Istorija

Elita o Đinđiću

Nebojsa Krstic RSS / 12.03.2017. u 08:59

"Opet, zamislite da to nije atentat, nego zakon verovatnoće. Šta ako svako ko ima kola, i šta ako svaka kola na drumu koja mogu da se trkaju sa Đinđićevim audijem, u stvari, pripadaju Surčinskom klanu. Onda je čudo da do sada s premijerom nisu imala blizak susret, naročito jer ih on nešto mnogo ne izbegava. Sve skupa, mlađani Đinđić nije gadljiv čovek. Eto, na primer, nije povredio Ahilovu petu igrajući fudbal s lekarima, profesorima ili sudijama, nego sa opasnim momcima iz specijalnih antiterorističkih jedinica. Valjda su mu oni i pozajmili onu crnu čarapu za na glavu, kako se ono zove - fantomka, koju je stavio na svoj gips. Juče je premijer bio u Banjaluci, nije igrao šah s Mladićem, sekao je tamo neku vrpcu , a sećam se, kao juče da je bilo, kako je Đinđić, za vreme sankcija Srbije Republici Srpskoj stajao na mostu preko Drine i govorio: "Drina je kičma srpskog naroda." Naravno, pitanje je da li bi taj čovek, na primer, prošao lustraciju." Svetlana Lukić, Peščanik, 21.2.2003.

 

"Taj Đinđić je ne pre tako mnogo godina, dopuštao sebi da zastupa neke sasvim drugačije koncepte, da ne spominjem famoznog vola na Palama, on je, znači, čovek pragmatičan preko mere podnošljivosti." Teofil Pančić, Peščanik, 27.3.2002.

 

"Đinđić je okupirao svu izvršnu vlast u Srbiji, vi ga s pravom ne volite, on laže, petlja s kriminalcima, hajdemo na izbore da stvari dovedemo u sklad sa vašom voljom. Dobro, možda ne s ovakvim rečnikom, ali da to se izgovori i da se pokaže, bio bi to predsednik koga valja poštovati." Svetlana Lukić, 21.11. 2001.

 

"U stvari, treba da vam čestitam Novu godinu ali ne smem, pošto se sećam kako nam je čestitao novu godinu i predsednik i premijer, preseli su, prilično. Đinđić se nije potrudio ni dva minuta da razmisli  o tome šta će reći, nego onako, kao da smo maloumni, stalno ponavlja - naša tranzicija najbrža, najlepša, najbolja, i to kaže MMF, i to kaže Svetska banka, i to kaže Evropska banka za obnovu i razvoj, sve držim pod kontrolom, samo nemoj da mi smetate." Svetlana Lukić, 2.1. 2002.

 

"Đorđe Vukadinović smatra da uopšte nismo imali šanse ni prilike zato što nam je predsednik vlade Zoran Đinđić. Čuli ste, uostalom, u ovoj emisiji, on smatra njega veoma opasnim čovekom. On je svoj prilog u časopisu Prizma nazvao "Godina palih maski", čitaj pala je maska Zoranu Đinđiću, pokazao se šta jeste, a on je u stvari jedan autoritarac." Svetlana Lukić, Peščanik, 10.1.2003.

 

"Ja bih strašno voleo kada bi se pojavio jedan čovek koji ima neki format, koji bi mogao da se suprotstavi Đinđiću. Njegovo ime i prezime sigurno ne znamo u ovom trenutku, nije to neko ko bi iz ovih redova mogao da vaskrsne kao častan, pametan čovek, koji može da lupi rukom o sto i kaže: "Dosta čoveče ovakvog života, daj da probamo da malo mislimo o ljudima!". Tako da nam ostaje da živimo sa, ako vi kažete da je to Vlada Zorana Đinđića ili kako li bi već to mogli da krstimo, neka oligarhija tih nekih tehnokrata, finansijskih mahera...navno, svi govore isto, to je već smešno kako epigoni imitiraju svoje uzore, svi govore kao Zoran Đinđić. Čak i po načinu oblačenja, čak i po načinu kako se šišaju, oni su fizički prepoznatljivi. Kako su debeovci nekada nosili crne mantile, tako i ovi nose neke Pjer Karden kombinacije, koje su užasno prepoznatljive. Nema među njima individualnosti uopšte. Po modelima sutomobila i po tome sa koliko pratnje ulaze da se kupaju u bazenu, možete utvrditi koja je to vrsta ljudi. " Goran Marković, 14.2.2003.



Komentari (115)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sugarbaby sugarbaby 09:17 12.03.2017

I treba


da se sete, podsete........



aj ostali, sve gromada do gromade, al meni do Gorana koji je promenio koliko ono beše mišljenja?
I u koliko spotova je igrao za ovog/onog?
Kazezoze Kazezoze 10:05 12.03.2017

Re: I treba

Đinđić se nije potrudio ni dva minuta da razmisli o tome šta će reći, nego onako, kao da smo maloumni, stalno ponavlja - naša tranzicija najbrža, najlepša, najbolja, i to kaže MMF, i to kaže Svetska banka, i to kaže Evropska banka za obnovu i razvoj, sve držim pod kontrolom, samo nemoj da mi smetate.


I ove reči je Vučić uzeo od njega... ili je to postala poštapalica svih političara na vlasti.
sugarbaby sugarbaby 10:07 12.03.2017

Re: I treba

I ove reči je Vučić uzeo od njega...


pravi trenutak da sad krenemo na Vučića............
tasadebeli tasadebeli 10:09 12.03.2017

Re: I treba

sugarbaby

al meni do Gorana




"Ми смо идеална земља за снимање филмова! Па где још то имате земљу у којој се председник партије пензионера презива Кркобабић?"

(Г. Марковић)




sugarbaby sugarbaby 10:23 12.03.2017

Re: I treba

"Ми смо идеална земља за снимање филмова! Па где још то имате земљу у којој се председник партије пензионера презива Кркобабић?"





Nego ne znam dal mi smešno :)))
Jer, eno sina debila a koalicionog partnera i danas, Goran je - mislim - govorio tada o ocu.
Naravno da moja reakcija ide i zbog spota koji podržava saletaprangiju, pao mi mrak na oči kad sam videla Šotru i loknavu mu profesorku novinarstva, gde party bez njih, pa mirodžiju opšteg smera Ratka Božovića, o braći Trifunović da ne govorim ( jel slabo plaća taj čipsss?!), i drugih, svih drugih a svi glasom ex zg, a naravno da je prilog diskusiji dao i vazda buntovni Goran M.



BgdElita.
tasadebeli tasadebeli 10:43 12.03.2017

Re: I treba

sugarbaby
"Ми смо идеална земља за снимање филмова! Па где још то имате земљу у којој се председник партије пензионера презива Кркобабић?"





Nego ne znam dal mi smešno :)))
Jer, eno sina debila a koalicionog partnera i danas, Goran je - mislim - govorio tada o ocu.
Naravno da moja reakcija ide i zbog spota koji podržava saletaprangiju, pao mi mrak na oči kad sam videla Šotru i loknavu mu profesorku novinarstva, gde party bez njih, pa mirodžiju opšteg smera Ratka Božovića, o braći Trifunović da ne govorim ( jel slabo plaća taj čipsss?!), i drugih, svih drugih a svi glasom ex zg, a naravno da je prilog diskusiji dao i vazda buntovni Goran M.



BgdElita.




Па ти знаш исто као и ја колико је у Србији тешко снимити филм (шта год, не мора то да буде филм), ако немаш "леђа".


Шта мислиш, зашто је Серхио Драгојевић, екс басиста ТВ морона, екс психолог, екс пјесник, коначно редитељ, био донедавно члан (чак и посланик) СПС?


Зато што воли да слуша Ганз енд Роузис?


Али мени је, Бејби, та врста манипулације манипулаторима, па макар се мало и умазао говнима при томе, сасвим разумљива.


Људи смо, бре, грешни... Нисмо богови.


И још волимо да снимамо филмове за чије снимање треба пара. У малој бари пуној крокодила који ти је пут за то, а да ти живот прође да не радиш оно за шта си створен због моралних принципа?


Јбг, Бејби, замисли мене како дајем отказ у школи зато што је Вучић на власти.


А у суштини, хебе ми се и за Вучића и за остале крокодиле... Стало ми је до те деце са којом живим сваки дан.







sugarbaby sugarbaby 10:50 12.03.2017

Re: I treba

Шта мислиш, зашто је Серхио Драгојевић, екс басиста ТВ морона, екс психолог, екс пјесник, коначно редитељ, био донедавно члан (чак и посланик) СПС?


Зато што воли да слуша Ганз енд Роузис?


kad me pitaju šta je mustra bečka ja se odmah nekako spontano setim serhia.

Јбг, Бејби, замисли мене како дајем отказ у школи зато што је Вучић на власти.


nikad!
lepo je rekla/napisala da je najveći vic ovih izbora "sjaši kurta da uzjaši murta", pa golim okom vidljivo, srpski dajdžestirani politički amarkord.
tasadebeli tasadebeli 11:11 12.03.2017

Re: I treba

sugarbaby


kad me pitaju šta je mustra bečka ja se odmah nekako spontano setim serhia.







Мустра бечка на аутопуту за Стамбол.



srpski dajdžestirani politički amarkord.



"Ла про - спе - ти - ва!"




sugarbaby sugarbaby 11:12 12.03.2017

Re: I treba

ovih izbora


da ja ipak dodam stoti put - jer će se već naći neko ko će me ispravno razumeti..



da ću glasati Za Vuka Jeremića jer je od ponude najbolji: još mlad, izuzetno sposoban, vanserijski inteligentan, etc



sugarbaby sugarbaby 11:17 12.03.2017

Re: I treba

"Ла про - спе - ти - ва!"





Koji je to film!



ono se sećaš kad se onaj popne na drvo i (za)urla
tasadebeli tasadebeli 11:19 12.03.2017

Re: I treba

sugarbaby
ovih izbora


još mlad, izuzetno sposoban, vanserijski inteligentan, etc





Кад смо већ код Фелинија...









EDIT:
ono se sećaš kad se onaj popne na drvo i (za)urla




Наравно! Незаборавно!


Воља уна донааааа!!!


sugarbaby sugarbaby 11:22 12.03.2017

Re: I treba

Кад смо већ код Фелинија...


idi/bežo Taso
nego sad moram vanka i baš se nešto mislim da li sam rekla sve šta sam htela?! in other words, da li ću kasnije biti u mogućnosti.




mariopan mariopan 23:58 13.03.2017

Re: I treba

Тасо
tyson tyson 09:58 12.03.2017

Amin

Pametno je Teofil primetio


docsumann docsumann 10:17 12.03.2017

Re: Amin

Pametno je Teofil primetio




sem što je granica podnošljivosti rastegljiv pojam, ki kanap za bandži džampin'
zemljanin zemljanin 10:01 12.03.2017

elita?

a zašto rabite tu reč "elita" I gde treba I gde ne treba ... o Đinđiću malo toga dobrog ali svejedno ... savremenici, mediji, bio šta drugo ali elita ... toliko izvikan I nedefinsani pojam da više ide na to "kad ne znaš šta drugo - piši elita"
mlekac mlekac 10:10 12.03.2017

Mislila sam

Sad će nešto novo - kad ono - Ceca Lukić.
Pa molim te, nađi mi i JEDNOG ko je bio na vlasti od '85. a da ga Ceca nije popljuvala? To je njen manir. Svakome nađe manu. Ne upuštam se u to da li je to dobro ili nije. Na kraju krajeva, naspram onih koj svakog vladara hvale imamo i jednu Cecu koja je uvek antiprotivna...
escherichije_colic escherichije_colic 08:38 13.03.2017

Re: Mislila sam

mlekac
Sad će nešto novo - kad ono - Ceca Lukić.
Pa molim te, nađi mi i JEDNOG ko je bio na vlasti od '85. a da ga Ceca nije popljuvala? To je njen manir. Svakome nađe manu. Ne upuštam se u to da li je to dobro ili nije. Na kraju krajeva, naspram onih koj svakog vladara hvale imamo i jednu Cecu koja je uvek antiprotivna...


Imamo i Mišu Brkića u tom maniru, baš su lep par
antioksidant antioksidant 10:12 12.03.2017

.

ne, ne prepoznaje se ta sličnost sa vučićem, čovekom koji ima oko 50% podrške (iznad ili ispod zavisi od toga koliko će da izmanipuliše), koji ima punu kontrolu policije i pravosuđa, koga sps služi kao slobodana miloševića nekada, koga zapad podržava i pušta da radi na unutrašnjem planu šta hoće dok god im lepo služi na spoljašnjem (a kosovo se tretira kao spoljašnje ili unutrašnje zaključi sam), koji je nasilan u komunikaciji do granice fizičkog...
ne samo tih par sitnica, inače potpuno isti čovek kao đinđić koga u peščaniku isto tako nisu prepoznali u svoj njegovoj savršenosti...

znam da mentalne sluge zbunjuje da ne postoji potpuna podrška ili potpuno osporavanje, odnosi među ljudima mogu biti i iznijansirani, ne samo - onaj ko je iznad je potpuno u pravu

edit: a ovo oko neprepoznavanja - tako ni tadića nisu prepoznali na peščaniku
NNN NNN 21:08 12.03.2017

Re: .

e jebi ga, kvariš krletu igru
escherichije_colic escherichije_colic 09:54 13.03.2017

Re: .

antioksidant
ne, ne prepoznaje se ta sličnost sa vučićem


Da, ladno je zbog toga napisao tekst.

A ja naivan razmišljam kako uradak ima neke veze sa godišnjicom ubistva Đinđića. Transfer blamčine. Zoranizacija u najnižem zamislivom obliku.
Kraja Kraja 01:29 13.03.2017

Re: Гардиан о Ђинђићу

ali poluge moći je držao čovek Stejt Dipartmenta Zoran Đinđić – i on sigurno svoje vašingtonske sponzore nije izneverio!


...rekao bih, slika i prilika britanskog lupetanja...
...i ovaj je dobio dobar cek za ovo djubre od clanka...
tasadebeli tasadebeli 10:18 12.03.2017

Вени, види... Дозволи, вици!

Нисам баш нешто тада пратио шта се све говори и пише о Ђинђићу по медијима.

Па сам то касније сазнавао из друге руке како је Ђинђића, заправо, убила она примитивна, дебеовско-криминална Србија припремајући атентат по својим таблоидима.


И веровао сам да је тако... У првом тренутку...


У сваком случају, хвала Крлету на овој компилацији извадака из текстова и разговора о Ђинђићу наше "елите" из времена пред сам атентат.



Мада, да будем искрен, знао сам ја то о нашој "елити" и пре ове Крлетове компилације.








(Верујем да ће Фри окачити читав интервју, не бих да му одузимам ту могућност...)
nsarski nsarski 10:04 13.03.2017

Re: Вени, види... Дозволи, вици!

Па сам то касније сазнавао из друге руке како је Ђинђића, заправо, убила она примитивна, дебеовско-криминална Србија припремајући атентат по својим таблоидима.


Opet, ima Zoran dostojne naslednike koji su sada stasali. (Istina, g-dja Pešić Vesna ih ne voli - ima na internetu da se nadje njena polemika sa pokretom SPN, Samo Jako!, i odgovor, ali mi se ne da da trazim trenutno).

Vodja pokreta Sarmu Probo Nisi, Ljubisa Preletacevic, u narucju Z. Djindjica.


freehand freehand 10:32 12.03.2017

Kontekst

Mnogo smo se puta složili oko besramnog licemerja onoga što kolokvijalno zovemo Drugom Srbijom a što sebe samovlasno smatra nekavkom solju i savešću društva, što je na ovaj i gori način govorilo o Đinđiću dok je bio živ a onda ga tog 12. marta popodne mrtvog zgrabilo, proglasilo svojim, i beatifikovalo umećući mu stavove koje nikad za života nije zastupao.
Ali kontekst menja sve.
Kad ovako citiraš te peščaničke bisere iz 2002. i 2003. u momentu kad je to što je nekad bilo Druga Srbija, pa se jednim delom proslavilo političkim ludizmom oličenim u pokretu Belih listića a drugim delom nabilo u guzicu novom idolu - dakle kad to samo citiraš bez komentara onda valja razmisliti: "Šta je pisac hteo da kaže?"
Ok, da bismo došli do toga šta je pisac hteo da kaže valja pogledati šta pisac inače piše i govori u ovom vaktu o političkoj zbilji i o eliti koju je apostrofirao.
Ništa dobro. Ništa dobro pisac o toj eliti ne govori, i ne samo o toj eliti, nego o mnogo širem sloju ljudi koji o politici misle, pišu i govore.
Pa šta je zajedničko svim tim ljudima, šta je to zbog čega pisac o njima piše i govori loše, šta im je zajedničćki imenitelj?
Dve stvari: jedna je protivljenje Aleksandru Vučiću i njegovoj apsolutističkoj vlasti maskiranoj u postojanje kulisa od nekakvih institucija, a čiji je pisac postao - malo je reći - poštovalac i gorljivi podržavalac.
A druga stvar koja ih povezuje i kandiduje za junake ovog "Gde su vrapci, moja elito?" bloga jeste kandidat koga podržavaju na predstojećim predsedničkim izborima: Saša Janković.
Tu sad više ne bih imao mnogo šta da dodam jer su razlike između ta dva kandidata svakako razmeđa između svetova. Te ne bih mnogo oko tih razlika jer sam ot ome već mnogo puta rekao šta mislim, sem što bih dodao da bih uvek i bez trunek premišljanja pre seo sa Svetlanom Lukič, Teofilom Pančićem i Goranom Markovićem nego sa Nebojšom iz Beograda, Goranom Vesićem, Draganom J. Vučićevićem, Nenadom Prokičćem ili neki drugim besprizornikom i/ili konvertitom iz Vučićevog intelektualnog zdruga.
Ali bih svakako za ovu priliku parafrazirao Abdulaha Sidrana i onu njegovu čuvenu o Jugoslaviji.
Dakle, Krstiću
Da je Janković sto puta gori nego što jeste i dalje bi bio hiljadu bolji od Vučića takvog kakav je!
mlekac mlekac 10:39 12.03.2017

Re: Kontekst

freehand
Ali bih parafrazirao Abdulaha Sidrana i onu njegovu čuvenu o Jugoslaviji. Dakle, Krstiću
Da je Janković sto puta gori nego što jeste i dalje bi bio hiljadu bolji od Vučića takvog kakav je!

Ave!
looping looping 11:18 12.03.2017

Re: Kontekst

, Ali bih parafrazirao Abdulaha Sidrana i onu njegovu čuvenu o Jugoslaviji. Dakle, Krstiću
Da je Janković sto puta gori nego što jeste i dalje bi bio hiljadu bolji od Vučića takvog kakav je!

Ma zaboravite Jankovića. Taj nikada ne osvoji nikakvu vlast.

Ako bi i opala popularnost Vučića (usled pljuvanja "elite" jelte), najviše šansi imali bi Šešelj, Dačić pa onda Beli.
zemljanin zemljanin 11:35 12.03.2017

Re: Kontekst

looping
, Ali bih parafrazirao Abdulaha Sidrana i onu njegovu čuvenu o Jugoslaviji. Dakle, Krstiću
Da je Janković sto puta gori nego što jeste i dalje bi bio hiljadu bolji od Vučića takvog kakav je!

Ma zaboravite Jankovića. Taj nikada ne osvoji nikakvu vlast.

Ako bi i opala popularnost Vučića (usled pljuvanja "elite" jelte), najviše šansi imali bi Šešelj, Dačić pa onda Beli.

više manje - istina ... sve čemu mogu da se nadaju kandidati I da to proglase kao kolektivnu pobedu je drugi krug ... "šta bi bilo kad bi bilo" je uvek lepa tema za ubijanje dosade I uz pivo ali jednog radikala ili sns-ovca zameniće drugi ... trebali ste da podržite Tomu, to je možda bio jedini
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 13:51 12.03.2017

Re: Kontekst

Da je Janković sto puta gori nego što jeste i dalje bi bio hiljadu bolji od Vučića takvog kakav je!


Hajde da probam da mu ponovim još jednom - siguran sam da ni sada neće shvatiti!
omega68 omega68 14:01 12.03.2017

Re: Kontekst

Janković


freehand freehand 14:50 12.03.2017

Re: Kontekst

omega68
Janković



A što ti ovaj ležeći smajli šutira u glavu ovog drugog nesrećka?
sugarbaby sugarbaby 16:09 12.03.2017

Re: Kontekst

Hajde da probam da mu ponovim još jednom - siguran sam da ni sada neće shvatiti!


A ko si ti da podvlačiš, ponavljaš još jednom, eno ti Čede kojeg se gadiš a nekada si trčkao za njim, sad ga saleprangija arogantno oduvao kako to samo prangija nadmeno i bez takta i bez pameti zna - uostalom, blokirao pola sveta na tviteru/born to be a President - tako da nemoj sad da se povodiš za novim liderom ( čitaj: trutom ) nego deli lekcije malo uljudnije i tiše.
docsumann docsumann 17:02 12.03.2017

Re: Kontekst

freehand
omega68
Janković



A što ti ovaj ležeći smajli šutira u glavu ovog drugog nesrećka?



zato što ga je ovaj (nesrećnik) zamolio da ga počeše po glavi, jer on sam nema ruke...
freehand freehand 17:37 12.03.2017

Re: Kontekst

docsumann
freehand
omega68
Janković



A što ti ovaj ležeći smajli šutira u glavu ovog drugog nesrećka?



zato što ga je ovaj (nesrećnik) zamolio da ga počeše po glavi, jer on sam nema ruke...

A teme mu ćelavo erogena zona... Vraže jedan!
nmilovanovic nmilovanovic 22:49 12.03.2017

Re: Kontekst

Mnogo smo se puta složili oko besramnog licemerja onoga što kolokvijalno zovemo Drugom Srbijom a što sebe samovlasno smatra nekavkom solju i savešću društva, što je na ovaj i gori način govorilo o Đinđiću dok je bio živ a onda ga tog 12. marta popodne mrtvog zgrabilo, proglasilo svojim, i beatifikovalo umećući mu stavove koje nikad za života nije zastupao.


Ne znam za tu (Drugu) Srbiju, ali znam za stranku koju je Đinđić vodio. A koja je bila itekako protiv Đinđića i njegovog vođenja stranke i politike. Pa su pokušavali da ga ruše nekoliko puta. Da bi na kraju sa njim postigli dogovor da ostane na ćelu stranke do posle izbora iz 2000. da se ne bi slabio i inače slab rejting DSa. A Đinđić je dao čvrsto obećanje da će posle izbora dati ostavku.

Šta je bilo na izborima, znamo, kao što znamo da nije bilo šanse da Đinđić nakon toga daje ostavku.

Ovo dobro znaju i članovi bivši ili sadašnji DSa koji već dugo uporno čereče tu (Drugu) Srbiju, Peščanik, Bele Listiće i sve one koji im se ne sviđaju jer ne glasaju (više) za njih.

E sad, da li su pomenuti ikada pomenuli "besramno licemerje" same DS i njenog vrha koji su se presaldumili pa krenuli da se zaklinju u Đinđića i njegovo voćstvo i "ideale".

Sve to na stranu, blog je obična paškvila. I mada je čak i po merilima paškvila slab i nikakav, ipak ima i svoju dobru stranu. Pokazuje koliki je u stvari strah ovih na vlasti i njihovih slugu da će tu vlast izgubiti pa se koristi i ovakva municija, malo baruta pa još mokrog, a kubura zarđala.
freehand freehand 00:42 13.03.2017

Re: Kontekst


Ovo dobro znaju i članovi bivši ili sadašnji DSa koji već dugo uporno čereče tu (Drugu) Srbiju, Peščanik, Bele Listiće i sve one koji im se ne sviđaju jer ne glasaju (više) za njih.

E sad, da li su pomenuti ikada pomenuli "besramno licemerje" same DS i njenog vrha koji su se presaldumili pa krenuli da se zaklinju u Đinđića i njegovo voćstvo i "ideale".

Voćstvo i povrćstvo na stranu, ali ja za ovo prvi put čujem. Obećao Slobodanu Vuksanoviću ili nekom drugom?
mislim, čisto sumnjam da se evo 17 godina čekalo da bi se tainformacija pojavila baš ovde i baš sada, posle tolikih cepanja i rastakanja te stranke, tolikih prepucavanja i blamiranja međusobnog, a da to ni Dragoljub Mićunović u inače odličnom intervjuu ne pomene.
Pa bi - nemoj da se ljutiš - lepo bilo da uz to što svi znaju ponudiš i neku referencu za ovo o čemu govoriš.
milojep milojep 20:26 13.03.2017

Re: Kontekst

Da je Janković sto puta gori nego što jeste i dalje bi bio hiljadu bolji od Vučića takvog kakav je!


Samo na žalost nas sviju ovo ne pokazuje koliko je Janković dobar već koliko je Vučić loš!
escherichije_colic escherichije_colic 20:39 13.03.2017

Re: Kontekst

Da je Janković stoput bolji nego što jeste, ja ga ne bih glasao samo zbog onog snishodljivog spota sa braćom Trifunović i ostalima.

Ovi izbori su samo zamajavanje sirotinje u režiji naših okupatora. Pobeda njihovog guvernera ne dovodi se u pitanje tako da opustite se i uživajte u predstavi.
freehand freehand 21:50 13.03.2017

Re: Kontekst

milojep
Da je Janković sto puta gori nego što jeste i dalje bi bio hiljadu bolji od Vučića takvog kakav je!


Samo na žalost nas sviju ovo ne pokazuje koliko je Janković dobar već koliko je Vučić loš!

Odraslim se ljudima u nekom momentu to ispostavi kao najčešći životni izbor. Pa onda na izbor "manjeg zla" uglavnomn vrište oni sa problemom.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:55 13.03.2017

Re: Kontekst

Da je Janković sto puta gori nego što jeste i dalje bi bio hiljadu bolji od Vučića takvog kakav je!


A za koje prezime, umesto Janković, (Jeremić, Preletačević, Radulović....) ovo ne bi važilo?
nmilovanovic nmilovanovic 14:02 14.03.2017

Re: Kontekst

Obećao Slobodanu Vuksanoviću ili nekom drugom?


Ne, Vuksanović je samo iskoristio dogovor i nezadovoljstvo velikog broja članova stranke. U kampanji je išao po odborima i pričao kako je on predstavnik onih koji bi da (konačno) sklone Đinđića, tj. onih koji su se sa Đinđićem dogovorili a koji nisu mogli da taj dogovor članovima pa time i svoj javnosti, obelodane.

A kome je obećao, pa priseti se ko je podržavao Fuksu, a ko Zorana i kome je uopšte i mogao da obeća. Čitaj: oni koje do tada nije uspeo da izbaci ili sjuri sa vrha stranke, čak ni posle Gavrilovićevog pokušaja "puča".

mislim, čisto sumnjam da se evo 17 godina čekalo da bi se tainformacija pojavila baš ovde i baš sada,


Iskreno, mene čudi da se i sada pojavila (čitaj: preživela). Domaćin ju je nebrojeno puta brisao u proteklih desetak godina uključiv i godine dok je DS još bila na vlasti.

ja za ovo prvi put čujem.


Znači nisi bitan šraf bio u DSu. Pitaj domaćina, on dobro zna. Možda ne direktnim učešćem, ali su neki njemu (tada) veoma bliski bili učesnici.

A čak ni novine nisi čitao tada, pa si ostao neobavešten?

http://arhiva.glas-javnosti.rs/arhiva/2000/02/23/srpski/P00022201.shtm

"Đinđić, pak, iako je jesenas planirao da će se povući s mesta prvog čoveka stranke "ako Milošević ne padne do početka 2000", kaže da ideja o njegovom povlačenju nije naišla na dobar prijem ni u stranci niti u javnosti, te da se kandidovao iz "osećaja obaveze i odgovornosti prema DS".

U prevodu - postigli su dogovor.

freehand freehand 14:14 14.03.2017

Re: Kontekst

nmilovanovic
Obećao Slobodanu Vuksanoviću ili nekom drugom?


Ne, Vuksanović je samo iskoristio dogovor i nezadovoljstvo velikog broja članova stranke. U kampanji je išao po odborima i pričao kako je on predstavnik onih koji bi da (konačno) sklone Đinđića, tj. onih koji su se sa Đinđićem dogovorili a koji nisu mogli da taj dogovor članovima pa time i svoj javnosti, obelodane.

A kome je obećao, pa priseti se ko je podržavao Fuksu, a ko Zorana i kome je uopšte i mogao da obeća. Čitaj: oni koje do tada nije uspeo da izbaci ili sjuri sa vrha stranke, čak ni posle Gavrilovićevog pokušaja "puča".

mislim, čisto sumnjam da se evo 17 godina čekalo da bi se tainformacija pojavila baš ovde i baš sada,


Iskreno, mene čudi da se i sada pojavila (čitaj: preživela). Domaćin ju je nebrojeno puta brisao u proteklih desetak godina uključiv i godine dok je DS još bila na vlasti.

ja za ovo prvi put čujem.


Znači nisi bitan šraf bio u DSu. Pitaj domaćina, on dobro zna. Možda ne direktnim učešćem, ali su neki njemu (tada) veoma bliski bili učesnici.

A čak ni novine nisi čitao tada, pa si ostao neobavešten?

http://arhiva.glas-javnosti.rs/arhiva/2000/02/23/srpski/P00022201.shtm

"Đinđić, pak, iako je jesenas planirao da će se povući s mesta prvog čoveka stranke "ako Milošević ne padne do početka 2000", kaže da ideja o njegovom povlačenju nije naišla na dobar prijem ni u stranci niti u javnosti, te da se kandidovao iz "osećaja obaveze i odgovornosti prema DS".

U prevodu - postigli su dogovor.


Ja u DS niusam ni član, kamoli šraf. A meni ova tvoja teorija, da prostiš, izgleda kao bulšit. pa nije to recept za KokaKolu ili Sveti Gral, niti verujem da postoji mogućnost da je "domaćin nebrojeno puta brisao" za ovih deset godina. Ko je to pisao ako je on brisao?
nmilovanovic nmilovanovic 14:32 14.03.2017

Re: Kontekst

Ja u DS niusam ni član, kamoli šraf.


I onda ti čudno što ne znaš šta se po DSu dešavalo?

I ne nije moja teorija. A ako su učesnici dogovora "teoretisali", onda je "teorija". A kako nisu, niti su tog davnog februara 2000. godine i imali razloga da "teoretišu", onda nije.

A domaćin je poznat po tome što briše u vidu zanata i to ne samo nezgodne anegdote iz života DS, pre, tokom i nakon vlasti. Ovaj konkretni "biserčić" brisao je u više navrata.

nmilovanovic nmilovanovic 14:37 14.03.2017

Re: Kontekst

I ne znaam šta te tangira konkretna zgodica. Koja je ovog puta tu samo da pokaže kako su licemerni svi oni koji su Đinđića kao svog predsednika itekako kritikovali i hteli da mu vide leđa, kada optužuju "civile" da su eto promenili mišljenje.

Problem očigledno nije u tome što su kritikovali Đinđića, problem je što su kritkovali Tadića i njegove saradnike. Problem je što se nisu ponizno podastrli ispod nogu vlasti.

Problem je što su uopšte nekog kritikovali, šta ima da se kritikuje vlast!

A problem je i što eto nisu hteli da glasaju da bi korumpirana vlast ostala na vlasti, pa se još usuđivali i druge na to da nagovaraju.

No izlišno je bilo šta govoriti kada se recimo Vesna Pešić napada za svaku reč i priseća se šta je sve rekla od detinjstva do sada, dok se Vučić posmatra kroz nagaravljeno staklo na kojem je nacrtana njegova freska, a pamti se šta je govorio i radio najduže do 15 sekundi.
looping looping 11:11 12.03.2017

1

Nadam se da neće više biti atentata.
Ono kao, pametnoj manjini se ne sviđa koga je odabrala glupa većina.
freehand freehand 11:12 12.03.2017

Re: 1

looping
Nadam se da neće više biti atentata.
Ono kao, pametnoj manjini se ne sviđa koga je odabrala glupa većina.

I ja se nadam da se jajinci nikad više neće ponoviti!
looping looping 11:27 12.03.2017

Re: 1

freehand
looping
Nadam se da neće više biti atentata.
Ono kao, pametnoj manjini se ne sviđa koga je odabrala glupa većina.

I ja se nadam da se jajinci nikad više neće ponoviti!

Kao što se danas sprdaju sa jajincima tako su se nekad sprdali sa autoputem kod "Limesa" pa eto.
freehand freehand 11:40 12.03.2017

Re: 1

looping
freehand
looping
Nadam se da neće više biti atentata.
Ono kao, pametnoj manjini se ne sviđa koga je odabrala glupa većina.

I ja se nadam da se jajinci nikad više neće ponoviti!

Kao što se danas sprdaju sa jajincima tako su se nekad sprdali sa autoputem kod "Limesa" pa eto.

Koliko treba da budeš naprednjak u glavi da napišeš ovakvu glupost i uporediš uletanje kamionom u obeleženu kolonu sa pronalaženjem nekakvog rasparenog otpada od oružja i municije u kolima "u blizini kuće premijerovih roditelja"? Uhapšenog kriminalca sa jedne i prazan auto i "stotine bezbednosno sumnjivih osoba koje se kreću područjem" sa druge?
Na kraju - koliko je vremena prošlo do "atentata u jajincima" i šta se desilo sa istragom?
looping looping 12:04 12.03.2017

Re: 1

freehand
looping
freehand
looping
Nadam se da neće više biti atentata.
Ono kao, pametnoj manjini se ne sviđa koga je odabrala glupa većina.

I ja se nadam da se jajinci nikad više neće ponoviti!

Kao što se danas sprdaju sa jajincima tako su se nekad sprdali sa autoputem kod "Limesa" pa eto.

Koliko treba da budeš naprednjak u glavi da napišeš ovakvu glupost i uporediš uletanje kamionom u obeleženu kolonu sa pronalaženjem nekakvog rasparenog otpada od oružja i municije u kolima "u blizini kuće premijerovih roditelja"? Uhapšenog kriminalca sa jedne i prazan auto i "stotine bezbednosno sumnjivih osoba koje se kreću područjem" sa druge?

Da li si ti čitao ovaj blog i shvatio poentu?

Očigledno je da je sve glupost i sve treba ismevati dok neko ne pogine. A posle ćemo da istražimo i povežemo tačkice.

Na kraju - koliko je vremena prošlo do "atentata u jajincima" i šta se desilo sa istragom?

To moraš da pitaš nadležne organe ili makar da napišeš blog kao što su napisani blogovi o ukidanju/gašenju emisija, o helikopteru, rušenju u hercegovačkoj...


freehand freehand 12:07 12.03.2017

Re: 1

Da li si ti čitao ovaj blog i shvatio poentu?

Izvini, ja nemam naprednjačku glavu, nisu mi ugradili. Slabo shvatam to što ti shvataš.
looping looping 18:24 12.03.2017

Re: 1

freehand
Da li si ti čitao ovaj blog i shvatio poentu?

Izvini, ja nemam naprednjačku glavu, nisu mi ugradili. Slabo shvatam to što ti shvataš.

Ma da. Ti si elita.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:57 12.03.2017

.

Goran Marković,


Pre neko veče odgledao 400 udaraca, od Trufoa. Neverovatno koliko ja taj film uticao na Gorana Markovića. To sam tek pre neko veče uvideo, iako mi je ovo bilo neko treće ili četvrto gledanje. Specijalno Vaspitanje kao da je nastalo direktno iz ovog filma.


+ sveću za Balzaka treba zapaliti, koliko sad, nedelja je.




budjelar budjelar 12:19 12.03.2017

Pa da i tebe podsetimo

Mart se pretvorio u mesec gluposti, laži, pretvornosti, licemerstva i dvoličnosti.

Desilo se to spletom nesrećnih okolnosti koje se nama slažu neprestano i padaju zgodno, kao šamar budali.

8. martu najviše se raduje Vlada Divljan koji ga, već tradicionalno, proslavlja koncertom na kome degradira sebe i publiku. Ovaj događaj uspeva da dokaže da nema talenta, ideje, duha, muzike i života pre smrti, ali u nečemu je i uspešan: u tome što i Pinkov Grand šou u odnosu na njega deluje kao pop-artističko dostignuće srpske vorholovštine.

- Nebojša Krstić, 12.03.2010. tekst "Sve po spisku" ovde na blogu.

Mogao bi bar malo da se postidiš, nekad. Ako imaš obraza, no ga nemaš.
mladic mladic 12:24 12.03.2017

Samozvana elita



"Elita o Đinđicu"?
omega68 omega68 13:27 12.03.2017

,,Олош елита

о Ђинђићу'' је бпљи наслов.
Него, јесте ли сви овде говна јер сте се појавили код Крстића, како то генијално изјави перјаница блоговске олош/хохштаплер елите?
Где си бре Крле, да се испичкарамо као људи?
sugarbaby sugarbaby 15:55 12.03.2017

Re: ,,Олош елита

Него, јесте ли сви овде говна јер сте се појавили код Крстића, како то генијално изјави перјаница блоговске олош/хохштаплер елите?


I ne samo to, nego smo imali:

Krletov jedini problem je što je lep čovek.


(begunac iz laze)
docsumann docsumann 17:05 12.03.2017

Re: ,,Олош елита

(begunac iz laze)


normalno, ko je lud da tamo ostane



Nebojša Milenković Nebojša Milenković 13:40 12.03.2017

Kad se amputira osećaj za stid - sve može!

SRAM VAS BILO!!!
jedan_covek jedan_covek 13:45 12.03.2017

Re: Kad se amputira osećaj za stid - sve može!

SRAM VAS BILO!!!


Kada bi srama uopšte bilo - tada svakako ne bi bilo ni ovoga "teksta".
Dakle: džaba krečiš Milenkoviću
freehand freehand 13:48 12.03.2017

Re: Kad se amputira osećaj za stid - sve može!

Nebojša Milenković
SRAM VAS BILO!!!

Eh ta čudna, strana reč - "amputacija"...
sugarbaby sugarbaby 16:00 12.03.2017

Re: Kad se amputira osećaj za stid - sve može!

Kad se amputira osećaj za stid - sve može!
SRAM VAS BILO!!!




oćeš da nas tabaš, SRAM TEBE BILO!!!
dovoljno se samoplasiraš na sopstvenom blogu, šta nam pretiš ovde?
ne uklapa ti se različito mišljenje ili mišljenje kao takvo or what?
docsumann docsumann 17:08 12.03.2017

Re: Kad se amputira osećaj za stid - sve može!

Kad se amputira osećaj za stid - sve može!


pa šta čekamo, dajmo si ga amputirati :
JJ Beba JJ Beba 14:01 12.03.2017

fuj

gazi samo, ovo je tvojih 15 minuta


ps

što ne udariš na svog prijatelja Vuka Jeremića koji na twitteru kaže Imao sam čast da radim za ovog čoveka. Neka mu je večna slava. i ne kežeš zašto izbaceni iz djindjicevog kabineta u kome je proveo 2 meseca?
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:10 12.03.2017

Re: fuj

JJ Beba
gazi samo, ovo je tvojih 15 minuta


ps

što ne udariš na svog prijatelja Vuka Jeremića koji na twitteru kaže Imao sam čast da radim za ovog čoveka. Neka mu je večna slava. i ne kežeš zašto izbaceni iz djindjicevog kabineta u kome je proveo 2 meseca?


Da, i ja se uvek iznova iznenadim kolika je ljiga od čoveka ovaj naš Krle. Pazi, on se našao da morališe i nekom da spočitava stavove od pre 15 godina. Mora da je velika frka, izgleda da ga neće u kabinet kod Ace, pa mora govna da jede velikom lopatom.

freehand freehand 17:23 12.03.2017

Re: fuj

srdjan.pajic
JJ Beba
gazi samo, ovo je tvojih 15 minuta


ps

što ne udariš na svog prijatelja Vuka Jeremića koji na twitteru kaže Imao sam čast da radim za ovog čoveka. Neka mu je večna slava. i ne kežeš zašto izbaceni iz djindjicevog kabineta u kome je proveo 2 meseca?


Da, i ja se uvek iznova iznenadim kolika je ljiga od čoveka ovaj naš Krle. Pazi, on se našao da morališe i nekom da spočitava stavove od pre 15 godina. Mora da je velika frka, izgleda da ga neće u kabinet kod Ace, pa mora govna da jede velikom lopatom.


A što samo on? Pa onoliko ih je ovde naokolo što su se naljubili i Tomine i Vučićeve guzice, i Bildovali Radulovića i šta nisu radili pa su i dalje braća i drugari?
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:53 12.03.2017

Re: fuj

freehand
srdjan.pajic
JJ Beba
gazi samo, ovo je tvojih 15 minuta


ps

što ne udariš na svog prijatelja Vuka Jeremića koji na twitteru kaže Imao sam čast da radim za ovog čoveka. Neka mu je večna slava. i ne kežeš zašto izbaceni iz djindjicevog kabineta u kome je proveo 2 meseca?


Da, i ja se uvek iznova iznenadim kolika je ljiga od čoveka ovaj naš Krle. Pazi, on se našao da morališe i nekom da spočitava stavove od pre 15 godina. Mora da je velika frka, izgleda da ga neće u kabinet kod Ace, pa mora govna da jede velikom lopatom.


A što samo on? Pa onoliko ih je ovde naokolo što su se naljubili i Tomine i Vučićeve guzice, i Bildovali Radulovića i šta nisu radili pa su i dalje braća i drugari?


A tek što ima korisnih idiota koji su ovde držali Tadića na jarbolu i plašili narod okolo kako će se desitii ne znam šta ako jedna lopovska družina koja je prigrabila mrtvog Đinđića, zameni drugu družinu koja to isto uradila, samo malo pre njih. Pa smo i dalje drugari. A Cece ćemo spaliti na lomači.

Pa kad oni napišu ovakav lep blog, i njih ću da okrpim, obećavam, ako budem imao vremena .
freehand freehand 17:59 12.03.2017

Re: fuj

Pa kad oni napišu ovakav lep blog, i njih ću da okrpim, obećavam, ako budem imao vremena

Nemoj, bolje piši o lelektornici i predajnicima, modulatorima i kataklingerima, čizkejkovima i pećinama. Tu si mna svome a pismen si i duhovit i uživanje je čitati kad pišeš o onemo što znaš. ovako samo ispadneš glup, jebiga.
freehand freehand 17:59 12.03.2017

Re: fuj

Pa kad oni napišu ovakav lep blog, i njih ću da okrpim, obećavam, ako budem imao vremena

Nemoj, bolje piši o lelektornici i predajnicima, modulatorima i kataklingerima, čizkejkovima i pećinama. Tu si mna svome a pismen si i duhovit i uživanje je čitati kad pišeš o onemo što znaš. ovako samo ispadneš glup, jebiga.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:04 12.03.2017

Re: fuj

freehand
ovako samo ispadneš glup, jebiga.


Nema veze, Krle će ionako da mi obriše komentar i da me banuje, tako da ne treba da se uzbuđuješ i pišeš ove zaštitničke komentare sa visine, pravi se kao da nisam ništa napisao.
freehand freehand 18:30 12.03.2017

Re: fuj

srdjan.pajic
freehand
ovako samo ispadneš glup, jebiga.


Nema veze, Krle će ionako da mi obriše komentar i da me banuje, tako da ne treba da se uzbuđuješ i pišeš ove zaštitničke komentare sa visine, pravi se kao da nisam ništa napisao.

pa ja jedno ne kapiram: sad ste Čeda, ti i on istomišljenici, on prešao na vašu stranu. Doduše ne podržava baš tomu, al vučić i Toma su se lepo dogovorili. Što si sad ljut na njega?
Evo vidiš kako kolega Looping nije. On razume kako neko može i kasnije da sve shvati i da se oapmeti i nije uskih shvatanja.
JJ Beba JJ Beba 21:09 12.03.2017

Re: fuj

freehand
srdjan.pajic
JJ Beba
gazi samo, ovo je tvojih 15 minuta


ps

što ne udariš na svog prijatelja Vuka Jeremića koji na twitteru kaže Imao sam čast da radim za ovog čoveka. Neka mu je večna slava. i ne kežeš zašto izbaceni iz djindjicevog kabineta u kome je proveo 2 meseca?


Da, i ja se uvek iznova iznenadim kolika je ljiga od čoveka ovaj naš Krle. Pazi, on se našao da morališe i nekom da spočitava stavove od pre 15 godina. Mora da je velika frka, izgleda da ga neće u kabinet kod Ace, pa mora govna da jede velikom lopatom.


A što samo on? Pa onoliko ih je ovde naokolo što su se naljubili i Tomine i Vučićeve guzice, i Bildovali Radulovića i šta nisu radili pa su i dalje braća i drugari?


zato što je udario samo na one koji podržavaju Sašu Jankovića. I ovde i na svim drugim mestima uglavnom blati SJ. Vidim ne smeta mu Šešelj, ne smeta mu prijatelj Vuk Jeremić. čovek je maliciozan do povraćanja
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:25 12.03.2017

Re: fuj

pa ja jedno ne kapiram: sad ste Čeda, ti i on istomišljenici, on prešao na vašu stranu. Doduše ne podržava baš tomu, al vučić i Toma su se lepo dogovorili. Što si sad ljut na njega?
Evo vidiš kako kolega Looping nije. On razume kako neko može i kasnije da sve shvati i da se oapmeti i nije uskih shvatanja.


Friki, izvini, ja tebe NIŠTA ne razumem, ali ok, to je verovatno zato što sam delom glup a delom što ništa ne znam, da ti prištedim kucanje objašnjenja. Ali ja Tomu i Vučića nikad nisam podržavao, ma koliko se ti trudio da mi to učitaš. Dok Krle, koliko vidim, posve samoinicijativno i kranje požrtvovano ne odustaje od buljouvlačenja u jednu od gorepomenutih guzica, čak ni kad je očigledno da tamo za njega nema mesta, i da će ga, posle izbora, odbaciti kao potrošeni prezervativ.

Mislim, ne smeta meni, štaviše, zabole me, nego nemam ništa pametnije da radim ovo poslepodne dok mi se suši neki gips na zidu, pa da ubijem malo vreme u klanju sa blogoprijateljima.

Inače, Cece su progutale javno više puta ovo što su napisale o Đinđiću. Za razliku od mnogih drugih. A Krle je poslednji čovek na svetu koji ima pravo da im to, i bilo šta drugo, trlja u nos.



EDIT: I ovde ću da stanem, bojim se da će me stići fatva koja je bačena na komentatore kod Krla.
freehand freehand 22:49 12.03.2017

Re: fuj

Dok Krle, koliko vidim, posve samoinicijativno i kranje požrtvovano ne odustaje od buljouvlačenja u jednu od gorepomenutih guzica, čak ni kad je očigledno da tamo za njega nema mesta, i da će ga, posle izbora, odbaciti kao potrošeni prezervativ.

Ovo je potpuno tačno, sem poslednjeg, jer ga nigde zvanično nisu ni prihvatili a da se nešto javno o tome zna.
Ali je mali problem u tome što Krstića napadaju gnjide kojekakve koje su od jjega gore, i to što ga napadaju lično i direktno a ne ono što govori ili radi.
looping looping 05:37 13.03.2017

Re: fuj

freehand
srdjan.pajic
freehand
ovako samo ispadneš glup, jebiga.


Nema veze, Krle će ionako da mi obriše komentar i da me banuje, tako da ne treba da se uzbuđuješ i pišeš ove zaštitničke komentare sa visine, pravi se kao da nisam ništa napisao.

pa ja jedno ne kapiram: sad ste Čeda, ti i on istomišljenici, on prešao na vašu stranu. Doduše ne podržava baš tomu, al vučić i Toma su se lepo dogovorili. Što si sad ljut na njega?
Evo vidiš kako kolega Looping nije. On razume kako neko može i kasnije da sve shvati i da se oapmeti i nije uskih shvatanja.

Stalno neke podele i spletke u Srba. Ovaj podržava ovog pa posle onog itd.

Možda Krle piše ovakve blogove iz ličnog interesa, da bi se dodvorio vlasti. Možda kritikuje ljude zato što ih mrzi, ja to ne znam.
Ali se slažem sa onim što je napisao a nemam nikakvog ličnog interesa, nisam član nijedne stranke, nemam identitet na blogu (a i šta će mi). Čisto ubijam vreme i hranim ego.
Ribozom Ribozom 16:50 12.03.2017

u iscekivanju povratka

Sad moram da se javim.
1. Jer nisam elita
2. Ne bojkotujem te
3. Plakao sam kada su ubili Djindjica i tada imao mizernu platu.
4. Ni mrtav ne bih glasao za SNS, SRS, SPS ili bio beli listic.
freehand freehand 17:34 12.03.2017

Inače

... 12. marta pre podne Zoran Đinđić bio je najomraženiji i najusamljeniji čovek u Srbiji.
Ko bi rekao, gledajući ovu sliku i čitajući hiljade tažnih statusa i tvitova?
kako osuditi samo krstića koji pravi još korak dalje malo-malo pa poredeči novog Reformatora sa pokojnikom iako je između njih međugalaktički ambis po svakom ljudskom i božijem kriterijumu?

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:08 12.03.2017

Re: Inače

freehand
... 12. marta pre podne Zoran Đinđić bio je najomraženiji i najusamljeniji čovek u Srbiji.
Ko bi rekao, gledajući ovu sliku i čitajući hiljade tažnih statusa i tvitova?
kako osuditi samo krstića koji pravi još korak dalje malo-malo pa poredeči novog Reformatora sa pokojnikom iako je između njih međugalaktički ambis po svakom ljudskom i božijem kriterijumu?



ја у овој маси нисам био.
имао сам преча посла, куповао сам веш машину пошто је стара отишла богу на истину.
freehand freehand 20:16 12.03.2017

Re: Inače

vrabac_u_steni
freehand
... 12. marta pre podne Zoran Đinđić bio je najomraženiji i najusamljeniji čovek u Srbiji.
Ko bi rekao, gledajući ovu sliku i čitajući hiljade tažnih statusa i tvitova?
kako osuditi samo krstića koji pravi još korak dalje malo-malo pa poredeči novog Reformatora sa pokojnikom iako je između njih međugalaktički ambis po svakom ljudskom i božijem kriterijumu?



ја у овој маси нисам био.
имао сам преча посла, куповао сам веш машину пошто је стара отишла богу на истину.

To je tvoj lični izbor. Iz mog ugla gledano svako ima svoje opredeljenje i to je pošteno. ogavno je gledati i slušati uplakane Đinđićevsce koji su ga tog jutra uz kafu zvali najvećim kriminalcem i grobarom Srbije.
milojep milojep 20:36 13.03.2017

Re: Inače

freehand
vrabac_u_steni
freehand
... 12. marta pre podne Zoran Đinđić bio je najomraženiji i najusamljeniji čovek u Srbiji.
Ko bi rekao, gledajući ovu sliku i čitajući hiljade tažnih statusa i tvitova?
kako osuditi samo krstića koji pravi još korak dalje malo-malo pa poredeči novog Reformatora sa pokojnikom iako je između njih međugalaktički ambis po svakom ljudskom i božijem kriterijumu?



ја у овој маси нисам био.
имао сам преча посла, куповао сам веш машину пошто је стара отишла богу на истину.

To je tvoj lični izbor. Iz mog ugla gledano svako ima svoje opredeljenje i to je pošteno. ogavno je gledati i slušati uplakane Đinđićevsce koji su ga tog jutra uz kafu zvali najvećim kriminalcem i grobarom Srbije.


Pitaju se danas mnogi, gde su ovi i ovoliki ljudi danas! Kao prvo mora se shvatiti i priznati da je ovo kolona uplašenih ljudi,sa pravom! Malo je tu bilo poštovaoca lika i dela samog premijera.Šta više! Đinđić možda nije bio kriminalac u pravom smislu te reči ali da je bio čist...daleko od toga i o tome nisam bio informisan samo iz medija ovakvih ili onakvih. Ovim ne želim da ulazim u bilo kakve priče oko pozadine ubistva i slično već samo da iznesem svoj stav.Gore navođeni tekstovi Teofila,Svetlana...je sasvim druga priča nesretnika koji su čak i na Đinđića po navici lajali a na bilo kakav miris nacionalnog.
p.s. nisam bio u toj povorci ali sam razmuišljao dali da idem, upravo zbog tog straha i osećanja nemoći u državi u kojoj živimo.








freehand freehand 17:34 12.03.2017

Inače

...
berman berman 18:58 12.03.2017

brozova elita

Svetlana Lukić -Peščanik
Nastavak Moša Pijade -Borba samo drugim sredstvima
Najveće doktrinarno zlo dolazi iz Peščanika iz njega proizlaze sva druga zla , čak i ona protiv kojih se on bori.
pošto su mahom Brozoljubi ,trebalo bi ih brozno kompenzirat
freehand freehand 19:07 12.03.2017

Re: brozova elita

berman
Svetlana Lukić -Peščanik
Nastavak Moša Pijade -Borba samo drugim sredstvima
Najveće doktrinarno zlo dolazi iz Peščanika iz njega proizlaze sva druga zla , čak i ona protiv kojih se on bori.
pošto su mahom Brozoljubi ,trebalo bi ih brozno kompenzirat

Dabre, Zlo i brozoljubi trčalo pred traktorsku kolonu da im nosi vodu i hranu i bilo šta pusti u medijski prostor pa ugrozilo stratešku akciju patriota i bogljubivih nosilaca plamena slobode.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:41 12.03.2017

Re: brozova elita

berman
Svetlana Lukić -Peščanik
Nastavak Moša Pijade -Borba samo drugim sredstvima
Najveće doktrinarno zlo dolazi iz Peščanika iz njega proizlaze sva druga zla , čak i ona protiv kojih se on bori.
pošto su mahom Brozoljubi ,trebalo bi ih brozno kompenzirat





dva u jedan, em ne učestvujem u ovoj funjarskoj akciji "bojkotujte Krleta", em da podržim jedini smislen komentar na ovom mestu.
freehand freehand 20:04 12.03.2017

Re: brozova elita

vrabac_u_steni
berman
Svetlana Lukić -Peščanik
Nastavak Moša Pijade -Borba samo drugim sredstvima
Najveće doktrinarno zlo dolazi iz Peščanika iz njega proizlaze sva druga zla , čak i ona protiv kojih se on bori.
pošto su mahom Brozoljubi ,trebalo bi ih brozno kompenzirat





dva u jedan, em ne učestvujem u ovoj funjarskoj akciji "bojkotujte Krleta", em da podržim jedini smislen komentar na ovom mestu.

Nije to samo "bojkotuj Krleta". To je ajd da se predstavimo kao narod, pa onda u ime naroda da ga ogovaramo, pljujemo i gađamo ga govnima, a to ide dotle da mu debili i snimke zgažene dece tovare na vrat. I to oni što ne samo što brišu i nbanuju, nego kad banuju opnda još seru po glavi banovanom, i to naširoko.
Što banuju a onda dođu banovanom na blog da i tu ostave gomilicu.
Fukse, takoreći.

P.S. Borba koju je pravio STaša marinković bila je izvanredna novina, misaona imenica za sve danas. I za Politiku otkad je ja pamtim.
mlekac mlekac 21:05 12.03.2017

Re: brozova elita

berman
Svetlana Lukić -Peščanik
Nastavak Moša Pijade -Borba samo drugim sredstvima
Najveće doktrinarno zlo dolazi iz Peščanika iz njega proizlaze sva druga zla , čak i ona protiv kojih se on bori.
pošto su mahom Brozoljubi ,trebalo bi ih brozno kompenzirat



Lepo ja rekoh - Cece su, od kad ih znam, antiprotivne. Otprilike, kao ona dvorska luda koja je imala zadatak da podseća svog vladara da ne pretera. Dobro, nisu baš suptilne u tome, ali, neosporno je da su tokom duge karijere prve postavljale neka pitanja koja niko drugi nije smeo ili nije umeo da postavi.

Naravno da ih to čini nepopularnima kod većine. Ali, reći da su "najeveće doktrinirano zlo?" Preterano. Zaista.
JJ Beba JJ Beba 21:30 12.03.2017

Re: brozova elita

Borba koju je pravio STaša marinković

Staša je bio veliki novinar. Dok sam radila u Borbi Staša je bio jedan od onih koje sam volela
I Burzana
I Mišu Brkića
I Petrićića
I coraxa i pola redakcije ekonske politike sa sve Mijatom Lakićevićem, Ljubom Živkovim i mojim Ranjkom i Vojom. ostalo škart tipa Manja Vukotić i ostale gnjide
JJ Beba JJ Beba 21:31 12.03.2017

Re: brozova elita


Nastavak Moša Pijade -Borba samo drugim sredstvima


Šta ti znaš o Borbi? lupaš
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:40 12.03.2017

Re: brozova elita



Srećan vam put i daleko vam lepa kuća.
berman berman 22:34 12.03.2017

Re: brozova elita

Šta ti znaš o Borbi? lupaš

ti si insajder pa znaš više. glasilo totalitarizma i sumanutih ideja, to što su kad su im ideje bile već odavno mrtve, a kasa suva, poćeli su glumatat glas tolerancije.To je isto ko da bi se Ajhman na Nirmberškom procesu zalagao da su došla druga vremena i da se nebi trebalo obračunavat sa političkim protivnicima . Radila u Borbi, vidi se , to je posebno stanje opsjednutosti
ta "moralna nadrkanost" da se na sve gleda sa nekih moralnih visina. Pujdali ste na ubojstva i otimanje ko Božićev ST ( samo 40 g prije ) a sad pričaš ko da ste bili Vanity Fair.
Vješci i vještice koji su pokušavali rebrendirat Broza od diktatora do "fashion gurua i humaniste". inače borba je bilo predratno glasilo zagrebačkih terorista .. nešto kao danas "Vijesti umeta" glasilo religije mira .
Dve ključne "Zoranove" greške
1. Izostanak radikalne privatizacije giganata gubitaša
2. Lustracija komunističkog kadra u politici medijima i javnom životu koji su bili "promicatelji" Brozovog režima i ideologije
I za kraj ,pošto je borba bila "organ KOSa" a dopisništva legla kosovskih ratnih huškaća , Borba je mjesto gdje su smišljni najgori scenariji potpaljivanja rata ..
JJ Beba JJ Beba 22:38 12.03.2017

Re: brozova elita


ti si insajder pa znaš više.

znam. radila sam tamo 15 godina
tasadebeli tasadebeli 22:53 12.03.2017

Re: brozova elita

berman

ti si insajder pa znaš više. glasilo totalitarizma i sumanutih ideja, to što su kad su im ideje bile već odavno mrtve, a kasa suva poćeli glumatat glas tolerancije je isto ko da bi se Ajhman na Nirmberškom procesu zalagao da su došla druga vremena i da se nebi trebalo obračunavat sa političkim protivnicima .




У касарни у којој сам служио ЈНА 1983/84. у Илирској Бистрици, ниси могао да нађеш ниједну другу новину осим Борбе.

Мој другар Гавра са Звездаре рекао својима да га претплате на Политику, па смо тако нас двојица читали Политику са три дана закашњења јер јој је толико требало да стигне до те словеначке вукојебине.

Али никада нисам заборавио израз гађења на лицу официра који нам је делио сву пошту, па и ту Политику.

"Ево вам ваша Политика", обично би рекао са свим могућим гађењем у гласу које може да скупи и бацио би нам ту Политику на земљу испред нас.

(Није имао другог начина да искаже своје неслагање са тиме што смо нас двојица у касарни читали Политику док је једина новина у касарни била Борба.)


А касније је та Борба са црвеним словима била поплавела. И звала се, ваљда, Наша Борба.

А данас се зове Данас, колико сам схватио?
freehand freehand 23:01 12.03.2017

Re: brozova elita

ti si insajder pa znaš više. glasilo totalitarizma i sumanutih ideja, to što su kad su im ideje bile već odavno mrtve, a kasa suva, poćeli su glumatat glas tolerancije.To je isto ko da bi se Ajhman na Nirmberškom procesu zalagao da su došla druga vremena i da se nebi trebalo obračunavat sa političkim protivnicima . Radila u Borbi, vidi se , to je posebno stanje opsjednutosti
ta "moralna nadrkanost" da se na sve gleda sa nekih moralnih visina. Pujdali ste na ubojstva i otimanje ko Božićev ST ( samo 40 g prije ) a sad pričaš ko da ste bili Vanity Fair.
Vješci i vještice koji su pokušavali rebrendirat Broza od diktatora do "fashion gurua i humaniste". inače borba je bilo predratno glasilo zagrebačkih terorista .. nešto kao danas "Vijesti umeta" glasilo religije mira .

Gomila frazetina za opštu upotrebu, u kojoj su na tapetu uvek kulturnjaci, pederi i lezbejke, inoverci i nekrsti, samohrane majke na teretu društva i uopšte sve što troši naše novce.
nego potegni ti novinu po izboru da je pečešljamo malo pa da vidimo da li je problem samo u otme što je neka druga ideološka ili što je to ideologija koja se tebi ne dopada, makar je ta što ti se dopada sjebala pola sveta.
A pajz sad jeresi: šta bi rekao ako ti kažem da je poslednje dve godine svog izlaženja komunist bio dva puta bolja novina od Politike, a da su neke fabričke novine koje znam kadrovski i tematski bile bolje od današnjih dnevnih glasila u Srbiji?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:07 12.03.2017

Re: brozova elita

А касније је та Борба са црвеним словима била поплавела. И звала се, ваљда, Наша Борба.


Bilo je i neko međuvreme, nekoliko dana tek, kad su izlazile dve iste borbe. Istog izgleda a drastično različitog sadržaja, Beba se toga sigurno bolje seća.

To je stvaralo zabunu pa su ljudi na kioscima pitali, "a koja je naša borba" misleći na opozicionu, pa su zbog toga novu i nazvali naša borba.

Ništa važno, samo se prisetih tih gadnih vremena ali koja su bila krcata optimizmom.
berman berman 23:08 12.03.2017

Re: brozova elita

znam. radila sam tamo 15 godina

u normalnoj zemlji bila bi za lustraciju.a poso preko KOSa il korisni idiot?
JJ Beba JJ Beba 00:13 13.03.2017

Re: brozova elita

berman
znam. radila sam tamo 15 godina

u normalnoj zemlji bila bi za lustraciju.a poso preko KOSa il korisni idiot?

berman berman 00:40 13.03.2017

Re: brozova elita

JJ Beba
berman
znam. radila sam tamo 15 godina

u normalnoj zemlji bila bi za lustraciju.a poso preko KOSa il korisni idiot?


KOS se uspizdio, inače volim kad borkinje , feminiskinje i patrijarhatomrziteljice povuku ovako moćan muški argument iz dna duše.


hoochie coochie man hoochie coochie man 17:44 13.03.2017

Re: brozova elita

radila sam tamo 15 godina


u normalnoj zemlji bila bi za lustraciju.


Ima li koga ko bi preživeo te kriterijume?

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:05 13.03.2017

Re: brozova elita

berman

KOS se uspizdio, inače volim kad borkinje , feminiskinje i patrijarhatomrziteljice povuku ovako moćan muški argument iz dna duše.




što jes, godi duši
escherichije_colic escherichije_colic 21:17 13.03.2017

Re: brozova elita

hoochie coochie man
radila sam tamo 15 godina


u normalnoj zemlji bila bi za lustraciju.


Ima li koga ko bi preživeo te kriterijume?



Bubašvabe, kažu da one prežive i nuklearni Armagedon.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana