Sex

Sedmorica fugiranih

krkar RSS / 14.03.2015. u 12:25

009b_620x0.jpg


1. Za pad helikoptera formalno je kriv kapetan vazduhoplova koji je upravljao letelicom u složenim meteorološkim uslovima (SMU) i ispod propisanih minimalnih uslova za taj tip letilice i tz vrstu leta i koji je pokušavao da sleti protivpropisno a dodatno nije poštovao ni propise o režimu leta, posebno deo koji se odnosi na planiranje leta i alternativnih odredišta kao i proračun potrošnje goriva i autonomije vazduhoplova. Taj grešnik je poginuo i na njega će se sve svaliti, po starom bezobraznom običaju. Nažalost.

2. Suštinski su za pad helikoptera i pogibiju 7 ljudi krivi nekompetentni i bahati političari, u ovom slučaju pre svih ministri odbrane i zdravlja, šarlatani i šoumeni koji su se mešalu u ono u šta nemaju pravo (zakonsko) da se mešaju a nisu radili ono što im je posao. Uz njih su saučesnici generali, komandanti Vojske Srbije i Ratnog vazduhoplovstva koji dozvoljavaju da ih razni falsifikatori diploma ponižavaju i mešaju se u lanac komandovanja.

3. U vreme kada su, prema izveštajima, na surčinskom aerodromu čekali sletanje helikoptera bahati političari željni slikanja, vremenski uslovi nisu dozvoljavali sletanje ni jednom tipu letelice. Vreme je bilo ispod meteoroloških minimuma. Vertikalna vidljivost bila je 70 m, horizontalna takođe ispod minimuma za sletanje (tačni METAR izveštaji za svakih 10 minuta biće, nadam se, objavljeni u istrazi). Tri aviona preusmerena su na alternativni aerodrom u Temišvaru.

4. Javašluk je počeo još u Novom Pazaru. NEKO je bolesnu bebu i medicinsko osoblje u pratnji uputio sanitetskim kolima za Beograd bez dovoljno kiseonika. Prema medijima, kad su došli do odrona imali su kiseonika za još 2 sata i nisu mogli da čekaju. Koliko ja poznajem Srbiju - 2 sata od tog mesta do Beograda bila  bi respektabilna vožnja. Da ne bude zabune - nisu lekari ništa krivi, to su ljudi koji su požrtvovano radili svoj posao i na kraju poginuli. Ali kriv je neko. Direktor bolnice u Novom Pazaru svakako. Ako ima protokol i propis o potrebnoj količini kiseonika za takav transport do beograda kriv je što ili količina nije dobro proračunata ili što u vozilu nije bilo kiseonika koliko po proračunu treba. A ako bolnica nije imala dovoljno kiseonika - neko je kriv i što se evakuacija nije planirala u onaj centar do kojeg se može bezbedno stići.

5. Javašluk se nastavio i kad je sanitet naleteo na odron. Ne znam kojom je linijom išlo javljanje ali je ona svakako uključivala diletante i bezočne šoumene bez skrupula - ministre odbrane i zdravlja. Njih dvojica su jaranski, pajdaški, donosili odluke za koje nisu lično kompetentni a bogme ni po funkciji. Ta dva diletanta bez skrupula digli su vojni helikopter. Iako se radi o najsavremenijem helikopteru koji Vojska Srbije ima - on nije medicinski nego običan transportni (nema nikakvu medicinsku opremu, instrumente niti zalihe kiseonika, azot-oksidula, krvi, plazme, zavojskog materijala... ništa). Prevoziti bolesnika u takvom helikopteru jednako je prevoženju bolesnika u kamionu ili kombiju. Dodatno, taj helikopter nije opremljen instrumentima za letenje u SMU a nema ni posebne uređaje za osmatranje u niskoj vidljivosti. Svako letenje tim helikopterom po noći i u SMU je lutrija. Naterati ga, političkim odlukama i disanjem za vrat pilotima, da prekrši sve propise leta - čist je kriminal. Koji će u državi Srbiji zasigurno proći nekažnjeno.

6. Posada helikoptera prošla je obuku i trenažu kojom se osposobljava ne samo da ume da leti, nego i da se izdriluje, dresira, da to bezuslovno radi po procedurama. Piloti nisu budale iako su ponekad malo kauboji. Oni vrlo dobro znaju zašto je nužno u svakoj situaciji imati alternativni aerodrom na koji se može sleteti i proračun potrebnog vremena i goriva za taj let i sve što uz to ide (rezerve za pogoršanje vremena, greške u navigaciji itd). Piloti koji, noseći svoje glave na ramenima u toj letilici, pristanu da ih stave u torbu - deo su lošeg sistema. Piloti imaju dovoljno ozbiljnog i odgovornog posla u helikopteru dok lete u takvim uslovima i njima je neophodno da znaju da se svim političkim pitanjima bave njihovi nadređeni, pukovnici i generali. Pukovnici i generali sinoć su bili saučesnici u ubistvu 7 ljudi. Ako u vrhu VS i RV nema oficira koji umeju da prepoznaju složenost situacije i da zahtevaju da posada helikopter vodi na alternativno sletanje - onda su pukovnici i generali "samo" nesposobnjakovići. Ali ako su znali šta zahteva letačka struka i propisi - ali su i pored svega pristali da se propisi malo uštipaju zarad političara i kamera koji čekaju u Beogradu - onda su i kriminalci.

7. U normalnoj državi taj helikopter bio bi na vreme preusmeren na alternativni helidrom koji je imao uslove za sletanje. Ako je to Niš - onda Niš, a može i Novi Sad, Sremska Mitrovica, Požarevac... a ako reba i Vinkovci, Temišvar ili Bjeljina. Država postoji da bi se o takvim stvarima mislilo na vreme i planiralo na vreme. Ovako - neko je nekome naredio da radi protiv zakona i propisa, neko je ćutao, neko se nije mešao u svoj posao i tako je bespotrebno poginulo 7 ljudi. Nema veze, biće prilike za slikanje i govore i na sahranama!

Fuj, stoko!



Komentari (956)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

qpes qpes 21:27 16.03.2015

AleVu Denvink

Evo ga kompletan večerašnji dnevnik
Izjava je na 3:40, ako nekoga ne mrzi moze je ivaditi i bacti na yt.
mlinarslavko mlinarslavko 22:28 16.03.2015

Re: AleVu Denvink

Milutin Milošević Milutin Milošević 22:44 16.03.2015

Re: AleVu Denvink

Kao što rekoh: vrhunac spina sa jedne strane (napisa "Sloba Milošević" na Tviteru da niko, čak ni Šešelj, nije spomenuo nacionalnost bebe - a Vučić jeste) i vrhunac najgoreg vazelinskog šlihtanja sa druge.
qqriq qqriq 23:02 16.03.2015

Re: AleVu Denvink

totalno odlepio.

EDIT: tek ćemo da vidimo/gledamo, a već znamo/osećamo.
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:36 16.03.2015

Re: AleVu Denvink

Primeti dvoje voditelja. U sebi misle "Bože, šta ovaj lupa" a moraju da se igraju kamene face.
Hansel Hansel 01:34 17.03.2015

Re: AleVu Denvink

У Трећем дневнику (уредник и водитељ Зоран Станојевић) гостовали Милош Милић, уредник Трећег дневника у петак, и Иван Цвејић, уредник агенције Бета; рубрика емитована при крају Дневника, насловљена "Неподношљива брзина вести".

Речено:

- податак да је санитет с бебом дошао у Крагујевац добијена је од начелника Рашког округа, а вест је повучена десет минута по објављивању;

- новинарску екипу послао Милош Милић, без икакве "наруџбине" (уз муке да од државних органа сазнају шта се и где дешава) – најпре су хтели да иду на аеродром, али су се због цајтнота преусмерили на Институт за мајку и дете, где "није било никаквог министра" и где је била само њихова екипа.

Није речено:

- да ли је на аеродрому била било која ТВ екипа;
- у колико сати је Бета пренела лошу интерпретацију и када су дошле прве вести да нешто није у реду.

Сада видим да је вест постављена на сајт РТС-а, не знам да ли је снимак интегралан: ЛИНК
qqriq qqriq 12:08 17.03.2015

Re: AleVu Denvink

napisa "Sloba Milošević" na Tviteru


Koji ludak svoje vrste. Meni muka od njega premudrog i njegovih priblesavih folouvera.
Mislim, tip je dijagnoza.
krkar krkar 15:37 17.03.2015

Re: AleVu Denvink

Није речено:

- да ли је на аеродрому била било која ТВ екипа;
- у колико сати је Бета пренела лошу интерпретацију и када су дошле прве вести да нешто није у реду.


Nije rečeno praktično ništa.

A govnari iz Bete lažnu vest nisu povukli (zna se procedura povlačenja vesti:

1. u servis se pusti POVLAČIMO VEST BROJ TAJITAJ "SLETELI..." I MOLIMO DA JE NE KORISTITE ZBOG POGREŠNOG OPISA DOGAĐAJA

2. onda se takođe u servis pošalje IZVINJENJE: "Izvinjavamo se korisnicima, Institutu za majku i dete, porodici Ademović i porodicama medicinskog i letačkog osoblja koje je učestvovalo u medicinskom transportu bebe zbog..."

Tako se radi. Govna iz Bete, da ponovim govna iz Bete nemušto su se "izvinili direktoru MiD" - jerbo može da im zatreba.


larisa_bg larisa_bg 15:56 17.03.2015

Preuzeo odgovornost

qpes
Evo ga kompletan večerašnji dnevnik
Izjava je na 3:40, ako nekoga ne mrzi moze je ivaditi i bacti na yt.


evo, izvadili neki ljudi već
preuzimanje odgovornosti negde od četrdesete sekunde



a evo i skraćena verzija, gde kaže da neće da ih da (treba pojačati ton!)


krkar krkar 16:10 17.03.2015

Re: Preuzeo odgovornost


Potpuno paralelni mentalni univerzum.

Neće ovo na dobro završiti!
larisa_bg larisa_bg 16:43 17.03.2015

Re: Preuzeo odgovornost

krkar

Potpuno paralelni mentalni univerzum.

Neće ovo na dobro završiti!


Nismo mi u prvobitnoj zajednici ili tako nekom patrijarhalnom društvu koje ima vođu čopora, pa da on može, mimo bilo kakvog zakona, da preuzima odgovornost na sebe, čak i da su mu namere najplemenitije. To prosto nije dozvoljeno Ustavom. Ni vojnim zakonima. Ako on preuzima na sebe odgovornost, znači da uzima na sebe ulogu svih istražitelja, svih koji bi slučaj trebalo da ispitaju sa tehničkog, zakonodavnog i medicinskog aspekta. Svima njima je na neki način kazao: niste potrebni, zatvorite slučaj, ja preuzimam svu odgovornost. Pa onda i one dve komisije mogu da obustave rad, ako dobro razumem? Jer šta god komisije da zaključe, sa svih učesnika u događaju, živih i pokojnih, odgovornost je već skinuta.
krkar krkar 17:25 17.03.2015

Re: Preuzeo odgovornost

Ako on preuzima na sebe odgovornost, znači da uzima na sebe ulogu svih istražitelja, svih koji bi slučaj trebalo da ispitaju sa tehničkog, zakonodavnog i medicinskog aspekta. Svima njima je na neki način kazao: niste potrebni, zatvorite slučaj, ja preuzimam svu odgovornost. Pa onda i one dve komisije mogu da obustave rad, ako dobro razumem? Jer šta god komisije da zaključe, sa svih učesnika u događaju, živih i pokojnih, odgovornost je već skinuta.




A On je toliko voljen da mu je sve oprošteno. Jer, On nam treba da nas vodi, bez njega smo niko i ništa.
qqriq qqriq 20:51 17.03.2015

Re: Preuzeo odgovornost

A On je toliko voljen da mu je sve oprošteno


Sad kad u Upitniku to shvatimo!!!!!!!!!!!

G.Cross G.Cross 23:41 17.03.2015

Re: Preuzeo odgovornost

krkar

Potpuno paralelni mentalni univerzum.

Neće ovo na dobro završiti!


Ja verujem da je on u stvari iskreno pukusao.

Ali postoji ipak razlika izmedju voditi drzavu i recimo pekaru u Zemunu.

Posto on nikada u stvari nije nista radio osim partijskih pilicarenja, normalno je sve sto se dogadja.

Ovo je u poslednjih 30 godina najozbiljniji test srpske inteligencije (ne mislim na inteligenciju Srbalja , mada i to moze da bude) nego elitu srpskog drustva.

Elita, kakva je takva je, mora da preuzme svoju istorijsku odgovornost u ovom trenutku i kaze narodu istinu.

Ja se slazem da se ovo moze zavrsiti na vrlo los nacin , ali jos ima vremena.

larisa_bg larisa_bg 00:00 18.03.2015

Re: Preuzeo odgovornost

G.Cross

Elita, kakva je takva je, mora da preuzme svoju istorijsku odgovornost u ovom trenutku i kaze narodu istinu.


Sad će neko da te pita koga ti to smatraš elitom, pa ćeš se ti da se zajebeš da odgovoriš kako su to intelektualci, profesori univerziteta, umetnici, štatijaznam, pa će neko i još neko da počne da ti objašnjava da je to u stvari bagra, a ne elita, i da smo mi našu elitu pustili da ode iz zemlje i tako beskrajno... Ima ona knjiga "Koju igru igraš". Jedna od omiljenih igara u Srbalja je ona "Doš'o si mi na zicer". E, sad si im došao na zicer.

(U stvari, pošto sam sve ovo anticipirala (jbt mnogo se družim sa Brajom), možda sam te spasila od toga, inače bi bilo, znaš i sam. )
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:50 18.03.2015

Re: Preuzeo odgovornost

larisa_bg
Sad će neko da te pita koga ti to smatraš elitom, pa ćeš se ti da se zajebeš da odgovoriš kako su to intelektualci, profesori univerziteta, umetnici, štatijaznam, pa će neko i još neko da počne da ti objašnjava da je to u stvari bagra, a ne elita, i da smo mi našu elitu pustili da ode iz zemlje i tako beskrajno...

Јесте, све то каже ђубре једно, професор Мидораг Зец:

naginata_83 naginata_83 10:24 18.03.2015

Re: Preuzeo odgovornost

Elita, kakva je takva je, mora da preuzme svoju istorijsku odgovornost u ovom trenutku i kaze narodu istinu.


Upravo to. Cini mi se da je to neprepoznavanje uloge elite u razvoju drustva u Srbiji zaista opasno. Postoji nekakvo ocekivanje da vecina po automatizmu treba da usvoji stavove elite, bez da elita aktivno ucestvuje u promovisanju i sirenju svojih stavova. Elita je u svakoj populaciji manjina (tu mislim na inteligenciju tj. intelektualnu elitu). Posto je inteligencija evolutivna prednost dovoljna je i sasvim mala grupa inteligentnih ljudi da inspirise i povede vecinu.

Nasa inteligencija, nazalost, retko kada sebe smatra integralnim delom drustva. Konstantno lamentira nad stanjem drustva apsolutno ne bivajuci svesna svoje odgovornosti za tako stanje.

Nadam se da ce to uskoro da se promeni. Jer mora...
krkar krkar 10:58 18.03.2015

Re: Preuzeo odgovornost

Nadam se da ce to uskoro da se promeni. Jer mora...


Da bi se to promenilo mora da se promeni i opšta mržnja prema svakoj eliti koju usađuju oni koji vladaju a po stvarnim zaslugama ni u čemu ne pripadaju ikakvoj eliti.

Pri tome ne mislim samo na trenutnu polupismenu lopovsku bagru sa prazilokumudupetu koja je na vlasti.

Mislim i na prethodne bagre lopovske, razne Šutanovce koji u 10 godina od gorile na stranačkim skupovima postane investitor na pašnjaku pored narodne biblioteke, na lice bez zanimanja Tadić Borisa koje ni stan na svoje ime nije stekao do 60. godine, na dr Dulića ortopeda za građevinske dozvole, na Slobinog pionira Perčevića milionera, na drugog Slobinog pionira Dačića kojem pomoćnik u torbi nosi mikrofon sa Swarowski kristalima ali koji zato nije našao za shodno da nauči engleski...

Na takve mislim.

Đinđić je bio elita i po načinu razmišljanja i po obrazovanju. Ali nije ni on mogao od govana da pravi pitu.

Treba prvo Srblji da se dogovore je li svaki vodoinstalater, kondukter i besposličar jednak onome koji jeste (ili bi bar mogao biti) intelektualna elita. Pa kad svaka šuša prizna sebi da ipak nije, da idemo dalje u stvaranje elita.
naginata_83 naginata_83 11:49 18.03.2015

Re: Preuzeo odgovornost

Da bi se to promenilo mora da se promeni i opšta mržnja prema svakoj eliti koju usađuju oni koji vladaju a po stvarnim zaslugama ni u čemu ne pripadaju ikakvoj eliti.


Skroz se slazem sa svim sto si gore napisao, ali ko ce da promeni?
Meni je savrseno jasno da vec duze vreme u nasem drustvu postoji tendenzija da se pomesaju promucurni (sinonim koristoljubivi) i inteligentni ljudi (sinonim drustvena elita). Razlog tome su razne manipulacije od strane promucurnih. Prvenstveno to sto su promucurni neretko obrazovani i po formi vrlo slicni inteligenciji. Ali razlika je sustinska. Njima je obrazovanje i sredstvo i cilj sam po sebi, jer im je potrebno radi ostvarivanja nekih svojih sitnih licnih interesa, kako bi se ugurali u elitu i predstavili da jesu ono sto nisu. Svako ko nije sposoban da uoci siri drustveni interes i da razume zasto je taj interes nuzan i za njegov licni napredak nije inteligencija. Takvi su upravo ovi gore opisani i za njih (tacno navedeno) u bilo kakvoj intelektualnoj eliti nema mesta. Jer oni to i nisu. Jer su sitne sicardzije sa nesto boljim manirima i obrazovanjem od ovih koje imamo sada. A hvala bogu, dobro su se i iskompromitovali tako da su prostor za svoje manipulacije znatno suzili.

Inteligentni ljudi imaju sirinu da shvate da je drustveni interes njihov vrhunski licni interes. U Srbiji takvih ljudi ima ali nazalost oni su najapaticniji deo drustva i najmanje se cuju. Moze bolje. I mora bolje. Valjda ce im konacno i prekipeti (bar svima onima koji su ostali u Srbiji) i da ce preuzeti svoju civilizacijsku ulogu ne zato sto zele vec zato sto uskoro nece imati drugog izbora.
larisa_bg larisa_bg 22:23 18.03.2015

Re: Preuzeo odgovornost

Predrag Brajovic
larisa_bg
Sad će neko da te pita koga ti to smatraš elitom, pa ćeš se ti da se zajebeš da odgovoriš kako su to intelektualci, profesori univerziteta, umetnici, štatijaznam, pa će neko i još neko da počne da ti objašnjava da je to u stvari bagra, a ne elita, i da smo mi našu elitu pustili da ode iz zemlje i tako beskrajno...

Јесте, све то каже ђубре једно, професор Мидораг Зец:



je l' vidiš kakvim jeftinim sredstvima moram da se služim da bi me ti malo primetio!

pa je l' to čovečanski i drugarski?
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 23:18 16.03.2015

niko da kaže:


Kako to da majka nije bila sa bebom starom pet dana?

G r o f G r o f 23:55 16.03.2015

Re: niko da kaže:

dusanovaiivanovamama

Kako to da majka nije bila sa bebom starom pet dana?


Pa nije se uklapala u scenario.
8c_competizione 8c_competizione 07:23 17.03.2015

zanimljiva vest o "ekipi"

upravo videh ovo



bolid1 bolid1 11:46 17.03.2015

Re: zanimljiva vest o "ekipi"

Da je John Sullivan poziveo jos koju godinu imali bi cas posla ceo serijal sa Dell Boy-em u Srbiji
qqriq qqriq 12:24 17.03.2015

Re: zanimljiva vest o "ekipi"

upravo videh ovo


Lep čovek Mohammed Dahlan, ovolicko fali da mi se više dopadne od verenika Varufakisa.

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 12:29 17.03.2015

Je l' moguce da je ovaj covek ovoliko

glup, kada moze da kaze ovako nesto?

Komentarišući navode pojedinih medija da su ministri odbrane i zdravlja Bratislav Gašić i Zlatibor Lončar hteli da dočekaju helikopter koji je prevozio bebu iz Novog Pazara i da se slikaju i tako promovišu, Vučić je kazao da mu ni takve optužbe nisu jasne.

"Kada se Velja (Velimir Ilić) i Toma (predsednik Srbije) nisu pojavljivali u nekim situacijama, pitali ste zašto se ne pojavljuju, a sada je problem što se neko pojavljuje", kazao je Vučić.


qqriq qqriq 12:37 17.03.2015

Re: Je l' moguce da je ovaj covek ovoliko



Ma vrh je da su juče, baš juče, na sednici vlade - predsedavao strogi i pravedni premijer - pričali i o bjuti tretmanu Babića!
Koji, Babić, na svom fb profilu drži svoju sliku i kao cover i kao profile.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 13:29 17.03.2015

Re: Je l' moguce da je ovaj covek ovoliko

qqriq


Ma vrh je da su juče na sednici vlade - predsedavao strogi i pravedni premijer - pričali i o bjuti tretmanu Babića!



O tome pricali na sednici vlade???


Jedan veliki aplauz za PR savetnika, ko god da je.
Ipak je Krstic nas covek.
qqriq qqriq 13:50 17.03.2015

Re: Je l' moguce da je ovaj covek ovoliko

raspad sistema, pr službe, ono kad strah dodje po svoje

qqriq qqriq 13:53 17.03.2015

A sad, danas

U toku sastanak, isprskan Verbić



samo mi žao onih naočara njegovih, mnogo su fensi.
tasadebeli tasadebeli 17:40 17.03.2015

Re: A sad, danas

qqriq
U toku sastanak, isprskan Verbić



samo mi žao onih naočare njegovih, mnogo su fensi.



Не, знам, можда се варам, али мислим да је ово тек почетак када су протести у питању... Не мислим при томе само на просвету. И мислим да ту више никог не занимају њихови споразуми са ММФ-ом...

Neće ovo na dobro završiti!


Иначе, најбољи натпис који сам видео био на застави синдиката из Жабара:"Образовање значи имати образа".

О попиздитису у широким народним масама (мислим, баш оно широким) дефинитивно говори и читаност овог блога...

Возачи у Кнеза Милоша у колони трубе да појачају буку, нико надрндан због затвореног саобраћаја због протеста, са прозора зграде генералштаба људи машу... На тренутак ми је изгледало као да није ни прошло 15 година... А и није, јбг...

А за Вербића (Тасовца, Удовичића и остале из те владе које поштујем због онога што су постигли у свом животу до уласка у ову АВ-АВ владу) имам обичај да после оваквог срозавања интегритета и људског достојанства кажем:"Па нико га није терао да дрмуса ограду. Има само да пријавимо случај и готово."





Е, а сада вероватно следи спиновање извештавања са протеста просветних радника као што то иначе и раде са свим што се у овој Србији догађа...

П.С. А да ли су и ваши крајеви у којима живите јутрос осванули излепљени плакатима са премијеровом сликом и цитатом једне његове реченице?

Код мене је баш тако. И то преко ноћи... Кажу да тиме славе годишњицу победе на изборима, а мени по густини, тј. броју плаката, изгледа као да је предизборна кампања у пуном јеку...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:34 17.03.2015

Re: A sad, danas

tasadebeli
Не, знам, можда се варам, али мислим да је ово тек почетак када су протести у питању... Не мислим при томе само на просвету. И мислим да ту више никог не занимају њихови споразуми са ММФ-ом...

Занимљиво.

Ово је штрајк једне социјалне групе против других. Та група за себе тражи повољнији положај него што га сада има. Углавном, тај се захтев своди на то да се тој групи повећају плате. Пошто у буџету нема пара ни за ове плате свих оних који од њега сада зависе, то је могуће само на два начина:
1) да дође Баја Патак и потпомогне буџет парама за просветаре;
2) да се некима другима који примају паре из буџета смање плате или се ти људи отпусте, па да се паре намењене тим људима пребаце просветарима.

Оно прво ми не делује вероватно.
Оно друго је несравњено изгледније.

Дакле, да рашчистимо ствари о чему се тачно ради: просветари траже да се неким људима у Србији запосленима у јавној служби смање плате или да се они отпусте како би они имали веће плате.

Чекам да видим предлоге просветара коме то треба смањити плате толико да могу њима свима да се повећају. У овом тражењу погодне групације којој ће се смањити плате треба избегавати све оне уобичајено глупе одговоре: посланицима, министрима, партијски запосленима... Јер свих тих има премало да се задовоље апетити скоро 100 хиљада просветара. Мора се узимати од макар приближно једнако многобројне групације. Мени падају на памет радници у здравству, полицајци, војници...

Како ово изгледа?
stopalo stopalo 18:56 17.03.2015

Re: A sad, danas

@tasa & @PB

aman ljudi

makar na ovom blogu manite se naprdjivanja o svemu i svacemu

krkar je iskazao postovanje prema ovim ljudima i bebi od 5 dana (na svoj nacin pa cak i sa tagom sex na cemu mu zameraju) za razliku od ovog vaseg larpurlartizma

EDIT: naravno i qqriq. tu je sve i pocelo.

EDIT2: vidim sad da nisam najbolje napisao to sto sam mislio pa sam izmenio recenicu
kalaf kalaf 18:59 17.03.2015

Re: A sad, danas

Predrag Brajovic
Чекам да видим предлоге просветара коме то треба смањити плате толико да могу њима свима да се повећају. У овом тражењу погодне групације којој ће се смањити плате треба избегавати све оне уобичајено глупе одговоре: посланицима, министрима, партијски запосленима... Јер свих тих има премало да се задовоље апетити скоро 100 хиљада просветара. Мора се узимати од макар приближно једнако многобројне групације. Мени падају на памет радници у здравству, полицајци, војници...

Partijskih kadrova ima malo????
U kojoj ti prijatelju zemlji zivis?
Pa samo u svakoj opstini u kojoj je SNS na vlasti da srezes broj zaposlenih u opstinskim sluzbama na pola (a i to je malo s obzirom da im efikasnost nije ni 30%) dobio bi minimum 50 hiljada zaposlenih manje (koji u proseku imaju vecu platu od prosvetnih radnika), sto ce reci da bi prosvetnim radnicima mogao vise od pola da podignes platu.
inco inco 19:55 17.03.2015

Re: A sad, danas

Predrag Brajovic
то је могуће само на два начина:
1) да дође Баја Патак и потпомогне буџет парама за просветаре;
2) да се некима другима који примају паре из буџета смање плате или се ти људи отпусте, па да се паре намењене тим људима пребаце просветарима.


Ima i treći - da se budžet proširi uz pomoć dodatnog harača na privredu, tipa PDV da ide na 25%, porezi na imovinu i prenos da se dupliraju, akcize da se povećaju itd.

Taj je najizgledniji jer time se najmanje ražesti plebs - dokazano je da se ljudi mnogo više ražeste manji izgubljeni potencijalni dobitak nego na veći realni gubitak, tj. bolje im je dati pa uzeti nego uzeti unapred pa dati manje.

E sad, to što je privreda suvlja od drenovine, to je druga priča. Na papiru i brojkama će to izgledati kao održivo, a kad ih za par meseci tresne Laferova kriva po glavudžama tad će smišljati neki novi mađioničarski trik da zamaju plebs. I tako mesec po mesec...

Nagradno pitanje za sve ovisnike o državnu sisu: Uz sve vaše borbe i povećanja u proteklih 10 godina, koliko vam je zapravo bolje? Koliko puta je, recimo, plata podignuta radnicima u prosveti? Ja mogu da se setim bar tri slučaja, možda je bilo i nešto u međuvremenu na konto usklađivanja sa inflacijom i tako tim tričarijama. E sad molim da 'prosvetari' uzmu pa sračunaju koliko su evra/dolara (ili bilo čega što ne skače kao Damjanov zelenok i nije pod uticajem naše privrede) mogli da kupe 2005. a koliko mogu danas.

Evro je, recimo, pre ravno 10 godina bio 80,66 RSD a danas je 120.1831 RSD (srednji kurs) - sve se plašim da su kumulativno sva ta podmićivanja od strane države - a povećanja primanja budžetskim ovisnicima kada je budžet u deficitu nisu ništa više od podmićivanja - došla na tih 49%.

E pa rođaci, budžetski korisnici, vaših recimo 30% kumulativnog povećanja primanja čini da svi mi budemo siromašniji - oni na budžetu za 19%, oni van budžeta za 49% (od čega poslodavci i za dosta više jer su njima i nameti podignuti).

No, da ne dužim, nije reč o ekonomiji ovdi. Sve 'vlasti' u proteklih 30 godina nisu imale blage veze o ekonomiji pa i ne čudi opšte siromaštvo i beda, no ovi su počeli da bivaju i opasni po život pa to valja adresirati prvo.
Unfuckable Unfuckable 19:56 17.03.2015

Re: troll must go on

neki će se prskaju a neki će se dogovorimo

http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/543083/Postignut-dogovor--otkazan-protest-policijskih-sindikata
larisa_bg larisa_bg 20:09 17.03.2015

Re: A sad, danas

Predrag Brajovic

1) да дође Баја Патак и потпомогне буџет парама за просветаре;


Кога имаш на уму?

qqriq qqriq 20:56 17.03.2015

Re: A sad, danas

Не, знам, можда се варам, али мислим да је ово тек почетак када су протести у питању...


I ja mislim da je početak, čak sam sigurna.
Toliko o "merama štednje" koje je narod prihvatio.
Ono mislim dok se oni zajebavaju po belom svetu, sa sve Beogradom na vodi.
tasadebeli tasadebeli 22:34 17.03.2015

Re: troll must go on

Predrag Brajovic


stopalo


kalaf


inco


Није ми била намера да се овде расправља о штрајку просветних радника и о њиховим захтевима и могућностима да се они задовоље или не задовоље...

И не морате мени да причате да сам своју плату деценију и по добијао искључиво из кредита ММФ-а, а не од пара које је зарадила привреда ове земље. Ја то ионако свима око себе причам све то време.

Намера ми је била да се у свеукупној слици о стању у Србији данас, 17. марта 2015. године придода још један каменчић у мозаику, каменчић који се само укључује у читаву слику.

А кажу да људи показују своју интелигенцију тиме што покушавају да се издигну изнад детаља и малкице из ваздуха, изнад земље, од свих тих детаља синтетизују целокупну слику.

Е, сад, нисам ја интелигентан толико да умем да левитирам због синтезе.

Више нешто наслућујем, к'о животињка...

И то наслућивање проистиче више из досадашњег искуства, а не из приступа извору правих, неспинованих, неинструментализованих информација.

(Већ 30 година ходам овом земљом погледа упртог према онима изнад мене на друштвеној и политичкој лествици и са стиснутом песницом машем уз речи:"Када сиђете доле, јебаћу вам све по списку!" Што ће рећи да сам много тога овде видео, чуо и осетио за тих 30 година током којих се ни у једном тренутку нисам склањао из ове земље него сам трпео све оно што и читава земља трпи и нисам бежао од сопственог живота у неке обећане земље. Нисам правио дуге паузе исељавајући се, па се враћајући опет у Србију, што ће рећи, наталожило се у мени од разних искустава у политичком и друштвеном животу Србије од свега и свачега понешто...)

Додуше, тај мој инстинкт заснован на четвртвековном искуству на који се ослањам уме и да ме превари...

Тренутно тај инстинкт ми каже да нам предстоје некаква друштвена и политичка кретања која могу да доведу до неких промена у Србији у односу на оно што гледамо у последњих годину дана... Нека пролетња гибања, назовимо их тако... А могуће, понављам, да ме инстинкт и вара...

Уосталом, зар овај Кркаров блог такође није настао из капи која је прелила чашу?

Уз дужно поштовање за жртве које је он показао, а које и ја покушавам да одржим пишући ове коментаре овде, али морам да кажем да, познајући Кркара, видим по речнику који је користио, колико је попиздео "што је у овој земљи важније где ће хеликоптер да слети, него да ли ће да слети уопште" и што то само показује да ова Србија још увек није постала држава. Четврт века после нестанка Југославије...


Unfuckable


Па слушај... Још из старог Рима, оног царског, цезарског и диктаторског, важи правило да преторијанце треба држати задовољне, поготово ако су ти се легије на границама мало ускомешале и почињу да пизде као и остатак становништва...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:45 17.03.2015

Re: A sad, danas

kalaf
Partijskih kadrova ima malo????
U kojoj ti prijatelju zemlji zivis?
Pa samo u svakoj opstini u kojoj je SNS na vlasti da srezes broj zaposlenih u opstinskim sluzbama na pola (a i to je malo s obzirom da im efikasnost nije ni 30%) dobio bi minimum 50 hiljada zaposlenih manje (koji u proseku imaju vecu platu od prosvetnih radnika), sto ce reci da bi prosvetnim radnicima mogao vise od pola da podignes platu.

:)
Нема ничег смелијег од незнања.
По европским нормативима и нашим прописима, вишак у локалној самоуправи је пет и по хиљада људи. То, отприлике, значи да би -- и све да одмах толико људи отпустимо, без динара отпремнине -- плате просветара могла би да порасте највише 5%. Да би порасла, како ти кажеш, целих 50%, требало би, опет отприлике, да отпустимо -- све! Дакле, да укинемо постојање локалне самоуправе.

Некако ми се чини да то није могуће?

Дакле, ово решење смо -- оно спада у уобичајено глупа -- одбацили.
Ко даље има предлог?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:48 17.03.2015

Re: A sad, danas

inco
E pa rođaci, budžetski korisnici, vaših recimo 30% kumulativnog povećanja primanja čini da svi mi budemo siromašniji - oni na budžetu za 19%, oni van budžeta za 49% (od čega poslodavci i za dosta više jer su njima i nameti podignuti).

Ма, шта њих брига за нас?
Само да је њима лепо, а нас ко *ебе...
G.Cross G.Cross 23:10 17.03.2015

Re: A sad, danas

По европским нормативима и нашим прописима, вишак у локалној самоуправи је пет и по хиљада људи. То, отприлике, значи да би -- и све да одмах толико људи отпустимо, без динара отпремнине -- плате просветара могла би да порасте највише 5%. Да би порасла, како ти кажеш, целих 50%, требало би, опет отприлике, да отпустимо -- све! Дакле, да укинемо постојање локалне самоуправе.


Ко даље има предлог?


U Francuskoj bi to uradili ovako:

Mogu da ih zadrze sve ali sa 50% radnog vremena. ionako vecina nista ne radi.
Tako da ljudi ne bi izgubii posao ali bi se fond plata smanjio.

Ma ljudi izmislili socijalizam...


EDIT: I sindikati siti (narocito rukovodstva), i Holland i ekipa na broju.
qqriq qqriq 23:13 17.03.2015

Re: A sad, danas

EDIT: naravno i qqriq. tu je sve i pocelo.


try me in English
G.Cross G.Cross 23:23 17.03.2015

Re: A sad, danas

Нема ничег смелијег од незнања.




Pa oni manje ne znaju od tebe Predraze.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:26 17.03.2015

Re: A sad, danas

G.Cross
Pa oni manje ne znaju od tebe Predraze.

Па наравно!
Ја сам сасвим уверен да не знам највише...

qqriq qqriq 23:49 17.03.2015

Re: troll must go on

Re: troll must go on
neki će se prskaju a neki će se dogovorimo



krkar krkar 00:54 18.03.2015

Re: troll must go on

Е, сад, нисам ја интелигентан толико да умем да левитирам због синтезе.


Ma sve i da si mnooogo inteligentan i da neznamkoliko umeš - jebena stvar gravitacija
tasadebeli tasadebeli 01:14 18.03.2015

Re: troll must go on

krkar

Ma sve i da si mnooogo inteligentan i da neznamkoliko umeš - jebena stvar gravitacija


То и ја баш кажем овима што вазда нешто анализују, а никада не синтетизују...
kalaf kalaf 02:27 18.03.2015

Re: A sad, danas

Predrag Brajovic
Нема ничег смелијег од незнања.
По европским нормативима и нашим прописима, вишак у локалној самоуправи је пет и по хиљада људи.

Cuj 5 i po hiljada, ma u stvari u lokalnoj samoupravi ima manjak ljudi daj da zaposlimo jos koga. Paz da ti neko ne poveruje...
A jos smesnije evropski normativi i nasi propisi. Koji bre nasi propisi, jel ko u BG-u kad se preko noci donese odluka da se zaposli hiljadu komunalaca, jer su neophodni, jel to? Pa nego sta, propis je propis, a to sto koja god budala ima lokalnu vlast moze da donese bilo sta nema veze.
Ti bre Brajovicu ko Vucic da si, takva ti je otprilike argumentacija...
A primera radi propis kaze da u BG-u moze biti maksimalno 1 policajac na svakih 5000 gradjana, sto ce reci da ne bi trebalo da ih bude vise od 300, a Mali krenuo vec uveliko da zaposli jos 800, pa jest postuje covek propis.
Tu tvoju Brajovicu, pardon Malog i AV-a demagogiju ni pas s maslom ne bi pojeo.
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:57 18.03.2015

Re: A sad, danas

Кога имаш на уму?


Зна се ко је Баја Патак!

ЛИНК
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:27 18.03.2015

Re: A sad, danas

kalaf
Cuj 5 i po hiljada, ma u stvari u lokalnoj samoupravi ima manjak ljudi daj da zaposlimo jos koga. Paz da ti neko ne poveruje...

Да, ово су уобичајена лупетања.

Постоји списак запослених, постоје законн и прописи о максималном броју запослених на 1000 становника (4 запослена), постоје прописи о максималном броју запослених на одређено време (10% од броја запослених на недоређено време), постоје европски нормативи о потребном броју запослених у локалној самоуправи (уграђени у наше законе) итд. -- и кад све ово узмеш у обзир, ту је, у локалној администрацији, вишка 5-6 хиљада људи.

Ипак, много је лакше лупетати о свом "виђењу" ствари него сагледавати чињенице.

P.S.
Како год, ево ОВДЕ закона о локалној администрацији, прављеног у сарадњи са EU. Можда га неко и прочита или баци поглед, можда има и таквих, мада оних вољних да сеју пароле вучићевског типа, само супротног предзнака (он како тајкуни опљачкаше Србију, ови други како администрација опљачка Србију, а обе стране погрешно -- Србија је сиромашна јер је неефикасна, и државно и економски) -- дакле, таквих свакако има више.
sioux sioux 18:35 18.03.2015

Re: A sad, danas

Predrag Brajovic
Ипак, много је лакше лупетати о свом "виђењу" ствари него сагледавати чињенице.

A da ti sagledaš činjenice o povećanju plata od 10.000 dinara policajcima koje je protivzakonito uveo Dačić?
I da sagledaš protivzakonito povećane plate i po 30 % u lokalnim samoupravama, zbog čega je i revizor podnosio prijave (pa ništa od kazni, a i plate ostale)?
Tebi su, izgleda, činjenice samo ono što ti odgovara za krajnji cilj?
krkar krkar 18:46 17.03.2015

Corax

larisa_bg larisa_bg 21:53 17.03.2015

gromobran!

Upravo je izjavio da je ON gromobran.

I da je Gašiću i Lončaru laknulo kad je on rekao udrite tamo gde ste naumili, pustite ministre-mališane.

Ali GROMOBRAN!!! Čovek koji sam za sebe kaže da je gromobran!

krkar krkar 21:56 17.03.2015

Re: gromobran!

Upravo je izjavio da je ON gromobran.

I da je Gašiću i Lončaru laknulo kad je on rekao udrite tamo gde ste naumili, pustite ministre-mališane.

Ali GROMOBRAN!!! Čovek koji sam za sebe kaže da je gromobran!


Ima na prvoj strani komentara odlična Dalijeva opaska o tom mehanizmu.
reanimator reanimator 22:01 17.03.2015

Re: gromobran!

Ima na prvoj strani komentara odlična Dalijeva opaska o tom mehanizmu.

Po toj opasci ti ispadaš Vučićev dozvoljeni ventil
predatortz predatortz 22:04 17.03.2015

Re: gromobran!

reanimator
Ima na prvoj strani komentara odlična Dalijeva opaska o tom mehanizmu.

Po toj opasci ti ispadaš Vučićev dozvoljeni ventil


Često slično razmišljamo.
JJ Beba JJ Beba 22:07 17.03.2015

Re: gromobran!

Upravo je izjavio da je ON gromobran.



Zoran Đinđić, NIN, 19. septembar 2002.

larisa_bg larisa_bg 22:12 17.03.2015

Re: gromobran!

JJ Beba
Upravo je izjavio da je ON gromobran.



Zoran Đinđić, NIN, 19. septembar 2002.



evo malko sam smanjila, da se lakše vidi slika... plagijator jedan!!!

blogovatelj blogovatelj 03:52 18.03.2015

Re: gromobran!

Ali GROMOBRAN!!!


Za dvadeset godina prešao je put od domobrana do gromobrana.
blogovatelj blogovatelj 03:58 18.03.2015

Re: gromobran!

Po toj opasci ti ispadaš Vučićev dozvoljeni ventil


Slobina škola. Pusti te da prodaješ Nezavisnu Borbu koju niko ne čita ali ti ne da da primirišeš RTS, a sve u cilju konstantnog zaluđivanja vodoinstalatera iz Ljiga, autolimara iz Bele Palanke i kasirke iz Priboja. Jer oni su njegovi glasači.
Samo onaj ko pričom uspe da do pomenutih vodoinstalatera iz Ljiga, autolimara iz Bele Palanke i kasirke iz Priboja dopre, taj može da ga dobije.
Do tada je on vladar Srbije, sve da se svi skupa posadite na glavu.
krkar krkar 03:58 18.03.2015

Re: gromobran!

od domobrana do gromobrana.


Šta uradi ljudima ovaj Filip!!!


dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 08:40 18.03.2015

Re: gromobran!

Upravo je izjavio da je ON gromobran.

Iako sam se nagledala svega i svačega kad su gromobrani u pitanju, ovo je prvi primerak koji je toliko izgubio vezu sa uzemljenjem da je odleteo kao helijumski balon.
a_jovicic a_jovicic 11:50 18.03.2015

Re: gromobran!

larisa_bg
JJ Beba
Upravo je izjavio da je ON gromobran.

Zoran Đinđić, NIN, 19. septembar 2002.

evo malko sam smanjila, da se lakše vidi slika... plagijator jedan!!!

Ih da je prvi ...

Mihajlović: Ostaću gromobran

Ministar unutrašnjih poslova Srbije Dušan Mihajlović izjavio je da neće podneti ostavku, zato što "treba ispuniti obećano - pronaći ubice srpskog premijera Zorana Đinđića". "Dakle, ostaću gromobran u koji će još udarati gromovi 'anithaškog bratstva' i protivnika kapitalizma i liberalizma, svejedno u kojoj ulozi", rekao je Mihajlović u intervjuu Večernjim novostima od petka. On je rekao da je davao ostavku i odlazio sa funkcija mnogo puta u životu, ali "sada su okolnosti drugačije". "Krv je pala i treba ostvariti obećano: Ubice u zatvoru, Srbija u Evropi", rekao je Mihajlović. "Pre toga, ostavka bi bila nagrada atentatorima".
larisa_bg larisa_bg 22:07 17.03.2015

ćuseubijem

Zašto ja gledam ovu emisiju, o zašto zašto zašto?



bolid1 bolid1 22:49 17.03.2015

Re: ćuseubijem

Zašto ja gledam ovu emisiju, o zašto zašto zašto?


Koju?

G r o f G r o f 23:26 17.03.2015

Re: ćuseubijem

... a vid mene.


qqriq qqriq 23:28 17.03.2015

Re: ćuseubijem

Zašto ja gledam ovu emisiju, o zašto zašto zašto?


Lep čovek, šta ti je, a i mudro zbori.
Onda..........
Vučić čita blog, pod jedan; krkar je mrzitelj, pod dva.
Ja isto, al zbog fiskalne konsolidacije na moju štetu, da kažem otvoreno stoti put.

Onda.........
Vučić ne živi u stvarnosti, veze nema, poludeo skroz.

A Pajtić je već neprijatelj, ali koji moj pajtic.

Pogodih za TEHNIČKI KVAR, još danas u podne.
zilikaka zilikaka 23:30 17.03.2015

Re: ćuseubijem

Zašto ja gledam ovu emisiju, o zašto zašto zašto?


Mi vrteli kanale, kad On i na vestima. Onda je bilo pitanje da li da prebacimo na Animal Planet, il da ugasimo odmah.
Šta ćemo ako se On pojavi i među žabama?

I ugasili.
qqriq qqriq 23:34 17.03.2015

Re: ćuseubijem

I ugasili.

Mnogo ste propustili: red gospodjo Olivera, red Olivera, red najpametnija, red Vi Olivera,
sine, ništa ko ljubav kad me pustiš da pričam šta hoću koliko hoću a na budžetskoj kinti.
Goran Vučković Goran Vučković 23:34 17.03.2015

Re: ćuseubijem

Vučić ne živi u stvarnosti, veze nema, poludeo skroz.

Nije on poludeo, on samo misli da može da prodaje ovo zauvek. Sećaš li se ovog predizbornog spota:

qqriq qqriq 23:37 17.03.2015

Re: ćuseubijem

Nije on poludeo

Onaj zanos smatraš kul?

Ne, ne sećam se, JUL mi bio neopevano odvratan znog one ženetine.
Goran Vučković Goran Vučković 00:28 18.03.2015

Re: ćuseubijem

Ne, ne sećam se, JUL mi bio neopevano odvratan znog one ženetine.

Uz svu tu odvratnost, partijske likvidatore društvenih firmi, raspad, rat itd, dolazi ovo strašilo preko TV-a u predizbornoj kampanji. Po sistemu "ne možete nam ništa". Kad ono...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:52 18.03.2015

Re: ćuseubijem

Goran Vučković
Uz svu tu odvratnost, partijske likvidatore društvenih firmi, raspad, rat itd, dolazi ovo strašilo preko TV-a u predizbornoj kampanji. Po sistemu "ne možete nam ništa". Kad ono...

Сасвим погрешно тумачење.
Будући да знам како је реклама настала, ко јој је творац, и ко је творац слогана -- да напоменем да је имала идеју да буде супермодерна, баш као и сама ЈУЛ-партија, и привуче омладину, исто тако супермодерну...
Goran Vučković Goran Vučković 09:18 18.03.2015

Re: ćuseubijem


Будући да знам како је реклама настала, ко јој је творац, и ко је творац слогана -- да напоменем да је имала идеју да буде супермодерна, баш као и сама ЈУЛ-партија, и привуче омладину, исто тако супермодерну...

Ja nisam bio član JUL-a, samo TV gledalac, ne baš oduševljen učinkom JUL-a i njegovog starijeg brata SPS-a (i nešto mlađi nego sada, ali možda ne dovoljno mlad i dovoljno supermoderan da prihvatim onu reklamu kao išta drugo nego osionost i chuzpah).
antioksidant antioksidant 09:54 18.03.2015

Re: ćuseubijem

Goran Vučković

Nije on poludeo, on samo misli da može da prodaje ovo zauvek.



Колико си сигуран да не може?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:30 18.03.2015

Re: ćuseubijem

Goran Vučković

Будући да знам како је реклама настала, ко јој је творац, и ко је творац слогана -- да напоменем да је имала идеју да буде супермодерна, баш као и сама ЈУЛ-партија, и привуче омладину, исто тако супермодерну...

Ja nisam bio član JUL-a, samo TV gledalac, ne baš oduševljen učinkom JUL-a i njegovog starijeg brata SPS-a (i nešto mlađi nego sada, ali možda ne dovoljno mlad i dovoljno supermoderan da prihvatim onu reklamu kao išta drugo nego osionost i chuzpah).

Да поновим: идеја није била, како ти кажеш, "ne možete nam ništa". Уопште. Реч је о твом тумачењу и доживљају.
niccolo niccolo 11:35 18.03.2015

Re: ćuseubijem

Predrag Brajovic
Goran Vučković

Будући да знам како је реклама настала, ко јој је творац, и ко је творац слогана -- да напоменем да је имала идеју да буде супермодерна, баш као и сама ЈУЛ-партија, и привуче омладину, исто тако супермодерну...

Ja nisam bio član JUL-a, samo TV gledalac, ne baš oduševljen učinkom JUL-a i njegovog starijeg brata SPS-a (i nešto mlađi nego sada, ali možda ne dovoljno mlad i dovoljno supermoderan da prihvatim onu reklamu kao išta drugo nego osionost i chuzpah).

Да поновим: идеја није била, како ти кажеш, "ne možete nam ništa". Уопште. Реч је о твом тумачењу и доживљају.

Što svedoči o tome koliko je umetnički direktor promašio. Na nivou gađaš Pančevo pogodiš Zemun.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:15 18.03.2015

Re: ćuseubijem

niccolo
Što svedoči o tome koliko je umetnički direktor promašio. Na nivou gađaš Pančevo pogodiš Zemun.

Тачно.
Али, идеја бахатости није стајала иза тога.

Него -- дај да привучемо ове српске хипстере!
reanimator reanimator 12:22 18.03.2015

Re: ćuseubijem

Него -- дај да привучемо ове српске хипстере

A onda, kad ih privučemo..
Goran Vučković Goran Vučković 12:48 18.03.2015

Re: ćuseubijem

Колико си сигуран да не може?

"Oni koji kažu da znaju budućnost - lažu".
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:56 18.03.2015

Re: ćuseubijem

Goran Vučković
Колико си сигуран да не може?

"Oni koji kažu da znaju budućnost - lažu".

Тито је продавао идеју социјалне правде скоро пола века.

Питање је само производа и тржишне конкуренције: ако имаш добар производ добро рекламиран и тржиште које не уме да ми понуди контрапроизвод, има да трајеш.

Мислим да Вучић има шансе за три-четири мандата.
Како год -- "Oni koji kažu da znaju budućnost - lažu".
antioksidant antioksidant 13:25 18.03.2015

Re: ćuseubijem

Goran Vučković
Колико си сигуран да не може?

"Oni koji kažu da znaju budućnost - lažu".

ili lažu ili leče glaukom bertinim kolačima
Milutin Milošević Milutin Milošević 09:43 18.03.2015

Imam problem...

... nagoveštava ko zna šta. Saving general Bandić&co.

Problem može biti svakakav, od tehničkog kvara do neslaženja u magli. Reći ovo dan-dva pred objavljivanje prvih rezultata istrage je isto kvarno kao i "ne dam Gašića i Lončara". Ovakve izjave su šarena laža za masu i so na ranu onima koji sad već sumnjaju u bilo šta što kažu državni organi.
reanimator reanimator 09:55 18.03.2015

Re: Imam problem...

Problem može biti svakakav, od tehničkog kvara do neslaženja u magli. Reći ovo dan-dva pred objavljivanje prvih rezultata istrage je isto kvarno kao i "ne dam Gašića i Lončara". Ovakve izjave su šarena laža za masu i so na ranu onima koji sad već sumnjaju u bilo šta što kažu državni organi.

Pričaće o svemu samo ne o tome zašto se krenulo za Beograd.
Po izjavi ministra zdravlja (za kojeg smo konačno saznali da je čekao na aerodromu, da bi se lično uverio u kakvom je stanju beba ), beba je morala da dodje u veći medicinski centar. Drugim rečima, da nije bilo odrona stiglo bi se u Kragujevac bez ikakvog smisla i razloga, a bebi ne bi bilo pomoći.
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:00 18.03.2015

Re: Imam problem...

Ko želi da mu jutro bude još odvratnije (uprkos ovom lepom suncu), neka pročita bljuvotinu glavne urednice Politike

Хејтери
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:07 18.03.2015

Re: Imam problem...

Po izjavi ministra zdravlja (za kojeg smo konačno saznali da je čekao na aerodromu, da bi se lično uverio u kakvom je stanju beba ), beba je morala da dodje u veći medicinski centar. Drugim rečima, da nije bilo odrona stiglo bi se u Kragujevac bez ikakvog smisla i razloga, a bebi ne bi bilo pomoći.

Ovde se krije razlog za odgovornost Lončara i/ili drugih koji su doneli odluku da se leti za Beograd. Treba uporediti izvornu ideju i konačan razvoj događaja. Da je sve bilo kako je krenulo, beba bi stigla U KRAGUJEVAC gde bi još bila pružena neophodna medicinska pomoć. To je bila procena lekara u Novom Pazaru. Da je beba stigla u Kragujevac i nije joj bilo pomoći, odgovornost bi bila na lekarima iz Novog Pazara što je odmah nisu uputili u Beograd.

Kada je poslat helihopter, procena drugih je bila da se beba preveze u Beograd. Na osnovu čega neko (Lončar i/ili neko drugi), udaljen oko 300 km (Beograd - Raška, putem) od bebe, uz koju su inače medicinski radnici, donese odluku da Kragujevac više nije dovoljno stručan? Odgovor je jasan: u Beogradu uz medicinsku pomoć ide i slikanje na aerodromu. To je osnov za političku i moralnu odgovornost.

Odgovornost za pad helihoptera je drugačija i ona leži na Bandiću i/ili drugima u lancu komandovanja koji su insistirali na rizičnom sletanju (ili, ako se pojavio neki famozni "problem", onda na onima koji su ga proizveli; ili, najmanje očekivano a prvobitno pokušano da se nakalemi, na posadi letilice).
inco inco 10:22 18.03.2015

Re: Imam problem...

Milutin Milošević
Хејтери


Vid' Ugrice, al' se raskokodakala
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:33 18.03.2015

Re: Imam problem...

Dodaju i drugi:

Evo, juče je pao helihopter UN u Maliju, jedan od najmodernijih na svetu. Dešava se...
(voditeljka jutarnjeg programa Studija V)
krkar krkar 10:43 18.03.2015

Re: Imam problem...

(voditeljka jutarnjeg programa Studija V)


Njoj sigurno niko ovo nije naložio da kaže. Ali izborom polupismenih guski - dobiješ ovo kao vrhunac logičkog razmišljanja i novinarske profesije
predatortz predatortz 10:50 18.03.2015

Re: Imam problem...


Njoj sigurno niko ovo nije naložio da kaže.


Ne, samo je dobila sugestiju. Kreativnost je ispoljila sama.
krkar krkar 11:01 18.03.2015

Re: Imam problem...

Ne, samo je dobila sugestiju.


Aman, ne treba više ni sugestija. Pustiš ih da seru i samo selektivno pomilkiš po glavici kad baš dobro i korisno seru. Prepoznaju oni to odmah...

Ta koza koja je postavljena da vodi Studio B o novinarskom poslu zna taman koliko i o policijskom, psihološkom, gromobranskom ili anesteziološkom.

Ali ima nepogrešiv osećaj kad da se javi na telefon.

Goran Vučković Goran Vučković 12:53 18.03.2015

Re: Imam problem...

Aman, ne treba više ni sugestija. Pustiš ih da seru i samo selektivno pomilkiš po glavici kad baš dobro i korisno seru. Prepoznaju oni to odmah...

krkar krkar 18:00 18.03.2015

Materina maza


Pisao Laza u Politici o nesreći, konačno. Čekala kurva da se iskristališe politička situacija a i da mu kažu šta i kako da misli... a i da vidi u čijem je dupetu najbolje da sačeka rezultate istrage. U tome ništa novo mada ima indikativnih stvari.

Prvo, Laza potvrđuje ono što sam rekao negde na drugoj strani komentara o kosom udaru u zemlju pri velikoj brzini. (Nije to Lazina pamet, reklo mu).

Анализа снимака остатака хеликоптера показује да је он ударио у земљу предњим носним точком, дакле да је летео под косим нагибом према земљи, да се забио у тло и да је после тога дошло до вишеструког тумбања,при чему су отпали репни део хеликоптера и ротор. На снимцима се види поломљена елиса, највероватније је заорала у ледину, што би могло да буде последица управо косог нагиба у задњим тренуцима лета и тумбања хеликоптера по земљи. Пронађени висиномер показује висину од три метра, што је још један индикатор да је хеликоптер прво ударио предњим точком о тло и затим одскочио па је висономер показао број три. Сви погинули пронађени су изван олупине хеликоптера, испали су од силине ударца што кроз бочна,што кроз велика стражња врата.

Ali je još interesantnije kako se Laza - ej, od svig gnjida i uštvi belosvetskih baš Lažanski!!! - principijelno kao i uvek - odlučio da brani moral u Srbiji (a valja samim tim i u Vojsci Joj):

И коначно, зашто Ми-17 са бебом није слетео негде у околини Београда, где су метео-услови били прихватљиви? Није ваљда да само болнице у Београду могу да спасавају мале бебе? У некадашњој СФРЈ имали смо годишње на стотине случајева спасавања трудница, деце и оболелих људи, хеликоптерима и торпедним чамцима, али никада то није медијски искоришћавано. Пад хеликоптера Ми-17 највећи је пад морала у Србији. Са које год стране да се гледа...

Meni ova Lazina najava (a stara je to kurva, nije xhabe dobio značku primernog vojnika što i u profesionalnoj biografiji s ponosom navodi!) govori da mu je javljeno kakvi će biti rezultati istrage.

A koliko ja umem da čitam Lazine izčmarne najave ovo verovatno znači da lete i Diković i Bandić.

Demokratski i nepolitično, naravno! Sasvim profesionalno i spontano.

freehand freehand 18:22 18.03.2015

Re: Materina maza

krkar

Pisao Laza u Politici o nesreći, konačno. Čekala kurva da se iskristališe politička situacija a i da mu kažu šta i kako da misli... a i da vidi u čijem je dupetu najbolje da sačeka rezultate istrage. U tome ništa novo mada ima indikativnih stvari.

Prvo, Laza potvrđuje ono što sam rekao negde na drugoj strani komentara o kosom udaru u zemlju pri velikoj brzini. (Nije to Lazina pamet, reklo mu).

Анализа снимака остатака хеликоптера показује да је он ударио у земљу предњим носним точком, дакле да је летео под косим нагибом према земљи, да се забио у тло и да је после тога дошло до вишеструког тумбања,при чему су отпали репни део хеликоптера и ротор. На снимцима се види поломљена елиса, највероватније је заорала у ледину, што би могло да буде последица управо косог нагиба у задњим тренуцима лета и тумбања хеликоптера по земљи. Пронађени висиномер показује висину од три метра, што је још један индикатор да је хеликоптер прво ударио предњим точком о тло и затим одскочио па је висономер показао број три. Сви погинули пронађени су изван олупине хеликоптера, испали су од силине ударца што кроз бочна,што кроз велика стражња врата.

Ali je još interesantnije kako se Laza - ej, od svig gnjida i uštvi belosvetskih baš Lažanski!!! - principijelno kao i uvek - odlučio da brani moral u Srbiji (a valja samim tim i u Vojsci Joj):

И коначно, зашто Ми-17 са бебом није слетео негде у околини Београда, где су метео-услови били прихватљиви? Није ваљда да само болнице у Београду могу да спасавају мале бебе? У некадашњој СФРЈ имали смо годишње на стотине случајева спасавања трудница, деце и оболелих људи, хеликоптерима и торпедним чамцима, али никада то није медијски искоришћавано. Пад хеликоптера Ми-17 највећи је пад морала у Србији. Са које год стране да се гледа...

Meni ova Lazina najava (a stara je to kurva, nije xhabe dobio značku primernog vojnika što i u profesionalnoj biografiji s ponosom navodi!) govori da mu je javljeno kakvi će biti rezultati istrage.

A koliko ja umem da čitam Lazine izčmarne najave ovo verovatno znači da lete i Diković i Bandić.

Demokratski i nepolitično, naravno! Sasvim profesionalno i spontano.


Taj je više čmarova promenio nego guzična sonda u sirotinjskoj bolnici.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:26 18.03.2015

Re: Materina maza

Овде, бре, к'о лекарски конзилијум за чмар?!
krkar krkar 18:43 18.03.2015

Re: Materina maza

Овде, бре, к'о лекарски конзилијум за чмар?!


Zašto se Srblji odmah listom javljaju čim se spomene čmar?

Da nije u očekivanju da se neko mesto oslobodilo?
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:45 18.03.2015

Re: Materina maza

lete i Diković i Bandić

Za Bandića sam odavno rekao, a već par dana dojmim da će Diković sam dati ostavku ako ga ne smene. Možda iskoriste njegovu (iskrenu) ostavku da tako zataškaju stvar.
emsiemsi emsiemsi 20:36 18.03.2015

Re: Materina maza

krkar

Pisao Laza u Politici o nesreći, konačno. Čekala kurva da se iskristališe politička situacija a i da mu kažu šta i kako da misli... a i da vidi u čijem je dupetu najbolje da sačeka rezultate istrage. U tome ništa novo mada ima indikativnih stvari.

Prvo, Laza potvrđuje ono što sam rekao negde na drugoj strani komentara o kosom udaru u zemlju pri velikoj brzini. (Nije to Lazina pamet, reklo mu).

Анализа снимака остатака хеликоптера показује да је он ударио у земљу предњим носним точком, дакле да је летео под косим нагибом према земљи, да се забио у тло и да је после тога дошло до вишеструког тумбања,при чему су отпали репни део хеликоптера и ротор. На снимцима се види поломљена елиса, највероватније је заорала у ледину, што би могло да буде последица управо косог нагиба у задњим тренуцима лета и тумбања хеликоптера по земљи. Пронађени висиномер показује висину од три метра, што је још један индикатор да је хеликоптер прво ударио предњим точком о тло и затим одскочио па је висономер показао број три. Сви погинули пронађени су изван олупине хеликоптера, испали су од силине ударца што кроз бочна,што кроз велика стражња врата.

Ali je još interesantnije kako se Laza - ej, od svig gnjida i uštvi belosvetskih baš Lažanski!!! - principijelno kao i uvek - odlučio da brani moral u Srbiji (a valja samim tim i u Vojsci Joj):

И коначно, зашто Ми-17 са бебом није слетео негде у околини Београда, где су метео-услови били прихватљиви? Није ваљда да само болнице у Београду могу да спасавају мале бебе? У некадашњој СФРЈ имали смо годишње на стотине случајева спасавања трудница, деце и оболелих људи, хеликоптерима и торпедним чамцима, али никада то није медијски искоришћавано. Пад хеликоптера Ми-17 највећи је пад морала у Србији. Са које год стране да се гледа...

Meni ova Lazina najava (a stara je to kurva, nije xhabe dobio značku primernog vojnika što i u profesionalnoj biografiji s ponosom navodi!) govori da mu je javljeno kakvi će biti rezultati istrage.

A koliko ja umem da čitam Lazine izčmarne najave ovo verovatno znači da lete i Diković i Bandić.

Demokratski i nepolitično, naravno! Sasvim profesionalno i spontano.


Неће да лети нико од наведених !
... можда неки "пера ложач" из "цивилних структура".
zilikaka zilikaka 20:45 18.03.2015

Re: Materina maza

A koliko ja umem da čitam Lazine izčmarne najave ovo verovatno znači da lete i Diković i Bandić.

Za Bandića sam odavno rekao, a već par dana dojmim da će Diković sam dati ostavku ako ga ne smene. Možda iskoriste njegovu (iskrenu) ostavku da tako zataškaju stvar.


Čekaj, sad ja vas ne razumem.
El vam ih žao?

Njih dvojica su uradili ono što su znali da se ne sme, ili ako nisu znali, onda nisu za taj poso.

Sad ide onaj drugi deo. Da li ste stvarno očekivali da će neko pročešljati po samoj suštini ove vlasti i skloniti nekog od dvojice ministara jer su ubili sedmoricu i uništili vazduhoplov zbog sopstvene promocije?

Pa oni su radili upravo ono što se od njih očekivalo. Što veće zamajavanje radi što dužeg ostajanja u sedlu.

Moja procena je da je ovo jedna od boljih opcija.

Njih će skloniti, uz meku priču npr. da je trebalo da izvrše stručnu procenu mogućnosti sletanja u Bg i donesu konačnu odluku...

Na njihova mesta će biti postavljena druga dvojica, sigurno vrlo slična, al možda će iz svega ovog i neki budući pilot i neki njegov budući komandant na nekom budućem sličnom zadatku reći bar u sebi "mrš u p. materinu, ja da stradam zbog vašeg slikanja", i doneti drugačiju odluku.

Možda će....


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana