Prepiska sa Aeroflotom

Jasmina Tesanovic RSS / 05.09.2008. u 10:33

----- Original Message ----- From: "Jasmina Tesanovic" <politicalidiot@yahoo.com>
To: <openline@aeroflot.ru>
Sent: Wednesday, September 03, 2008 2:56 AM
Subject: Toilets


were very stinking during my flight from Belgrade to Moscow
please do something about it...
on the other hand the food was surprisingly good compared to the JAT
and Lufthansa service
thank you, yours JT

 From:   afedorova@aeroflot.ru
Subject: Fw: Toilets
Date: September 4, 2008 6:14:26 AM CDT
To:   politicalidiot@yahoo.com

Hello,

on behalf of Aeroflot we bring our apologies for inconvenience caused.
Provided info has been sent to responsible manager.

Brgds, Open Line.



Komentari (190)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Krugolina Borup Krugolina Borup 16:20 05.09.2008

Re: engleski

Ajde... samo kad ne vidis dalje od svog nosa. Ja imam mnogo dobrih prijatelja i medju rusima, i amerima, i raznim evropskim nacijama. I ako vec generalizujemo, rusi su mi podjednako dragi kao i ameri, nemci ili svajcarci (ok, mozda su mi ameri i rusi malo bliskiji od svajcaraca...).


Drago mi je zbog tebe.

Ali, za razliku od mene, ti ruse mrzis.... ja niti sam ruso niti amerofil, ali ti rusofob definitivno jesi. a to vec mnogo vise govori o tebi, nego o meni.


Javlja ti se, jel'?
Ala se ovde vežbaju ESP i ostale natrpirodne veštine...
Ajd sad baci kletvu.
mikimedic mikimedic 16:22 05.09.2008

1

1
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:23 05.09.2008

Re: engleski

I to vise govori o tebi nego o meni....


Jeste, govori.
Da sam istrajna, da sam tvrdoglava, biraj šta ti draže.
U svakom slučaju, smučilo mi se više da se povlačim pred nedostatkom argumenata samo zato što je neko bezobrazan i drzak.

U to ime... over and out...:)


E, fala Bogu.


mikimedic mikimedic 16:24 05.09.2008

Re: engleski

Činjenicu da je reč o ruskoj aviokompaniji, prvi si ti isturio u prvi plan.


Ti znas nesto sto ja ne znam, ili opet mehanizam projekcije?
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:24 05.09.2008

Re: engleski

:) over and out


Shvatila sam još prvi put.
Ajde sad pređi s reči na dela, ljubi te Krugolina.
mikimedic mikimedic 16:27 05.09.2008

Re: engleski

Shvatila sam još prvi put.
Ajde sad pređi s reči na dela, ljubi te Krugolina.


Samo mi jos kazi gde sam ja 'Cinjenicu da je reč o ruskoj aviokompaniji, prvi si ti isturio u prvi plan'.

cisto ono -- cist racun duga ljubav...
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:27 05.09.2008

Re: engleski

Samo mi jos kazi gde sam ja 'Cinjenicu da je reč o ruskoj aviokompaniji, prvi si ti isturio u prvi plan'.


Nakon što smo Jasmina i ja popričale o kvalitetu engleskog, ti ulećeš s prvim komentarom u kome ti je prva rečenica:

Jos kada bi svi opsednuti sopstvenim (kvazi) znanjem engleskog govorili jos neki strani jezik, npr. ruski (jedan od sest UN jezika, kao i engleski) gde bi (im) bio kraj.


Ajde sad idi, zar se nisi već dva puta odjavio?
Budimac Budimac 16:28 05.09.2008

Re: engleski

Krugolina Borup Krugolina Borup 16:28 05.09.2008

Re: 1

mikimedic
1


Šta je ovo?
Neka kletva?
mikimedic mikimedic 16:32 05.09.2008

Re: engleski

Nakon što smo Jasmina i ja popričale o kvalitetu engleskog, ti ulećeš s prvim komentarom u kome ti je prva rečenica:


Ja nesto ne vidim da se u mom komentaru igde pominje Aeroflot...

Samo mi kazi, da li bi Jasmina objavila blog a ti komentarisala kako ne znaju engleski da se radi o Swiss ili Lufthansi?
mikimedic mikimedic 16:33 05.09.2008

Re: engleski

Ajde sad idi, zar se nisi već dva puta odjavio?


U pravu si. Lep provod za vikend.
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:33 05.09.2008

Re: engleski

Samo mi jos kazi gde sam ja 'Cinjenicu da je reč o ruskoj aviokompaniji, prvi si ti isturio u prvi plan'.


BTW, ja nisam rekla da si ti prvi pomenuo da je reč o ruskoj aviokompaniji, već sam rekla:

Ko je prvi pomenuo reči "Rusija" i "ruski"?


To što si ti rekao o jeziku, sasvim je dovoljno bilo da celu stvar skreneš u tebi željenom pravcu.
Ponavljam, razumem ja to.
Zaljubljenost je gadna stvar.
pnbb pnbb 16:35 05.09.2008

Re: engleski

Još kad bi znali engleski, gde bi im bio kraj...

a i autorka, slicno...

toilets were very stinking....
mikimedic mikimedic 16:36 05.09.2008

Re: engleski

BTW, ja nisam rekla da si ti prvi pomenuo da je reč o ruskoj aviokompaniji:


Činjenicu da je reč o ruskoj aviokompaniji, prvi si ti isturio u prvi plan.



Da li ti ponekad procitas svoj komentar pre nego sto objavis?
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:36 05.09.2008

Re: engleski

Samo mi kazi, da li bi Jasmina objavila blog a ti komentarisala kako ne znaju engleski da se radi o Swiss ili Lufthansi?


Da li bi Jasmina objavila blog - stvarno ne znam. Prvi put komentarišem na Jasmininom blogu.
Za mene možeš biti siguran da bih potpuno isto tretirala i službenicu Swissa i Lufthanse i bilo koga drugog, da je kojim slučajem takav odgovor došao od njih.
Ali, čoveče, kad ti kažem - možeš biti siguran!
Ja ne lajem na ljude, već na dela.
mikimedic mikimedic 16:37 05.09.2008

Re: engleski

a i autorka, slicno...

toilets were very stinking....


:)))

iskreno, nisam hteo, da ne 'cepidlacim'.
mikimedic mikimedic 16:39 05.09.2008

Re: engleski

Ja ne lajem na ljude


Samo na ruse.....

Pozdrav.
Krugolina Rusomrz Borup

Krugolina Borup Krugolina Borup 16:39 05.09.2008

Re: engleski

Da li ti ponekad procitas svoj komentar pre nego sto objavis?


Malopre si stručnjak za "javlja mi se", a sad se praviš lud kad ja logično izvodim stvari iz tvojih komentara.
Ovde se mene čitalo između redova, pripisivali mi se stereotipi, optuživala se za rusomrz i koješta... a ja ne mogu da logički izvedem činjenicu da si ti, prvim pomenom reči "ruski" stvar skrenuto na to da je reč o ruskoj aviokompaniji?

Uzgred, još si tu.
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:41 05.09.2008

Re: engleski

pnbb
Još kad bi znali engleski, gde bi im bio kraj...a i autorka, slicno...toilets were very stinking....


Nigde tu ne piše: Još kad bi ovi Rusi znali engleski, gde bi im bio kraj.
Jel piše?
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:43 05.09.2008

Re: engleski

mikimedic
a i autorka, slicno...toilets were very stinking.... :)))iskreno, nisam hteo, da ne 'cepidlacim'.


Evo, ja ću da cepidlačim, jer vas dvojica ne znate kako se to ispravno radi.
Autorka je, promaklo vam je u svoj vašoj slepoći zbog predrasuda da je reč o autorki koja mrzi Ruse, to što je pohvalila hranu, i to je uporedila s dve druge aviokompanije: JATom i Lufthansom.

Ali, dobro... ako volite da čitate samo onaj deo koji vama odgovara... i ako volite da čitate i reči koje nisu napisane... izvolte. I to može biti hobi, prihvatam.
Atomski mrav Atomski mrav 16:45 05.09.2008

Re: engleski

u svoj vašoj slepoći zbog predrasuda da je reč o autorki koja mrzi ruse

Ovo si upravo izmislila. Ako si dokona, nađi sebi neku drugu razonodu.
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:45 05.09.2008

Re: engleski

mikimedic
Ja ne lajem na ljudeSamo na ruse.....
Pozdrav.Krugolina Rusomrz Borup


Gosn mikimedicu, vi pothitno treba da se doobrazujete iz tzv. ironije i sarkazma.
Ili vam izvrtanje značenja i smisla bolje leži?
Pa, lakše je, priznajem...
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:48 05.09.2008

Re: engleski

Ovo si upravo izmislila.


Da bi me ubedio da sam to izmislila, moraš mi prvo dati logičan razlog zbog koga se iz autorkinog emaila čita samo onaj deo koji kritikuje Aeroflot, ali ne i onaj koji ga hvali.

Ako si dokona, nađi sebi neku drugu razonodu.


Nisam dokona, gde dokona, čoveče!
Vidi koliko posla imam da mi ovde bude poslednja.
Ne možeš ovog mikimedića oterati na lep vikend, ni kad se dva puta odjavi!
Težak je to kuluk.

Atomski mrav Atomski mrav 16:54 05.09.2008

Re: engleski

TEBI da dajem logične razloge? Sorry, ali tvoja logika je way off...
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:57 05.09.2008

Re: engleski

TEBI da dajem logične razloge? Sorry, ali tvoja logika je way off...


Znači, nemaš ih.
Atomski mrav Atomski mrav 16:57 05.09.2008

Re: engleski

Imam, ali su u tvom svetu neupotrebljivi.
mikimedic mikimedic 16:58 05.09.2008

Re: engleski

a ja ne mogu da logički izvedem činjenicu da si ti, prvim pomenom reči "ruski" stvar skrenuto na to da je reč o ruskoj aviokompaniji?

BTW, ja nisam rekla da si ti prvi pomenuo da je reč o ruskoj aviokompaniji:

Činjenicu da je reč o ruskoj aviokompaniji, prvi si ti isturio u prvi plan.


Pa jel' jesam ili nisam?

e sad stvarno, makar to bila i Krugolina... over and out...:))
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:00 05.09.2008

Re: engleski

Imam, ali su u tvom svetu neupotrebljivi.


Dobro, mani moj svet.
Evo, ja sam glupa, ne mogu da ih razumem.
Ali, ima ljudi gdi ovo čitaju.
Ajde, daj logične razloge njima.
Zašto se iz Jasmininog emaila čitaju i citiraju samo kritike na račun Aeroflota, a ne i pohvale?
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:03 05.09.2008

Re: engleski

Pa jel' jesam ili nisam?


mikimedicu, znaš šta si ti?
Ti si ekspert posebne sorte.
Za to je potreban neverovatan talenat, s tim čovek verovatno mora da se rodi.
Ti si, čoveče, ekspert za manipulaciju.
Kad izveštavaš o onome što je bilo, sve me na RTS iz 90tih podsećaš.
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:04 05.09.2008

Re: engleski

e sad stvarno, makar to bila i Krugolina... over and out...:))


Treća sreća... valjda.
pnbb pnbb 17:07 05.09.2008

Re: engleski

Nigde tu ne piše: Još kad bi ovi Rusi znali engleski, gde bi im bio kraj.
Jel piše?

ne znam bas o cemu govoris, ali hajde da se pravimo da je normalan razgovor.. ne pise, ko je rekao da pise..
verovatno imas problem negde sa necim, ali ja sam samo primetio kako se i autorka frlja s pridevi , prilozi i glagoli... ako si i ti mislila i na autorku, izvinjavam se

a propos aeroflota, onomad kad sam leteo s njima, dobio sam casu vode... a buka je bila haos.. takvi su tupoljevi, uglavnom.. al retko pdaju...
sve to je bilo '90, promenilo se stosta od tad...

kod luftike je malo tesno, a i stjuardese su ponekad ko iz luftwafe .. jel se tako kaze ratno vazduhoplovstvo?
a i malo je tesno...

osoblje lou kost kompanija u americi se stvarno odlikuje duhovitoscu, al je zato put uglavnom ko u 53ci...

cesi su me prijatno iznenadili...
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:12 05.09.2008

Re: engleski

verovatno imas problem negde sa necim, ali ja sam samo primetio kako se i autorka frlja s pridevi , prilozi i glagoli... ako si i ti mislila i na autorku, izvinjavam se


Nesporazum.

Ja sam mislila da se autorka citira kako bi se ilustrovalo da ima primedbi na uslugu Aeroflota (smrdljivi toaleti), a ne da bi se ilustrovalo njeno vladanje engleskim jezikom. S obzirom da je iznad njenog citata stajao moj citat, nisam ni mogla ništa drugo da zaključim.

Autorkin engleski i nije na tapetu. Ona je fizičko lice, korisnik usluga kompanije. Kompanija je ta koja mora da ima pristojnu poslovnu korespondenciju s klijentima, a korisnici usluga, ako su fizička lica, sebi mogu da dozvole da istom ne vladaju na poslovnom nivou.
sentinel26 sentinel26 12:03 05.09.2008

Jat-o-flot

A jel' to počela kampanja za preuzimanje ( kupovinu ) JAT-a od strane Aeroflota ?

E ... baš se radujem.

Spasiba baćuške,
od vas ćemo dobiti zauške.

Jednom sam leteo Aeroflotovim TU-154, a slijetanje je bilo takvo da ga moj stomak i danas pamti.
Hranu njihovu nijesam posebno zapamtio.
A što se engleskog tiče, primjetio sam da poštuju sve one koji im se obraćaju na engleskom, čak bolje nego da natucate ruski.
mikimedic mikimedic 12:11 05.09.2008

Re: Jat-o-flot

A što se engleskog tiče, primjetio sam da poštuju sve one koji im se obraćaju na engleskom, čak bolje nego da natucate ruski.


A ja primjetio da ovi sto nijesu mnogo zapamtili ne govore ovakve stvari kad braca bacuske izvade zelene novcanice na njihovom moru....

Ja nijesam lijeteo sa TU-154, no jesam sa Herkulesom C130 i moj stomak isto pamti takvo slijetanje. A hrane nije ni bilo. I cudni neki ljudi oko mene. Svi govorise samo engleski.
Atomski mrav Atomski mrav 13:03 05.09.2008

Re: Jat-o-flot

TU-154 je pandan Boingu 737. Treba da vidite TU-134, to je nekadašnji bombarded preinačen u putnički avion...
avemarija avemarija 18:55 06.09.2008

Passenger

Prosecni srpski putnik {male} , kad udje u avion ocekuje :dobrodoslicu u vidu french kiss od strane stjuardese, zatim laku masazu vrata i noznih prstiju pred poletanje , pola litre viskija {free of charge} dok avion rula a stjuardesa mu sedi u krilu ,pola svinjskog buta spikovanog belim lukom i litar piva za rucak, onda ga stjuardesa lako izlupka po ledjima da podrigne pa je spreman za desert....Kad i to smaze onda se baca na kafe i konjake , pa opet na pivo ,vino i sve sto je free...Vec kad je obeznanjen od krkanja onda mu se malo prispava ,ali vec je vreme za vezivanje pojaseva i sletanje.... Da ga ne bi bilo strah ,opet misli da stjuardesa treba da mu je u krilu i da ga tesi da ce sve biti u redu ...Uz put ,tokom leta pet do sedam puta je posetio toalet i samo dva puta pustio vodu, ruke nije oprao ni jednom... Kad je u jednom komadu spreman za iskrcavanje , obicno zaboravi da kaze dovidjenja ,jer nije srpski da se on nesto zahvaljuje stjuardesama koje i nisu nesto , odvratno izgledaju ,neljubazne su ,i sta zamisljaju da su .... Uz put je u dzep strpao tanjiric i noz i viljusku - za uspomenu ! I reviju iz dzepa sedista , da se pohvali da je leteo najgorim avio prevoznikom u zivotu -domacom kompanijom !
Dejan K. Dejan K. 12:38 05.09.2008

AeroJat

Letim po celom svetu, a cesto i AEROFLOTM! Kada sam procitao da su zainteresovani da kupe JAT, obradovao sam se jer su mi iskustva sa AEROFLOTM izuzetna. I servis na aerodromu u Moskvi je odlican. Kada bi se nasi ljudi samo oslobodili naseg, nicim izazvanim, elitizmom i predrasudama... ovo se narocito odnosi na politicare. Samo da napomenem da na "Zapadu" zivim od 1980-te, pa se ne mogu sigurno nazvati "rusofilom". Sto je dobro, dobro je!
Doctor Wu Doctor Wu 13:04 05.09.2008

Re: AeroJat

Ne znam za Aeroflot, ali je usluga na American Airlinesu i Delti na letovima iz i ka Evropi katastrofalno loša, otprilike na nivou JAT-a iz 80-tih, i daleko ispod standarda British Airwaysa, pa čak i Virgina. Čovek ima utisak da je za čišćenje 'stinking toilets' potrebno napraviti neki ugovor sa sindikatima, a filteri za vazduh se menjaju, valjda, jednom na 100000 letova.
Atomski mrav Atomski mrav 13:05 05.09.2008

Re: AeroJat

Mislim da su slabe šanse da Aeroflot preuzme JAT, biće da im je Velja Ilić obećao jednu cenu a da sada Dinkić traži više. Zato se priča da će kupiti češku nacionalnu aviokompaniju, a i Berluskoni se upinje iz petnih žila da im uvali Alitaliu...
mikimedic mikimedic 13:59 05.09.2008

Re: AeroJat

Ne znam za Aeroflot, ali je usluga na American Airlinesu i Delti na letovima iz i ka Evropi katastrofalno loša, otprilike na nivou JAT-a iz 80-tih, i daleko ispod standarda British Airwaysa, pa čak i Virgina. Čovek ima utisak da je za čišćenje 'stinking toilets' potrebno napraviti neki ugovor sa sindikatima, a filteri za vazduh se menjaju, valjda, jednom na 100000 letova.


Ej Doktore.... pa zar mislis da Krugolina i ini svetski putnici nece odmah da te demantuju? Dobro, za AA i Deltu mozda bas nisu sigurni, ali zato sigurno znaju da Aeroflot dismr -- dismr, zar ne? Doduse, ako mozda bas ne znaju sto posto dal' dismr, onda posto po njihovom shvatanju engleskog zakljucuju da ruske sekretarice isti ne znaju, onda shodno tome mora i da...... kuzis?
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:08 05.09.2008

Re: AeroJat

Ej Doktore.... pa zar mislis da Krugolina i ini svetski putnici nece odmah da te demantuju? Dobro, za AA i Deltu mozda bas nisu sigurni, ali zato sigurno znaju da Aeroflot dismr -- dismr, zar ne? Doduse, ako mozda bas ne znaju sto posto dal' dismr, onda posto po njihovom shvatanju engleskog zakljucuju da ruske sekretarice isti ne znaju, onda shodno tome mora i da...... kuzis?


E, pa miki, iznenadićeš se, ali ja sam ti do sad letela i s AA i sa Deltom i sa Quantasom i sa Lufthansom i sa SASom i sa British Airwaysom i verovatno još s ponekim ko mi sad ne pada na pamet. S JATom letim redovno na liniji Kopenhagen-Beograd, jer niko drugi nema direktan let.

Da je WC smrdeo, do sada mi se desilo samo s JATom, mada ne skoro. Doduše, s JATom mi se desilo i da sam letela dok je troje ljudi s duplim kartama sedelo u WCu na WC šoljama. Pa stjuardesa dođe do WCa, otvori vrata, i pita ga: čaj ili kafa?

Aeroflotom nisam imala čast leteti, a nadam se i da neću.

Quantas je ubedljivo, ali ubedljivo najbolji od svih. Evropske kompanije su bolje od Američkih, ali daleko od toga da su Američke loše. Njima se ima zameriti što na prekookeanskim letovima uključe erkondišn na nenormalnu temperaturu, jer generalno oni imaju poremećen osećaj za temperaturu. Na lokalnim letovima unutar Amerike, ne daju ti ni da jedeš ni da piješ dok ne platiš. Ali smrdljivi WC još u Amerikanaca nisam doživela. A kod JATa bogami jesam. Kao i služenje toplog obroka dok sediš na WC šolji.

adam weisphaut adam weisphaut 14:11 05.09.2008

?

Da li beše doktor onaj što ne ide u sevenoameričke SPC crkve, ali nepogrešivo zna kako je tamo?
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:18 05.09.2008

Re: AeroJat

[quote
Evropske kompanije su bolje od Američkih, ali daleko od toga da su Američke loše. Njima se ima zameriti što na prekookeanskim letovima uključe erkondišn na nenormalnu temperaturu, jer generalno oni imaju poremećen osećaj za temperaturu. Na lokalnim letovima unutar Amerike, ne daju ti ni da jedeš ni da piješ dok ne platiš. Ali smrdljivi WC još u Amerikanaca nisam doživela. A kod JATa bogami jesam. Kao i služenje toplog obroka dok sediš na WC šolji.


Delta je uzas, American airlines je uzas, takodje. Domaci, americki letovi su uzas, a prekookeanski , isto. Ne treba da mi se zameri prevelika upotreba ove reci jer jedino ona objasnjava moje subjektivno osecanje. Jednom recju, sto se tice prekookeanskih letova: redova u avionu je sve vise, a sedista postaju sve uza. Nema veze sto je vecera svedena na jednostavan sneck jer me i onako rodbina sacekuje sa gozbom. Sedenje u jednom polozaju sa malom mogucnoscu za stretch nogu, sasvim me dotuku do Beograda u kome me zapahne miris duvana i neki cudni ljudi koji nude taksi usluge.
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:19 05.09.2008

Re: ?

Da li beše doktor onaj što ne ide u sevenoameričke SPC crkve, ali nepogrešivo zna kako je tamo?


Jao, kad reče crkve...
Kupio moj dragi uredno kartu Kopenhagen-Beograd.
Let - dva sata.
Kad, odjednom, sleću oni u Stokholm.
Zašto?
Napuni se avion popovima... on gleda šta se dešava... u svakom slučaju, let je umesto 2 trajao 4 sata.

Sledeći mesec, na istoj liniji, u JAT reviji čitamo kako je JAT sponzorisao prevoz sveštenika na neku konferenciju ovde ili onde u Skandinaviji, povodom otvaranja neke crkve, ovde ili onde, nisam zapamtila.

Dakle, ako si pop, em se voziš za DŽ, em imaš pravo da menjaš red letenja.
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:22 05.09.2008

Re: AeroJat

Delta je uzas, American airlines je uzas, takodje. Domaci, americki letovi su uzas, a prekookeanski , isto.


Probala JAT?

do Beograda u kome me zapahne miris duvana


Što, šta fali?

i neki cudni ljudi koji nude taksi usluge


E, to već treba sve pobiti.
mikimedic mikimedic 14:23 05.09.2008

Re: AeroJat

E, pa miki, iznenadićeš se, ali ja sam ti do sad letela i s AA i sa Deltom i sa Quantasom i sa Lufthansom i sa SASom i sa British Airwaysom i verovatno još s ponekim ko mi sad ne pada na pamet.


Good for you, ali sto bih se iznenadio? Pa zar nisi odmah demantovala Dr. Wua? Ja lepo napisah da ne znam da li ste ti i ini sigurni , pa si mi ti lepo odmah pokazala da jesi....

Ali smrdljivi WC još u Amerikanaca nisam doživela. A kod JATa bogami jesam. Kao i služenje toplog obroka dok sediš na WC šolji.

Aeroflotom nisam imala čast leteti, a nadam se i da neću.


Samo... ne vidim kakve veze ima iskustvo sa Jatom sa Aeroflotom?... nego ono u stilu 'Sloveni su, isti kao i mi.... mora da smde....'. Vazno je da zapad ne smrdi....

Iskreno... nikad nisam leteo Aeroflotom, ako bude prilike letecu -- isto kao sto zelim sa bilo kojom drugom normalnom avio komapnijom. Ne pravim razliku da li su rusi, ameri, kinezi ili arapi. Jedinu razliku pravim... da li valjaju ili ne.... Eto Aeroflotom bih vrlo rado leteo (bar da probam), za razliku od npr. Alitalije (probao, ne valja...).

Atomski mrav Atomski mrav 14:30 05.09.2008

Re: AeroJat

Posle svakog leta piloti avio-prevoznika Qantas ostave belešku mehaničarima
sa opisom problema, a pred sledeći let mehaničari ostave odgovor šta su
uradili. Inače, Qantas je jedina svetska avio-kompanija kojoj nikada nije
pao avion.



Zahtev: Leva guma skoro treba da se zameni.
Izveštaj: Leva guma skoro zamenjena.

Zahtev: Nešto se otkačilo u kabini.
Izveštaj: Nešto smo zakačili u kabini.

Zahtev: Autopilot sam gubi visinu za po 200 stopa u minuti.
Izveštaj: Nismo uspeli da ponovimo problem na zemlji.

Zahtev: Tragovi curenja na levom stajnom trapu.
Izveštaj: Tragovi obrisani.

Zahtev: Zvuk iz DME instrumenta glasan da ne poveruješ.
Izveštaj: Zvuk iz DME podešen na nivo u koji možeš da poveruješ.

Zahtev: IFF instrument neoperativan.
Izveštaj: IFF instrument je uvek neoperativan kad je isključen.

Zahtev: Sumnjamo na pukotinu u staklu vetrobrana.
Izveštaj: Sumnjamo da ste u pravu.

Zahtev: Nema motora broj 3
Izveštaj: Vizuelnim pregledom letilice pronadjen motor na levom krilu.

Zahtev: Avion smešno reaguje na komande.
Izveštaj: Avion upozoren da se uozbilji.

Zahtev: Čudan zvuk iz instrument table, kao da neki patuljak udara
čekićem.
Izveštaj: Patuljku oduzet čekić.
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:30 05.09.2008

Re: AeroJat

npr. Alitalije (probao, ne valja...).


Što?
Probala, jednom.
Bilo sve u redu.
Definitivno bolji od Američkih aviokompanija.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:35 05.09.2008

Re: AeroJat

Krugolina Borup
Delta je uzas, American airlines je uzas, takodje. Domaci, americki letovi su uzas, a prekookeanski , isto.


Probala JAT?

do Beograda u kome me zapahne miris duvana


Što, šta fali?

i neki cudni ljudi koji nude taksi usluge


E, to već treba sve pobiti.


Probala JAT, kako da ne, svake godine. Nikada nemaju sapun u WC-u. Ruke niko ne pere, stab li?
Miris duvana zapahne jer pusenje, sem po nekakvim malim kabinicama evropskih aerodroma u koje udjes pa ispustas dim od cigare u mali krug na plafonu kabinice, nije dozvoljeno. Koja razlika, jedino sto odmah predjem na vezbe za razgibanje kako sletimo na tlo Beograda. Za taksi smo se dogovorile:)))
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:40 05.09.2008

Re: AeroJat

Miris duvana zapahne jer pusenje, sem po nekakvim malim kabinicama evropskih aerodroma u koje udjes pa ispustas dim od cigare u mali krug na plafonu kabinice, nije dozvoljeno.


Pa, zapahne te miris normalnog života, a ne sterilnog čistog vazduha.
Suviše čist vazduh nije dobar za zdravlje.
Mislim, znam da oko ovog nema da se dogovorimo, najverovatnije, ali ja to onako, da razgovor teče...

rayzippo rayzippo 14:45 05.09.2008

Re: AeroJat

Atomski mrav
Posle svakog leta piloti avio-prevoznika Qantas ostave belešku mehaničarimasa opisom problema, a pred sledeći let mehaničari ostave odgovor šta suuradili. Inače, Qantas je jedina svetska avio-kompanija kojoj nikada nijepao avion.Zahtev: Leva guma skoro treba da se zameni.Izveštaj: Leva guma skoro zamenjena.Zahtev: Nešto se otkačilo u kabini.Izveštaj: Nešto smo zakačili u kabini.Zahtev: Autopilot sam gubi visinu za po 200 stopa u minuti.Izveštaj: Nismo uspeli da ponovimo problem na zemlji.Zahtev: Tragovi curenja na levom stajnom trapu.Izveštaj: Tragovi obrisani.Zahtev: Zvuk iz DME instrumenta glasan da ne poveruješ.Izveštaj: Zvuk iz DME podešen na nivo u koji možeš da poveruješ.Zahtev: IFF instrument neoperativan.Izveštaj: IFF instrument je uvek neoperativan kad je isključen.Zahtev: Sumnjamo na pukotinu u staklu vetrobrana.Izveštaj: Sumnjamo da ste u pravu.Zahtev: Nema motora broj 3Izveštaj: Vizuelnim pregledom letilice pronadjen motor na levom krilu.Zahtev: Avion smešno reaguje na komande.Izveštaj: Avion upozoren da se uozbilji.Zahtev: Čudan zvuk iz instrument table, kao da neki patuljak udaračekićem.Izveštaj: Patuljku oduzet čekić.

fenomenalno...:)))))
u zadnjih nekoliko meseci qantas ima velikih problema bas sa slicnim stvarima posto je skoro sav remont aviona prebacio u aziju...pre sam video na tv kako su malezijski mehanicari spojili pokidane zice...heftalicom
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:55 05.09.2008

Re: AeroJat

Krugolina Borup
Miris duvana zapahne jer pusenje, sem po nekakvim malim kabinicama evropskih aerodroma u koje udjes pa ispustas dim od cigare u mali krug na plafonu kabinice, nije dozvoljeno.


Pa, zapahne te miris normalnog života, a ne sterilnog čistog vazduha.
Suviše čist vazduh nije dobar za zdravlje.
Mislim, znam da oko ovog nema da se dogovorimo, najverovatnije, ali ja to onako, da razgovor teče...



Ma naravno, najnormalniji zivot.... U, zaboravila sam, a miris rakije?
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:57 05.09.2008

Re: AeroJat

U, zaboravila sam, a miris rakije?


E, za to moraš prvo u taksi da uđeš...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 15:01 05.09.2008

Re: AeroJat

Krugolina Borup
U, zaboravila sam, a miris rakije?


E, za to moraš prvo u taksi da uđeš...


I da izvadim svoju pljosku iz dzepa za doping:)
mikimedic mikimedic 15:17 05.09.2008

Re: AeroJat

Što?
Probala, jednom.
Bilo sve u redu.
Definitivno bolji od Američkih aviokompanija.


Napisah to vec na nekom blogu, ne bih da smaram, ali Felini im nije ravan.

ukratko: - let otkazan, ne nadju za shodno da ti kazu nego te drze na gejtu do jedan ujutro.
u medjuvremenu, sa istog gejta polazi potpuno drugi let a da oni ne promene destinaciju na displeju. i onda besomucno preko razglasa traze putnike za taj drugi let.

- u jedan ujutro te odvedu do aviona, drze u busu i onda vrate. hm. ali ne na gejt nego na arrivals. carinici i panduri vas gledaju -- a odakle ste vi stigli, moramo da vas pregledamo..... e pa necete, p' vam materina.... rece grupa od 20 pogadjate... ne srba, nego svajcaraca.... i prolazi pored zblanutih karabinjera kroz sve pistece detektore...

- kad se guzva sredila, ajde smirite se, sad cemo da vas smestimo u hotel.... 'oce malo sutra. jos hiljadu nesrecnika ceka na hotel, a vec je dva ujutro.... negde oko tri dolazi grupa koja je u hotel krenula u 7pm i kazu... 'ne nadajte se, hotel je pun'....

- otkazan let pa automatski bukiran na sledeci? ne ne, moras sam. ili da zoves alitaliju ili da cekas u redu. prazna baterija pa jedina varijanta red. cekanje do devet am. da bi rekli da je 10am flight pun. i da je prvi sledeci 18:40.... (pa da, samo 23h posle jucerasnjeg otkazanog...).

- i onda grand finale: napisi pismo, sta te kosta. pa jedan odgovor. pa drugi. napisi pismo u milano, stigne odogovor iz berlina da oni nisu nadlezni vec da se pise u prag.... ok...

- napise se pismo i u prag, i oni saosecaju ali da dostavim jos dokaza... kakvih? lekarski nalaz?
- posle dve nedelje stize odgovor iz praga. saosecaju sa pretrpljenim bolom. isplatice mi 41 chf.
- dva dana posle, stize odgovor iz milana. saosecaju sa pretprljenim bolom. isplatice mi 400chf.

Koordinacija bese? Felini?

enough... makar bol vredeo 441chf....
Krugolina Borup Krugolina Borup 15:22 05.09.2008

Re: AeroJat

Koordinacija bese? Felini?

enough... makar bol vredeo 441chf....


Strašno.
Meni se, doduše u nešto blažoj formi, isto to desilo s Amerikancima.
mikimedic mikimedic 15:30 05.09.2008

Re: AeroJat

Strašno.
Meni se, doduše u nešto blažoj formi, isto to desilo s Amerikancima.


a sa rusima? ali nema veze, ionako ne znaju engleski.
dunjica dunjica 15:36 05.09.2008

Re: AeroJat

Od svih aviokompanija, najlošiju hranu dobila u Swiss. Radovalo bi me ako netko ima ugodnija iskustva.
Atomski mrav Atomski mrav 15:44 05.09.2008

Re: AeroJat

Ja sam u Lufthansi dobio neku zemičkicu u kojoj je bio list salate i malo margarina...
mikimedic mikimedic 15:52 05.09.2008

Re: AeroJat

Od svih aviokompanija, najlošiju hranu dobila u Swiss. Radovalo bi me ako netko ima ugodnija iskustva.


Ubedljivo najbolji na kratkim rastojanjima Austrian. Ne znam za intercontinental. Swiss i Lufthansa se takmice sa Jatom ko je gori. Mada posto ih je dvoje valjda su jaci...:)
Doctor Wu Doctor Wu 15:59 05.09.2008

Re: AeroJat

Swiss i Lufthansa se takmice sa Jatom ko je gori.

Najsmešniji su sa onim čokoladicama što ih dele dok nadlećeš Cirih. I one seljančice što sipaju pola čaše koce. Stvarno beda. Mada je ciriški aerodrom stvarno lep. E da, to je još jedna stvar- na američkim aerodromima između 12 i 6 nema gde da se sedne i popije kafa...
dunjica dunjica 16:07 05.09.2008

Re: AeroJat

Mada je ciriški aerodrom stvarno lep.

Jel to imaju novi aerodrom?
alselone alselone 19:32 05.09.2008

Re: AeroJat

Ja sam u Lufthansi dobio neku zemičkicu u kojoj je bio list salate i malo margarina...


Evo apdejtovana informacija od pre par dana: zemickica velicine jednog Fornetija sa laserski secenom curecom salamom, malo margarina i casa od 1dl soka.

Drzalo me koliko i jedan Tik tak.
Goran Vučković Goran Vučković 21:22 05.09.2008

Re: ?


Jao, kad reče crkve...
Kupio moj dragi uredno kartu Kopenhagen-Beograd.
Let - dva sata.
Kad, odjednom, sleću oni u Stokholm.
Zašto?
Napuni se avion popovima... on gleda šta se dešava... u svakom slučaju, let je umesto 2 trajao 4 sata.

Jatov avion za CPH sleće nekim danima u Stokholm (čini mi se četvrtkom da je sletao kad smo mi bili tamo), pa nastavlja onda.
Goran Vučković Goran Vučković 21:41 05.09.2008

Re: AeroJat



Ubedljivo najbolji na kratkim rastojanjima Austrian. Ne znam za intercontinental. Swiss i Lufthansa se takmice sa Jatom ko je gori. Mada posto ih je dvoje valjda su jaci...:)

Singapurćani su sjajni (leteo London - Singapur). Dobra klopa (kuvana), grickalice za noć, filmovi po narudžbini, stalno donose vodu, jabuke, doručak isto super. A i personal je simpatičan, da tako kažem:

die hard die hard 23:18 05.09.2008

Re: AeroJat

Krugolina Borup
npr. Alitalije (probao, ne valja...).Što?Probala, jednom.Bilo sve u redu.Definitivno bolji od Američkih aviokompanija.


E, kako je to zahtevno.Zamislite samo nas mnoge koji ne letimo nikada.Znaci mi problema nemamo, sad mi mnogo lakse.Kakve crne avio-kompanije, kakav engleski, kakva usluga u avionu ...
avemarija avemarija 13:54 06.09.2008

Re: AeroJat

Quantas je ubedljivo, ali ubedljivo najbolji od svih

Jeste, potpuno si u pravu. Aeroflot uopste ne moze da se meri sa Britishom ili Lufthansom....Kvalitet kompanije se ne meri po velicini bifteka i kolicini free pica ,nego i po drugim stvarima u koje se ubrajaju i pratece zemaljske sluzbe koje moraju da budu edukovane i pruze adekvatnu pomoc putniku... O znanju engleskog jezika uopste i ne treba da se govori, to se podrazumeva. Quantas je uvek bio najbolji ,Singapurci jesu najljubazniji , Ameri su uvek imali ciste toalete , tako da oni koji drugacije pricaju -nemaju pojma . Jat je imao dobre interkontinentalne letove i verovatno bi nastavio sa otvaranjem novih linija i razvojem flote ,da "...nicim izazvane nepravedne sankcije " nisu dovele do toga da Jat bude tu gde je. Jos je i on kao kompanija uspesan ,koliko dugo nije radio ,i koliko su ga svi cerupali.I naravno da pod hitno treba da se privatizuje, samo da Velja iz Cacka ne ucestvuje u tome. I da ga ne kupi Aeroflot. Zasto ? Zato sto se Jat stw nece uklopiti u standarde Aeroflota : Aeroflotove stjuardese ne koriste dezodoranse , ne depiliraju se , debele su i jos uvek im je omiljena boja senke za kapke- nebesko plava ! Eto zato ! I taj broken English...?!
avemarija avemarija 14:14 06.09.2008

Re: AeroJat

Ja sam u Lufthansi dobio neku zemičkicu u kojoj je bio list salate i malo margarina...

Pa ne udje se u avion da bi se jelo k'o na srpskoj slavi , nego da se bezbedno i brzo stigne do odredista zeljenog....Krkanje je rezervisano za kafane , kucnu radinost i sl....
nebojsam92 nebojsam92 13:10 05.09.2008

.

drug.clan drug.clan 14:04 05.09.2008

avio kompanije

da li na svetu ima ista gore od avio kompanija? usliga pada svakog dana, cene skacu dva puta brze od cena nafte, hrana se vise ne moze zvati hranom, kolicina hrane tezi ka nuli, nema vise slusalica, cebadi, jastuka itd., od poreza se placaju dugovi aviokompanija jer su povlascene u svim zemljama. Tako mi taj prevoz platimo kao sveti petar kajganu a postaje sve nesigurniji i losiji.
skyspoter skyspoter 15:54 05.09.2008

nove mere obezbedjenja na heathrow

nesha92 nesha92 17:44 05.09.2008

aeroslut

To je template poruka u odgovoru :)
Ozbiljno - poslednji put sam se vozio Aerofoltom pre otprilike 4-5 godina, tako da ne znam kako je sad
ali ovako je bilo na svakom letu ( bar jednom mesecno pa tako 2 godine) avionom tipa TUPOLJEV!

1) Nekoriscenje dezodoransa od strane bar 70% putnika
2) Ne postojanje adekvatnog cooling sistema kao odgovor na negiranje dezodoransa
3) Osecaj izduvnih gasova
4) Osoblje koje govori samo ruski
.................................................................
5) Dugi roll po pisti - duzi od bilo kog drugog aviona ali zato jednom kad se digne...

6) hrana je uvek bila ok osim kad nije

ne mogu vise....

bene_geserit bene_geserit 01:39 06.09.2008

Re: aeroslut

nesha92
1) Nekoriscenje dezodoransa od strane bar 70% putnika 2) Ne postojanje adekvatnog cooling sistema kao odgovor na negiranje dezodoransa

A jel to koriscenje dezodoransa nesto pozitivno?
Meni su u principu dezodoransi gori od prirodnog smrada jel sam na pola njih alergican.
A prirodan smrad (makar kod ovih sto se voze avionom) nikada nije porediv sa time kada neka tetka stavi tonu parfema.
A najgori je dezodorans pomesan sa prirodnim smradom.
bene_geserit bene_geserit 01:56 06.09.2008

jezici

Kada su vec Mikimedic i Krugolina razmenili 100 poruka, reko' da dodam svojim 5 centi (para).

Reci da je bolje znati danski, litvanski pa cak i kineski od ruskog jezika zasluzuje osvrt:
- od tog izbora, sto se posla tice, najbolje je znati kineski (da kazemo mandarinski) sto se vidi po popularnosti ovog jezika poslednjih godina sirom sveta; da me neko ne bi proglasio za kinezofila da dodam da ih mnoooogo ne volim (sta ces radim sa previse njih); to "cak i" je valjda trebalo da znaci da je bez veze znati mandarinski ili sta?
- ruski je naravno drugi (porediv sa prvim) zbog puno razloga (vidi dole)
- da li je bolje znati danski li litvanski me stvarno ne zanima, ko je dokon da to uci svaka mu cast
- ruski govori minimum 300 miliona ljudi (cela Rusija, Ukrajina, Belorusija, Kazahstan i jos ljudi iz gomile drzavica bivseg SSSRa i istocne Evrope) tako da je stvarno smesno to porediti sa nekim minornim jezicima tipa litvanski; takodje Rusija je energetski gigant i postoji puno poslovnih razloga da se taj jezik zna; za prirodne nauke postoji gomila strucne literature na ruskom; a postoje ljudi (kao ja) koji vole rusku knjizevnost i voleli bi da to citaju u originalu
- a sad da cujem razloge za znanje litvanskog, bas me zanima?

Ako u igru dodamo i druge pominjane jezike nemacki, spanski:
- od svih ovih ja bi' najvise voleo da znam spanski (licna preferenca)
- koji od 4 ozbiljna jezika ruski, mandarinski, spanski, nemacki je bolje znati je prilicno individualno i zavisi od toga cime se bavite, gde putujete, koju strucnu literaturu koristite, koju knjizevnost volite
deberzerak deberzerak 02:59 06.09.2008

Re: jezici

da me neko ne bi proglasio za kinezofila da dodam da ih mnoooogo ne volim (sta ces radim sa previse njih)


I sta sad, mi kao treba da ti poverujemo? Aj' sad odmah u cosak i dva sata da klecis na kukuruzu. Salu "nastranu" :)))
Ja isto tako dosta radim sa kinezima i neke volim , neke ne volim, zavisno od coveka. Generalizacija no good.

to "cak i" je valjda trebalo da znaci da je bez veze znati mandarinski ili sta?

Vidis to je i mene pecnulo ali sam uspeo da se suzdrzim da ne "vatriram", rekoh sebi - ma nije to tako Krugolina mislila.

koji od 4 ozbiljna jezika ruski, mandarinski, spanski, nemacki je bolje znati je prilicno individualno i zavisi od toga cime se bavite, gde putujete, koju strucnu literaturu koristite, koju knjizevnost volite

dodacu - zavisi i od toga koja vam je kultura privlacnija za upoznavanje.
bene_geserit bene_geserit 06:53 06.09.2008

Re: jezici

deberzerak
Ja isto tako dosta radim sa kinezima i neke volim , neke ne volim, zavisno od coveka. Generalizacija no good.

Ma naravno, ja pisao na brzinu i bez zelje da se nesto upustam u objasnjavanja.
Slazem se za generalizovanje, naravno da Kineza ima svakavih (kao i kod bilo koje druge nacije), ima ih puno sa kojima sam super (evo bas danas igrao basket sa nekoliko njih). Nego kod mene u firmi cine vecinu a vole da prave klanove i da se bave job guarding-om sto mi se normalno ne svidja, pa mi se omace ova generalizacija.
Nije bas svaka generalizacija pogresna (ovakva ne volim ih mnogo je naravno besmislena), recimo postoje neke karakterne crte vezane za Kineze (opet drugacije za rodjene u Kini i ove u emigraciji) vezane za nacin na koji rade posao, razmisljaju, postuju nadredjene u hijerarhiji. Pretpostavljam da je to vezano mahom za kulturu kojoj pripadaju, ali da ne skrecem puno sa teme.
Goran Vučković Goran Vučković 09:02 06.09.2008

Re: jezici

Nije bas svaka generalizacija pogresna

Apsolutno sve generalizacije su pogrešne :)
Cyrano de Bergerac Cyrano de Bergerac 10:06 06.09.2008

Re: jezici

Goran Vučković

Apsolutno sve generalizacije su pogrešne :)
Uključujući, naravno, i ovu tvoju.
Goran Vučković Goran Vučković 10:13 06.09.2008

Re: jezici

Uključujući, naravno, i ovu tvoju.

A, ne, ona je strog matematički dokaz teze bene geserita - reductio ad absurdum :)
dali76 dali76 02:07 06.09.2008

gospodje Ministarke

Bez zle namjere moram da primjetim kako to nabrajanje mnogobrojnih avio kompanija s kojima sue to neki blogeri letjeli malko kanda “smrdi” na malogradjanstinu!!
Da je kojim slucajem Branislav Nusic ziv mogao bih napisati novu “gospodju Ministarku “ I to samo da vredno pokupi nekoliko desetina komentara ovdje.
Svatko zaboga ima svoje subjektivno misljenje o raznoraznim kompanijama, ali mi se doima kako je ta mrznja iliti odbojnost prema “Jatu” , “aeroflotu” pa I prema SPC neke zeznuto opsesivne prirode.


maksa83 maksa83 07:41 06.09.2008

Re: gospodje Ministarke

vatko zaboga ima svoje subjektivno misljenje o raznoraznim kompanijama, ali mi se doima kako je ta mrznja iliti odbojnost prema “Jatu” , “aeroflotu” pa I prema SPC neke zeznuto opsesivne prirode.


Je l' može neko ko je leteo SPC-om da napiše kakve su stjuardese?
Goran Vučković Goran Vučković 09:01 06.09.2008

Re: gospodje Ministarke

Je l' može neko ko je leteo SPC-om da napiše kakve su stjuardese?

Ne briju se
maksa83 maksa83 09:57 06.09.2008

Re: gospodje Ministarke

Ne briju se


Aha, dakle kao JAT-ove.

dali76 dali76 16:52 06.09.2008

Re: gospodje Ministarke

Nije mi tesko zamisliti “novu” Nusicevu ministarku koja ne umije razdvojiti JATod SPC ako se ovo dvoje nadju u jednom redu malcice slozenij recenice…
Ako I quiria ,poznat po mastovitosti , upetlja svoje prste gospodja ministarka se moze zvati I Goran sto da ne ?!
maksa83 maksa83 17:04 06.09.2008

Re: česnejši putnici

Česnejši,

Nije mi tesko zamisliti “novu” Nusicevu ministarku

Baš si ti neki zamišljant.

koja ne umije razdvojiti JATod SPC ako se ovo dvoje nadju u jednom redu malcice slozenij recenice…

Kad čelnici SPC mogu da imaju građevinske firme, zašto ne bi mogli da imaju i avio-kompaniju? Mis'im, nebo je ionako njihov domen.

Nego jesi leteo ti tim SPC-om?

Ako I quiria ,poznat po mastovitosti , upetlja svoje prste gospodja ministarka se moze zvati I Goran sto da ne ?!

Ja se u tom slučaju javljam da budem savetnik ministra za štagod.
dali76 dali76 19:19 06.09.2008

Re: česnejši putnici

Ma dobro gosn Makso nemojte se nama duriti moze “ministarka “ se zvati I Maksa.
Jas am SPC spomenuo u kontekstu onoga sto ti predstavljas a to je prilicno neukusno pisanje o bilo kojoj crkvi I o bilo cijem verovanju.
Jas am prvi koji ce politicki se suprostaviti vladikama ako oni izadju pred tv kamere I pocnu se baviti politikom Samim tim oni su skinuli bilo kakvu mogucnost imuniteta jer su izasli van istog.
Ali isto tako kanda mi je malcice muka od ovih novonadoslih tkzv liberalno opredeljenih koji koriste svaki trenutak za izivljavanje I posprdavanje s crkvom.
Liberalno znaci postovati drugacije razmisljanje , drugacije vjerovanje pa tako izmedju ostalog zamislite I neko osnovno postovanje neceg sto se zove I SPC.
Pisati kakve su stjuardeese iz “SPC kompanije” I dal’ se briju jer stvar necije culture(citaj nekulture).
Iste one culture koji nam gospoda Radikali prodaju svojim kletvama za skupstinskom govornicom.
Ista ste vi gospoda gosn Makso I jedni bez drugih kanda ne mozete!!

Goran Vučković Goran Vučković 20:07 06.09.2008

Kletva

Iste one culture koji nam gospoda Radikali prodaju svojim kletvama za skupstinskom govornicom.

Ih, kletve su druga stvar, to bi bilo nešto ovako:

Bobane, dabogda na dildu sedeo u toku turbulencije, kakvu si ovde ekipu navukao svojim tekstovima - ne može čovek više ni u zezanju da pomene crkvu, a da mu se ne nakače neki učitelji političke korektnosti, poštovanja i ukusa!
maksa83 maksa83 21:23 06.09.2008

Re: česnejši putnici

Liberalno znaci postovati drugacije razmisljanje , drugacije vjerovanje pa tako izmedju ostalog zamislite I neko osnovno postovanje neceg sto se zove I SPC.


Pa nisam ih ja stavio pored Aeroflota i JAT-a, sad ti je kasno da se ljutiš i penušaš,
Moraš da paziš gde svoje Svete Krave vodiš na ispašu. Na pisti nisu bezbedne.

Ista ste vi gospoda gosn Makso I jedni bez drugih kanda ne mozete!!


Mmmmmne. Ja sam just a regular everyday normal guy.
breskvica011 breskvica011 09:53 06.09.2008

Jat

Pre 7 dana pisala sam zameniku generalnog direktora JAT -a u vezi nekih problema sa kartama, javio mi se covek u roku od jednog dana, a javila mi se i njegova sekretarica. Obecali mi da ce proveriti i posle samo par sati javio mi se i Komercijalni direktor sa objasnjenjem i izvinjenjem...eto a mislila sam da mi se niko nikada nece javiti ni objasniti sta se zapravo desilo.
Pozz
mikimedic mikimedic 10:46 06.09.2008

Re: Jat

Pre 7 dana pisala sam zameniku generalnog direktora JAT -a u vezi nekih problema sa kartama, javio mi se covek u roku od jednog dana, a javila mi se i njegova sekretarica. Obecali mi da ce proveriti i posle samo par sati javio mi se i Komercijalni direktor sa objasnjenjem i izvinjenjem...eto a mislila sam da mi se niko nikada nece javiti ni objasniti sta se zapravo desilo.
Pozz


Ah Breskvice? Ti letis JATom? I jos im se obracas ne koristeci engleski? Uf.. daleko si ti od Krugolininog nivoa...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana