Ekologija| Politika

Srbija je prljava !

Boris Drenca RSS / 23.02.2018. u 16:31


Zakopan, pa otkriven 'opasan' otpad u Obrenovcu, ist to pronađeno i na drugom mestu, crvena tečnost ispuštena u Dunav u Novom Sadu. Bački kanal izvor zaraze, najveća beogradska deponija kod Vinče gori celo prošlo leto i bukvalno guši deo Beograda... Poznanik koji redovno vozi kroz Srem svedoči da se pored puta stalno vidi dim sa mnogih od divljih i 'pitomih' đubrišta, uništavanje otpada nije regulisano, preduzetnici koji su nameravali da pokrenu pogone za uništavanje organskog otpada propali su čekajući neke dozvole, u zaštićenoj zoni se sprema gradnja luke, đubreta svuda, nasipi se ruše da bi se sagradile vikendice, preduzimački vladajući metod je 'gde god nađeš zgodno mesto ti šut baci' ...

bgd-deponije_620x0.jpg

Slika je savršeni opis stanja srpskog društva. Koliko nas je briga za ono gde živimo , toliko nam je dobro. Nisam neki posvećeni ekolog (zelenaš i drvoljub kako su nas nazivali dok smo se bunili protiv seče drveća u Bulevaru Revolucije Alaksandra Obrenovića u Beogradu) ali ovo je svet u kome živimo.

Bunimo se zbog povećanja broja obolelih. Optužujemo NATO i bombardovanje od pre 20 godina a ne vidimo ništa kroz prozor. Pljujemo Srđu Popovića a ne vidimo da je jedan od retkih koji je zaista radio na čišćenju Srbije. Verujemo svakoj budali koja se pojavi na 'televizoru' i pokaže prstom na 'vaseljensku' nepravdu ali su nam podaci zvaničnih institucija deo 'zavere zataškavanja'.

Bombardovanje Srbije sigurno ima posledice za zdravlje stanovništva ali stanovništvo i 'običaji', siguran sam, imaju više posledica. Na žalost mislim da će stvari biti samo gore. Možda 10 % stanovništva oseća potrebu da nešto promeni . Ostali će pljuvati NATO, evropsko zakonodavstvo, one koji ne čiste livadu (gde su pre toga istovalili đubre i mrtve životinje) , papiriće na ulici... Svaki predlog da se organizuje neka akcija da se očisti zemlja gde živimo završava se odgovorom 'i ja da im rmbam džabe'. Društvo će se ponašati ovako, promena svesti će se dogoditi 'kada naselimo Norvežane' , ili bar Estonce, a dotle će se Srbija gušiti.

Ako Srbija ikada ozbiljno krene ka EU odnos prema Kosovu, susedima, pravosuđu, ljudskim i manjinskim pravima, radnom zakonodavstvu biće lako prevaziđene i primenjene sitnice u odnosu na stanje u ekologiji. Tu zakoni nisu ključna stvar. Tu je njihova primena važna. Sve, naravno, pod uslovom da EU želi da primi Srbiju u svoje društvo i da joj je stalo do poštovanja sopstvenih standarda i pravila.

I zbog toga , verovatno, imamo najmanje tri 'zelene' stranke na izborima u jednoj od najvećih ekoloških crnih rupa u zemlji, bez reči o životnoj sredini. Ostali su veoma posvećeni. Koliko se do sada vidi jedni su prepisali a drugi prepričali deo brošure.

Prljavština u Srbiji je jedan od boljih pokazatelja situacije u društvu u Srbiji. Stanje u politici u takvoj Srbiji najbolje pokazuje koalicija DJB/Dveri , družina pseudoliberala i pseudonacionalista uz dodatak egoizma i primitivizma. Iskreni prikaz onoga što svi drugi pokušavaju da sakriju, a ne ide im.



Komentari (216)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

anonymous anonymous 17:24 23.02.2018

Čiji si ti ...

grof_brankovich grof_brankovich 12:15 24.02.2018

Re: Čiji si ti ...

Како ја замишљам Борисов ненаписани одговор на питање "чији си ти?"

Ма одјеби бре човече боли мене брига за твој коментар... ја само радим свој посао.

anonymous anonymous 12:53 24.02.2018

Re: Čiji si ti ...

grof_brankovich
Како ја замишљам Борисов ненаписани одговор на питање "чији си ти?"

Ма одјеби бре човече боли мене брига за твој коментар... ја само радим свој посао.



Grofe, stvarno zaslužuješ titulu ....kad ovoliko pažnje posvećuješ ovako jadnom uradku.

grof_brankovich grof_brankovich 13:48 24.02.2018

Re: Čiji si ti ...

anonymous
grof_brankovich
Како ја замишљам Борисов ненаписани одговор на питање "чији си ти?"

Ма одјеби бре човече боли мене брига за твој коментар... ја само радим свој посао.



Grofe, stvarno zaslužuješ titulu ....kad ovoliko pažnje posvećuješ ovako jadnom uradku.





Шта да радим кад ђубре поред пута изазива исту пажњу колико и нека интересантна грађевина, а овај "писац" је први почео да прича о загађивачима и загађењу.

Жао ми је писца јер га није срамота да се приказује у јавности са оваквим натписима и који је написао ово у свом профилу:

- Na nezavršenoj tetovaži trebalo je da piše "Putnik" i "Pripovedač",

моогу само да га посаветујем да заврши своју тетоважу, да постане то што је хтео у животу и да оправда своје постојање у нашој јавној сфери.

Уосталом зар ми нисмо много научили током последњих десет година бивстовања на овом блогу?



Борис Дренца је написао о себи:

Datum rоđenja: 24.08.1971
Pol: Muški
Član od: 21.11.2006

А аватар му је једва препознатљива корњача. (Чуди ме да нема више визуелног смисла са обзиром да ради у медијима).

Ја сам тек први пут у педесетој години помислио да сам коначно зрео. Некима је дуго потребно да сазреју, као галапагошким корњачама који расту по четири века. Није касно ни за Бориса да постане користан члан српске заједнице (мислим у етатистичком смислу тј. у државним оквирима а не у националистичком смислу). Он би требао да вреднује своју привилегију да бива плаћен за своје речи.

Ми који бацамо бисере пред свиње радимо узаладан посао, све са неком надом да ће наићи и неко ко ће први пут схватити вредност бисера. Можда ће неко препознати нашу друштвено корисну активност и уделиће нам пензију, стан, титулу... а не као ја да морам сам себи да обезбеђујем и пезнију, и стан, и титулу.

martin_krpan martin_krpan 14:31 24.02.2018

Re: Čiji si ti ...

grof_brankovich
Како ја замишљам Борисов ненаписани одговор на питање "чији си ти?"

Ма одјеби бре човече боли мене брига за твој коментар... ја само радим свој посао.



Grofe, volim Srbiju, volim svaku pesmu o njoj,umetničku i regularnu. Volim Srbiju kad hoće da meñu svojim pesnicima proglasi najboljega Ne može top bez pobedničkom elementom onošto zvučii "što suncu pruža svoje ruke bele".

Prijatelju, iskreno, ako se trvimo..radili bi ono štobi Vam i mi preporučili.
grof_brankovich grof_brankovich 14:48 24.02.2018

Re: Čiji si ti ...

Grofe, volim Srbiju, volim svaku pesmu o njoj,umetničku i regularnu. Volim Srbiju kad hoće da meñu svojim pesnicima proglasi najboljega Ne može top bez pobedničkom elementom onošto zvučii "što suncu pruža svoje ruke bele".

Prijatelju, iskreno, ako se trvimo..radili bi ono što bi Vam i mi preporučili.


Верујем у добронамерност твоје поруке, али признајем да нисам сигуран да разумем.

Пошто је Борис Дренца професионалац у писању не могу да га не критикујем. Он мисли да смо ми као читаоци слепе будале па нам сервира шит на тањиру.

ЕДИТ:
Шит на тањиру се састаји од свих састојака које је Борис поменуо у свом тексту. Дакле ту су: Обреновац, Нови Сад, Косово, НАТО, Србија, депоније, однос према отпаду, ЕУ, закони, примена закона,.....сеча платана... Морамо додати ту и личне хемикалије Бориса Дренце додатих несвареним идејама о псеудолиберализму и псеудонационализму, уз шут "Iskreni prikaz onoga što svi drugi pokušavaju da sakriju, a ne ide im".

Све ово у неком токсичном миљеу "прљаве Србије" је просуто на главе две опозиционе странке у такмичењу за улазак у скупштину Београда!

Благо неписменим људима који се држе свог ДОСТОЈАНСТВА.
anonymous anonymous 18:11 24.02.2018

Re: Čiji si ti ...


mesan mesan 18:22 24.02.2018

Re: Čiji si ti ...

anonymous


U patetičnom bućkurišu uporno naglašava "teroristička država", pa mi objasni kako se zove naša država kad je bacala svoje građane u hladnjače, i ubijala političare i novinare po potrebi kartela?
Po njenoj logici, čestitam Kosovarima što su pobegli iz te naše "terorističke države".
angie01 angie01 18:24 24.02.2018

Re: Čiji si ti ...


zlaovetnci


je l ovaj klip postavljen kao podrska, propagandno...
predatortz predatortz 18:27 24.02.2018

Re: Čiji si ti ...

Шит на тањиру се састаји од свих састојака које је Борис поменуо у свом тексту. Дакле ту су: Обреновац, Нови Сад, Косово, НАТО, Србија, депоније, однос према отпаду, ЕУ, закони, примена закона,.....сеча платана... Морамо додати ту и личне хемикалије Бориса Дренце додатих несвареним идејама о псеудолиберализму и псеудонационализму, уз шут "Iskreni prikaz onoga što svi drugi pokušavaju da sakriju, a ne ide im".


Fali Srebrenica...
anonymous anonymous 18:34 24.02.2018

Re: Čiji si ti ...

angie01

zlaovetnci


je l ovaj klip postavljen kao podrska, propagandno...


Ne, nego da začini čorbu ...


anonymous anonymous 18:42 24.02.2018

Re: Čiji si ti ...

mesan
anonymous


U patetičnom bućkurišu uporno naglašava "teroristička država", pa mi objasni kako se zove naša država kad je bacala svoje građane u hladnjače, i ubijala političare i novinare po potrebi kartela?
Po njenoj logici, čestitam Kosovarima što su pobegli iz te naše "terorističke države".


anonymous anonymous 00:11 25.02.2018

Re: Čiji si ti ...

mesan
anonymous


U patetičnom bućkurišu uporno naglašava "teroristička država", pa mi objasni kako se zove naša država kad je bacala svoje građane u hladnjače, i ubijala političare i novinare po potrebi kartela?
Po njenoj logici, čestitam Kosovarima što su pobegli iz te naše "terorističke države".



Jesi li i ti pobegao ?
mesan mesan 00:19 25.02.2018

Re: Čiji si ti ...

anonymous
mesan
anonymous


U patetičnom bućkurišu uporno naglašava "teroristička država", pa mi objasni kako se zove naša država kad je bacala svoje građane u hladnjače, i ubijala političare i novinare po potrebi kartela?
Po njenoj logici, čestitam Kosovarima što su pobegli iz te naše "terorističke države".



Jesi li i ti pobegao ?

Ako će se Kosovo nazivati "terorističkom državom" po istom aršinu je to i Srbija. Jar ne zaboravi slobina lopovska i kriminalna klika je sprovodila teror i pokolj sopstvenih građana.

Mene su elementi te vlasti htele da isteraju iz moje države, uz sendvič.

Dakle, čemu služi demonizacija tim izrazom?

Pobegao sam kasnije i iz drugih razloga.

Ako imaš neki stav, iznesi ga, zašto moraš da deliš propagandni video, pa kad te neko propita ispašće da se slažeš sa jednom nekom rečenicom negde u sred videa.
Isto si kod vakcina imao interesantne misli ali ih bespotrebno vezivao za mišmaš antivakserskih sranja.
blogovatelj blogovatelj 07:50 25.02.2018

Re: Čiji si ti ...

Fali Srebrenica...


Boris Drenca Boris Drenca 10:21 25.02.2018

Re: Čiji si ti ...

Како ја замишљам Борисов ненаписани одговор на питање "чији си ти?"


Prilično podrazumevajuće , na granici nepristojnog, u skladu sa prethodnim komentarima.

Ovo 'samo radim svoj posao ne razumem' kao ni svih ostalih milion komentara .....
tasadebeli tasadebeli 11:08 25.02.2018

Re: Čiji si ti ...

mesan

Ako će se Kosovo nazivati "terorističkom državom" po istom aršinu je to i Srbija. Jar ne zaboravi slobina lopovska i kriminalna klika je sprovodila teror i pokolj sopstvenih građana.




grof_brankovich grof_brankovich 12:22 25.02.2018

Re: Čiji si ti ...

Ово "терористичка држава" из контекста Заветника схватам у вези терористичких подухвата против цивилног становништва у српској аутономној покрајини ПРЕ МИЛОШЕВИЋА.


Жалосно је што је Београд стицајем историјских околности постао стециште антисрпских НВО. То се десило зато што је Београд био главни град Југославије и Југословена и зато је Хелсиншки процес у оквиру КЕБС-а био усмерен ка стварању НВО у Београду 1970тих и 1980тих година, а не у другим републичким центрима. Кад се распала Југославија део београдских Југословена се окренуо против Србије - то су ти људи који су створили Другу Србију као рецимо Радомир Константиновић и друге НВО. Београд, дакле Србија, је имала јаку антиратну опозицију, а Загреб и Сарајево нису имали икакву антиратну опозицију вредну пажње (осим Весне Тершелић коју су активисти са запада подржавали само да би постојао паритет између Београда и Загреба). Историјске неправде! Можемо видети како је политика стварања Југославије довела до огромних трагедија као што је геноцид над Србима и другима у светском рату и смрт десетине хиљада људи у југословенским ратовима деведесетих година.

Жалосно је што је историја довела до тога да се ове 2018 године грађани попут Заветника још увек морају борити против југословенског антисрпског наслеђа. Али они су у праву ако су тим НВО дати пословни простори у Београду по неким повлашћеним ценама.
highshalfbooze highshalfbooze 18:06 23.02.2018

Zaključak?

Došao si do interesantnog zaključka u polsednjem pasusu na osnovu premisa iznetih u blogu.
Boris Drenca Boris Drenca 08:58 24.02.2018

Re: Zaključak?

Izvini što tek sada odgovaram. Zaključak nije izveden iz teksta. On je deo slike opisane u tekstu . Tekst je mogao i biti pisan i obrnutim redosledom.

Više me interesuju ulice i ostala mesta po kojima hodam i voda koju pijem , hrana koju jedem nego svet političara. Zbog toga su oni na kraju.

Srbija je prljava. Njena politika ne može biti drugačija a najbolji opis daje družina iz zaključka.

grof_brankovich grof_brankovich 11:51 24.02.2018

Re: Zaključak?

Опрости Борисе али морам да ти дам најгору могућу оцену за овај текст. Са обзиром да у твом профилу пише

- Od 1991. prisutan u medijima, što kao novinar, što kao neko sa druge strane
- Kao novinar-urednik radio u mnogim srpskim medijima i za neke strane.
- Trenutno na B92 drugi put (posle 8 godina pauze)
- Radio za UN, Vladu Srbije, naftne kompanije...
- Postoje knjige u kojima se nalaze moje priče
- Prenosio znanja mlađim kolegama u dve školice novinarstva



морам да образложим ову моју оцену.

Када смо ишли у основне и средње школе учили су нас како да пишемо текстове, ово твоје писаније НИЈЕ текст. Питам се шта је?

Па да почнемо од основа.

Текст је једна целина састављена од слова, знакова интерпункције, речи и празног простора. Таква визуелна (и когнитивна) целина би требала да сачињава неки смисао али наравно не мора. За наше блогерске потребе ово је довољно теорије јер се ми углавном бавимо смислом.

Твој "текст" је почео са једном еколошком темом. Асоцијације које сам имао читајући су следеће: цела планета је загађена... сваки дан гледам ђубре поред путева у Британији која је пре само пет или шест година била пример околишне чистоће... ваздух нам је загађен, а ваздух не познаје државне границе... океани су нам загађени... итд. итд.

Међутим ТИ изненадно убацујеш параграф који нема везе са претходиним садржајем. Нажалост, приметио сам да и други блогери то раде, и то ВИП блогери. С обзиром да си ти новинар питам се зашто твоје читаоце третираш са оваквим презиром? Зашто нам бацаш овакве текстуалне отпадке за читање? Зашто загађујеш "текстуални" или когнитивни простор?

Хајхалфбуз: "Došao si do interesantnog zaključka u polsednjem pasusu na osnovu premisa iznetih u blogu."

Борис Дренца: "Izvini što tek sada odgovaram. Zaključak nije izveden iz teksta. On je deo slike opisane u tekstu . Tekst je mogao i biti pisan i obrnutim redosledom.

Više me interesuju ulice i ostala mesta po kojima hodam i voda koju pijem , hrana koju jedem nego svet političara. Zbog toga su oni na kraju.

Srbija je prljava. Njena politika ne može biti drugačija a najbolji opis daje družina iz zaključka."

Видим да ти и Халфхајбузер говорите о некаквим "закључицма" што значи да говорите о смислу. Такође говорите о "премисама". Ти користиш реч "текст". Дакле ти си тај који крши правила "текста" а наивни читалац попут Хајхалфубезера по навици мисли да има текст пред собом. Већина нас и не слути да је нама сервиран токсичан булшит.

Питам се зашто пишеш на блогу ако си новинар? Да ли да нам сервираш токсичне шитеве? Питам се да ли нама на блогу сервираш токсично срање које не може да се објави за новац? Питам се и да ли си плаћен да пишеш блогове? Да ли је то део твог уговора - писаног или неписаног договора? Зашто новинарски текст мора да има логичан смисао а блог изгледа може да буде било какво токсично срање? Токсично у односу на логику и смисао.

Твоје образложење о распрореду параграфа је такође тотално шмирање и лагажње. Твој презир према нама ти омогућује да пишеш апсолутно било шта и да загађујеш свет било чиме. Интересује те екологија највише, а презиреш политичаре који смо у ствари ми - обичан свет који је (само)изабран да ради у име других. Дакле ми смо на крају. Постојиш само ТИ, са додатком да је твоја држава прљава и да "њена политика не може бити другачија". !!! (Овде морам да се контролишем и да речима не почнем да те избришем из постојања као честицу загађења - кад би то било могуће). (Пошто је цео свет загађен... треба га уништити и загађивати још више?)


А сада пар речи о последњем параграфу који није закључак претходних параграфа јер твоји параграфи НИСУ "премисе".

Ова два горе поменута политичара су ретки примери српских политичара тј. грађана у Србији који имају неке веома вредне ставове. Један од тих ставова је антикорупцијски. То је мени довољно да их поштујем у овом свету у којем је све обезвређено па и логос, како ти и твој текст показују.

Више се нећу прљати читајући Бориса Дренцу.

Наравно теби је све ово само смешно. Такође мислиш да си супериорнији од других иако, како се види, загађујеш ову планету. Жалосно.
highshalfbooze highshalfbooze 14:03 24.02.2018

Re: Zaključak?

grof_brankovich
...а наивни читалац попут Хајхалфубезера по навици мисли да има текст пред собом.

Na osnovu kojih premisa si došao do tog zaključka?
grof_brankovich grof_brankovich 14:26 24.02.2018

Re: Zaključak?

Došao si do interesantnog zaključka u polsednjem pasusu na osnovu premisa iznetih u blogu


На основу твоје реченице о непостојећим премисама и закључку, ја закључујем ово што сам закључио.

Код тебе је случај као кад прогутамо токсично млеко а нисмо свесни да је токсично, само осећамо неке последице нама непознатог порекла.

Са друге стране ја препознајем токсичан садржај који се налази пред нама, не гутам га, већ га изолујем и носим на депонију.
highshalfbooze highshalfbooze 16:22 24.02.2018

Re: Zaključak?

Са друге стране ја препознајем токсичан садржај који се налази пред нама, не гутам га, већ га изолујем и носим на депонију.


Odnesi svoj ego na deponiju i pitaj tamo one što čeprkaju da ti objasne šta je to ironija.
c_h.arlie c_h.arlie 18:38 23.02.2018

M'da !

Uaaaaaa NATO !
Uaaaaaa ostala prljavština !
Boris Drenca Boris Drenca 08:59 24.02.2018

Re: M'da !

naravno UAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Samo ne znam kako su uspeli sve da usvinje. Sposobni neki ljudi.
bene_geserit bene_geserit 10:05 24.02.2018

Re: M'da !

NATO nije usvinjio nista ali su zato DJB/Dveri usvinjili sve i svasta?
Marginalne partije koje nisu bile ni blizu vlasti (sem onog Radulovicevog ekonom-ministrovanja koje je realno bila zajebancija).
Boris Drenca Boris Drenca 10:25 25.02.2018

Re: M'da !

NATO nije usvinjio nista ali su zato DJB/Dveri usvinjili sve i svasta?


Čudan zaključak, da pokušam da prepričam Nato jeste kriv za deo svinjca , ali za veći deo toga smo krivi mi, jedinke koje su deo srpskog društva. A , da ponoviom još jednom, pomenuta dvojica nisu to uičinili (ne više od ostalih jedinku u ovom društvu, oni su savršena slika , ogledalo skoro svih političkih entiteta ovde i na vlasti i u opoziciji.

Takvi upravljaju Srbijom ili žele to da urade.
anonymous anonymous 10:33 25.02.2018

Re: M'da !

Boris Drenca
NATO nije usvinjio nista ali su zato DJB/Dveri usvinjili sve i svasta?


Čudan zaključak, da pokušam da prepričam Nato jeste kriv za deo svinjca , ali za veći deo toga smo krivi mi, jedinke koje su deo srpskog društva. A , da ponoviom još jednom, pomenuta dvojica nisu to uičinili (ne više od ostalih jedinku u ovom društvu, oni su savršena slika , ogledalo skoro svih političkih entiteta ovde i na vlasti i u opoziciji.

Takvi upravljaju Srbijom ili žele to da urade.

Ovo je već ozbiljniji i realniji pristup.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:52 25.02.2018

Re: M'da !

Boris Drenca
Nato jeste kriv za deo svinjca , ali za veći deo toga smo krivi mi, jedinke koje su deo srpskog društva. A , da ponoviom još jednom, pomenuta dvojica nisu to uičinili (ne više od ostalih jedinku u ovom društvu, oni su savršena slika , ogledalo skoro svih političkih entiteta ovde i na vlasti i u opoziciji.

Takvi upravljaju Srbijom ili žele to da urade.


Постоји ли икакво егзактно мерило ко је крив за "који део свињца"? Да ли је горе визуелно загађење за које су одговорни појединци и које (уз напор) може да се очисти, хемијско загађење које је произвела локална фабрика или оно НАТО-во, које је, мерено дужином наших људских живота, трајно?

Што се тиче двојице политичара, ниси навео ниједан аргумент и баш сам се питала да ли је по среди неки пролазни glitch у закључивању, али изгледа је да је проблем много дубље природе. Издвојио си Сашу Радуловића и Бошка Обрадовића, а успео си да превидиш еклатантан пример загађења на политичкој сцени - то што је уопште могуће да се региструје лажна листа "Доста је било лажи, корупције и криминала - Милорад Радуловић".
bene_geserit bene_geserit 20:19 25.02.2018

Re: M'da !

Boris Drenca
Nato jeste kriv za deo svinjca , ali za veći deo toga smo krivi mi, jedinke koje su deo srpskog društva. A , da ponoviom još jednom, pomenuta dvojica nisu to učinili (ne više od ostalih jedinku u ovom društvu, oni su savršena slika , ogledalo skoro svih političkih entiteta ovde i na vlasti i u opoziciji.
Takvi upravljaju Srbijom ili žele to da urade.

To da smo mi vecim delom krivi nije sporno, to nije problem.

Problem je sto si ti iz cista mira sa celom pricom povezao i izvadio par partija kojie ne mogu da budu "savrsena slika" nicega jer nisu nikada bili na vlasti tako da ne znas kakvi bi bili da na vlast dodju.
A to si uradio iz razloga sto si levog opredeljenja a oni reprezentuju nekakvu desnicu.
Ako si vec hteo da izvuces nekog politicara kao reprezenta prljavstine na politickoj sceni, imas sirok izbor medju partijama koje vladaju poslednjih 20-tak godina.
Pominjati umesto SNSa, SPSa, DSa i sl. neke marginalne partije (koje ti se ideoloski ne svidjaju) kao "savrsenu sliku" prljavstine na politickoj sceni Srbije samo obesmisljava sve ono sto si pre toga rekao. I nema nikakvog smisla. I bode oci. I govori o tome da si ideoloski zaslepljen.
tasadebeli tasadebeli 10:12 24.02.2018

Баал - тик = Баал - кан - кан?

Možda 10 % stanovništva oseća potrebu da nešto promeni . Ostali će pljuvati NATO, evropsko zakonodavstvo, one koji ne čiste livadu (gde su pre toga istovalili đubre i mrtve životinje) , papiriće na ulici... Svaki predlog da se organizuje neka akcija da se očisti zemlja gde živimo završava se odgovorom 'i ja da im rmbam džabe'. Društvo će se ponašati ovako, promena svesti će se dogoditi 'kada naselimo Norvežane' , ili bar Estonce, a dotle će se Srbija gušiti.




А Летонце? Мним да можемо и њих овде да населимо, савршено би се уклопили.


Skandal koji je potresao temelje, jedna zemlja ruši sistem? (ЛИНК)






Мислим да је овај са партфишем што помаже финској полицији право еколошко решење за нас.

И, наравно, медијски Хуго Ба(а)л за крај! Због екологије језика.





П.С. - Мали допринос теми?

Борисе, а да ли си себе убројао у оних поменутих 10% или си у оној већини од 90%?

Možda 10 % stanovništva oseća potrebu da nešto promeni .



Мене ове твоје цифре (апроксимативне) и не фасцинирају толико.

Више ме фасцинира онај постотак људи у Србији који сасвим неоправдано мисли да би требало да живи много боље, а при томе се ниједном не запита да ли је уопште и заслужио да живи боље.

Хоћу да кажем, идеално би било када би за ово о чему пишеш свако у овој Србији најпре полазио од себе тежећи томе да му буде боље, а не да очекује од других да му учине тај плезир и направе његов живот бољим него што јесте.

Али ретко то видим у Србији... Заиста ретко...
bene_geserit bene_geserit 10:24 24.02.2018

Re: Баал - тик = Баал - кан - кан?

tasadebeli
[Више ме фасцинира онај постотак људи у Србији који сасвим неоправдано мисли да би требало да живи много боље, а при томе се ниједном не запита да ли је уопште и заслужио да живи боље.

I mene to fascinira.
Ljudi bez zanimanja, bez zanata, koji ne rade nikakav posao koristan ikome, vrlo cesto misle da treba da zive mnogo bolje i da su valjda nekakve zrtve necije (btw. "filozofi" iz drzavnih instituta, nagomilana administracija i sl. se ne racuna u "posao koristan ikome" ).
Fascinantno.
Ali sa druge strane, uvek moze da se zivi i mnogo gore.
tasadebeli tasadebeli 10:42 24.02.2018

Re: Баал - тик = Баал - кан - кан?

bene_geserit

Ali sa druge strane, uvek moze da se zivi i mnogo gore.



Што није уопште неистина.

Али може да се чита, између осталих читања, и као у се, на се и пода се.

Кад већ сецирамо организам да бисмо боље разумели ту анатомију једног морала...


tetkino tetkino 10:50 24.02.2018

Re: Баал - тик = Баал - кан - кан?

Mislim da nismo zaslužili da živimo bolje.

U mom naselju samo će se ekipa od 70+ ogranizovati da očisti sneg, pospe so, očisti lišće, opere ulaz, skloni špriceve i polomljeno staklo sa dečijeg igrališta, samo oni nose kese da pokupe govna iza svojih kuca...

Ljudi, kao ja, najboljih godina, šetaju sa slušalicama u ušima, zagledani u mobilne i hronično nadrndani što ne žive u uređenoj zemlji. Nikad nikog od njh nisam videla da je bilo šta uradio pozitivno za zajedničku imovinu - ošišao ogradu, pokupio đubre, napravio klupu...
Uključujući i mene

Klinci su potpuno bezobrzirni, nije da su namerno destruktivni, koliko ih boli uvo, jer oni ovde neće živeti...

I tako svakoga dana po malo propadamo, ali mi s tim nemamo ništa, to su neki drugi krivi
tasadebeli tasadebeli 11:01 24.02.2018

Re: Баал - тик = Баал - кан - кан?

tetkino

Klinci su potpuno bezobrzirni, nije da su namerno destruktivni, koliko ih boli uvo,



У праву си, нису уопште намерно и свесно деструктивни. То што на улици, рецимо, пролазе КРОЗ тебе, а не ПОРЕД тебе, то је зато што им нико никада не каже да на свету постоје и други људи који нису ту само да би њима били на услузи и од користи када им нешто затреба, него су ти људи ту зато што је човек биће које живи у ЗАЈЕДНИЦИ у којој свака једника има и своје потребе, осећања, животни простор... Заједница се међу Србима углавном схвата као некакав скуп неких идиота које треба искористити за сопствене потребе и циљеве.

И тако су ти клинци васпитавани од малих ногу. (Гледам их у школи свакодневно и муку мучим да им избијем из главе оно што им у кући утуве у главу - да су принчеви и принцезе којима треба сви да се клањају до земље.)

А васпитавали су их управо ти родитељи који све време мисле да треба боље да живе, а при томе сами не чине ништа да би тај свој учинили бољим.

И онда плачу када им клинци оду из Србије јер су ту остали стари и усамљени... Без икога ко би им се можда нашао при руци када занемоћају.

Моја мајка није била овако суптилна објашњавајући ту специфично српску педагогију последњих деценија, па је све ово што ја теби написах сажимала у две кратке формулације:

"Људи који кроз живот пролазе као пас кроз росу."

и

"Људи саздани по принципу Ја, па Ја, па хрпа гована испод мене."
c_h.arlie c_h.arlie 11:02 24.02.2018

Re: Баал - тик = Баал - кан - кан?

tetkino
Mislim da nismo zaslužili da živimo bolje.

U mom naselju samo će se ekipa od 70+ ogranizovati da očisti sneg, pospe so, očisti lišće, opere ulaz, skloni špriceve i polomljeno staklo sa dečijeg igrališta, samo oni nose kese da pokupe govna iza svojih kuca...

Ljudi, kao ja, najboljih godina, šetaju sa slušalicama u ušima, zagledani u mobilne i hronično nadrndani što ne žive u uređenoj zemlji. Nikad nikog od njh nisam videla da je bilo šta uradio pozitivno za zajedničku imovinu - ošišao ogradu, pokupio đubre, napravio klupu...
Uključujući i mene

Klinci su potpuno bezobrzirni, nije da su namerno destruktivni, koliko ih boli uvo, jer oni ovde neće živeti...

I tako svakoga dana po malo propadamo, ali mi s tim nemamo ništa, to su neki drugi krivi

Zaslužili smo da živimo bolje !
I živećemo bolje.
Potrebno je samo više vere (u bolje) i optimizma.
martin_krpan martin_krpan 11:12 24.02.2018

Re: Баал - тик = Баал - кан - кан?

bene_geserit
tasadebeli
[Више ме фасцинира онај постотак људи у Србији који сасвим неоправдано мисли да би требало да живи много боље, а при томе се ниједном не запита да ли је уопште и заслужио да живи боље.

I mene to fascinira.
Ljudi bez zanimanja, bez zanata, koji ne rade nikakav posao koristan ikome, vrlo cesto misle da treba da zive mnogo bolje i da su valjda nekakve zrtve necije (btw. "filozofi" iz drzavnih instituta, nagomilana administracija i sl. se ne racuna u "posao koristan ikome" ).
Fascinantno.
Ali sa druge strane, uvek moze da se zivi i mnogo gore.


Kao da govoriš o nastavnicima. Pa idemo: Sintaksičke jedinice, glagolski oblici, podjela riječi na slogove,... i onda daj Sinekuru.
tasadebeli tasadebeli 11:14 24.02.2018

Re: Баал - тик = Баал - кан - кан?

martin_krpan
bene_geserit
tasadebeli
[Више ме фасцинира онај постотак људи у Србији који сасвим неоправдано мисли да би требало да живи много боље, а при томе се ниједном не запита да ли је уопште и заслужио да живи боље.

I mene to fascinira.
Ljudi bez zanimanja, bez zanata, koji ne rade nikakav posao koristan ikome, vrlo cesto misle da treba da zive mnogo bolje i da su valjda nekakve zrtve necije (btw. "filozofi" iz drzavnih instituta, nagomilana administracija i sl. se ne racuna u "posao koristan ikome" ).
Fascinantno.
Ali sa druge strane, uvek moze da se zivi i mnogo gore.


Kao da govoriš o nastavnicima. Pa idemo: Sintaksičke jedinice, glagolski oblici, podijela riječi na slogove,... i onda daj Sinekuru.



"Људи који кроз живот пролазе као пас кроз росу."

и

"Људи саздани по принципу Ја, па Ја, па хрпа гована испод мене."


highshalfbooze highshalfbooze 11:23 24.02.2018

Re: Баал - тик = Баал - кан - кан?

Potrebno je samo više vere (u bolje) i optimizma.


Znaš li koja je razlika između mišljenja, verovanja i želja?
highshalfbooze highshalfbooze 11:29 24.02.2018

Re: Баал - тик = Баал - кан - кан?

То што на улици, рецимо, пролазе КРОЗ тебе, а не ПОРЕД тебе


Dabre!!
c_h.arlie c_h.arlie 11:47 24.02.2018

Re: Баал - тик = Баал - кан - кан?

highshalfbooze
Potrebno je samo više vere (u bolje) i optimizma.


Znaš li koja je razlika između mišljenja, verovanja i želja?

Znaš li ti koja je veza izmđu pobrojanoga ?
grof_brankovich grof_brankovich 13:04 24.02.2018

Re: Баал - тик = Баал - кан - кан?

Моја мајка није била овако суптилна објашњавајући ту специфично српску педагогију последњих деценија, па је све ово што ја теби написах сажимала у две кратке формулације:

"Људи који кроз живот пролазе као пас кроз росу."



Ово "ја па ја" препознајем у основном тексту овог блога, али не разумем шта значи "људи који кроз живот пролазе као пас кроз росу".


Како пролази пас кроз росу? Покушаћу да јавно размишљам не би ли госп. Дренца нешто научио.

ПРЕМИСА 1: Пас нема чизме и панталоне.

ПРЕМИСА 2: Пас трчи без обзира на росу, они су усмерени ка циљу (птици, грани...)

Ја не видим да је овде нешто лоше ако је то опис "специфично српске педагогије последњих деценија".

Човек у овом свету мора да иде ка циљу као пас кроз росу, сконцентрисан само на циљ, АКО жели да живи добро, да се храни добро, и да обезбеђује све што је потребно себи и својој фамилији, па напокон и човечанству. Мало непогоности коју ствара роса у трави не треба да нас омета. Али ако идемо као "БОСИ ПРЕКО ТРЊА" како сам ја ишао јер сам био под утицајем токсичне комбинације југословенске и комунистичке (утопијске) педагогије претходних деценија онда је то лоше и болно.

Али ако Борис Дренца схвати моју критику као мало росе у трави онда га ништа неће спречити да настави своје несвесно писаније док трчи према неком циљу (који је можда само уговорена квота словних и других знакова, без обавезног смисла).

Питам се да ли су речи писање и пишање заједничког порекла јер када су ретки људи у праисторији писали по стећцима и камењу, они неписмени су можда мислили да је то вредно колико и пишање. Енглези кажу "Stop pissing around," у значењу "престани да се зајебаваш".

Гледам пре неки дан на зграду велике британске ложе на којој мислим да пише "AUDACE VIDE" али не могу да нађем такву синтагму на нету. Да ли неко зна шта значи? Реч "вид(е)" је наравно стара словенска реч која је толико базична да сигурно није прешла из латинског. Ваљда су Словени "видели" (ед. и имали реча за то) и пре него што су Ромулус и Ремус сисали псеће млеко.

grof_brankovich grof_brankovich 13:50 24.02.2018

Re: Баал - тик = Баал - кан - кан?

Potrebno je samo više vere (u bolje) i optimizma.


Браво! Чарлијев оптимизам ценим.
mlatisa mlatisa 14:05 24.02.2018

Re: Баал - тик = Баал - кан - кан?

Хоћу да кажем, идеално би било када би за ово о чему пишеш свако у овој Србији најпре полазио од себе тежећи томе да му буде боље, а не да очекује од других да му учине тај плезир и направе његов живот бољим него што јесте.


Ваљало би да свако одржава свој животни простор и непосредну околину. Ја када видим неки стан комад смећа ја га бацим, чак и ако није мој. Са друге стране шут баш и не могу да сам однесем и бацим. Додуше, признајем и да не пријављујем оне који шут остављају.

Са друге стране, немам намеру да преузимам одговорност за све у својој околини. Ја више смећа одложим тамо где треба него што га произведем и то је мој допринос.

Ако неком нешто смета нек поправи.
tasadebeli tasadebeli 18:13 24.02.2018

Re: Баал - тик = Баал - кан - кан?

grof_brankovich

Ово "ја па ја" препознајем у основном тексту овог блога, али не разумем шта значи "људи који кроз живот пролазе као пас кроз росу".



Олако, по површини, без напора да се спушта у дубину. (ЛИНК)


Јапајаиста и пас кроз росу не мора нужно бити истовремено у једној особи,

Али може. Има и таквих.
mlatisa mlatisa 18:20 24.02.2018

Re: Баал - тик = Баал - кан - кан?



Олако, по површини, без напора да се спушта у дубину. (ЛИНК)


Не знам да ли је инспирисан тиме, али постоји филм "Инвазија варвара" кроз кроји се провлачи слична тема.
tasadebeli tasadebeli 18:33 24.02.2018

Re: Баал - тик = Баал - кан - кан?

mlatisa


Олако, по површини, без напора да се спушта у дубину. (ЛИНК)


Не знам да ли је инспирисан тиме, али постоји филм "Инвазија варвара" кроз кроји се провлачи слична тема.



Не знам... Нисам видео тај филм.
Jukie Jukie 19:22 24.02.2018

Re: Баал - тик = Баал - кан - кан?

tetkino
Mislim da nismo zaslužili da živimo bolje.

U mom naselju samo će se ekipa od 70+ ogranizovati da očisti sneg, pospe so, očisti lišće, opere ulaz, skloni špriceve i polomljeno staklo sa dečijeg igrališta, samo oni nose kese da pokupe govna iza svojih kuca...

Ljudi, kao ja, najboljih godina, šetaju sa slušalicama u ušima, zagledani u mobilne i hronično nadrndani što ne žive u uređenoj zemlji. Nikad nikog od njh nisam videla da je bilo šta uradio pozitivno za zajedničku imovinu - ošišao ogradu, pokupio đubre, napravio klupu...
Uključujući i mene

Klinci su potpuno bezobrzirni, nije da su namerno destruktivni, koliko ih boli uvo, jer oni ovde neće živeti...


To je zato što su ti najstariji odrastali u vreme pionira, radnih akcija, kada se volontiranje za opšte dobro podrazumevalo i očekivalo.

I ekipa od 80+... u našoj zgradi javno su objavom na ulazu pohvalili dve bakice koje su učestvovale u akcijama uređenja ulaza i podruma, a kao nagradu su (verovatno sasvim neočekivano) dobile i neki džeparac iz zgradinih para, i tu dolazimo do sledećeg:

Naša generacija zna da za sve to što bismo mi volontirali neko dobija platu da baš to uradi. Ja očekujem da od tih para koje mesečno plaćamo za održavanje zgrade sutra i prekosutra upravnik zgrade plati dvojicu-trojicu jakih mladića da lopatama počiste sneg a ne da to radim ja, kao što već čistačica riba podove na spratovima a ne svako od nas naizmenično.

Isto tako očekujem da gradska čistoća pokupi smeće po travnjaku i da u školi tetkica počisti prosute tečnosti po podu učionice a ne nastavnik (od đaka se ne može ništa očekivati, oni će platiti na ćupriji kad odu u inostranstvo gde se plaćaju kazne za prljanje)
bene_geserit bene_geserit 21:14 24.02.2018

Re: Баал - тик = Баал - кан - кан?

c_h.arlie
Zaslužili smo da živimo bolje !
I živećemo bolje.
Potrebno je samo više vere (u bolje) i optimizma.

Cime smo zasluzili? Rodjenjem?
Zivecemo bolje onda kada zasluzimo tj. za bolje se izborimo.
Za pocetak kao pojedinci (ako vec pricamo o djubretu, kada minimizujemo kolicinu djubreta koje pravimo, posebno plasticnog i hemijskog otpada i kada ga skladistimo uvek na predvidjenom mestu) pa onda i kao drustvo (ako vec pricamo o djubretu, kada ulozimo pare u fabrike za preradu smeca, ocistimo deponije, pocnemo striktno da kaznjavamo nepostovanje zakona vezano za ostavljanje djubreta okolo, da prijavljujemo one koji to ne rade, uvedemo striktne zakone za odlaganje opasnog otpada i sprovodimo ih u praksi, i sl.).
Do tada nismo zasluzili nista.
bene_geserit bene_geserit 21:17 24.02.2018

Re: Баал - тик = Баал - кан - кан?

Jukie
Naša generacija zna da za sve to što bismo mi volontirali neko dobija platu da baš to uradi. Ja očekujem ... Isto tako očekujem ...

Ti si burazeru (i svi ostali koji tako razmisljaju) problem. Zbog takvog razmisljanja je tako kako je.
bene_geserit bene_geserit 21:19 24.02.2018

Re: Баал - тик = Баал - кан - кан?

martin_krpan
Kao da govoriš o nastavnicima.

Nikako ne govorim o nastavnicima (makar onima koji svoj posao rade kako treba), to je jedno od najkorisnijih zanimanja.
Ali ne sumnjam da si se prepoznao u necemu, pa te zazuljalo.
principessa_etrusca principessa_etrusca 23:51 24.02.2018

Re: Баал - тик = Баал - кан - кан?

Naša generacija zna da za sve to što bismo mi volontirali neko dobija platu da baš to uradi. Ja očekujem da od tih para koje mesečno plaćamo za održavanje zgrade sutra i prekosutra upravnik zgrade plati dvojicu-trojicu jakih mladića da lopatama počiste sneg a ne da to radim ja, kao što već čistačica riba podove na spratovima a ne svako od nas naizmenično.

Isto tako očekujem da gradska čistoća pokupi smeće po travnjaku i da u školi tetkica počisti prosute tečnosti po podu učionice a ne nastavnik (od đaka se ne može ništa očekivati, oni će platiti na ćupriji kad odu u inostranstvo gde se plaćaju kazne za prljanje)


Чини ми се да је такво схватање веома изражено у Србији, где је многима, онако скоројевићки испод части да ураде ишта за шта нису плаћени. При томе не мислим на чишћење степеништа или снега, али би рецимо било нормално да ако неко нешто проспе на степеништу, то и почисти, а не да чека чистачицу без обзира да ли ће она доћи за три дана или за сат, нормално је да се покаже брига за травњак испред куће, жардињере, уклањање графита, сађење цвећа итд. Џаба што је нечији приватни простор сређен и чист, ако оно што је заједнички/јавни простор изгледа као неки гето.
c_h.arlie c_h.arlie 08:27 25.02.2018

Re: Баал - тик = Баал - кан - кан?

bene_geserit
c_h.arlie
Zaslužili smo da živimo bolje !
I živećemo bolje.
Potrebno je samo više vere (u bolje) i optimizma.

Cime smo zasluzili? Rodjenjem?
Zivecemo bolje onda kada zasluzimo tj. za bolje se izborimo.
Za pocetak kao pojedinci (ako vec pricamo o djubretu, kada minimizujemo kolicinu djubreta koje pravimo, posebno plasticnog i hemijskog otpada i kada ga skladistimo uvek na predvidjenom mestu) pa onda i kao drustvo (ako vec pricamo o djubretu, kada ulozimo pare u fabrike za preradu smeca, ocistimo deponije, pocnemo striktno da kaznjavamo nepostovanje zakona vezano za ostavljanje djubreta okolo, da prijavljujemo one koji to ne rade, uvedemo striktne zakone za odlaganje opasnog otpada i sprovodimo ih u praksi, i sl.).
Do tada nismo zasluzili nista.

Uglavno saglasan !
Ono sa čime ne mogu da budem saglasan sam boldovao.
No, na blogu ima veoma kvalifikovanih za te aktivnosti, tako da će i to biti dobro pokriveno.
Boris Drenca Boris Drenca 10:33 25.02.2018

Re: Баал - тик = Баал - кан - кан?

Neću se posipati pepelom. Radim na sebi.
Polazim od sebe i voleo bih da i drugi to rade.
Malo mi je tužno što ljudi oko mene radije razgovaraju o tome ko je i kome šta rekao i da li je 'igrač' ovoga ili onoga nego na šta liči, makar, ulica isprede njihove kuće.
angie01 angie01 18:54 24.02.2018

uuuu, al se skupila ekipica,

da opstruise Borisov blog, pa se sve pridrzavaju i tapsu jedan drugome,....ne znam ni kako to da nazovem.

...sta, pogodilo vas je sto kaze da je Srbija prljava- a jeste,...iz raznih razloga i to je zalosno i treba ukazati na problem,...prelepa zemlja koja nema pravog domacina da o njoj adekvatno brine.

...mogu da dodam da se nastavlja rusenje objekata koji bi trebalo da se paze, kao autenticna obelezja Beograda, kao sto se svuda u svetu radi,...poslednja zrtva bahatog rusenja je stara (100 godina), boemska kafana Cuburska lipa na Vracaru,...ne znam kome je smetala i zasto- verovatno ce tu nici neka visespratnica,....katastrofa....

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:35 24.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

, pogodilo vas je sto kaze da je Srbija prljava- a jeste,


Možda jeste možda nije, zavisi od toga ko to govori.
Jer kad različiti ljudi nešto izgovore, izgovoreno može ima različito značenje.
Jasno je to, da se ne foliramo, može se to i na primerima pokazivati, ali uz malo dobre volje da se razumeti i bez primera.

E tako je i sa ovim blogom, kad Boris kaže da je Srbija prljava, čita se mržnja, a ne kritika.
Ne zato što neko tako hoće, nego je Borisova istorija pisanja takva.

Mislim ni mržnja nije zabranjena, što bi svi morali da vole Srbiju, samo baš bode oči apsolutni nedostatak hrabrosti da se to jasno i kaže.

Što no kažu *uda, neko ih ima neko nema, tako se ljudi valjda rađaju, s njima ili bez njih.

mesan mesan 19:58 24.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

hoochie coochie man
E tako je i sa ovim blogom, kad Boris kaže da je Srbija prljava, čita se mržnja, a ne kritika.

Znači ne interesuje te tema štroke niti korektna zapažanja o njoj, već si na blogu o štroki da bi opalio po autoru na osnovu ranije formiranog mišljenja?

Nije baš principijelno, već deluje kao sujeta, da samo nacionalistički podobni smeju nešto da ti prigovore.

Vidiš ja anonimusu nisam spočitavao ranije širenje antivakserskog bulšita i teorija zavere, već samo ovdeprisutno širenje zavetničke propagande.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:11 24.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

Znači ne interesuje te tema štroke niti korektna zapažanja o njoj, već si na blogu o štroki da bi opalio po autoru na osnovu ranije formiranog mišljenja?


Interesuje me tema, ali me interesuje i ono iza, zar je to nešto ružno?

Svi mi sa sobom nosimo svoj krst, svoj imidž, sliku koju smo ostavili kod drugih, to je neminovno i nije korektno tražiti od drugih da je ignorišu.

S tim treba uvek računati, pa ako se želi temi, a ne svom imidžu, dati prednost, onda valja izbegavati jake, dvosmislene izraze poput Srbija je prljava, sa sve uzvičnikom i to odvojenim razmakom.

Boris, sa svojim krstom, je izabrao jak izraz koji se može svakako čitati, molim lepo, njegov izbor, a moj je da čitam ovako.
mesan mesan 20:31 24.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

hoochie coochie man
Znači ne interesuje te tema štroke niti korektna zapažanja o njoj, već si na blogu o štroki da bi opalio po autoru na osnovu ranije formiranog mišljenja?

Interesuje me tema, ali me interesuje i ono iza, zar je to nešto ružno?

Slažem se, ali ne vidim šta bi bilo pozadinsko kod nabrajanja kapitalnih problema sa štrokom. Ajd da čovek podmeće smeće noću pa danju zarađuje svojom firmom za čišćenje, pa se ovako reklamira, zabrinuo bih se.

Mislim da mu je preveliki skok u onom poslednjem paragrafu, ali OK, predizborno vreme pa ljudi puštaju ventile.

S tim treba uvek računati, pa ako se želi temi, a ne svom imidžu, dati prednost, onda valja izbegavati jake, dvosmislene izraze poput Srbija je prljava, sa sve uzvičnikom i to odvojenim razmakom.

Čitam da ti smeta uzvičnik. Jer naslov je idealan za sadržaj i temu.

Stavke na makro nivou su stvarno katastrofalne.
Hteo moj poznanik da se baci u biznis reciklaže pre 10 godine, sa sve edukacijom, pojeo govno.
Sporo to sve ide, treba predočavati ljudima da nije dobro.


A na mikro nivou puno varira, no ja sam se zgadio u centru Zemuna nedavno, koliko ljudi bacaju smeće iz džepova, pljuju šlajmare, i kašlju na druge, grozno.

Da smo Kinezi pa je pljuvanje normalno, pa ajde, ali nije to pre tako bilo.


Da li je neko primetio --- ljudi sve više lože nekakvim otpadom i jeftinom plastikom, garež i nesnosni smrad u vlažnom vazduhu zime se lepe na sve, groteskno.
Pomislim, to je odraz sirotinje, ali znamo da mnogi od tih ložača bace stotine evra godišnje na cigarete -- eto im drva za ogrev.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:05 24.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

ali ne vidim šta bi bilo pozadinsko kod nabrajanja kapitalnih problema sa štrokom


Uvek ima ono, a šta je pisac hteo zapravo da kaže.

Izgleda da ipak mora primer.
Recimo, kad Milanović (bivši premijer Hrvatske) i npr Dodik kažu istu rečenicu, Srbija je mala, tu se ne čita stvarna veličina Srbije, već ono iza, šta je pisac hteo
E tako je i sa ovim da je prljava. I naravno da je uzvičnik bitan, nije on tu tek tako, on ima značenje.

Jer naslov je idealan za sadržaj i temu.

A šta je sadržaj nego napadan i veoma uopšten, dakle bez nemare da se bude objektivan, negativan opis Srbije?
Ne vidim nikakve paramete, ne vidim nikavo upoređivanje podataka sa nekim željenim i mogućim ciljanim stanjem.
Vidim samo prekor, bolje reći pljuvanje što Srđa Popović nije ne znam šta, svetac valjda.
Vidim samo uopšteno i ničim dokazano da nećemo da rmbamo džabe, i tako te fraze.

Tako, tim uopštenim, ni tačnim ni pogrešnim, frazama se može sve "dokazati" i da je Srbija prljava i da je čista, i da je mala i da je velika, i da je bela i da je crna, i po tome šta se bira da se "dokaže" se ljudi određuju.
Neko se odredi kao mrzitelj neko kao fanatični neobjektivni zaljubljenik.

Sreća da je i jednih i drugih malo, da je najviše onih u sredini, jer je i istina uglavnom u sredini.
Ali to što ih je malo ne znači da oni nisu to što jesu, mrzitelji ili fanatici sa drugog kraja.

Tu negde je i ovaj tvoj komentar.
Evo npr ovo
judi sve više lože nekakvim otpadom i jeftinom plastikom,

Ja ovo apsolutno nigde nisam video, da neko loži plastiku, a ti kažeš da je toga sve više.
Ne verujem jer je to baš nepraktično, prvo mnogo veliki posao je skupiti dovoljno plastike da se njom greje kuća, drugo, dimnjak i drugi dimni kanali bi se začepili za tri dana ako bi se to ložilo.
Mogu da pokušaju samo oni koji ne znaju kako to radi, a i oni bi brzo odustali.

Pa se ja pitam, šta je tvoj motiv da takve stvari pišeš, kao što se pitam šta je Borisov.
mesan mesan 21:49 24.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

hoochie coochie man
E tako je i sa ovim da je prljava. I naravno da je uzvičnik bitan, nije on tu tek tako, on ima značenje.

OK, meni ima značenje "stani, pazi, razmisli o ovome", tebi nešto kao "ovo je definišuća tvrdnja".
Što se brineš za njegov tajni motiv i bombastični naslov, držimo se teme i komentara, već ih ima.

Meni je više ljudi pričalo o problemima sa deponijama.
Unutar gradova meni deluje ipak prosečno štrokavije nego u inostranstvu, ali
uzroci su zanimljivi jer i u bogatim državama bude štrokavih delova.

Slažem se da bi više konkretnih primera i tabela bilo zanimljivije, ali to će Brajović da dopremi :)

A šta je sadržaj nego napadan i veoma uopšten, dakle bez nemare da se bude objektivan, negativan opis Srbije?

Pa nije ovo sažet opis Srbije poslat u kapsulu vanzemaljcima, niti je turistički pamflet, pa da mora da se sveobuhvatno balansira i pominje planinski vazduh.
Tema je štroka, deponije, šta bi ti da slavimo Đokovića i Svetog Savu ovde?

Vidim samo prekor, bolje reći pljuvanje što Srđa Popović nije ne znam šta, svetac valjda.

Popović je pomenut isključivo u kontekstu čišćenja Srbije --- on je osnivač dve ekološke organizacije, o kojima ne znam ništa, ali autor očigledno zna.

Ti si taj koji učitavaš da bi Popovića proglasio svecem --- valjda jer fanatično mrziš Popovićevu političku delatnost (van ekologije).

judi sve više lože nekakvim otpadom i jeftinom plastikom,

Ja ovo apsolutno nigde nisam video, da neko loži plastiku, a ti kažeš da je toga sve više.
Ne verujem jer je to baš nepraktično, prvo mnogo veliki posao je skupiti dovoljno plastike da se njom greje kuća, drugo, dimnjak i drugi dimni kanali bi se začepili za tri dana ako bi se to ložilo.
Mogu da pokušaju samo oni koji ne znaju kako to radi, a i oni bi brzo odustali.

Odmah sam se ogradio da mikro-nivo varira, nije svako selo isto.
Smeće, otpad znam sigurno, a tu zalutaju neke gume, plastični otpaci, video sam, a jasno se i namiriše.
Pričam ono što ja doživljavam, u tvom selu očigledno toga nema ili si odavno naviknut.

Pa se ja pitam, šta je tvoj motiv da takve stvari pišeš, kao što se pitam šta je Borisov.

Već si me svrstao među zle Hrvate koji bi da umanjuju Srbiju
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:01 24.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

Već si me svrstao među zle Hrvate koji bi da umanjuju Srbiju


Jbg, da sam znao da si Hrvat bio bih malo pažljiviji (mada ne mislim da sam mnogo nepažljiv), srpsko gostoprimstvo, znaš :)

šta bi ti da slavimo Đokovića i Svetog Savu ovde?

Đe me nađe:)
Nit mi Đoković nešto posebno znači, a ni crkva mi baš ne imponuje.
Sveti Sava?
Ok, značajna i ličnost i istorijska uloga, ali ne u smislu da se klanjam.


valjda jer fanatično mrziš Popovićevu političku delatnost (van ekologije).


:)
Ne, opet pogrešna pretpostavka.
Da ne obrazlažem, shvatičeš.
držimo se teme i komentara, već ih ima.


Komentara ima, dobrih, stvarno, a ovo naše pisanije je poteklo od Anginog pitanja, a što ste napali Borisa, jel zato što je rekao da je prljava, na šta sam ja odgovorio, ne nego zato što je on to reko..i eto, stigosmo dovde.
mesan mesan 22:08 24.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

HCM, mislim da se u krajnjem dobro razumemo --- i ja se nadam kvantifikaciji, možda i sam priložim neke brojeve, trenutno nemam vremena.

hoochie coochie man
Već si me svrstao među zle Hrvate koji bi da umanjuju Srbiju

Jbg, da sam znao da si Hrvat bio bih malo pažljiviji (mada ne mislim da sam mnogo nepažljiv), srpsko gostoprimstvo, znaš :)


Verovatno se samo zezaš, ali da ne bude posle da sam nešto slagao, ne identifikujem se kao Hrvat i imam samo sporedne veze sa Hrvatskom.
mlinarslavko mlinarslavko 22:10 24.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

To za plastiku i gume uopste nije zezanje, sto je najgore i nema toliko veze sa siromastvom. I ja sam primetio poslednjih par godina. To su cudni ljudi, sa nekoliko njih sam se raspravljao par puta, ali tu nema pomoci, oni se cak i ponose time i smesan si im kad ima kazes. Jednostavno, poenta je da se spali, sta sad da skupljas i vozis na deponiju, i druga stvar, sve da se iskoristi, da se ustedi svaki dinar. Verovao ili ne. Sa uzivanjem ubacuju u sporete, peci, peci za centralno grejanje.
narcis narcis 22:30 24.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

hoochie coochie man

što ? el reko nešto netačno po pitanju prljavštine, el srbija nije prljava na svakom koraku?
jebemise dal on voli il mrzi srbiju, on je ovde izneo ono što i ti vidiš al iz 'ljubavi' nećeš da vidiš i zameraš svakom ko vidi.
Pa se ja pitam, šta je tvoj motiv da takve stvari pišeš, kao što se pitam šta je Borisov.

udbaško stanje svesti u tebe, a? a koa mrziš komuniste.
znači svako ko kritikuje stanje stvari u srbalja je strani plaćenik i izdajuca, sad samo još da im kažeš da nisu srblji (boris i mesan, ja već i nisam ja sam švabo) pa da se proslaviš.

znaš, verovao il neverovao, neki ljudovi kritikuju iz ljubavi , ne iz mržnja, mada je vama nacionalistima to neshvatljivo.
doedit
moj komšija imo običaj da loži gume, nameštaj i svo goruće đubre koje bi navatao, našo način dodavao to đubre uz postojeći ogrev, kupovao-nabavljao, jebemliga, otpadnu ivericu iz neke fabrike . ma ložio svašta a najmanje prava drva i ugalj.
mesan mesan 22:30 24.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

mlinarslavko
To za plastiku i gume uopste nije zezanje, sto je najgore i nema toliko veze sa siromastvom. I ja sam primetio poslednjih par godina. To su cudni ljudi, sa nekoliko njih sam se raspravljao par puta, ali tu nema pomoci, oni se cak i ponose time i smesan si im kad ima kazes. Jednostavno, poenta je da se spali, sta sad da skupljas i vozis na deponiju, i druga stvar, sve da se iskoristi, da se ustedi svaki dinar. Verovao ili ne. Sa uzivanjem ubacuju u sporete, peci, peci za centralno grejanje.

E to!
Odaj svoju poziciju, ako hoćeš --- jesi li u ravnici ili u brdima?

Ja sam na severu Vojvodine.
(Namerno "Vojvodine", jer je i Bačka i Banat A Srem mi je uvek malkice stran, no šta ću kad ga uključuju)
mlinarslavko mlinarslavko 22:43 24.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

Jug Vojvodine. Banat. Nema pravila. Nema pravila, bogati, siromasni, grad, selo, Lale, dodjosi. Jedino pravilo je zadovoljstvo sa kojim to rade.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:51 24.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

Verovatno se samo zezaš, ali da ne bude posle da sam nešto slagao, ne identifikujem se kao Hrvat i imam samo sporedne veze sa Hrvatskom.

Ma ne verujem.
Zvučiš baš kao Hrvatina.
(sad se zezam skroz :)))


Jednostavno, poenta je da se spali,


E to možda, da se spali, da ga nema, da ne smeta, a ne da se greje.
A tek ono što ne može da gori, staklo posebno, ali i metal i tog otpada se rešavaju na raznorazne kreativne načine.

Može se to pripisati i nivou svesti, ali i tu neko nešto mora da učini.
Jednog takvog primera se sećam.

Komšija, seljak, nešto sređivao oko kuće, prozori i to, i otpad, ostaci pur pene, komadi lajsni, nešto šuta, sve to u ručana kolica i u neku šumu tu pored.
Ali selo, komšije, svi se znamo, vidimo šta ko radi, jasno je čije je to đubre, samo on je to tad radio, nije se ni trudio da sakrije.
I pitam ga, što bre komšija ono istovari onde, kaže, pa nisam u tvoju šumu, nije valjda vetar odneo?
Vidim da on uopšte ne kapira problem, on smatra da ako nije u mojoj šumi onda problema nema.
Ne vredi, nisam ni pokušavao da objašnajvam gde je problem, ne bi ukapirao.

I sad se pitam šta uraditi da on uvidi grešku?
Najlakše je njega osuditi i postaviti se iznad, a radi se o doborm, vrednom, poštenom čoveku, koji nije svešću dobacio do nivoa da to ne čini.
Mora tu država nešto drastičnije da radi, da priča, kažnajva, nagrađuje, ne znam šta, ali greška je samo osuđivati i sve stovarati na pojedince (i Srbe :))
mesan mesan 23:14 24.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

hoochie coochie man
Mora tu država nešto drastičnije da radi, da priča, kažnajva, nagrađuje, ne znam šta, ali greška je samo osuđivati i sve stovarati na pojedince (i Srbe :))

Oko edukacije --- evo recikliranje naleće na zid --- nema se pojma čemu to, nema se trunke volje da se udubi, potrudi, dobiješ odmahivanje i skepsu.

U Austriji misle o tome da se kesica čaja odlaže u četiri dela
--- kesa (biološko), konac (tekstil), drškica (papir), spajalica (metal) ---
pa će radije platiti modernije pakovanje.

Mora to država ozbiljno, ali evo u ovom svežem RTS članku tvrde da je kod nas recikliranje daleko ispod EU standarda, iako su neki zakoni na snazi od 2009. godine!

Austrija je inače zelena, ali ima i para, debelo su subvencionisali izolaciju, solarne panele, itd.
Zatvoriš se u kuću u Alpima, grejanje ostaje na minimumu.

Freehand živeo tamo, ja samo od više prijatelja, iz par poseta i ponekih tekstova znam ponešto.

mlinarslavko mlinarslavko 23:17 24.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

Normalno, sigurni ima ljudi koji nemaju svest o tome, ali veruj mi dobar procenat apsolutno znaju sta rade. Institucije? Ja sam u centru i vidim pre neku godinu prestanu da kose travnjak ispred moje kuce (koji inace cistim i kosim bez obzira) kao i veliki parking ispred. Odem u komunalac i kazem nije problem ako se promenilo, ja ispred kuce cistim trotoar i sredjujem travnjak, bez obzira ako su prestali. Samo kazem, ne mogu ja da im cistim veliki parking. Zena odlepila, napadne me najgore.Odem kod komunalnog u opstinu i on isto. Posle skapiram, dobila dobar posao preko partije, a komunalni inspektor pred penziju gura neke svoje potrebe da se ne zameri trenutnim funkcionerima. Po meni, jedini nacin da se ljudi koji su svesni problema povezu i bore na najoprezniji nacin. Nekako da se radi iz drugog plana, da se gura tiho i polako, bez mnogo buke.
angie01 angie01 23:18 24.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

moram i povodom metroa-lazna balerina- jer niko ne zna sta je i gde je ikada odigrala, niti je neko pronasao skolu koju tvrdi da je zavrsaila, koja se predstavlja laznim imenom i prezimenom, kupuje propagandno, a sa osobitim odusevljenjem, lazne metro karte, za metro koji ne postoji,... a koji se planira u dalekom predgradju- jer tako nema nikakvog smisla-pa hebote, na cemu ste i ko je ovde lud-...a to sigurno ima ko jeste...

...govna u mimohodu...

narcis narcis 23:27 24.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

lazna balerina- jer niko ne zna sta je i gde je ikada odigrala,

e , malo ga preterujete sa tim 'lažna'
ja sam za dotičnu kokoš čuo još pre nego što je postala blogerka ovde , pa nadalje i ubuduće.
lično i personalno sam gledao kako je spominju na teveju , igrala u paru sa nekim baletanom , našim a sa ruskim imenom.
mislim jeste kokoš ali nije dase nije pojavljivala u vestima o njenim nastupima.sag ja se nerazbiram u balet i baltanstvo pa ne mogu da kažem dal je i kolko je bila i poznata u sveckim okvirima la u našim se čulo za nju.
ako se u 'demokrackoj borbi' služim istim sredstvima kao neprijatelja, pa počemu se ondak razlkujemo od njega.
ako su oni stoka pa seru po svemu to nije opravdanje da i mi tako seremo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:43 24.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

Po meni, jedini nacin da se ljudi koji su svesni problema povezu i bore na najoprezniji nacin. Nekako da se radi iz drugog plana, da se gura tiho i polako, bez mnogo buke.


Mislim da je greška pričati o mentalitetu, svesti, jer to se lako stovari na drugoga (nisam ja takav, ali drugi jesu), lako vlast opere ruke (nismo mi krivi nego narod, ne možemo da promenimo narod) a i stvara se atmosfera datosti, nepromenljivosti i neophodnosti nekog duuuugog čekanja dok nešto kao ne sazri.

Čini mi se da je pritisak na vlast, najpre lokalnu, metod koji bi promenio stvari.
One akcije udarnika koje s mene pa na uštap očiste neko korito, neki kanal, deponiju, slikaju se i hvališu time, ne rade posao.

Kada bi u mom selu postojao jedan običan ebeni kontejner, i kad bi taj kontejner bivao redovno pražnjen, ne bi ni moj komšija šut bacio u šumu nego bi ga ostavio u kontejneru.
Posle nekoliko godina bi mu bilo glupo da baci bilo gde drugo, i moglo bi i da se krene sa selektiranjem otpada jer bi navika o odlaganju u kontejner bila stvorena.
A taj kontejner ne može da postavi ministar, ali može lokalni bos, i zato treba tražiti način da se on pritisne da ga posatvi, a i da ga prazni.

Ali malo je dosadno i ne baš previše atraktivno o tome razmišljati i pisati, atraktivnije je napisati Srbija je prljava, staviti uzvičnik, i odmah si faca :)

angie01 angie01 23:50 24.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

UBUS: saopštenje u vezi sa profesionalnim statusom Aje Jung
Aja Jung, fotografija: Narodna biblioteka Srbije

Udruženje baletskih umetnika Srbije (UBUS) prinuđeno je da reaguje i obrati se medijima povodom sve češćih dezinformacija kod istih vezanih za profesionalni status gospođe Aje Jung, direktorke Beogradskog festivala igre i Nacionalne fondacije za igru.

Neposredni povod za njihovu reakciju je informacija koja je 16.05.2014. objavljena na sajtu Narodne bibilioteke Srbije, u kojoj se gospođa Jung pominje kao jedna od najznačajnijih baletskih umetnica kod nas, što je notorna neistina. Već nekoliko godina Udruženje dobija zahteve od svojih članova da povodom ovakvih dezinformacija uputi dopis medijima da bi se ova praksa prekinula, a sada su ti zahtevi dostigli vrhunac i ne mogu se više ignorisati.


Naime, gospođa Jung nikada nije bila angažovana kao klasični baletski igrač (ni ansambl igrač, ni solista), niti u našim pozorištima, niti u stranim. Takođe, nije igrala u najboljim svetskim kompanijama, kako se često navodi u medijskim prikazima.

Na ovaj način se čitaoci i gledaoci dovode u zabludu, a prvaci i solisti, koji godinama reprezentuju Beogradski balet, ili pak oni koji sa velikim uspehom zaista igraju u najprestižnijim svetskim kompanijama, sa pravom osećaju ogorčenje.
Napomenuto je, da situacija koja se dešava sa gospođom Jung nije usamljen slučaj, već da se slični primeri dešavaju i kada su drugi pojedinci, institucije, čak i kulturni događaji u pitanju. Na ovaj način šira javnost se dovodi u zablude, a stručna često biva krajnje revoltirana.
Nadamo se da će ova praksa prestati, a novinari su naravno slobodni da ove navode i sami provere.

Iz Predsedništva UBUS-a
Beograd, 04.07.2014. godine
mesan mesan 00:12 25.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

angie01
moram i povodom metroa-lazna balerina- jer niko ne zna sta je i gde je ikada odigrala, niti je neko pronasao skolu koju tvrdi da je zavrsaila, kupuje propagandno, a sa osobitim odusevljenjem, lazne metro karte, za metro koji ne postoji,... a koji se planira u dalekom predgradju- jer tako nema nikakvog smisla-pa hebote, na cemu ste i ko je ovde lud-...a to sigurno ima ko jeste...

...govna u mimohodu...



Destilovala si apsurd te kampanje --- a Radovana našla za medalju!

Valjalo bi da napravimo blog o HUMORU i SATIRI!
Čini mi se da smo postali dosta slabi sa tim.
Državni poso i Kesić, ima li šta drugo?

Kesić je važan, ali slab --- kvalitet pisanja je nizak, oštrina napada onako --- da li to mora zbog širine publike? --- lošije i od najslabijih epizoda Džon Stjuarta kojeg kopira, a nikad briljantno kao Kolber na primer.


U to ime evo Hofija, generacija je Zorana Radmilovića a nastup iz doba Radovan videa, legendarni parodista, ismeva sve i svašta:
http://youtu.be/XnFAYj4EnUc?t=20m58s

narcis narcis 00:19 25.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

Naime, gospođa Jung nikada nije bila angažovana kao klasični baletski igrač (ni ansambl igrač, ni solista), niti u našim pozorištima, niti u stranim. Takođe, nije igrala u najboljim svetskim kompanijama, kako se često navodi u medijskim prikazima.

Na ovaj način se čitaoci i gledaoci dovode u zabludu, a prvaci i solisti, koji godinama reprezentuju Beogradski balet, ili pak oni koji sa velikim uspehom zaista igraju u najprestižnijim svetskim kompanijama, sa pravom osećaju ogorčenje.

svojim očima i ušesima am gledao vesti o njoj i baletanu, konstantin kostjukov ili tako nekako, prenego što je došla na blog i počela sa politikom,
tad niko nije reagovao i tvrdio da ona nije balerina. zašto?
anonymous anonymous 00:26 25.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

narcis
Naime, gospođa Jung nikada nije bila angažovana kao klasični baletski igrač (ni ansambl igrač, ni solista), niti u našim pozorištima, niti u stranim. Takođe, nije igrala u najboljim svetskim kompanijama, kako se često navodi u medijskim prikazima.

Na ovaj način se čitaoci i gledaoci dovode u zabludu, a prvaci i solisti, koji godinama reprezentuju Beogradski balet, ili pak oni koji sa velikim uspehom zaista igraju u najprestižnijim svetskim kompanijama, sa pravom osećaju ogorčenje.

svojim očima i ušesima am gledao vesti o njoj i baletanu, konstantin kostjukov ili tako nekako, prenego što je došla na blog i počela sa politikom,
tad niko nije reagovao i tvrdio da ona nije balerina. zašto?


Tad su tvrdili da nije - političar.



Nekima nikad niko nije valjao.

A nekima je pasija da brljaju po tudjim biografijama.

Kada bi neko pročeprko po njihovom - našao bi svakakvog otpada.
angie01 angie01 00:33 25.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

svojim očima i ušesima am gledao vesti o njoj


ko zna sta si gledao i o cemu se tu radilo,...

ima jos izjava zvanicnika nekih ogranizacija , za koje ona tvrdi da je clan, koji to negiraju, kao i analiza njenog obrazovanja, po kojoj ispada, da ona tvrdi da je zavrsila neki baletski kurs/skolu na, kako ona kaze Karnedzi holu u Americi, a Karnegi hol, kako se u stvari zove objekat, je cuvena koncertna sala,...al me mrzi da to sve kacim i zatrpavam blog trolom.
anonymous anonymous 00:36 25.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

angie01
svojim očima i ušesima am gledao vesti o njoj


ko zna sta si gledao i o cemu se tu radilo,...

ima jos izjava zvanicnika nekih ogranizacija , za koje ona tvrdi da je clan, koji to negiraju, kao i analiza njenog obrazovanja, po kojoj ispada, da ona tvrdi da je zavrsila neki baletski kurs/skolu na, kako ona kaze Karnedzi holu u Americi, a Karnegi hol, kako se u stvari zove objekat, je cuvena koncertna sala,...al me mrzi da to sve kacim i zatrpavam blog trolom.


Ma,ne mrzi te.

Uradićeš ti to.
angie01 angie01 00:38 25.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

Valjalo bi da napravimo blog o HUMORU i SATIRI!


pa, napisi-kacicemo!


...meni je isto blesavo, kao i ova Potemkinovih sela, koja se nude na sve strane, je sto se izborne liste, recimo vucica i dacica, a za gradonacelnika Beograda, promovisu pod njihovim imenom-kao da je svejedno koga ce oni na to mesto da postave, ako budu iglasani.
aureus aureus 00:43 25.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

Ako je sve tačno što đavolčići o njoj pišu - Aja Jung je dosta zanimljiva osoba.

Riječ je o balerini koja to nije, ambasadorki koja u stvari nije ambasadorka, a nalazi se na listi za gradsku odbornicu iako to neće biti?


Aja Jung pored kandidata za gradskog odbornika koji to neće biti pokazuje karte za metro koji još ne postoji.
angie01 angie01 00:45 25.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

A nekima je pasija da brljaju po tudjim biografijama.


e, aj ne lupetaj vise- pa normalno je biografija nekog koga ce gradjani placati za neku funkciju na kojoj ce taj neko odradjivati posao za njih, bude dostupna i istinita, je l valjda zbog nje- zbog cv-a, ako odgovara uslovima, dobijas posao.


angie01 angie01 00:47 25.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

Riječ je o balerini koja to nije, ambasadorki koja u stvari nije ambasadorka, a nalazi se na listi za gradsku odbornicu iako to neće biti?


a i ne zove se Aja Jung-
narcis narcis 00:50 25.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

ko zna sta si gledao i o cemu se tu radilo,...

RTS, jedino sam to i gledao tad.
ima jos izjava zvanicnika nekih ogranizacija , za koje ona tvrdi da je clan, koji to negiraju,

a za verovati je srpskim institucijamo, onoliko. ako je RTS mogo da laže celu srbiju o njenim nastupima a ove institucije nisu nikako reagovale
pitanje je ZAŠTO TAD NISU REAGOVALE?
zašto i ti nisi reagovala kad je ona postala blogerka i ovde pisala blogove o ... čemu je već pisala, ko će se seti to je bilo mlogo pre vućića.

ja ne tvrdim da je ona ili da nije ona balerina
ja pitam tebe i sve koji sad izvlače neke podatke
zašto niste oma reagovali
a to da se stalno pojavljuju neki naši umjetnici koji su 'zapalili nevjorkove i ostale amerike' to znam još od početka osamdeseti.
bilo to onoliko po dnevnjacima i politikama.
dok se nisu pojavili drugi umjetnici pa nam objasnili da su to bile izložbe po ' mesnim zajednicama' , šta znam kako se vikaju te zajednice po američanski.
pa o tome kako su neke velike umjetnice ustvari radile kao kasirke po šopigz molovima.
mislim, ništa novo ali se reagovalo odma na takve vesti iz nesvesti, a
ova kokoš skoro deceniju nas ' obmanjuje' a niko iz 'struke' nije reko ni reč dok nije počela da sere o svom tisućletnoj historiji i kupuje karte za imaginarni metro.
đe ste bili kad je grmilo
što reče pjesnik
anonymous anonymous 00:55 25.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

angie01
Riječ je o balerini koja to nije, ambasadorki koja u stvari nije ambasadorka, a nalazi se na listi za gradsku odbornicu iako to neće biti?


a i ne zove se Aja Jung-


A i nije isfrustrirana babetina kao ti.

Već se bavi kreativnim radom - uspešno.

Ovde.

aureus aureus 00:55 25.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,



Aja okružena žutim patkama koje će još samo neko vrijeme biti žute.
aureus aureus 01:01 25.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

narcis
zašto niste oma reagovali

Pa bojali su se ljudi da će im neko reći da se bave nebitnostima, a žene da će im prebacivati da su, šta znam, frustrirane babetine, ljubomorne na uspješnu mladu ženu, lijepih nogu i još ljepših cipela.

mesan mesan 01:03 25.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

anonymous
angie01
Riječ je o balerini koja to nije, ambasadorki koja u stvari nije ambasadorka, a nalazi se na listi za gradsku odbornicu iako to neće biti?


a i ne zove se Aja Jung-


A i nije isfrustrirana babetina kao ti.

Ovo ti nije trebalo.
Imaš još šansu da se izviniš, recimo da si imao loš trenutak.

Već se bavi kreativnim radom - uspešno.

Ovde.


Dakle precizno znaš njeno zaposlenje i rad.
Podeli tu informaciju.
CV javne osobe mora biti dostupan, Angie je milion posto u pravu.
narcis narcis 01:06 25.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

mesan
anonymous
angie01
Riječ je o balerini koja to nije, ambasadorki koja u stvari nije ambasadorka, a nalazi se na listi za gradsku odbornicu iako to neće biti?


a i ne zove se Aja Jung-


A i nije isfrustrirana babetina kao ti.

Ovo ti nije trebalo.
Imaš još šansu da se izviniš, recimo da si imao loš trenutak.

Već se bavi kreativnim radom - uspešno.

Ovde.

stvarno ti ovo nije trebalo, ange nije frustrirana babetina sigurno
aureus aureus 01:12 25.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

mesan

Ja sam na severu Vojvodine.
(Namerno "Vojvodine", jer je i Bačka i Banat

Da vidimo...
Živiš u Kanjiži i svaki dan prelaziš Tisu dok ideš na posao u Novom Kneževcu?

Ne?

Ne, prije će biti Čoka - Senta...
angie01 angie01 01:14 25.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

ZAŠTO TAD NISU REAGOVALE?


otkud znam- onda nije bila kandidat za nesto,...mozda su i reagovali interno, jer kako kazu, nikad nije imala aganzman ni u ansamblu ni kao solista- znaci, nisu je angazovali....a verovatno se niko nije njome bavio i pratio sta prica ili pise u svom cv-ju,...


ja pitam tebe i sve koji sad izvlače neke podatke
zašto niste oma reagovali


sta imam ja da reagujem za nekog anonimnog o kome nista ne znam, niti me je briga- je l znas koliko ima takvih, narocito u poslednje vreme, pa i za micu megatrenda su provalili neki studenti, kada se eksponirao kao veliki dr nauka-...sada kada je isplivalo, a ja procitala-samo sam prenela, sta sad ti na mene skaces.

...ja te njene blogove nisam bas posecivala,...niti sam ja odgovorna da li su podaci koje iznosila o sebi tacni ili ne-u njenom profilu nema nicega-...ne znam zasto mislis da sam tada trebala da izvrsim neko istrazivanje o njoj i da ga tada iznesem:))).
mesan mesan 01:14 25.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

aureus
mesan

Ja sam na severu Vojvodine.
(Namerno "Vojvodine", jer je i Bačka i Banat

Da vidimo...
Živiš u Kanjiži i svaki dan prelaziš Tisu dok ideš na posao u Novom Kneževcu?

Ne?

Ne, prije će biti Čoka - Senta...

Čim vetrić pirne on gleda pod suknju.
Čisto analitički.
Ostavićemo malo misterije za zlatnu svadbu.
anonymous anonymous 01:17 25.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

aureus
narcis
zašto niste oma reagovali

Pa bojali su se ljudi da će im neko reći da se bave nebitnostima, a žene da će im prebacivati da su, šta znam, frustrirane babetine, ljubomorne na uspješnu mladu ženu, lijepih nogu i još ljepših cipela.



Тако је.
Добро си приметио.

Када се неко 15 година бави организовањем једног фестивала,у "некултурној Србији" а ти прелазиш преко тога и чепркаш по биографији тражећи нешто да оцрниш дотичну особу, па још другима пребацујеш да лупетају, или си некултуран или си "фрустрирана бабетина"

ТЕРЦИУМ НОН ДАТУР.

Ја изабро ово друго.
aureus aureus 01:18 25.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

mesan

Čim vetrić pirne on gleda pod suknju.
Čisto analitički.
Ostavićemo malo misterije za zlatnu svadbu.

Više mi se dopada misterija nego da se tu nepotrebno razotkrivaš.
aureus aureus 01:23 25.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

anonymous

Када се неко 15 година бави организовањем једног фестивала,у "некултурној Србији" а ти прелазиш преко тога и чепркаш по биографији тражећи нешто да оцрниш дотичну особу, па још другима пребацујеш да лупетају, или си некултуран или си "фрустрирана бабетина"

Ti, Anonimuse, obožavaš da štitiš javni integritet svakome za koga bi možda moglo da se ispostavi da je kakva varalica.
Golim grudima bi i Arkana štitio da ga nisu jedne prilike lišili života.
narcis narcis 01:28 25.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

sta imam ja da reagujem za nekog anonimnog o kome nista ne znam, niti me je briga- je

pa baš i nije tačno, podizala se grdna hvaljenja o njojzi tad, pa i kad je došla na blog dočekana je ko carica, sad šta je bilo posle ne znam, pošto se nerazbiram u tancanje ič, i priglup sam za balet brzo sam odustao od praćenja.
samo kažem dda je ona dugo već prisutna u javnom životu i da zabrinjavajuće da se tek sag čaršija dosetila da joj stane na rep i to onim što je trebala u startu da uradi a ne da ćuti pa akd joj se ne sviđa njen politički angažman da skoči.
ako me sećanje ne vara ona je u botino vreme počela sa angažmanom oko tog festivala šta već, tad nikom nije smetalo što je neškolovana.
aureus aureus 01:36 25.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

narcis
pošto se nerazbiram u tancanje ič, i priglup sam za balet brzo sam odustao od praćenja.

Ovako. Balet ti je...kako da objasnim.
Evo Mujo će ti objasniti.

Suljo: - Gdje si bio sinoć, Mujo?
Mujo: - Ma vodili me na neki balet.
Suljo: - Šta ti je bolan to?
Mujo: - Ma skupi se raja, pa uleti jedna pravo luda ženska i nešto se k'o baca, pa bi da poleti, pa ne može.
Najzad joj prileti neki kuronja, pa *ebo bi je, pa ne bi, pa *ebo bi je, pa ne bi, pa je najzad digne, pomiriše p...u i baci.

- Mujo!
Ne valja to! Pusti Muju. Balet ti je super stvar.
narcis narcis 01:39 25.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

aureus
narcis
pošto se nerazbiram u tancanje ič, i priglup sam za balet brzo sam odustao od praćenja.

Ovako. Balet ti je...kako da objasnim.
Evo Mujo će ti objasniti.

Suljo: - Gdje si bio sinoć, Mujo?
Mujo: - Ma vodili me na neki balet.
Suljo: - Šta ti je bolan to?
Mujo: - Ma skupi se raja, pa uleti jedna pravo luda ženska i nešto se k'o baca, pa bi da poleti, pa ne može.
Najzad joj prileti neki kuronja, pa *ebo bi je, pa ne bi, pa *ebo bi je, pa ne bi, pa je najzad digne, pomiriše p...u i baci.

- Mujo!
Ne valja to! Pusti Muju. Balet ti je super stvar.

bogme mujo to bolje objasno od mene, ja ne bi mogo to svojim rečima da opišem a isto mislim
anonymous anonymous 01:44 25.02.2018

Re: uuuu, al se skupila ekipica,

aureus
anonymous

Када се неко 15 година бави организовањем једног фестивала,у "некултурној Србији" а ти прелазиш преко тога и чепркаш по биографији тражећи нешто да оцрниш дотичну особу, па још другима пребацујеш да лупетају, или си некултуран или си "фрустрирана бабетина"

Ti, Anonimuse, obožavaš da štitiš javni integritet svakome za koga bi možda moglo da se ispostavi da je kakva varalica.
Golim grudima bi i Arkana štitio da ga nisu jedne prilike lišili života.


Професионална деформација.



Видиш Ауреус,ја сам више пута истакао да изузетно ценим твоје коментаре и опаске и нећу се никад наљутити или увредити шта год да ми спочиташ.

Понекад ћу имајући у виду наведено и себи дати мало више слободе тек да се разиграмо.

У конкретном - ја не браним, нити нападам,а и ретко то радим.

Бавим се логиком и размишљам, дајем аргументе.

Што неки други са тим не могу да се изборе, њихов је проблем.

Прво - зар је важно за одборника или било кога ко се кандидује за неку функцију- у демократији које је школе завршио ?

Друго - свако ко је одгледао барем једну представу коју је спорна особа довела у Србију, а не све са 15 фестивала - знао би то да цени - јер би му било јасно од каквог је то значаја за културу у Србији.

Да ли је балерина, или не, да ли је завршила академију или ....питање је којим се баве " фрустриране бабетине" или некадашње звезде дечијих позоришта.

Ти надам се не спадаш међу ове.







Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana