Mnogo je ozbiljno

jaksa scekic RSS / 12.02.2009. u 21:48



To sto su se exradikali i radikali potukli u (X)lupstini, ups pardon Skupstini me mnogo i ne zanima. Sazdani su od jednog mentalnog sklopa tako da je sve ostalo pitanje nijansi.
Svi ce sad da se bave tucom, ko je kriv, ko je koga gurnuo ili udario u nos. Bice to prava rasomonijada , pa ce se cekati izvestaji , zapisnici, i sve ce to na neki nacin da se rascivija. Bice usvojen poslovnik te da oni tamo pocnu da rade ono zasta su placeni.

No u ovoj celoj furtutmi bojim se da ce jedan stvar biti gurnuta u zapecak. Jednostavno ima da promakne u sveopstoj gunguli. To je deo govora Velimira Ilica, koji je za neupucene rekao sledece:

"Vi idete Karadjordju u posetu u Orassac, a pozivnice
ssalje Rasim Ljajich, moj drug, svaka ccast, ali to je vredjanje
dostojanstva ove drzzave, Karadjordja, to je uvreda za sve ssto je
srpsko" (po tanjugu)

Ako ovo prodje nezapazeno,ako se na ovo ne reaguje, onda smo kao drustvo u velikom bedaku. Jer  ovo je opasnije od bilo kakve tuce u Parlamentu,ili  od kasnjenja donosenja zakona.Opasnije od .....
Ako ovo prodje nezapazeno (a izgleda da smo oguglali na sve i svasta pa nam je sve normalno)onda sa svima nama definitno nesto nije u redu.
A na ovim prostorima kad krene da se broje krvna zrnca to se nikad nije dobro zavrsilo.
A cekaju nas sustinske rasprave, oko Statuta Vojvodine, prezivljavanje krize koja ce na ovim prostorima gostovati do 2011 godine. Za to nam treba hladna glava
A kriza izaziva nervozu. Na Balkanu izaziva onu najgoru, ratnicku i netolerantnu



Komentari (171)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Tibor Jóna Tibor Jóna 23:04 12.02.2009

Ekipa stigla

uvek je lepo kada te podsete gde ti je mesto.
englezi imaju taj predivni klasni sistem, mi pravimo taj divan rasni sistem - ono, srbi, pa vise etnicke zajednice slovaci, rumuni madjari (mogu da rade PONEKE poslove, uglavnom da se skoluju na njihovom jeziku, dok ne buche ok su), nize etnicke zajednice (albanci a.k.a shiptari, hrvati i tako to) i ono cigani (a.k.a romi).
pa podgrupe na verskoj osnovi (vise vredi slovak katolik , nego slovak baptista) .... i tako od vojislava kostunice na vrhu piramide do nekog sirotog Roma sa albanskim imenom i muslimanske veroispovesti.... cveta hiljade cvetova...

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:10 12.02.2009

Za javnog tužioca..

Ovo je izjava za javnog tužioca.
No u državi u kojoj je Boris Tadić "pomirio" sve, javni tužilac neće reagovati. Na žalost..
gorio92 gorio92 23:23 12.02.2009

Re: Za javnog tužioca..

No u državi u kojoj je Boris Tadić "pomirio" sve, javni tužilac neće reagovati. Na žalost

Nemojte tako Drago, imajući u vidu visoko moralni lik Ministra pravde, verujem da će neko od tehničara razglasa podneti ostavku.
blackbox92 blackbox92 01:17 13.02.2009

Re: Za javnog tužioca..

Drago Kovacevic
Ovo je izjava za javnog tužioca.
No u državi u kojoj je Boris Tadić "pomirio" sve, javni tužilac neće reagovati. Na žalost..

Ne samo za javnog tužioca , već za ozbilnu raspravu u skupštini, ako je to telo uopšte za to spoobno,o tome gde je Srbija i o jasnom određenju prema onima čiji je Veljo vojvoda, zašto su izjednačeni sa partizanima i gde je zvanična Srbija u odnosu na jačanje nacističko-fašističke ideologije, klerikalizma i nacional-šovinizma.
To je prilika i da se država odredi i prema mnogim grupama koje deluju pod raznim nazivima, skrivajući se iza patriotizma, srpstva i pravoslavlja.
Vreme je i da se Srbija jasno odredi prema politici koju su realizovali najviše traženi haški optuženici, pa kada se jasno odrekne njihove politike, onda joj ni oni koje traži HT neće biti teret.
Nesumnjivo da postoji zakonska osnova i da takve treba sankcionisati i zabraniti im javno i političko delovanje.Svako dalje tolerisanje vuče Srbiju još dublje na dno.
palilula92 palilula92 01:31 13.02.2009

Re: Za javnog tužioca..

već za ozbilnu raspravu u skupštini


Kad bi tamo bili ozbiljni ljudi, mozda, vidis da se po Skupstini tuku, kunu.........
od takvih se ne ocekuje mnogo, ili skoro nista.
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 09:01 13.02.2009

Re: Za javnog tužioca..

Nesumnjivo da postoji zakonska osnova i da takve treba sankcionisati i zabraniti im javno i političko delovanje.Svako dalje tolerisanje vuče Srbiju još dublje na dno.


Potpuno ste u pravu a u paketu sa sirenjem mrznje treba se specificno zakonski sankcionisati i po zakonu kaznjavati i za velicanje ratnih zlocinaca, fasista i negiranje Srebrnice, da bude jasno... a ima verovatno i jos...

Dokle, bre??????
Jelena Milić Jelena Milić 09:02 13.02.2009

Re: Za javnog tužioca..

znate sta,
o ovome i rasim treba nesto da kaze!

i gordana comic, btw.
blackbox92 blackbox92 09:44 13.02.2009

Re: Za javnog tužioca..

Jelena Milić
znate sta,
o ovome i rasim treba nesto da kaze!

i gordana comic, btw.

POTPISUJEM. Oni nikako ne mogu ostati bez javnog stava o ovome.
Jelena Milić Jelena Milić 14:03 13.02.2009

Re: Za javnog tužioca..


Ministar za rad i socijalnu politiku Rasim Ljajić nije želeo da komentariše izjavu šefa poslaničke grupe Nove Srbije Velimira Ilića. "Nemam ništa pametno da kažem, sve što bih rekao bilo bi ili patetično, stereotipno ili konfliktno", kaže on.


oov je nedopustivo.

ima da kaze nesto principijelno, da osudi, ovo se NE TICE SAMO NJEGA
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:06 13.02.2009

Re: Za javnog tužioca..

ima da kaze nesto principijelno, da osudi, ovo se NE TICE SAMO NJEGA


A meni se bas svidja ... covek je razuman i pametan. Sta da kaze? Pa valjda se podrazumeva ... A tacno je da se ne tice njega ... nego SVIH nas. Ali to treba MI da kazemo ... i da zastitimo njega - i jos vise nas same
oort oort 23:15 12.02.2009

velja

ekstremizerija.
bindu bindu 23:20 12.02.2009

.ozbiljno!

ujbtstvarno?
man ray loves me man ray loves me 23:22 12.02.2009

Mislim da je Velja ovim prostackim ispadom

ubio sebi sve sanse kod Slavice Kljukic-Blejanovic.
dolybell92 dolybell92 23:38 12.02.2009

Sve ima svoj početak

pa i kraj ima svoj početak:

"Vi idete Karadjordju u posetu u Orašac, a pozivnice
šalje Rasim Ljajić, moj drug, svaka čast, ali to je vređanje
dostojanstva ove države, Karađorđa, to je uvreda za sve što je
srpsko...." (po Tanjugu)


Ako navedeno prođe (kao što je inače, SVE prošlo šta je
Velimir zvani Velja rekao i učinio) - onda se može smatrati
da i svi ostali u toj krčmi gde je to izrečeno, misle isto kao i on -
i daje za pravo svima koji smatraju Srbiju krivom za sve što se
događalo na bivšoj teritoriji Jugoslavije, posebno u Bosni.
Albanci na Kosovu bolju potvrdu nisu mogli da dobiju.
gorio92 gorio92 23:47 12.02.2009

Re: Sve ima svoj početak

da i svi ostali u toj krčmi gde je to izrečeno

U toj krčmi inače ima jedan veliki problem.
Šank je u drugoj prostoriji, pa često nemaju kvorum.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 14:14 13.02.2009

Re: Sve ima svoj početak

gorio92
da i svi ostali u toj krčmi gde je to izrečenoU toj krčmi inače ima jedan veliki problem.Šank je u drugoj prostoriji, pa često nemaju kvorum.


Suština.
Bravo za lucidan komentar!
vocasp72 vocasp72 23:46 12.02.2009

mnogo je ozbiljno

Ljudi,pa ovo sve što se dešava u poslednjih meseci a bogami i godina(odkako je mr.presidet na DS I na Srbiju uključio Vojislava dr Koštunicu i replike Cobija),podseća me na devedesete.Krenuo je opet turbo folk(pogledaj reklame na Pinku),trenerke se uvlače u farmerke,kajle se opet ističu,nasilje svake vrste ulazi na mala vrata,narkomanija u povoju...,samo se setite.Sve ono zašta smo se zalagali da se promeni MR.President je zarad opstanka na vlasti povratio(tumači kako hoćeš, i za jedno i za drugo si upravu)one koje su nas ponizili na svim poljima naših života.Mnogo sam rezigniran žutima i ako sam bio njihov pristalica do 15.10.2000.god.U poslednjih nekoliko godina sam gotivio Čedu,čak i bio drug član ali sam se isključio iz te priče...
leopold_lady leopold_lady 23:52 12.02.2009

Trudila sam se ....

Zaista sam se trudila da ih razumem - ali,nikako da mi postanu jasni .... OK,niste više zajedno - pa svako neka svoju stranku,karijeru,prijatelje itd itd - gradi daleko jedni od drugih.... Brakovi se razvode posle 20-30 godina,ostaju neka deca,neki čak i unuci - iza tih brakova.Nikome nije prijatno,ali sve živ čovek može da preživi - koliko - toliko civilizovano ....

Primitivizam je neverovatno napredovao kod nas u poslednjih par godina - da je to strašno....I nisu tu samo političari krivi (ne volim ni jednu stranku - da se razumemo) ... Puno puta se začudim kako mogu da nekulturni budu saradnici,da postoji mobing,da jedni drugima prave spletke,da umesto da pomognu komšiji ljudi žele da komšija izgubi ne samo kravu,već i tele ..... Ko me razume - razume .... Nije bilo sjajno nikada,ali u poslednjih par godina - stanje je katastrofalno.... Da li će se narod osvestiti i opametiti i kada - ne znam .... A za političare me zabole levi ćošak od desne cipele !!!
ivana23 ivana23 23:54 12.02.2009

***

21:08
ОМЕРОВИЋ: НЕКОРЕКТНА ИЗЈАВА ВЕЛИМИРА ИЛИЋА

БЕОГРАД – Помињање нечије националне припадности после свега што смо као друштво прошли бесмиселно је и зато некоректну изјаву лидера Народне странке Велимира Илића треба посматрати као изоловани инцидент, изјавио је Танјугу потпредседник Санџачке демократске партије Мехо Омеровић.

Поводом Илићевог протеста у парламанету због тога што је позиве за обележавање Дана државности у Орашцу потписао министар Расим Љајић, алудирајући при том на то да је он Бошњак, Омеровић је рекао да грађани човека, посебно министра, треба да цене према томе како он ради свој посао, да ли је одговоран и да ли поштује закон.

Омеровић је указао да се не могу надлежности у министарствима прилагођавати према националој припадности министара, тим пре што су и до сада министри за рад и борачка питања слали позиве за обележавање годишњица знацајних историјских догађаја, јер је то у њиховом ресору.

Расим Љајић никоме није сметао када нико од српских политичара није смео или није хтео да преузме челну функцију Савета за сардњу са Хашким трибуналом, навео је Омеровић и додао да се тада нико није позивао на националност.

Љајић је председник Санџачке демократске партије.


Танјуг
blackbox92 blackbox92 00:48 13.02.2009

Četnici-patriJote

Pa šta drugo očekivati posle izjednačavanja četnika ,čija je to bila ideologija.Velja Selja je čak i četnički vojvoda.
Izjednačavanjem četnika i partizana Srbija je pokazala da rehabilituje one koji su klali i ubijali druge samo zato što su bili druge nacije i veroispovesti.
Jadan je i taj Karađorđe koga brane takvi naci-fašisti.
Filip2412 Filip2412 01:38 13.02.2009

Re: Četnici-patriJote

Četnici-patriJote
Ne, najveci shovinista je bio Sloba - komunista. Da su cetnici vladali, de je Vuk Draskovic preoteo vlast 9 Marta ne bi bilo ratnih zlocina sa srpske strane i ne bi Srbija bila kontra celog zapadnog sveta.

Sto se tice cika Velje, iako ga smatram za medicinski slucaj, ja sam najpre pomislio da on ovo pominje Rasima u tom kontekstu ne zato sto je druge vere nego zato sto je na celu odbora za saradnju sa Hagom. Ne znam, mozda sam optimista li cini mi se da ni Velja ne bi tako nekog debilski na versko/nacionalnoj osnovi optuzivao.

blackbox92 blackbox92 10:01 13.02.2009

Re: Četnici-patriJote

Filip2412
Četnici-patriJote
Ne, najveci shovinista je bio Sloba - komunista. Da su cetnici vladali, de je Vuk Draskovic preoteo vlast 9 Marta ne bi bilo ratnih zlocina sa srpske strane i ne bi Srbija bila kontra celog zapadnog sveta.

Sto se tice cika Velje, iako ga smatram za medicinski slucaj, ja sam najpre pomislio da on ovo pominje Rasima u tom kontekstu ne zato sto je druge vere nego zato sto je na celu odbora za saradnju sa Hagom. Ne znam, mozda sam optimista li cini mi se da ni Velja ne bi tako nekog debilski na versko/nacionalnoj osnovi optuzivao.


Slobini komunisti su postali nacionalisti i zajedno i okrenuli se ka četničkoj nacionalističkoj projekciji.
Pa Vuk je prvo raspirio nacionalizam a onda kad je video da se malo z....bo, prikočio.On je pozivao na sečenju ruku onima koji su druge vere i nacije, on je govorio da je Srbija sve dokle ima srpskih grobova i kostiju i gde ima i jedan Srbin.Srbija do Tokija. Vuk i dalje ima za idola čika Dražu, da li i njegovu ideologiju iz 2.svetskog rata.
Šteta što Vuk nije javno govorio na mitinzima ono što je napisao u svojoj knjizi Nož, gde upravo žigoše glupost da se kolju oni koji su druge vere, a na ovom prostoru svi su izmešani i ako se zagrebe u prošlost kod mnogih bi se našlo upravo ono što kaže u knjizi "Nisi ono što jesi a jesi ono što nisi, i to si što si ali budi čovek".Ko yna koliko je muslimana čiji su pretci bili pravoslavci, koliko Velikih Srba kojima su što milom što silom upravo
Turci napravili nekog pradedu jer su imali pravo prve bračne noći, pravo kad su god sebi dali za pravo. Deca nisu kriva ako ne postanu glupa. A nacionalna pripadnost nikome nije posebna prednost , niti je prepreka nekome da bude budala.
adam weisphaut adam weisphaut 10:12 13.02.2009

Re: Četnici-patriJote

Slobini komunisti su postali nacionalisti i zajedno i okrenuli se ka četničkoj nacionalističkoj projekciji.

Pa to je i najčudnija stvar-ovde je došlo do mergovanja staljinizma i kako kažeš "četničke nacionalne projekcije"
nije li npr. jedan poznati marksistički ideolog bio pred sam zastupnik ideje o "humanom preseljanju", isti trenutno vergla u Duki Makijeovom NIN-u istu onu priču o alieniaciji od sopstvenog kreativnog potencijala koju je Lejdi Makbet pisala mužu u govorima pred njegov pad s vlasti?
blackbox92 blackbox92 13:44 13.02.2009

Re: Četnici-patriJote

adam weisphaut
Slobini komunisti su postali nacionalisti i zajedno i okrenuli se ka četničkoj nacionalističkoj projekciji.

Pa to je i najčudnija stvar-ovde je došlo do mergovanja staljinizma i kako kažeš "četničke nacionalne projekcije"
nije li npr. jedan poznati marksistički ideolog bio pred sam zastupnik ideje o "humanom preseljanju", isti trenutno vergla u Duki Makijeovom NIN-u istu onu priču o alieniaciji od sopstvenog kreativnog potencijala koju je Lejdi Makbet pisala mužu u govorima pred njegov pad s vlasti?

Pa eto vam primer Mihajla Markovića i Dobrice Ćosića, da ne spominjemo još neke akademike i akademske građane, profesore i profesorke, knjigopisce i knjigopisačice....
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:40 13.02.2009

LOGIKA RADIKALSKE ALE

Glasnogovornici radikalske ale, koja se iz najcrnjih dubina Balkana povampirila 1988. tzv. dogadjanjem naroda, ne prestaju da bljuju vatru. Nekada je ona bila minobacačka i topovsko-tenkovska, a sada je - mikrofonska.
Dotična ala je "potrošila" Slovence, Hrvate, Bosance i kosovske Albance, pa sad nema kud, mora da baulja po ostatku Srbije. Zato su joj sad krivi čas Muslimani, čas Madjari, čas domaći izdajnici, tj. mondijalistički Srbi, poznatiji kao strani plaćenici.

Ovo što se dešava u tzv. Narodnoj skupštini je roptanje te ale, koja ne zna kuda će više i gde će, pa su joj preostali još samo onaj jadan parlamentarni mikrofon i direktni TV prenosi.
Pljuvačka i pljuvanje - poslednji brlog radikalske ale, koja nam je tokom protekle dve decenije oduzela sve, od nacionalnog dostojanstva do životnog standarda!
Ako je patriotizam poslednje utočište svih hulja, onda je parlamentarni mikrofon - slivnik!
leopold_lady leopold_lady 09:23 13.02.2009

Još nešto .....

vezano za gospodina Ljajića .... Obožavam ga kao čoveka - ma kako god da se zove - sticajem okolnosti ima to ime i prezime .... Jedino što me nervira je to što njega stalno maltretiraju da radi i tuđe poslove ..... Možda je na to i Velja mislio.... Samo Velja kao Velja - slabo ume da se izražava - pa je to delovalo kao govor mržnje..... Ne stajem u odbranu Velje - samo realno sagledavam stvari.....

U Srbiji nije bilo više ministara nego danas - a samo gospodin Ljajić i radi nešto....Zašto lepo ne ukinu pola ministarstava i čoveku daju platu od 200-300 000 dinara - da radi posao koji dobro radi,a za koji nekoliko ministara dobija 100 000 dinara platu .... Em bi uštedeli,em bi on zarađivao više ,em bi u Srbiji nešto stvarno i bilo urađeno .... A ne da on čovek juri sa mesta na mesto i uspeva sve završi na vreme,a neki tamo debeli tuntuz sedi - koji mu nikad neće reći ni HVALA .....!!!
sepeo sepeo 10:11 13.02.2009

velja-selja

Kad god cujem neki novi izliv primitivizma i mrznje iz usta Velimira Ilica, podsetim se koliko je dobro sto su on i svi poput njega napustili moj SPO i sto smo ostali mala, ali chestita i ponosna stranka.

A, shto se tiche Rasima, da je Tadic imao i malo odvazznosti, trebalo je da bude premijer.
libkonz libkonz 10:13 13.02.2009

Re: velja-selja

shto se tiche Rasima, da je Tadic imao i malo odvazznosti, trebalo je da bude premijer.


pozdrav za tebe, baš sam pisao juče nešto o Vuku na blogu.
Jelena Milić Jelena Milić 10:30 13.02.2009

jos je ozbiljnije nego juce

jaksa,
ja sam stavila svoj post, u trenutku kad sam na vestima negde cula ovo za ilica.

pomislila sa bice vest svugde sutra, odmah sam videla tvoj post,

ali ne, ispravite me svi ako gresim, pogledah jutros ove kapitalce i kao ozbiljnje i tabloide etc, pa skoro nigde nista, sve je o fajtu istih
ivana23 ivana23 12:17 13.02.2009

Sednica prekinuta...

zbog verbalnog incidenta Ilića i Čanka

Sednica Skupštine Srbije prekinuta je danas posle desetak minuta, zbog verbalnog incidenta koji je izbio između predsednika Lige socijaldemokrata Vojvodine Nenada Čanka i šefa poslaničkog kluba Nova Srbija Velimira Ilića.

BLIC
Jelena Milić Jelena Milić 12:20 13.02.2009

i pohvale RTS

Kolegijum Radio-televizije Srbije (RTS) saopštio je danas da ostaje na snazi suspenzija svih oblika prenosa sednica Skupštine Srbije na toj televiziji dok parlament ne "zauzme jasan stav o izjavi Velimira Ilića, ili dok sam Ilić ne povuče sopstvenu izjavu".

Time bi bila otvorena mogućnost nastavka saradnje Skupštine i RTS-a do jeseni i do osnivanja skupštinske televizije, navedeno je u saopštenju posle sednice Kolegijuma RTS.
"Snimanjem i emitovanjem jučerašnje izjave poslanika Velimira Ilića, legalizovan je najteži oblik ovog krivičnog dela čime su uvređeni svi građani Srbije, čime je RTS dovedena u status saučesnika", navodi se u saopštenju.
Kolegijum Medijskog javnog servisa "kategorički odbija da novcem građana Srbije ubuduće finansira i direktno prenosi najteži oblik krivičnog dela: kršenje Ustava, zakona i svih evropskih konvencija o rasnoj, verskoj, polnoj, nacionalnoj i građanskoj jednakosti građana", ističe se u saopštenju RTS.

U Skupštini je juče došlo do verbalnog incidenta kada je lider Nove Srbije Velimir Ilić sa govornice porucio da je sramota što na proslavu državnosti Srbije zove Rasim Ljajić, što je poslanik DS Nada Kolundžzija nazvala govorom mržnje.
Prethodno je došlo i do fizičkog incidenta, pošto su u salu ušli lider SNS Tomislav Nikolić i poslanik Igor Bečić kome je nos bio krvav.
Naprednjaci su tvrdili da ga je udario poslanik radikala Slavoljub Živanović što su radikali negirali. RTS je sin0ć preneo da su zaposleni RTS-a bili svedoci incidenta u skupštinskom hodniku i da Živanović jeste udario Bečića.


blackbox92 blackbox92 13:48 13.02.2009

Re: i pohvale RTS

i stvarno pohvala, neka bar neko reaguje.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:01 13.02.2009

Re: i pohvale RTS

blackbox92
i stvarno pohvala, neka bar neko reaguje.


Da ovaj akt i saopstenje RTS je za svaku pohvalu ... Hvala bogu da se i u Srbiji nesto krece nabolje. Dosta su njom vladali ludaci tipa Seselja i Velje Ilica

ps-edit: Ovo je zbilja i teska samarcina parlamentu i politickoj opciji koja ima vecinu u njemu ... Ali su je i zasluzili ... i ne samo samarcinu, nego i mnogo vise
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 14:28 13.02.2009

Re: i pohvale RTS

blackbox92
i stvarno pohvala, neka bar neko reaguje.


Ma kakva bre pohvala njima i njihovom gazdi, pa to su najveći nesposobnjakovići, paraziti i licemeri!

Lustracija ovoj zemlji treba. Ako ne pomogne lustracija, pomoći će kastracija.
Inner Party Inner Party 13:54 13.02.2009

Dve stvari

Ako ovo prodje nezapazeno,ako se na ovo ne reaguje, onda smo kao drustvo u velikom bedaku. Jer ovo je opasnije od bilo kakve tuce u Parlamentu,ili od kasnjenja donosenja zakona.Opasnije od .....


1) Ovo nije proslo nezapazeno. Velja je napravio svinjariju i to je sramota i najbolje je da to strpamo pod tepih.
2) Koliko za par nedelja cete videti fotku u Kuriru kako Velja i Rasim sede zajedno na nekoj slavi i ponasaju se kao da se ovo nije desilo. Njih dvojica ce ovo prevazici. Hocete li Vi?!


PS

A u UK, princ Hari ide na rehabilitaciju jer je nekog svog saborca (pripadnika pakistanske manjine u UK) nazvao "pogrdnim" imenom paki. Ako Srbija jednog dana postane takva zemlja evo ja cu prvi da se ubijem! Dakle, ne preterujmo u PC histeriji.
Jelena Milić Jelena Milić 14:08 13.02.2009

vo je jos ozbiljnije


Ministar za rad i socijalnu politiku Rasim Ljajić nije želeo da komentariše izjavu šefa poslaničke grupe Nove Srbije Velimira Ilića. "Nemam ništa pametno da kažem, sve što bih rekao bilo bi ili patetično, stereotipno ili konfliktno", kaže on.


rasim mora da kaze, nesto principijelno i da osudi, ovo se ne tice njega, ovo se tice SVIH NAS
queeria92 queeria92 14:20 13.02.2009

Najstrašnije

Najstrašnije što većina u ovoj zemlji ne vidi da je to strašno.

Gomila ljudi je u fazonu da je Velja u pravu!!!
Jelena Milić Jelena Milić 14:29 13.02.2009

ladan tus

Nakon što je Skupština Srbije izrekla opomenu Velimiru Iliću i Nenadu Čanku i odredila meru udaljenja Srboljubu Živanoviću, RTS je nastavio prenos sednice.


Sednica Skupštine Srbije (FoNet)
Kolegijum RTS-a na današnjoj sednici najpre je odlučio da suspenduje sve oblike prenosa sednica Skupštine dok se parlament ne odredi prema izjavi Velimira Ilića ili dok je on ne povuče. Lider Nove Srbije Velimir Ilić juče je sa govornice poručio da je sramota što na proslavu državnosti Srbije zove Rasim Ljajić.
silver bullet silver bullet 15:03 13.02.2009

Re: Najstrašnije

Najstrašnije što većina u ovoj zemlji ne vidi da je to strašno.

Gomila ljudi je u fazonu da je Velja u pravu!!!


Pa ljudi vide takvo ponasanje na televiziji i kazu: "Eto, ja sam normalan sto se tako ponasam. Vidite da je to na televiziji. Vidite da se tako ponasa nasa elita. Znaci, mogu i ja." I onda nenormalni, umesto da budu na marginama ovog drustva, sole pamet svima nama kako je to sasvim prihvatljivo ponasanje.
Ukunite prenose! Ludake u ludnice, zlocince u zatvor, glumce na televiziju, politicare u parlament i vladu. I kraj.
Kakvo, bre, ukidanje demokratskih tekovina kad ih sad slusamo po svim televizijama, citamo po svim novinama?!

queeria92 queeria92 15:13 13.02.2009

Re: Najstrašnije

Velimira Ilića treba osuditi za govor mržnje i diskriminaciju na osnovu nacionalne i verske opredeljenosti!!!
Gospodja Klara Gospodja Klara 14:51 13.02.2009

Pissed off

Ali ovo je samo jedna od manifestacija stanja beznadja i potpunog odsustva pravila i kriterijuma i zakona na kojima mora da pociva jedno iole zdravo drustvo – drzava. Zajedno sa tucama, vredjanjem , proklinjanjima, sveprozimajucom korupcijom….(de ne nabrajam, znamo svi). Svaki cas nam drustvo iz loze baci neku kosku, a mi kao i svaki gladan i besan pas, skocimo na nju da je svi oglodjemo. Za to vreme cela ta sarena ekipa : botoksirane vampirice, zadrigli seljoberi, alkosi sa nozevima u zubima, preplanuli japiji, satro intelektualci, salonska trtomudala, ambiciozne kucke, hodaci po lesevima, profesionalni zderaci po kantinama svih vrsta (i slavama), prodane duse, slucajni turisti , eksperti (da ne duzim, mada mi zabavno, i cast svakom ko je izuzetak, ako takvih ima, sve manje i u to verujem), znaci za to vreme svi oni, koji su po difoltu delegirani i zaduzeni da drustvo vode napred, rade upravo suprotno: aktivno vode njegovom sve dubljem potonucu. Oni kao da imaju agendu, pa danas malo Velja-majstor neka podbode Rasima-Srbina, sutra moze neki radikal da malo razbije nos naprednjaku, preksutra ce npr. opet neka lazna dojava o bombi u sudu, cetvrtak je zgodan da na televizijama napravimo neku psihozu zbog vremenskih neprilika, za vikend se uvek poubijaju negde neki klinci, ako u medjuvremenu uleti nesto nepredvidjeno, raspored se pomera dalje…
Za to vreme, Oli nas poli kofom hladne vode po ko zna koji put, Vojvodina, SEKA, RIK, ali nekako sve u drugom, trecem planu a ko zna sta sve iz toga moze da proizadje. Mi bespomocni a drustvo i dalje sedi u lozi i narucuje jos jednu turu. Udobno kohabitiraju.

A mozda ja samo paranoisem, bice da je tako.
silver bullet silver bullet 15:05 13.02.2009

Re: Pissed off

A mozda ja samo paranoisem, bice da je tako.


Lepo ti rek'o Antonic.
Ti si paranoidan, nisi paranoican.
Ima tu, valjda, razlike?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:06 13.02.2009

Re: Pissed off

Ne paranoises Klaro ... ovo sto se desava u skupstini jeste bruka. Ali evo cuju se i otreznjujuce i pozitvne reakcije (Čiplić: Ilić prekršio Ustav). Tragedija Srbije i jeste sto nema mnogo alternativa i sto su ovi koji su u opziciji jos sto puta gori nego ovi na vlasti ... Bilo bi lepo da se pojave neki novi neoptereceni prosloscu, ali je i to nerealno. Prema tome nema nam druge nego da se svi bunimo i da ne stedimo nikoga bez obzira iz koje je partije ... Ako u Srbiji ne bude u stanju da se formira kriticka javnost koja je u stanju da se izdigne iznad partijske pripadnosti onda nam nema spasa ... bice samo jos gore ...
Rejlem Rejlem 15:16 13.02.2009

Re: Pissed off

Potpuno se slažem. Sve je to jedna ista interesna ekipa. Obična predstava za plebs, tj. nas. Uvijena u nacionalne, demokratske, socijalističke ili kakve god oblande.
Doctor Wu Doctor Wu 15:17 13.02.2009

Re: Pissed off

A mozda ja samo paranoisem...

Da, ima i toga. Ljudi su kod nas generalno skloni drami i ubeđeni da se svinjarije dešavaju isključivo u Srbiji.
Gospodja Klara Gospodja Klara 16:06 13.02.2009

Re: Pissed off

Ako u Srbiji ne bude u stanju da se formira kriticka javnost koja je u stanju da se izdigne iznad partijske pripadnosti onda nam nema spasa ... bice samo jos gore ...

Slazem se. A kriticku javnost cine pojedinci koji su u stanju da se izdignu iznad partijske pripadnosti. Takvi su ovde retki, i uglavnom na razlicite nacine diskreditovani od strane vecine. Mislim, imam utisak da svako ko ovde nema iza ledja neki (politicki) gang, taj je u poziciji onog neceg na vetrometini. A oni sa zaledjinom moraju da plate makar intelektualni reket, tj. prodaju dusu djavolu. Ovo sto kazem nije kolumbovsko otkrice, naravno. Mi uglavnom samo prezvakavamo iste ideje, vec su sve izgubile ukus. Mislim da je akcija potrebnija od kritike i naseg zaprepastavanja i indigniranog podsmeha Antonicu. Neke nove sindikalne organizacije koje ce pod jedan da edukuju. Gradjanska neposlusnost kao izrazavanje protesta, ljudi koji ce pokrenuti takve kampanje... Gde su oni? Da li smo se svi ukenjali od straha (ups!) ili smo se uljuljkali u neki kriticki defetizam, nemam pojma.

Najmukije mi je od salonskih pobunjenika koji se gade sljakera-obicnjaka i blogera-obicnjaka. Ne shvataju oni da je tu snaga i da je tu podrska za akciju. Ako je podrska uopste potrebna.

Da ne sirim dalje, ima pametnijih da o tome kazu nesto.
Gospodja Klara Gospodja Klara 16:17 13.02.2009

Re: Pissed off

A mozda ja samo paranoisem...
Da, ima i toga. Ljudi su kod nas generalno skloni drami i ubeđeni da se svinjarije dešavaju isključivo u Srbiji.


Ma svinjarija ima svuda, i skandala i afera, ali neke granice su odavno uspostavljene, i postoji konsenzus oko ''osnovnih principa demokratije''. Svet je ogroman a ljudska priroda nesavrsena, drustva su nesavrsena. Ali bar nisu jednom nogom u gradjanskom ratu kroz celu istoriju. I ne gaje s ljubavlju Velju u parlamentu, i radikale, da procvetaju svake godine. Mislim naravno na svet koji je ''napredniji'' od nas, kojem kao tezimo, ne na onaj crnji i gori.
adam weisphaut adam weisphaut 16:25 13.02.2009

Re: Pissed off

Ne shvataju oni da je tu snaga i da je tu podrska za akciju.

'The future lies with the proles'* ?
Gospodja Klara Gospodja Klara 16:39 13.02.2009

Re: Pissed off

Ispascu orvelovac marksista komunista robespjerovac, al' bez mase nema sile. Nama fali ubrzanje.
Rejlem Rejlem 15:03 13.02.2009

Negovanje baraberije

Do sad je sve to u našoj dragoj zemlji prolazilo tako što su ova ili ona udruženja ili NVO protestovala, bojkotovala te siledžije, eventualno bi B92 preuzimao na sebe da povede neku dugotrajniju kampanju, npr. kad je isti taj Velja izbijao fascikle iz ruku novinara nogom,... i NIŠTA!, sve bi se završilo na tome.

A zašto? Zato što se nasilništvo, pogan jezik, nevaspitanje, nerad, ekstremizam,... ovde neguje. Nemojte mi reći da opstrukciji u skupštini i međusobnom zamlaćivanju radikala - bivših i pravovernih - nije moglo da se stane na put! Moglo je, SAMO DA SE HTELO! Kamo opomene, izbacivanja sa sednica, udaranja po džepu? Ne, nego DS i SPS neguju neku kvazidemokratiju, što finije sa opozicijom, JER SU SVI ZAJEDNO, VLAST I OPOZICIJA, DO GUŠE UVEZANI ZAJEDNIČKIM POSLOVIMA I INTERESIMA! Tome može samo da se pridoda i jučerašnji nastup alkosa iz Čačka: predsednica Skupštine Velji Iliću NIJE IZREKLA ZVANIČNU OPOMENU, ILI DA UDALJILA SA SEDNICE, već ga je samo ukorila, u fazonu no-no Veki.

Ovakav govor je u normalnim zemljama direktan povod za pokretanje i pravosudnih postupaka, a kod nas nikome neće pasti na pamet da tako nešto pokrene. Ili da bilo šta korisno pokrene. Važnije je slikati se, kako čistimo sneg ispred Skupštine grada, kako izražavamo duboku zabrinutost zbog Kosova, kako se divimo našim specijalcima na združenim vežbama - čemu uzgred te vežbe!? -, kako dovodimo strane investicije, evo su tu su samo što nisu, ...

Nego obradovalo me je što i privatne firme - radim u jednoj - poštuju državne praznike. NE RADIM U PONEDELJAK, PRODUŽEN VIKEND!!!
ivana23 ivana23 19:22 13.02.2009

Velimir Ilić povređen u svom stanu

Autor: Blic online | 13.02.2009. - 19:03

Velimir Ilić primljen je danas u Klinički centar u Beogradu. Kako nezvanično saznaje B92, lider Nove Srbije je zbrinut zbog povreda koje je zadobio u svom stanu.
Iako se u Kliničkom centru okupljaju novinarske ekipe, niko od lekara nije želeo da daje više informacija.

Izvor

----------------------------------
Beograd -- Lider Nove Srbije Velimir Ilić primljen je oko 17 sati u Klinički centar Srbije, na neurohiruršku kliniku, zbog povreda zadobijenih u svom stanu, saznaje B92.
Predsednik Nove Srbije Velimir Ilić "nalazi se u Kliničkom centru u Beogradu na pregledu", rekao je večeras portparol Kliničkog centra Srbije Drago Jovanović. Jovanović je rekao agenciji Beta da se Ilić "obratio Kliničkom centru" u Beogradu, ali nije želeo da kaže zašto.

B92
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:56 13.02.2009

Re: Velimir Ilić povređen u svom stanu

пало му нешто на памет?
palilula92 palilula92 20:20 13.02.2009

Re: Velimir Ilić povređen u svom stanu

Pa blogeri uvek sve znaju, a o ovome jos uvek nista. Neverovatno.
palilula92 palilula92 20:21 13.02.2009

Re: Velimir Ilić povređen u svom stanu

пало му нешто на памет?


mozda je tresnuo rukom o sto, onako muski.
mara92 mara92 20:32 13.02.2009

непотврђено

"Блиц" је на свом сајту објавио како је Велимир Илић доживео лакши мождани удар и да је том приликом пао и повредио главу.
Међутим, информација је непотврђена, јер је директор Клиничког центра Србије Ђорђе Бајец забранио да информација изађе у јавност...
ivana23 ivana23 20:42 13.02.2009

Re: непотврђено

mara92
"Блиц" је на свом сајту објавио како је Велимир Илић доживео лакши мождани удар и да је том приликом пао и повредио главу.Међутим, информација је непотврђена, јер је директор Клиничког центра Србије Ђорђе Бајец забранио да информација изађе у јавност...

I zbog toga je verovatno i skinuta - vise je nema.
mara92 mara92 20:44 13.02.2009

Re: непотврђено

Ја вест видим и даље на насловној страни "Блица"...
palilula92 palilula92 20:45 13.02.2009

Re: непотврђено

ivana23 ivana23 20:47 13.02.2009

Re: непотврђено

mara92
Ја вест видим и даље на насловној страни "Блица"...

Meni do malopre bio radikal sa razbijenim nosem (?), svasta. Evo sada i kod mene...
Mozda vesi stizu brze do vas preko...
palilula92 palilula92 20:49 13.02.2009

Re: непотврђено

procitajte komentare u Blicu
blackbox92 blackbox92 20:39 13.02.2009

otvoreno pismo

krajnje je vreme da Skupstina pocne da radi ili da konstatuje da to nije sposobna.[


Otvoreno pismo

Slavici Đukić Dejanović, Predsednici Narodne skupštine Republike Srbije i poslaničkim grupama



Samo jedan dan skupštinskog zasedanja državu košta 4.990.000 dinara. Najveći deo odlazi na plate poslanika i njihov prekovremeni rad. Osnovica za mesečnu platu poslanika, bez obzira na to da li radi, iznosi 75.000 dinara, ali na to se dodaju oko 30.000 dinara paušala, zatim dnevnice i nadoknada za službeno putovanje. S obzirom na to da je prosečna plata u Srbiji nešto niža od 33.000, poslanici dobijaju više od tri prosečne plate.

Parlament, dakle mora da počne da radi posao koji mu je Ustavom poveren i za koji je veoma dobro plaćen. Činjenica da je u periodu od jula do decembra 2008. godine usvojeno manje od jedne trećine neophodnih zakona uverljivo svedoči o neefikasnosti rada Narodne skupštine Republike Srbije. Nema potrebe ponovo podsećati građane na to šta Parlament jeste radio sve ovo vreme i šta smo sve imali priliku da čujemo sa skupštinske govornice.

Zahtevamo od "najvišeg predstavničkog tela" da prestane da ponižava građane Srbije i troši ogroman novac poreskih obveznika na nerad i javašluk.

Vreme je da kažemo "Dosta!" takvom bahatom, neodgovornom, nemoralnom i necivilizovanom ponašanju. Vreme je da tražimo od poslanika da rade posao za koji su ih građani Srbije izabrali.

Iako su nevladine organizacije u nekoliko navrata apelovale na narodne poslanike, predsednicu Parlamenta, pa i na Predsednika Republike da učine sve da se rad najvišeg državnog organa odblokira i upristoji, ovo nedopustivo stanje se nastavlja i nema nagoveštaja da se postojećim mehanizmima i poslovnikom ono može promeniti.

Stoga upozoravamo da se u periodu nadolazeće krize i neizvesnosti, predstavnici naroda mogu suočiti sa narastajućim nezadovoljstvom građana zbog ovakvog neodgovornog ponašanja prema interesima onih, čijim su glasovima i voljom dospeli u skupštinske klupe. Čast izuzecima od kojih očekujemo da nas podrže u interesu svog ličnog ugleda i ugleda Parlamenta, a pre svega u interesu građana koji se već osam godina nedvosmisleno izjašnjavaju za nastavak evropskih integracija.



Centar za regionalizam 11. februar 2009. godine

Nezavisno društvo novinara Vojvodine

Evropski pokret u Srbiji

Građanske inicijative

Helsinški odbor za ljudska prava u Srbiji

Zelena mreža Vojvodine

Komitet pravnika za ljudska prava – YUCOM

Otvoreni licej

Centar za civilno-vojne odnose
palilula92 palilula92 20:51 13.02.2009

Re: otvoreno pismo

ovo bi svaki gradanin Srbije trebao da potpise
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:59 13.02.2009

Re: otvoreno pismo

Palilula
ovo bi svaki gradanin Srbije trebao da potpise


E pa evo, ja sam bezbroj puta na blogu kritikovao neke od potpisnika ovog teksta - ali ovo gore

POTPISUJEM.

Bez ijedne zamerke. Skupstinska vecina je izabrana od strane gradjana da bi vrsila vlast, ako to nije u stanju onda treba da daju ostavku. Ako ih koci poslovnik onda neka ga menjaju. I NEDOPUSTIVO je sto dozvoljavaju da se od skupstine pravi birtija i cirkus ... kojeg bi svaki pristojan covek u ovoj zemlji morao da se stidi. Skupstina je mesto za ozbiljne ljude koji se bave ozbiljnim i vrlo vaznim poslom a ne za kojekakve ..... (necu ovde da upotrebljavam nepristojne reci, a na pamet mi ne pada nijedan pristojna)

ps. A hvala bogu i da su ovi pomenuti potpisnici poceli da se bave vrlo korisnim i NEOPHODNIM poslom za svaku demokratsku zemlju ... ma kazem ja: ima nade za Srbiju
mara92 mara92 22:56 13.02.2009

...

Преносим изјаву професора Горана Илића са Правног факултета Универзитета у Београду (ПОЛИТИКА):
Изјава Велимира Илића да потпис Расима Љајића на позивницама поводом обележавања Дана државности Србије „вређа достојанство Србије, Карађорђа и свега што је српско” не може се узети као повод за гашење партије чији је он лидер, сматра Горан Илић, професор Правног факултета у Београду. „Тужилаштво, независно од било кога, треба да процени има ли елемената да реагује у оваквој ситуацији. Моје досадашње искуство је показало да на терену политике има мало простора за правду”, рекао је Илић.

blackbox92 blackbox92 02:04 14.02.2009

Re: ...

mara92
Преносим изјаву професора Горана Илића са Правног факултета Универзитета у Београду (ПОЛИТИКА):
Изјава Велимира Илића да потпис Расима Љајића на позивницама поводом обележавања Дана државности Србије „вређа достојанство Србије, Карађорђа и свега што је српско” не може се узети као повод за гашење партије чији је он лидер, сматра Горан Илић, професор Правног факултета у Београду. „Тужилаштво, независно од било кога, треба да процени има ли елемената да реагује у оваквој ситуацији. Моје досадашње искуство је показало да на терену политике има мало простора за правду”, рекао је Илић.


Možda da sačekamo šta će reči prof.Oliver Antić i Vojislav dr.Koštunica.
Suština je da vojvoda Velja misli da potpis Rasima Ljajića vređa dostojanstvo Srbije, Karađorđa i svega što je srpsko.
Mođda ta j profesor misli da treba krivično goniti Rasima Ljajića zato što vređa sve što je srpsko.
ivana23 ivana23 13:03 14.02.2009

Tužilac traži snimke iz Skupštine

Beograd -- Republički tužilac zatražiće snimke obraćanja lidera NS Velimira Ilića Skupštini kako bi se ispitalo da li je u njegovom istupanju izvršeno krivično delo.


B92

U istoj vesti: Predsednik Srbije Boris Tadić izjavio je da svako onaj ko vređa i omaložava pripadnika manjine vređa srpski narod, pogotovo ako se to događa u najvišem zakonodavnom telu – Skupštini Srbije.

"Srbija se nikada više neće deliti ni po veri ni po nacionalnosti", poručio je Tadić u govoru na vojnoj vežbi "Sretenje 2009", koja se održava u Novom Sadu.

"Svi smo mi ravnopravni građani jedne jedinstvene Srbije", rekao je Tadić i naveo da u Srbiji nema mesta nasilju, šofinizmu, fašizmu, antisemitizmu i govoru mržnje.
pax1 pax1 19:34 14.02.2009

Re: Tužilac traži snimke iz Skupštine

Predsednik Srbije Boris Tadić izjavio je da svako onaj ko vređa i omaložava pripadnika manjine vređa srpski narod

Zanimljive te manjine, naročito bošnjačka. Naterana da bude nacija, samo zato što izlazi iz jednačine Srbin=pravoslavac, koju je davnih dana smislio neki patrijarh i dalje sprovodi iako je ateista onoliko. Kolektivni kompleksi raznih Emira, valjda proističu iz kolaboracije sa Turcima davnih im predaka. Muslimani sa ovih prostora su jedini evropski muslimani, ostali se i rasno razlikuju. Osnovna karakteristika im je ime (ređe prezime), dobijeno po starom srpskom običaju, po nekom pretku. Ime im u RS oduzima pravo na patriotizam, rukovodeća mesta van Sandžaka, a daje mogućnost za politička iživljavanja kroz istoriju (musliman nacionalno neopredeljen, Musliman i sada Bošnjak) i par manjinskih mesta u Skupštini. Jugoslaviju i jugoslovenstvo ukinuše, a tu im je bilo najugodnije. Rasim, rođen u N Pazaru, Srbija od 1913.g., a pre toga Turska kao i ostali Sandžak. Valjda se Srbija još nije navikla na ljude sa muslimanskim poreklom jer ih od proterivanja Turaka do Prvog balkanskog rata na svojoj teritoriji nije imala. Voleo bih da znam gde živi ta bošnjačka većina. Ako je to Bosna, jadni srpski bosanci (kao srpski Mađari, Slovaci i sl) koje će oni uzeti u zaštitu. Da je bošnjak i bosanac isto i Tadić bi to mogao biti.
Veljin stav je prilično narodni i nije čudo što ga Rasim obilazi u bolnici, jer su ti sa čudnim imenom naviknuti na lokalne ksenofobične stavove i ne mogu lako da se uvrede. Ovo je malo sopstvenog iskustva tipa ti si moj drug nema veze što si musliman (ubeđeni ateista).
Kusturica, kao filmski čovek, odradi malo istorije na sebi: ime, krštenje pa ultranacionalizam. Do kraja njegovog životnog filma možda postane i kosmopolit ( u filmu je sve moguće, a ne traje dugo).
jaksa scekic jaksa scekic 15:17 14.02.2009

Ljajic prasta ali da li treba i drzava?

PS:

Ljajich posetio Velju Ilicha
BEOGRAD, 14. februara (Tanjug) - Ministar za rad i
socijalnu politiku i lider Sandzzaccke demokratske partije Rasim
Ljajich posetio je danas lidera Nove Srbije Velimira Ilicha u
Urgentnom centru, u zzelji, kako je izjavio Tanjugu, da "na taj
naccin stavi taccku na celu tu priccu".
Ljajich je svoj gest objasnio "ljudskim, ali i politicckim
razlozima".
"Zzeleo sam pre svega da posetim Ilicha ccije je zdravlje
ugrozzeno, ali i, politiccki, da stavim taccku na celu tu priccu",
rekao je Ljajich Tanjugu.


J




Jelena Milić Jelena Milić 16:46 14.02.2009

Re: Ljajic prasta ali da li treba i drzava?

mislim da ni ljajic nema kao ministar paravo da prasta

AlexDunja AlexDunja 18:31 14.02.2009

Re: Ljajic prasta ali da li treba i drzava

Jelena Milić
mislim da ni ljajic nema kao ministar paravo da prasta


sta da ti kazem bro:)
r. lj. ima vise svojstava...
pored toga sto je musliman, on je i ministar, politicar,
lekar, otac porodice....i da, ja verovatno ne znam sve...

velji je do sada to uvek prolazilo,
volela bih da ne prodje sada...ali.
Doctor Wu Doctor Wu 19:34 14.02.2009

Re: Ljajic prasta ali da li treba i drzava?

Ljajić je igrač nad igračima. Ovakvi, za njega rutinski, potezi su mislena imenica za sve političare, ne u Srbiji nego na Balkanu. Naravno da Velju treba udaljiti iz političkog života (možda je i ovaj "moždani udar" znak da je ukapirao da je ovog puta stvarno preterao i da je i sam spreman da se povuče, bar na neko vreme) ali je isto tako neophodno pomeriti Ljajića iz fokusa priče i pomeriti ga malo više prema nekom mainstreamu jer Tadić nema baš previše kvalitetnih ljudi oko sebe.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana