Budućnost| Društvo| Politika

Mi i Oni

freehand RSS / 05.03.2017. u 00:47

... ili: Nismo isti!


Danima pokušavam da napišem tekst o političkoj situaciji i predsedničkim izborima u Srbiji. I ne uspevam. Razlog tome svakako nije inspiracija svakodnevnim zbivanjima i važnošću teme. O ne. Ni nedostatak stava ni materijal za njegovu argumentaciju. Naprotiv. Razlog leži u kristalno jasnoj situaciji, očiglednostima koje mute vid i potpuno ogoljenim pozicijama i političkim životopisima aktera.
Sve bi se u tom tekstu vrtelo oko one koliko idiotske i česte toliko i pogibeljne teze koja svakodnevno zagađuje sve rasprave i javni prostor - Svi su isti!

5e2c927990bc4bca9fc525aa602391eb.png
Ja, na primer, nikako nisam isti. Negde sam gori, negde bolji. Gluplji i pametniji. Deca mi nisu ista. U familiji imamo i bele vrane i crne ovce, intelektualce, kocoše, pijane tetke i lude ujake koji pišaju ne otvarajući šlic. Kumovi su mi isti kao Eskim i Bušman. Imam prijatelje i drugare rasejane na suprotnim polovima po svim afinitetima. Ima lenjih, ima dobrih sinova poput Baneta i onih poput Haklberi Fina. Ima politički neopredeljenih, onih koji su promenili više stranaka nego devojaka, ima nacionalista i esperantista. I sve je to ok. A imamo i debila koji se umudre, značajno klimaju glavom i kad je rasprava za stolom najžešća samo procedi kroz zube: "Ma svi su isti." Debil,. rekoh.
No da se ja ne bih žestio i bavio opisivanjem i objašnjavanjem pomogao mi je niko drugi do - Aleksandar Vučić.

Na sednici Glavnog odbora (Otadžbinske uprave) svoje organizacije koju lažno predstavljaju kao stranku, objavljujući svoju kandidaturu, opisujući bagru sastavljenu od zla oca i još gore majke, s koca i konopca i dna kace kao divjunake patriotizma i demokratije - rekao je - "Ponosan sam jer ste u prethodnom periodu pokazali razliku između Nas i Njih".

Vučićev govor (LINK)


I tako smo, ako mene pitate, na početku kampanje mogli da proglasimo i njen kraj.

Šta god drugi kandidati činili i govorili teško da mogu da zasene ovaj programski i identitetski govor, u kome je sublimirano sve ono što Vučić i njegova koalicija rade od 2012. Beskrajna bujica najneverovatnijih laži, samohvalisanja, mržnje i nipodaštavanja svih drugačije mislećih; fantastično izvrtanje stvarnosti kao rukavice, sa zastrašujućim asocijacima na orvelijanski novogovor i posuvraćenu dirigovanu realnost iz njegove "1984." trebalo bi da budu dovoljan motiv i argument za sve koji nisu Oni - a i za one među njima koji imaju makar trun inteligencije i mrvu morala - da je na ovim izborima u prvom krugu prihvatljivo sve što je neVučić i neŠešelj. 

Nikad više tajkuni! 

aa35753e145743229333664958dead27.png 

Ko se smeje sa NATO agresorima?

jmKktkpTURBXy8yNDNkOGVkN2FmYmQ5NjI4ZTdiZDFmZjhkMmYwY2QwNi5qcGeTlQLNAxQAwsOVAs0B1gDCw5UH2TIvcHVsc2Ntcy9NREFfLzFkNzRjYjQxNzA1OTUwNDM2NjI5Y2FiZDYwNmY1MGY2LnBuZwfCAAJer

stoltenberg%20i%20vuchic%20tanja%20valich_400x0.jpg

hqdefault.jpg

I nikad više snage prošlosti:

417362315_2a66513a70.jpg

 SNS vlast u Srbiji nije politička opcija, nije ideološka grupa, nije čak ni asocijacija istomišljenika. U pitanju je politička i ekonomska, kutlurna, prosvetna i istorijska pošast koja se hrani sadašnjošču i budućnošću ovog društva. 

Za drugi krug kašće se samo. 

 



Komentari (550)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nask nask 01:02 05.03.2017

Prvi u prvom krugu


Za drugi krug kašće se samo


Ja se kladim da neće biti drugog kruga.
freehand freehand 01:14 05.03.2017

Re: Prvi u prvom krugu

nask

Za drugi krug kašće se samo


Ja se kladim da neće biti drugog kruga.

kakva je opklada i kakva argumentacija?
nask nask 01:31 05.03.2017

Re: Prvi u prvom krugu

Meni odavde iz NL Vučić izgleda beznadežno, po mom ukusu, jak. U ovom trenutku.

Narvno, ja nemam više toliko insajdera u srpskom javnom životu da bih mogao stvoriti nekakvu realnu politićki sliku Srbije.

I da, ako nisam bio jasan u vezi ukusa: voleo bi da izgubim jedno par eurića u dobrotvorne svrhe.

Ali bojim se biće

freehand freehand 01:38 05.03.2017

Re: Prvi u prvom krugu

Meni odavde iz NL Vučić izgleda beznadežno, po mom ukusu, jak. U ovom trenutku.

Narvno, ja nemam više toliko insajdera u srpskom javnom životu da bih mogao stvoriti nekakvu realnu politićki sliku Srbije.

Mislim da grešiš, i da je već mnogo znakova koji govore da je Vučić već neko vreme na silaznoj putanji i da je osvajanje mandata u prvom krugu prosto nemoguća misija, a da je i pobeda uopšte debelo upitna. Njemu je ova kandidatura iznuđen potez i pokazatelj da mu se postament debelo runi i osipa, sa već vidljivim naprslinama u temelju. I to čak i u slučaju pobede. I tek bi onda bilo interesantno gledati dešavanja i u stranci i u vladi, i u samom čoporu.
emsiemsi emsiemsi 08:56 05.03.2017

Re: Prvi u prvom krugu

freehand
nask

Za drugi krug kašće se samo


Ja se kladim da neće biti drugog kruga.

kakva je opklada i kakva argumentacija?

Сви су исти !
emsiemsi emsiemsi 08:59 05.03.2017

Re: Prvi u prvom krugu

freehand
Meni odavde iz NL Vučić izgleda beznadežno, po mom ukusu, jak. U ovom trenutku.

Narvno, ja nemam više toliko insajdera u srpskom javnom životu da bih mogao stvoriti nekakvu realnu politićki sliku Srbije.

Mislim da grešiš, i da je već mnogo znakova koji govore da je Vučić već neko vreme na silaznoj putanji i da je osvajanje mandata u prvom krugu prosto nemoguća misija, a da je i pobeda uopšte debelo upitna. Njemu je ova kandidatura iznuđen potez i pokazatelj da mu se postament debelo runi i osipa, sa već vidljivim naprslinama u temelju. I to čak i u slučaju pobede. I tek bi onda bilo interesantno gledati dešavanja i u stranci i u vladi, i u samom čoporu.

Дај сиже онога што видиш само ти (и неколико просветљених) !
Успут --- јахаће нас Тај ко зна колико дуго.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:03 05.03.2017

Re: Prvi u prvom krugu

Успут --- јахаће нас Тај ко зна колико дуго.

Kad tebe ovoliko trpimo, nekako ćemo i njega!
sugarbaby sugarbaby 11:09 05.03.2017

Re: Prvi u prvom krugu

Ja se kladim da neće biti drugog kruga.


Naravno da neće. Bože, u kom univerzumu živite ukoliko se uopšte nadate da će klika oko gospodara dozvoliti tako nešto; on sam je p*****a, možda bi i zaplakao na gubitak vlasti i to bez trunke časti, ali malo morgen sme da izgubi od hijena oko sebe. Pet godina im se usladilo i sad da im neko zvizne kraj?
Pa videli su taj rokenrol na primeru Tadića.



nask nask 13:18 05.03.2017

Re: Prvi u prvom krugu

da mu se postament debelo runi i osipa


Ali Free, U Srbiji politika funkcioniše na drugačijim principima. Ne vredi mozgom rešavati probavne probleme.

A iz crvenog bara evo već tries godina ne umemo da izađemo, a najgore od svega, po slobodnoj našoj volji.



Za one koji su zaboravili najlepš slavenski jezik: Marko peva o tome ko je kriv da nam je reputacija takva kakva je.

BTW skoro da sam zaboravio kako je ovo genijlana ploča, 1974., alo.
docsumann docsumann 07:15 06.03.2017

Re: Prvi u prvom krugu


poučna pjesmica

aureus aureus 01:41 05.03.2017

Da li je SNS stranka?

Jedno veče se iz kabineta predsjednika Srbije pronijela vijest da Toma razmišlja o kandidaturi iako je iz SNS-a rečeno da je kandidat te strane Vučić, a ne Nikolić. Naredno jutro iz centrale stranke poslat je dopis svim opštinskim odborima u Srbiji da se o kandidaturi Vučića izjasne i pošalju skenirane zapisnike mejlom. Do kraja tog dana svih 185 odbora je potvrdilo da podržava Vučića. Niko nije podržao AKTUELNOG predsjednika države i OSNIVAČA stranke. Dan kasnije, ako se ne varam, glavni odbor stranke je prvo pet minuta aplaudirao šefu a onda ga i zvanično JEDNOGLASNO proglasilo za kandidata.

Da ti se sledi krv u žilama.

"Stranka" ima 600 000 ljudi.
freehand freehand 01:56 05.03.2017

Re: Da li je SNS stranka?

Dan kasnije, ako se ne varam, glavni odbor stranke je prvo pet minuta aplaudirao šefu a onda ga i zvanično JEDNOGLASNO proglasilo za kandidata.

Da ti se sledi krv u žilama.

htedoh da u tekstu uporedim dva skupa: navedenu sednicu GO SNS i konvenciju Saše Jankovića.
I tošto sirekao da uporedim sa nirnbergškim govorima ili nastupima severnokorejske dinastije. Pa odustadoh. Nepotrebno jake mnetafore a i nisu potpuno istinite što se tiče kloake maksime koja vlada Srbijom. Sa druge strane pominjanje Jankovića a ne i drugih protivkandidata bilo bi nepravedno, dok bi nabrajanje svih bilo nepotrebno zamorno.
"Stranka" ima 600 000 ljudi.

"Stranka" je velika a glupa mašinerija zasnovana samo na dve stvari: na korupciji i bespogovornoj poslučnosti vođi i njegovim čaušima.
aureus aureus 02:03 05.03.2017

Re: Da li je SNS stranka?

U intervjuu za Sputnik Toma je rekao da neće dozvoliti da ga niko ponižava. Primjetio je ipak da je stranka "dobro podmazana mašina".
Ribozom Ribozom 13:15 05.03.2017

Re: Da li je SNS stranka?

aureus
U intervjuu za Sputnik Toma je rekao da neće dozvoliti da ga niko ponižava. Primjetio je ipak da je stranka "dobro podmazana mašina".


Ja sam razumeo da je 'kandidatura' Tome bila samo spin da se skrene paznja sa Malog i svedocenju bivse mu zene za njegov kriminal.
Sad mi je trebalo par momenata da se setim sta su hteli da zamagle Tominom 'kandidaturom', sto pokazuje da im je spin uspesan.

Ako smem da kalkulisem, a los sam u tome, u prvom krugu ce Vucic da osvoji oko 40% glasova; Jeremic, Jankovic i Seselj oko 10%. Jankovic u drugom krugu ima najvise sanse da pobedi Vucica, posto moze da pridobije jeremiceve i deo seseljevih glasaca.
Znaci, potrebno je da u prvom krugu izadje sto veci broj glasaca, kako Vucic ne bi imao vise od 50%, i da Jankovic bude drugi po broju osvojenih. Ako ima puno kandidata koji ce animirati izlazak biraca moze se desiti da Seselj bude drugi po broju osvojenih glasova.
freehand freehand 13:31 05.03.2017

Re: Da li je SNS stranka?

Ja sam razumeo da je 'kandidatura' Tome bila samo spin da se skrene paznja sa Malog i svedocenju bivse mu zene za njegov kriminal.
Sad mi je trebalo par momenata da se setim sta su hteli da zamagle Tominom 'kandidaturom', sto pokazuje da im je spin uspesan.

Teško. Mislim da je Toma tu istrgovao, nabijajući cenu, usput se uverivši koliko mu je pozicija nikakva.
Šta je u toj partiji dobio videćemo po izborima, ako Vučić pobedi. Stranku i/ili mesto predsednika vlade ni u najluđem snu.
Ribozom Ribozom 16:24 05.03.2017

Re: Da li je SNS stranka?

freehand
Ja sam razumeo da je 'kandidatura' Tome bila samo spin da se skrene paznja sa Malog i svedocenju bivse mu zene za njegov kriminal.
Sad mi je trebalo par momenata da se setim sta su hteli da zamagle Tominom 'kandidaturom', sto pokazuje da im je spin uspesan.

Teško. Mislim da je Toma tu istrgovao, nabijajući cenu, usput se uverivši koliko mu je pozicija nikakva.
Šta je u toj partiji dobio videćemo po izborima, ako Vučić pobedi. Stranku i/ili mesto predsednika vlade ni u najluđem snu.


Mislim da je Toma skroz posvecen svojoj stranci:lezao na stiroporu, u bolnici, a i odustao od kandidature.
Zamisljam kako mu je dosadno dok ne radi nista u kabinetu predsednika. Verovatno je svestan svoje besmislenosti. Ne zna engleski da tvituje, nema neka ovlascenja kao predsednik, rukovanja i po koja nacionalisticka izjava. Verovatno pomaze sinu da vodi Kragujevac... i to su mu dometi. Cak u buducnosti nece moci raditi kao savetnik necega, jer i njega danas savetuju.
Toma se povlaci u margine a za amanet ce Vucic da mu da Kragujevac da ga porodicno vode. Frajla Dragica ce jos neko vreme izigravati gospodju ministarku.
Dakle mislim, da Toma nije bio u poziciji da nesto ispregovara, vec se pomirio sa sudbinom.

Usput: Ja jos nisam rezervisao avionske karte da odemo da glasamo u glavnom nam gradu, pa cu samo ja, verovatno, celu noc putovati da glasam i nazad.
Fanatik, ha.
mariopan mariopan 10:36 07.03.2017

Re: Da li je SNS stranka?

aureus
Jedno veče se iz kabineta predsjednika Srbije pronijela vijest da Toma razmišlja o kandidaturi iako je iz SNS-a rečeno da je kandidat te strane Vučić, a ne Nikolić. Naredno jutro iz centrale stranke poslat je dopis svim opštinskim odborima u Srbiji da se o kandidaturi Vučića izjasne i pošalju skenirane zapisnike mejlom. Do kraja tog dana svih 185 odbora je potvrdilo da podržava Vučića. Niko nije podržao AKTUELNOG predsjednika države i OSNIVAČA stranke. Dan kasnije, ako se ne varam, glavni odbor stranke je prvo pet minuta aplaudirao šefu a onda ga i zvanično JEDNOGLASNO proglasilo za kandidata.

Da ti se sledi krv u žilama.

"Stranka" ima 600 000 ljudi.

За коментар али нема 600 000 људи. Има толико дупеувлакача, чанколизаца, каријериста, прелетача, идиота који се надају некој мрвици, било каквом ћару.....нема људи.

Ми смо људи и овде смо, различити, с коца и конопца скупљени, различито мислимо и пишемо, помало се волимо и помало свађамо, нисмо исти и хвала Богу што нисмо.

Зато и даље гајим неку наду мада је мрак скоро све прогутао.

Добар блог Фрихенде.
Davie Davie 01:51 05.03.2017

Hmm

... ili: Nismo isti!


Meni su Tadic iz 2009-te i Vucic iz 2017-te isti. Megalomani, samozaljubljeni u svoju moc i obozavanje partijske vojske i medija u njih, bez ikakvih konkretnih rezultata na ekonomskom poboljasanju polozaja obicnog coveka u Srbiji. Mislim, stavi prst na celo i kazi da li je bilo bolje te 2009-te no ove godine za nekog ko nije bio deo vladajuceg politickog sistema? Nisu isti u vecini stvari ali u politickom delovanju i rezultatima su poprilicno isti, blizanci.

Srbiji ne treba DS koja je postojala, ne treba joj ni danasnja koju vodi bata Sutke, treba joj nova politicka snaga koja je drugacija od svih danasnjih, neka koja ce ponuditi glasacima nadu da se u ovoj drzavi nesto moze promeniti. Promenimo Vucica i ponovo nam dodje Tadic ili Sutanovac? Sta smo time dobili? Mislim na nas ostale koji nismo clanovi DS kao ti. A kad ce se pojaviti ta nova snaga nemam pojma, mozda se i kod nas zakotrlja za par godina kao u Rumuniji ovog proleca.

Do tad je Beli iz Mladenovca moj favorit, kad se zajebavamo da se zajebavamo do balcaka.

+
Da ne bude zabune i da po tvom obicaju kad ti se ne svidi sto neko ne pise hvalospeve o DS, odmah ne kazes da sam za Vucica - ovo je samo razmisljanje na tvoju tvrdnju da "nisu isti".
freehand freehand 02:07 05.03.2017

Re: Hmm

Da ne bude zabune i da po tvom obicaju kad ti se ne svidi sto neko ne pise hvalospeve o DS, odmah ne kazes da sam za Vucica - ovo je samo razmisljanje na tvoju tvrdnju da "nisu isti".

Spram mislioca i razmišljanje, a
Mislim na nas ostale koji nismo clanovi DS kao ti.

... vi ostali radikali kao ti možete i da sačekate pa vidite gde za šta možete da se ogrebete.
Davie Davie 04:16 05.03.2017

Re: Hmm

I po cemu si ti drugaciji od bilo kog naprednjaka? Svako ko ne duva u istu tikvu kao ti je po tebi odmah za blacenje i etiketiranje. Pametnom dosta, dosta da se ne prlja dalje i u ovoj virtuelnoj kaljuzi ako vec mora u svakodnevnom zivotu.
freehand freehand 08:38 05.03.2017

Re: Hmm

Davie
I po cemu si ti drugaciji od bilo kog naprednjaka? Svako ko ne duva u istu tikvu kao ti je po tebi odmah za blacenje i etiketiranje. Pametnom dosta, dosta da se ne prlja dalje i u ovoj virtuelnoj kaljuzi ako vec mora u svakodnevnom zivotu.

Koliko ja razumem tebi je kaljuga prirodno mentalno stanište, gde je nema tu je stvoriš. I u tome, očigledno nisi usamljen. Inače, 2009. je, čak i uprkos svetskoj krizi gledano i realno i statistički SVIMA u Srbiji bilo bolje. Ok, Vučiću, Vesiću, Nikoliću, Jorgovanki, Bebi, Šrormazu, Maji Gojković, Andreju, Veselinovićima je verovatno sada bolje no ne verujem da si to hteo da kažeš.
A ovo

Nisu isti u vecini stvari ali u politickom delovanju i rezultatima su poprilicno isti, blizanci.

... je primer kak fuznkcioniše naprednjačka logika: nsiu isti u većini stvari, ali jesu poprilično, kao blizanci.
Otprilike kao što smo ti i ja isti jer ti mene možeš da svrstaš, kvalifikuješ i etiketiraš, ali ja tebe, naravno ne mogu jer to je onda kaljuga.
E to može u tom naprednjačkom majndsetu, ali ne i u realnosti. To što vas je sad već osam ne menja ništa na stvari, samo potrebu da vam se takav uvrnuti način mišljenja i negacija morala odvoji od upravljanja društvom. Ok, biti glup nije zabranjeno, al u svoja četiri zida.

Edit: 17, brate.
emsiemsi emsiemsi 09:03 05.03.2017

Re: Hmm

freehand
Davie
I po cemu si ti drugaciji od bilo kog naprednjaka? Svako ko ne duva u istu tikvu kao ti je po tebi odmah za blacenje i etiketiranje. Pametnom dosta, dosta da se ne prlja dalje i u ovoj virtuelnoj kaljuzi ako vec mora u svakodnevnom zivotu.

Koliko ja razumem tebi je kaljuga prirodno mentalno stanište, gde je nema tu je stvoriš. I u tome, očigledno nisi usamljen. Inače, 2009. je, čak i uprkos svetskoj krizi gledano i realno i statistički SVIMA u Srbiji bilo bolje. Ok, Vučiću, Vesiću, Nikoliću, Jorgovanki, Bebi, Šrormazu, Maji Gojković, Andreju, Veselinovićima je verovatno sada bolje no ne verujem da si to hteo da kažeš.
A ovo

Nisu isti u vecini stvari ali u politickom delovanju i rezultatima su poprilicno isti, blizanci.

... je primer kak fuznkcioniše naprednjačka logika: nsiu isti u većini stvari, ali jesu poprilično, kao blizanci.
Otprilike kao što smo ti i ja isti jer ti mene možeš da svrstaš, kvalifikuješ i etiketiraš, ali ja tebe, naravno ne mogu jer to je onda kaljuga.
E to može u tom naprednjačkom majndsetu, ali ne i u realnosti. To što vas je sad već osam ne menja ništa na stvari, samo potrebu da vam se takav uvrnuti način mišljenja i negacija morala odvoji od upravljanja društvom. Ok, biti glup nije zabranjeno, al u svoja četiri zida.

Недај се !
Добићеш га на кондицију !
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:09 05.03.2017

Re: Hmm

Mislim, stavi prst na celo i kazi da li je bilo bolje te 2009-te no ove godine za nekog ko nije bio deo vladajuceg politickog sistema?

Jeste,
1) Imao je veće mogućnosti, sada se one sužavaju -- toliko toga počiva na tome da li si i koliko blizak vlasti. Jeste i onda slično bilo, ali -- ovi su džinovski nadmašili učitelje.
2) Institucije države su privatizovane, skoro potpuno. Iskreno ti želim da ne uđeš u sudski proces sa nekim Sinišom Malim ili SNSovcem kome si zagazio u interesnu sferu.
Davie Davie 09:20 05.03.2017

Re: Hmm

Brajovicu, koji siri prostor je imao radnik, drzavni sluzbenik ili penzioner 2009-te? Prosecna plata u decembru 2009-te je bila 36 hiljada dinara a u decembru 2017 53 hiljade ili skoro isto u evrima. To je ono sto interesuje nekog ko zivi od 8 sati dnevne sihte a ne da li je mogao lakse doci do nekog privatnog posla na konto drzave. Sta nas briga ko je tad asfaltirao a kod danas asfaltira puteve za drzavu i ko se ugradjuje za procenat.

U sustini postoje "oni" (svi koji zive od politike) i "mi" (kojima su oni na grbaci), vecina stanovnika Srbije to tako gleda. Neizasli i beli listici tako na to gledaju, a to je vecina u danasnjoj Srbiji.

Eh, sad ce ponovo Freehand, ali on je kod mene od sad banovan.
freehand freehand 09:25 05.03.2017

Re: Hmm

Predrag Brajovic
Mislim, stavi prst na celo i kazi da li je bilo bolje te 2009-te no ove godine za nekog ko nije bio deo vladajuceg politickog sistema?

Jeste,
1) Imao je veće mogućnosti, sada se one sužavaju -- toliko toga počiva na tome da li si i koliko blizak vlasti. Jeste i onda slično bilo, ali -- ovi su džinovski nadmašili učitelje.
2) Institucije države su privatizovane, skoro potpuno. Iskreno ti želim da ne uđeš u sudski proces sa nekim Sinišom Malim ili SNSovcem kome si zagazio u interesnu sferu.

Prvo, bolje je porediti 2012. i 2017. jer je 2009. bila tek druga godina mandata DS i neuporedivo bolja - a na to se komentar odnosi.
Drugo - i u tom poređenju 2012. i 2017. je bilo sve bolje nego danas, po svim statističkim i ekonomskim pokazateljima. O stanju u društvu da ne govorimo, o pravosuđu, medijima, kulturi.
Sve na čemu se temelje Vučćićevi "uspesi" beskrajan je niz najneverovatnijih i nabezobraznijih laži.
Pre nekoliko dana pogledao sam ponovo onaj poslednji "Utisak nedelje" u kome je on gostovao. Valja to obnoviti, s vremena na vreme, kao i ovaj njegov govor koji ovde pominjem. U toj emisiji, naime, dobar deo ondnosio se na BGH2O projekat, i dve su bitne stvari: razlog i osnov za kršenje mnoštva zakona da bi se projekat "rodio" bile su tri miljarde dolara keša koje Arapi donose. Tri milijarde, keša
Ugovor koji će biti potpisan biće apsolutno transparentan i u ceelosti svima dostupan. Transparenta i u celosti dostupan.
Skoro kao Mubadala i četiri milijarde dolara u fabrici čipova..
freehand freehand 09:31 05.03.2017

Re: Hmm

Eh, sad ce ponovo Freehand, ali on je kod mene od sad banovan.

Sve ok, Davie.
Dok smo pristojni drugačije mišljenje, čak i kad mislimo da nije tačno ili ispravno nije problem. Dapače, dobrodošlo je.
A pošto sam banovan neću ti odgovarati.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:11 05.03.2017

Re: Hmm

Sta nas briga ko je tad asfaltirao a kod danas asfaltira puteve za drzavu i ko se ugradjuje za procenat.

:))))))))))
I te kako te briga.
Što je taj proces dobijanja posla državnog asfaltera pošteniji, ravnopravniji, toliko će i onaj proces dobijanja termina za operaciju ili državnih podsticaja i kredita za male preduzetnike najverovatnije biti pošteniji i ravnopravniji. A to, priznaćeš, utiče na sve nas.

Pazi, ono sumanuto pravljenje muzičke fontane (?!) na Slaviji nikad ne bi došlo na red, nego bi se te nemale pare potrošile na nešto zaista neophodno i važno, da raspisivači nisu bili sigurni kako će upravo njihov prijatelj da pobedi na tom "tenderu" i da ih u tome ništa ne može zaustaviti.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:21 05.03.2017

Re: Hmm

Pre nekoliko dana pogledao sam ponovo onaj poslednji "Utisak nedelje" u kome je on gostovao. Valja to obnoviti, s vremena na vreme, kao i ovaj njegov govor koji ovde pominjem. U toj emisiji, naime, dobar deo ondnosio se na BGH2O projekat, i dve su bitne stvari: razlog i osnov za kršenje mnoštva zakona da bi se projekat "rodio" bile su tri miljarde dolara keša koje Arapi donose. Tri milijarde, keša
Ugovor koji će biti potpisan biće apsolutno transparentan i u ceelosti svima dostupan. Transparenta i u celosti dostupan.
Skoro kao Mubadala i četiri milijarde dolara u fabrici čipova..

To treba da je drugi deo kampanje SJa.
Ne da smo mi lepi i pametni, a oni ružni i glupavi, već da On laže, da bi sebi i Malom pribavio korist. Dok za to vreme Vi, njegovi glasači, ostajete siromašni i bedni, jer to što se pokrade ne deli se s Vama.

Njegov glasač voli opsene i i ličnu snalažljivost vlasti, to mu je dokaz kvaliteta (jer i on bi hteo da bude lično snalažljiv), ali nije dovoljno svestan da od tuđe krađe on lično neće imati koristi. Treba naglasiti tu čegrst.

Pitaš ga: Gde su te tri miljarde? Kod Vas u džepu?
freehand freehand 10:29 05.03.2017

Re: Hmm

Pitaš ga: Gde su te tri miljarde? Kod Vas u džepu?

Jok. Sve su to opsene i himere. Sve se finansira našim novcem. Kao i sve ostalo.
Inače - obrati pažnju da je "Nas i Njih" njegova konstrukcija. "Mi" smo narod, vredni, pošteni, spremni na svaku žrtvu dok su "Oni" izdajnici, strani plaćenici, sluge stranih ambasada, mrzitelji EU i Rusije, lopovi i lažovi i iznad svega - oni koji ne vole Njega!
Odslušaj taj govor.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:40 05.03.2017

Re: Hmm

Inače - obrati pažnju da je "Nas i Njih" njegova konstrukcija. "Mi" smo narod, vredni, pošteni, spremni na svaku žrtvu dok su "Oni" izdajnici, strani plaćenici, sluge stranih ambasada, mrzitelji EU i Rusije, lopovi i lažovi i iznad svega - oni koji ne vole Njega!

A ovo je najvažniji deo nesuđene SJ kampanje da se ja pitam: da ne postoje dve Srbije, već samo Jedna.

Nema naše Srbije i Njihove Srbije. Srbija mora da bude Jedna. Ne sme da postoji Druga Srbija za one koji se voze avionom, imaju dobra primanja i malo briga u životu, i rastočena Srbija koja se vozi starim autobusima i poklonjenim tramvajima, u gradovima gde takvog prevoza uopšte ima.

No, ne uzeše me za savtenika za kampanju, a nije da se nisam nudio! :))))))
sugarbaby sugarbaby 10:45 05.03.2017

Re: Hmm

Davie

emsiemsi emsiemsi 11:05 05.03.2017

Re: Hmm

Predrag Brajovic
Sta nas briga ko je tad asfaltirao a kod danas asfaltira puteve za drzavu i ko se ugradjuje za procenat.

:))))))))))
I te kako te briga.
Što je taj proces dobijanja posla državnog asfaltera pošteniji, ravnopravniji, toliko će i onaj proces dobijanja termina za operaciju ili državnih podsticaja i kredita za male preduzetnike najverovatnije biti pošteniji i ravnopravniji. A to, priznaćeš, utiče na sve nas.

Pazi, ono sumanuto pravljenje muzičke fontane (?!) na Slaviji nikad ne bi došlo na red, nego bi se te nemale pare potrošile na nešto zaista neophodno i važno, da raspisivači nisu bili sigurni kako će upravo njihov prijatelj da pobedi na tom "tenderu" i da ih u tome ništa ne može zaustaviti.

Дај имена (за нас неинформисане) !
Доста је анонимности - имена на сунце !
anonymous anonymous 12:01 05.03.2017

Re: Hmm


emsiemsi
09:03 05.03.2017


Недај се !
Добићеш га на кондицију !


Jebote patak.



Nikada nisam znao šta znači ovaj znak.

...ako umire od smeha - onda sam ga dobro izabrao.
anonymous anonymous 15:18 05.03.2017

Re: Hmm

Davie


U sustini postoje "oni" (svi koji zive od politike) i "mi" (kojima su oni na grbaci), vecina stanovnika Srbije to tako gleda. Neizasli i beli listici tako na to gledaju, a to je vecina u danasnjoj Srbiji.




Никада више него сада, грађани би требало да јавно изразе свој протест против бесмисленост избора који то нису, јер се ништа не бира и ништа не може да се промени.

Већина треба да не изађе и обесмисли "демократију" у којој се она ништа не пита.
Ни када је власт у питању, а ни када је то опозиција.

Davie Davie 18:50 05.03.2017

Re: Hmm

Predrag Brajovic
Sta nas briga ko je tad asfaltirao a kod danas asfaltira puteve za drzavu i ko se ugradjuje za procenat.

:))))))))))
I te kako te briga.
Što je taj proces dobijanja posla državnog asfaltera pošteniji, ravnopravniji, toliko će i onaj proces dobijanja termina za operaciju ili državnih podsticaja i kredita za male preduzetnike najverovatnije biti pošteniji i ravnopravniji. A to, priznaćeš, utiče na sve nas.

Pazi, ono sumanuto pravljenje muzičke fontane (?!) na Slaviji nikad ne bi došlo na red, nego bi se te nemale pare potrošile na nešto zaista neophodno i važno, da raspisivači nisu bili sigurni kako će upravo njihov prijatelj da pobedi na tom "tenderu" i da ih u tome ništa ne može zaustaviti.

A mislis li da je od 1990-te ijedan tender za takvu vrstu posla bio transparentan ili posten sto bi rekli mi stariji? To i jese poenta, svi do sad su bili isti, da li za drzavu asfaltira Ljubisa Buha Cume, Milo Djuraskovic ili Branko Miljkovic nama isto, ali nije isto onima koji dele procenat sa njima. I svaka vlast je imala svog omiljnog asfaltera, dobavljaca automobila, kompjutera, guz papira... bez obzira bili DS, G17, DSS, SPS ili SNS. E to je ono sto za nas male posmatrace predstavlja znak jednakosti izmedju svih koji se okoriscavaju o politiku.

Ali se ipak slazemo da to treba promeniti, ako treba i na rumunski nacin.
Davie Davie 20:31 05.03.2017

Re: Hmm

.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:35 06.03.2017

Re: Hmm

Davie
... ili: Nismo isti!


Meni su Tadic iz 2009-te i Vucic iz 2017-te isti. Megalomani, samozaljubljeni u svoju moc i obozavanje partijske vojske i medija u njih, bez ikakvih konkretnih rezultata na ekonomskom poboljasanju polozaja obicnog coveka u Srbiji. Mislim, stavi prst na celo i kazi da li je bilo bolje te 2009-te no ove godine za nekog ko nije bio deo vladajuceg politickog sistema? Nisu isti u vecini stvari ali u politickom delovanju i rezultatima su poprilicno isti, blizanci.

Srbiji ne treba DS koja je postojala, ne treba joj ni danasnja koju vodi bata Sutke, treba joj nova politicka snaga koja je drugacija od svih danasnjih, neka koja ce ponuditi glasacima nadu da se u ovoj drzavi nesto moze promeniti. Promenimo Vucica i ponovo nam dodje Tadic ili Sutanovac? Sta smo time dobili? Mislim na nas ostale koji nismo clanovi DS kao ti. A kad ce se pojaviti ta nova snaga nemam pojma, mozda se i kod nas zakotrlja za par godina kao u Rumuniji ovog proleca.

Do tad je Beli iz Mladenovca moj favorit, kad se zajebavamo da se zajebavamo do balcaka.

+
Da ne bude zabune i da po tvom obicaju kad ti se ne svidi sto neko ne pise hvalospeve o DS, odmah ne kazes da sam za Vucica - ovo je samo razmisljanje na tvoju tvrdnju da "nisu isti".

Evo dokaza da nisu isti, od nekog za koga znam:
47 godina, 2 dece, radila u firmi koju je naš čuveni tajkun privatizovao, dobila sa otkaz sa hiljadama ostalih, godinama tražila posao
1 reply 1 retweet 21 likes
7h7 hours ago
Sada radi za opštinu, ali joj produžavaju ugovor na 2 meseca samo. Banda partijaška joj sad traži "listu kapilarnih glasova".


DS su za ovakve bandite bili gospoda.
I to je ono što, izgleda, poneko i ne vidi: dimenzije dokle je to sve otišlo.
A otišlo je do poslednje pore društva.
milisav68 milisav68 19:34 06.03.2017

Re: Hmm

Predrag Brajovic
DS su za ovakve bandite bili gospoda.
I to je ono što, izgleda, poneko i ne vidi: dimenzije dokle je to sve otišlo.
A otišlo je do poslednje pore društva.

Ne, nego je došlo do Beograda.

Sve se to dešavalo u Palanci (a verujem i po ostalim provincijima) pod DS-om i SPS-om, svih ovih godina, ali je meni ovde objašnjeno da ja ne znam da vodim dijalog...

I sad je taj bivši predsednik opštine Radoslav Milojičić narodni poslanik na listi DS-a, ima 13 krivičnih prijava, i ostavio je opštinu zaduženu sa tri godišnja budžeta.

A ta žena što je šikaniraju, treba da bude svesna da to može još gore, recimo da joj ne uplaćuju socijalno i penziono...
aureus aureus 02:19 05.03.2017

Brže, bolje, jače

BOJAN PAJTIĆ:

1. Ovaj slogan "brže, bolje, jače" mi nekako više za one ponoćne termine...

2. Spot sa avionom je ružna podmetačina sa idejom da se naš Premijer prikaže kao lenjivac koji spava u po bela dana. Odvratno.

Mora se priznati da je Pajtić duhovit čovjek.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:11 05.03.2017

Re: Brže, bolje, jače

Mora se priznati da je Pajtić duhovit čovjek.

Koliko je bio bled i neharizmatičan kao političar, toliko je na Tviteru, koji citiraš, upečatljiv i duhovit.
sugarbaby sugarbaby 10:52 05.03.2017

Re: Brže, bolje, jače

aureus
BOJAN PAJTIĆ:

1. Ovaj slogan "brže, bolje, jače" mi nekako više za one ponoćne termine...

2. Spot sa avionom je ružna podmetačina sa idejom da se naš Premijer prikaže kao lenjivac koji spava u po bela dana. Odvratno.

Mora se priznati da je Pajtić duhovit čovjek.



hahahahahah
koji si ti jadnik, s bloga na blog po zadatku pa tako do izbora al ne umeš, sav se providiš mučeni osvetniku.

narcis narcis 17:44 05.03.2017

Re: Brže, bolje, jače

koji si ti jadnik, s bloga na blog po zadatku pa tako do izbora al ne umeš, sav se providiš mučeni osvetniku.

kad sam povukla komentar da kažem nešto drugo:
glasaću Za Vuka Jeremića po onom "svetsko a naše"!

rugala se šerpa loncu
mlekac mlekac 07:40 05.03.2017

E, ako...

Ovog puta ne bude dovoljno kandidata po svačijem ukusu, odoh da se denem međ šunke!

Nema više izgovaranja - MORA se izaći i glasati. A o ukusima, bar dok se ne otarasimo ovih što nam sad sede na glavi, do daljenjeg neću diskutovati.
emsiemsi emsiemsi 09:03 05.03.2017

Re: E, ako...

mlekac
Ovog puta ne bude dovoljno kandidata po svačijem ukusu, odoh da se denem međ šunke!

Nema više izgovaranja - MORA se izaći i glasati. A o ukusima, bar dok se ne otarasimo ovih što nam sad sede na glavi, do daljenjeg neću diskutovati.

Нормално !
Бели, само јако !
sugarbaby sugarbaby 10:54 05.03.2017

Re: E, ako...

..

kad sam povukla komentar da kažem nešto drugo:
glasaću Za Vuka Jeremića po onom "svetsko a naše"!






anonymous anonymous 12:03 05.03.2017

Re: E, ako...

mlekac
Ovog puta ne bude dovoljno kandidata po svačijem ukusu, odoh da se denem međ šunke!

Nema više izgovaranja - MORA se izaći i glasati. A o ukusima, bar dok se ne otarasimo ovih što nam sad sede na glavi, do daljenjeg neću diskutovati.


Ništa se ne Mora.

a posebno izaći i ...glasati.
freehand freehand 13:13 05.03.2017

Re: E, ako...

anonymous
mlekac
Ovog puta ne bude dovoljno kandidata po svačijem ukusu, odoh da se denem međ šunke!

Nema više izgovaranja - MORA se izaći i glasati. A o ukusima, bar dok se ne otarasimo ovih što nam sad sede na glavi, do daljenjeg neću diskutovati.


Ništa se ne Mora.

a posebno izaći i ...glasati.

Naravno da ne. Rezultat živimo.
anonymous anonymous 15:09 05.03.2017

Re: E, ako...

freehand
anonymous
mlekac
Ovog puta ne bude dovoljno kandidata po svačijem ukusu, odoh da se denem međ šunke!

Nema više izgovaranja - MORA se izaći i glasati. A o ukusima, bar dok se ne otarasimo ovih što nam sad sede na glavi, do daljenjeg neću diskutovati.


Ništa se ne Mora.

a posebno izaći i ...glasati.

Naravno da ne. Rezultat živimo.


Rezultat živimo zato što u zabludi verujemo da se u ovakvoj situaciji i pod ovakvim uslovima promena može dogoditi - izborima.
anonymous anonymous 15:10 05.03.2017

Re: E, ako...

sugarbaby
..

kad sam povukla komentar da kažem nešto drugo:
glasaću Za Vuka Jeremića po onom "svetsko a naše"!



Или боље речено - наше, а туђе...
mlekac mlekac 19:49 05.03.2017

Re: E, ako...

anonymous
mlekac
Ovog puta ne bude dovoljno kandidata po svačijem ukusu, odoh da se denem međ šunke!

Nema više izgovaranja - MORA se izaći i glasati. A o ukusima, bar dok se ne otarasimo ovih što nam sad sede na glavi, do daljenjeg neću diskutovati.


Ništa se ne Mora.

a posebno izaći i ...glasati.


Podseti me sad na jednog političara iz Bocvane koji je, na opštu radost, na kraju završio u ludnici.

Razlog? Nije hteo čovek da prizna nezavisnost zemlje dobijenu bez revolucije. Neće njemu tamo neki englezi da daju nezavisnost tek tako! Mora da se diže revolucija! Ne priznaje on nikakve obične izbore, dok se ne uzme oružje u ruke... Na kraju ga poslali čikama u belom.

freehand freehand 19:53 05.03.2017

Re: E, ako...

mlekac
anonymous
mlekac
Ovog puta ne bude dovoljno kandidata po svačijem ukusu, odoh da se denem međ šunke!

Nema više izgovaranja - MORA se izaći i glasati. A o ukusima, bar dok se ne otarasimo ovih što nam sad sede na glavi, do daljenjeg neću diskutovati.


Ništa se ne Mora.

a posebno izaći i ...glasati.


Podseti me sad na jednog političara iz Bocvane koji je, na opštu radost, na kraju završio u ludnici.

Razlog? Nije hteo čovek da prizna nezavisnost zemlje dobijenu bez revolucije. Neće njemu tamo neki englezi da daju nezavisnost tek tako! Mora da se diže revolucija! Ne priznaje on nikakve obične izbore, dok se ne uzme oružje u ruke... Na kraju ga poslali čikama u belom.



anonymous anonymous 20:25 05.03.2017

Re: E, ako...

mlekac
anonymous
mlekac
Ovog puta ne bude dovoljno kandidata po svačijem ukusu, odoh da se denem međ šunke!

Nema više izgovaranja - MORA se izaći i glasati. A o ukusima, bar dok se ne otarasimo ovih što nam sad sede na glavi, do daljenjeg neću diskutovati.


Ništa se ne Mora.

a posebno izaći i ...glasati.


Podseti me sad na jednog političara iz Bocvane koji je, na opštu radost, na kraju završio u ludnici.

Razlog? Nije hteo čovek da prizna nezavisnost zemlje dobijenu bez revolucije. Neće njemu tamo neki englezi da daju nezavisnost tek tako! Mora da se diže revolucija! Ne priznaje on nikakve obične izbore, dok se ne uzme oružje u ruke... Na kraju ga poslali čikama u belom.



Ovaj komentar može samo Freja da nasmeje.
Nije ni duhovit, a ni lucidan.

A najmanje racionalan.

Svako ko misli da u ovim okolnostima neko od kandidata moже да победи Вучића, одмах нека се закопча на леђима.

Исто то важи и за онога, ко мисли да ће било ко од кандидата , чак и ако победи било шта променити.

Оно што је Србији потребно је културолошка промена у разумевању политике, коју грађани споро изграђују.
А тај процес и иначе тражи пуно времена.

Изласком на изборе једном у четири године и једино тиме, од поданика се не искорачује ка грађанину.





freehand freehand 20:28 05.03.2017

Re: E, ako...

Оно што је Србији потребно је културолошка промена у разумевању политике, коју грађани споро изграђују.
А тај процес и иначе тражи пуно времена.

Изласком на изборе једном у четири године и једино тиме, од поданика се не искорачује ка грађанину.

I onda svi Hegela u ruke a kad Vučić umre od starosti tu gde se zateko još jedno 300 godina ne mora na vlasti da bude niko.
Jel misliš da je tih 330-350 godina dovoljno da se ponovo proba sa nekim izborima, ako budeš propitivao redovno i ako neko od tvojih naslednika na mestu generalnog političko-filozofskog komeara to bude procenio?
predatortz predatortz 20:31 05.03.2017

Re: E, ako...


I onda svi Hegela u ruke a kad Vučić umre od starosti tu gde se zateko još jedno 300 godina ne mora na vlasti da bude niko.


Postoje li pouzdani podaci o tome da je Vučić pokrao neke izbore?
Koliko sam ja pratio, a priznajem da je to bilo malo, svi izbori su proglašeni za fer, poštene i slobodne.

Trenutno narod tako hoće i oseća.
No big deal!
Imaćemo Vučića za predsednika.
Kad bacim oko na Ameriku i nismo tako loše prošli.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:36 05.03.2017

Re: E, ako...

Kad bacim oko na Ameriku i nismo tako loše prošli.

Pa da.
Jes da nam deca odlaze u tu istu Ameriku...
anonymous anonymous 20:39 05.03.2017

Re: E, ako...

freehand
Оно што је Србији потребно је културолошка промена у разумевању политике, коју грађани споро изграђују.
А тај процес и иначе тражи пуно времена.

Изласком на изборе једном у четири године и једино тиме, од поданика се не искорачује ка грађанину.

I onda svi Hegela u ruke a kad Vučić umre od starosti tu gde se zateko još jedno 300 godina ne mora na vlasti da bude niko.
Jel misliš da je tih 330-350 godina dovoljno da se ponovo proba sa nekim izborima, ako budeš propitivao redovno i ako neko od tvojih naslednika na mestu generalnog političko-filozofskog komeara to bude procenio?


А ти тебра, ако си толико самоуверен у исход , залегни имовином, подржи кандидата, можда обезбедиш и посланичко место на наредним парламентраним изборима.
freehand freehand 20:40 05.03.2017

Re: E, ako...


Postoje li pouzdani podaci o tome da je Vučić pokrao neke izbore?
Koliko sam ja pratio, a priznajem da je to bilo malo, svi izbori su proglašeni za fer, poštene i slobodne.

prwetpostavljam da pridev "pouzdani" za tebe i mene ne znači isto. Ali da, pokrao je prethodne izbore, makar da to nema nikave veze sa mojom rečenicom na koju si se nadovezao. Jer se ta rečenica odnosila na stav uvaženog politkomesara koji zagovara, koliko razumem, da se od izbora odustane dok se svest birača u Srbiji ne digne na nivo profesora filozofije.
anonymous anonymous 20:51 05.03.2017

Re: E, ako...

freehand

Postoje li pouzdani podaci o tome da je Vučić pokrao neke izbore?
Koliko sam ja pratio, a priznajem da je to bilo malo, svi izbori su proglašeni za fer, poštene i slobodne.

prwetpostavljam da pridev "pouzdani" za tebe i mene ne znači isto. Ali da, pokrao je prethodne izbore, makar da to nema nikave veze sa mojom rečenicom na koju si se nadovezao. Jer se ta rečenica odnosila na stav uvaženog politkomesara koji zagovara, koliko razumem, da se od izbora odustane dok se svest birača u Srbiji ne digne na nivo profesora filozofije.




Наравно, филозофско знанје не шкоди.

Али потребно је и много других претпоставки, за победу на изборима.
Да ти не набрајам све ресурсе....

Ко тиме данас располаже.

А ако и располаже да ли се неко запита, оклен паре....

Например, Јеремићу...
Ко плаћа и води кампању Заштитнику...

И коме ће бити дужни након евентуалне победе.

И од кога ће да отму да дуг намире.

Е, ту работу ја не подржавам , ни умишљајно, а ни из нехата.

А ти, ниси ми одговорио, покрадоше ли Тадићеви, и има ли ту и твоје одговорности подршком у виду гласања.

Ја признајем кривицу за 5 октобар.Али једном је било довољно.


mlekac mlekac 21:04 05.03.2017

Re: E, ako...

anonymous
mlekac
anonymous
mlekac
Ovog puta ne bude dovoljno kandidata po svačijem ukusu, odoh da se denem međ šunke!

Nema više izgovaranja - MORA se izaći i glasati. A o ukusima, bar dok se ne otarasimo ovih što nam sad sede na glavi, do daljenjeg neću diskutovati.


Ništa se ne Mora.

a posebno izaći i ...glasati.


Podseti me sad na jednog političara iz Bocvane koji je, na opštu radost, na kraju završio u ludnici.

Razlog? Nije hteo čovek da prizna nezavisnost zemlje dobijenu bez revolucije. Neće njemu tamo neki englezi da daju nezavisnost tek tako! Mora da se diže revolucija! Ne priznaje on nikakve obične izbore, dok se ne uzme oružje u ruke... Na kraju ga poslali čikama u belom.



Ovaj komentar može samo Freja da nasmeje.
Nije ni duhovit, a ni lucidan.

A najmanje racionalan.

Svako ko misli da u ovim okolnostima neko od kandidata moже да победи Вучића, одмах нека се закопча на леђима.

Исто то важи и за онога, ко мисли да ће било ко од кандидата , чак и ако победи било шта променити.

Оно што је Србији потребно је културолошка промена у разумевању политике, коју грађани споро изграђују.
А тај процес и иначе тражи пуно времена.

Изласком на изборе једном у четири године и једино тиме, од поданика се не искорачује ка грађанину.







Svako ima pravo na svoje mišljenje. A što se promena tiče - stvar je prosta. Pokuša se legitimnim sredstvima. Ako to ne ide, onda se prelazi na fazu dva. Ali, ako ide, makar i korak po korak - nema razloga da se ta sredstva ne koriste. A zagovarati ignorisanje sopstvenih prava da bi se time borilo za ta ista prava? Izvini, ali, to je vrlo kontradiktorno.

Opcija ignorisanja izbora bila je legitimna u vreme kada je zakonski bila potrebna određena izlaznost da bi izbori bili priznati. Od kad je ta "sitnica" ukinuta, nema nikakvog opravdanja za ignorisanje. Pa čak i ako smatraš da time nećeš ništa promeniti, osnovno je da se nešto pokuša. A sedenjem kod kuće definitivno ništa ne menjaš. Osim, možda, stolicu za fotelju a fotelju za krevet.
emsiemsi emsiemsi 21:11 05.03.2017

Re: E, ako...

mlekac

Svako ima pravo na svoje mišljenje. A što se promena tiče - stvar je prosta. Pokuša se legitimnim sredstvima. Ako to ne ide, onda se prelazi na fazu dva. Ali, ako ide, makar i korak po korak - nema razloga da se ta sredstva ne koriste. A zagovarati ignorisanje sopstvenih prava da bi se time borilo za ta ista prava? Izvini, ali, to je vrlo kontradiktorno.

Opcija ignorisanja izbora bila je legitimna u vreme kada je zakonski bila potrebna određena izlaznost da bi izbori bili priznati. Od kad je ta "sitnica" ukinuta, nema nikakvog opravdanja za ignorisanje. Pa čak i ako smatraš da time nećeš ništa promeniti, osnovno je da se nešto pokuša. A sedenjem kod kuće definitivno ništa ne menjaš. Osim, možda, stolicu za fotelju a fotelju za krevet.

Ово је коректно написано !
Но, да ли се има право позвати на искуство, како то, наслућујем, чини анонимус, те закључити --- да су овакви покушаји већ превазиђени, па како је то Предатортз закључио, а ја снажно подржао - сви су исти.
Окрени - обрни, увек се сведе на то, што би рекао Геџа - да људи који нису политичари, обични људи, како се то каже - буду јебени (и изјебани).
mlekac mlekac 21:13 05.03.2017

Re: E, ako...

emsiemsi
mlekac

Svako ima pravo na svoje mišljenje. A što se promena tiče - stvar je prosta. Pokuša se legitimnim sredstvima. Ako to ne ide, onda se prelazi na fazu dva. Ali, ako ide, makar i korak po korak - nema razloga da se ta sredstva ne koriste. A zagovarati ignorisanje sopstvenih prava da bi se time borilo za ta ista prava? Izvini, ali, to je vrlo kontradiktorno.

Opcija ignorisanja izbora bila je legitimna u vreme kada je zakonski bila potrebna određena izlaznost da bi izbori bili priznati. Od kad je ta "sitnica" ukinuta, nema nikakvog opravdanja za ignorisanje. Pa čak i ako smatraš da time nećeš ništa promeniti, osnovno je da se nešto pokuša. A sedenjem kod kuće definitivno ništa ne menjaš. Osim, možda, stolicu za fotelju a fotelju za krevet.

Ово је коректно написано !
Но, да ли се има право позвати на искуство, како то, наслућујем, чини анонимус, те закључити --- да су овакви покушаји већ превазиђени, па како је то Предатортз закључио, а ја снажно подржао - сви су исти.
Окрени - обрни, увек се сведе на то, што би рекао Геџа - да људи који нису политичари, обични људи, како се то каже - буду јебени (и изјебани).


Slušaj, neko jaše s mamuzama, a neko bez njih. Da pitaš konja - pogodi koga bi izabrao? A nada uvek umire poslednja.
emsiemsi emsiemsi 21:17 05.03.2017

Re: E, ako...

mlekac
emsiemsi
mlekac

Svako ima pravo na svoje mišljenje. A što se promena tiče - stvar je prosta. Pokuša se legitimnim sredstvima. Ako to ne ide, onda se prelazi na fazu dva. Ali, ako ide, makar i korak po korak - nema razloga da se ta sredstva ne koriste. A zagovarati ignorisanje sopstvenih prava da bi se time borilo za ta ista prava? Izvini, ali, to je vrlo kontradiktorno.

Opcija ignorisanja izbora bila je legitimna u vreme kada je zakonski bila potrebna određena izlaznost da bi izbori bili priznati. Od kad je ta "sitnica" ukinuta, nema nikakvog opravdanja za ignorisanje. Pa čak i ako smatraš da time nećeš ništa promeniti, osnovno je da se nešto pokuša. A sedenjem kod kuće definitivno ništa ne menjaš. Osim, možda, stolicu za fotelju a fotelju za krevet.

Ово је коректно написано !
Но, да ли се има право позвати на искуство, како то, наслућујем, чини анонимус, те закључити --- да су овакви покушаји већ превазиђени, па како је то Предатортз закључио, а ја снажно подржао - сви су исти.
Окрени - обрни, увек се сведе на то, што би рекао Геџа - да људи који нису политичари, обични људи, како се то каже - буду јебени (и изјебани).


Slušaj, neko jaše s mamuzama, a neko bez njih. Da pitaš konja - pogodi koga bi izabrao? A nada uvek umire poslednja.

Кога ?
anonymous anonymous 21:21 05.03.2017

Re: E, ako...

Svako ima pravo na svoje mišljenje.


Наравно.

Само да се разумемо, ја нисам ни за пасивност, а ни за револуцију.

Искључиво сам за ненасилне видове борбе и отпора.

То подразумева одређене претпоставке којих у овом тренутку нема, ...и што је још горе многи то не разумеју.
А да одговорим и теби и Фрееју....нестрпљење није никакав аргумент.


freehand freehand 21:22 05.03.2017

Re: E, ako...

mlekac
emsiemsi
mlekac

Svako ima pravo na svoje mišljenje. A što se promena tiče - stvar je prosta. Pokuša se legitimnim sredstvima. Ako to ne ide, onda se prelazi na fazu dva. Ali, ako ide, makar i korak po korak - nema razloga da se ta sredstva ne koriste. A zagovarati ignorisanje sopstvenih prava da bi se time borilo za ta ista prava? Izvini, ali, to je vrlo kontradiktorno.

Opcija ignorisanja izbora bila je legitimna u vreme kada je zakonski bila potrebna određena izlaznost da bi izbori bili priznati. Od kad je ta "sitnica" ukinuta, nema nikakvog opravdanja za ignorisanje. Pa čak i ako smatraš da time nećeš ništa promeniti, osnovno je da se nešto pokuša. A sedenjem kod kuće definitivno ništa ne menjaš. Osim, možda, stolicu za fotelju a fotelju za krevet.

Ово је коректно написано !
Но, да ли се има право позвати на искуство, како то, наслућујем, чини анонимус, те закључити --- да су овакви покушаји већ превазиђени, па како је то Предатортз закључио, а ја снажно подржао - сви су исти.
Окрени - обрни, увек се сведе на то, што би рекао Геџа - да људи који нису политичари, обични људи, како се то каже - буду јебени (и изјебани).


Slušaj, neko jaše s mamuzama, a neko bez njih. Da pitaš konja - pogodi koga bi izabrao? A nada uvek umire poslednja.

Dobro, ima marve koja voli da bude jahana, a neki vole i kad ih boli.
nego valja u vidu imati i to da je oposum taktika kad legneš i praviš se mrtav izvanredna i do sad je dala sjajne rezultate, nikad i nigde.
Sramotno je za prosečno inteligentnog slobodnog čoveka da se tako rve sa osnovnim logičkim postulatima.
predatortz predatortz 21:27 05.03.2017

Re: E, ako...

Само да се разумемо, ја нисам ни за пасивност, а ни за револуцију.

Искључиво сам за ненасилне видове борбе и отпора.


Pravo da ti kažem, ja sam za jednu krajnje sebičnu varijantu.
Napraviti sam sebi sistem, po kom što manje zavisiš od države. Naravno, nemoguće je isključiti svaki uticaj države na život pojedinca, ali čovek može da uradi iznenađujuće mnogo stvari za sebe i svoju porodicu na koje država ne utiče.

Primeri:

Umesto da radiš 'državni posao', radi za sebe.
Loše školstvo? Radi sa svojom decom.
Loše zdravstvo? Ostavi neki dinar za ne daj bože, pa kad moraš hećimu idi kod onog što ti persira i vodi te pod ruku.

Jbga, mator sam da menjam sistem, prilagođavam se...
anonymous anonymous 21:32 05.03.2017

Re: E, ako...

emsiemsi
mlekac

Svako ima pravo na svoje mišljenje. A što se promena tiče - stvar je prosta. Pokuša se legitimnim sredstvima. Ako to ne ide, onda se prelazi na fazu dva. Ali, ako ide, makar i korak po korak - nema razloga da se ta sredstva ne koriste. A zagovarati ignorisanje sopstvenih prava da bi se time borilo za ta ista prava? Izvini, ali, to je vrlo kontradiktorno.

Opcija ignorisanja izbora bila je legitimna u vreme kada je zakonski bila potrebna određena izlaznost da bi izbori bili priznati. Od kad je ta "sitnica" ukinuta, nema nikakvog opravdanja za ignorisanje. Pa čak i ako smatraš da time nećeš ništa promeniti, osnovno je da se nešto pokuša. A sedenjem kod kuće definitivno ništa ne menjaš. Osim, možda, stolicu za fotelju a fotelju za krevet.

Ово је коректно написано !
Но, да ли се има право позвати на искуство, како то, наслућујем, чини анонимус, те закључити --- да су овакви покушаји већ превазиђени, па како је то Предатортз закључио, а ја снажно подржао - сви су исти.
Окрени - обрни, увек се сведе на то, што би рекао Геџа - да људи који нису политичари, обични људи, како се то каже - буду јебени (и изјебани).


Ја сам се изјаснио врло децидно како видим политичку охлократију.

Моје питање је јасно - ко ће спречити и будуће владаре да се понашају исто.

Која институција ?

У блогу који чека на објављивање код Тасе, парафразирао сам Маркузеа- слободно бирање господара не укида ни господаре ни робове.

Србији треба коренитија промена, од избора једне личности.
А за ту промену ванпарламентрано и ванинституционално треба запети. Итекако.

Ко је на то спреман ?
emsiemsi emsiemsi 21:50 05.03.2017

Re: E, ako...

anonymous

...

Србији треба коренитија промена, од избора једне личности.
А за ту промену ванпарламентрано и ванинституционално треба запети. Итекако.

Ко је на то спреман ?

Ја сам спреман.
StEtOc|nA StEtOc|nA 14:52 06.03.2017

Re: E, ako...

predatortz
Само да се разумемо, ја нисам ни за пасивност, а ни за револуцију.

Искључиво сам за ненасилне видове борбе и отпора.


Pravo da ti kažem, ja sam za jednu krajnje sebičnu varijantu.
Napraviti sam sebi sistem, po kom što manje zavisiš od države. Naravno, nemoguće je isključiti svaki uticaj države na život pojedinca, ali čovek može da uradi iznenađujuće mnogo stvari za sebe i svoju porodicu na koje država ne utiče.

Primeri:

Umesto da radiš 'državni posao', radi za sebe.
Loše školstvo? Radi sa svojom decom.
Loše zdravstvo? Ostavi neki dinar za ne daj bože, pa kad moraš hećimu idi kod onog što ti persira i vodi te pod ruku.

Jbga, mator sam da menjam sistem, prilagođavam se...


Već tu kod - radi za sebe, sam shvatio da je to zabluda.
Evo npr ja. Radim u prehrambenoj industriji, izvozna fabrika, obezbeđeno tržište bla bla bla. Ali avaj, non stop si u kontaktu sa državnom administracijom (istom onom koja bi pustila da vas potruju za 100 - 150 EUR pred vikend). I onda kreće neverovatna bujica problema, uvozne dozvole za sirovinu, drndanja, granice, kašnjenje sa povraćajem PDV-a poslednjih godinu dana (a suficit samo skače u budžetu). I onda sediš, kršiš svoje prste, razmišljaš o tome da preživiš svaki mesec, a komšija Pera, koji je btw. drug član tih briga nema...

Naravno da je teško promeniti sistem, koji je kod nas ukorenjen, jer je negativna selekcija uzela danak. Ali menjamo bar ove na vlasti, sad je super prilika, izađeš i glasaš u oba kruga protiv Vučića. Da li će sledeći krasti? O da hoće, ali ako ih budemo menjali češće, vremenom će početi malo i da se hapse međusobno, pa će razmisliti dobro da li će zavlačiti ruku u kasicu jer će ovaj sledeći hteti da uhapsi njih.
freehand freehand 15:04 06.03.2017

Re: E, ako...


Naravno da je teško promeniti sistem, koji je kod nas ukorenjen, jer je negativna selekcija uzela danak. Ali menjamo bar ove na vlasti, sad je super prilika, izađeš i glasaš u oba kruga protiv Vučića. Da li će sledeći krasti? O da hoće, ali ako ih budemo menjali češće, vremenom će početi malo i da se hapse međusobno, pa će razmisliti dobro da li će zavlačiti ruku u kasicu jer će ovaj sledeći hteti da uhapsi njih.

Ima tu jedan problem sa kojim ćemno se tek suočiti: neke možeš da menjaš glasanjem, i oni će posle poraza na izborima sami odstupiti, bez trvenja i ritanja. Imaš druge kod kojih to ne ide baš tako.
E sa voima, na primer, to niti je išlo lako i gospodski niti će ići.
Živi bili pa videli.
doduše, to je , možda, nekima samo još jedan dobar razlog da se ništa ne menja, da se ne bi braća tukla međusobno. Kao ono kad majka kaže jednom bratu - "Pusti ga, znaš da on nije normalan!"
emsiemsi emsiemsi 17:00 06.03.2017

Re: E, ako...

StEtOc|nA

...

Već tu kod - radi za sebe, sam shvatio da je to zabluda.
Evo npr ja. Radim u prehrambenoj industriji, izvozna fabrika, obezbeđeno tržište bla bla bla. Ali avaj, non stop si u kontaktu sa državnom administracijom (istom onom koja bi pustila da vas potruju za 100 - 150 EUR pred vikend). I onda kreće neverovatna bujica problema, uvozne dozvole za sirovinu, drndanja, granice, kašnjenje sa povraćajem PDV-a poslednjih godinu dana (a suficit samo skače u budžetu). I onda sediš, kršiš svoje prste, razmišljaš o tome da preživiš svaki mesec, a komšija Pera, koji je btw. drug član tih briga nema...

Naravno da je teško promeniti sistem, koji je kod nas ukorenjen, jer je negativna selekcija uzela danak. Ali menjamo bar ove na vlasti, sad je super prilika, izađeš i glasaš u oba kruga protiv Vučića. Da li će sledeći krasti? O da hoće, ali ako ih budemo menjali češće, vremenom će početi malo i da se hapse međusobno, pa će razmisliti dobro da li će zavlačiti ruku u kasicu jer će ovaj sledeći hteti da uhapsi njih.

Коректно сажето !
sasaminijature sasaminijature 09:38 05.03.2017

Free

Da li bih mogao da dobijem odgovor na pitanje? Voleo bih bez etiketiranja ako može.

Šta ja kao običan građanin dobijam što će ove BUDALČINE da zamene likovi koji se okupljaju oko Jankovića? Vidim samo njuške kojima su ruke toliko umazane da svaki put doživim transfer blama.

Da li TI možeš da uzmeš u razmišljanje sledeću stvar;
Opozicija neće ni prismrdeti dok je okupljena od takvih njuški. Narod, oni koji bi trebalo da svojim glasom daju mandat Jankoviću to neće upravo zbog hijena koje su tu dvae's i kusur godina.

Da li može da se sa bilo kim diskutuje tako što će ovo konačno shavatiti, Mislim nema šta da shvata, izborni rezultati mu govore sve. Treba samo da se spusti u realnost.

Nije problem u Vučiću, problem je upravo opozicija.

Ta ista bi pod hitno trebala da prestane bilo šta ružno da ispoljava o bilo kome i bilo čemu što dolazi iz SNS-a jer takvim delovanjem samo demonstrira svoju nemoć, frustraciju i meru.

Ako je Vučić takav i ako su oko njega tako nepismeni buljaši, pobogu kakva je onda opozicija kada n'ume da pronađe način da ih smeni?????

Ili su neshvaćeni kao i sve pubertetlije...
freehand freehand 09:43 05.03.2017

Re: Free

Da li može da se sa bilo kim diskutuje tako što će ovo konačno shavatiti, Mislim nema šta da shvata,

Ne bih imao šta da dodam.
sasaminijature sasaminijature 09:51 05.03.2017

Re: Free

freehand
Da li može da se sa bilo kim diskutuje tako što će ovo konačno shavatiti, Mislim nema šta da shvata,

Ne bih imao šta da dodam.



Naravno da nemaš jer je tačno sve što sam rekao.

Sama konstrukcija ti je pogrešna, ako dozvoljavaš da primetim?

REZULTATI IZBORA govore upravo ono što i sam kažem. Narodu su se smučili.

Uporno se stvara veštačko uverenje da će svet stati ako se Vučić ne sruši, glasači vide samo dve kriminalne grupe koji se tuku oko teritorije i plena.
freehand freehand 09:58 05.03.2017

Re: Free

Naravno da nemaš jer je tačno sve što sam rekao.

Ko sam ja da makar i posumnjam, kamoli da se suprotstavim ovakvoj argumentaciji?
emsiemsi emsiemsi 10:01 05.03.2017

Re: Free

sasaminijature
freehand
Da li može da se sa bilo kim diskutuje tako što će ovo konačno shavatiti, Mislim nema šta da shvata,

Ne bih imao šta da dodam.



Naravno da nemaš jer je tačno sve što sam rekao.

Sama konstrukcija ti je pogrešna, ako dozvoljavaš da primetim?

REZULTATI IZBORA govore upravo ono što i sam kažem. Narodu su se smučili.

Uporno se stvara veštačko uverenje da će svet stati ako se Vučić ne sruši, glasači vide samo dve kriminalne grupe koji se tuku oko teritorije i plena.

Џаба кречиш Саша !
sasaminijature sasaminijature 10:08 05.03.2017

Re: Free

freehand
Naravno da nemaš jer je tačno sve što sam rekao.

Ko sam ja da makar i posumnjam, kamoli da se suprotstavim ovakvoj argumentaciji?


Kada sam pročitao ovaj blog shvatio sam da neće biti dijaloga jer kao i do sada samo maši suštinu.

Ove politikanske floskule koje mi pišeš su precizno oslikano stanje stvari u našoj zemlji.

Šta ti dobijaš time što ili etiketiraš ili izbegavaš bilo kakav dijalog kada ti je sagovornik neko ko nije po tvojoj volji?

Nivo Šešelja?
Ili nivo tako omraženog Vučića? Odgovaram samo kada mi je odgovor u skladu sa konstrukcijom koju sam zamislio ili ako mi se ne sviđa pitanje ja ga sam postavljam onako kako mi uhu godi.

Hm, takav mislilac treba da me ubedi u štetnost politike Vučića?
Po čuvenom sindromu, sve više i više počinješ da oponašaš narečenog tebi mrskog...
sasaminijature sasaminijature 10:13 05.03.2017

Re: Free

Џаба кречиш Саша !


Znam Čarli samo jednu stvar želim. Tražim kulturu dijaloga koja je ovde toliko puta pogažena da je se samo neki sećaju sa setom.

Nego, jesi voljan da mi pomogneš savetima? Imam par nedoumica, možda možeš pomoći.
emsiemsi emsiemsi 10:58 05.03.2017

Re: Free

sasaminijature
Џаба кречиш Саша !


Znam Čarli samo jednu stvar želim. Tražim kulturu dijaloga koja je ovde toliko puta pogažena da je se samo neki sećaju sa setom.

Nego, jesi voljan da mi pomogneš savetima? Imam par nedoumica, možda možeš pomoći.

Нормално !
... док нисам отишао да одспавам, пошто сам се јако рано устао --- јер сам одустао од прања аутомобила, пошто је облачно време, па можда, уместо мене, то уради киша.
sasaminijature sasaminijature 11:09 05.03.2017

Re: Free

emsiemsi
sasaminijature
Џаба кречиш Саша !


Znam Čarli samo jednu stvar želim. Tražim kulturu dijaloga koja je ovde toliko puta pogažena da je se samo neki sećaju sa setom.

Nego, jesi voljan da mi pomogneš savetima? Imam par nedoumica, možda možeš pomoći.

Нормално !
... док нисам отишао да одспавам, пошто сам се јако рано устао --- јер сам одустао од прања аутомобила, пошто је облачно време, па можда, уместо мене, то уради киша.


Послао на ПП
rade.radumilo rade.radumilo 11:59 06.03.2017

Re: Free

Narodu su se smučili.


Može jedno pitanje?

Kažeš narodu su se smučili. Pretpostavljam, da tu ubrajaš i sebe. Ko se smučio narodu? Pa pretpostavljam jedno 5-6 stranaka, koje vrte iste face i istu priču poslednjih 20-25 godina.
Ali na svakom izbornom listiću, bude barem 20, ponekad i 30 stranaka. Od toga je barem 10-ak novih. Neki novi likovi. Da li su dobri ili ne, nemamo pojma, jer su se vama "smučili" iako nisu do sada niakada bili u javnosti ili na vlasti.
Šta je razlog da su vam se i oni smučili?
anonymous anonymous 13:34 06.03.2017

Re: Free

rade.radumilo
Narodu su se smučili.


Može jedno pitanje?

Kažeš narodu su se smučili. Pretpostavljam, da tu ubrajaš i sebe. Ko se smučio narodu? Pa pretpostavljam jedno 5-6 stranaka, koje vrte iste face i istu priču poslednjih 20-25 godina.
Ali na svakom izbornom listiću, bude barem 20, ponekad i 30 stranaka. Od toga je barem 10-ak novih. Neki novi likovi. Da li su dobri ili ne, nemamo pojma, jer su se vama "smučili" iako nisu do sada niakada bili u javnosti ili na vlasti.
Šta je razlog da su vam se i oni smučili?



Evo ja ću da ti odgovorim.

Ne samo da se iste face vrte već više od 20 godina, već ni nove nemaju nikakvog kredibiliteta.

Ili ih protežiraju strane agenture, ili nemaju nikakvog ni poslovnog a niti životnog iskustva.

Da bi političar imao kredibilitet, on pre ulaska u politiku mora,po meni, da se afirmiše i potvrdi u svom profesionalnom životu, a i u neprofitnim humanitarnim aktivnostima, da iza njega i u ranijem životu postoje reference o zainteresovanosti za opšte dobro.

A ne zato što je bez posla - pa pravo u politiku.

E, za takve nikad neću da glasam.

Kao ni za one za koje ne znam odakle im novac za kampanju i ko stoji iza njih i kome bismo sutra bili dužni.


freehand freehand 13:41 06.03.2017

Re: Free

Da bi političar imao kredibilitet, on pre ulaska u politiku mora,po meni, da se afirmiše i potvrdi u svom profesionalnom životu, a i u neprofitnim humanitarnim aktivnostima, da iza njega i u ranijem životu postoje reference o zainteresovanosti za opšte dobro.

Jel ovo aplikacija?
rade.radumilo rade.radumilo 14:08 06.03.2017

Re: Free

Da bi političar imao kredibilitet, on pre ulaska u politiku mora,po meni, da se afirmiše i potvrdi u svom profesionalnom životu, a i u neprofitnim humanitarnim aktivnostima, da iza njega i u ranijem životu postoje reference o zainteresovanosti za opšte dobro.


Bogoljub Karić se odlično uklapa u ovaj profil. Em je napravio veliku i profitabilnu kompaniju, em je organizovao humanitarne organizacije. Posvećen je, pored korporativnog i javnom društvenom životu i ulaže vreme i sredstva u dobrobit društva. Sve je tu, crno na belo, dokumentovano od devedestih na ovamo.
Misliš li da treba da se kandiduje, ili ćeš glasati za onog kandidata kome on daje podršku?
anonymous anonymous 15:33 06.03.2017

Re: Free

freehand
Da bi političar imao kredibilitet, on pre ulaska u politiku mora,po meni, da se afirmiše i potvrdi u svom profesionalnom životu, a i u neprofitnim humanitarnim aktivnostima, da iza njega i u ranijem životu postoje reference o zainteresovanosti za opšte dobro.

Jel ovo aplikacija?


Otkud pitanje ?



Da nećeš možda da me primiš u stranku ?

Koliko mi je poznato u USA čak i prilikom upisa na fakultet, poželjno je podneti neku referencu o tome šta si prethodno uradio za dobrobit zajednice ....

Nije nimalo bez veze.

mayo1 mayo1 10:07 05.03.2017

Pitanje

Gledam iz susjedstva - izbori, klasična natezanja itd - ali mi je jedna stvar prilično nejasna.
Zašto se premijer Vučić odlučio na kandidiranje na predsjedničkim izborima? Mislim, barem mi se tako čini, ima apsolutnu vlast. Onu teoretsku, zakonsku i što je važnije praktičnu - većina 'raje' ga doživljava kao nesumnjivog 'šefa', 'gazdu', 'vođu'... opozicija nikakva, dakle vlast je sigurna.
Zašto mijenjati takvu poziciju za mjesto predsjednika države, koje je po utjecaju beznačajno u odnosu na mjesto premijera?
freehand freehand 10:16 05.03.2017

Re: Pitanje

mayo1
Gledam iz susjedstva - izbori, klasična natezanja itd - ali mi je jedna stvar prilično nejasna.
Zašto se premijer Vučić odlučio na kandidiranje na predsjedničkim izborima? Mislim, barem mi se tako čini, ima apsolutnu vlast. Onu teoretsku, zakonsku i što je važnije praktičnu - većina 'raje' ga doživljava kao nesumnjivog 'šefa', 'gazdu', 'vođu'... opozicija nikakva, dakle vlast je sigurna.
Zašto mijenjati takvu poziciju za mjesto predsjednika države, koje je po utjecaju beznačajno u odnosu na mjesto premijera?

Vučićeva vladavina i Vučićev stil građeni su na nesputanom populizmu i strahovitoj demagogiji, sa jedne strane, te na stalnom praćenju podataka o javnom mnenju. Po tim podacima, Vučić očigledno zna ono što mi samo nagađamo: monolitnost koju tako brižljivo glancaju u medijskom prostoru i neupitna popularnost ipak su daleko od realnosti. Po svemu sudeći istraživanja su pokazala da Nikolić ne bi imao šanse ne samo da pobedi u prvom krugu nego da pobedi uopšte. Pa ni bilo koji drugi kandidat sem Vučića samog.
Bilo kakvo deljenje vlasti ili kohabitacija Vučić su nejpojmljivi i nespojivi sa njegovim stilom i načinom vladavine kao neprikosnovenog upravljača i vlasnika SRbije.
Zato i rekoh: kakav god da rezultat bude, makar i pobedio Vučić .- posle ovih izbora ništa više neće biti isto. Otvaraju se vrata za razdore i u stranci i u vladi njegovim prelaskom na novu funkciju, a previše je ambicioznih i vlastohlepnih oko njega. ne može se to držati pod kontrolom dugo.

Inače, nevezano, pre nekoliko nedelja odslušao sam intervju sa Zoranom Milanovićem, bivšim predsednikom hrvatske vlade. Šteta što ga nisam ranije pažljivije slušao i čitao, taj čovek je odličan.
emsiemsi emsiemsi 10:56 05.03.2017

Re: Pitanje

freehand
mayo1
Gledam iz susjedstva - izbori, klasična natezanja itd - ali mi je jedna stvar prilično nejasna.
Zašto se premijer Vučić odlučio na kandidiranje na predsjedničkim izborima? Mislim, barem mi se tako čini, ima apsolutnu vlast. Onu teoretsku, zakonsku i što je važnije praktičnu - većina 'raje' ga doživljava kao nesumnjivog 'šefa', 'gazdu', 'vođu'... opozicija nikakva, dakle vlast je sigurna.
Zašto mijenjati takvu poziciju za mjesto predsjednika države, koje je po utjecaju beznačajno u odnosu na mjesto premijera?

Vučićeva vladavina i Vučićev stil građeni su na nesputanom populizmu i strahovitoj demagogiji, sa jedne strane, te na stalnom praćenju podataka o javnom mnenju. Po tim podacima, Vučić očigledno zna ono što mi samo nagađamo: monolitnost koju tako brižljivo glancaju u medijskom prostoru i neupitna popularnost ipak su daleko od realnosti. Po svemu sudeći istraživanja su pokazala da Nikolić ne bi imao šanse ne samo da pobedi u prvom krugu nego da pobedi uopšte. Pa ni bilo koji drugi kandidat sem Vučića samog.
Bilo kakvo deljenje vlasti ili kohabitacija Vučić su nejpojmljivi i nespojivi sa njegovim stilom i načinom vladavine kao neprikosnovenog upravljača i vlasnika SRbije.
Zato i rekoh: kakav god da rezultat bude, makar i pobedio Vučić .- posle ovih izbora ništa više neće biti isto. Otvaraju se vrata za razdore i u stranci i u vladi njegovim prelaskom na novu funkciju, a previše je ambicioznih i vlastohlepnih oko njega. ne može se to držati pod kontrolom dugo.

Inače, nevezano, pre nekoliko nedelja odslušao sam intervju sa Zoranom Milanovićem, bivšim predsednikom hrvatske vlade. Šteta što ga nisam ranije pažljivije slušao i čitao, taj čovek je odličan.

Као и већина осталих када оду са власти.
sugarbaby sugarbaby 10:58 05.03.2017

Re: Pitanje

Šteta što ga nisam ranije pažljivije slušao i čitao, taj čovek je odličan.


tako i izgleda, suva pamet na samu pojavu.



eto, mene da neko pita kako izgleda džukela, on bi mi prvi pao na pamet.



ne, hvala bogu, nismo isti.






mayo1 mayo1 11:07 05.03.2017

Re: Pitanje

Otvaraju se vrata za razdore i u stranci i u vladi njegovim prelaskom na novu funkciju, a previše je ambicioznih i vlastohlepnih oko njega. ne može se to držati pod kontrolom dugo.

Na to sam i mislio. Na 'Balkanu', zakon te (eventualno) stiže tek i ako siđeš sa vlasti. (vidi: Sanader)
...intervju sa Zoranom Milanovićem...


Po mom mišljenju, Milanović je najbolji i najsposobniji hrvatski političar. Za razliku od Plenkovića, Kolinde & co, nema problema da kaže što misli, bez obzira bilo to 'popularno' ili ne kod glasača.
Da on sjedi u Banskim dvorima, ovi 'zadomspremni' se ne bi šetkali bez reakcije.
Šteta što je otišao kada je mogao najviše dati, nakon što je skupio i potrebno iskustvo na premijerskom mjestu.
sugarbaby sugarbaby 11:13 05.03.2017

Re: Pitanje

Da on sjedi u Banskim dvorima, ovi 'zadomspremni' se ne bi šetkali bez reakcije.


znamo.



freehand freehand 13:16 05.03.2017

Re: Pitanje


Po mom mišljenju, Milanović je najbolji i najsposobniji hrvatski političar. Za razliku od Plenkovića, Kolinde & co, nema problema da kaže što misli, bez obzira bilo to 'popularno' ili ne kod glasača.
Da on sjedi u Banskim dvorima, ovi 'zadomspremni' se ne bi šetkali bez reakcije.
Šteta što je otišao kada je mogao najviše dati, nakon što je skupio i potrebno iskustvo na premijerskom mjestu.

ne mogu da sudim ali sam bio više nego prijatno iznenađen izvanrednim rezonima u promišljanju društva i politike, ekonomije i aktuelnog trebutka. Do sada sam o njemu imao dosta ambivalentno mišljenje formirano na osnovu istrgnutih citata i delova izjava, a nije da nije bilo prilika da se malo bolje fokusiram. naročito pošto mi je Vrabac jednom prilikom ozbiljno skrenuo pažnju na to.
karabasbarabas karabasbarabas 16:13 05.03.2017

Re: Pitanje

ne mogu da sudim ali sam bio više nego prijatno iznenađen izvanrednim rezonima u promišljanju društva i politike, ekonomije i aktuelnog trebutka.

Da on sjedi u Banskim dvorima, ovi 'zadomspremni' se ne bi šetkali bez reakcije.








mayo1 mayo1 17:01 05.03.2017

Re: Pitanje

karabasbarabas


I...?
Što je netočno?

Da se Srbija proglasila 'žandarom' za cijelu ex-Yu? Da si daje pravo suditi tuđim državljanima za (ne)djela počinjena na tuđem teritoriju? Milanović je htio to riješiti - u razgovoru HR-SR, tim više što je postojala (postoji i dalje) suradnja policija i tužilaštva obje države i na taj način su mnogi zločini riješeni.
Srbija je izručila Hrvatskoj ne jednog hrvatskog državljanina optuženog za zločin počinjen u Hrvatskoj.
A onima koji su imali srbijansko državljanstvo, a počinili su zločine u Hrvatskoj, sudilo se u Srbiji ('Ovčara', npr) jer po zakonu ne mogu biti izručeni Hrvatskoj.

Sastao se sa braniteljskim udrugama? Pa...?
On je /bio/ (i) njihov Premijer, s kim bi trebali razgovarati? Da li je to bilo 'politički pametno'? Vjerojatno ne,ali to je posao Premijera. Pokušati riješiti problem koji je tada nesumnjivo postojao, a ne ignorirati ga i 'praviti se lud', kao recimo sadašnji premijer Plenković.

BiH?
Takva otvorena izjava možda nije diplomatska, ali je činjenica da je BiH potpuno nefunkcionalna država. Kakva je to država u kojoj se svaki član Predsjedništva posebno dopisuje sa npr haaškim sudom, u kojoj predstavnik jednog entiteta javno pljuje po zajedničkoj državi? I gdje se bukvalno ne može donijeti niti jedna iole ozbiljna odluka, bilo da je riječ o vanjskoj ili unutarnjoj politici.

Ovo o 'djedu ustaši' neću ni komentirati. Da mu je djed bio i Ante Pavelić - kakve to veze ima sa Zoranom Milanovićem? Svakog određuju njegova djela, a ne roditelja ili još dalje.
A istine radi, Ante, djed Zorana Milanovića, sudjelovao je u formiranju Druge dalmatinske brigade, borio se na Sutjesci i u brojnim drugim bitkama i rat je završio u Trstu kao major Jugoslavenske armije.

Naravno da Milanović nije savršen, ali kada se pogleda 'ponuda'na političkoj sceni Hrvatske, nitko mu nije ni blizu.
Mogu se složiti da bi ponekad bolje bilo da je 'odšutio', ali su mi ipak draži ljudi koji kažu što misle, nego oni koji se smješkaju i povlađuju, a misle (i rade) sasvim suprotno.

Isprika domaćinu, nije tema Zoran Milanović.

freehand freehand 17:51 05.03.2017

Re: Pitanje

karabasbarabas
ne mogu da sudim ali sam bio više nego prijatno iznenađen izvanrednim rezonima u promišljanju društva i politike, ekonomije i aktuelnog trebutka.

Da on sjedi u Banskim dvorima, ovi 'zadomspremni' se ne bi šetkali bez reakcije.


Pogledaj, poslušaj. Možda bude interesantno. ovo nije intervju ni za jedan medij iz Srbije, dakle ništa prilagođavano:
[url=http://hr.n1info.com/a178787/Video/Info/Ekskluzivni-intervju-sa-Zoranom-Milanovicem-u-TNT-u.html]
Ekskluzivni intervju sa Zoranom Milanovićem u TNT-u[/url]

P.S. puče link. U svakom slučaju Gugl na "intervju Zorana Milanovića N1" daje željeni rezultat.
predatortz predatortz 17:59 05.03.2017

Re: Pitanje

Сине шта ви од нас хоћете више?


Čini mi se ono što nikad nisu kako treba dobili. Nisu oni krivi zbog toga, krivi smo sami.
freehand freehand 18:01 05.03.2017

Re: Pitanje

Шта ти имаш да се питаш у вези избора у Србији а у ствари да ми потураш тај ваш усташлук

Ne znam gde si se ti našao prozvanim ali mislim da ti se niko nije obratio. A ovo ti je narandžasti. Još jedna uvreda i bivši si.
sasaminijature sasaminijature 18:15 05.03.2017

Re: Pitanje

freehand
Шта ти имаш да се питаш у вези избора у Србији а у ствари да ми потураш тај ваш усташлук

Ne znam gde si se ti našao prozvanim ali mislim da ti se niko nije obratio. A ovo ti je narandžasti. Još jedna uvreda i bivši si.



Види Free, ако је теби у реду мени из милион разлога није. Пре свих из личних разлога ми јако боде очи.

Тема су избори у Србији али се тихо на задња врата увуче Милановић те да ли је Србија довоњно својих грађана осудила. Превише очигледно, повраћа ми се.

А ти бануј слободно што се мене тиче. Мој коментар није иницијални, никога нисам вређао.

Прегледај блог, са свима си у свађи. Код тебе је или мислиш као домаћин или те банују.

Тужно...
freehand freehand 18:23 05.03.2017

Re: Pitanje


Види Free, ако је теби у реду мени из милион разлога није. Пре свих из личних разлога ми јако боде очи.

Тема су избори у Србији али се тихо на задња врата увуче Милановић те да ли је Србија довоњно својих грађана осудила. Превише очигледно, повраћа ми се.

А ти бануј слободно што се мене тиче. Мој коментар није иницијални, никога нисам вређао.

Прегледај блог, са свима си у свађи. Код тебе је или мислиш као домаћин или те банују.

Тужно...

Tebi je izmišljanje i izvrtanje običaj, očigledno.
Prvo, Milanovića sam prvi pomenuo ja.
Drugo, na ovom blogu nema ograničenja ni nacionalnih ni geografskih po pitanju mogućnosti komentarisanja. Ograničenja mogu uvesti ja i tiču se iskuljučivo maligniteta komentatora, ili uredništvo u skladu sa svojim merilima. ti svakako ne.
Mayo1 je sa svojim komentarima apsolutno dobrodošao.
Treće, tvoji lični razlozi su tvoja privatna stvar a ovde ti se niko nije obratio ni direktno ni indirektno.
Četvrto, odlika je plitkih umova ili moralnih nbištarija da nisu svesni svojih postupaka, a potezanje "ustašije" i Jasenovca u svakom razgovoru sa Hrvatom bez obzira na temu i iznete tvrdnje spada u takvo ponašanje.
I peto - da, primetio sam i sam da sam magnet za budale koje bi da dominiraju predrasudama i glupošću.
Svejedno, to za tebe znači sledeće: komentariši, trabunjaj, možeš i da lažeš o banovanju ali nema šovenskih ispada.
Jer će biti banovanja.
narcis narcis 18:36 05.03.2017

Re: Pitanje

sasaminijature

za tvoje obaveštenje pošto si 5 i slovima pet minuta bloger, majo je ovde duže i od mene a ima i određen, da ti kažem onako kako bolje razumeš stanovito i provereno dobar komentator, ima sasvim jasne i dobro odmerene komentare, bez prisustva idiotluka koji su prisutni u tvojim komentrima a o šovinizmu koji je preuzeo tvoju svest da i ne pričamo.
prema tome ne seri
sasaminijature sasaminijature 18:41 05.03.2017

Re: Pitanje

Tebi je izmišljanje i izvrtanje običaj, očigledno. prvo, Milanovića sam prvi pomenuo ja.
Drugo, na ovom blogu nema ograničenja ni nacionalnih ni geografskih po pitanju mogućnosti komentarisanja. Ograničenja mogu uvesti ja i tiču se iskuljučivo maligniteta komentatora, ili uredništvo u skladu sa svojim merilima. ti svakako ne.
Mayo1 je sa svojim komentarima apsolutno dobrodošao.
Treće, tvoji lični razlozi su tvoja privatna stvar a ovde ti se niko nije obratio ni direktno ni indirektno.
Četvrto, odlika je plitkih umova ili moralnih nbištarija da nisu svesni svojih postupaka, a potezanje "ustašije" i Jasenovca u svakom razgovoru sa hrvatom bez obzira na temu i iznete tvrdnje spada u takvo ponašanje.
I peto - da, primetio sam i sam da sam magnet za budale koje bi da dominiraju predrasudama i glupošću.
Svejedno, to za tebe znači sledeće: komentariši, trabunjaj, možeš i da lažeš o banovanju ali nema šovenskih ispada.
Jer će biti banovanja.


Може бити може бити.....

Колико се сећам, мада ту су блогови па се свако може и сам уверити.
Теби је толико својствено да када одговараш то чиниш искључиво парцијално.
Тако си и од целог коментара извукао само делић.

Напомињем да ја нисам увео тему, реаговао сам на перфидно спомињање нечега што нема везе са овим блогом.

Ту сам користио дефиницију усташтва као одговор не нејасноће дотичног. Нису му јасни судски поступци који узгред нису тема овог блога.

Ништа и никога ја не ограничавам али ћу увек реаговати на оно што ми спочитаваш.
Овде је очигледна твоја немогућност да трезвено самоном о било чему дискутујеш јер ме гледаш кроз призму мог става о ДС-у.

У свом маниру си наставио и да ме морално вреднујеш и износиш закључке о мом интелекту.
Хм, какав тип саговорника то ради? Ја то себи никада нисам дозволио.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana