Društvo| Istorija| Literatura| Politika| Zdravlje

Matijin Venac

Colin_bgd RSS / 17.12.2012. u 13:59

Pre neki dan, a u stvari ima i malo duze, dade nas akademski velikan, drug Matija, jedan poveci intervju srpskim medijima. Cini mi se da je sve originalno objavljeno u Politici, a mozda i nije, ali to je u celoj stvari najmanje vazno...

Elem, pitase Matiju cenjeno misljenje o mnogim stvarima, najcesce nacionalno-sudbinske prirode, a Matija nam revnosno odgovori, ne stedeci ni sebe ni nas, onako kako samo on ume: vrcavo, domisljato, seretski, cinicno, sa visine, iz daljine, iz dubina srzi kojima se mnogi (svi?) nikad nece ni pribliziti, a koje su, normalno, rezervisane samo za najvrlije ribice naseg genetskog bazencica...

Strucan je Matija i za tenis, i za Njegosa, i za Getea, i za Bitlse, i za Svetog Savu, i za rodoljublje, a bogami i za elektrotehniku. Da nije malog vremenskog paradoksa, pomislio bih da slusam coveka od koga su Tesla, Pupin i Milankovic naucili sve. Da nemam u dnevnoj sobi mali ekran svog televizora, pomislio bih da to Matija namiguje iz kraljevske loze Wimbledonskog centralnog terena, govoreci Novaku da drugi servis ipak slajsira na Federerov forhend. Da nisam onomad glasao na predsednickim izborima pomislio bih da je Matiji nedavno dodeljen cin marsala. Da nisam slucajno sreo princa Acu kada je onomad Elizabeta zenila unuka, pomislio bih da je ono kruna na Matijinoj glavi. Da nisam video u novinama sliku istetoviranog 'delije' Bogdanova u Djenovi, pomislio bih da Matija poziva na linc nasih reprezentativnih golmana. Da nisam (nicim izazvan) citao Matijinu "literaturu" i Matijine intervjue pomislio bih da ovaj covek ima nesto i da kaze...

Zna Matija sve o svemu, i sve o svakome. Ali s pravom ne zeli da kaze o bilo cemu bilo sta konkretno. Ako do sada nismo uspeli da shvatimo sta stvarno treba da znamo, nece Matija da se spusta na nizak nivo usiljenog prosvetiteljstva. Ispod casti, a i protiv razuma je...

Priuceni, polupismeni, nenacitani lezilebovici, koji nemaju jedan jedini sekund radnog staza, koji nista nisu uradili niti stvorili u svom zivotnom veku, kojima je pokoja zguzvana postelja (neki kazu) jedino stvarno penziono-validno potrazivanje, koji laju tek kada su karavani prosli, koji se javljaju da nesto kazu tek kad im tisina u sopstvenoj glavi postane previse bucna, koji ne poznaju ni jednog jedinog drugog coveka osim sopstvenih klonova, i koji smatraju da je autizam smer na filozofskom fakultetu nam kroje drzavno-drustvenu-psiholosko-socijalnu sudbinu, i prodaju nam veru za veceru...

Jedna jedina nit se provlaci kroz srpsku (post) modernu istorijsku povijest. A to je da nas nista nije toliko skupo kostalo, niti nam je bilo sta tako olako doslo glave kao lenjost da pogledamo u recnik sta znaci rec disident. Ili makar da pogledamo sta ta rec ne predstavlja. A ona ne predstavlja ljude koji primaju budzetske plate za nista, ne predstavlja ljude koji pljuju umesto da kritikuju, ne predstavlja ljude koji se kao bore protiv sistema cineci temelj sistema, ne predstavlja ljude koji nas uveravaju da reci sija umesto vrat znaci promenu, ne predstavlja ljude koji nikad nisu imali onu stvar da prihvate odgovornost ni za svoje izgovorene reci, a kamoli za svoja (ne)dela, ne predstavlja ljude koji vise vole tudju zemlju od svoje, ne predstavlja ljude koji su uvek na strani jaceg, ne predstavlja ljude koji su spremni da zrtvuju samo tudje a nikada nista licno svoje, ne predstavlja ljude cija se rec konstantno menja, a misao nikada...

I posle se cudimo sto nista u Srbiji ne funkcionise. Kako da funkcionise kad nam se lepo, jasno i glasno kaze da je sramota raditi, a posteno zaraditi jos veca. Kad vrhunski 'autoriteti' propovedaju prikriveni fatalizam za male pare, ali svoja sabrana dela ipak za malo vece. Kad je mrznja prema i sprdnja sa mladim generacijama sopstvenog naroda naucno priznata disciplina, Kad je interpretacija 'poturica' jedino i iskljucivo bukvalna, da se slucajno vlasi ne dosete...

Ali dobro, mozda ipak ne treba biti toliko prestrog. Svi smo mi neki ljudi na kraju krajeva. Da li bi neko drugi na Matijinom mestu uradio ista drugacije? On je samo sebi nasao lep kutak, lepu terasicu sebi sagradio. Skromnu, ali prijatnu. Ne treba njemu mnogo, ne trazi on puno. Ako ga se sete za Dan Bezbe..., pardon, za Dan Akademije, sete, a ako ne, nema veze. On je srecan sto se ipak upisao u istoriju svog naroda, cak i ako je morao taj narod i tu istoriju da aktivno i drasticno smanji da bi njegova uloga i njegovo nasledje mogli da izgledaju mnogo veci i beskonacno znacajniji nego sto zaista i jesu... Cijena? Prava sitnica...

 



Komentari (291)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:26 19.12.2012

Re: Situacija

što ne reče o'ma ene posla' ti generalije na pp pa tuži

Što ja?
Nije o meni ovde reč nego o drugom jednom.
freehand freehand 00:30 19.12.2012

Re: Situacija

Nebojsa Krstic
Čijih načela?

DS? Jel to stranka čiji si član?


Ja sam član i Narodne biblioteke ali se ne bih usudio da ovde, pred širokim auditorijumom, neovlašćen tumačim njena načela.

Što se DS-ovih načela tiče, možda da pitaš Šapića?

Ček polako.
Nema Šapića na blogu ni mene u DS-u.
Zato pitam tebe:
šta je čovek bez načela i ideala, do kukavni, bezmudi oportunista?
maksa83 maksa83 00:33 19.12.2012

Re: Situacija

šta je čovek bez načela i ideala, do kukavni, bezmudi oportunista?

Saruman!
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:35 19.12.2012

Re: Situacija

Saruman!

dragoljub92 dragoljub92 00:39 19.12.2012

Re: Situacija

Nebojsa Krstic
što ne reče o'ma ene posla' ti generalije na pp pa tuži

Što ja?
Nije o meni ovde reč nego o drugom jednom.

pa ti si navro sas tužbu,kao vija bitni nemoš tužite neja nebitni pa reko aj da ti pomognem, vi'im mlogo te svrbe nebitni anonimusi, s'm da te jedno priupitam ti si znao da se u ovo ćoše skupljamo mi anonimni i prepucujemose izmeđ seb' pa si došo ovdija spuno ime i prezime-dobrovoljno? il te neko sbukliju vabio pa nisi mogo da odbiješ.sag bate znaeš da smo si ovdi svi anonimusi pod niskovi i danije lepo takoj a ti ako nemoš da podneseš da ti anonimusi solu pamet štosi otkrivaja lik i nedelo?
tija što sitno močkaju kad zboru sasbitni ovdeja nesi ostanjuju dugo,par meseci i odlazusi 'nesvaćeti'.
zatoj bate bataljuj tuj priču poznato o nepoznatim, uostalom bar polovina nas se ovdeka i lično ai personalno poznava i viđuva smenu pa na uštap.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:40 19.12.2012

Re: Situacija

Zato pitam tebe:
šta je čovek bez načela i ideala, do kukavni, bezmudi oportunista?

Dobro, dobro...to je bio drugi deo pitanja, čovek - ideali, zaboravio sam odgovarajući na prvi, DS-ideali, i prebacujući te na odgovorno lice...

Ne znam, šta bih ti pametno rekao sem da si verovatno u pravu, mada bezmudih oportunista ima podosta i ja nešto ne primećujem da im je loše. A neki su i veoma cenjeni. Recimo Ljajić Rasim, da ne pominjem sve druge uvažene ministre.

Tako da bih se vratio spiritualnim temama vezanim za Dalaj Lamu i njegovu twitter delatnost koja me ne čini ravnodušnim.
reanimator reanimator 00:40 19.12.2012

Re: u trendu

dok mi je originalni Clerks - tebra konza

I meni. Ono kad idu kolima na sahranu, pa ga naloži da prizna da je pokušavao da popuši sam sebi... Rendal je zakon! :)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:44 19.12.2012

Re: Situacija

pa ti si navro sas tužbu,kao vija bitni nemoš tužite neja nebitni

Ja sad ne znam ko je ovde bitan, a ko nebitan, samo znam da sam ja već popio dve tužbe zbog svog kulturno-umetničkog delovanja na blogu.
freehand freehand 00:52 19.12.2012

Re: Situacija

Ne znam, šta bih ti pametno rekao sem da si verovatno u pravu, mada bezmudih oportunista ima podosta i ja nešto ne primećujem da im je loše. A neki su i veoma cenjeni. Recimo Ljajić Rasim, da ne pominjem sve druge uvažene ministre.

Pa ne baš. Počeli smo od Jupitera i vola, koji kao što znamo nastaje kastracijom bika. Pa onda nema volju i drčnost ali mu je ostala snaga.
To što oportunistima nije loše ne znači da im nije loše, nego da nisu svesni koliko im je loše.
dragoljub92 dragoljub92 01:15 19.12.2012

Re: Situacija

Nebojsa Krstic
pa ti si navro sas tužbu,kao vija bitni nemoš tužite neja nebitni

Ja sad ne znam ko je ovde bitan, a ko nebitan, samo znam da sam ja već popio dve tužbe zbog svog kulturno-umetničkog delovanja na blogu.

slušaj, to dal imamo ime u naslovu ili nick nema nikakve veze sa tužbom,ovde na blogu samo na prste jedne ruke možeš da nabrojiš ljude koji znaju da sakriju svoju IP atresu,a ne verujem da je oni i kriju.
daklem svako od nas može da bude tužen ako zatrai podatke sa bloga i od provajdera.
to što su te tužili nije bitno bitno je dal su te dobili.
mada,sudeći po rezultatima na PISA tewstovima, mi generalno imamo problema sa shvatenjem tekstova ,tako da ni od sudija ne može da se očekuje da pravilno procene neki tekst u smislu 'šta je pisac teo da reče'
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:34 19.12.2012

Re: Situacija

To što oportunistima nije loše ne znači da im nije loše, nego da nisu svesni koliko im je loše.


Ti si, Free, odličan kandidat za svetogorskog monaha!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:35 19.12.2012

Re: Situacija

mada,sudeći po rezultatima na PISA testovima, mi generalno imamo problema sa shvatanjem tekstova, tako da ni od sudija ne može da se očekuje da pravilno procene neki tekst u smislu 'šta je pisac teo da reče'

To sam i ja primetio.
freehand freehand 14:55 19.12.2012

Re: Situacija

Nebojsa Krstic
To što oportunistima nije loše ne znači da im nije loše, nego da nisu svesni koliko im je loše.


Ti si, Free, odličan kandidat za svetogorskog monaha!

Misliš - dotle došlo?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:51 19.12.2012

Re: Situacija


To što oportunistima nije loše ne znači da im nije loše, nego da nisu svesni koliko im je loše.


Ti si, Free, odličan kandidat za svetogorskog monaha!

Misliš - dotle došlo?

Ne, nije došlo u lošem smislu, nego stičeš vremenom širinu usamljenog mudraca iz zabačene isposničke kelije.
freehand freehand 17:23 19.12.2012

Re: Situacija

Nebojsa Krstic

To što oportunistima nije loše ne znači da im nije loše, nego da nisu svesni koliko im je loše.


Ti si, Free, odličan kandidat za svetogorskog monaha!

Misliš - dotle došlo?

Ne, nije došlo u lošem smislu, nego stičeš vremenom širinu usamljenog mudraca iz zabačene isposničke kelije.

Pa u izvesnom starosnom dobu celibat postane prihvatljiv, prohtevi se smanjuju, pomiriš se sa sopstveniom siromaštvom duha i svoje mane i nemoć promovišeš u mudrost. I onda mož da mudroseriš i propovedaš do mile volje. Težak marketing.
Viđu mene, a uz mene cerskog!

Nego - to nikako nije ni pokriće ni opravdanje za tvoj i Maksin cinizam i rezignaciju, i pristajanje na bezmudi oportunizam, znaš.
Znam da niko be voli sure glasnike sa hudim vestima, ali jebiga.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:53 19.12.2012

Re: Situacija

Nego - to nikako nije ni pokriće ni opravdanje za tvoj i Maksin cinizam i rezignaciju, i pristajanje na bezmudi oportunizam, znaš.

Cinizam i rezignacija ne vodi nužno u bezmudi oportunizam.

Al ako bi me pitao kud vodi...ne bih sad znao da ti kažem.
freehand freehand 17:55 19.12.2012

Re: Situacija

Nebojsa Krstic
Nego - to nikako nije ni pokriće ni opravdanje za tvoj i Maksin cinizam i rezignaciju, i pristajanje na bezmudi oportunizam, znaš.

Cinizam i rezignacija ne vodi nužno u bezmudi oportunizam.

Možda ne svakog. Oni koji nemaju načela i ideale su prešli granicu.

Uzgred, mislim da sam iscrpeo sve kvazimudrosti koje sam smislio za danas.


P.S.
Al ako bi me pitao kud vodi...ne bih sad znao da ti kažem.

Pa otkad nema JUL-a nije ti neki izbor. Da probaš Vučića ili Voju, zavisi da li ti je jača cinizam ili rezignacija.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:46 19.12.2012

Re: Situacija

Pa otkad nema JUL-a nije ti neki izbor

Nema JUL-a? Pa sad ima najmanje 6.
maksa83 maksa83 19:01 19.12.2012

Re: Situacija

Sad sam ukapirao... vas dvojica ste Jehovini Svedoci.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:35 19.12.2012

Re: Situacija

Sad sam ukapirao... vas dvojica ste Jehovini Svedoci.

Free je svedok, ja sam više adventista.
freehand freehand 00:50 20.12.2012

Re: Situacija

Nebojsa Krstic
Sad sam ukapirao... vas dvojica ste Jehovini Svedoci.

Free je svedok, ja sam više adventista.

Kad Free malo bolje razmisli - to mesto ambasadora u Mexiku nije ni tako loše...
maksa83 maksa83 07:38 20.12.2012

Re: Situacija

freehand
Nebojsa Krstic
Sad sam ukapirao... vas dvojica ste Jehovini Svedoci.

Free je svedok, ja sam više adventista.

Kad Free malo bolje razmisli - to mesto ambasadora u Mexiku nije ni tako loše...

Nema sad, kasno, proš'o taj voz.

Može zavarivač u Urugvaju?



predatortz predatortz 12:13 21.12.2012

Re: Situacija

lepo živeo pod komunistima a kad su isti nestali sa političke scene onda počeo da laje protiv njih,istih koji su mu dozvolili da se ostvari kao ličnost i pisac,


Pročitao sam gomilu gluposti na blogu, ali ovo je hit!

Zamisli, neko mu dozvolio da se ostvariš kao ličnost i kao pisac !
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:07 21.12.2012

Re: Situacija

Zamisli, neko mu dozvolio da se ostvari kao ličnost i kao pisac

Paradoksalno je da se u toj gluposti krije zrno istine.

Ti isti komunisti su imali moć da ti, npr, ne dozvole ni da živiš, pa samim tim i da se ne ostvariš kao ličnost i kao pisac.
dragoljub92 dragoljub92 00:45 24.12.2012

Re: Situacija

Paradoksalno je da se u toj gluposti krije zrno istine.

ne bi on prepoznao istinu ni da ga lupi po nosu usred dana.
on priznaje samo istinu svoje istine.
dragoljub92 dragoljub92 01:00 24.12.2012

Re: Situacija

Pročitao sam gomilu gluposti na blogu, ali ovo je hit!

evo ti još veći hit
početkom 80-ih(ćao tison)tip se zapio prilikom ispraćaja drugara u vojsku i rešio da ga isprati do beograda. od tada sledećih mesec dana ni traga od njega,beogradski sup nema pojam o čoveku. ništa ,nikakav trag.

srećom po njega majka mu radila u sud,mesta gde je živeo, pa preko veze suda i sup-a neki mudonja iz supa pozove beogradski sup ili šta već da se raspita.
elem,posle nedelju dana tip se vratio u mesto stanovanja.
tog dana ,kad je on sa prijateljem stigao u beograd i ispratio ga dalje ,rešio i da se ,kad je već tu ,promaje po bg. e tu se zajebo,nije znao da je neki glavonja iz sveta baš tad rešio da i on poseti beograd i naravno obezbeđenje svud i nagazi ga pandur ,ličnu kartu - nemam,da mu nije majka radila u sud ,pa njen šef potego veze u sup pa ...ko zna kad bi i kako izašo.
ovo znam iz prvr ruke ,jer jedna meni draga osoba je tad radila u tom sudu i ispričala nam,bila je neka rasprava u kojoj sam ja tvrdio da moraš da nosiš ličnu kartu ako ne želiš da najebeš,
glupost ,a?
draft.dodger draft.dodger 16:17 17.12.2012

POLITIKA / ŽIVOT I STIL / MATIJA BEĆKOVIĆ

docsumann docsumann 17:34 17.12.2012

Re: POLITIKA / ŽIVOT I STIL / MATIJA BEĆKOVIĆ

INTERVJU


stvarno ne vidim tu povoda za ovoliki post.


P.S. meni se jedan Matijin stih baš urezao u pamćenje:


Priroda je puna mojih pogleda na svijet
draft.dodger draft.dodger 17:47 17.12.2012

Re: POLITIKA / ŽIVOT I STIL / MATIJA BEĆKOVIĆ

Zagonetka;
Koliko stolica, toliko guzica...

Odgonetka;
Matija Bećković
docsumann docsumann 17:52 17.12.2012

Re: POLITIKA / ŽIVOT I STIL / MATIJA BEĆKOVIĆ

Zagonetka;
Koliko stolica, toliko guzica...

Odgonetka;
Matija Bećković



odgonetaka koliko oćeš

ustvari, koliko i guzica
draft.dodger draft.dodger 18:22 17.12.2012

Re: POLITIKA / ŽIVOT I STIL / MATIJA BEĆKOVIĆ

docsumann
INTERVJU


stvarno ne vidim tu povoda za ovoliki post.


Intervju je najmanje važan.
Glupa pitanja, glupi odgovori, Matija vrca koliko može, i taj rad.
Ipak, Kolinov blog, a zatim i intervju, podsetili su me na još jednu, u nizu njušaka kojima ništa ne verujem.
docsumann docsumann 18:39 17.12.2012

Re: POLITIKA / ŽIVOT I STIL / MATIJA BEĆKOVIĆ

Ipak, Kolinov blog, a zatim i intervju, podsetili su me na još jednu, u nizu njušaka kojima ništa ne verujem.


Kolin fino piše. ima stila.

o Matiji nemam neko posebno mišljenje. ipak bio je blizak onom značajnom krugu intelektualaca koji su se, u titovo vrijeme, skupljali u ateljeu 212 (Pekić, Mihiz, ...).
uvijek je bio izrazito nacionalno nastrojen (tipični bjelaš udomljen u BG-u ).
nekako normalno je bilo da mu DSS bude blizak po političkim nazorima.

kao čovjeka ga ne poznajem.

neke njegove pjesme su mi odlične.

toliko.

P.S. ovdje u mom kraju znam ljude potpuno suprotnog političkog opredjeljenja koji mu skidaju kapu kao pjesniku.
Colin_bgd Colin_bgd 22:00 17.12.2012

Re: POLITIKA / ŽIVOT I STIL / MATIJA BEĆKOVIĆ

Kolin fino piše. ima stila.

Mlad, koliko godine dozvoljavaju, a talentovan...
dragoljub92 dragoljub92 17:39 17.12.2012

dugačka je ruka

u našega matije,obrisa 38 posta.
svaka čast moderacijo.
dragoljub92 dragoljub92 17:41 17.12.2012

Re: dugačka je ruka

dragoljub92
u našega matije,obrisa 38 posta.
svaka čast moderacijo.

šta se desilo poslo sam post ,,otvorilo se samo 7 postova pošaljem ovaj kad ono čitav blog,
ovde nešto nije uredu.mora da se žalim kod mog provajdera izgleda da cenzuriše.
drzura drzura 18:52 17.12.2012

matija

da se zaustavio na vrijeme mogao je ostati dobar pisac (pjesnik)
ovako nacionalista na državnim jaslama .

" u svakoj stvari je bolje malo ali dobro nego mnogo i loše . isto je tako i u knjigama "

tolstoj


( e da preporuka naravno )
drzura drzura 21:04 17.12.2012

Re: matija

viđeh slavka danas ugrad , glava mu je dobila čudan oblik pored onog ožiljka sad ima i masu nekih rupica po čelu i ćeli .

p . s .
nediraj mi jova
antioksidant antioksidant 21:07 17.12.2012

Re: matija

citat je ujedno i link

2 у 1 такорећи
docsumann docsumann 01:31 18.12.2012

Re: matija

nediraj mi jova


e, sad, Jovo ili Slavko?
drzura drzura 15:52 18.12.2012

Re: matija

e, sad, Jovo ili Slavko?



Jovo brate !!! Slavko je bio ok 90-2000 prso čoek poslije , žao mi je ali nemoguće je više tačno reći šta on hoće , šta bi htio ...
docsumann docsumann 18:34 18.12.2012

Re: matija

Jovo brate !!!


ne, već Kiš
milivoje_bg milivoje_bg 20:28 17.12.2012

Мудро збори наш Матија !

Тешко се било ко може поредити у беседништву са нашим премудрим Матијом !
mikimedic mikimedic 02:55 18.12.2012

a o cemu

je tacno ovaj blog?



ko je matija?
dragan7557 dragan7557 17:17 18.12.2012

Re: a o cemu

mikimedic
je tacno ovaj blog?



ko je matija?

Apostol, koji je naisao Jevandjelje po Matiji.

cerski
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:11 18.12.2012

mateja - turbo epicar

Matija, prodavac magle koji je u jednom momentu ukapirao da se kvazi epika u Srba dobro prodaje - nesto kao sto je Marina Tucakovic ukapirala da publika voli banalnu ljubavnu liriku. Njihov knjizevni kredo: pesma je dobra kad je semanticki prazna. Idealan proizvod za, da se posluzim matejevskim recnikom, citaoce necitaoce. Osim toga, shvatili su znacaj dobrog marketinga i gde se po isti treba ici.

Inace, cim se pomene Mateja ja se nekako uvek setim sledeceg Kisovog teksta.

Danilo Kiš: O piscima cinkarošima


Postoje tri vrste cinkaroša.
1. Oni koje je školovala policija i koji "rade svoj posao". Kucaju u mašinu, naizmence, sonet i izveštaj za pol.arhivu. "Eros i meso" (naslov soneta, recimo). Onda izvještaj: "12. septembra 198+ sreo sam M.M.-a na Trgu Marksa i Engelsa. Imao sam u rukama časopis 'Socijalizam'. M.M. je prelistao časopis i pitao za cenu. Rekao sa mu (četrdeset hiljada, starih). - 'Jeftin vam je taj Socijalizam' - izjavio je M.M., i sa prezrivim izrazom na licu vratio mi pomenuti časopis."
Ovi prvi plaćeni su za svoj posao. Ubacuju ih u izdavačke kuće (urednici), pozorišta, itd.


2.Drugi tip su "dobrovoljci". Svesno. Oni nisu zavrbovani, ne pišu izvještaje (ne moraju da ih pišu). Oni su, kao i prvi, provokatori. Oni pišu, takođe, pesme i prozu. Ima ih mnogo među dečjim pesnicima. Oni su i sami nalik na pokvarenu decu. Već su u školi, po svoj prilici, bili prijavljivači.
Njihov je sistem sledeći: dograbivši priliku da se nađu u blizini nekog političara ili "policajca", oni brane svoju tezu, kao protivtezu vašoj. Oni su, dakle, pošteni. Oni ne lažu. Samo "ponavljaju" reči koje su čuli od vas. ("Brane svoju tezu." ) -"Rekao sam onomadne da se ne slažem s Kišom kad kaže da su pisci cinkaroši. On time pravi razdor među piscima itd. Izaziva nepotrebno sumnjičenje." Time je a) cinkario vas; b) skrenuo pažnju na tekst koji ovaj nije čitao; c) napravio mu je sažetak vašeg teksta (uprošćen i netačan); d) ogradivši se od vašeg stava, pokazao je svoju odanost stvari.
Ovi su brojniji.
Dospevaju takođe na funkcije.


3. Oni koji čine isto što i prethodni, ali nesvesno. Oni se druže s političarima, lokalnim rukovodiocima i pravim cinkarošima (nekad u istom licu ili u dvojnoj funkciji). Oni samo brbljaju, prenose ono što su čuli.
Lako prelaze u grupu 1. i 2.
Ima ih mnogo i među tzv. disidentima.
Podjednako opasni kao i oni gore pomenuti.
Sve ih treba pomagati, jer to oni rade da bi prehranili decu.


Danilo Kiš, Pisci-cinkaroši, Skladište, BIGZ Publishing, Beograd 2003., str.172-173
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:34 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Neues aus der Nachbarschaft
Inace, cim se pomene Mateja ja se nekako uvek setim sledeceg Kisovog teksta.

Не верујем да си у праву. За Матију. А и увредљиво је.

Најпре, тај Кишов текст се односи на писце мањег талента. Такође, највећи дисидент СФРЈ, онај који је своје отпадничке ставове одробијао, јесте Милован Ђилас. Односем преме Ђиласу свашта се могло премеравати. Тако и ово о чему ти причаш. А Матија је Ђиласу био најближи пријатељ.

Мени је ово доста.
Colin_bgd Colin_bgd 08:52 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

А Матија је Ђиласу био најближи пријатељ.

Parcijalno znanje je najgore... Ali i to sam vec napisao 'X' puta...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:57 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Colin_bgd
А Матија је Ђиласу био најближи пријатељ.

Parcijalno znanje je najgore... Ali i to sam vec napisao 'X' puta...

Не разумем твоју опаску.
Шта хоћеш овим да кажеш?
Colin_bgd Colin_bgd 09:02 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Predrag Brajovic
Colin_bgd
А Матија је Ђиласу био најближи пријатељ.

Parcijalno znanje je najgore... Ali i to sam vec napisao 'X' puta...

Не разумем твоју опаску.
Шта хоћеш овим да кажеш?

Hocu da kazem da je vrlo opasno na osnovu jedne cinjenice prepostaviti (prostom linearnom ekstrapolacijom) sire znacenje pojedinih stvari... Moze vrlo lako da se dodje do potpuno pogresnih zakljucaka...
cult cult 09:05 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Matija, prodavac magle koji je u jednom momentu ukapirao da se kvazi epika u Srba dobro prodaje - nesto kao sto je Marina Tucakovic ukapirala da publika voli banalnu ljubavnu liriku.


Mislim da grešiš. Mislim da je Matija original, da je autentičan, da veruje u to što piše i priča.
Meni njegove ideje uglavnom nisu bliske. Ali ga cenim kao pesnika (angie je gore iz prve njegove faze okačila nešto, mnogo sam voleo te pesme), kao inteligentnog čoveka, vrcavog i duhovitog. Poltički protivnik kojeg poštuješ, recimo.

O Ćosiću, međutim, ništa dobro nikad nisam mislio. Ni o njegovoj književnosti, ni o političkim idejama i praksi. Tip čoveka od kojeg se treba sklanjati. Neprijatan lik.
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:20 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

na osnovu jedne cinjenice prepostaviti (prostom linearnom ekstrapolacijom) sire znacenje pojedinih stvari.

znači ako,angie,
napiše da je njoj sasvim dovoljno to što je Arsen uglazbio "Veru Pavladoljsku";

tvoje kapiranje se svodi na to;
ne bi trebalo da su joj kriterijumi toliko ofrlji?

tj.ako na osnovu jedne stvari zaključim da ostale mi nisu potrebne,automatski pogrešno zaključujem?

ok

onda kako objašnjavaš da ti na osnovu njegovih političkih stavova zaključuješ kakav je Matija pesnik,čovek i sve ostalo?
Colin_bgd Colin_bgd 09:20 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Mislim da je Matija original, da je autentičan, da veruje u to što piše i priča.

kao inteligentnog čoveka, vrcavog i duhovitog. Poltički protivnik kojeg poštuješ, recimo.

Ja se sa ovim, eto cak i slazem i u skladu sa tim sam i napisao originalni tekst, ali sam eto ispao hulja, kukavica, itakoto...
freehand freehand 09:24 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Colin_bgd
А Матија је Ђиласу био најближи пријатељ.

Parcijalno znanje je najgore... Ali i to sam vec napisao 'X' puta...



E jebi ga Brajoviću!
Ti ćeš Didrou da objašnjavaš?!
Colin_bgd Colin_bgd 09:26 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

stefan.hauzer
na osnovu jedne cinjenice prepostaviti (prostom linearnom ekstrapolacijom) sire znacenje pojedinih stvari.

znači ako,angie,
napiše da je njoj sasvim dovoljno to što je Arsen uglazbio "Veru Pavladoljsku";

tvoje kapiranje se svodi na to;
ne bi trebalo da su joj kriterijumi toliko ofrlji?

tj.ako na osnovu jedne stvari zaključim da ostale mi nisu potrebne,automatski pogrešno zaključujem?

ok

onda kako objašnjavaš da ti na osnovu njegovih političkih stavova zaključuješ kakav je Matija pesnik,čovek i sve ostalo?

Angie je napisala da joj je ta pesma (i uglazbljivanje iste) dovoljna... Mislim da jedna pesma ni za koga, ni u kom slucaju, nije dovoljna za blanko cek...

Drugo, Krstic je prebacio lepo temu na mene (da li zbog stila pisanja, sta li...?) da sam ja komentarisao Matiju kao coveka. Mislim, priznajem, tanka je linija koja spaja (i razdvaja) javnu licnost, i privatnu licnost, i tu svako mora da nadje neki sopstveni balans, koji time sto za razlicite ljude nece biti isti moze da dovede i do zabune, ali to nije opravdanje za skretanje sa teme...
Colin_bgd Colin_bgd 09:35 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Ti ćeš Didrou da objašnjavaš?!

Vidis Free, u cemu ti gresis. Ti ces to meni da kazes (verovatno i s pravom) i da (mi) se smejes (stvarno nema problema, naprotiv), ali takvima kao sto je Matija, nikad neces. O tome se radi, na zalost...
cult cult 09:35 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Ja se sa ovim, eto cak i slazem i u skladu sa tim sam i napisao originalni tekst, ali sam eto ispao hulja, kukavica, itakoto...


Pa, dobro, Matija, Dobrica su simboli jedne političke misli u Srbiji. Biljana Srbljanović je simbol (nekima čak i polubog, pa i više) neke druge misli. A kad kreneš da kritikuješ simbole ljudi postaju osetljivi.
E, sad, drugo je sasvim pitanje koliko je simbol kriv ili zaslužan što je simbolom postao.
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:36 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Mislim da jedna pesma ni za koga, ni u kom slucaju, nije dovoljna za blanko cek...

o,ne,ne,ne Koline,ti si malo i pesmu dirnuo ,a ona je odgovorila ,čisto kritički, da ako ju je Arsen otpevao to sasvim dovoljno.
... mada, mogla bi se i Verica izanaliziraT malkice vise... Cisto kriticki, nista politicki...

a i u izvornom tekstu si napisao,ničim izazvan, da si čitao njegovu(pazi sad,pažnja na navodnike) "literaturu" i da si tek tu video da on nema ništa da kaže;
Da nisam (nicim izazvan) citao Matijinu "literaturu" i Matijine intervjue pomislio bih da ovaj covek ima nesto i da kaze...

izvini,čovek, bi pomislio da nipodoštavaš njegova dela,ali to se samo meni učinilo
freehand freehand 09:40 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Colin_bgd
Ti ćeš Didrou da objašnjavaš?!

Vidis Free, u cemu ti gresis. Ti ces to meni da kazes (verovatno i s pravom) i da (mi) se smejes (stvarno nema problema, naprotiv), ali takvima kao sto je Matija, nikad neces. O tome se radi, na zalost...

Zašto tako misliš?
Misliš da imam tabue?
Ili da sam kukavica?

Uzgred, znaš li ko je Deni Didro?
Colin_bgd Colin_bgd 09:42 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

E, sad, drugo je sasvim pitanje koliko je simbol kriv ili zaslužan što je simbolom postao.

E, nemoj molim te. Pa na sazaljenje nas uvek i uhvate... Ajde, bre...
cult cult 09:53 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Colin_bgd
E, sad, drugo je sasvim pitanje koliko je simbol kriv ili zaslužan što je simbolom postao.

E, nemoj molim te. Pa na sazaljenje nas uvek i uhvate... Ajde, bre...



Ok, ok. U svakom slučaju, kad je proces simbolizacije već završen i kad simbol dobije moć da nekog predsednika posadi u krilo, te mu dugo, dugo, do kasno u noć, šapuće o Kosovu, o Lazaru, o Večeri, o Brankovićima, o sabljama i konjima koji jure na nevernika-osvajača u zoru, graške znoja na junačkom čelu, a predsednik hipnotisan ode kući, pa sutra takav krene da donosi političke odluke koje se tiču naših života, tu svaka empatija staje, a simbol se svodi na političkog protivnika. Ali ne čudi se onda što na tu temu dobijaš političku diskusiju i sve one termine koji takva frka sa sobom nosi.
Colin_bgd Colin_bgd 10:13 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Misliš da imam tabue?

Za ovo ne znam...
Ili da sam kukavica?

Za ovo imam suvise debelu kozu i naivnu prirodu (vidi citat iz mog profila) da bih dozvolio sebi slobodu da bilo koga nazovem tako... Pri tom ne mislim uopste da ti to jesi, naprotiv...

Ali, biras, mozda, nominalno lak(s)e bitke...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:14 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

@Brajovic

Не верујем да си у праву. За Матију. А и увредљиво је.


Moguce da nisam u pravu, ali, kao sto gore napisah, to je moj utisak. Posto, na zalost, arhiva nikad nece biti otvorena necemo nikad ni saznati ciji je utisak u krivu. Poznato mi je sta je sve isplivalo u ex-ddr ili Ceskoj kad su neka arhiva otvorena pa mi se cini da Matejina kontinuirana podrska od strane establismenta mozda ima neke veze i sa ovim o cemu Kis pise.

@cult
Mislim da grešiš. Mislim da je Matija original, da je autentičan, da veruje u to što piše i priča.
Meni njegove ideje uglavnom nisu bliske. Ali ga cenim kao pesnika (angie je gore iz prve njegove faze okačila nešto, mnogo sam voleo te pesme), kao inteligentnog čoveka, vrcavog i duhovitog. Poltički protivnik kojeg poštuješ, recimo.


Ni ja ne sumnjam da veruje u ono sto pise, kao sto ne sumnjam ni da Aca Lukas prozivljava svoju poeziju. Meni su i jedan i drugi (ili gore pomenuta Tucakovic) zanimljivi na fenomenoloskom nivou - kako su uspeli da se nametnu kao mainstream. Nije samo po sebi razumljivo da je Matija a ne recimo Voja Despotov u Srbiji mainstream. U Austriji i Nemackoj je recimo jedan od najcitanijih pesnika Ernst Jandl koji je bas kao i Despotov pisao eksperimentalnu poeziju. A nije da u ovim zemljama nema talentovanih Matija koji pevaju o istorijskom Tirolu, Pruskoj ili nekoj drugoj skupoj reci.
Colin_bgd Colin_bgd 10:15 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

izvini,čovek, bi pomislio da nipodoštavaš njegova dela,ali to se samo meni učinilo

Meni je drago, u stvari, da neko zaista i cita ono sto je napisano u blogu i u komentarima...
angie01 angie01 10:18 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Angie je napisala da joj je ta pesma (i uglabljivanje iste) dovoljna... Mislim da jedna pesma ni za koga, ni u kom slucaju, nije dovoljna za blanko cek...


pa ne!

Angie je zapravo rekla, da joj se dopada pesnistvo u navedenom primeru gospodina M i jos vise uglazbljena verzija istog:), ( mogla bih pridodati nisku neverovatnog secanja vezanog za pomenute stihove, sto bi u ovom otsutnom momentu bilo potpuno neodgovarajuce:), i da bi mi bilo draze da se autor ovih prelepih rima zadrzao na tom umecu, jer se u odnosu na njegova druga angazovanja, slazem sa razmisljanjem iznetim u postu-mozda bih ja to drugacije rekla, sto nije ni vazno!
Colin_bgd Colin_bgd 10:22 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

angie01
Angie je napisala da joj je ta pesma (i uglabljivanje iste) dovoljna... Mislim da jedna pesma ni za koga, ni u kom slucaju, nije dovoljna za blanko cek...


pa ne!

Angie je zapravo rekla, da joj se dopada pesnistvo u navedenom primeru gospodina M i jos vise uglazbljena verzija istog:), ( mogla bih pridodati nisku neverovatnog secanja vezanog za pomenute stihove, sto bi u ovom otsutnom momentu bilo potpuno neodgovarajuce:), i da bi mi bilo draze da se autor ovih prelepih rima zadrzao na tom umecu, jer se u odnosu na njegova druga angazovanja, slazem sa razmisljanjem iznetim u postu-mozda bih ja to drugacije rekla, sto nije ni vazno!

U pravu si, potpuno. Malo se otelo kontroli oko ovoga, verovatno sto (zbog zauzetosti poslom, sto bi rek'o Vuckovic) sam ja par komentara malo ofrljije napisao nego inace... Tipicno kukavicki, n'est pas?
freehand freehand 10:24 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Ali, biras, mozda, nominalno lak(s)e bitke...

U bre... Daj neki hint, baš si me zagolicao!
Colin_bgd Colin_bgd 10:33 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

freehand
Ali, biras, mozda, nominalno lak(s)e bitke...

U bre... Daj neki hint, baš si me zagolicao!

Pa hiljadu blogova imas o preCedniku Nikolicu, i politicarima-pajacima, a malo o nasem vrelu izvorista...
freehand freehand 10:35 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Colin_bgd
freehand
Ali, biras, mozda, nominalno lak(s)e bitke...

U bre... Daj neki hint, baš si me zagolicao!

Pa hiljadu blogova imas o preCedniku Nikolicu, i politicarima-pajacima, a malo o nasem vrelu izvorista...

A vrelo izvorišta je...?
Colin_bgd Colin_bgd 10:36 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

freehand
Colin_bgd
freehand
Ali, biras, mozda, nominalno lak(s)e bitke...

U bre... Daj neki hint, baš si me zagolicao!

Pa hiljadu blogova imas o preCedniku Nikolicu, i politicarima-pajacima, a malo o nasem vrelu izvorista...

A vrelo izvorišta je...?

Mnogo hoces, da ti se sve da na tacni. Ne znam ni ja tacno gde je i sta je, ali barem trazim na mestu koje je malkice vise vruce...
freehand freehand 10:40 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Colin_bgd
freehand
Colin_bgd
freehand
Ali, biras, mozda, nominalno lak(s)e bitke...

U bre... Daj neki hint, baš si me zagolicao!

Pa hiljadu blogova imas o preCedniku Nikolicu, i politicarima-pajacima, a malo o nasem vrelu izvorista...

A vrelo izvorišta je...?

Mnogo hoces, da ti se sve da na tacni. Ne znam ni ja tacno gde je i sta je, ali barem trazim na mestu koje je malkice vise vruce...

Ček, ti mene, u stvari, zajebavaš?
Prvo insinuiraš moj kukavičluk i oportunizam u izboru tema, a onda kažeš da je Matija vreliji od Predsednika države, Koordinatora sile&pravde i predsednika Vlade?
Colin_bgd Colin_bgd 10:46 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Ček, ti mene, u stvari, zajebavaš?
Prvo insinuiraš moj kukavičluk i oportunizam u izboru tema, a onda kažeš da je Matija vreliji od Predsednika države, Koordinatora sile&pravde i predsednika Vlade?

Ne zajebavam te uopste. Stavise, izvinjavam se ako si tako shvatio. Samo mislim da se osim posledicama trebamo baviti malo vise i uzrocima. Naravno, nisi ti kriv ni za sta (ovo nije ironicno) i ne mislim da si kukavica, vec sam napisao, nemoj da me mesas sa Krsticem...
freehand freehand 10:57 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Samo mislim da se osim posledicama trebamo baviti malo vise i uzrocima.

Da vidiš da ti to nije loše, ama ja nekako ne mislim da je uzrok bilo čega Matija, ni Kusturica, ni Dobrica, ni Slobodan Milosavljević, ni Biljana Srbljanović, čak ni Džoni Štulić, Bora Čorba ili Zorica Brunclik.
S tim što mi traženje arhi-uzroka liči na grozno palamuđenje u najavi ali sjajan povod za divlji trol.
Priznajem da deluje bolno izazovno, ali nisam siguran da bih ja to baš dobro obradio, te su velike šanse da bismo dobili samo još jedan spuvani mudroserački blog u pokušaju.
A nije da ne mogu da navedem bar pet autora koji bi to odradili hiljadu puta bolje. Još da poskidaju one desetine banova - kakva bi to žurka bila... Boli i na nagoveštaj!
Colin_bgd Colin_bgd 11:01 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Da vidiš da ti to nije loše, ama ja nekako ne mislim da je uzrok bilo čega Matija, ni Kusturica, ni Dobrica, ni BikiSrki, čak ni Džoni Štulić, Bora Čorba ili Zorica Brunclik.

Pa onda si to mogao da napises u prvom komentaru, pa da diskutujemo o tome, a ne da se zevzecimo bezveze okolo-naokolo...
freehand freehand 11:07 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Colin_bgd
Da vidiš da ti to nije loše, ama ja nekako ne mislim da je uzrok bilo čega Matija, ni Kusturica, ni Dobrica, ni BikiSrki, čak ni Džoni Štulić, Bora Čorba ili Zorica Brunclik.

Pa onda si to mogao da napises u prvom komentaru, pa da diskutujemo o tome, a ne da se zevzecimo bezveze okolo-naokolo...

U prvom komentaru sam umro od smeha kad si poklopio Brajovića kao neznalicu i dunstera.



Izvini, al opet sam zaplakao... Jače je od mene, razumećeš.
angie01 angie01 11:16 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Colin_bgd
Da vidiš da ti to nije loše, ama ja nekako ne mislim da je uzrok bilo čega Matija, ni Kusturica, ni Dobrica, ni BikiSrki, čak ni Džoni Štulić, Bora Čorba ili Zorica Brunclik.Pa onda si to mogao da napises u prvom komentaru, pa da diskutujemo o tome, a ne da se zevzecimo bezveze okolo-naokolo...


Coline, ne nasedaj!
freehand freehand 11:19 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Coline, ne nasedaj!

Poslušaj Ravijojlu! Obavezno!
!
angie01 angie01 11:39 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Obavezno!


pa hebiga free, kada ti uvek isto stalkerises sa neistomisljenicima-prvo im ponudis sargarepu u vidu neceg sto lici na pokusaj razgovora, pa kad zagrizu, ti krenes da im se podsmevas!

...i kad prosetas po blogovima, tesko da ces naci nekog ko ne podrzava tvoj lik i delo, a da ga nisi ruzno etiketirao, sve neki ruzniprljavizli i obavezno glupi!

freehand freehand 11:49 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

pa hebiga free, kada ti uvek isto stalkerises sa neistomisljenicima-prvo im ponudis sargarepu u vidu neceg sto lici na pokusaj razgovora, pa kad zagrizu, ti krenes da im se podsmevas!

Ok, evo tebi jedna mrkvica: dakle, svoju ćeš tezu, sigurno i nesumnjivo, moći sa lakoćom da dokažeš na primeru ovog bloga?
...i kad prosetas po blogovima, tesko da ces naci nekog ko ne podrzava tvoj lik i delo, a da ga nisi ruzno etiketirao, sve neki ruzniprljavizli i obavezno glupi!

Pa priznaj da bi to bilo baš originalno - maltretirati podržavaoce svog lika i dela.
Nego, Endži, bio je jedan baš tvoj blog gde sam ja citirao, citirao, citirao etikete koje si ti meni lepila, lepila i lepila.
Mada se sigurno ne sećaš, znam. Ali ćeš opet, na ovom blogu, bez problema naći i citirati etiketu koju sam ja nekom zalepio?
angie01 angie01 12:00 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Mada se sigurno ne sećaš,


e, sta ces, secam se-to je bilo onda kada si uporno pokusavao da opstruiras moj blog o mladom aktivisti i njegovom nemilom dogadjaju, kada si posle silnih molbi da prestanes, jer smo svi razumeli da te zabole tuki i da se zabavljas iz cistog animoziteta, sto je ovde disciplina broj jedan, rekla sta mislim o tvom radu utomsmislu-za razliku od tebe, koji si svima dao odstampati uvredljiv profil, koji posle uredno lepis po potrebi, jer ne misle isto kao ti!

i da ne trolujem vise, jer ne volim sargarepu!
freehand freehand 12:11 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

e, sta ces, secam se-to je bilo onda kada si uporno pokusavao da opstruiras moj blog o mladom aktivisti i njegovom nemilom dogadjaju, kada si posle silnih molbi da prestanes, jer smo svi razumeli da te zabole tuki i da se zabavljas iz cistog animoziteta, sto je ovde disciplina broj jedan, rekla sta mislim o tvom radu utomsmislu-za razliku od tebe, koji si svima dao odstampati uvredljiv profil, koji posle uredno lepis po potrebi, jer ne misle isto kao ti!

Ček, sve ovo a ja tražio samo citat etikete koju sam nekom zalepio?
Hoćeš da ja citiram etikete koje si ti meni, mimo ovih ovde, u samo dva komentara, prilepila? Dakle citiram, ne svojim rečima opišem?
Uključujući privatne diskvalifikacije koje se tiču prebivališta, načina transporta, profesionalne aktivnosti?


i da ne trolujem vise, jer ne volim sargarepu!

Oćeš breskvicu?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:16 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Pa, dobro, Matija, Dobrica su simboli jedne političke misli u Srbiji. Biljana Srbljanović je simbol (nekima čak i polubog, pa i više) neke druge misli. A kad kreneš da kritikuješ simbole ljudi postaju osetljivi.

Mislim da je baš dobro kritikovati simbole, mesije, lažne veličine, kvazipisce i političke nadriintelektualce.

Pa ništa nema lepše od toga.

Ai nije svaka napisana hejterska glupost - kritika.

Colin_bgd Colin_bgd 12:25 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Nebojsa Krstic
Pa, dobro, Matija, Dobrica su simboli jedne političke misli u Srbiji. Biljana Srbljanović je simbol (nekima čak i polubog, pa i više) neke druge misli. A kad kreneš da kritikuješ simbole ljudi postaju osetljivi.

Mislim da je baš dobro kritikovati simbole, mesije, lažne veličine, kvazipisce i političke nadriintelektualce.

Pa ništa nema lepše od toga.

Ai nije svaka napisana hejterska glupost - kritika.


Ajde jos jedan backtrack, pa ces biti tacno na mojoj poziciji...
angie01 angie01 12:27 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Uključujući privatne diskvalifikacije koje se tiču prebivališta, načina transporta, profesionalne aktivnosti?


...uzela breskvicu:),...ti si onda zesce frustriran-molim te dodaj u spisak-, jer prvo, to sto si ti iz mog komentara sabrao, apsolutno ne odgovara istini-Pancevo i uopste Vojvodina su meni extremno dragi iz vise razloga, bicikl vozim i ja-vidi profil, a oko profesije, zaoka je bila usmerena na radinestopametnoumestovredjasljudenablogu, jer ja apsolutno svaki posao postujem!
angie01 angie01 12:35 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Ai nije svaka napisana hejterska glupost - kritika.


ne smem da ti kazem, kako tumacim ovaj deo tvog komentara!:)


...sve neki vrhovni cenzori sta ko i kako moze i sme,...pa majkumu, da bar niste bazicno izneverili poverenje, pa da bar postoje neki temelji za ovakav samodozivljaj!

...znam, znam sta sad sledi,...
freehand freehand 12:42 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

angie01
Uključujući privatne diskvalifikacije koje se tiču prebivališta, načina transporta, profesionalne aktivnosti?


...uzela breskvicu:),...ti si onda zesce frustriran-molim te dodaj u spisak-, jer prvo, to sto si ti iz mog komentara sabrao, apsolutno ne odgovara istini-Pancevo i uopste Vojvodina su meni extremno dragi iz vise razloga, bicikl vozim i ja-vidi profil, a oko profesije, zaoka je bila usmerena na radinestopametnoumestovredjasljudenablogu, jer ja apsolutno svaki posao postujem!

Pa to si ti mene, u stvari hvalila?!
A ja, tupan, mislio - etikete...
Endži, izvini.

Nači, vređamljudepoblogu.
Aha. Ti voliš Pančevo i zato si me u njega vraćala. Aha. I voliš bicikl pa si ga zato meni pominjala u okviru žučne diskusije. Si. i misliš da treba raditi, raditi i samo raditi, pa si zato pominjala moj posao - mislio sam tada - potcenjivački.
A citata kako ja etiketiram - niđe...
Sem žešće fustriran, da dodam u spisak.
Znaš šta, Endži?
angie01 angie01 12:50 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Pa to si ti mene, u stvari hvalila?!


dragan7557 dragan7557 17:33 18.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

freehand 11:49 18.12.2012
Re: mateja - turbo epicar

pa hebiga free, kada ti uvek isto stalkerises sa neistomisljenicima-prvo im ponudis sargarepu u vidu neceg sto lici na pokusaj razgovora, pa kad zagrizu, ti krenes da im se podsmevas!


Ok, evo tebi jedna mrkvica: dakle, svoju ćeš tezu, sigurno i nesumnjivo, moći sa lakoćom da dokažeš na primeru ovog bloga?

Nema potrebe za dokazivanjem posto si je vec sam dokazao ovim:
Ok, evo tebi jedna mrkvica:

sto je potpuna potvrda angie-ne tvrdnje.

cerski
dragoljub92 dragoljub92 00:44 19.12.2012

Re: mateja - turbo epicar

Uzgred, znaš li ko je Deni Didro?

el onaj što pisao muziku za vatrene kočije
kukusigameni kukusigameni 11:09 18.12.2012

matija bloger idealni

Ja bih rekao da bi Matija Bećković bio genijalan bloger, na ovom blogu.

Jer je definisao srž većine rasprava koje se ovde vode, sa svoja dva naslova:

Reče mi jedan čoek i Ćeraćemo se još.

PS. Mada bih mogao da dodam i Lele i kuku.

Domazet Domazet 19:41 20.12.2012

Meni je sasvim jasan odijum...

...blogera prema Matiji. A i prema Kusti, kad smo vec kod odijuma. Obojica se prodali i sad im je odlichno. 'Ajde shto su se prodali, mnogi od nas to radimo ili cheznemo da to radimo. Nego su bre glupi, loshe su se prodali. Pa svakom je jasno da su obojica mogli da maznu mnogo vecu kintu. Samo da su malo mucnuli glavom.

Mogu sasmo da mislim shta bi se desilo da je Kusta bio dovoljno bistar da se ponudi Saudima.Pa garant bi sve slavine u Drvengradu bile zlatne, kao ono onomad u Dorchesteru...A i Matija bi mnogo bolje proshao da se ponudio Milu.

I onda je normalno da su blogeri besni na tu dvojicu. Priglupi, ne znaju ni najosnovnije zakonitosti Trzhishta a vidi kako im je dobro. A toliki ovdashnji pametan svet, koji zna gde se najvishe placa - nishta. A ubi se trudeci se.

Nego se neshto drugo mislim. Ja da sam neki psiholog ja bih rekao da je moguce da se radi o (palanachkoj) ksenofobiji KrugoDvojkasha. Ali da to nije najvazhnije. Da je najvazhnije to shto su ova dvojica otela i josh uvek otimaju onu najsladju mukicu, pljuvanje po svojima. Kako bre sada da se osecash bolji, plavlji i vishi pljuci po okolini kada se ova dvojica, koji su, samo da pameti imaju, mogli da budu i Bolji i Plavi i Visoki, ubishe od guranja da postanu ta okolina.

Ali nisam psiholog pa necu...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana