Život

Poverenje

libkonz RSS / 11.11.2013. u 10:38

Pitali su jednom čuvenog kineskog mudraca Konfučija: »Šta je najznačajnije za dobru državu?«
»Hrana, oružje i poverenje naroda«, glasio je odgovor.
»Kad bi država morala da se nečeg liši, šta bi bilo prvo?«
»Oružje.«
»A zatim?«
»Hrana.«
»Ali narod može početi da umire bez hrane!«
»Smrt je oduvek neizbežna sudbina ljudskih biča, ali narod koji nema više poverenje u svoje državnike , zaista je izgubljen.«

"Damari"
Antoni de Melo

 

Danas se obeležava 95 godina od kraja Prvog svetskog rata, rata koji je skupo koštao Srbiju. Pre 95 godina Srbija je bila u neuporedivo težoj situaciji nego danas, a zemlja je ipak uspela da se podigne. Srbija je bila razorena, izgubila je više od polovine muškaraca, ali se podigla iz pepela. I 1945. godine je situacija bila mnogo teža nego danas, a zemlja je ipak krenula napred. Danas lutamo i tonemo sve dublje, shvatajući da dno ne postoji i da iz goreg ima gore.

Nakon pada Slobodana Miloševića u Srbiji je postojao optimizam da će stvari konačno krenuti na bolje. Ubistvo Zorana Đinđića je trenutak koji je, pokazalo se, bio poguban po budućnost Srbije, ne zato što nije ostao niko pametan da vodi Srbiju, već zbog toga što su oni u koje smo verovali prestali da veruju u nas. 

Porast nasilja i kriminala direktna je posledica nedostatka poverenja u sopstvenu zemlju. Zamajavamo se pričama o stranim investicijama, o reformama, čipovima i bogatim šeicima. Srbija je mala zemlja, njeno stanovništvo čini samo jedan promil svetske populacije i nema tu neke velike mudrosti kako zemlja može da krene napred.  Sve što nam treba su političari koji veruju u nas, koji veruju da zemlja može da krene napred i koji imaju hrabrosti da zemlju pokrenu, a pitanje je da li takvi još postoje. Ako Srbija dobije političare koji veruju u svoju zemlju, imaćemo budućnost.

 

 



Komentari (124)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

uros_vozdovac uros_vozdovac 10:39 11.11.2013

Ihaa

#1
Čitam, sad.
milisav68 milisav68 10:45 11.11.2013

Bez vize

iqiqiq iqiqiq 10:56 11.11.2013

Opasnost

Najveća opasnost je izgubljeno poverenje, preporuka za tekst!
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:00 11.11.2013

Re: Opasnost

Ako bez hrane izumre narod, ko će ostati da se bavi poverenjem?
Državnici su promenljiva kategorija, a narod trajna. Pod uslovom da ima šta da jede.
libkonz libkonz 11:24 11.11.2013

Re: Opasnost

Ako bez hrane izumre narod, ko će ostati da se bavi poverenjem?
Državnici su promenljiva kategorija, a narod trajna. Pod uslovom da ima šta da jede.

ako treba, ješćemo o korijenje.
Političari jesu promenljiva kategorija, ali ne može zemlja da krene napred ako se neko ne potrudi da se krene napred.
escherichije_colic escherichije_colic 11:57 11.11.2013

Re: Opasnost

libkonz

ako treba, ješćemo o korijenje.


Zaboravio si bukovu koru.

A možemo i da kuvamo kristal met po dvorištima ko severni Koreanci.

Ne mogu današnji političari da se potrude da krenu napred jer drugačija je svest savremenog čoveka, pogotovo onoga koji se nalazi na vrhu sa tolikim komforom i privilegijama: mnogo se više misli kako ugoditi svom dupetu u sadašnjosti, nego li se vodi računa o političkom zaveštanju i ličnom ugledu. Druga stvar, Srbi kao narod i Srbija danas se nalaze u jedinstvenim geopolitičkim okolnostima- nema blokova, sve je samo jedan ogromni globalistički korporativni aparat, a u tom sistemu vrednosti mi smo značajni samo koliko i resursi na teritoriji koju nastanjujemo. Nema blokova i suprostavljenih sila na čijem antagonizmu bi se moglo profitirati ... ili ima, samo mi nažalost nemamo čime da trgujemo, za razliku od npr Sirije ... ili jednostavno ne umemo, ima i toga. Imamo osrednje resurse, izuzetno nesposobnu vladajuću elitu a država se odavno urušava i puca po šavovima.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:08 11.11.2013

Re: Opasnost

ako treba, ješćemo o korijenje.


Patotikaem, i korenje je hrana.

Političari jesu promenljiva kategorija, ali ne može zemlja da krene napred ako se neko ne potrudi da se krene napred.


Ko "neko", ako je neko izumreo do nejedenja?
Out of Beirut Out of Beirut 22:00 11.11.2013

Re: Opasnost

Мислим да су поверење или вера важнији од хране, али не поверење у државу већ пре: у себе самог, у смисао постојања, вера (без основа објективних) у људе, и томе слично.
hajkula1 hajkula1 23:06 11.11.2013

Re: Opasnost

escherichije_colic
Imamo osrednje resurse, izuzetno nesposobnu vladajuću elitu a država se odavno urušava i puca po šavovima.



Otkad se to zove nesposobna vladjuća elita? Nemoralna, pokvarena, beskrupulozna, nezasita, lažljiva, licemerna, sebična vladajuća elita.


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:05 11.11.2013

Pravo pitanje, a nigde odgovora

" I 1945. godine je situacija bila mnogo teža nego danas, a zemlja je ipak krenula napred."

Kako su oni 1945.g. kada su došli iz šuma, sišli sa planina.... radnici, seljaci i nesvršeni studenti, za kratko vreme uspeli da naprave stabilnu državu, a ovi današnji, posle 5.oktobra 2000.g, svi odreda sa fakultetskim diplomama, mastersima, doktoratima uz tolike savetnike, ministarstva, agencije ....ni D od države još nisu napravili?

To pitanje me muči već duže vreme, a nigde odgovora.
libkonz libkonz 11:25 11.11.2013

Re: Pravo pitanje, a nigde odgovora

.ni D od države još nisu napravili?

kad je od D važnije Dž (džep, sopstveni). A puč ćemo da plašimo zlim Tomom.
ocajna_domacica.65 ocajna_domacica.65 17:13 11.11.2013

Re: Pravo pitanje, a nigde odgovora

To pitanje me muči već duže vreme, a nigde odgovora.



Сами сте одговорили:

Kako su oni 1945.g. kada su došli iz šuma, sišli sa planina.... radnici, seljaci i nesvršeni studenti, za kratko vreme uspeli da naprave stabilnu državu,


Данас нема ко да сиђе са планина, да изађе из шуме. Србија је пуста. Послератне миграције из села у градове, а затим у земље западне Европе опустошиле су земљу више него оба светска рата и претвориле је у земљу стараца.
mariopan mariopan 18:18 11.11.2013

Re: Pravo pitanje, a nigde odgovora

Vojislav Stojković
" I 1945. godine je situacija bila mnogo teža nego danas, a zemlja je ipak krenula napred."

Kako su oni 1945.g. kada su došli iz šuma, sišli sa planina.... radnici, seljaci i nesvršeni studenti, za kratko vreme uspeli da naprave stabilnu državu, a ovi današnji, posle 5.oktobra 2000.g, svi odreda sa fakultetskim diplomama, mastersima, doktoratima uz tolike savetnike, ministarstva, agencije ....ni D od države još nisu napravili?

To pitanje me muči već duže vreme, a nigde odgovora.

Могу они то али неће.
Драже им је да ућаре нешто, било шта за себе лично него да мрдну малим прстом и ураде трунку корисног за све нас.
Па види само како измишљају функције и дуплирају сопствене приходе - то су одлично простудирали....ако не то, онда ће се угурати у неки управни одбор...па гориво или дневнице,све ће да учине само да ућаре нешто, било шта преко посланичке плате и успева им?

Није да не знају како, чим за себе одлично знају?
Онда закључујем да неће, јер када би законе тврдо морали сви да поштују прво би у затвор доспели ови који нас воде.
Људи без морала нас воде. Ту образовање и дипломе не вреде, за морал нема дипломе.
Ето ко нас води.
G.Cross G.Cross 20:03 11.11.2013

Re: Pravo pitanje, a nigde odgovora

Kako su oni 1945.g. kada su došli iz šuma, sišli sa planina.... radnici, seljaci i nesvršeni studenti, za kratko vreme uspeli da naprave stabilnu državu, a ovi današnji, posle 5.oktobra 2000.g, svi odreda sa fakultetskim diplomama, mastersima, doktoratima uz tolike savetnike, ministarstva, agencije ....ni D od države još nisu napravili?


Pa one'45 su obucavali i pripremali u Moskvi a ove nove na Megatrendu...
freehand freehand 20:07 11.11.2013

Re: Pravo pitanje, a nigde odgovora

G.Cross
Kako su oni 1945.g. kada su došli iz šuma, sišli sa planina.... radnici, seljaci i nesvršeni studenti, za kratko vreme uspeli da naprave stabilnu državu, a ovi današnji, posle 5.oktobra 2000.g, svi odreda sa fakultetskim diplomama, mastersima, doktoratima uz tolike savetnike, ministarstva, agencije ....ni D od države još nisu napravili?


Pa one'45 su obucavali i pripremali u Moskvi a ove nove na Megatrendu...

A kolege sa klase ne sećaju ni jednih...
maksa83 maksa83 11:10 11.11.2013

susjedstvo

Ko ne zna, u susednoj i prijateljskoj Hrvatskoj ('di mi je Strikan?) je trenutno frka oko istopolnih brakova, i na tu temu će se desiti referendum, kome naravno prethodi polarizacija.

Ovo sam pokupio sa walla jednog drugara odande:



freehand freehand 11:27 11.11.2013

Dole defetizam!

Socijalistkinja Vanja Hadžović najintrigantnija je mlada savetnica u Vladi Srbije. Zaposlena je u Ministarstvu spoljnih poslova, diplomirala je na Megatrendu, a trenutno se, kako “Blic” saznaje, sprema za službu u inostranstvu.


KLIK

maksa83 maksa83 11:30 11.11.2013

Re: Dole defetizam!

a trenutno se, kako “Blic” saznaje, sprema za službu u inostranstvu.

Jebemtiživot ... posle odliva mozgova - odliv plastičnih sisa.

Pa ima li kraja srpskoj golgoti...
libkonz libkonz 11:31 11.11.2013

Re: Dole defetizam!

Socijalistkinja Vanja Hadžović najintrigantnija je mlada savetnica u Vladi Srbije. Zaposlena je u Ministarstvu spoljnih poslova, diplomirala je na Megatrendu, a trenutno se, kako “Blic” saznaje, sprema za službu u inostranstvu.

Možda računaju da će Berluskoni spektakularno da se vrati na čelo Italije, pa će gospođica da bude naš ambasador?
freehand freehand 11:34 11.11.2013

Re: Dole defetizam!

libkonz
Socijalistkinja Vanja Hadžović najintrigantnija je mlada savetnica u Vladi Srbije. Zaposlena je u Ministarstvu spoljnih poslova, diplomirala je na Megatrendu, a trenutno se, kako “Blic” saznaje, sprema za službu u inostranstvu.

Možda računaju da će Berluskoni spektakularno da se vrati na čelo Italije, pa će gospođica da bude naš ambasador?

Dovedeš Fratinija, pošalješ Vanju... Koji je genije smislio tu trampu?
Milan Karagaća Milan Karagaća 12:02 11.11.2013

Re: Dole defetizam!

KLIK

"Kako za “Blic” objašnjavaju poznavaoci prilika, reč je o takozvanom rotiranju, a ono po pravilu prethodi odlasku u neku od naših ambasada u inostranstvu. Ovu tezu potkrepljuje i činjenica da je Hadžovićeva nedavno upisala Diplomatsku akademiju."
To može samo u Srbiji posle 5.oktobra da nekoga prime na mestoi savetnika pa tek onda upisuje Diplomatsku akademiju.
Svako ko imalo zna o MSP, a to bogami i zvaničnici MSP uporno tvrde da sve ide po Pravilniku, da ne može početnik da bude postavljen na višu diplomatsku duđnos, valjda počinje od početne pa posle izvesnog broja godina i završene Diplomatske akademije odlazi na dužnost u inostranstvo tako što počinje od mesta atašea, i 3.sekretara a da dože do savetnika treba valjda najmanje 10 godina staža u MSP.
Što se tiče profila i tu smo mi specifični jer obrazovni profil nije bitan pa su na mesta ambasadora sladi ginekolozi, seksolozi, vlasnici restorana,dramaturzi, prosečni novinari......
I da ti kažem pošto ti smatraš da je u Titino vreme bilo bitno samo biti član partije i ići u diplomatiju.Tačno, podrazumevalo se da su članovi partije ali su kao takvi počinjali karijere od referenta pa dokle su stigli. Ovo je sada karikatura u odnosu na ono što je bilo.
maksa83 maksa83 12:12 11.11.2013

Re: Dole defetizam!

I da ti kažem pošto ti smatraš da je u Titino vreme bilo bitno samo biti član partije i ići u diplomatiju.Tačno, podrazumevalo se da su članovi partije ali su kao takvi počinjali karijere od referenta pa dokle su stigli.

I u tom usponu su preskočili da nauče da igraju oko šipke? Sad se kreće odande.

Eh, a da je Draža pobedio...


(tri, četri - sad!)
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:14 11.11.2013

Re: Dole defetizam!

I da ti kažem pošto ti smatraš da je u Titino vreme bilo bitno samo biti član partije i ići u diplomatiju.Tačno, podrazumevalo se da su članovi partije ali su kao takvi počinjali karijere od referenta pa dokle su stigli.


To ne drži vodu, poznajem dva Titova ambasadora koja nit su ikakvu diplomatiju studirala, niti su kao referenti počinjali, geknuli su pravo iz partije na ambasadorska mesta, i to ne zanemarljivih zemalja.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:15 11.11.2013

Re: Dole defetizam!

pošalješ Vanju

Da je pošaljemo u neku arapsku zemlju da traži sponzore...izvinjavam se, investitore?
b92_wen b92_wen 12:36 11.11.2013

Re: Dole defetizam!

freehand
diplomirala je na Megatrendu

I sad (nas) pali!
freehand freehand 12:37 11.11.2013

Re: Dole defetizam!

I da ti kažem pošto ti smatraš da je u Titino vreme bilo bitno samo biti član partije i ići u diplomatiju.Tačno, podrazumevalo se da su članovi partije ali su kao takvi počinjali karijere od referenta pa dokle su stigli. Ovo je sada karikatura u odnosu na ono što je bilo.

Davno sam slušao o epizodi u kojoj ozbiljan visoki diplomata (zaboravio sma ko je tačno bio u pitanju pa da ne lupam) i Krste Crvenkovski idu u misiju kod cara hajla Selasija.
Krene priča, a Crvenkovski hipnotisan gleda u zlatnu pepeljaru na stolu. "Što je lepa...." - kaže.
Selasije kaže - Hvala - nasmeši se i nastavlja razgovor.
Krste uzme kilo pepeljare i vrti u rukama.
"Baš je lepa." - kaže.
"Zahvaljujem." - odgovara opet car pokušavajući da bude ljubazan i da se posveti važnijim stvarima.
Krste mota pepeljaru, pogleda od dole.
"Ima i žig!" - zaključuje ushićeno.
Car otima pepeljaru pa mu je gurne nazad u ruke i kaže: "Eto ti pepeljara, jebala te ona! Poseta je gotova, a ti - (obraća se onom drugom u licu crvenom ko rak) - mnogo mi pozdravi Tita!"

(naravno - anegdota prerpičana po sećanju iz treće ruke, ali mislim da je događaj autentičan, obzirom na izvor od koga sam je slušao)

P.S. stvarno je vreme pogana i opaka beštija: Jer sam se ogrešio o Crvenkovskog: on je bio ozbiljni deo delegacije, a ljubitelj proizvioda veštih ruku abisinskih zanatlija bio je, po priči, Svetozar Vukmanović Tempo.
Bolje da nisam pominjao imena.
niccolo niccolo 12:52 11.11.2013

Re: Dole defetizam!

(tri, četri - sad!)

Mislim da nije realno ovde, imaju Loaderov blog koji je baš na tu temu...

Nego, šta je sporno sa ovom devojkom iz Blica, diplomate ne smeju da imaju sise?
Dr M Dr M 13:45 11.11.2013

Re: Dole defetizam!

stvarno je vreme pogana i opaka beštija: Jer sam se ogrešio o Crvenkovskog: on je bio ozbiljni deo delegacije, a ljubitelj proizvioda veštih ruku abisinskih zanatlija bio je, po priči, Svetozar Vukmanović Tempo.
Bolje da nisam pominjao imena.


Sad si se ogrešio i o Tempa.

Ovakvi vicevi su bili plod unutarpartijske borbe pa je neki Tempov konkurent za poziciju širio takve priče.

Lično sam poznavao SVTa i mogu da Ti kažem da bi on, Crnogorac de luxe, vrlo ponosno objasnio Caru da ceni veštinu etiopskih majstora ali da su crnogorski još bolji, a veličina piksle, ma ni prineti.

Inače, u diplomatskim krugovima su ga zvali "diplomatski tenk"
grmfrm grmfrm 13:46 11.11.2013

Re: Dole defetizam!

Da je pošaljemo u neku arapsku zemlju da traži sponzore...izvinjavam se, investitore?


Pa ovaj nisi pogresila dodje ti na isto samo je razlika u velicini sponzorstva.
grmfrm grmfrm 13:49 11.11.2013

Re: Dole defetizam!


"Kako za “Blic” objašnjavaju poznavaoci prilika, reč je o takozvanom rotiranju, a ono po pravilu prethodi odlasku u neku od naših ambasada u inostranstvu. Ovu tezu potkrepljuje i činjenica da je Hadžovićeva nedavno upisala Diplomatsku akademiju."
To može samo u Srbiji posle 5.oktobra da nekoga prime na mestoi savetnika pa tek onda upisuje Diplomatsku akademiju.
Svako ko imalo zna o MSP, a to bogami i zvaničnici MSP uporno tvrde da sve ide po Pravilniku, da ne može početnik da bude postavljen na višu diplomatsku duđnos, valjda počinje od početne pa posle izvesnog broja godina i završene Diplomatske akademije odlazi na dužnost u inostranstvo tako što počinje od mesta atašea, i 3.sekretara a da dože do savetnika treba valjda najmanje 10 godina staža u MSP.
Što se tiče profila i tu smo mi specifični jer obrazovni profil nije bitan pa su na mesta ambasadora sladi ginekolozi, seksolozi, vlasnici restorana,dramaturzi, prosečni novinari......
I da ti kažem pošto ti smatraš da je u Titino vreme bilo bitno samo biti član partije i ići u diplomatiju.Tačno, podrazumevalo se da su članovi partije ali su kao takvi počinjali karijere od referenta pa dokle su stigli. Ovo je sada karikatura u odnosu na ono što je bilo.



E boga mi Karagaca nece biti. To sta se nakotilo za vreme tvog vodje evo jos ih se nismo otarasili.
freehand freehand 13:50 11.11.2013

Re: Dole defetizam!

Dr M
stvarno je vreme pogana i opaka beštija: Jer sam se ogrešio o Crvenkovskog: on je bio ozbiljni deo delegacije, a ljubitelj proizvioda veštih ruku abisinskih zanatlija bio je, po priči, Svetozar Vukmanović Tempo.
Bolje da nisam pominjao imena.


Sad si se ogrešio i o Tempa.

Ovakvi vicevi su bili plod unutarpartijske borbe pa je neki Tempov konkurent za poziciju širio takve priče.

Lično sam poznavao SVTa i mogu da Ti kažem da bi on, Crnogorac de luxe, vrlo ponosno objasnio Caru da ceni veštinu etiopskih majstora ali da su crnogorski još bolji, a veličina piksle, ma ni prineti.

Inače, u diplomatskim krugovima su ga zvali "diplomatski tenk"

Bemliga, možda sam ih opet obrnuo.

No poenta je da je i u Titinoj diplomatiji svačega bilo.
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:30 11.11.2013

Re: Dole defetizam!

freehand



No poenta je da je i u Titinoj diplomatiji svačega bilo.


Mož` da bude, ali ovakvog užasa teško da je bilo, ovo je gore od Živadina Jovanovića
jedi-knight jedi-knight 19:30 11.11.2013

Re: Dole defetizam!

visoki diplomata


Da nije drug Jovo Kapa
hajkula1 hajkula1 23:31 11.11.2013

Re: Dole defetizam!

freehand

Bemliga, možda sam ih opet obrnuo.

No poenta je da je i u Titinoj diplomatiji svačega bilo.



Sav taj korov nije preko noći nikao. Negovalo se to. Razmnožilo.
freehand freehand 12:19 12.11.2013

Re: Dole defetizam!

Apendix: ozbiljne kvalifikacije!

maksa83 maksa83 11:29 11.11.2013

paralele

Znam da se ovo tiče nas, ali moram ovde još malo paralela - meni je to beskrajno smešno, a u određenoj meri i tužno.

Elem, hrvatski portal (verovatno najuticajniji tamo) je u celosti preneo Radulovićev "drugovi, ovako više ne ide, dajte da je zakopamo" ekspoze. Okej, to smo pročitali ovde, ovo nije o tome (lično, slažem se sa njim 100%), nego o tamošnjim komentarima ispod teksta:

Srpski ministar privrede održao lekciju cijelom Balkanu

Dakle, ponavljam, komentari su ono što je tamo zanimljivo (ima svega čega ima i ovde sa sve "sve pametno su odavde oterali da bude više mesta za budale" pa do bacanja krivice na 1945., kuknjave na kapitalizam, "oduvik sam govorija da srbi imaju bolje ministre..nasi su svi izdajnici", zatim haranga na autra teksta što to prenosi, itd.)
libkonz libkonz 11:33 11.11.2013

Re: paralele

ne daj bože šta nam majka misli, daj ono što nam Hrvati misle.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:19 11.11.2013

Re: paralele

ne daj bože šta nam majka misli, daj ono što nam Hrvati misle.


El ovako:
http://www.vecernji.hr/hrvatska/zastrasujuce-poruke-srbima-u-sredistu-zagreba-i-vukovara-901401/multimedia/p3
libkonz libkonz 12:23 11.11.2013

Re: paralele

nisam rekao "šta nam žele".
Nedavno sam čitao kako kukaju jer će u Srbiju da dođu silne milijarde evra, a njima ništa.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:26 11.11.2013

Re: paralele

nisam rekao "šta nam žele"

Da bi nam želeli moraju prvo na to da pomisle, misle.
sima2000 sima2000 12:12 11.11.2013

..

Poslednjih 13 godina imamo relativno stabilan kurs dinara u odnosu na evro. Rast kursa je svakako manji od inflacije. Kamate na dinarsku štednju su konstantno puno veće od kamata na deviznu štednju. Ko je štedeo dinare poslednjih 13 godina, taj je uzeo duplo ili troduplo više kamate od onih koji su štedeli u devizama.
Uprkos svim ekonomskim razlozima, dinarska štednja je uvek činila ne više od 2% od ukupne mase para para koju narod drži u bankama.

Pitanja za razmišljanje:

Da li je narod trajno izgubio poverenje u državu?
Da li je narod ikada imao poverenje u državu?
Da li je nepoverenje prema vlasti deo genetskog koda ili kolektivnog nesvesnog svih ljudi koji žive na ovim prostorima?

libkonz libkonz 12:13 11.11.2013

Re: ..

Da li je nepoverenje prema vlasti deo genetskog koda ili kolektivnog nesvesnog svih ljudi koji žive na ovim prostorima?

posledica iskustva
Milan Novković Milan Novković 12:56 11.11.2013

Re: ..

sima2000
Poslednjih 13 godina imamo relativno stabilan kurs dinara u odnosu na evro. Rast kursa je svakako manji od inflacije. Kamate na dinarsku štednju su konstantno puno veće od kamata na deviznu štednju. Ko je štedeo dinare poslednjih 13 godina, taj je uzeo duplo ili troduplo više kamate od onih koji su štedeli u devizama.
Uprkos svim ekonomskim razlozima, dinarska štednja je uvek činila ne više od 2% od ukupne mase para para koju narod drži u bankama.

Pitanja za razmišljanje:

Da li je narod trajno izgubio poverenje u državu?
Da li je narod ikada imao poverenje u državu?
Da li je nepoverenje prema vlasti deo genetskog koda ili kolektivnog nesvesnog svih ljudi koji žive na ovim prostorima?


Možda si zaboravio jedno pitanje - Da li narod ima dinare da bi ih štedeo, a koji su zarađeni tu, i otkud devize?!

Zar nije velika verovatnoća (nagađam sada iako se društvo doticalo ovoga u prošlosti) da je kurs dinara veštački previsok da bi oligarhija koja uglavnom zarađuje tu, a pozajmljuje novac u inostranstvu (novac, robu, sve slično), lakše otplatila dugove - tj da bi im velikim delom država otplatila dugove.

Oligarhija sa monopolima, bezakonjem pa nerealnim kursom dinara su strategijski pakao i taj kurs je jedan od opasnih paravana iza kojega se krije - daje ljudima hipnotičku sliku "dobrog" kako se kupovni paritet dinara poredi sa stranim valutama, pa neki od njih na trenutke zaborave kako u stvari nemaju tih dinara.

E sad, tamo se ni ne proizvodi pa da bi se štampalo više novca, plate, tako, mizerne pa je onima sa novcem region i dalje jeftin i to na prvi pogled izgleda kao neki pokušaj balansa kada je pozicioniranje u odnosu na investiranje u Srbiju u pitanju.

Samo, kontrola tajkuna i tajkunčića na državom, kursom, pozajmljivanjem i devizama u prošlosti je dovela do lakog bogaćenja uvozom, onih koji vuku konce, pošto strano tržište nudi likvidnost u robi i uslugama - tj imaš sve što nemaš u Srbiji, ili ga imaš ali je za zadate cene bolja vrednost za novac.

Nabacano mi je, nekoherentno i šuplje ovo ovde ali poslenjih 13 godina su bile, velikim delom, faza bogaćenja malog broja ljudi, između ostalog i zaduživanjem svih na duži rok da bi se novac dao lopovima u kratkom roku.
maksa83 maksa83 12:59 11.11.2013

Re: ..

Nabacano mi je, nekoherentno i šuplje ovo ovde ali poslenjih 13 godina su bile, velikim delom, faza bogaćenja malog broja ljudi, između ostalog i zaduživanjem svih na duži rok da bi se novac dao lopovima u kratkom roku.

Nisam siguran da je iko do sada uspeo ovako precizno i tačno da sabije opis srpske ekonomije XXI veka u ovako malo reči. Imenjak kad se raspiše - on se raspiše, al' bogami ume i da sabije.
sima2000 sima2000 13:41 11.11.2013

Re: ..

Oligarhija sa monopolima, bezakonjem pa nerealnim kursom dinara su strategijski pakao i taj kurs je jedan od opasnih paravana iza kojega se krije


Nije mi bila namera da pričamo o tržištu deviza. Štednju sam samo uzeo kao zgodan pokazatelj stepena poverenja naroda u državu.
Srbi drže 8.5 milijardi evra u bankama. U velikoj većini su mali depoziti - ispod 50000 evra i to su zarađene_nasleđene_stigle_iz_inostranstva pare koje malo veze sa tajkunima imaju.
U toku 90-tih su se strašne stvari desile, a između ostalog pukle su banke i puko je dinar. Poverenje u banke se vratilo vrlo brzo, već 2001. godine - nošeno atraktivnim kamatama. Poverenje u dinar se još uvek nije vratilo, iako su dinarske kamate tri puta veće.
Razlog leži u tome što su banke privatne-strane, a dinar je domaći-državni.
Kaži ti sad meni šta to država treba da radi da bi zadobila poverenje građana ako držanje kursa stabilnim izaziva suprotni efekat? Jel misliš da bi se povećao udeo dinarske štednje u bankama kada bi kurs rastao 50% godišnje?


Milan Novković Milan Novković 20:01 11.11.2013

Re: ..

Jel misliš da bi se povećao udeo dinarske štednje u bankama kada bi kurs rastao 50% godišnje?

Ne mislim, naravno. Ja ne pričam o rastu kursa nego njegovoj vrednosti u ovom trenutku.

To što je nerealan sada, ako je stvarno tako kako ja hipotetišem, npr, je meni ogroman risk faktor, ovako sa strane.
Razlog leži u tome što su banke privatne-strane, a dinar je domaći-državni.

Ja mislim da si na glavno pitanje odgovorio sam - ako je država dovela ogroman deo stanovništva na ivicu gladi, a samu sebe svela na nekontrolisano korumpiranu i bespravnu, gde institucije jedva da više znaju šta im je definicija i šta posao, zašto bi joj bilo ko u bilo čemu verovao?!

A sad, iako i dalje napamet pričam, gde ne znam ni osnovne stvari a kamoli detalje, što se tiče velike razlike u kamatama:
- Ona, naravno, ne može da opstane u arbitrage-free likvidnim, slobodnim tržištima. Pa tamo imamo, osim nepoverenja, bar još jedno od:

1. Arbitrage tržište ali zatvoreno za male igrače, tj još jedan obrazac za bogaćenje privilegovanih preko (covered) interest arbitrage - tako su privilegovani oni koji imaju pristup devizama na koje preko dinara dobiju mnogo veće kamate pa posle vrate devize, devizne kamate, pokriju troškove transakcija i ostane im profit koje je risk-free ako znaju da će kurs biti stabilan.

Ili, stabilan kurs, za one koji znaju ili imaju garancije da će biti stabilan, a velike kamatne razlike u raznim valutama su mašina za veliko bogaćenje onima koji imaju pristup mašini, a bez da rizikuju svoj novac.

2. Neslododno tržište - da je slobodno, pa likvidno ne bi mogao da postoji toliki differencial u interest rates. (dobro, mogao bi ako su preveliki spreads između kupovnih i prodajnih kurseva samo onda bi i ovo donekle objasnilo otkud novac u devizama a ne dinarima - kad imaš devize pa pređeš u dinare posle, i pored trostruke kamate, opet možeš samo da kupiš istu količinu deviza koju si pre imao - čemu onda uopštre rizik "haranja" po dinarskom tržištu.

3. Nelikvidno tržište - ako je teško kupiti devize onda ti je rizik da svoje prebacuješ u dinare ako nisi siguran šta ćeš sa dinarima u budućnosti. Tako, sa manjom zaradom na kamatama ti, u stvari, pored managementa raznih rizika plaćaš i risk management rizika koji donosi nelikvidnost.

Sve napamet pričam, sorry, al ona stara kako je poverenje teško steći a lako izgubiti verovatno objašnjava sve ako ništa od ovog mog gore nije tačno.
tadejus tadejus 08:36 12.11.2013

Re: ..

Milan Novković

Možda si zaboravio jedno pitanje - Da li narod ima dinare da bi ih štedeo, a koji su zarađeni tu, i otkud devize?!


puf drug inzenjer, svasta ti nama ovde naprica
ovako
narod (pazi sad) ima dinare druze
ne manjka mu
stavise dinara je sistematski vise no sto je potrebno pa otuda I inflacija
istina nije jedino hiperprodukcija dinara uzrok inflacije, ima problema I sa self fulfilling exchange rate crisis (da sad ne prevadjam) ali novac je uvijek tu I svako malo ga ima previse
o tome koliko ga je mozes se informisati na sajtu nbs, pod statistika imas I podatke o monetarnim agregatima
ima tih dinara bas podosta

drugo bi te mozda iznenadilo da je jako veliki dio stednje orocen u ulozima do 500 evra
ovi se stalno I razrocavaju I prelaze u kategoriju do 1000 evra
sto ce reci narod, koji para nema, ipak nekako skrpi poneku stotinu, pa oroci, pa to dospije, pa se pripise kamata, pa on onda oroci 600 I tako udje u onu sledecu kategoriju
I stalno tako moj inzinjer, stalno tako..
a otkud im devize pitas...
I to ti je prosto
ponekog gazda plati devizama ispod stola (rjedak slucaj) a poneko podigne svojih 30ak hiljada, malo trosi a malo kod miche zamjeni te dinare u devize I vrati u banku
mogao bi to da uradi I u banci al kod miche je bolji kurs
sad ces se mozda zapitati ali otkud devize u sistemu?
da ti prkratim muke
manjak koji ostvarimo u spoljnoj trgovini vise nego kompenzujemo zaduzivanjem I direktnim investicijama
I tako vise godina
pa iz tog razloga imamo I poprilicno visoke devizne reserve (nekih 40ak% bdp-a. dok normalne drzave imaju 10ak% ali to je druga prica


Milan Novković

Zar nije velika verovatnoća (nagađam sada iako se društvo doticalo ovoga u prošlosti) da je kurs dinara veštački previsok da bi oligarhija koja uglavnom zarađuje tu, a pozajmljuje novac u inostranstvu (novac, robu, sve slično), lakše otplatila dugove - tj da bi im velikim delom država otplatila dugove.


nije
znas zasto?
skroz je prosto
oligarhija fakin nista ne proizvodi, redom I listom svi samo trguju
I znas sta jos?
sve cim trguju oni uvoze
a sto uvezu to plate u devizama
I tako dodjemo do toga da oligarhija u bilansima gotovo po pravilu ima iskazane gubitke po osnovu kursnih razlika
to je prava epidemija
pa se mozemo sjetiti I kad je oligarhija na celu sa drustvom iz sekspirove pozivala u pomoc da se fiksira kurs
pa ih Djilas podrza
I danas trubi o tome kako taj kurs mora da se fiksira il ode sve u lijepu materinu
a eno kod komsija fiksiran pa im nic ne pomaze

Milan Novković

Oligarhija sa monopolima, bezakonjem pa nerealnim kursom dinara su strategijski pakao i taj kurs je jedan od opasnih paravana iza kojega se krije - daje ljudima hipnotičku sliku "dobrog" kako se kupovni paritet dinara poredi sa stranim valutama, pa neki od njih na trenutke zaborave kako u stvari nemaju tih dinara.E sad, tamo se ni ne proizvodi pa da bi se štampalo više novca, plate, tako, mizerne pa je onima sa novcem region i dalje jeftin i to na prvi pogled izgleda kao neki pokušaj balansa kada je pozicioniranje u odnosu na investiranje u Srbiju u pitanju.Samo, kontrola tajkuna i tajkunčića na državom, kursom, pozajmljivanjem i devizama u prošlosti je dovela do lakog bogaćenja uvozom, onih koji vuku konce, pošto strano tržište nudi likvidnost u robi i uslugama - tj imaš sve što nemaš u Srbiji, ili ga imaš ali je za zadate cene bolja vrednost za novac.Nabacano mi je, nekoherentno i šuplje ovo ovde ali poslenjih 13 godina su bile, velikim delom, faza bogaćenja malog broja ljudi, između ostalog i zaduživanjem svih na duži rok da bi se novac dao lopovima u kratkom roku.


e sad ovde si vec svasta napricao
fakat jeste da su se zadnjih 13 godina ovde pojedini ljudi (a nije ih ni bilo mnogo, u pravu si) strasno nabogatili
I to nam bi cudno jer smo navikli za druga nam tita da pojedinac bogumi nema sta da se strasno bogati
ako li se usudi da pocne nesto ozbiljnije da zaradjuje ima drzava odmah da ga podsjeti ko je tu gazda
pa eto odlucismo da nam to vise ne valja I pridruzismo se ostatku svijeta u kom je to potpuno normalno da se tek poneki rijetki pojedinac strasno obogati
ipak pojedinac je jedan a masa je brojna pa je tu tih 8 milijardi nase devizne stednje pojedinac ipak malog ucesca
sta htejdoh reci

dinara ima
I viska
deviza takodje ima, ali dokad ce e to ne znamo, jer se ipak necemo moci zaduzivati do kraja vremena
kurs je samo cijena I njegov nivo je potpuno nebitan, bitna je samo dinamika
a dinamika je takva da je u zadnjih 5 godina proklizao fakin 45%
ono sto ljudi ne shvataju jeste da proklizavanje kursa u privredi koja je izrazito uvozno zavisna uvijek znaci samo jedno:
depresijacija kursa jednako inflacija jednako vracenje realnog kursa na pocetni nivo
tj. nema efekta koje bi prizeljkivali teoreitaci oligarhije
jedino sto se desi je da poneko iz raje vise ne moze da placa ratu
niccolo niccolo 12:30 11.11.2013

Moja omiljena Konfučijeva

Neki Konfučijev učenik hvalio nekog Kineza savremenika kako je veoma oprezan čovek, uvek tri puta razmisli pre nego što nešto uradi. Konfučije će na to - dovoljno je razmiliti samo dvaput.
zilikaka zilikaka 17:43 11.11.2013

Re: Moja omiljena Konfučijeva

Konfučije će na to - dovoljno je razmiliti samo dvaput.


Dakle, što bi reko Konfučije, dvaput je dvaput.
freehand freehand 12:47 11.11.2013

Mudre misli

Nismo Kinezi, al i kod nas ima ono da Nikad nije bilo da nekako nije bilo.
A u kratkom (ali odličnom) romanu "Pohod" Dragutina Ilkića, jedan od junaka, robijaš koji pošumljava Peščaru negde 1806. kaže u jednom momentu:
"Pa to svako juče bolje?!"
Što se remiunescencija i poređenja sa vremenom posle Prvog velikog rata tiče, poleta, visokje moralnosti, vizija političara i narodnog ushićenja tiče - preporučujem neromansiranu biografiju Milana Stojadinovića, još jednom.
Poučna je.
Vreme ima tu čudnu osobinu i naviku da nam sećanja izobliči i od njih napravi nekakve sanje koje veze sa istinom i stvarnim događajima nemaju.
Ne treba ići daleko: samo slušati sve raširenije priče koje polako od pa i nije bilo tako loše prelaze u apologije Slobinog vakta.

lea_lodico lea_lodico 14:43 11.11.2013

+*//*-+

Prizemnim recnikom napisan blog uz citiranje prizemnog autora Antoni de Mela,uz prizeman istorijski opis , zar vip autor libkonz to ne moze bolje?

Tupoumno , bljutavo kritikovanje stanja u Srbiji kao da je autor vec svestan da ce u srpskoj istoriji za nekih 10 godina pisati da je Legija bio neki Apis koji nas je spasao nekog nesrecnika koji je hteo da nas vodi u tu " trulu " evropu.

Tesko da ce vise iko poverovati u Srbiju, ne trazite politicare koji ce to uciniti. Niko nece slediti Djindjicev primer jer je isuvise opasno.

Znate , kada se ne kupate dugo, a zivite u maloj prostoriji koja se zove Srbija, vi vise i ne znate koliko mnogo smrdite, sve dok vam ne dodje neko sa strane i onako se malo cudno ponasa, a vi kazete: ma, svet je lud..... Nije bre, nego je neprijatno coveku.
libkonz libkonz 15:12 11.11.2013

Re: +*//*-+

Sve si u pravu, ali srecom imamo tebe, tako pametnu, da nas prosvetlis.
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:27 11.11.2013

Re: +*//*-+

lea_lodico
Prizemnim recnikom napisan blog uz citiranje prizemnog autora Antoni de Mela,uz prizeman istorijski opis , zar vip autor libkonz to ne moze bolje?

Tupoumno , bljutavo kritikovanje stanja u Srbiji kao da je autor vec svestan da ce u srpskoj istoriji za nekih 10 godina pisati da je Legija bio neki Apis koji nas je spasao nekog nesrecnika koji je hteo da nas vodi u tu " trulu " evropu.

Tesko da ce vise iko poverovati u Srbiju, ne trazite politicare koji ce to uciniti. Niko nece slediti Djindjicev primer jer je isuvise opasno.

Znate , kada se ne kupate dugo, a zivite u maloj prostoriji koja se zove Srbija, vi vise i ne znate koliko mnogo smrdite, sve dok vam ne dodje neko sa strane i onako se malo cudno ponasa, a vi kazete: ma, svet je lud..... Nije bre, nego je neprijatno coveku.

Bolji i lijepši otišli boljima i lijepšima, a Libkonz, eto, jedva i tebe zapade!"
lea_lodico lea_lodico 15:28 11.11.2013

Re: +*//*-+

libkonz
Sve si u pravu, ali srecom imamo tebe, tako pametnu, da nas prosvetlis.

ne, upravo ti ocenjujes i prosvetljujes, ja sam samo napisala kakav je utisak na mene ostavio tvoj tekst.

btw. prosvetitelje odn. nove vodje i trazite , bar u tekstu,

ne bojte se, necu to biti ja, niti ce to iko vise biti, ko ima nerve za srbe, jos?
libkonz libkonz 15:40 11.11.2013

Re: +*//*-+

ne bojim se, nego se divim tvojoj pozrtvovanosti da svoje dragoceno vreme tracis na nas.
Dr M Dr M 21:30 11.11.2013

Re: +*//*-+

Tesko da ce vise iko poverovati u Srbiju, ne trazite politicare koji ce to uciniti. Niko nece slediti Djindjicev primer jer je isuvise opasno.


Ne ulazeći u ostatak Tvog komentara, u ovome sasvim sigurno nisi u pravu.

Zoran Živković je osnovao NOVU stranku, očigledno je da se ne boji da se bori za Srbiju koju će poštovati.
libkonz libkonz 22:35 11.11.2013

Re: +*//*-+

Zoran Živković je osnovao NOVU stranku, očigledno je da se ne boji da se bori za Srbiju koju će poštovati.

Napisao je Džedaj dole kako nam trebaju pošteni političari. Odmah sam se setio Živkovića jer su ga optuživali zbog subvencija za vinograd. Sebe smatram poštenim čovekom, a uradio bih isto to što je uradio Živković, da sam bio na njegovom mestu: sredio sebi subvenciju za vinograd. Država nije oštećena, a ti si obezbeđen. A ne kao banditi iz SPS-a, tek će se čuti šta se dešavalo sa proizvođačima semena i drugim poljoprivrednim firmama.
milisav68 milisav68 01:00 12.11.2013

Re: +*//*-+

lea_lodico
Znate , kada se ne kupate dugo, a zivite u maloj prostoriji koja se zove Srbija, vi vise i ne znate koliko mnogo smrdite, sve dok vam ne dodje neko sa strane i onako se malo cudno ponasa, a vi kazete: ma, svet je lud..... Nije bre, nego je neprijatno coveku.

Žaba se kupa mnogo češće nego konj, pa opet traži da je potkuju.
bladerunner92 bladerunner92 09:33 12.11.2013

Re: +*//*-+

lea_lodico


ali u trenutku sam pomislila da nam se obratila BS
libkonz libkonz 09:46 12.11.2013

Re: +*//*-+

ali u trenutku sam pomislila da nam se obratila BS

nije, to je samo taube, sa rezervnog položaja.
princi princi 19:28 11.11.2013

Zar nije baš obratno

tj da je srećna zemlja u kojoj niko ne veruje nijednom političaru? Nekad se čini da je jedan od problema Srbije baš u tome što se neprestano veruje u iluziju da postoji četvoro/petoro/12/... izabranih ljudi koje će zemlju povesti iz mraka. I svaki put se ljudi čude kad je onaj koga su odabrali isti kao i svi drugi. Po meni, to je deo vudu, plemenske, magijske svesti.
stopalo stopalo 20:54 11.11.2013

Re: Zar nije baš obratno

da postoji četvoro/petoro/12/... izabranih ljudi


ih da je 4-5-12 debinambiokraj

uvek je u pitanju vodja, samo jedan, lep, mlad, pametan, obrazovan...

mislim 88, neki od tadasnjih magazina je odabrao milosevica za muskarca godine sa poklonom za citaoce - slicica ko alan cumak (mozda je bila i samolepljiva, nisam vise siguran)


libkonz libkonz 22:23 11.11.2013

Re: Zar nije baš obratno

princi

to je već idolopoklonstvo i slažem se da ono ne može doneti dobro. ali ono o čemu sam pisao je činjenica da je jako malo ljudi koji veruju da se nešto može promeniti. nije problem samo to što narod ne veruje političarima, nego i političari ne veruju u oporavak zemlje i zato se ne trude. Sve se svodi na onu narodnu "drži vodu dok majstori odu", tj. dok se sopstveni džepovi ne napune. jasno je onda da su rezultati takvi kakvi jesu.
tadejus tadejus 08:43 12.11.2013

Re: Zar nije baš obratno

stopalo
da postoji četvoro/petoro/12/... izabranih ljudiih da je 4-5-12 debinambiokrajuvek je u pitanju vodja, samo jedan, lep, mlad, pametan, obrazovan...


e dobro sad sta smeta sto je lep? ajde ovo obrazovan, pametan.. sto stvarno ne vidim sto bas mora da bude ali LEP...
brate ako vec ne zna sta radi, a gledamo ga svaki dan (na nasim malim ekranima) daj bar da bude lep, pa nam lakse gledanje
jedi-knight jedi-knight 19:55 11.11.2013

...

Sve što nam treba su političari koji veruju u nas, koji veruju da zemlja može da krene napred i koji imaju hrabrosti da zemlju pokrenu, a pitanje je da li takvi još postoje. Ako Srbija dobije političare koji veruju u svoju zemlju, imaćemo budućnost.


Pre svega pošteni ljudi na vlasti, onda hrabri i odlučni.
Nikako me ne napušta osećaj da jedino zajednički neprijatelj može da nas ujedini.
Preporuka za tekst. Moramo biti optimisti, jer drugu opciju nemamo.
libkonz libkonz 22:30 11.11.2013

Re: ...

Pre svega pošteni ljudi na vlasti, onda hrabri i odlučni.
Nikako me ne napušta osećaj da jedino zajednički neprijatelj može da nas ujedini.
Preporuka za tekst. Moramo biti optimisti, jer drugu opciju nemamo.

Imamo mi zajedničkog neprijatelja, zove se beznađe. Ti si džedaj, pa u tom tonu: Treba nam nova nada
tadejus tadejus 08:45 12.11.2013

Re: ...

jedi-knight
Ako Srbija dobije političare koji veruju u svoju zemlju, imaćemo budućnost.Pre svega pošteni ljudi na vlasti, onda hrabri i odlučni.Nikako me ne napušta osećaj da jedino zajednički neprijatelj može da nas ujedini.Preporuka za tekst. Moramo biti optimisti, jer drugu opciju nemamo.


naći okupacija?
avaj nece vise niko ni da nas okupira, to je ono..

no ja mislim da ne mora bas okupacija (kad vec niko nece), pomoglo bi I ukrupnjavanje politicke scene
sto to ne urade... is beyond me
G.Cross G.Cross 19:57 11.11.2013

Slazem se ali...

Konfucije je takodje rekao:

To put the world in order, we must first put the nation in order; to put the nation in order, we must put the family in order; to put the family in order, we must cultivate our personal life; and to cultivate our personal life, we must first set our hearts right.


Ne cini srecan narod srecne pojedince, nego srecni pojedinci srecan narod.

oskar-z-wild oskar-z-wild 20:20 11.11.2013

moja vip lisTa

Dodao sam te na moju VIP listu.
Very Intelligent Person.
Njih se klanjaj.
freehand freehand 10:30 12.11.2013

Tračak

Nije da inače nemam poverenja.
Ali kad se Šormazu, Kneževiću, Drecunu, Cvijanu pridruže Milan Božić i - O tempora! - Goran Vesić, i to na čelu Beograda, makar privremeno .. Nekako mi bude još lakše. I imam još više poverenja.
libkonz libkonz 10:36 12.11.2013

Re: Tračak

svi srpski masoni prešli u SNS
A Vesić ima taj talenat da prvi napušta brod koji tone i da lako nađe uhlebljenje.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:45 12.11.2013

Re: Tračak

freehand
Nije da inače nemam poverenja.
Ali kad se Šormazu, Kneževiću, Drecunu, Cvijanu pridruže Milan Božić i - O tempora! - Goran Vesić, i to na čelu Beograda, makar privremeno .. Nekako mi bude još lakše. I imam još više poverenja.

e, dobro me podseti. jednog od današnjih političara/preletača/prepisivača/ poznajem. dolazio mi na nekakvu obuku, praksu - pre tridesetak godina. bio najgori u grupi, nešto ga i nije interesovala škola ni predmet obuke.
i gle sad, sada će on meni da drži predavanje iz demokratije i organizacije i beogradske kanalizacije.
freehand freehand 10:47 12.11.2013

Re: Tračak

libkonz
svi srpski masoni prešli u SNS
A Vesić ima taj talenat da prvi napušta brod koji tone i da lako nađe uhlebljenje.

Kakvi crni masoni. Postoje pretpostavke da čak i oni imaju neki kriterijum.
a Vesića ni Koštunica nije hteo... Pa ti vidi.

P.S. nego, šta ono beše fali Ljuši, Marku i Miri? U konačnici?
libkonz libkonz 10:50 12.11.2013

Re: Tračak

Kakvi crni masoni. Postoje pretpostavke da čak i oni imaju neki kriterijum.
a Vesića ni Koštunica nije hteo... Pa ti vidi.

Mislio sam na Božića.
A Vesić je bio jedan od stratega Đilasovog rušenja Tadića. Ja mu ne bih dao ni dve nacrtane ovce da čuva.
freehand freehand 10:54 12.11.2013

Re: Tračak

libkonz
Kakvi crni masoni. Postoje pretpostavke da čak i oni imaju neki kriterijum.
a Vesića ni Koštunica nije hteo... Pa ti vidi.

Mislio sam na Božića.
A Vesić je bio jedan od stratega Đilasovog rušenja Tadića. Ja mu ne bih dao ni dve nacrtane ovce da čuva.

Ja sam mislio na sve zajedno. Sad, čiji je Vesić bio - diskutabilna je stvar.
I ne bih tipovao na Đilasa.
No ok, ti mu ne bi dao ovce al mu neko dade Beograd.

alselone alselone 13:12 12.11.2013

Re: Tračak

Iz koje stranke prelazi Vesic?
freehand freehand 13:18 12.11.2013

Re: Tračak

alselone
Iz koje stranke prelazi Vesic?

Stvarno...
Ja nemam pojma. Iz koje?
princi princi 14:23 12.11.2013

Re: Tračak

Slađe od svega je što su sad počeli da dele i pojedinačne funkcije: umesto gradonačelnika uveli su komitet, umesto jedne partije sad ih je na vlasti 3 (ili 4). Totalni partijski kancer. Sledeće što će početi da rade je da sve funkcije počnu da dele, pa će umesto premijera biti komitet premijera, itd, itd. Nema, jedini lek za to je većinski izborni sistem.

Druga stvar je što ovo sve pokazuje da je Vučić još veći amater od Đilasa. Ovaj drugi je amater jer umesto da puca na najviše funkcije u zemlji izjavljuje po novinama kako će se kandidovati za gradonačelnika Beograda. Mislim, alo, dečko... Stvarno ni u jednoj situaciji ne mogu zamisliti Eda Miliband u Engleskoj da kaže: Ma boli me uvo za vladu, ja se kandidujem za gradonačelnika Londona.

S druge strane, činjenica da je Vučić u te gradonačelničke komitete počeo da postavlja ljude koji mu se samopreporučuju po novinama govori ili da mu nije stalo do Beograda (što sumnjam) ili da je totalni dileja (što je mnogo verovatnije).
freehand freehand 14:41 12.11.2013

Re: Tračak

Slađe od svega je što su sad počeli da dele i pojedinačne funkcije: umesto gradonačelnika uveli su komitet, umesto jedne partije sad ih je na vlasti 3 (ili 4). Totalni partijski kancer. Sledeće što će početi da rade je da sve funkcije počnu da dele, pa će umesto premijera biti komitet premijera, itd, itd. Nema, jedini lek za to je većinski izborni sistem.

U pitanju je privremeni organ predviđen po zakonu do lokalnih izbora i izbora novog gradonačelnika. ali to nikako ne umanjuje tragiku reciklaže najgorih sa političke scene Srbije i labudovu pesmu konvertitstva od koje pište uši. A uzrok joj je komičan i tragičan, istovremeno: Vučić jednostavno nema koga da stavi bilo gde. I to što ima gore je čak i od ovih gmazova što se pojavljuju i uz njega se privijaju iz najrazličitijih rupa i pukotina političke istorije.
maksa83 maksa83 14:47 12.11.2013

Re: Tračak

S druge strane, činjenica da je Vučić u te gradonačelničke komitete počeo da postavlja ljude koji mu se samopreporučuju po novinama govori ili da mu nije stalo do Beograda (što sumnjam) ili da je totalni dileja (što je mnogo verovatnije).

Čemu disjunkcija pored žive konjunkcije?

Ono je iznuđena ekipa, Milan Božić je u onoj Pareto podeli 98% mentalnih kapaciteta GO SNS, sve osalo je krš, a ne možeš baš sve da uvoziš. Vesić je arhetipski predstavnik muljačini sklone zonske lige koja je na dno povukla DS.
princi princi 14:52 12.11.2013

Re: Tračak

Vučić jednostavno nema koga da stavi bilo gde.

Da, to je motiv koji neprestano ponavlja. Možda baš zato što, makar u nekoj podsvesti, i sebe samog vidi kao deo te reciklaže.

Uzgred, ko je Siniša Mali? :) (pitanje je retoričko, naravno).

Još jedan interesantan aspekt svega je ulazak LDPa u vlast sa radikalima. Iako sam predviđao da će se to dogoditi znatno ranije, Čedin prelazak Rubikona pokazuje ili da ga više nije briga za mišljenje njegovog hardcore biračkog tela i da je počeo da se bahati na račun DS populacije, ili da je jednostavno pukao i da mu treba kinta.
alselone alselone 14:54 12.11.2013

Re: Tračak

Ja nemam pojma. Iz koje?


Demokratske.
maksa83 maksa83 14:55 12.11.2013

Re: Tračak

Čedin prelazak Rubikona pokazuje ili da ga više nije briga za mišljenje njegovog hardcore biračkog tela i da je počeo da se bahati na račun DS populacije, ili da je jednostavno pukao i da mu treba kinta.

Sa' ću opet k'o švabatralala - možda sve to zajedno?

Uostalom, koga briga šta misli 20 ljudi, jer lec fejs it - treba stvarno posle svega biti kompletan klen (ne može čak ni priseban klen, mora da bude dodatno stondiran brzacima) pa gledati Čedu i primati se na LDP žvake.
princi princi 15:00 12.11.2013

Re: Tračak

klen...dodatno stondiran brzacima

Rekoh već da ga više ne interesuje njegovo hardcore biračko telo (250K, sudeći bar prema poslednjem prebrojavanju).
freehand freehand 15:00 12.11.2013

Re: Tračak

alselone
Ja nemam pojma. Iz koje?


Demokratske.

Ajde? Jel znaš ti kad je Vesić otišao (šutnut) iz DS?
Mada nije da nije interesantno odakle je neko isteran a gde je tako srdačno sa dobrodošlicom i funkcijom prihvaćen.
Tebi to nije dražesno?

alselone alselone 15:00 12.11.2013

Re: Tračak

Pa nema kinte. DS je bio toliko sirok u deljenju/kradji kredita da su cak i njemu siroko davali. Sad su malo zavrnuli slavinu a planinarenje je skup sport.

Tih 20 hardkorovaca se sada prebacuje kod Zivkovica. On im je sledeca nova uzdanica.
libkonz libkonz 15:01 12.11.2013

Re: Tračak

Sa' ću opet k'o švabatralala - možda sve to zajedno?

Mislim da je sve to priprema za neku buduću koaliciju na republičkom nivou Vučić - Čeda - Mlađa. Vučića jedino brine šta da radi ako ova dvojica ne pređu cenzus, a na Dačića mora kad-tad udariti.
alselone alselone 15:06 12.11.2013

Re: Tračak

Ajde? Jel znaš ti kad je Vesić otišao (šutnut) iz DS?
Mada nije da nije interesantno odakle je neko isteran a gde je tako srdačno sa dobrodošlicom i funkcijom prihvaćen.
Tebi to nije dražesno?


Znam samo da je bio jako dugo. Mozda je skoro izbacen, ali ne znam. Kad je izbacen?

Mislim da je to odvratno sto ga primaju u SNS.
maksa83 maksa83 15:06 12.11.2013

Re: Tračak

Mislim da je sve to priprema za neku buduću koaliciju na republičkom nivou Vučić - Čeda - Mlađa. Vučića jedino brine šta da radi ako ova dvojica ne pređu cenzus, a na Dačića mora kad-tad udariti.

Čeda und Mladža su potrošene i pukle firme, nedovoljne za pabirčenje bilo kakve većine bilo gde osim možda opštinske tu i tamo. Na saveznom nivou SNS je osuđen na brak sa SPS-om do toplotne smrti univerzuma. Kad bi mogao rado bi se rešio PUPS-a preko ove dvojice, ali to neče moči pošto je PUPS deo SPS paketa.
maksa83 maksa83 15:09 12.11.2013

Re: Tračak

Mislim da je to odvratno sto ga primaju u SNS.

Meni je Milan Božić u SNS transfer veka. Da mi je neko to pričao npr. 1991. poginuo bih mu od smeha. Doduše poginuo bih od smeha i da mi je neko rekao da će Vučić da priča o evropskom putu... Što kaže moj muški roditelj - "nema ničeg fantastičnijeg od realnosti".
alselone alselone 15:10 12.11.2013

Re: Tračak

Meni je Milan Božić u SNS transfer veka.


Ko je ovaj gari?
freehand freehand 15:11 12.11.2013

Re: Tračak

Znam samo da je bio jako dugo. Mozda je skoro izbacen, ali ne znam. Kad je izbacen?

Ali znaš da je prašao. E super.

Mislim da je to odvratno sto ga primaju u SNS.

Ma nema veze, ionako to nije suština. Nego odakle je prešao.
freehand freehand 15:13 12.11.2013

Re: Tračak

maksa83
Mislim da je to odvratno sto ga primaju u SNS.

Meni je Milan Božić u SNS transfer veka. Da mi je neko to pričao npr. 1991. poginuo bih mu od smeha. Doduše poginuo bih od smeha i da mi je neko rekao da će Vučić da priča o evropskom putu... Što kaže moj muški roditelj - "nema ničeg fantastičnijeg od realnosti".

Znaš kako, da su ti te '91 pričali da će biti Mirin intimus verovatno bi isto to mislio.
Meni je upravo on sinonim za bezlićnu, ljigavu, amorfnu političku pojavu koja se na sve lepi.
alselone alselone 15:14 12.11.2013

Re: Tračak

Ali znaš da je prašao. E super.


Da, znam da je bio u DS godinama (prakticno od kad sam cuo za njega) i da je presao sada u SNS. Sta je tu sporno?

Kada je izbacen/izasao iz DS?
princi princi 15:15 12.11.2013

Re: Tračak

U Vučić - Dačić navlačenju ipak tipujem na Plavookog (i da, mislim da će to morati da se razreši). Mislim da je on pametniji i prefriganiji igrač. Vučić je, ipak, mahinator salonskog tipa- on ima neku svest, i u kritičnim trenucima mu, ipak, ipak prorade neki ostaci savesti. Plavooki, s druge strane, nema nikakvih moralnih prepreka- ne preza ni od čega.
maksa83 maksa83 15:16 12.11.2013

Re: Tračak

alselone
Meni je Milan Božić u SNS transfer veka.


Ko je ovaj gari?

Ju are faking uid mi?!

Uah... to bi teško stalo u jedan pasus. Jedan od osnivača SLS (Srpska Liberalna Stranka), hard core opozicionar, prof. i (jedno vreme) dekan PMF-a, super kul inteligentan i zabavan tip, svakodnevni gost na andrgraund opozicionom B92 radiju (mislim da je imao i svoju emisiju) a onda kreće da ga hvata dark side - intimus i porodični prijatelj Mire Marković (sa faksa), zat Jagoša Purića (rektor BU u Slobino vreme, visoki SPS-ovac), postaje član SPO i Vukov lični konsiljere i veza SPO - SPS, da bi na kraju završio u SNS. Mislim, vrlo koloritan lik.

Nego, još Priloga Nadrealnom:

Oatmeal - is Disney Making a Movie About Nikola Tesla

Odande:

P.S. The President of Serbia visited Wardenclyffe this past Monday to unveil a monument dedicated to Nikola Tesla. I was in attendance and got to meet His Excellency, Tomislav Nikolic, and shake hands with the man. He knew all about The Oatmeal, The "Let's build a GD Tesla Museum" campaign, and was a super nice guy.
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:17 12.11.2013

Re: Tračak

maksa83
Mislim da je to odvratno sto ga primaju u SNS.

Meni je Milan Božić u SNS transfer veka. Da mi je neko to pričao npr. 1991. poginuo bih mu od smeha. Doduše poginuo bih od smeha i da mi je neko rekao da će Vučić da priča o evropskom putu... Što kaže moj muški roditelj - "nema ničeg fantastičnijeg od realnosti".


Načuo sam da postoji stranka u Srbiji u kojoj Milan Božić nije bio član, ali zbog ekskluzivnosti vesti i komplikovanosti te visine budžeta istraživanja, da ne kvarim , sačekaću da tim istraživanja objavi rezultat.
maksa83 maksa83 15:18 12.11.2013

Re: Tračak

Znaš kako, da su ti te '91 pričali da će biti Mirin intimus verovatno bi isto to mislio.

Pa, tad se ne bih šokirao, znajući da su kolege sa faksa i čiji je on zet. Prvi šokić je bilo ono sa SPO-om, ali ovo je već hilarious....
alselone alselone 15:19 12.11.2013

Re: Tračak

maksa83



Thanks bro. A ovo za Tomu je faking hlerijes. Aj da ga nekako navucemo na reddit? Mozda se unormali jos malo...
maksa83 maksa83 15:20 12.11.2013

Re: Tračak

Načuo sam da postoji stranka u Srbiji u kojoj Milan Božić nije bio član

Kažem, šta je mungos za zmije to je MB za stranke - koje se dohvati ta vene, svene i na kraju uvene. SNS ne pokazuje znake erozije, ali računam na njegovu karmu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana