Budućnost| Kultura| Ljubav| Mediji| Porodica

banovanja na blogu b92

Srđan Fuchs RSS / 07.03.2015. u 13:45

evo, pošto me već drugi put banovalo kod Druga Dart Vejdera, moram da dovedem ovu praksu u pitanje.

images?q=tbn:ANd9GcR0mXiz2rYAkpEgRKCsilZ-KhA0jZ4jC8_cRZ7XFDOrQONQ5JMN7w

net forma komunikacije na b92, barem koliko je meni poznato, je počela u najmračnijoj godini novije srpske državnosti, nakon bombardovanja 1999. cilj te komunikacije je bio da se okupimo na Mreži, a uzev u obzir da je ceo svet umrežavan otprilike u to doba, komunikacija je imala i praktičnu stranu, osavremenjenje javne polemike u majčici Srbiji, a sve u nameri da se oslobodi javna reč i koliko toliko usmeri svest u zemlji barem u pravcu nadanja - ako već ne i u delatni život u liberalnoj demokratiji zapadnog tipa - da je sloboda od Miloševića dosežna.

svašta nešto smo prošli kroz tu javnu polemiku u prethodnih deceniju ipo, i kusur: od otvorene mržnje desničarskih sajtova tipa serbijan kafea ili stormfronta, do stelarne čitanosti polovinom prve dekade Trećeg Milenijuma, i do neke vrste degradacije i smeštanja na marginu društva, pa recimo a zašto ne bi - zahvaljujući negdašnjim comrades-now-turned-to-the-serbian-style-authoritarians, poput Druga Darta Vejdera....

no, kako bilo, duhovni otac bloga, Deki Restak, jedared je lepo primetio da, "ako želiš da učestvuješ u net-komunikaciji na devedeset dvojci, moraš biti mazohista". kako je ovo tačno samo bilo?! najnegativnije kada moraš trpeti, i o tome se već raspravljalo, da te anonimni ljudi tovare kojekakvim pseudopsihološkim izlivima mržnje. takođe izluđuje kada se sa ljudima pogrešno razumeš u startu - tu su mi posebno na tapetu inžinjerci, recimo, suzbijene ili nepostojeće emocionalne inteligencije; i onda iz nesporazumevenog starta vi se čašćavate ovim i onim predrasudnim etiketama?! shvatam, nismo svi te sreće da budemo na istom nivou sklada između visoke i dobre - nemanipulativne - inteligencije, ali barem ne moramo uskraćivati jedni drugima slobodu izražavanja, danas, duboko u XXI veku! ko zna, možda baš emocionalnim vežbama anonimni ljudi pređu iz sopstvene mrzovolje, ksenofobije, adelfofobije (!); u neku svetliju, radosniju, pa možda čak i ljubavniju unutarnju egzistenciju, uprkos teskobnim vremenima u kojima živimo!

 

u to ime, May the True Force Prevail! 



Komentari (547)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 13:51 07.03.2015

Koliko

... si puta ti mene brisao i banovao?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:26 07.03.2015

Re: Koliko

jednom! to je i baš dobar primer adelfofobije (strah od brata, sestre). svađa je bila oko izraela, ti mi nisi dopuštao da iznesem svoje mišljenje do kraja, vređao, omalovažavao, izlagao podsmehu, i onda sam ja popizdeo i - banovao te! brisao sam ti postove koji su, po mojoj oceni, predstavljali potpuno iskrivljenu percepciju realnosti. al' kako me obuzeo bes, tako me i prošao, pa sam te odbanovao... takođe, ovaj slučaj je poseban, jer smo pre toga bili drugari, a onda je tebe poneo neki zlojed pa si skoro u potpunosti prešao na stranu tmine, barem u svom odnosu prema mojoj virtualnoj ličnosti.
freehand freehand 14:33 07.03.2015

Re: Koliko

jednom! to je i baš dobar primer adelfofobije (strah od brata, sestre). svađa je bila oko izraela, ti mi nisi dopuštao da iznesem svoje mišljenje do kraja, vređao, omalovažavao, izlagao podsmehu, i onda sam ja popizdeo i - banovao te! brisao sam ti postove koji su, po mojoj oceni, predstavljali potpuno iskrivljenu percepciju realnosti. al' kako me obuzeo bes, tako me i prošao, pa sam te odbanovao...

Ništa od ovoga nije istina.
Ni jednom te rečju nisam uvredio dok ti nisi počeo da se ponašaš prostački i kočijaški.
Sve vreme sam govorio o temi (tvojoj) a ne o tebi.
Ja tebe nikako nisam mogao da sprečim, na tvom blogu, da izneseš svoje mišljenje, a moji su komentari uglavnom bili citati izraelskih medija i mišljenja izraelskih novinara i književnika.
Pa si brisao komentara i banovao me jednom, pa drugi put. Pa treći i to na dugo.
A onda si dolazio na moj blog da mimo svega - teme, rasprave, bilo čega - vređaš uz najbestidnije neistine. Nikad ti ni jednu reč nisam izbrisao niti sam te banovao.
I sve to postoji još uvek, na jedan klik odavde.
alselone alselone 14:43 07.03.2015

Re: Koliko

freehand
... si puta ti mene brisao i banovao?


Čao lepi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:55 07.03.2015

ah, relativnost istine

freehand

Ništa od ovoga nije istina.
Ni jednom te rečju nisam uvredio dok ti nisi počeo da se ponašaš prostački i kočijaški.
SAve vreme sam govorio o temi (tvojoj) a ne o tebi.
Ja tebe nikako nisam mogao da sprečim, na tvom blogu, da izneseš svoje mišljenje, a moji su komentari uglavnom bili citati izraelskih medija i mišljenja izraelskih novinara i književnika.
Pa si brisao komentara i banovao me jednom, pa drugi put. Pa treći i to na dugo.
A onda si dolazio na moj blog da mimo svega - teme, rasprave, bilo čega - vređaš uz najbestidnije neistine. Nikad ti ni jednu reč nisam izbrisao niti sam te banovao.
I sve to postoji još uvek, na jedan klik odavde.


dobro, ovo je stvar autopercepcije, i obične, urođene ljudske sklonosti da uveličava sopstvenu vrednost, a omalovaži bližnjega, Drugoga. verovatno i meni izgleda da sam ja sasvim cool prema Nebojši, a da ga zapravo strašno vređam i nerviram. inače, za svako pomirenje između ljudi je lakše ako kreneš od polazne misli da možda ipak jeste u meni, kao subjektu, problem.
blogovatelj blogovatelj 16:38 07.03.2015

Re: Koliko

Ništa od ovoga nije istina.
Ni jednom te rečju nisam uvredio dok ti nisi počeo da se ponašaš prostački i kočijaški.
Sve vreme sam govorio o temi (tvojoj) a ne o tebi.
Ja tebe nikako nisam mogao da sprečim, na tvom blogu, da izneseš svoje mišljenje, a moji su komentari uglavnom bili citati izraelskih medija i mišljenja izraelskih novinara i književnika.
Pa si brisao komentara i banovao me jednom, pa drugi put. Pa treći i to na dugo.
A onda si dolazio na moj blog da mimo svega - teme, rasprave, bilo čega - vređaš uz najbestidnije neistine. Nikad ti ni jednu reč nisam izbrisao niti sam te banovao.
I sve to postoji još uvek, na jedan klik odavde.


Potvrđujem.
A meni je brisao najbezazlenije moguće komentare, evo alselona živa, pa neka potvrdi.
blogovatelj blogovatelj 16:40 07.03.2015

Re: ah, relativnost istine

dobro, ovo je stvar autopercepcije,


Netačno. Kakva autopercepcija?
Sećam se tog bloga. Samo je citirao i citirao, izraelske medije i novine citirao.
A tebi se nije svidelo citirano pa si brisao i brisao. Na kraju i banovao.
Kakva je to autopercepcija?
fijumau fijumau 19:07 07.03.2015

Re: ah, relativnost istine

Kakva je to autopercepcija?

Pa subjektivna...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:39 07.03.2015

Re: ah, relativnost istine

blogovatelj


Netačno. Kakva autopercepcija?
Sećam se tog bloga. Samo je citirao i citirao, izraelske medije i novine citirao.
A tebi se nije svidelo citirano pa si brisao i brisao. Na kraju i banovao.
Kakva je to autopercepcija?


citirao i citirao u nedogled, potpuno ignorišući mene živoga. pritom je sam rekao da ne vlada dobro engleskim. dakle, on tovari i tovari, i potpuno me ignoriše, i još podjebava usput. izvinite braćo, al jebo bih taštu i rođenoj ženi da me drnda tako.
freehand freehand 22:49 07.03.2015

Re: ah, relativnost istine

Srđan Fuchs
blogovatelj


Netačno. Kakva autopercepcija?
Sećam se tog bloga. Samo je citirao i citirao, izraelske medije i novine citirao.
A tebi se nije svidelo citirano pa si brisao i brisao. Na kraju i banovao.
Kakva je to autopercepcija?


citirao i citirao u nedogled, potpuno ignorišući mene živoga. pritom je sam rekao da ne vlada dobro engleskim. dakle, on tovari i tovari, i potpuno me ignoriše, i još podjebava usput. izvinite braćo, al jebo bih taštu i rođenoj ženi da me drnda tako.


Re: Објашњење
Srđan Fuchs
ma ne dramite, freehand ima dugu istoriju ličnog smaranja i agresivnog spinovanja. ja to ne vidim kao "lični kontrastav" već kao beskrupulozni spin-propagandizam, a svi znam u kojoj političkoj grupaciji je aktivan. ban je istekao, btw.

freehand

Kakav licemer treba nešto da bude da ovako nešto napiše?
Kakav karakter?
Kad pobriše gomilu komentara koji su svi bili vezani za temu? Komentare od kojih su neki bili isključivo citati izraelskih novina?
I kakva to osoba mora da bude da raspravlja sa blogerom koga je prethodno banovao, kad ovaj ne može da mu odgovori?
Šta treba u glavi da ima neko ko na ovaj način, u nizu, kao prvi komentator, nastupi na prethodnom mom blogu
Srđan Fuchs

ps. je l' radiš za pare, ovog puta?

Srđan Fuchs
ма они ћајупла, јебем му бога, пар сома лара месечно... разбиће вас нацоши као панта питу. што сте у таком нокдауну, овај ђиле вам је катастрофа. дс није рогобатнију персону од постања имала. завршићете као сирома' коштуница. какав ужас... када се сетим како смо скидали шешељу плакате и жврљали хитлера по слоби, тамо далеке '92, за бору пекића... јбте, сви ти људи варе ганџу данас на небу да се смире када виде ову поливачину од српске политичке сцене.

Srđan Fuchs
добро, и сереш пошто си докон партијац, па још и бесплатно, што би те Крки полио... шта продајете, овог пута?

Srđan Fuchs
Партијац, шта продајеш питам, јебеш те бабиње фазоне, чиме купујеш гласове? занима ме, озбиљно.

... i nijedan mu komentar nije obrisan uprkos očilglednoj tendenciji, od prve reči, da jedino i isključivo lično uvredi?
Koji koristi klasičnu "svi znamo" argumentaciju, tako karakterističnu za hulje u diskusiji i intelektualno nišče...
Ti pričaš o fobiji, ti pričaš o komunjarama, ti pričaš o gluposti?!

Ovde bi bilo prikladno jedno "Sram te bilo."
Da imam kome.


LINK
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:28 08.03.2015

Re: ah, relativnost istine

pa, ne možeš to da rešiš sa mnom lično, već kroz to neko traženje podrške spolja za svoju poziciju.
freehand freehand 08:33 08.03.2015

Re: ah, relativnost istine

Srđan Fuchs
pa, ne možeš to da rešiš sa mnom lično, već kroz to neko traženje podrške spolja za svoju poziciju.

O čemu pričaš?
Šta "lično" mi imamo što bismo rešavali i kakvu ja podršku tražim?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:52 08.03.2015

Re: ah, relativnost istine

не могу, фри, ево ако ти је лакше, ти си скроз рајт а ја сам скроз ронг, не могу да пратим, стварно ме искрено смара, а то да сте ти и Блоги у стању да памтите зло месецима и годинама, је скроз лоша особина. по вас је лоша, по то људско биће које стоји негде на дну сасуда... превелики је то терет памтити зло тако дуг временски период.
freehand freehand 19:07 08.03.2015

Re: ah, relativnost istine

не могу, фри, ево ако ти је лакше

Nije meni teško, a i da jeste to ni na koji način ne zavisi od tebe.
а то да сте ти и Блоги у стању да памтите зло месецима и годинама, је скроз лоша особина. по вас је лоша, по то људско биће које стоји негде на дну сасуда... превелики је то терет памтити зло тако дуг временски период.

Kad pročitaš još jednom koliko si gomilu laži i đubreta za sobom ostavljao mesecima možda ti nešto bude jasnije. Mogu i to da ti citiram ili linkujem, ako si zaboravio.
Što se mene tiče - mnogo bi mi teže bilo da pamtim svoje no tuđe zlo. Zato dobro pazim.

Sad - fakof.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 03:58 13.03.2015

Re: ah, relativnost istine

jbte, kakav si ti mrakus. užasno si, i manipulativno zao, ali ne krivim tebe za to, već kolektivnu svest partije u kojoj si odrastao.
mina13 mina13 14:04 07.03.2015

Neki put je u redu

U principu nisam ZA, ali nekad je opravdano. Bolje tako nego trpeti ili još mučnije odgovarati na nečije uvrede.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:30 07.03.2015

Re: Neki put je u redu

jeste to mučno i jeste mera kojoj ne možeš odoleti. ali, uzmimo u obzir real time svađu sa bližnjima - zar ne mogu najbliži da te dovedu nekada do ludila od besa svojim zajedljivim opaskama? i šta, da pronađe inženjerija neku spravu da zamrznemo bližnje, ili ih obrišemo, da stvar bude gora?

u ovom slučaju, čovek se bavi jednim opasnim stavom relativizacije zla, pa se može biti, neko u ovoj velikoj i neharmoničnoj porodici ne slaže sa tim stavom?
isidora.k isidora.k 01:59 08.03.2015

Vučićeva Srbija: Ko je ukrao 250 junica?

u ovom slučaju, čovek se bavi jednim opasnim stavom relativizacije zla, pa se može biti, neko u ovoj velikoj i neharmoničnoj porodici ne slaže sa tim stavom?

Nije problem kada banuju ili te isključe ako si nekoga uvredio , ali kada danas svaki pokušaj zdravorazumskog otpora "Vučiću" ili "Kada Vučić podvikne" ili "Potpisan pakt o nenapadanju" , blokiraju "antivučićevci" koji novorađaju Čerčila i De Gola , nije banovanje.

Najlakše jeste da pojedincu zalepiš etiketu , oduzmeš slobodu govora , prstom mu "izvolite u tužilaštvo" ili dajte nam vaš JMBG .

Poslednji koji je ušetao kod tužioca sa "neosnovanim optužbama" , Ivo Pukanić , raznesen je eksplozim domaće proizvodnje , pošto nije reagovao na kritike.

Nema anonimnih na blogu . Anonimni su samo nalogodavci i inspiratori velikog broja likvidacija najviših državnih funkcionera i javnih ličnosti, udruženi radi "vršenja neprijateljske delatnosti".

Koliko je to pritislo, da reče Čović: " Da se više raščisti politička pozadina ubistva demokratski izabranog premijera Srbije ".



Ministri u strahu , ćute o umnoženoj ličnosti u vladi

Zašto ponovno šire strah među ministrima , među novinarima , na blogovima ... Šta je to tako opasno za režim kada se svi raduju novom kreditnom zaduženju da se pokrije kohabitaciona pljačka , kada se svi raduju da nisu prodali Železaru , kada se svi raduju da se "Prokop gradi do Svetog Save" ... kada njega vole sve komšije i svakome , baš svakome je pružio ruku na inaguraciji.

Glavni potez mora biti razbijanje pećine zla, a to su službe bezbednosti. One su kreatori svih nesreća devedesetih, one su kreatori svih nesreća posle 5. oktobra i nesreća danas. Ko sada podmeće mine pod Briselski sporazum? Službe bezbednosti, nerasformirane, netaknute, svemoćne i svuda prisutne, sa svojim ljudima i svojom antizapadnom, antidemokratskom i mafijaškom ideologijom. Svuda su - u Vladi, u parlamentu, u medijima, u sudstvu, u tužilaštvu, u nauci, u kulturi... One vladaju Srbijom. (Vuk Drašković)


Ostavite im JMBG da se ne muče ... da vas "tuže".
qqriq qqriq 00:04 09.03.2015

Re: Vučićeva Srbija: Ko je ukrao 250 junica?


Nema anonimnih na blogu



Nema.
isidora.k isidora.k 23:45 09.03.2015

Re: Vučićeva Srbija: Ko je ukrao 250 junica?

Nema

Ima , ima kažu Antivučićevci

Posle emisije "Reporter" i kontraudara Nebojše Čovića, u kom je otvoreno , javno , neanonimno , zapretio svima sa dioptrijom (napad je najpoznatija odbrana NEDODIRLJIVIH) raščišćavanjem političke pozadine ubistva predsednika vlade Srbije i zapečatio citatom:
Kao što ne znamo ko je kupio B92 , čitajte , kupili " Raja , Gaja i Vlaja". (Miroslava Milenović)



Urednica te emisije Brankica Stanković već godinama ima policijsko obezbeđenje, a ismevanje cele situacije u kojoj se nalazi dodatno je ugrozilo njenu ali i bezbednost novinara iz njenog tima. (TV B92)
Zbog bezbednosti odložen "Reporter" (Da bi pobedio ne smeš izgubiti)

Brankici Stanković , za "utehu" ,ostaje kordon policije naoružanih ubojitim naoružanjem sličnim koje je NEDODIRLJIVI političar DOS-a uvalio ni krivom ni dužnom neposrednom svedoku Dejanu Milenkoviću Bagziju ( kada sretne NEDODIRLJIVOG – dirljivo pozdravi ) , koje je zaprimeljeno za "Sukscesivna ubistva" , ubistva najviših državnih funkcionera , napad na političke partije , rušenje mostova , terorističke napade na ružičastu televiziju uz neophodnu talačku krizu , otmice tajkuna koji nisu platiti reket ...

"Nešina brigada" za ženu-novinara , ostaju sve dok Aleksandar Vučić, šef svih obaveštajnih službi , znasvesamonezna ko je to kupio snajper , da zamislite , ubije ŠESTOG novinara koji ne reaguje na dobronamjerneisrcedrapajuće kritike. Naravno da su samo tri (3) novinara predmet interesovanje vladine "Komisije za istraživanje zločina" , dva poslednja vredela su 1.5 miliona evra plus za ćutanje ... mnogo za Srbiju.

Cela ova ujdurma događa se tri dana uoči još jedne proslave NEDODIRLJIVIH nalogodavaca i inspiratora ubistva demokratski izabranog predsednika vlade Srbije(i cele liste ubijenih koja ne stane na stranicu jednog bloga) , opštepoznatih među NEDODIRLJIVIMA kojima su u kabinetu NEDODIRLJIVOG šefa obaveštajnih službi puštali audiovizulene zapise iz Šilerove , sa Bananonm , sa Šarićem , sa Jocom , sa Čumetom ... u narodu poznatih audiovizulenih zapisa " No , No saću da te ka . am".



Zašto nama običnim glodarima & glodarkama na blogu (bez lente), kojima neće dodeliti kordon policije , a i da dodele 99% je šansa da završite u Dunavu kao sudija Nebojša Simeunović koji je bio alergičan na vodu , nude dobroupućeni da stavimo fotografije i JMBG pa da nas mogu tužiti ONI koji su "u kafanama pravili spiskove tužoca" kako kaže neanonimni bloger Saša Radulović , svestan da mu šalju poziv za saslušanje " Leks specijalis Radulović ".( samo da nije kao Tapiju)
Govoreći o elitama, o čemu je nedavno u dva navrata govorio i premijer Aleksandar Vučić (čitaj obavezno naglasiti) , Drašković je rekao da Srbiju ka Evropi ne može da vodi elita koja na pomen reči Evropa vadi pištolj.

Posle opasne kritike da anonimni vitlaju pištoljima u rukama i ritualno svakodnevno izvode moleban za smrt cele vlade na polju "250 nestalih junica"...svima pitanje, nadošla sam na ideju na napišem tekst "Treći Vučić" (da se nametnem pred "Tri Vučićeva scenarija" ) , pa ako ima dobrovoljac da se ponudi da mi pomogne u obradi sirovog teksta ako zaključi da tekst: nije glupa , bizarna , morbidna , necivilizovana, anonimna optužnica bez ikakvih dokaza na neku konkretnu osobu (čitaj NEDODIRLJIVU) iz vlasti za lopovluk , kriminal ili za ubistvo ( pronađena tela se ne računaju ) ?

(bavezno poznavanje rada na računaru i pravopisa )

"Razbojnički kapitalizam u crno je zavio većinu ljudi i celu Srbiju, zemlja je opljačkana i razgrabljena od mafijaša i od političkih miljenika... (Vuk Drašković)

"ORGANIZOVANI HAOS , izvinite to ipak ne može , nisu toliki DILETANTI , to mora da se radi svesno ."
mina13 mina13 14:10 07.03.2015

Nisam ukapirala

uf qq mene, sad vidim da ispade da je free nekog uvredio.... možda jeste možda nije, ne poznajem istoriju vaše prepiske, uopšte nisam htela da Te prozovem Free
freehand freehand 14:28 07.03.2015

Re: Nisam ukapirala

mina13
uf qq mene, sad vidim da ispade da je free nekog uvredio.... možda jeste možda nije, ne poznajem istoriju vaše prepiske, uopšte nisam htela da Te prozovem Free


Ne znam iz čega si ovo zaključila, ali sve je ok.

tess tess 15:11 07.03.2015

zez

Oh, Schatz süß :)

Dobro, nije to banovanje strašno, na primer, dok mu ne prethodi: hajka, grupisanje, slatkorečivi bitnici, etc.
Otvoreno prezirem.

Evo, mene su banovali Krkar, Spiridon, ne znam što nije Cult, šteta što sam sinoć izašla da ohladim glavu..

Moderator me isključivao iz ove omalene zajednice tri puta, i tako, u stvari, i dalje mislim da nemam bogznašta reći, niti bi banovanje mene prouzrokovalo sjajne neravnoteže u svemiru.
I ovom prilikom mu, toplo, savetujem da me banuje.

Sam koncept bloga smatram samo staromodnim, partijskim, i mislim da je i odavno sve rečeno, evo ostao Nebojša Krstić da ga pitaju "gde je bio kao savetnik i gde će biti kao savetnik", a sve se odvija, tamo daleko, u zemlji Srbistanu na Neptunu.

Ljudi ko ljudi. Nadrealizam socrealizma.

Mislim da je i neka pravila ponašanja na blogu napisala klošarka Srbljanović i kokoške joj,
načula sam, te je šteta nepopravljiva.
Fali uvek ono konačno zrno mudrosti.
U provincijalizmu duha, za sujetno pokljucati.

Atmosfera Titovih baba,
svi žale za nečim, statično stare i žale,
i natrapi tako neka nova budala, glup, stranac,
i to je to. Smoreno.

Ne primaj k' srcu nesklade, Srđane.
:)
JJ Beba JJ Beba 15:14 07.03.2015

Re: zez

blogu napisala klošarka Srbljanović

ko o čemu baba o uštipcima
i ako se ponekad nisam slagala sa onim što je biljana pisala ovde, ti joj nisi ni do kolena
urbana_gerila urbana_gerila 15:18 07.03.2015

Re: zez

tess
sinoć izašla


ti da smanjiš te izlaske, znaš.
ću kažnjavam!
tess tess 15:19 07.03.2015

Re: zez

beba
ti joj nisi ni do kolena


..o tom ti pričam, zamisli, jaka stvar biti nekom na blogu do kolena.
cc, kako glupavo. Hajde sad odjebi.
JJ Beba JJ Beba 15:21 07.03.2015

Re: zez

tess
beba
ti joj nisi ni do kolena


..o tom ti pričam, zamisli, jaka stvar biti nekom na blogu do kolena.
cc, kako glupavo. Hajde sad odjebi.

i ja o tome pričam
mora da se ima nekog morala u pljuvanju -najlakše je pljuvati nekog ko nije tu da ti odgovori
Hajde sad odjebi.



edit
zaslužila si, tolko se trudiš
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:58 07.03.2015

Re: zez

tess
Oh, Schatz süß :)

Dobro, nije to banovanje strašno, na primer, dok mu ne prethodi: hajka, grupisanje, slatkorečivi bitnici, etc.
Otvoreno prezirem.

Evo, mene su banovali Krkar, Spiridon, ne znam što nije Cult, šteta što sam sinoć izašla da ohladim glavu..

Moderator me isključivao iz ove omalene zajednice tri puta, i tako, u stvari, i dalje mislim da nemam bogznašta reći, niti bi banovanje mene prouzrokovalo sjajne neravnoteže u svemiru.
I ovom prilikom mu, toplo, savetujem da me banuje.

Sam koncept bloga smatram samo staromodnim, partijskim, i mislim da je i odavno sve rečeno, evo ostao Nebojša Krstić da ga pitaju "gde je bio kao savetnik i gde će biti kao savetnik", a sve se odvija, tamo daleko, u zemlji Srbistanu na Neptunu.

Ljudi ko ljudi. Nadrealizam socrealizma.

Mislim da je i neka pravila ponašanja na blogu napisala klošarka Srbljanović i kokoške joj,
načula sam, te je šteta nepopravljiva.
Fali uvek ono konačno zrno mudrosti.
U provincijalizmu duha, za sujetno pokljucati.

Atmosfera Titovih baba,
svi žale za nečim, statično stare i žale,
i natrapi tako neka nova budala, glup, stranac,
i to je to. Smoreno.

Ne primaj k' srcu nesklade, Srđane.
:)


pa dobro, femili kao femili, šta sad? ma nije sve baš tako sivo, Sis... evo ja u sekundi mogu da se setim barem desetine finih likova koje, eto, ne bih imao radost u životu da sretnem da nije bilo ovog kutka na rubu vaseljene. de bih Tebe, naprimer, našao u celoj gunguli ovog sveta i u ustašiji švapskog iseljeništva? (kada smo kod toga, sada mi je sledeća ekipa na programu rvacka emigracija iz Frankfurta, beskrajno ću se smoriti ). jes' Biki nervirala sa tim kulturfašističkim obrascima - mada, kada se setiš, tada je nešto kao pokušavala da uđe u politiku, pa ledepe, amo-tamo, posle svega par godina ekskurzije i velike ljubavi - doom doom po ledepeu?!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:00 07.03.2015

Re: zez

JJ Beba
tess
beba
ti joj nisi ni do kolena


..o tom ti pričam, zamisli, jaka stvar biti nekom na blogu do kolena.
cc, kako glupavo. Hajde sad odjebi.

i ja o tome pričam
mora da se ima nekog morala u pljuvanju -najlakše je pljuvati nekog ko nije tu da ti odgovori
Hajde sad odjebi.



edit
zaslužila si, tolko se trudiš



cult cult 16:23 07.03.2015

Re: zez

ne znam što nije Cult


otkud ja u tvom komentaru? Ja pojma nemam ko si ti.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:28 07.03.2015

Re: zez

i ja se zapitao. da li je moguće da postoji osoba koju je Cult banovao? :)

ćao Kalte, houp det ju ev faund sam strengt tu forgiv... inače ide onaj lep intervju Vladin na radiju b92... čak mi je i ovaj Krletov tekst lep, bolje da je ostao u muzici samo, verovatno bismo ga više voleli danas.
cult cult 16:34 07.03.2015

Re: zez

prvi put sam juče obrisao jedan thread komentara zbog arhineumesnosti i prvi put banovao neku osobu čiji nick počinje na slovo "q", (ne znam tačan nick) iz istog razloga, od kako sam član ovog bloga. Ne zbog mišljenja, već zbog, dakle, krajnje neumesnih komentara.

Ko šta misli, i kako mišljenje izražava, njegova stvar.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:45 07.03.2015

Re: zez

cult
prvi put sam juče obrisao jedan thread komentara zbog arhineumesnosti i prvi put banovao neku osobu čiji nick počinje na slovo "q", (ne znam tačan nick) iz istog razloga, od kako sam član ovog bloga. Ne zbog mišljenja, već zbog, dakle, krajnje neumesnih komentara.

Ko šta misli, i kako mišljenje izražava, njegova stvar.


a jes', mislim da si banovao houmgrl, kako to ide, kada se rabesnimo mi besu neskloni, obično strada najpogrešnija osoba.
milisav68 milisav68 16:54 07.03.2015

Re: zez

tess
Moderator me isključivao iz ove omalene zajednice tri puta, i tako, u stvari, i dalje mislim da nemam bogznašta reći, niti bi banovanje mene prouzrokovalo sjajne neravnoteže u svemiru.
I ovom prilikom mu, toplo, savetujem da me banuje.

Ma nema moderatora ovde već duže vreme, banovali su te sami autori.

Neko ne trpi kritiku, a neko nevaspitanje, zato nemoj previše ozbiljno da shvataš "ovo mesto", a i internet uopšte.
tess tess 16:54 07.03.2015

Re: zez

Ja pojma nemam ko si ti.

A ja kao imam pojma ko si ti?
cult cult 16:55 07.03.2015

Re: zez

Izvini, nisam uočio tvoj bes. Previše mi gadno bilo da u detalje čitam sve ono na onakvoj temi, pa sam djuture sve to obrisao.

Kad i ako ovde budem pisao o nečemu što nije in memoriam prijatelju, iskaži ga slobodno, ma koliko mu nesklona bila. Ima toga na mojim tekstovima onoliko.

U principu, te early tinejdž fore "al me banuju jer sam neshvaćen, a do jaja" me ne rade nimalo.
tess tess 16:57 07.03.2015

Re: zez

milisav68
Neko ne trpi kritiku, a neko nevaspitanje, zato nemoj previše ozbiljno da shvataš "ovo mesto", a i internet uopšte.

:)
tess tess 17:08 07.03.2015

Re: zez

Srđan
u celoj gunguli ovog sveta i u ustašiji švapskog iseljeništva?

:))
nurudin nurudin 00:42 08.03.2015

Re: zez

JJ Beba
blogu napisala klošarka Srbljanović

ko o čemu baba o uštipcima
i ako se ponekad nisam slagala sa onim što je biljana pisala ovde, ti joj nisi ni do kolena


Е, док се не очешу о Биљану, нису живи. Дакле, рак-рана...
JJ Beba JJ Beba 00:48 08.03.2015

Re: zez

Е, док се не очешу о Биљану, нису живи. Дакле, рак-рана...


da ko psi kad začuju lavež drugih pasa pa i oni krenu. pogotovo kad nije tu da se odbrani od uvreda, i pljuvačine
nurudin nurudin 01:04 08.03.2015

Re: zez

JJ Beba
Е, док се не очешу о Биљану, нису живи. Дакле, рак-рана...


da ko psi kad začuju lavež drugih pasa pa i oni krenu. pogotovo kad nije tu da se odbrani od uvreda, i pljuvačine


:)

Баш вала. Но, што рече народ -- пси лају, каравани пролазе...
cane cane 01:49 08.03.2015

Re: zez

mora da se ima nekog morala u pljuvanju -najlakše je pljuvati nekog ko nije tu da ti odgovori


ma da, jos da pljunuta svojevremeno nije izmenjivala pljuvajuce komentare zabrinuo bih se za njenu odsutnost...

princi princi 08:49 08.03.2015

Re: zez

Da, sine, taj motiv Biksija kao progonjene srne + "a nisu joj ni do kolena", i meni to mnogo jako.
freehand freehand 08:53 08.03.2015

Re: zez

princi
Da, sine, taj motiv Biksija kao progonjene srne + "a nisu joj ni do kolena", i meni to mnogo jako.

Srna u snegu, smrznuta, ćuti, trepće i drhteći gleda u svoje progonioce...
Pa im samo povremeno gromkim glasom pomene majku i opali ih ledenicom u glavu, naravno s leđa kad se okrenu.
tsunade tsunade 10:30 08.03.2015

Re: zez

prvi put sam juče obrisao jedan thread komentara zbog arhineumesnosti


opravdano je to bilo jer je povod bio bolan i neumesnost se nije mogla tolerisati.

ja lično nikog ne bih banovala nikad. svačiji komentar ogledalo je njegove ličnosti.

sad se setih, tek sam se pojavila na ovom blogu pre par godina, tačnije pred kraj tadićeve vladavine, možda sam prvi, drugi put pustila neki komentar politički, pošto uglavnom samo to komentarišem, krle nas je oboje banovao... sećaš li se?

ne bih ni znala da me ti nisi obavestio. a nikad nisam ni saznala šta sam tako strašno rekla protiv tadića što drugi već nisu kazali mnogo puta pa da zaslužim banovanje... mislim ne pogadjaju me takve stvari. odrasli smo ljudi ali i banovanje je nečije ogledalo.
angie01 angie01 10:37 08.03.2015

Re: zez

nikad nisam ni saznala šta sam tako strašno rekla


dok je tadic bio na vlasti, a krle pisao blogove, brisano je sve sto je bila neka kritika i banovani su autori tih komentara- najcesce barem,...jednom prilikom sam pitala zasto to radi i da je to nekorektno, ako vec dolazi da prica sa nama- a Krstic je tada tvrdio da sa tim brisanjem i banovanjem nema nikakve veze i da nema pojma ko to radi,


kapiram da sada nema nekog razloga da to radi moderacija-ako uopste postoji, a opet su juce obrisani komentari koji su bili kritika, a pri tome napisani, od krajnje pristojnih blogera,...
milisav68 milisav68 10:45 08.03.2015

Re: zez

angie01
nikad nisam ni saznala šta sam tako strašno rekla


dok je tadic bio na vlasti, a krle pisao blogove, brisano je sve sto je bila neka kritika i banovani su autori tih komentara- najcesce barem,...jednom prilikom sam pitala zasto to radi i da je to nekorektno, ako vec dolazi da prica sa nama- a Krstic je tada tvrdio da sa tim brisanjem i banovanjem nema nikakve veze i da nema pojma ko to radi,


kapiram da sada nema nekog razloga da to radi moderacija-ako uopste postoji, a opet su juce obrisani komentari koji su bili kritika, a pri tome napisani, od krajnje pristojnih blogera,...



Što je više kleveti i laži, predsednik/premijer nam je miliji i draži.
qqriq qqriq 11:19 08.03.2015

Re: zez

cult
16:34 07.03.2015
Re: zez
prvi put sam juče obrisao jedan thread komentara zbog arhineumesnosti i prvi put banovao neku osobu čiji nick počinje na slovo "q", (ne znam tačan nick) iz istog razloga, od kako sam član ovog bloga. Ne zbog mišljenja, već zbog, dakle, krajnje neumesnih komentara.

Ko šta misli, i kako mišljenje izražava, njegova stvar.



čisto da ti pomognem kako ide nik osobe koji počinje sa q.
lepo sam te zamolila na pp da obrišeš moje preostale komentare na tvom blogu, al vršljaš ti.
uzimaš koliko ti treba i paziš da zajebeš nekog, odnosno mene, a usrećiš pijandure i gluperde.
trebalo ti pola minuta da dilituješ thread, nisi ni čitao.
kao što sam ti pisala na pp, ponavljam i ovde: nemoj da mi odgovaraš, ne zanima me tvoje mišljenje - dovoljno si nas zamajao time što smo se dva sata radovali tvom povratku, makar ja, a da pojma nismo imali da je Vlada umro - samo me sad fino skloni, jer neću da budem na tvom blogu.
aj sad se teraj.
qqriq qqriq 11:23 08.03.2015

Re: zez

tess
15:19 07.03.2015
Re: zez
beba
ti joj nisi ni do kolena


..o tom ti pričam, zamisli, jaka stvar biti nekom na blogu do kolena.
cc, kako glupavo. Hajde sad odjebi.



qqriq qqriq 11:56 08.03.2015

Re: zez

princi
08:49 08.03.2015
Re: zez
Da, sine, taj motiv Biksija kao progonjene srne + "a nisu joj ni do kolena", i meni to mnogo jako.


cult cult 12:31 08.03.2015

Re: zez

sad se setih, tek sam se pojavila na ovom blogu pre par godina, tačnije pred kraj tadićeve vladavine, možda sam prvi, drugi put pustila neki komentar politički, pošto uglavnom samo to komentarišem, krle nas je oboje banovao... sećaš li se?


o, da, to nam je bio prvi kontakt.
I banovani u istom danu...

Koliko se sećam, samo me Krle banovao par puta, zbog mišljenja, nikad nisam bio nepristojan u komentarima. Ali posle je prestao to da radi. I nekad davno neki Sentinel, koloritna jedna blogopojava je to bila. Samo su mi njih dvojica brisali par političkih komentara. Nisam se nešto sretao s tim svih ovih godina...

Ali nije to, što neko reče ovde, više bitno, obzirom na trenutno stanje i značaj bloga b92 na sprskom mrežju.

Vezano za postovanje in memoriam bloga, iskoristio bih priliku da kažem da je to bila lična emocija. Jedina pesma, jedini zvuk koji sam mogao da podnesem tog dana. A nikako ne bi bilo pristojno objaviti takvu informaciju dok njegova porodica to ne učini zvanično, što se i desilo sat-dva kasnije.
Iskazivati svoju nevaspitanost ili nemogućnost samokontrole na takvom blogu i u tom trenutku meni lično je nepojamna necivilizovanost. Zato sam prvi put u životu i iskoristio tu mogućnost brisanja i banovanja.
qqriq qqriq 13:12 08.03.2015

Re: zez

pogotovo kad nije tu da se odbrani od uvreda, i pljuvačine



pogotovu kad mesec dana igra na grobu prisutnog Tijanića.
qqriq qqriq 22:41 08.03.2015

Re: zez

Vezano za postovanje in memoriam bloga, iskoristio bih priliku da kažem da je to bila lična emocija. Jedina pesma, jedini zvuk koji sam mogao da podnesem tog dana. A nikako ne bi bilo pristojno objaviti takvu informaciju dok njegova porodica to ne učini zvanično, što se i desilo sat-dva kasnije.


Tek sad ovo vidim. Pa što nisi tugovao u sebi i čuvao u sebi ličnu emociju pa ti čekao porodicu da objavi i onda postovao blog?
Nego si hteo da ti budeš prvi kome je javno žao, al da ipak ispadne pristojno i vaspitano pa da budeš prvi al ono da se to ne vidi dok se ne čuje?

Koji si ti nadobudni kreten!
Još se i prenemažeš.
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:08 09.03.2015

Re: zez

qqriq
Vezano za postovanje in memoriam bloga, iskoristio bih priliku da kažem da je to bila lična emocija. Jedina pesma, jedini zvuk koji sam mogao da podnesem tog dana. A nikako ne bi bilo pristojno objaviti takvu informaciju dok njegova porodica to ne učini zvanično, što se i desilo sat-dva kasnije.


Tek sad ovo vidim. Pa što nisi tugovao u sebi i čuvao u sebi ličnu emociju pa ti čekao porodicu da objavi i onda postovao blog?
Nego si hteo da ti budeš prvi kome je javno žao, al da ipak ispadne pristojno i vaspitano pa da budeš prvi al ono da se to ne vidi dok se ne čuje?

Koji si ti nadobudni kreten!
Još se i prenemažeš.

Ja to uopšte ne vidim tako kako ga vidiš ti i plus 6 preporuka, mada ja sam vazda kontra sveta.

Doduše znam čoveka i usuđujem se da cenim motiv i siguran sam da se ne prenemaže.
qqriq qqriq 10:25 09.03.2015

Re: zez

Doduše

smo se dva sata radovali povratku na blog, ja čak pitala da li ga prošao žal za UN ili se uželeo ovog mesta, bilo onih koji su pisali da nije i onih koji su odgovarali ne, nije, jeste bolestan al ništa strašno, i tako dalje i tako dalje, nakupiše se nekih deset-dvadeset komentara ni o čemu, a onda vest.
smatram sebičnim i narcisoidnim da postujuš blog i znaš, a nas pustiš da pričamo, onako tek tako, uglavnom out of tune.
pa posle još i drži lekcije o lepom ponašanju, o vaspitanju.
kao što sam već negde napisala, sve ovo staje u jednu rečenicu:
neki imaju monopol na tugu a neki ne smeju ni da žale.
i ja sam lično poznavala Vladu, veoma ga volela i veoma me pogodilo, al se nisam sećala, niti sam mislila da drugi ne treba da se sećaju.
smrt je above all.
i neću više da se bavim umišljenim likom. ja čitam šta piše, a naučena sam i te kako da iz napisanog vidim o kakvoj osobi je reč.
tess tess 10:53 09.03.2015

Re: zez

uroš_voždovac
Ja to uopšte ne vidim tako kako ga vidiš ti i plus 6 preporuka, mada ja sam vazda kontra sveta.

Moj je jedan. Sjajno je ovo qqriq napisala.
Odmereno.

Bila je to blogerska burleska, avaj bez eminencije,
u intervalima, dva sata pre svih i dva sata nakon svih: banujem prvi put ali zaboravio sam koga.

Hm. Sad tek cenim ove ljude, "svakodnevne",
"tu su jer im nije u interesu". Prosto.

Dobro, i onu haljinu je neko video zlatnobelu neko crnoplavu.
Mislim da je haljina jednostavno: ružna.
qqriq qqriq 11:01 09.03.2015

Re: zez

Bila je to blogerska burleska, avaj bez eminencije,
u intervalima, dva sata pre svih i dva sata nakon svih: banujem prvi put ali zaboravio sam koga.



uros_vozdovac uros_vozdovac 11:55 09.03.2015

Re: zez

tess
uroš_voždovac
Ja to uopšte ne vidim tako kako ga vidiš ti i plus 6 preporuka, mada ja sam vazda kontra sveta.

Moj je jedan. Sjajno je ovo qqriq napisala.
Odmereno.

Bila je to blogerska burleska, avaj bez eminencije,
u intervalima, dva sata pre svih i dva sata nakon svih: banujem prvi put ali zaboravio sam koga.

Hm. Sad tek cenim ove ljude, "svakodnevne",
"tu su jer im nije u interesu". Prosto.

Dobro, i onu haljinu je neko video zlatnobelu neko crnoplavu.
Mislim da je haljina jednostavno: ružna.


Može biti, meni je blog promakao, čak i haljina. Malo sam putovao po unutrašnjosti i družio se sa Zentyal. Ali u mom svetu kolega Cult ima posebno mesto, čak i kad me napenalio par puta.
blogovatelj blogovatelj 14:12 09.03.2015

Re: zez

Mislim da je haljina jednostavno: ružna.


Verovatno te taj kroj i boje otvaraju u struku i ružno ti stoji.
tess tess 14:22 09.03.2015

Re: zez

Bogie
Verovatno te taj kroj i boje otvaraju u struku i ružno ti stoji.

:)
st.jepan st.jepan 17:50 09.03.2015

Re: zez

moderacija - ako uopste postoji,

Ima samo jedan način da utvdimo postoji li, ili ne postoji.
Potreban je dobrovoljac koji će u komentaru da joj se nahebe keve, a onda ćemo "promatrat' efekat od tog".
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:11 09.03.2015

Re: zez


Srna u snegu, smrznuta, ćuti, trepće i drhteći gleda u svoje progonioce...

...u ruci joj rasno kuče a na nogama ugg boots. i dok viče "zašitite nas nedužne životinjice", okida selfi ajfonom.
qqriq qqriq 20:27 09.03.2015

Re: zez

"zašitite nas nedužne životinjice",



freehand freehand 21:59 09.03.2015

Re: zez

BebaOdLonchara

Srna u snegu, smrznuta, ćuti, trepće i drhteći gleda u svoje progonioce...

...u ruci joj rasno kuče a na nogama ugg boots. i dok viče "zašitite nas nedužne životinjice", okida selfi ajfonom.

... a misli joj se samo roje: mali mi je ovaj sneg, malo mi je ovo kuče, mali mi je ovaj ajfon, mali mi je ovaj Krle, mali mi je ovaj Kusta...
princi princi 23:16 09.03.2015

Re: zez

okida selfi ajfonom.

6-icom + (sa upravo updateovanim iOsom), sa izazovno napućenim usnicama i rukom sa koje blista pozlaženi iWatch.
qqriq qqriq 20:43 10.03.2015

Re: zez

neumesnost se nije mogla tolerisati.


Ni Amal Clooney ne bi bolje




JJ Beba JJ Beba 21:00 10.03.2015

Re: zez

na nogama ugg boots

nikako, ona ima mnogo više stila od tog ljaksa ugg izgleda :)
njen izbor bi bio crne hunter čizme, barberis mantil, kožne rukavice...
JJ Beba JJ Beba 15:02 07.03.2015

opet o banovanju

Deki Restak, jedared je lepo primetio da, "ako želiš da učestvuješ u net-komunikaciji na devedeset dvojci, moraš biti mazohista

u herojskim, drupal vremenima bloga, svi smo bili banovani, nema ko nije, po više puta, serijski, ko dobar dan. to ide s ukusom, sa sposobnošću i željom za fajt, kako god. do skoro sam imala negde staru blog statistiku i na njoj sam bila na prvom mestu u broju brisanih komentara, drskih, govorili su, asfaltskih :))
ja nikada nikog nisam banovala jer milsim da ako već pišeš blog moraš da umeš i da se odbraniš od nasrtaja onih kojima se ne sviđa to o čemu ili kako pišeš. ipak, mislim da je, kao juče na kaltovom blgu posvećenom vladi divijanu tako nešto morao da se učini
jbga
ee sto puta sam ulazila da editujem komnetar i napišem nešto o onom in memorijam tekstu al sam odustala
jbga čoveku su to važna sećanja na
urbana_gerila urbana_gerila 15:20 07.03.2015

Re: opet o banovanju

i u realnom životu banujem samo zbog psovanja majke, bez zadrške, sve drugo mi se može reći pod uslovom da ste spremni na moj odgovor...
JJ Beba JJ Beba 15:23 07.03.2015

Re: opet o banovanju

urbana_gerila
i u realnom životu banujem samo zbog psovanja majke, bez zadrške, sve drugo mi se može reći pod uslovom da ste spremni na moj odgovor...

fer fajt
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:04 07.03.2015

Re: opet o banovanju

JJ Beba

u herojskim, drupal vremenima bloga, svi smo bili banovani, nema ko nije, po više puta, serijski, ko dobar dan. to ide s ukusom, sa sposobnošću i željom za fajt, kako god. do skoro sam imala negde staru blog statistiku i na njoj sam bila na prvom mestu u broju brisanih komentara, drskih, govorili su, asfaltskih :))
ja nikada nikog nisam banovala jer milsim da ako već pišeš blog moraš da umeš i da se odbraniš od nasrtaja onih kojima se ne sviđa to o čemu ili kako pišeš. ipak, mislim da je, kao juče na kaltovom blgu posvećenom vladi divijanu tako nešto morao da se učini
jbga
ee sto puta sam ulazila da editujem komnetar i napišem nešto o onom in memorijam tekstu al sam odustala
jbga čoveku su to važna sećanja na


i to je isto čudno, meni su ti tvoji komentari uvek bili simpatično smešni, a nekog drugog su vređali, užas? sećam se da sam čitao i da sam pomišljao, bože, zar je moguće da ima cool političara u ovoj jadnoj zemljici?! a ti novinarka?! :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:14 07.03.2015

Re: opet o banovanju

urbana_gerila
i u realnom životu banujem samo zbog psovanja majke, bez zadrške, sve drugo mi se može reći pod uslovom da ste spremni na moj odgovor...


da, nije mi jasno kako ljudi ne mogu da se dovedu u stanje da se ponašaju kao na ulici, recimo da sretnu tako nekog mrgu koji bi ti otkinuo glavu ako ga opsuješ?! u stvari, dobro pitanje, zašto se te neurotične kočnice gube u ovoj realnosti, dok su u real time realnosti stalno u visokom pogonu? i tako, obrni okreni, ljudi umesto da iskoriste šansu da ispolje nešto najkvalitetnije od sebe, koriste pristup Mreži da ispoljavaju najgadnije od sebe, bez primisli da bi možda mogli da dobiju po pičoki?!

a slažem se sa Džej Džej da ne može biti sve tako budistički smireno već da je potrebna akcija u rangu polemičkog fajta, a opet, to buđenje verbalnog nasilja - zašto ovde da, a recimo nekom mrgi dinaroidu u džipu, sa izgledom i utiskom notornog ubice koji ostavlja opet ne?
JJ Beba JJ Beba 16:25 07.03.2015

Re: opet o banovanju


i to je isto čudno, meni su ti tvoji komentari uvek bili simpatično smešni, a nekog drugog su vređali, užas? sećam se da sam čitao i da sam pomišljao, bože, zar je moguće da ima cool političara u ovoj jadnoj zemljici?! a ti novinarka?! :)

ja se trudim da ne vređam u smislu budalo, glupa si, seljančuro...komentar je onakav kakav si ti, od čega si satkan. mrzim ozbiljne komentare, kada je komentator ozbiljan kao na noši, drži do sebe, bez duha. e tu se zavalia :))
i ono što je najvažnije ne shvatam sebe ozbiljno, a bogami ni ovo mesto. tu smo da prokomentarišemo, negde se pofajtamao, al bože moj se la vi :))
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:36 07.03.2015

Re: opet o banovanju

JJ Beba

kada je komentator ko na noši, drži do sebe, bez duha. e tu se zavalia :))
i ono što je najvažnije ne shvatam sebe ozbiljno, a bogami ni ovo mesto. tu smo da prokomentarišemo, negde se pofajtamao, al bože moj se la vi :))




da bre, meni je to supersmorno, kao jako sam fin, ozbiljan, koliko to samo odaje unutrašnju nesigurnost. kao fin, behind Mira still waters run deep.. ovo mi je ekstra što mi Fri i Krstić zameraju kao, kočijaš, prostak, vamo tamo, al' ja te nikada ne bih prodao ako si mi ortakinja, jezičara il' kakva god, ako smo ortaci nema prodaje... a ovamo kao, fino, kulturno sve, a iza ugla, prodaja najgore moguće kategorije. ja u real time-u više volim iskrene neprijatelje nego fejk prijatelje. recimo, bliže su mi ajatole dijabole iz hamasa nego hipsteri iz mereca.
emsiemsi emsiemsi 19:47 07.03.2015

Re: opet o banovanju

JJ Beba

i to je isto čudno, meni su ti tvoji komentari uvek bili simpatično smešni, a nekog drugog su vređali, užas? sećam se da sam čitao i da sam pomišljao, bože, zar je moguće da ima cool političara u ovoj jadnoj zemljici?! a ti novinarka?! :)

ja se trudim da ne vređam u smislu budalo, glupa si, seljančuro...komentar je onakav kakav si ti, od čega si satkan. mrzim ozbiljne komentare, kada je komentator ozbiljan kao na noši, drži do sebe, bez duha. e tu se zavalia :))
i ono što je najvažnije ne shvatam sebe ozbiljno, a bogami ni ovo mesto. tu smo da prokomentarišemo, negde se pofajtamao, al bože moj se la vi :))

Мени су твоји коментари сељачки !
st.jepan st.jepan 20:51 07.03.2015

Re: opet o banovanju

emsiemsi

Мени су твоји коментари сељачки !

A mene tvoji zbunjuju.
Po neujednačenosti kvaliteta, rekao bih da i nisu tvoji, nego vaši.
Sva je prilika da se pod nickom emsiemsi smenjuju emsi1, normalan, bezmalo prosečan, i emsi2..., hm, bolje da ne kažem kakav.

Eto, neki se kloniraju, neki naprotiv.
Izgleda da princip "jedan bloger - jedan nick" ovde slabo važi.

Edit:
urbana_gerila urbana_gerila 20:53 07.03.2015

Re: opet o banovanju

JJ Beba
urbana_gerila
i u realnom životu banujem samo zbog psovanja majke, bez zadrške, sve drugo mi se može reći pod uslovom da ste spremni na moj odgovor...

fer fajt


old skul, može i ćepi posle ako je borac fer...
urbana_gerila urbana_gerila 20:59 07.03.2015

Re: opet o banovanju

Srđan Fuchs
urbana_gerila
i u realnom životu banujem samo zbog psovanja majke, bez zadrške, sve drugo mi se može reći pod uslovom da ste spremni na moj odgovor...


da, nije mi jasno kako ljudi ne mogu da se dovedu u stanje da se ponašaju kao na ulici, recimo da sretnu tako nekog mrgu koji bi ti otkinuo glavu ako ga opsuješ?! u stvari, dobro pitanje, zašto se te neurotične kočnice gube u ovoj realnosti, dok su u real time realnosti stalno u visokom pogonu? i tako, obrni okreni, ljudi umesto da iskoriste šansu da ispolje nešto najkvalitetnije od sebe, koriste pristup Mreži da ispoljavaju najgadnije od sebe, bez primisli da bi možda mogli da dobiju po pičoki?!

a slažem se sa Džej Džej da ne može biti sve tako budistički smireno već da je potrebna akcija u rangu polemičkog fajta, a opet, to buđenje verbalnog nasilja - zašto ovde da, a recimo nekom mrgi dinaroidu u džipu, sa izgledom i utiskom notornog ubice koji ostavlja opet ne?



srđane, to se zove - sajber-kurajberisanje, praktikuju ga isti oni koji se i u realnom životu kurče samo kad osete da su jači, samo što su im zbog net-sigurnosti kriterijumi lepršaviji...
JJ Beba JJ Beba 21:11 07.03.2015

Re: opet o banovanju

Мени су твоји коментари сељачки !


super
JJ Beba JJ Beba 21:12 07.03.2015

Re: opet o banovanju

urbana_gerila
JJ Beba
urbana_gerila
i u realnom životu banujem samo zbog psovanja majke, bez zadrške, sve drugo mi se može reći pod uslovom da ste spremni na moj odgovor...

fer fajt


old skul, može i ćepi posle ako je borac fer...

uvek
freehand freehand 21:13 07.03.2015

Re: opet o banovanju

urbana_gerila
JJ Beba
urbana_gerila
i u realnom životu banujem samo zbog psovanja majke, bez zadrške, sve drugo mi se može reći pod uslovom da ste spremni na moj odgovor...

fer fajt


old skul, može i ćepi posle ako je borac fer...

Old skul, jang hart.
Milan Novković Milan Novković 21:30 07.03.2015

Re: opet o banovanju

u herojskim, drupal vremenima bloga

Ti si baš bila nestašna

JJ Beba JJ Beba 21:33 07.03.2015

Re: opet o banovanju


Ti si baš bila nestašna

emsiemsi emsiemsi 10:07 08.03.2015

Re: opet o banovanju

st.jepan

...
Sva je prilika da se pod nickom emsiemsi smenjuju emsi1, normalan, bezmalo prosečan, i emsi2..., hm, bolje da ne kažem kakav.
...

Кажи !
mariopan mariopan 14:17 08.03.2015

Re: opet o banovanju

JJ Beba

i to je isto čudno, meni su ti tvoji komentari uvek bili simpatično smešni, a nekog drugog su vređali, užas? sećam se da sam čitao i da sam pomišljao, bože, zar je moguće da ima cool političara u ovoj jadnoj zemljici?! a ti novinarka?! :)

ja se trudim da ne vređam u smislu budalo, glupa si, seljančuro...komentar je onakav kakav si ti, od čega si satkan. mrzim ozbiljne komentare, kada je komentator ozbiljan kao na noši, drži do sebe, bez duha. e tu se zavalia :))
i ono što je najvažnije ne shvatam sebe ozbiljno, a bogami ni ovo mesto. tu smo da prokomentarišemo, negde se pofajtamao, al bože moj se la vi :))

mariopan mariopan 15:13 08.03.2015

Re: opet o banovanju

st.jepan
emsiemsi

Мени су твоји коментари сељачки !

A mene tvoji zbunjuju.
Po neujednačenosti kvaliteta, rekao bih da i nisu tvoji, nego vaši.
Sva je prilika da se pod nickom emsiemsi smenjuju emsi1, normalan, bezmalo prosečan, i emsi2..., hm, bolje da ne kažem kakav.

Eto, neki se kloniraju, neki naprotiv.
Izgleda da princip "jedan bloger - jedan nick" ovde slabo važi.

Edit:

Ех тај науједначен квалитет - то и мени неки блогери замерају па ми то и кажу ( приватно) али нико као Брајовић који отворено тврди да моје коментаре повремено пише моја ћерка.

Прво је било урнебсно смешно када је почео да ми тепа "ћеро" ( а судећи по његовој слици на аватару рекла бих да смо нас двоје сличног годишта) само је он мало пропао?


Изгледа да сам га убедила јер ми сада тепа "тетка" што је опет урнебесно.

Ок, није фер....ставићу и ја моју слику на аватар нека се и он мало смеје, чим ухватим неког да ме услика и уметне 'ди треба. Фер?

Елем, некад радим још нешто па са пола пажње и успут пишем неки коментар, некад сам уморна од увек истих тема и истих речи па се само прошетам по блогу да видим шта се ради и кога има....а некад ме тема стварно интересује па дам од себе мало више....отуда разлика у квлитету коментара?
tyson tyson 16:07 08.03.2015

Re: opet o banovanju

Ех тај науједначен квалитет - то и мени неки блогери замерају па ми то и кажу ( приватно) али нико као Брајовић који отворено тврди да моје коментаре повремено пише моја ћерка.

Прво је било урнебсно смешно када је почео да ми тепа "ћеро" ( а судећи по његовој слици на аватару рекла бих да смо нас двоје сличног годишта) само је он мало пропао?


Изгледа да сам га убедила јер ми сада тепа "тетка" што је опет урнебесно.

Ок, није фер....ставићу и ја моју слику на аватар нека се и он мало смеје, чим ухватим неког да ме услика и уметне 'ди треба. Фер?

Елем, некад радим још нешто па са пола пажње и успут пишем неки коментар, некад сам уморна од увек истих тема и истих речи па се само прошетам по блогу да видим шта се ради и кога има....а некад ме тема стварно интересује па дам од себе мало више....отуда разлика у квлитету коментара?

Čekaj, ne razumem; ko je sad napisao ovaj komentar, ti ili tvoja ćerka...?


urbana_gerila urbana_gerila 16:13 08.03.2015

Re: opet o banovanju

mariopan
st.jepan
emsiemsi

Мени су твоји коментари сељачки !

A mene tvoji zbunjuju.
Po neujednačenosti kvaliteta, rekao bih da i nisu tvoji, nego vaši.
Sva je prilika da se pod nickom emsiemsi smenjuju emsi1, normalan, bezmalo prosečan, i emsi2..., hm, bolje da ne kažem kakav.

Eto, neki se kloniraju, neki naprotiv.
Izgleda da princip "jedan bloger - jedan nick" ovde slabo važi.

Edit:

Ех тај науједначен квалитет - то и мени неки блогери замерају па ми то и кажу ( приватно) али нико као Брајовић који отворено тврди да моје коментаре повремено пише моја ћерка.

Прво је било урнебсно смешно када је почео да ми тепа "ћеро" ( а судећи по његовој слици на аватару рекла бих да смо нас двоје сличног годишта) само је он мало пропао?


Изгледа да сам га убедила јер ми сада тепа "тетка" што је опет урнебесно.

Ок, није фер....ставићу и ја моју слику на аватар нека се и он мало смеје, чим ухватим неког да ме услика и уметне 'ди треба. Фер?

Елем, некад радим још нешто па са пола пажње и успут пишем неки коментар, некад сам уморна од увек истих тема и истих речи па се само прошетам по блогу да видим шта се ради и кога има....а некад ме тема стварно интересује па дам од себе мало више....отуда разлика у квлитету коментара?


mariopanka, bre, da li samo ti ne uviđaš da se časni brajović žešće loži na tebe?
st.jepan st.jepan 16:28 08.03.2015

Re: opet o banovanju

Ех тај науједначен квалитет

Ma da, svi mi imamo dane koji su naši dani, i dane koji, naprotiv ("naprotiv" je ovde zbog ritma), nisu naši dani.
mariopan mariopan 17:10 08.03.2015

Re: opet o banovanju

@ тајсон

Бирај, кад може Брајовић да бира можеш и ти.
mariopan mariopan 17:18 08.03.2015

Re: opet o banovanju

urbana_gerila
mariopan
st.jepan
emsiemsi

Мени су твоји коментари сељачки !

A mene tvoji zbunjuju.
Po neujednačenosti kvaliteta, rekao bih da i nisu tvoji, nego vaši.
Sva je prilika da se pod nickom emsiemsi smenjuju emsi1, normalan, bezmalo prosečan, i emsi2..., hm, bolje da ne kažem kakav.

Eto, neki se kloniraju, neki naprotiv.
Izgleda da princip "jedan bloger - jedan nick" ovde slabo važi.

Edit:

Ех тај науједначен квалитет - то и мени неки блогери замерају па ми то и кажу ( приватно) али нико као Брајовић који отворено тврди да моје коментаре повремено пише моја ћерка.

Прво је било урнебсно смешно када је почео да ми тепа "ћеро" ( а судећи по његовој слици на аватару рекла бих да смо нас двоје сличног годишта) само је он мало пропао?


Изгледа да сам га убедила јер ми сада тепа "тетка" што је опет урнебесно.

Ок, није фер....ставићу и ја моју слику на аватар нека се и он мало смеје, чим ухватим неког да ме услика и уметне 'ди треба. Фер?

Елем, некад радим још нешто па са пола пажње и успут пишем неки коментар, некад сам уморна од увек истих тема и истих речи па се само прошетам по блогу да видим шта се ради и кога има....а некад ме тема стварно интересује па дам од себе мало више....отуда разлика у квлитету коментара?


mariopanka, bre, da li samo ti ne uviđaš da se časni brajović žešće loži na tebe?




То је једино што ми није пало на памет.
mariopan mariopan 17:37 08.03.2015

Re: opet o banovanju

st.jepan
Ех тај науједначен квалитет

Ma da, svi mi imamo dane koji su naši dani, i dane koji, naprotiv ("naprotiv" je ovde zbog ritma), nisu naši dani.

Ја их имам све више и све чешће ал' немој ником да кажеш.
st.jepan st.jepan 17:49 08.03.2015

Re: opet o banovanju

mariopan
st.jepan
Ех тај науједначен квалитет

Ma da, svi mi imamo dane koji su naši dani, i dane koji, naprotiv ("naprotiv" je ovde zbog ritma), nisu naši dani.

Ја их имам све више и све чешће ал' немој ником да кажеш.

Ne brini, saznaće tek nekoliko hiljada naših najintimnijih prijatelja.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 00:24 09.03.2015

Re: opet o banovanju

tyson
Ех тај науједначен квалитет - то и мени неки блогери замерају па ми то и кажу ( приватно) али нико као Брајовић који отворено тврди да моје коментаре повремено пише моја ћерка.

Прво је било урнебсно смешно када је почео да ми тепа "ћеро" ( а судећи по његовој слици на аватару рекла бих да смо нас двоје сличног годишта) само је он мало пропао?


Изгледа да сам га убедила јер ми сада тепа "тетка" што је опет урнебесно.

Ок, није фер....ставићу и ја моју слику на аватар нека се и он мало смеје, чим ухватим неког да ме услика и уметне 'ди треба. Фер?

Елем, некад радим још нешто па са пола пажње и успут пишем неки коментар, некад сам уморна од увек истих тема и истих речи па се само прошетам по блогу да видим шта се ради и кога има....а некад ме тема стварно интересује па дам од себе мало више....отуда разлика у квлитету коментара?

Čekaj, ne razumem; ko je sad napisao ovaj komentar, ti ili tvoja ćerka...?

Tetka.
urbana_gerila urbana_gerila 15:37 09.03.2015

Re: opet o banovanju

mariopan
urbana_gerila
mariopan
st.jepan
emsiemsi

Мени су твоји коментари сељачки !

A mene tvoji zbunjuju.
Po neujednačenosti kvaliteta, rekao bih da i nisu tvoji, nego vaši.
Sva je prilika da se pod nickom emsiemsi smenjuju emsi1, normalan, bezmalo prosečan, i emsi2..., hm, bolje da ne kažem kakav.

Eto, neki se kloniraju, neki naprotiv.
Izgleda da princip "jedan bloger - jedan nick" ovde slabo važi.

Edit:

Ех тај науједначен квалитет - то и мени неки блогери замерају па ми то и кажу ( приватно) али нико као Брајовић који отворено тврди да моје коментаре повремено пише моја ћерка.

Прво је било урнебсно смешно када је почео да ми тепа "ћеро" ( а судећи по његовој слици на аватару рекла бих да смо нас двоје сличног годишта) само је он мало пропао?


Изгледа да сам га убедила јер ми сада тепа "тетка" што је опет урнебесно.

Ок, није фер....ставићу и ја моју слику на аватар нека се и он мало смеје, чим ухватим неког да ме услика и уметне 'ди треба. Фер?

Елем, некад радим још нешто па са пола пажње и успут пишем неки коментар, некад сам уморна од увек истих тема и истих речи па се само прошетам по блогу да видим шта се ради и кога има....а некад ме тема стварно интересује па дам од себе мало више....отуда разлика у квлитету коментара?


mariopanka, bre, da li samo ti ne uviđaš da se časni brajović žešće loži na tebe?




То је једино што ми није пало на памет.



možda si malo ispala iz fazona, ali - vidi se iz aviona.(živ nisam šta će brajović reći na ovu rimu)
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:36 07.03.2015

.

samo šugejz, srks


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:41 07.03.2015

Re: .

stefan.hauzer
samo šugejz, srks



baš. fala ti na podsećanju za onog bili prins bonija, celo jutro čistim dom i slušam...

8c_competizione 8c_competizione 16:55 07.03.2015

uh bre pa to bas krenulo ....

... ja upravo primetih da je mene partijski drug Krle banovao sa njegovog sramnog dupeulizivackog bloga, posto sam "insinuirao" da je vidjen za sledeceg "savetnika" druga Supermena

bem ti lebac i moja usta lajava!
princi princi 17:01 07.03.2015

Banovanje radi dvosmerno

ima nekih ljudi čije blogove, komentare sistematski ne čitam. Preskačem, bela buka.

Mene je Dragec banovao permanentno i to mu uopšte ne zameram. Jezivo antipatičan lik.

Strongman me isto permanentno banovao ali to valjda što sam nešto lanuo za Živkovića. Dobro, ni njemu ne zameram, ni on meni nije previše interesantan.
Lionsgate Lionsgate 17:24 07.03.2015

Re: Banovanje radi dvosmerno

princi
ima nekih ljudi čije blogove, komentare sistematski ne čitam. Preskačem, bela buka.

Mene je Dragec banovao permanentno i to mu uopšte ne zameram. Jezivo antipatičan lik.

Strongman me isto permanentno banovao ali to valjda što sam nešto lanuo za Živkovića. Dobro, ni njemu ne zameram, ni on meni nije previše interesantan.


Pazi kad imamo isti odabir banera

Meni ne ide u glavu da nekoga banujes ili brises sem ako nije vulgaran ali, definitivno, veliki ego je neleciva bolest. A blog b92 je pun ljudi sa velikim i jos vecim, egom mislim...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana