Filozofija| Kultura| Obrazovanje| Zdravlje

Trt, mrt, zivot ili smrt?

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron RSS / 01.10.2013. u 10:49

Nije uvek tako ocigledno… verovali ili ne. Ko je gledao Breaking Bad, znace o cemu govorim. Fasciniraju me oni koji su ubedjeni da uvek znaju sta je dobro a sta lose, sta je belo a sta crno… Kljucno pitanje je, dragi moji, kad pocinje pad I kako ga prepoznati. Posle bude kasno…

Eto, samo sam to htela da kazem. I da preporucim Breaking Bad.



Komentari (132)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 10:56 01.10.2013

Ok

... za dobro i loše, tu često valja biti oprezan. Ali dilema belo ili crno bila bi već za dijagnozu.

Re: Ok

MA nemoj! A crna ili bela cokolada? :)
freehand freehand 11:11 01.10.2013

Re: Ok

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
MA nemoj! A crna ili bela cokolada? :)

Ovo su već jezičke zamke... Nisam razumeo da je u pitanju izbor već prepoznavanje i imenovanje.
A i lako je meni za čokoladu, Ali eboni or ajvori već je pitanje za šizenje.
Hansel Hansel 11:30 01.10.2013

Re: Ok

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Fasciniraju me oni koji su ubedjeni da uvek znaju sta je dobro a sta lose

Ipak, ima li situacija u kojima se to uvek zna, tj. mora znati?

Ako je odgovor na ovo potvrdan, onda bi možda i ređe bilo mesta za pitanje
kad pocinje pad I kako ga prepoznati.


A ovo pitanje ima bar jednu malu divergenciju, u vezi s tim ko (treba da) prepozna(je) pad:
a) subjekat
b) posmatrač.

Re: Ok

Subjekat. A I posmatrac.
Svi! svi! svi!
:)
Hansel Hansel 11:51 01.10.2013

Re: Ok

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Subjekat. A I posmatrac. Svi! svi! svi!:)

Eee, onda ti sledi sledeće pitanje -- šta da radi posmatrač, i šta uopšte može da uradi, ako primeti? I to samo ako se njegova procena slaže sa intersubjektno saglasnom (pandan objekltivnosti koja je valjda nemoguća) definicijom dobra i zla (ako postoje, a ja mislim da postoje, ili bar da mogu postojati). O onim subjektivnim procenama da i ne pričamo. To je mnogo zamršeno.

Moje samoprocenjivanje, o tome već lakše mogu da pričam, obično se zasniva na povremenom uvidu šta sam nekada radio i mislio. Kao, u suštini, introvertu, te instrospekcije ne da mi ne padaju teško, one su mi skoro nasušna potreba.

Re: Ok

Posmatrac - suptilno cusne subjekta na odgovarajuci nacin.
Subjekat - od njega sve pocinje! Svi smo mi subjekti. Sledi - pocinje od nas.
Evo literature
http://www.brainpickings.org/index.php/2013/06/18/anais-nin-the-unknown/
Hansel Hansel 12:17 01.10.2013

Re: Ok

Hvala, pogledaću, čitaću... a sada samo da objasnim ovo sa intersubjektnom saglasnošću -- termin iz psihologije: suočeni s nemogućnošću objektivizacije mentalnih sadržaja, istraživači su morali da kao objektivni nalaz prihvate onaj u vezi s kojim postoji saglasnost opisa više subjekata -- pa ako većina njih izveštava isto ili slično o nekoj senzaciji ili komplikovanijem fenomenu, onda je taj nalaz dovoljno dobar da bude prihvaćen (bihejviorizam je bio ekstreman odgovor na problem objektivizacije tzv. mentalističkih pojmova).
AlexDunja AlexDunja 11:39 01.10.2013

a šta je

breaking bad?
Hansel Hansel 11:52 01.10.2013

Re: a šta je

To je ono što ne bi mogla da gledaš na našim televizijama, i kada bi ih gledala.
AlexDunja AlexDunja 11:56 01.10.2013

Re: a šta je

pa dobro, možda bih mogla da gledam negde na netu...
kada bih znala šta je:) neka serija?

o čemu se radi?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:08 01.10.2013

Re: a šta je

AlexDunja
o čemu se radi?

Уврен сам да је О ОВОМЕ РЕЧ.
Такође, мислим да Ана у свом посту циља на Злочин и казну димензију те серије. Оно -- који су нам морални оквири, кад кренемо да цуримо из тог рама, којим својим чином... И да ли цуримо као пешчаник и да ли смо тога свесни?

Гледао сам неких 15-20 минута серије, било ми је интересантно.

Мени је занимљивије шта је њу подстакло на ове мисли и размишљања? Киша, рецимо?

Re: a šta je

Serija I vise od toga :)
Sad cu da nadjem neki link...

Re: a šta je

Nisam samo na to mislila. Mislila Sam na odgovornost prema sebi. I na to kako prepoznati stranputicu dok jos ima povratka. Eto!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:28 01.10.2013

Re: a šta je

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Nisam samo na to mislila. Mislila Sam na odgovornost prema sebi. I na to kako prepoznati stranputicu dok jos ima povratka. Eto!

Па није било јасно на шта мислиш.
У ствари, ово се није могло ни ишчитати из твојих речи. Ово си била скрила.

Па онда иде даље: која врста одговорности према себи? Или -- према којем себи?
И која врста странпутице? Она је скретање са каквог пута? Какав је то пут који је извесно наш, тачан и прецизан и исправан и испуњујући?

И још даље: да ли ми, током живота, скупљамо неке бодове, као на испитима, па ћемо у коначници да добијемо неку диплому? И да ли је сва вредност у њој?

Погледај где је стао читав један живот:



Сувише су ти ово приватне мисли.

Re: a šta je

Nisu! Vidis da su javne? :))))

Vidi kako od nastavnika hemije postaje djavo:
http://edition.cnn.com/video/data/2.0/video/showbiz/2013/09/27/breaking-bad-evolution-of-walter-white-orig.cnn.html?/video/showbiz/2013/09/27/breaking-bad-evolution-of-walter-white-orig.cnn

Hocu da kazem, svakom moze da se desi...
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:12 01.10.2013

Re: a šta je

Гледао сам неких 15-20 минута серије, било ми је интересантно.

Ono što sam provalio je da se ozbiljna masa loži na tu seriju i da je upravo završena. A mene,nažalost,odbija mejnstrim. Ma da sam pogledao,upravo tih 20-ak minuta i deluje zaista interesantno.

+ ali zika u seriji je ozbiljna :)

Re: a šta je

Be good Tanyas :)

Evo inspiracije
http://youtu.be/VpGwRlH_HF4
antioksidant antioksidant 13:20 01.10.2013

Re: a šta je


+ ali zika u seriji je ozbiljna :)

And oxidation is the compromise you own

kompromis je za devojcice
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:29 01.10.2013

Re: a šta je

kompromis je za devojcice

pa lepo mi je rekao cikaron, Srećice


antioksidant antioksidant 13:48 01.10.2013

Re: a šta je

pa lepo mi je rekao cikaron

?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:39 01.10.2013

Re: a šta je

stefan.hauzer
+ ali zika u seriji je ozbiljna :)

Изгледа да јесте.
Мој син одгледао је ББ. Једном, крене неке музика с његовог телефона, и ја станем, питам -- сјајно је, шта је то? Каже ми он да је ствар покупио из ББа. Мангуп који ме је био тад био импресионирао зове се Чоколадни геније, а доцније сам дошао и до ове његове ствари:


Jukie Jukie 16:08 01.10.2013

Re: a šta je

AlexDunja
pa dobro, možda bih mogla da gledam negde na netu...kada bih znala šta je:) neka serija?o čemu se radi?

Ma ima je i na našim televizijama, mislim da je Pink family prikazivala i možda još neka stanica, nego mislim da hoće da ti kaže da bi ti bilo teško da odgledaš takvu seriju zbog sadržaja

Ja sam odgledao standardnih desetak minuta do reklame i bilo mi je naporno... nisam želeo da se sledećih xy dana/nedelja/meseci utopim u universe tako teške serije
Treba mi nešto veselo da me oraspoloži
Zato sam izabrao Backyardigans


Muzika iz prve sezone

Muzika iz druge sezone

Rule number one: be quiet; you cannot make a sound
Make sure your feet land softly when they step upon the ground
U- Okay, I must be quiet, I will not make a sound
But what if I must yell or shriek or howl like a hound?
T- You mustn’t even make a peep, or else we will be found
Pay attention, lady, ‘cause here’s rule number two
If you see that monster, do not let it play with you!
If you play with the monster, lady, you’ll be through
‘Cause whoever plays with the monster will become a monster, too!

U- If I play with that monster, I’ll be a monster, too
Hey, that might be pretty neat, It might be fun to do!
T- No that won’t be neat! It’s not what you should do!
So if you see that monster, do not let it play with you!
We’ll creep and sneak to peek around ‘till we find that soccer ball…
U- Soccer ball…
Both- ‘Till we find that soccer ball!
alselone alselone 16:55 01.10.2013

Re: a šta je

breaking bad?


LINK
AlexDunja AlexDunja 17:02 01.10.2013

Re: a šta je



anin blog je kratak i ima malo podataka
zašto bi trebalo da guglam...

radila sam nešto drugo u tom trenutku, i zahvalna sam predragu i ani što si mi rekli zašto bi, eventualno trebalo da pogledam seriju.

a tebi sam beskrajno zahvalna što si mi pomogao.
mogu li da računam na tebe i sledeći put?
alselone alselone 17:03 01.10.2013

Re: a šta je

mogu li da računam na tebe i sledeći put?


Uvek!
AlexDunja AlexDunja 17:11 01.10.2013

Re: a šta je

Uvek!

e, da uzvratim na dobru volju,
ako voliš serije, ovo je must see

skorseze postavio i radio produkciju, odlična podela,
spektakularna kamera, vrhunska scenografija i kostimi...

romansirana istinita priča iz vremena prohibicije,
ali ne samo u čikagu:) mnoogo dobro za uživanciju, nema mnogo ove
psihologije i preispitivanja
alselone alselone 17:20 01.10.2013

Re: a šta je

e, da uzvratim na dobru volju,
ako voliš serije, ovo je must see


Krenuo sam jednom. Posle nedelju dana, posto sam zavrsio Sopranose drmala me je kriza za dobrom serijom pa sam se odlucio za ovu posle odlicnih komentara i preporuka. Ali nije mi se nesto primila pa sam je ostavio za sledeci put. Slazem se da je ovo
odlična podela,
spektakularna kamera, vrhunska scenografija i kostimi...

tacno.

Uglavnom volim serije, (kao i dugacke knjige, sto ce te verovatno ponovo zacuditi) ali izbegavam da ih gledam posle sage sa Sopranosima i prvim serijalnom Prison Break, kad sam gledao ko mahnit nedeljama.
Ja za to vreme:
AlexDunja AlexDunja 17:26 01.10.2013

Re: a šta je

(kao i dugacke knjige, sto ce te verovatno ponovo zacuditi)

ovo me uopšte ne čudi, naprotiv, imam punu kuću gikova

vidiš, ja se nisam primila ni na sopranos, ni na prison break:)
biće da je nešto u senzibilitetu, jer me boardwalk kupio iz prve:)
milisav68 milisav68 17:30 01.10.2013

Re: a šta je

alselone
breaking bad?


LINK



Obavestio sam moderatora.
myredneckself myredneckself 18:00 01.10.2013

Re: a šta je

Awafnthtp
http://youtu.be/VpGwRlH_HF4

With a little help...



Fasciniraju me oni koji su ubedjeni da uvek znaju sta je dobro a sta lose, sta je belo a sta crno…

I mene.
Ahh, ta fenomenalna crta, da se uvek zna kako stvari ustvari stoje!

BB nisam gledala, i ne verujem da ću. Rekla sam da se više neću navlačiti, pa da ne bude ja rekla, pa porekla.
mirelarado mirelarado 22:24 01.10.2013

Re: a šta je

alselone
posto sam zavrsio Sopranose drmala me je kriza za dobrom serijom


После те изванредне серије изгубила сам вољу да гледам друге. Неминовно ми се намеће поређење у њену корист. Али, ко зна, можда ме овај твој линк доведе у напаст. :)

A нисам неки љубитељ тих џа или бу недоумица. Оне се обично разрешавају без много премишљања, иначе буде ни џа ни бу.
AlexDunja AlexDunja 22:43 01.10.2013

Re: a šta je

probaj boardwalk, sjajna:)
posebno ako voliš gangstere
mirelarado mirelarado 22:51 01.10.2013

Re: a šta je

probaj boardwalk, sjajna:)
posebno ako voliš gangstere


Обожавам их, још од серије о Џорџу. :)))
AlexDunja AlexDunja 23:10 01.10.2013

Re: a šta je

Обожавам их, још од серије о Џорџу. :)))

tu sam se i ja primila
alselone alselone 07:07 02.10.2013

Re: a šta je

Обожавам их, још од серије о Џорџу. :)))




Probaj takodje ovu.
Ja probao i stvarno je dobra. Previse brutalna za nas ukus, pogotovo sto se bebac smuca po sobi dok gledamo. Ima 9.4 na IMDB.

IMDB mecem samo kao ilustraciju, tamo je i Bekstvo iz Sosenka najbolji film ikad.
alselone alselone 07:08 02.10.2013

Re: a šta je

ovo me uopšte ne čudi, naprotiv,


Ne secas se one nase male rasprave kako je cudno voleti dugacke knjige?
cult cult 07:38 02.10.2013

Re: a šta je

Hocu da kazem, svakom moze da se desi...


Upravo tražim vremena da odgledam poslednju sezonu.
Jedna od najboljih serija ever.

Fasciniraju me oni koji su ubedjeni da uvek znaju sta je dobro a sta lose, sta je belo a sta crno…




Re: a šta je

Na srecu, to je prolazno :)
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:28 02.10.2013

Re: a šta je

To je ono što ne bi mogla da gledaš na našim televizijama,


Videh da se prikazuje na Pink Family.
Mislim, od tridesetosammilionapinkkanala, oni ga uturili na Family varijantu.
Crkla sam od smeha kad sam videla...

Inače, sinoć odgledah poslednju epizodu. Iako obično ne gledam serije tog tipa, ova mi je držala pažnju od početka do kraja. Odlično napravljena i tera te da se pitaš koješta što ti na pamet nije palo da bi se ikad mogao zapitati...
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:28 02.10.2013

Re: a šta je

To je ono što ne bi mogla da gledaš na našim televizijama,


Videh da se prikazuje na Pink Family.
Mislim, od tridesetosammilionapinkkanala, oni ga uturili na Family varijantu.
Crkla sam od smeha kad sam videla...

Inače, sinoć odgledah poslednju epizodu. Iako obično ne gledam serije tog tipa, ova mi je držala pažnju od početka do kraja. Odlično napravljena i tera te da se pitaš koješta što ti na pamet nije palo da bi se ikad mogao zapitati...
mirelarado mirelarado 14:19 02.10.2013

Re: a šta je

Probaj takodje ovu.


Пробаћу, хвала.

Re: a šta je

Treba, treba... To jeste prica o porodici, o krizi srednjih godina I o zivotnim zamkama. Samo je malo eksplicitnija :)
jesen92 jesen92 20:24 03.10.2013

Re: a šta je

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Nisam samo na to mislila. Mislila Sam na odgovornost prema sebi. I na to kako prepoznati stranputicu dok jos ima povratka. Eto!

...komplikovano je to..ja znam neke koji su prepoznali na vreme ali nisu mogli da se odupru padu..neki se kasnije digli a neki ne..Zanimljiva tema..
audrey92 audrey92 12:16 01.10.2013

da l je u vezi...

Oprosti, Ana, za ovaj trol, ali bih eksplodirala od besa na ovu vest:

Premijer Srbije Ivica Dačić prisustvovao je danas prijemu brucoša na Megatrend univerzitetu u Beogradu i poručio im da je njegov cilj, i cele država, da im obezbedi posao kada završe fakultet.

On je kazao da je molbom koju je pre dve godine uputio rektoru Megatrend univerziteta Mići Jovanoviću da omogući besplatan upis studenata, želeo da obezbedi studije i za one čiji su roditelji u teškoj finasijskoj situaciji.

- Došli smo do toga da se leči i školuje samo onaj ko ima para, a to nije pravedno. Zato mi je drago što je Mića to tada prihvatio i što je to nastavio i ove godine, a nadam se da će možda i naredne - rekao je Dačić.

Upisu brucoša prisustvovali su i bivši ministar prosvete i profesor na Megatrendu Žarko Obradović, državni sekretar u Ministarstvu zdravlja Vanja Vukić, državni sekretar u Ministarstvu omladine i sporta Nenad Borovčanin, kao i studentkinja i olimpijska šampionka u tekvondou Milica Mandidh i plivačica Nadja Higl, koja je i asistent na tom univerzitetu.




Jel to obicaj da drzavni sluzbenici pozdravljaju brucose?

Kad Dacic zamoli gazdu, onda su studije besplatne?

Drzava hoce da apsolventima Megatrenda obezbedi posao?

Re: da l je u vezi...

Na , samo se ti ventiliraj... :)
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:22 01.10.2013

Re: da l je u vezi...

Sami smo krivi lepo je gazda Mića, the akademski građžanin i intelektualac `teo da pale kad završe, ali odijum javnosti je bio prejak, pa sad moraju da idu po monistarstvima, upravama...

A mogli su nekom drugom to isto Zamisli kad akademci krenu da menjaju istim žarom i intelektualnom radoznalošću, kao npr, kod Prof Žarka Obradovića na vežbama. Uostalom...

Zar ne reče Obama Nikoliću da ga podržava u svemu što Nikolić radi, a u taj paket upada i Nikolićevo formalno obrazovanje, zar ne?

Ana nedostajala si!

Re: da l je u vezi...

:Blush:

Evo I pratece vesti
http://www.njuz.net/foto-njuz-megatrend-predstavio-srpskom-premijeru-ribu-generacije/
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:08 01.10.2013

Re: da l je u vezi...

ups...
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:09 01.10.2013

Re: da l je u vezi...

Ma pusti kakav prizor, ha!
zovitemegrunf zovitemegrunf 15:55 01.10.2013

Re: da l je u vezi...

Za odlikase...
milisav68 milisav68 14:23 01.10.2013

Trt, mrt, život ili smrt?

Ko izgubi dobitak dobije gubitak.

ecce-florian ecce-florian 14:45 01.10.2013

eeee, otkud tebeeee



a babu je trebalo ubiti


Re: eeee, otkud tebeeee

:) ciju?
ecce-florian ecce-florian 18:13 01.10.2013

Re: eeee, otkud tebeeee

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
:) ciju?


u jbt pitanje.
Pa Aljona je udovica to znam a ima sestru. Čija je baba to ne znam

Shebala si mi komentar. Kako da pravilno napišem : A staricu je trebalo ubiti? Nije lepo
Черевићан Черевићан 15:33 01.10.2013

наше бое

црнило нас . . обузело
но белило вазда тује
сјебан живот промиченам
лепо макар нек се снује

Re: наше бое

Indeed, g Che :)
alselone alselone 16:57 01.10.2013

Tjah

Tako los kraj nisam ocekivao. Serija je imala normalnu dozu realnosti i "da, ovo je moguce" momenat ali je kraj u klasicnom holivudskom Rambo stilu.

Ocekivao sam vise "sopranoski" kraj.
disident79 disident79 09:12 02.10.2013

Re: Tjah

Tako los kraj nisam ocekivao.


Meni se čini kao da je cela 5ta sezona(i prve epizode i poslednje) kombinacija masterklasa, eksperimenta i epiloga, priča je već dala maksimum ranije.
alselone alselone 09:19 02.10.2013

Re: Tjah

Meni se čini kao da je cela 5ta sezona(i prve epizode i poslednje) kombinacija masterklasa, eksperimenta i epiloga, priča je već dala maksimum ranije.


Slazem se.
gordanac gordanac 19:04 01.10.2013

:)

lep ti ovaj post, samo dugačak i preopširan, izgubila sam te pre polovine teksta





BB ruleZ :)

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:20 01.10.2013

Re: :)

gordanac
lep ti ovaj post, samo dugačak i preopširan, izgubila sam te pre polovine teksta

И ти?!
Мене срамота била да признам.
Помислих: ово као код католика, преопширно и с грижом савести. Вечита преиспитивања.

Постоји ли та лакоћа живљења, Горданац? Или ње има само у холивудским филмовима из педесетих?

Re: :)

gordanac
lep ti ovaj post, samo dugačak i preopširan, izgubila sam te pre polovine teksta





BB ruleZ :)




:)))))
[url=http://breakingbad.wikia.com/wiki/Negro_y_Azul:_The_Ballad_of_Heisenberg?file=Los_Cuates_De_Sinaloa_-_Negro_y_Azul][/url]

Re: :)

kad ce ovaj softver da naprave mac friendly? diskriminacija!
gordanac gordanac 19:49 01.10.2013

Re: :)

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
kad ce ovaj softver da naprave mac friendly? diskriminacija!

:)
non mac, but - with a little help from your friend:
ANIN LINK]
gordanac gordanac 19:53 01.10.2013

Re: :)

Predrag Brajovic
gordanac
lep ti ovaj post, samo dugačak i preopširan, izgubila sam te pre polovine teksta

И ти?!
Мене срамота била да признам.
Помислих: ово као код католика, преопширно и с грижом савести. Вечита преиспитивања.

Постоји ли та лакоћа живљења, Горданац? Или ње има само у холивудским филмовима из педесетих?



Postoji, naravno :)
Samo što se misli da je teško dostići i osetiti lakoću življenja.
Ljudska posla.
Najčešće ne vide ono što im je tačno na daljini jasnog vida.

myredneckself myredneckself 00:56 02.10.2013

Re: :)

gordanac
Najčešće ne vide ono što im je tačno na daljini jasnog vida.

To je više od onog što te oči mogu podneti.

Re: :)

Hvala, gordanac, sto radis prekovremeno.
I sto razumes... :)
disident79 disident79 09:05 02.10.2013

Vrhunska serija

Postoji više razloga za to. Od odlične priče, sjajne kombinacije kadrova, retrospektivnog pripovedanja, relativno nepoznatih glumaca, omaž legendarnim filmovima fino utkani u priču.. Sve u svemu kao Tarantino 90ih, verovatno mi se zato i toliko sviđa.

Osim toga serija predstavlja uspeh manje produkcije i definitivno "pomeranje" najkvalititnijih "filmskih" sadržaja na televiziju kroz serije.

Evo šta kaže Kevin Spejsi

BTW House of cards je takođe odlična
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:29 02.10.2013

Re: Vrhunska serija

BTW House of cards je takođe odlična


Pa... ne znam baš.
Ni primaći nije Breaking Bad.
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 11:36 02.10.2013

Re: Vrhunska serija

Krugolina Borup
BTW House of cards je takođe odlična


Pa... ne znam baš.
Ni primaći nije Breaking Bad.

Ne bih ja tu poredila te dve serije. Bave se sasvim drugačijim pričama. Svaka je odlična na svoj način. Možda bi "Californication" mogla da ih poveže
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 11:34 02.10.2013

50 nijansi sivog

Breaking Bad je u mojoj glavi ostavio isti utisak kao i Weeds...negde ista ideja. Porodice koje se na različite, blago rečeno, diskutabine načine snlaze kroz život. Weeds bi bila neka "soft" varijanta Breaking Bad. Odgledala sam sve sezone obe serije i sviđaju mi se. Nema striktinh negativaca i striktnih pozitivaca. Svako ima neku svoju malu (ili veću) manu ili vrlinu. Život onakav kakav je. 50 nijansi sivog
princi princi 13:45 02.10.2013

Re: 50 nijansi sivog

Breaking Bad je u mojoj glavi ostavio isti utisak kao i Weeds

Weeds? W i BB k'o dupe i oko. BB je sjajna serija, nadmoćno najbolja serija svih vremena (bolja i od Sopranosa i od Wire i od House of cards i od Homeland S01, uzgred, sve od reda sjajne serije), Brajan Krenston je nadmoćno novi de Niro, mjuza, kadrovi, Albukerki kao perfektna post-apokalitpična scena, mnoštvo likova od kojih se ne zna ko je bolji, eksplozija bogate a opet ekonomične naracije (u kojoj je podjednako bitno i ono što jeste i ono što nije rečeno), fenomenalnih kadrova, sitnih detalja, pregršt pop-kulturnih referenci...

Ali, više od svega toga, interesantno je šta je to u seriji toliko rezoniralo (u smislu rezonancije) sa današnjom Amerikom? Otkud ta mainstream eksplozija? Otkud serija koja je do prošle sezone bila kult odjednom postaje medijski fenomen o kome tvituje čak i (totalno ankul) dedica Voren Bafet (možda se čak i Obama oglasio)? Otkud to da serija koja se u osnovi bavi neortodoksnim razrešavanjem krize srednjih godina pogodi klince od 14 i 15 godina?
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:52 02.10.2013

Re: 50 nijansi sivog

Weeds? W i BB k'o dupe i oko.


Slažem se da nisu za poređenje. Ista tema, ali mnogo, mnogo drugačije rastojanje. Weeds sam mogla da gledam donekle, a odnekle sam odustala... Jednostavno, pogubili su se.

BB - od početka do kraja apsolutno sjajna serija.
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 16:24 02.10.2013

Re: 50 nijansi sivog

to sam i mislila kad sam rekla BB i Weeds. Ista tema. Ništa više. Obe sam odlgledala do kraja i slažem se da su se u Weeds pogubili nakon....mislim 3 sezone. Hawing sad that - Homeland . S02 je meni bolja nego SO1...
Juče sam odgledala poslednje epizode serije "Hannibal". Generalno ne volim filmove i serije gde se krv i iskasapljeni ljudi razvlače svuda po ekranu, ali ova mi je SUPER. Odvojila sam 2 dana života i pogledala celu prvu sezonu. Jedva čekam sledeću
cult cult 17:38 02.10.2013

Re: 50 nijansi sivog

da su se u Weeds pogubili nakon....mislim 3 sezone.


druge.
To je neka fora sa Showtime-om. Dve do tri sezone mogu da izdrže, posle ide upropaštavanje. Treću sezonu Weeds sam odgledao zbog Nancy B. Reagujem na nju na nivou nagona, kao da je škorpija u horoskopu. No, dalje ni to nije pomoglo.

Californication su uspeli da ne upropaste sasvim ni posle tri sezone.

Homeland je ok. Čekam nastavak.
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:46 02.10.2013

Re: 50 nijansi sivog

kao da je škorpija u horoskopu.


Lav.
princi princi 17:48 02.10.2013

Re: 50 nijansi sivog

To je neka fora sa Showtime-om.

Nije toliko sa Showtimeom koliko sa serijama koje nemaju definitivan kraj nego se nastavak prilagođava interesovanju publike (to je, izgleda, downside kabla). Sličan problem ima Boardwalk empire koji je HBO. Prve tri sezone bile odlične, ova, četvrta, totalna mrtvaja, ničeg novog nema, Buscemi i ostatak serije zapali u manirizam. Pored toga, Jenji ima tu profesionalnu naviku da potpuno zaustavi priču, i onda koristi jeftine trikove kao što su cliffhangeri na kraju sezone (to radi i na Orange is the new black, u kojoj su, uzgred, glumci neuporedivo bolji nego u Weedsu- Marija Lujza jeste super riba, ali je krš od glumice).
AlexDunja AlexDunja 17:51 02.10.2013

Re: 50 nijansi sivog

ova, četvrta, totalna mrtvaja, ničeg novog nema,

pačekaj, tek je počelo...
cult cult 18:22 02.10.2013

Re: 50 nijansi sivog

Krugolina Borup
kao da je škorpija u horoskopu.


Lav.


eh.
da nije podznak
cult cult 18:25 02.10.2013

Re: 50 nijansi sivog

nego se nastavak prilagođava interesovanju publike (to je, izgleda, downside kabla).



Da, da. Vidiš, to sam smetnuo s uma.
Zato što sa dobrim pričama postajem ličan i prisan.

Marija Lujza jeste super riba, ali je krš od glumice


Pazi kad ne znam ni da li je objektivno super riba.
Inače ne reagujem na te filmske/tv/muzičke ženske lepote.
Ne znam šta mi bi.
princi princi 18:33 02.10.2013

Re: 50 nijansi sivog

Serije poput Weeds, Nurse Jackie, Californication, Big C, ne znam United states of Tara, Boardwalk empire itd mene podsećaju na onu aerodromsku literaturu u kojoj autor ima ideju koja otprilike zavređuje kratki esej od, u vrh glave, 500 reči, ali onda zbog love i izdavača tu ideju razvuče (i razvodni) na 300 strana sitno kucanog teksta. Dosta čest motiv u kreativnoj industriji.
cult cult 18:47 02.10.2013

Re: 50 nijansi sivog

Dosta čest motiv u kreativnoj industriji.


Ne znam da li si gledao, ali onih surovih devedesetih bio sam na ovome .
Tada su sve televizije bile piratske, pa je masa njih puštala tu seriju.
I gledao sam svaku.
princi princi 19:13 02.10.2013

Re: 50 nijansi sivog

Nisam. Nisam ni Battlestar galacticu. Dosta tih serija iz 90-ih i ranih 2000-ih mi je prošlo ispod radara, čak sam i Sopranose gledao na preskok. Čini se da su Sopranosi bili taj neki watershed, posle kojih je ta kablovska, Netflix (mislim da su velike mreže, tipa NBC, CBS, ABC previše inertne za nove stvari i, praktično, mrtve) šema počela da osvaja.
surovih devedesetih

Ma, reći ću ti iskreno, mi, Srbi, smo malo sissies, da ne kažem pičke od ljudi i stalno whineujemo: Baltimor, Pitsburg, Bafalo, Ročester dauntaun, ceo taj rust belt, pa onda Detroit, south side Chicago, sve to ti je Srbija. I Njujork, louer Menhetn je početkom 70-tih bio Srbija. U svakom od njih možeš da snimiš ne Homicide nego Wire (David Simon, opasan tip).
Krugolina Borup Krugolina Borup 19:47 02.10.2013

Re: 50 nijansi sivog

Ne znam da li si gledao, ali onih surovih devedesetih bio sam na ovome .


Nisi mene pitao, ali da prijavim da sam gledala i volela seriju.
cult cult 20:13 02.10.2013

Re: 50 nijansi sivog

Krugolina Borup
Ne znam da li si gledao, ali onih surovih devedesetih bio sam na ovome .


Nisi mene pitao, ali da prijavim da sam gledala i volela seriju.


Ništa bolje na tu temu nisam gledao kasnije.
Od pomenutug The Wire sam odustao jer me podsetila na ovu, a daleko je od nje sv. godinu.
4krofnica 4krofnica 20:23 02.10.2013

Re: 50 nijansi sivog


Ne znam šta mi bi.


probaj sa HBO, bolje su ribe:) često su i gole.
u 'Game of Thrones' i 'Entourage' igraju porno glumice.




princi princi 20:56 02.10.2013

Re: 50 nijansi sivog

Sjajno, :))))). Sexposition, izraz skovan zbog GoT.
Hansel Hansel 21:51 02.10.2013

Re: 50 nijansi sivog

A jel' gledao neko "Homeland"? Meni se u prvoj sezoni, onoliko koliko sma gledao, učinilo da je dobra serija, ako isključimo te neke klasične amero-patriotske fazone (dobro, možda nije ni prineti BB-u, ali njega uopšte nisam gledao ).

A Jukie-u za opuštanje i smeh (a možda za njega neku vrstu katarze) predlažem "Malcolm in the Middle", možda meni nešto fali , ali ne sećam se da sam se smejao skoro tako kao kada sam nju gledao.
cult cult 22:28 02.10.2013

Re: 50 nijansi sivog

Game of Thrones

jebote, ne mogu tu epsku fantastiku.
ALi baš.
To mi je kao da neko pušta Somebody that i used to know na repeat.

Re: 50 nijansi sivog

Dodatak za one koje ne mrzi da se akaju intergalaktucki :)[url=http://http://m.newyorker.com/online/blogs/culture/2013/10/breaking-bad-finale-brief-history-of-tv-music.html?utm_source=tny&utm_campaign=generalsocial&utm_medium=google+][/url]j
cult cult 06:34 03.10.2013

Re: 50 nijansi sivog

Dodatak


ehhh
buenas dias


Re: 50 nijansi sivog

Morning
Krugolina Borup Krugolina Borup 10:50 03.10.2013

Re: 50 nijansi sivog

"Malcolm in the Middle"


Genijalna serija! Potpuno drugi žanr, naravno, što mi je i bio glavni šok kada sam počela da gledam BB. Brajan u ulozi glave porodice u Malkolmu, i Brajan u ulozi oca porodice u BB... nebo i zemlja, a ladno kupuješ i jednog i drugog. Glumac i po!

Re: 50 nijansi sivog

Novi de Niro, sto bi neki rekli :)
Jukie Jukie 13:39 03.10.2013

Re: 50 nijansi sivog

princi
To je neka fora sa Showtime-om.
Nije toliko sa Showtimeom koliko sa serijama koje nemaju definitivan kraj nego se nastavak prilagođava interesovanju publike (to je, izgleda, downside kabla).

Moja teorija je da je tako sa svim serijama: u prvoj sezoni obično upoznajemo likove kroz određeni zaplet (story arc) koji se na kraju raspliće i time definiše likove kao ličnosti koje tako opisujemo kada nekome prepričavamo seriju (Džon je takav i takav i radi to i to), onda u drugoj sezoni gledamo slice of life epizode sa već ustanovljenim likovima, a u trećoj im ponestaje ideja pa kreću dvodelne epizode, u krimi serijama se javlja neki nepobedivi "Morijarti", ozbiljne/tužne teme, dok negde u četvrtoj sezoni, ako dotle dođe, kreću paranormalne stvari, duhovi, anđeli, vanzemaljci, kameo poznatih ličnosti (poslednjih par sezona Vil i Grejs je negledljivo) itd.

Već rekoh negde da ne mogu da zamislim dobru treću sezonu Baduovih avantura jer će morati da postanu tinejdžeri
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:20 03.10.2013

Re: 50 nijansi sivog

To mi je kao da neko pušta Somebody that i used to know na repeat.




pa nisam se ovako nasmejao od osmog osnovne,kad je drug iz klupe startovao nastavnicu na zameni
,na školskoj žurci,
pustivši preko razglasa footloose:)
Hansel Hansel 18:48 03.10.2013

Re: 50 nijansi sivog

Krugolina Borup
Genijalna serija! Potpuno drugi žanr, naravno, što mi je i bio glavni šok kada sam počela da gledam BB. Brajan u ulozi glave porodice u Malkolmu, i Brajan u ulozi oca porodice u BB... nebo i zemlja, a ladno kupuješ i jednog i drugog. Glumac i po!

Sada moram da gledam i BB! Ovde preveden naziv kao "Čista hemija". (Btw, kako se IMDB može naterati da daje samo originalne nazive, jel' zna neko?)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana