Gradjanske inicijative| Politika| Životni stil

Dr Krstić i voditelj vučićofob - "Lični stav"

Nebojsa Krstic RSS / 22.07.2015. u 23:42


Komentari (168)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

satinelle satinelle 01:05 23.07.2015

Nemoj da se nerviras

na drustvenim mrezama, onaj tvoj uzdah mi je tako tesko pao!
satinelle satinelle 01:12 23.07.2015

Re: Nemoj da se nerviras

Prva i jedina, naci loodilo, sto bi rekla Angie!
Ovog dole ne racunam!
freehand freehand 01:05 23.07.2015

Pa Krstiću

... daleko od toga da si se proslavio.
Koliko god da ovaj vučićofob ume da bude tanak u argumentaciji ponekad toliko je tvoja vučićofilija smešna na nekom adolescentskom nivou.
Ribozom Ribozom 22:32 23.07.2015

Re: Pa Krstiću

Kako god, meni Krle zvuci pametno i odmereno.
freehand freehand 22:33 23.07.2015

Re: Pa Krstiću

Ribozom
Kako god, meni Krle zvuci pametno i odmereno.

I meni, ponekad. Bilo bi dobro da je konzistentniji. Ovako - ko da čeka po čitavu sedmicu?
anonymous anonymous 11:39 25.07.2015

Re: Pa Krstiću


Ribozom
23:32 23.07.2015
Re: Pa Krstiću
Kako god, meni Krle zvuci pametno i odmereno.


Krstić :
Ponadao sam se da ću dobiti odgovor, a ne bulšitiranje.

Krstić :
Ja bih imao kontrapitanje. Kako je moguće da čovek koji ima barem 2 grama mozga ne razume da sam ja u pravu?


Kako god, meni Krle zvuci pametno i odmereno.

milojep milojep 01:46 23.07.2015

Double standards

Krstiću tebi za dijaloge po pitanju Vučića uvek kec u rukavu treba da bude pakt DS-SPS u prethodnoj vlasti!
Ja naravno ne odobravam ni taj pakt ni ovo Vučićevo evropejstvo danas ali mi idu na živce svi oni kojima onomad nije smetao pakt sa 'đavolom' zbog puta ka Eu a sad im smeta 'đavo' koji ih vodi ka EU!
nim_opet nim_opet 13:52 23.07.2015

Nego

A sto intervju u sorcu?
tadejus tadejus 13:58 23.07.2015

Re: Nego

nim_opet
A sto intervju u sorcu?


pa pritisla ova vrućina čovječe.. osim ako nisi mislio da je domaćin mogao i malo više da se raskomoti? podržavam ideju
emsiemsi emsiemsi 20:03 23.07.2015

Ко ће ово све да гледа !?

Дајте сиже !
Kazezoze Kazezoze 20:08 23.07.2015

Re: Ко ће ово све да гледа !?

emsiemsi
Дајте сиже !

voditelj kaže: "vučiću pederu!, a krle odgovara: "nemam ja ništa protiv pedera."
isidora.k isidora.k 22:16 23.07.2015

Re: Ко ће ово све да гледа !?

Дајте сиже !

Ja bolujem od Vučićofobije , doktore pomagajte .

Vi kao ljudi neuki u pitanje demokratije ...

Doktore meni i dalje ne pomaže vaše lečenje , ja sam težak klinički slučaj .

Čerčil , De Gol i ... Dejvid Bovi



Virdžin Aca tri puta miče usnama

Kao da je ovo ‘33 , u Nemačkoj




Imaš oči a ne vidiš, imaš uši a ne čuješ.


Nema šta Vučiću da zamerim , on ima svoje ovce koje šiša, muze ... ima sir, kajmak i vunu .
violina violina 23:07 23.07.2015

Vučić posto ili postaje

Hrabar megdan, stav poznat

Krstić: Meni je manji problem što je Vučić postao bolji nego što je bio,
Nenad Mihajlović: Da li je posto,
Krstić: Ja mislim da postaje
Nenad Mihajlović: Ja ne osećam na svojoj koži
Krstić: U redu na to se možemo vratiti kasnije

Pitanje je ko šta oseća na svojoj koži, ni ja ne osećam boljitak, ako neko oseća boljitak, ima različiti tip kože od mene.
emsiemsi emsiemsi 04:56 24.07.2015

Re: Vučić posto ili postaje

violina
Hrabar megdan, stav poznat

Krstić: Meni je manji problem što je Vučić postao bolji nego što je bio,
Nenad Mihajlović: Da li je posto,
Krstić: Ja mislim da postaje
Nenad Mihajlović: Ja ne osećam na svojoj koži
Krstić: U redu na to se možemo vratiti kasnije

Pitanje je ko šta oseća na svojoj koži, ni ja ne osećam boljitak, ako neko oseća boljitak, ima različiti tip kože od mene.

Да би се на кожи добро осећало, треба да се користи добар намаз.
violina violina 21:18 26.07.2015

Re: Vučić posto ili postaje

Да би се на кожи добро осећало, треба да се користи добар намаз.


Valjda nećemo onu "namazan svim mastima", nije Krle dotle došo, mada, štogod je intervju duže trajao, bolje su se razumeli, kao da je ovde na početku švigar puco.
a_jovicic a_jovicic 01:14 24.07.2015

Reforme, reforme, reforme

Poštovani blogo-domaćine ... u intervjuu više puta pomenuste da "omiljeni" nam Vodja sem svetlog puta u bolje EUropsko sutra (i izmirenja sa komšilukom) sprovodi i neke reforme. Osim hronične najave istih ja ne mogu primetiti da nam se društvo menja na bolje pa bih Vas molio da nam ovde pojasnite koje je to reforme Vodja sa svojim "stručnim" timom do sada sproveo ili je na dobrom putu da ih sprovede do kraja svog "prvog" mandata?

Da ne bude da patim samo od vučićofobije priznajem da mi je za ovo njegovo "kratko" vreme vladavine dijagnostikovan i malititis-vesićitis chronicus, gašićenija sa telepromptnim sindromom, vazdupohlovna babićurenija, rinitis plagiatus mupus, auto-imuna partocratis i parlamentaris nausea dok svakodnevne pokušaje verbalne lobotomije od strane Vodjinog "konzilijuma" za sada uspešno sprečavam.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:28 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

Poštovani blogo-domaćine ... u intervjuu više puta pomenuste da "omiljeni" nam Vodja sem svetlog puta u bolje EUropsko sutra (i izmirenja sa komšilukom) sprovodi i neke reforme. Osim hronične najave istih ja ne mogu primetiti da nam se društvo menja na bolje pa bih Vas molio da nam ovde pojasnite koje je to reforme Vodja sa svojim "stručnim" timom do sada sproveo ili je na dobrom putu da ih sprovede do kraja svog "prvog" mandata?


Oću, samo, orijentacije radi, napiši mi koji je prethodnik nešto reformisao i šta je to bilo tačno.
a_jovicic a_jovicic 01:50 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

Nebojsa Krstic
Poštovani blogo-domaćine ... u intervjuu više puta pomenuste da "omiljeni" nam Vodja sem svetlog puta u bolje EUropsko sutra (i izmirenja sa komšilukom) sprovodi i neke reforme. Osim hronične najave istih ja ne mogu primetiti da nam se društvo menja na bolje pa bih Vas molio da nam ovde pojasnite koje je to reforme Vodja sa svojim "stručnim" timom do sada sproveo ili je na dobrom putu da ih sprovede do kraja svog "prvog" mandata?


Oću, samo, orijentacije radi, napiši mi koji je prethodnik nešto reformisao i šta je to bilo tačno.


Pa zar sva zla ovog sveta ne dolaze upravo od bivših vlasti?! Ovi sadašnji se upljuvaše da dokažu kako su drugačiji od drugih te bi bio red da neko argumentovano "razotkrije" ta njihova velika dostignuća.

Uz rizik da ovo pretvorim u arenu partisans vs chetnics ali jedini pravi reformator (ne računajući cara Konstantina) na ovim prostorima je bio "bravar" ... a ni jedan od njih dvojice nije bio Srbin. Vreme je valjda da se Aca "meko srce" iskaže i pokaže kako pozitivna kadrovska selekcija, suzbijanje korupcije, ulaganje u obrazovanje, nauku i zdravstvo, transparentne i domaćinske javne finansije nemaju alternativu. Nije valjda isti kao i oni pre njega?!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:04 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

Uz rizik da ovo pretvorim u arenu partisans vs chetnics ali jedini pravi reformator (ne računajući cara Konstantina) na ovim prostorima je bio "bravar" ... a ni jedan od njih dvojice nije bio Srbin. Vreme je valjda da se Aca "meko srce" iskaže i pokaže kako pozitivna kadrovska selekcija, suzbijanje korupcije, ulaganje u obrazovanje, nauku i zdravstvo, transparentne i domaćinske javne finansije nemaju alternativu. Nije valjda isti kao i oni pre njega?!

Ponadao sam se da ću dobiti odgovor, a ne bulšitiranje.
a_jovicic a_jovicic 02:18 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

Nebojsa Krstic
Uz rizik da ovo pretvorim u arenu partisans vs chetnics ali jedini pravi reformator (ne računajući cara Konstantina) na ovim prostorima je bio "bravar" ... a ni jedan od njih dvojice nije bio Srbin. Vreme je valjda da se Aca "meko srce" iskaže i pokaže kako pozitivna kadrovska selekcija, suzbijanje korupcije, ulaganje u obrazovanje, nauku i zdravstvo, transparentne i domaćinske javne finansije nemaju alternativu. Nije valjda isti kao i oni pre njega?!

Ponadao sam se da ću dobiti odgovor, a ne bulšitiranje.

Zar ono što navedoh (ne mislim na priču o ediktu i "bravaru" ) nisu upravo te stvari koje čine napredak ovog društva? Sa čim mi mislimo da udjemo u EU (sve i da nas frau-Merkel sutra primi)? Njima nova Grčka ne treba (a ni mi nismo baš neka "udavača" kao što je Grčka bila kad su je puštali u EURO-zonu).

Dobro ... biće da su mi očekivanja prevelika. Ne mora sve ono. Ne mora ništa od onoga. Šta je to nešto drugo reformisano od 2012-te?
emsiemsi emsiemsi 04:58 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

a_jovicic

...
Uz rizik da ovo pretvorim u arenu partisans vs chetnics ali jedini pravi reformator (ne računajući cara Konstantina) na ovim prostorima je bio "bravar" ... a ni jedan od njih dvojice nije bio Srbin. Vreme je valjda da se Aca "meko srce" iskaže i pokaže kako pozitivna kadrovska selekcija, suzbijanje korupcije, ulaganje u obrazovanje, nauku i zdravstvo, transparentne i domaćinske javne finansije nemaju alternativu. Nije valjda isti kao i oni pre njega?!

Коштуница ?!
emsiemsi emsiemsi 05:01 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

a_jovicic

...
Dobro ... biće da su mi očekivanja prevelika. Ne mora sve ono. Ne mora ništa od onoga. Šta je to nešto drugo reformisano od 2012-te?

Па реформисани су демократија, људска права, мост Газела ... зграда Геозавода са изложбеном макетом Београда на води ... ихај, нарадило се !
abronsius abronsius 06:19 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

Dobro ... biće da su mi očekivanja prevelika. Ne mora sve ono. Ne mora ništa od onoga. Šta je to nešto drugo reformisano od 2012-te?


A ne! Prvo ti da odgovoriš na jedno stotinjak nevezanih pitanja, pa ćeš onda možda kroz koju godinu da dobiješ odgovor. I to u najboljem slučaju neki haiku.

A osnovno pitanje je bilo jednostavno:

pa bih Vas molio da nam ovde pojasnite koje je to reforme Vodja sa svojim "stručnim" timom do sada sproveo ili je na dobrom putu da ih sprovede do kraja svog "prvog" mandata?


Ali se to pitanje izgubilo čim si dopustio spin majstoru da zahteva uravnilovku svojim spin kontra pitanjem, a ko je pa pre Velikog Maga Vučića, ikada išta reformisao. U prevodu: niko nikad, ništa, pa je zato i mali mikron Vučič Reformi, dovoljan da opravda hvalospeve o Velikom Reformatoru.

To čisto da nas podseti da Boris nije bio bolećiva srca kada ga je postavio za spin majstora.

jkt2010 jkt2010 06:49 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

a_jovicic
Dobro ... biće da su mi očekivanja prevelika. Ne mora sve ono. Ne mora ništa od onoga. Šta je to nešto drugo reformisano od 2012-te?


Pa jel tvoj Vođa tražio veći porez na imovinu i zar ga nismo dobili?

I jel tvoj Vođa tražio veći porez na profit i zar ga nismo dobili?

Nemojte više ništa da tražite, pliz. Znam da je vama u "Dosta je bilo Saše Radulovića" sve jedno (jer nit imate imovinu a izgleda ni profit) al nas ostale ti vaši zahtevi brate bole...
freehand freehand 07:08 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

Nebojsa Krstic
Poštovani blogo-domaćine ... u intervjuu više puta pomenuste da "omiljeni" nam Vodja sem svetlog puta u bolje EUropsko sutra (i izmirenja sa komšilukom) sprovodi i neke reforme. Osim hronične najave istih ja ne mogu primetiti da nam se društvo menja na bolje pa bih Vas molio da nam ovde pojasnite koje je to reforme Vodja sa svojim "stručnim" timom do sada sproveo ili je na dobrom putu da ih sprovede do kraja svog "prvog" mandata?


Oću, samo, orijentacije radi, napiši mi koji je prethodnik nešto reformisao i šta je to bilo tačno.

Ponadao sam se da ću dobiti odgovor, a ne bulšitiranje.

U čemu si dezorijentisan da bi ti odgovor o prethodnicima pomogao da istakneš sjajne Vučićeve rezultate?
Imam i ja dva pitanja: da li je iko ikada u istoriji više lagao, otvoreno i bezočno, od ovog šarlatana? I kako intelektualac i moralan čovek može da na bilo koji način podržava takvu osobu?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 08:34 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

U čemu si dezorijentisan da bi ti odgovor o prethodnicima pomogao da istakneš sjajne Vučićeve rezultate?

Hoću da istaknem, ali bih voleo da, orijentacije radi, neko napiše ko je u Srbiji, u poslednjih 20-ak godina nešto reformisao i šta. Nikako da dobijem taj odgovor.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 08:36 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

Dobro ... biće da su mi očekivanja prevelika. Ne mora sve ono. Ne mora ništa od onoga. Šta je to nešto drugo reformisano od 2012-te?


Nisi mi odgovorio na prethodno pitanje: ko je i šta reformisao od recimo 1990. godine? Ovo ne pitam zbog "relativizacije", već da bi znali o čemu govorimo kad govorimo o reformisanju.
predatortz predatortz 08:36 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

Hoću da istaknem, ali bih voleo da, orijentacije radi, neko napiše ko je u Srbiji, u poslednjih 20-ak godina nešto reformisao i šta. Nikako da dobijem taj odgovor.


Ok. Evo, ja ću se složiti da nije bilo nekih ozbiljnih reformi. Sistem je, manje-više, isti još od '44. godine.

A, sad:

Koje je to reforme Vučić do sada izveo?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 08:38 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

I kako intelektualac i moralan čovek može da na bilo koji način podržava takvu osobu?


Ja bih imao kontrapitanje. Kako je moguće da čovek koji ima barem 2 grama mozga ne razume da sam ja u pravu?
Unfuckable Unfuckable 08:42 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

Hoću da istaknem, ali bih voleo da, orijentacije radi, neko napiše ko je u Srbiji, u poslednjih 20-ak godina nešto reformisao i šta. Nikako da dobijem taj odgovor.


pa evo vi ste, beše, reformisali pravosuđe, ako se dobro sećam
workaholic workaholic 08:49 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

predatortz
Hoću da istaknem, ali bih voleo da, orijentacije radi, neko napiše ko je u Srbiji, u poslednjih 20-ak godina nešto reformisao i šta. Nikako da dobijem taj odgovor.


Ok. Evo, ja ću se složiti da nije bilo nekih ozbiljnih reformi. Sistem je, manje-više, isti još od '44. godine.

A, sad:

Koje je to reforme Vučić do sada izveo?


Molim autora da odgovori na ovo pitanje, za slučaj da je nekako propustio da pročita ovaj predatortzov komentar.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 08:57 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

pa evo vi ste, beše, reformisali pravosuđe, ako se dobro sećam


To je primer loše i neuspele reforme.
Unfuckable Unfuckable 09:25 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

pa dobro, pitao si za reformu a ne za "lošu i neuspelu reformu"
predatortz predatortz 09:29 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

Unfuckable
pa dobro, pitao si za reformu a ne za "lošu i neuspelu reformu"


Šta se ti buniš? Ti si, bar, dobio odgovor!
Unfuckable Unfuckable 09:49 24.07.2015

Re: msmstvaaarno

...pobuna je moje srednje ime
princi princi 09:49 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

Nebojsa Krstic
pa evo vi ste, beše, reformisali pravosuđe, ako se dobro sećam


To je primer loše i neuspele reforme.

Ех, сад, лоше...
highshalfbooze highshalfbooze 09:58 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme


Nisi mi odgovorio na prethodno pitanje: ko je i šta reformisao od recimo 1990. godine? Ovo ne pitam zbog "relativizacije", već da bi znali o čemu govorimo kad govorimo o reformisanju.

Kako nije reformisano? Pa kriminal je reformisan, posebno privredni kriminal. Nekima su takve reforme bile neophodne, zato su se i dogodile. Reformisano je celokupno društvo i vrednosti. Reforme su se dogodile na svim poljima. Ne postoji oblast koja nije reformisana u prethodnih 20 godina. I reformatori su odlično znali šta rade i zbog čega rade.
Dopuna:
Jedinu reformu koju ovaj sprovodi je zapravo započeo njegov prethodnik i zove se "jednopartijski javni sektor". Ne, zapravo lažem. Največi izum ovog sada je mrežni marketing u partijskom sistemu.
princi princi 10:17 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

I kako intelektualac i moralan čovek može da na bilo koji način podržava takvu osobu?

Добро питање. Сад само још да нађемо неку/неког интелектуалку/ца и моралног жену/човека да и њу/њега питамо.
freehand freehand 10:21 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

Nebojsa Krstic
U čemu si dezorijentisan da bi ti odgovor o prethodnicima pomogao da istakneš sjajne Vučićeve rezultate?

Hoću da istaknem, ali bih voleo da, orijentacije radi, neko napiše ko je u Srbiji, u poslednjih 20-ak godina nešto reformisao i šta. Nikako da dobijem taj odgovor.

Bankarski sektor je potpuno reformisan.
Vojska je potpuno reformisana.

Šta sad?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:58 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

Bankarski sektor je potpuno reformisan.
Vojska je potpuno reformisana.

Šta sad?


Znači, od uspešnih reformatora u novijoj srpskoj istoriji setili smo se jedino Dinkića i dueta Tadić-Šutanovac.

Dobro, zanimalo me da imamo reper.

Po mom mišljenju, Vučić je dosada uspešno...tj, najuspešnije reformisao, prvenstveno sebe, a potom i svoje glasače.

Ti glasači, taj deo ukupnog biračkog tela, odnosno, taj deo građana srbije, inače, spadaju u tvrdokorne protivnike promena, reformi, oni su tradicionalno i po definiciji orijentisani antievropski, antimodernizacijski, oni su konzervativni, ksenofobični i u nacionalnom smislu tvrdokorniji.

To je deo građana Srbije koji, prema svim izbornim rezultatima od 2000. naovamo, čini oko 50% stanovništva, dakle ogroman deo i na njega ni jedan od prethodnih premijera-predsednika iz postpetooktobatske Srbije nije imao nikakav uticaj.

E, Vučić je uspeo da te ljude pretvori u podržavaoce ideje mirenja sa susedima, pregovora oko koegzistencijalnih pitanja Srba i Albanaca, u podržavaoce ideje učlanjenja Srbije u EU i idejereformisanja privrednog i političkog sistema.

Da li ih je pretvorio u sasvim definisane, tj "zakucane" provropejce? Svakako ne. Ali u zemlji gde čak i predsednik DS-a nije siguran da l Srbija u EU treba da ide i da li je to jedina alternativa, teško je to očekivati od dojučerašnjeg radikala iz nekog sela u Šumadiji.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:06 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

pa dobro, pitao si za reformu a ne za "lošu i neuspelu reformu

Kapiram da loša i neuspela reforma nije reforma.
freehand freehand 14:12 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

Znači, od uspešnih reformatora u novijoj srpskoj istoriji setili smo se jedino Dinkića i dueta Tadić-Šutanovac.

Dobro, zanimalo me da imamo reper.

Znači da ti je ovo nekakva logičko-jeziččka akrobatika kojoj ne vidim smisao, niti vidim da si se u daljem svom tekstu držao tog repera, pišuću uvek i ponovo jedno te isto: Vučić reformisao sebe.
Toliko se reformsiao da lažući strašno i u nezamislivim količinama, udarajući na zdrav razum, okružen lažnim doktorima. lažnim gimnazijalcima, pravim lunaticima i svakovrtsnim ološem - ide naokolo dajući, nedajući, ridajući i urlajući. Vašarski šarlatan i sitni mutant Ostapa Bendera i Potemkina.
Ali ponavljajući tvome uhu mile jerftine parole o EU, što sve ostalo čini zanemarljivim i nevažnim.
Ali u zemlji gde čak i predsednik DS-a nije siguran da l Srbija u EU treba da ide i da li je to jedina alternativa, teško je to očekivati od dojučerašnjeg radikala iz nekog sela u Šumadiji.

A zašto bi iko a naročito predsednik DS morao da bude zakucan za jednu jedinu opciju bez pomisli da se svet kreće i menja i da se nikad dva puta u istu reku ne može ući?
Jel to treba očekivati da predsednik DS mora da bude dogmom u mozak ubijeni vernik koji se ne usuđuje ni da misli a kamoli da pita ili sumnja?
emsiemsi emsiemsi 14:20 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

princi
I kako intelektualac i moralan čovek može da na bilo koji način podržava takvu osobu?

Добро питање. Сад само још да нађемо неку/неког интелектуалку/ца и моралног жену/човека да и њу/њега питамо.

Ту сам !
Питајте слободно.
Unfuckable Unfuckable 14:30 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

Kapiram da loša i neuspela reforma nije reforma.

huh, ne bih se složio sasvim:
naime, a u trendu novogovora, naslušasmo se retorike tipa "jeste pao helikopter ali je namera bila dobra",
pa nekako kapiram da je taj "loš i neuspeo pokušaj spašavanja" ipak ostao pokušaj spašavanja...
doduše, obavijen gustim velom tragedije.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:34 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

Znači, od uspešnih reformatora u novijoj srpskoj istoriji setili smo se jedino Dinkića i dueta Tadić-Šutanovac.

Dobro, zanimalo me da imamo reper.

Znači da ti je ovo nekakva logičko-jeziččka akrobatika kojoj ne vidim smisao


O čemu pričaš ti? Pitao sam ko je reformator i šta je reformisao. naveo si primer reforme. ja dodajem imena reformatora. Šta je u tome akrobatika?

niti vidim da si se u daljem svom tekstu držao tog repera, pišuću uvek i ponovo jedno te isto: Vučić reformisao sebe.
Toliko se reformsiao da lažući strašno i u nezamislivim količinama, udarajući na zdrav razum, okružen lažnim doktorima. lažnim gimnazijalcima, pravim lunaticima i svakovrtsnim ološem


sad bih mogao da citiram milion tekstova u kojima je Đinđić optuživan da je hohštapler okružem kriminalcima. O Tadicu je toga bilo koliko hoćeš. Time ne poredim Vučića sa njima, nego ističem komentatore kao kategoriju koja uvek ima zamerke...i zanimljivo je, ima identične zamerke na najrazličitije ljude kakvi su npr Đinđić i Vučić.

A zašto bi iko a naročito predsednik DS morao da bude zakucan za jednu jedinu opciju bez pomisli da se svet kreće i menja i da se nikad dva puta u istu reku ne može ući?


Zato što samo ta jedna dobra opcija postoji za Srbiju. Ostale su katastrofa. Ako od svih ljudi baš predsednik DS to ne vidi, onda je po mom sudu on ili debil ili težak demagog.

Jel to treba očekivati da predsednik DS mora da bude dogmom u mozak ubijeni vernik koji se ne usuđuje ni da misli a kamoli da pita ili sumnja?


Ne, on upravo ne treba da bude vernik jer među onima koji prodaju tu priču o evroazijskoj alternativi ima sasvim dovoljno vernika. Kad se izuzmu plaćenici i hulje.
freehand freehand 14:37 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

Unfuckable
Kapiram da loša i neuspela reforma nije reforma.

huh, ne bih se složio sasvim:
naime, a u trendu novogovora, naslušasmo se retorike tipa "jeste pao helikopter ali je namera bila dobra",
pa nekako kapiram da je taj "loš i neuspeo pokušaj spašavanja" ipak ostao pokušaj spašavanja...
doduše, obavijen gustim velom tragedije.

Ma ja sve čekam hoćemo li konačno preći na te Vučićeva uspešne reforme i - ništa.
Mada je onaj portir na stepeništu bele kuće izgledao ne samo onako dobroćudno zainteresoavan kao svaki dobar domaćin prema gostu iz daljine koji poljubi vrata njegovog gazde, nego i kao malo zadivljen, nekako. Mislim - meni je tako izgledao dok je ono Vučić na tom stepeništu davao intervju sam sebi prepričavajući zabezeknutost svih konobara. vratara i hostesa kojih je mogao da se dočepa, uspesima njegovih ekonomskih reformi.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:40 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

pa nekako kapiram da je taj "loš i neuspeo pokušaj spašavanja" ipak ostao pokušaj spašavanja...
doduše, obavijen gustim velom tragedije.

Pa jeste. I ono je bio pokušaj reforme. A ja nisam pitao za pokušaje, nego primer uspešno obavljene.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:42 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

Mada je onaj portir na stepeništu bele kuće izgledao ne samo onako dobroćudno zainteresoavan kao svaki dobar domaćin prema gostu iz daljine koji poljubi vrata njegovog gazde, nego i kao malo zadivljen, nekako. Mislim - meni je tako izgledao dok je ono Vučić na tom stepeništu davao intervju sam sebi prepričavajući zabezeknutost svih konobara. vratara i hostesa kojih je mogao da se sočepa uspesima njegovih ekonomskih reformi.


Ovo je hejtreski komentar osobe koja nema blage veze sa fukcionisanjem američke administracije.
freehand freehand 14:43 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

sad bih mogao da citiram milion tekstova u kojima je Đinđić optuživan da je hohštapler okružem kriminalcima. O Tadicu je toga bilo koliko hoćeš. Time ne poredim Vučića sa njima, nego ističem komentatore kao kategoriju koja uvek ima zamerke...i zanimljivo je, ima identične zamerke na najrazličitije ljude kakvi su npr Đinđić i Vučić.

Koga bi tačno uproredio sa Nikolićem, Stefanovićem, Gašićem, Vulinom, Tabakovićkom,Zoranom Mihajlović, Drecunom, Selakovićem, Andrejom Vučićem?
A da ne pominjem ono što se ispostavilo kao ono o čemu govoriš - šljam i ološ poput Čovića, Vesića, Malog, Bebe pa i mister Blera a on prihvatio na grudi i u svoj tim?
O čemu ti pričaš, čoveče?
Zato što samo ta jedna dobra opcija postoji za Srbiju. Ostale su katastrofa. Ako od svih ljudi baš predsednik DS to ne vidi, onda je po mom sudu on ili debil ili težak demagog.

Vidiš, meni upravo priča o jednoj opciji deluje kao teška demagogija.

Ne, on upravo ne treba da bude vernik jer među onima koji prodaju tu priču o evroazijskoj alternativi ima sasvim dovoljno vernika. Kad se izuzmu plaćenici i hulje.

Opet mešaš veru kao religiju i dogmu kao ograničenje uma.
Valjda ti zato komentari ispadaju ovakvi.
milojep milojep 14:43 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

Nebojsa Krstic
pa nekako kapiram da je taj "loš i neuspeo pokušaj spašavanja" ipak ostao pokušaj spašavanja...
doduše, obavijen gustim velom tragedije.

Pa jeste. I ono je bio pokušaj reforme. A ja nisam pitao za pokušaje, nego primer uspešno obavljene.


Ako pođemo od premise da više nikada nećemo ratovati i da je odbrambeni kapacitet države nebitna stvar, Šutanovac je više nego dobro izvršio/dovršio reformu vojske.



freehand freehand 14:45 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

Nebojsa Krstic
Mada je onaj portir na stepeništu bele kuće izgledao ne samo onako dobroćudno zainteresoavan kao svaki dobar domaćin prema gostu iz daljine koji poljubi vrata njegovog gazde, nego i kao malo zadivljen, nekako. Mislim - meni je tako izgledao dok je ono Vučić na tom stepeništu davao intervju sam sebi prepričavajući zabezeknutost svih konobara. vratara i hostesa kojih je mogao da se sočepa uspesima njegovih ekonomskih reformi.


Ovo je hejtreski komentar osobe koja nema blage veze sa fukcionisanjem američke administracije.

A sa čim ima veze to što Vučić stoji na tim stepenicama serendajući o sjajnim reformama i sebi kao Reformatoru, prepričavajući hvalospeve domaćina koje nikad iz njihovih usta nismo čuli?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:50 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

Koga bi tačno uproredio sa Nikolićem, Stefanovićem, Gašićem, Vulinom, Tabakovićkom,Zoranom Mihajlović, Drecunom, Selakovićem, Andrejom Vučićem?
A da ne pominjem ono što se ispostavilo kao ono o čemu govoriš - šljam i ološ poput Čovića, Vesića, Malog, Bebe pa i mister Blera a on prihvatio na grudi i u svoj tim?
O čemu ti pričaš, čoveče?


Pričam o identičnoj matrici.

Na ovom blogu, u desetinama tekstova proteklih godina, lako je proverljivo, su mi drugi komentatori objašnjavali da su Tadić i njegovi ljudi hohštapleri i prevaranti.

Za neke od njih nisu bili u pravu.

Vidiš, meni upravo priča o jednoj opciji deluje kao teška demagogija.


Meni je drago zbog tebe. I ne brine me šta ti, privatna osoba misliš. Brine me kad predsednik DS krene u tu somnambuliju.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:52 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

A sa čim ima veze to što Vučić stoji na tim stepenicama serendajući o sjajnim reformama i sebi kao Reformatoru, prepričavajući hvalospeve domaćina koje nikad iz njihovih usta nismo čuli?


Nisam čuo demanti iz Forin Ofisa. A usledio bi da je on rekao nešto što nije bio zaključak sastanka.
princi princi 14:56 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

doduše, obavijen gustim velom tragedije.

Ех, сад, трагедије...
freehand freehand 14:57 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

Nisam čuo demanti iz Forin Ofisa. A usledio bi da je on rekao nešto što nije bio zaključak sastanka.

Kao poznavalac američke administracije i njenog ustrojstva mislio si na - Stejt department?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:28 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

freehand
Nisam čuo demanti iz Forin Ofisa. A usledio bi da je on rekao nešto što nije bio zaključak sastanka.

Kao poznavalac američke administracije i njenog ustrojstva mislio si na - Stejt department?

E to, to.
Milan Karagaća Milan Karagaća 17:18 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

Nebojsa Krstic
Dobro ... biće da su mi očekivanja prevelika. Ne mora sve ono. Ne mora ništa od onoga. Šta je to nešto drugo reformisano od 2012-te?


Nisi mi odgovorio na prethodno pitanje: ko je i šta reformisao od recimo 1990. godine? Ovo ne pitam zbog "relativizacije", već da bi znali o čemu govorimo kad govorimo o reformisanju.

Nisam pitan ali da odgovorim.
Reformisali su školski sistem, uveli veronauku, uveli trovačke udžbenike istorije, revidirali istoriju , pljunuli na antifašizam i NOB ,a rehabilitovali izdajnike, kolaborante, dali prostora klerofašističkim organizacijama u medijima i društvu.Rekonstruisali Beograd i Srbiju, a naročito promenili nazive ulica, vojsku sveli na kulturno -umetničko društvo za proslave crkvenih praznika i sasluženje na litijama.Proglasili četnike antifašistima samo da ne bi poštovali prave antifašiste, a onda organizuju pompeznu paradu u čast oslobođenja Beograda, na kojoj ne pomenu partizane.Srbiju su vratili u istoriju srednjeg doba jer tu mogu da se slave mitovi , a o istoriji 20.veka se ne priča da ne bi uvredili one kojih se svi normalni stide.I zato imate one kukaste krstove u Jajincima, a ocu nacije u njegovom rodnom selu ne daju da škola nosi njegovo ime jer je tokom rata bio partizan što se u zvaničnoj istoriji i kod vlasti posle 2000.godine smatra zločincem. Grehota bre, a on siroma toliko podržavao četničku politiku u ratovima 90-ih, ali ne bato četnici ne zaboravljaju. Da, reformisali smo i politički sistem pa sada imamo partokratiju,a oblik vladavine nam je više od republike, manje od monarhije.
Prema tome, Vučić ima odlične polazne pozicije da napravi nešto pozitivno jer je sve dovedeno do dna.
docsumann docsumann 18:26 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme


autoreforme koje na sebi sprovodi Vučić veoma su slične onima koje već godinama majstorski izvodi njegov politički uzor Milo Đukanović.

suština tih autoreformi ogleda se u tome da bez obzira na njihove radikalne spoljne manifestacije subjektova suština ostaje praktično netaknuta.

pa tako, bio on antibirokratski revolucionar, promiloševićevac, antimiloševićevac, unitarista, federalista, crnogorski indepedentista, neokomunista, zagovornik neoliberalnog kapitalizma, pobornik evro-atlanskih integracija, Milo i dalje ostaje ono što je bio na početku priče - autentični balkanski autokrata, vrhovni oligarh mafijaško-tajkunskih bratstava & kumstvova.

ono što se da primjetiti kod Vučića je identičan rukopis, sastav prepisan ...
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:06 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

Po mom mišljenju, Vučić je dosada uspešno...tj, najuspešnije reformisao, prvenstveno sebe, a potom i svoje glasače.

Tačno
Ti glasači, taj deo ukupnog biračkog tela, odnosno, taj deo građana srbije, inače, spadaju u tvrdokorne protivnike promena, reformi, oni su tradicionalno i po definiciji orijentisani antievropski, antimodernizacijski, oni su konzervativni, ksenofobični i u nacionalnom smislu tvrdokorniji.

Tačno
E, Vučić je uspeo da te ljude pretvori u podržavaoce ideje mirenja sa susedima, pregovora oko koegzistencijalnih pitanja Srba i Albanaca, u podržavaoce ideje učlanjenja Srbije u EU i idejereformisanja privrednog i političkog sistema.

Nisam siguran da su baš svi oduševljeni njime. Ili će morati da se reši nekih ili se suočiti sa činjenicom da će oni da rade na tome da se reše njega.
Biće da je veči broj naročito tih koji su se ranije eksponirali kao što si naveo sada zbog funkcija kao promenili,ali ja lično nisam siguran da su se naša Maja, Drecun, Martinović, Đukanović,i mnogi barjaktari politike SRS istinski promenili, neka proba da nekoga pomeri na niže mesto pa će videti.
Inače, njemu lično svaka čast, pošteno je priznati.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:18 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

Nisam siguran da su baš svi oduševljeni njime


Varavno da nisu.

Ili će morati da se reši nekih ili se suočiti sa činjenicom da će oni da rade na tome da se reše njega.


U tom grmu i leži problem današnje Srbije.

I zato je potrebno odgovoriti na sledeće pitanje. Treba li opozicija da navija za fašiste, ksenofobe i ostale ekstremiste kako bi Vučić bio srušen i kako bi se ova retrogradna i većinska Srbija vratila na svoje ratnohuškačko prirodno stanje? Da li je to uloga opozicije i građanstva? A s obzirom da to rade izgleda da jeste.

Biće da je veči broj naročito tih koji su se ranije eksponirali kao što si naveo sada zbog funkcija kao promenili,ali ja lično nisam siguran da su se naša Maja, Drecun, Martinović, Đukanović,i mnogi barjaktari politike SRS istinski promenili


Za njih, slažem se, nisam ni ja siguran da su se popravuli, ali sam za perjanice siguran da su se mnogo pokvarili, da su regredirali i da su sada krpe od kojih nema nikakve vajde.
freehand freehand 19:22 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

Inače, njemu lično svaka čast, pošteno je priznati.

Na čemu? Mora da ti možeš da navedeš neki od njegovih uspeha od kojih su država i građani videli fajdu, sem toga što tako uspešno hipniotiše svoje pristalice?
Uzgred, da li ti je nekad palo na pamet da bi možda zbir onovozaposlenih nepismenih budaletina po državnih službama i preduzećima mogao da objasni snagu i uspeh te hipnoze?
freehand freehand 19:25 24.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

Za njih, slažem se, nisam ni ja siguran da su se popravuli, ali sam za perjanice siguran da su se mnogo pokvarili, da su regredirali i da su sada krpe od kojih nema nikakve vajde.

a šta ti misliš, ko je velikog reformatora naterao da se okruži tim Đukanovićima, Martinovićima, Gojkovićkama, Bebama, Vesićima, Blerovima?
Mislim, ja nikako da ukapiram tu čudnu pojavu.
a_jovicic a_jovicic 00:40 25.07.2015

Re: Reforme, reforme, reforme

Nebojsa Krstic
Po mom mišljenju, Vučić je dosada uspešno...tj, najuspešnije reformisao, prvenstveno sebe, a potom i svoje glasače.

Ti glasači, taj deo ukupnog biračkog tela, odnosno, taj deo građana srbije, inače, spadaju u tvrdokorne protivnike promena, reformi, oni su tradicionalno i po definiciji orijentisani antievropski, antimodernizacijski, oni su konzervativni, ksenofobični i u nacionalnom smislu tvrdokorniji.

To je deo građana Srbije koji, prema svim izbornim rezultatima od 2000. naovamo, čini oko 50% stanovništva, dakle ogroman deo i na njega ni jedan od prethodnih premijera-predsednika iz postpetooktobatske Srbije nije imao nikakav uticaj.

E, Vučić je uspeo da te ljude pretvori u podržavaoce ideje mirenja sa susedima, pregovora oko koegzistencijalnih pitanja Srba i Albanaca, u podržavaoce ideje učlanjenja Srbije u EU i idejereformisanja privrednog i političkog sistema.


Biće da su oni samo slepo poslušni pre nego reformisani. I neće biti da čine 50% populacije. Ima ih oko milion (isti oni koji su nekada glasali za Šešelja ... broj im je bio skoro konstantan na svim izborima do 2012-te). Onih preostalih 700 hiljada su "preletači" koji su dobri sa svim vlastima iz čisto sitnosopstveničkih interesa (i bili su dobri i sa tvojim bivšim poslodavcem) ... a to sve ukupno čini 50% od izašlih (koji čine 50% populacije) ... Znači 25% populacije je trenutni broj "reformisanih" birača a nekih 16% onog "tvrdog", poslušnog jezgra.

Nesreća je što je 500 hiljada birača prestalo da izlazi na izbore ... verovatno pod utiskom "reformi" koje sprovedoše vlasti tvog bivšeg poslodavca.

Ne sumnjam da će Veliki Reformator, onog trenutka kada oseti da ga mentori napuštaju, okrenuti kurs opet za 180 stepeni ... sa nadom da će onih 500 hiljada ostati pacifikovano a 700 hiljada "preletača" ostati uz njega dok god ima šanse da ostane na vlasti uz pomoć nekog novog mentora ... i naravno onih milion će progutati priču kako je sve to bilo od početka smišljeno kako bi se nadmudrio "mrski neprijatelj" i kako su Srbi opet ispali najpametniji ... a bivši mentori će muku da muče kako da pokrenu pacifikovane istinske gradjanske i pro-evropske snage koje se neće upecati po drugi put na "revolucionarnu bućku" ... i onda verovatno dići ruke od nefunkcionalne državice u balkanskom blatu kojoj su efikasno "reformisani" zubi tako da ne može da im ugrozi interese u komšiluku.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:21 24.07.2015

Одличан интервју

По мом мишљењу је интервју одличан, али не у смислу да је Крстић бриљирао или да је новинар постављао виспрена питања којима је довео до откривања неких нових, до тада непознатих момената, већ у једном аспекту који није заслуга ни новинара, ни Крстића - тиме што је мене још једном подсетио на површност српског политичког миљеа.

Крстић је самоуверен у две приче: (1) демократија је добра и (2) ми, као друштво, се учимо демократији. У свему осталом је одговор "нисам одавде", т.ј. нисам политичар и не знам, помешан са редом амнезије, т.ј. не сећам се. Још једном се самоуверено представио као рокер, па онда нешто уздржаније као стручњак за политички маркетинг. Крстић, са једне стране, вероватно осећа да треба да се појављује у јавности и остане, ако не у жижи, онда у неком даљем концентричном кругу, а са друге, изгледа да није свестан да има много контрапродуктивног у том појављивању. Удар на Антонића, т.ј. неку насловницу са Антонићем је нпр. такав, контрапродуктиван потез.

Новинар је наизглед храбар, али све што смо видели је промовисање сопствених ставова и агенди. Мене као гледаоца заиста не интересује новинарово сексуално опредељење о коме сам хтела-не хтела нешто сазнала, али може да ме интересује новинарска непрофесионалност манифестована кроз коришћење ситуације интервјуа да се све посматра кроз призму геј права.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 08:32 24.07.2015

Re: Одличан интервју

удар на Антонића, т.ј. неку насловницу са Антонићем је нпр. такав, контрапродуктиван потез.

Što?
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:26 24.07.2015

Re: Одличан интервју

Nebojsa Krstic
удар на Антонића, т.ј. неку насловницу са Антонићем је нпр. такав, контрапродуктиван потез.

Što?

Зато што ти ниси дискутовао са Антонићевим аргументима, већ си му налепио етикету хомофоба и националисте (али си се уздржао од етикете шовинисте), па је деловало мало као кад љубоморна комшиница каже за другу да је радодајка. Испало је лошије за тебе, него за њега (и у том смислу контрапродуктивно).
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:34 24.07.2015

Re: Одличан интервју

Мени је прилично очигледно да ниси прочитао Антонићеву књигу "Моћ и сексуалност", ниси рекао зашто ти мислиш да је он хомофоб и националиста, већ си се задовољио понављењем нечега што "сви мисле".

Оно што ти мислиш је да Антонићу као "хомофобу" и "националисти" не припада да буде насловној страни (или можда зато што мислиш да си паметнији и лепши).

Ипак, мислим да би у евентуалној дискусији твоји аргументи били танки и да брзо прибегао неком "50-50" или "зови пријатеља", односно "не знам, ја нисам политичар".
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:44 24.07.2015

Re: Одличан интервју

Зато што ти ниси дискутовао са Антонићевим аргументима, већ си му налепио етикету хомофоба и националисте (


Pa zar nije?
milojep milojep 13:51 24.07.2015

Re: Одличан интервју

Nebojsa Krstic
Зато што ти ниси дискутовао са Антонићевим аргументима, већ си му налепио етикету хомофоба и националисте (


Pa zar nije?


Prvo bi trebalo definisati šta je tačno homofobija?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:01 24.07.2015

Re: Одличан интервју

Prvo bi trebalo definisati šta je tačno homofobija?


To je dobra primedba. Homofobija je reč koju sam upotrebio je pogrešna jer vodi u pogrešan zaključak.

On čovek jednostavno mrzi pedere i to je vrsta šovinizma. Dakle, ispravljam se, Antonić je šovinista.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:02 24.07.2015

Re: Одличан интервју

Ипак, мислим да би у евентуалној дискусији твоји аргументи били танки и да брзо прибегао неком "50-50" или "зови пријатеља", односно "не знам, ја нисам политичар".


O čemu bi nas dvojica trebalo da diskutujemo?
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:14 24.07.2015

Re: Одличан интервју

Nebojsa Krstic

On čovek jednostavno mrzi pedere i to je vrsta šovinizma. Dakle, ispravljam se, Antonić je šovinista.

Стварно? Ја не мислим да је ово из предговора његове књиге (на основу које су га неистомишљеници етикетирали као 'хомофоба') пример говора мржње.


“Ово је књига о ЛГБТ покрету, о његовим тежњама да мења друштвене ставове и установе, о аргументацији коју износи, о друштвеним последицама које производи, те о критикама и отпору на који тај покрет наилази.

У првој глави описујем основне карактеристике ЛГБТ покрета, анализирам његове главне организације у САД (као средишту светског система), дајем преглед основних метода друштвеног и политичког деловања тамошњих ЛГБТ организација, те преносим неке критике на њихов рачун.

У другој глави разматрам тезу о постојању геј програма (gay agenda), као инхерентног распореда постизања радикалних циљева поступним навикавањем друштва на све проблематичније норме. Износим како је настала та теза, на чему се она заснива и колико је оправдана.

У трећој глави, кроз анализу једне домаће „геј френдли” књиге из области друштвених наука, разматрам аргументацију типичну за ЛГБТ покрет: схватање природе хомосексуалног понашања и хомосексуалног идентитета, захтев за редефиницијом брака као друштвене институције, као и начин позивања на различита истраживања.

У четвртој глави усредсређујем се на питање истраживања деце која одрастају у домаћинствима истополних парова. Дајем преглед дебате која се водила око тумачења налаза ових истраживања, а посебно око методологије која је у њима коришћена, и указујем на њену повезаност са „режимом истине” и „политиком истине” у савременим друштвеним наукама (посебно у психологији и социологији).

Тема пете главе је „школска квир инклузија”, односно захтев за уношење ЛГБТ садржаја у школско штиво и градиво. Објашњавам појам „квир инклузије”, описујем досадашња искуства на том пољу у САД и Британији, разматрам отпоре који су се јавили у овим друштвима, те износим разлоге „за” квир инклузију и „против” квир инклузије.

Шеста глава је посвећена питању нетрпељивости коју налазимо у ЛГБТ покрету, не само према критичарима, већ и према онима који о „геј питању” нешто другачије мисле. Наводим неке карактеристичне случајеве такве нетолеранције, а затим и два објашњења за такво понашање. Оба објашњења разматрам, те налазим у њима оно што је заједничко, али и погрешно.

Коначно, у закључку износим своју оцену ЛГБТ покрета, смештам га у светскоисторијски контекст, те указујем на неке његове додатне узроке, као и учинке у полупериферијском друштву какво је Србија.”


Можда ти имаш неки други пример?

O čemu bi nas dvojica trebalo da diskutujemo?


И ја мислим да не би требало да се са њим упушташ у дискусију. (Могло би да буде контрапродуктивно.)
milojep milojep 14:24 24.07.2015

Re: Одличан интервју

Стварно? Ја не мислим да је ово из предговора његове књиге (на основу које су га неистомишљеници етикетирали као 'хомофоба') пример говора мржње.



Ovaj deo predgovora deluje zanimljivo! Ako su teme dobro obrađene vredelo bi pročitati!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:24 24.07.2015

Re: Одличан интервју

O čemu bi nas dvojica trebalo da diskutujemo?


И ја мислим не би требало да се са њим упушташ у дискусију. (Могло би да буде контрапродуктивно.)

Nisam to pitao, nego o čemu bi mi uopšte diskutovali?
On čovek jednostavno mrzi pedere i to je vrsta šovinizma. Dakle, ispravljam se, Antonić je šovinista.

Стварно? Ја не мислим да је ово из предговора његове књиге (на основу које су га неистомишљеници етикетирали као 'хомофоба') пример говора мржње.


Osim te knjige i predgovora, čitao sam i gomilu njegovih intervjua i izjava u kojima je izražavao svoju netrpeljivost prema gej osobama. A ja mislim da je mržnja prema pederima, isto što i mržnja prema Romima, Jevrejima, Hrvatima ili Srbima.
milojep milojep 14:27 24.07.2015

Re: Одличан интервју

A jas mislim da je mržnja prema pederima, isto što i mržnja prema Romima, Jevrejima, Hrvatima ili Srbima.


Da li je bilo koja mržnja dobra?
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:30 24.07.2015

Re: Одличан интервју

Nisam to pitao, nego o čemu bi mi uopšte diskutovali?

Не знам (осим ако је можда слушао 'Идоле').
abronsius abronsius 14:31 24.07.2015

Re: Одличан интервју

Мени је прилично очигледно да ниси прочитао Антонићеву књигу "Моћ и сексуалност",


Nije bitno da li jeste ili nije, skoro je sigurno da će kroz desetak godina da priča isto to što Antonić sada priča. Barem kao je sudeći po tome kako eto sada uporno priča ono što je Antonić "pričao" pre 12 godina u svom čuvenom anti Vesna Pešić et all "naučnom" istraživanju o Misionarskoj Inteligenciji (koje je uradio o trošku države):

VREME | BR 631 | 5. FEBRUAR 2003.

Misionarska inteligencija u današnjoj Srbiji
slobodan antonić, filozofski fakultet, beograd

U ovom radu govorim o misionarskoj inteligenciji u postmiloševićevskoj Srbiji*. Pošto odredim sam pojam misionarske inteligencije i opišem ideologiju koju je domaća misionarska inteligencija stvorila, izneću i svoje mišljenje o toj pojavi

Najpre, šta je misionarska inteligencija? Sam pojam inteligencije podrazumeva različitost ove grupe i ostatka društva. Ta različitost, po pravilu, znači veću obrazovanost pripadnika te grupe (kulturne i naučne elite), veću zaokupljenost javnim dobrom, pa i bolje razumevanje javnog interesa od "običnog čoveka". Privrženost opštim ("višim" ) vrednostima takođe podrazumeva i želju da se što više ostalih ljudi iz zajednice u njih uputi, da se neko znanje ili verovanje učini opštim dobrom svih članova društva. Tako inteligencija, pogotovo u nerazvijenijim društvima, često razvija prosvetiteljske sklonosti, nastojanje da se običan svet upozna sa znanjima ili vrednostima koje deli i sama inteligencija.

+++++++++

A Antonić, pa naravnpo da je homofob, ali ne u nekom klasičnom smislu, kao poveći deo srba pederomrzaca - koji su mahom i više nego latentni pederi, ergo mržnje. Ne, Antonić mrzi pedere jer smatra da je to Zavera spram Pravih Vrednosti AmebskiH Srba.

Iz predgovora njegovog Antonić Kampfa protivu pedera:

"U drugoj glavi razmatram tezu o postojanju gej programa (gay agenda), kao inherentnog rasporeda postizanja radikalnih ciljeva postupnim navikavanjem društva na sve problematičnije norme."

Sapienti Sat
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:46 24.07.2015

Re: Одличан интервју

abronsius

Пошто сте се свеже регистровали, добродошли на блог.

Iz predgovora njegovog Antonić Kampfa protivu pedera:

"U drugoj glavi razmatram tezu o postojanju gej programa (gay agenda), kao inherentnog rasporeda postizanja radikalnih ciljeva postupnim navikavanjem društva na sve problematičnije norme."

Sapienti Sat


Је ли то све што сте пронашли проблематично у Антонићевом опусу?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:54 24.07.2015

Re: Одличан интервју

Је ли то све што сте пронашли проблематично у Антонићевом опусу?


Provalio sam. principessa_etrusca je Đorđe Vukadinović.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:06 24.07.2015

Re: Одличан интервју

Ово је књига о ЛГБТ покрету, о његовим тежњама да мења друштвене ставове и установе, о аргументацији коју износи, о друштвеним последицама које производи, те о критикама и отпору на који тај покрет наилази.

У првој глави описујем основне карактеристике ЛГБТ покрета, анализирам његове главне организације у САД (као средишту светског система), дајем преглед основних метода друштвеног и политичког деловања тамошњих ЛГБТ организација, те преносим неке критике на њихов рачун.

У другој глави разматрам тезу о постојању геј програма (gay agenda), као инхерентног распореда постизања радикалних циљева поступним навикавањем друштва на све проблематичније норме. Износим како је настала та теза, на чему се она заснива и колико је оправдана.

У трећој глави, кроз анализу једне домаће „геј френдли” књиге из области друштвених наука, разматрам аргументацију типичну за ЛГБТ покрет: схватање природе хомосексуалног понашања и хомосексуалног идентитета, захтев за редефиницијом брака као друштвене институције, као и начин позивања на различита истраживања.

У четвртој глави усредсређујем се на питање истраживања деце која одрастају у домаћинствима истополних парова. Дајем преглед дебате која се водила око тумачења налаза ових истраживања, а посебно око методологије која је у њима коришћена, и указујем на њену повезаност са „режимом истине” и „политиком истине” у савременим друштвеним наукама (посебно у психологији и социологији).

Тема пете главе је „школска квир инклузија”, односно захтев за уношење ЛГБТ садржаја у школско штиво и градиво. Објашњавам појам „квир инклузије”, описујем досадашња искуства на том пољу у САД и Британији, разматрам отпоре који су се јавили у овим друштвима, те износим разлоге „за” квир инклузију и „против” квир инклузије.

Шеста глава је посвећена питању нетрпељивости коју налазимо у ЛГБТ покрету, не само према критичарима, већ и према онима који о „геј питању” нешто другачије мисле. Наводим неке карактеристичне случајеве такве нетолеранције, а затим и два објашњења за такво понашање. Оба објашњења разматрам, те налазим у њима оно што је заједничко, али и погрешно.

Коначно, у закључку износим своју оцену ЛГБТ покрета, смештам га у светскоисторијски контекст, те указујем на неке његове додатне узроке, као и учинке у полупериферијском друштву какво је Србија.”


Kad bi u ovom citatu svuda gde piše LGBT pokreti napisali Jevreji, lako bi se složili da je pisac fašista.

Na primer:

Ово је књига о Jeврејима, о његовим тежњама да мењаju друштвене ставове и установе, о аргументацији коју износe, о друштвеним последицама које производe, те о критикама и отпору на који oни наилазe.

У првој глави описујем основне карактеристике Јеврејских организација, анализирам њихове главне организације у САД (као средишту светског система), дајем преглед основних метода друштвеног и политичког деловања тамошњих јеврејских организација, те преносим неке критике на њихов рачун.


E sad mene zanima da mi neko ko misli da je ovo super predgovor jedne odlične knjige, objasni da nisam u pravu.
milojep milojep 17:20 24.07.2015

Re: Одличан интервју

Kad bi u ovom citatu svuda gde piše LGBT pokreti napisali Jevreji, lako bi se složili da je pisac fašista.


Grešiš! Čini mi se da Jevreji nemaju pokrete (barem javno i formalno proklamovane) dok LGTB organizacija imaš svuda i one zaista imaju težnje da menjaju društvene stavove, imaju svoju argumentaciju, proizvode društvene posledice ... i imaju pravo da to rade!
I ne vidim zašto neko ne bi imao pravo da to analizira?! Isto tako i da postoje jevrejski pokreti nije mi jasno zašto neko ne bi smeo da ih analizira? A upravo to sa Jevrejima ti je potvrda jedne utopije koja pravi tabue tamo gde ne treba da postoje.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:29 24.07.2015

Re: Одличан интервју

Isto tako i da postoje jevrejski pokreti nije mi jasno zašto neko ne bi smeo da ih analizira? A upravo to sa Jevrejima ti je potvrda jedne utopije koja pravi tabue tamo gde ne treba da postoje.

Super. A kako nazivamo ljude koji analiziraju poguban uticaj Jevreja i njihovih organizacija na društvo?
milojep milojep 17:39 24.07.2015

Re: Одличан интервју

Nebojsa Krstic
Isto tako i da postoje jevrejski pokreti nije mi jasno zašto neko ne bi smeo da ih analizira? A upravo to sa Jevrejima ti je potvrda jedne utopije koja pravi tabue tamo gde ne treba da postoje.

Super. A kako nazivamo ljude koji analiziraju poguban uticaj Jevreja i njihovih organizacija na društvo?


Kao prvo treba uvek razdvojiti pokret od same pripadnosti nekoj naciji!
Ako se pripadnost naciji/rasi dovodi u vezu sa nekom pogubnošću onda je to nacizam/rasizam. A pokreti koji u velikom broju slučajeva i nemaju legitimetet koji bi se naslutio iz njihovog naziva itekako mogu biti pogubni!
I ne upadajmo tu u zamke!
emsiemsi emsiemsi 17:41 24.07.2015

Re: Одличан интервју

Nebojsa Krstic

...
Osim te knjige i predgovora, čitao sam i gomilu njegovih intervjua i izjava u kojima je izražavao svoju netrpeljivost prema gej osobama. A ja mislim da je mržnja prema pederima, isto što i mržnja prema Romima, Jevrejima, Hrvatima ili Srbima.

Глупости !
Таман посла да изражава нетрпељивост према геј особама.
Можда изражава нетрпељивост према геј профитерима (но, не верујем чак ни то), соју исто толико одвратном (мени) као и анти-ратним профитерима.
emsiemsi emsiemsi 17:46 24.07.2015

Re: Одличан интервју

Nebojsa Krstic
Isto tako i da postoje jevrejski pokreti nije mi jasno zašto neko ne bi smeo da ih analizira? A upravo to sa Jevrejima ti je potvrda jedne utopije koja pravi tabue tamo gde ne treba da postoje.

Super. A kako nazivamo ljude koji analiziraju poguban uticaj Jevreja i njihovih organizacija na društvo?

Морам да ти дам још једнога Квиска за додатну глупост !
Где то Антонић анализира погубан утицај Јевреја и њихових организација на друштво ?!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:53 24.07.2015

Re: Одличан интервју

Можда изражава нетрпељивост према геј профитерима (но, не верујем чак ни то), соју исто толико одвратном (мени) као и анти-ратним профитерима.

Fašisti su osobe koje su imale problem sa jevrejskim profiterima. Svi su Jevreji profiteri, za njih, kao što su i svi homoseksualci profiteri, takođe.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:54 24.07.2015

Re: Одличан интервју

Морам да ти дам још једнога Квиска за додатну глупост !


Ne moraš da naglašavaš, jasno je da su ti komentari glupost.
milojep milojep 18:03 24.07.2015

Re: Одличан интервју

Nebojsa Krstic
Можда изражава нетрпељивост према геј профитерима (но, не верујем чак ни то), соју исто толико одвратном (мени) као и анти-ратним профитерима.

Fašisti su osobe koje su imale problem sa jevrejskim profiterima. Svi su Jevreji profiteri, za njih, kao što su i svi homoseksualci profiteri, takođe.


Šta je zaključak? Ako si Jevrej ne možeš da budeš profiter? Ili ako si homoseksualac ne možeš biti fašista?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:19 24.07.2015

Re: Одличан интервју

Šta je zaključak? Ako si Jevrej ne možeš da budeš profiter? Ili ako si homoseksualac ne možeš biti fašista?


Nema potrebe da praviš ove logičke zavrzlame. Jasno je da Antonić prema svom gej osobama ima isti stav. I jasno je da je oko toga niko nema naročiti problem jer se kod nas podrazumeva da su svi homoseksualci krivci koji moraju da dokazuju svoju nevinost. U odnosu na njih, čitavo je društvo fašistoidno, a Antonić je samo pik tog brega.

A to bi trebalo da ga čini problematičnim za pristojna liberalna i slobodoumna glasila, no u praksi vidimo da su šovinisti, fašisti, trockisti, frankisti i ostali, prihvatljivi, svi od reda, samo ako su protiv Vučića.

EDIT: Antivučićizam je postao sklonište za svakojaki ološ.
abronsius abronsius 19:16 24.07.2015

Re: Одличан интервју

Nebojsa Krstic
Је ли то све што сте пронашли проблематично у Антонићевом опусу?


Provalio sam. principessa_etrusca je Đorđe Vukadinović.


Zar se veća polovina ljubavnog para Antonić Vukadinović odlučio na promenu pola? Ne verujem. Pre će stoga biti da je Sanda Rašković u pitanju.

emsiemsi emsiemsi 20:21 24.07.2015

Re: Одличан интервју

abronsius
Nebojsa Krstic
Је ли то све што сте пронашли проблематично у Антонићевом опусу?


Provalio sam. principessa_etrusca je Đorđe Vukadinović.


Zar se veća polovina ljubavnog para Antonić Vukadinović odlučio na promenu pola? Ne verujem. Pre će stoga biti da je Sanda Rašković u pitanju.


Ово је неки хумор или шта !?
freehand freehand 20:25 24.07.2015

Re: Одличан интервју

EDIT: Antivučićizam je postao sklonište za svakojaki ološ.

A vučićizam?
docsumann docsumann 20:27 24.07.2015

Re: Одличан интервју

freehand
EDIT: Antivučićizam je postao sklonište za svakojaki ološ.

A vučićizam?


za kojekakvi ološ.
abronsius abronsius 23:02 24.07.2015

Re: Одличан интервју

emsiemsi


A ovo je neki moron, ili šta?
emsiemsi emsiemsi 23:06 24.07.2015

Re: Одличан интервју

abronsius
emsiemsi


A ovo je neki moron, ili šta?

Мајмунчино, буди пристојан !
Дошао си међу људе и тако се понашај.
principessa_etrusca principessa_etrusca 00:54 25.07.2015

Re: Одличан интервју

E sad mene zanima da mi neko ko misli da je ovo super predgovor jedne odlične knjige, objasni da nisam u pravu.

Антонић се мултидисциплинарно бави друштвеним наукама.

Јевреји су као етничка, али и као расна група, легитимни предмет истраживања друштвених наука (као и других наука, па и медицинских, о чему ћеш можда понешто и знати).

Исто важи и за различите покрете, ЛГГБТ, женски, мировни, антинуклеарни, комунистички, покрет за легализацију канабиса итд, којима се баве различите друштвене науке.

Према томе, замењуј које год хоћеш речи, али тиме сигурно нећеш демонстрирати Антонићев фашизам, већ евентуално сопствено незнање.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 09:05 25.07.2015

Re: Одличан интервју

Јевреји су као етничка, али и као расна група, легитимни предмет истраживања друштвених наука (као и других наука, па и медицинских, о чему ћеш можда понешто и знати).


Đorđe, priznajem da ne znam.

Daj me, molim te, edukuj: kako se zove medicinska nauka koja proučava Jevreje?

Исто важи и за различите покрете, ЛГГБТ, женски, мировни, антинуклеарни, комунистички, покрет за легализацију канабиса итд, којима се баве различите друштвене науке.


Izvanredno. Sad bi me zanimalo da li Antonić, u okviru svog naučnog rada, proučava i "romske pokrete" i njihov destruktivni uticaj na društvo?

Према томе, замењуј које год хоћеш речи, али тиме сигурно нећеш демонстрирати Антонићев фашизам, већ евентуално сопствено незнање.


Moram da demonstriram da ne znam da li je ovo što Antonić piše o pederima fašizam, ali mi opasno smrdi.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:34 25.07.2015

Re: Одличан интервју

Nebojsa Krstic
Јевреји су као етничка, али и као расна група, легитимни предмет истраживања друштвених наука (као и других наука, па и медицинских, о чему ћеш можда понешто и знати).


Đorđe, priznajem da ne znam.

Daj me, molim te, edukuj: kako se zove medicinska nauka koja proučava Jevreje?

Крстићу, још ћу да помислим да је тачно оно што си рекао за твоје професоре на Медицинском факултету (или да је макар тачно у твом случају) јер изгледа стварно као да ниси одмакао од онога што си начуо у основној школи о Др Менгелеу.

Јасно је да постоје расне карактеристике и оне могу бити повезане са инциденцијом различитих болести, па се таквим стварима и те како бави медицинска епидемиологија. Врло незгодна болест српаста анемија се јавља код западноафриканаца, али не код других. Инциденција шећерне болести се разликује код различитих етничких/расних група, где су Африканци и они са Блиског Истока угроженији него нпр. Европљани (наравно, осим расних карактеристика, постоје и разлике у начину живота и исхрани, а у случају Јевреја је истицан и стрес као фактор коме су биле изложене узастопне генерације). Мој познаник француски лекар је својевремено био, да се изразим дипломатским речником, непожељна особа у Турској када је радио истраживање разлике у расподели крвних група између турског и курдског становништва које је показало да да су Курди дистинктна група, а не тек "планински Турци", што је имало политички значај и тежину. Расподела крвних група се иначе разликује нпр. у северној и јужној Европи, итд, итд.
Исто важи и за различите покрете, ЛГГБТ, женски, мировни, антинуклеарни, комунистички, покрет за легализацију канабиса итд, којима се баве различите друштвене науке.

Izvanredno. Sad bi me zanimalo da li Antonić, u okviru svog naučnog rada, proučava i "romske pokrete" i njihov destruktivni uticaj na društvo?

Видим да нажалост имаш подсмешљив поглед на научни рад, а у науци нема, и не треба да има табуа. А ти, као што ти рекох, можеш да замењујеш речи у текстовима и правиш конструкције какве год желиш, али то ја нећу да будем увучена у тај ниво дискусије.

Твоја денунцијација Антонића у интервју те просто није приказала у добром светлу, а ти нажалост имаш потребу да срљаш и даље.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:17 25.07.2015

Re: Одличан интервју

Видим да нажалост имаш подсмешљив поглед на научни рад, а у науци нема, и не треба да има табуа.


Kad si već pomenuo Dr Mengelea, on je baš lep primer za naučni pristup u kome nema tabua, moralnih, socijalnih, niti bilo kakvih drugih ograničenja.

Јасно је да постоје расне карактеристике и оне могу бити повезане са инциденцијом различитих болести, па се таквим стварима и те како бави медицинска епидемиологија.


Ma ne samo to. Rasne teorije u kojima je lepo plivao npr Alfred Rozenberg, ukazivale su da različite rase imaju i različiti duhovni, ne samo biološki, supstrat. Takođe, određene rase, zahvaljujući svojim rasnim odlikama jesu vrednije i superiornije u odnosu na neke druge.

U našem slučaju, neki rasisti, odnosno "rasni teoretičari", gejeve posmatraju kao rasu tj. subrasu, a neki opet, da se Vlasi ne bi dosetili, svoju pažnju fokusiraju, ne na rasne odlike LGBT osoba, već na LGBT "pokrete i organizacije" i njihovo destruktivno dejstvo na "normalno" društvo, praveći pseudosociološki igrokaz za naivne i one koji se prave naivnim.
freehand freehand 11:33 25.07.2015

Re: Одличан интервју

Ma ne samo to. Rasne teorije u kojima je lepo plivao npr Alfred Rozenberg, ukazivale su da različite rase imaju i različiti duhovni, ne samo biološki, supstrat. Takođe, određene rase, zahvaljujući svojim rasnim odlikama jesu vrednije i superiornije u odnosu na neke druge.

I Vinston Čerčil. mada je u kasnijoj fazi izbegavao da se oko toga izjašnjava, kao i Aleksandar Vučić, na primer.

Takođe, neki rasisti, odnosno "rasni teoretičari", gejeve posmatraju kao rasu tj. subrasu, a neki opet, da se Vlasi ne bi dosetili, svoju pažnju fokusiraju, ne na rasne odlike LGBT osoba, već na LGBT "pokrete i organizacije" i njihovo destruktivno dejstvo na "normalno" društvo, praveći pseudosociološki igrokaz za naivne i one koji se prave naivnim.

Za sebe mogu da tvrdim da nisam rasista niti da ljude delim po bilo kom osnovu, ali sam takođe siguran da su ljudska prava i organizacije za njihovu zaštitu u ozbiljnom broju organizovane, podržavane i finansirane od strane američke administracija i njenih agencija, a ono što je za njihovo osnivanje i funkcionisanje bilo i danas je najmanje bitno jesu proklamovani ciljevi i vrednosti.
Ta mimikrija se pokazala kao izvanredna da se obezbedi "nedodirljivost" tih agentura koje su tabu današnjice, pri čemu najčešće ni najveći broj njihovih članova i promotera nije svestan šta su zadaci i ciljevi organizacije.
I po pravilu se svaki upit o njihovim delatnosima na prvu svede na ad hitlerum argumentaciju zaštitnika neupitnosti novog čudoređa.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana