Budućnost| Društvo| Gost autor| Politika

Kusta, Slobo, Ljuša i Mira, u 39 tačaka

nurudin RSS / 15.03.2016. u 22:45

Prije teksta koji slijedi, obavezno pročitati: 

Emir Kusturica Kusta:

Bio je sve samo ne običan čovjek 

 

rwublv.jpg 

 

 Gost-autor: Nowhereman

        

 

1.      Kusta bješe u zabludi da je Ljuša nešto zgriješio, petljajući sa baba Julom.

2.      Slobo i Mira su divni, obični ljudi. Nijesu oni ono što mnogi o njima misle!

3.      Razumije se,  Ljuša nije običan čovjek, no je veliki kazališni i pozorišni reditelj.

4.      Niko ne voli biti statista. Slobo i Mira nijesu bili izuzetak, u tome pogledu.

5.      Slobo Milošević bješe ponajmanje običan čovjek, od sviju ljudi koje je Kusta sreo u svome životu.

6.      Kustu mater njegova jedared nešto čudno priupita. No, Kusta ostade nijem.

7.      Tijem putem Kusta steče kvalifikacije govoriti o neobičnim ljudima.

8.      Slobo Milošević je djelovao hipnotički!

9.      Slobo nije u džepu nosao povazdan atomsku bombu!

10.  Slobo se suprotstavio čitavom svijetu. To bješe dovoljno da se on taki Kusti dopadne.

11.  Tito je umio dugo govoriti, a ništa ne reći, ali je uradio mnogo!

12.  Slobo je govorio jasno, čisto, samo što nije uradio mnogo...

13.  Slobo je od onih rijetkih istorijskih ličnost, koje vole svoje žene i svoju djecu paze.

14.  Slobo Milošević je po povratku iz Dejtona mahao „timberlend” cipelama!

15.  Slobo je sve to činio da bi izgledao kao običan čovjek, e da bi obradovao svoga sina Marka!

16.  Tu je Ljuša bio u pravu, ali ne zna se šta je zapravo htio reći.

17.  Od smrti Fransoa Miterana, ljudi o političarima misle kao o kakvim starim cipeletinama!

18.  Gornja tvrdnja važi čak i kad su „timberlentke" u pitanju!

19.  Slobo se bavio političkom trgovinom.

20.  Slobo je igrao u pozorišnom komadu, čiji je prvi čin bio u Dejtonu.

21.  Slobov tada ljuti politički protivnik nekakav Dodik nije znao da ovaj igra pozorišnu ulogu.

22.  Ima poneka stvar koja ni Kusti nije poznata. To, međutim, što Kusta ne zna, kazaće nam Istorija.

23.  Bilo je i nekih grešaka na Slobovom putu, ali to je manje važno.

24.  Producenti tragedije, za koju je Slobo okrivljen, producirali su još neke tragedije.

25.  Slobo je, pristavši na gubitak Krajine, izgubio živi zid, koji bi ga inače štitio.

26.  Da su stvari bile drukčije, ne bi Slobova kćer vitlala pištoljem.

27.  Da nije bilo kako je bilo, ne bi dvorište ispred Slobove kuće u Tolstojevoj bilo prazno.

28.  Da nije ispalo kako je ispalo, Srbi bi i dan-danas slušali Slobu, kao ono na Gazimestanu.

29.  Srbi su najbolji čuvari granica Evrope, ka šta reče Marija Terezija.

30.  Kako su onomad Srbi bježali iz Krajine, tako sada izbjeglice nadiru u Evropu.

31.  Nije Slobo mogao ni sanjati da će sve prelomiti preko njegovih leđa.

32.  Ni u snu Slobo nije mogao vidjeti da će „timberlend" cipele izići iz mode.

33.  Hapšenje Slobovo značilo je kraj sna.

34.  Slobo je junak tragedije.

35.  Slobo je stari Grk.

36.  Prije Haga, Slobo je bio istorijska ličnost, ali samo uslovno.

37.  Poslije Haga, Slobo je postao srpski mesija, heroj i mučenik.

38.  Slobo je zadivio svijet i preobratio svoje okorjele protivnike u svoje fanove.

39.  Slobo je sve to činio samo da bi zadivio i ponovo očarao svoju ženu Mirjanu.

 



Komentari (387)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

principessa_etrusca principessa_etrusca 17:11 17.03.2016

Re: .

Ne nego njegov protokol bira podobne za svaki momenat. Tako Čarls nije čuo recimo priču o majoru Gavriloviću već o tome kako beogradske dame nisu dale da se gologuzi spomenik pobedniku postavi na Terazijama! Jadno

Та прича о Победнику и београдским дамама је једно тако опште место, такав један клише, и подобна је једино за тестирање пажње уморних туристичких група које се онда смеју. То је тотална увреда за интелигенцију принца Чарлса.
nowhereman nowhereman 12:11 16.03.2016

Nauka ulizivanja


Ulizivanje je nauka. Da bi nekome napisao dobar ulizivački komentar, moraš balansirati između umjerene i ekstremne euforije, pogađati psihološki profil onoga kome se ulizuješ, i sve to onda upakirati u hinjenu nonšalanciju i eventualnu duhovitost, kako bi njima zamaskirao prave pobude (isti princip vrijedi i kod zavođenja žena)


Duško Babić


nowhereman nowhereman 13:21 16.03.2016

Slobo & Co.


Lionsgate Lionsgate 13:48 16.03.2016

Virenje u tudje dvoriste

Dodjes u tudje dvoriste i ucis domacina kako da ga sredjuje a da te on pri tome nije ni pozvao. Mnogo sebi za pravo daju nevaspitane komsije...
Domazet Domazet 18:40 16.03.2016

Nesto se mislim...

...buduci da Kusta dolazi iz malog naroda sasvim je moguce da Kusta nece biti zapamcen. Sto se tice njegovih ovdasnjih kriticara, sasvim je sigurno da nece biti zapamceni. Ima ih suvise mnogo da bi se, uprkos ociglednom naporu, istakli.

Tako da ostaje pitanje kakva je razlika izmedju sasvim moguce i sasvim sigurno. Za nekoga mala za nekoga velika. Za mene ogromna. A rekao bih, s obzirom na to koliko se jede, i za ovdasnje kriticare. Buckweeds...

feliks.krul feliks.krul 21:09 16.03.2016

Re: Nesto se mislim...

Domazet
...buduci da Kusta dolazi iz malog naroda sasvim je moguce da Kusta nece biti zapamcen. Sto se tice njegovih ovdasnjih kriticara, sasvim je sigurno da nece biti zapamceni. Ima ih suvise mnogo da bi se, uprkos ociglednom naporu, istakli.

Tako da ostaje pitanje kakva je razlika izmedju sasvim moguce i sasvim sigurno. Za nekoga mala za nekoga velika. Za mene ogromna. A rekao bih, s obzirom na to koliko se jede, i za ovdasnje kriticare. Buckweeds...



Zavisi o kakvoj zapamćenosti govoriš? Sigurno će biti zapamćen više nego mnogi drugi. Upravo je u tome problem.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:12 16.03.2016

Re: Nesto se mislim...

Zavisi o kakvoj zapamćenosti govoriš? Sigurno će biti zapamćen više nego mnogi drugi. Upravo je u tome problem.

То није проблем.
То је правда.
Срећом.
tess tess 21:51 16.03.2016

Re: Nesto se mislim...

Tako da ostaje pitanje kakva je razlika izmedju sasvim moguce i sasvim sigurno. Za nekoga mala za nekoga velika. Za mene ogromna. A rekao bih, s obzirom na to koliko se jede, i za ovdasnje kriticare.

Peace, Domazet. :)
Domazet Domazet 22:59 16.03.2016

Never Tess,

tess
Tako da ostaje pitanje kakva je razlika izmedju sasvim moguce i sasvim sigurno. Za nekoga mala za nekoga velika. Za mene ogromna. A rekao bih, s obzirom na to koliko se jede, i za ovdasnje kriticare.

Peace, Domazet. :)

...never. Takva nam sudbina. A i karakter...
tess tess 07:29 17.03.2016

Re: Never Tess,

...never.

:)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:49 16.03.2016

Као...

... неке бабетине.
nowhereman nowhereman 20:11 16.03.2016

Re: Као...


- E, šta ćeš, sine, da kupi babo? -
deteta sklonost kušaše svog.
- Hoćeš li sablju tu, britku, sjajnu,
il' voliš ata misirskog?


feliks.krul feliks.krul 21:10 16.03.2016

Re: Као...

Predrag Brajovic
... неке бабетине.


... izblamirane
nowhereman nowhereman 21:16 16.03.2016

Re: Као...


... неке бабетине









nowhereman nowhereman 20:44 16.03.2016

Ultimo tango a Parigi


Drago mi je što vidim da su neki razumeli da je ovo filmski blog, pa se trude da podsete na neka dragocena filmska ostvarenja.

I zaista, čime bi se mogao baviti jedan blog, čiji je junak slavni srpski filmski reditelj - čime, ako ne filmom?

(Zaista, izgleda da se time ne bavi, iz ko zna kojih razloga, a možda je glavni ovaj: slavni filmski reditelj se ne bavi više filmom.)

Podsećam ljubitelje starih dobrih filmova i Bernarda Bertoluccija, rođenog na današnji dan, na ovaj maestralni soundtrack:










feliks.krul feliks.krul 21:19 16.03.2016

Re: Ultimo tango a Parigi


(Zaista, izgleda da se time ne bavi, iz ko zna kojih razloga, a možda je glavni ovaj: slavni filmski reditelj se ne bavi više filmom.)


Opet grešiš, praviti filmske festivale znači baviti se filmom, plus upravo se radi na sledećem filmu kako sam pročitao ili čuo u gornjem linku...

Mržnja je slepa.
nowhereman nowhereman 23:21 16.03.2016

Re: Ultimo tango a Parigi

praviti filmske festivale znači baviti se filmom


U pravu si.

Ali, pisati govor (koji ćeš kasnije i pročitati) za svoj nastup na svečanoj sednici Srpske napredne stranke - to ne spada u bavljenje filmom, nadam se?


nowhereman nowhereman 14:03 17.03.2016

Re: Ultimo tango a Parigi


Samo za Tasu, mog debelog druga:

Posljednji tango u Splitu




tasadebeli tasadebeli 08:27 18.03.2016

Re: Ultimo tango a Parigi

nowhereman

Samo za Tasu, mog debelog druga:

Posljednji tango u Splitu







Тек сада видех овај твој поклон!


Јао, па хвала ти!


Одличан текст! Одличан!!!

(Врло попузњив и са маслом! )

И ка шта видиш, шјор Ноувер, и данас ти пола њих " 'оће ригат, а пола кричиду е је то права умјетност" када изађу из кина.

Тако ти је то, шјор Ноувер, откако је "свита и вика".

Две асоцијације на овај текст, а нису у теми (или можда јесу ):

1) Некада су и домаћице (сплитске и широм бивше Југе) умеле препричат' филм (или књигу). Од Неретве до Последњег танга у Паризу, од Седам величанствених до Отписаних, од Царства чула до филмских журнала са другом Титом у главној улози који су у кинима пушћани пре филмова (данас нам пуштају рекламе за кока-колу).



ЛИНК ЛИНК ЛИНК







Нису те жене правиле питање. Само нек' је уметност.

А данас не смеш да захтеваш ни од студената светске књижевности да ти нешто препричају. Не умеју.

Нема ни смисла обарати их све на испиту или им свима давати кечеве још у гимназији због тога.

Онда ће сви они морати после да купују дипломе исто као и државни функционери.

(А то ти о овом нашем добу у којем живимо ми данас говори - шта?

'Ајде, ти мали из последње клупе...)

2) Смоје, последњи чувар икавског говора штокавског дијалекта у писању. Као последњи Мохиканац је био. Нема више таквих. Јербо су сви Сплићани отишли у Загреб трбухом за крухом. А они стари на обали који још увек и говоре икавски, полако нестају. ХРТ форсира само ијекавицу и то нам је што нам је.

(Чакавски дијалекат је чак и са острва нестао још осамдесетих година прошлог века док смо били СФРЈ.)








Ах, и то ти је један од нуспродуката урбанизације и глобализације. Свугде је тако.

Тако ти је и код нас са локалним говорима овог нашег штокавског који називамо српски језик.

Све што говори косовско-ресавски и призренско-тимочки говор фурт се натрпало у Београд и учи да развлачи то Е у Беаеаеоград. По Србији само старци и понеки залуђеник у природу још чувају те говоре.

Баш б'з в'зе!

А тек о томе да ијекавци од преко Дрине на силу уче екавицу да би им некако пустили прилог на РТС да ти и не причам. (орентација, Хан Песак, Седињене Америчке Државе...)


П.С. - Вала, и заслужио сам да ми се захвалиш на овај начин!

Скоро 360 коментара на гост-аутор посту! А од тога ко зна колико мојих...

Пази, по броју коментара прво Кркар, па Крле, па ти... Изванредно треће место!

Чувај се, уме то да буде и терет. Питај Кркија и Крлета ако ми не верујеш.
freehand freehand 21:06 16.03.2016

Svirka

"Nemanja, luzeru"

nowhereman nowhereman 21:11 16.03.2016

Re: Svirka


Free, vratio si se!

Jarmusch & Depp & Neil Young:







feliks.krul feliks.krul 21:13 16.03.2016

Re: Svirka

Jbote ovo je pre nego što je čovek izmislio iPhone!
tasadebeli tasadebeli 07:26 17.03.2016

Re: Svirka

nowhereman

Jarmusch & Depp & Neil Young:




Ова двојица још и некако, али Нил Јанг...


"A southern man don't need him around anyhow!"






(Јбг, скоро 12 милиона прегледа! Морао сам да га окачим. Извини, Ноувер! Тек да се види да је Нил Јанг вазда имао јачу опозицију него Вучић...)


feliks.krul

Jbote ovo je pre nego što je čovek izmislio iPhone!



Мислиш из времена када су људи уместо на компјутеру свирали на "бамбусу као бас гитари", што рече покојни ВД?
feliks.krul feliks.krul 21:36 16.03.2016

ti si slobodan, ti si samo svoj

feliks.krul feliks.krul 21:43 16.03.2016

Ultimatno pitanje

Zašto se nekome isplati da napiše ovaj blog i da ga proprati dva dana?

Ozbiljno se pitam se da li je napisan po zadatku? Ne bi se iznenadio.
nowhereman nowhereman 23:18 16.03.2016

Re: Ultimatno pitanje

Zašto se nekome isplati da napiše ovaj blog i da ga proprati dva dana?


Takva ili slična pitanja često ljudi sebi postavljaju ovih dana. Zaista, zašto trošiti mladost na internetu? Pisati blog? Čitati blog? Komentarisati? Prepirati se sa nepoznatima?

Ali, to pitanje takođe važi i za Kusturicu, koji je napisao i objavio svoj članak u "Politici".


Ozbiljno se pitam se da li je napisan po zadatku? Ne bi se iznenadio.


Meni je tekst diktirala moja savest, lično.

A koliko tebe plaćaju?


freehand freehand 23:24 16.03.2016

Re: Ultimatno pitanje

Meni je tekst diktirala moja savest, lično.

I sad se vadiš dok se ona smeje
nowhereman nowhereman 23:41 16.03.2016

Re: Ultimatno pitanje


I sad se vadiš dok se ona smeje


Ne kapiram, a nije ni bitno.










freehand freehand 07:32 17.03.2016

Re: Ultimatno pitanje

Ne kapiram, a nije ni bitno.

Neko te zajebava maskiravši se u Savest, diktira ti a ti pišeš kao da je stvarno nešto pametno.
Mora da ti i komentare diktira.
tess tess 07:37 17.03.2016

Re: Ultimatno pitanje

I sad se vadiš dok se ona smeje

Da, ovo je kul.
:)
nowhereman nowhereman 07:49 17.03.2016

Re: Ultimatno pitanje


Neko te zajebava maskiravši se u Savest, diktira ti a ti pišeš kao da je stvarno nešto pametno.


Vidiš, Free, meni je drago da si se najzad, konačno, deklarisao kao ljubitelj bračnog para Milošević - Marković.

Tvoja Savest se, nakon dugo godina, najzad probudila?

Još samo kada bi umeo da nam objasniš kako si i zašto svojevremeno podržavao udruženu zločinačku opoziciju, oličenu u liku obožavanog ti Borisa Tadića?

No, ne treba gajiti iluzije.


freehand freehand 08:04 17.03.2016

Re: Ultimatno pitanje

nowhereman

Neko te zajebava maskiravši se u Savest, diktira ti a ti pišeš kao da je stvarno nešto pametno.


Vidiš, Free, meni je drago da si se najzad, konačno, deklarisao kao ljubitelj bračnog para Milošević - Marković.

Tvoja Savest se, nakon dugo godina, najzad probudila?

Još samo kada bi umeo da nam objasniš kako si i zašto svojevremeno podržavao udruženu zločinačku opoziciju, oličenu u liku obožavanog ti Borisa Tadića?

No, ne treba gajiti iluzije.





"Nam"?
Drugačije bi svakako bilo neadekvatno.
nowhereman nowhereman 11:03 17.03.2016

Re: Ultimatno pitanje


"Nam"?


Dobio sam potvrde sa više strana - ima dosta ljudi koji su pročitali blog i prate diskusiju, ali ne bi hteli da se i sami priključe... jer, kažu, nemaju volje da se preganjaju sa tipusima koji Kusti, Slobi, Ljuši i Miri ukazuju počasti i njima u slavu sastavljaju pohvalne besede.

Kažu oni meni: "Kako imaš živaca!? I šta ti sve to treba?"

Pa, eto, radi tih ljudi, koji sve ovo čitaju i prate - a ne dele tvoje stavove, poštovani Free - radi tih ljudi sam napisao "nas".


anonymous anonymous 16:13 17.03.2016

Re: Ultimatno pitanje

feliks.krul
Zašto se nekome isplati da napiše ovaj blog i da ga proprati dva dana?

Ozbiljno se pitam se da li je napisan po zadatku? Ne bi se iznenadio.


Zadatak sigurno.

Samo ne znam da li školski ili domaći.
freehand freehand 18:14 17.03.2016

Re: Ultimatno pitanje

nowhereman

"Nam"?


Dobio sam potvrde sa više strana - ima dosta ljudi koji su pročitali blog i prate diskusiju, ali ne bi hteli da se i sami priključe... jer, kažu, nemaju volje da se preganjaju sa tipusima koji Kusti, Slobi, Ljuši i Miri ukazuju počasti i njima u slavu sastavljaju pohvalne besede.

Kažu oni meni: "Kako imaš živaca!? I šta ti sve to treba?"

Pa, eto, radi tih ljudi, koji sve ovo čitaju i prate - a ne dele tvoje stavove, poštovani Free - radi tih ljudi sam napisao "nas".



Uopšte nisam sumnjao da si usamljen u stavovima koje ovde iznosiš- Što su ti stavovi gluplji to je baza šira.
No upotreba prvog lica množine u ovakvim razgovorima ne ilustruje brojnost zastupnika jedne strane u diskusiji, nego sasvim neke druge crte u karakteru i intelektu onoga ko to "Mi" koristi.
Umetanje tipa "sad znamo šta zastupaš", "sad znamo šta misliš" sasvim je sa tim u skladu. A ovo je jedna od retkih situacija u kojima bih ja glupost uzeo kao opravdanje i olakotnu okolnost, jer drugog objašnjenja nema obzirom da sam ja svoje stavove jasno izneo.
nowhereman nowhereman 18:19 17.03.2016

Re: Ultimatno pitanje


freehand
Što su ti stavovi gluplji to je baza šira.


Uvrede, uvrede...


Umetanje tipa "sad znamo šta zastupaš", "sad znamo šta misliš" sasvim je sa tim u skladu.


Obzirom da takve formulacije nisam koristio, niti imam nameru, radi se o insuinaciji.


drugog objašnjenja nema obzirom da sam ja svoje stavove jasno izneo.


Pre svega, odaću ti priznanje: ti si bukvalno jedini ovde, ko je izneo kakav-takav stav. Svi ostali komentari ne vrede pišljivog boba, jer se svode na podmetanja i uvrede. (Mada, uvrede su i u tvom standardnom repertoaru.)

A taj tvoj stav, to je pretpostavljam ovo:

"Distanca koju nam vreme daje uz mnoštvo novih činjeničnih saznanja dobijenih što otvaranjem arhiva, što suđenjima i na njima iznošenim dokazima, što kroz dela i postupke očitane namere razumnom čoveku neokovanog uma nameću nova sagledavanja istorijskih događaja i ličnosti." (link)

(Ovo je jedino što u tvojim komentarima liči na "tvoj stav", pa zato to i navodim.)

Nova saznanja?
Arhive, suđenja?
Nova sagledavanja?
Istorijski događaji? (= 90-te)
Ličnosti? (= Slobo i Mira)

Priznajem, nisam kopao po arhivama, a ni pratio suđenja. (Ti jesi?) Ipak, pojedine istorijske događaje sam osetio na svojoj koži, a njih su proizvele neke ličnosti.

Da li misliš da ovaj tvoj nemušti komentar donosi neko sasvim novo, revolucionarno "sagledavanje"?

S druge strane, u Kusturičnom tekstu - a o tome se ovde radi, zar ne? - nema nikakvih novih uvida, ni saznanja, ni dokaza, ni podataka iščupanih iz arhiva ili izvučenih iz stenograma... Sve je staro, prežvakano, otrcano, dozlaboga.

I, uostalom, da skratimo priču, šta je proizvod svega toga? Da li, možda, ovo što stoji na samom početku teksta o kojem raspravljamo:

...Слобо и Мира су дивни, обични људи, нису они оно што многи о њима мисле.




freehand freehand 18:38 17.03.2016

Re: Ultimatno pitanje

nowhereman

Što su ti stavovi gluplji to je baza šira.


Uvrede, uvrede...



Ne, ja to zaista mislim. Da ne govorim sad o sitnodušju sa umetanjem onoga što nigde nije izrečeno.
freehand freehand 18:44 17.03.2016

Re: Ultimatno pitanje

Obzirom da takve formulacije nisam koristio, niti imam nameru, radi se o insuinaciji.


Vidiš, Free, meni je drago da si se najzad, konačno, deklarisao kao ljubitelj bračnog para Milošević - Marković.

A ovo je bar treći put, samo me mrzi da tražim.
I, uostalom, da skratimo priču, šta je proizvod svega toga? Da li, možda, ovo što stoji na samom početku teksta o kojem raspravljamo:

...Слобо и Мира су дивни, обични људи, нису они оно што многи о њима мисле.

Ko je Miloševića i Markovićku nazvao divnim? Sem tebe? I ako nije niko - da li je to klasično umetanje ili samo glupi vic kome se smejete svo petoro?
nowhereman nowhereman 18:48 17.03.2016

Re: Ultimatno pitanje


Ne, ja to zaista mislim.


OK, i ja mislim da je Kusturičin tekst smešno glup.

Ako nalaziš da nije, onda ti moram priznati da si tikvan.


freehand freehand 18:52 17.03.2016

Re: Ultimatno pitanje

nowhereman

Ne, ja to zaista mislim.


OK, i ja mislim da je Kusturičin tekst smešno glup.

Ako nalaziš da nije, onda ti moram priznati da si tikvan.



To je potpuno ok na nivou utiska i ekspresije.
Ostaje ovo oko umetanja što sam citirao a nekako vuče na izvestan oblik nitkovluka u diskusiji, i prideva divni, koji preti da ostane kao laž u cilju klevete.
Bez obzira što sam ja, možda, tikvan sa stanovišta nekoga ko Kusturičin tekst smatra glupim argumentujući to sa 39 besmislenih rečenica.
nowhereman nowhereman 18:57 17.03.2016

Re: Ultimatno pitanje


Očigledno, ne možemo se složiti oko toga šta je ko kome rekao i prebacio.

Da, ja sam to napisao, tačno tako:

Vidiš, Free, meni je drago da si se najzad, konačno, deklarisao kao ljubitelj bračnog para Milošević - Marković.


...upravo zbog citata u kojem spominješ "nova viđenja" i "nova saznanja". Koga se tiču ta saznanja? Koji događaji su u pitanju?

freehand freehand 19:00 17.03.2016

Re: Ultimatno pitanje

nowhereman

Očigledno, ne možemo se složiti oko toga šta je ko kome rekao i prebacio.

Da, ja sam to napisao, tačno tako:

Vidiš, Free, meni je drago da si se najzad, konačno, deklarisao kao ljubitelj bračnog para Milošević - Marković.


...upravo zbog citata u kojem spominješ "nova viđenja" i "nova saznanja". Koga se tiču ta saznanja? Koji događaji su u pitanju?


Izvini, Nauhirmene, ali ponašanjem si se trajno diskvalifikovao za bilo kakav razgovor.
nowhereman nowhereman 19:04 17.03.2016

Re: Ultimatno pitanje


OK, i ja mislim da je Kusturičin tekst smešno glup.
Ako nalaziš da nije, onda ti moram priznati da si tikvan.

Freehand
To je potpuno ok na nivou utiska i ekspresije.


Bravo, prešao si na polje književne teorije.


Freehand
Ostaje ovo oko umetanja što sam citirao a nekako vuče na izvestan oblik nitkovluka u diskusiji, i prideva divni, koji preti da ostane kao laž u cilju klevete.


Kakva laž? Kakva kleveta?

O laži nema ni govora, a i kleveta podrazumeva da se neko poslužio lažju, tj. da je nekoga lažno optužio. To, međutim, ovde nije slučaj.

Pre svega, ne tvrdim da si ti upotrebio reč "divni".

Drugo, ispričaću ti sledeće. Pošto u prošli petak nisam mogao verovati očima u tekst koji vidim pred sobom na ekranu - nisam bio lenj, te odoh i kupih novine, dnevni list "Politika".

Evo, "Politika" je tu - ispred mene, na stolu. I šta moje oči vide! Tu stoji, ovako:

Емир Кустурица
...Слобо и Мира су дивни, обични људи, нису они оно што многи о њима мисле.


Doduše, Kusturica se poslužio podlošću, umećući sopstvenu misao u usta svome prijatelju Ristiću. No, ne mеnja to ništa na stvari. Ne menja - jer nastavak teksta, sve do njegovog kraja, služi tome da potvrdi ovu konstataciju.

A iznad naslova teksta stoji velikim, crvenim slovima, tačno ovako:

ЕМИР КУСТУРИЦА О МИЛОШЕВИЋУ



nowhereman nowhereman 10:04 18.03.2016

Re: Ultimatno pitanje

Izvini, Nauhirmene, ali ponašanjem si se trajno diskvalifikovao za bilo kakav razgovor.


Adiós! Tikvane!




nowhereman nowhereman 02:28 17.03.2016

Ministarstvo straha


Ljuša, Kusta - stari vuci!








tasadebeli tasadebeli 07:38 17.03.2016

А сад нешто сасвим другачије!

Озбиљно, најозбиљније питање! (Не зезам се!)

А како стоје ствари на осталим "друштвеним" мрежама поводом овог Кустуричиног текста? Какви су коментари?

(Ја то не пратим, али рачунам да неки овде то раде, па ме баш занима...)
nowhereman nowhereman 07:46 17.03.2016

Re: А сад нешто сасвим другачије!


Озбиљно, најозбиљније питање! (Не зезам се!)


Taso, šeretu jedan!


tasadebeli tasadebeli 07:52 17.03.2016

Re: А сад нешто сасвим другачије!

nowhereman

Озбиљно, најозбиљније питање! (Не зезам се!)


Taso, šeretu jedan!





Не зезам се, бре! Стварно не пратим...

Их, каки си! После толиког дружења, ти ми и даље не верујеш!


EDIT:

Овај блог Б92 је једино место на нету на које долазим, поред сајта ФК Чукарички и Спортског журнала. За остало немам ни времена ни живаца.

(Па зар мислиш да би могла овако често да ме обузима логодијареја да којим случајем посећујем још неке "друштвене" мреже?

Сваки таленат има своје границе! )
nowhereman nowhereman 11:18 17.03.2016

Re: А сад нешто сасвим другачије!


Их, каки си! После толиког дружења, ти ми и даље не верујеш!


Ne verujem ti, dragi Taso, mada je sa tobom neuporedivo prijatnije diskutovati nego sa ovom pritvoricom, koji sebe naziva Freehand! Pokazao si zavidno poznavanje filmske umetnosti, u muziku se razumeš, a ni lepa knjižavnost ti nije nepoznata.

A kako bih ti i verovao!
Pa ti kažeš, jednom, da "ništa ne tumačiš, jer i ne treba tumačiti", da je sve samo pozorište, smeh, šala i komika. I da sam ja napisao tekst "ni o čemu".

Onda, malo kasnije, brbljaš nešto o Tari i zaštiti prirode i o Kustinoj ulozi u svemu tome... Najednom zauzimaš ozbiljnu pozu i melješ o nečemu što, inače, nije tema.

Ta greška zove se "zamena teza".


Не зезам се, бре! Стварно не пратим...


To ti verujem.

Samostalno istražujući, došao sam do saznanja da o Kusturičinom tekstu vlada nepodeljeno mišljenje: treba ga zanemariti. Tj. prećutiti, ne komentaristi, ni ovako, ni onako...

Jer, razume se, ako podižemo spomenik Borislavu Pekiću, u centru prestonice, sa svim počastima, a Pekić je oličenje svega što Kusturica nije - a, sa druge strane, nećemo da se zamerimo slavnom filmskom reditelju i vlasniku planine, onda je najbolje da celu stvar prekrije mrak zaborava.

Dešavalo se to i ranije, nije ovo prvina, da o nekim ljudima i događajima ne sme da se govori, da je govor o njima ili o nečemu zabranjen, prosto.

O tome, i o takvim ljudima Arsen Dedić je napisao pesmu "svete krave".


Dok svaka trpi svoje uže
I svaka svoj nož iznad glave
Samo su one izvan muže -
Nedodirljive, svete krave

Vrijeme je zlo i nesigurno
Mnoga će zauvijek iza brave
Krava iz opreza krave se kloni
Sigurne su jedino svete krave








tasadebeli tasadebeli 17:17 17.03.2016

Re: А сад нешто сасвим другачије!

nowhereman

Samostalno istražujući, došao sam do saznanja da o Kusturičinom tekstu vlada nepodeljeno mišljenje: treba ga zanemariti. Tj. prećutiti, ne komentaristi, ni ovako, ni onako...



Хвала! То сам хтео да чујем.

Onda, malo kasnije, brbljaš nešto o Tari i zaštiti prirode i o Kustinoj ulozi u svemu tome... Najednom zauzimaš ozbiljnu pozu i melješ o nečemu što, inače, nije tema.


Па зар тема није Куста?

Право да ти кажем, боље он да буде власник Таре него нека енглеска рударска фирма, зар не?


Pa ti kažeš, jednom, da "ništa ne tumačiš, jer i ne treba tumačiti", da je sve samo pozorište, smeh, šala i komika. I da sam ja napisao tekst "ni o čemu".



"Сваки разговор без и трунке хумора о озбиљним стварима је претенциозан."


А ти?


Желиш ли да сачуваш здрав разум у свем овом општем лудилу у којем живимо?







Pokazao si zavidno poznavanje filmske umetnosti, u muziku se razumeš, a ni lepa knjižavnost ti nije nepoznata.



Још једно хвала.

И ја о теби исто тако.

Али ја теби могу да упишем кеца или петицу у дневник кад год хоћу, а ти мени не можеш.

Одох да пуштам овој мојој деци у школи верзију ове горе песме специјално прављену за школске часове. Оно, мултимедијална настава и те муње...


freehand freehand 10:17 17.03.2016

Apostoli

... autofekalne crkve Sv. Sindroma stokholmskog.
Još Krkar fali.
nowhereman nowhereman 11:23 17.03.2016

Re: Apostoli


Još Krkar fali.


"U ovoj neizmjernoj zbrci, samo je jedno jasno - mi čekamo da dodje Godot."

Beckett

nowhereman nowhereman 13:11 17.03.2016

Re: Apostoli


Krkar


Sa g. Krkarom sam imao obračun, dva-tri puta.

Uvek je bio krajnje nekorektan. Bezobrazan. Prostak.


nowhereman nowhereman 12:11 17.03.2016

Kusturica + Koštunica


"...u postpetooktobarskoj Srbiji najviše se pominje njegova bliskost s premijerom Koštunicom. Kada je u januaru 2001. Koštunica odbio da primi Karlu del Ponte, a istovremeno primio Kusturicu, to je objasnio tadašnji portparol DSS-a Aleksandar Popović: "Kusturica je za naš narod značajniji od Karle del Ponte." Posle toga, bilo je potpuno jasno zašto se Koštunica slika s Maradonom, zašto ga ne mrzi da putuje na Mokru Goru, a po mnogima, bilo je i potpuno jasno zašto je baš Emir Kusturica 2005. imenovan za predsednika Upravnog odbora Politike. S druge strane, Kusturica nije štedeo reči hvale: "Kod Koštunice postoji jedno filozofsko poimanje politike, jedan stav, pristup koji je neophodan Srbiji da konačno ima predsednika vlade koji se ne pojavljuje svako veče na televiziji. I koji čini otklon od ove svesti, kao što je moja gorštačka, koja bi sve da reši preko, brzo, lako. I to mi se čini kao vrlo značajan plan, za razliku od ovih koji bi to prekosutra sve završili", ispričao je za "Novine Toronto" 2006."

("Vreme", 31. maj 2007)


Војислав Коштуница?

"Он је стабилна нота у политичком систему. Дефинисао бих га као неког ко је добро прочитао књигу Чинити или бити. Али ништа горе не може бити за наш народ него када неко чини превише. Јер наши људи више воле оно „бити“. Коштуница уме да, кад му се укаже велика шанса, потури ногу и лопту пошаље под пречку, што му се нудило у тренутку када је могао са радикалима да направи државу, а он то није урадио. Он је грађанин који се доследно држи својих постулата. А зашто их не реализује, то само он зна."

НИН, 27. феб. 2014.





svarog svarog 10:18 18.03.2016

Re: Kusturica + Koštunica

Ko bi od tebe očekivao citiranje pohvala Koštunici
nowhereman nowhereman 12:25 17.03.2016

Kusturica + Tadić










nowhereman nowhereman 12:34 17.03.2016

Kusturica + Dačić


Ивица Дачић?

Он има највише политичког искуства. Али све чешће је у Америци. И најбоље изражава ту политичку амбивалентност. Сви мисле да је руски човек, а он је све чешће код Бајдена.

НИН, 27. фебруар 2014.








nowhereman nowhereman 14:09 17.03.2016

Kusta + Velja


...eto veselja!







predatortz predatortz 14:13 17.03.2016

Re: Kusta + Velja

Kusta + Velja

...eto veselja!


Pažljivo pogledaj ove ljude u prvim redovima. Svi su ostvareni u svojim branšama, mnogi su i planetarno poznati.

Misliš da ih uzbuđuje ovo tvoje pljuckanje?
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:17 17.03.2016

Re: Kusta + Velja

Слика се са политичарима који нису по вољи, па шта?

Let him be.

Он је вишезначно талентован човек, са много идеја и великом енергијом. Није ми јасно са чиме тачно имаш проблем.
nowhereman nowhereman 15:27 17.03.2016

Re: Kusta + Velja

Pažljivo pogledaj ove ljude u prvim redovima. Svi su ostvareni u svojim branšama, mnogi su i planetarno poznati.


Rekoh li ja: eto veselja!

Ostvareni, da - u kategoriji: eksperti za ništa.

Mr Velja je planetarno poznat po svom letu oko planete Zemlje, u pijanom stanju.



nowhereman nowhereman 15:29 17.03.2016

Re: Kusta + Velja


Слика се са политичарима који нису по вољи, па шта?


Nepotpuna rečenica.

Treba da stoji ili "koji MU nisu po volji" ili "koji TI nisu po volji".

Prva verzija odmah otpada. Jer, oni su MU po volji.


principessa_etrusca principessa_etrusca 16:21 17.03.2016

Re: Kusta + Velja

Treba da stoji ili "koji MU nisu po volji" ili "koji TI nisu po volji".

Prva verzija odmah otpada. Jer, oni su MU po volji.


Ми не знамо да ли су му дотични политичари по вољи, али и да јесу, и да нису, какве то везе има са било чиме?

(И Џорџ Клуни не само да се слика са Хилари, већ директно финансијски подржава њену кампању (а ја њу никако не волим), па шта сад?)
nowhereman nowhereman 15:50 17.03.2016

Rehabilitacija


Јесмо ли прочитали Милошевићев тестамент?

"Тако је Милошевић постао маестро масовне халуцинације и мајстор политичког прагматизма, који је владао од 1987. године, наизглед без савезника у свету. Самопроглашени кандидат за новог Тита, оживљавао је Дражу. Банкар који је у Њујорку пушио томпусе с Рокфелером, ваљда их је спојила Борка Вучић, каже легенда, одобрио је историјску хиперинфлацију у којој сам са неколико стотина милијарди динара у џепу куповао мармеладу и кифлу."

Шта данас мисле о политичкој заоставштини Слободана Милошевића

"А сада га неки опет представљају као „заштитника Срба”, слично обновљеној провали подршке Стаљину у Русији. А Милошевић је био више него спреман да Србе из Хрватске и Босне препусти злој судбини кад је њему то одговарало."

Da li je na sceni rehabilitacija Miloševića?

"Dakle, najveći broj ljudi ovde, posebno politička elita, nije imala problem sa tim. I ako pogledate šta se ovde govori od 2012. kada se vratio stari režim, vi ćete čuti da Srbiju nije uništio Milošević, već je ona uništena posle 2000. godine, a do tada je sve bilo u redu."

Милошевићеви трагови у СПС-у

Порука Ивице Дачића у интервјуу „Политици” да неће више да буде председник странке која и даље живи са сликом Слободана Милошевића као председника усталасала је редове бивших и садашњих социјалиста и отворила питање да ли је у странци остало ишта од наслеђа оснивача и првог председника СПС-а.

Rehabilitacija

"Nakon Đinđićeve smrti počinje revizija prošlosti, kako one dalje, 1941-45, tako i one bliže, 1991-99. godine. Rehabilituju se oni koji su bežali pred „Crvenom armijom“, rehabilituje se i Slobodan Milošević i, još više, njegova politika (što upravo ovih dana doživljava kulminaciju)."

anonymous anonymous 16:28 17.03.2016

Tri na tri

















....pa biraj, opredeljuj se....
nowhereman nowhereman 16:32 17.03.2016

Varijacije na stare teme



U bilo koji čas
Računajte na nas!

(Stihovi iz logora kanala Baltik-Belomorsk,
Aleksandar Solženjicin: Arhipelag Gulag, str. 88, tom drugi)


Računajte na nas bedake
Nas kukavice, nas poltrone,
Na naše kičme i naše šake,
I kada lađa počne da tone.

Računajte na nas bez časti,
Nas zakovane galiote,
Na našu pesmu u vašoj vlasti
Bez truna kajanja i sramote.

Računajte na nas, slabiće,
Nas čankolisce, večne regrute,
Spremne za iće i za piće,
Uz vaše umašćene skute.

Računajte na našu bedu
Kao na veru u budućnost
I vašu beskamatnu kredu
Računajte na našu glupost.

dec. '92.
Predrag Čudić
anonymous anonymous 16:32 17.03.2016

Ja se zezam .....

....a ti ?
nowhereman nowhereman 16:36 17.03.2016

Re: Ja se zezam .....

...a ti ?


303
Domazet Domazet 19:38 17.03.2016

Ja nikako jednu stvar...

...da pokapiram. NI-KA-KO!

Kako to da Nowhereman, posle fenomenalno precizne i fantasticno tacne analize ulizickog karaktera podanika Nemanje Kusturice, Emira, propustio da konstatuje glavnu stvar!!

Kusturica Nemanja, Emir je bio glup!!! Glup kao noc!V GLUP-KAO-CRNA-NOC V

Jer samo bi covek GLUP-KAO-CRNA-NOC V! krenuo da se ulizuje kod lokalnog despota Milosevic Slobodana za malu kintu V!! Umesto da je lepo otisao kod Fahd Abdulaziza, Kinga V!!! Pa da ga bog vidi !X Da ne pricam o tome kako bi Martin Kolibri, Nowhere i ostali andjelcici_01 kupovali po DVE karte svaki put kad odu da gledaju njegove filmove X

Buckweeds X!
angie01 angie01 20:06 17.03.2016

Re: Ja nikako jednu stvar...

ostali andjelcici_01 kupovali po DVE karte svaki put kad odu da gledaju njegove filmove X


jao, ljubi te andjelcic:))

samo si preskocio jedan detalj, koji sam u prvom komentaru postavila- kljucni, a zove se vucelic- glavni lik u kustinom posrnucu i prema zlobi a narocito lovi,...


kupovali po DVE karte svaki put kad odu da gledaju njegove filmove X


a karte nisam kupovala,...samo sam doli bel gladala u bionji,...sve ostalo kod kuce,...sem pomenutog filma, jedino mi se jos otac na sluzbenom putu dopao- znaci, Sidran,...a ostalo je dobra produkcija, glumci, snimatelji, montaza, a kad dodje kraj- ne ostane nista,...neki detalji kao spotovi, ili neke replike od kojih su glumci napravili to cega se seacs,...al ne govorimo o tome.
Domazet Domazet 20:28 17.03.2016

Ih da je samo Andjelcic...

...jedino mi se jos otac na sluzbenom putu dopao- znaci, Sidran,

...Pravoverna, sestro, Pravoverna.

Buckweeds, zeleni od zavisti
angie01 angie01 20:40 17.03.2016

Re: Ih da je samo Andjelcic...

...Pravoverna, sestro, Pravoverna.


kakve veze pravovernost ima sa bilo cim sto sam napisala- Sidran je vrhunski scenarista i toliko o tome,....koje je vere- zabole me.


Buckweeds
..ovo ne znam sta ti znaci.
Domazet Domazet 22:32 17.03.2016

He, he...

kakve veze pravovernost ima sa bilo cim sto sam napisala- Sidran je vrhunski scenarista i toliko o tome,....koje je vere- zabole me.


Ma zabole tebe i koje je vere i da li je vrhunski scenarista. Vazno je da je podoban i pre-approved. Kako vas nije sramota, sveli ste talentovanog scenaristu na obicnu alatku u vasim sicusno-sitnim pokusajima razracunavanja sa Kustom.

A sto se tice buckweeds, ako si gledala Things to do in Denver when you are dead, nej se sekiras, nisi dobro cula, ono tamo je buckwheats, ne buckweeds...
angie01 angie01 22:38 17.03.2016

Re: He, he...

Ma zabole tebe i koje je vere i da li je vrhunski scenarista. Vazno je da je podoban i pre-approved. Kako vas nije sramota, sveli ste talentovanog scenaristu na obicnu alatku u vasim sicusno-sitnim pokusajima razracunavanja sa Kustom


koliko brojim, ja sam Sidrana pomenula u vezi tvoje insinuacije o kupivini karata,...pa u tom smislu, sta mi se dopalo, a sta ne,...a ti si tu upleo podobnosti, i sl....znaci, ne ucitavaj,...mozes da mislis drugacije, al ne nabedjuj ono sto ne stoji.


nej se sekiras, nisi dobro cula, ono tamo je buckwheats, ne buckweeds...


sto bi se sekirala, nisam ja nista lose cula, nego kopirala ono sto si ti napiso, a ne razumeme sta znaci, pa te to pitam.
martin_krpan martin_krpan 11:05 18.03.2016

Re: Ja nikako jednu stvar...

Domazet
...da pokapiram. NI-KA-KO!

Kako to da Nowhereman, posle fenomenalno precizne i fantasticno tacne analize ulizickog karaktera podanika Nemanje Kusturice, Emira, propustio da konstatuje glavnu stvar!!

Kusturica Nemanja, Emir je bio glup!!! Glup kao noc!V GLUP-KAO-CRNA-NOC V

Jer samo bi covek GLUP-KAO-CRNA-NOC V! krenuo da se ulizuje kod lokalnog despota Milosevic Slobodana za malu kintu V!! Umesto da je lepo otisao kod Fahd Abdulaziza, Kinga V!!! Pa da ga bog vidi !X Da ne pricam o tome kako bi Martin Kolibri, Nowhere i ostali andjelcici_01 kupovali po DVE karte svaki put kad odu da gledaju njegove filmove X

Buckweeds X!


Domazete, opijen si sopstvenim kvazi narativima o svemu i svačemu. Nemaš pojma koliko kinte ima oko Dodika i njegovih "kumova". Laka kinta, kinta bez papira, bez trackinga. To nema ni kod Abdulaziza, ni kod Soroša. Dodik je na vrhu affiliate-šeme gdje ni jedan ugovor, ni jedan tender ne prolazi bez njegovog velikog procenta. To je sada kinta reda veličine 100 - 200m. Mtel, rafinerija Brod, Bobar- Pavlović-Razvojna banka, klinički centar Banja Luka, Ljubija rudnik, dilovi sa Đurićem (Zekstra)...

Dodik je jedan od moćnijih ljudi i u Srbiji. Tu Kusturica dođe kao idealan qvazi ideološki potrčko. Nije jeftin, ali Dodik veoma dobro zna šta je odnos "value for money".



freehand freehand 11:07 18.03.2016

Re: Ja nikako jednu stvar...


Domazete, opijen si sopstvenim kvazi narativima o svemu i svačemu. Nemaš pojma koliko kinte ima oko Dodika i njegovih "kumova". Laka kinta, kinta bez papira, bez trackinga. To nema ni kod Abdulaziza, ni kod Soroša. Dodik je na vrhu affiliate-šeme gdje ni jedan ugovor, ni jedan tender ne prolazi bez njegovog velikog procenta. To je sada kinta reda veličine 100 - 200m. Mtel, rafinerija Brod, Bobar- Pavlović-Razvojna banka, klinički centar Banja Luka, Ljubija rudnik, dilovi sa Đurićem (Zekstra)...

Ti stvarno i izistinski veruješ da je tako nešto moguće?
martin_krpan martin_krpan 11:20 18.03.2016

Re: Ja nikako jednu stvar...

freehand

Domazete, opijen si sopstvenim kvazi narativima o svemu i svačemu. Nemaš pojma koliko kinte ima oko Dodika i njegovih "kumova". Laka kinta, kinta bez papira, bez trackinga. To nema ni kod Abdulaziza, ni kod Soroša. Dodik je na vrhu affiliate-šeme gdje ni jedan ugovor, ni jedan tender ne prolazi bez njegovog velikog procenta. To je sada kinta reda veličine 100 - 200m. Mtel, rafinerija Brod, Bobar- Pavlović-Razvojna banka, klinički centar Banja Luka, Ljubija rudnik, dilovi sa Đurićem (Zekstra)...

Ti stvarno i izistinski veruješ da je tako nešto moguće?




Ne vjerujem već znam.
freehand freehand 11:23 18.03.2016

Re: Ja nikako jednu stvar...

martin_krpan
freehand

Domazete, opijen si sopstvenim kvazi narativima o svemu i svačemu. Nemaš pojma koliko kinte ima oko Dodika i njegovih "kumova". Laka kinta, kinta bez papira, bez trackinga. To nema ni kod Abdulaziza, ni kod Soroša. Dodik je na vrhu affiliate-šeme gdje ni jedan ugovor, ni jedan tender ne prolazi bez njegovog velikog procenta. To je sada kinta reda veličine 100 - 200m. Mtel, rafinerija Brod, Bobar- Pavlović-Razvojna banka, klinički centar Banja Luka, Ljubija rudnik, dilovi sa Đurićem (Zekstra)...

Ti stvarno i izistinski veruješ da je tako nešto moguće?




Ne vjerujem već znam.

Slabo je znanje. Nego, imaš li ti nekakav dokaz za takvu tvrdnju, jer rekla-kazala je za frizereski salon i kafanu posle treće ture.
Ja, naime, ne verujem da tako nešto postoji u parlamentarnoj demokratiji, naročito u Evropi i naročito u (polu)državi sa stranom upravom.
martin_krpan martin_krpan 11:41 18.03.2016

Re: Ja nikako jednu stvar...

freehand
martin_krpan
freehand

Domazete, opijen si sopstvenim kvazi narativima o svemu i svačemu. Nemaš pojma koliko kinte ima oko Dodika i njegovih "kumova". Laka kinta, kinta bez papira, bez trackinga. To nema ni kod Abdulaziza, ni kod Soroša. Dodik je na vrhu affiliate-šeme gdje ni jedan ugovor, ni jedan tender ne prolazi bez njegovog velikog procenta. To je sada kinta reda veličine 100 - 200m. Mtel, rafinerija Brod, Bobar- Pavlović-Razvojna banka, klinički centar Banja Luka, Ljubija rudnik, dilovi sa Đurićem (Zekstra)...

Ti stvarno i izistinski veruješ da je tako nešto moguće?




Ne vjerujem već znam.

Slabo je znanje. Nego, imaš li ti nekakav dokaz za takvu tvrdnju, jer rekla-kazala je za frizereski salon i kafanu posle treće ture.
Ja, naime, ne verujem da tako nešto postoji u parlamentarnoj demokratiji, naročito u Evropi i naročito u (polu)državi sa stranom upravom.


Hahahaha, e moj freehand. Težak si čovjek.
freehand freehand 11:44 18.03.2016

Re: Ja nikako jednu stvar...

Hahahaha, e moj freehand. Težak si čovjek.

Dobro, pretpostavljao sam da je ta vrsta znanja u pitanju. Milorad Dodik je najbogatiji korupcionaški kriminalac zato što je Frihend težak čovek.
Domazet Domazet 23:03 17.03.2016

Seriously...

...ti Sidrana tek onako. A ne zato da pripises sav kredit za Oca Sidranu i orobis Kustu? Ma znas sta, mogli bi mi ostali da se pravimo glupi ali dajte bre bar nas zamolite da se pravimo da ne vidimo koliko ste zavidni i sitne duse...

E da, sele, lame people, lame people. No more than that.
angie01 angie01 23:16 17.03.2016

Re: Seriously...

Ma znas sta, mogli bi mi ostali da se pravimo glupi ali dajte bre bar nas zamolite da se pravimo da ne vidimo koliko ste zavidni i sitne duse...


je l mogu ja da mislim to sto sam rekla, bez da me ti interpretiras- mogu, vazi, onda je to to!

cao!



Buckweeds
,...ne rec mi sta ti znaci ovo?



lame people, lame people. No more than that.


tako vi to u Sikagu valjda divanite.:)
Domazet Domazet 23:24 17.03.2016

To oko misljenja...

angie01
Ma znas sta, mogli bi mi ostali da se pravimo glupi ali dajte bre bar nas zamolite da se pravimo da ne vidimo koliko ste zavidni i sitne duse...


je l mogu ja da mislim to sto sam rekla, bez da me ti interpretiras- mogu, vazi, onda je to to!

cao!



Buckweeds
,...ne rec mi sta ti znaci ovo?



lame people, lame people. No more than that.


tako vi to u Sikagu valjda divanite.:)

...ajde da ne preterujemo. Da kazemo da se radi o horskom pevanju pa da se slozimo

I jeste Sikago. Sajtaun, the beautiful. Cikago je za dodjose i imperijaliste. I Ajracane
angie01 angie01 00:05 18.03.2016

Re: To oko misljenja...

Da kazemo da se radi o horskom pevanju


ne vidim hor, ja rekoh u svoje ime i to na tvoju prozivku,...ako o filmu pricamo, znaci, moze da mi se svidja, moze manje da mi se svidja- moja stvar,...to na sta ti aludiras- ja licno- NIKADA ni ne pomislim- zabole me sta je ko po nacinalnosti, koje je vere - to smatram svacijom intimom, licnim stvarima, po kojima ljude ne delim niti procenjujem,


sad, sto je tebi tako nesto nepojmljivo- opet tvoja stvar, tuzna, al tvoja, pa se ti sa njom i bakci.

odo'.
Domazet Domazet 02:39 18.03.2016

Не видиш?

angie01
Da kazemo da se radi o horskom pevanju


ne vidim hor, ja rekoh u svoje ime i to na tvoju prozivku,...ako o filmu pricamo, znaci, moze da mi se svidja, moze manje da mi se svidja- moja stvar,...to na sta ti aludiras- ja licno- NIKADA ni ne pomislim- zabole me sta je ko po nacinalnosti, koje je vere - to smatram svacijom intimom, licnim stvarima, po kojima ljude ne delim niti procenjujem,


sad, sto je tebi tako nesto nepojmljivo- opet tvoja stvar, tuzna, al tvoja, pa se ti sa njom i bakci.

odo'.

Него ти то онако у разговору, везано за тему. Свиђају ти се само Доли Бел и Отац, значи Сидран. Хеби га, сценарији били толико добри да чак ни Куста није успео да их поквари. Стварно си ти то добро из анализирала. Понета темом и тај рад. Свеже и оригинално. Просто ми дође жао да ти кажем да ову твоју свежу и овом темом инспирисану анализу копирају. Већ годинама. Слободоумни мислиоци и филмски критичари попут тебе. Које ти, рекао бих, добро познајеш

Ситне душе завидљиве...
blogovatelj blogovatelj 03:20 18.03.2016

Re: To oko misljenja...

NIKADA ni ne pomislim- zabole me sta je ko po nacinalnosti, koje je vere - to smatram svacijom intimom, licnim stvarima, po kojima ljude ne delim niti procenjujem,


Samo ako ne dolaze u Beograd da zive i da ga zaprljaju.
nowhereman nowhereman 08:40 19.03.2016

Otadžbina


Patriotizam liči na benevolentan oblik nacionalizma, jer je patria (otadžbina) svakako starija od „nacije”, tog smešnog političko-administrativnog mehanizma koji su načinili političari željni vlasti i intelektualci u potrazi za gospodarem, odnosno mecenom, odnosno sisom koju bi hteli da sisaju do mile volje. U stvari, nacionalizam je opasan, ali uspešan povod za ratove koji su nebrojeno puta desetkovali ljude širom kugle zemaljske, kao i za despotske impulse koji su ozakonili prevlast jačega nad slabijim; ali on je pre svega dimna zavesa koja sva ljudska bića jednači, meša i bez razlike stapa u celinu, polazeći pri tom od mesta rođenja, tog najslučajnijeg od svih zajedničkih imenitelja. Iza patriotizma i nacionalizma uvek plamti zloćudna kolektivistička maštarija o identitetu, ona ontološka bodljikava ograda koja ima za cilj da spoji i sjedini u neraskidivo bratstvo „Peruance”, „Špance”, „Francuze” ili „Kineze”... Ali vi i ja dobro znamo da su ti pojmovi najgnusnije laži koje bacaju pokrov zaborava preko mnogih različitosti i nespojivosti. Oni nastoje da ukinu vekove istorije i da civilizaciju gurnu ka onim varvarskim vremenima pre nego što su nastale tri nerazlučive stvari – individualnost, racionalizam i sloboda.


Mario Vargas Ljosa




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana