In memoriam| Planeta| Život

Sila boga ne moli, bog silu ne voli

Jelica Greganović RSS / 15.12.2012. u 14:07

young-children-sandy-hook.jpg

Ovo će biti nabacano, jer sam se iznervirala, a kad sam nervozna možete da me hvatate i na zareze, na rusofilstvo, na antiamerikanstvo, na nepromišljeno, a napisano...baš me briga. Juče je kreten, kao što to obično biva pametan, povučen i u tegobama sam sa sobom, ušao naoružan do zuba u školu američkog gradića za koji jedva da je ko čuo sem onih koji u njemu žive, i pobio 20 dece. Brojkom 20 jer se tako bolje vidi. Dece stare od 5 do 10 godina. Ceo razred dece je pobio. Zamislite 20 dece ispred vas. Pobio je i 7 odraslih, njega ne računam, među njima i učitreljice koje su pokušale svojim telima da zaštite decu. Ubio je i svoju majku, bivšu učiteljicu, koja je i kupila pištolje kojima je pobio jadnu decu.

Taj masakr je samo jedan u nizu. Nema ni pola godine kako je ludak utrčao u bioskop i za sobom ostavio mrtve. I tako svako malo utrči neki neshvaćeni, a naoružan do zuba i pobije šta mu se na nišanu nađe. U trgovačkom centru, na fakultetu, školi, raskrsnicama...Ceo svet se zgrane, vest je par dana prva na listi najvažnijih, saučešća i suze...i opet.

Znam ja da u Americi od njenog kolonizovanja do danas važi pravo jačeg i da ako je neko jak, to je njihova industrija oružja. Znam i da su dovoljno jaki da ratuju po belom svetu i da milom ili silom navodno uvode civilizaciju i demokratiju. Znam i da su najveća svetska sila...ali svaki put kada njeni rođeni građani, pa još tako mali (a u svakoj iole civilizovanoj državi su deca predmet posebne zaštite) izginu, onda to »svetska sila« postane prosto gadno. Kakva je to sila koja sama sebe ne može da zaštiti? Ni svoju decu? Sila kojoj su važnije pare od života njene dece, pa makar ih gledala i samo kao buduće poreske obveznike?

I kad god se tako nešto desi, pojave se i oni koji kažu: »Neka, tako im i treba...ubijaju decu širom sveta...« Jedino što je to meni odvratno. Kao prvo, bez obzira gde je geografska crta, dete je dete i život je život. Kao drugo, možda, samo možda će i neko dete uspeti da preživi njihove intervencije čije je ime lepše od prave sadržine i namere, ako Amerikanci konačno uspeju da se izbore sami sa sobom. I pokažu ostatku sveta nad kojim vise kao bič božji da na sebe primenjuju makar mrvicu moralne močuge kojom vitlaju van svojih granica.

Ne znam kako je sada, ali godinama i godinama u Beogradu nije moglo da se izađe sa bioskopske predstave pre njenog kraja. Zbog bombe postavljene u bioskopu »20. Oktobar« jednom, nekad davno za moju generaciju. Kako je moguće da u Americi, posle svih ubijanja svako malo, u osnovnu školu može da uđe ludak naoružan do zuba? Od njihove postterorističke strave nas izuvaju na aerodromima, uzimaju nam turpijice za nokte i četkice za zube, sve čime bi mogli da otmemo avion. Uključujući i nezatvorene šampone, lakove za kosu i acetone. Ceo svet se bacio u njihovu stravu, a kod njih jeste da ne sme da se gaji voće, povrće i začini bez posebne dozvole, ali oružje mož da kupi svaki ludak i da sa njim utrči gde voli...

Fali ovom svetu civilizovanosti još pa još, onoliko...i onima što kamenuju, seku ruke, obezglavljuju po krvavim zakonima krvavih vremena još krvavijih zakonopisaca koji se pozivaju na nerealne vere i neviđene bogove...fali i tamo gde su jedni jednakiji od drugih sve u ime naizgledne jednakosti...i tamo gde je važno koga voliš i s kim se ljubiš zato da ti se odmere prava koja ti sleduju shodno tome...i tamo gde je važno ko se kom bogu moli ili koje boje mu je koža, ali posebno je strašno kada fali tamo odakle baš u ime te civilizovanosti i ljudskih prava, pre svega prava na život, kreću vaspitne ekspedicije po celom svetu, koje iza sebe ostavljaju mrtve. Pravo jačeg. Ima li išta necivilizovanije od toga?!

Ovako ljutoj mi se čini da je Niče rekao da je bes odraz nemoći. I ja sam besna. Oni još uvek očito nisu dovoljno. Jer da jesu valjda bi zaustavili ubijanja u sopstvenoj kući, a onda pogledali kroz svoje prozore i shvatili da i drugde život ima neprocenjivu vrednost. Za razliku od industrije oružja čija cena može da se izrazi brojkama. Doduše mnogo višim od brojke do sada izginulih od njenih proizvoda. A, ako je to mera, ako je to granica, onda smo ugasili svi đuture. I oni sami sa sobom i mi sa njima. Amerikancima.

Da se vratim onoj nemoći...ona je to šta mi blokira mozak. Dođem do njene crte, dođe mi da puknem. Ima ljudi koji ne mogu da imaju decu, a drugi decu ubijaju. Ima ljudi kojima šaka hrane život produžava, a ovi ubijaju naokolo svotama novca od kojih se zavrti u glavi. I bolje da ni ne mislim, niti da znam šta još ko radi...tek ono 20 dece sirote...čoveku srce da pukne od nemoći. A, ni u boga ne verujem, nemam zašto.

Ne bih više da pišem, imala bih šta, ali mi je prosto odvratno.

 

 



Komentari (358)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:22 16.12.2012

iznerviranost

Ovo će biti nabacano, jer sam se iznervirala, a kad sam nervozna možete da me hvatate i na zareze, na rusofilstvo, na antiamerikanstvo, na nepromišljeno, a napisano...baš me briga.


da, obično nikuda ne vodi iznerviranost, osim da nekome izjaviš saučešće tako što ćeš mu reći, slušaj, matori, moje saučešće što si izgubio u nesreći 20-oro male dece, ali jebeš ga, gad si, odvratan si mi, bahato si kopile, zaslužio si to.

ja obično zaobilazim nečija vrata sa izjavom saučešća kada imam ovakve emocije prema njemu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:19 16.12.2012

Re: iznerviranost

da, obično nikuda ne vodi iznerviranost, osim da nekome izjaviš saučešće tako što ćeš mu reći, slušaj, matori, moje saučešće što si izgubio u nesreći 20-oro male dece, ali jebeš ga, gad si, odvratan si mi, bahato si kopile, zaslužio si to.

Da li ti pratiš šta pišeš? Možda tvoja iznerviranost može tako nešto da izgovori, ali moja ne. Pažljivije pročitaj moj blog.

Ikome reći da je zaslužio da mu bude pobijeno 20 male dece?! Takav neko ne postoji na ovom svetu, kao što ne postoji niti može da postoji razlog da iko ubija decu.

ja obično zaobilazim nečija vrata sa izjavom saučešća kada imam ovakve emocije prema njemu.

Odlično, onda zaobiđi i mene sa makar sarkastično napisanim da je zasluženo ubijeno 20 dece.

Idi kod Manccinija na blog i tamo završi šta imaš, iako ono blog nije. Ono je komentar koji je mimo ovdašnjih pravila napisan mimo bloga koji se bavi postojećom temom, i zloupotreba autorske opcije.
Ako budeš kod mene još jednom napisao, u bilo kojoj formi, da je 20 dece zasluženo ubijeno, ja ću obrisati i tvoj komentar i tebe.
rada_kon rada_kon 01:34 16.12.2012

kuda ide amerika

Evo i jedan tekst na temu, od blogera Yakova Fain, amerikanca, oca, profesionalca kojeg pratim...

Slažem se potpuno sa njegovim rečima, a ne bih znala tako dobro i da sročim, pa da podelim ovde:

On The Newtown Tragedy



Kraja Kraja 11:45 16.12.2012

... kuda ide amerika...

...samo jedan u nizu pokusaja da se problem sa masovne kupovine oruzja prebaci na "bolesne" clanove drustva, koje bi "neko" trebalo da prepozna i izoluje...
...malo ispod mu je odgovoreno...

We are a sick demented culture because we value the right to own a gun more than we value our own lives.


...onda se jedan komentator "pametno" setio...

Not of all of the schools has an effective security inside. Some of the teachers may be armed.


...a ja bih onda jos "pametnije" dodao, a zasto ne i ucenici...
...a onda bi se neki jos "pametniji" setio da u quest podje obmotan sa par kilograma c4, pa neka pucaju na mene ako smeju...itd...
bauer. bauer. 09:33 16.12.2012

...

Ovo će biti nabacano, jer sam se iznervirala, a kad sam nervozna možete da me hvatate i na zareze, na rusofilstvo, na antiamerikanstvo, na nepromišljeno, a napisano...baš me briga.


I ja se slično osećam. Jedino ne vidim bitnu razliku između močuge u rukama srpskog ludaka i vatrenog oružja u rukama američkog ludaka. Osim u učinku ili medijskoj pažnji koja im se posvećuje.

Mislim da bi bolje bilo da si se držala pčelica, cveća i svojih sugar, spice and everything nice tema, Ovako si samo izazvala najgori provincijalni talog da ispliva na površinu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:38 16.12.2012

Re: ...

Jedino ne vidim bitnu razliku između močuge u rukama srpskog ludaka i vatrenog oružja u rukama američkog ludaka. Osim u učinku ili medijskoj pažnji koja im se posvećuje.

To što ti ne vidiš ne znači da ne postoji.


Mislim da bi bolje bilo da si se držala pčelica, cveća i svojih sugar, spice and everything nice tema,

E, vidiš, ja ne vidim i tvoje pežorativno mišljenje o mom pisanju možeš drugi put da napišeš samo pod punim imenom i prezimenom. Ja svaku svoju reč imenom i prezimenom potpisujem, a junake kao što si ti, bezbedno sakrivenog lika i dela iza nicka, prosto obožavam.
Dakle, još jednom i banovan si.

Ovako si samo izazvala najgori provincijalni talog da ispliva na površinu.

Plemiću, još jednom možeš da pročitaš ono gore. Potpiši se, pa vređaj.
bauer. bauer. 09:50 16.12.2012

Re: ...

Dakle, još jednom i banovan si.

Kratak ti je fitilj ovih dana, Jelice? Ako ti je baš značajno, raspitaj se okolo, mnogi naši zajednički poznanici znaju moje ime i prezime. Ali, nije to najvažnije... drago mi je ako sam te iznervirao, makar onoliko koliko si ti mene, postavljanjem ovog neprimernog posta.
milisav68 milisav68 10:00 16.12.2012

Re: ...

bauer.
Jedino ne vidim bitnu razliku između močuge u rukama srpskog ludaka i vatrenog oružja u rukama američkog ludaka.

Razlika je u motivu.

U Srbiji su ubistva lična, iz koristoljublja ili političko-poslovna (da ne kažem mafijaška).
Čak je i onaj ludak, što je pobio pola ulice lovačkom puškom, imao motiv jer je mislio da su ga uvračali i išao je odredjenim (njegovim) redom.

Brejvikov masakr je (iako su i tamo žrtve deca) političko-rasistički motivisan, jer su bili članovi neke partije.

Koji je motiv da pobiješ decu u vrtiću ili da nasumice ubijaš ljude po ulici?

Stistika kaže da se takve stvari najčešće dogadjaju u USA, i to prilično ubedljivo.
one for the road one for the road 10:13 16.12.2012

Re: ...

milisav68
bauer.
Jedino ne vidim bitnu razliku između močuge u rukama srpskog ludaka i vatrenog oružja u rukama američkog ludaka.

Razlika je u motivu.

U Srbiji su ubistva lična, iz koristoljublja ili političko-poslovna (da ne kažem mafijaška).
Čak je i onaj ludak, što je pobio pola ulice lovačkom puškom, imao motiv jer je mislio da su ga uvračali i išao je odredjenim (njegovim) redom.

Brevikov masakr je (iako su i tamo žrtve deca) političko-rasistički motivisan, jer su bili članovi neke partije.

Koji je motiv da pobiješ decu u vrtiću ili da nasumice ubijaš ljude po ulici?

Stistika kaže da se takve stvari najčešće dogadjaju u USA, i to prilično ubedljivo.


Dzaba ti bilo, dirnuo si u land of free, nema diskusije, poslace te u kuhinju da se ne mesas previse u politiku, ne razumes ti to, deca su poginula ima da se cuti i tiho rida, ne sme da se slucajni zapita ZASTO.
bauer. bauer. 10:23 16.12.2012

Re: ...

Stistika kaže da se takve stvari najčešće dogadjaju u USA, i to prilično ubedljivo.

Zbog veličine populacije? I medijske zastupljenosti? Statistika je kurva BTW.
freehand freehand 10:39 16.12.2012

Re: ...

bauer.
Stistika kaže da se takve stvari najčešće dogadjaju u USA, i to prilično ubedljivo.

Zbog veličine populacije? I medijske zastupljenosti? Statistika je kurva BTW.

Kina, Baueru, ima četiri puta veću populaciju. Indija skoro toliko.
A što se medijske zastupljenosti tiče - u današnjem se svetu sa medijima željnim krvi ništa ne može sakriti. Biće da je gvint, ipak, negde drugde.
bauer. bauer. 11:01 16.12.2012

Re: ...

Biće da je gvint, ipak, negde drugde.

Biće.
bauer. bauer. 11:05 16.12.2012

Re: ...

Ili, što bi Pašić rekao, u pravu si, Svi smo u pravu!
milisav68 milisav68 11:05 16.12.2012

Re: ...

bauer.

Zbog veličine populacije? I medijske zastupljenosti? Statistika je kurva BTW.

Ma jeste statistika ko bikini :) , ali u rubrici masovna (ili pojedinačna) ubistva bez motiva (nasumice izabrane žrtve) za Srbiju (i ne samo za nju) je brojka nula*, za razliku od USA gde su takvi dogadjaji relativno česta pojava.

*Pre par godina je neki kinez u Beogradu to pokušao mačetom, ali je brzo savladan.

Medijska zastupljenost, pa svake novine i svaka TV u Srbiji ima rubriku "Crna hronika", i opširno se piše i priča o tome...ali uvek u rubrici - motiv - piše nešto.
dragoljub92 dragoljub92 11:09 16.12.2012

Re: ...

I medijske zastupljenosti?

upravo to.
u niš su se desila dva tri ubistva a da ja nisam čuo ništa o tome ali zato kad prdne miš u ameriki mesec dana me obaveštavaju o kakvoći tog prdeža i njegovom dejstvu na sablasne nevene.
da li ovde neko zna da u NL,zemlji sa najvećim stepenom tolerancije prema pederima je zadnje vreme zabeležen određen broj napada na iste, i da postoji određena odbojnost prema tim gay paradama.
ko zna da u toj istoj NL postoji jedna jaka separatistička nacija, jaka skoro kao što je bila šiptarska kod nas. i nijednom našem političaru nije palo na mozak da razgovara sa niderlanderima kako oni rešavaju taj problem bez mnogo buke.
znamo koliko ljudi u amerigi umre zbog lekarskog nemara,tačno u decimalu, a koliko umre kod nas - niko,pošto ne postoji nikakva statistika, znači naši lekari su idealni.
znamo i koliko amera umre od gušenja hranom,kod nas niko sudeći po tome da nemamo nikakvu statistiku o tome.
kod nas su ubijena dva vojnika na radnom mestu. do danas ne znamo šta se desilo i ko je koga i zašto ubio. da li bi u americi to bilo moguće?
ne bi ,pošto smo svi,celi svet, bili momentalno obavešteni kad su se njihovi ljudi za obuku specijalaca 'zaigrali' pa im je štićenik umro od preteranog zlostavljanja koje je trebalo da poveća njegovu otpornost na fizičko zlostavljanje pa su preterali i ubili ga. eto ja to znam ,kao i ceo svet, a šta se dešava u mojim bolnicama,policiji,vojski,strankama i svim ostalim društvenim i nedruštvenim pojavama u svojoj zemlji, nemam pojma jer i ono malo stvari koje obavljuje zavod za statistiku mediji ili ne prenose ili ga prenose u obliku koji njima odgovara,ako odgovara ako ne onda ga promene.
jebiga ,ameri su glupi što svoju statistiku o broju biljnih vaši na kvadratnom inču jednog lista duvana objavljuju i čine dostupnim svakoj budali koju to i ne interesuje.
koliki je broj seksualno zlostavljane dece i ostalih-nemamo pojma a i kad imamo ne verujemo,spravom, u broj.
koliko ima staraca maltretiranih od strane dece- nema ni jedan. za rne?
koliko ljudi pobiju pijani vozači u srbiji? neznamo,verovatno je to sporadična pojava
kolko ima stanovnika u BG,NS ,NI ... nemamo pojma jer uopšte neznamo koji su kriterijumi za određivanje veličine gradova,šta je periferija šta prigradsko naselje,tako da beogradžana ima između 1,5 i 2,5 meleona, nišlija između 20o tisoć i pola meleona....
Jukie Jukie 11:13 16.12.2012

Re: ...

milisav68

bauer.Zbog veličine populacije? I medijske zastupljenosti? Statistika je kurva BTW.Ma jeste statistika ko bikini :) , ali u rubrici masovna (ili pojedinačna) ubistva bez motiva (nasumice izabrane žrtve) za Srbiju (i ne samo za nju) je brojka nula*, za razliku od USA gde su takvi dogadjaji relativno česta pojava.*Pre par godina je neki kinez u Beogradu to pokušao mačetom, ali je brzo savladan.Medijska zastupljenost, pa svake novine i svaka TV u Srbiji ima rubriku "Crna hronika", i opširno se piše i priča o tome...ali uvek u rubrici - motiv - piše nešto.

Jeste, kod nas kad poludiš uglavnom pobiješ najbližu porodicu, umesto da sedneš pa razmisliš "eto sad sam poludeo, hmm... šta sad da radim... vidiš mogao bih da napadnem neku osnovnu školu, da, to baš zvuči kao dobra ideja, kako se tog ranije nisam setio"
freehand freehand 11:19 16.12.2012

Re: ...

kod nas su ubijena dva vojnika na radnom mestu. do danas ne znamo šta se desilo i ko je koga i zašto ubio. da li bi u americi to bilo moguće?

Ko je ubio Džona Kenedija?
Za sve ostalo... nema smisla komentarisati.
Ali za ovo


jebiga ,ameri su glupi što svoju statistiku o broju biljnih vaši na kvadratnom inču jednog lista duvana objavljuju i čine dostupnim svakoj budali koju to i ne interesuje.
koliki je broj seksualno zlostavljane dece i ostalih-nemamo pojma a i kad imamo ne verujemo,spravom, u broj.

te pozdravio Džulijan Asanž. To je onaj što čuči u ekvadorskoj ambasadi u Londonu i iz nekog idiotskog razloga misli da mu ti Amerikanci otvorenog uma, duše i bez razloga da išta kriju pred sobom i svetom - rade o glavi.
bauer. bauer. 11:26 16.12.2012

Re: ...

u rubrici masovna (ili pojedinačna) ubistva bez motiva (nasumice izabrane žrtve) za Srbiju (i ne samo za nju) je brojka nula*, za razliku od USA gde su takvi dogadjaji relativno česta pojava.

*Pre par godina je neki kinez u Beogradu to pokušao mačetom, ali je brzo savladan.


pa ponavljam...

za Srbiju (i ne samo za nju) je brojka nula


Zadajem ti Božju Vjeru, u Crnu Goru još ni jedan ovakav slučaj nije zabilježen! Znam, pouzdano!
dragoljub92 dragoljub92 11:39 16.12.2012

Re: ...

Ko je ubio Džona Kenedija?

a ko nije, i kako ti znaš da ga nije ubio onaj za kog kažu da ga je ubio.rekli ti amerikanci ili si bio prisutan? sve što znaš o ubistvu kenedija znaš zahvaljujući samim amerikancima.
te pozdravio Džulijan Asanž

i šta je problem,el je otkrio dokumenta koja su obeležena kao tajna,jeste. i ?
šta je u srbiji sve obeleženo kao tajna?bila neka reportaža skoro o tome
Amerikanci otvorenog uma, duše i bez razloga da išta kriju pred sobom i svetom - rade o glavi.

oni čak ni to ne kriju.
uostalom zašto je za srbiju važna vest da je neko pucao u američkoj bolnici?
a nije važna vest da su u niškom domu zdravlja snimili doktore koji rečaju doručak u radno vreme.
i zašto su u istom tom domu zdravlja uveli gorile da čuvaju doktore jer su blesavi pacijenti počeli da biju doktore.to nije vest za srbiju važna al je važno da nas obaveste o svakom predežu u americi.
o separatizmu u holandiji nećeš ni da razmišljaš jer i neznaš da postoji.
i još jednom
da li bi ikad razmišljao o tome ko je ubio kenedija da američki mediji , svako malo, ne potenciraju t priču.
ne bi ni znao da postoji teorija zavere da oni o tome ne pišu.
freehand freehand 11:49 16.12.2012

Re: ...

oni čak ni to ne kriju.




Dragoljube, smiri se, jebote, lažu bre za taj smak sveta... Ili te je nešto drugo pomelo da se ovako raspomamiš sa misaonim šarenišom?

milisav68 milisav68 12:02 16.12.2012

Re: ...

bauer.

Zadajem ti Božju Vjeru, u Crnu Goru još ni jedan ovakav slučaj nije zabilježen! Znam, pouzdano!


Kako ono beše, prvo ide negacija....
savamala savamala 12:19 16.12.2012

Re: ...

te pozdravio Džulijan Asanž

i šta je problem,el je otkrio dokumenta koja su obeležena kao tajna,jeste. i ?


Nije, upravo je u tome dobar deo price.
dragoljub92 dragoljub92 12:45 16.12.2012

Re: ...

freehand
oni čak ni to ne kriju.




Drgoljube, smiri se, jebote, lažu bre za taj smak sveta... Ili te je nešto drugo pomelo da se ovako raspomamiš sa misaonim šarenišom?


ozbiljno, nemaš odgovor na moja pitanja pa okrećeš na zajebanciju,tipično srBski.
ajde odgovori :zašto je vest da je bilo pucnjave u nekoj jebenoj američkoj bolnici a nije vest da su u niš pacijenti tepali doktore(pre par godina)
šta se dešava u Loznici,Nišu,Čačku;obe tri-četiri Palanke,Dimitrovgradu,Zaječaru,Boru itd.
ništa,to nije važno važno je kolko smri mišji isprdak u američkih miševa,to je vest.
kako holanđani rešavaju problem sa svojim separatistima,šta nas briga mi nemamo separatiste.
zašto za socijalne slučajeve u nišu nema pare da se isporuče paketi a ima pare da se u beograd organizuje svetsko prvenstvo u rukometu za žena jer je neka zemlja odustala zbo skupoće istog i zašto ima pare da se organizuje svetsko prvenstvo u rukometu z muškarce a nema pare da se ulože u renoviranje psihijatriskih bolnica u srbiji,nema pare da se kupe mikroskopi za bolnice.
ašto je važnija tema da li u americi ima 7 ili 8 % nezaposlenih a nije važna tema da u srbiji ima 30%
zašto u srbiji radno sposobni socijalni slučajevi nemaju pravo na pomoć a u americi imaju?
ne, od suštinske važnosti za srBsko društvo, a i šire, je zašto amerikanci ne ukinu slobodnu prodaju oružja i da se ne ubijaju po školama,zabavištima i ostalim sokacima.
najvažnije pitanje za srblje je ko je i zašto ubio kenedija.jebo ve kenedi.
dragoljub92 dragoljub92 12:46 16.12.2012

Re: ...

savamala
te pozdravio Džulijan Asanž

i šta je problem,el je otkrio dokumenta koja su obeležena kao tajna,jeste. i ?


Nije, upravo je u tome dobar deo price.

a koje podatke mu je dao onaj američki vojnik, javne?
freehand freehand 13:14 16.12.2012

Re: ...


Napisao si takvu gomilu budalaština da je nemoguće rasplesti je. Da ti odgovaram rečenicu po rečenicu? nema smisla.
Nego, evo ovako:
ašto je važnija tema da li u americi ima 7 ili 8 % nezaposlenih a nije važna tema da u srbiji ima 30%

Kako ti znaš, onda, koliko ima nezaposlenih, ako nije nigde objavljeno? Brojao si, išao od jednog do drugog?

ne, od suštinske važnosti za srBsko društvo, a i šire, je zašto amerikanci ne ukinu slobodnu prodaju oružja i da se ne ubijaju po školama,zabavištima i ostalim sokacima.

To je bila vest dana u SVIM medijima na SVETU.
Da je nije bilo kod nas Dragoljub bi reko - jebo ve informisavanje kadkrijete kako tmao neki ubivaju decu po vrtići i samo u Rusiju gledate a uamerikamaništa jebove Putin.

najvažnije pitanje za srblje je ko je i zašto ubio kenedija.jebo ve kenedi.

Ne Dragoljube, to je bilo pitanje za tebe, da ti ilustruje kako je u Amerikama sve javno, i kako se sve zna.
Nego ti džaba pričam kad ti sve znaš, o pederima, holandskom receptu za rešavanje separatizma i finansijama i rukometu.

Dragoljube, ovo su linkovi:

Politika
Vesti
Hronika

Probaj malo i na druge medije, da ti ne otvaram ja baš sve.
Zaprepastićeš se, jebote, šta tu sve ima što bi ti voleo da pročitaš a numeš da nađeš.
Mada ti za tirade koje držiš to ič ne treba, kad sve znaš unapred, i sve ti se javilo.




Jelica Greganović Jelica Greganović 13:17 16.12.2012

Re: ...

Kratak ti je fitilj ovih dana, Jelice?

Ako mi je i kratak to veze s tobom, nemoj si laskati.

Ako ti je baš značajno, raspitaj se okolo, mnogi naši zajednički poznanici znaju moje ime i prezime. Ali, nije to najvažnije

Ne pada mi na pamet da se raspitujem, i slažem se da tvoje ime i prezime nije najvažnije. Ali jeste važno ako nepotpisan njima pišeš uvrede.

drago mi je ako sam te iznervirao, makar onoliko koliko si ti mene, postavljanjem ovog neprimernog posta.

Da ponovim, nisi me iznervirao, navikla sam na takve koji kad nemaju šta pametnije da napišu, to zamene leptirićima i cvećem. Prilično otrcan pristup.
Još uvek nisi napisao zašto je moj post neprimeren. Kada budeš, popričaćemo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:46 16.12.2012

Re: ...

Statistika je kurva BTW.

Zato što joj nisi svodnik?
savamala savamala 14:09 16.12.2012

Re: ...

a koje podatke mu je dao onaj američki vojnik, javne?


da, vojnik je (Maning) otkrio tajne dok ih je Asanz samo preneo. Zato je progon Asanza zapravo progon slobode govora.
blogovatelj blogovatelj 22:16 16.12.2012

Re: ...

Ko je ubio Džona Kenedija?


a ko nije, i kako ti znaš da ga nije ubio onaj za kog kažu da ga je ubio


Pleased to meet you
Hope you guess my name
Ah, what's puzzling you
Is the nature of my game
I watched with glee
While your kings and queens
Fought for ten decades
For the gods they made
I shouted out,
Who killed the Kennedys?
When after all
It was you and me


ocajna_domacica.65 ocajna_domacica.65 15:20 18.12.2012

Re: ...

Ovako si samo izazvala najgori provincijalni talog da ispliva na površinu.


Не знам шта фали онима који живе у провинцији. Више фали онима који напусте провинцију, а провинција заувек остане у њима.

postavljanjem ovog neprimernog posta.


И пост уопште није непримерен!
8c_competizione 8c_competizione 10:09 16.12.2012

neko je na komentarima postavio ovaj link

dirtyharry dirtyharry 10:22 16.12.2012

Nemam šta pametno da kažem, sve je rečeno

Jelica Greganović
Pravo jačeg. Ima li išta necivilizovanije od toga?!


"Kome zakon leži u topuzu, tragovi mu smrde nečoviještvom...."
ocajna_domacica.65 ocajna_domacica.65 10:53 16.12.2012

Опет!

Они стварно нису нормални, Ено неки лудак пуцао у болници у Алабами. Еј, уболници. Укокали и њега! И боље, јер кад стигне на суд, онда психијатри, социјални радници, а највише адвокати - још би испао и право невинашце.

Jelica Greganović Jelica Greganović 13:19 16.12.2012

Re: Опет!

ocajna_domacica.65 ocajna_domacica.65 16:12 16.12.2012

Re: Опет!

Сачувај Боже! Па он то спремао акцију навелико и на сва уста, само му фалила светлећа раклама на кући!

Кренули масовно, ко да им нешто сипају у пијаћу воду, па сви одлепили истовремено.

ivana23 ivana23 16:25 16.12.2012

Re: Опет!

A dogodila su se jos dva odvojena incidenta:

Beta | 16. 12. 2012.

Još dva oružana napada u SAD: Petoro mrtvih, nekoliko ranjenih
Unfuckable Unfuckable 16:33 16.12.2012

Re: Опет!

Кренули масовно, ко да им нешто сипају у пијаћу воду, па сви одлепили истовремено.


hoće što spremniji da dočekaju najavljeni smak sveta, to se zove predostrožnost
ocajna_domacica.65 ocajna_domacica.65 17:42 16.12.2012

Re: Опет!

hoće što spremniji da dočekaju najavljeni smak sveta, to se zove predostrožnost


Мислиш да је за њих довољан један смак света?
Unfuckable Unfuckable 17:46 16.12.2012

Re: Опет!

Mislim.


Hoću reći, trebalo bi da je za sve dovoljan jedan,ne vidim dobar razlog za reprizu.
Majka priroda (ili bog, kako ko voli) kad nešto reši da obavi, onda to obično bude temeljno
ivana23 ivana23 19:40 16.12.2012

Re: Опет!

Cedar Lake police arrest 60-year-old man alleged to have threatened to 'kill as many people as he could' at school


Indiana police found 47 guns and ammunition worth more than $100,000 in the home of 60-year-old Von I Meyer.


Indiana police find 47 guns in arrest over threat to elementary school - Associated Press, Guardian.co.uk, Sunday 16 December 2012
ivana23 ivana23 20:14 16.12.2012

Re: Опет!

Ne uzivam u linkovanju ovakvih vesti, samo istrajavam u pracenju te cudne situacije u SAD poslednjih nekoliko dana...

Njutaun -- Crkva St. Rouz u Njutaunu, u državi Konektikat, evakuisana je tokom mise, pošto je policija obavestila okupljene da oblasti u kojoj se nalazi preti opasnost.

SAD: Crkva evakuisana nakon masakra - NEDELJA 16.12.2012
ocajna_domacica.65 ocajna_domacica.65 20:22 16.12.2012

Re: Опет!

ndiana police find 47 guns in arrest over threat to elementary school - Associated Press, Guardian.co.uk, Sunday 16 December 2012


И код нас је култ оружја укорењен, то није ништа ново. Знам за најмање два случаја погибије на свадби, а верујем да свако може да се сети да је тако нешто чуо. Али ово:

A police statement said Meyer had also said that he would enter Jane Ball Elementary School and "kill as many people as he could".


Ово је болесно, шта њима фали, бре! Убијају децу и болесне, еј, које су то психопате!

Hoću reći, trebalo bi da je za sve dovoljan jedan,ne vidim dobar razlog za reprizu.
Majka priroda (ili bog, kako ko voli) kad nešto reši da obavi, onda to obično bude temeljno



Ма, не марим ја за смак света, не бих ти знала рећи који ми је ово по реду, а најављен је још у фебруару '97, пошто није успео онај који је најављиван за 13. октобар 1996


Jelica Greganović Jelica Greganović 21:29 16.12.2012

Re: Опет!

Indiana police found 47 guns and ammunition worth more than $100,000 in the home of 60-year-old Von I Meyer.


Da imam pušku
i sto patrona,
i jedno topče
od dvesta tona,
da l bi me tada
volela ona...

(D. Kovačević)
milisav68 milisav68 22:40 16.12.2012

Re: Опет!

ivana23
Ne uzivam u linkovanju ovakvih vesti, samo istrajavam u pracenju te cudne situacije u SAD poslednjih nekoliko dana...

Pa ide serijal na National Geographic.

Doomsday preppers
ivana23 ivana23 22:49 16.12.2012

Re: Опет!

Sto se tice evakuacije crkve - dojavljeno je da je postavljena bomba, a zvanicnici nisu zeleli ni da potvrde, ni da opovrgnu tu vest. Medjutim, poenta je u tome sto je bilo predvidjeno da se odrzi ponocna misa kojoj bi prisusvovao i pred. Obama!


Vest u Gardijanu:

Authorities report gun-related deaths, woundings and arrests in California, Alabama, Washington and Indiana

In the wake of Newtown shootings, gun incidents continue across the US
Unfuckable Unfuckable 14:28 16.12.2012

wow

sine, koji pičvajz, šta ja propuštam eh sudbo kleta!
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:51 16.12.2012

Re: wow

sine, koji pičvajz, šta ja propuštam eh sudbo kleta!

Ma jok, samo provincijalni kal...oš leptirića?
Unfuckable Unfuckable 17:07 16.12.2012

Re: wow

ili ja da pustim goluba?
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:28 16.12.2012

Re: wow

ili ja da pustim goluba?

To nije dozvoljeno Ženevskom konvencijom.
tyson tyson 23:34 16.12.2012

Re: wow

To nije dozvoljeno Ženevskom konvencijom

Pa nismo u Ženevi.



(standardni izgovor tokom ratova za jugoslovensko nasleđe)


freehand freehand 23:40 16.12.2012

Re: wow

tyson
To nije dozvoljeno Ženevskom konvencijom

Pa nismo u Ženevi.



(standardni izgovor tokom ratova za jugoslovensko nasleđe)



Inače, Ženevske konvencije ništa ne dozvoljavaju. Samo zabranjuju.
Colin_bgd Colin_bgd 09:41 17.12.2012

Iskljucivo, ali nedovoljno, kako izgleda..

Iskljucivi razlog za ovu i slicne tragedije sto se desavaju u Americi je ogromna kolicina oruzja u posedu obicnih gradjana i neverovatna lakoca da se dodje do najmodernijih sredstava za masovnu egzekuciju zive sile, po pristupacnim cenama.

Ovi masakri se ne desavaju lovackim puskama, vec polu i automatskim oruzjem kome je preciznost 0%, a broj ispaljenih metaka u sekundi otprilike milion.

Svako od blogera (ako neko slucajno nije bio preko bare) da sutra sleti u Ameriku, mogao bi za 5 minuta da nabavi arsenal koji je ovaj umobolnik poneo u skolu u petak i pobio decu.

O tome se radi. Sve ostale price i filozofiranja o drustvu, ljudima, karmi, pravdi i nepravdi, sili, bogu, novcu, trici, kucini i slicnim leblebijama govore vise o nama (ko god da smo), a vrlo malo o amerikancima. Iskljuciva odgovornost za masakre, da ostavim sto manje prostora za zloupotrebu mojih tradicionalno vrlo preciznih reci, je na americkoj federalnoj vlasti jer dozvoljava drzavama da prodaju oruzje kao kokice, a sve zbog uporne interpretacije van konteksta jedne recenice od pre trista godina...
tetkino tetkino 11:27 17.12.2012

Re: Iskljucivo, ali nedovoljno, kako izgleda..

Jedan drugačiji pogled na ovaj zločin:

http://gawker.com/5968818/i-am-adam-lanzas-mother

Inače, država u kojoj se desio zločin je jedna od najrigoroznijih u Americi, kad su u pitanju zakoni o nošenju tj. posedovanju oružja.
Gospođa mama je morala da prođe testove i dokaže da je normalna, FBI je morao da joj da dozvolu da nema kriminalnih veza i zločina u njenoj prošlosti, morala je i da sačeka par nedelja ili meseci da joj odobre oružje itd.

Činjenica jeste da samo u USA se polu-automatsko i automatsko oružje smatra oružjem za ličnu upotrebu, kao da svi idu da se rvu sa grizlijem svakodnevno na putu do posla.
Ali to je samo deo problema.
Drugi deo je opisan u tekstu gore.


Jelica Greganović Jelica Greganović 14:34 17.12.2012

Re: Iskljucivo, ali nedovoljno, kako izgleda..

Gospođa mama je morala da prođe testove i dokaže da je normalna,


http://www.24ur.com/novice/svet/morilec-je-bil-avtist-njegova-mati-pa-obsedena-s-koncem-sveta.html

Isečak iz članka:

Zanimiv je še podatek, da se je Adamova mati zadnje čase pripravljala na konec sveta in bila zaradi tega zelo zaskrbljena. Nancy Lanza je verjela, da nam grozi ekonomski in družbeni propad, zaradi česar bo svetu zavladal kaos. Da bi bili varni v času kolapsa, naj bi svoje otroke učila streljati. Nakupila naj bi veliko vrst različnega orožja, o tem pa se je zelo rada pohvalila tudi drugim.

Sosedje so jo označili za zelo prijazno in radodarno žensko, ki pa je bila pogosto preveč paranoična. Zaradi strahu pred koncem sveta naj bi kopičila ogromne zaloge hrane in vode.

Prevod: Zanimljiv je i podatak da se Adamova majka, u poslednje vreme pripremala za kraj sveta i zbog toga bila jako zabrinuta. Nancy Lanza je verovala da nam preti ekonomska i društvena propast, zbog čega će svetom zavladati haos. Da bi bili bezbedni u vreme kolapsa, ona je svoju decu učila da pucaju. Nakupovala je puno različitih vrsta oružja i o tome se rado hvalila pred drugima.
Komšije su rekle da je bila jako ljubazna i darežljiva, ali često i previše paranoična. Zbog straha od kraja sveta je gomilala ogromne zalihe hrane i vode.


E, ako ovakva osoba može, po vrlo rigoroznim zakonima, da bude ocenjena kao normalna i nakupuje se oružja, šta li se tek dešava tamo gde zakoni nisu tako strogi


ivana23 ivana23 19:46 17.12.2012

Re: Iskljucivo, ali nedovoljno, kako izgleda..

E, ako ovakva osoba može, po vrlo rigoroznim zakonima, da bude ocenjena kao normalna i nakupuje se oružja, šta li se tek dešava tamo gde zakoni nisu tako strogi


I jos da bude uciteljica u vrticu! Prevashodno zbog sumanutih ideja...

Jelica Greganović Jelica Greganović 21:25 17.12.2012

Re: Iskljucivo, ali nedovoljno, kako izgleda..

I jos da bude uciteljica u vrticu! Prevashodno zbog sumanutih ideja...

Reči nemam...mada, ja nisam shvatila da li je ona aktivna ili penzionisana učiteljica...valjda sam propustila...kako god, ne valja.
ivana23 ivana23 22:12 17.12.2012

Re: Iskljucivo, ali nedovoljno, kako izgleda..

Jelica Greganović
Reči nemam...mada, ja nisam shvatila da li je ona aktivna ili penzionisana učiteljica...valjda sam propustila...kako god, ne valja.


Mnogo je toga ostalo nerazajasnjeno, pa i njen status.

- Ovo treba procitati: Pismo majke jednog mentalno oboljelog dječaka, u kojem ona kaže da je lako raspravljati o oružju – treba raspravljati o mentalnim bolestima.

TIME: ‘I Am Adam Lanza’s Mother’: When Parents Are Afraid of Their Children

Isto pismo na net.hr: 'Ja sam majka Adama Lanze'
tyson tyson 13:36 18.12.2012

Re: Iskljucivo, ali nedovoljno, kako izgleda..

Činjenica jeste da samo u USA se polu-automatsko i automatsko oružje smatra oružjem za ličnu upotrebu

U USA je automatsko oružje zabranjeno privatnim licima i ne prodaje se u prodavnicama oružja.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana