Gost autor

Који је овом народу?

libkonz RSS / 22.10.2015. u 11:27

Gost autor Omega68

Може Србенда да се презива Милосављевић и да буде поносан на то, али не може сину да надене име Милосав.Не сме од жене! А та која је симбол узорне мајке и примерне домаћице мисли да ако се девојачки презивала Љубинковић, њена ћерка не може да буде Љубинка већ нека Ела, Ена, Елеонора...

Уз сво своје животно искуство и памет, на нека питања немам одговор. На пример: како је могуће да неки људи успевају да предвиђају догађаје?

Сви знамо за ону Тарабићеву да ће велики рат да почне онда када ,,печени људи буду падали са неба"( !? ). Није ли обарање авиона над Украјином баш то?
Или легенда о ,,Надреалистима" који су имали толико погођених ствари да то није нормално. Погађали су чак и датуме...:(


Последње што ми је упало у очи у вези њих је нешто што до сада није било обрађено а што се јавља у песми ,,Забрањеног пушења", које је било блиско са дотичнима - ,,Ил' си бос ил' си хаџија". Наиме, помиње се извесни Рамадани, Шефкет, који ауторовог брата одводи у Холандију да ,,вода бакице и да продаје порно филмове".
Ко одводи по Холандији и шире данашње наше најбоље фудбалере, клинце који су бисери и понос целе земље? Па Рамадани, само се зове Фаљи.
,,Каже, ово шаље Фаљи Рамадани,
толико ваљда кошта живот вани."
Може?

Неко ће рећи да је писац мислио на Босну. Ех, земљи у којој главну реч воде Рамадани и Ћазим Османи Босна није ни потребна.


А оно кад је извесни Мирза са својим женским јатом запалио тадашњу Југославију песмом у којој се каже како је данас нормално то што на пример не зовеш се Џо ?
Страна имена модерна су сад, од њих врви и село и град - певао је тада становити Мирзага саветовајући родитеље да им се деца не зову Чабрија или Павле, сходно религијским убеђењима, него да се дају имена страна и модерна а они већ именТовани има да их мењају.


Да се вратимо на почетак. Једини могући одговор би био да су у праву они који кажу да свака изговорена реч, сан, па чак и само мисао која је бљеснула у нечијем уму могу да призову неку ствар да се догоди. То је оно што смо крстили као ,,већ виђено".
Могуће. Све око нас је у интеракцији, све се уклапа с невероватном тачношћу, све има свој пар, своју допуну, што не би реч/мисао и дело?
А можда је тачно да се историја понавља и то они који аплицирају да буду пророци добро знају и користе?
Како тумачити, иначе, да је главнокомандујући јатом оних чавки призвао поново исту моду која је владала тада?


Дакле, после година када си у одељењу имао 5 Дејана, четири Горана и 6 Весни, дошло је време повратка хришћанским коренима па од Стефана, Душана и Лазара ниси могао жив да останеш. Ах да, Жив ка, Жив адина, или Жив ослава ниси могао да нађеш осим међу чичама.А лепо је то кад име има у корену живот. Или Част па човек буде Часлав - слави част и предвиђено је да му то име, поновљено много пута док га зову, у карму угради да буде частан и поштен. Зато се имена и дају у складу са родитељским очекивањима особина предвиђених за то дете. Знате то?
Ако неко жели да му дете буде мило, да милује све око себе или да буде милована - Милан, Милена, Миланко, Миланка, Милана или Милица.
Ако дете треба да буде драго - Драган(а), Драгица, Драгослав(а) и Драгован, Драгорад. Станимо за час, ... колико је лепо то име прослављено у серији ,,Мој рођак са села".
Драг му је рад! Зар има лепшег очекивања за створење које се родило и треба сутра да буде добар домаћин и муж.


Лепосава је оно што јој само име каже, Видосава исто, Вукана или Добрила увек треба да асоцирају нешто и да нешто значе. Ако им је доста женскиња онда Достана.
А Хана? Теа?
Имена у Срба се деле на прехришћанска и хришћанска. За хришћанска ће свако да се сети која су. Она по именима апостола и с тим у вези.
На пример Христина, али Кристина не, јер Срби не кажу Крист!
Е сад, она тзв. народна су заправо имена која се међу Илирима (Т)Рас(ш)чанима, Етрурцима и свим другим који су потекли из Лепенског вира као Беласти - Пеласти - Палести - Пелазги, налазе хиљадама година пре ових инспирисаних Новим заветом.
Добијана су у складу данашњег србског језика и по именима из природе или појмовима горе навођеним. По цвећу ( Љиљана, Дафина, Босиљка,Ђурђија-Ђурђе, Љубица, Ружа, Јасмин(а)...), по воћу ( Дуња, Вишња која је добила име по Вишњем - Свевишњем - Вишну из периода док смо се под називом Аријевци ломатали од обала Дунава до Индије и назад, Леска на дар који је касније код Јелина постао А леска ндар и на крају интернационално име - Александар). Колико је незнање у целом свету видело би се по анкети која би била спроведена по питању само овог последњег имена. Интересантна је опседнутост У Краји(шника)наца да се увек и на сваком месту разликују од Руса па се тамо човек зове О лександар, никако Александар како је свуда прихваћено.
Весна по богињи пролећа и свега што оно носи - плодност и светлост.На самскриту ( санскриту ) ,,вас" је значила светлост. Мара је била богиња зиме а Маја Златогорка је била врховна богиња љубави , касније Венера. Зора је богиња јутра, свитања па су од ње имена Зорица и Зоран. Горану само име каже.


Водан, Бодин, Богдан па и Сава који је од прастарог врховног Бога Срба, Саваота, су била имена пре христијанизације.
Има имена која не делују да су србска као Да вид, али то много личи на нашег бога Свето вида ( Вида ).
Урош није средњовековно србско име како се мисли, ни маџарско како неки други мисле...Урош је од УР што је значило господар још у времену од пре 4 000 година када је на таблицама записано клинастим писмом:
,,Ур Нино, Сар Сербула". ( Господар Нино, Цар Серба )
Да, можда најлепше и најзначајније име - Нинослав по поменутом Нину Белову, Богу Баку или Баал-у, оснивачу града Бак дата - Багдада - од Бака дат, првом владару света, претечи Александру македонском.
Ко зна да је наставак ,,дин" на именима Мила дин, Жива дин, Коста дин, означава утврђење, јак бедем на старом језику који неки зову арамејским а неки Сарам(б)ејским.
Зар није Будим од неког Будимира? Или је обрнуто?
Постоје и надимци који су данас преузели улогу властитих имена. Обзиром да је бити помодаран, бити ,,ИН", нешто што се захтева од човека под обавезно, то није нимало чудно. Шта је Лана ако не Свет лана?. ШТА ЈЕ ТО ТИНА? Ваљда је девојчица Христина? Или је Коста једино Костадин са надимком Коста? Само та продужена имена нешто значе и само њима има сврхе називати децу. Не, то је ,,сељана", то је ретроградно и назадно а ми смо авангарда овог народа кад је већ она послератна авангарда пропала. Ми смо прозападни, нисмо затуцани православци ни још затуцанији предправославци. Ми ћемо зарад утиска да смо успели да се увучемо западним господарима, зарад презривог погледа пуног скривеног подсмеха који нас цени као кишну глисту, због потребе ,,да дете сутра неко не сматра идиотом", давати тотално непримерена имена корену наше будућности.Наравно да нису сви у том фазону. Нормални, здрави, одрасли у истим таквим породицама и даље детету дају имена као Божи дар, Мио драг, Бори слав или Жели мир. Сви ти наставци су старији од Немањића или седмог века који је фалсификовано време појаве Срба на Хелму. Река МИР постоји на блиском истоку још много пре Х Риста. :)
Ко онда глуми некакву изузетност код Срба? То је она група глупих и блазираних припадника тзв. ,,елите", а у ствари еклатантних примера снобова и шупљоглаваца. То су певаљке које су преко кревета дошле до каријера и до мужева тајкуна па су им ћерке Нике, Ларе или Атине, фудбалери који се разводе и праве новој и млађој неког Матеа. Па пропалице који су криминалом и лукративним пословима постали угледни бизнисмени који ожене ћерке и рођаке порезника или полицијских официра, да би били заштићени и да би поделили добит, па добијају Лауре, Лорене, Мие, Теу, Геу...WTF? Камо Драги ња, Живојин?
Као да је на делу такмичење за највеће посрнуће оног животног сока који храни србско биће.
Може Србенда да се презива Милосављевић и да буде поносан на то, али не може сину да надене име Милосав.Не сме од жене! А та која је симбол узорне мајке и примерне домаћице мисли да ако се девојачки презивала Љубинковић, њена ћерка не може да буде Љубинка већ нека Ела, Ена, Елеонора...
Али победник је полумозгаш који ћерки даде име Аја. Мислим, ајде да је Каја или Маја.То нешто и значи. Аја, колико ја знам, значи али на турском!

Дођу тако времена, паметни се ућуте а будале намећу моралне вредности тог доба. Прође све то, бивало је и раније повесних искакања из нормалности које су у колотечину враћали или потопи или велике војне или револуције. И данас имамо скоројевиће који не желе у ту ,,блатњаву балканску паланку ", који би да се преко дечјих имена упишу у Унију и унијате.
Неће дуго, то, не брините. Све се заснива на акцији и реакцији. Што буде већег моралног шљама и глупљих имена, толико ће веће бити васркснуће лепих србских народних имена и целе нације.
Није, значи, никаква памет потребна да би се био пророк. Да се кладимо? Награду исплатите мом А Лески и мојој Ани.

Милан

 



Komentari (478)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 11:33 22.10.2015

...

predatortz predatortz 11:37 22.10.2015

Reče...

Reče jedan moj rođak za mene:

Samo na njega liči da deci daje onako seljačka imena!

Imena moje dece rodbina lako pamti i još lakše izgovara. Njegovu uglavnom oslovljavaju sa bato i seko. Ne mogu ljudi jezik da izlome, niti slovensko grlo može lasno da izgovori glasove sadržane u tim imenima.

Jbga, brat' Milane, moda zavladala svugde pa i u imenTovanju podmladka.
niccolo niccolo 11:40 22.10.2015

Re: Reče...

Na tu temu - ne znam da li sam pričao ranije - bio ja mali, tipa 4-5 godina i išao sa roditeljima kod nekih njihovih prijatelja, bračni par štoseonokaže, tipa na slavu ili tako neko okupljanje. I došao tamo i brat žene, te se upoznaje sa mnom i pita kako se ti zoveš. Nikola. E, Nikola, drago mi je, ja sam Sredoje. A na to ću ja - kakvo ti je to ime Sredoje? Naravno svi popadaju od smeha...
cult cult 11:49 22.10.2015

Re: Reče...

Ne znam da l bih mogao da imam sex s npr Draginjom


Uzgred, nisam neki gramatički čistunac, ali čini mi se da tekst ima problem sa jednačenjem po zvučnosti na par mesta.
reanimator reanimator 11:51 22.10.2015

Re: Reče...

Ne znam da l bih mogao da imam sex s npr Draginjom

Ja bez problema. Ako joj je nick npr BlackWoman ili tako nešto
Živela anonimnost, stop blogovanju pod pravim imenom!
JJ Beba JJ Beba 12:00 22.10.2015

Re: Reče...

Ja bez problema. Ako joj je nick npr BlackWoman ili tako nešto
Živela anonimnost, stop blogovanju pod pravim imenom!

pridružujem se

ima u tim imenima i nešto samoreklamerski i sexy recimo Trsivuk. Ime obećava, al' da li vlasnik mož' da opravda tako moćno ime, pitam se
maksa83 maksa83 12:02 22.10.2015

Re: Reče...

Uzgred, nisam neki gramatički čistunac, ali čini mi se da tekst ima problem sa jednačenjem po zvučnosti na par mesta.

Da, što kaže moj prijatelj tviteraš (i ex. DS funkcioner):

Jel se kaže "stanovi Anri Levija" ili "stanovi Anri Levog"? Pitam za Malija.
predatortz predatortz 12:02 22.10.2015

Re: Reče...

Ne znam da l bih mogao da imam sex s npr Draginjom


Bolje Draginja sa jakom četvorkom, nego Ella sa mitiserima ili ti dvojčicama...
niccolo niccolo 12:04 22.10.2015

Re: Reče...

Ime obećava,

A Trpko?
predatortz predatortz 12:07 22.10.2015

Re: Reče...

niccolo
Ime obećava,

A Trpko?


Bolje nego Triša!
antioksidant antioksidant 12:10 22.10.2015

Re: Reče...

Ne znam da l bih mogao da imam sex s npr Draginjom

само замисли да бираш између драгана и драгиње
alselone alselone 12:12 22.10.2015

Re: Reče...

moj prijatelj tviteraš


Nenad Čelarević Ćićko?
cult cult 12:12 22.10.2015

Re: Reče...

predatortz
Ne znam da l bih mogao da imam sex s npr Draginjom


Bolje Draginja sa jakom četvorkom, nego Ella sa mitiserima ili ti dvojčicama...


O, da. Al morao bih da mislim na neki nick.
alselone alselone 12:13 22.10.2015

Re: Reče...

Ne znam da l bih mogao da imam sex s npr Draginjom


Zvog onog tvita kad majku nije video dve godine?

A sa Stanijom?
alselone alselone 12:14 22.10.2015

Re: Reče...

Al morao bih da mislim na neki nick.


Jagnje moje.
alselone alselone 12:14 22.10.2015

Re: Reče...

Al morao bih da mislim na neki nick.


Jagnje moje.
reanimator reanimator 12:14 22.10.2015

Re: Reče...

Nenad Čelarević Ćićko?


Još dva pominjanja i napredovaće u uticajnog tviteraša :)
predatortz predatortz 12:15 22.10.2015

Re: Reče...


A sa Stanijom?


bez prestanka!
naginata_83 naginata_83 12:18 22.10.2015

Re: Reče...

Imena moje dece rodbina lako pamti i još lakše izgovara. Njegovu uglavnom oslovljavaju sa bato i seko.

Moju majku su po rođenju nazvali Tamara (60-tih) ali su se seljaci čudom iščuđavali i zvali je Čatmara. Sa godinu su joj promenili ime u Radmila

Što se mene tiče, nek svako naziva svoje dete kako mu milo i drago. Slažem se samo sa tim da odabir imena puno govori o roditeljima. Meni pola dečijih imena danas zvuče kao imena mačaka (moje mačke su se zvale Mia i Tea :) Doduše to nije trend samo u Srba...

Ali čini mi se da ni (kvazi)tradicionalizam nije ništa manje pomodan...

Bilo kako bilo, pošto trenutno očekujem prvo dete super mi došao ovaj tekst sa idejama...

alselone alselone 12:19 22.10.2015

Re: Reče...

Bolje Draginja sa jakom četvorkom, nego Ella sa mitiserima ili ti dvojčicama...


Ovo je nepotrebna generalizacija. Nekad mitiseri pristaju bolje od divergentnih cetvorki. Zavisi od mnogo faktora.
predatortz predatortz 12:20 22.10.2015

Re: Reče...

alselone
Bolje Draginja sa jakom četvorkom, nego Ella sa mitiserima ili ti dvojčicama...


Ovo je nepotrebna generalizacija. Nekad mitiseri pristaju bolje od divergentnih cetvorki. Zavisi od mnogo faktora.


Hoćeš reći zavisi od nogu?! Slažem se!
Atomski mrav Atomski mrav 12:22 22.10.2015

Re: Reče...

Što se mene tiče, nek svako naziva svoje dete kako mu milo i drago.

Tako je. Ne razumem čemu ovo popovanje oko dečijih imena.
alselone alselone 12:23 22.10.2015

Re: Reče...

Ne razumem čemu ovo popovanje oko dečijih imena.


Zbog melodicnosti.

predatortz predatortz 12:25 22.10.2015

Re: Reče...

Bilo kako bilo, pošto trenutno očekujem prvo dete super mi došao ovaj tekst sa idejama...


Ako mogu da te zamolim... Mom pradedi, Ostoji, niko nije ponovio ime. Pa, ako bude muško... Eto!
gedza.73 gedza.73 12:27 22.10.2015

Re: Reče...

Bolje Draginja sa jakom četvorkom, nego Ella sa mitiserima ili ti dvojčicama...


Ovo je nepotrebna generalizacija. Nekad mitiseri pristaju bolje od divergentnih cetvorki. Zavisi od mnogo faktora.



Hoćeš reći zavisi od nogu?!


Samo od godina. Do tries i neke biraš, posle toga daj šta daš.

predatortz predatortz 12:28 22.10.2015

Re: Reče...

gedza.73
Bolje Draginja sa jakom četvorkom, nego Ella sa mitiserima ili ti dvojčicama...


Ovo je nepotrebna generalizacija. Nekad mitiseri pristaju bolje od divergentnih cetvorki. Zavisi od mnogo faktora.



Hoćeš reći zavisi od nogu?!


Samo od godina. Do tries i neke biraš, posle toga daj šta daš.



Oooo! Ko se to nama pojavio?!
Pravo veliš! Zajebi probiranje, uzmiii sveee štooo ti život pruuužaaa
libkonz libkonz 12:29 22.10.2015

Re: Reče...

Ne znam da l bih mogao da imam sex s npr Draginjom

A ako ti Draginja kaže da ima najlepšu kuću u Draginju, sa sve lavovima?
naginata_83 naginata_83 12:30 22.10.2015

Re: Reče...

Ako mogu da te zamolim... Mom pradedi, Ostoji, niko nije ponovio ime. Pa, ako bude muško... Eto!

Jes pa da mi dete zli unijati zovu Astudža
predatortz predatortz 12:31 22.10.2015

Re: Reče...

naginata_83
Ako mogu da te zamolim... Mom pradedi, Ostoji, niko nije ponovio ime. Pa, ako bude muško... Eto!

Jes pa da mi dete zli unijati zovu Astudža



emsiemsi emsiemsi 12:33 22.10.2015

Re: Reče...

naginata_83
Imena moje dece rodbina lako pamti i još lakše izgovara. Njegovu uglavnom oslovljavaju sa bato i seko.

Moju majku su po rođenju nazvali Tamara (60-tih) ali su se seljaci čudom iščuđavali i zvali je Čatmara. Sa godinu su joj promenili ime u Radmila

Što se mene tiče, nek svako naziva svoje dete kako mu milo i drago. Slažem se samo sa tim da odabir imena puno govori o roditeljima. Meni pola dečijih imena danas zvuče kao imena mačaka (moje mačke su se zvale Mia i Tea :) Doduše to nije trend samo u Srba...

Ali čini mi se da ni (kvazi)tradicionalizam nije ništa manje pomodan...

Bilo kako bilo, pošto trenutno očekujem prvo dete super mi došao ovaj tekst sa idejama...


Ако буде син, дај му име Драгиша, а ако буде женско, нека се зове Јованка.
maksa83 maksa83 12:35 22.10.2015

Re: Reče...

Jes pa da mi dete zli unijati zovu Astudža

To nije nerealno. Ženu Janju mog druga u Engleskoj Englezi mrtvi ozbiljni zovu Džandža, a kolegi Nemanji su u USA su ime ispisali kao Minaja i čitali to Minadža. Sad, možete da naslutite kako je nama tu ispalo poneko slovo i kako ga sad povremeno zovemo.
libkonz libkonz 12:36 22.10.2015

Re: Reče...

maksa83

Moj prijatelj, Maksin prezimenjak, pre par dana dobio sina. Mesecima se sa ženom raspravljao koje ime da mu daju, a kaže im moja žena: "Šta se toliko raspravljate, ionako će ga svi zvati Maksa".
maksa83 maksa83 12:39 22.10.2015

Re: Reče...

"Šta se toliko raspravljate, ionako će ga svi zvati Maksa".

Istina. Mi smo po muškoj liniji dokumentovano makse već, saćutikažem... tu negde oko 150 godina, za pre ne znam. Nemošpobeći.
predatortz predatortz 12:40 22.10.2015

Re: Reče...

Moj prijatelj, Maksin prezimenjak, pre par dana dobio sina. Mesecima se sa ženom raspravljao koje ime da mu daju


nema tu šta da se raspravlja!

ja diktir'o, matičar pis'o, tetejac nehajno stajao na pultu...
neće valjda žena, rodbina, kumovi i tamo neki ćata da određuju kako će prestolonaslednici da mi se zovu?
cassiopeia cassiopeia 12:57 22.10.2015

Re: Reče...

maksa83
Nemošpobeći.


Vraga ne možeš

Izvršiš pritisak i promeniš ime

Ja to uradila sa 7 godina. Gnjavila roditelje danima, ćale bio meka srca, ubedio moju majku da da pristanak i odemo kod matičara da upišu novo ime. Istina bila sam skraćena verzija punog imena. Nije totalna promena, već ono kraća u dužu verziju
Taka sam vam ja, tiha voda, breg roni
reanimator reanimator 12:58 22.10.2015

Re: Reče...

Ако буде син, дај му име Драгиша,

I osudi ga da nema ribu bar do drugog zaposlenja. I posle kao zašto nam preti bela kuga, a nema ko je ne podstiče, od bombardovanja, preko globalizacije do Čarlija.
alselone alselone 13:03 22.10.2015

Re: Reče...

Tea


Tea je nadimak za lepo ime Teodora (Bozidarka), nije ime.

A jeste culi ime Despot? Brate. Mog dedu su zvali Despot ali mu je to bio nadimak, zvao se Desimir. Sta je sledece - Faraon.
alselone alselone 13:04 22.10.2015

Re: Reče...

Драгиша


Ja uz "Dragisu" uvek zamisljam neku produhovljenu facu tipa

tadejus tadejus 13:05 22.10.2015

Re: Reče...

alselone
Tea je nadimak za lepo ime Teodora (Bozidarka), nije ime..


baš to.. nadimak, nije ime..
dobro ih ne zovu cur'ca
maksa83 maksa83 13:11 22.10.2015

Re: Reče...

Ja uz "Dragisu" uvek zamisljam neku produhovljenu facu tipa

Gospodja Klara Gospodja Klara 13:20 22.10.2015

Re: Reče...

Jes pa da mi dete zli unijati zovu Astudža


Zle fr. birokrate su moju stariju uobičajeno prekrštavale u Džulidža, uprkos strašnom naporu da to Dž izgovore što tvrđe, iako bi im bilo mnogo jednostavnije da joj ime naprosto pofrancuze.

freehand freehand 13:21 22.10.2015

Re: Reče...

cult
predatortz
Ne znam da l bih mogao da imam sex s npr Draginjom


Bolje Draginja sa jakom četvorkom, nego Ella sa mitiserima ili ti dvojčicama...


O, da. Al morao bih da mislim na neki nick.

"Banka inteza" deluje prilično seksi.
emsiemsi emsiemsi 13:28 22.10.2015

Re: Reče...

cassiopeia
maksa83
Nemošpobeći.


Vraga ne možeš

Izvršiš pritisak i promeniš ime

Ja to uradila sa 7 godina. Gnjavila roditelje danima, ćale bio meka srca, ubedio moju majku da da pristanak i odemo kod matičara da upišu novo ime. Istina bila sam skraćena verzija punog imena. Nije totalna promena, već ono kraća u dužu verziju
Taka sam vam ja, tiha voda, breg roni

Како си се раније звала скраћено - cassa !?
cassiopeia cassiopeia 13:36 22.10.2015

Re: Reče...

emsiemsi

Како си се раније звала скраћено - cassa !?


Care
myredneckself myredneckself 13:49 22.10.2015

Re: Reče...

omega
Ако неко жели да му дете буде мило, да милује све око себе или да буде милована - Милан, Милена, Миланко, Миланка, Милана или Милица.
Ако дете треба да буде драго - Драган(а), Драгица, Драгослав(а) и Драгован, Драгорад. Станимо за час, ...

alselone
Mog dedu su zvali Despot ali mu je to bio nadimak, zvao se Desimir. Sta je sledece - Faraon.

Meni roditelji u najboljoj nameri dali lepo staro ime Dušanka, a svi me zovu Dušmanka.
Wtf iz sledeće, fato mori?!
docsumann docsumann 13:58 22.10.2015

Re: Reče...

Ако буде син, дај му име Драгиша,


ako bude sin, neka bude muško
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:07 22.10.2015

Re: Reče...

"Banka inteza" deluje prilično seksi.


Droga Kolinska svake godine šalje tortu albanskoj devojčici na Kosovu, koja se zove - Argeta.
freehand freehand 14:12 22.10.2015

Re: Reče...

Jelica Greganović
"Banka inteza" deluje prilično seksi.


Droga Kolinska svake godine šalje tortu albanskoj devojčici na Kosovu, koja se zove - Argeta.

ne, ne... Predsednica upravnog odbora Inteze zove se Draginja. Ko kaže da pozicija ne doprinosi seksepilu?
predatortz predatortz 14:15 22.10.2015

Re: Reče...


ne, ne... Predsednica upravnog odbora Inteze zove se Draginja. Ko kaže da pozicija ne doprinosi seksepilu?


I ona ima tako obično ime...



A, kalt? Šta i da je Draginja?
myredneckself myredneckself 14:16 22.10.2015

Re: Reče...

docsumann
Ако буде син, дај му име Драгиша,


ako bude sin, neka bude muško

Prema tome mora biti Duško, kad želiš da bude muško.
3o3oje 3o3oje 14:28 22.10.2015

Re: Reče...

Преузимање буквално преведених фраза из енглеског, типа "имам секс" или коришћење конструкције типа "имам проблем са", указују на дубље непознавање језика него што је грешка коју помињеш. Све у свему, јадно наше српско језико!
niccolo niccolo 15:57 22.10.2015

Re: Reče...

I ona ima tako obično ime...

Da čoveče, ona i sestra Milka i Smiljka...užas...
blogovatelj blogovatelj 16:02 22.10.2015

Re: Reče...

Jel se kaže "stanovi Anri Levija" ili "stanovi Anri Levog"? Pitam za Malija.


Meni tamo devedesetih nikako nije bilo jasno kako je neko magazinima za muškarce i žene mogao da da ime On i Ona?!
Nijedan stručnjak za srpski jezik nije mi odgovorio kako se te novine traže pravilno na trafici.
Da li se kaže "dajte mi jednog Njega" ili "dajte mi Onog" "dajte mi On-a"
Pa respektivno, je li pravilno "dajte mi Nju" ili "Dajte mi Onu" ili "dajte mi Ona-u"
I nemojte samo da mi kažete da je jedino ispravno "Dajte mi jedne novine On" jer ako mogu da tražim "dajte mi jednu Politiku" ili isto tako Bazar, Kurir, Zabavnik, onda mora i za ovakva glupa imena štampe biti omogućeno isto pravo.
blogovatelj blogovatelj 16:07 22.10.2015

Re: Reče...

Jes pa da mi dete zli unijati zovu Astudža


Ja u ovakvim prilikama ne mogu a da ne podsetim kako nesretne Minje budu nazivane na trulom zapadu, tamo gde j izgovaraju kao dž.

PS.
Postoji u Torontu trgovac nekretninama, imenom Minja Kravić.
Nesretnik je ono j u imenu morao da preimenuje u ipsilon. Najpre sam mislio da je neko pomodarstvo, kasnije sam prosvetljenjem spoznao da je nesrtetnik morao to da uradi.
glockenspiel glockenspiel 16:08 22.10.2015

Re: Reče...

Ja to uradila sa 7 godina. Gnjavila roditelje danima, ćale bio meka srca, ubedio moju majku da da pristanak i odemo kod matičara da upišu novo ime. I



I promijenila ime u Cassiopela ??

Bolje da si ostavila Jugoslava.

…..

Salim se naravno
blogovatelj blogovatelj 16:11 22.10.2015

Re: Reče...

Istina. Mi smo po muškoj liniji dokumentovano makse već, saćutikažem... tu negde oko 150 godina, za pre ne znam. Nemošpobeći.


I u Kragujevcu, svi Maksimovići i Maksići su Makse i razgovora oko toga nema. Čak i ako su ženskog roda.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:46 22.10.2015

Re: Reče...

Камо Драгиња, Живојин?


Оба имена су много лепа. Ја не знам ниједног Живојина, а ћерка моје професорке се звала Драгиња.

Сигурно да је неупоредиво занимљивије звати се Роксанда, Илинка или Исидора, него имати неупечатљиво трословно име.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:17 22.10.2015

Re: Reče...

Prema tome mora biti Duško, kad želiš da bude muško.

Ne mora da znači, jedan od poznatijih slovenačkih fudbalera se zove - Nastja.
Neko je izgleda preskačući čitao ruske klasike u lektiri.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:18 22.10.2015

Re: Reče...

Преузимање буквално преведених фраза из енглеског, типа "имам секс"

Misliš kao "nisi sav svoj", umesto "nisi pri sebi"...
blogovatelj blogovatelj 18:32 22.10.2015

Re: Reče...

Сигурно да је неупоредиво занимљивије звати се Роксанда, Илинка или Исидора, него имати неупечатљиво трословно име.


Mašinka?
fijumau fijumau 18:35 22.10.2015

Re: Reče...

pricez
...Ја не знам ниједног Живојина....


kick68 kick68 21:11 22.10.2015

Re: Reče...

Ја не знам ниједног Живојина

Mocno ime. Ja sam znala jednog jedinog mojih godina, i to samo iz vidjenja. Dobio ime po dedi. Jednom mi se djak, kad je rekao da se zove Milutin, pozalio da mu je ime seljacko. Ja sam rekla da nije seljacko, nego kraljevsko. Prosto je sinuo:)))
omega68 omega68 21:38 22.10.2015

Re: Reče...

Ja sam rekla da nije seljacko, nego kraljevsko. Prosto je sinuo:)))

Хвала ти.
omega68 omega68 21:47 22.10.2015

Re: Reče...

Алсе, тај Балашевић ми сваки пут помери границу непријатног изненађења.
Спрдати се са именом које је настало по дивном грозду мирисног и укусног грожђа...
Ето како се губи идентитет
inco inco 22:14 22.10.2015

Re: Reče...

blogovatelj
Сигурно да је неупоредиво занимљивије звати се Роксанда, Илинка или Исидора, него имати неупечатљиво трословно име.


Mašinka?


Ta obara s nogu i najprobirljivijeg muškarca...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:19 22.10.2015

Re: Reče...

inco
blogovatelj
Сигурно да је неупоредиво занимљивије звати се Роксанда, Илинка или Исидора, него имати неупечатљиво трословно име.


Mašinka?


Ta obara s nogu i najprobirljivijeg muškarca...

Време је за прикладну песму:

not2old2rock not2old2rock 22:41 22.10.2015

Re: Reče...

cult
Ne znam da l bih mogao da imam sex s npr Draginjom


Kako se to ima seks? Daj bre, govorite srpski, stigo sam je, zbrzio, upirio joj, turio joj ga, pričvrljio joj sam se, jen,dva,tri,ups... nek je doprcava tata... Sve ali imbecilni prevod IMAM SEX!
drzura drzura 22:51 22.10.2015

Re: Reče...

Puran Mrgudov P. Belo K. (nadimak mu je Miško, a pravo ime Belo sa dugim e, Beeelo) Cecile K. ( vjerovatno od francuskog sesil ) su neka od imena sa Cetinja
Grdan B. Šako Ž. Jokan J. itd. čudesna Crna Gora
blogovatelj blogovatelj 01:40 23.10.2015

Re: Reče...

Sve ali imbecilni prevod IMAM SEX!


Pozdravljam komentar.
Meni gore zvuci bukvalan prevod sa engleskog nego koriscenje engleskih reci u srpskom.
Obrati paznju na konstrukciju "nemam problem sa tim"

Toim je lakse da kazu nego "nema problema"
A o onima koji "pojma nemaju" a umesto toga kazu da "nemaju ideju" ne zelim ni da trosim reci.
Jukie Jukie 02:09 23.10.2015

Re: Reče...

omega68
Алсе, тај Балашевић ми сваки пут помери границу непријатног изненађења.
Спрдати се са именом које је настало по дивном грозду мирисног и укусног грожђа...
Ето како се губи идентитет

Postojao je jedan nemački film za decu "Jonatana i veštica"
(devojčica, kojoj je majka umrla, sretne vešticu i one se druže. Veštica joj kaže da će upoznati novu majku kada jabuke na drvetu sazru. Ona pogleda drvo a još nisu ni procvetale, tako da ima vremena do kraja filma)

Pošto nema ko da joj priča priču za laku noć, veštica joj pošalje svoju čavku koja govori i ona joj priča priču
"Bila jedna devojčica koja je dobila ime po velikoj crvenoj jabuci"
"Jonatana"
Priča je o imenima, koja su spremna i čekaju da se dete rodi, i onda lete i slete na njega.

(Do kraja filma devojčica postane mnogo samostalnija, sama hrani veštičine mačke pa onda počne i sebi da sprema užinu, i onda upozna jednu finu ženu koja se uda za njenog oca i postane joj nova majka, taman na vreme dok jabuke na drvetu sazru)

I da, ne treba jesti soljeni krastavac posle sladoleda, sem ako želiš neku groznu mrzovoljnu pretendentkinju za maćehu da izbljuješ na rolerkosteru kako bi je nagovorio da ustupi mesto pravoj osobi.
emsiemsi emsiemsi 05:48 23.10.2015

Re: Reče...

blogovatelj
Sve ali imbecilni prevod IMAM SEX!


Pozdravljam komentar.
Meni gore zvuci bukvalan prevod sa engleskog nego koriscenje engleskih reci u srpskom.
Obrati paznju na konstrukciju "nemam problem sa tim"

Toim je lakse da kazu nego "nema problema"
A o onima koji "pojma nemaju" a umesto toga kazu da "nemaju ideju" ne zelim ni da trosim reci.

Сагласан !
Мени је убитачно када видим на ТВ превод (а и неписмени се примили) где су сви, уместо, како је у духу нашег језика, где су остали.
naginata_83 naginata_83 06:57 23.10.2015

Re: Reče...

niccolo
I ona ima tako obično ime...

Da čoveče, ona i sestra Milka i Smiljka...užas...


Pa ne znam meni Milka i Smiljka i nije toliko strašno... Šta znam

Nedavno sam na putovanju upoznala dve prelepe meleskinje južnoafrikanke. Pitam ih kako se zovu kad ono Ljubijanka i Dušanka (tata Bosanac)... Verujem da su uprkos svemu vrlo popularne u društvu
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:28 23.10.2015

Re: Reče...

kick68
Ја не знам ниједног Живојина

Mocno ime. Ja sam znala jednog jedinog mojih godina, i to samo iz vidjenja. Dobio ime po dedi. Jednom mi se djak, kad je rekao da se zove Milutin, pozalio da mu je ime seljacko. Ja sam rekla da nije seljacko, nego kraljevsko. Prosto je sinuo:)))

Када је било актуелно давање имена, ја сам трагала за реткима, и посебно онима за која сам очекивала да ће бити још ређа у следећим генерацијама, па су разматрана и имена Живојин и Милутин. Живојин је заиста остало ретко име, али име Милутин је постало скоро популарно на таласу повратка немањићких имена.

Од ретких имена, ја сам знала по једног Игњата, Руђера, Радослава, Драгослава и Драгољуба и ниједног Часлава.
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:40 23.10.2015

Re: Reče...

naginata_83

Nedavno sam na putovanju upoznala dve prelepe meleskinje južnoafrikanke. Pitam ih kako se zovu kad ono Ljubijanka i Dušanka (tata Bosanac)... Verujem da su uprkos svemu vrlo popularne u društvu

Егзотичнно име често доприноси популарности.
Роксанда Илинчић је несумњиво веома талентована и способна, а име је на известан начин потврда изузетности.
rade.radumilo rade.radumilo 08:22 23.10.2015

Re: Reče...

Спрдати се са именом које је настало по дивном грозду мирисног и укусног грожђа...
Ето како се губи идентитет


I prasetina je ukusna i mirisna, a neko obožava i mušmule.
bocvena bocvena 08:57 23.10.2015

Re: Reče...

moj otac se zvao živojin. njih troje od jedne majke: živana, živko,živojin. od druge: ljubica, ljubinka, velisav. samo su sestre žive. moja deca imaju ruska imena.

šteta što ja ne delim ovaj omegin nacionalni romantizam, jer sam idealna manekenka istog:)
princi princi 09:01 23.10.2015

Re: Reče...

moj otac se zvao živojin. njih troje od jedne majke: živana, živko,živojin.

Sine, baba i deda baš imali inspiracije. I ja znao jedan bračni par koji je sinovima dao imena Dragan, Dragiša i Dragomir. Sine, mogu da zamislim na šta je ličio njihov seks.
angie01 angie01 09:16 23.10.2015

Re: Reče...

Da čoveče, ona i sestra Milka i Smiljka...užas...


sto, slaze se sa Forcan.:)
niccolo niccolo 09:21 23.10.2015

Re: Reče...

Pa ne znam meni Milka i Smiljka i nije toliko strašno... Šta znam

Ne znam, ja sam valjda pod utiskom čokolade, pa mi ono prvo zvuči kao da je u pitanju krava
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:37 23.10.2015

Re: Reče...

Pa ne znam meni Milka i Smiljka i nije toliko strašno... Šta znam

Dve najlepše devojke koje poznajem zovu se Milka i Smiljana. Rekao bih da njihovoj lepoti, posebno doprinosi romantika njihovih imena, iako one pri upoznavanju govore svoje nadimke. Što je meni žešća truba!

Inače, i sam imam to staro i anahronično ime u rl:)
angie01 angie01 10:41 23.10.2015

Re: Reče...

, i sam imam to staro i anahronično ime u rl:)


sta, ti nisi Stefan Hauzer?:)
niccolo niccolo 10:49 23.10.2015

Re: Reče...

Dve najlepše devojke koje poznajem

Pics or it didn't happen.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:54 23.10.2015

Re: Reče...

sta, ti nisi Stefan Hauzer?:)

Nisam, Anđo

Stefan Hauzer je glavni lik, mog nikad napisanog romana. I inače, trebao je da bude Hauer/ po Rutgeru Haueru, ali sam greškom ukucao "z" i bilo je kasno da ispravljam:)
angie01 angie01 10:56 23.10.2015

Re: Reče...

Nisam, Anđo


...i sad mi to kazes!
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:57 23.10.2015

Re: Reče...

Pics or it didn't happen.


Ovaj put mi moraš verovati na reč
emsiemsi emsiemsi 10:58 23.10.2015

Re: Reče...

stefan.hauzer
sta, ti nisi Stefan Hauzer?:)

Nisam, Anđo

Stefan Hauzer je glavni lik, mog nikad napisanog romana. I inače, trebao je da bude Hauer/ po Rutgeru Haueru, ali sam greškom ukucao "z" i bilo je kasno da ispravljam:)

Бачи га ође, да га прочитамо, макар и необјављенога (какве све глупости у животу нисам прочитао. Ееееј, немој да помислиш да сам твој роман унапред квалификовао као глупост).
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:00 23.10.2015

Re: Reče...

...i sad mi to kazes!

Mislio sam da je to opštepoznato? Ionako me većina blogera zna pod pravim imenom, jednom me je mrns javno isprozivala na Google + i od tad ne smem da se žalim, kako uživam u rutini:)


stefan.hauzer stefan.hauzer 11:04 23.10.2015

Re: Reče...

emsiemsi
stefan.hauzer
sta, ti nisi Stefan Hauzer?:)

Nisam, Anđo

Stefan Hauzer je glavni lik, mog nikad napisanog romana. I inače, trebao je da bude Hauer/ po Rutgeru Haueru, ali sam greškom ukucao "z" i bilo je kasno da ispravljam:)

Бачи га ође, да га прочитамо, макар и необјављенога (какве све глупости у животу нисам прочитао. Ееееј, немој да помислиш да сам твој роман унапред квалификова као глупост).


tebra, Emsi, u poslednje vreme, ti me najbolje nasmeješ. Nije muvanje, nemoj da se plašiš:)
reanimator reanimator 11:07 23.10.2015

Re: Reče...

tebra, Emsi, u poslednje vreme, ti me najbolje nasmeješ. Nije muvanje, nemoj da se plašiš:)

Možete skočite na neku kafu...
antioksidant antioksidant 11:08 23.10.2015

Re: Reče...

stefan.hauzer
sta, ti nisi Stefan Hauzer?:)

Nisam, Anđo

Stefan Hauzer je glavni lik, mog nikad napisanog romana. I inače, trebao je da bude Hauer/ po Rutgeru Haueru, ali sam greškom ukucao "z" i bilo je kasno da ispravljam:)

ja tripovao poboljsanu verziju stjepana
on rozgu, ti lanu... :)
slusas bajagu a on sad ima koncert u zagrebu, taman sam mislio da organizujete dabl dejt
angie01 angie01 11:14 23.10.2015

Re: Reče...

slusas bajagu




ao, al pratis traceve!
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:19 23.10.2015

Re: Reče...

ja tripovao poboljsanu verziju stjepana



Da, jebote, Stjepan Hauser. Priznajem da imam lagani osećaj blama, zbog te nezgodne koincidencije.
antioksidant antioksidant 11:22 23.10.2015

Re: Reče...

stefan.hauzer
ja tripovao poboljsanu verziju stjepana



Da, jebote, Stjepan Hauser. Priznajem da imam lagani osećaj blama, zbog te nezgodne koincidencije.

stvarno nema veze?
nemoguce
ja inace bio sav ponosan kad sam povezao (saznao sam za decka tek kad je pokrenut pr projekat veze sa rozgom (ovo je odgovor i angie - pratim rozgu, ne traceve :))
angie01 angie01 11:24 23.10.2015

Re: Reče...

pratim rozgu, ne traceve


dobro, ondaK!
niccolo niccolo 11:24 23.10.2015

Re: Reče...

stefan.hauzer
Pics or it didn't happen.


Ovaj put mi moraš verovati na reč

mirelarado mirelarado 11:25 23.10.2015

Re: Reče...

princi
moj otac se zvao živojin. njih troje od jedne majke: živana, živko,živojin.

Sine, baba i deda baš imali inspiracije. I ja znao jedan bračni par koji je sinovima dao imena Dragan, Dragiša i Dragomir. Sine, mogu da zamislim na šta je ličio njihov seks.


Па што? Било им драго.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:28 23.10.2015

Re: Reče...

stvarno nema veze?

Nema, majkemi. Ali mi sad deluje kul, da izgleda kako sam mu poekavio ime i u duhu je ovog bloga:)
emsiemsi emsiemsi 11:36 23.10.2015

Re: Reče...

reanimator
tebra, Emsi, u poslednje vreme, ti me najbolje nasmeješ. Nije muvanje, nemoj da se plašiš:)

Možete skočite na neku kafu...

Немој да причаш да је ник stefan.hauzer женско !?
reanimator reanimator 11:42 23.10.2015

Re: Reče...

Немој да причаш да је ник stefan.hauzer женско !?

Nemoj mi reći da znaš jednog muškarca koji pali upaljač na 442 do Beograda?
antioksidant antioksidant 11:43 23.10.2015

Re: Reče...

stefan.hauzer
stvarno nema veze?

Nema, majkemi. Ali mi sad deluje kul, da izgleda kako sam mu poekavio ime i u duhu je ovog bloga:)

pa to
citao si neke pravoslavne sajtove (na primer zvezdin zvanicni) i dobio inspiraciju

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana