Društvo| Gradjanske inicijative| Obrazovanje

Bojkot prijemnog ispita! Kažimo stop mraku!

nurudin RSS / 18.06.2013. u 21:07
Колегинице и колеге, ако ништа друго, можемо да се супротставимо овом понижењу којем смо изложени бојкотом. Немојмо да дежурамо и прегледамо сутра тестове.
 
 bojkot3.png
 
 
 
Родитељи, не дозволите да вам децу неко тако унижава -- нико не требa да пусти децу да раде тестове.
Да не причам о прошлогодишњем циркусу са великим и малим словима, овогодишњој маскаради са тестовима.

Можда је и сувише радикално, али дотерало је цара до дувара.

Да не дуљим, шири даље!





Komentari (178)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stasava stasava 23:00 18.06.2013

Re: ***

zilikaka zilikaka 23:02 18.06.2013

Re: ***

Jel ste svi zaboravili da se ovo desilo i prosle godine?

Verovatno su isto bili provaljeni testovi, ali to nije zvanično priznato i poništeno polaganje.

Ovo sad ipak ima veću težinu.
Za srpski mogu da se prave blesavi, ali matematika...
nurudin nurudin 23:07 18.06.2013

Re: ***

onda nema priče o državi, a ne o poštenju i korupciji


Мислим да је ово једино могуће.
BigBadWolf BigBadWolf 23:34 18.06.2013

Re: ***

zilikaka
Jel ste svi zaboravili da se ovo desilo i prosle godine?

Verovatno su isto bili provaljeni testovi, ali to nije zvanično priznato i poništeno polaganje.

Ovo sad ipak ima veću težinu.
Za srpski mogu da se prave blesavi, ali matematika...


Pa to sto nije priznato ne menja cinjenicu da su se testovi prodavali ispred skola.
trala.la trala.la 01:08 19.06.2013

Re: ***

expolicajac
ivana23
Mozda je neko hakovao komp (onog koji je pripremao pitanja i odgovore, mejl ako je tako slao u stampariju...) i tako dosao do testova?

Bruka u svakom slucaju. Strasna.

Devojko, na pravom si tragu. Čestitam. Samo je pitanje ko je hakovao?


Ne tvrdim da nije tako, ali zašto misliš da se nužno radi o hakovanju? U ovakvim stvarima, dovoljno je da popusti jedna slaba karika i ode ceo lanac.
nurudin nurudin 12:10 19.06.2013

Re: ***


BigBadWolf
zilikaka
Jel ste svi zaboravili da se ovo desilo i prosle godine?

Verovatno su isto bili provaljeni testovi, ali to nije zvanično priznato i poništeno polaganje.

Ovo sad ipak ima veću težinu.
Za srpski mogu da se prave blesavi, ali matematika...


Pa to sto nije priznato ne menja cinjenicu da su se testovi prodavali ispred skola.



Ево изјаве супервизора који је код ученика пронашао решења за тест из српског језика.
Kazezoze Kazezoze 17:10 19.06.2013

Re: ***

ЕХ, имате неке поверљиве информације? :)

arianna arianna 15:00 24.06.2013

Re: ***

kao što sam i pretpostavila, glavni krivac za krađu testova je - tetkica <<<<<<




motiv je čist altruizam, koji iznosi nekih 200 evra iz prve ruke :)))

"obzirom da je osumnjičena izjavila da testove nije krala zbog lične materijalne koristi."
nurudin nurudin 16:58 24.06.2013

Re: ***

arianna
kao što sam i pretpostavila, glavni krivac za krađu testova je - tetkica




motiv je čist altruizam, koji iznosi nekih 200 evra iz prve ruke :)))

"obzirom da je osumnjičena izjavila da testove nije krala zbog lične materijalne koristi."



Ма, завео нас ЕХ...:)

Требало је теткици одмах поштено да пресудимо.
arianna arianna 18:47 24.06.2013

Re: ***

Ма, завео нас ЕХ...:)



činjenica je da svi gledamo isto, a vidimo drugačije <<<<<

presuda nego šta, i to po ubrzanom postupku (brzom kao u slučaju Uroša Mišića).... da tetkica podnese zahtev za sporazumni prekid radnog odnosa, sa obavezom da uplati 200 evra u sindikat prosvetnih radnika, s tim da joj ministar prosvete kao meru resocijalizacije, omogući napredovanje u struci, jer je aktivno radila na širenju obrazovanja
sneza.lazarevic sneza.lazarevic 22:32 18.06.2013

Odvratno!

Sve ovo što se događa meni je odvratno. I lično sam pogođena jer mi je ćerka mala maturantkinja.

Ako su prvobitni testovi provaljeni to je strašno i stvarno treba da ispaštaju oni koji su do toga doveli.

Ali to što je i ovaj rezervni test provaljen ne mogu da poverujem da nije namerno učinio neko ko zna da neće ispaštati i ko želi da se preko leđa naše dece razračuna sa Žarkom.
zilikaka zilikaka 22:55 18.06.2013

Re: Saopštenje Ministarstva

sneza.lazarevic
http://www.mpn.gov.rs/vesti/735-sadrzaj-testa-iz-matematike-koji-kruzi-internetom-nije-tacan


Nači, nije Rade.
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 22:56 18.06.2013

Re: Saopštenje Ministarstva

Ne znam zasto mi ovo sve zvuci jako sumnjivo!!!!!!!!!
nurudin nurudin 23:09 18.06.2013

Re: Saopštenje Ministarstva

sneza.lazarevic
http://www.mpn.gov.rs/vesti/735-sadrzaj-testa-iz-matematike-koji-kruzi-internetom-nije-tacan



Колико то људи из Министарства зна за могуће комбинације тестова да је тако брзо одреаговало?
mlekac mlekac 23:09 18.06.2013

Re: Saopštenje Ministarstva

jecinaimisinamama
Ne znam zasto mi ovo sve zvuci jako sumnjivo!!!!!!!!!

Mozda zato sto si ovim direktno pogodjena?
sneza.lazarevic sneza.lazarevic 23:12 18.06.2013

Re: Saopštenje Ministarstva

nurudin
sneza.lazarevic
http://www.mpn.gov.rs/vesti/735-sadrzaj-testa-iz-matematike-koji-kruzi-internetom-nije-tacan



Колико то људи из Министарства зна за могуће комбинације тестова да је тако брзо одреаговало?


Nemam pojma, ne pada mi na pamet da ih branim, ovo je samo informacija na koju sam naišla i htela sam da je prenesem. Ko verovao, ko ne, njegova stvar.

ivana23 ivana23 23:23 18.06.2013

Re: Saopštenje Ministarstva

nurudin
sneza.lazarevic
http://www.mpn.gov.rs/vesti/735-sadrzaj-testa-iz-matematike-koji-kruzi-internetom-nije-tacan


Колико то људи из Министарства зна за могуће комбинације тестова да је тако брзо одреаговало?


Trebalo bi - nijedan...




Politika
ivana23 ivana23 23:26 18.06.2013

Re: Saopštenje Ministarstva

Umesto edit-a...

Колико то људи из Министарства зна за могуће комбинације тестова да је тако брзо одреаговало?


Kaze moj sin, pa jednostavno pozoves autora testa i pitas ga da li su to ta pitanja.
jecinaimisinamama jecinaimisinamama 23:29 18.06.2013

Re: Saopštenje Ministarstva

Mozda zato sto si ovim direktno pogodjena?

Moze biti!!!

Samo sto mislim da nisam jedina koja sumnja u ovo obavestenje!!!

Za boga miloga, kako oni to vec znaju da je "procureo" i rezervni test, i zasto to ne kazu javno, nego na svom sajtu?

Nigde, osim tamo, nisam pronasla da se bar sapuce da su sve informacije NETACNE!!!
nurudin nurudin 23:37 18.06.2013

Re: Saopštenje Ministarstva

ivana23
nurudin
sneza.lazarevic
http://www.mpn.gov.rs/vesti/735-sadrzaj-testa-iz-matematike-koji-kruzi-internetom-nije-tacan


Колико то људи из Министарства зна за могуће комбинације тестова да је тако брзо одреаговало?


Trebalo bi - nijedan...




Politika



Управо због тога и питам, ако је испоштована процедура, они не би могли да знају да је ли је тест лажњак или оргинал.
nurudin nurudin 23:38 18.06.2013

Re: Saopštenje Ministarstva

Nemam pojma, ne pada mi na pamet da ih branim, ovo je samo informacija na koju sam naišla i htela sam da je prenesem. Ko verovao, ko ne, njegova stvar.


Ја сам само питао, нисам Вас напао. :)
trala.la trala.la 01:23 19.06.2013

Re: Saopštenje Ministarstva

ivana23
nurudin
Колико то људи из Министарства зна за могуће комбинације тестова да је тако брзо одреаговало?


Trebalo bi - nijedan...


Čuo sam neke priče da su pojedina deca imala samo jedan test pre testa iz srpskog. I to baš onu kombinaciju koju je ministar izvukao. Ja baš i ne verujem u sve što čujem, al' ne vidim zašto bi apriori trebalo odbaciti tu mogućnost.
trala.la trala.la 01:45 19.06.2013

Re: Saopštenje Ministarstva

jecinaimisinamama
Za boga miloga, kako oni to vec znaju da je "procureo" i rezervni test, i zasto to ne kazu javno, nego na svom sajtu?

Nigde, osim tamo, nisam pronasla da se bar sapuce da su sve informacije NETACNE!!!


Pa, na sajtu je, ergo javno je. Možda ima neke veze i to što je vest na sajtu objavljena u 23:30, a ti si ovo pisala nepunih sat kasnije. :)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:27 18.06.2013

Prijem i selekcija

Prijem i selekciju, a time i testiranje, treba vratiti u nadležnost gimnazija i drugih srednjih škola.

Također, završni ispit (matura) treba da ostane u nadležnosti gimnazija i drugih srednjih škola, a prijemni ispiti i selekcija za upis na fakultete u nadležnosti fakulteta.

Ne znam zašto su se ministar i ministarstvo prosvete uopšte upleli u posao oko testiranja kada očito o testiranju vrlo malo znaju, a i nesposobni su i korumpirani.
nurudin nurudin 23:34 18.06.2013

Re: Prijem i selekcija

Ne znam zašto su se ministar i ministarstvo prosvete uopšte upleli u posao oko testiranja kada očito o testiranju vrlo malo znaju, a i nesposobni su i korumpirani.


Па, баш зато. У супротном се не би упуштали.
BigBadWolf BigBadWolf 23:38 18.06.2013

Re: Prijem i selekcija

Vojislav Stojković


Ne znam zašto su se ministar i ministarstvo prosvete uopšte upleli u posao oko testiranja kada očito o testiranju vrlo malo znaju, a i nesposobni su i korumpirani.


Zato sto su uzeli pare za projekat i podelili honorare, pa sad moraju da izguraju do kraja, bez obzira na posledice po sistem. Njihova deca sigurno nece biti ostecena.
ivana23 ivana23 23:43 18.06.2013

Re: Prijem i selekcija

Vojislav Stojković
Prijem i selekciju, a time i testiranje, treba vratiti u nadležnost gimnazija i drugih srednjih škola.

Također, završni ispit (matura) treba da ostane u nadležnosti gimnazija i drugih srednjih škola, a prijemni ispiti i selekcija za upis na fakultete u nadležnosti fakulteta.

Ne znam zašto su se ministar i ministarstvo prosvete uopšte upleli u posao oko testiranja kada očito o testiranju vrlo malo znaju, a i nesposobni su i korumpirani.


Jeremija, onda bi tebalo promeniti ceo sistem po kome se vrsi rangiranje za gimnazije i srednje skole.
U zavisnosti od ukupnog br. bodova, ucenik prijavljuje deset skola koje zeli da upise, a dobija prohodnost za onu, za koju ima dovoljno bodova (60, maksimalno, za pros. ocene u skoli i 40, maksiimalno (20+20) za test iz mater. jezika i matematike).
Taj sistem je vec godinama isti.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 00:05 19.06.2013

Re: Prijem i selekcija

ivana23


Jeremija, onda bi tebalo promeniti ceo sistem po kome se vrsi rangiranje za gimnazije i srednje skole.
U zavisnosti od ukupnog br. bodova, ucenik prijavljuje deset skola koje zeli da upise, a dobija prohodnost za onu, za koju ima dovoljno bodova (60, maksimalno, za pros. ocene u skoli i 40, maksiimalno (20+20) za test iz mater. jezika i matematike).
Taj sistem je vec godinama isti.



Moram da priznam da nemam informacija koliko je taj sistem selektivno validan, ne kažem da nije, ali unapred sumnjam u validnost centralizovanih glomaznih sistema kada je u pitanju tako suptilna stvar kao selekcija i prijem.


ivana23 ivana23 00:15 19.06.2013

Re: Prijem i selekcija

Ne znam ni ja, al' moja deca polagala bez nekog dodatnog ucenja i stresiranja i malu i veliku maturu i prijemni za fakultet.
Nije Megatrend, vec vrlo ozbiljni fakulteti.
nurudin nurudin 00:26 19.06.2013

Re: Prijem i selekcija

BigBadWolf
Vojislav Stojković


Ne znam zašto su se ministar i ministarstvo prosvete uopšte upleli u posao oko testiranja kada očito o testiranju vrlo malo znaju, a i nesposobni su i korumpirani.


Zato sto su uzeli pare za projekat i podelili honorare, pa sad moraju da izguraju do kraja, bez obzira na posledice po sistem. Njihova deca sigurno nece biti ostecena.



Да, дневнице су посреди, и то масне -- еј, људи, две године нас обучавају како да гледамо тестове -- па, то је понижавајуће. Држе нам разноразне "тренинге" као да не умемо да прочитамо решење и упутство.
О. К., греше људи, што намерно, што случајно -- али, свако има своје име и презиме, па не мора да се генерализује.
Ако греши тај и тај, не греше сви, па нека обучавају онда њих.
mlekac mlekac 23:41 18.06.2013

Ajde malo da se nasmejemo...

Njuz net - naravno.
nurudin nurudin 00:33 19.06.2013

Re: Ajde malo da se nasmejemo...

mlekac
Njuz net - naravno.


Баш се Њуз потрудио...
Dr M Dr M 23:43 18.06.2013

Mlečni testovi


Ministar Knežević je na TV popio čašu mleka, da dokaže ono što je hteo.

Možda će i Dr. Obradović sada da proguta testove?

Mada, mislim da je najbolje da ih unese sa druge strane.
stasava stasava 23:51 18.06.2013

Re: Mlečni testovi

Možda će i Dr. Obradović sada da proguta testove?

Možda roditelji progutaju njega! I šta će biti ako mu neko pruži dokaz da je i za srpski bila ista priča?
Dr M Dr M 23:59 18.06.2013

Re: Mlečni testovi

Možda roditelji progutaju njega!


Samo adekvatno termički obradjenog! Natur je štetan za okolinu i pojedince.
stasava stasava 00:11 19.06.2013

Re: Mlečni testovi


Ma da nam svi učenici i studenti budu uspešni!
Dr M Dr M 00:20 19.06.2013

Re: Mlečni testovi

stasava

Ma da nam svi učenici i studenti budu uspešni!


Što kraći postupak, to viša pozicija.

TO je prava reforma školstva..
nurudin nurudin 00:28 19.06.2013

Re: Mlečni testovi

Možda će i Dr. Obradović sada da proguta testove?


Мислите да се одлаже тестирање док министар не увежба све могуће комбинације? :)
nurudin nurudin 00:30 19.06.2013

Re: Mlečni testovi

stasava

Ma da nam svi učenici i studenti budu uspešni!



Да, добро ме подсетисте, прогутасмо председникову диплому, сад фали да прогутамо и ово, па онда да се људски исповраћамо...
mirelarado mirelarado 15:23 19.06.2013

Re: Mlečni testovi

Ministar Knežević je na TV popio čašu mleka, da dokaže ono što je hteo.

Možda će i Dr. Obradović sada da proguta testove?


Најбоље удробљене у млеку, да му буде лакше.
NNN NNN 19:09 19.06.2013

Re: Mlečni testovi

Ministar Knežević je na TV popio čašu mleka...

Pošto je tekst o prosvati,
prvo mi pade na pamet bivši ministar Knežević (Gaša),
ali taj ne bi popio čašu mleka ni u propagandne svrhe
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:46 19.06.2013

.

jebote,naš pad i dalje traje,
umorio sam se.
kada će više to dno?

da ustanemo malo
nurudin nurudin 12:14 19.06.2013

Re: .

jebote,naš pad i dalje traje,
umorio sam se.
kada će više to dno?


Ма, већ смо га дотакли, само се таји...
Jukie Jukie 01:09 19.06.2013

100

100.
tasadebeli tasadebeli 01:42 19.06.2013

Шара, бара, мала Мара...

'ајмо погодит' ђе је кугл'ца!





EDIT: Да ли сте приметили да се Зоран Костић, заменик министра, уредно извинио деци и родитељима (бирачко је то тело, молићу лепо), али му ни за моменат не паде на памет да се извини и гомили просветара који су јутрос шипчили за џабе до школа у којима је требало да буду дежурни и прегледачи... По тропској врућини, да не кажем елементарној непогоди... Баш фини неки људи и лепо васпитани, тај министар и његов заменик... И заинтересовани за просвету надасве...

Дакле, робови, 'ајмо на нове радне задатке! Не слушајте овог Нурудина, он је субверзивни елемент у нашем здравом и виталном друштву!
Jukie Jukie 02:22 19.06.2013

Re: Шара, бара, мала Мара...

tasadebeli
не паде на памет да се извини и гомили просветара који су јутрос шипчили за џабе до школа у којима је требало да буду дежурни и прегледачи... По тропској врућини, да не кажем елементарној непогоди...

Trebalo je lepo zakazati prijemni u šest ujutru, na Dorćolu je po nekom uličnom satu bilo 23 stepena

Ta tropska vrućina i elementarna nepogoda su inače naša normalna letnja klima za 21.vek... tako da na nju ne možemo da se bunimo, ona vrši prirodnu selekciju novih generacija...
tasadebeli tasadebeli 08:47 19.06.2013

Re: Шара, бара, мала Мара...

Jukie
Trebalo je lepo zakazati prijemni u šest ujutru, na Dorćolu je po nekom uličnom satu bilo 23 stepena

Ta tropska vrućina i elementarna nepogoda su inače naša normalna letnja klima za 21.vek... tako da na nju ne možemo da se bunimo, ona vrši prirodnu selekciju novih generacija...


Не брину, Јуки, мене временске прилике и неприлике. Брине ме клима у Министарству просвете...

А за то твоје дорћолско сокоћало ти уопште не верујем. Наместиле га барабе да лажира и температуру и приказује је по потреби...
nurudin nurudin 12:18 19.06.2013

Re: Шара, бара, мала Мара...

али му ни за моменат не паде на памет да се извини и гомили просветара који су јутрос шипчили за џабе до школа у којима је требало да буду дежурни и прегледачи...


Ах, што би се извињавао свом послушном стаду, неме потребе, мало ћемо да блејимо, па ћемо се смирити, по обичају.

Него мене интересује ђе је куглица? :)

Као субверзивни елемент седим код куће, па бар да се занимам...
nurudin nurudin 12:23 19.06.2013

Re: Шара, бара, мала Мара...

Брине ме клима у Министарству просвете...


Тропска, са умереним падавинама, бар се надам...


Ма, можемо ми и да променимо министра, и директоре, и чланове Школског одбора, али не можемо себе -- џаба нам, једном овце, увек овце, нема нам спаса...
antioksidant antioksidant 12:31 19.06.2013

Re: Шара, бара, мала Мара...

Ах, што би се извињавао свом послушном стаду, неме потребе, мало ћемо да блејимо, па ћемо се смирити, по обичају.

dobicete naknadu za ovo?
ili je danasnji dan i onako i ovako bio radni?
nurudin nurudin 12:48 19.06.2013

Re: Шара, бара, мала Мара...

antioksidant
Ах, што би се извињавао свом послушном стаду, неме потребе, мало ћемо да блејимо, па ћемо се смирити, по обичају.

dobicete naknadu za ovo?
ili je danasnji dan i onako i ovako bio radni?


АО, није у питању накнада за ово, накнаду не добијамо ни за шта, а камоли за ово. Реч је о елементарној култури, неке колеге путују и по 20-30 километара у једном правцу, јер су распоређене у другим школама, и проведу читав дан у школи, при том, саме плаћају превоз до те школе, могао је макар да се извини и просветним радницима.

А, да не причамо о бламажи -- коју смо поруку послали учаницима оваквим неодговорним понашањем?
antioksidant antioksidant 12:55 19.06.2013

Re: Шара, бара, мала Мара...

накнаду не добијамо ни за шта,

plata je naknada za radni dan
неке колеге путују и по 20-30 километара у једном правцу

ako je radni dan to je valjda normalno?
a ako nije radni dan onda imate pravo na naknadu za rekovremene obaveze
ne znam kako je zato i pitam
da li je danasnji dan uobicajeno radni dan a ako jeste zastto je cudno provesti ga na poslu?
nurudin nurudin 13:01 19.06.2013

Re: Шара, бара, мала Мара...

antioksidant
накнаду не добијамо ни за шта,

plata je naknada za radni dan
неке колеге путују и по 20-30 километара у једном правцу

ako je radni dan to je valjda normalno?
a ako nije radni dan onda imate pravo na naknadu za rekovremene obaveze
ne znam kako je zato i pitam
da li je danasnji dan uobicajeno radni dan a ako jeste zastto je cudno provesti ga na poslu?



AO, нико није довео у питање радни дан, нити надокнаду, већ извињење због крејње дегутантне ситуације.


П. С. А што се накнаде тиче, не добијамо је ни онда када су нерадни дани, а имамо обавезе у школи. Али, није реч о томе....
tasadebeli tasadebeli 13:08 19.06.2013

Re: Шара, бара, мала Мара...


nurudin


Него мене интересује ђе је куглица? :)


Ц, ц, ц,... Црни Нурудине, па у шта ти гледаш? Зар ниси видео на снимку?


Ма, можемо ми и да променимо министра, и директоре, и чланове Школског одбора, али не можемо себе -- џаба нам, једном овце, увек овце, нема нам спаса...


Како иде оно код Марћела? Оно Вирус?

На жалост, ми смо сви заједно, професори, деца, родитељи,... читав систем и друштво тај вирус. И то зато што смо се ставили у положај да будемо уцењивани свим и свачим зарад ситношићарџијских интереса... Ма не знам, ни сам... Ваљда то тако мора да иде... Праштајте ми због ових лоших вибрација, али у истом сам стању као и

stefan.hauzer

jebote,naš pad i dalje traje,
umorio sam se.
kada će više to dno?
nurudin nurudin 13:26 19.06.2013

Re: Шара, бара, мала Мара...

Ц, ц, ц,... Црни Нурудине, па у шта ти гледаш? Зар ниси видео на снимку?


Нисам...

Шала мала, да разбијемо ову мучну атмосферу...


Како иде оно код Марћела? Оно Вирус?

На жалост, ми смо сви заједно, професори, деца, родитељи,... читав систем и друштво тај вирус. И то зато што смо се ставили у положај да будемо уцењивани свим и свачим зарад ситношићарџијских интереса... Ма не знам, ни сам... Ваљда то тако мора да иде... Праштајте ми због ових лоших вибрација, али у истом сам стању као и


Разумем, Тасо, но мучно је најмучније...
blue92 blue92 06:33 19.06.2013

☻↔☺


- Dobar dan. Ministarstvo prosvete?
- Ne. Dobili ste ministarstvo ekonomije.
- Nema veze i vama jebem mater.
tetkino tetkino 12:34 19.06.2013

Uhvatili smo đake sa rešenjima iz srpskog

Iako nas ministar prosvete Žarko Obradović ubeđuje da testovi iz srpskog nisu procureli, kolege profesori tvrde drugačije.

- Usred polaganja testa iz srpskog jezika učenik je uhvaćen sa ceduljicom na kojoj su bila ispisana rešenja za sve zadatke, identična onima koje je Ministarstvo prosvete objavilo sat nakon završetka testa. Na vrhu cedulje stajao je rimski broj jedan kao oznaka za prvu kombinaciju testa, koju je ministar i izvukao - priča za “Blic” Marija Popović, profesorka Treće beogradske gimnazije i supervizorka male mature u OŠ “Svetozar Marković”.

To nam je potvrdio i Dragi Lukić, direktor OŠ “Svetozar Marković”, navodeći da će sve prijaviti policiji.

- Obavestila sam komisiju, ali nisam dobila nikakav odgovor. Kao prosvetni radnik i kao neko ko veruje da škola treba da gradi sistem vrednosti u društvu, osećala sam obavezu da to javno ispričam, jer je više nego očigledno da je i test iz srpskog “procureo” u javnost - kaže Popovićeva.

Izvor: Blic, 24 - ma svi isto pišu
nurudin nurudin 12:49 19.06.2013

Re: Uhvatili smo đake sa rešenjima iz srpskog

tetkino
Iako nas ministar prosvete Žarko Obradović ubeđuje da testovi iz srpskog nisu procureli, kolege profesori tvrde drugačije.

- Usred polaganja testa iz srpskog jezika učenik je uhvaćen sa ceduljicom na kojoj su bila ispisana rešenja za sve zadatke, identična onima koje je Ministarstvo prosvete objavilo sat nakon završetka testa. Na vrhu cedulje stajao je rimski broj jedan kao oznaka za prvu kombinaciju testa, koju je ministar i izvukao - priča za “Blic” Marija Popović, profesorka Treće beogradske gimnazije i supervizorka male mature u OŠ “Svetozar Marković”.

To nam je potvrdio i Dragi Lukić, direktor OŠ “Svetozar Marković”, navodeći da će sve prijaviti policiji.

- Obavestila sam komisiju, ali nisam dobila nikakav odgovor. Kao prosvetni radnik i kao neko ko veruje da škola treba da gradi sistem vrednosti u društvu, osećala sam obavezu da to javno ispričam, jer je više nego očigledno da je i test iz srpskog “procureo” u javnost - kaže Popovićeva.

Izvor: Blic, 24 - ma svi isto pišu


Министар тражи конкретне доказе.
angie01 angie01 13:04 19.06.2013

Re: Uhvatili smo đake sa rešenjima iz srpskog

Министар тражи конкретне доказе.


malopre sam gledala njegovu izjavu u skupstini-covek sa onakvim licem se pravi mutav-znam da je politicki nekorektno- ali je i mnogo nekorektnije da ovakvi ljudi odlucuju o skolovanju nase dece!
tetkino tetkino 13:17 19.06.2013

Re: Uhvatili smo đake sa rešenjima iz srpskog

Kako su prošli đaci? Ministar: Loše


Beograd -- Ministar prosvete Žarko Obradović izjavio da su škole dostavile preliminarne rezultate iz srpskog jezika koji pokazuju da su oni lošiji od prošlogodišnjih.

On je poslanicima u Skupštini Srbije rekao i da je izlaznost na test iz srpskog, odnosno maternjeg jezika, bila 98,73 odsto, a za matematiku 98,53 odsto.

Obradović je u Skupštini Srbije, gde se upravo vodi rasprava u pojedinostima o setu prosvetnih zakona, rekao da je u Školskoj upravi Beogradu prosek osvojenih bodova 14,5, u Novom Sadu 12,5, Nišu 13, Kraljevu 12,5, Čačku 12, Zrenjaninu 12, Zaječaru 11,5. Kosovskoj Mitrovici 10,5....

Ministar je naveo da je prosek osvojenih bodova u celoj Srbiji 12,2, a da je prošle godine bio 13,27.

“Ovi rezultati pokazuju to da niti je test bio lak niti je bilo prepisivanja. Broj odličnih ocena je manji od broja vukovaca u nekim školskim upravama i to otvara pitanje kvaliteta učenja”, rekao je Obradović.

Minsitar je poslanicima poručio da će, kada MUP bude sproveo istragu o tome kako su testovi iz matematike na prevaru otkriveni, biti obavešten i Ministarstvo i javnost i da se “ništa neće staviti ispod tepiha”.

Izvor: Tanjug
nurudin nurudin 13:22 19.06.2013

Re: Uhvatili smo đake sa rešenjima iz srpskog

Broj odličnih ocena je manji od broja vukovaca u nekim školskim upravama i to otvara pitanje kvaliteta učenja”, rekao je Obradović.


Дошли смо и до квалитета.


Ministar je naveo da je prosek osvojenih bodova u celoj Srbiji 12,2, a da je prošle godine bio 13,27.

“Ovi rezultati pokazuju to da niti je test bio lak niti je bilo prepisivanja.


Занимљив закључак.
nurudin nurudin 13:23 19.06.2013

Re: Uhvatili smo đake sa rešenjima iz srpskog

malopre sam gledala njegovu izjavu u skupstini-covek sa onakvim licem se pravi mutav-znam da je politicki nekorektno


Море, каква политичка коректност више -- мотке у руке (фигуративно).
predatortz predatortz 13:25 19.06.2013

Re: Uhvatili smo đake sa rešenjima iz srpskog

Море, каква политичка коректност више -- мотке у руке (фигуративно).


Nema tu, Nurudine, figurativno.
Ili si revolucionar, ili nisi...
nurudin nurudin 13:28 19.06.2013

Re: Uhvatili smo đake sa rešenjima iz srpskog

predatortz
Море, каква политичка коректност више -- мотке у руке (фигуративно).


Nema tu, Nurudine, figurativno.
Ili si revolucionar, ili nisi...



Онда нека буде метафорички...:)
predatortz predatortz 13:29 19.06.2013

Re: Uhvatili smo đake sa rešenjima iz srpskog

nurudin
predatortz
Море, каква политичка коректност више -- мотке у руке (фигуративно).


Nema tu, Nurudine, figurativno.
Ili si revolucionar, ili nisi...



Онда нека буде метафорички...:)


Nikad od tebe Če!
inco inco 13:39 19.06.2013

Re: Uhvatili smo đake sa rešenjima iz srpskog

nurudin
Занимљив закључак.


Ma obaška zaključak - ovde je još veći problem što se Obradović gotovo pa ponosi slabijim rezultatima. Ono u stilu - "lošije su uradili testove pa mogu da tvrdim da nije bilo prepisivanja, pade mi kamen sa srca, ne moram da dajem ostavku..." Pa tek zbog toga treba da daš ostavku, slepče! Ne ostavku, nego da te izvedu pred ulaz u Nemanjinu i da te onako sa stepenica nogiraju!
nurudin nurudin 15:22 19.06.2013

Re: rupa

stasava
http://www.24sata.rs/vesti/aktuelno/vest/supervizorka-kod-daka-nasla-resenja-testa-iz-srpskog-usred-polaganja/94349.phtml



Каже министар у Скупштини -- како ће супервизор који је открио решења код ученика, ако је професор социологије, да предаје о моралу?
Требало је ваљда све то да заташка. Да се није обратила новинарима, гарант да се не би чуло, средили би то директор и Министарство, па ко ће због једног решења да поништи испит.


Лол!

Дошли смо и до морала...
zox.zox zox.zox 13:34 19.06.2013

matematika na različitim jezicima

Sad na FB čitam izjavu nastavnice matematike iz moje bivše osnovne škole da testovi na srpskom i mađarskom iz MATEMATIKE nisu bili isti. Ako je to tačno, a nemam razloga da joj ne verujem, ovaj cirkus od ispita ne da mora da bude poništen nego neko treba da zaglavi zatvor zbog maltretiranja te dece.
O "ministru" i njegovim nebulozama neću da trošim reči.
bolid1 bolid1 15:26 19.06.2013

Re: matematika na različitim jezicima

testovi na srpskom i mađarskom iz MATEMATIKE nisu bili isti


Stari problem, pre x godina mi pricali dobri ljudi o velikom problemu sa prevodjenjem tih testova, prevode lingvisti, pa onda malo zajebu prevod, a nema ko da ispravi i proveri prevod i tako na svih 185 jezika naroda i narodnosti.

Slicnu stvar je kolega imao na takmicenju iz fizike, dete resilo test na madj, on Valjevac treba da ga pregleda...dobro, al' ja ovo ne razumem, pa nema veze, evo ja ti prevedem, onda ti potpisi, pa ne mogu, ja sam mu profesor...e, dobro, ja ne potpisujem ono sto ne razumem i tako u krug...
vladaxy vladaxy 16:35 19.06.2013

Kasno je...

Родитељи, не дозволите да вам децу неко тако унижава

Već ste dozvolili samim tim što želite da "država" brine o obrazovanju. Tražili ste gledajte.

A naivnima koji misle da može nešto da se promeni, samo ako dođu pravi i stručni ljudi: NEĆE SE NIŠTA PROMENITI!
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:55 19.06.2013

Re: Kasno je...

A naivnima koji misle da može nešto da se promeni, samo ako dođu pravi i stručni ljudi: NEĆE SE NIŠTA PROMENITI!


A zašto?
vladaxy vladaxy 20:07 19.06.2013

Re: Kasno je...

A zašto?
Sistem državnog obrazovanja je loš. Roditelji koji su prisiljeni da da ju decu u državne škole, deca koja su prisiljena da uče gomilu gluposti, profesori, nastavnici kojima drugi određuju šta će da rade i koliko vredi njihov rad i gomila idiota koja vodi ceo sistem, u kombinaciji sa narodom kome je državno obrazovanje civilizacijsko dostignuće je recept za katastrofu.

Po školama dežuraju policajci, stavljaju rešetke na prozore kao u zatvoru, diluje se droga, prebijaju se nastavnici, kupuju se ocene, diplome.

Da, samo je potrebno da pravi ljudi dođu na pravo mesto.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:54 19.06.2013

Čitam i

gledam ovaj cirkus i reči nemam...
nurudin nurudin 19:42 19.06.2013

Re: Čitam i

Jelica Greganović
gledam ovaj cirkus i reči nemam...



Драга Јелице, Вама је бар лакше, ми у циркусу и учествујемо.


Kazezoze Kazezoze 19:48 19.06.2013

Re: Čitam i

Jelica Greganović
gledam ovaj cirkus i reči nemam...

idealna tema za njuznet...

bachuska bachuska 12:51 24.06.2013

kec iz vladanja!

http://www.peticije24.com/peticija_za_smenu_ministra_zarka_obradovica[b][/b]

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana