DNEVNIK UVREDA

Nebojša Milenković RSS / 16.06.2007. u 15:41

nasilje_naslovka.jpgDragi prijatelji,

na našem blogu poslednjih nedelja došlo je do eskalacije neprimerenih ispada, uvreda, govora mržnje, pretnji, bahatosti, neukusa, primitivizama najgore vrste...  

Zbog navedenog, u jednom od svojih poslednjih komentara naznačio sam da ću, zarad ličnog osećaja odgovornosti prema dobrom ukusu jedno vreme apstinirati od bloga! Primitivni, monstruozni mejlovi koji ovih dana stižu čak i na privatne mejl adrese pojedinih blogera dodatno su me uverili u opravdanost ovakve odluke. Odlazak Biljane Srbljanović sa bloga, i razlozi za taj odlazak – tj. najogavnije pretnje koje se uopšte mogu zamisliti, nakon svega, ostavljaju veoma opor ukus koji svojim trulim zadahom preti da na ovom mestu potpuno satre poslednje ostatke mere i dobrog ukusa.

Ono što se na blogu dešava poslednjih dana nikome ne može služiti na čast. Takvi izlivi bahatosti, primitivizma i najogavnije mržnje koje pojedini, po vlastitom nahođenju odnosno tumačenju slobode govora (Meni je ovaj blog super zato što na njemu o kome god hoću mogu da kažem sve što mislim i protiv koga god mislim!Osećam slobodu govora!) demonstriraju na ovom mestu, makar za mene jesu zabrinjavajući. Blog B92 pretvoren je u Hajd park po kom po vlastitom nahođenju vršlja i likuje nekolicina budala slaveći pobedu vlastite besvesnosti (ne znam ni ja čega), utrkujući se pri tom ko koga neumesnije i neotesanije zapljunuti... policija_nasilje.jpgRužno i tužno. Šta drugo reći. Da li je bahatost još jednom pobedila!? Ako nije pobedila, kako se onda mogu kvalifikovati komentari tipa: Majmune daj mi broj telefona ili reci gde ces da se nadjemo. Za onaj zadnji post moras da dobijes ono sto zasluzujes !!! Svim silama cu se potruditi da te pronadjem, a onda, cu ti za rodjendan kupiti invalidska kolica i smesticu te u njih, KPOPILE BEDNO., kojih poslednjih dana na blogu ima jako puno i koji se, za razliku od starog bloga, odavde više ne brišu. Oprostite – za moj ukus to je malo previše! 

Zbog navedenog Štrajk upozorenja koji je jedan od komentatora samoinicijativno pokrenuo bio je, po meni, dobra prilika da se na ovom mestu kaže: stop nasilju, stop primitivizmu, stop bahatosti, stop idiotizmu... Svuda oko nas ─ pa i na blogu! Na žalost, taj štrajk nije najpreciznije artikulisan samim tim ni najsretnije realizovan pošto se, kao i sve u ovom društvu, sveo na solo akciju. Nesporazume kojih ionako ima ne mogu da se prevaziđu nikakvim soliranjem već samo organizovanom akcijom kojoj se znaju cilj i svrha ─ soliranje ih uvećava i dodatno radikalizuje što se, vidimo, ovih dana i dešava!  

Pošto se i moje ime nalazi na spisku štrajkača umesto objašnjenja da nisam organizator ničeg sličnog ─ evo paralele koja, recimo, posredno objašnjava prirodu mog shvatanja nastale situacije: Onda kada je pod prozor Dejana Anastasijevića postavljena bomba ─ da je postojala solidarnost struke moralo se dogodi to da iz protesta u Srbiji sutradan jednostavno ne izađu ni jedne novine: Nema novina, nema radija, nema TV-a jer mi kao novinari protestvujemo zbog pokušaja da se ubije jedan naš kolega! Kada bi se, ne daj bože, dogodilo da, recimo, neki političar verbalno ili fizički napadne novinara zato što mu se nisu sviđala pitanja koja mu, obavljajući svoj posao, ovaj postavlja ─ željeni odgovor, bar za mene, bio bi ovaj: U novinama koje drže do profesionalne solidarnosti za tebe, Bajo, više nema mesta!, i tako dalje... E, tako ja shvatam profesionalnu solidarnost ─ to je solidarnost za kakvu sam se uvek zalagao i to je solidarnost zbog koje sam spreman da i ubuduće imam imidž (status) bele vrane. Naravno, ne bez pune svesti o tome da će tako nešto, makar u Srbiji, još dugo ostati u domenu fantastike.  

Dakle: ako neko zbog svog pisanja na Blogu dobija fizičke pretnje ─ normalni i razumni ljudi onda nikako ne bi smeli da reaguju tako što će reći: Ma to su budale, znaš, takve stvari se dešavaju... nemoj da se sekiraš, budi miran možda to uopšte i nije baš toliko ozbiljno... Ili: Znaš, ti si javna ličnost, normalno je da ti prete!  

Epa nije normalno! I ne može i ne sme to da bude normalno! U normalnoj zemlji tako nešto ne može da bude normalno! U normalnoj zemlji na verbalno nasilje se odmah reaguje! Zato što u normalnim zemljama ljudi znaju da je put od verbalnog do konkretnog, fizičkog nasilja veoma kratak! U normalnim zemljama kada se nekom fizički preti, posebno kada je taj neko životno ugrožen ─ nema diskusije o tome da li onaj koji preti misli ozbiljno ili ne! Toga u normalnim zeljama nema!

U normalnim zemljama su i kućni ljubimci zaštićeniji nego što su ovde zaštićeni ljudi! E, zato Srbija više nije normalna zemlja!

 

atc-logo_nasilje.gif

 

 

U datom kontekstu, upravo ovih dana neko je ovde izrekao i to kako je, između ostalih, i moj odlazak sa bloga ustvari vid destrukcije kako bloga tako i B92!

Ovaj model ponašanja dakako nije nov:

a) Idite odavde ─ možemo bez vas!

b) Ko drukčije kaže kleveće i laže!

c) Ko nije sa nama ─ taj je protiv nas!

c) Hoćete još?! 

Ovo, naravno, navodim samo kao primer još jedne greške u mišljenju koja se, pri tom, afirmiše kao vrlina. Mislim, ne bih da polemišem pošto sama činjenica da ovo čitate dokazuje svu apsurdnost izrečenog... 

Šta nam je onda činiti? Kao i uvek ─ postoje dve mogućnosti: a) artikulisati jasna (nova) pravila ponašanja na blogu ili b) prepustiti (i) blog budalama! 

Nova pravila 

Dakle, nova pravila koja će ubuduće, makar na mom blogu važiti, su ta da će svi oni komentari koji po mojoj proceni jesu ili bi mogli da eskalirati u širenje (ili, ako hoćete pravnom terminologijom: raspirivanje) mržnje protiv bilo koga (čega) automatski biti brisani – a autori banovani na duži vremenski period! Takođe, pošto nisam u mogućnosti da non-stop pratim šta se na Blogu dešava, ovakva ovlašćenja, tačnije moju molbu da ovako postupaju imaju i moderatori ovog bloga! 

Dodatno objašnjenje 

Podsećam da od oktobra 2006. otkako kao VIP bloger pišem na ovom mestu nisam nikoga banovao – dok je broj obrisanih komentara bio manji od prstiju na jednoj ruci. U svom poslednjem postu Višak istorije i jedno i drugo uveliko je premašeno. Zbog toga se, nisam osećao ni najmanje prijatno ─ moje shvatanje demokratičnosti podrazumeva da se svakome, pa čak i ekstremistima, ukoliko se kreću u granicama pristojnosti ne sme onemogućiti pravo da iznesu vlastito mišljenje/stav. U opisanom kontekstu, priznajem, ovakav koncept tj. shvatanje demokratije doživelo je svoj fatalan i ubedljiv poraz. 

Zloupotrebljavanjem, sloboda govora dovodi se do besmisla – to jest pretvara u vlastitu suprotnost: u teror(izam) mediokriteta, nemoralnih tipova ili pak, u nekim slučajevima, čak i u latentni fašizam. Današnjoj Srbiji, ogrezloj u pljački i nemoralu najgore vrste, mesto kao BlogB92 nesumnjivo je i potrebno i značajno. Ma kolika u toj i takvoj Srbiji mi koji smo ovde okupljeni bili manjina.
 

U prethodnih godinu dana BlogB92 postao je relevantna društvena činjenica. Svojevrstan (sub)kulturni pokret čije su trajne i uveliko određujuće karakteristike bile te da je bio među retkim preostalim mestima u Srbiji gde se uvek žigosalo svako nasilje ─ kako verbalno tako i fizičko ─ gde se u korenu eliminisala ideja o isplativosti zločina i gde se na najbolji mogući način aformisala ona ideja Drugačije Srbije kakvoj već (najmanje) deceniju i po težimo i kakvu od 12. marta 2003. tako čežnjivo sanjamo. 

Osnovni problem iskrsao na ovom mestu, koji je prelaskom na novi softver eskalirao u razmerama čije se krajnje konsekvence trenutno ne mogu sa sigurnošću predvideti, nalazi se u činjenici da naša subkulturna zajednica, naša blog komuna nije u potpunosto razvila vlastite mehanizme odbrane i otpora ─ odnosno sredstava kojima bi se izborili sa sve očevidnijim i sve bahatijim i primitivnijim pritiskom okoline. Uljuljkani u idili našeg starog bloga kao da smo se na trenutak opustili, zaboravivši pri tom u kojoj i u kakvoj zemlji živimo.  

Dodatno, među dosadašnjim blogerima postojala je podrazumevajuća solidarnost kad god bi se bilo ko i na bilo koji način osetio ugroženim... Prelaskom na novi softver i uključivanjem velikog broja novih blogera, (posebno Zoksterovim terorom, ali i ne samo njegovim) ta unutrašnja solidarnost u bitnoj je meri narušena... Naravno, da izolacionizam nikada nije bio cilj ove naše male i nekad složne komune – ipak, na starom blogu postojala su i precizna pravila i kućni red od kog se prelaskom na novi softver u priličnoj meri odustalo.

Za novonastale nesporazume između tzv. VIP i NEVIP blogera krivicu i odgovornost svakako mora snositi i kuća koja nam je domaćin tj. B92. Zbog toga ovaj tekst, pored opisa realnog stanja na terenu, pretenduje na to da se, moguće, nazru i obrisi tih novih i drugačijih odnosa. Svi vaši predlozi i sugestije koji bi se kretali u ovom pravcu više su nego dobrodošli. 

Borba za normalan Blog i za normalnu Srbiju ─ gde će ljudi rado svraćati i u koje će se rado vraćati ─ još nije gotova! Sada možda s malo manje izgleda na uspeh. Ili, moguće, mnogo bliže (srpskoj) realnosti nego što se nama ─ koji smo izlaz iz ludila u kom živimo potražili i na ovom mestu ─ u početku činilo...  

Svejedno: molim vas da u diskusijama poštujete nova pravila i tako pokažemo da je navedeno ipak (možda) još uvek moguće! 

Uz izvinjenje zbog opširnosti

Unapred sam vam zahvalan ,

n.m.

 

violence4.jpg



Komentari (264)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:09 16.06.2007

Re: bez BS, nista nije kao pre...

Milose,
mogu da se složim s napisanim
Ovo je bilo jedno od retkih mesta u ovoj nasoj zemlji gde se na uljudan i kulturan nacin moglo reci: ne slazem se, protestvujem, slazem se, odusevljen sam, ne volim, zaprepascen sam i sl.

čak i:
Sta sad? Uspostavljamo nova pravila? Ucimo sve nanovo?
Izvini, Nebojsa, ali nisi me ubedio da imas volje za to.

pozz
n.m.
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:18 16.06.2007

Re: bez BS, nista nije kao pre...

Uopste ne zelim da kazem da ti ne treba da pises na nacin na koji si pisao, da treba da se 'pokupis' i odes odavde.
Zelim da kazem da ti, drugi VIPovci imate valjda (?) neku mogucnost da stanete na put raznim zoksterima, milutinima, ovom moru gluposti u kojima pliva blog, da se moze reci: nema 150 hiljada VIPovaca, nema 300 hiljada beznacajnih, neistinitih i ortodoksno glupih tema koje neki od 'novih blogera' postavljaju. Alo,bre, pa ja sam ovde mnogo toga za ovih godinu dana naucio. NAUCIO. Nije me sramota da kazem. Postoje stvari koje nisam mogao da procitam nigde drugo, nije postojalo cak ni u 'siroj' literaturi, gde sam ja mogao da citam neobjavljene odlomke nove drame Biljane Srbljanovic? I sta mi se nudi u zamenu?
Zokster i ko je koga gde i kako, a sa kim, a zasto, glupost do gluposti.
To Blog B92 ne zasluzuje, ma boli me uvo za Blog, to ja ne zasluzujem. Ja necu da ucestvujem i ako mi neko kaze: pa idi,ko te zadrzava, ima svako pravo na to, ali pitam se: zar je doslo dotle da i sa BlogaB92 treba da odem?
Zar se i to u ovoj jebenoj zemlji seljaka (na brdovitom Balkanu, nikad nisam mislio da je D.Maksimovic to slucajno formulisala) dogodilo, da odem ODAVDE?
zokster zokster 22:31 16.06.2007

Re: bez BS, nista nije kao pre...

ceda urosevic: "da odem ODAVDE?"

Idi.
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:33 16.06.2007

Tesko Blogu na kome si ti autor.

Toliko
hercule poirot hercule poirot 22:40 16.06.2007

Tesko Blogu na kome je zokster autor a

jos teze zemlji u kojoj je Zokster napredna politicka opcija.
Nema nade.
zokster zokster 22:48 16.06.2007

Re: Tesko Blogu na kome je zokster autor a

Mesje Poaro, nijedan covek ne moze biti politicka opcija. Vama izgleda fali nesto u glavi.
hercule poirot hercule poirot 22:52 16.06.2007

Ilija Cvorovic

nista, to su samo neki cobani-budale.
zokster zokster 22:58 16.06.2007

Re: Ilija Cvorovic

Mesje Poaro, o kakvim to cobanima-budalama pricate? Imate problema?
jadac jadac 20:49 17.06.2007

Re: bez BS, nista nije kao pre...

stvarno bih voleo da zokster izdrzi sve bolesti ,,gospode,,tolerantnih...jos uvek postoji ptt pa nek uzivaju!
cincili cincili 22:42 16.06.2007

FATAMORGANA

nekoliko dana bejah na odmoru od sveta i od sebe same. poslo mi je to odmaranje lepo za rukom i vratih se sva poztivna i puna energije takoreci kao nova.

kad, ono, medjutim! moj omiljeni blog prerastao u "balkansko bure barata"!!! prosto je neverovatno koliko destruktivne energije cuci u nama! ne mogu da prestanem da se cudim.

mrzi me sada da citiram sta sve u ovom "okeanu" informacija procitah, ali nekoliko stavki bih ipak istakla:

- vrlo sam za demokratiju, ali neki, ipak, njoj jos nisu dorasli - zato je moderacija ovde i nama potrebna

- ovaj blog sa i bez biljane nije i ne moze biti isti (mozemo da delimo njene politicke stavove ili ne ili pak da se divimo njenom knjizevnom radu ili ne - ipak ostaje da ona ima retko vidjen osecaj da uoci stvari i da skrece paznju na ono sto smo pomislili, ali ne i imali hrabrosti da kazemo i nazovemo pravim imenom)

- kolicina blogova koje zokster postavlja svedoci jednostavno o njegovoj opsednusti ovim medijom; njegov doprinos konstruktivnoj diskusiji pre spada u rubriku no comment; svojevremeno sam bila protiv banovanja pomenutog bloggera, ali sad se nesto mislim da mu je strucna pomoc potrebna - nadam se da sada necu dobiti pretnju smrcu

- tesko bi mi palo da ovo mesto jos mislecih u srbiji (ili dijaspori, a vezano za srbiju) prestane da postoji u onom obliku u kome je zazivelo

- novi blog, nove mogucnosti - nesto slicno kao punoletstvo - mozes sad mnogo toga sam, ali jos nisi sav svoj....

- jos nisam proucila sve mogucnosti koje nam donosi to "punoletsvo", ali mi prija da citam nsarskog i gordanac npr. i taj detalj ne bih zelela da menjam

i za kraj da parafraziram bobana posto cutanje o zlu neminovno vodi u fasizam dizem svoj glas u nadi da ima ko da ga cuje, prevazidje sujetu, potisne zlo...pa, ako treba i da progutamo prvo onu najveci zabu - nek bude - i zoran bi to ucinio!
zokster zokster 22:51 16.06.2007

Re: FATAMORGANA

Cincili: "nekoliko dana bejah na odmoru od sveta i od sebe same"

Mogli ste slobodno produziti odmor.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:22 16.06.2007

Zoksteru,

a vi biste lepo mogli da prestanete da vređate i da terate ljude
- ako ne na čitavom onda bar na ovom blogu!
u suprotnom: biću prinuđen da vas banujem!

što se blog-bontona tiče, ne znam da li vas su vas restak i bizinger
obavestili da (ili je bar na starom blogu bilo tako) blogeri ne bi trebali da
preteruju - to jest da bi bilo korektno da (zbog zastupljenosti na naslovnoj)
se sa novim postovima oglašavaju u razmaku od po 2-3 dana!

uostalom, probaću negde da pronađem ta pravila!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:31 16.06.2007

Zoksteru - pravila (starog) bloga

evo ih:

B92 Blog Disclaimer
B92 (31 Avgust, 2006 - 10:15)
B92 Blog – Pravila upotrebe bloga

Poštovani posetioci B92 Bloga, molimo vas da pročitate sledeći tekst kako bi se izbegli bilo kakvi nesporazumi i neprijatnosti. Ovaj tekst će biti stalno dostupan posetiocima a link na njega se nalazi u meniju Navigacija po imenu Disclaimer.

- Poruke na blogu predstavljaju stavove i mišljenja autora, a ne vlasnike bloga ili njegove administracije. RTV B92 ne odgovara za sadržaj poruka niti za stavove iznesene u njima.

- B92 Blog moderatori imaju pravo da izbrišu korisnička imena za koja procene da su uvredljiva drugim posetiocima bloga ili su usmereni protiv neke osobe ili grupe. - Komentari koji sadrže uvrede, pretnje, vulgarne reči, pornografiju, otvorene klevete ili pozive na nasilje, kao i poruke koje moderator bloga smatra nepriličnim, neće biti tolerisane. Ovo uključuje, ali se na to ne ograničava, i sve oblike nacionalne, rasne, verske, seksualne i bilo kakve druge mržnje.

- Molimo vas da se držite teme. Komentari koje skreću raspravu sa teme mogu biti obrisane. Namerno i sistematsko skretanje tema i drugi vidovi ometanja diskusije neće biti tolerisani a korisniku koji se ponaša suprotno ovim pravilima može biti onemogućen dalji pristup blogu.

- Potrudite se da vaši komentari imaju smisla. Komentari koji su po proceni moderatora banalni i glupi biće uklanjani, a članovima koji ih često šalju biće uskraćen pristup.

- Nije dozvoljeno spamovati članove bloga koji su omogućili da budu kontaktirani preko kontakt formulara.

- Nije dozvoljeno bilo kakvo oglašavanje ili propagiranje, uključujući političko, religiozno i komercijalno.

- Nije dozvoljeno koristiti više od jednog korisničkog imena (nickname).

- Nije dozvoljeno korišćenje dugačkih i uvredljivih potpisa.

- Preporučujemo da drugim učesnicima ne ostavljate lične informacije o sebi (brojeve telefona, e-mail, kućne adrese itd.). Takođe, nemojte ostavljati podatke takve prirode o drugim osobama i učesnicima bloga. Istovremeno, molimo da ne špekulišete o identitetu drugih učesnika.

- Molimo da koristite srpski (hrvatski, bosanski) jezik. - Vlasnik bloga se NE obavezuje da obrazloži razloge za uklanjanje poruka i zadržava pravo da ugasi naloge korisnika koji krše navedene standarde.

Hvala na saradnji i izdvojenom vremenu.

B92 Blog

napomena:
nešto sam skratio a nešto boldovao
- mada, nemam iluzije da će vredeti!

pozdrav
Nebojša
zokster zokster 23:47 16.06.2007

Re: Zoksteru,

Milenkovic: "a vi biste lepo mogli da prestanete da vređate i da terate ljude
- ako ne na čitavom onda bar na ovom blogu!
u suprotnom: biću prinuđen da vas banujem!"

Sto rece jedan Hasekov junak: "Sa tom vescu mozete da me poljubite u dupe".
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:55 16.06.2007

Pravila starog bloga

e, sa ovim se slažem, ali mislim da bi bilo dobro i malo dodati...


- Komentari koji sadrže uvrede, pretnje, vulgarne reči, pornografiju, otvorene klevete ili pozive na nasilje, kao i poruke koje moderator bloga smatra nepriličnim, neće biti tolerisane. Ovo uključuje, ali se na to ne ograničava, i sve oblike nacionalne, rasne, verske, seksualne i bilo kakve druge mržnje.

Ja bih ovome dodala i postovi, dakle :"Komentari i postovi koji sadrže uvrede, pretnje, vulgarne reči..."
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:03 17.06.2007

Re: Zoksteru - Poslednji pozdrav!

"Sa tom vescu mozete da me poljubite u dupe".


Nemam nameru to da činim - već sam, preventivno,
higijene radi, bar na ovom blogu iskoristio novu opciju za trajno banovanje!

Pored vašeg korisničkog imena - tamo gde stoji kada vam banovanje
na ovom blogu ističe - piše: NIKAD!

Verujem da će tako i ostati!

Poslednji pozdrav
n.m.
Olga Medenica Olga Medenica 00:12 17.06.2007

Re: Zoksteru,

Zoksteru, covece
pa vi ste preterali svaku meru.!
Ovo je previse!
Shvatite, covece, da neko moze, ima prava, da to najozbiljnije misli.
Najozbiljnije, van, izvan svog ego bla, prepucavanja na ovom Blogu.
Olga Medenica Olga Medenica 00:34 17.06.2007

Re: Zoksteru - pravila (starog) bloga

Nebojsa,

sorry ako cepkam dlaku ali da dodam jos nesto iz korespondencije koja mi je poslata kad sam pocela da pisem:

Tacka 5) Objavljivanje tekstova

Preporučljivo je da autori ne objavljuju tekstove više puta dnevno. Postojeći softver ima manjkavost u organizaciji sadržaja na naslovnoj stranici Bloga, tako da je poželjno da Blogeri sami međusobno uspostave fer odnos.

Tacka 6) .....B92 može proceniti da je učestalo ponavljanje jedne te iste teme i kritike upućene istoj grupaciji sadržaj koji nije u interesu B92 i te sadržaje će ukloniti sa naslovne stranice bloga, a u krajnjem slučaju i sa svih stranica Bloga......

Tacka 7) Preporučujemo da, bez obzira na razloge, ne skrećete diskusije komentarima, kako na svojim, a pogotovo na tuđim blogovima. .................


Ooooups, Zokster se ogresio i o tacku 4) ....Blogeri su dužni da na blogu objavljuju svoj autorski materijal (tekstove, forografije, fotomontaže, karikature ...), materijal za koji su dobili odgovarajuću saglasnost za objavljivanje na Blogu, ili materijal koji je u javnom domenu. ......

Ako nista drugo, ono zato sto je njegova "parodija" na tekst Deja Vu Dejana Stankovica sadrzala, tehnocki govoreci, suvise duge, kontinualne pasaze iz D. S. teksta.

I ovo, pas'te nije sve.

....Nije preporučljivo da se sopstveni blog koristi za promociju političke partije, organizacije ili ideologije (u daljem tekstu promocija podrazumeva sve ove razloge).

Svoja autorska dela Bloger može promovisati.

Tekstovi za koje B92 proceni da imaju prevashodno funkciju promocije, biće sklanjani sa naslovne stranice Bloga, a autor se može obratiti uredništvu sa zahtevom za obrazloženje.

Ukoliko B92 proceni da bloger prostor koristi prevashodno u svrhe promocije, B92 će prekinuti saradnju sa blogerom.

Prihvatljiv je kritički pristup ka određenim političkim grupacijama, organizacijama i sl. ........

+ ono "zatvoriti komentare posle 48h"

Da li se drzimo kucnog reda? Kakav god da je domacin njegova kuca, njegov kucni red.
A sad je domacin zbrisao i ostavio nas da se snalazimo u krsu koji smo sami zakuvali.

I da ne bi Nebojse da se isprsi, sta bi bilo? Nista.


CCCCC!



Nune Popović Nune Popović 23:18 16.06.2007

ZLATNA MEDALJA

http://nune.biz/wsw/documents/medalja.jpg

Dragi Nebojša,

svojim trudom i radom, borbom i požrtvovanošću da Blog u Srbiji bude visokomoralni i etički medij - osvojio si zlatnu medalju koju ti ovom prilikom uručujem, s namerom da ti bude podsticaj u daljem radu i plemenitoj, nesebičnoj misiji. Uz iskrene čestitke, primi i srdačne pozdrave
Nune Popović Nune Popović 23:20 16.06.2007

ZLATNA MEDALJA



Dragi Nebojša,

svojim trudom i radom, borbom i požrtvovanošću da Blog u Srbiji bude visokomoralni i etički medij - osvojio si zlatnu medalju koju ti ovom prilikom uručujem, s namerom da ti bude podsticaj u daljem radu i plemenitoj, nesebičnoj misiji. Uz iskrene čestitke, primi i srdačne pozdrave
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:33 16.06.2007

Re: ZLATNA MEDALJA

Nune,
šta da kažem - osim: hvala!

p.s.
ovo mi je, uzgred, prva zlatna medalja!

p.p.s.
dal će me sada dočekati ispred Skupštine...

otpozdrav
n.m.
Olga Medenica Olga Medenica 23:38 16.06.2007

Re: ZLATNA MEDALJA

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:44 16.06.2007

Re: ZLATNA MEDALJA

sentinel26 sentinel26 11:36 17.06.2007

Re: ZLATNA MEDALJA

Gospodine Milenkoviću,
Da li vam je poznato:
1) da na vašem blogu sada imamo otvoreni (legalni) pokušaj da se uz pomoć privatnog sajta dodje do e-mail i IP-adresa pojedinih blogera-komentatora?
2) Da li vam je poznato da smo (za vrijeme vašeg kratkog odsustva), imali isti, ali prikriveni (ilegalni i nezakonit) pokušaj sa dva bolga (vaših kolega) i uz pomoć istog privatnog sajta?
Ovo prvo predstavlja pripremnu radnju za moguće izvršenje krivičnog djela.
Ovo drugo već jeste sastavni deo radnje krivičnog djela u pokušaju.
Da li ovo odobravate i kako stojimo sa pravilima Bloga-B92 u konkretnom slučaju?

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 11:55 17.06.2007

Re: ZLATNA MEDALJA

Gospodine sentinel26 ,

čitam već treći put ovo što ste napisali
ali se plašim da i dalje ništa ne razumem!
dakle: niti odobravam - niti razumem!

a pošto izgleda malo s tom materijom (hakerisanje - ili kako već da nazovem) slabije stojim
savetujem da o tome obavestite moderatora b92
što ću, uzgred, evo i ja učiniti!
poz.
n.m.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 11:57 17.06.2007

Re: ZLATNA MEDALJA - moderatori su obavešteni!

1) da na vašem blogu sada imamo otvoreni (legalni) pokušaj da se uz pomoć privatnog sajta dodje do e-mail i IP-adresa pojedinih blogera-komentatora?
2) Da li vam je poznato da smo (za vrijeme vašeg kratkog odsustva), imali isti, ali prikriveni (ilegalni i nezakonit) pokušaj sa dva bolga (vaših kolega) i uz pomoć istog privatnog sajta?


odgovor: nije mi poznato - niti uopšte znam da je (kako je) to moguće...
p.s.
nadam se da se ne šalite s ovim stvarima
sentinel26 sentinel26 12:21 17.06.2007

Re: ZLATNA MEDALJA - moderatori su obavešteni!

Nebojša Milenković

p.s.
nadam se da se ne šalite s ovim stvarima

Gospodine Milenkoviću,
Slučaj koji sam naveo pod brojem 2) su još neki primjetili i postavljali pitanja (istina ne vama) ali nijesu/mo dobili odgovor.
Ja sam odmah posloje prvog nelegalnog pokušaja pozvao lica koja se razumiju u ovu materiju koji su napravili snimak i obezbedili dokaze, a poslije njihove jednodnevne analize citirao sam vam njihov zaključak.
Da pojasnim vjerovatnoća zaključka pod 1) izvodi se iz onog pod 2).
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 14:20 17.06.2007

Re: ZLATNA MEDALJA - moderatori su obavešteni!

OK + hvala na upozorenju
ako je tako, siguran sam da će ljudi koji vode sajt
znati da se sa tim izbore na pravi način!
n.m.
dunjica dunjica 23:40 16.06.2007

Nebojša, društvo,

da li mi se čini ili doista vlada uvjerenje da je verbalno nasilje na način groma iz vedrog neba postalo preovlađujući parametar ovog bloga? Ja kao komentatorica Blog poznajem već gotovo godinu dana, ali zadnjih, pa recimo 3-4 mjeseca, primjećujem kako nam se uvreda, psovka, blaćenje i ogovaranje sve više uvlači pod (vjerojatno bolje: na) jezik. Neko vrijeme kao dobra fora, baš se činilo zabavnim, a onda, gle, oštrozuba zvjerčica se preobrlatila u opaku aždahu. Pa, nije da nismo znali, gajili smo tu zmiju na grudima. A sada smo, kao, isprepadani i zatečeni.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:46 16.06.2007

Nebojša,

evo me opet. Ne znam zašto moj prvi komentar nije stigao. U svakom slučaju, jedva sam se naterala da i njega napišem, ne zato što mi je svejedno ili što se bojim da kažem šta mislim, nego zato što mi se čini korisnijim da se sačeka da se vrati Restak, pa da popričamo o svemu, da svako kaže šta mu sviđa, šta ne i zašto.
Što se tiče tvog posta, sa nekim stvarima koje si napisao se slaže, a sa nekima ne. Zaista ne bih mogla sve da ti pišem, lai recimo:
Npr. slažem se sa time da su pretnje i vređanja nedopustivi. I sasvim mi je svejedno sa koje strane dolaze, od komentatora, VIP ili NEVIP blogera, uostalom od bilo koga.

Ne slažem se sa: "...uljuljkani u idili našeg starog bloga..." Kojoj idili? Ne treba idealizovati stari blog na račun novog. Idile nije bilo na starom, a nema je ni na novom blogu. Na novi blog možemo imati primedbe, ali to ne može da retroaktivno ulepša stari blog. I tamo je bilo vređanja i insinuacija, kako između komentatora, tako i između VIP blogera. Govorim i iz ličnog iskustva. Na osnovu koga tvrdim i da na starom blogu nije bilo "podrazumevajuće solidarnosti kad god bi se ko i na bilo koji način osetio ugroženim...", kao što ti pišeš. To mnogo lepo zvuči, ali nije tačno.

Ja bih se tu pre svega držala pravila. Bez presedana. Na starom blogu (što upravo i ilustruje njegovu neidelanost) pravljeni su presedani u obliku privilegija. Jedan presedan je dovoljan da pravila više nema. Zbog toga verujem da je jedini način pravila jednaka za sve. I ne zanima me vip i nevip. Zbog toga je tvoja reč "Zoksterov teror" za mene apsolutno preteška. Radi se o pravilu, ako je vip blogerima rečeno da se ne kači više od jednog posta dnevno, to bi moralo da važi i za nevip blogere. Ako to neko nije nevip blogerima objasnio, onda ne treba njih optuživati za hiperprodukciju.

Kažeš i : "Za novonastale nesporazume između tzv. VIP i NEVIP blogera krivicu i odgovornost svakako mora snositi kuća koja nam je domaćin tj. B92" Sa tim se posebno ne slažem. Krivicu za nesporazume, vređanja i svađe nose, pre svega, oni koji su ih izazvali, oni koji su se vređali i svađali. Ja nemam nikakve nesporazume sa NEVIP blogerima. Niti sam ja koga vređala od njih, niti su oni mene. A i ja sam deo kuće B92. I ispod onoga što napišem se potpisujem i za to odgovaram. Nemam nameru da učestvujem u "pravednoj raspodeli odgovornosti".
b92 može da bude odgovorna utoliko što nije dodatno moderirala i pobrisala sve gadosti koje su se ovih dana pojavljivale, ali to ne umanjuje odgovornost onih koji su ih napisali ili izazivali.
Zato sam ja u internoj prepisci i napisala da mislim da moraju da postoje moderatori i da pravo i odgovornost za brisanja problematičnih komentara ne smeju da nose isključivo blogeri. Da ne bi došli u situaciju da se to shvata samo kao pravo, a odgovornost prebacuje na nekog drugog, recimo na kuću b92. Pravo i odgovornost uvek idu zajedno.

Već sam odužila...samo još ovo: mi ovde baratamo rečima, a reči mogu ponekad biti jako teške. Ljudi kojima ih upućujemo mogu ih shavatiti i kao mnogo teže, no što su se nama činile.

Nisam ni na jednoj strani, jer se ni sa jednom ne slažem u potpunosti.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:51 16.06.2007

Pravo i odgovornost uvek idu zajedno!

b92 može da bude odgovorna utoliko što nije dodatno moderirala i pobrisala sve gadosti koje su se ovih dana pojavljivale, ali to ne umanjuje odgovornost onih koji su ih napisali ili izazivali.
Zato sam ja u internoj prepisci i napisala da mislim da moraju da postoje moderatori i da pravo i odgovornost za brisanja problematičnih komentara ne smeju da nose isključivo blogeri. Da ne bi došli u situaciju da se to shvata samo kao pravo, a odgovornost prebacuje na nekog drugog, recimo na kuću b92.


Jelice,
slažem se s navedenim!
Pošto niko od nas ne može non-stop da visi na blogu i briše gadosti
Zaključak glasi: VRATITI MODERACIJU!
pozzz.
n.m.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:18 17.06.2007

Re: Pravo i odgovornost uvek idu zajedno!

Nebojša Milenković
Zaključak glasi: VRATITI MODERACIJU!


pa dobro, Nebo,
to ide u prilog tehničkim nedostacima bloga,
i tako ste mogli to Dejanu da predočite
(uostalom, Dejan je i sam ostavio takvu opciju, i Mr. Milan :) je rekao da će mu predati spisak sa svim problemima koje je primetio, kada Dejan pristigne sa putovanja)
a ne da napravite čitavu dramu.
ali eto,
mi smo valjda nekakav slovenski narod,
sklon burnim emocijama i čehovljevskim obrtima!

ala Dejan ima da se iznenadi kada se vrati sa puta i otvori mejlboks i blog: ima sve da se zagrcne i ispljuje nes-kafu po screen-u, kano klint istvud losh skivi kad otpije!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:55 17.06.2007

Re: Pravo i odgovornost uvek idu zajedno!

a ne da napravite čitavu dramu.


Srdjane,
pa nema nikakve drame...
n.
sarma sarma 03:02 17.06.2007

Biljana...

SMORILI STE ME SA BILJANOM,OTIŠLA JE NE MORA DA SE VRAĆA!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:13 17.06.2007

Bravo Jelice,

... potpisujem sve, od reci do reci

Da dodam samo da je diskusija o borbi protiv uvreda i pljuvanja vodjenja mesecima i na starom blogu, a da je glavnom predstavniku (i predvodniku) tog nacina "razmene misljenja" (ili napada na neistomisljenike) zoksteru bio cak posvecen i ekstra blog. Samo sto je pomenuti gospodin to svoje umece (poznavanje ulicarskog recnika) koristio uglavnom protiv svojih politickih neisomisljenika ... pa to njegovim politickim istomisljenicima i nije bas smetalo. Pa ili nisu primecivali ... ILI SU CUTALI ... istovremeno propovedajuci NECUTANJE ...

pozz
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 10:17 17.06.2007

Re: Biljana...

Sarma,
a što bi pa mene, ili bilo koga odavde, uopšte bilo briga za to
ko je vas i kako (čime) smorio...
mislim, sačuvajte to za vlastitu intimu...
n.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 10:18 17.06.2007

hvala što si dodao

vasilije,
hvala što si dodao
međutim, pošto Zokster ovde više neće navraćati
molio bih da onda više ne bude ni tema...
pre svega zbog korektnosti: kako prema njemu → tako i prema nama!
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 12:26 17.06.2007

Re: Pravo i odgovornost uvek idu zajedno!

[Nebojša MilenkovićZaključak glasi: VRATITI MODERACIJU![u][/u]


UAAAAAAAAAAAAAAAAA !

SRAMOTA DA JE SVAKOG KO JE ZA MODERACIJU

on je kukavica, ne zna da se brani, on je naprosto malo dete koje plače čim mu se pokaže prut!

dakle, TAMAN POSLA !

evo obrazloženja:

znate, kada u jednoj državi AMERIKE polažete vozački ispit, na kraju kada vam trebaju da daju tu dozvolu pitaju vas za vaše GENERALIJE!?

elem, službenik vas lepo pita kako se zovete, Vi kažete MARKO KRALJEVIC -odlično !!! Isti službenik to ubaci u kompjuter, pita vas dalje kada ste rodjeni, Vi lepo kažete da ste rodjeni 28.JUNA 1389.godine.Fenomenalno, taj isti podatak službenik ubaci u komjuter, i BAJO od tog trenutka ste VI taj MARKO i taj KRALJEVIĆ.

i šta se dešava, vozite Vi tako vozite, kad lepo jednog dana vas zaustave panduri grada ČIKAGA, TRAŽE VAM VOZAČKU, vi mu je date, pita vas koliko imate godina, vi tuc muc, naravno čovek vidi iz dokumena da ste LUD I BUDALA, uzme vam vozačku, pocepa je na licu mesta i vi je više nemate.

šta morate da uradite posle, naravno idete ponovo na polaganje vozačkog, ponovo dajete pare za istu proceduru kao da nikada niste polagali, i

šta bre I, ovo je bre GENIJALNO u AMERICI, daju vam prividnu slobodu izrazavanja , a zapravo ona je skopčana sa time, da ako se pravite LUDI i pametni, to imate da platite debelo.

Kod nas je obrnuto za ludost i i izvodjenje BESNIH GLISTA kod nas se ljudi nagradjuju.

šta vam ova priča govori: za vas koji slabije kontate i razbirate što bi reko gospodin BUKVA iz Doboja!~u prevodu znači -pustite ljude, komentatore, i sve ostale da pišu i misle šta god požele, ako imaju mozga a pišu gluposti, razne i bedastoće sami će se stideti svjih (NE)dela.

a ako nemaju osećaj svoje svesti , nesvesti i BLENTAVOSTI , streljački vod ne može takve dovesti u red, a ne kamoli nekakav priučeni regrut i vojnik partije sa SAJTA B-92-ke.

zaTO vi koj non-stop trućate o nekavoj MODERACIJI, ste ništa dugo do mali MIŠEVI koji se plaše i slepe MAČKE i mačora a ne kamoli (vido)vitog surog orla.


Nebojša Milenković Nebojša Milenković 14:22 17.06.2007

Re: Pravo i odgovornost uvek idu zajedno!

Milutine,

Mislim da ste ovaj put prevazišli čak i samoga sebe!
Hvala vam za ovaj post jer ste me baš lepo nasmejali
vi ste, čoveče, nebrušeni biser a ne suri orao ili, ne daj bože, Bukva iz Doboja!
Uostalom:

znate, kada u jednoj državi AMERIKE polažete vozački ispit, na kraju kada vam trebaju da daju tu dozvolu pitaju vas za vaše GENERALIJE!?

elem, službenik vas lepo pita kako se zovete, Vi kažete MARKO KRALJEVIC -odlično !!! Isti službenik to ubaci u kompjuter, pita vas dalje kada ste rodjeni, Vi lepo kažete da ste rodjeni 28.JUNA 1389.godine.Fenomenalno, taj isti podatak službenik ubaci u komjuter, i BAJO od tog trenutka ste VI taj MARKO i taj KRALJEVIĆ.


ili:

BUKVA iz Doboja!~u prevodu znači -pustite ljude, komentatore, i sve ostale da pišu i misle šta god požele, ako imaju mozga a pišu gluposti, razne i bedastoće sami će se stideti svjih (NE)dela.

- PA ZAR VI BAR NISTE PUŠTENI DO MILE (VAM) VOLJE!?
A da li se (i) stidite – e, to me već ni najmanje ne zanima!
n.m.

mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 15:37 17.06.2007

Re: Pravo i odgovornost uvek idu zajedno!

- PA ZAR VI BAR NISTE PUŠTENI DO MILE (VAM) VOLJE!?
A da li se (i) stidite – e, to me već ni najmanje ne zanima!
n.m.


Svakako, odgovor na tvoj naslov posta, ali...

da li si možda pročitao Nebojša ikada moju rečenicu ovde koja je VULGARNA, preteća, odurna, ne civilizovana i lažna recimo!?

jok, znaš i sam, to što ja dominiram LOGIČKI i misaono nad gro komentatora i Blogera ovde je moja najveća JERES i problem sa MODERACIJOM i kuknjavom mojih oponenata. Fakat !

šra hoću da ti kažem i upozorim, na starom BLOGU se nisu BANOVALI VULGARISTI, Batisti i Čegevaristi, već isključivo NEISTOMIŠLJENICI sa nepisanim pravilima koje se podrazumevalo.

ja nikada nisam bio BANOVAN zbog ne poštovanja kućnog reda i pravila, isključivo je to bilo na relaciji: sujet-zavist, i lična netrpeljivost prema meni i mojoj specifičnoj retoričkoj vokabularštini. FaKAT.
vinska musica vinska musica 00:28 17.06.2007

Sta nam je ciniti

Bez namere da kritikujem uvodnicara, ovaj apel za „uljudjivanjem“ dobija tako plebiscitarnu podrsku /bar nacelnu/ da me, u izvesnoj dimenziji, plashi. Mislim.. da, prosipajuci korito s prljavom vodom, ne izbacimo i dete.

Verujem da umem da razlikujem ostar, nadahnut fajt, od klasicne uvrede. Ne smetaju mi dueli nabijeni vecom dozom adrenalina, „potcrtani“ i nekom efektnom psovkom. Razliciti ljudi, razliciti temperamenti. Nekome to stoji sarmantno, nekome vulgarno, pa neka sam bira stil. A blogerski „kerberi“ ce vec umeti da polemicara „nagrade“ po zasluzi. Cemu takva sterilizacija blogovskog jezika? Ko nije sposoban da efektno „vrati loptu“, znaci da mu nije mesto medju pravim igracima.

Btw, otkako je Jelena Milic, na svom blogu, nekoliko puta ponovila slican apel/upozorenje, nisam vise imala zelju ni da ga citam, a kamoli ucestvujem u raspravi. Zasto? Iz istog razloga zbog kojeg sam, kao student, radije odlazila u Atelje 212 ili u „Stupicu“, nego u Narodno pozoriste. Ako ovde jedna Biljana, Jasna, Kusovac etc. ne mogu sebi dopustiti da budu opusteniji, „lajaviji“, nego u svom standardnom profesionalnom „izdanju“, cemu onda ova mogucnost komunikacije i njima i nama? Ovde mi prijaju upravo takvi, drugaciji, nesvakidasnji, van uskih profesionalnih profila, kao angazovane javne licnosti u najsirem smislu reci, ali i obicni „smrtnici“, sa svojim autenticnim vrlinama i manama.

A sto se tice onih koji realno ne spadaju u „prvu postavu“.. Blog B92 je, ipak, virtuelni Rolan Garos. VIP-ovi su tamo /bar bi trebalo da budu/ intelektualni i polemicki reperi, lestvica elokvencije kojoj se tezi, da bi se zasluzilo biti uvazen kao ravnopravan sagovornik. I tako i treba da bude, ukoliko ne zelimo da to mesto postane jedno od mnostva bezbojnih, svashtarskih blogova, koji ne sluze nicemu angazovanom, niti edukativnom.

Pored toga, koliko god upristojavali jezik medjusobne komunikacije, to ni za milimetar nece otkloniti problem skribomankse „prenapucenosti“ bloga, upadljive kvalitativne neujednacenosti, kao ni sadrzajnog „vasharishta“, koje vapi za moderacijskim segmentiranjem tematskih oblasti.

Ovo poslednje je mozda i moguce regulisati, ali sta sa „demokratskim pravom“ netalentovanih i neduhovitih logorejicara /kako medju VIP-blogerima, tako i ne-VIP komentatorima/, da, bez ikakvog ogranicenja, ostavljaju pisane produkte svog intelekta po blogu, srozavajuci mu kvalitet i cineci ga nepreglednim i odbojnim za citanje? Od srca bih pozdravila napor svakog domacina bloga, koji bi, pored uvredljivih, uklanjao i neinventivne, glupe, besadrzajne komentare, koji razvodnjavaju diskusiju, pa makar bili i komplimenti uvodnicaru teme. Jedino bi takva „packa“, nadam se, naterala dezurne skribomane da, pre nego sto im prsti dotaknu tastaturu, razmisle imaju li reci sta sto bi uistinu doprinelo diskusiji ili ne.

Sve u svemu, nemam nikakvu prognozu kako ce se, da li ce se i kada nastali spor resiti. Znam samo da cu, ako sve ostane ovako kao do sada, biti destimulisana i da citam blogove, a kamoli pokusam da dam neki licni polemicki doprinos. Zahvaljujem na paznji i strpljenju.

Gothsa Gothsa 00:40 17.06.2007

Re: Sta nam je ciniti

Vinska komentar je sjajn!
ali ovo posebno izdvajam
ali sta sa „demokratskim pravom“ netalentovanih i neduhovitih logorejicara /kako medju VIP-blogerima, tako i ne-VIP komentatorima/, da, bez ikakvog ogranicenja, ostavljaju pisane produkte svog intelekta po blogu, srozavajuci mu kvalitet i cineci ga nepreglednim i odbojnim za citanje? Od srca bih pozdravila napor svakog domacina bloga, koji bi, pored uvredljivih, uklanjao i neinventivne, glupe, besadrzajne komentare, koji razvodnjavaju diskusiju, pa makar bili i komplimenti uvodnicaru teme. Jedino bi takva „packa“, nadam se, naterala dezurne skribomane da, pre nego sto im prsti dotaknu tastaturu, razmisle imaju li reci sta sto bi uistinu doprinelo diskusiji ili ne
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:48 17.06.2007

Re: Što nam je činjeti?

vinska musica
Od srca bih pozdravila napor svakog domacina bloga, koji bi, pored uvredljivih, uklanjao i neinventivne, glupe, besadrzajne komentare, koji razvodnjavaju diskusiju, pa makar bili i komplimenti uvodnicaru teme. Jedino bi takva „packa“, nadam se, naterala dezurne skribomane da, pre nego sto im prsti dotaknu tastaturu, razmisle imaju li reci sta sto bi uistinu doprinelo diskusiji ili ne.


these are my words too!
- što bi rekao Urkela.
Unfuckable Unfuckable 00:50 17.06.2007

Re: Sta nam je ciniti

vinska musica
Bez namere da kritikujem uvodnicara, ovaj apel za „uljudjivanjem“ dobija tako plebiscitarnu podrsku /bar nacelnu/ da me, u izvesnoj dimenziji, plashi. Mislim.. da, prosipajuci korito s prljavom vodom, ne izbacimo i dete.

Verujem da umem da razlikujem ostar, nadahnut fajt, od klasicne uvrede. Ne smetaju mi dueli nabijeni vecom dozom adrenalina, „potcrtani“ i nekom efektnom psovkom. Razliciti ljudi, razliciti temperamenti. Nekome to stoji sarmantno, nekome vulgarno, pa neka sam bira stil. A blogerski „kerberi“ ce vec umeti da polemicara „nagrade“ po zasluzi. Cemu takva sterilizacija blogovskog jezika? Ko nije sposoban da efektno „vrati loptu“, znaci da mu nije mesto medju pravim igracima.

Btw, otkako je Jelena Milic, na svom blogu, nekoliko puta ponovila slican apel/upozorenje, nisam vise imala zelju ni da ga citam, a kamoli ucestvujem u raspravi. Zasto? Iz istog razloga zbog kojeg sam, kao student, radije odlazila u Atelje 212 ili u „Stupicu“, nego u Narodno pozoriste. Ako ovde jedna Biljana, Jasna, Kusovac etc. ne mogu sebi dopustiti da budu opusteniji, „lajaviji“, nego u svom standardnom profesionalnom „izdanju“, cemu onda ova mogucnost komunikacije i njima i nama? Ovde mi prijaju upravo takvi, drugaciji, nesvakidasnji, van uskih profesionalnih profila, kao angazovane javne licnosti u najsirem smislu reci, ali i obicni „smrtnici“, sa svojim autenticnim vrlinama i manama.

A sto se tice onih koji realno ne spadaju u „prvu postavu“.. Blog B92 je, ipak, virtuelni Rolan Garos. VIP-ovi su tamo /bar bi trebalo da budu/ intelektualni i polemicki reperi, lestvica elokvencije kojoj se tezi, da bi se zasluzilo biti uvazen kao ravnopravan sagovornik. I tako i treba da bude, ukoliko ne zelimo da to mesto postane jedno od mnostva bezbojnih, svashtarskih blogova, koji ne sluze nicemu angazovanom, niti edukativnom.

Pored toga, koliko god upristojavali jezik medjusobne komunikacije, to ni za milimetar nece otkloniti problem skribomankse „prenapucenosti“ bloga, upadljive kvalitativne neujednacenosti, kao ni sadrzajnog „vasharishta“, koje vapi za moderacijskim segmentiranjem tematskih oblasti.

Ovo poslednje je mozda i moguce regulisati, ali sta sa „demokratskim pravom“ netalentovanih i neduhovitih logorejicara /kako medju VIP-blogerima, tako i ne-VIP komentatorima/, da, bez ikakvog ogranicenja, ostavljaju pisane produkte svog intelekta po blogu, srozavajuci mu kvalitet i cineci ga nepreglednim i odbojnim za citanje? Od srca bih pozdravila napor svakog domacina bloga, koji bi, pored uvredljivih, uklanjao i neinventivne, glupe, besadrzajne komentare, koji razvodnjavaju diskusiju, pa makar bili i komplimenti uvodnicaru teme. Jedino bi takva „packa“, nadam se, naterala dezurne skribomane da, pre nego sto im prsti dotaknu tastaturu, razmisle imaju li reci sta sto bi uistinu doprinelo diskusiji ili ne.

Sve u svemu, nemam nikakvu prognozu kako ce se, da li ce se i kada nastali spor resiti. Znam samo da cu, ako sve ostane ovako kao do sada, biti destimulisana i da citam blogove, a kamoli pokusam da dam neki licni polemicki doprinos. Zahvaljujem na paznji i strpljenju.



Stojece ovacije ! Od Tarantulinog posta kod Duleta nisam procitao nesto ovako jezgrovito ..Svaka cast VM, nemam sta da dodam, osim preporuke
pufna pufna 00:54 17.06.2007

Re: Sta nam je ciniti -to vinska

Od srca bih pozdravila napor svakog domacina bloga, koji bi, pored uvredljivih, uklanjao i neinventivne, glupe, besadrzajne komentare, koji razvodnjavaju diskusiju, pa makar bili i komplimenti uvodnicaru teme.

pa ovo je nemoguce! utopijski!. Niko nije lisen sujete te bi to bila zlouporeba u najavi
Unfuckable Unfuckable 01:10 17.06.2007

Re: Sta nam je ciniti -to vinska

"ako svako pokusa da pomalo pocisti u svom dvoristu, u svojoj kuci..." - secam se coveka koji je ovo pricao.... - iz malog reda moze se napraviti veliki red, verujem u to
Unfuckable Unfuckable 01:18 17.06.2007

Re: Sta nam je ciniti -to vinska

Unfuckable
"ako svako pokusa da pomalo pocisti u svom dvoristu, u svojoj kuci..." - secam se coveka koji je ovo pricao.... - iz malog reda moze se napraviti veliki red, verujem u to


keyword : NAPOR
Olga Medenica Olga Medenica 02:36 17.06.2007

Re: Sta nam je ciniti -to vinska

Ipak, surovo je a nadasve neuctivo vredjati publiku koju autor smatra nedovoljno interesantnom.
Osoba na mestu ili menja mesto ili za isto pokazuje duzno postovanje. To duzno postovanje podrazumeva cak i minimum komunikacije na ponudjenom nivou ('ajd nemoj sada da neko krene da talasa u pravcu: ponudjen nivo = govor mrznje, vredjka, pljuvka, psovka i sl. ponudjen nivo = mozda neinventivna ali dobronamerna publika).
Tako bar ja mislim.
vinska musica vinska musica 03:00 17.06.2007

Re: Sta nam je ciniti -to vinska

Hmm..

U svakoj sferi zivota punoletna osoba je u prilici da se bori za mesto koje smatra da zasluzuje, ali se to cini trudom, umesnoscu, ucenjem od boljih od sebe. Ako je lenjog duha ili suvise sujetna, biva kaznjena, na manje ili vise surov nacin. U cemu je tu nepravda? Zasto biti boleciv i ostavljati je u iluziji da je ravna onima koji misle da smo svi jednaki samo zato sto imamo tastaturu i dve ruke?
Ovakva vrsta bloga /bar u njenoj inicijalnoj zamisli/ ne postoji verovatno vise nigde i zato
treba da budemo mnogo obazriviji, ali i energicniji, u ocuvanju njegovog digniteta. Samo
tako moze ostati mesto na kome se moze mnogo toga vrednog nauciti, a i zajednickim snagama pokrenuti, pomeriti, promeniti..
Olga Medenica Olga Medenica 03:56 17.06.2007

Re: Sta nam je ciniti -to vinska

Pa zato sto je ovo javno mesto a ne zatvoreni klub.
Ja to tako shvatam i trudim se da se prilagodim.
Niko valjda nije ovde da vrti incestoidnu razmenu, zasto bi uopste ovde gubili vreme umesto da
talasamo u zivom kontaktu i u okviru svog miljea?
U stvari, mozda neko i jeste ali ja ne razumem tog "nekog" pa o tome ne mogu da govorim.

adam weisphaut adam weisphaut 08:39 17.06.2007

Re: Sta nam je ciniti

Verujem da umem da razlikujem ostar, nadahnut fajt, od klasicne uvrede. Ne smetaju mi dueli nabijeni vecom dozom adrenalina, „potcrtani“ i nekom efektnom psovkom. Razliciti ljudi, razliciti temperamenti. Nekome to stoji sarmantno, nekome vulgarno, pa neka sam bira stil. A blogerski „kerberi“ ce vec umeti da polemicara „nagrade“ po zasluzi. Cemu takva sterilizacija blogovskog jezika? Ko nije sposoban da efektno „vrati loptu“, znaci da mu nije mesto medju pravim igracima.

Da se nadovezem na VM , naivno je ocekivati da je moguce izbeci zestoke konflikte kada se radi o temama koje se spominju na blogu. Da postoji potreba za moderacijom bloga, postoji i jedan od glavnih problema novog bloga lezi u cinjenici da je autorima uvaljen vruc krompir da sami vode racuna o tome. Ali prag tolerancije za jezik kojim se vode diskusije mora biti postavljen izuzetno visoko .U suprotnom ce se blog pretvoriti u ustajalu baru koja ce nam davati iluziju da je svako misljenje jednako vazno i ispravno, u kojoj ce vladati sabornost i koja ce biti zajednica eskapista koja radije bira da se samozavarava no da realno sagleda situaciju.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:26 17.06.2007

Vinska musice,

ja se mesecima ovde borim protiv pljuvanja i za razumniji nacin diskusije, ali se IPAK VELIKIM DELOM slazem sa ovim sto si napisala. I nisam za potpuno STERILNU diskusiju.

Problem nije ako Biljana, emotivna kakva jeste, pokaze svoju lajavost. Mora samo da bude spremna i da primi slican odgovor. I problem je kad se pretera ... kad se poziva na virtuelni linc neistomiljenika. Kad se tolerisu "profesionalni pljuvaci" na JEDNOJ STRANI koji takoreci NIKAD nista konstruktivno ne napisu ... nego samo pljuju i vredjaju "protivnike" u diskusiji ... I kad se pojavi HORDA istomisljenika-pljuvaca u formaciji "topli zec" ...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 10:19 17.06.2007

Re: Sta nam je ciniti -to vinska

Ipak, surovo je a nadasve neuctivo vredjati publiku koju autor smatra nedovoljno interesantnom. Osoba na mestu ili menja mesto ili za isto pokazuje duzno postovanje.


PROČITATI JOŠ JEDNOM!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 10:20 17.06.2007

Re: Sta nam je ciniti -to vinska

Pa zato sto je ovo javno mesto a ne zatvoreni klub.

Upravo zato i moraju da postoje pravila!

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 10:22 17.06.2007

Re: Sta nam je ciniti

adame
Verujem da i sam umem da razlikujem ostar, nadahnut fajt, od klasične uvrede.

Tako, naravno, ni meni:

Ne smetaju dueli nabijeni vecom dozom adrenalina, „potcrtani“ i nekom efektnom psovkom. Razliciti ljudi, razliciti temperamenti. Nekome to stoji sarmantno, nekome vulgarno, pa neka sam bira stil. A blogerski „kerberi“ ce vec umeti da polemicara „nagrade“ po zasluzi.

Dakle sterilizacije blogovskog jezika neće biti!

Kao što i sami kažete:
Ko nije sposoban da efektno „vrati loptu“, znaci da mu nije mesto medju pravim igracima.


Naglasak je, verujem, na ovome efektno vrati loptu, a ne na primitivizmu i vulgarnostima najniže vrste!
Mislim da se razumemo...

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 10:24 17.06.2007

Re: Vinska musice - molim samo bez izjednačevanja...

Vasilije,
molim samo bez izjednačevanja...
Konstruktivna, kako kažete, lajavost ipak je jedno!
Govor mržnje nešto sasvim drugo!
Problem je što se upravo ovde pojavila HORDA istomisljenika-pljuvaca u formaciji "topli zec" ...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:51 17.06.2007

Re: Vinska musice - molim samo bez izjednačevanja...

Nebojša Milenković
Problem je što se upravo ovde pojavila HORDA istomisljenika-pljuvaca u formaciji "topli zec" ...


Hm, Nebojsa, najiskrenije: JA TO UOPSTE NE VIDIM Za mene bi to bilo: organizovana grupa ljudi koja ne iznosi nikakve konstruktivne i argumentovane kritike/argumente nego vredja jednu osobu(njacesce politickog neistomisljenika) uzajamno se podrzavajuci i tapsuci po ramenima ...

Takvih primera sam video mnogo ranije (posebno na starom blogu) ... a ovde ne ovoj vasoj temi je ne vidim. Hajde probajte da navedete imena i citirate to pljuvanje/uvrede - u cilju boljeg razumevanja. Ja videh samo par carki izmedju onog kog ste vec banovali i par drugih blogera ... ukljucujuci i Jasminu Tesanovic, Dejana Stankovica ... itd .. ali to meni lici pre onaj dozvoljeni "fajt"

pozz

ps. od pocetka "strajka" nisam video takve stvari ni na drugim blogovima ... mozda poneku "carku" ... ili (pre)ostru kritiku ... i cesce se ljudi zale na dosadu
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:30 17.06.2007

Javno mesto.

Ne slažem se. Blog b92 nije javno mesto. Doduše nije ni zatvoren klub. Recimo da je blog b92 klub otvoren za one koji poštuju njegova pravila i ispunjavaju kriterijume za učešće u njemu. Tu smo opet kod pravila, prava i odgovornosti.
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 12:38 17.06.2007

Re: Vinska musice - molim samo bez izjednačevanja...

Virtuelni Vasilije

Nebojša MilenkovićProblem je što se upravo ovde pojavila HORDA istomisljenika-pljuvaca u formaciji "topli zec" ...Hm, Nebojsa, najiskrenije: JA TO UOPSTE NE VIDIM Za mene bi to bilo: organizovana grupa ljudi koja ne iznosi nikakve konstruktivne i argumentovane kritike/argumente nego vredja jednu osobu(njacesce politickog neistomisljenika) uzajamno se podrzavajuci i tapsuci po ramenima ...Takvih primera sam video mnogo ranije (posebno na starom blogu) ... a ovde ne ovoj vasoj temi je ne vidim. Hajde probajte da navedete imena i citirate to pljuvanje/uvrede - u cilju boljeg razumevanja. Ja videh samo par carki izmedju onog kog ste vec banovali i par drugih blogera ... ukljucujuci i Jasminu Tesanovic, Dejana Stankovica ... itd .. ali to meni lici pre onaj dozvoljeni "fajt"pozzps. od pocetka "strajka" nisam video takve stvari ni na drugim blogovima ... mozda poneku "carku" ... ili (pre)ostru kritiku ... i cesce se ljudi zale na dosadu



Auuu, ja mislim da ti NEBOJŠA uopšte nije dobro.

to šta je gore citirano od tebe je klasična FATAMORGANA,

to šta si gore rekao, jeste tačno, ali za vreme zlatnog doba starog BLOGA, ali tada se ti nisi čuo živ, niti si to smeo da kažeš.

sem mene naravno!

fakat!

gotovo svi ostali su bile male SLEPE i poslušne mace, plašeći se da ne budete izbačene iz udobne BLOGOVSKE ušuškane korpe.Ako budete mnogo mjaukali i tražili više slobode i više pravde za sve podjednako.

JEl' bilo tako, bilo je znate to svi odlično.

zato nemoj da kukate sad, nego one vaše uši od SLONA povijte i pokrijte se njima, ćutite i pratite šta se ovde piše u potaji.

ako već nemate hrabrosti i odvažnosti da se nosite ravnopravno sa svojim sagovornicima.

dojadili ste bogu i narodu sa kukanjem i priči o govoru mržnje i ljubavi.
Taska Dana Taska Dana 05:13 17.06.2007

Pozdrav svima

Vec nekoliko nedelja ne stizem da citam blogove sto mi veoma nedostaje. Evo sad na brzinu procitah ovaj Nebojsin blog i vidim da se i dalje desava ono sto nikako ne bi smelo da se desava. Nasilje bilo koje vrste je primitivna pojava koju treba sistematski liskorenjavati svuda gde se zapatila. A zapatila se prilicno u nasem drustvu.
Veoma se slazem sa Bobanom Stojanovicem , u Srbiji se cuti o nasilju.
Hvala Nebojsi na akciji da se blog sacuva i upristoji.
Zelim da dam svoju podrsku ovoj akciji jer smatram da je B92 Blog mesto gde ljudi mogu da saznaju vise, nauce vise, razmene misljenje, pokazu svoju kreativnost i mnogo sto sta jos.
Zbog nasilnickog ponasanja izvesnih blogera sa moje VIP liste nestala je moja najomiljenija blogerka Biljana Srbljanovic. Veoma mi je zao sto vise necu imati to sjajno zadovoljstvo da citam njene pametne, ostroumne, humane, zabavne, dinamicne, lepe, recite, izuzetne blogove, sjajne opaske. Zao mi je sto se povukla ali je duboko razumem.

Ja necu da cutim, boricu se protiv nasilja nenasilnim putem.
Citacu blogove i ucestvovati u diskusijama.

Da Srbija postane lepse mesto, jednog dana.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 10:25 17.06.2007

Re: Pozdrav svima

Da Srbija postane lepse mesto, jednog dana.


Uz otpozdrav: izvinite, ali moram da uzdahnem...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:58 17.06.2007

Re: Pozdrav svima

Nebojša Milenković
Da Srbija postane lepse mesto, jednog dana.
Uz otpozdrav: izvinite, ali moram da uzdahnem...


Nebo (ili Nevo, kako se tvoje ime izgovara na hebrew-u, za mene Nevo u nastavku života :) ),

Srbija će postati lepše mesto za življenje kada prođe barem generacija od strahota devedesetih. Žana je negde gore pomenula da smo mi, praktično već generaciju, plen različitog nasilja i raznih nasilnika... i da tu nema ničeg neobičnog i neshvatljivo novog. tako će još generacija biti potrebna da ti nasilnici prestare i da ih zamene neki novi klinci... evo moj jedan novi klinac je već na putu i hita u taj novi i lepši od svet od onog kakvog smo mi poznavali! ti novi klinci će već živeti u novom, boljem društvu... a mi, mudri starci puni čudnovate gorčine, ćemo im govoriti o tim tužnim tranzicionim i pretranzicionim danima, i nećemo im čak ni govoriti sve - okretaćemo lice od njih sa, da, teškim uzdasima - i naši novi klinci neće poznavati zlo naših dana i živeće svoje posletranzicione živote bezbrižno i srećno. nešto kao u bajci...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:03 17.06.2007

Re: Pozdrav iz daljine...

lepši od svet od onog


nema prvo 'od'!

:)
Al Aksa Al Aksa 05:40 17.06.2007

Banujte sve ekstremiste-trajno

Jedna pametna od vas g.Milenkovicu,ovom Zoksteru ne da treba uskratiti blogiranje,nego trajno oduzeti tastaturu!Mislim,sta reci!Svaki dan otvara po pet bloga,teme poput masturbacije i slicno,fuuj!Pa ovde se ne tolerisu mnoge banalnije stvari!ocito je ovde sa zadatkom da nam ogadi ovo mesto.Isto vazi i za ove Biljanine ekstremiste,poput Bebeodlonca i slicne..
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 05:58 17.06.2007

Re: Banujte sve ekstremiste-trajno

a sto ja biljanin xtremista? bogstobom alalksa...mnogo si pobrkao
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 10:26 17.06.2007

Re: Banujte sve ekstremiste-trajno


ovo sam malopre već napisao!
ipak, ponavljam: pošto Zokster ovde više neće navraćati
molio bih da onda više ne bude ni tema...
pre svega zbog korektnosti: kako prema njemu → tako i prema nama!
Unapred hvala!
n.m.
XoX XoX 08:46 17.06.2007

Predlog za resenje

Princip bez vrednosnog okvira je samo alat za zlupotrebu. Isto vazi i za princip slobode govora.
Kako bi se odrzao neki dobar sistem UVEK mora da postoji i pretnja batinom za one koji ne postuju pravila (odredjena gorepomenutim vrednostim okvirom, koji se u ovom slucaju mozda moze jednostavno opisati kao PRISTOJNOST).
Ta batina moze da bude moderacija od strane domacina - i banovanje nepristojnih.
Ako se nema para za moderatore, pustiti reklame (banere) na blog. To je mnogostruko manja steta od povlacenja normalnih ljudi.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 10:27 17.06.2007

Re: Predlog za resenje

Princip bez vrednosnog okvira je samo alat za zlupotrebu. Isto vazi i za princip slobode govora.


Ako se nema para za moderatore, pustiti reklame (banere) na blog.


što se drugog tiče: a jel znate dal će onda i nas nešto da plaćaju...
Al Aksa Al Aksa 09:54 17.06.2007

Tadic usvojio mace!(ugledajte se na predsednika,molim!)

Prema pisanju danasnje Politike,predsednik Srbije Boris Tadic,usvojio je malo crno mace na standu Orke.Ne znamo da li je na njega uticalo prisustvo knjizevnice i selektivnog borca za prava zivotinja,ali je ovo bogme i te kako uticalo na prisutne roditelje,te su ovi listom pojurili da rezervisu po koju zivotinjicu za svoju decu.Predsednice,ovo vam necemo zaboraviti i takodje pokazuje da ipak ima nade za ovu napacenu i ludu Srbiju.A mozda i nema.S obzirom da je i ovom prilikom ljubav prema sirotim zivotinjama prouzrokovana pomodarstvom,prosecnog setaca u Knez Mihajlovoj.


s.
Unfuckable Unfuckable 11:19 17.06.2007

Re: Tadic usvojio mace!(ugledajte se na predsednika,molim!)

Predsednik je vec pomogao ljudima, jelte ...pa se sad fokusirao na faunu....sladak je malecki - tacno mu se po faci vidi da je kao mali dovlacio lutalice kuci, jel ...?
Ovde mora uslediti pauza, posto osecam da mi pljuvacne zlezde natichu....
Aniram Aniram 11:17 17.06.2007

konstruktivnost & zakljucak . (tacka)

1. vratiti moderaciju

1.5 naravno ostaviti pogodnosti banovanja i sl. koje su autori dobili ovim novim blogom

2. desetkovati broj VIP blogera

3. ukinuti NEVIP blogere ALI zato uvesti VIP KOMENTATORE. U tom smislu neka svi komentatori zeljni blogovanja otvore svoj blog na blogspotu (kano mladjani IvanBevc), a najbolja blog ostvarenja linkovati pod naslovom VIP KOMENTATORI (pa nek sami VIPovci preporuce koji text nekog VIP komentatora zasluzuje da bude i na stranici B92)

4. zavrsiti sa ovim temama, i vratiti BS, jer smo na kraju krajeva dosli tu zbog NJE ( pa bi ostali i bez nje, ali ko zna ko i koliko dugo)... a sve ono sto je napisala a sto je bilo diskutabilno, zaboraviti, oprostiti, ljuCki je ))

5. i pliiiiiiiz, vratiti 'NAJNOVIJE KOMENTARE'
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:48 17.06.2007

PROTIV EKSTREMIZMA I EKSTREMISTA

Ovo smatram JAKO važnim. Žao mi je što to juče nisam napisala.
Nebojša citiram rečenicu iz tvog posta:

Zbog toga se, nisam osećao ni najmanje prijatno ─ moje shvatanje demokratičnosti podrazumeva da se svakome, pa čak i ekstremistima, ukoliko se kreću u granicama pristojnosti ne sme onemogućiti pravo da iznesu vlastito mišljenje/stav.

Sa ovim se NIKADA neću složiti i uvek ću se boriti PROTIV takvog stava.

Ono što si napisao bi recimo značilo i da neko može da me bije, ali pod uslovom da je lepo obučen. Ili da mi preti, ali koristeći pristojne reči.

Problem EKSTREMIZMA su njegovi CILJEVI, a ne SREDSTVA.

Ekstremizam je suprotnost demokratije. Ekstremizmu je cilju ukidanje demokratije. Ekstremizam je ZLOUPOTREBA demokratije i slobodne reči. Ekstremizam je odličan primer neodgovornosti za javnu reč (a i o tome si pisao).

Uvek ću biti protiv da ekstremisti iznose svoje ekstremističke stavove na blogu B92, ali i u celoj kući b92. Makar to činili i najvaspitanijim, najuglađenijim, književnim jezikom.

Na mojim blogovima nikada neće biti mesta za njih. Nikada.

Ne pristajem na to da ekstremisti zloupotrebljavaju i ruše ugled, kredibilitet i vrednosti ove kuće, koja se uvek borila protiv ekstremističkih stavova. I ja u njoj.

NO PASARAN !

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 12:01 17.06.2007

Re: PROTIV EKSTREMIZMA I EKSTREMISTA

jELICE,
ok. izgleda da je u celoj stvari upravo ovo u granicama pristojnosti
takođe veoma rastegljiv pojam!

uzgred, protiv govora mržnje je gotovo ceo tekst
ne mislite valjda da to spada pod spornu kategoriju u granicama pristojnosti
ili, ne daj bože, da se isto opravdavam!?

pridružujem se:
NO PASARAN!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 12:02 17.06.2007

Re: PROTIV EKSTREMIZMA I EKSTREMISTA

ispravka>

da isto opravdavam!?
adam weisphaut adam weisphaut 12:08 17.06.2007

Re: PROTIV EKSTREMIZMA I EKSTREMISTA

Ono što si napisao bi recimo značilo i da neko može da me bije, ali pod uslovom da je lepo obučen. Ili da mi preti, ali koristeći pristojne reči.

Upravo tako! I nacisti su bili kulturni i pristojni ljudi pa ih slusanje Vagnera nije sprecavalo da prave sapun od ljudi.
Problem EKSTREMIZMA su njegovi CILJEVI, a ne SREDSTVA.

Potpisujem!
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:51 17.06.2007

Nebojša,

granice pristojnosti me ne zanimaju uopšte kada se radi o ekstremistimizmu. Granice pristojnosti su SREDSTVO.
Problem ekstremizma je njegov CILJ.

Ali se razumemo :) Ja sam prosto morala ovo da naglasim, smatrajući da ovo mora da bude jasno i precizno. Tu nema rastegljivosti.

hvala :)
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 13:06 17.06.2007

pobrkani loncici

zashto stalno imam utisak da u najboljoj nameri razvodnjavamo problem koji de facto postoji?

bs je dobila horor pretnje, zlostavljanje, koje verovatno ima koren ovde i sad i umesto da svi, svak na svoj nacin, u skladu sa mogucnostima i stepenom moci i znanja, pokazemo solidarnost, tako da zena ostane u zajednici koju je izabrala i gradila, ovde krece polemika oko njenih izjava, koje bas zato sto nisu obavezno ljupke, oku ugodne i uvek uctive, imale su tu moc da budu interesantne, polemichne i da izvuku iz gaca i one koji bi da dzavrljaju samo u chipkanim rukavicama. hocu da kazhem, nije vreme za zluradost. uopshte! problem koji ima je suvishe veliki da se, bash sad potezhe da je ona otkachila ovog i onog, mislim, na stranu shto ni ti koje je otkachila verovano nisu mutavi i umeju da se brane. samo hocu da kazhem, losh tajming. nije ok meiri chovek svaku rech kad popizdi.

i shta sad, jer zbog adrenalinske zhvake o bitnima i nebitnima treba zatvoriti ochi i razvijati bla bla osude "kako je mogla"? I kakve veze ima to bitni i nebitni sa time sto je neko progoni? alo bre, meni to mnogo lichi na onu klasiku, neko siluje zenu, a onda krene i ono - ko joj je kriv shto je nosila kratku suknju i dekolte? Nece moci! Nije fer! Ne valja!

Vrlo se nadam i verujem da ce restak raspetljati stvar i omoguciti bs da se vrati na blog gde pripada, kao i da ce oni koji su nadlezni za kriminal te vrste uraditi svoj deo posla, nisu nemocni, postoji cyber odelenje na policiji, sa svim resursima. isto se vrlo nadam i prizheljkujem i navijam, da restak i biljana budu skloni kompromisu i ne nastupe tvrdo i iskljuchivo, jer su i jedan i drugi bitni:)))

uzgred, u zadnje vreme kad neko u real kazhe "ovo je bitno", meni upadne smesho, setim se bure, ovde:) ocu, kazem, nije bitno to bitni i nebitni, mozhe i da se brani i da se napada, onako u najboljoj shkoli sofista:)

Zato se nerviram i oko razglabanja oko internet pravila komunikacije. Nemojte mi zameriti, ne prozivam, majkemi, i ja sam pre neki dan kenjala nekome na temu pravila. Ona se podrazumevaju, uche, poshtuju, primenjuju. Ali rigidno sprovedena prave pichvajz i dobro i zhivo mesto pretvaraju u smorilishte i poligon glupaka, gnjavatora i dosadnjakovica.


Ali, daj bre da u ime internet pravila lepog ponashanja ne bude zatrta i zdrava, vrcava, oshtra, blesava, uvrnuta, shaljiva, besna, teshkoindustrijaska polemika! Najgnusnije od svega bi bilo da se ovo lepo blog mesto pretvori u zhabokrechinu u kojoj samo fini i uchitvi i oni koji bi voleli da to budu, pa vezhbaju, razmenjuju nezhne porukice i trivijalnosti.

Internet je zayebana cyber ulica. Dobro prolaze samo dobri svirachi, akrobate, zajebanti i izdrzhljivi, oni koji falshiraju i kukaju prodju ulubljene sujete. A valja ga i izdrzhati, nije nezho mesto, izaziva muchninu i gadjenje, ali bozhe moj. ja se josh uvek secam kakva me je muka spopala bila kad sam procitala kafkin preobrazaj. ali nikad nisam pomislila da ne valja, samo mi bilo muka. muka me spopala i kad sam gledala film Brazil, ali ga svima uvek preporucujem:)

licno, iz mog malog ugla, skroz subjektivno, na ovom lepom mestu zazirem samo od dve stvari. prva je ovo sto se dogadja biiljani, mislim na kriminal, druga je poplava gluposti. meni ne smetaju tu i tamo glupi i tupi izlivi, mogu to da izdrzhim. ok svrbe me prsti, gledam da se suzdrzim, nekad uspem, nekad se pustim. skoro mi je neki nick a la peruska, pajalica, ovde postirao neku tupootrovnu poruku da bolje vaspitam dete (mozh'misliti, ni ne znamo se), a ja povuchena za jezik odgovorim neku glupost tipa "ok, u pravu si, povecacu dnevnu kvotu prevodjenja bakica preko ulice", na shta mi perusha otpishe neshto o nepostovanju starijih trte mrte. bila sam vrlo ponosna sto sam ucutala, ni babe preko ulice mi nisu trebale, al zhiv chovek:)

izvin'te na duzhini. imam emotivni dozhivljaj. onda mnogo kenjam. drago mi mesto. tri godine izbegavam svako komunikaciono mesto na internetu, sad sam izronila, pa ne bih da opet zaronjavam.

:)







dunjica dunjica 14:27 17.06.2007

Re: PROTIV EKSTREMIZMA I EKSTREMISTA

Problem EKSTREMIZMA su njegovi CILJEVI, a ne SREDSTVA.


Uuu, teške riječi, nikako se ne bih mogla složiti. Znači li to da ciljevi opravdavaju sredstva?
pufna pufna 15:01 17.06.2007

Re: PROTIV EKSTREMIZMA I EKSTREMISTA - To JELICA

Jelice Odlican ti je post. Ja se ubih od truda da tako nesto napisem, ali mi nije poslo za rukom tako uspesno da istu muku i stav uspesno artikulisem. Ta ugladjenost a taj uzas od teksta iza te iste ugladjenosti kod odredenih blogera me dovedu do najjace migrene. Ponekad se zapitas, zar je moguce da se u 21. veku neke civilizacijske odrednice ne lepe za nas?!
Hvala, bilo je prijatno te citati!
pozdrav
i drago mi je da jos neko povlaci jasne granice na ovom blogu!!!
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:03 17.06.2007

Dunjice,

molim da još jednom pročitaš u kontekstu, ili ne izvlačiš iz konteksta. Naravno da jesu i sredstva problem.

A reči su teške, onoliko koliko je i esktremizam teška pojava.

I naravno da to ne znači ciljevi opravdavaju sredstva.

To znači da u slučaju ekstremizma SREDSTVA NE OPRAVDAVAJU CILJ.
pufna pufna 15:17 17.06.2007

Re: pobrkani loncici

uh bre vesna,
pa sto gurnuste dete u ring kad se toliko brinete. I nisam vam solila pamet vaspitavanjem dece, to nikada ne radim, samo sam pomenula da joj za taj sporni post malo empatije zafalilo i to povezala sa godinama. A vi odmah sve nekako sebi nametnuli odgovornost. Velika je ona, ne brinite.
Nesto mi opet posle bilo krivo, pa sam i ja odustala...
p.s. i ne mojte vise one napade o rasizmu i ko zna cemu sta se tamo naslo, ja tako ne pisem. Bolje iscitajte sledeci put. Mada mozda je siknuo adrenalin. Priznajem da je moje cedo u pitanju, mozda bi se i meni to desilo...
kako god, iskreno mi je zao i pozdrav
dunjica dunjica 18:42 17.06.2007

Re: Dunjice,

Ja ovdje imam problem što mi nije sasvim jasno šta smatraš pod ekstremizmom? Ako bismo se prvo složili oko definicije pojma ekstremizma, bilo bi mi lakše diskutirati.

"Ekstremizam je suprotnost demokratije." Ovdje se nastavlja moj problem s razumijevanjem. Suprotnost demokraciji može biti autokracija ili diktatura, a ekstremizam je pojava koja se događa i u demokracijama (npr. ekstremna desnica ili ekstremna ljevica, u zemljama zapadno-evropskih demokratski uređenih država, Njemačke npr.) i u diktaturama / autokracijama, koje su po definiciji EKSTREMNI oblici političkog uređenja (bolje rečeno, političke NEuređenosti) i kao takvi - ekstremizam. Tako je terorizam oblik ekstremizma, a nalazimo ga i u demokratskim i u nedemokratskim režimima.

S druge strane, suprotnost ekstremizmu je umjerenost političkog izraza, pluralizam, tolerancija političkih različitosti.

Znači, ekstremizam, ili radikalizam čak, je politika određene grupe (odr. grupa) unutar demokracije, ili izvan nje. Svoj izraz može pronaći na različite načine, od kojih je terorizam "najekstremniji ekstremizam".

Demokratija je način vladanja, operativni pojam; način provedbe vlasti, određene ideologije.
Al Aksa Al Aksa 13:26 17.06.2007

Urgent!

Izvinjavam se g.Milenkovicu,ne radi se o prozivanju nekog ko nije u stanju da odgovori.Ovde je rec o necemu urgentnom,pa vas molim da prosledite dalje.Izgleda da je psihopata o kojoj svi pricaju upravo zokster,jer se identifikovao zadnjim postom u veci maceta i tadica.Na moj komentar u vezi istog ovde na vasem blogu,on je odgovorio besan sto sam podrzao njegovo proterivanje od strane vas,slikama mucenih zivotinja!Sta nam to govori.Ocito je u pitanju rec o opasnoj licnosti a ja odavno imam utisak da je on u stvari taj psihopata,koji je pretio B.S. a slozicemo se da je mucenje zivotinja sklon samo neko ko bi to uradio i ljudima!Zato vas molim za akciju da se zokster hitno otera sa bloga,jer je evidentno da je za isti dobio dozvolu,tako sto je sam sebe kandidovao putem vise nickova!Naravno,to je banalno u odnosu na ono sto je radio preko pretecih pisama B.S. a ko zna jos sve kome!Dok ne bude kasno,razmislite i delujte.I pored neslaganja sa jednoumljem nekih koji se bune protiv novog bloga,podrzavam njihovu ideju da se preispita ko sve moze da pise isti.Hvala.


zana zana 13:32 17.06.2007

Re: Urgent!

Pametan si kao pcelica Maja duso. Eno okacio je Zoxter tvoj privatni mejl koji si mu uputio.
Al Aksa Al Aksa 13:39 17.06.2007

Re: Urgent!

sad sam video..radi se o najprljavijoj podmetacini!to nisam ja uputio njemu,pretpostavljam da je to nastavak njegove taktike,jer sam ovaj uregent objavio i kod j.tesanovic!U svakom slucaju pitam vas.da li podrzavate njegov bolesni nacin da se revansira za moju podrsku g.milenkovicu sto ga je proterao?ja cu vam reci..vi ste verovatno on!tjs jos jedan nick koji on poseduje..
Milan Novković Milan Novković 13:40 17.06.2007

Re: Urgent!

Uh, Al Aksa, ja sam često naivan, možda i ovom prilikom, ali meni je to sa mačkom ličilo na metaforu tipa gde nekad se toliko mučimo i trudimo, a sve što dobijemo je mrtva mačka. Neki drugi se trudimo manje a dobijemo lepu, živu macu.

Svi imamo pravo na interpretaciju, opet, možda grešim, ali mi i dalje tema vuče na preslikavanje naših vrlina, mana, šansi i opasnosti u rezultate, pa nove vrline i mane.

Ako ne poukšamo, kad treba i na silu, da u komunikaciju uguramo dobronamernost na Internetu nećemo nikad konvergirati u nešto bolje.
Al Aksa Al Aksa 13:51 17.06.2007

Re: Urgent!

COVECE JEL STE SLEPI!?kopirao je moj post odavde besan jer sam podrzao njegovo proterivanje od g.milenkovica,i pod maskom kritike predsednika postirao sliku da bi se meni osvetio.nije uspeo u tome,ali me je uverio da je rec o psihopatskoj licnosti!SVE SE SLAZE!podmetanje da sam ja njemu pretio,bezbroj nickova koji poseduje,psihopatski sardzaji(masturbacija,omalovazavanje zena,itd..sad i ovo inacenje meni i izmisljanje neke pretnje!govori da je on u stvari taj o kome se prica!psihopata koji je oterao b.s.!!
zana zana 13:52 17.06.2007

Re: Urgent!

JAOOOOOOOOO! Kako si me provalio, toliko se trudim da se zamaskiram!!
kazi mi molim te molim teeee
sentinel26 sentinel26 14:00 17.06.2007

Re: Urgent! - Pčelici maji

zana
Pametan si kao pcelica Maja duso. Eno okacio je Zoxter tvoj privatni mejl koji si mu uputio.

Slušajte vi Pčelice majo,
pozdravite maticu i sve trutove u košnici, pa ako administracija bloga ne bude htela, ponovite li to još jednom, dajem vam besu da ću zbog pokušaja da dodjete do moje IP adrese da se lično postaram da zajedno posjetite onaj Padinburg grad. Sada znamo kako ste došli do tudjih internet adresa, a šta ste s njima radili to ćete zajedno objasniti kome treba. Nadam se da će vam dati dovoljno vremena..
zana zana 14:03 17.06.2007

Re: Urgent!

Al Akso,
prelazi hitno tamo odakle si pobegao da popricamo, da ne zloupotrebljavamo ovaj blog
pufna pufna 16:45 17.06.2007

Re: Urgent! - Pčelici maji

. Sada znamo kako ste došli do tudjih internet adresa, a šta ste s njima radili to ćete zajedno objasniti kome treba. Nadam se da će vam dati dovoljno vremena..

ajd i mi da znamo?!
Jel bejaste ono vi koji ste poducavali druge da se preciznije izrazavaju i povedu racuna da se nesto moze pogresno shvatiti? I da li ste ono vi obajasnjavali da ni pod kojim uslovima ne biste pretili jednoj zeni? i da uvek samo argumentovano diskutujete... ma sjaset toga je bilo....
razumem ukoliko je siknuo adrenalin, ali nije neophodno u insinuacijama, cega se bojite?
sentinel26 sentinel26 17:48 17.06.2007

Re: Urgent! - to Pčelica maja - and Pufna

pufna
. Sada znamo kako ste došli do tudjih internet adresa, a šta ste s njima radili to ćete zajedno objasniti kome treba. Nadam se da će vam dati dovoljno vremena..

ajd i mi da znamo?!
Jel bejaste ono vi koji ste poducavali druge da se preciznije izrazavaju i povedu racuna da se nesto moze pogresno shvatiti? I da li ste ono vi obajasnjavali da ni pod kojim uslovima ne biste pretili jednoj zeni? i da uvek samo argumentovano diskutujete... ma sjaset toga je bilo....
razumem ukoliko je siknuo adrenalin, ali nije neophodno u insinuacijama, cega se bojite?

Pufna,
Ja sam obezbedio vrlo kvalitetan dokaz pokušaja da se sa bloga vašeg trenutno isključenog prijatelja dodje do moje IP adrese. Ako nijeste znali to je krivično djelo. Taj slučaj sam ostavio administratorima da ispitaju. Da li je domaćin bloga osobno kriv ili je neko zloupotrebio njegov blog to raspravite na drugome mjestu, nije u mojoj nadležnosti. A vas sam upozorio, da "ako se sličan pokušaj ponovi još samo jednom", pa sam onda rekao šta ću da preduzmem. Drugo ne mislim da je ženama dozvoljeno vršenje krivičnih djela.
Pa pošto ne razumijete dobro srpski da vam to ponovim, bez obzira da li ste muško ili žensko, ako pokušate da u moju kuću udjete nasilno ja ću da pozovem policiju. Dakle to nije prijetnja nego odbrana. Ja ne namjeravam da prema vama lično preduzimam baš ništa.Tačka. Para da vam donosim cigare nemam, pa nadjite nekog drugog. Što se mene tiče ovdje je i za vas i za cijelu tu grupicu, doživotna tačka i nemojte više da mi se obraćate.
pufna pufna 19:03 17.06.2007

to sentinel26

VAMA JE SIKNUO ADRENALIN I VI VISE NE ZNATE S KIM "RAZGOVARATE"
prvo ste se obratili zani sa Upozoravanjima ( ja mislim pretnjama, ali nema veze) da vam ona i njena :kosnica: pretura po e-mailu. Sto je naravno strasno, ukoliko je istina, ali je podjednako strasno nekoga za to optuziti ukoliko to nije istina. ZAto sam vas i pitala O CEMU JE REC? iznenadjena tom promenom tona do koga vam je ranije bilo tako stalo....od vas sam samo trazila arkumente da je "zana" ta koja je umesana, nista vise!

daljni tekst koji ste meni uputili ustvari ste verovatno uputili njoj, jer ja sa hakerisanjem nemam nista. Za kompjutere sam duduk, zato mi i cela ova ujudrma oko pretnje B.S. , saznavanja njene adrese, i pretnja blogerima ( kao Zoksteru, na primer) da ce mu se u stan doci, nejasna. Ali to nije tema ...
Dakle, prestanite da bezglavo pendrecite po blogu, i obratite paznju kome se obracate.
iskreni pozdrav
p.s. ocekujem dzentlmenko izvinjenje za ovakvo dranje na mene, nista manje ali i nista vise
p.s. e da i ko je to taj moj iskljuceni prijatelj? Ili je i to bilo upuceno "Zani"?
zana zana 19:19 17.06.2007

Re: to sentinel26

Pufno,
ja sam preko ovog posta presla, jer iako je gospodin mozda imao neku ( ne )svesnu nameru da me podmetne harangiranju, ja sam bila sigurna da on zapravo misli na AL Aksu, Aleksandra iz Valjeva, ali priznajem prilicno vesto izmanipulisano. Majstorski.
pufna pufna 19:27 17.06.2007

Re: to zana

a kako ti znas da je al aksa, aleksandar iz valjeva? ako nije tajna
zana zana 19:33 17.06.2007

Re: to zana

pise kod zoxtera. i dalje ne razumem sentinela, ali i ja ocekujem izvinjenje, tek sada sam se prikljucila, nisam znala sta se ovde desava.
zana zana 19:41 17.06.2007

SENTINEL TEK SADA PAZLJIVO OVO CITAM ,

STA POKUSAVAS TI??
KAKVA SU OVO GLUMATANJA??!!!
STO SI MI SEO NA KICMU?
HOCES I JA TEBE PREKO POLICIJE DA GANJAM
JER SE POJAVLJUJES SA COVEKOM U BELOM
ONIM PEDOFILOM, PRATIS ME PO BLOGU SA NJIM,
HOCES DA TRUNETE U ZATVORU ZAJEDNO?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:26 17.06.2007

Re: SENTINEL TEK SADA PAZLJIVO OVO CITAM ,

HOCES I JA TEBE PREKO POLICIJE DA GANJAM
JER SE POJAVLJUJES SA COVEKOM U BELOM
ONIM PEDOFILOM, PRATIS ME PO BLOGU SA NJIM,
HOCES DA TRUNETE U ZATVORU ZAJEDNO?


ZASAD OPOMENA: PRETERALI STE!
pufna pufna 10:02 18.06.2007

Nebojsa molim te procitaj postove i SENTINELA26 pre nego sto delis zute kartone

zato sto je Zanin post posledica a ne uzrok. Iako ne znam ko su ljudi u belom i pedofili, niti me se tice da izigravam detektiva. ali Sentinel26 se napovrzo na nju posle jednog njenog komentara neupucenog njemu. sa takvom pretnjom da mi se krv u zilama sledila. sve kao opravdano time da je ona hakerisala po njegovoj posti, pa potom i nije nego je prijatelj sa Zoksterom .... kako god ludnica, ali kad ga pitas da razjasni, onda on i mene koja sam pitala zaspe pomijama.
sentinel26


Da li je domaćin bloga osobno kriv ili je neko zloupotrebio njegov blog to raspravite na drugome mjestu, nije u mojoj nadležnosti.

on covek ne zna da li je vlasnik bloga kriv a kamoli da li je neko za koga je on zakljucio da mu je prijatelj isto kriv!!! i to ga ni najmanje ne sprecava da mu se obraca sa
ponovite li to još jednom, dajem vam besu da ću zbog pokušaja da dodjete do moje IP adrese da se lično postaram da zajedno posjetite onaj Padinburg grad.Sada znamo kako ste došli do tudjih internet adresa, a šta ste s njima radili to ćete zajedno objasniti kome treba. Nadam se da će vam dati dovoljno vremena
a ona se zena obratila ALAKSI koga, sigurno znas, razvalce po blogu da je pretio B.S.
potom meni koja ga pitam za objasnjenje tako jake reakcije kaze
A vas sam upozorio, da "ako se sličan pokušaj ponovi još samo jednom", pa sam onda rekao šta ću da preduzmem

on covek vise ne zna s kim razgovara!!!
I kako sad da ne ostanem zbunjena pred tvojom jednostranom reakcijom?
pufna pufna 10:59 18.06.2007

Re: Nebojsa molim te procitaj postove i SENTINELA26 pre nego sto delis zute kartone

naslov se ne vidi na prvom postu, zato ponavljam isti

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana