Astrologija| Životinjski svet

KAKO SRBIJA DA SE REŠI VOJVODINE?

libkonz RSS / 15.04.2013. u 10:07

Tazbina, pre 8-9 godina. U kafani se upoznajem sa ženinom braćom i prijateljima. 


- Ti si iz Vojvodine?


- Da


(desetak sekundi tišine)


- a šta hoće onaj Čanak?


Nije dobio odgovor na ovo pitanje. Mrzelo me je da odgovorim da sam potomak kolonista iz Kninske krajine i da bi me se familija kolektivno odrekla da sam "autonomaš". Uz to, niti mislim da je Nenad Čanak separatista, niti da njegovih 2-3% glasača predstavljaju značaj broj. Sa sličnim pitanjima sam se susretao i pre i nakon tog dana. I neki blogeri su me pitali zašto "mi" želimo da se odvojimo od "njih". Slušao sam i priče kako mi u Vojvodini super živimo i ne razumemo kakva je kriza u Srbiji.

Naravno da znam da su oni koji danas potpaljuju vatru političari koji imaju svoje interese. Javiše se branitelji srpstva i eto nama problema gde ne treba da ga bude. I opet se skupljaju polupismeni primitivci koji dolaze u Novi Sad da pokažu da „mi" sa „njima" ne možemo da se zajebavamo i da ćemo dobiti po ušima ako samo pomislimo na otcepljenje.

Uvek sam bio staložen čovek koga je teško iznervirati. U životu sam se ozbiljno potukao samo 4-5 puta. Uvek iz istog razloga: svi oni su napravili istu grešku - pretili su mi, a na to sam baš alergičan i pretnje ne praštam. Gledajući Bajatovića, o kome imam isti stav kao o Dušanu Elezoviću iz DS-a, kako drži "vatren" govor, došlo mi je da nabavim nalepnicu Vojvodine i zalepim je na auto. Predsednika vojvođanskog SPS-a je sigurno, tokom govora, udarila neka nostalgija za prošlim vremenima i žal za počivšim vođom, vremenima kada su njegovi Vrbašani žarili i palili Srbijom, a pojačani Najvećim sinom Bačke Palanke "čuvali srpsku Vojvodinu".

Velika većina građana Vojvodine ne pravi podelu na "nas" i "njih". Sve te podele dolaze od građana koji žive južno od Save i Dunava i to je poruka koju želim da prenesem ovim tekstom.

 



Komentari (226)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:16 15.04.2013

bravo,

Libi majstore!

ps. inace nema nigde tih nalepnica, ja isto trazio, nema toga nigde da se nadje!
Sepulturero Sepulturero 12:47 15.04.2013

Re: bravo,

Srđan Fuchs
Libi majstore!

ps. inace nema nigde tih nalepnica, ja isto trazio, nema toga nigde da se nadje!


Има сигурно негде да се нађу налепнице за Теслу, додуше аутомобил али ће они са мало већим IQ сигурно да погоде да се ради о Тесла банци. Слабо се спомињу махинације аутономашке елите које су главни разлог за војвођански патриотизам елите.

Узгред буди речено кнински преци нису никаква гаранција јер и Чанак је дете колониста из Лике.
westvleteren westvleteren 13:08 15.04.2013

Re: bravo,

и Чанак је дете колониста из Лике.


Moj utisak je da su ti dodjosi i njihova deca mnogo veci autonomasi od pravih Vojvodjana. Eto i onaj Cvarkov je poreklom iz Ugljevika.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:24 15.04.2013

Re: bravo,

Libi je dete "dodjosa", i ja sam "dodjos", mamosh odosh a sinosh vratosh tj. dodjsoh, pa se ne identifikujemo s tom pricom, ali da volem da mi Bege zavlaci ruku u dzep, ne volem.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:27 15.04.2013

Re: bravo,

Sepulturero


Има сигурно негде да се нађу налепнице за Теслу, додуше аутомобил али ће они са мало већим IQ сигурно да погоде да се ради о Тесла банци. Слабо се спомињу махинације аутономашке елите које су главни разлог за војвођански патриотизам елите.

Узгред буди речено кнински преци нису никаква гаранција јер и Чанак је дете колониста из Лике.


je l' i ovo iz tabloida, ili je iz nekog ljudskog izvora?
westvleteren westvleteren 13:33 15.04.2013

Re: bravo,

Чанак је дете колониста из Лике.


je l' i ovo iz tabloida, ili je iz nekog ljudskog izvora?


Svasta, pa vidi se po fizionomiji, prezimenu i ponasanju.
westvleteren westvleteren 13:39 15.04.2013

Re: bravo,

Libi je dete "dodjosa", i ja sam "dodjos", mamosh odosh a sinosh vratosh tj. dodjsoh, pa se ne identifikujemo s tom pricom, ali da volem da mi Bege zavlaci ruku u dzep, ne volem.


Ja eto nisam dodjos nego iseljenik, odnosno dete Vojvodjana u BGu. I dosta mi je vise te price da BG nekome zavlaci ruku u dzep. Republicku vlast su svi birali i oni svima vladaju.

Doziveo sam da mi clan DS-a iz Subotice govori kako mi njih pljackamo (tada je DS jos bio na vlasti) Alo! Pa tvoja partija je na vlasti!

Da se razumemo, ja sam za sto cistije racune i sto vecu decentralizaciju (novac da ostaje opstinama)
antioksidant antioksidant 13:41 15.04.2013

Re: bravo,

novac da ostaje opstinama

a mesne zajednice?
westvleteren westvleteren 13:44 15.04.2013

Re: bravo,


a mesne zajednice?


Da znas da mi je ovo palo na pamet. Moje vojvodjansko selo nikako da dobije lovu od opstine za radove na zeleznickoj stanici.
Dakle, decentralizovati do nivoa mesne zajednice.
antioksidant antioksidant 13:47 15.04.2013

Re: bravo,

Dakle, decentralizovati do nivoa mesne zajednice.



иначе, та тема "паре да остају тамо где су и прикупљене" није баш тако једноставна
које паре? тј, на које порезе се тачно мисли?
а у много варијанти такав приступ стимулише "београд све богатији, црна трава све сиромашнија" што није баш одржива прича.
westvleteren westvleteren 13:49 15.04.2013

Re: bravo,

иначе, та тема "паре да остају тамо где су и прикупљене" није баш тако једноставна
које паре? тј, на које порезе се тачно мисли?


Porez na imovinu, rad i potrosnju.

а у много варијанти такав приступ стимулише "београд све богатији, црна трава све сиромашнија" што није баш одржива прича.


Slazem se. BG bi posle decentralizacije bio mnogo bogatiji, sto znaci da danas daje vise para nego sto uzima. Sasvim suprotno od onoga sto ostali pricaju.
hajkula1 hajkula1 14:15 15.04.2013

Re: bravo,

Srđan Fuchs
ali da volem da mi Bege zavlaci ruku u dzep, ne volem.


i ja ne volim al se slabo pitam

Pozdrav iz Bege
milisav68 milisav68 14:23 15.04.2013

Re: bravo,

antioksidant

а у много варијанти такав приступ стимулише "београд све богатији, црна трава све сиромашнија" што није баш одржива прича.

Al` tamo gde ima se i prosipa.


Najčešće nepravilnosti, koje su ranije navedene i u izveštaju Državne revizorske institucije, DRI, o kontroli budžeta za 2008. godinu, odnose se na nesprovođenje propisa i utvrdjenih limita u isplatama zarada, prekovremenog rada i ugovora o delu, zatim na izbegavanje primene Zaklona o javnim nabavkama i nenamensko trošenje budžetskog novca.

Inspektori su utvrdili da je Republička direkcija za imovinu nezakonito isplatila 12 miliona dinara za prekvremeni rad, dok je za upotrebu mobilnih telefona plaćeno 285.091 dinara više nego što je bilo odobreno. Direkciji je zamereno i što nije uspostavila sveobuhvatnu evidenciju o izdavanju i zakupu svih nepokretnosti preduzeću “Dipos” kao i to što nema ni ažurnu dokumentaciju sredstava u državnoj svojini i nije nabavljala robu i usluge u skladu sa propisima o javnim nabavkama.

U Ministarstvu rada i socijalne politike utvrdjeno je da je od 1. janura do 1. decembra 2008. godine za mobilne telefone isplaćeno 1,7 miliona dinara više od dozvoljenog limita, kao i da pri dodeli ugovora o javnim nabavkama nisu sprovođene propisane procedure.

Kontrola obračuna i isplata zarada u Aerordromu “Nikola Tesla” iz Beograda pokazala je da je da to nije rađeno prema pravilniku na koji je Vlada Srbije dala saglasnost. U tom javnom preduzeću od januara do oktobra 2008. godine prosečno je dnevno poslove obavljalo 472 radnika, dok je kao tuđa radna snaga bilo angažovano, i to bez javne nabavke, 1.312 radnika. U tom periodu je na ime naknada članovima Upravnog odbora, predsednika i osam članova, isplaćeno 819,9 milion dinara više nego što je bilo propisano. Uz to im je, na ime troškova, platnom karticom plaćeno 188,1 milion dinara.

U izveštaju budžetske ispekcije navedeno je da je grad Novi Sad u 2008. godini za 212,5 miliona dinara premašio dozvoljeni maksimum za isplatu plata gradskim službenicima.


Izveštaj Budžetske inspekcije
mariopan mariopan 15:16 15.04.2013

Re: bravo,

antioksidant
novac da ostaje opstinama

a mesne zajednice?

A nama lično da ostaje?
antioksidant antioksidant 15:19 15.04.2013

Re: bravo,

mariopan
antioksidant
novac da ostaje opstinama

a mesne zajednice?

A nama lično da ostaje?

па запосли се у месној заједници
hajkula1 hajkula1 17:48 15.04.2013

Re: bravo,

antioksidant
Dakle, decentralizovati do nivoa mesne zajednice.



иначе, та тема "паре да остају тамо где су и прикупљене" није баш тако једноставна


Šta sa zdravstvom? Školstvom? Fakultetima? Studentskim domovima?
Živim na Zvezdari, gde i nije loše što se pomenutih ustanova tiče (u poređenju sa većinom drugih opština u Srbiji) a radim na drugoj opštini. Kako bih i gde bih, ostvarivala svoja prava? Kako bi deca sa drugih opština (mislim na celu teritoriju Srbije) mogla da idu u škole i studiraju na Zvezdari? A lečenje? Inače, nema baš firmi na Zvezdari.
Nerviram se zbog pljuvanja po Beogradu, uvek zahtevam da se kritičari ograniče na lopove, tajkune.
I sada, umesto da se bavimo gorućom temom, kako pomenutima da stanemo na rep, mi se svađamo po regionalnoj osnovi. Mnogim sugrađanima deca ne mogu da studiraju jer su ljudi u teškoj krizi, nemaju. A sve zbog tajkunske privatizacije i ostalih lopovluka!

HOĆEMO LI NAUČITI? Kao da smo večiti ponavljači.
libkonz libkonz 19:05 15.04.2013

Re: bravo,

Узгред буди речено кнински преци нису никаква гаранција јер и Чанак је дете колониста из Лике.


Pa gde su Dalmatinci i Ličani isto?
m_tripko m_tripko 14:56 16.04.2013

Re: bravo,

libkonz
Узгред буди речено кнински преци нису никаква гаранција јер и Чанак је дете колониста из Лике.


Pa gde su Dalmatinci i Ličani isto?


Da, razlika je ogromna..... 50 km
libkonz libkonz 15:03 16.04.2013

Re: bravo,

Da, razlika je ogromna..... 50 km


to ti je veći rivalitet nego Zvezda - Partizan
m_tripko m_tripko 15:23 16.04.2013

Re: bravo,

libkonz
Da, razlika je ogromna..... 50 km


to ti je veći rivalitet nego Zvezda - Partizan


Znam za taj rivaliet, ali ste isti narod
antioksidant antioksidant 15:30 16.04.2013

Re: bravo,

m_tripko
libkonz
Da, razlika je ogromna..... 50 km


to ti je veći rivalitet nego Zvezda - Partizan


Znam za taj rivaliet, ali ste isti narod

i svi ste dosli iz indije
libkonz libkonz 15:43 16.04.2013

Re: bravo,

i svi ste dosli iz indije

na konjima
miloradkakmar miloradkakmar 00:01 19.04.2013

Re: bravo,

libkonz
Узгред буди речено кнински преци нису никаква гаранција јер и Чанак је дете колониста из Лике.


Pa gde su Dalmatinci i Ličani isto?

alselone alselone 05:49 19.04.2013

Re: bravo,

Pa gde su Dalmatinci i Ličani isto?


Pa kako gde? U kafani, naravno.
To je ista skola - "daj sve svima, ja placam".


Drugo - jednako se ljute kad ih oderemo u briskulama. Da ne pominjemo treset i triumf...
libkonz libkonz 07:51 19.04.2013

Re: bravo,

Drugo - jednako se ljute kad ih oderemo u briskulama. Da ne pominjemo treset i triumf...

mlad si ti i zelen. igramo u paprikaš kad skupiš hrabrost
alselone alselone 19:06 19.04.2013

Re: bravo,

igramo u paprikaš kad skupiš hrabrost


moze, al trebaju nam jos dvojica, najlepse je u igrati u parovima.

nisam dugo igrao, bas bi mi prijalo. dobacimo i zeru domaceg vina, mezice, bog da nas vidi...
libkonz libkonz 20:02 19.04.2013

Re: bravo,

dogovoreno !!!
predatortz predatortz 10:16 15.04.2013

Uaaaa!

Uaaaa autonomaš!

Imaš pravao, budala nam ne manjka. Ovom treniranju strogoće ne vidim smisao...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:20 15.04.2013

Re: Uaaaa!

videces da vi, nekada kada se prilepite, cete biti bolji s nama nego s Begeom.
NNN NNN 10:20 15.04.2013

Re: Uaaaa!

Odma smo ga provalili
predatortz predatortz 10:21 15.04.2013

Re: Uaaaa!

Srđan Fuchs
videces da vi, nekada kada se prilepite, cete biti bolji s nama nego s Begeom.


Mi smo već bolji 'sa vama'
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:25 15.04.2013

Re: Uaaaa!

NNN NNN 10:20 15.04.2013

I ti ode u autonomaše

libkonz libkonz 10:24 15.04.2013

Re: I ti ode u autonomaše

Moram, možda ćete posle da nas više poštujete
westvleteren westvleteren 13:12 15.04.2013

Re: I ti ode u autonomaše

Moram, možda ćete posle da nas više poštujete


Secam se vremena kada sam isao u skolu tokom 90ih; bila je aktuelna tema granice na prevlaci, kako se odatle cela boka vidi kao na dlanu, kako je prevlaka uvek pripadala istoj drzavi kao i boka itd. Bila velika drama oko toga. Sta se u medjuvremenu desilo, CG se odvojila.

Ti si ovde svojevremeno dizao histeriju oko granice sa Hrvatskom. Ne kazem da nisi bio u pravu, ali da li razmisljas zasto bi ikoga bilo briga za granicu Vojvodine i Hrvatske ako vi vec sutra mozete da se odvojite. Ovo autonomasenje ti nije bas pametno u tom smislu.
libkonz libkonz 20:23 15.04.2013

Re: I ti ode u autonomaše

Ti si ovde svojevremeno dizao histeriju oko granice sa Hrvatskom.

Nisam dizao histeriju, samo upozoravao da to treba ubrzati. ali kod nas i dalje maštaju o nekom bratstvu - jedinstvu i veruju Hrvatima kada kažu da nas neće zezati onako kako su njih zezali Slovenci. Jok i neće.
da li razmisljas zasto bi ikoga bilo briga za granicu Vojvodine i Hrvatske ako vi vec sutra mozete da se odvojite. Ovo autonomasenje ti nije bas pametno u tom smislu.

znači: baš vas briga za Vojvodinu jer će se možda odcepiti. Super.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:27 15.04.2013

Svasta

libkonz

Velika većina građana Vojvodine ne pravi podelu na "nas" i "njih". Sve te podele dolaze od građana koji žive južno od Save i Dunava i to je poruka koju želim da prenesem ovim tekstom.


Sa prvom recenicom se slazem. Ovaj boldovani deo je jedna od najvecih besmislica koje sam procitao u zadnje vreme - sto obesmisljava i poruku koju zelis da preneses.

Ne kapiram otkud ti informacija da "Sve te podele dolaze od građana koji žive južno od Save i Dunava"? Sto se mene tice podele dolaze SAMO i iskljucivo od politicara u cemu drasticno predjace oni autonomaske provinijencije. Sto naravno ne znaci da i ekstremniji politicari iz suprotnog tabora ne doprinose tome.

Medju gradjanima ima samo zavedenih/manipulisanih i na jednoj i na drugoj strani - ali je znatno veci broj onih koji su zavedeni od strane autonomaske retorike. Iako imam utisak da ti toga nisi ni svestan rekao bih da si i ti delimicno zaveden od strane autonomasa - sudeci po onome sto si napisao juce kod mene na blogu. Iako bi svakom iole realnom moralo biti jasno da sredstvima budzeta Vojvodine doprinose SVI gradjani Srbije, tvrdio si suprotno. A to je vrlo jasna i prosta cinjenica: svemu sto se finansira iz drzavnog budzeta Srbije doprinose svi njeni gradjani. Svidjalo se to nekom ili ne, za platu Bojana Pajtica kao i za platu Tomislava Nikolica u istoj meri doprinose Pera iz Sombora kao i Mika iz Leskovca (pod pretpostavkom da imaju iste plate)...

libkonz libkonz 10:38 15.04.2013

Re: Svasta

Vaso, opet izvrćeš činjenice. Tačno je da Vojvodina dobija 7% prihoda iz republičkog budžeta, ali to je na osnovu činjenice da Vojvodina puni 47% republičkog budžeta. Dakle, svejedno je da li će Vojvodina dobijati 7% od ukupnog ili 15% od novca koji ubacuje u budžet. Stvarno je smešna tvoja izjava da Centralna Srbija finansira Vojvodinu, jer ipak Vojvodina više daje nego što uzima, računajući sva davanja ka Vojvodini, od Vojske i policije, do administracije.
Mislim da je glupo da u Srbiji postoji samo Vojvodina kao region i da bi trebalo da cela Srbija bude podeljena na regione. U stvari, da se ja pitam, veća prava i obaveze bih dao lokalnim samoupravama, autonomija Vojvodine mi ne znači ništa.
NNN NNN 10:41 15.04.2013

Re: Svasta

da bi trebalo da cela Srbija bude podeljena na regione
Dinkić! Dinkić!

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:45 15.04.2013

Re: Svasta

libkonz
Vaso, opet izvrćeš činjenice. Tačno je da Vojvodina dobija 7% prihoda iz republičkog budžeta, ali to je na osnovu činjenice da Vojvodina puni 47% republičkog budžeta.


Nema tu nikakvog izvrtanja cinjenica - samo osnovnoskolska matematika. Cak i da je ova tvoja informacija tacna to bi znacilo da veci deo vojvodjanskog budzeta (53%) dolazi od onih koji zive izvan Vojvodine.

ps. Inace sam cvrsto ubedjen da je ova informacija o 47% netacna - mora da si je dobio od Nenada Canka. Zato sam (izmedju ostalog) i mislio da si izmanipulisan. A ako to nije slucaj daj nam link...

pps-edit. Sto se tice ovoga:

Mislim da je glupo da u Srbiji postoji samo Vojvodina kao region i da bi trebalo da cela Srbija bude podeljena na regione.


Tu se slazemo u potpunosti...
libkonz libkonz 10:48 15.04.2013

Re: Svasta

ps. Inace sam cvrsto ubedjen da je ova informacija o 47% netacna - mora da si je dobio od Nenada Canka. Zato sam (izmedju ostalog) i mislio da si izmanipulisan. A ako to nije slucaj daj nam link...

Nisam se interesovao ranije, ovo mi je izbacio gugl, jeste od LSV
libkonz libkonz 10:50 15.04.2013

Re: Svasta

Nema tu nikakvog izvrtanja cinjenica - samo osnovnoskolska matematika. Cak i da je ova tvoja informacija tacna to bi znacilo da veci deo vojvodjanskog budzeta (53%) dolazi od onih koji zive izvan Vojvodine.

Znači, ti bi bio zadovoljan da se to promeni i da umesto 7% ukupnog piše X procenata od novca koji u budžet dođe iz Vojvodine?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:00 15.04.2013

Re: Svasta

Znači, ti bi bio zadovoljan da se to promeni i da umesto 7% ukupnog piše X procenata od novca koji u budžet dođe iz Vojvodine?


Otkud ti ta ideja? Za svako X koje je vece od 0 (i slovima: nula) radi se o prelivanju sredstava u pogresnom smeru. I o nepravdi. Jedino pravedno i ispravno resenje je simetrija o kojoj sam govorio ... a o kojoj vidim govoris i ti. Kao sto sam vec na mom blogu napisao: ako je ustav vec (pogresno) precizirao onih 7%, on nije nigde zabranio da se u ostatak drzave ne uplacuju srazmerna sredstva za decentralizaciju/regionalizaciju - mislim da bi to trebalo i raditi sve dok se ne uvede simetricna decentralizacija (i izmeni ustav)
predatortz predatortz 11:05 15.04.2013

Re: Svasta

Virtuelni Vasilije


Koliko vidim, suština problema je oko preraspodele kinte. Mišljenja sam da treba sesti i dogovoriti se. Izuzetno sam rezervisan prema onim metodama rešavanja problema, koje podrazumevaju vožnju krezubih individua sa zastavama i transparentima u rukama iz grada u grad, a sve radi 'disciplinovanja' imaginarnog neprijatelja.
krkar krkar 11:06 15.04.2013

Re: Svasta

Izuzetno sam rezervisan prema onim metodama rešavanja problema, koje podrazumevaju vožnju krezubih individua sa zastavama i transparentima u rukama iz grada u grad, a sve radi 'disciplinovanja' imaginarnog neprijatelja.


Hakovao mu neko nalog!

Neki liberal, ne znam je li Čankov ili Čedin!


predatortz predatortz 11:09 15.04.2013

Re: Svasta

krkar
Izuzetno sam rezervisan prema onim metodama rešavanja problema, koje podrazumevaju vožnju krezubih individua sa zastavama i transparentima u rukama iz grada u grad, a sve radi 'disciplinovanja' imaginarnog neprijatelja.


Hakovao mu neko nalog!

Neki liberal, ne znam je li Čankov ili Čedin!




Jok more, ti znaš da sam ja uvek za rat.

Samo, nisam za srpsko-srpski...
libkonz libkonz 11:10 15.04.2013

Re: Svasta

Jedino pravedno i ispravno resenje

bi bilo da koliko daš da ti se toliko i vrati, a tu bi Vojvodina još bolje prošla. Samo, Vaso, ja se ne bavim budžetom Vojvodine, ne zanima me to. Mene zanima ovo što Predator kaže:
Izuzetno sam rezervisan prema onim metodama rešavanja problema, koje podrazumevaju vožnju krezubih individua sa zastavama i transparentima u rukama iz grada u grad, a sve radi 'disciplinovanja' imaginarnog neprijatelja.

ako u nama vide neprijatelja, hajde da se razilazimo.
libkonz libkonz 11:12 15.04.2013

Re: Svasta

Hakovao mu neko nalog!



nemam dilemu da će Krkar i Predator postati dobri prijatelji i van bloga
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:13 15.04.2013

Re: Svasta

predatortz
Izuzetno sam rezervisan prema onim metodama rešavanja problema, koje podrazumevaju vožnju krezubih individua sa zastavama i transparentima u rukama iz grada u grad, a sve radi 'disciplinovanja' imaginarnog neprijatelja.


Slazem se. To je najvise koristilo autonomaskoj gebelsovskoj propagandi koja je od toga napravila "krezube Srbijance koji su dosli da nam uzmu nase novce"...

Mnogo je bitnije da normalni i pristojni politicari objasne ogromnoj vecini normalnih i pristojnih gradjana o cemu se radi. I da svi zajednicki dodju do pravednog resenja... Samo nesto slabo primecujem te "normalne i pristojne politicare"... Eto cak i u stranci od koje bi se to najpre ocekivalo najvise se isticu - ekstremisti-autonomasi...
libkonz libkonz 11:15 15.04.2013

Re: Svasta

autonomaskoj gebelsovskoj propagandi


libkonz libkonz 11:18 15.04.2013

Re: Svasta

Moram da naglasim da je Vučić ovde odigrao pametno i smirivao strasti.
inco inco 11:20 15.04.2013

Re: Svasta

libkonz
Tačno je da Vojvodina dobija 7% prihoda iz republičkog budžeta, ali to je na osnovu činjenice da Vojvodina puni 47% republičkog budžeta.


To nije činjenica već naklapanje političara, a u zavisnosti od 'strane' u sukobu licitira se od 30% do 50%. Ne znamo tačno zato što mi i nismo država pa se ni revizije budžeta ne rade kako treba, te niti se jasno zna odakle pare stižu, niti na šta idu. Jedino je izvesno da Beograd daje u kasu više no što uzima, ali se ni za to ne zna tačan procenat, a čak i tad pare opet nađu put nazad do Beograda jer je jedini ostao kol'ko-tol'ko privredno aktivna sredina zahvaljujući pre svega očajnoj infrastrukturi, a onda i izrazito centralizovanom sistemu.

Takođe se i zna da je u Vojvodini naplata poreza najažurnija, tako da ne bi čudilo da daju više od ostalih delova zemlje čisto samo zato što - daju, mada ko zna, mož' se i to promenilo proteklih godina.

Za sasvim izvesnu budžetsku crnu rupu se jedino može navesti Kosovo jer odatle ništa ne stiže a pare se (protivustavno pritom!) daju i ne pita se za zdravlje. Ostatak Srbije (tzv. UžaS ) verovatno daje manje nego što izvlači, ali to se pravda nerazvijenošću i ostalim socijalno-demagoškim naklapanjima tako da...

Sve u svemu, mi tačne brojke nemamo. Kad jednog dana postanemo država, ako uopšte i postanemo pre nego što se razbijemo na sastavne delove, možda ćemo i saznati budžetsku misteriju. Do tad, jedina činjenica za koju znamo je da uprkos privatizacijama i brdu dodatih parafiskalnih nameta, protekle decenije nismo imali ama ni jednu godinu sa budžetskim suficitom (i ako su Koštuničini pokušali da zafarbaju brojke). Samim tim, kol'ko god da bilo ko daje za budžet, mi svi kolektivno i dalje tonemo.
antioksidant antioksidant 11:21 15.04.2013

Re: Svasta

libkonz
Moram da naglasim da je Vučić ovde odigrao pametno i smirivao strasti.

постои и верзија да је то с тога јер нису успели ни 10 000 људи да скупе на митингу
премало да се извиче вођа
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:24 15.04.2013

Re: Svasta

libkonz
Moram da naglasim da je Vučić ovde odigrao pametno i smirivao strasti.


Eto opet se slazemo - jedino sto su mene odmah pitali da li sam funkcioner SNS kad sam nesto slicno napisao kod mene...

Ma kako to nekome zvucalo: nekadasnji radikal Vucic je ispao mnogo umereniji i razumniji politicar od demokrate Pajtica. Pa se onda neko cudi sto se rapolozenje u birackom telu znatno promenilo (i jos menja)...
libkonz libkonz 11:27 15.04.2013

Re: Svasta

постои и верзија да је то с тога јер нису успели ни 10 000 људи да скупе на митингу
премало да се извиче вођа

davljenik se i za slamku hvata. ubeđujem sebe da Vučić ima pameti i volje da nas iščupa iz gliba, šta mi drugo preostaje?
libkonz libkonz 11:29 15.04.2013

Re: Svasta

To nije činjenica već naklapanje političara, a u zavisnosti od 'strane' u sukobu licitira se od 30% do 50%.

koliko god da jeste, opet mislim da je Vasin stav da Leskovac finansira Sombor smešan.
predatortz predatortz 11:30 15.04.2013

Re: Svasta

davljenik se i za slamku hvata. ubeđujem sebe da Vučić ima pameti i volje da nas iščupa iz gliba, šta mi drugo preostaje?


Au,brate! Tebi je baš voda do dosa došla!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:31 15.04.2013

Re: Svasta

antioksidant
libkonz
Moram da naglasim da je Vučić ovde odigrao pametno i smirivao strasti.

постои и верзија да је то с тога јер нису успели ни 10 000 људи да скупе на митингу
премало да се извиче вођа


ma ta verzija sigurno dolazi iz konkuretskog tabora. Iako ja nisam bas preterano time odusevljen: ako danas u Srbiji postoji neki politicar koji moze da skupi (skoro proizvoljno) veliki broj ljudi onda je to Vucic. Cak i iz samog Novog Sada a pogotovu iz cele Vojvodine (i iz uze Srbije naravno, ali onaj "krezubi mladenovcanin" je izgleda tu bio pre svega zbog propagandnih interesa protivnicke strane)...

ps. A tek ako daju jos i neku dnevnicu i/ili sendvic - sirotinje kojoj to mnogo znaci je, NA ZALOST, prepuna i Vojvodina i uza Srbija
libkonz libkonz 11:32 15.04.2013

Re: Svasta

Au,brate! Tebi je baš voda do dosa došla!

ili to ili da objavimo rat Austriji i odmah se predamo. Pa nek nas okupiraju
antioksidant antioksidant 11:32 15.04.2013

Re: Svasta

ubeđujem sebe da Vučić ima pameti i volje da nas iščupa iz gliba,

толики оптимиста баш нисам
он је рођен за место бр 2
овако на чистини је као преплашени зец
не уме ни једну одлуку донети
libkonz libkonz 11:33 15.04.2013

Re: Svasta

ali onaj "krezubi mladenovcanin" je izgleda tu bio pre svega zbog propagandnih interesa protivnicke strane

Vaso, nemoj mi samo reći da veruješ da ga je DS angažovao???
antioksidant antioksidant 11:33 15.04.2013

Re: Svasta

ma ta verzija sigurno dolazi iz konkuretskog tabora.

табора томислава николића
ako danas u Srbiji postoji neki politicar koji moze da skupi (skoro proizvoljno) veliki broj ljudi onda je to Vucic

по теби, васо, нови сад стварно није србија?
митинг је био бедан по бројности
воша на текми скупи више
inco inco 11:33 15.04.2013

Re: Svasta

libkonz
Jedino pravedno i ispravno resenje

bi bilo da koliko daš da ti se toliko i vrati, a tu bi Vojvodina još bolje prošla.


Ne, jedino pravedno i ispravno rešenje bi bilo da uopšte ne moraju pare da cirkuliraju za stvari koje se ne tiču države. Lepo se odrede stvari koje se moraju centralizovano obavljati (vojska, delovi policije, delovi pravosuđa, diplomatija, Parlament, Vlada, carine, delovi prosvete, delovi zdravstva, globalni infrastrukturni projekti, delovi socijale i tako to) podeli se sa brojem stanovnika svake opštine i razreže se na ravne časti koliko koja ima da uplati. Sve ostalo što prikupi ne napušta opštinski račun i time raspolažu opštinski organi izabrani od strane građana svake opštine.

Ako im fali para, imaju mehanizam lokalnih poreza da koriguju stanje u opštinskom budžetu, a isto tako mogu i da privlače investicije. Ako ima dodatnih struktura (gradovi sa više opština, pokrajine, udruženi regioni i tako ti formati) onda i za to izdvajaju opštine obuhvaćene time po istom ključu.

Koja je poenta slanja svih para na jednu gomilu sem da imaš dodatnu birokratiju i one koji mogu da drže šapu na državnoj kasi? E, ali to će da bude tako kod nas Limburga meseca, pa nisu se za tako šta političari i birokratija borili sve ove godine.
libkonz libkonz 11:36 15.04.2013

Re: Svasta

не уме ни једну одлуку донети

meni prva asocijacija : Tadić.
AO, slažem se sa tvojim komentarom, vide se te Vučićeve slabosti još od vremena kada je "vagao" da li hoće sa Tomom ili ne. Pored toga, okružen je sa zavidnom količinom idiota.
Samo me plaši odgovor na pitanje šta će biti sa Srbijom ako Vučić ne uspe?
libkonz libkonz 11:38 15.04.2013

Re: Svasta

inco

dobrim delom se slažem, uz neke korekcije. i ja mislim da bi lokalne samouprave morale dobijati više para.
banem92 banem92 11:39 15.04.2013

Re: Svasta


Otkud ti ta ideja? Za svako X koje je vece od 0 (i slovima: nula) radi se o prelivanju sredstava u pogresnom smeru. I o nepravdi.


Upravo si sam sebi odgovorio. Zašto Vojvodina daje 45% budžeta države, a dobija nazad milosrdnih 3,5% (ostatak do 7% kroz investicije), grubo rečeno, a čak ni to NE DOBIJE?

Zašto je u Srbiji prosek plata 43k, a u Vojvodini 34k?

Po tebi je to sve nepošteno i Vojvodina treba još manje da dobija? Kad se makne onih 7%, onda će dobiti 0% verovatno.

Da ne spominjemo sve one pokradene račune, sredstva i firme koje su građani Vojvodine od svog rada i para napravili (lutrija Vojvodine, penzioni fond Vojvodine, PTT Vojvodine, železnice Vojvodine, Naftagas, Elektrovojvodina.........). Sve pokradeno, potrošeno i od najbogatijeg dela YU dovedena na najsiromašniji. I još kažete, ma mnogo je 7%, to je nepravedno.
maksa83 maksa83 11:39 15.04.2013

...

"Ne laje kera sela radi, nego sebe radi." (prečanska izreka)


Da ne bude zabune, ovo se odnosi na B. Pajtića. Ne treba gajiti ni trunku iluzije otkud ta buka.
inco inco 11:43 15.04.2013

Re: Svasta

libkonz
koliko god da jeste, opet mislim da je Vasin stav da Leskovac finansira Sombor smešan.


To jeste teško verovatno, ali sa ovakvim sistemom može se lasno desiti da Kosjerić finansira Suboticu, a Bečej da finansira Vladičin Han. Mada, kako je sve organizovano, zaista se i može desiti da Leskovac finansira Sombor, ma koliko bilo malo verovatno.
freehand freehand 11:51 15.04.2013

Re: Svasta

Slazem se. To je najvise koristilo autonomaskoj gebelsovskoj propagandi koja je od toga napravila "krezube Srbijance koji su dosli da nam uzmu nase novce"...

Do jaja!
Tako su odvratni Jevreji izmanipulisali Hitlera da ih pomori samo da bi ostvarili svoje cionističke interese.
inco inco 11:51 15.04.2013

Re: Svasta

libkonz
dobrim delom se slažem, uz neke korekcije. i ja mislim da bi lokalne samouprave morale dobijati više para.


Vi'š, to 'dobijati više para' mi najviše para uši u celoj postavci. Ako se izuzme par specifičnih prihoda koji zanemarljivo malo ulaze u budžet, sve ostale novce država dobija od opština (da je sreće i PDV i parafiskalni nameti bi išli preko opštinskog računa). Tako da nije reč ni o kakvom 'dobijanju' već samo vraćanju nazad. A ne znam po kojoj osnovi ćata u Beogradu može da zna šta u Vranju treba da se radi pa da odreže koliko treba da pošalje nazad, bolje nego što lokalne ćate, birane od strane Vranjanaca, znaju.

Sama ideja da se sve šalje Smaugu pod trbuh, na gomilu, pa da se čeka na njegovu milostivost da udeli nešto nazad je duboko, duboko bolesna.
antioksidant antioksidant 11:51 15.04.2013

Re: ...

Ne treba gajiti ni trunku iluzije otkud da buka.

скретање теме, наравно
а ако се лепо посвађамо око уставних надлежности војводине нико неће постављати питања о стању у друштву
(сем све ређих тадићеваца - они су увек били искрени )
milisav68 milisav68 11:59 15.04.2013

Re: Svasta

inco
Ostatak Srbije (tzv. UžaS ) verovatno daje manje nego što izvlači, ali to se pravda nerazvijenošću i ostalim socijalno-demagoškim naklapanjima tako da...

Samo jedan primer nerazvijenosti i socijalno-demagošog naklapanja.

Ispred jedne škole u provinciji stoji tabla o radovima na zameni stolarije:
-Finansijer - Ministarstvo prosvete
-Izvodjač radova - Ratko Mitrović - Beograd

U gradu postoji bar pet firmi koje su mogle da obave taj posao.
maksa83 maksa83 12:01 15.04.2013

Re: ...

скретање теме, наравно
а ако се лепо посвађамо око уставних надлежности војводине нико неће постављати питања о стању у друштву

Mislim da je mnogo prizemnije od toga, nema metafizike end šit. Videlo Bojane da je (rb)Vrag odn'o šalu, ako mu se Bodrum zaboravi onolika RBV kinta sigurno neće, i probao da izvede neveštu varku telom na koju je SNS/SPS odigrao "briljantno", u skladu sa tradicionalnom SNS pameću i sofisticiranošću (ilustracija potonjeg sledi):




Lično, za autonomaše gajim neke umerene simpatije pošto mi je pok. NS deda bio hard core autonomaš, ali je to postao vrlo kasno u svom životu (daleko posle sedamdesete od devedesetak koliko je poživeo) pa mu se to otpisuje na senilnos'. ; ) To sve ne bi bilo strašno da u tom žaru nije razne stvari ispoklanjao Matici Srpskoj koju je posmatrao kao strogo vojvođansku tekovinu koja nema veze sa Gegulama, pa je posle ćale morao ispod žita da otkupljuje od njih stvari koje nemaju nikakvu vrednost osim porodične.
Atomski mrav Atomski mrav 12:08 15.04.2013

Re: Svasta

ili to ili da objavimo rat Austriji i odmah se predamo. Pa nek nas okupiraju


inco inco 12:10 15.04.2013

Re: Svasta

milisav68
Ispred jedne škole u provinciji stoji tabla o radovima na zameni stolarije:
-Finansijer - Ministarstvo prosvete
-Izvodjač radova - Ratko Mitrović - Beograd


U te dve linije je sva tragedija sistema koji imamo. Da smo normalna država, heck, da smo država uopšte tu bi stajalo:

- Finansijer: Opština __________ (mesto u provinciji)
- Izvođač: __________ (onaj ko je dao najbolju ponudu na tenderu koji je raspisala opštinska vlast)

A opštinske vlasti da biraju građani te opštine direktno, pa kakvi građani, takva im i vlast, pa im na kraju i takva škola. Ovako, tehnički gledano, neko iz Subotice može da odlučuje kakva će škola biti u Vranju.
freehand freehand 12:27 15.04.2013

Re: Svasta

inco
libkonz
Jedino pravedno i ispravno resenje

bi bilo da koliko daš da ti se toliko i vrati, a tu bi Vojvodina još bolje prošla.


Ne, jedino pravedno i ispravno rešenje bi bilo da uopšte ne moraju pare da cirkuliraju za stvari koje se ne tiču države. Lepo se odrede stvari koje se moraju centralizovano obavljati (vojska, delovi policije, delovi pravosuđa, diplomatija, Parlament, Vlada, carine, delovi prosvete, delovi zdravstva, globalni infrastrukturni projekti, delovi socijale i tako to) podeli se sa brojem stanovnika svake opštine i razreže se na ravne časti koliko koja ima da uplati. Sve ostalo što prikupi ne napušta opštinski račun i time raspolažu opštinski organi izabrani od strane građana svake opštine.

Ako im fali para, imaju mehanizam lokalnih poreza da koriguju stanje u opštinskom budžetu, a isto tako mogu i da privlače investicije. Ako ima dodatnih struktura (gradovi sa više opština, pokrajine, udruženi regioni i tako ti formati) onda i za to izdvajaju opštine obuhvaćene time po istom ključu.

Koja je poenta slanja svih para na jednu gomilu sem da imaš dodatnu birokratiju i one koji mogu da drže šapu na državnoj kasi? E, ali to će da bude tako kod nas Limburga meseca, pa nisu se za tako šta političari i birokratija borili sve ove godine.

Opštinama je sa početkom krize inače umanjen ako ne i ukinut onaj deo koji im je država vraćakla iz ubranih poreza.
No ćitava ta fiskalna priča i priča o izvornim prihodima autonomija i opština prekomplikovana je za ovakav blog.
No samo jedan primer: imao sam negde podatak koji sada ne mogu da nađem; ali učešće Pančeva u dnevno ubranom porezu i akcizama ogromno je.
Zašto?
Zato što je u Pančevu rafinerija nafte, čiji je dnevni obrt novca veći od dobrog dela Srbije ukupno. I kako bismo sad to raspoređivali? Čiji je taj novac? Ko koga finansira, ko kome vraća a ko kome ne vraća?
Da ne pričam o tome da grad, uprkos nekadašnjoj ogromnoj privrednoj i ekonomskoj moći, i danas izgleda skoro kao kasaba.
Jer se odlivalo i prema Novom Sadu i prema Beogradu. A nije se vraćalo skoro pa ništa. I stara je priča da su svi koji se dokopaju pozicija u pokrajinskoj ili republičkoj vlasti vukli za svoje postojbine, jedino su Pančevci odlazilki sa mirazom.
Šta hoću da kažem: vojvođanska autonomija ima svoje istorijske, političke i kulutrne korene i razloge. Ukidati je bilo bi anticivilzacijski čin bez pameti.
Autonomnaštvo u onom obliku koji je logično reperkutovao Ustav iz '74 bio je debilizam sa suprotnim predznakom, koji je produkovao maligno institucionalno i birokratsko bubrenje i latentni separatizam kao logičnu posledicu svakog neslaganja sa matičnom republikom.
Pamet je uvek negde između, nikad na ekstremima.
Ono što je apsolutno sigurno jeste da takve probelme niti pokušavaju niti mogu rešiti zapenušani mitingaši.
Bar tome nas je, valjda, neposredna prošlost naučila.


uros_vozdovac uros_vozdovac 12:32 15.04.2013

Re: Svasta

libkonz
не уме ни једну одлуку донети

meni prva asocijacija : Tadić.
AO, slažem se sa tvojim komentarom, vide se te Vučićeve slabosti još od vremena kada je "vagao" da li hoće sa Tomom ili ne. Pored toga, okružen je sa zavidnom količinom idiota.
Samo me plaši odgovor na pitanje šta će biti sa Srbijom ako Vučić ne uspe?

Jedina neizvesnost je "šta će biti sa Srbijom"
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:43 15.04.2013

Re: Svasta

libkonz
opet mislim da je Vasin stav da Leskovac finansira Sombor smešan.


Taj stav je vise nego smesan. Samo sto nije moj stav - nego tvoja izmisljotina. Kako li ti tek izvrces cinjenice kad nema ovako lako dostupnih dokaza/citata koji te demantuju? Ili si ti ovo ovo hteo nama u praksi da pokazes kako funcionise autonomasko izvrtanje cinjenica?

Inace ne znam kako bih drugacije formulisao to da si moj ne samo stav nego i nepobitnu cinjenicu "da Leskovac doprinisi vojvodjanskom budzetu u istoj meri kao i Sombor" ti izvrnuo u "Leskovac finansira Sombor"...
arcins arcins 12:47 15.04.2013

Re: Svasta

libkonz
Moram da naglasim da je Vučić ovde odigrao pametno i smirivao strasti.



Mozda ti je palo na pamet da je dobio phone-call, da ne pali, pa se shodno tome i smirio, a mozda o tome nisi ni razmisljao?.
Covek, organizator skupa je u top 5 SNS, pa je na svoju ruku organizovao pricicu, bez znanja Ace (Vucica).

Stvarno me iznenadjujes autonomasu nijedan.
inco inco 12:47 15.04.2013

Re: Svasta

Virtuelni Vasilije
Inace ne znam kako bih drugacije formulisao moj ne samo stav nego i nepobitnu cinjenicu "da Leskovac doprinisi vojvodjanskom budzetu u istoj meri kao i Sombor" ti izvrnuo u "Leskovac finansira Sombor"...


Je l' može neki validan izvor odakle se svi razbacujete 'činjenicama'? Ja pokušavao nadugo i naširoko da nađem koliko koja opština uplaćuje u državnu kasu i koliko joj se, kad se Smaug umilostivi, vraća nazad i mrka kapa. U taj zmijarnik izgleda niko neće da zađe pa da iscedi brojke...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:51 15.04.2013

Re: Svasta

libkonz
ali onaj "krezubi mladenovcanin" je izgleda tu bio pre svega zbog propagandnih interesa protivnicke strane

Vaso, nemoj mi samo reći da veruješ da ga je DS angažovao???


Ne verujem. Ali to sto se on istice kao najtipicniji predstavnik demonstranata je sigurno jedan od primera prljave manipulacije/propagande. Za mene je samo pitanje da li je taj tip stvarni lik ili propagandna izmisljotina(kao i onih 47%). Mada sustinu cele stvari ne menja ni to ako je stvarni lik: u svakoj grupi ljudi vecoj od 100 moguce je naci nekog (pijanog ili ludog) krezubog tipa koji prica svakakve budalastine...
freehand freehand 12:54 15.04.2013

Re: Svasta

libkonz
постои и верзија да је то с тога јер нису успели ни 10 000 људи да скупе на митингу
премало да се извиче вођа

davljenik se i za slamku hvata. ubeđujem sebe da Vučić ima pameti i volje da nas iščupa iz gliba, šta mi drugo preostaje?

Ček, bre, a Predsednik? Šta je sad ovo?
A tako lepo je čovek rekao ono o "takozvanoj Vladi Vojvodine"!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:00 15.04.2013

Re: Svasta

inco

Je l' može neki validan izvor odakle se svi razbacujete 'činjenicama'? Ja pokušavao nadugo i naširoko da nađem koliko koja opština uplaćuje u državnu kasu i koliko joj se, kad se Smaug umilostivi, vraća nazad i mrka kapa. U taj zmijarnik izgleda niko neće da zađe pa da iscedi brojke...


Na mom blogu sam taj primer vise puta pominjao pa je tamo jasnije o cemu se radi: samo o primeru dva grada slicne velicine koji u budzet unose slican/isti iznos sredstava. Imena Sombor i Leskovac je pomenuo prvi Freehand pa smo ih mi ostali nastavili koristiti. Da smo uzeli Sombor i Nis onda bi sigurno bilo da Nis unosi znatno vise sredstava. Da je umesto Nisa bio Aleksandrovac onda bi bilo obrnuto... Dakle mozemo govoriti o dva hipoteticka grada slicne velicine koji uplacuju u drzavni budzet isti iznos...
vladaxy vladaxy 13:01 15.04.2013

Re: Svasta

Tačno je da Vojvodina dobija 7% prihoda iz republičkog budžeta, ali to je na osnovu činjenice da Vojvodina puni 47% republičkog budžeta.

Ne Vojvodina, nego opštine treba da ostavljaju 93% prihoda sebi, a 7% u zajedničku kasu. I svima lepo. Koliko zaradiš toliko ćeš imati. Ovako svi misle da su nekako oštećeni.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:09 15.04.2013

Re: Svasta

Autonomnaštvo u onom obliku koji je logično reperkutovao Ustav iz '74 bio je debilizam sa suprotnim predznakom, koji je produkovao maligno institucionalno i birokratsko bubrenje i latentni separatizam kao logičnu posledicu svakog neslaganja sa matičnom republikom.


Ovo govoris teoretski ili je kod vojvodjanskih vlasti nekad postojao taj 'latentni separatizam'?

Pamet je uvek negde između, nikad na ekstremima.


Gray fallacy.

krkar krkar 13:30 15.04.2013

Re: Svasta

To je najvise koristilo autonomaskoj gebelsovskoj propagandi koja je od toga napravila "krezube Srbijance koji su dosli da nam uzmu nase novce"...


Jeste, čuveni Separatistički Stomatološki Specijalci sačekivali poštene Srbijance u zasedama i vadili im zube




Mada, ni Srbi preko drine nisu bili pošteđeni tog separatističkog terora




Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:31 15.04.2013

Re: Svasta

banem92
Upravo si sam sebi odgovorio. Zašto Vojvodina daje 45% budžeta države, a dobija nazad milosrdnih 3,5% (ostatak do 7% kroz investicije), grubo rečeno, a čak ni to NE DOBIJE?

Zašto je u Srbiji prosek plata 43k, a u Vojvodini 34k?


Evo ga ovaj sa jos vise Cankovih "podataka". Prijatelju da ti raspolazes osnovnoskolskim znanjem matematike, znao bi da jedan region u kome su plate 34k ne moze nikako izdvajati u zajednicki budzet ni priblizno toliko kao region koji ima 43k i znatno veci broj zaposlenih. Osim ako u ovom prvom stope poreza nisu znatno vise - sto nije slucaj.

Hvala ti za lepe primere autonomaskog manipulistanja podacima.

banem92
Zašto je u Srbiji prosek plata 43k, a u Vojvodini 34k?


Pitanje je prilicno besmisleno. Ako bi uzeli samo uzu Srbiju bez Beograda onda bi odnos sigurno bio drugaciji pa bi neko mogao da pita, zato je to tako? I postoji bezborj slicnih primera...


Po tebi je to sve nepošteno i Vojvodina treba još manje da dobija? Kad se makne onih 7%, onda će dobiti 0% verovatno.


To sto sam ja pisao se odnosilo na raspodelu sredstava za autonomiju/regionalizaciju/decentralizaciju: ona treba da budu srazmerno i ravnomerno rasporedjena na celu drzavu. Ako se, kao sada, daju samo Vojvodini onda je to nepravedno... Sredstva za druge investicije naravno da treba isto da se ravnomerno rasporedjuju. Osim u slucaju pomoci nerazvijenim podrucjima - tu se namerno vrsi prelivanje sredstava u ta podrucja i tako se radi svuda u svetu...


Da ne spominjemo sve one pokradene račune, sredstva i firme


To je uobicajena automnomaska retorika na koju nema smisla gubiti vreme...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:45 15.04.2013

Re: Svasta

Free
Do jaja!
Tako su odvratni Jevreji izmanipulisali Hitlera da ih pomori samo da bi ostvarili svoje cionističke interese.


Iako je poredjenje neumesno, tehnika manipulacije ima slicnosti - zato ja uz reci autonomaska propaganda cesto dodajem ono gebelsovska...

ps. Hvala bogu da se ja i Free u necemo slozimo povodom ove teme
background noise background noise 14:15 15.04.2013

Re: Svasta

Izuzetno sam rezervisan prema onim metodama rešavanja problema, koje podrazumevaju vožnju krezubih individua sa zastavama i transparentima u rukama iz grada u grad, a sve radi 'disciplinovanja' imaginarnog neprijatelja


Kakvo rešavanje problema? Radi se o načinu da se problemi održe aktivnim, da svi budu isporvocirani, zgroženi, ugroženi, zaplašeni, da jedni druge vređaju i ponižavaju . . .
m_tripko m_tripko 14:18 15.04.2013

Re: Svasta

Mislim da je glupo da u Srbiji postoji samo Vojvodina kao region i da bi trebalo da cela Srbija bude podeljena na regione. U stvari, da se ja pitam, veća prava i obaveze bih dao lokalnim samoupravama, autonomija Vojvodine mi ne znači ništa.


Pa tacno to, Srbiju ppodeliti na regione, autonomije ukinuti i zavrsena prica. Cemu tolike velike Skupstine na svakih 100 km, Vlade itd. To je preskupo i neefikasno. Resio bi se i problem separatizma, kojeg kao sto kazes i nema, ali mnogi od nas su alergicni posle ratova 90-ih i narocito NATO okupacije Kosova i na najmanji nagovestaj separatizma, kao ova Pajticeva Deklaracija. Prema tome daj da zavrsimo sa glupostima i da uredimo zemlju kako valja
mariopan mariopan 15:33 15.04.2013

Re: Svasta

Vasa

Mnogo je bitnije da normalni i pristojni politicari objasne ogromnoj vecini normalnih i pristojnih gradjana o cemu se radi. I da svi zajednicki dodju do pravednog resenja... Samo nesto slabo primecujem te "normalne i pristojne politicare"... Eto cak i u stranci od koje bi se to najpre ocekivalo najvise se isticu - ekstremisti-autonomasi...

Idi bre Vaso ko da si od juče.

"Normalni i pristojni" ?

Jel ti to misliš na Srbiju?

Ovde toga nema.


Pa ako nema otkud nam normalni i pristojni dok ove ne najurimo? Sve zajedno?


HM?

(editovala komentar, šta naširoko da objašnjavam da ne laje kera sela radi, jelte? ))
zilikaka zilikaka 16:45 15.04.2013

Re: Svasta

ili to ili da objavimo rat Austriji i odmah se predamo. Pa nek nas okupiraju


Si normalan? Taman posla! Ni slučajno!

Onda na proleće mi rešimo opet da se oslobodimo i Austrije, a ja moram da zovem Pančevce, i još da idem s čuturom po njih, da nas oslobode.

Nek bude kako bude, al to ne...
milisav68 milisav68 16:46 15.04.2013

Re: Svasta

banem92
Zašto je u Srbiji prosek plata 43k, a u Vojvodini 34k?

2012. godina

РЕПУБЛИКА СРБИЈА 41.377

Београдски регион 51.121

Регион Војводине 40.421

СРБИЈА – ЈУГ 35.381

Сомбор 35.699

Лесковац 31.980

RSZ
mirelarado mirelarado 20:22 15.04.2013

Re: Svasta

libkonz
Hakovao mu neko nalog!



nemam dilemu da će Krkar i Predator postati dobri prijatelji i van bloga


Ово је почетак једног лепог пријатељства...


jkt2010 jkt2010 03:12 16.04.2013

Re: Svasta

Nema tu nikakvog izvrtanja cinjenica - samo osnovnoskolska matematika. Cak i da je ova tvoja informacija tacna to bi znacilo da veci deo vojvodjanskog budzeta (53%) dolazi od onih koji zive izvan Vojvodine.

A nije tacna, a i nelogicna je na prvi pogled. Ako Vojvodina puni budzet sa 47% i Beograd sa 45% onda ostatak Srbije uvestvuje sa 8%. Nebuloza.
expolicajac expolicajac 10:32 15.04.2013

He, he,he

U životu sam se ozbiljno potukao samo 4-5 puta

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:34 15.04.2013

Re: He, he,he

expolicajac
U životu sam se ozbiljno potukao samo 4-5 puta



Ja samo dvaput i to kao klinac. Nadam se da se i ovo libkonzovo 4-5 puta odnosi na detinjstvo. U suprotnom je prilicno veliki kavgadzija
reanimator reanimator 10:35 15.04.2013

Re: He, he,he

expolicajac
U životu sam se ozbiljno potukao samo 4-5 puta

Nemoj ti dodjemo mi gore, pa da bude i šesti
libkonz libkonz 10:41 15.04.2013

Re: He, he,he

Nemoj ti dodjemo mi gore, pa da bude i šesti

nema šanse. ti si navijač, a ja izbegavam sukobe sa navijačima i onima koji zarađuju leba preko lopate.
libkonz libkonz 10:42 15.04.2013

Re: He, he,he

Ja samo dvaput i to kao klinac. Nadam se da se i ovo libkonzovo 4-5 puta odnosi na detinjstvo. U suprotnom je prilicno veliki kavgadzija

sve u veselim devedesetim.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana