Ekologija| Planeta| Život

Čišćenje Srbije

srdjan.pajic RSS / 04.06.2011. u 19:20

030.jpg

Imamo prelepu zemlju, samo je malo zatrpana djubretom. Sudeći po vestima, počela je dugo očekivna akcija čišćenja. Vi, ljudi, bolje znate od mene kako to teče. Blog je zato otvoren za vas, slobodno kačite informacije, slike, komentare, pohvale, pretnje. Ja samo mogu da kažem da sam presrećan što su gradjani nazuli čizme, navukli rukavice i latili se kesa.

Evo terenskog izveštaja mog drugara, sa Beljanice. Čuvao sam ga za ovu priliku, jer uliva nadu:

 "E, Srki, evo samo da ti se javim, sad sam tek došao sebi od vadjenja saobraćajnih dozvola, tablica, ličnih karata, natalnih karti, potvrde o zdravom pankreasu, rengenskih snimaka leve ušne školjke i ostalih neophodnih dokumenata za život na planeti majmuna...

Uglavnom, bili smo na Beljanici, tamo je i pored lošeg vremena bio izveden planirani pokolj pretežno sitne i srednje krupne stoke, kao i parada pijane krupne stoke. Prodjemo mi to i odemo u Atulu da kuntamo. Sledeće jutro bilo očajno vreme, ne vredi da se lomatamo krčeci Hajdučki tok, ajdemo nazad u Lisinu. Ja se već oštrim da snimam ostatke masakra, kad ono...

Ostalo još samo par pari kesa djubreta, uredno grupisanih. One livade oko vodopada čiste ko suza, par likova iz preduzeća Resavska pećina lagano grabulja onu travu... Da ne poveruješ! Umal' nisam pao na dupe od šoka.
 
Očistili posle slavlja sve oko vodopada, (iako je bila kiša)(ko uopšte ovde radi kad je kiša? hitna pomoć, policija i GSP ne, to znam pouzdano), oko pl. doma isto, samo poneki otpadak, ali uobičajeno i, ako se ne zagledaš, nije ni uočljiv, i eto...
 
Možda je bila pogrešna lokacija/vreme? - ovo je postalo izletište, a ovi sto gazduju znaju da za 1. bude haos, pa posle očiste sve, a kasnije šta se nagomila do sledećeg maja, neka ga..
 
Sve u svemu, iznenadili su me i to na mestu gde sam bio ubedjen da oglodana rebra i kontrejneri padaju niz vodopad.
 
Eto, samo toliko za sad, čujemo se uskoro. "
 
005.jpg 


Komentari (97)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Bojan Budimac Bojan Budimac 19:29 04.06.2011

:)

Da, pismo prijatelja optimistično (i uopšte odlično) zvuči.

Preporuka. :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:37 04.06.2011

Re: :)

Bojan Budimac
Da, pismo prijatelja optimistično (i uopšte odlično) zvuči.

Preporuka. :)


Hvala! Odo ja da kosim travu, ubiće me žena, jer ne mož' Ušketa da nadjemo u toj džungli, kad istrči iz kuće. Vraćam se za čuku vremena.
sesili sesili 20:39 04.06.2011

Izveštaj sa Beljanice...

Zvuči lepo, ali fotografije nisu iz tog kraja. Zašto nam ne pokaza vodopad i okolinu Resavske pećine? Napisah već, na drugo blogu, danas sam bila prijatno iznenadjena. Bila sam u Domu za stare u Jagodini. Stigla sam oko 9.oo sati i videla socijalnu radnicu, bake i deke, krenuli u akciju! Rukavice, vreće, metle. Baš su bili sjajni!
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:53 04.06.2011

Re: Izveštaj sa Beljanice...

sesili
Zvuči lepo, ali fotografije nisu iz tog kraja. Zašto nam ne pokaza vodopad i okolinu Resavske pećine? Napisah već, na drugo blogu, danas sam bila prijatno iznenadjena. Bila sam u Domu za stare u Jagodini. Stigla sam oko 9.oo sati i videla socijalnu radnicu, bake i deke, krenuli u akciju! Rukavice, vreće, metle. Baš su bili sjajni!


Ma ja rek'o, da okačim nešto što nije baš svaki prvomajski urankaš video. Izgleda kao Glen Canyon, samo na Staroj Planini. Evo ga vodopad na Beljanici.



Fotke su inače delo mog drugara, Zorana Simića Sime, iz Speleološkog Odseka Beograda, i ja sam mu, kao i uvek, veoma zahvalan na dozvoli da ih kačim okolo.
sesili sesili 21:20 04.06.2011

Re: Izveštaj sa Beljanice...

TO! Hvala, prelep je vodopad. A naš...
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:31 04.06.2011

Re: Izveštaj sa Beljanice...

sesili
TO! Hvala, prelep je vodopad. A naš...


Jeste, najveći u Srbiji. Tu gore na livadici, sa desne strane vodopada, sam prvi put u životu kampovao u planini (ako ne računamo JNA, ali to je tamo bilo preživljavanje).



A ovo je ulaz u prvu pećina u kojoj sam pećinario. Isto tu, u blizini planinarskog doma Lisine, nedaleko od vodopada:



crossover crossover 21:47 04.06.2011

Re: Izveštaj sa Beljanice...

srdjan.pajic
Fotke su inače delo mog drugara, Zorana Simića Sime, iz Speleološkog Odseka Beograda, i ja sam mu, kao i uvek, veoma zahvalan na dozvoli da ih kačim okolo.


Поздрави Симу и реци му да су му фотографије перфектне, нарочито она Lara Croft горе.
highshalfbooze highshalfbooze 21:53 04.06.2011

Re: Izveštaj sa Beljanice...

Jeste, najveći u Srbiji.

Ah ne, ni slučajno. Na Staroj planini ima dosta većih (viših) vodopada.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:16 04.06.2011

Re: Izveštaj sa Beljanice...

highshalfbooze
Jeste, najveći u Srbiji.

Ah ne, ni slučajno. Na Staroj planini ima dosta većih (viših) vodopada.


Ups, htedoh reći, "jedan od".
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:28 04.06.2011

Re: Izveštaj sa Beljanice...

crossover
srdjan.pajic
Fotke su inače delo mog drugara, Zorana Simića Sime, iz Speleološkog Odseka Beograda, i ja sam mu, kao i uvek, veoma zahvalan na dozvoli da ih kačim okolo.


Поздрави Симу и реци му да су му фотографије перфектне, нарочито она Lara Croft горе.


. Dobar je Sima, samouk + ima oko. Puno caka sam od njega naučio. Pećinske fotografije su, prirodno, njegova uža specijalnost. A Lara je fina, vidiš kako drži Heklera u onoj torbici, da joj se ne pokvasi .

Ovo kanjonjarenje je ludilo koje mi je zahvatilo klub poslednjih nekoliko godina. Mislim da tamo nema ko ne ide po kanjonima. Neke od najlepših predela koje sam video na slikama su sa canyoning akcija. Bio sam na par nekih tura, doduše uglavnom po Crnoj Gori, ali je to malo previše opasno, ustvari, neizbalansirano odgovarajućom istraživačkom satisfakcijom, barem za moj ukus.
highshalfbooze highshalfbooze 22:37 04.06.2011

Re: Izveštaj sa Beljanice...

Lisine zaista jesu dugo smatrane za najviši vodopad u Srbiji, dok nisu pronađeni Jelovarnik na Kopaoniku i Piljski na Staroj planini.
Evo mesta sa svim do sada poznatim vodopadima u Srbiji.
crossover crossover 23:49 04.06.2011

Re: Izveštaj sa Beljanice...

srdjan.pajic
Bio sam na par nekih tura, doduše uglavnom po Crnoj Gori, ali je to malo previše opasno


Што? Јел’ било оно: paddle faster, I hear banjos! :)

Право да ти кажем, потпуно их капирам што су се примили на кањоне, и ја бих ишао да имам времена. Оно нешто мало трекинга што сам окусио по Србији и Аустрији ме скроз навукло на тумарање по дивљини.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:59 05.06.2011

Re: Izveštaj sa Beljanice...

crossover
srdjan.pajic
Bio sam na par nekih tura, doduše uglavnom po Crnoj Gori, ali je to malo previše opasno


Што? Јел’ било оно: paddle faster, I hear banjos! :)

Право да ти кажем, потпуно их капирам што су се примили на кањоне, и ја бих ишао да имам времена. Оно нешто мало трекинга што сам окусио по Србији и Аустрији ме скроз навукло на тумарање по дивљини.


U, brate, ovi gde idu, to je put u jednom smeru. Nedajbože da slomiš nogu ili kičmu, a dešava se, ne mož' da se vratiš odakle si došao, nego moraš često kroz ceo kanjon da prodješ i da, hteo ili ne, uživaš u krajoliku. Ovih par slika gore ne pokazuju neke tipične dramske elemente sporta, niti instalaciju od užadi koja je potrebna da se ne izgine. Treba praviti razliku izmedju kenjoninga na koji idu regularne kanjondžije, i onog na koji idu speleolozi. Ja sam, nažalost, osudjen na ove druge.







U najbolju ruku možeš da doživiš da te Sima slika dok se daviš:



EDIT: A i interakcija sa lokalnom populacijom ume da bude, hm, intenzivna.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:05 05.06.2011

Re: Izveštaj sa Beljanice...

highshalfbooze
Lisine zaista jesu dugo smatrane za najviši vodopad u Srbiji, dok nisu pronađeni Jelovarnik na Kopaoniku i Piljski na Staroj planini.
Evo mesta sa svim do sada poznatim vodopadima u Srbiji.


Tačno, sećam se da su mi to rekli kad sam bio na kursu, '95, ali nisam baš mario da proveravam, tek sam dosta kasnije saznao. Mislim, kad instruktor nešto kaže, nema tu šta da se proverava!
princi princi 01:53 05.06.2011

Re: Izveštaj sa Beljanice...

crossover


нарочито она Lara Croft горе.

Ау, и мене нешто штрецну!
albicilla albicilla 11:20 06.06.2011

Re: Izveštaj sa Beljanice...

нарочито она Lara Croft горе.


ma ona lara sasvim gore ima zanimljiv outfit. mislio sam da se za te stvari nosi neopren, a ne lateks...
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:40 06.06.2011

Re: Izveštaj sa Beljanice...

albicilla
нарочито она Lara Croft горе.


ma ona lara sasvim gore ima zanimljiv outfit. mislio sam da se za te stvari nosi neopren, a ne lateks...


Ajde, ajde, dosta sa ovim čežnjivim pogledima na moju klupsku drugaricu.
A stvarno joj lepo stoji ovaj kanjon.
libkonz libkonz 20:38 06.06.2011

Re: Izveštaj sa Beljanice...

Ajde, ajde, dosta sa ovim čežnjivim pogledima na moju klupsku drugaricu.
A stvarno joj lepo stoji ovaj kanjon.

ma to oni hvale fotografa. slika je ...uh!
gedza.73 gedza.73 21:24 04.06.2011

Ja

mislim da nema mesta optimizmu i to iz više razloga.
Apelovati na svest ljudi neće dati rezultate. Nismo mi Japanci pa da se to primi kod nas.
Ovde treba uvesti rigorozne kazne tako da imaš izbor da bacaš đubre bilo gde.
Dok te ne uhvate.
A kad te uhvate da kazna bude tako prikladna da možeš da je platiš tek kad ti kuća sa okućnicom,svim pratećim objektima i kučetom bude prodata na dobošu.

Kad uhapse tako dvoje, troje, objave im imena u tv 'dnevnik', u narednih tri meseca Srbija čista kao suza.

Lepo je što pojedinci čiste. Ali kako stara izreka kaže da u jednoj kući mogu da privređuju njih deset, a jedno da rastura i da tu nema napretka, tako i ova akcija nema nikakav efekat.

Najcrnje je to što je ovu akciju pokrenulo ministarstvo na čelu sa Dulićem, čovekom koji je rekao da je glup što je priznao da ima milionče evrića u akcijama (a ne da ga to kandiduje za zatvor, jer otkud jednom ortopedu milionče, i šta je kome uradio za te novce), koji se natezao sa lokalnom samoupravom oko nadležnosti u čušćenju morave i koji je dao onoliko para za sajt.

To što je on utalio neke svoje pajtose da odštampaju par kartonskih kutija, i snimio par reklama ne menja ništa. Osim u njihovim novčanicima.

Na selu se baca đubre gde ko stigne. A najviše oko onog znaka gde piše zabranjeno bacanje smeća.
Neka urade mapu Srbije, neka je ture na zid i neka pobodu u tu kartu čiode gde ima deponija za bacanje đubreta.
Neka onda pogćedaju udaljenost naseljenih mesta i način transporta otpada.

Ljudi, ja sam stvarno mislio da teško posle jula i sps-a možemo da dobijemo goru vlast (za koju sam i ja glasao) ali ovo je strašno.
Nema jedne jedine stvari koju su uradili a da je dala rezultate.

Aman, bre, kako ga nije sramota da se pojavi na tv-u i da lupa onakva nesuvisla objašnjenja i opravdanja.

Gosn. Duliću, j..o ja vašu priču. Vaš učinak i vaš doprinos našoj zemlji je jedna velika nula.

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:10 04.06.2011

Re: Ja

gedza.73
mislim da nema mesta optimizmu i to iz više razloga.
Apelovati na svest ljudi neće dati rezultate. Nismo mi Japanci pa da se to primi kod nas.


Pazi, ja sam sigurno veći pljuvač od tebe po našem mentalitetu, mitologiji, srbovanju, sklonosti da za sve krivimo nekog drugog, i totalnom odbijanju da sagledamo ko smo i dokle se stvarno pružamo. To djubre u kome se davimo je rezultat.

Ali meni optimizam uliva ono što sam lično video na nekoliko mesta dok sam se lomatao po kojekakvim zabitima poslednjih par godina (o tome i moj drugar piše). Tu i tamo, ljudi, lokalci, uzimaju stvar u svoje ruke, i sredjuju mesto na kome žive. Rizikovaću linč da kažem da je to, po meni, dobra strana kapitalizma, možda čak i SEKE, svakako ne proizvod neke reklamne kampanje koju je pokrenula vlast. Jer, posle dodju posetioci, iz grada, iz druge zemlje možda, da se odmore i uživaju. I ostave neku kintu. Inače, dugačije se po tim zabitima preživeti ne može.

Kad dodješ negde gde se vidi da je to mesto voljeno i čuvano od njegovih stanovnika, ako nizbogčeg drugog ono jer ih hlebom hrani, to i tebi kao posetiocu čini da se osećaš lepo i privilegovano što si tu. I da posle drugima preneseš da je to mesto vredno posetiti.

Po meni, kapiranje da je sve samo u rukama lokalnih žitelja, a da od vlasti ne vredi nešto očekivati, je neka klica budućeg boljitka, i znak da ima nade.

Mi zaista imamo sreće, i neverovatnu privilegiju da nam je zemlja puna ovakvih kutaka kao što je eto ta Beljanica, na primer. Zamisli kako bi bilo da nemamo ni to.

Mislim da vlast radi dobro ako se drži po strani, ili ako, pametno, bez mnogo halabuke, pomogne da se odradi nešto što je ovim ljudima teško da urade sami. Da da neku mašinu, ogradi deponiju, napiše kaznu. Uvede čas u školu. Jebeš ove bilborde i websajtove, mislim, koga to uopšte intresuje da gleda, jel' moguće da vlast čak ni toliko ne kapira?
Milan Novković Milan Novković 22:26 04.06.2011

Re: Ja

Pazi, ja sam sigurno veći pljuvač od tebe po našem mentalitetu, mitologiji, srbovanju, sklonosti da za sve krivimo nekog drugog, i totalnom odbijanju da sagledamo ko smo i dokle se stvarno pružamo. To djubre u kome se davimo je rezultat.

Ali meni optimizam uliva ono što sam lično video na nekoliko mesta dok sam se lomatao po kojekakvim zabitima poslednjih par godina (o tome i moj drugar piše). Tu i tamo, ljudi, lokalci, uzimaju stvar u svoje ruke, i sredjuju mesto na kome žive

Hvaljelje i respect prema pozitivnom, imho, je pozitivno potentniji pristup okolini, u prostoru, vremenu i ljudima.

Inspiriše druge, sve nas, i daje nam onaj sitni nudge, gurkanje koje nam je potrebno iz često nerazumljivih razloga kad čekamo ko napeta puška, ali nikako da opalimo.

Veliki deo lošeg bi umeli da udavimo u dobrom, kad bi samo tom dobrom davali dovoljno podrške da procveta.

Ostaje ono teško-loše koje neće otići milom, ma kako sila uopšte bila mutna rabota.
princi princi 01:57 05.06.2011

Re: Ja

Apelovati na svest ljudi neće dati rezultate. Nismo mi Japanci pa da se to primi kod nas.
Ovde treba uvesti rigorozne kazne tako da imaš izbor da bacaš đubre bilo gde.
Dok te ne uhvate.
A kad te uhvate da kazna bude tako prikladna da možeš da je platiš tek kad ti kuća sa okućnicom,svim pratećim objektima i kučetom bude prodata na dobošu.

Kad uhapse tako dvoje, troje, objave im imena u tv 'dnevnik', u narednih tri meseca Srbija čista kao suza.

Тако је. То је принцип на коме се може и читава држава може уредити. Тек касније, кроз 2-3 генерације се може почети са неким волунтаризмом. Трајно мењање понашања се постиже искључиво економским мерама.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:46 05.06.2011

Re: Ja

princi
Apelovati na svest ljudi neće dati rezultate. Nismo mi Japanci pa da se to primi kod nas.
Ovde treba uvesti rigorozne kazne tako da imaš izbor da bacaš đubre bilo gde.
Dok te ne uhvate.
A kad te uhvate da kazna bude tako prikladna da možeš da je platiš tek kad ti kuća sa okućnicom,svim pratećim objektima i kučetom bude prodata na dobošu.

Kad uhapse tako dvoje, troje, objave im imena u tv 'dnevnik', u narednih tri meseca Srbija čista kao suza.

Тако је. То је принцип на коме се може и читава држава може уредити. Тек касније, кроз 2-3 генерације се може почети са неким волунтаризмом. Трајно мењање понашања се постиже искључиво економским мерама.


Ok, medju nama, ovo i ja mislim 6 dana u nedelji, ali sam danas, 7. dana, nešto bio dobre volje. Viš da je upalilo kod Fišnje, opet mi šalje poljupčiće .

Mali je problem što država nema nikakav autoritet i bojim se da je potrebno 2-3 generacije da ga stekne (jesu li ono beše nedavno navatali poslanike kako purnjaju po budžacima u skupštini. I jel' neko bio kažnjen?). Bez toga će ljudi "mere" da shvate kao još jedno silovanje i iživljanje nad njima, što, bojim se, može da ide mirno samo do neke granice.

Umesto novčanih kazni za bacanje djubreta gde mu nije mesto, prinudno "volontiranje", to jest community service, i to baš na čišćenju, mi se čini kao dobra alternativa. Plus obavezna edukacija, u večernjoj školi, kao što se recimo radi za DUI, ovde u USA.

Ijao, jedva čekam da zaživi onaj Vučko et al. projekat digitalne narodne incijative. Pa kad jednog dana vidimo kompletan radikalski poslanički klub, sa onim narandžastim prslučićima na kojima piše Zatvorska ustanova "Padinjak", kako čisti Opovački dunavac, jer su uhvaćeni da duvaju u klozetu Skupštine, znaćemo da smo negde stigli.
natasavb natasavb 08:18 05.06.2011

Re: Ja

Umesto novčanih kazni za bacanje djubreta gde mu nije mesto, prinudno "volontiranje", to jest community service, i to baš na čišćenju, mi se čini kao dobra alternativa. Plus obavezna edukacija, u večernjoj školi, kao što se recimo radi za DUI, ovde u USA.


Pazi, prvo je potrebno da neko uhvati te koji bacaju djubre. Ja sam mislila da ce to biti jedna od obaveza komunalne policije, ali izgleda nista od toga.
Njih rasporedili po GSB-u da cuvaju kontrolore.
Mislim da je za sada ovo sto Milan predlaze, jedini nacin koji imamo, i ma koliko nerealno i entuzijasticno izgeldao, verujem u njega.

Neki mladi ljudi su otisli dalje od verovanja i organizovali se. :)

Da ne prepricavam evo link o tome sta inace rade,

a evo i sta su organizovali povodom jucerasnje akcije.

Cekamo da Stanisalav javi kako je bilo. Nadam se uspesno.


srdjan.pajic srdjan.pajic 08:31 05.06.2011

Re: Ja

natasavb

Pazi, prvo je potrebno da neko uhvati te koji bacaju djubre.


Pa ne znam zašto je to tako teško, a jeste. U mojoj zgradi svi znaju ko šora djubre sa terase, ko pljuje, odakle lete kurtoni na drvo i ko prazni poštanske sandučiće na pod. I ko puši u liftu. Samo ljudi neće da se zameraju da nekom nešto kažu, ili da prijave, čak i kad bi imali kome, nego će radije da trpe i žive u tom kršu.
dragan7557 dragan7557 08:33 05.06.2011

Re: Ja


Nema jedne jedine stvari koju su uradili a da je dala rezultate.

Iako sam dao preporuku, sa ovom rečenicom se ne slažem.

Ima jedna jedina stvar koja jeste dala rezultate. Svi politikanti uključujući i Dulića, su domaćinske rezultate postigli u punjenju svojih dubokih džepova.

cerski
gedza.73 gedza.73 08:43 05.06.2011

Re: Ja

Ali meni optimizam uliva ono što sam lično video na nekoliko mesta dok sam se lomatao po kojekakvim zabitima poslednjih par godina (o tome i moj drugar piše). Tu i tamo, ljudi, lokalci, uzimaju stvar u svoje ruke, i sredjuju mesto na kome žive.

To stoji.Ali održavanje životne sredine ne treba da bude ostavljeno na dobru volju pojedincima. Ja, na primer, sredim dvorište, počistim okolo, pokosim svoje i komšijine kanale a onda naleti neki majmun i frljne kesu djubreta kroz prozor.
Ili dotera lik šut u gepeku kola čak iz velikog grada i izruči na ulasku u selo.

Ne razlikujemo se mi po tome od nemaca, francuza i ostalih. Ali kod njih postoji neki sistem, što kaže Novković, neka sila koja im ne dozvoljava da se bahato ponašaju spram svog okruženja.

Da me pogrešno ne shvatiš, hteo sam da kažem da se stado ponaša kako se ponaša ovan predvodnik. Tamo gde postoji električna pastirica i stado i ovan se kreću u krugu nje. Ali ako ovan počne da izlazi van ograničenog perimetra i da vršlja po bašti, naravno da će i divljačnije ovce slično da se ponašaju.

Evo ti lični problem. Većina mojih komšija kao najbezbolnije rešenje (ne i najbolje) u uklanjanju otpada koriste obične buriće u kojima ga spaljuju. Ono što se spaliti da.
Pre neku godinu dobije se novac od Šveđana da se odradi deponija. Naspe se put rizlom (ovaj deo je presudan za celu priču) do novopostavljene deponije koja je u samom startu delovala kao vrlo loš odabir. Jeste jaruga koja može kasnije da se zatrpa ali je u produžetku nje, nekih 700,800 metara potok.

-Jel tu deponija?
-Jeste.
I na to zbirno mesto počne većina nas da donosi što pepeo, što kabastije stvari.
Odjednom se pojavi vlasnik jaruge, čovek koji je godinama živeo u Australiji i podnese tužbu protiv opštine. Opština izgubi spor, plati čišćenje deponije, a mi već dvadeset dana pakujemo djubre oko kuće ko Napolitanci.

Elem, predsedniku mesne zajednice i lokalnoj vezi sa vlašću u opštini je bilo bitno da ape pare i da se naspe put.

Kad bi sad vlast podnela tužbu protiv njih dvojice, jednog koji je falsifikovao potpis a drugog jer je sve to pripremio pa da sad, iz svog džepa, obeštete opštinu za čićčenje, a onda o svom trošku otkupe neku skrajnutu parcelu i tamo naprave deponiju koja će se kroz par godina zatrpati, gde će se postaviti one cevi za otpust gasa i koja će se kroz neki period razgraditi.


Lepa je volja, potreban nam je volontarizam, ali, što je dobro sažeo princi, treba nam princip na kome će se država urediti.

Edit ovom, ionako predugačkom, tekstu
Cerski, slično sam i ja napisao da je jedina vidljiva promena u njihovim novčanicima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 08:50 05.06.2011

Re: Ja

Milan
Ostaje ono teško-loše koje neće otići milom, ma kako sila uopšte bila mutna rabota.


Ako se sila koristi sa nekakvim smislom, i principom, koji je svima jasan, tako da niko ne sumnja da će akciju (prekršaj) uvek slediti reakcija (kazna), bez obzira na počinioca, onda ona ima nekog pozitivnog efekta.

Ne može Djilas da uparkira buldožer u romsko naselje dan pred univerzijadu, pa kad ga razvuku po medijima da krene da se pravda kako je naselje bilo nehigijensko, kako je većina Roma zapravo tu sa ilegalnim boravištem (nemaju ličnu kartu da bi živeli u toj konretnog faveli). I da ih onda hladnokrvno premesti u kontejner blizu sela gde meštani hoće da ih linčuju, jer su u pitanju Romi, što znači da su štrokavi i da vole da kradu. Pa da posle mora da šalje žandarmeriju da ih od meštana čuvaju.

I da onda očekuje da ga svi doživljavamo kao velikog gradonačelnika, a ne kao siledžiju, rasistu ili najobičnijeg nesposobnjakovića. Iako on, čovek, možda uopšte nema lošu nameru. Ali je arogantan, i ne ume, i tako samo pravi svima štetu.
gedza.73 gedza.73 09:02 05.06.2011

Re: Ja

Srđane, da ti prvi čestitam. Prešao si na prvu stranu.
Hiip,hiip, uraa.
srdjan.pajic srdjan.pajic 09:14 05.06.2011

Re: Ja

Gedža
To stoji.Ali održavanje životne sredine ne treba da bude ostavljeno na dobru volju pojedincima. Ja, na primer, sredim dvorište, počistim okolo, pokosim svoje i komšijine kanale a onda naleti neki majmun i frljne kesu djubreta kroz prozor.
Ili dotera lik šut u gepeku kola čak iz velikog grada i izruči na ulasku u selo.


Jeste, to je stvarno da popizdiš.

I svi se nadju u takvoj situaciji, pa odustanu. Umesto da se organizuju, da ukebaju tog šabana iz velikog nazovi grada, pa nije taj pametniji od vas, samo je bezobrazniji.

Nema tu, izgleda, druge, do seoskih straža. Imate li vi tu neke lokalne pandure, koje biste mogli da izmolite, onako, komšijski, da umesto da čekaju u ladu šljive da prodje neki nesrećnik sa jugićem, jureći 40 na sat, da mu naplate kaznu, dakle da se umesto toga nacrtaju u nekom jendeku, jedno dan, dva, pet, i da ukebaju počinioca. Posle možete da ga i spalite na lomači na sred sela, ili da ga zamolite da vam pomogne da se ukloni neki šut koji vam se tu nakupio. Mislim, mi smo topao i predusretljiv narod, ne verujem da bi vas odbio ako ga lepo zamolite.

E, zezam se, a u stvari hoču da kažem da mislim da je mnogo više direktno u vašim rukama nego što ste spremni da priznate. Samo treba mala promena u načinu razmišljanja.
gedza.73 gedza.73 09:26 05.06.2011

Re: Ja

U pravu si. Nema to veze da li si iz velikog grada. On je bar na vikendu a ovi moji su svaki dan tu. pa su time još gori.
Ali, znaš kakvi smo. Polazim od sebe. Jednom ugledamo komšiju koji je zakačio prikolče i krenu ka ulasku u selo da baci djubre. Otac se naoštrio,
-Sad ću da mu nanu naninu
i tu ja počnem da galamim na njega što se meša.
Milion puta je zvao predsednika opštine da nešto urade, ja sa jednim odličnim momkom iz sela koji je član veća, ali mrka kapa.

Džabe i seoska straža. Tu bi se posvađali, povadili sekirčiće, ladno da snimimo, mesto bandi njujorka, bande moga sela.
A ovo za pandure, nemoj mnolim te da širim priču.Ideja o spaljivanju mi se svidja. Kao kelti, navatamo par komada grešnika, pa ih zatvorimo u kavez od pruća i potpalimo vatricu.

Da sve ne bude crno, ispod mene je bila česma-izvor koju su, uz malu pomoć opštine, preuredili, očistili pa se tu klnici skupljaju i prave roštilj povremeno.

Opet ponavljam, nama treba neki baja, neki jači siledžija poput EU huligana, koji će da nam naredi zakone i da naredi da se poštuju.
Samo zakon Srbina spašava.
Jedan zakon isti za sve.

Pa kad bi ove glavonje iz vlasti znale da će da snose konsekvence ne bi imale potrebe za noćnim stražama i pojedinačnim akcijama. Ovako oni kradu nesmetano i bahato, a ljudi se povode za njima principom 'ako može on što ne bih i ja'.
princi princi 09:52 05.06.2011

Re: Ja

Apsolutno je neophodna ekonomska prinuda. Edukacija nije dovoljna. Primer: pusenje. Svakoj budali je jasna stetnost pusenja, pa ljudi opet konzumiraju duvan, da li zbog peer pressurea, da li zbog nikotinske zavisnosti, da li zbog nekih trecih stvari, to je nebitno. I najgluplje je to zabranjivati. Jednostavno je potrebno zveknuti cifru koja ce u sebe ukljuciti i cenu bolnickog lecenja od raka pluca, skleroze arterija i koja sve druga cuda pusenje ne izaziva. Dodatno ih oporezujes kroz cenu cigareta. Slican stav imam i po pitanju narkotika. Mislim da je zabrana narkotika najgluplja moguca stvar po drustvo (ali, da ne sirim)

Tako isto i sa djubretom. Ne mozes ici okolo jureci ljude da ciste oko svojih kuca. Nista, mozes da im zveknes taksu, kojom ce platiti dolazak sluzbi koje ce to dovesti u red. Tako 1 put, 2 puta, i treci put ce majmun da se zamisli za koga radi. U tom smislu mislim da je ovo sto Djilas radi (ma koliko da mi je on kao lik odvratan, kao i svi ti Djilasi, Kusovci, radio indeksovci i ostali gejaci, recju citava ta omladinsko-komunisticko-aktivisticka klika s kraja 80-tih, pocetka 90-tih, uostalom) korak u dobrom pravcu, koji treba podrzati.
vishnja92 vishnja92 11:17 05.06.2011

Re: Ja

mislim da je ovo sto Djilas radi... korak u dobrom pravcu, koji treba podrzati.



a sta on to, molicu lepo, jos radi, osim sto od beograda pravi rugobnu kasabu taman po svojoj licnoj bednoj meri i ukusu?

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:11 05.06.2011

Re: Ja

princi
Apsolutno je neophodna ekonomska prinuda. .


E, izvinjavam se, hteo sam da ti odgovorim sinoć, pošto si ostavio ozbiljan komentar, dok sam ja bio zauzet kačenjem slika mačaka i lendskejpa, ali mi se blogosoftver zaglupeo pa sam se iznervirao i otišao u krevet.

Ne mogu da kažem da znam ikog ko bi voleo da živi u zemlji koju bi ti uredjivao ovim metodama. Ali to onda može samo da znači da si u pravu. Uostalom, stvari tako manjeviše funkcionišu u normalnim zemljama, i niko se ne buni.

Samo, kod nas za to treba u božju mater vremena, znači zakoni, sprovodjenje, balansiranje koalicijonim potencijalom, bla, bla, jebote, prodje život, podavismo smo se u djubretu. Plus su ljudi još od Turaka izvežbani da izvrdavaju na sve moguće načine, i to mora nekako da se undo, da li silom, ili edukacijom, ili na oba načina.

Samoorganizovanje možda nije rešenje na duge staze, ali se očigledno dešava, i mislim da ima neki potencijal da malo razmrda točkiće kod zaparložene vlasti. Ne verujem da su baš svi ti aparatčici budale da ne osete da postaju nepotrebni ljudima, te da će kao takvi u jednom trenutku biti i tretirani.

Jebem li ga, možda sam ja previše naivan, i kod nas mora neki siledžija, po modelu iz otomanskih vremena, da nas dovede u red. Ali vidiš da ni Turcima to nije pošlo sa rukom, hebali smo im kevu na kraju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:15 05.06.2011

Re: Ja

vishnja92
mislim da je ovo sto Djilas radi... korak u dobrom pravcu, koji treba podrzati.



a sta on to, molicu lepo, jos radi, osim sto od beograda pravi rugobnu kasabu taman po svojoj licnoj bednoj meri i ukusu?



Šta pričaš bre, pa moja keva kaže da je Bulevar sad baš lepo sredjen, platani, parkinzi i sve, i da ima puno radnji, doduše praznih. I da je "Djilas odličan gradonačelnik, jel' ne vidiš kako je sredio Beograd". Moja keva najbolje funkcioniše na tom nekom apstraktnom nivou.


vishnja92 vishnja92 19:29 05.06.2011

Re: Ja

platani

aha... ali bonsai.

pazi, te uboge biljke jos uvek ne znaju da nikada nece porasti i postati drvece. krajnje mucno, kao ona mala kineska stopala -
jer znas i sam da krosnja raste srazmerno korenu: e, pa ovo sto su posadili na mestu onih pobijenih platana raste u svojim vrlo malim i vrlo ogranicenim kadama, i dzaba se siroto trudi na suncu. zauvek ce ostati malo. istu stvar su svojevremeno uradili u Srpskih vladara i u Nemanjinoj, i na Terazijama, i sve je to i dan danas jadno i golo i sivo.

jos su opet namakli one bedne farbane betonske ploce koje po davnim "strucnim" objasnjenjima raznih gospodza urbanistica s mog bednog faksa treba da inkorporiraju koloristicku semantiku u vizuelnu strukturu urbanog ili tako nesto slicno, znas vec kako diletanti vole da mistifikuju svoju profesiju ne bi li zblanuli prosti puk.

a stvar je prosta - umesto jeftinih i nakaradnih ploca sa vremenom poluraspada od dve smene godisnjih doba, trebalo je samo da urade najobicnije lepo i kvalitetno poplocavanje ljudima na zadovoljstvo (i bez dodatnih objasnjenja o tome zasto je to dobro a ne jadno, kako je vec mnogima izgledalo na 1-2-3ci pogled).

jbga, ja vec godinu dana ne izlazim na pauzu, nemam gde. ponekad se svrcnem do 27. marta da obrstim pitaru preko puta onog sabanskog faksa, a kad se zeznem i zalutam na bulevar - pa place mi se jebote. ono je tako bedno i ruzno i deprimirajuce, a uopste nije moralo da bude tako, i to je najgore od svega.

jos: sad su urnisali i Tas - posekli svo nepodobno grmlje i nekolicinu smetajucih drveta, uradili neke nezgrapne stepenaste staze (jebes ti keve sa kolicima, stare i one sto bi rolere i trotinete, pa park naravno ne postoji za njih), bice tu i neki azerbejdzanski spomenici i jos sto cudesa (ali tasa vise biti nece)

kazem ti: nemam pojma i ne mogu da mislim o siroj politici i izborima i svoj toj drzavnoj tuzi i mom nemocnom cutanju spram nje, ali sam u ovo sigurna: na lokalu cu glasati i za crnog djavola, samo da jednom za svagda sklonimo fukaru (kad vec ne mozemo da je udomimo na toplom, suvom i bezbednom mestu na par decenija). Beograd nikada za mog zivota nije imao ovo, i nije to zasluzio, nikako.

e da - i jebla ih protivustavna prohibicija, takodje.

a sam Dzilas... bolje da ne pocinjem

(i covece, osecam se nepozeljno u rodjenom gradu... epafuj)
gedza.73 gedza.73 21:11 05.06.2011

Re: Ja

Ne mogu da kažem da znam ikog ko bi voleo da živi u zemlji koju bi ti uredjivao ovim metodama.

Mnogi bi, Srđane, voleli da žive u uređenoj Srbiji. A i mnogima deluje da je to jedini način. Jer kao što kažeš
Uostalom, stvari tako manjeviše funkcionišu u normalnim zemljama, i niko se ne buni.

Jedan dečko u Švajcarskoj (kad kažu Švici padnem na teme) se nepropisno parkira. Stigne jedna kazna, on je ignoriše, stigne druga, ali uvećana, on po starom, dobrom srpskom običaju im 'izopšti sa kevom', da bi na kraju do[ao nov koferat, uvećan za sve dotadašnje troškove, ali i za ličnu ispruku od strane policije.
Naplata na licino mesto.
Kaže kako mu više nikada neće pasti na pamet da se negde parkira gde nije predviđeno, a da će kazne unapred da plaća.
Samo, kod nas za to treba u božju mater vremena, znači zakoni, sprovodjenje, balansiranje koalicijonim potencijalom, bla, bla, jebote, prodje život, podavismo smo se u djubretu

Zato sam ja dao jednu lepu ideju. Da svi koji žele da se baave poltitkom dobiju broj, pa da jednom godišnje izvuču jednog iz bubnja a onda da ga javno bese.
Ionako su svi zaslužili, pa ako hoćeš da se baviš ovim vidom prevare da ima i neka sitna, mala začkoljica. Na radost plebsa.
Samoorganizovanje možda nije rešenje na duge staze, ali se očigledno dešava, i mislim da ima neki potencijal da malo razmrda točkiće kod zaparložene vlasti.

Sve mi se više čini da to samoorganizovanje jedino može da ima efekta ako se govori tiho i nosi batina sa sobom.
Jebem li ga, možda sam ja previše naivan

Jok, samo si dobro raspoložen
i kod nas mora neki siledžija, po modelu iz otomanskih vremena, da nas dovede u red

Rekoh li ja to gore?
Ali vidiš da ni Turcima to nije pošlo sa rukom, hebali smo im kevu na kraju.

Često poinjem jednog mog zemljaka iz pomenika, kjige koja opisuje najznačajnije ljude tog doba, i kažem kako je jedina razlika između arkana i arkanića i njega što se on drndao u čezama, a ovi su vozili kradene audije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:28 06.06.2011

Re: Ja

gedza
Ja
Ne mogu da kažem da znam ikog ko bi voleo da živi u zemlji koju bi ti uredjivao ovim metodama.


Mnogi bi, Srđane, voleli da žive u uređenoj Srbiji. A i mnogima deluje da je to jedini način. Jer kao što kaže!


Al' sam ja ovo sročio .
Htedoh samo reći da bi svi voleli da uživaju u proizvodu, ali ne i u proizvodnji. Mada, ko ih pa pita?! I mi ostali, kojima nije baš toliki problem da gadjamo kantu, hoćemo da nam deca žive na čistom, zdravom i veselom mestu. Zato, daj ovog princija za savetnika, ili vladara u senci, oprostićemo mu Fišnja i ja što trza na Djilasove "metode".
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:07 06.06.2011

Re: Ja

vishnja92
platani

aha... ali bonsai.

pazi, te uboge biljke jos uvek ne znaju da nikada nece porasti i postati drvece. krajnje mucno, kao ona mala kineska stopala -
jer znas i sam da krosnja raste srazmerno korenu: e, pa ovo sto su posadili na mestu onih pobijenih platana raste u svojim vrlo malim i vrlo ogranicenim kadama, i dzaba se siroto trudi na suncu. zauvek ce ostati malo. istu stvar su svojevremeno uradili u Srpskih vladara i u Nemanjinoj, i na Terazijama, i sve je to i dan danas jadno i golo i sivo.

jos su opet namakli one bedne farbane betonske ploce koje po davnim "strucnim" objasnjenjima raznih gospodza urbanistica s mog bednog faksa treba da inkorporiraju koloristicku semantiku u vizuelnu strukturu urbanog ili tako nesto slicno, znas vec kako diletanti vole da mistifikuju svoju profesiju ne bi li zblanuli prosti puk.

a stvar je prosta - umesto jeftinih i nakaradnih ploca sa vremenom poluraspada od dve smene godisnjih doba, trebalo je samo da urade najobicnije lepo i kvalitetno poplocavanje ljudima na zadovoljstvo (i bez dodatnih objasnjenja o tome zasto je to dobro a ne jadno, kako je vec mnogima izgledalo na 1-2-3ci pogled).

jbga, ja vec godinu dana ne izlazim na pauzu, nemam gde. ponekad se svrcnem do 27. marta da obrstim pitaru preko puta onog sabanskog faksa, a kad se zeznem i zalutam na bulevar - pa place mi se jebote. ono je tako bedno i ruzno i deprimirajuce, a uopste nije moralo da bude tako, i to je najgore od svega.

jos: sad su urnisali i Tas - posekli svo nepodobno grmlje i nekolicinu smetajucih drveta, uradili neke nezgrapne stepenaste staze (jebes ti keve sa kolicima, stare i one sto bi rolere i trotinete, pa park naravno ne postoji za njih), bice tu i neki azerbejdzanski spomenici i jos sto cudesa (ali tasa vise biti nece)

kazem ti: nemam pojma i ne mogu da mislim o siroj politici i izborima i svoj toj drzavnoj tuzi i mom nemocnom cutanju spram nje, ali sam u ovo sigurna: na lokalu cu glasati i za crnog djavola, samo da jednom za svagda sklonimo fukaru (kad vec ne mozemo da je udomimo na toplom, suvom i bezbednom mestu na par decenija). Beograd nikada za mog zivota nije imao ovo, i nije to zasluzio, nikako.

e da - i jebla ih protivustavna prohibicija, takodje.

a sam Dzilas... bolje da ne pocinjem

(i covece, osecam se nepozeljno u rodjenom gradu... epafuj)






Šta god da kažem, pokvariću!
highshalfbooze highshalfbooze 21:27 04.06.2011

Odlično je kod nas

Super je ovde. Sve ide po protokolu. Evo, danas su traktoristi digli blokade i ostavili gomile đubreta za sobom. Tako su i oni dali svoj doprinos akciji očistimo Srbiju. Naime da bi je očistili, pre toga neko mora da je zaprlja. Jedina zamerka traktoristima bi bila da umesto očekivane ambalaže od hemijskih preparata za prskanje, ovaj put su ostavili plastične flaše od osvežavajućih napitaka (gajbe i pivske flaše su vratili zbog kaucije).
I tako, svako u ovoj zemlji radi svoj posao.
Ministri smišljaju akcije i troše narodne pare, drugi reklamiraju, prave sajtove, bilborde i slične stvari naplaćujući to debelo, ali odvajaju i ministarski dodatak. Oni koji redovno prljaju, rade to normalno i nesmetano, a oni koji čiste, i oni rade... barem danas.
Lude zemlje...
vishnja92 vishnja92 23:03 04.06.2011

znala sam

da si od te naivno-pokretalacke sorte, ali nisam imala pojma dokle to moze da ide :)


srdjan.pajic srdjan.pajic 00:45 05.06.2011

Re: znala sam

vishnja92
da si od te naivno-pokretalacke sorte, ali nisam imala pojma dokle to moze da ide :)




Ma jok more, nego se spremam da otvorim megachurch ovde u tržnom centru, pa vežbam na vama motivational speech. I silent gaze.
fantomatsicna fantomatsicna 23:32 04.06.2011

Odlicno

Da je krenulo..valjda se nece brzo umoriti
Jukie Jukie 23:54 04.06.2011

Čišćenje organizma

slobodno kačite informacije, slike, komentare, pohvale, pretnje.


Danas nisam jeo ništa što izgleda ovako:




I umesto toga sam jeo kuvani kupus




topcat topcat 00:27 05.06.2011

Re: :)

Preporuka. :)

+1

edit:

(zašto je ovo tu? nadovezala sam se na 1. komentar...well...ok)
Jukie Jukie 00:32 05.06.2011

Re: :)

topcat
Preporuka. :)+1 edit:(zašto je ovo tu? nadovezala sam se na 1. komentar...well...ok)

Nema problema, potreban mi je mali podstrek oko dijete
Sada već razmišljam o kuvanoj šargarepi za sutra
topcat topcat 00:40 05.06.2011

Re: :)

Jukie

Nema problema, potreban mi je mali podstrek oko dijete


Za početak predlažem jedan kvalitetan detox - tzv. limun dijetu, 10 dana.
Avatar s mješinom će biti prošlost.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:43 05.06.2011

Re: :)

Jukie
topcat
Preporuka. :)+1 edit:(zašto je ovo tu? nadovezala sam se na 1. komentar...well...ok)

Nema problema, potreban mi je mali podstrek oko dijete
Sada već razmišljam o kuvanoj šargarepi za sutra



Nisam nikad držao dijetu, sem ako ne računam nekoliko uzaludnih pokušaja da smanjim slatkiše, pa ne mogu da ti dam savet, ni motivational speech. Ali onako, inženjerski, sve je to:

Kalorije.In - Kalorije.Out = Škembe.

Znači, stvar je jasna, i kao što kaže u Vodiču: letenje je u stvari vrlo prosto, treba samo da skočiš i potom da promašiš zemlju. A, jel' pomaže?



maca22 maca22 02:56 05.06.2011

Re: :)

Ja imam iskustva sa mrsanjima i gojenjima, ali ne i dijetama, jer ih ne volim.
U eri mrsanja jedem ono sto je lepo, a ne bljuvotine. Samo nekako uspostavim vezu izmedju potebne kolicine i mozga. Ili prekidam jelo ranije, iako bih mogla jos
I setam. I jedem SAMO kad sam bas gladna.

Ako idem na fitnes, onda mogu mozak da iskljucim i ode kilaza. (prefered option)
maca22 maca22 03:29 05.06.2011

Re: :)

topcat
Jukie
Nema problema, potreban mi je mali podstrek oko dijete

Za početak predlažem jedan kvalitetan detox - tzv. limun dijetu, 10 dana.
Avatar s mješinom će biti prošlost.

Jel to ono sto se naziva limunskom terapijom?
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:46 05.06.2011

Re: :)

maca22
topcat
Jukie
Nema problema, potreban mi je mali podstrek oko dijete

Za početak predlažem jedan kvalitetan detox - tzv. limun dijetu, 10 dana.
Avatar s mješinom će biti prošlost.

Jel to ono sto se naziva limunskom terapijom?


Meni zvuči više kao limunska tortura, sa elementima water boarding-a.
Jukie Jukie 10:43 05.06.2011

Re: :)

maca22
Ja imam iskustva sa mrsanjima i gojenjima, ali ne i dijetama, jer ih ne volim.U eri mrsanja jedem ono sto je lepo, a ne bljuvotine. Samo nekako uspostavim vezu izmedju potebne kolicine i mozga. Ili prekidam jelo ranije, iako bih mogla jos I setam. I jedem SAMO kad sam bas gladna.Ako idem na fitnes, onda mogu mozak da iskljucim i ode kilaza. (prefered option)

Najveći problem je što moja mama i komšinica naizmenično(? a ponekad izgleda da dobijaju ideje jedna od druge) kuvaju kalorijske bombe* i svi ti mirisi malo-malo prođu kroz moju sobu i izazivaju mi apetit.
*u poslednje dve nedelje sam izbegao da jedem pohovanu piletinu, i pohovane tikvice, i prženu papriku, i rolovano meso (sa kačkavaljem i krem sirom unutra), i krofne/uštipke, i kiflice od lisnatog testa sa još krem sira, i samose (koje je mama videla na TV pa odlučila da spremi, to su kao prženi punjeni trouglići od kore za pitu).

A mama naravno svu tu zanimljivu hranu onda ostavlja okolo po kuhinji da se ohladi pre stavljanja u frižider (ono šta ide u frižider), a i kad otvoriš frižider iz svakog ćoška iskače nešto sa 500 kalorija po servingu (tu su i majonez i krem sir ala kajmak i pavlaka i mast i neki džemovi, ne računajući razne njene kulinarske majstorije koje su se dovoljno ohladile da se ugnezde i u frižideru), a tu je i priča "šta sad opet hoćeš da se nešto posebno kuva, kad je kuća puna hrane, jedi šta ima".
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:19 05.06.2011

Re: :)

Jukie

Najveći problem je što moja mama i komšinica naizmenično(? a ponekad izgleda da dobijaju ideje jedna od druge) kuvaju kalorijske bombe* i svi ti mirisi malo-malo prođu kroz moju sobu i izazivaju mi apetit.
*u poslednje dve nedelje sam izbegao da jedem pohovanu piletinu, i pohovane tikvice, i prženu papriku, i rolovano meso (sa kačkavaljem i krem sirom unutra), i krofne/uštipke, i kiflice od lisnatog testa sa još krem sira, i samose (koje je mama videla na TV pa odlučila da spremi, to su kao prženi punjeni trouglići od kore za pitu).



Dobro si identifikovao deo problema, kako mi se čini. Živeti odvojeno od roditelja je zdravo u svakom pogledu, što ranije - to bolje! Stvarno je teško odupreti se toj inerciji i viševekovnoj tradiciji. A i pogodnosti da možeš da računaš na to da u kući ima uvek nešto da se jede. Mada i kad nema, najlakše je uvek posegnuti za nekim džankom. Znači, disciplina pre svega. Jel' umeš-voliš sam da kuvaš?

O našim kulinarskim veštinama da ne govorim, već sam davio o tome po blogovima. Mi bre pohujemo i zapržavamo valjda sve osim lubenica, mada sam čini mi se video neke eksperimente i sa tim. Ja valjda imam sreće da mi je gospodja vegetarijanac i stvarno voli da kuva, tako da sam se malo doveo u red. Mada, priznajem i ja volim da se raspojasam sa ponekim biftekom na žaru ili tanduri ražnjićima na roštiljčetu koje mi raste u dvorištu. Izvini, sad verovatno i tebi, kao i meni, ide voda na usta. Krv, ubijanje životinja, zagadjivanje planete, heart attack. To je prava mantra - ne pomaže, ali dobro zvuči.
maca22 maca22 21:42 05.06.2011

Re: :)

Jukie, a da je pitaš da ti pomogne u zahvatu, i sprema lagano za tebe i oladi od gozbi?
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:38 06.06.2011

Re: :)

maca22
Jukie, a da je pitaš da ti pomogne u zahvatu, i sprema lagano za tebe i oladi od gozbi?


Jeste, čoveče, čuo sam da je tu neophodna podrška najbližih! Mi nismo najbliži, ali, Juki, izdrži momče, uz tebe smo!

Snezana Radojicic Snezana Radojicic 04:52 05.06.2011

Preporuka

i sve pohvale Simi za fenomenalne fotke.

srdjan.pajic


Umesto novčanih kazni za bacanje djubreta gde mu nije mesto, prinudno "volontiranje", to jest community service, i to baš na čišćenju, mi se čini kao dobra alternativa. Plus obavezna edukacija, u večernjoj školi, kao što se recimo radi za DUI, ovde u USA.





Ako za Srbe postoji išta gore od novčane kazne, onda je to društvenoi-koristan rad bez nadoknade, pa još "đubretarski". Kako bi se brzo svi uterali u red -- ne bi im palo na pamet da bace papirić van kante a nekmoli u prirodi.


A (laki) kanjoning je definitivno u trendu, ali ja se nešto ne primam još od prolaska kroz kanjon Brnjice pre par godina, kada sam istegla neki mišić na nozi jer sam se okliznula, te me isti još uvek zeza, i usput dobila žešću upalu jajnika (bio kišni i hladan septembar, temperatura vode oko 6-7 C, a kroz one krošnje sunca ni za lek).


srdjan.pajic srdjan.pajic 08:08 05.06.2011

Re: Preporuka

Snezana Radojicic


Ako za Srbe postoji išta gore od novčane kazne, onda je to društvenoi-koristan rad bez nadoknade, pa još "đubretarski". Kako bi se brzo svi uterali u red -- ne bi im palo na pamet da bace papirić van kante a nekmoli u prirodi.



Ja mislim da je to globalna alatka za dovodjenje u red. Stvarno bih voleo da zaživi uskoro.

Snezana Radojicic


A (laki) kanjoning je definitivno u trendu, ali ja se nešto ne primam još od prolaska kroz kanjon Brnjice pre par godina, kada sam istegla neki mišić na nozi jer sam se okliznula, te me isti još uvek zeza, i usput dobila žešću upalu jajnika (bio kišni i hladan septembar, temperatura vode oko 6-7 C, a kroz one krošnje sunca ni za lek).


Skroz te razumem. Kenjoning je ozbiljna aktivnost, iako možda izdaleka ponekad ne izgleda tako. Jeste li ovo vi ovako goluždravi na slici? 6-7 C u vodi je ladno da umreš, taman da ti sunce sija u glavi. Za to trebaju kompletna neoprenska odela, sa sve kapuljačama i rukavicama. Nadam se da ste barem imali donji deo odela i neoprenske čarape u gojzama.

Sa ovim mojim drugarom, koji mi je poslao gornji izveštaj, sam prošao kanjon Komarnice, pre jedno deset, jedanaest godina. I on zamalo da capne od zime, to se i danas prepričava pored logorske vatrice. Prvi put sam video da čovek može da postane ljubičast od hladnoće i da se nekontrolisano trese toliko da smo krenuli da se brinemo, a potom i da preduzimamo mere. Ne zato što bi se smrzao, mislim, bi, na posletku, nego što kad dodješ u takvo stanje, praviš kobne greške.

Nismo imali dovoljno neoprena, nego smo bratski podelili nekih 5 probušenih ronilačkih odela, na nas 9 ili 10. Tako da se svako smrzao, ali ovaj drugar, koji nema trunke telesne masnoće, je onako, baš nagrabusio. Bogami smo se na sred kanjona preoblačili da mu dodamo još koji sloj, a i nakljukali ga domaćim bonžitama, da ima šta da sagoreva. On je jedan od par pećinara koji sad ne mari za kenjoning, ali uopšte.

Nisam se nikad povredio, što je u kanjoningu, stvar sreće, daleko više nego recimo u pećinarenju. A ja to baš nešto i ne volim. Mada, ok, mlados' ludost, a i taj Nevideo je retko lepo mesto, vredno odredjenog rizika. Uostalom, pogledaj i sama: kanjon Komarnice.

EDIT: Ovo je inače verovatno najniži vodostaj koji sam tamo video. Mi kad smo bili, kroz kanjon nigde nije moralo uže, nego smo skakali niz vodopade, u ove male bazenčiće bez dna, a kojih ima koliko voliš.
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 19:23 05.06.2011

Re: Preporuka

srdjan.pajic
Jeste li ovo vi ovako goluždravi na slici? 6-7 C u vodi je ladno da umreš, taman da ti sunce sija u glavi. Za to trebaju kompletna neoprenska odela, sa sve kapuljačama i rukavicama. Nadam se da ste barem imali donji deo odela i neoprenske čarape u gojzama.


Da, to je s te turice. Imam neoprenske čarape, pa još termo, ali tad mi nije palo na pamet da ih ponesem. Neopren sam do tada nosila samo na raftinzima, a tada sam shvatila da je neophodan i u lakom kanjoningu. No, ne primam se svejedno. Mnogo vlage za moje pojmove, ne vidiš šta je dole... Pola Brnjice sam zapravo prošla kao fri-klajmer, samo da ne bih razbijala prste po tom kamenju dole.

srdjan.pajic
Sa ovim mojim drugarom, koji mi je poslao gornji izveštaj, sam prošao kanjon Komarnice, pre jedno deset, jedanaest godina. I on zamalo da capne od zime, to se i danas prepričava pored logorske vatrice. Prvi put sam video da čovek može da postane ljubičast od hladnoće i da se nekontrolisano trese toliko da smo krenuli da se brinemo, a potom i da preduzimamo mere. Ne zato što bi se smrzao, mislim, bi, na posletku, nego što kad dodješ u takvo stanje, praviš kobne greške.

Nismo imali dovoljno neoprena, nego smo bratski podelili nekih 5 probušenih ronilačkih odela, na nas 9 ili 10. Tako da se svako smrzao, ali ovaj drugar, koji nema trunke telesne masnoće, je onako, baš nagrabusio. Bogami smo se na sred kanjona preoblačili da mu dodamo još koji sloj, a i nakljukali ga domaćim bonžitama, da ima šta da sagoreva. On je jedan od par pećinara koji sad ne mari za kenjoning, ali uopšte.


Čudno je da niko od vas nije imao aluminijumske folije za slučaj hipertenzije. Ja se od njih ne odvajam -- zauzimaju malo prostora, a mogu da ti spasu život, bukvalno. To sam naučila od ozbiljnih planinara (mislim na one od 4+ pa naviše).

srdjan.pajic
Nisam se nikad povredio, što je u kanjoningu, stvar sreće, daleko više nego recimo u pećinarenju. A ja to baš nešto i ne volim. Mada, ok, mlados' ludost, a i taj Nevideo je retko lepo mesto, vredno odredjenog rizika. Uostalom, pogledaj i sama: kanjon Komarnice.


Đe me nađe s Nevideom! To mi je stara želja, ali nikako da se odlučim jer znam da treba skakati na nekoliko mesta, a to mi se nimalo ne dopada. Mada, Dragan Pavlović je prošle ili pretprošle godine vodio čak jednu ekipu od 60+ i prošli bi ceo kanjon da ih nije uhvatio mrak koliko su bili spori (pa je morao da ih izvlači napolje) Mislim, ako mogu oni, mogla bih i ja

A sad u vezi sa temom.
Vozeći danas pored Dunava i gledajući tone smeća po obalama, nas nekoliko prisetismo se ovog teksta. Pročitajte obavezno.


I na kraju, pridružujem se čestitkama za VIP status. Iako sam odnedavno ovde, cenim da je sasvim zaslužen
maca22 maca22 21:38 05.06.2011

Re: Preporuka

Da skrenem sa teme i ja i pričam o moćima prirade: kad sam pri jednom planinarenju i prvi pout u životu osetila pregrevanje, ali takvo da se ti u panici skidaš stvari sa sebe, bacaš se u sneg i ništa, goriš, nekako u sebi... naravno, malo posle je bilo bolje. :)

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:43 05.06.2011

Re: Preporuka

Snezana Radojicic


Da, to je s te turice. Imam neoprenske čarape, pa još termo, ali tad mi nije palo na pamet da ih ponesem. Neopren sam do tada nosila samo na raftinzima, a tada sam shvatila da je neophodan i u lakom kanjoningu.



Svuda neopren treba gde moraš da sediš u vodi, makar i relativno kratko. To je trebalo neko da ti kaže. Voda je velika radost, ali i smrtni neprijatelj. Suviše dobro provodi toplotu, zato mora neopren. Ali ok, sve se to nauči, na ovaj ili onaj način, važno je samo da se preživi proces učenja.



Čudno je da niko od vas nije imao aluminijumske folije za slučaj hipertenzije. Ja se od njih ne odvajam -- zauzimaju malo prostora, a mogu da ti spasu život, bukvalno. To sam naučila od ozbiljnih planinara (mislim na one od 4+ pa naviše).


Ne znam tačno na šta misliš. Jel na astrofoliju (emergency blanket)? Ako je to, u, to smo imali svi, ja bez toga,i samolepljive trake, ni u bioskop ne idem! Spaslo mi je život jednom, dobro, nije život bio u pitanju, ali bih se ozbiljno smrzao da je nisam imao. Ne pomaže to ništa kad si u vodi, pogotovu ne ako si non-stop i u tekućoj, planinskoj, tu se zaista lako fasuje hipotermija, zato su čak i lakše povrede u kanjonu, smrtno opasne.

Možeš ti njega na suvo da izvučeš i ogrneš, ako imaš gde, ali da se pothladjen čovek ugreje treba vremena, plus se ohladi ponovo za sekund, čim udje u vodu. Znači, to je gubljenje dragocenog vremena, jer ne treba zaboraviti da za prolazak kroz ozbiljan kanjon postoji uzak vremenski prozor, zato što treba da uz puno lomatanja iz njega izadješ.

Nevideo ima posebno nezgodan izlazak, jako strm i dobrih par stotina metara skoro vertikalnih, i puteljak za napolje treba tačno nabosti, dok se još nešto vidi (tu lampe ne pomažu, NIŠTA). Mi smo se i po danu tu gubili svaki put kad smo bili, jer naravno sve zaraste u zeleniš i nema nikakvih orjentira). Takodje, ako te uhvati noć u kanjonu, gotov si, jer ovo je planina, temperatura u kanjonu pada noću blizu nule, a svi smo mokri. I nemaš načina da sa sobom nosiš nikakvu opremu za bivak. Tako da ti se sve moguće opcije svedu na samo jednu ili dve.


Đe me nađe s Nevideom! To mi je stara želja, ali nikako da se odlučim jer znam da treba skakati na nekoliko mesta, a to mi se nimalo ne dopada. Mada, Dragan Pavlović je prošle ili pretprošle godine vodio čak jednu ekipu od 60+ i prošli bi ceo kanjon da ih nije uhvatio mrak koliko su bili spori (pa je morao da ih izvlači napolje) Mislim, ako mogu oni, mogla bih i ja


Ovako koliko sam te ošacovao, mogu da kažem da sam ubedjen da možeš da ga prodješ bez problema. Bitno je, kao što udavih gore, da se dobro obučeš, i da imaš u ekipi OBAVEZNO nekog ko je kanjon prošao, i to po različitim vodostajima. Jer ima par jako opasnih mesta, mada ne deluju tako. I da nisi paničar, pošto, kao što rekoh, kad prodješ onaj mostić i skočiš niz prvi vodopad, nema više nazad. I treba ti neko ko ume sa užarijom, ako zatreba, jer je baš glupo da se u kanjonu pogine jer neko nije umeo da namesti kršteno sidrište.



A sad u vezi sa temom.
Vozeći danas pored Dunava i gledajući tone smeća po obalama, nas nekoliko prisetismo se ovog teksta. Pročitajte obavezno.


Pročitavam, hvala na linku. Jeste li videli nekog da tu nešto, kao radi, mislim na tom djubretu?


I na kraju, pridružujem se čestitkama za VIP status. Iako sam odnedavno ovde, cenim da je sasvim zaslužen


Hvala, e, ma nema VIP bre veze. Meni je dovoljno što me je neko uopšte pustio da pišem ovde, o ovim mojim hobijima, umesto da smaram prijatelje emailovima.
vishnja92 vishnja92 09:04 05.06.2011

sabane,

postao si vip

jel smem da te dodirnem?
kukusigameni kukusigameni 09:12 05.06.2011

Re: sabane,

Cestitke majstore!
srdjan.pajic srdjan.pajic 09:44 05.06.2011

Re: sabane,

gedza.73
Srđane, da ti prvi čestitam. Prešao si na prvu stranu.
Hiip,hiip, uraa.


vishnja92
postao si vip

jel smem da te dodirnem?


kukusigameni
Cestitke majstore!




Hvala, hvala, volim i ja vas.
Au, počinje žurka! Evo onda par mojih fotki, tu, iz lokala:




















topcat topcat 10:00 05.06.2011

Re: sabane,

Čestitam!

(bat pliz, nema partija bez Ušketa...)
vishnja92 vishnja92 10:15 05.06.2011

Re: sabane,

Au, počinje žurka!

hocemo Rebeku!
srdjan.pajic srdjan.pajic 10:25 05.06.2011

Re: sabane,

topcat
Čestitam!

(bat pliz, nema partija bez Ušketa...)


Aevoinjega :





















srdjan.pajic srdjan.pajic 10:26 05.06.2011

Re: sabane,

vishnja92
Au, počinje žurka!

hocemo Rebeku!


De smem da je budim, si normalna, moraću da perem tepihe ceo dan.
princi princi 10:27 05.06.2011

Re: sabane,

Bate, domaci!
Ako ti se ne svidja, ima i ovo- svega 50km zapadno od Sidneja- pescari koji se bukvalno raspadaju pred tvojim ocima sa kavernama kao u krecnjaku. Neopisivo!
jednatanja jednatanja 11:02 05.06.2011

Re: sabane,

hehe, kako se samo istegao za palačinke

inače, "Imamo prelepu zemlju, samo je malo zatrpana djubretom" je realno najefektivniji početak bloga, ikada...zasluženi VIP, amen
mirelarado mirelarado 13:22 05.06.2011

Re: sabane,

Диван блог! Оптимизам, фотографије, коментари, милина. Ушке рулз, наравно.

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:34 05.06.2011

Re: sabane,

princi
Bate, domaci!
Ako ti se ne svidja, ima i ovo- svega 50km zapadno od Sidneja- pescari koji se bukvalno raspadaju pred tvojim ocima sa kavernama kao u krecnjaku. Neopisivo!


Au, ta kamenčina je magično mesto, znam sve o njoj! Pogotovu što tako upečatljivo štrči iz te ravnice, a smeštena je toliko in the middle of the nowhere da čovek ostane bez daha. Ali meni je, tu kod vas, po mističnosti No.1:



Čemu thrill dodaje, svakako, i:



Stvarno mi dodje da kad me konačno uvati kriza srednjeg doba, sednem na motorče i predjem taj vaš kontinent, onako po dužini, širini i obimu.

Ček, kad sam već ovoliko zabrazdio, jel' vi gasite erkondišne, ikad?
maca22 maca22 21:33 05.06.2011

Re: sabane,

Čestitam na avanzovanju!

Kako je leeeeep Uškeeee.



I to kao odoleva vetrovima vekovima?
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:06 05.06.2011

Re: sabane,

maca22
Čestitam na avanzovanju!

Kako je leeeeep Uškeeee.

I to kao odoleva vetrovima vekovima?


Pazi, i ja sam bio dosta sumnjičav, trebalo mi je pola sata samonagovaranja da pridjem dole da pogledam konstrukciju, da pipnem stenu. Lošija je malo fotka (tad još nisam ništa znao...kako se prave panoramske fotke, a nisam ni imao širokougano staklo da uguram neke šabane, dole ispod...) pa se ne vidi razmera. Ovo čudo je visoko jedno 60-70 metara, i zove, well, Balancing Rock.

Ne odoleva, ovo je u stvari i nastalo erozijom, uglavnom vetrom, kao i sve manjeviše na ovim slikama. Jednog dana će se srušiti, pa ko je video, video je. Pazi samo ovog faraona, recimo:



Ne znam da li sam pomenuo, po ovim zidovima se nalazi krš božji opremljenih penjačkih smerova. Ako se zumira, mogu svuda da se vide sidrišta, gurtne, a i po neki penjač. Vole ljudi da penju taj sandstone, još kako. Ovo je slikano malo van sezone, pa nije bilo nikog da penje, da vidiš kako to izgleda.
maca22 maca22 23:10 05.06.2011

Re: sabane,

Prišao si ispod? :)

Fascinantno je. Pomislio bi čovek da je okoliš iz Ptice trkačice preteran, kad ono...
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:04 06.06.2011

Re: sabane,

maca22
Prišao si ispod? :)



Pa zar ti ja ličim na nekog normalnog, na koga svačija deca mogu da se ugledaju?! .
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:20 06.06.2011

Re: sabane,

maca22
Prišao si ispod? :)

Fascinantno je. Pomislio bi čovek da je okoliš iz Ptice trkačice preteran, kad ono...


Sve što na kraju ostane, posle erozije, je ovaj fini pesak ("za ovo se ide pravo u federalni zatvor", ne mogu da verujem da sam ovo napisao u caption-u ):



Evo malo penjačkih smerova, mislim, za one koji vole:












A i mesta za upražnjavanje romantike:






albicilla albicilla 11:07 06.06.2011

Re: sabane,

srdjan.pajic
maca22
Prišao si ispod? :)

Fascinantno je. Pomislio bi čovek da je okoliš iz Ptice trkačice preteran, kad ono...


Sve što na kraju ostane, posle erozije, je ovaj fini pesak ("za ovo se ide pravo u federalni zatvor", ne mogu da verujem da sam ovo napisao u caption-u ):




ovo podseca na 127 ili koliko vec bese sati...
nim_opet nim_opet 15:50 06.06.2011

Re: sabane,

Awwwwwwwwwwwwwwwww, jel to Abisinijski macak? Hocu ja jednog istog takvog, volontiram samo palacinkama da ga hranim ako treba :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:58 06.06.2011

Re: sabane,

albicilla
srdjan.pajic
maca22
Prišao si ispod? :)

Fascinantno je. Pomislio bi čovek da je okoliš iz Ptice trkačice preteran, kad ono...


Sve što na kraju ostane, posle erozije, je ovaj fini pesak ("za ovo se ide pravo u federalni zatvor", ne mogu da verujem da sam ovo napisao u caption-u ):




ovo podseca na 127 ili koliko vec bese sati...


Pa nisu ove kamenčine daleko od Canyonlands-a, jedno sat kolima, ako se dobro sećam. Pusti, jebem ti taj film, i Deni Bojla, i šta je čovek spreman da uradi kad dodje stani-pani, nisam mogao da spavam posle. Sad mi se baš neki drugar iz kluba skrljao tu, u Canyonlandsu. Valjda je nešto hteo da slika, pa se smandrljao, onako sa sve rancem. Polomio je dva rebra i povredio jedan kičmeni pršljen. Pa je onda, tako slomljen, morao sa 30 kila ranca da se vrati u kanp, pa pravo u bolnicu. Dobro je prošao, mada se još oporavlja, tako da ne pećinari.

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:23 06.06.2011

Re: sabane,

nim_opet
Awwwwwwwwwwwwwwwww, jel to Abisinijski macak? Hocu ja jednog istog takvog, volontiram samo palacinkama da ga hranim ako treba :)


Somalijski, s greškom
maca22 maca22 21:25 06.06.2011

Re: sabane,

srdjan.pajic
nim_opet
Awwwwwwwwwwwwwwwww, jel to Abisinijski macak? Hocu ja jednog istog takvog, volontiram samo palacinkama da ga hranim ako treba :)

Somalijski, s greškom

Poreklo se gleda po majci. Abisinski!
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:03 06.06.2011

Re: sabane,

maca22
srdjan.pajic
nim_opet
Awwwwwwwwwwwwwwwww, jel to Abisinijski macak? Hocu ja jednog istog takvog, volontiram samo palacinkama da ga hranim ako treba :)

Somalijski, s greškom

Poreklo se gleda po majci. Abisinski!


To je tako možda kod vas u razvijenom delu sveta gde su žene uvažavane i emancipovane. U ovoj mojoj planinčini, Otac porodice je sve i svja, pa i kod mačaka.
albicilla albicilla 08:47 07.06.2011

Re: sabane,

Pusti, jebem ti taj film, i Deni Bojla, i šta je čovek spreman da uradi kad dodje stani-pani, nisam mogao da spavam posle. Sad mi se baš neki drugar iz kluba skrljao tu, u Canyonlandsu. Valjda je nešto hteo da slika, pa se smandrljao, onako sa sve rancem. Polomio je dva rebra i povredio jedan kičmeni pršljen. Pa je onda, tako slomljen, morao sa 30 kila ranca da se vrati u kanp


meni se vrtelo u glavi dok je islo kasapljenje, ali, ja sam u tom filmu vec i sam glumio... pa mi nekako doslo isuvise blisko

a sta bi tom tvom da spasave 30 kg ranca?? hebo ranac, gurni ga u neku rupu pa se vrati ako se izvuces...
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:59 07.06.2011

Re: sabane,

albicilla


a sta bi tom tvom da spasave 30 kg ranca?? hebo ranac, gurni ga u neku rupu pa se vrati ako se izvuces...


Jes, pa da ti ga neko mazne, ne znaš ti kakve su pume i medvedi ovde, a u svakoj rupi drema po diamond ili speckled zvečarkica, za širom familijom i baš čeka na te što dolaze tu da odlažu rančeve i drugu opremu .

Ne znam baš sve detalje, ovo mi je ispričao telefonom kad smo ugovarali neki roštilj, sad kad dodje detaljno ću da ga ispitam. A i nije to baš neka povreda, dva rebarca i parče kičme .


srdjan.pajic srdjan.pajic 15:05 07.06.2011

Re: sabane,

albicila
meni se vrtelo u glavi dok je islo kasapljenje, ali, ja sam u tom filmu vec i sam glumio... pa mi nekako doslo isuvise blisko


Mogu samo da zamislim. Ja da sam se skrljao, ne bih smeo da gledam, nisam toliko hrabar. Moja gospodja je imala ozbiljan pad u alpinizmu, tamo na Mt. Rainer-u, zajedno sa bratom, preživeli su oboje, ugruvani, ona samo sa slomljenim nosom. Rebeka odbija da gleda takve filmove, kao što je 127 sati, North Face ili Touching the Void. Pazi, i ja sam pao u pećini par puta, jednom dosta gadno, ali mi nije bilo ništa, tako da mi nije frka da gledam takva filmska ostvarenja.



libkonz libkonz 10:04 05.06.2011

JBG

Uključio sam komp da pišem protestni blog, a oni ti daju VIP.
Eh, šta ćeš!
Čestitam!
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:36 05.06.2011

Re: JBG

libkonz
Uključio sam komp da pišem protestni blog, a oni ti daju VIP.
Eh, šta ćeš!
Čestitam!


Sine, pa bez tebe i tvog pritiska na blogovlasti, kao i svevidećeg oka i ultramekog srca Urednice, koja se sažalila kad me je snimila da sam u 3 ujutro na blogu, nikad ne bih postao. Jebote, sad ću morati više da pazim na gramatiku, da ne psujem, vredjam ni zavitlavam ljude okolo. Mogao bih onda komotno i da se zamonašim .

Okej, ljudi, vreme je za bike ride, odo' ja.
sesili sesili 15:10 05.06.2011

Čestitam i ja!

Fotke "iz lokala" su očaravajuće. Kao i macan!
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 16:59 05.06.2011

AKCIJA ČIŠĆENJA SRBIJE

Akcija čišćenja Srbije... ok nemam ništa protiv. Možda bi trebalo da očistimo i ljudski šljam koji trpimo tolike decenije zajedno sa smećem koje se skuplja po nehigijenskim naseljima i sl.
Juče u vestima u 10 na studiju B intervjuisali i gradonačelnika i još par čelnika, kao i građane koji su učestvovali. I kad su jednu devojku pitali šta ju je motivisalo, ona nije znala ništa drugo da kaže nego da ju je Novak Đoković motivisao. Da sam mogao, pitao bih je: JE LI, MLADA DAMO, IMAŠ LI TI IMALO PAMETI U TOJ TVOJOJ GLAVI I IMAŠ LI TI UOPŠTE SVOJ STAV? DA TI NOVAK ĐOKOVIĆ KAŽE DA ZGUTAŠ SVE TO ĐUBRE KOJE SI POKUPILA, DA LI BI I TO UČINILA?
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:40 05.06.2011

Re: AKCIJA ČIŠĆENJA SRBIJE

Luka Ivanišević
Akcija čišćenja Srbije... ok nemam ništa protiv. Možda bi trebalo da očistimo i ljudski šljam koji trpimo tolike decenije zajedno sa smećem koje se skuplja po nehigijenskim naseljima i sl.
Juče u vestima u 10 na studiju B intervjuisali i gradonačelnika i još par čelnika, kao i građane koji su učestvovali. I kad su jednu devojku pitali šta ju je motivisalo, ona nije znala ništa drugo da kaže nego da ju je Novak Đoković motivisao. Da sam mogao, pitao bih je: JE LI, MLADA DAMO, IMAŠ LI TI IMALO PAMETI U TOJ TVOJOJ GLAVI I IMAŠ LI TI UOPŠTE SVOJ STAV? DA TI NOVAK ĐOKOVIĆ KAŽE DA ZGUTAŠ SVE TO ĐUBRE KOJE SI POKUPILA, DA LI BI I TO UČINILA?


Ok. Neka je i Djoković motivisao, što se mene tiče, mogla je da bude motivisana i totalnim pomračenjem sunca. Važan je proizvod (i da niko ne strada).

Luka Ivanišević Luka Ivanišević 21:38 05.06.2011

Re: AKCIJA ČIŠĆENJA SRBIJE

Ok. Nek' ju je i motivisao. Al' me užasno nervira kad se neko prijavi da učestvuje, a da ne zna zašto se prijavio. To se jasno vidi po zamuckivanju pri odgovoru. Bitno je imati svoj stav, a Novak Đoković i pomračenje sunca mogu da dube na trepavicama i mirna Bačka.
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 16:59 05.06.2011

AKCIJA ČIŠĆENJA SRBIJE

Akcija čišćenja Srbije... ok nemam ništa protiv. Možda bi trebalo da očistimo i ljudski šljam koji trpimo tolike decenije zajedno sa smećem koje se skuplja po nehigijenskim naseljima i sl.
Juče u vestima u 10 na studiju B intervjuisali i gradonačelnika i još par čelnika, kao i građane koji su učestvovali. I kad su jednu devojku pitali šta ju je motivisalo, ona nije znala ništa drugo da kaže nego da ju je Novak Đoković motivisao. Da sam mogao, pitao bih je: JE LI, MLADA DAMO, IMAŠ LI TI IMALO PAMETI U TOJ TVOJOJ GLAVI I IMAŠ LI TI UOPŠTE SVOJ STAV? DA TI NOVAK ĐOKOVIĆ KAŽE DA ZGUTAŠ SVE TO ĐUBRE KOJE SI POKUPILA, DA LI BI I TO UČINILA?
jasnaz jasnaz 17:11 05.06.2011

ВИПВИПХУРЕЕЈ


dosadna sam već sa LINKOVIMA na ovaj film, ali mi se učinio prikladnim za čestitku!



srdjan.pajic srdjan.pajic 17:27 05.06.2011

Re: ВИПВИПХУРЕЕЈ

jasnaz

dosadna sam već sa LINKOVIMA na ovaj film, ali mi se učinio prikladnim za čestitku!



Šta bre dosadna, pa ja nisam video.
Hvala!
49 41 49 41 02:32 07.06.2011

Potsetiste me na Komarnicu i kanjon

kod Boana-izmedju Zabljaka i Savnika.

Vrlo slicna fotografija.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:17 07.06.2011

Re: Potsetiste me na Komarnicu i kanjon

49 41
kod Boana-izmedju Zabljaka i Savnika.

Vrlo slicna fotografija.


Pa Nevideo (Nevidio) je kanjon reke Komarnice, kad smotaš tamo ispred Šavnika, iz pravca Žabljaka. Jesam li ja nešto pogrešno razumeo, ili propustio?


Pazi al' ga ovi pumpaju:

Kanjon Nevidio slovi za najneprohodniji kanjon u Evropi. U potpunosti je neprohodan osim za profesionalce koji istovremeno moraju da budu i alpinisti i ronioci. Nevidio je danas dostupan i turistima entuzijastima koji su spremni da se upuste u avanturu i da preuzmu golem rizik za sopstveni život. Morate da znate, da ako se povredite negde u dubinama kanjona, jedini način da vas izvuku jeste iz vazduha… Nego, krenimo bez straha, pravo u kanjon, u njegovu misterioznu unutrašnjost…

Baš je postalo turistička atrakcija, pogledao sam po webu, sad bre svaka džudža vodi čete ljudi tamo. Kao i splavarenje Tarom, možebiti da je postalo totalno šabanski. A sećam se, bre, kad sam došao u SOB, niko osim nas planinara nije ni znao za kanjon Tare (Komarnica se učila tek na petoj godini).

Mi smo imali ljude u klubu koji su vukli svoje čamce iz Beograda, i svake godine organizovali splavarenje na Tari, skroz samostalno, samo za SOB-ovce. Albicila se toga sigurno seća, to je njegovo vreme, a Sima ima nevidjeno dobrih slika odatle, na 35mm slajdovima, koje su se prikazivale na sastancima posle svakog leta. I taman kad sam se odvažio da idem, totalno su zatvorili pristup reci i krenuli žestoko da naplaćuju splavarenje. Išli su samo oni najzadrtiji, opet sa svojim čamcima, pa ilegalno uskakali u reku, noću. Mislim, ok, treba to naplaćivati, ali mi tad, '95 ne da nismo imali love za tu egzotiku, nego ni za pećinarenje nije moglo da se skrpi.

Sad više nema šanse da ti, kao u stara dobra vremena, lokalci iseku gume i polome retrovizore jer imaš mrsku reg. tablicu. Malo se bojim da Nevideo više nije ni nalik na onu netaknutu prirodu, kakvu si mogao da zamisiš da je ima samo negde u Južnoj Americi. Ili Zairu, ako si rastao uz knjige o Tarzanu, Kralju Džungle.

49 41 49 41 21:13 07.06.2011

Re: Potsetiste me na Komarnicu i kanjon

Bravo Srdjane i hvala ti na potsecanju.
Zaboravio sam bio naziv.

Znam, da smo nas dvoje posle; nedelju dana provedenih golisavi na Adi na Bojani, dosli na nedelju dana na Zabljak.
Bicikli na krovu R-4.
Cetvorka onda "spava" pored satora; a bicikli se razdjigitaju okolo.

Znam da sam se pustio ka Savniku. Asfalt je bio nov. Iz zajebancije sam dostigao brzinu biciklom nizbrdo 85 km/h.

Onda me je uhvatila panika, jer je nadolazila jos veca vijugava nizbrdica, sa spiralnim krivinama.
Svaki retki kamicak, koji mi se nasao pod tockom na asfaltu; skoro da me je izbacivao iz balansa.

Znam, da sam grcevito razmisljao, ako ne usporim istovremenim -laganim pritiskom na obe kocnice padam ko kruska.
Pasti pri toj brzini, obucen samo u sorcu na asfalt; verovatno bi se zavrsio moj, jedan od najboljih godisnjih odmora.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana