Budućnost| Društvo| Reč i slika

Saga o jednoj kučki – Biljana Srbljanović

nurudin RSS / 20.03.2014. u 21:47

 

 biljana_srbljanovic_692223975.jpg&size=original

Вучицу хватају у челичне замке

Разапете од видика до видика

 

Скидају јој с њушке златну образину

И чупају тајну траву

Између бедара

 

Хушкају на њу везану

Псе трагаче и бушиветре

Да је обешчасте

 

Секу је на комаде

И остављају

Клештима лешинаркама

 

Вучица одсеченим језиком захвата

Живу воду из чељусти облака

И себе поново саставља

 

 

 

Васко Попа

 

 

 



Након објављеног патетичног писма интелектуалке-новинарке (коју интелект није спречио да јавно изнесе своју интиму – кога је то уопште и занимало?), а испровоцирано твитом Биљане Србљановић, СрБадија је кренула у још једну хајку усмерену против драмске списатељице. Привремено залеђени лавеж као да је одједном раскрављен, и започела је још једна свеопшта хајка разноразних хајкача са полним удом на рамену. Да не препричавам гомилу увреда које су након писма – већини људи непознате новинарке – од стране душебрижника упућене на адресу Биљане Србљановић – о тога како би јој маму мамину, до разноразних сексуалних фантазија које би баш са Биљаном материјализовали, само да им је она ту негде при руци (у истину, неке фантазије могу да реализују и без Биљане, само са десницом руком, што су Биљани преко Твитера и објаснили).

Дакле, исти они мушкарци који су се забринули за увређену новинарку коју је муж насилник злостављао, без пардона су онанисали на Биљани, и буквално и у пренесеном значењу. И то се, наравно, подразумева – јер са кучком, каква је Биљана, и не може човек другачије, мора јој се скратити језик, или, ако не може да се скрати, онда бар да се функционално оспособи за блудње радње богоугодника којима то не раде жене или девојке, али би радо да им Биљана својим језиком испуни нечастиве жеље. Радо би у ту паклену Биљану утерали свог ђаваола. Да се присетимо повода који је инспирисао многе да утерају ђавола свога: новинарка која је самохрана мајка, која једва крпи крај са крајем, која је жртва породичног насиља, и којој је, такође, неки манијак развалио усну. Али, кога се то тиче? Очигледно никог.

Јасно је, кад год нађеш згодан повод ти Биљану попљуј. И, да – ни Биљана се на Твитеру није бавила самохраном мајком, нити жртвом породичног насиља, већ је прокоментарисала изглед новинарке која ради на телевизији са националном фреквенцијом, и која по свему судећи није изгледала пристојно за једну презентерку вести. Наравно, дотична новинарка је лепо искористила Биљанин твит, знајући да је реч о добитној комбинацији која ће је учинити познатом, написавши срцепарајуће писмо у којем је оптужила Биљану да не разуме суштину медија, да је безосећајна и неумесна (то је, наравно, све упаковано у ружичасту перверзију, да се власи не досете), скренувши пажњу да је Биљана безбрижна, лака и нежна а како она, из дана у дан, крвари у крви до колена. Онако успут, сасвим случајно, новинарка реча да је интелектуалка – шта год то значило.

Па, госпођо новинарко, и Александар Вучић ради дан-ноћ, не спава, не једе, прошао је кроз развод, женидбу, први је потпреседник Владе, континуирано се усавршава, путује, па опет изгледа пристојно. Зар не? Е, сад што нека СрБчад не знају шта је то иронија и сарказам, и што све схватају буквално и здраво за готово, није крива Биљана (не може она да држи лекције на Твитеру које је требало савладати још у средњој школи, поготову сад када јој је мама у болници, како наводи поуздани извор који је желео да остане анониман).

Биљана, у ствари, и јесте једна кучка, штавише школски пример кучке – еманциповане, отпуштене са ланца, која не жели да се повинује псећим и паланачким захтевима, која не дозвољава да је вежу, која лаје на све стране. Видите, она никада не би ћутала да јој послодавац два месеца не исплати плату коју је поштено зарадила. А новинарка ћути – јер она није кучка, већ интелектуалка која пристаје на понижавајући однос и услове које диктира њен послодавац.

Пошто је Биљана кучка, онда је најлакше да се оплете по кучки. Гладна и духовно бедна Српчад наједном заборављају на сопствене бриге и крећу да жвалаве о животу Србљановићке и њеном делу. Зло и наопако би било да је неко од њих потражио њене драме, па да о њима расправља. Без обзира што нису читали њена писанија, јер што би, постоје у Србији и паметнија посла од читања, свака залудна „баба Смиљана“ зна да је реч о антисрпски настројеној ауторки која пљује по Србадији, као што је пљунула и по новинарки-интелектуалки, и тиме прикупља награде по Европи, јер то је, из перспективе паланачког духа, једини  могући начин да успеш у „тој Јевропи“ која мрзи све што почиње на срБ..., а воли само СрБљановићку.

Шта заправо мучи „баба Смиљане“? Мучи их чињеница да се у драмама и твитовима Биљане Србљановић могу огледати, иако их нису читали, али су тако чуле (а, „баба Смиљане“ увек чују оно што им одговара). Ко је она да пише о нама, дошла из белог света? Е, па зато што је дошла из белог света у наш тамни вилајет и има права да пише о нама. Пише о болести једног друшта, не болести и поруге ради, већ исцељења ради. Али, кога исцелити када „баба Смиљане“ верују само у врачаре и разне матине-пророке који не нуде спасење већ лажну утеху и исцељење? Не знају „баба Смиљане" ни да ли су пошле ни да ли су дошле, а камоли где ће и куд ће. У испразности својих живота крећу да анализирају Биљану, да се позивају на морал, етику и естетику, да посматрају Србљановићку уздуж и попреко, јер не могу даље од свог носа да пребаце. Да ли Србљановићка ,,пије дрогу“ или ,,не пије“ – то је кључно питање, намерно испровоцирано и потцртано како би се обезвредила и обесмислила реч и дело Биљане Србљановић. Денуцирањем се дискредитују питања која поставља Биљана, а која указују на суштинске аномалије у нашем друштву. Бодлер, Рембо, Верлен, Леонардо, Мондиљани..., велики уметниц, али и ексцентрици – кучке, чудаци на свој начин, задужили су човечанство својом уметношћу. Разне тадашње европске „баба Смиљане“ бавиле су се њиховим животима – бавиле су се кометама, јер су за њихово ускогрудо мишење сви они били комете, које су једва могле да сагледају, а камоли да коментаришу.
Да ли се данас прича о „баба Смиљанама“ или о поменутим уметницима?

Нажалост, европски дух преболео је своје „баба Смиљане“, ми пошто каснимо у свему, тек треба да их преболимо. Али, наше бабе су некако жилаве, ми их одржавамо у животу, негујемо, чувамо, заливамо, смилујемо се кад је најмање потребно. Оне су наш бренд.

„Баба Смиљана“ за понети!

П. С.

Пуца Србљановићки штикла шта мисле неке „баба Смиљане“ о њој, али што је много, много је. Општа национална хистерија, о којој сам већ писао на блогу Србљановићка није гадура она је писац,демотивише сваког слободноумног човека, јер је неминовано да ако мислиш својом главом, ако ствараш и радиш без калупа и унапред утврђених и наметнутих образаца можеш да прођеш као Биљана – стигматизован и уваљан у кал, а можеш бити и линчован, само ако се укаже згодна прилика. Застрашујућа је порука коју разноразне ,,баба Смиљане“ и момци васпитавани на улици шаљу континуираним нападом на угледну списатељицу и професора Универзитета. Једноставно, не поседују сви људи снагу, истрајност и храброст, и често се повлаче пред насртајима медиокритета. Не може Биљана да се бори и осваја туђе слободе, а слобода се мора освајати, јер нам је нико неће дати. И, да, ово није блог о Биљани, ово је блог о нама самима, о нашим страховима, нашој неслободи, о потреби да спинујемо и конструишемо, да се прилагођавамо, чинимо уступке и компромисе ради лажне солидарности и сопствене немоћи. 

 

 Душан Благојевић

 



Komentari (426)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 23:56 20.03.2014

Re: muka mi od političke korektnosti više

I ne smeš da kažeš da je Biljana Srbljanović vrlo često bahato drska i bezobrazna, i da je uz to jedan klasični histrion - jer to je odmah HAJKA na BS.



pa ti onda ne znas sta je sve i kako o njoj pisano.

pri tome, ovaj slucaj npr- ona je paradentozu spomenula na svom twitweru, a pljuvacina po njoj se objavila svuda po medijima.
larisa_bg larisa_bg 00:10 21.03.2014

Re: muka mi od političke korektnosti više

angie01
I ne smeš da kažeš da je Biljana Srbljanović vrlo često bahato drska i bezobrazna, i da je uz to jedan klasični histrion - jer to je odmah HAJKA na BS.



pa ti onda ne znas sta je sve i kako o njoj pisano.

pri tome, ovaj slucaj npr- ona je paradentozu spomenula na svom twitweru, a pljuvacina po njoj se objavila svuda po medijima.


Ma znam, kako ne bih znala, pratim medije kao - pretpostavljam - i ti.
BS je jedna lepa i talentovana žena, dobar dramski pisac i dobra riba. E sad, njoj to iz nekog razloga nije dovoljno, ona ima potrebu da ulazi u fajtove i to one baš grube fajtove. I ima ambicije koje je, bojim se, prevazilaze, kao što je bila ona njena komična politička kampanja za gradonačelnicu. I onda umesto da bude ono što bi mogla da bude, jedna privlačna i elokventna intelektualka, sasvim solidno prihvaćena u svetu - njoj ta uloga nije dovoljna, ona hoće da bude ŽRTVA. Pa toliko puta sam je slušala kako kuka u Peščaniku da više ne sme na ulicu da izađe, da je zatvorena u svet svoje sobe, a već u sledećoj emisiji ponovo provocira i priča kako njena mama njoj govori nešto u stilu "Slatka moja narkomanko". Ona voli to, da provocira, da iritira, da se o njoj priča. Kao što mi sad pričamo. Umesto da pričamo o nekoj njenoj drami. To bi joj bilo bolje. Ovako sama sebi sklanja fokus sa onoga u čemu je najbolja.
angie01 angie01 00:19 21.03.2014

Re: muka mi od političke korektnosti više

ona hoće


ja sada pricam samo o ovom slucaju-ona nekog jednom recju prozove za zapustenost, a da pri tome obavlja posao pred kamerama u dopisivanju sa svojim sledbenicima, a nezainteresovana ( za nju) i brizna javnost od toga napravi proces.
larisa_bg larisa_bg 00:27 21.03.2014

Re: muka mi od političke korektnosti više

angie01
ona hoće


ja sada pricam samo o ovom slucaju-ona nekog jednom recju prozove za zapustenost, a da pri tome obavlja posao pred kamerama u dopisivanju sa svojim sledbenicima, a nezainteresovana ( za nju) i brizna javnost od toga napravi proces.


OK, nadam se da ćemo se složiti barem oko toga da se ne slažemo po ovom pitanju.
Ne znamo da li je starija kokoška ili jaje.
Ti misliš da se prvo nešto desi, pa javnost nad Biljanom napravi proces.
Ja, pak, mislim, da Biljana nešto napravi namerno kako bi javnost (koja ju je taman uspešno zaboravila) nad njom ponovo otpočela proces.

U nečem drugom se, međutim slažemo: javnost vrlo rado započinje proces(e), po sistemu "hajka je demokratski proces - svako može da učestvuje".

BS to zna pa se često namešta, tamo, na klupicu za žrtvice. Naivna javnost vazda nasedne. Lepe žene, još kad su lajave, časkom probude agresiju mase, svako bi nečim da im zapuši usta, već ko čime raspolaže. A ona to zna, jer je pametna.
angie01 angie01 00:34 21.03.2014

Re: muka mi od političke korektnosti više

Ti misliš da se prvo nešto desi, pa javnost nad Biljanom napravi proces.


khm, jos uvek, ja barem govorim samo o ovome,...prosto mi ne zvuci kao neka specijalna namera, ono, izduvano raspolozenje u noci izbora, sa svim onim-nejm it- nacinima izvestavanja, razmenis po koju sa svojima o tome kako ti ko deluje.
Dr M Dr M 00:38 21.03.2014

Re: muka mi od političke korektnosti više

Lepe žene, još kad su lajave, časkom probude agresiju mase,


Larisa, dobra srpska žena ne sme da bude lajava nego ima da pogne glavu i da kušuje! Da ne bi probudila opravdanu agresiju mase.

Očigledno je da Biljana nije dobra srpska žena i da zaslužuje linč.

larisa_bg larisa_bg 00:42 21.03.2014

Re: muka mi od političke korektnosti više

angie01
ono, izduvano raspolozenje u noci izbora, sa svim onim-nejm it- nacinima izvestavanja, razmenis po koju sa svojima o tome kako ti ko deluje.



eh sad...
pa nismo mi njoj prisluškivali privatni telefonski razgovor
ona je javna ličnost
i njen twitter je takoreći jedna javna tribina
dakle, nije to baš tako kako kažeš "razmeniš po koju sa svojima" ... ali i sa još nekoliko hiljada followera i pola miliona kibicera
Atomski mrav Atomski mrav 00:44 21.03.2014

Re: muka mi od političke korektnosti više


eh sad...
pa nismo mi njoj prisluškivali privatni telefonski razgovor
ona je javna ličnost
i njen twitter je takoreći jedna javna tribina
dakle, nije to baš tako kako kažeš "razmeniš po koju sa svojima" ... ali i sa još nekoliko hiljada followera i pola miliona kibicera


I posle se čudiš što hejt rađa hejt...
larisa_bg larisa_bg 00:46 21.03.2014

Re: muka mi od političke korektnosti više

Dr M
Lepe žene, još kad su lajave, časkom probude agresiju mase,


Larisa, dobra srpska žena ne sme da bude lajava nego ima da pogne glavu i da kušuje! Da ne bi probudila opravdanu agresiju mase.

Očigledno je da Biljana nije dobra srpska žena i da zaslužuje linč.



Vrlo slatkorečivi darovatelju cvetića - tvoj pokušaj manipulacije onim što sam ja napisala urodiće plodom taman koliko i politička aktivnost tvog omiljenog političkog lidera ZŽ. Svašta mi možeš pripisati, ali mizoginiju nikako. I hvala unapred, sve su mi vaze po kući zauzete.
angie01 angie01 00:49 21.03.2014

Re: muka mi od političke korektnosti više

i pola miliona kibicera


pa TO, sestro,...sta sad, mora na trepavicama da twituje,...sto ne prozivaju druge, koji pisu mnogo opsanije stvari.
Dr M Dr M 00:51 21.03.2014

Re: muka mi od političke korektnosti više

larisa_bg
Dr M
Lepe žene, još kad su lajave, časkom probude agresiju mase,


Larisa, dobra srpska žena ne sme da bude lajava nego ima da pogne glavu i da kušuje! Da ne bi probudila opravdanu agresiju mase.

Očigledno je da Biljana nije dobra srpska žena i da zaslužuje linč.



Vrlo slatkorečivi darovatelju cvetića - tvoj pokušaj manipulacije onim što sam ja napisala urodiće plodom taman koliko i politička aktivnost tvog omiljenog političkog lidera ZŽ. Svašta mi možeš pripisati, ali mizoginiju nikako. I hvala unapred, sve su mi vaze po kući zauzete.


Pošto ne raspolažem vazasmajlijem,onda samo
cult cult 00:51 21.03.2014

Re: muka mi od političke korektnosti više

zaslužuje linč.


Zanimljivo.
Svrati malo na twitter.
Da vidiš Biki Srki i vernu svitu ovakvih kao ovaj Nurudin, a ima ih na stotine,
kad krenu da propuštaju kroz toplog zeca zabludele ovčice
koje ne zadovaljavaju Biljanin moralni kategorički imperativ i zvezano nebo iznad nje.
Gengbeng, prijatelju.
Bez zazora i milosti.
Druga strana Kurir medalje.

A gdja Srbljanović živi od ovakvih reakcija.
Prvo izvredja nekog javno, onako, najseljačkije, sa sve aplauzima i standing ovations hiljada vernih nurudina, onda usledi reakcija okoline, pa krene do neba jauk jadne progonjene žrtve koju nacoši i bezuba srbadija necivilizovana ugnjetava i preti.

Bar jednom mesečno ima ovakva neka drama.
Nekad se mediji dohvate, nekad ne.

Ipak, ta svita, ta verna beskičmena masa tri puta je odvratnija za gledanje
od ove Drama Queen.

angie01 angie01 00:52 21.03.2014

Re: muka mi od političke korektnosti više

I posle se čudiš što hejt rađa hejt...


atomski, ti si prilicno razuman,..(sem jednom:),...pa hejt je ono upuceno njoj i to vidi koliki, a na paradentozu, koja je ironija.
Atomski mrav Atomski mrav 00:58 21.03.2014

Re: muka mi od političke korektnosti više

pa hejt je ono upuceno njoj i to vidi koliki, a na paradentozu, koja je ironija.

Ti to zoveš ironijom, ja to zovem hejtom. Složićemo se da se ne slažemo oko toga.
Dr M Dr M 01:02 21.03.2014

Re: muka mi od političke korektnosti više

zaslužuje linč.



Zanimljivo.
Svrati malo na twitter.


Nemam vremena..

...ali Ti verujem na reč da je burno.

I, ako je cela priča ostala na tviteru, OK.

Ali, ako se razlila i izvan, i poslužila kao predložak za linč van tvitersfere, onda nije OK. Po mom mišljenju.
nurudin nurudin 01:12 21.03.2014

Re: muka mi od političke korektnosti više

"Slatka moja narkomanko".


Ако је цитат, нек буде цитат: Мени моја мама каже: 'Срце моје дрогирашко.'

П. С. И то није провокација, већ шала и спрдња на сопствени рачун.

То испаде ко онај комента:

Jednom sam video Bobana Stojanovića, uš’o u Hleb i kifle, kupio rol viršlu i izaš’o. PROVOKACIJA


Pročitaj još na http://www.tarzanija.com/42-nicim-izazvana-komentara-na-gej-paradu/
blogovatelj blogovatelj 02:24 21.03.2014

Re: Dzukela

Вама ако писаније не одговара, нико Вас не приморава да читате, ако уопште читате, већ почињем да сумњам да се чита, већ се само истргну реченице из контекста.


Црни Нурудине, ја на твоје блогове не долазим због тебе.
Знаш ли ти колико паметног света свраћа на Блог Б92? Ја због њих долазим. И на твој и на друге блогове.
tsunade tsunade 12:00 21.03.2014

Re: muka mi od političke korektnosti više

Ipak, ta svita, ta verna beskičmena masa tri puta je odvratnija za gledanje
od ove Drama Queen.


njih zamišljam kako se guraju u redu da joj pridrže tašnu dok hoda gradom ili učestvuje u predizbornoj kampanji za gradonačelnicu ili tako nešto.

ja to objašnjavam nekim težim deficitima tipa emotivnim. i kod njih i kod nje. nemam drugo objašnjenje.

a ti culte, tradišnali, uvek sve najbolje kažeš
vilovuk vilovuk 23:25 20.03.2014

Biljana nije kučka,

Biljana je kučka nad kučkama, dosta retka zver.
Za razliku od džukela vulgaris,
kojih ima tušta i tma (oba spola),
i koji je - sasvim razumljivo - ne podnose.



PS.
u upotrebi je i paradentoza i paradontoza
(dens, dentis ali i odontos - zub)
kukusigameni kukusigameni 23:32 20.03.2014

Re: Biljana nije kučka,

vilovuk
Biljana je kučka nad kučkama, dosta retka zver.
Za razliku od džukela vulgaris,
kojih ima tušta i tma (oba spola),
i koji je - sasvim razumljivo - ne podnose.



PS.
u upotrebi je i paradentoza i paradontoza
(dens, dentis ali i odontos - zub)

U Srbiji se jedino ispravno kaže parodontopatija.
Ostalo su više uvreženi izrazi u narodu ili prevedeni izrazi iz nekih stranih jezika (parodontoza na primer iz nemačkog)
dddoca dddoca 23:44 20.03.2014

u upotrebi je i paradentoza i paradontoza

Da, da, a na Ibru je deo Savskog mosta koga su minirali 1941. zbog Nemaca.
Takođe, novinarka sa Pinka stvarno izgleda minimum kao da je imala tešku, neprospavanu noć, a dal izgleda kao da ima dugogodišnji problem sa paradentozom, ne znam, i neću da saznam (kako izgleda kad neko ima paradontozu).
bladerunner92 bladerunner92 23:38 20.03.2014

Saga o jednoj kučki

Пуца Србљановићки штикла шта мисле неке „баба Смиљане“ о њој, али што је много, много је.




Nurudine ti znas da si moj VIP?
razmisljam sta da napisem jer ja o Srbljanovicki nemam neki definisan stav u smislu ne svidja mi se -svidja mi se mnogo, jer ona ocigledno izaziva tako oprecna osecanja kod ljudi ili je mrze ili je vole , sredine nema.Meni se ona nekad svidja nekad ne, njeni postupci nekad svidjaju nekad ne , ono sto pise nekad svidja nekad ne medjutim ono sto mi je zajednicko za sve njene manifestacije da kazem :) je zapravo njena enormna potreba za paznjom koja se tako jasno ocitava iz svega sto radi, tako da na kraju zapravo ne mogu da se ne pitam koliko je zapravo ona zaista iskrena i koliko je iskrena ta njena nazovi borba za modernije drustvo u Srbiji...
Moram da priznam da mi se voditeljkino iznosenje tuzne price nije dopalo...

nurudin nurudin 01:20 21.03.2014

Re: Saga o jednoj kučki

Nurudine ti znas da si moj VIP?



Живео сам у незнању.

Хвала!
freehand freehand 23:41 20.03.2014

E Nurudine

... pa ti nju baš voliš?
Lepo.
Nego, ova rečenica
и која по свему судећи није изгледала пристојно

... šta znači? Po čemu to svemu sudeći?
Atomski mrav Atomski mrav 23:42 20.03.2014

Re: E Nurudine

Po čemu to svemu sudeći?

Pa po Biljani, dabome.

P.S. A takođe i po baba Smiljani:

Шта заправо мучи „баба Смиљане“? Мучи их чињеница да се у драмама и твитовима Биљане Србљановић могу огледати, иако их нису читали, али су тако чуле (а, „баба Смиљане“ увек чују оно што им одговара).
kukusigameni kukusigameni 23:43 20.03.2014

Re: E Nurudine

freehand
pta znači?

Nipta.
quantum quantum 23:45 20.03.2014

Re: E Nurudine

nameću nam bs-etalon
nurudin nurudin 01:23 21.03.2014

Re: E Nurudine

freehand
... pa ti nju baš voliš?
Lepo.
Nego, ova rečenica
и која по свему судећи није изгледала пристојно

... šta znači? Po čemu to svemu sudeći?



Судећи по писму новинарке која је изјавила да извештава скоро читав дан, да и најбоља шминка не моше да прекрије, да није примила плату два месеца, да ради неколико послова... (Кад се сложе коцке, ни Моника Белучи не би могла пристојно да изгледа). Више волим Монику.
freehand freehand 18:19 21.03.2014

Re: E Nurudine

kukusigameni
freehand
pta znači?

Nipta.

Pipko, evo ti preporuka.
kukusigameni kukusigameni 23:55 20.03.2014

#slina

Šta bi trebalo da uradi Nebojša Stefanović?
AlexDunja AlexDunja 23:59 20.03.2014

Re: #slina

Šta bi trebalo da uradi Nebojša Stefanović?

da sazove zubare
Atomski mrav Atomski mrav 23:59 20.03.2014

Re: #slina

Šta bi trebalo da uradi Nebojša Stefanović?


Sigurno će se požaliti Aleksandru Vučiću:

nurudin nurudin 01:26 21.03.2014

Re: #slina

kukusigameni
Šta bi trebalo da uradi Nebojša Stefanović?


Е, није ово Твитер Б. С., па да ми сад ту коментаришете политичаре. Нећу да ме банују због вас.
principessa_etrusca principessa_etrusca 23:59 20.03.2014

Аман!

Коментарисање било чијег изгледа је непристојно, без обзира да ли се ради о парадентози, ожиљку, инвалидности, ружноћи, дебљини итд, и без обзира да ли се ради o телевизијском новинару или особи на улици.

Као и у другим друштвима са пуно новоурбанизованих који свој касни старт надокнађују брзим и површним прихватањем стереотипа, у Србији постоји једна поједностављена и површна идеја о томе шта је пожељан изглед, а шта није. У том смислу, без обзира на номинално опредељење за инклузивност, изгледа да није прихватљиво да се на телевизији као новинари или водитељи појављују особе у колицима, Роми или жене са ожиљком на лицу.

Телевизију не гледам, о Пинку чујем и читам све најгоре, али ако запошљавају особу са ожиљком на лицу као телевизијску новинарку, за то би заслужили похвалу под условом је и редовно плаћају.
urbana_gerila urbana_gerila 00:06 21.03.2014

Re: Аман!

principessa_etrusca

Телевизију не гледам, о Пинку чујем и читам све најгоре, али ако запошљавају особу са ожиљком на лицу као телевизијску новинарку, за то би заслужили похвалу под условом је и редовно плаћају.


ako prezenterka ima malu govornu manu, recimo nepravilno izgovara suglasnike, za to zaslužuju duplu pohvalu, m?
AlexDunja AlexDunja 00:12 21.03.2014

Re: Аман!


Телевизију не гледам, о Пинку чујем и читам све најгоре, али ако запошљавају особу са ожиљком на лицу као телевизијску новинарку, за то би заслужили похвалу под условом је и редовно плаћају.

aman, nije se radilo o ožiljku na licu,
ni o paradentopatiji, radilo se o zubima koji nisu televiznični.
ko god je pogledo prilog shvatio je,
ko god hoće da bude zlonameran, može
principessa_etrusca principessa_etrusca 00:37 21.03.2014

Re: Аман!

urbana_gerila
principessa_etrusca

Телевизију не гледам, о Пинку чујем и читам све најгоре, али ако запошљавају особу са ожиљком на лицу као телевизијску новинарку, за то би заслужили похвалу под условом је и редовно плаћају.


ako prezenterka ima malu govornu manu, recimo nepravilno izgovara suglasnike, za to zaslužuju duplu pohvalu, m?


Ти гледаш ТВ програм са угашеним тоном?

urbana_gerila urbana_gerila 00:44 21.03.2014

Re: Аман!

principessa_etrusca
urbana_gerila
principessa_etrusca

Телевизију не гледам, о Пинку чујем и читам све најгоре, али ако запошљавају особу са ожиљком на лицу као телевизијску новинарку, за то би заслужили похвалу под условом је и редовно плаћају.


ako prezenterka ima malu govornu manu, recimo nepravilno izgovara suglasnike, za to zaslužuju duplu pohvalu, m?


Ти гледаш ТВ програм са угашеним тоном?



ma, jok.
ja gledam tv program na ugašenom televizoru.
principessa_etrusca principessa_etrusca 01:02 21.03.2014

Re: Аман!

AlexDunja

aman, nije se radilo o ožiljku na licu,
ni o paradentopatiji, radilo se o zubima koji nisu televiznični.
ko god je pogledo prilog shvatio je,
ko god hoće da bude zlonameran, može


Ту парадентопатију је дијагностиковала БС на екрану, а ако то и јесте случај, очигледно је да се не ради о "простој" парадентопатији, већ некој комбинацији са траумом. Жена има ожиљак над усном од повреде која изгледа да није била лака, а веома је вероватно да је том приликом повређена и вилица, а можда и неки зуб. Импланти захтевају здраву виличну кост.

Потпуно је неукусно ово коментарисати као "парадентопатија се лечи, само треба користити xyz пасту и ићи на туширање десни".

Са друге стране, један фини београдски козметички салон се хвали БС као клијенткињом.

LINK: in her own words
jkt2010 jkt2010 06:33 21.03.2014

Re: Аман!

urbana_gerila
principessa_etrusca
urbana_gerila
principessa_etrusca

Телевизију не гледам, о Пинку чујем и читам све најгоре, али ако запошљавају особу са ожиљком на лицу као телевизијску новинарку, за то би заслужили похвалу под условом је и редовно плаћају.


ako prezenterka ima malu govornu manu, recimo nepravilno izgovara suglasnike, za to zaslužuju duplu pohvalu, m?


Ти гледаш ТВ програм са угашеним тоном?



ma, jok.
ja gledam tv program na ugašenom televizoru.


Uuu, znaci bila legalizacija?
urbana_gerila urbana_gerila 14:32 21.03.2014

Re: Аман!

jkt2010
urbana_gerila
principessa_etrusca
urbana_gerila
principessa_etrusca

Телевизију не гледам, о Пинку чујем и читам све најгоре, али ако запошљавају особу са ожиљком на лицу као телевизијску новинарку, за то би заслужили похвалу под условом је и редовно плаћају.


ako prezenterka ima malu govornu manu, recimo nepravilno izgovara suglasnike, za to zaslužuju duplu pohvalu, m?


Ти гледаш ТВ програм са угашеним тоном?



ma, jok.
ja gledam tv program na ugašenom televizoru.


Uuu, znaci bila legalizacija?


ja bih to nazvao normalizacijom, ali da ne širim temu.
cult cult 00:04 21.03.2014

Dakle

nikad nisam ovako eksplicitan glede pisanja na blogu
ali ovaj tekst, ova idolatrija je za povraćanje.
Tu godine nisu opravdanje.
bladerunner92 bladerunner92 00:51 21.03.2014

Re: Dakle


cult
ali ovaj tekst, ova idolatrija


mene se narocito dojmila ova pesma Vaska Pope o vucici na pocetku
freehand freehand 00:27 21.03.2014

Prezenter

Televizija sa nacionalnom frekvencijom objavi konkurs za prezentera Dnevnika.
Od mase kandidata u poslednjem krugu ostaju trojica.
Prvi lep kao slika, odličan glas, i - nepismen. Ne ume da ćita.
Drugi čita sjajno. Ali je ružan da ružniji biti ne može. Zahvale se obojici.
Treći - replika Miće Orlovića.
Stasit, naočit. Glasom hipnotiše. Čita perfektno.
Ali - ima tik.
Komisija veća, gleda ga, veća, ponovo ga gleda. na kraju prilazi predsednik i kaže - "Čoveče, sve je pe rfe ktno.
Ali taj jebeni tik... Kad biste samo to mogli nekako da zaustavite..."
"Pa mogu."
"kako... Sad?"
"Pa da."
"Pa kako?"
"Popijem aspirin."
"Pa imaš li taj jebeni aspirin?"
"Naravno, uvek ga nosim sa sobom."
Ruku u džep od sakoa - odande izvuče i spusti na sto šaku prezervativa. Osmehne se sa nelagodom i gurne ruku u drugi džep - i odande šaka prezervativa. Pantalone - isto.
"Ha!" vikne slavodobitno i iz unutrašnjeg džepa na sakou izvadi aspirin. Popije jedan i tik prestaje.
"Bravoooo!!!" - svi u delirijumu.
Predsednik naliva piće, tapše ga - "Dobio si posao, mladiću! Nego, jedno indiskretno pitanje, može? Koji će ti qrac onoliki kurtoni?!"
"Eh... Kad uđem u apoteku i onako namigujući tražim kutiju aspirina... Šta mislite, šta dobijem?"
nim_opet nim_opet 00:50 21.03.2014

Ehm....

Jedna stvar je napisati tweet o necijem izlgedu, pa kakvog god loseg ukusa da je, a potpuno drugacija stvari nekome spominjati, majku, oca, usta i druge otvore, pljuvati radi, rod i zdrav mozak, pretiti spaljivanjem, batinama, silovanjem itd. Sloboda govora je lepa stvar, ali nedostatak mere nije. Uostalom, ako se nekome ne dopada Biljanin rad, jel razuman odgovor silovanje? Ili kritika rada? Kad ce u Srbiji da se vecinski zapati razuman diskurs a ne potezanje ________ (popuniti po nahodjenju, tenkove vise ne mozemo da potezemo, ali zato kamenice, kasikare i polne organe mozemo do mile volje izgleda)?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:55 21.03.2014

nije joj loš

taj najnoviji spin. mislim, o biljani pričamo, alo.
larisa_bg larisa_bg 01:04 21.03.2014

Pogledajte semafor

Au jbt 1 sat noću!
Pa svaka čast Biljani S, a i vi ste svi jedno vrlo simpatično društvance, ali i sutra je dan, pa ćemo nastaviti... Nećemo sad valjda zbog nje svi podočnjake da imamo, pa još da nas posle opljune preko Twittera da smo zapušteni.

Vrećice s kamilicom na oči i svi lepo zubiće da operemo onom pastom što preporučuju protiv parade..parodon..to... kad se pljuje krv u lavabo u onoj super reklami.

Aj' ćao. Do sutra.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:10 21.03.2014

Re: Pogledajte semafor

Vrećice s kamilicom na oči

nemoj da bi se neko ko ima alergiju na polen usudio da stavi ove kesice na oči, najebaće. iskustvo progovara iz mene.
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:11 21.03.2014

Re: Pogledajte semafor

nemoj da bi se neko ko ima alergiju na polen usudio da stavi ove kesice na oči, najebaće. iskustvo progovara iz mene.

milojep milojep 01:17 21.03.2014

Pokaži zube Srbadijo



Otide mi Biki zbog zuba
nurudin nurudin 01:41 21.03.2014

Re: Pokaži zube Srbadijo

Nećemo sad valjda zbog nje svi podočnjake da imamo, pa još da nas posle opljune preko Twittera da smo zapušteni.


У праву си, сутра нема сликања за Твитер.
tyson tyson 01:31 21.03.2014

Vučice i bušivetri


Ruku na srce, ništa se od svega ovoga ne bi desilo samo da se anonimna novinarka TV Pink malo sredila na dan izbora.

Ili da je Željko, jebiga, zaposlio neku mlađu, bolju ribu; nije da ih nema u tom Kraljevu.

Al' sad je kasno; postaše slavne i Biljana i anonimna.

Inače, nurudine, onih par pasaža o drkanju su ti odlični, vidi se da se razumeš u temu a i vladaš jezikom (no pun intended).


predatortz predatortz 01:33 21.03.2014

Re: Vučice i kučke

Inače, nurudine, onih par pasaža o drkanju su ti odlični, vidi se da se razumeš u temu a i vladaš jezikom (no pun intended).


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:35 21.03.2014

Re: Vučice i bušivetri

Inače, nurudine, onih par pasaža o drkanju su ti odlični, vidi se da se razumeš u temu a i vladaš jezikom (no pun intended).

nurudin nurudin 01:51 21.03.2014

Re: Vučice i bušivetri

Inače, nurudine, onih par pasaža o drkanju su ti odlični, vidi se da se razumeš u temu a i vladaš jezikom (no pun intended).




Бар у нешто да се разумем. Сад лакше могу на починак.
nurudin nurudin 01:59 21.03.2014

а за крај вечерашњег блоговања

преносим коментар и поздрав колеге са Фејсбука:


Radiša Novice Urošević Ja vas pozdravljam uz citat oca Pajsija, upravo izašao komentar:

Отац Пајсије
ДРАГА БРАЋО И СЕСТРЕ, МОЖДА СЕ ПИТАТЕ ЗАШТО ВАМ ПИШЕМ У ОВО ГЛУВО ДОБА КАДА ЈЕ ВРЕМЕ ПОЧИНКА И КАДА САМО РАСКОЛНИЦИ И БЛУДНИЦЕ НЕ СПАВАЈУ. НАИМЕ, ДАНАС ЈЕ ПРВИ ДАН ПРОЛЕЋА, А ТО ЈЕ ЈОШ ОД ВАЈКАДА ДАН КОЈИ ПРАВОСЛАВЦИ ТРЕБАЈУ ДА СЛАВЕ КАО СРЕЋАН ДАН СИЛАСКА СВЕТОГ ДУХА У СУШТЕСТВИЈЕ НАШИХ ТЕЛА И ПРИРОДЕ КОЈА СЕ БУДИ ОБЕЋАВАЈУЋИ ЈОШ ЈЕДНУ РОДНУ ГОДИНУ ПРАВЕДНИЦИМА, А ГЛАД И СУШУ КРИВОВЕРНИМА СА ОНЕ СТРАНЕ РЕКЕ КУПЕ И РЕКЕ ДРАВЕ. АКО ЈЕ И ВАС ОБУЗЕЛА НЕСАНИЦА ПОВОДОМ ОВОГ РАДОСНОГ ХРИШЋАНСКОГ ДАТУМА, ПРОВЕДИТЕ ОСТАТАК НОЋИ У МОЛИТВАМА ЗА ВАШЕ БЛИЖЊЕ УЗ УХУ УГОДНЕ ЗВУКЕ СТИХОВА ВЕЛИКОГ СРБИНА НИКОЛАЈА ВЕЛИМИРОВИЋА КОЈЕ НАМ ЈЕ ОМОГУЋИО НАШ ПОЗНАТИ АУТОР НИКОЛА ВРАЊКОВИЋ. А У СВИТАЊЕ ПРОШЕТАЈТЕ СА ВАШОМ ДЕЦОМ ДО НАЈБЛИЖЕГ ХРАМА И ОСТАВИТЕ СКРОМНИ ПРИЛОГ, НАРАВНО ПРЕМА ВАШИМ МОГУЋНОСТИМА, АЛИ НЕ МАЊЕ ОД 1000 ДИНАРА. БЛАГОСЛЕВЕНИ БИЛИ. НЕПРИЈАТЕЉИМА ПОЖЕЛИМО СМРТ И СТРАДАЊЕ.
tyson tyson 13:48 21.03.2014

Re: а за крај вечерашњег блоговања

Отац Пајсије

Hoax na nivou nekadašnjih poduhvata UDB.


kick68 kick68 23:31 22.03.2014

Re: а за крај вечерашњег блоговања

Отац Пајсије

Hoax na nivou nekadašnjih poduhvata UDB.

Ja sam bas htela da pitam ko je taj otac Pajsije, pa makar ispala glupa u drustvu kao pandur koji je pitao: Ko je ta majka Tereza i cija je ona uopste majka?
Nailazila sam na neke mudre misli po internetu ali sam na kraju zakljucila da je verovatno neki urbani, mit, nesto kao Barbara Sidni.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:21 23.03.2014

pajsije

Отац Пајсије


e s ocem Pajsijem stvar je kompletna, od Biljaninog tvit zajebavanja i provociranja, preko narikačine FB tugovanke, do ovog što žicka pare

ahahahahaha:)
tyson tyson 14:55 23.03.2014

Re: pajsije

e s ocem Pajsijem stvar je kompletna, od Biljaninog tvit zajebavanja i provociranja, preko narikačine FB tugovanke,

E moja Vesna; lako je tuđim kur... oh, wait.


bensendin bensendin 04:34 21.03.2014

Aj da probam...

новинарка која је самохрана мајка, која једва крпи крај са крајем, која је жртва породичног насиља, и којој је, такође, неки манијак развалио усну. Али, кога се то тиче? Очигледно никог.


списатељица која је супруга дипломате, и доживљава медијски линч. Али, кога се то тиче? Очигледно никог.


Наравно, дотична новинарка је лепо искористила Биљанин твит, знајући да је реч о добитној комбинацији која ће је учинити познатом


"по свему судећи" мотив за покретање линча БС је пронађен.
(а кад БС пише о медијском насиљу и стигми која је прати, онда је то - шта? добитна комбинација која ће је учинити поново актуелном)


Биљана, у ствари, и јесте једна кучка, штавише школски пример кучке – еманциповане, отпуштене са ланца, која не жели да се повинује псећим и паланачким захтевима, која не дозвољава да је вежу, која лаје на све стране.


новинарка, у ствари, и јесте једна кучка, штавише школски пример кучке – еманциповане, отпуштене са ланца, која не жели да се повинује захтевима окружења БС, која не дозвољава да је вежу, која пише отворена писма на све стране.


Видите, она никада не би ћутала да јој послодавац два месеца не исплати плату коју је поштено зарадила. А новинарка ћути – јер она није кучка, већ интелектуалка која пристаје на понижавајући однос и услове које диктира њен послодавац.


новинарка мазохиста, тако јој и треба.


Пошто је Биљана кучка, онда је најлакше да се оплете по кучки.


Пошто је новинарка парадентозна, онда је најлакше да се оплете по парадентози.

Гладна и духовно бедна Српчад наједном заборављају на сопствене бриге и крећу да жвалаве о животу Србљановићке и њеном делу

Сита и духовно бедна дружина БС наједном заборавља на сопствену разбибригу и креће да жвалави о животу новинарке и њеним зубима.

Зло и наопако би било да је неко од њих потражио њене драме, па да о њима расправља.

Зло и наопако би било да је неко од екипе БС погледао прилог, па да о њему расправља.

Без обзира што нису читали њена писанија, јер што би, постоје у Србији и паметнија посла од читања, свака залудна „баба Смиљана“ зна да је реч о антисрпски настројеној ауторки која пљује по Србадији, као што је пљунула и по новинарки-интелектуалки, и тиме прикупља награде по Европи, јер то је, из перспективе паланачког духа, једини могући начин да успеш у „тој Јевропи“ која мрзи све што почиње на срБ..., а воли само СрБљановићку.


Без обзира што нису погледали прилог, јер што би, постоје у Србији и паметнија посла од гледања историјских занимљивости, свака залудна „баба Смиљана“ зна да је реч о анти - БС настројеној новинарки која пљује по окружењу БС, као што је пљунула и по списатељици, и тиме прикупља награде по србадији, јер то је, из перспективе духа окружења БС, једини могући начин да успеш у „тој србадији која воли све што почиње на срб,а мрзи само БС.

Шта заправо мучи „баба Смиљане“? Мучи их чињеница да се у драмама и твитовима Биљане Србљановић могу огледати, иако их нису читали, али су тако чуле (а, „баба Смиљане“ увек чују оно што им одговара). Ко је она да пише о нама, дошла из белог света? Е, па зато што је дошла из белог света у наш тамни вилајет и има права да пише о нама. Пише о болести једног друшта, не болести и поруге ради, већ исцељења ради.


Шта заправо мучи „баба Смиљане“? Мучи их чињеница да се у писму новинарке могу чути ствари за које се БС декларативно залаже, иако га нису узеле за озбиљно, али су тако чуле (а, „баба Смиљане“ увек чују оно што им одговара). Ко је она да пише о нама, дошла из паланке? Е, па зато што је дошла из паланке у наш урбани свет и има права да пише о нама. Пише о болести једног друшта, не болести и поруге ради, већ исцељења ради.

У испразности својих живота крећу да анализирају Биљану, да се позивају на морал, етику и естетику, да посматрају Србљановићку уздуж и попреко, јер не могу даље од свог носа да пребаце. Да ли Србљановићка ,,пије дрогу“ или ,,не пије“ – то је кључно питање


У испразности својих живота крећу да анализирају новинарку, да се позивају на фрузуру, шминку и естетику, да посматрају новинарку уздуж и попреко, јер не могу даље од свог носа да пребаце. Да ли новинарка, лечи парадентозу, да ли користи х пасту или не - то је кључно питање
vladimir petrovic vladimir petrovic 10:25 21.03.2014

The Brain Penis View

Nurudin
... хајка разноразних хајкача са полним удом на рамену


Molim te, ne omalovažavaj donju glavu kod muškaraca.

Ja sam uvek spreman da branim donju glavu, iako vidim da mnogi daju prednost gornjoj (sic).

One su povezane više nego što se veruje, pa pametne žene traže proizvod donje glave (spermu) pametnih ljudi-nobelovaca za fiziku, recimo, zato što žele da začnu pametnu decu.




Uzgred, u engleskom postoji izraz dick-shoulder (the process of putting one's exposed penis on the shoulder of another person)
NNN NNN 10:42 21.03.2014

Za nas sa jeftinijim ulaznicama

O čemu se ovde radi?
cassiopeia cassiopeia 10:48 21.03.2014

Re: Za nas sa jeftinijim ulaznicama

NNN
O čemu se ovde radi?


Jedna bacila otrovne strelice na drugu, druga otpisala prvoj. Sad se ljubitelji prve otpisuju sa podržavaocima druge. Ima i teških reči, netraženih saveta i dijagnoza.
Ja se zajebala pa krenula da čitam i sad mi muka.
predatortz predatortz 10:50 21.03.2014

Re: Za nas sa jeftinijim ulaznicama

Ja se zajebala pa krenula da čitam i sad mi muka.


Ne budi zajebljiva, izađi i bori se!
cassiopeia cassiopeia 10:57 21.03.2014

Re: Za nas sa jeftinijim ulaznicama

predatortz
Ja se zajebala pa krenula da čitam i sad mi muka.


Ne budi zajebljiva, izađi i bori se!



Jbt, ja tebe totalno nekritički volim

Lepo što si me podsetio da moram i nešto da uradim sem ovog blejanja u monitor. Ćao
larisa_bg larisa_bg 19:05 21.03.2014

Turska suzama ne veruje

Evo upravo javiše na vestima da je Turska ukinula Twitter načisto.
Da nije BS komentarisala neku seriju?
angie01 angie01 19:49 21.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

Evo upravo javiše na vestima da je Turska ukinula Twitter načisto.
Da nije BS komentarisala neku seriju?


:)))), nije nemoguce:)
urbana_gerila urbana_gerila 19:57 21.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

angie01
Evo upravo javiše na vestima da je Turska ukinula Twitter načisto.
Da nije BS komentarisala neku seriju?


:)))), nije nemoguce:)


šta misliš o slanju nekog pandana srđe popovića iz nekog pandana canvasa turskoj antibiljka braći i sestrama?
angie01 angie01 20:02 21.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

šta misliš o slanju nekog pandana srđe popovića iz nekog pandana canvasa turskoj antibiljka braći i sestrama?


moram da priznam da te znatizeljna ipak nisam bas razumela?!
larisa_bg larisa_bg 20:04 21.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

angie01
moram da priznam da te znatizeljna ipak nisam bas razumela?!





a ja mislila da je do mene pa nisam smela da pitam
urbana_gerila urbana_gerila 20:05 21.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

angie01
šta misliš o slanju nekog pandana srđe popovića iz nekog pandana canvasa turskoj antibiljka braći i sestrama?


moram da priznam da te znatizeljna ipak nisam bas razumela?!


zezam se, bre, angie.

srđa popović, ideolog otpora, canvas, organizacija za izvoz tog otpora, te munje.
angie01 angie01 20:12 21.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje


srđa popović, ideolog otpora, canvas, organizacija za izvoz tog otpora, te munje.


sta, ipak slobodna tema?
angie01 angie01 20:14 21.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

a ja mislila da je do mene pa nisam smela da pitam


ma ne, urbani je gotivan, al ponekad samo baci kroki na papir, ono, notira, a ostalo mu se jos vrzma po glavi, pa kako se ko upeca:)
urbana_gerila urbana_gerila 20:15 21.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

angie01

srđa popović, ideolog otpora, canvas, organizacija za izvoz tog otpora, te munje.


sta, ipak slobodna tema?


sad ću ja sačekati da vidim da li je larisa razumela, pa ako nije - nek te ona pita.
angie01 angie01 20:21 21.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

nek te ona pita.


ovo k'o slagalica, bre:)

...al, bez zezanja, vise mi se svidja ovaj pristup, nego sad ove nove teorije koje su proizasle neverovatnim kombinacijama na temu, ova rekla ovo, a onda je ona ono,..mis'im, halo bre ljudi,...i ponesto posoljeno makavejevim-pa ja ne znam sta je zahebancija, ako ovo nije.


larisa, sestro, daj neki smis'o:)
urbana_gerila urbana_gerila 20:24 21.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

angie01
a ja mislila da je do mene pa nisam smela da pitam


ma ne, urbani je gotivan, al ponekad samo baci kroki na papir, ono, notira, a ostalo mu se jos vrzma po glavi, pa kako se ko upeca:)


bre, endži, ironija, ono - ako hoćemo, kao neko sa iskustvom, pomoći jadnim turcima, poslaćemo im nekog od popovićeve fele da ih obuči otporu beogradskoj aždaji.
još, kad bolje razmislim, što to i ne bi bio baš srđa popović, on ima iskustva sa turcima još od onog glasanja iz bodruma.
larisa_bg larisa_bg 20:26 21.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

urbana_gerila

sad ću ja sačekati da vidim da li je larisa razumela, pa ako nije - nek te ona pita.




larisa_bg larisa_bg 20:28 21.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

urbana_gerila

još, kad bolje razmislim, što to i ne bi bio baš srđa popović, on ima iskustva sa turcima još od onog glasanja iz bodruma.



pa UMREO čovek bre

Edit: a možda ti misliš na istoimenog sina?
larisa_bg larisa_bg 20:31 21.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

angie01
larisa, sestro, daj neki smis'o:)


skočko pik pik nurudin

a?
urbana_gerila urbana_gerila 20:32 21.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

larisa_bg
urbana_gerila

još, kad bolje razmislim, što to i ne bi bio baš srđa popović, on ima iskustva sa turcima još od onog glasanja iz bodruma.



pa UMREO čovek bre


srđa popović, šatro ideolog otpora, direktor canvasa, bivši poslanik, ekolog itd, a ne pokojni srđa popović, advokat.
angie01 angie01 20:34 21.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

im nekog od popovićeve fele da ih obuči otporu beogradskoj aždaji.


mene zbunjuje ova ponuda, jer je srdja popovic bio blizak sa bs, mislim da su cak u kumovskim vezama, uglavnom, veoma su se uzajamno uvazavali.
larisa_bg larisa_bg 20:34 21.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

urbana_gerila

srđa popović, šatro ideolog otpora, direktor canvasa, bivši poslanik, ekolog itd, a ne pokojni srđa popović, advokat.


shvatila, da, eno upravo sam gore (al' kasno) lupila edit

toliko mi je ovaj drugi Srđa nezanimljiv da sam ga smetnula s uma

da ne veruješ da je od onakvog oca i onakve majke ispalo onakvo nešto nezanimljivo
angie01 angie01 20:37 21.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

šatro ideolog otpora,


aaaa,



ja mislim da je on samo korisnik donacija za ngo.
angie01 angie01 20:38 21.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

toliko mi je ovaj drugi Srđa nezanimljiv da sam ga smetnula s uma


bas tako.
nurudin nurudin 21:04 21.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

larisa_bg
angie01
larisa, sestro, daj neki smis'o:)


skočko pik pik nurudin

a?




nurudin nurudin nurudin nurudin

urbana_gerila urbana_gerila 21:54 21.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

angie01
toliko mi je ovaj drugi Srđa nezanimljiv da sam ga smetnula s uma


bas tako.



ma, jok, grešite, to je samo dobra mimikrija.
on je jedini, kada su ga onomad uhvatili u krađi, koji je mogao da parira tako ubedljivim ko je oklevetao hegela izrazom lica mojoj dragoj kada je u sred rigorozne dijete uhvatim sa kašikom u tegli nutelle.

samo što ona ima kreativnija objašnjenja.
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:59 21.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

larisa_bg

da ne veruješ da je od onakvog oca i onakve majke ispalo onakvo nešto nezanimljivo


На кога мислиш?
cult cult 22:01 21.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

koji je mogao da parira tako ubedljivim ko je oklevetao hegela izrazom lica mojoj dragoj kada je u sred rigorozne dijete uhvatim sa kašikom u tegli nutelle.




pa kad je neiskusna.
Mene ne hvataju.
Nema ni tragova.
Ni otisaka čak.
urbana_gerila urbana_gerila 22:12 21.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

cult

pa kad je neiskusna.
Mene ne hvataju.
Nema ni tragova.
Ni otisaka čak.


ne pitam koliki ti je honorar, moram da te angažujem pre nje.
urbana_gerila urbana_gerila 22:20 21.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

principessa_etrusca
larisa_bg

da ne veruješ da je od onakvog oca i onakve majke ispalo onakvo nešto nezanimljivo


На кога мислиш?


principessa, iz nekih ranijih komentara stekao sam dojam kako, baš, i nisi u ljubavi sa ironičnim načinom izražavanja, pa samo da ti kažem da larisa nije ozbiljno mislila da je biljana srbljanović kriva što je ukinulo turski twitter, kao i da endži i ja ne mislimo da tamo stvarno treba poslati srđu popovića, bez obzira da li si u pravu oko toga čije je dete.
angie01 angie01 22:24 21.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

pa samo da ti kažem da larisa nije ozbiljno mislila da je biljana srbljanović kriva što je ukinulo turski twitter, kao i da endži i ja ne mislimo da tamo stvarno treba poslati srđu popovića, bez obzira da li si u pravu oko toga čije je dete



principessa_etrusca principessa_etrusca 23:07 21.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

urbana_gerila
principessa_etrusca
larisa_bg

da ne veruješ da je od onakvog oca i onakve majke ispalo onakvo nešto nezanimljivo


На кога мислиш?


principessa, iz nekih ranijih komentara stekao sam dojam kako, baš, i nisi u ljubavi sa ironičnim načinom izražavanja, pa samo da ti kažem da larisa nije ozbiljno mislila da je biljana srbljanović kriva što je ukinulo turski twitter, kao i da endži i ja ne mislimo da tamo stvarno treba poslati srđu popovića, bez obzira da li si u pravu oko toga čije je dete.


Хвала што ми разјасни (мада нисам баш у љубави ни са покровитељским начином обраћања).
urbana_gerila urbana_gerila 23:13 21.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

principessa_etrusca
urbana_gerila
principessa_etrusca
larisa_bg

da ne veruješ da je od onakvog oca i onakve majke ispalo onakvo nešto nezanimljivo


На кога мислиш?


principessa, iz nekih ranijih komentara stekao sam dojam kako, baš, i nisi u ljubavi sa ironičnim načinom izražavanja, pa samo da ti kažem da larisa nije ozbiljno mislila da je biljana srbljanović kriva što je ukinulo turski twitter, kao i da endži i ja ne mislimo da tamo stvarno treba poslati srđu popovića, bez obzira da li si u pravu oko toga čije je dete.


Хвала што ми разјасни (мада нисам баш у љубави ни са покровитељским начином обраћања).



jesi li ti to ironična?
tyson tyson 00:23 22.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

da ne veruješ da je od onakvog oca i onakve majke ispalo onakvo nešto nezanimljivo

? Znaš mu i roditelje a njega se nisi iz prve setila?!



freehand freehand 00:24 22.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

tyson
da ne veruješ da je od onakvog oca i onakve majke ispalo onakvo nešto nezanimljivo

? Znaš mu i roditelje a njega se nisi iz prve setila?!




Novi talas...
larisa_bg larisa_bg 00:26 22.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

urbana_gerila


principessa, iz nekih ranijih komentara stekao sam dojam kako, baš, i nisi u ljubavi sa ironičnim načinom izražavanja, pa samo da ti kažem da larisa nije ozbiljno mislila da je biljana srbljanović kriva što je ukinulo turski twitter, kao i da endži i ja ne mislimo da tamo stvarno treba poslati srđu popovića, bez obzira da li si u pravu oko toga čije je dete.


zahvaljujem Gerilac, nego - sad ozbiljno - ja sve vreme živim u ubeđenju da je mladi Srđa Popović dete pokojnog Srđe Popovića i Vesne Pešić... zar nije? (možda sam ja to nešto pobrkala )

zbog toga sam napisala ono da mi je čudno da od onakvih (upečatljivih) roditelja ispadne onako nezanimljivo dete...
angie01 angie01 01:01 22.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

Srđe Popovića i Vesne Pešić.


njihov sin se zove Boris.
larisa_bg larisa_bg 12:18 22.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

angie01
Srđe Popovića i Vesne Pešić.


njihov sin se zove Boris.



onda sam ja to pobrkala, mislila sam da im je onaj Srđa sin

shame on me
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:30 23.03.2014

Re: Turska suzama ne veruje

pa samo da ti kažem da larisa nije ozbiljno mislila da je biljana srbljanović kriva što je ukinulo turski twitter, kao i da endži i ja ne mislimo da tamo stvarno treba poslati srđu popovića, bez obzira da li si u pravu oko toga čije je dete


ahahahahahaha

:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana