.2008

Kraj godišnjih odmora

Sinoć je bio vartomet na VIP blogu ( što reče neko, nikad više neću pre spavanja da samo bacim pogled na blog ), tako da se dojma da je došao kraj godišnjih odmora na VIP blogu.
P.S. a i imao sam sreće da učestvujem u eksperimentu ( pre napomene ).
malaramona malaramona 18:56 21.08.2008

sramota!!!

Mislim da se ovakvim tekstovima, koje već duže vreme postuje N92 čini veoma loša usluga heteroseksualnoj populaciji i njenoj pravednoj borbi za opštedruštveno priznanje i poznanje. Nekoliko mojih gey prijatelja mi je jasno reklo da bi heteroseksualce lakše prihvatili da nema ovakvih tekstova N92!!!
jack_bauer jack_bauer 19:09 21.08.2008

krkobabic...

mozda krkobabic nije prava asocijacija posto on to radi tudjim babama a ne svojoj :) pridruzujem se komentatorima koji misle da nije trebalo da posebno objasnjavas da tekst nije tvoj, provalili bi mi pre ili kasnije.
jasnaz jasnaz 20:51 21.08.2008

Ne, ne

niste me razumeli:
može i bez tufni, ali,
šta će na to reći

fotografija!?




Черевићан Черевићан 20:55 21.08.2008

практићар

зашто незнам мене снови неће
тек ероцки . . . они су ми табу
мисим оно, где ми лујка пуши
акамоли како . . . . тртим бабу

грешка нека у мени се снашла
па немогу . . . ко нормалан свет
кад прилегнем бог ерос наиђе
те с пегазом . . .појашим у лет


акатамо где сам секс слутио
нема ничег . . . .иние ми право
па кад оћу да усним кркобуш
то одрадим . . .ондак одзаправо
mariopan mariopan 22:16 21.08.2008

Re: практићар

Pitanje svakom ko zna odgovor.

Zasto se na blogu u istom trenutku pojavilo toliko tekstova na temu homoseksualnih orjentacija? Da nije neki njihov svetac?
Krugolina Borup Krugolina Borup 22:59 21.08.2008

Re: практићар

Pitanje svakom ko zna odgovor.

Zasto se na blogu u istom trenutku pojavilo toliko tekstova na temu homoseksualnih orjentacija? Da nije neki njihov svetac?


Astrološka situacija na nebu takva, šta ćeš.
Ušo Mesec u znak Homos.
nsarski nsarski 23:10 21.08.2008

Re: практићар

Astrološka situacija na nebu takva, šta ćeš.
Ušo Mesec u znak Homos.

Haha, this is the kind of astrology I can believe in!

Kao ono kod Molijera:
"Izvinite doktore, a zasto se meni od ovog leka spava?"
"Zato sto taj lek ima uspavljujuce svojstvo".
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:22 21.08.2008

Re: практићар

kad smo vec kod viceva sa lekarima ( a bogami i kod percepcije stvari i problema) evo jedan

pacijent se zhali lekaru da ga boli gde god se pipne "evo boli me i ovde i ovde i ovde" kazhe on pipajuci se svuda po telu.

a doktor ce na to "vama je prst slomljen"
nsarski nsarski 23:39 21.08.2008

Re: практићар

a doktor ce na to "vama je prst slomljen"

Doktore, polomio sam nogu na dva mesta, sta da radim?
Nemoj da ides vise na ta mesta.
Strongman Strongman 23:49 21.08.2008

Re: практићар

I pogodio bas dva pogresna mesta...
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:54 21.08.2008

opasna mesta

jel' su ta dva opasna mesta ovaj vash blog i onaj stronmanov?
nsarski nsarski 23:56 21.08.2008

Re: практићар

Mr Cher,
uvek je lepo da se druzimo. Kao neko ko je promislio, a u velikoj meri, i prosao kroz razna iskustva, ovo je pacija skola. San i java, noc i dan - tu razlicita pravila vaze.
Kada je san - nista ljudsko nije mi strano.
Kada je java - nista strano nije mi ljudsko.
Pa, sada, to treba pomiriti.
Hvala na poseti (i, da dodam) ono sa posetom Malte nisu samo pusti snovi.
nsarski nsarski 23:58 21.08.2008

Re: opasna mesta

jel' su ta dva opasna mesta ovaj vash blog i onaj stronmanov?

Pa, oni su na neki nacin povezani, ali nisam siguran da bih koristio pridev "opasan".
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:10 22.08.2008

Re: opasna mesta

Ma opasna su. Ljudi polomishe vazhnije stvari od nogu. Inhibicije neke, strahove, predrasude, granice svoje i tudje, prava svoja i tudja,... Mislim kako ko. Neko nikad nishta ne slomi. To zavisi koliko je ko jak (e nemam odgovarajucu sliku, izvinjavam se).
Strongman Strongman 00:14 22.08.2008

Re: opasna mesta

(e nemam odgovarajucu sliku, izvinjavam se).



a.z_dj a.z_dj 11:50 22.08.2008

Re: практићар

Черевићан
зашто незнам мене снови неће
тек ероцки . . . они су ми табу
мисим оно, где ми лујка пуши
акамоли како . . . . тртим бабу

грешка нека у мени се снашла
па немогу . . . ко нормалан свет
кад прилегнем бог ерос наиђе
те с пегазом . . .појашим у лет


акатамо где сам секс слутио
нема ничег . . . .иние ми право
па кад оћу да усним кркобуш
то одрадим . . .ондак одзаправо

Ako su pravopisne greške namerne,ne vidim svrhu, a ako nisu, već su plod neznanja,onda, zašto pišeš?
vishnja92 vishnja92 12:00 22.08.2008

Re: практићар

Ako su pravopisne greške namerne,ne vidim svrhu, a ako nisu, već su plod neznanja,onda, zašto pišeš?

ako je komentar nameran, ne vidim svrhu, a ako nije, vec je plod neznanja, onda - zasto malo nisi citao blog pre nego sto si se registrovao/la?
a.z_dj a.z_dj 12:58 22.08.2008

Re: практићар

vishnja92
Ako su pravopisne greške namerne,ne vidim svrhu, a ako nisu, već su plod neznanja,onda, zašto pišeš?

ako je komentar nameran, ne vidim svrhu, a ako nije, vec je plod neznanja, onda - zasto malo nisi citao blog pre nego sto si se registrovao/la?

Komenter je nameran,pa ti videla/o,ili ne svrhu. E,to je onda tvoj problem!
vishnja92 vishnja92 13:11 22.08.2008

Re: практићар

Komenter je nameran,pa ti videla/o,ili ne svrhu. E,to je onda tvoj problem!

e isto tako i mr. Cher :)
mariopan mariopan 14:24 23.08.2008

Re: практићар

vishnja92
Ako su pravopisne greške namerne,ne vidim svrhu, a ako nisu, već su plod neznanja,onda, zašto pišeš?

ako je komentar nameran, ne vidim svrhu, a ako nije, vec je plod neznanja, onda - zasto malo nisi citao blog pre nego sto si se registrovao/la?

Aha ha ha ha ha ah ah aha )))))))))

ivana23 ivana23 01:24 22.08.2008

Interesantno!


Mnogi su deo ove slike...
nsarski nsarski 01:33 22.08.2008

Re: Interesantno!

ivana23

Mnogi su deo ove slike...

Ooo, evo nama T.F.-a!
Hvala na prilogu - slika govori hiljadu reci.
apach92 apach92 09:33 22.08.2008

sjajno

svaka cast majstore!
Strongman Strongman 09:59 22.08.2008

Re: sjajno

potpis
bindu bindu 07:04 24.08.2008

Re: sjajno

apach92
svaka cast majstore!


a sta je sjajno?
apach92 apach92 08:42 25.08.2008

Re: sjajno

bindu

a sta je sjajno?


uvek volim kad neko istine o `kojima se ne prica` izvikuje javno, sa krovova. Iskrenost cenim najvise na svetu pa makar i bolela.

Takodje, ne mogu da se otrgnem utisku da se Q92, Strongmanov i blog nsarskog povezani na neverovatan nacin.

nsarski je hteo to ili ne dao repliku na oba bloga. A imam utisak i dijagnozu.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 10:39 22.08.2008

Hrabrost je bila i postaviti ga

ali i povuci...Ja ne bih ni prvo ni drugo...ali bih skormno primetio da vise drzim do tvojih (ako smem na ti!) autorskih tekstova, makar i ne bili bliski sa mojim znanjem i umenjem na te teme....ali, opet tvoje je pravo da uredjujes Blog po svome, tako da ne moras da se posipas pepelom...Uradio, uradio....pa eto!
Pozdrav
BKCole
ps> eh kad bi sve bilo po sablonu bilo bi monotono, tako da ako ti znaci nesto podrzavam te i u greskama, ako jesu?
nsarski nsarski 11:30 22.08.2008

Re: Hrabrost je bila i postaviti ga

eh kad bi sve bilo po sablonu bilo bi monotono, tako da ako ti znaci nesto podrzavam te i u greskama, ako jesu?

Pa i ja sam se dvoumio, ali sam na kraju sve ostavio kako je. Da ne pravim vecu zabunu:))
Probudim se malocas (ovde je 5 ujutru) i vidim tolike komentare i preporuke, Bogo moj! Vise nego na "autorskim" tekstovima. Pa pomislih - ovo moje "nedonosce" ima skrivene potencijale. Neka ga, neka mlati rucicama, mozda ce i proplivati:)))
Pozdrav i tebi!
ns
bindu bindu 13:10 22.08.2008

Re: Hrabrost je bila i postaviti ga

nsarski
eh kad bi sve bilo po sablonu bilo bi monotono, tako da ako ti znaci nesto podrzavam te i u greskama, ako jesu?

Pa i ja sam se dvoumio, ali sam na kraju sve ostavio kako je. Da ne pravim vecu zabunu:))
Probudim se malocas (ovde je 5 ujutru) i vidim tolike komentare i preporuke, Bogo moj! Vise nego na "autorskim" tekstovima. Pa pomislih - ovo moje "nedonosce" ima skrivene potencijale. Neka ga, neka mlati rucicama, mozda ce i proplivati:)))
Pozdrav i tebi!
ns



ok ....evo odlucih...stavicu ovaj post namenjen strongiju (ali ne samo za njega)
i ovde kod mr.sarskog.....(nadam se da mi nece zameriti) zato sto imaju dodirnih tacaka.
morala sam -to mi je bila duznost.
posle citanja skoro 500 komentara (to mi se vise nece desit) i zato sto sam vec ucestvovala na ovom blogu
.......verovatno u nejasnom stilu za neke......a i onako me niko nista ne pita....ja zivim u svom svetu sto bi rakao mr.sarski.
normalno komentar na anitu hill nisam dobila i ako glavna licnost u "snu" jeste sudija clarence thomas.
tako da sarski ......ako je ono tvoje nedonosce ima skrivene potencijale...
mozda i ovaj moj teenage babe ima neke.

@strongi
Da naucim nesto iz ove nase diskusije.

tesko.....ali uvek ima nade.
a da bi se to desilo,prvo moras da priznas da si...- gresnik.
u crkvi takodje, da bi postao cenjeni clan neke hriscanske zajednice,
tj vernik,(a sta si ti?-ateista?-vernik?ili ono trece izmedju+)
u svakom slucaju mora da priznas da si gresnik.
ti se ovde ponasas ko da si apsolutno u pravu.
kao prvo treba da znas da toga nema-cak ni u nauci.
tako da nemozes da budes u pravu..zato sto ispred boga niko nije u pravu.
tj svi su gresnici.
ako te zanima vise o tome posavetuj se sa nekim "pravoslavnim "svestenikom
-toplo preporucujem nemoze da ti skodi.
sooo....... ovde cu da se pomolim bogu i kazem.........what-ever.....!
.......kod tebe momentalno i ocigledno nesto nije u redu.......
e...a zasto si ovako pro-histerisao? pitanje bi bilo interesantno za nekog dobrog shrinka,
zato sto si i ti dobar....strongi.
evo ja cu da se usudim da dam svoju diagnozu (kao .....nesto znam iz sopsvanog iskusva)
i da probam da odgonetnem u cemu je prblem.-"strah od homofobije" ima multidimenzionalne uzroke.
evo jedan veoma blag, za tebe -cinjenica da te zenski hormoni kod muskaraca privlaci.
cinjenica da bi voleo da izgledas vise zenski i da bi voleo barem po nekada da se obuces ko zensko.
zato mrzis sebe podsvesno...a i to sa kosom ....ti je verovatna slaba strana.
ja se oblacim i kao zensko i kao musko tako da nemam tih problema npr.
na kraju sustinski svi smo mi isti sex...tako da tu nema niceg za cudjenje.
ali ako stvarno neznas neke stvari, moze da izazove zabune i neprijatne efekte.
citao si blog kod sarskog.recimo taj tip sto sanja je popio zescu psi-hozu...
zato sto je sve to istina. ponekad u snu imas sex sa muskarcima a ponekad sa zenama.
ponekad sa mamama a nekad sa tatama.....fk...babama, dedama.(ovde te pozz. cika frojd)
mozda je najgore onima koji imaju decu.....
normalno kad zivis u strahu od toga onda si u stresu i zivis zategnuto (ko ti sada)
normalno je da ce to sve da pukne jednog dana kao npr.sada..zato se pazi.
za e.b. znam da da je obilazio kauce lokalnih shrinkova dok nije nasao jednog dobrog koji ga je naucio
da svoje nocne more i psihoze predstavi kao umetnicki dogadjaj sto je na kraju bio veliki uspeh.
tako sto se obogatio i postao slavan na racun svoje psihoze i u isto vreme izbegao grozne posledice koje obicno prate tako stanje.
sto se tice umetnickog izrazaja u problemu zvani -Q, savetujem ti da se preselis u new york i ukljucis se u
kulturni stream megalopolisa. tamo ces pronaci odgovore na sva pitanja.na kraju tu su naj.shrinkovi.
naiskrenije, sve najbolje.
pozz
b,
p.s.let it be

fixxerus fixxerus 15:59 22.08.2008

miš uz san, miš niz san:.


pola nbeograda nema vode
pola struje
a meni baš danas izrasla krila
kojima treba svetlost i voda za zalivanje:
vratim se tamo gde nema vode
kaad:
u redu za pamet:
mladi vitgenštajn u obliku sina mi
i: onog lika iz čarobnog brega
onaj što je dremo sedam godina:
hans kastorp u obličju moga oca
& moja malenkost u obličju moje malene veličine:
kaže hans:
postoji obaveza da živimo život koji nas muči
aa taj život je: kao san: uvek na nekom drugom mestu..
na to se nasmejaše brci mladog vitgenštajna:
eeex, obaveza da živimo život nepovratno nas navodi natrag u dosaduu:
javlja se neka vrsta morala dosade!!
ja htedoh nešto da izustim al sćepa me mojito za jezik:
paa: nasmejah se odmahujući levom rukom
u prvcu pada avale:
ne postoji ni jedan drugi razlog da čučimo u mraku
osim da bi smo se otarasili predstave:
da smo ikada bili u svetlosti..
utom dođoshe ovi kojih nije bilo
ja se probudih od cikeivriske komšiluka
vidim pored mene otac u kratkim udisajima ipak izdiše
sin zapalio negde do svitanja
a ja:
uredno ne podnosim ljude koji:
po svaku cenu pale sveću




baš kada ja proklinjem mrak
nsarski nsarski 16:49 22.08.2008

Re: miš uz san, miš niz san:.

Hvala fix!
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 13:05 23.08.2008

Re: miš uz san, miš niz san:.

ej, nepopravljivi,
treba to da se shvati...
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 00:26 23.08.2008

ima nesto... odnosno svasta...

... u ovom monologu.
Ne mogu da odlucim da li mi je vise:
a) duhovit
b) odvratan
c) potresan
d) zanimljiv, na nivou zute stampe o perverzijama poznatih licnosti.



Pozdrav, osmeh...
Za tebe i E.B.-a. :)

m.
Unfuckable Unfuckable 05:16 24.08.2008

...

predivan blog, profesore, nikad bolji - znam da ste ponosni
vredelo je.
(tačka, nema upitnika)

nsarski nsarski 06:20 24.08.2008

Re: ...

vredelo je.

Unf, javlja mi se da si malkice pissed off, i zao mi je ako sam ja za to kriv. Take it easy, man, it's just a blog:))
pozz.
bindu bindu 06:50 24.08.2008

Re: ...

nsarski
vredelo je.

Unf, javlja mi se da si malkice pissed off, i zao mi je ako sam ja za to kriv. Take it easy, man, it's just a blog:))
pozz.


znas...verrujem da nije cak ni sadrzaj bloga sporan nego razlog zasto si to uradio?
mislim na taj nesrecni EXPERIMENT..."how dare you".
a jel' smo mi ljudi kao neki zamorcici?
stvarno..... sta si hteo? a?

a sto se strongia tice....strongi...strongi...
i hitcha je bio popularan...
Kazezoze Kazezoze 08:40 24.08.2008

Re: ...

a sto se strongia tice....strongi...strongi...
i hitcha je bio popularan...

)))))))
Strongman Strongman 09:33 24.08.2008

Re: ...

a sto se strongia tice....strongi...strongi...
i hitcha je bio popularan...



Razumem ovo Strongi Strongi.... Ali ostalo - ne.

Na javnom zajednickom blogu potpuno je logicno da se postuje kucni red. ALi ljudi fini pa propuste jednom da opomenu vandala, pa drugi put, ... pa vandalu udje u naviku da vandalise (neznam da li ovaj glagol postoji). Pa kad komsiji sa osmog sprata (ti su najzjebaniji) prekipi pa mu kaze, "Komsija prestani da uriniras u liftu i da bacas kese sa djubretom kroz prozor" vandal se toliko iznenadi pa dovede drugare da ga brane jer ga u njegovom prostoru ugrozavaju...

Malo popularnosti ne skodi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana