Politika| Porodica

Slučaj Nataše Jeremić

Nebojsa Krstic RSS / 23.03.2017. u 09:40

List "Danas": Kako komentarišete dosadašnje učešće Nataše Jeremić u predsedničkoj kampanji njenog supruga kao i minule događaje koji su je poslednjih dana stavili u fokus javnosti?

 

Nebojša Krstić: Supruga Vuka Jeremića je aktivni učesnik kampanje od trenutka kada je demonstrativno odbila da nastavi da radi na RTS i nadalje, kroz pojavljivanje na bini sa Jeremićem. Pošto je, dakle, bila prisutna na predizbornim tribinama svog supruga, morala je i da čuje salve optužbi i uvreda na račun Vučića i njegovog brata. Takođe, čula je i kako njen suprug Vučića implicitno optužuje za veleizdaju, za šurovanje sa Tačijem i razne druge stvari koje spadaju u udarce ispod pupka nedostojne pristojnih ljudi. Na ono to što je Jeremić izgovarao, svi su gledali blagonaklono, kao na nešto što je socijalno prihvatljivo. Nataša Jeremić je to prećutno odobravala, i list Danas je naširoko o tome izveštavao prenoseći sve te uvrede, lažne optužbe i najgore klevete bez ikakve ograde. Potom je jedan od čelnika SNS izrekao uvredljivu optužbu na račun supruge kandidata Jeremića. To što je uradio vrlo je loše, ružno i neukusno, čak i glupo. A glupo je jer je nerealno i prenaglašeno. Da li je Jovanov želeo da uvredi Natašu Jeremić ili da ukaže na neumesnost onog što Vuk Jeremić govori o Vučiću? Šta god da je povod može biti notirano kao povod, ali ne i prihvatljivo kao manir političkog ponašanja. Dobra je stvar što je Vučić odmah reagovao, distancirao se od uvrede i osudio je izvinivši se. Jeremić se za svoje uvrede nije izvinio.

 

Sad bi bilo pametno da svi učesnici, a i javnost, izvuku pouku. Ne postoje dobre i loše laži u uvrede. Laži kojima napadamo političkog protivnika ne mogu biti prihvatljive ako nam je napadač simpatičan, a žrtva nije. Dupli standardi oko ovih pitanja udaljavaju nas kao društvo od demokratije, a približavaju plemenskom društvu. Ako niko nema pravo da vređa Natašu Jeremić, a nema, onda niko nema pravo ni da vređa Vučićevog brata, suprugu ili decu. Bilo bi dobro da bar intelektalna javnost sačuva principijelnost. Navijačke strasti i govor mržnje ne mogu biti prihvatljivi kada su u pitanju Nataša i Vuk, ali ni kada su u pitanju Vučić i bilo koji član njegove porodice. Da bismo se snašli u svemu ovome, dovoljno je samo da se prisetimo kako su nas vaspitavali naši stari. Ništa manje i ništa više.

 

(Objavljeno u Danasu 23. marta 2017.



Komentari (194)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 09:52 23.03.2017

Pitanja

Evo par pitanja za tebe:

U kom svojstvu su se braća Alaeksandra Vučića i Siniše Malog nalazila u pratnji vojnog obezbeđenja?
Koje su to funkcije 'brat ovog ili onog' i po kom im to zakonu pripada obezbeđenje pripadnika najelitnije vojne formacije u Srbiji?
Ako im to obezbeđenje ne pripada po zakonu, kako objašnjavaš toliku bahatost?
Ako su im ugroženi životi, pa im je obezbeđenje dodeljeno, zanima me zbog čega su im životi ugroženi i ko je radio tu procenu?
Naime, i drugi premijeri su imali braću, sestre, rodbinu, pa im nije dodeljivano obezbeđenje. Zbog čega su ova dvojica baš toliko ugrožena?

Na kraju, koliko pročitah, Jeremić nudi Vučiću javni duel, na kom bi mu izložio sve što zna o njegovom bratu. Zašto Vučić ne pristaje na to?

Pošto su njegovi čankolizi uvredili ženu, što je najkukavičkiji od svih kukavičkih poteza koji je povukao, ono Vučiću pederu ću da preimenujem u Vučiću pičkice!
Ako nije minđica, neka izađe na TV duel i sasluša šta jeremić ima da kaže o batici.
Ako jeste, onda mu ti piši ovakva bednička opravdanja.

Eto...
maksa83 maksa83 10:09 23.03.2017

Re: Pitanja

U kom svojstvu su se braća Alaeksandra Vučića i Siniše Malog nalazila u pratnji vojnog obezbeđenja?

Ti si očigledno protiv demokratije i za vraćanje u plemensko društvo.

Dodatno, samo da primetim da je ovaj fuckup partijskog mentola iznedrio neočekivanu situaciju, naime Aleksandar Vučić je izrekao nešto sa čim se 100% slažem.

Kaže AV o Milenku J:

Ima jedan mlad momak koji je kod nas došao iz DSS-a. Nije hteo da se pojavljuje šest meseci. Reč je o Milenku Jovanovu iz Kikinde. On ima izvanrednu energiju, borac je bez straha i mane. Podseća me na vreme kada sam ja bio mlad.

Brate, i mene, i to ne samo kad si bio mlad.

Život piše romane.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:10 23.03.2017

Re: Pitanja

Naime, i drugi premijeri su imali braću, sestre, rodbinu, pa im nije dodeljivano obezbeđenje. Zbog čega su ova dvojica baš toliko ugrožena?


To nije tačno. Svaka ličnost u Srbiji koja zbog posla koji radi dobija pretnje opasne po život, dobije zaštitu. Članovi porodica funkcionera, ukoliko postoji potreba, to imaju. Brankica Stanković, na primer, godinama ima zaštitu iako nije u u takvim odnosima, ali postoji procena nadležnih da joj je potrebno, itd.

Na kraju, koliko pročitah, Jeremić nudi Vučiću javni duel, na kom bi mu izložio sve što zna o njegovom bratu. Zašto Vučić ne pristaje na to?


Jeremić to što "misli" iznosi na tribinama. Šta će mu duel da bi nekog olajavao? Ako ima dokaze može s njima u policiju...ili pred javnost.

Pošto su njegovi čankolizi uvredili ženu, što je najkukavičkiji od svih kukavičkih poteza koji je povukao, ono Vučiću pederu ću da preimenujem u Vučiću pičkice!


Ja mislim da taj epitet zaslužuje svako ko kukavički vređa nekog sa bezbedne distance. Blogeri naročito.
maksa83 maksa83 10:13 23.03.2017

Re: Pitanja

To nije tačno. Svaka ličnost u Srbiji koja zbog posla koji radi dobija pretnje opasne po život, dobije zaštitu.

Ličnost potencijalno ugrožena u srbiji dobija policijsku zaštitu, i takve odluke za sobom ostavljaju jasan tzv. paper trail koji u ovom slučaju ne postoji.

Uostalom, i Andrej Vučić kaže da to što ti pričaš nema veze sa životom: "Nemam obezbeđenje".
predatortz predatortz 10:19 23.03.2017

Re: Pitanja

To nije tačno. Svaka ličnost u Srbiji koja zbog posla koji radi dobija pretnje opasne po život, dobije zaštitu


Super. Koji to posao za Republiku Srbiju obavljaju braća premijera i gradonačelnika Beograda?


Brankica Stanković, na primer, godinama ima zaštitu iako nije u u takvim odnosima, ali postoji procena nadležnih da joj je potrebno, itd.


Svi znamo zbog čega Brankica ima obezbeđenje. Inače, obezbeđenje ugroženih građana Srbije, kada se ustanovi da za to postoji realan osnov, vrši policija a ne vojska.

No, i dalje čekam na odgovor:
Zbog čega su ova dvojica toliko ugrožena, pa da ih moraju Kobre obezbeđivati?
Koliko znam, za državu ne rade nikakav posao koji bi im mogao ugroziti živote.
Kao građanin, jako sam zainteresovan da saznam ko ugrožava premijerovu porodicu i iz kojih razloga.


Jeremić to što "misli" iznosi na tribinama. Šta će mu duel da bi nekog olajavao? Ako ima dokaze može s njima u policiju...ili pred javnost.


Pa, to čovek i nudi. Da pred javnošću, u oči premijeru, iznese svoja saznanja o aktivnostima premijerovog brata.


Ja mislim da taj epitet zaslužuje svako ko kukavički vređa nekog sa bezbedne distance


U ovoj zemlji ne postoji bezbedna distanca, a premijerovi žbirovi za par minuta mogu doći do mog identiteta. Mani se patetike!
maksa83 maksa83 10:20 23.03.2017

Re: Pitanja

Inače, obezbeđenje ugroženih građana Srbije, kada se ustanovi da za to postoji realan osnov, vrši policija a ne vojska.

Opet protiv demokratije a za plemensko uređenje.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:26 23.03.2017

Re: Pitanja

Super. Koji to posao za Republiku Srbiju obavljaju braća premijera i gradonačelnika Beograda?


Ne mora ništa da radi da bi imao obezbeđenje. Dovoljno je da mu je život ugrožen zato što je u srodstvu sa premijerom. Isto je to bio slučaj i sa porodicama prethodnih predsednika, premijera i sl.
Jeremić to što "misli" iznosi na tribinama. Šta će mu duel da bi nekog olajavao? Ako ima dokaze može s njima u policiju...ili pred javnost.


Pa, to čovek i nudi. Da pred javnošću, u oči premijeru, iznese svoja saznanja o aktivnostima premijerovog brata.


Šta ga sprečava da to uradi? Vera mu ne dozvoljava da to iznese bez TV duela?
loader loader 10:28 23.03.2017

Re: Pitanja

predatortz

Kao građanin, jako sam zainteresovan da saznam ko ugrožava premijerovu porodicu i iz kojih razloga.

Uhhh ... koje pitanje ... Pa, ovo će izazvati sate i sate novih gostovanja na svim televizijama i gomilu patetično-agresivnih objašnjavanja kako postoje oni koji mrze, prete i ugrožavaju, jer žele da spreče reforme, "ali to narod dobro prepoznaje i daje podršku politici koja ..."

..!

predatortz predatortz 10:29 23.03.2017

Re: Pitanja

maksa83
Inače, obezbeđenje ugroženih građana Srbije, kada se ustanovi da za to postoji realan osnov, vrši policija a ne vojska.

Opet protiv demokratije a za plemensko uređenje.


Ja sam od Bjelopavlića!
predatortz predatortz 10:32 23.03.2017

Re: Pitanja

loader
predatortz

Kao građanin, jako sam zainteresovan da saznam ko ugrožava premijerovu porodicu i iz kojih razloga.

Uhhh ... koje pitanje ... Pa, ovo će izazvati sate i sate novih gostovanja na svim televizijama i objašnjavanja kako postoje oni koji mrze, prete i ugrožavaju, jer žele da spreče reforme, "ali to narod dobro prepoznaje i daje podršku politici koja ..."

..!



Ma, super!
Ja samo pitam ko su ti.
I kako da očekujem da premijer stvori bezbednu klimu za moju decu, kad, eto, svako malo on i njegovi doživljavaju pretnju po život i za dlaku se izvlače?
Mislim, ako uz sve mehanizme koji mu stoje na raspolaganju nije u stanju da pohapsi one koji ugrožavaju njega i njegovu porodicu, onda mi ne ostavlja previše prostora da verujem u to da je on baš taj koji će štititi9 mene i moju porodicu.
maksa83 maksa83 10:36 23.03.2017

Re: Pitanja

onda mi ne ostavlja previše prostora da verujem u to da je on baš taj koji će štititi9 mene i moju porodicu.

Ne štiti on nego Nebojša iz Beograda v1.0.

Je l' da se sad osećaš bolje?
predatortz predatortz 10:38 23.03.2017

Re: Pitanja

maksa83
onda mi ne ostavlja previše prostora da verujem u to da je on baš taj koji će štititi9 mene i moju porodicu.

Ne štiti on nego Nebojša iz Beograda v1.0.

Je l' da se sad osećaš bolje?


Nimalo!
loader loader 10:38 23.03.2017

Re: Pitanja

predatortz

... i za dlaku se izvlače



Mislim, ako uz sve mehanizme koji mu stoje na raspolaganju nije u stanju da pohapsi one koji ugrožavaju njega i njegovu porodicu, onda mi ne ostavlja previše prostora da verujem u to da je on baš taj koji će štititi9 mene i moju porodicu.

Dobro sad ... Čak, čak ni pomenuti velikan naše političke estrade nije savršen. No, važno je da je sprečio bankrot države i povećao penzije. A ovi naši građanski, lični strahovi ... Hm, i da neko na putu napretka strada, zar je to uopšte vredno tako malicioznog pomena i da li je išta drugačije od fantom-graditeljstva iz Savamale? Elem, nije caka u tome šta država može za tebe, nego šta ti još imaš da daš za nju, mislim, ako ti je još nešto preostalo
predatortz predatortz 10:39 23.03.2017

Re: Pitanja

Ne mora ništa da radi da bi imao obezbeđenje. Dovoljno je da mu je život ugrožen zato što je u srodstvu sa premijerom.


da, bre...
ja zaboravio da mu je ukralo ličnu kartu!
predatortz predatortz 10:54 23.03.2017

Re: Pitanja


Šta ga sprečava da to uradi? Vera mu ne dozvoljava da to iznese bez TV duela?


Sprečava ga uzurpacija institucija od strane premijera i njegove bratije.
U zemlji u kojoj maskirani ljudi lišavaju građane slobode i ruše njihovu imovinu, a policija ne reaguje na pozive građana u momentu dok se sve to događa, samo kreten može imati poverenje u institucije i saznanja o aktivnostima osoba koje su takvu klimu kreirale da iznosi pred tim institucijama.

Edit:

Od tog momenta, ja se ne osećam kao slobodan građanin.
Ta 'pokazna vežba' mi je stalno negde u podsvesti. To da ti neka bagra može doći noću i srušiti kuću, stan... Mislim da je najveći čin patriotizma ne složiti se sa takvom vladom.
maksa83 maksa83 10:57 23.03.2017

Re: Pitanja

U zemlji u kojoj maskirani ljudi lišavaju građane slobode i ruše njihovu imovinu, a policija ne reaguje na pozive građana u momentu dok se sve to događa

Dokle više to prizivanje plemenskog društva... kako ti ne dosadi?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:58 23.03.2017

Re: Pitanja

predatortz

Šta ga sprečava da to uradi? Vera mu ne dozvoljava da to iznese bez TV duela?


Sprečava ga uzurpacija institucija od strane premijera i njegove bratije.
U zemlji u kojoj maskirani ljudi lišavaju građane slobode i ruše njihovu imovinu, a policija ne reaguje na pozive građana u momentu dok se sve to događa, samo kreten može imati poverenje u institucije i saznanja o aktivnostima osoba koje su takvu klimu kreirale da iznosi pred tim institucijama.


Ne može javnosti da podastre dokaze bez TV duela jer su institucije uzurpirane?
Molim te objasni ovu logičku zavrzlamu, ja nisam sposoban da je shvatim.
predatortz predatortz 11:05 23.03.2017

Re: Pitanja

Nebojsa Krstic
predatortz

Šta ga sprečava da to uradi? Vera mu ne dozvoljava da to iznese bez TV duela?


Sprečava ga uzurpacija institucija od strane premijera i njegove bratije.
U zemlji u kojoj maskirani ljudi lišavaju građane slobode i ruše njihovu imovinu, a policija ne reaguje na pozive građana u momentu dok se sve to događa, samo kreten može imati poverenje u institucije i saznanja o aktivnostima osoba koje su takvu klimu kreirale da iznosi pred tim institucijama.


Ne može javnosti da podastre dokaze bez TV duela jer su institucije uzurpirane?
Molim te objasni ovu logičku zavrzlamu, ja nisam sposoban da je shvatim.


Pa, recimo ovako...
Sve ono što ja pričam, recimo, tebi iza leđa ima mnogo manju težinu od onoga što ti kažem u oči, plus javno.
Sad, ti meni objasni, ako si čist kao suzica tek rođenog deteta, a svi znamo da naš premijer jeste, zbog čega bi izbegavao da se sretneš sa takvom bitangom kao što sam ja?
Zar ti to ne bi bio najveći plus?
Ono, ne beži, ne uzmiče, nema šta da krije...
stopalo stopalo 11:06 23.03.2017

Re: Pitanja

Ne može javnosti da podastre dokaze bez TV duela jer su institucije uzurpirane?


Evo neka donese dokaze kod Marića gde će gosti da budu

Nebojša 1, Nebojša 2, Dejan Vuk Stanković, Dragomir Anđelković

A ocenu argumentacije jedne i druge strane neka vrši cesid


looping looping 11:08 23.03.2017

Re: Pitanja

Pa, recimo ovako...
Sve ono što ja pričam, recimo, tebi iza leđa ima mnogo manju težinu od onoga što ti kažem u oči, plus javno.
Sad, ti meni objasni, ako si čist kao suzica tek rođenog deteta, a svi znamo da naš premijer jeste, zbog čega bi izbegavao da se sretneš sa takvom bitangom kao što sam ja?
Zar ti to ne bi bio najveći plus?
Ono, ne beži, ne uzmiče, nema šta da krije...

Nema to veze sa čistoćom nego nije praktično. Jeremiću rejting može samo da se digne (jer je nizak) a Vučiću samo da se spusti (jer je visok) (barem se meni tako čini).
AV nema nikakve vajde od duela.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:16 23.03.2017

Re: Pitanja

Pa, recimo ovako...
Sve ono što ja pričam, recimo, tebi iza leđa ima mnogo manju težinu od onoga što ti kažem u oči, plus javno.
Sad, ti meni objasni, ako si čist kao suzica tek rođenog deteta, a svi znamo da naš premijer jeste, zbog čega bi izbegavao da se sretneš sa takvom bitangom kao što sam ja?
Zar ti to ne bi bio najveći plus?
Ono, ne beži, ne uzmiče, nema šta da krije...


Postoji 11 kandidata za predsednika. Zašto bi Jeremić bio u prednosti nad ostalima? Zato što ims najsnažniji fodn optužbi bez pokrića? A opet i nefer bi bilo iči na kolektivnu tarapanu gde bi deset ljudi atakovalo na jednog.

Ova je dilema postojala u svim prethodnim izborima za predsednika. Zato je i pronađena formula koja je prilično fer, da se prave TV duelu u drugom krugu između dva kandidata koja prođu. To je rađeno U vreme Koštunice i Labusa, pa Koštunice i Šešelja, pa Tadića i Nikolića dva puta...i biće normalno i posle drugog aprila, između Vučića i Radulovića.
predatortz predatortz 11:20 23.03.2017

Re: Pitanja



Postoji 11 kandidata za predsednika. Zašto bi Jeremić bio u prednosti nad ostalima? Zato što ims najsnažniji fodn optužbi bez pokrića?


A ti garantuješ da su baš sve optužbe bez pokrića?

A opet i nefer bi bilo iči na kolektivnu tarapanu gde bi deset ljudi atakovalo na jednog.


Pa, vidi... Rekoh ti da se ne osećam kao slobodan građanin ove zemlje, nakon slučaja "Savamala". Dakle, taj jedan je atakovao na nas sedam miliona, stvorio klimu po kojoj se građanin više ne oseća bezbedno, po kojoj gubi veru u institucije... Najmanje što nam duguje je da se suoči sa onima koji će to da mu kažu u lice.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:23 23.03.2017

Re: Pitanja


Postoji 11 kandidata za predsednika. Zašto bi Jeremić bio u prednosti nad ostalima? Zato što ims najsnažniji fodn optužbi bez pokrića?


A ti garantuješ da su baš sve optužbe bez pokrića?



Sve su optužbe bez pokrića sve dok ne vidim pokriće. Garantovano.

Pa, vidi... Rekoh ti da se ne osećam kao slobodan građanin ove zemlje, nakon slučaja "Savamala"


Molim te pričaj mi malo o tome. Ako pustiš i suzu, ubedićeš me.
predatortz predatortz 11:27 23.03.2017

Re: Pitanja

Molim te pričaj mi malo o tome. Ako pustiš i suzu, ubedićeš me.


Pazi, težak sam na suzi.
Nisam je pustio ni kad mi je majka umrla.
No, uz sav taj moj mačoizam, ne znači da mi prija situacija po kojoj maskirani banditi, pod okriljem mraka, ruše tuđu imovinu a država čiji sam građanin ne reaguje.
Ti se nakon toga osećaš kao slobodan građanin?
Ako je odgovor da, preispitaj svoj sistem vrednosti.
maksa83 maksa83 11:29 23.03.2017

Re: Pitanja

Ako je odgovor da, preispitaj svoj sistem vrednosti.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:30 23.03.2017

Re: Pitanja

Pazi, težak sam na suzi.
Nisam je pustio ni kad mi je majka umrla.
No, uz sav taj moj mačoizam, ne znači da mi prija situacija po kojoj maskirani banditi, pod okriljem mraka, ruše tuđu imovinu a država čiji sam građanin ne reaguje.
Ti se nakon toga osećaš kao slobodan građanin?
Ako je odgovor da, preispitaj svoj sistem vrednosti.


Ma jeste "Savamala! svinjarija, al kad bih rekao da me to tera na plakanje, slagao bih.
antioksidant antioksidant 11:33 23.03.2017

Re: Pitanja

To nije tačno. Svaka ličnost u Srbiji koja zbog posla koji radi dobija pretnje opasne po život, dobije zaštitu

da, ali ne vojno obezbedjenje.
maksa83 maksa83 11:35 23.03.2017

Re: Pitanja

antioksidant
To nije tačno. Svaka ličnost u Srbiji koja zbog posla koji radi dobija pretnje opasne po život, dobije zaštitu

da, ali ne vojno obezbedjenje.

Evo još jedan protopećinski čovek koji insistira na glupim detaljima.

Pa koliko vas ima...
Atomski mrav Atomski mrav 11:35 23.03.2017

Re: Pitanja

da, ali ne vojno obezbedjenje.

Džaba podvlačiš, Krle to uporno ignoriše.
predatortz predatortz 11:36 23.03.2017

Re: Pitanja

Nebojsa Krstic
Pazi, težak sam na suzi.
Nisam je pustio ni kad mi je majka umrla.
No, uz sav taj moj mačoizam, ne znači da mi prija situacija po kojoj maskirani banditi, pod okriljem mraka, ruše tuđu imovinu a država čiji sam građanin ne reaguje.
Ti se nakon toga osećaš kao slobodan građanin?
Ako je odgovor da, preispitaj svoj sistem vrednosti.


Ma jeste "Savamala! svinjarija, al kad bih rekao da me to tera na plakanje, slagao bih.



Ni mene ne tera na plakanje. Tera me na krajnji oprez i na nepoverenje prema državi, sve dok ta "svinjarija" ne dobije sudski epilog.

Veoma je opasno pustiti da lojalni građani, koji su svoju lojalnost državi iskazivali kad je god to trebalo, počnu da gube poverenje u državu. Naročito ako se sve to radi da bi se pokrilo par bitangi. Država u koju ne veruju oni koji su za poštovanje reda i zakona, u kojoj se bitange stavljaju ispred lojalnih građana, nema neku perspektivu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:42 23.03.2017

Re: Pitanja

Atomski mrav
da, ali ne vojno obezbedjenje.

Džaba podvlačiš, Krle to uporno ignoriše.


Ne ignorišen, nego je stvar nebitna. Tadić je imao vojno obezbeđenje. A mogao je i policijsko.
Ja i ne znam ko od sadašnjih funkcionera ima koje, niti me to zanima.

To je stvar nekakave unutrašnje stručne procene, a ne tema za laike. I jedno i drugo obezbeđenje je državno.
antioksidant antioksidant 11:43 23.03.2017

Re: Pitanja

Atomski mrav
da, ali ne vojno obezbedjenje.

Džaba podvlačiš, Krle to uporno ignoriše.

naravno da ignorise kada to ne tvrdi niko iz vlasti. da tvrdi, krletova podrska tom iskazu bila bi neupitna
antioksidant antioksidant 11:44 23.03.2017

Re: Pitanja

Nebojsa Krstic
Atomski mrav
da, ali ne vojno obezbedjenje.

Džaba podvlačiš, Krle to uporno ignoriše.


Ne ignorišen, nego je stvar nebitna. Tadić je imao vojno obezbeđenje. A mogao je i policijsko.
Ja i ne znam ko od sadašnjih funkcionera ima koje, niti me to zanima.

To je stvar nekakave unutrašnje stručne procene, a ne tema za laike. I jedno i drugo obezbeđenje je državno.


ne, nije nebitna. zloupotreba drzavnih resursa nije nebitna a neovlasceno koriscenje vojnog obezbedjenja je zloupotreba
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:56 23.03.2017

Re: Pitanja

ne, nije nebitna. zloupotreba drzavnih resursa nije nebitna a neovlasceno koriscenje vojnog obezbedjenja je zloupotreba


Netačno. I vojska i policija imaju službe specijalizovane za zaštitu ličnosti i sasvim je legalno koristiti bilo jednu, bilo drugu.
gedza.73 gedza.73 12:20 23.03.2017

Re: Pitanja

Nebojsa Krstic
Ne ignorišen, nego je stvar nebitna.

Jes' nebitna.
Prst ovde, prst onde a kad dođe kući nije gladan.

antioksidant antioksidant 12:26 23.03.2017

Re: Pitanja

Nebojsa Krstic
ne, nije nebitna. zloupotreba drzavnih resursa nije nebitna a neovlasceno koriscenje vojnog obezbedjenja je zloupotreba


Netačno. I vojska i policija imaju službe specijalizovane za zaštitu ličnosti i sasvim je legalno koristiti bilo jednu, bilo drugu.

netacno, tacno postoji propis ko ima pravo na ciju zastitu. porodice lica sticenih od strane vojske imaju pravo na policijsku zastitu ukoliko su ugrozeni, ne na vojnu zastitu, ma koliko decacima prijala pratnja kobri.
zilikaka zilikaka 13:16 23.03.2017

Re: Pitanja

Ne mora ništa da radi da bi imao obezbeđenje. Dovoljno je da mu je život ugrožen zato što je u srodstvu sa premijerom. Isto je to bio slučaj i sa porodicama prethodnih predsednika, premijera i sl.


Do kog stepena srodstva seže ta ugroženost i kako je to, od koga i gde procenjeno?

Ima negde pravilo da pratnja sleduje svakom srodniku do n-tog kolena, ili...?

(Pitam za druga)

A uzgred,kad smo već u radnji, kome sve sleduju fijakeri?


karabasbarabas karabasbarabas 14:59 23.03.2017

Re: Pitanja

Vidim slazes se sa ovim drugim botom.


http://blog.b92.net/text/27361/Da-postoje-novinari-i-urednici/?page=2#k1873562
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:16 23.03.2017

Re: Pitanja

Atomski mrav
da, ali ne vojno obezbedjenje.

Džaba podvlačiš, Krle to uporno ignoriše.


Evo, da pomognem malo Krletu, žao mi je kad vidim koliko ste ga pritisli oko nevažnog detalja: kobrice su deo vojne policije. Tako da je i vučić sit i ovce su na broju, bar donekle.

antioksidant antioksidant 15:29 23.03.2017

Re: Pitanja

kobrice su deo vojne policije.

pa naravno da nisu piloti helikoptera, ali to je vojska srki i detalj nije ni malo nevazan, jer ukazuje na to ko i kako moze zloupotrebljavati drzavni resurs
predatortz predatortz 15:35 23.03.2017

Re: Pitanja

antioksidant
kobrice su deo vojne policije.

pa naravno da nisu piloti helikoptera, ali to je vojska srki i detalj nije ni malo nevazan, jer ukazuje na to ko i kako moze zloupotrebljavati drzavni resurs


Istine radi, predsednik vlade može da bira da li će ga obezbeđivati vojska ili policija. Praksa je da vojska obezbeđuje predsednika, ali se Toma odlučio za MUP. Međutim, građane Srbije za koje se proceni da im je zbog ugroženosti potrebno obezbeđenje - obezbeđuje MUP. Batica je, koliko znam, običan građanin.

antioksidant antioksidant 15:46 23.03.2017

Re: Pitanja

Istine radi, predsednik vlade može da bira da li će ga obezbeđivati vojska ili policija

predsednik vlade da, i to nije sporno
pricamo o siroj porodici, tj bratu
kao sto kazes, on ima pravo na zastitu, kao i svako drugo lice u srbiji, na osnovu procene ugrozenosti i tu zastitu moze pruzati policija.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:41 23.03.2017

Re: Pitanja

antioksidant
Istine radi, predsednik vlade može da bira da li će ga obezbeđivati vojska ili policija

predsednik vlade da, i to nije sporno
pricamo o siroj porodici, tj bratu
kao sto kazes, on ima pravo na zastitu, kao i svako drugo lice u srbiji, na osnovu procene ugrozenosti i tu zastitu moze pruzati policija.


Ne razumem ovu potrebu ljudi da naklapaju o temi o kojoj nemaju blage veze.

Dakle, članovi porodice ne odlučuju da li će neko i ko će da ih štiti. O tome odlučuju nadležni organi na osnovu bezbednosne procene.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:53 23.03.2017

Re: Pitanja

antioksidant
kobrice su deo vojne policije.

pa naravno da nisu piloti helikoptera, ali to je vojska srki i detalj nije ni malo nevazan, jer ukazuje na to ko i kako moze zloupotrebljavati drzavni resurs


Dobro, ako ćemo da cepidlačimo formalno pravno onda si u pravu. Ali murkan je murkan, vojni ili civilni, to je sve isto sranje, ista psiha, samo druga uniforma, da ne kažem isti qr drugo pakovanje... I ovi vojni verovatno manje koštaju pošto ionako samo po ceo dan vataju zjale, dok civilni, žandari, moraju stalno sa nekim da se biju i kao nešto da obezbeđuju. Ne, ja mislim da je to bila krajnje racionalna odluka preCednika vlade, samo što je, eto, sticajem okolnosti došlo do manje šorke pa je privuklo pažnju (zlonamerne) javnosti. A i ne sumnjam u to da je bratu godilo da ga kobrice čuvaju, sigurno mu daju i da pipne mišić i pendrek, a to je dobro i za njegovo duhovno zdravlje, i za imidž donekle kontroverznog biznismena. .

Evo, i Krle je lepo objasnio, odluku donose nadležni organ(i) na osnovu bezved(o)nosne procene. Tako da nema potrebe dalje da davimo, mi, kao laici.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:33 23.03.2017

Re: Pitanja

karabasbarabas
Vidim slazes se sa ovim drugim botom.


http://blog.b92.net/text/27361/Da-postoje-novinari-i-urednici/?page=2#k1873562


Ne, brate, ne slažem se.
Slažem se samo sa onim što ja napišem, a ni to ne uvek.
antioksidant antioksidant 18:28 23.03.2017

Re: Pitanja

Nebojsa Krstic
antioksidant
Istine radi, predsednik vlade može da bira da li će ga obezbeđivati vojska ili policija

predsednik vlade da, i to nije sporno
pricamo o siroj porodici, tj bratu
kao sto kazes, on ima pravo na zastitu, kao i svako drugo lice u srbiji, na osnovu procene ugrozenosti i tu zastitu moze pruzati policija.


Ne razumem ovu potrebu ljudi da naklapaju o temi o kojoj nemaju blage veze.

Dakle, članovi porodice ne odlučuju da li će neko i ko će da ih štiti. O tome odlučuju nadležni organi na osnovu bezbednosne procene.


koliko pojma nemas o cemu pises govori i to da andrej na sudu ne sme da kaze da su ga cuvali vojnici vec tvrdi da ih je slucajno sreo na ulici.

i da, odakle ti potreba da naklapas o stvarima koje nikako ne razumes?
antioksidant antioksidant 18:30 23.03.2017

Re: Pitanja

srdjan.pajic
antioksidant
kobrice su deo vojne policije.

pa naravno da nisu piloti helikoptera, ali to je vojska srki i detalj nije ni malo nevazan, jer ukazuje na to ko i kako moze zloupotrebljavati drzavni resurs


Dobro, ako ćemo da cepidlačimo formalno pravno onda si u pravu. Ali murkan je murkan, vojni ili civilni, to je sve isto sranje, ista psiha, samo druga uniforma, da ne kažem isti qr drugo pakovanje... I ovi vojni verovatno manje koštaju pošto ionako samo po ceo dan vataju zjale, dok civilni, žandari, moraju stalno sa nekim da se biju i kao nešto da obezbeđuju. Ne, ja mislim da je to bila krajnje racionalna odluka preCednika vlade, samo što je, eto, sticajem okolnosti došlo do manje šorke pa je privuklo pažnju (zlonamerne) javnosti. A i ne sumnjam u to da je bratu godilo da ga kobrice čuvaju, sigurno mu daju i da pipne mišić i pendrek, a to je dobro i za njegovo duhovno zdravlje, i za imidž donekle kontroverznog biznismena. .

Evo, i Krle je lepo objasnio, odluku donose nadležni organ(i) na osnovu bezved(o)nosne procene. Tako da nema potrebe dalje da davimo, mi, kao laici.

srki, ako si poverovao bilo sta sto je krle "objasnio" slobodno izmeri temperaturu. haluciniras
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:00 24.03.2017

Re: Pitanja

srki, ako si poverovao bilo sta sto je krle "objasnio" slobodno izmeri temperaturu. haluciniras


Nije to od temperature, nego od dima...

(auštoste nadrkani, ne moš radni čovek ni da se zajebava malo u slobodno vreme, a niko kršten trol da pokrene, pa da se istaknem, nego sam morao da se držim teme, koliko toliko.)
lelemood lelemood 13:12 24.03.2017

Re: Pitanja

Što se AV nije izvinio Nataši,nego narodu? Mene zabole za njegovo izvinjenje.
mariopan mariopan 21:02 24.03.2017

Re: Pitanja

lelemood
Što se AV nije izvinio Nataši,nego narodu? Mene zabole za njegovo izvinjenje.

Ко се извинио?
Вучић се само спрдао, мало глуматао као и обично а брк му се смеје како му добро иде.
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:08 29.03.2017

Re: Pitanja

mariopan
lelemood
Što se AV nije izvinio Nataši,nego narodu? Mene zabole za njegovo izvinjenje.

Ко се извинио?
Вучић се само спрдао, мало глуматао као и обично а брк му се смеје како му добро иде.

Čuj, izvinio se narodu, a onoj Nataši koju ptroglasiše za narko bosa nije.I to ne može biti tačka u pristojnom društvu , kako reče ministar unutrašnjih dela, već se mora završiti kod sudskih organa tako što će epilog biti Naša u zatvor ili taj Jovanov u zatvor.
To što Jeremić svagde nastupa u pratnji žene ne sputava druge kandidate da i oni vode svoje žene, decu i da se sa njima pojave oko muža-oca kada on govori.
Da ne bude zabune, isti sudski epilog treba da dobije i izjava Jeremića o Vučićevom bratu. Naravno , razume se postojanje nezavisnog sudstva.
loader loader 09:56 23.03.2017

Vaspitavanje nacije i druge poučne priče

Promocija dobrog vaspitanja je uvek dobrodošla. Heh ... Naročito u javnom ambijentu kakav je naš.

Princip može biti isti, za sve, pa i u ovim slučajevima, o kojima se govori u postu. No, da li se zaista radi o uporedivim slučajevima, i mogu li se oni baš do te mere izjednačavati, pitam se.

Recimo, jedna "sitnica" - za lica koja učestvuju u vlasti i njima blizak rod koji je negde pri vlasti i deli "operativni" uticaj, moć ... već dugo vremena postoji ta vrsta opaski, koje je danas preuzeo i izgovara ih jedan od kandidata u kampanji, dok za ovu drugu stranu, gospođu koja se pominje u postu, nikad ništa kao protivzakonita radnja, ni najsitnija, pre kampanje se nije pojavljivalo i nije bilo čak ni u naslutu - što navodi na zaključak da je to stvar koja je naprasno pre neki dan "istražena" i "shvaćena", preciznije rečeno - kreirana samo radi blaćenja tokom kampanje. Izvinjenje? Ono je u službi marketinga. A onaj prethodni efekat prljanja javnog prostora je ostao. U takvom prostoru - zna se ko se najbolje snalazi, i kome takav ambijent najviše odgovara.

Dakle, ne mogu se nikako poistovetiti ove dve strane. Koliko god mi poštovali princip nevređanja i konzumaciju samo one politike sa ukusom jagode.




Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:15 23.03.2017

Re: Vaspitavanje nacije i druge poučne priče

Recimo, jedna "sitnica" - za lica koja učestvuju u vlasti i njima blizak rod koji je negde pri vlasti i deli "operativni" uticaj, moć ... već dugo vremena postoji ta vrsta opaski, koje je danas preuzeo i izgovara ih jedan od kandidata u kampanji, dok za ovu drugu stranu, gospođu koja se pominje u postu, nikad ništa kao protivzakonita radnja, ni najsitnija, pre kampanje se nije pojavljivalo i nije bilo čak ni u naslutu


Hoćeš da kažeš da se za Natašu nije ni dalo naslutiti da je šef narko kartela?

Tačno, nije. Optužiti Jeremićevu ženu za tako nešto jeste više budalaština i karikatura, a mnogo manje uvreda. Zato su suze na konto toga ipak prenaglašeni scenski efekt za potrebe kampanje i slabog rejtinga kandidata.
loader loader 10:21 23.03.2017

Re: Vaspitavanje nacije i druge poučne priče

Hoćeš da kažeš da se za Natašu nije ni dalo naslutiti da je šef narko kartela?

Da, baš to hoću da kažem.

Optužiti Jeremićevu ženu za tako nešto jeste više budalaština i karikatura, a mnogo manje uvreda.

Naravno. Ali ekipa iz štaba veoma dobro zna da će na biračko telo takvo prosipanje perja ostaviti trajan negativan utisak vezan za protivnički tabor, a da će, kad se sve sabere i oduzme, ići u korist njihovom kandidatu. To je suština ove priče. Stoga je izvinjenje, kako već rekoh, samo u funkciji samoreklame, u ovom slučaju. Inače, svako iskreno izvinjenje koje čovek nekome da u svom životu ima efekat, na njega samog, kao da je uzeo čitav koktel duhovnih vitamina. Ovde to slučaj nije.

Zato su suze na konto toga ipak prenaglašeni scenski efekt za potrebe kampanje i slabog rejtinga kandidata.

Bi li suština ove priče bila izmenjena da nije bilo suza? Ne bi. Ni za jotu. Nego, malo mi to liči sad, hm, na zamenu teza.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:11 23.03.2017

Француска собарица

Без обзира што је присуствовала трибинама свога мужа, Наташа Јеремић је то радила као приватна особа (исто као што је Вучићев "пријатељ" Бил Клинтон присуствовао трибинама своје жене).

Овде је проблем што је једна приватна особа, сасвим паушално, без иједног доказа, из врха власти оптужена за велики криминал.

Вучић није приватна исоба, већ има јавну функцију на коју је изабран и он је одговоран сваком грађанину за сваки свој потез. Ми сви имамо право да питамо, да знамо и да га оптужимо, било да се ради о неспособности или о корупцији.

Како је могуће да бивши председнички саветник не види разлику?
loader loader 10:12 23.03.2017

Re: Француска собарица

Nije moguće.
Uvid u stvari kakve jesu i određena funkcija javnog zborenja ne idu uvek zajedno.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:16 23.03.2017

Re: Француска собарица

Вучић није приватна исоба, већ има јавну функцију


Čitaš li ti tekst bloga ili se javljaš samo nako?
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:33 23.03.2017

Re: Француска собарица

Читам и питам се о чему ти. За шта су оптужени Вучићева жена и деца? (Јавност уосталом уопште не зна да ли он има жену јер се та особа у јавности појавила само једном у протеклих годину дана or so, на вечери приређеној за британског престолонаследника и његову жену.)

Оно што је озбиљно је злоупотреба власти и озбиљно је када потпредседник владајуће странке оптужи приватну особу, а председник владе га подржи тиме што каже да га оптужитељ подсећа на себе у младости.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:39 23.03.2017

Re: Француска собарица

Оно што је озбиљно је злоупотреба власти и озбиљно је када потпредседник владајуће странке оптужи приватну особу, а председник владе га подржи тиме што каже да га оптужитељ подсећа на себе у младости.


Kad je Vučić podržao Jovanova u vređanju Jeremićeve supruge?
Meni je to promaklo. I ne samo to, ja sam video Vučićevo izvinjenje.
Daj mi link, molim te.
maksa83 maksa83 10:42 23.03.2017

Re: Француска собарица

Kad je Vučić podržao Jovanova u vređanju Jeremićeve supruge?
Meni je to promaklo. I ne samo to, ja sam video Vučićevo izvinjenje.
Daj mi link, molim te.

Mogu ja?

To saopštenje nije skinuto sa sajta Srpske Napredne Stranke, stajalo je tamo i juče, a stoji i danas:

ЈОВАНОВ: НАЈВЕЋА КРИМИНАЛНА БАНДА ЈЕ У ОКРУЖЕЊУ ВУКА ЈЕРЕМИЋА НА ЧЕЛУ СА ШЕФОМ НАРКО ТРЖИШТА НАТАШОМ


ja sam video Vučićevo izvinjenje.


A svi drugi videli Non-apology.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:02 23.03.2017

Re: Француска собарица

А svi drugi videli Non-apology.

Чак веома сиров пример.
Нека не-извињења су изречена бираним речима и имају форму извињења, а Вучићево није ни то. Док се "извињава", он оптужује и осипа паљбу.
maksa83 maksa83 11:09 23.03.2017

Re: Француска собарица

Чак веома сиров пример.

Što bi rekla ova deca na Internetu danas - classic AV u full retard modu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:18 23.03.2017

Re: Француска собарица

Чак веома сиров пример.
Нека не-извињења су изречена бираним речима и имају форму извињења, а Вучићево није ни то. Док се "извињава", он оптужује и осипа паљбу.


Možemo da krenemo da izvinjenjima u zube gledamo čim izvinjenje za sve laži i uvrede da i bilo koji drugi kandidat, Jeremić pre svih.
alselone alselone 11:32 23.03.2017

Re: Француска собарица

(Јавност уосталом уопште не зна да ли он има жену јер се та особа у јавности појавила само једном у протеклих годину дана or so, на вечери приређеној за британског престолонаследника и његову жену.)


Kako me nervira ova fama oko Vuciceve zene. Pustite zenu na miru i njenu/njegovu zelju da ih drzi dalje od javnosti. To je jedna od retkih stvari koje postujem kod njega.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:08 23.03.2017

Re: Француска собарица

Kako me nervira ova fama oko Vuciceve zene. Pustite zenu na miru i njegovu zelju da ih drzi dalje od javnosti. To je jedna od retkih stvari koje postujem kod njega.

Жену сам споменула у контексту Крстићеве реченице у којој каже о "нападима на Вучићеву жену и децу".

Мени није познато да ико напада Вучићеву жену, и понављам, у јавности се и не зна да ли он има жену.
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:19 23.03.2017

Re: Француска собарица

Možemo da krenemo da izvinjenjima u zube gledamo čim izvinjenje za sve laži i uvrede da i bilo koji drugi kandidat, Jeremić pre svih.

Ти и ја живимо у паралелним стварностима.

Премијер не сме да буде хировита примадона која се одмах увреди кад је питана зашто је закаснила на пробу.

Власт има дужност да одговара јавности и објашњава своје потезе, ту нема вређања, а ти од "свих лажи и увреда" о којима говориш, наведи молим те макар неку.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:31 23.03.2017

Re: Француска собарица

Премијер не сме да буде хировита примадона која се одмах увреди кад је питана зашто је закаснила на пробу.


Nije ovde tema premijer nego ponašanje učesnika kampanje za predsednika.

Власт има дужност да одговара јавности и објашњава своје потезе, ту нема вређања, а ти од "свих лажи и увреда" о којима говориш, наведи молим те макар неку.


Svaki kandidat, ukoliko nekog opštuži za kriminal, mora da pokaže činjenice, u suprotnom je ono što govori vređanje i nedolično ponašanje.

LINK
NNN NNN 14:48 23.03.2017

Re: Француска собарица

Hteo sam da stavim link da definicuju za NON-APOLOGY ali nije ažurna, u rečniku bi trebalo da stoji samo Aleksandar Vučić


Q: What's up?
A: Žena kandidata B je najveći narko diler (smem da izgovorim ime)!
Q: Da niste malo preterali?
A: izvinjavam se što Đura ima tešku ruku... a lepo vam je kad vređate moju ženu!
Q: imate ženu?
A: Ostavite moju ženu na miru!!!
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:44 24.03.2017

Re: Француска собарица

Крстићу, линк се односи на премијеровог брата (питам се зашто Вучић или Бата до сада нису тужили нпр. Вељу Илића, ако се ради о клевети). Зашто Бата не тужи Јеремића?

Него ти ниси одговорио ко напада Вучићеву жену и децу. Молим те дај тај линк ако имаш.

И кажеш "није тема премијер, већ понашање председничких кандидата". Шта ако је један кандидат премијер? И где то престаје Вучић-премијер и почиње Вучић-председнички кандидат?
sugarbaby sugarbaby 21:16 24.03.2017

Re: Француска собарица

Вучић није приватна исоба, већ има јавну функцију на коју је изабран и он је одговоран сваком грађанину за сваки свој потез. Ми сви имамо право да питамо, да знамо


pa mi čak ne znamo ni da li je još u braku ili razveden, o tome ne smeju da zucnu novine ni tv;
inače, generalno mlatimo praznu slamu jer Vučuću ne pada na pamet da ide u drugi krug.




sugarbaby sugarbaby 11:13 25.03.2017

Re: Француска собарица

Kako me nervira ova fama oko Vuciceve zene. Pustite zenu na miru i njenu/njegovu zelju da ih drzi dalje od javnosti. To je jedna od retkih stvari koje postujem kod njega.



čist bulšit. nije Vučić privatna osoba, a i koga boli qrc šta ti retko poštuješ kod njega.

taj veo tajne oko Vučićeve bračne situacije je ne samo tuga i opomena, to je - nedopustivo!
jer, Vučić je premijer koji bi sada da bude i predsednik.
o njemu moramo da znamo sve, od bračnog stanja do zdravstvenog kartona.
nije normalno kako se ovde lako prelazi preko tih podataka.
i aj se setimo one budale Olanda, recimo njega: u trenutku kandidature bio je uveliko razveden od prelepe Segolan s kojom ima četvoro dece i u vezi sa onom, takodje atraktivnom, novinarkom Valeri.
nešto kasnije, kad je Oland postao predsednik Francuske, Nevenčana Prva Dama Valeri jednog je jutra otvorila okice i novine i ugledala predsednika s nekom glumičicom, ružnom ko akrep, onako kako samo Francuskinje mogu da budu: skroz ušpicene.
Valeri je završila u bolnici/ludnici u totalnom stanju šoka/kome, ali se oporavila posle sedam dana.
niko o tome nije zucnuo kao o zadiranju u privatnost, naprotiv.
znam da je teško poverovati ali to se zove - demokratija.
mi smo ovde navikli da igramo pikado i pogadjamo ko je s kim. no and no. visoka funkcija, sve mora da se zna, posebno kada se radi o osobi koja drži svu vlast. pa i svemoćni Putin je prikazao svoju gimnastičarku, na Zapadu su te informacije bitne kad se puca na premijersko/predsedničku poziciju.

provincijo, ubi se.
freehand freehand 11:22 25.03.2017

Re: Француска собарица

Svaki kandidat, ukoliko nekog opštuži za kriminal, mora da pokaže činjenice, u suprotnom je ono što govori vređanje i nedolično ponašanje.

Pazi ovako: otkad znam za Vučića - a to je sad već dobrih 20+ godina - on ništa drugo ne govori nego političke i druge protivnike optužuje za kriminal, korupciju, izdaju. On i sad u kampanji uključujući "slučaj" o kome ovde govoriš ništa drugo ne radi nego optužuje DOS za pokušaj povratka na vlast da bi se dovršilo razaranja zemlje.
Pitanje koje bih ja tebi postavio jeste - osećaš li se ti prozvanim u tim situacijama? Mislim, osećašp li se odgovornim za razaranje i nadaš li se robiji, i zašto ne?
Mislim, vidim da su Vesić, Čović, Šormaz, Ilić, Mali, Knežević i druge dvocevne perjanice u tome sasvim konforni.
Ili su svi "naše Ane", šta li?
StEtOc|nA StEtOc|nA 11:52 26.03.2017

Re: Француска собарица

freehand
Svaki kandidat, ukoliko nekog opštuži za kriminal, mora da pokaže činjenice, u suprotnom je ono što govori vređanje i nedolično ponašanje.

Pazi ovako: otkad znam za Vučića - a to je sad već dobrih 20+ godina - on ništa drugo ne govori nego političke i druge protivnike optužuje za kriminal, korupciju, izdaju. On i sad u kampanji uključujući "slučaj" o kome ovde govoriš ništa drugo ne radi nego optužuje DOS za pokušaj povratka na vlast da bi se dovršilo razaranja zemlje.
Pitanje koje bih ja tebi postavio jeste - osećaš li se ti prozvanim u tim situacijama? Mislim, osećašp li se odgovornim za razaranje i nadaš li se robiji, i zašto ne?
Mislim, vidim da su Vesić, Čović, Šormaz, Ilić, Mali, Knežević i druge dvocevne perjanice u tome sasvim konforni.
Ili su svi "naše Ane", šta li?


Tačno tako. Vrhunski cinizam, vrištati na bivši DOS a držati uz skute Vesića, Čovića, Malog, Dinkića, Mihajlovićevu, Kneževića plus Krstić te brani od napada sila mraka i haosa... Kao Radovan III (Bolna komedija o samoizdaji)

Na žalost, taj cinizam ima i svoj viši nivo. Na dan obeležavanja početka bombardovanja prvo malo popljuješ NATO kandidate, a onda dovedeš Šredera da ti govori.



Milan Karagaća Milan Karagaća 13:17 29.03.2017

Re: Француска собарица

Kad je Vučić podržao Jovanova u vređanju Jeremićeve supruge?
Meni je to promaklo. I ne samo to, ja sam video Vučićevo izvinjenje.
Daj mi link, molim te.

Izvinio se na neprimeran način i više joj se podsmevao nego izvinjavao. Uostalom njoj se nije ni izvinio.
S druge strane, ne odobravam ni tu patetiku i uvoženje u priču od strane Nataše kako 10 godina pokušavaju da dobiju bebu.
Cela kampanja je vrlo ružna , prizemna, sa puno busanja i lupetanja o obećanjima i šta će kao uraditi za narod iako ko imalo hoće da se informiše lako će videti da obećavaju sve ono za šta će ladno reći, bilo koji da bude izabran, kako to nije u nadležnosti predsednika republike. Istini za volju, jedino bi Vučić, kada bi hteo, mogao da ispunjava obećanja jer će kontrolisati vladu.
looping looping 10:30 23.03.2017

1

Ovo je najtragičnija kampanja u kojoj se AV uopšte ne zamara sa opozicijom.
I pored svog lupetanja SNS-a.

U celoj priči o medijskom mraku i blokadi u Srbiji od strane AV nije mi jasno kako nije uspeo da blokira Belog?

Kad malo bolje razmislim, sigurno je Beli njegov bot!

Ili je Beli stvarno nadčovek kao što se govori u proročanstvu o Belom!

Ili je opozicija gomila dripaca.
loader loader 10:32 23.03.2017

Re: 1

U celoj priči o medijskom mraku i blokadi u Srbiji od strane AV nije mi jasno kako nije uspeo da blokira Belog?

Potreban je takav igrač, koji kampanju čini cirkusom. Podsetimo, država je ozbiljna stvar, a naši decenijama taloženi, pa sada uvećani problemi ne mogu se više ni sameriti.

Opozicija ne postoji, kao takva. Postoje opozicione stranke, tj. kandidati. Razlika je ogromna.
maksa83 maksa83 10:33 23.03.2017

Re: 1

U celoj priči o medijskom mraku i blokadi u Srbiji od strane AV nije mi jasno kako nije uspeo da blokira Belog?

Nije uspeo zato što je Internet (ako zanemarimo armije mentola u javnim preduzećima i državnoj upravi zaposlenim da klikću na komnentare i lupaju gluposti na Twitteru, a zaluta poneki i ovde) - van njegovog dosega.

Ne može da postavi svog Urednika Interneta koji će da bira šta će da se pojavljuje na facebooku, twitteru, redditu.
looping looping 11:03 23.03.2017

Re: 1

maksa83
U celoj priči o medijskom mraku i blokadi u Srbiji od strane AV nije mi jasno kako nije uspeo da blokira Belog?

Nije uspeo zato što je Internet (ako zanemarimo armije mentola u javnim preduzećima i državnoj upravi zaposlenim da klikću na komnentare i lupaju gluposti na Twitteru, a zaluta poneki i ovde) - van njegovog dosega.

Ne može da postavi svog Urednika Interneta koji će da bira šta će da se pojavljuje na facebooku, twitteru, redditu.

E jbg. Šta ti je ova moderna tehnologija.
docsumann docsumann 11:22 23.03.2017

Re: 1

Podsetimo, država je ozbiljna stvar


trebala bi da bude, ili je bar tako zamišljAna.

Beli mu tu dođe kao prava mjera stvari, odraz jednog opĆeg ludila.
prorork povratka nadrealnog duha devedesetih u javnu hiper-sferu.

cirkus ne čine bradata žena, čovjek od gume i tetka na trapezu...
da bi se taj preformans mogao nazvati cirkusom, potrabna je i adekvatna pozornica, publika, voditelj programa...

nema cirkusa bez plakata po gradu
maksa83 maksa83 11:26 23.03.2017

Re: 1

nema cirkusa bez plakata po gradu

stopalo stopalo 10:44 23.03.2017

slučaj propalog spina


Sve ovo liči na pokušaj da se svinjarija "divnog momka iz dss" svede na (ako se još neko toga seća) duel Šešelja i Barovića.

Tebi je otac ustaša. Tebi je žena kurva.

A situacija je bitno drugačija. To čime se "brat" bavi, veliki broj ljudi ima informacije ili poluinformacije. Velja Ilić, koga je Gospodar zajebao za funkciju, je kao insajder dao neke zanimljive podatke.

I niko ne sme time da se bavi u Srbiji?

Amicus Plato, sed Amicus veritas est.

Ali, hebiga, sad ćeš ti da odgoviriš da nisi ni policija ni tužilaštvo i da svako ko ima informacije treba da ode kod Nebojše ali onog iz Beograda....

loader loader 10:49 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

Nema neBojša vremena, posebno za te sitne pljuvke. On obrađuje savaMalu ! Dan i noć.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:27 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

Ali, hebiga, sad ćeš ti da odgoviriš da nisi ni policija ni tužilaštvo i da svako ko ima informacije treba da ode kod Nebojše ali onog iz Beograda....


Provalio si me. Reći ću da nisam policija i tužilac iako jesam.

A i Velja Ilić je dao "neke zanimljive podatke"?! Da l je moguće?! Velja?! Dao?! Pretrnuo sam sade.
alselone alselone 11:34 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

A i Velja Ilić je dao "neke zanimljive podatke"?! Da l je moguće?! Velja?! Dao?! Pretrnuo sam sade.


To budalasanje kako je Velja odjednom duboko grlo je jos jedan od pucanja u sopstveno koleno narajcanih Vucicevih kriticara. Ima toliko prostora za kritiku, nemojte molim vas samo Velju koristiti za to.
stopalo stopalo 11:35 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

Nebojsa Krstic

Provalio si me. Reći ću da nisam policija i tužilac iako jesam.


Kad bih hteo da budem zlurad, rekao bih da si već provaljen.

Ali nije stav u tome. Stvar je da ne možeš jednim guzom da sediš na principijelnoj stolici (Bilo bi dobro da bar intelektalna javnost sačuva principijelnost.) a drugim guzom na podršci "prosvećenom apsolutizmu" Gospodara.

Te su stolice u dve različite sobe. Pa hoće da stradaju jaja ali i integritet.

A i Velja Ilić je dao "neke zanimljive podatke"?! Da l je moguće?! Velja?! Dao?! Pretrnuo sam sade.


Više verujem Veljinom besu nego tvojoj odbrani poslednih dana.
stopalo stopalo 11:40 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

alselone

To budalasanje kako je Velja odjednom duboko grlo je jos jedan od pucanja u sopstveno koleno narajcanih Vucicevih kriticara. Ima toliko prostora za kritiku, nemojte molim vas samo Velju koristiti za to.


Ma nije Velja duboko grlo. Velja je samo popizdeo pa rekao naglas, kao što sam rekao gore, dosta ljudi ima neke informacije ili poluinformacije.

A Velja ko Velja. Ako mu daju Koridore, sutra će u Kuriru da izađe slika njega i brata zagrljenih u kafani
alselone alselone 11:43 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

A Velja ko Velja. Ako mu daju Koridore, sutra će u Kuriru da izađe slika njega i brata zagrljenih u kafani


Bas zbog ovoga mu niko i ne veruje, pa ga ne treba koristiti za ozbiljne politicke rasprave. Velja je svoje odvrmorio.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:49 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

Ali nije stav u tome. Stvar je da ne možeš jednim guzom da sediš na principijelnoj stolici (Bilo bi dobro da bar intelektalna javnost sačuva principijelnost.) a drugim guzom na podršci "prosvećenom apsolutizmu" Gospodara.


Ja mislim da intelektualna javnost treba da ima principe. Ja i ne moram, ne računam sebe u tu grupu.

Inače, ako baš hoćeš, ja sam ubeđen da je prosvećeni apsolutizam jedina šansa da mi ne odemo u kurac, ako već nismo. Demokratija, sa sve klovnovima, žonglerima, lažnim stručnjacima stečajnog tipa, muljatorima sa Menhetna, lažnim patriotama i demagozima koje obožava poštena građanska elita...to je sve bašibozuk i proseravanje.

Ja sam za čvrstu ruku i proevropsku politiku. To bi bio moj princip, u najkraćem.
Atomski mrav Atomski mrav 11:51 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

Ja sam za čvrstu ruku i proevropsku politiku.

Šta si onda video u Tadiću?
predatortz predatortz 11:52 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina


Ja sam za čvrstu ruku i proevropsku politiku. To bi bio moj princip, u najkraćem.


Zar to nije malo kontradiktorno?
Čvrsta ruka i proevropska politika?
Nešto nisam ubeđen da bi takva "čvrsta ruka" prošla u Evropi.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:54 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

predatortz

Ja sam za čvrstu ruku i proevropsku politiku. To bi bio moj princip, u najkraćem.


Zar to nije malo kontradiktorno?
Čvrsta ruka i proevropska politika?
Nešto nisam ubeđen da bi takva "čvrsta ruka" prošla u Evropi.


Angela Merkel je, recimo čvrsta proevropska ruka. ...
Atomski mrav Atomski mrav 11:55 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

Nešto nisam ubeđen da bi takva "čvrsta ruka" prošla u Evropi.

Naprotiv, čvrstorukaši su u ekspanziji. Verujem da Krle u tu grupu stavlja i npr. Angelu Merkel.
Atomski mrav Atomski mrav 11:56 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

Angela Merkel je, recimo čvrsta proevropska ruka. ...


Eto, šta sam rekao.
Što li se ovaj naš "čvrstorukaš" ne ugleda malo više na Merkelovu, osim položaja ruku?
predatortz predatortz 11:57 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

Nebojsa Krstic
predatortz

Ja sam za čvrstu ruku i proevropsku politiku. To bi bio moj princip, u najkraćem.


Zar to nije malo kontradiktorno?
Čvrsta ruka i proevropska politika?
Nešto nisam ubeđen da bi takva "čvrsta ruka" prošla u Evropi.


Angela Merkel je, recimo čvrsta proevropska ruka. ...


Da, jako čvrsta.
Zbog toga kod nje svinjarije tipa "Savamala" ne bi prošle. Ona zna da građanin ne sme da gubi poverenje u institucije države. Ona zna da građanin, u tom slučaju, ume i da kazni. U njenom slučaju na izborima. U našim balkanskim žabokrečinama, ovako neodgovorno ponašanje se može da izmetne u ko zna šta...
stopalo stopalo 12:00 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

Inače, ako baš hoćeš, ja sam ubeđen da je prosvećeni apsolutizam jedina šansa da mi ne odemo u kurac, ako već nismo.


eto da dođemo jednom do čistog stava a ne samo konsultantskog "it depends"

pa pičkamumaterina zašto tako nisi savetovao onog prethodnog?

nego ste se mirili sa sps, mazili krave, i dopuštali da svako govno sa 2 poslanika ucenjuje?

što makar jednom tadić nije rekao dinkiću: mrš u kurac, ako hoćeš da rušiš vladu, ruši!

BTW: jel te štrecne kadgod neki od besnih pasa pomene DOSovske kandidate?


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:00 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

Atomski mrav
Angela Merkel je, recimo čvrsta proevropska ruka. ...


Eto, šta sam rekao.
Što li se ovaj naš "čvrstorukaš" ne ugleda malo više na Merkelovu, osim položaja ruku?


Kakvi smo mi Englezi takav je i Vučić Gledston!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:03 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

Da, jako čvrsta.
Zbog toga kod nje svinjarije tipa "Savamala" ne bi prošle. Ona zna da građanin ne sme da gubi poverenje u institucije države. Ona zna da građanin, u tom slučaju, ume i da kazni. U njenom slučaju na izborima. U našim balkanskim žabokrečinama, ovako neodgovorno ponašanje se može da izmetne u ko zna šta...


Sve se slažem. Ali to i dalje nije vredno histerije koja se oko toga indukuje.
Atomski mrav Atomski mrav 12:04 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

Ali to i dalje nije vredno isterije koja se oko toga indukuje.

I te kako jeste.
Atomski mrav Atomski mrav 12:05 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

Kakvi smo mi Englezi takav je i Vučić Gledston!

Pa da, nije Vućić kriv - mi smo govna...
predatortz predatortz 12:07 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

Nebojsa Krstic
Da, jako čvrsta.
Zbog toga kod nje svinjarije tipa "Savamala" ne bi prošle. Ona zna da građanin ne sme da gubi poverenje u institucije države. Ona zna da građanin, u tom slučaju, ume i da kazni. U njenom slučaju na izborima. U našim balkanskim žabokrečinama, ovako neodgovorno ponašanje se može da izmetne u ko zna šta...


Sve se slažem. Ali to i dalje nije vredno isterije koja se oko toga indukuje.


Itekako je vredno.
Na stranu to što će i razni smutljivci pokušati da kapitalizuju "Savamalu", po meni je jako vredno insistiranje da država ovu stvar istera na čistac. Udareno je na temelj ljudskih sloboda, o tome se ne raspravlja.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana