Mediji| Sex

Odliv i cenzura mozga

Nebojsa Krstic RSS / 25.08.2020. u 11:00

Basara je u četvrtak 20.8.2020. u Danasu napisao tekst koji prilažem (https://www.danas.rs/kolumna/svetislav-basara/odliv-mozga-2/), a ja sam mu odgovorio tekstom koji Danas nije objavio.

Zato taj svoj odgovor objavljujem ovde, na blogu b92: 

Poštovani g. uredniče,

U Basarinoj kolumni od četvrtka 20. avgusta 2020. potkrala se jedna nepreciznost i jedna materijalna greška, pa koristim ovu priliku da grešku otklonim, a da na nepreciznost ukažem.

Naime, Basara, s pravom, primećuje da ne pišem više za Blic što je utorkom bio slučaj u poslednjih par godina, ali nije u pravu kada konstatuje da je to zato što se moj „mozak odlio“ u Politiku, niti je u pitanju bilo kakav „transfer“, kao što vaš cenjeni komentator tvrdi, već zato što sam iz Blica najuren. Desilo se to negde na početku epidemije korone, sredinom marta ove godine. Nazvao me je urednik i saopštio da trpi pritisak iz centrale već dugo i da je prinuđen da mi se zahvali na saradnji. Nema razloga da mu ne verujem jer, na koncu, on me je i pozvao da za Blic pišem.

I tako sam ja provodio svoje tužne dane cenzurisan u Blicu (o Tviteru da i ne govorim) sve dok me nedavno nije pozvao urednik Politikine rubrike „Pogledi“ i pozvao je da tamo pišem jednom mesečno.

To je, znači, bila ispravka Basarine nepreciznosti, a sada sledi ukazivanje na materijalnu grešku.

Basara kaže da je pročitao u Politici moj tekst pod naslovom „Antivučićizam kao šampion“, pa iz toga vuče paralelu sa Engelsovim Antidiringom. Igrom slučaja moj tekst se uopšte ne zove tako, nego „Antivučićizam kao šampon“. ( http://www.politika.rs/sr/clanak/460548/Pogledi/Antivucicizam-kao-sampon) Misli se na šampon za pranje kose, ruku ili tela. Moja malenkost je ovom možda banalnom paralelom (između antivučićizma i sredstva za pranje) želela da ukaže na pojavu veoma prisutnu u medijima koji sebe često i neopravdano časte epitetima „slobodni“ i „nezavisni“ iako pored slobode i nezavisnosti ni prošli nisu. Pojava na koju ciljam lako je uočljiva, ali teško objašnjiva i sastoji se u tome što ti mediji neštedimice daju prostora svakom prevarantu, hulji ili političkoj bitangi samo ako je „protiv“ Vučića. Dakle ti „slobodni“ i ti „nezavisni“ mediji imaju funkciju šampona za pranje prljavih biografija.

Hvala vam što ste mi dali mogućnost da ispravim nenamerne greške svog, inače, omiljenog Danasovog kolumniste.

Srdačan pozdrav,

 

Nebojša Krstić

 

                                                                                                                        U Beogradu, 20.8.2020.



Komentari (46)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gavros gavros 11:36 25.08.2020

Samo

da pitam kakva je u pitanju cenzura na Tviteru? Srdačan pozdrav!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:41 25.08.2020

Re: Samo

Najgora je cenzura na Tviteru. 14 naloga su mi suspendovali bez ikakvog razloga i bez reči objašnjenja.

Četiri naloga su mi ukinuli pre nego što sam IŠTA napisao. Jedan pošto sam napisao:"Ćao!".

Nikakve žalbe nisu pomogle.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:01 25.08.2020

Re: Samo

gavros
da pitam kakva je u pitanju cenzura na Tviteru? Srdačan pozdrav!


osnivač tvitera je po svemu sudeći ozbiljan bolid pa ćemo se tu još svega nagledati i naslušati ja bih rekla..
i definitivno cenzuriše sve u šesnadcat a ima i jasan kriterij koji blogodomaćinu baš ne ide u prilog..
no da će to na dobro izaći, to teško, koliko god mu namjere bile časne
shmoo shmoo 15:34 25.08.2020

Re: Samo

Nebojsa Krstic

Četiri naloga su mi ukinuli pre nego što sam IŠTA napisao. Jedan pošto sam napisao:"Ćao!"



Па ако једног Трампоњу банују на Твитеру, зашто би се ти осећао непријатно поводом тога?

Мним да би требало да се осећају непријатно они који су ти укинули налоге.

Јер... Дође кад-тад то по своје све то што ти ликови раде. Ти рачуни које такви праве стигну увек на наплату.

Ко је још видео да постоје дугови који не морају да се враћају?

Мени је све то присно и познато и из личног искуства на Блогу Б92.

Али већ сам се навикао и помало огуглао на такве глупости.

Кажем ти то као могући рецепт за такве ситуације на мрежи.

Промрмљаш себи у браду:"Ма заболе ме баш за те будале."

Запушиш нос и возиш даље.






solo solo 20:14 25.08.2020

Re: Samo


Јер... Дође кад-тад то по своје све то што ти ликови раде. Ти рачуни које такви праве стигну увек на наплату.


Zajebavaš,reci da zajebavaš.


Ко је још видео да постоје дугови који не морају да се враћају?


Ja i gledam ih stalno.


Промрмљаш себи у браду:"Ма заболе ме баш за те будале."


Krle nema bradu. Za Krleta 22 nisam u toku. Jel pustijo?

shmoo shmoo 22:25 25.08.2020

Re: Samo

solo

Zajebavaš,reci da zajebavaš.



Не.

Видео сам то својим очима више пута.

Ма шта више пута! Сваки пут!

Проверено.

Њима лично стигну на наплату ти рачуни које праве. Ако не њима, онда њиховој деци, унуцима, потомцима,...

Проверено.

И назови то како хоћеш... Космичком правдом, Богом, кармом,...

Али је тако.

Проверено.


Ja i gledam ih stalno.



Онда не умеш да гледаш.

Можда зато што на све то гледаш истим очима као и ти који банују?

Што не значи, наравно, да си исти као и они... Али бојим се да време свашта може да учини човеку и да с временом можеш да постанеш исти као и они. Ако наставиш да гледаш њиховим очима.

А сад ти слободно тим и таквим очима можеш после овога што ти написах да ме гледаш као наивну будалу и глупана. Не брини, нећеш ме увредити, навикао сам већ на такве реакције када овако нешто кажем у овом времену у којем живимо. И даље смо другари, не узимам ја то никоме за зло... Када ме тим својим очима неко види као наивну будалу и глупана.

Капирам ја ту магичну привлачност тога да се на све то гледа таквим очима.

Али не верујем у то нити ми је стало до тога.





freehand freehand 22:31 25.08.2020

Re: Samo

Њима лично стигну на нсаплату. Ако не њима, онда њиховој деци, унуцима, потомцима,...

Проверено.

Њима лично стигну на нсаплату. Ако не њима, онда њиховој деци, унуцима, потомцима,...

Проверено.

Da li preko tećeg oka, da li preko piramide il im crna mačka pređe put al nema greške. Nekom se vežu creva, neko poblentavi a neko zaboravi šifru za Fejsbuk.

Bio jedan ovde što je kao iz zezanja banovao i brisao komentare pa gledaj gde je sad.
shmoo shmoo 22:35 25.08.2020

Re: Samo

freehand

Bio jedan ovde što je kao iz zezanja banovao i brisao komentare pa gledaj gde je sad.


Јбг.

Ал' види где је он сада, а види где је Блог Б92 сада.

И све ти је тиме речено, коме је горе после свега тога.

Њему или Блогу Б92.


EDIT: Хоћеш да наставимо овде на Блогу Б92 да причамо даље о ексерима и шрафовима или о косилицама за траву, о печуркама и сиру, о баштенским патуљцима или о кухињским рецептима?

Широк је избор.

А слобода практично неограничена.

freehand freehand 22:38 25.08.2020

Re: Samo

shmoo
freehand

Bio jedan ovde što je kao iz zezanja banovao i brisao komentare pa gledaj gde je sad.


Јбг.

Ал' види где је он сада, а види где је Блог Б92 сада.

И све ти је тиме речено, коме је горе после свега тога.

Њему или Блогу Б92.


On je tu, blog je tu.
Samo što on i sad serenda o slobodi i banovanju, komesarima i egzekucijama. Doduše, ne o sopstvenim egzekucijama.
shmoo shmoo 22:41 25.08.2020

Re: Samo

freehand

On je tu, blog je tu.



Не, он више није ту.

А Блог Б92 јесте ту.

Питање је само какав то Блог Б92 је ту.


EDIT: Дакле, јеси ли изабрао?

Ексери и шрафови, баштенски патуљци, кухињски рецепти, гљиве и сир...?

Шта нам је тема овај пут?



shmoo shmoo 22:47 25.08.2020

Re: Samo

freehand

Samo što on i sad serenda o slobodi i banovanju, komesarima i egzekucijama. Doduše, ne o sopstvenim egzekucijama.



Сва серендања под капом небеском су пред Богом и законом равноправна и једнака.

То је нама наша борба дала.

shmoo shmoo 08:38 26.08.2020

Re: Samo

timotije
Сва серендања под капом небеском су пред Богом и законом равноправна и једнака.


Boga nema, no težnja ka višoj, božanskoj svesti neće nikada prestati. Još u šestom veku pre n. e. Heraklit Efeski je otkrio da „Kosmos nije stvoren ni od bogova ni od čoveka, nego je uvek bio, jeste i biće večita vatra“, što je kasnije potvrdila savremena nauka.

Da ima nadprirodne sile koja kažnjava zle, podmukle i ljigave protuve, ond bi mi odavno zaboravili da je posotojao "krle 22".









А можда нам Бог сасвим намерно не дозвољава да заборавимо да постоје и такви?

Можда ту стварно постоји неки виши разлог за тако нешто који ми, обични смртници, не разумемо и неће нам ни бити икада дато да разумемо уз сву нашу Науку и уз мноштво хераклита откако је света и века?

Једноставно, није нам дато да разумемо?

Једино што нам је дато, свакоме од нас, то је та слобода избора шта чинити и шта говорити током овоземаљског живота?




„I ovo je dokaz istine njegovog učenja. Čovečiji je život pad i pakao a svet je u rukama tiranâ. Neka je proklet najveći od svih tirana, Elohim.“




На неком другом месту исти овај писац је и написао, то јест објаснио, зашто се сваки човек нагиње над бунаром... Сваки човек то ради да би тамо негде дубоко доле у мраку у води видео свој сопствени одраз, лик.

И још рече тај исти писац да то није ништа друго него таштина над таштинама.



Сад...

Шта га ја знам.

То су само нека од питања која се ту могу поставити.






timotije timotije 09:25 26.08.2020

Re: Samo

Једноставно, није нам дато да разумемо?



Govori u svoje, ne i moje ime. No, i imena največih umova čovečanstva. Ako ti nije jasno ko je bio Isus kupi moju knjigu "Jevanđelje po istini", u njoj su obrađenq mišljenja ia zaključci najvećih naučnik. A to su Bogovi. Jer Boga nema van Čoveka, ako tamo nije zaseo Đavo, kao kod Krleta 22.
solo solo 12:45 26.08.2020

Re: Samo

А сад ти слободно тим и таквим очима можеш после овога што ти написах да ме гледаш као наивну будалу и глупана. Не брини, нећеш ме увредити, навикао сам већ на такве реакције када овако нешто кажем у овом времену у којем живимо. И даље смо другари, не узимам ја то никоме за зло... Када ме тим својим очима неко види као наивну будалу и глупана.


Ne varniči bez potrebe - samo nam se iskustva razlikuju bez namere za dokazivanjem ko je u pravu jer nije ni bitno. Recimo da je subjektivni doživljaj. Zašto ovo ,,ko budalu i glupana,,? Nije mi bilo ni na kraj pameti. Teški dani? Ok.

Pusti to.

Dužnička kriza traje.
shmoo shmoo 13:41 26.08.2020

Re: Samo

timotije

Govori u svoje, ne i moje ime.



У своје име и говорим. Та слобода избора коју поменух је појединачно неотуђиво право свакога од нас и ту би свако требало да говори у своје име.


Ako ti nije jasno ko je bio Isus kupi moju knjigu "Jevanđelje po istini",



А сад је баш дошао згодан тренутак за малу економско-пропагандну поруку?

И ти си схватио овај Блог Б92 као место за самопромоцију попут толиких других аутора на њему?

Е, јбг.




shmoo shmoo 13:47 26.08.2020

Re: Samo

solo

Ne varniči bez potrebe



Ма не варничим. Само размењујемо мисли. Зарад бољег међусобног разумевања.

Као што ти рече:


bez namere za dokazivanjem ko je u pravu jer nije ni bitno.



Чак и ако узмемо у обзир то да нам

se iskustva razlikuju


и да

Recimo da je subjektivni doživljaj.



мисли и даље можемо размењивати без неких последица по међусобно разумевање?

Јесам ли у праву?

(Чему би другоме, уосталом, служили пријатељи и другари ако не за то?)



Teški dani?



Ма јок.

Одавно нисам опуштенији био. Озбиљно, не зезам се.


П.С. - А дужничка криза траје на овим просторима откако знам за себе.

Стално неко некоме нешто дугује... 100 еврића, пре тога 100 дојче марака или долара, 5 литара бензина, шољицу брашна или шећера, ручак поједен на вересију, рату за кредит, крвну освету, територију, од међе на имању до државне границе, преци потомцима бољи свет...

Као и у свакој другој шанерској кући. Вазда неко некоме нешто дугује. Нема ту много разлике међу шверцерским и шибицарским кућама.


За друго и другачије и не знамо.

Бејасте ли, браћо моја млада,
да л' бејасте ви у дужничкој кризи када?
Ај' у проблемима, у кризи тој?
— Та увек смо ми у њој.



То је сасвим нормалан и општеприхваћени начин живота овде, зар не?

solo solo 15:41 26.08.2020

Re: Samo

То је сасвим нормалан и општеприхваћени начин живота овде, зар не?


Meni se to nekako 'vako javlja:


j_grandson j_grandson 19:41 27.08.2020

Re: Samo

Nebojsa Krstic
Najgora je cenzura na Tviteru. 14 naloga su mi suspendovali bez ikakvog razloga i bez reči objašnjenja.

Četiri naloga su mi ukinuli pre nego što sam IŠTA napisao. Jedan pošto sam napisao:"Ćao!".

Nikakve žalbe nisu pomogle.

Zašto si banovao tolike ljude!?
Nije valjda da si baš toliki seronja!
zaharaga zaharaga 20:51 29.08.2020

Re: Samo

Nebojsa Krstic
Najgora je cenzura na Tviteru. 14 naloga su mi suspendovali bez ikakvog razloga i bez reči objašnjenja.

Četiri naloga su mi ukinuli pre nego što sam IŠTA napisao. Jedan pošto sam napisao:"Ćao!".

Nikakve žalbe nisu pomogle.


U svojoj izvanpojmljivoj gluposti, ja pitam: A koji krasni nekom treba 14 naloga?
predatortz predatortz 11:49 25.08.2020

Nezavisni mediji ne postoje

Svi su zavisni i duboko ispolitizovani. Najlakše je to utvrditi po komentarima na neku vest. Fore radi, ostavljao sam najpristojnije moguće komentare, komentare koji nikoga ne vređaju ali se u njima osporava ono što u članku piše.
Takvi komentari, po pravilu, nikad neće proći.
Ako puste neki komentar "druge strane", biće to samo oni pljuvački i primitivni komentari.
Naravno, sa ciljem da se pokaže "eto, vidite i sami kakvi su oni".

Što se cenzure tiče, najžešća je bila na portalima koji su se najviše busali u grudi demokratatske i zaklinjali u slobodu reči - E novine i Buka.
Tamo, braćala, suprotno mišljenje ni greškom ne prolazi!
Čist staljinizam!
shmoo shmoo 08:52 26.08.2020

Re: Nezavisni mediji ne postoje

predatortz
Svi su zavisni i duboko ispolitizovani. Najlakše je to utvrditi po komentarima na neku vest. Fore radi, ostavljao sam najpristojnije moguće komentare, komentare koji nikoga ne vređaju ali se u njima osporava ono što u članku piše.
Takvi komentari, po pravilu, nikad neće proći.
Ako puste neki komentar "druge strane", biće to samo oni pljuvački i primitivni komentari.
Naravno, sa ciljem da se pokaže "eto, vidite i sami kakvi su oni".

Čist staljinizam!




Стаљинизам (или фашизам, свеједно) упакован у веселу шарену амбалажу са цветним мотивима потрошачког друштва и са господином Профитом као јединим фактором који диктира правила игре?



Kada se u društvu stvori takva ravnoteža straha, korupcije i kontrole, onda je individualna pobuna preko medija pre odraz panike i očajanja nego stvarni otpor.




Vlada Revolucija naravno greši. Nije u pitanju Služba iz vremena Aleksandra Rankovića ili Jovice Stanišića. Nema više ni izvršnih sekretara, ni partijskih ukora pred isključenje. Umesto svega toga: marketing. Onaj ko kontroliše marketing taj kontroliše i medije. Kad mi urednik jednih velikih novina kaže da dve agencije kontrolišu preko sedamdeset odsto oglasnog prostora njegovih novina i da on nije u mogućnosti da pokreće teme koje bi bile kritične prema vlasti i pojedinim političkim strankama, jer to može da ga košta gubitka zarade od oglasa, onda mi je jasno da je moja lična potreba da reagujem na neke stvari potpuno besmislena. Kada se u društvu stvori takva ravnoteža straha, korupcije i kontrole, onda je individualna pobuna preko medija pre odraz panike i očajanja nego stvarni otpor.





П.С. - А шта данас ради Срђан Шапер? Је л' ради негде? Има упослење?

magnus magnus 22:08 26.08.2020

Re: Nezavisni mediji ne postoje

Стаљинизам (или фашизам, свеједно) упакован у веселу шарену амбалажу са цветним мотивима потрошачког друштва и са господином Профитом као јединим фактором који диктира правила игре?

nema većeg ološa od novinara Danasa i nit stanjinističkje novine , nisu džabe metastaza mošine borbe , samo ne žive oni od profita nego od grantova .u srbiji nema medija koji žive od tržišta. I ovaj brlog dok je živio od grantova vrvio je od inkvizicije što oficijelne što od raspalih lešina komunizma zombiziranih u halal lgbt gradžanke . one crkle , grantovi utanjili pa ima malo više slobode

freehand freehand 22:16 26.08.2020

Re: Nezavisni mediji ne postoje

nema većeg ološa od novinara Danasa

Ovo je dosta solidna fašistička, a i staljinistička en general kvallifikacija. Inmače je teško sranje jer u svakoj redakciji ima svega i svačega ali u redakciji Danasa ima najmanje baraba, lažova i lešinara raznih vrsta od svih dnevnih novina.
Naime, u toj dnevnoj novini ne treba proveravati datum izdavanja, za početak. I po pravilu se objavljuju činjenice i vesti. Na osnovu kojih i suprotno misleći mogu da donesu sopstveni sud.
Što se grantova tiče -po pravilu ih isporučuje mama CIA. Dakle, slabo tu ima marksizma-lenjinizma.
magnus magnus 23:20 26.08.2020

Re: Nezavisni mediji ne postoje

Što se grantova tiče -po pravilu ih isporučuje mama CIA. Dakle, slabo tu ima marksizma-lenjiniz

pa kad nekog oš upropastit isporučuješ mu marksizam lenjinizam,genderizam, QWERTYzam ,veganstvo i islam. DANAS je nastavak Borbe samo drugom bojom logotipa
solo solo 20:30 25.08.2020

Daj šta daš.


freehand freehand 21:56 25.08.2020

Neko

... sa trunkom častii pameti ovde bi pošto nigde drugde ne mo že sad objavio spisak ljudi, tekstova i pogleda koje mediji koje svi mi plaćamo i na kojima obitava noću i danju NIJE objavio niti će.
Iz nekog čudnog arzloga a za koji bi naivni poverovali da je antivučićizam.
Ovako sam siguran da je Nebojša Krstić došao tamo gde u stvari i spada: ne u POGLEDE već u ODJEKE I REAGOVANJA. Po formi i sadržaju svojih priopćenja.
A i to samo zato što Ekspres Politika više ne postoji.
Черевићан Черевићан 22:43 25.08.2020

вамо тамо

primećuje se

свако себе ..осмишља друкчије
колумнисти прича су мамљива ,
труд улажу (гласилима разним)
да им јавка ......буде разумљива,

па ко схвати .....ће је и прихвати
alselone alselone 07:50 26.08.2020

Krle ti si toliko dojadio

Da ljudi više neće ni da se posvađaju sa tobom.

Skoro potpuna ignoracija.

Sazrevamo kao društvo.
timotije timotije 09:27 26.08.2020

Re: Krle ti si toliko dojadio

Da ljudi više neće ni da se posvađaju sa tobom.

Skoro potpuna ignoracija.

Sazrevamo kao društvo.



Kakvo precizno zapažanje i još zaključak! Hvala!
solo solo 13:41 26.08.2020

Re: Krle ti si toliko dojadio

Da ljudi više neće ni da se posvađaju sa tobom.

Skoro potpuna ignoracija.

Sazrevamo kao društvo.


Ignorancija da ali ne dok su na vlasti. Od toga se ne potrišu.

Sprdnja i zajebancija do besvesti. Ni to ne daje ,,neke,, rezultate al' prca ego.

I to je maksimum na ovom nivou. Dok te ne banuju
Banovanje je očaj.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:32 26.08.2020

Re: Krle ti si toliko dojadio

Krle ti si toliko dojadio
Da ljudi više neće ni da se posvađaju sa tobom.

Skoro potpuna ignoracija.


Nije valjda da sebe računaš u ljude?
alselone alselone 17:22 26.08.2020

Re: Krle ti si toliko dojadio


Nije valjda da sebe računaš u ljude?


Ovo ti je baš glupo ali imaš mršavu dvojčicu na trud.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:49 26.08.2020

Re: Krle ti si toliko dojadio

alselone

Nije valjda da sebe računaš u ljude?


Ovo ti je baš glupo ali imaš mršavu dvojčicu na trud.


Pravo da ti kažem, baš me briga da li si čovek ili jazavac. Takođe, baš me briga za "ljude"...oni su ionako gomila iskompleksiranih gluperdi. Nego je blog jedino mesto gde mogu da stavim tekst koji drugi neće da objave. A šta vi, dokoni seratori, o tome mislite, neopisivo me baš briga.
predatortz predatortz 17:54 26.08.2020

Re: Krle ti si toliko dojadio

Nebojsa Krstic
alselone

Nije valjda da sebe računaš u ljude?


Ovo ti je baš glupo ali imaš mršavu dvojčicu na trud.


Pravo da ti kažem, baš me briga da li si čovek ili jazavac. Takođe, baš me briga za "ljude"...oni su ionako gomila iskompleksiranih gluperdi. Nego je blog jedino mesto gde mogu da stavim tekst koji drugi neće da objave. A šta vi, dokoni seratori, o tome mislite, neopisivo me baš briga.


Sad meni nije jasno...
Možeš jedino objaviti među nama, dokonim seratorima, svestan si toga a ne možeš da se odupreš porivu?
Patetično!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:03 26.08.2020

Re: Krle ti si toliko dojadio


Sad meni nije jasno...
Možeš jedino objaviti među nama, dokonim seratorima, svestan si toga a ne možeš da se odupreš porivu?
Patetično!


Zanimljivo je koliko ti nisi u stanju da razumeš bilo šta. Dakle, meni je bitno da imam tekst na netu, a vi, gnjavatori i seratori, potpuno ste mi irelevantni.
predatortz predatortz 18:09 26.08.2020

Re: Krle ti si toliko dojadio

Nebojsa Krstic

Sad meni nije jasno...
Možeš jedino objaviti među nama, dokonim seratorima, svestan si toga a ne možeš da se odupreš porivu?
Patetično!


Zanimljivo je koliko ti nisi u stanju da razumeš bilo šta. Dakle, meni je bitno da imam tekst na netu, a vi, gnjavatori i seratori, potpuno ste mi irelevantni.


Ne, ja razumem tvoje motive.
Naviklo se na određeni način života, nema bog zna šta da se ponudi, a mora se...
Pa, nek' i na tarabi piše.
To razumem.
Ne razumem taj poriv i to samouniženje.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:12 26.08.2020

Re: Krle ti si toliko dojadio

Ne, ja razumem tvoje motive.


Ma jok. Ti si od onih što ništa ne razumeju. Al nisi ti kriv.

predatortz predatortz 18:19 26.08.2020

Re: Krle ti si toliko dojadio

Nebojsa Krstic
Ne, ja razumem tvoje motive.


Ma jok. Ti si od onih što ništa ne razumeju. Al nisi ti kriv.



Slušaj, pošto ti treba prostor na netu i jedino to ti je važno, moj trinaestogodišnji sin ima neki portalčić.
Daće ti prostor, nema veze što si tenkre.
milisav68 milisav68 18:23 26.08.2020

Re: Krle ti si toliko dojadio

Dakle, meni je bitno da imam tekst na netu,

Dakle, minuli rad.
j_grandson j_grandson 18:28 26.08.2020

Re: Krle ti si toliko dojadio

Nebojsa Krstic
Ne, ja razumem tvoje motive.


Ma jok. Ti si od onih što ništa ne razumeju. Al nisi ti kriv.


Izvini se!
solo solo 19:11 26.08.2020

Re: Krle ti si toliko dojadio

Nego je blog jedino mesto gde mogu da stavim tekst koji drugi neće da objave.


Nije blog jedino mesto.

Jesi probao sa malim oglasima i ostalim plaćenim oglasima?

A ima i oglasa koji su mufte.

Jesi probao da objavljuješ pod drugim nickom ili imenom?
To ovde na blogu prolazi. Čisti čarlizam.
Možda ih zahebeš pa objave. Mi te prepoznajemo po narativu - to je bitno.


freehand freehand 22:05 26.08.2020

Re: Krle ti si toliko dojadio

Nebojsa Krstic

Sad meni nije jasno...
Možeš jedino objaviti među nama, dokonim seratorima, svestan si toga a ne možeš da se odupreš porivu?
Patetično!


Zanimljivo je koliko ti nisi u stanju da razumeš bilo šta. Dakle, meni je bitno da imam tekst na netu, a vi, gnjavatori i seratori, potpuno ste mi irelevantni.

Da li je moguće da se svi oni silni Informeri i Kuriri, Erteesovi, Pinkovi, Studio bejovi i hepiji ne računaju pa mor ai Blog?

P. S. A da... Pisana forma. Da ostane za pokolenja. Štagod pokolenja o tome mislila.
looping looping 06:35 27.08.2020

Re: Krle ti si toliko dojadio

alselone
Da ljudi više neće ni da se posvađaju sa tobom.

Skoro potpuna ignoracija.

Sazrevamo kao društvo.

Pišu o njemu, spominju ga a neće sa njim da se svađaju.
Čak ni kad im se obrati.

Ili je on mnogo loš ili su oni mnogo glupi.

Gadna situacija.
Unfuckable Unfuckable 14:31 28.08.2020

Re: Krle ti si toliko dojadio

Dakle, meni je bitno da imam tekst na netu, a vi, gnjavatori i seratori, potpuno ste mi irelevantni.



Netom opterećeni i ka cilju orijentisani momče,
mogao si se poštedeti neugledne bagre isključivanjem komentara,
ali to je rešenje očigledno nekako zalutalo u bespućima tvoje hipertrofirane pameti?

u prevodu:
aha, važi.
solo solo 13:34 26.08.2020

Odliv i cenzura mozga



Ko je odliven a ko cenzurisan? Malo je konfuzno.
freehand freehand 19:43 27.08.2020

Samo da čestitam na naslovu

"Odliv i cenzura mozga" je stvarno kvalitetan naslov za ovo što si od bloga napravio.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana