Gost autor

Видимо се на гробљу

libkonz RSS / 05.12.2013. u 22:07

Gost autor: Omega68

Готово је.
Више сам у посети шареном селу него у кафани.Време је да напишем тестамент.

Те гроздоберске ноћи, док је прелазила у јутро, ћале је ушао у собу. Требало је да ме пробуди али ја сам већ био будан. Могуће да нисам ока склопио.
-Ајде, рече, ништа то није. Сви мушкарци које познајеш били су у војсци. Деда ти је био у рату, ја сам одужио дуг држави. Све је мирно и нема разлога да се плашиш.Пази се и то је то...
На железничкој станици скоро цела генерација.Слегло се из свих школа Увек сам тако замишљао полазак у Први балкански рат.Дозивање, надвикивање ''ко иде ка Љубљани, догодине код Тозе'' и сузе другарица-девојака.
Били смо на врхунцу.Генерација.Никад више као тад.
А почели смо још у обданишту.Стицали прва познанства, прва нераскидива пријатељства и друговања до гроба.Прве игранке у основној, туче па ортачење са онима из других школа.Експоненцијално се увећавао број познатих фаца из чаршије на журкама, морима, екскурзијама, изласцима испред Робне куће, Златне руже и Бахуса.Имао сам утисак да сам све познавао, да смо сви једно и да ће тако бити заувек.

Гледам ковчег, други за месец дана. Лежи један од нас.Изненада, срце. Чини ми се да смо сви остали ту. Као онда.
Нисмо.
Позната, некада дечје затегнута лица су озбиљна и замишљена. Као пре неколико месеци на прослави матуре стезање руке и љубазни поздрави. Само што је данс избачено оно ''како си''? Како је неко ко је на сахрани? Већ свикли на религиозни обред, изданци комунизма, раде све по реду и правилу. Држе мале свеће и крсте се тачно кад треба.

Вратили смо се после те године дана, наставили код ''Тозе'' и осталим местима. Ми који смо остали - чешће, а они који су отишли или ретко или више никад.
Виђали се о годишњицама са округлим бројевима, по свадбама, на рођењима деце да прославимо или после развода да се утешимо.
Дружили се на тренинзима клинаца или док смо их скупљали са рођендана, поново се ''упознавали'' овог пута као родитељи својих наследника који се загледали па се занимају.

Док свештеник завршава опело, размишљам колико нас се пита ко је следећи?
Мислим, имамо још по неког да оженимо и удамо. Још по неки пут ћемо да се видимо у весељу. Уз пут нас очекује испраћаји. Не више као те септембарске ноћи. Овог пута су то другачији испраћаји...

Све док не дође до добро познатог стиха:

''Дође време све се преокрене
дође време сад прате и мене.''



Komentari (85)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 22:10 05.12.2013

Šta ćeš

Време је да напишем тестамент.

da ostaviš nama blogerima?
omega68 omega68 23:23 05.12.2013

Re: Šta ćeš

taube
taube taube 12:40 06.12.2013

Re: Šta ćeš

taube

jao omega , pa sto meni ?

meni , kojoj su poznata sva stradanja srpska,
meni, koja se usudih da kazem : " a, mozda su i srbi malo krivi? malo,, "
predatortz predatortz 12:42 06.12.2013

Re: Šta ćeš

Pazi taubice, što se izveštila! Vidi ti nju, još malo pa će početi da nam hakuje naloge! Onda joj autorska neće ni trebati, bićeo ovo blog T92.
taube taube 13:05 06.12.2013

Re: Šta ćeš

Pazi taubice, što se izveštila! Vidi ti nju, još malo pa će početi da nam hakuje naloge! Onda joj autorska neće ni trebati, bićeo ovo blog T92

ma ne, brzo ucim a imam dobrog mentora na blogu, kao nekad na faxu, za taube samo najbolje

sto se hakovanja tice, to si bas pogresno zakljucio, ne zadirem u tudje privatne sfere, ne opterecujem se tudjim privatnim sferama, mozes na blogu i ovo da radis

meni nece smetati, sve dok ne vredjas,,
bubamarac bubamarac 17:02 06.12.2013

Re: Šta ćeš

taube
taube

jao omega , pa sto meni ?



Nece tebi nista. Vec ce tebe ostaviti nama blogerima, testamentom.
Ne bih volio, drag mi je Omega, da skoro dodje do otvaranja ovog testamenta, ali je ovo od njega zaista velikodusno.
krkar krkar 22:22 05.12.2013

Sarana?

Ja sam mislio da se vi Indusi založite
gedza.73 gedza.73 22:36 05.12.2013

Re: Sarana?

Samo da mi puste po ašov sa strane.
Jednog dana.
Ne volim kad je uzak prostor.
krkar krkar 22:40 05.12.2013

Re: Sarana?

Baš nisi nikakav Indijanac!
gedza.73 gedza.73 22:51 05.12.2013

Re: Sarana?

Baš nisi nikakav Indijanac!

Ima nekoliko opcija.
Ova sa ugurivanjem u furunče mi se najmanje dopada.
Em usko, em vrućina.
Da me, kao Indijanca, ostave u prirodi...
Jok. Kisele kiše, vrane, ostajati na suncu dugo i nije baš zdravo.
Da me stave u čamac, porinu i zapale, skoro je nemoguće.
I Jasenica i Lepenica liče na omanje potočiće.
Možda Morava kanal?
Ostaje samo klasika.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:53 05.12.2013

Re: Sarana?

Možda Morava kanal?


Pa ništa, sačekaj onda taj kanal.
gedza.73 gedza.73 22:56 05.12.2013

Re: Sarana?

Pa ništa, sačekaj onda taj kanal.

omega68 omega68 23:25 05.12.2013

Re: Sarana?

Samo da mi puste po ašov sa strane.

freehand freehand 23:07 05.12.2013

Odlična ti je

... ova Zorica Brunclik na kraju. Koloraturalna, uz sastav "Moji ispraćaji".
Biljana 77 Biljana 77 10:52 06.12.2013

Re: Odlična ti je

ova Zorica Brunclik na kraju




Ovo je narodna pesma šumadijska, ima je u izvođenju i mnogo boljih izvođača. Da nisi spomenuo gospođu sa čudnom bojom ne bih imala pojma da i ona ovo peva.
bubamarac bubamarac 23:31 05.12.2013

kad smo kod groblja

[youtube]http://youtu.be/mnHvgujwks8[/youtube]
arianna arianna 23:36 05.12.2013

Re: kad smo kod groblja

cane cane 23:49 05.12.2013

.

Najbolji momci sa korzoa
mladi lavovi, mangupi, ugursuzi
sad su soferi, magacioneri
kriju ih mracni bircuzi

Kad o tome razmislim
ja sam kriv sto zivim s tim
morao sam da se odselim
da se davno izgubim

I da se nikad ne vratim
da ih onakve zapamtim
morao sam da se odselim
kad mi je bilo dva'es tri
hajkula1 hajkula1 00:01 06.12.2013

...


ebala vas tema


Mada, lepo si napisao.
omega68 omega68 00:12 06.12.2013

Re: ...

sve je to život
larisa_bg larisa_bg 06:34 06.12.2013

Re: ...

hajkula1
ebala vas tema


neka si mu reko
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:55 06.12.2013

E...

...dobar si.
omega68 omega68 13:56 06.12.2013

Re: E...

aleksandarkarisik
...dobar si.

hvala
fantomatsicna fantomatsicna 03:08 06.12.2013

Priča je odlična

Svaka koja je o smrti..jedan korak je bliže da se i o tome priča...
Ne mislim sad baš na vesele sahrane,ali na veselo sećanje nečijeg proteklog života.

larisa_bg larisa_bg 06:33 06.12.2013

znači

baš me razgalila ova tema, ovako oko 6 ujutru

napolju magla kao iz horor filma, a u kompjuteru sve sam "nihil i splin", što govorio onaj pesnik

ko me tuk'o po ušima da otvaram blog dok još sunce nije izašlo
milisav68 milisav68 08:31 06.12.2013

Re: znači

larisa_bg
baš me razgalila ova tema, ovako oko 6 ujutru

napolju magla kao iz horor filma, a u kompjuteru sve sam "nihil i splin", što govorio onaj pesnik

ko me tuk'o po ušima da otvaram blog dok još sunce nije izašlo

Zatvorite prozore, zaključajte vrata, nešto se krije u magli.
freehand freehand 09:17 06.12.2013

Re: znači

nešto se krije u magli.

Kurvini sinovi.
predatortz predatortz 09:42 06.12.2013

Re: znači

freehand
nešto se krije u magli.

Kurvini sinovi.


Nadživećeš me Free.

To je i meni palo na pamet.
Colin_bgd Colin_bgd 10:22 06.12.2013

Re: znači

Kurvini sinovi.

Sta, Rusi dolaze?
predatortz predatortz 10:29 06.12.2013

Re: znači

Colin_bgd
Kurvini sinovi.

Sta, Rusi dolaze?


Ćuti, jezik pregriz'o!
Još nam samo oni fale!
larisa_bg larisa_bg 10:47 06.12.2013

Re: znači

milisav68

Zatvorite prozore, zaključajte vrata, nešto se krije u magli.


ko me tuk'o po ušima da gledam izvesne filmove pa sad tačno znam na šta misliš
predatortz predatortz 10:48 06.12.2013

Re: znači

ko me tuk'o po ušima da gledam izvesne filmove


U izvesnim filmovima, koje sam ja gledao, magla nije bila zastupljena.
docsumann docsumann 10:52 06.12.2013

Re: znači


meni filmovi nisu bili potrebni, magla je pristizala sa rakijom.
predatortz predatortz 11:03 06.12.2013

Re: znači

docsumann

meni filmovi nisu bili potrebni, magla je pristizala sa rakijom.


Uh! Ta magla je zajebana... Šta sve iz nje vreba!

larisa_bg larisa_bg 11:37 06.12.2013

Re: znači

predatortz
U izvesnim filmovima, koje sam ja gledao, magla nije bila zastupljena.



izvesno nemam pojma na koje filmove misliš
omega68 omega68 12:57 06.12.2013

Re: znači

Colin_bgd

joj što me svrbe prsti...
Libconze - reaguj!
Colin_bgd Colin_bgd 16:17 06.12.2013

Re: znači

omega68
Colin_bgd

joj što me svrbe prsti...
Libconze - reaguj!

Eh, pa to ne kazem ja, to je Dzoni tako pevao uzivo pocetkom osamdesetih. Tako mu isao originalni tekst, koji ipak nije smeo da se objavi na nosacu zvuka, iako zivesmo na suncanoj strani ulice... za razliku od, ahm, Polonije koja jos uvek bejase u hladu...
hajkula1 hajkula1 17:00 06.12.2013

Re: znači

docsumann

meni filmovi nisu bili potrebni, magla je pristizala sa rakijom.



Ja da vam kažem, magla ničim izazvana.
Jaril Jaril 07:01 06.12.2013

видимо се

docsumann docsumann 10:42 06.12.2013

Re: видимо се


da znaš da sasvim lijepo mogu da se vidim u refleksiji ovog crnog polja
Jaril Jaril 10:45 06.12.2013

Re: видимо се

docsumann

da znaš da sasvim lijepo mogu da se vidim u refleksiji ovog crnog polja


Сад знам како се осећао Маљевич.
larisa_bg larisa_bg 10:49 06.12.2013

Re: видимо се

docsumann
da znaš da sasvim lijepo mogu da se vidim u refleksiji ovog crnog polja


međutim, kad pokušaš da se pogledaš u ogledalo, ne vidiš ništa, je l' tako?
docsumann docsumann 10:51 06.12.2013

Re: видимо се

larisa_bg
docsumann
da znaš da sasvim lijepo mogu da se vidim u refleksiji ovog crnog polja


međutim, kad pokušaš da se pogledaš u ogledalo, ne vidiš ništa, je l' tako?


kako radiš to s obrvama?
docsumann docsumann 10:51 06.12.2013

Re: видимо се

Jaril
docsumann

da znaš da sasvim lijepo mogu da se vidim u refleksiji ovog crnog polja


Сад знам како се осећао Маљевич.


sad znamo ...
larisa_bg larisa_bg 11:35 06.12.2013

Re: видимо се

docsumann

kako radiš to s obrvama?


stisneš guzu kao kad ti se piški i poškakljaš se po stomaku i obrve same skaču evo vidiš 'vako
docsumann docsumann 11:41 06.12.2013

Re: видимо се

larisa_bg
docsumann

kako radiš to s obrvama?


stisneš guzu kao kad i se piški i poškakljaš se po stomaku i obrve same skaču evo vidiš 'vako


ma ne to, kako ih spajaš?
larisa_bg larisa_bg 11:45 06.12.2013

Re: видимо се

docsumann

ma ne to, kako ih spajaš?


a pa to mi je prirodno
docsumann docsumann 11:48 06.12.2013

Re: видимо се

larisa_bg
docsumann

ma ne to, kako ih spajaš?


a pa to mi je prirodno



predatortz predatortz 11:50 06.12.2013

Re: видимо се

docsumann


Možda ova fotka sa plaže nije njena...
docsumann docsumann 11:52 06.12.2013

Re: видимо се

predatortz
docsumann


Možda ova fotka sa plaže nije njena...


ne čini mi to


larisa_bg larisa_bg 18:16 06.12.2013

Re: видимо се

predatortz
Možda ova fotka sa plaže nije njena...


lepo ti rekao čovek da mu to ne radiš, surovi jedan

Biljana 77 Biljana 77 14:35 06.12.2013

na zapadu ništa novo

A ni na blogu. Ma kako emotivan/iskren/pametan/informativan (nije nužno da je ovaj tekst baš sve nabrojano) iko ikada napisao, džaba mu, uvek će se naći neko da mu podvuče grehe iz prošlosti i da ga podjebava. Pa tako...čovek piše da je sahranio ortaka iz škole, ali 'ajd da ga malo podjebavamo za Indiju i trolujemo sami o sebi do besvesti. Koj' vam je bre ljudi? Dosadno kod kuće? Nema posla? Prošetajte malo.

Išla na sahranu dve drugarice iz osnovne. Imam 36 godina. Strašno je to kad se skupi generacija na takvom mestu.


omega68 omega68 14:43 06.12.2013

Re: na zapadu ništa novo

Biljana, hvala ti za ovo.Primetila si da na neke majmune nisam ni reagovao a bilo mi je tešto da prećutim.
Kod mene takvi nisu imali pristup eto i zašto
taube taube 14:47 06.12.2013

Re: na zapadu ništa novo

A ni na blogu. Ma kako emotivan/iskren/pametan/informativan (nije nužno da je ovaj tekst baš sve nabrojano) iko ikada napisao, džaba mu, uvek će se naći neko da mu podvuče grehe iz prošlosti i da ga podjebava. Pa tako...čovek piše da je sahranio ortaka iz škole, ali 'ajd da ga malo podjebavamo za Indiju i trolujemo sami o sebi do besvesti. Ko j' vam je bre ljudi? Dosadno kod kuće? Nema posla? Prošetajte malo.

Išla na sahranu dve drugarice iz osnovne. Imam 36 godina. Strašno je to kad se skupi generacija na takvom mestu.

u pravu si !!

ali,, ima razloga za radost jer smrti nema!!

" covek-a i srbin je covek-
iako hodi po zemlji, za
nebo je stvoren; iako gazi
po prahu zemaljskom , za divote
je rajske odredjen; iako se
muci za koru hleba, za nebeske
je naslade postao;
iako se pati sa zdravljem,
za vecnost je namenjen " - mitropolit firmilijan
Biljana 77 Biljana 77 14:51 06.12.2013

Re: na zapadu ništa novo

hvala ti za ovo

Ti znaš moje mišljenje o srBstvu i istorijskom neoromantizmu. Ali ovde to nije tema, ni prilika. Niti je pristojno. Na žalost, izgleda da postajem prava nadžak-baba bloga, koja malo-malo pa se buni što nekog podjebavaju. Pristojnost je otišla dođavola, a i ovaj moj komentar je suvišan trol. Tako da nećemo više o tome.
taube taube 15:01 06.12.2013

Re: na zapadu ništa novo

Na žalost, izgleda da postajem prava nadžak-baba bloga, koja malo-malo pa se buni što nekog podjebavaju. Pristojnost je otišla dođavola, a i ovaj moj komentar je suvišan trol

ne, nije suvisan trol,
zapitajmo se otkud porast tzv. sale a ustvari podjebavanja, radili su to juce meni, danas omegi, sutra ce nekom trecem, zasto je pristojnost otisla dodjavola? ja se vec nedeljama pitam i pisem textove o tome, i molim za pristojnost !!

problem je u onom ko podjebava, a ne u onom ko je navodno " podjeban "

dakle, omega, i pored svih nasih neslaganja dala sam ti preporuku za ovaj text pun topline koji mi je naterao suze na oci, ne samo zbog skorasnje oceve smrti vec zbog toga sto sve vise i vise mladih Srba umire, zao mi je.
larisa_bg larisa_bg 18:13 06.12.2013

Re: na zapadu ništa novo

Biljana 77
Koj' vam je bre ljudi? Dosadno kod kuće? Nema posla? Prošetajte malo.


Jedan od najmanje popularnih komentara u borbi protiv cyber neistomišljenika je ovaj: ti nemaš život.
Nemoj to, to je izmodilo kao velike naramenice. Naravno da niko nema život otakad postoji internet.
gedza.73 gedza.73 18:16 06.12.2013

Re: na zapadu ništa novo

Biljana, različito se ljudi nose sa bliskošću smrti.
predatortz predatortz 18:35 06.12.2013

Re: na zapadu ništa novo

gedza.73
Biljana, različito se ljudi nose sa bliskošću smrti.

Tačno. Ima nas kojima jd zajebancija deo odbrambenog mehanizma. Mislim da niko od nas ne želi da uvredi Omegu. Za neke se mogu i da zakunem da nisu imali tu nameru.
omega68 omega68 19:25 06.12.2013

Re: na zapadu ništa novo

Не ради се о увреди мене.Ради се о увреди интелигенције и здравог разума када се сваки, али баш сваки, текст на овом блогу изврне одмах на старту коментарисања.
Ја сам неколико пута јавно молио модерацију да укине коментарисање.Не, кад овде неки аутор сам укине коментаре на свој текст то је или зато што је нешто ултра лично или што нема времена да одговара.Обично изазове негативне коментаре што се, ето , усудио да ''блогере лиши забаве''.
Овде су многи људи бахати у свом незнању.Убеђени да су достигли врхунац свог образовања, не желе да им ико доказује да нешто не знају.Онда крене дркање, инфантилна замена теза, спиновање.
Мени је неко замерио да сам био оштар према Крлету на једном свом блогу.
А нико се не пита како је мени било.Написао сам блог из 4 дела, данима сам истраживао као да пишем књигу, посветио се том блогу као испосник молитви.
И сад, уместо да ми каже''та твоја историја ништа не ваља'', или да игнорише, или да не отвара блог кад је видео о чему се ради, он каже мртав - хладан:
''Видиш да је Кљосов признао Косово.'' ( Кљосов је поменуо Србију, Босну, Македонију, Косово као данашње појмове да нешто објасни ) То је као смешно? Од целог текста, од свега ту изнетог он је нашао за сходно да се , као, подсмехне.Чему? Коме?
Могао је да нешто пита, да процени да ли ту има нешто за научити, да се препире ако баш хоће...
Не - подмех је овдашње оружје.
При томе се глуми неко европејство, некакав ''културни модел''
Или онај коментар ''да ми индијци преба да се спаљујемо''.
Гарантујем да тај незналица нема појма о чему прича.Да ли зна да су се Срби спаљивали?Свети Сава је издао наредбу да се убије сваки свештеник који, по старим обичајима, одржи опело спаљеном покојнику.И сад , треба одмах зајебавати омегу због ове информације без провере да ли је тачна.
Ето, да кажем док још немам опцију
Biljana 77 Biljana 77 10:09 08.12.2013

Re: na zapadu ništa novo

različito se ljudi nose sa bliskošću smrti.

Ne radi se o odnosu prema smrti, već o odnosu prema autoru; da je bilo ko drugi napisao ovaj tekst, ja, ili libkonz, ili ti, nikome ne bi palo na pamet da priča o spaljivanju, da iznosi vesele dogodovštine iz privatnog života, začinjene redovima zabavnih smajlija, itd. (moderacija je bila vredna, nažalost selektivna, valjda da se pokaže prava mera smisla za humor i vaspitanja.)

Ne znam predatorze gde si se ti našao prozvan.

u borbi protiv cyber neistomišljenika
? Čijih nesitomišljenika? Ovde nema sukoba mišljenja, samo jedan, moj lični utisak o nedostatku mere&vaspitanja,što je može biti uzrokovano dosadom (ovo o nemanju ličnog života je tvoje učitavanje), ali to su sve stare kuke... Ja računam npr. da je krkar sasvim uvažio primedbu na neumesno komentarisanje.

omega68 omega68 13:22 08.12.2013

Re: na zapadu ništa novo

Ja računam npr. da je krkar sasvim uvažio primedbu na neumesno komentarisanje.

Divan primer...
To je kao ono sa Šimunićem -''nije važan toliko Šimunić koliko oni koji se sa njim poistovećuju''.
Dakle, možda je taj shvatio ali onih 12 preporuka...
Ovo mesto je , kao, stecište umerene, ''normalne'', umijene, obrazovane, vesternizovane i evropske Srbije.
Nije mi važno ko su ti koji su dali preporuku.Neću da polemišem ni ako se neko javi.Možda su to ubaćeni primitivci koji bi da vrate Srbiju u devedesete?
A možda se oni, sakriveni iza tastature, gnušaju ''Kurira'' i ''Farme''.
predatortz predatortz 09:38 09.12.2013

Re: na zapadu ništa novo

Ne znam predatorze gde si se ti našao prozvan.


Nisam se našao prozvanim, ja imam običaj da se sprdam sa temom smrti. Odbrambeni mehanizam čoveka koji je se nagledao za pet života. Tako da razumem one koji to okrenu na sprdačinu.

I, kao što rekoh, na mislim da to ima veze sa Omegom. Ok, možda ga neko i podjebava, no to na čast njemu. Omega sa nečijim lošim vaspitanjem nema nikakve veze.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:44 06.12.2013

.

iako je prilika

zeznuta
,meni mnogo drago,
kad vidim da pišeš ovde

(i naravno da ću na kraju,da dođem ovde sa zikom:)



bubamarac bubamarac 17:11 06.12.2013

Re: .

stefan.hauzer
iako je prilika

zeznuta
,meni mnogo drago,
kad vidim da pišeš ovde

(i naravno da ću na kraju,da dođem ovde sa zikom:)




Dobar ti ovaj Zika.
alselone alselone 15:10 06.12.2013

Da vredi obracati se moderaciji rekao bih

da ti vrate autorsku, ovako cu samo reci da je dobar teskt.
omega68 omega68 16:23 06.12.2013

Re: Da vredi obracati se moderaciji rekao bih

hvala ti
Ali u sklopu onoga što je počela Bilja i nastavila taube moram da kaže, da mi je bilo drago što mi je nekoliko blogera pružilo podršku i rekli da im falim.Zato sam odlučio da Vam poklonim ovaj tekst koji mi je bio prvi posle šoka izazvanog ukudanjem autorske.
Svaka odvika je veća muka nego navika.Kao da mi se srušio svet.Već sam se bio privikao na to da mi misli non-stop rade ''šta za sledeći tekst.''
I onda , odjednom, više ne treba da misliš. Pa onaj bol kad znaš da si u pravu ali si nemoćan da to dokažeš.Pa razdiranje nepravdom jer ti unosiš sebe i budeš otpadnik, a neki koji ti nisu do kolena budu uvažavani i slavljeni.Izgubio sam i inspiraciju toliko da sam bio pola čoveka...
Sve je to sada iza mene.Prestao sam da dokonašim sa još golemijim zgubidanima od sebe.
Počeo sam da čitam neku ''pravu'' literaturu.( Dugin je samo jedan u nizu ).Počeo sam sa strahopoštovanjem da gledam šta drugi pričaju na nekim sajtovima, plašeći se da tamo budem glup u društvu ako se priključim.To mi je bilo delotvornije nego pomenuto zgubudanisanje.
Utrnulo mi je ono osećanje koje sam imam pre godinu dana.Ovaj izlet mi je samo potvrdio onu frustrirajuću nedoslednost moderatora.Nekima je sve dozvoljeno, postoje svete krave i svete teme.
Zbog nekih ljudi vredi pisati ovde , makar i gostujući ( nemam iluzija da može biti drgačije ), ali zbog nekih drugih ne vredi opcija ''komentarisanje''
Mene ukinu kad preteram, a neke ne.
Ja nikad, čini mi se, nisam išao sa namerom da podjebavam.Kada sam branio neka svoja uverenja, cilj mi je bio da još nekog obavestim i da nagnam na razmišljanje.
Tek na atake sam reagovao uvredljivo, često preterano, priznajem.
Ali to sam JA.
Draži mi je Karagaća sa svojim stavovima nego profesionalni troleri.
Ponovo sam uravnotežen. Nema onog straha kako da reagujem na smišljane provokacija.
Drago mi je da je Bilja rekla ono iznad.To je suština ovog bloga.
Možda nisam neki pisac i sve manje se palim da budem ''još jedan sa knjigom''.
Ali, ponekad, za svoju dušu i duše mojih prijatelja napisaću ponešto.
Naći ću načina da do tih duša dođem.
Milan

reanimator reanimator 17:26 06.12.2013

Re: Da vredi obracati se moderaciji rekao bih

Draži mi je Karagaća sa svojim stavovima nego profesionalni troleri.

kakapo kakapo 17:33 06.12.2013

Re: Da vredi obracati se moderaciji rekao bih

Možda nisam neki pisac i sve manje se palim da budem ''još jedan sa knjigom''.

Kao što je blogozajednici dobro poznato, jedan sam od najoštrijh kritičara i protivnika Omeginih istorijsko/arheološko/lingvističkih ideja. Ali, recimo, pamtim njegov blog o klikerima kao jedan od najboljih koje sam ikada pratio.
libkonz libkonz 17:41 06.12.2013

Re: Da vredi obracati se moderaciji rekao bih

Kao što je blogozajednici dobro poznato, jedan sam od najoštrijh kritičara i protivnika Omeginih istorijsko/arheološko/lingvističkih ideja. Ali, recimo, pamtim njegov blog o klikerima kao jedan od najboljih koje sam ikada pratio.

Većina nas deli stav o njegovim istorijskim idejama. Ali, uredništvo, imajte na umu da nam čovek ovde fali zbog njegovih prelepih tekstova.
Vratite mu autorsku. Dok se to ne desi, ovde je dobrodošao gost.
gedza.73 gedza.73 18:03 06.12.2013

Re: Da vredi obracati se moderaciji rekao bih

Većina nas deli stav o njegovim istorijskim idejama. Ali, uredništvo, imajte na umu da nam čovek ovde fali zbog njegovih prelepih tekstova.
Vratite mu autorsku.

dali76 dali76 05:38 08.12.2013

Re: Da vredi obracati se moderaciji rekao bih

Ja potpisujem komentar Libkonz/a.
Sjecam se Omega mi je jednom sugerisao dda "odmorim" malo od pisanja , ali mi je krivo i zao sto su njeega primorali da oddmori.
Razumijem da su blogovi Omege podosta skrenuli sa politickog kursa sajta b92i vise su pripadali nekim mnogo drugacijim sajtovima, ali generalno , blog je oddlaskom Omege izgubio dobrog autora.
Zbog toga bi se obradovao ukoliko bi urednistvo vratilo Omegu.

hajkula1 hajkula1 11:30 08.12.2013

Re: Da vredi obracati se moderaciji rekao bih

libkonz
Kao što je blogozajednici dobro poznato, jedan sam od najoštrijh kritičara i *protivnika Omeginih istorijsko/arheološko/lingvističkih ideja. Ali, recimo, pamtim njegov blog o klikerima kao jedan od najboljih koje sam ikada pratio.

Većina nas deli stav o njegovim istorijskim idejama. Ali, uredništvo, imajte na umu da nam čovek ovde fali zbog njegovih prelepih tekstova.
Vratite mu autorsku. Dok se to ne desi, ovde je dobrodošao gost.



* Protivnika???
Brojao?
hajkula1 hajkula1 11:40 08.12.2013

Re: Da vredi obracati se moderaciji rekao bih

gedza.73

Vratite mu autorsku.



Ja samo ovo mogu da podvučem.

Ono o protivnicima, nekako u društvu, koje ruku na srce ne zna ni oficijelnu istoriju, ovu koja je nametnuta, koju je napisao pobednik, koja je omeđena do Drine i Dunava, pa se i Kosovo i Metohija bezobrazno izuzimaju, najmanje što možemo je da se zapitamo.

Kako smo učeni, posledica je da se iz Narodne biblioteke knjige (uzete iz Dvorske biblioteke), po više od 200 godina stare, bace u reciklažu.
Da li što su uzete iz Dvorske biblioteke, nepodobne, pa ih treba uništiti?

Protivnici.


omega68 omega68 13:38 08.12.2013

Re: Da vredi obracati se moderaciji rekao bih

Razumijem da su blogovi Omege podosta skrenuli sa politickog kursa sajta b92

Da razjasnim još jednu stvar:
Kada sam počinjao da pišem ovde, bavio sam se politikom i tamo sam iživljavao tu svoju strast.
Zato sam se ovde odmarao, izbegavao politiku i pisao samo neutralne tekstove, tekstove koji mi diraju dušu i koji su, očigledno, dirali još neke duše.
A onda sam sa politikom prestao, svoju potrebu sam sve više prenosio ovde i upleo se u ono što sam obećao sebi da neću.Nisam video drugo mesto gde bih izrazio protest protiv svoje vlasti koja se ponašala udvorički prema svemu i svakome.Ludeo sam, moram da priznam.
U junu sam, a ti Dalibore znaš i kako, shvatio novu geostrategiju koja se sprema, shvatio sam da je ponašanje moje vlade samo deo jednog šireg plana koji se tek ovih dana vidi malo izoštrenije.( onima kao što je taube i još neki trebaće još vremena )
Znači, ako je nekom za utehu, vratio sam se na onu poziciju sa početka mog pisanja ovde.
Smireniji i spokojniji.
Nema veze autorska.
Meni je važno kako se ja osećam
libkonz libkonz 13:55 08.12.2013

Re: Da vredi obracati se moderaciji rekao bih

Nema veze autorska.

Siguran sam da će autorska doći ponovo. Do tad si ovde više nego dobrodošao. Nadam se da ćeš nastaviti da pišeš odlične tekstove.
omega68 omega68 14:43 08.12.2013

Re: Da vredi obracati se moderaciji rekao bih

pamtim njegov blog o klikerima

Ih, pa nije valjda samo taj?
Meni su svi kao deca ... ali jedan koji bih izdvojio je
onaj na koji sam ponosan.
Zašto?
Zato što sam tu ispao baba Vanga ( videti datum pisanja )
Ako i dalje ne verujete u ono što napiše omega - onda jbg
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 20:35 08.12.2013

Re: Da vredi obracati se moderaciji rekao bih

omega68

Meni su svi kao deca ... ali jedan koji bih izdvojio je
onaj na koji sam ponosan.


Meni je ovaj tvoj post jedan od najboljih tekstova na blogu b92:
МОЈ СВЕТИ ЈОВАН<<LINK

Jedna od 104 preporuka je moja
omega68 omega68 23:43 08.12.2013

Re: Da vredi obracati se moderaciji rekao bih

Ah da, svakako najiskreniji.
Hvala
blogovatelj blogovatelj 17:31 06.12.2013

Groblje nije kraj

To je samo jedna tačka na kružnici.

Groblje j' zemlja kôm se hodi;
Groblje j' voda kôm se brodi;
Groblje - vrti i gradine;
Groblje - brda i doline,
Svaka stopa:
Grob do groba.
Groblje j' spomen doba sviju;
Groblje - knjige što se štiju;
Povesnica svih zemalja,
Starostavnik cara, kralja,
I čitulja viših slika
Izabranika, mučenika,
Od početka pamtiveka.
Sve j' to groblje -
Al je i kolevka.
docsumann docsumann 17:46 06.12.2013

grob koji svira


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:33 06.12.2013

Posle smrti

Dođe Sosa kod vračare da stupi u kontakt sa pokojnim mužem. Uhvate se za ruke nad onim astalom bez eksera i posle nekog vremena javi se Lalin duh.
"Lalo, ta kako je tamo?"
"Lepo je, vazduh je čist, sja sunce, ima puno zelene trave...."
"A šta tamo radite?"
"Ujutro se malo šetkamo, pa fruštukujemo, ondak do ručka jebemo.... Ručamo, malo dremnemo, pa do večere opet jebemo.... Noćom se dobrano naspavamo, pa jebemo do fruštuka... I tako svaki dan."
"Lalo, pa baš ti je lepo u raju."
"Soso, nisam ja u raju:"
"Božemeoprosti, izgleda da je lepo i u paklu".
"Nisam ja, Soso, ni u paklu."
"Pa di si, ondak?"
"Ja sam na Fruškoj gori.... Sad sam zec."


omega68 omega68 01:37 07.12.2013

Re: Posle smrti


Hvala Vojislave na čitanju
anfieldroad anfieldroad 16:23 08.12.2013

zivot kao priprema za smrt...


Jednom prilikom se okupilo nas desetak i u prici, pojacanoj hektolitrima poceli smo da prebrojavamo one iz generacije na cije smo sahrane isli. Na keca, u roku od 5 minuta se nagomilalo 22 imena. 22.ljudi iz nase generacije po skoli i plus 2-3 tamo ovamo !! Uz malo razmisljanja, dosli smo do 30. To je jedan ceo razred !!
U to doba, kad sam ja bio u gimnaziji, poznat je bio Vracarski Sindrom Smrti ( sve velikim slovima ). Pokosila nas je SIDA, nacin zivota i poneka saobracajka. Sahrane su postale tugaljivo jadne i tragikomicno ceste.
Kada im se i ja pridruzim, bicu toliko mrtav da ce mi biti potpuno svejedno na koji nacin ce se cin odstranjivanja mog tela obaviti. Samo da to bude sto brze i sa sto manje ceremonije. To znaci, bez prisustva Crkve, familije i kao prijatelja. Iskljucivo u prisustvu 5-6 onih najblizih, a moze i bez njih.

Sto se tice autorske opcije, naravno- podrska. Samo da se sve ne pretvori u tuzni performans kakav citamo kod Re-a.
Dovoljno moze da se kaze u samim komentarima ili povremeno u gostovanju kod nekog od kolega, cini mi se.
milisav68 milisav68 23:51 08.12.2013

68



link

Vidimo se u čitulji.

Omega&Lib

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana