Politika

Naš čovek Toni Bler

Nebojsa Krstic RSS / 28.02.2015. u 12:57

 B-9luI5W8AAqqdo.jpg

 

Aktuelna vlast pravi ozbiljne greške. Uzmimo saradnju s Tonijem Blerom. Njegov dolazak u Beograd, predavanje članovima Vlade, predavanje Alistera Kembela, sve su to stvari koje ovoj Vladi nanose ogromnu štetu zato što je to građanima Srbije koji su s pravom ozlojeđeni na Blerovu ulogu u "kampanji" 1999. jednostavno nemoguće opravdati. Kako neko ko je predvodio "zločinačku NATO armadu" u svom ubilačkom pohodu na Srbiju danas biva plaćeni lobista od strane onih koji su tog istog Blera osudili na 20 godina robije zbog zločina nad civilnim stanovništvom, zbog kasetnih bombi, osiromašenog uranijuma i svih drugih zala koje smo pretrpeli na kraju XX veka?

S druge strane, nemoguće je razumeti i pitanje koje je Bojan Pajtić napisao na Tviteru: "Da li se Vučić izvinio Bleru što nas je bombardovao?" Zoran Đinđić se sretao s Blerom, Boris Tadić takođe, ne sećam se da je Pajtić ikada pitao: "Da li se Đinđić izvinio Bleru što nas je bombardovao?" Kada Vjerica Radeta baca kletve na Blera, kada organizacija, Javnom tužilaštvu poznata kao "Naši", piše Bleru svoje poslanice, to je uobičajeni folklor, ali kada DS čelnici počnu da zasipaju Tviter sličnom demagogijom, to je znak ozbiljnog konflikta sa sopstvenom politikom koju DS sprovodi poslednjih 25 godina.

Srbija se nalazi u lošoj finansijskoj situaciji ukleštena između interesa velikih sila. Šta je u takvim okolnostima osnovni spoljnopolitički zadatak svake odgovorne srpske vlasti?

Zadatak je, jednostavno rečeno, da na svaki politički i diplomatski način utiče na to da svoje neprijatelje pretvara u prijatelje.

Naravno, zadatak je i da neguje i unapređuje tradicionalna prijateljstva, ali iskorak u dobrom pravcu za vlast, ko god je činio, jeste da stvara nova prijateljstva, nova partnerstva, nova savezništva, da na svoju stranu prevodi one koji su bili protiv nas, te da ih pacifikuje i po mogućstvu - pretvara u prijatelje.

Građani imaju pravo na svoje emocije, imaju pravo da mrze i Džejmija Šeja i Tonija Blera, imaju pravo da se sećaju svojih neprospavanih noći u skloništima, imaju pravo da se sećaju žrtava i srušenih škola, bolnica i mostova, dakle, imaju pravo na sve ono na šta država i njeno rukovodstvo nema - ono mora uvek da razmišlja na trezven, racionalan način i da povlači poteze, ne one koji će zadovoljiti našu potrebu za pravdom i osvetom, već isključivo one koji će doneti koristi državi, narodu i potomstvu.

Da li je konkretna saradnja Vlade Srbije i Blera nešto što donosi koristi? Ne znam. Vlada se nije potrudila da tu stvar objasni, da pruži relevantne činjenice o tome šta će izaći dobro iz te komunikacije. Po tome kako su ministri bežali od komentarisanja Blerovog predavanja, izgleda mi da ni njima nije jasno čemu to služi, ali bilo bi dobro da, kad nam je već tu, Vlada izvuče maksimalnu korist i da nam Bler uz pomoć svojih veza i svog uticaja otvori neka vrata koja bi nam bez njega ostala zatvorena.

Što se ideološkog pogleda na kontakte aktuelne srpske vlasti i bivšeg britanskog premijera, tu stvar mora da nam bude sasvim jasna.

Srbija ne sme više da se ponaša kao kuče koje večno juri svoj rep. Ne sme da bude profesionalna žrtva, ne sme sebe da percipira kao onog kome je svet učinio nepravdu. Iako jeste. Svet nam je često činio nepravdu. Nekada smo nepravdu činili mi drugima. Trenutak je da stavimo tačku na to. Da pokušamo da se bavimo onim na šta možemo da utičemo, a to je budućnost. Pozicija uvređenog stavlja nas u konfrontaciju sa svetom, a u tom sukobu sigurno gubimo. Zato moramo da iskoračimo i da pružimo ruku saradnje i onima koji su nas gledali preko nišana. Ne zato da bi se nekome dopali, već zato što je korisno za nas da imamo pozitivnu, proaktivnu politiku saradnje jer nas ona, umesto u problem, stavlja u situaciju da budemo rešenje problema.

Dakle, Bler je nebitna pojava. Srbija je bitna. Ako bilo ko može danas da Srbiji učini uslugu, dobrodošao je. Pa makar se zvao i Bler.

 

Objavljeno u Našim Novinama 28.2.2015. 

 

 



Komentari (651)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

looping looping 13:02 28.02.2015

1

Preporuka.
8c_competizione 8c_competizione 13:30 01.03.2015

Re: 1

za pogledati ovaj film

The Ghost (ne, nije sa Debbie Moore)
looping looping 17:53 01.03.2015

Re: 1

8c_competizione
za pogledati ovaj film

The Ghost (ne, nije sa Debbie Moore)

Misliš Demi Moore.
milojep milojep 17:56 01.03.2015

Re: 1

looping
8c_competizione
za pogledati ovaj film

The Ghost (ne, nije sa Debbie Moore)

Misliš Demi Moore.


Čovek voli klasike pa mu ostalo Debbie

karabasbarabas karabasbarabas 18:14 01.03.2015

Re: 1

Meni ovo vise lici na 2girls1cup a klasiku voli onaj ko razume.
NNN NNN 00:27 05.03.2015

"prijatelju, prijatelju..."




Nemo's dad
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:14 28.02.2015

.

Dakle, Bler je nebitna pojava. Srbija je bitna. Ako bilo ko može danas da Srbiji učini uslugu, dobrodošao je. Pa makar se zvao i Bler.


jesi li čovek ili si miš?
+ da si bot, to je jasno.



edit: vikend mi počinje, tek od momenta, kada krlo postuje novi blog:)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:31 28.02.2015

Re: .

+ da si bot, to je jasno.


Neko bot, neko idiot.
zilikaka zilikaka 13:32 28.02.2015

Re: .

stefan.hauzer
jesi li čovek ili si miš? + da si bot, to je jasno.
edit: vikend mi počinje, tek od momenta, kada krlo postuje novi blog:)


Ma mene zanima ima li stvarno nekog da je spreman da plati ovu konkretno maglu?

Ono, ne znam kako to tržište funkcioniše, i šta se sve radi da bi se zaradila kinta, al brate...
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:35 28.02.2015

Re: .

kad već pričamo o idejama, a ne ljudima...

Ali hajde da bombardovanje Srbije i pitanje kako je, zašto i čijom krivicom do njega došlo ostavimo po strani. Koncentrišimo se na jedan detalj - bombardovanje zgrade RTS-a i ubistvo 16 novinara i radnika te medijske kuće. I zapitajmo se: "Zašto taj zločin nije ujedinio svet i medijsku elitu onako kako je to učinio napad na list 'Šarli Ebdo'? Zašto novinari čitavog slobodnog sveta nisu ustali i rekli: 'Je Suis RTS?' Zašto je taj događaj prouzrokovao samo pojedinačne proteste i polučasovno znojenje Džejmija Šeja, a nije, na nivou svetskih medijskih giganata i novinarskih asocijacija, ocenjen kao pucanj u novinarske slobode?"


gde je bio bloger koji se odaziva na ime nebojša krstić, kada je toni bler bio u srbiji? gde je bio sa transparentom je suis rts?


za one koji ne znaju; ovo je citirano iz krlovog bloga; posle onog užasnog događaja u charlie ebdo.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:38 28.02.2015

Re: .

Neko bot, neko idiot.


naravno da sam idiot.
još od prvog dana kada sam čuo najbolji album, ikad snimljen.



Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:43 28.02.2015

Re: .

kad već pričamo o idejama, a ne ljudima...

Ali hajde da bombardovanje Srbije i pitanje kako je, zašto i čijom krivicom do njega došlo ostavimo po strani. Koncentrišimo se na jedan detalj - bombardovanje zgrade RTS-a i ubistvo 16 novinara i radnika te medijske kuće. I zapitajmo se: "Zašto taj zločin nije ujedinio svet i medijsku elitu onako kako je to učinio napad na list 'Šarli Ebdo'? Zašto novinari čitavog slobodnog sveta nisu ustali i rekli: 'Je Suis RTS?' Zašto je taj događaj prouzrokovao samo pojedinačne proteste i polučasovno znojenje Džejmija Šeja, a nije, na nivou svetskih medijskih giganata i novinarskih asocijacija, ocenjen kao pucanj u novinarske slobode?"


gde je bio bloger koji se odaziva na ime nebojša krstić, kada je toni bler bio u srbiji? gde je bio sa transparentom je suis rts?

Za one sa specijalnim potrebama evo i dodatnog pojašnjenja.

Tekst o Šarliju Ebdou, i citirani deo, odnosi se na kritiku ponašanja javnog mnjenja, intelektualne i medijske elite koja ima duple standarde.

Današnji tekst o Bleru odnosi se na neophodno ponašanje države. Kao što se, delom, odnosi i na ponašanje tj. osećanja pučanstva.

E sad, razumljivo je da je to malo komplikovanije za shvatanje...ali siguran sam da možeš, samo ako se potrudiš.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:54 28.02.2015

Re: .

Tekst o Šarliju Ebdou, i citirani deo, odnosi se na kritiku ponašanja javnog mnjenja, intelektualne i medijske elite koja ima duple standarde.


ok, sad mi objasni
ako pišeš o moralu i jednakosti? kako onda završiš sa ovim bullshitom od teksta
koji još objasniš sa;
Današnji tekst o Bleru odnosi se na neophodno ponašanje države. Kao što se, delom, odnosi i na ponašanje tj. osećanja pučanstva.


doslednosti, molim.

edit: i ko je danas toni bler u engleskoj?
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:01 28.02.2015

Re: .

Ma mene zanima ima li stvarno nekog da je spreman da plati ovu konkretno maglu?

hvala, našim novinama.

zilikaka zilikaka 14:02 28.02.2015

Re: .

medijske elite koja ima duple standarde.


Ko sve spada u medijsku elitu? Samo novinari il i oni nekakvi stručnjaci za marketinge?

...za intelektualnu ne smem ni da pitam.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:27 28.02.2015

Re: .

...za intelektualnu ne smem ni da pitam.

nekada davno na blogu, bi se pojavila moderatorka 05 ili supermod i obrisali bi sve moje komentare sa muzičkom podlogom, koji nemaju veze sa domaćinovom temom. kako njih više nema i izgleda da se nikad više i neće pojaviti, bar ne u tom obliku, ne vidim zašto ovo ne bi bio još jedan blog sa dobrom zikom? pošto je inicijalni tekst, gomila džidža-midža ...verujem da može biti upristojen jedino nekim dobrim trolom (kao u dobrim starim vremenima, kada smo tonija blera smatrali neprijateljem države)



emsiemsi emsiemsi 14:29 28.02.2015

Re: .

zilikaka
stefan.hauzer
jesi li čovek ili si miš? + da si bot, to je jasno.
edit: vikend mi počinje, tek od momenta, kada krlo postuje novi blog:)


Ma mene zanima ima li stvarno nekog da je spreman da plati ovu konkretno maglu?

Ono, ne znam kako to tržište funkcioniše, i šta se sve radi da bi se zaradila kinta, al brate...

Ти хоћеш да кажеш да Крло ово пише за паре и да ово неко плаћа !?
Да он уоште не мисли овако, него да пише онако како је наручено ?
zilikaka zilikaka 14:40 28.02.2015

Re: .

pošto je inicijalni tekst, gomila džidža-midža ...verujem da može biti upristojen jedino nekim dobrim trolom (kao u dobrim starim vremenima, kada smo tonija blera smatrali neprijateljem države)

S moje strane prilog za podizanje raspoloženja.

Obavezno sa srpljenjem odgledati!


angie01 angie01 14:53 28.02.2015

Re: .

Tekst o Šarliju Ebdou, i citirani deo, odnosi se na kritiku ponašanja javnog mnjenja, intelektualne i medijske elite koja ima duple standarde.


..., dobro, ako vec komentarises, kritikujes neko javno mnjenje, intelektualno, medijsko, vat evr, pa valjda se ti onda ponasas suprotno, ne kritikujes valjda druge za nesto sto i sam cinis- u tom smislu, podrzavam pitanje stefa hauzera, gde su transparenti & protesti,...za koje ja upitah jos onda- kojim pravom prozivate druge, kada sami kod svoje kuce niste u stanju da upravo to uradite!?


Današnji tekst o Bleru odnosi se na neophodno ponašanje države


ovaj deo mi nije jasan- vaj neophodan? zasto bi Bleru u danasnjem trenutku bilo ko nesto oprostio i pruzio ruku? Koji bi to konkretan razlog bio?

jer,

Naravno, zadatak je i da neguje i unapređuje tradicionalna prijateljstva, ali iskorak u dobrom pravcu za vlast, ko god je činio, jeste da stvara nova prijateljstva, nova partnerstva, nova savezništva, da na svoju stranu prevodi one koji su bili protiv nas, te da ih pacifikuje i po mogućstvu - pretvara u prijatelj

slazem se, al bi se to odnosilo na novog premijera Britanije,npr, ne na Blera,...sto bi on bio faktor bilo cega dobrog za nas?


gedza.73 gedza.73 23:15 28.02.2015

Re: .

stefan.hauzer
jesi li čovek ili si miš?

jedna od najačih scena u seriji.



i vrlo poučna.

Znam da ću da najebem kao Krstićeva kolaterala ali
Nebojsa Krstic
Građani imaju pravo na svoje emocije, imaju pravo da mrze i Džejmija Šeja i Tonija Blera, imaju pravo da se sećaju svojih neprospavanih noći u skloništima, imaju pravo da se sećaju žrtava i srušenih škola, bolnica i mostova, dakle, imaju pravo na sve ono na šta država i njeno rukovodstvo nema - ono mora uvek da razmišlja na trezven, racionalan način i da povlači poteze, ne one koji će zadovoljiti našu potrebu za pravdom i osvetom, već isključivo one koji će doneti koristi državi, narodu i potomstvu.

ima logike.

Ja se nalazim u sekciji 'građani' i hebem nanu naninu (jer samo mogu da psujem i pljujem) i NATO-vcima i našim vladama.

Sdruge strane sve dok se kuropecamo i budemo štrčali ima da najebavamo.

Nije moralno, nije etički ali treba malo nekad gledati i praktično. Imamo podosta ponovljenih razreda iza sebe.

U ovoj konstelaciji zvezda nam preostaje da se nadamo nekom većem ratu (nekom majka, nekom maćeha) koji će se desiti malo podalje od nas a što bi skrenulo oko Mordora na neku drugu stranu da nas bar neku generaciju ostave na miru.

Ja, kao mali crv, bi voleo da se karma posveti malo i najvećem predatoru od svih pa da rat poseti, na primer, zapadne obale USA. S tim što oni nisu blentonje kao ostali i što su sve učinili (na vreme) da se takva sranja dešavaju negde drugde.
Treba im priznati i da su veštinom Hromog Dabe ubedili dobar deo svetske populacije kako oni sve to rade zarad dobra svih nas.


Jedino se, onako usput, pitam zar nisu mogli od svih svetskih kretena ( a imaju popriličan izbor) da izaberu nekog ko nas nije ubijao.
violina violina 10:35 01.03.2015

Re: .

E sad, razumljivo je da je to malo komplikovanije za shvatanje...ali siguran sam da možeš, samo ako se potrudiš.


Ako je ovo razbibriga, pročitaš, ideš dalje, onda shvatam, ako je stav, onda ne shvatam, ali mi je jasno.
prapra prapra 16:34 01.03.2015

Re: .

Nebojsa Krstic
+ da si bot, to je jasno.


Neko bot, neko idiot.


Ovaj blog je sve bolji i bolji.

Aktuelna vlast pravi ozbiljne greške. Uzmimo saradnju s Tonijem Blerom. Njegov dolazak u Beograd, predavanje članovima Vlade, predavanje Alistera Kembela, sve su to stvari koje ovoj Vladi nanose ogromnu štetu zato što je to građanima Srbije koji su s pravom ozlojeđeni na Blerovu ulogu u "kampanji" 1999. jednostavno nemoguće opravdati. Kako neko ko je predvodio "zločinačku NATO armadu" u svom ubilačkom pohodu na Srbiju danas biva plaćeni lobista od strane onih koji su tog istog Blera osudili na 20 godina robije zbog zločina nad civilnim stanovništvom, zbog kasetnih bombi, osiromašenog uranijuma i svih drugih zala koje smo pretrpeli na kraju XX veka?


Naravno, zadatak je i da neguje i unapređuje tradicionalna prijateljstva, ali iskorak u dobrom pravcu za vlast, ko god je činio, jeste da stvara nova prijateljstva, nova partnerstva, nova savezništva, da na svoju stranu prevodi one koji su bili protiv nas, te da ih pacifikuje i po mogućstvu - pretvara u prijatelje.
Građani imaju pravo na svoje emocije, imaju pravo da mrze i Džejmija Šeja i Tonija Blera, imaju pravo da se sećaju svojih neprospavanih noći u skloništima, imaju pravo da se sećaju žrtava i srušenih škola, bolnica i mostova, dakle, imaju pravo na sve ono na šta država i njeno rukovodstvo nema - ono mora uvek da razmišlja na trezven, racionalan način i da povlači poteze, ne one koji će zadovoljiti našu potrebu za pravdom i osvetom, već isključivo one koji će doneti koristi državi, narodu i potomstvu.


Dakle, Bler je nebitna pojava. Srbija je bitna. Ako bilo ko može danas da Srbiji učini uslugu, dobrodošao je. Pa makar se zvao i Bler.
hajkula1 hajkula1 18:03 01.03.2015

Re: .

gedza.73
stefan.hauzer
jesi li čovek ili si miš?

jedna od najačih scena u seriji.



i vrlo poučna.

Znam da ću da najebem kao Krstićeva kolaterala ali
Nebojsa Krstic
Građani imaju pravo na svoje emocije, imaju pravo da mrze i Džejmija Šeja i Tonija Blera, imaju pravo da se sećaju svojih neprospavanih noći u skloništima, imaju pravo da se sećaju žrtava i srušenih škola, bolnica i mostova, dakle, imaju pravo na sve ono na šta država i njeno rukovodstvo nema - ono mora uvek da razmišlja na trezven, racionalan način i da povlači poteze, ne one koji će zadovoljiti našu potrebu za pravdom i osvetom, već isključivo one koji će doneti koristi državi, narodu i potomstvu.

ima logike.

Ja se nalazim u sekciji 'građani' i hebem nanu naninu (jer samo mogu da psujem i pljujem) i NATO-vcima i našim vladama.

Sdruge strane sve dok se kuropecamo i budemo štrčali ima da najebavamo.

Nije moralno, nije etički ali treba malo nekad gledati i praktično. Imamo podosta ponovljenih razreda iza sebe.

U ovoj konstelaciji zvezda nam preostaje da se nadamo nekom većem ratu (nekom majka, nekom maćeha) koji će se desiti malo podalje od nas a što bi skrenulo oko Mordora na neku drugu stranu da nas bar neku generaciju ostave na miru.

Ja, kao mali crv, bi voleo da se karma posveti malo i najvećem predatoru od svih pa da rat poseti, na primer, zapadne obale USA. S tim što oni nisu blentonje kao ostali i što su sve učinili (na vreme) da se takva sranja dešavaju negde drugde.
Treba im priznati i da su veštinom Hromog Dabe ubedili dobar deo svetske populacije kako oni sve to rade zarad dobra svih nas.


Jedino se, onako usput, pitam zar nisu mogli od svih svetskih kretena ( a imaju popriličan izbor) da izaberu nekog ko nas nije ubijao.



Jeste, i Krle ima prava da banuje na svom blogu...

Mislim da Vučić nije ugostio Blera radi nas, već sebe radi.
Mislim da su nalogodavci toga svesni.
Postoje granice, pristojnost. Ma koliko to gazili, nećemo se umiliti nalogodavcima, dozvolićemo da nam postavljaju sve bezobraznije i nepristojnije zahteve.


Mislim da ne treba Rusima dupetom da zatvaramo vrata ispred nosa a Vučić upravo to radi.




qqriq qqriq 13:31 28.02.2015

au

bez stida i blama.
qqriq qqriq 13:41 28.02.2015

žurim na fest

al ovde opet da napišem ono šta sam malopre napisala kod tsunade na blogu, blogu kome vreme odmaklo,
a ja bih da se dobro vidi:

ono kad si poražen i ponižen do koske.

ono kad ti Vučić ležerno i sa osmehom, nekako baš kul i nehajno, objasni posetu/predavanje Blera.
Da, relativizacija je najskuplja srpska reč.

Više ih ništa nije blam, niti se ičega plaše. Rade i doslovno šta hoće.
Eno, profesorka Vesna Vodinelić savršeno objasnila zbog čega je protiv zakona i Ustava smanjenje/otimanje penzija i koliko je Vujovićev potez - izglasan u Skupštini od SNS većine i prišljamčenih šlihtara - u čistom konfliktu sa evropskim zakonodavstvom, al budale/skotovi/nestručni našli pa zašli.
Po džepovima nemoćnih ljudi.

Jer, oni ništa drugo ne znaju. Ništa.
I, eto, došlo dotle da ih - šta fali - vodjenju politike uči teški hohštapler (kojeg se i Englezi gade) Bler a to prolazi all in 16.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:35 28.02.2015

Proletnji moral

Dakle, Bler je nebitna pojava. Srbija je bitna. Ako bilo ko može danas da Srbiji učini uslugu, dobrodošao je.


                  j
blue92 blue92 13:35 28.02.2015

BiiiiPPP BIIIIPPPP

Ako bilo ko može danas da Srbiji učini uslugu, dobrodošao je. Pa makar se zvao i Bler.


Gospode Bože, učini da se prodanim dušama BIIIIPPPPPP, i da im BIIIIIP

i autoru, i autorovom junaku bloga, BIIIIP

oskar-z-wild oskar-z-wild 03:07 01.03.2015

Re: BiiiiPPP BIIIIPPPP

Koji džukac ovaj Ivanović!
qqriq qqriq 11:12 01.03.2015

Re: BiiiiPPP BIIIIPPPP

Koji džukac ovaj Ivanović!

Uklapa se!
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:48 01.03.2015

Re: BiiiiPPP BIIIIPPPP

Gospode Bože, učini da se prodanim dušama BIIIIPPPPPP, i da im BIIIIIP

i autoru, i autorovom junaku bloga, BIIIIP


Бомбардовање и Блер нису теме за stand up комедију и вицеве. Човек је ратни злочинац, а српски грађани су гинули.
blue92 blue92 13:45 28.02.2015

naši petokolonaši

Krstiću, BIIIIP, priznaj da si jedan od kvislinga,
isto kao i Vučić B I I I I P P P - koji bi morao na orošavanje mozga..

"nećemo ti ništa", priznaj sebi makar, i ćuti, aman više...
ima li dna taj vaš paad ?


oskar-z-wild oskar-z-wild 03:03 01.03.2015

Re: naši petokolonaši

Bolje biti lutka na Zapadu, nego rob na Istoku.
emsiemsi emsiemsi 08:32 01.03.2015

Re: naši petokolonaši

oskar-z-wild
Bolje biti lutka na Zapadu, nego rob na Istoku.

Глупости !
zilikaka zilikaka 13:49 28.02.2015

Ja samo da dodam

Ovaj blog ima i hardcore verziju.

Obaavezno pogledati snimak od pre par dana, gde kao poslednji komentariše vrli nam autor.

qqriq qqriq 14:02 28.02.2015

Re: Ja samo da dodam

ama Bler tiražniji od dodele Oskara.

prvo bila tajna, svi ćutali i izašli po kišici iz vile na Dedinju.
onda prva progovorila Zorana (s razmazanim karminom, pripazi sis, it's not ok).
onda se, juče, oglasio Vučić by himself da cementira stvar.
onda ovaj tekst/blog da se, ipak, čuje koliki je stvarno bes i kolika je uopšte ta fakin buka.
tasadebeli tasadebeli 01:57 01.03.2015

Re: Ja samo da dodam

zilikaka
Ovaj blog ima i hardcore verziju.

Obaavezno pogledati snimak od pre par dana, gde kao poslednji komentariše vrli nam autor.




Ipak, Mihajlovićeva nije navela na koji način je angažovana Blerova konsultatntska kuća i ko je platio taj angažman.

Potpredsednica Vlade je na novinarsko pitanje da li je tačno da je dolazak Tonija Blera finansirao fond Ujedinjenih Arapskih Emirata, odgovorila da ne zna, te da zato o tome ne može ni da govori.

Ministar finansija Srbije Dušan Vujović izjavio je da pitanje plaćanja savetničkih usluga bivšeg britanskog premijera Tonija Blera nema veze s budžetom Srbije.

"Ja nisam u poziciji da odgovaram na takva pitanja. To nema veze sa budžetom", rekao je Vujović odgovarajući na pitanje agencije Beta koliko koštaju Blerove usluge Vladi i odakle ih Srbija plaća.

Bivši ambasador u Velikoj Britaniji Vladeta Janković kaže da je proverio kakva je bila cena Tonija Blera za predavanje 2008. godine - iznosila je 250.000 dolara za 90 minuta.

"Čemu je Bler mogao da nauči našu vladu? Jedino onome što najbolje zna a to je manipulisanje javnošću. On i njegov savetnik Kembel su pojam za spin. Oni su tako spinovali raspoloženje javnosti prema Jugoslaviji i Srbiji u vreme bombardovanja, ja sam to video iz prve ruke", rekao je Janković.

Građani imaju pravo na emociju - država ne, to je stav druge strane. Marketinški stručnjak, nekadašnji savetnik Borisa Tadića, Nebojša Krstić, podseća, sa Blerom su se viđali i Đinđić i Tadić.




I've never liked old Vienna. Constantinople suits me better...







Или једноставније речено, а што би ти, народе стоко, морао баш све да знаш!

Ионако си, како ти то лепо каже Мартин Крпан, неумивен, упишан, усран, полупан, прљав,...

А бунцаш ми ту о неком поносу, људском достојанству, части, својим људским правима и слично...





qqriq

onda ovaj tekst/blog da se, ipak, čuje koliki je stvarno bes i kolika je uopšte ta fakin buka.


Како рече оно коџа Милош? Не ваља кад се ућуте?
qqriq qqriq 11:24 01.03.2015

Re: Ja samo da dodam

Како рече оно коџа Милош? Не ваља кад се ућуте?


Da, setila se toga i molila se ja, nevernica, da ima što manje komentara.

I've never liked old Vienna. Constantinople suits me better...


Koja muzika, koji film. Meni prvi, The Very Best One Ever.

Kad sam već kod toga, još razmatram neobičnu situaciju: Fest nikad gore filmove, ne pitaj me šta gledam i mrem, a karte rasprodate, sve krcato.
Warum?

tasadebeli tasadebeli 17:57 01.03.2015

Re: Ja samo da dodam

qqriq

Kad sam već kod toga, još razmatram neobičnu situaciju: Fest nikad gore filmove, ne pitaj me šta gledam i mrem, a karte rasprodate, sve krcato.
Warum?



Ако може да те утеши, јављају ми са прве линије фронта очевици догађаја да је малом, пардон, Малом, још прве вечери отварања Феста звиждала читава сала.

Наравно, то није објавио ниједан наш медиј...



hajkula1 hajkula1 18:08 01.03.2015

Re: Ja samo da dodam

Малом, још прве вечери отварања Феста звиждала читава сала.



Samo da podvučem.


qqriq qqriq 23:02 01.03.2015

Re: Ja samo da dodam

Ако може да те утеши, јављају ми са прве линије фронта очевици догађаја да је малом, пардон, Малом, још прве вечери отварања Феста звиждала читава сала.




Znam!
A otkrila danas misteriju: komplete (za)kupile sredovečne žene, pa i bake - sine, koja usamljenost hara gradom - i otud za dobru većinu filmova nema karata. Rasprodato.
Danas na Vudiju Alenu, slabom slabom Vudiju Alenu, propast!
Novinari - ko poslednja fukara - sedeli bočno na stepeništu.
Gledala Birdmana. Nisam pala u nesvest, ali jeste moćan film.
Injaritu sasvim zasluženo maznuo Oskara za režiju. Majkl Kiton briljantan, iako ga ne volim.
Ako ima pitanja....
freehand freehand 13:56 28.02.2015

Dr Faustus

... Nebojša.
Seti se Dr Faustusa.
Inače: nemački i francuski predsednici i predsednici vlada u rat protiv Jugoslavije su ugurani. Čak i Solana. Klinton je imao nedoumice. Ko nije imao dileme i ko je pomogao svima ostalima, od Klintona na dalje da svoje strepnje i smutnje prevaziđzu na ispravan način?
Toliko o Bleru.
Đinđić i Tadić sretali su se zvaničnicima drugih zemalja, a i tu su birali kad i sa kim, pod kojim uslovima i na koji način. Kao što se i Vučić sada sreće. No poziv ratnom zločincu osuđenom u ovoj zemlji i pred optužnicom u sopstvenoj uputio je kao lažov lažovu i nitkov nitkovu. Te bi valjalo da se o tome vodi računa prilikom donošenja sudova i povlačenja paralela.
A mesto Blera u menažeriji sa kojom predsednik vlade ove zemlje sklapa prijateljstva, pored princa Muhameda i njegovog intimusa a našeg zeme Dahlana - velikih bliskoistočnih mešetara u svim mutnim poslovima, partnerskim ili za račun Mosada i Pentagona - svakako je zasluženo.
Tek nas je tu veliki protestant u zajebano kolo uvukao.
No da, Bler... Čovek od koga može mnogo da se nauči uz kafu - ko pije kafu - i koji radi džaba.
milojep milojep 14:20 28.02.2015

Re: Dr Faustus

No poziv ratnom zločincu osuđenom u ovoj zemlji i pred optužnicom u sopstvenoj uputio je kao lažov lažovu i nitkov nitkovu.


angie01 angie01 15:12 28.02.2015

Re: Dr Faustus

milojep
No poziv ratnom zločincu osuđenom u ovoj zemlji i pred optužnicom u sopstvenoj uputio je kao lažov lažovu i nitkov nitkovu.




evo, i ja!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:18 28.02.2015

Re: Dr Faustus

freehand
Đinđić i Tadić sretali su se zvaničnicima drugih zemalja, a i tu su birali kad i sa kim, pod kojim uslovima i na koji način


Netačno. Đinđić i Tadić nisu bili u poziciji da biraju predstavnike velikih sila sa kojima će se sresti.

Sretali su se skim god su mogli.

Oni tamo su birali da li da se sretnu s nama. Pa su Zorana izbegavali dok ne isporuči Miloševića, Tadića su (neki) mimoilazili jer nismo pronašli Mladića, itd.
Milan Novković Milan Novković 15:20 28.02.2015

Re: Dr Faustus

Seti se Dr Faustusa.

Ovo sa Blerom je toliko čudno i neobjašnjivo (bar meni amateru i na prvi pogled) da je meni neko spuštanje lopte na neki rok ok, prosto da se kupi vreme i ukapira, ako ima rezona, šta se dešava.

Pošto zapad Vučića uglavnom drži u šaci ne treba im Bler za vuču te vrste konaca.

Pa ja imam samo pet najmizernijih teorijica i samo ih subotnje zabave radi iznosim:

- Ili zapad ne može da ode dovoljno u vuči konaca, tj nisu na srpskom terenu dovoljno jaki u borbi za Balkan sa Rusijom i Kinom, pa ovako pokušavaju da ga podriju sa idejom da ga smene po nekom bržem postupku (egzistencijalno beznađe je, recimo, tu negde na nivou pucanja što se naroda tiče pa je zgodno okruženje)

- Bler ima čudnu ženu što se gramzivosti tiče koja je, očigledno, naišla na plodno tlo u njegovim predispozicijama pa se ugurao tu zbog novca povrh nekih bog zna kakvih obećanja (on ima prijatelje i u US i na bliskom istoku) sad kad odjednom razni peru ruke od njega

- Njemu preti neki zatvor i jedan raport ovde su odložili za posle izbora u Maju pa možda tu imaju neke dokaze protiv njega i on sad tvrdi pazar (ko bi ga znao, bilo je optužbi da je on sa i preko Kosova dobijao neku kintu onomad).

- Laburisti ovde mogu da pobede u Maju pa možda naš državni "genije" duma kako će uz rabotu sa Blerom dobiti neke pozitinve poene u Uk posle izbora, pa tako na svetskom nivou (ovo je najnaivnije al tamošnji "analitičari" pri vlasti nisu za podcenjivanje)

- Možda je na nekom projektu plaćenom od strane manjih ali bogatih interesnih grupa a vrhuška tu, i pored opasnosti, ne može da se odupre silnim obećanjima i milovanjema egoa.

Šta drugo reći.
princi princi 16:04 28.02.2015

Re: Dr Faustus

Po meni Blerovo predavanje Vučiću i vladi Srbije više govori o tome koliko je on, Bler, pao na toj nekoj tabeli svetskih ex-lidera (jbg, Klinton je tu još No.1, odradio BObami prošle izbore samo tako) nego neki Vučićev pokušaj približavanja, dodvoravanja Zapadu, šta je već. Mislim, on je sad u grupi ljudi kao što su Štros Kan, Đulijani, onaj Austrijanac koga su, čini mi se i osuđivali za korupciju.

Iako sam do skora mislio da je to nemoguće, nije isključeno da će ga stvarno prihapsiti. Blera, ne Vučića. Da sam na Vučićevom mesti pazio bih da mi Vlada ne pripali neku dandaru.
skyspoter skyspoter 16:34 28.02.2015

Re: Dr Faustus

Milane lepe su vam teorije - moja je broj 3. Samo da dodam da "Miranda" zastupa JP Morgan a koliko znam JP Morgan je radio na prodaji telekoma Kosova koja nije prošla.
Taj sistem je "Miranda" razradila u Palestini - zar on nije Middle Eat peace envoy i JP Morgan savetnik koji je uspeo da proda-kupi mob tehnologiju u tom delu sveta. I naravno kao uspešni biznismen uspeo ja da kupi shares u novonastaloj kompaniji.

Mislim da je i Madelina Allbright kupovala shares u Kosovo Telekom....

Follow the money. Čitaj FT.

freehand freehand 18:31 28.02.2015

Re: Dr Faustus

Netačno. Đinđić i Tadić nisu bili u poziciji da biraju predstavnike velikih sila sa kojima će se sresti.

Ali se svakako nisu sretali sa vilijem Vokerom, na primer.
Rekohj da je jedna situacija kad pričaš sa zvaničnicima ili nekim ko ti je nametnut, druga kad svojevoljno i po sopstvenom izboru zoveš ništarije.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:38 28.02.2015

Re: Dr Faustus

Rekohj da je jedna situacija kad pričaš sa zvaničnicima ili nekim ko ti je nametnut, druga kad svojevoljno i po sopstvenom izboru zoveš ništarije.


Kako misliš nametnut?

Ni Đinđić, ni Tadić nisu morali ni sa kim da se sretnu.

Ni ovi danas ne moraju.

To je samo pitanje dobre volje i koristi koja iz toga proizilazi.

Kim Džon Un se ne sreće ni sa kim.

Ko odluči da se ipak sreće, ali samo sa onima koji su fini, simpatični i imaju besprekoran CV, taj je veća budala od Kima Džonga.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:40 28.02.2015

Re: Dr Faustus

Ni Đinđić, ni Tadić nisu morali ni sa kim da se sretnu.

Nisu, tačno je.
Ali odbijanje susreta sa predsednikom vlade Britanije znači odbijanje saradnje se državom Britanijom.

Šta znači odbijanje susreta sa Tonijem Blerom?
Ništa.
freehand freehand 18:43 28.02.2015

Re: Dr Faustus

Nebojsa Krstic
Rekohj da je jedna situacija kad pričaš sa zvaničnicima ili nekim ko ti je nametnut, druga kad svojevoljno i po sopstvenom izboru zoveš ništarije.


Kako misliš nametnut?

Ni Đinđić, ni Tadić nisu morali ni sa kim da se sretnu.

Ni ovi danas ne moraju.

To je samo pitanje dobre volje i koristi koja iz toga proizilazi.

Kim Džon Un se ne sreće ni sa kim.

Ko odluči da se ipak sreće, ali samo sa onima koji su fini, simpatični i imaju besprekoran CV, taj je veća budala od Kima Džonga.

Mani se zamene teza i tog zamotavanja. Rekoh ti: Bler je sad uporediv sa bilo kojom barabom sa diplomatskim pasošem. Britanski knez Dolgorukov.
Samo što taj Šešeljev pajac, za razliku od ove ništarije, nije odgovoran za smrt stotina hiljada ljudi i nemerljive materijalne štete.
Porediti Genseka UN sa putujućim secikesom i ratnim zločincem već počinje da liči na bezobrazluk.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:54 28.02.2015

Re: Dr Faustus

Ni Đinđić, ni Tadić nisu morali ni sa kim da se sretnu.

Nisu, tačno je.
Ali odbijanje susreta sa predsednikom vlade Britanije znači odbijanje saradnje se državom Britanijom.


Predsednik vlade Velike Britanije nije uopšte želeo da se vidi sa bilo kojim srpskim čelnikom. I ZĐ i BT videli su se sa njim neformalno i nezvanično...Tadić na obodu laburističke konvencije u Brajtonu i u Londonu na nekakvoj proslavi.

Šta znači odbijanje susreta sa Tonijem Blerom?
Ništa.

Da si pročitao blog video bi da piše je dolazak Blerov greška Vlade. Tako da ne razumem komentar.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:56 28.02.2015

Re: Dr Faustus

Mani se zamene teza i tog zamotavanja. Rekoh ti: Bler je sad uporediv sa bilo kojom barabom sa diplomatskim pasošem. Britanski knez Dolgorukov.


Ja mislim da ti o tome ne znaš mnogo. Ali, nije to tema. Nije ovaj blog o Toniju Bleru.
freehand freehand 18:57 28.02.2015

Re: Dr Faustus

Da si pročitao blog video bi da piše je dolazak Blerov greška Vlade.

A da se malo pogleda stvarnost videlo bi se da ne postoji Vlada. Samo Vučić i asistenti.
Kao Pantaleon i posetiteljke.
freehand freehand 19:01 28.02.2015

Re: Dr Faustus

Nebojsa Krstic
Mani se zamene teza i tog zamotavanja. Rekoh ti: Bler je sad uporediv sa bilo kojom barabom sa diplomatskim pasošem. Britanski knez Dolgorukov.


Ja mislim da ti o tome ne znaš mnogo. Ali, nije to tema. Nije ovaj blog o Toniju Bleru.

O čemu ne znam mnogo? O tome šta Bler radi? Rekoh negde gore ono što znam iz podataka javno dostupnih, proverljivih a da ipak nisu na naslovnim stranama mejnstrim medija.
A opet, stvarno ne znam o čemu je blog koji se zove "Naš čovek Toni Bler". O principu koristnosti i potrebi da se veliki Hudini iz Marinkove bare podrži da nastavi sa gradnjom kulisa u vazduhu i izrugivanjem pameti jer ide u pravom smeru?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:14 28.02.2015

Re: Dr Faustus

A opet, stvarno ne znam o čemu je blog koji se zove "Naš čovek Toni Bler"


O nama.
freehand freehand 19:18 28.02.2015

Re: Dr Faustus

Nebojsa Krstic
A opet, stvarno ne znam o čemu je blog koji se zove "Naš čovek Toni Bler"


O nama.

Svi su blogovi o nama.
nego, ima tu još jedna stvar, potpuno nevezana za temu. Jedan tekst u novinama o jednom velikom čoveku koga smatram prijateljem, nosio je nekad davno, pre skoro trideset godina isti naslov. Tek me to lecnulo.
"Naš čovek Enes Taso", tako se zvao.
I ta koincidencija stvara mučninu.
isidora.k isidora.k 19:32 28.02.2015

Re: Dr Faustus

Đinđić i Tadić sretali su se zvaničnicima drugih zemalja, a i tu su birali kad i sa kim, pod kojim uslovima i na koji način.

Premijer UK Toni Bler 2001. doputovao je u zvaničnu posetu Srbiji. Na čelu vlade RS nalazio se premijer Zoran Đinđć .

Danas je "razredni starešina" , Bler , održao besplatan kurs za "naprednjake".
Ne mislim da je loše da razgovaramo sa svima i smatram da je pogrešno da Srbija stalno ima neprijatelje ili prijatelje. Mi smo kao zemlja otvoreni i ceo svet nas tako prihvata i mislim da je to prednost. ( Zorana Mihajlović)

Žao mi je što je Bojan Pajtić kritikovao Zorana Đinđića i nadam se da to neće ubuduće da radi . (Aleksandar Vučić)

"Biblioteka i banka su isto".




Tibi mogao povesti i doktora.
Šefe , da napravim i neki roštilj za doktora , a ?

Ukrcavaj se ko ima "muda". Unutra su već Vladimir Beba Popović i Čedomir Jovanović.
Obaveštenje: navedeno društvo citira Šilera , ne Maksa Vebera .

No da, Bler... Čovek od koga može mnogo da se nauči uz kafu - ko pije kafu - i koji radi džaba.

"Asti boga ča kusaju! Pršut, škampe, ribu. I loču fine bočice vina. Jeba in pas ćunku, njima i njijovoj litnjoj školi demokracije. A još in je tema: demokracija i socijalna pravda. Lako li je pizdit i žderat kad je sve plaćeno."(Smoje)



selektivne žrtve koordiniranog političkog bezumlja

Zločin , uvezan između onih koji su odlučili da zgrada televizje bude ratna meta i onih koji su svesno žrtvovali nevine ljude , kao što su žrtvovali i pacijente beogradske bolnice "Dragiša Mišović" , zaslužuju duboki prezir .
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:01 28.02.2015

Re: Dr Faustus

Predsednik vlade Velike Britanije nije uopšte želeo da se vidi sa bilo kojim srpskim čelnikom. I ZĐ i BT videli su se sa njim neformalno i nezvanično...Tadić na obodu laburističke konvencije u Brajtonu i u Londonu na nekakvoj proslavi.


Što govori da su i jedan i drugi činili sve da se susretnu sa predsednikom vade uticajne države.
Svaka čast i jednom i drugom zbog toga.

Ali to nema veze sa ovim aktulenim susretom.

Da si pročitao blog video bi da piše je dolazak Blerov greška Vlade.


Jesam, ceo.
I ono što stoji posle S druge strane
A da kažem i ovo:

Uključim komp, setim se da je subota, pretpostavim da si ti objavio blog i, verovao ili ne, pomislim da je blog o Bleru :)
Nije bilo teško pretpostaviti ni temu ni stav.
JJ Beba JJ Beba 20:04 28.02.2015

Re: Dr Faustus

Bler je sad uporediv sa bilo kojom barabom sa diplomatskim pasošem.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:07 28.02.2015

Re: Dr Faustus

Uključim komp, setim se da je subota, pretpostavim da si ti objavio blog i, verovao ili ne, pomislim da je blog o Bleru :)
Nije bilo teško pretpostaviti ni temu ni stav.

Jeste...imam osećaj da što pišem ordinarnije i zdravorazumskije stvari, to se budale više ljute.
mariopan mariopan 20:14 28.02.2015

Re: Dr Faustus

milojep
No poziv ratnom zločincu osuđenom u ovoj zemlji i pred optužnicom u sopstvenoj uputio je kao lažov lažovu i nitkov nitkovu.



mariopan mariopan 20:24 28.02.2015

Re: Dr Faustus

Nebojsa Krstic
Uključim komp, setim se da je subota, pretpostavim da si ti objavio blog i, verovao ili ne, pomislim da je blog o Bleru :)
Nije bilo teško pretpostaviti ni temu ni stav.

Jeste...imam osećaj da što pišem ordinarnije i zdravorazumskije stvari, to se budale više ljute.

Јави кад почнеш то "здраворазумско" да пишеш....бојим се да не пропустим.
violina violina 21:39 28.02.2015

Re: Dr Faustus

greška Vlade


Vreme je da se skupi hrabrost i kaže istina, greška Vučića.

Izvinjavam se možda nije nedostatak hrabrosti u pitanju, nego neko očekivanje.
alselone alselone 21:42 28.02.2015

Re: Dr Faustus

freehand



Kako ti prozivljavas sve ovo?
cane cane 22:13 28.02.2015

Re: Dr Faustus

A mesto Blera u menažeriji sa kojom predsednik vlade ove zemlje sklapa prijateljstva, pored princa Muhameda i njegovog intimusa a našeg zeme Dahlana - velikih bliskoistočnih mešetara u svim mutnim poslovima, partnerskim ili za račun Mosada i Pentagona - svakako je zasluženo.



naravno da je zasluzeno. clanak iz 2009. godine

Why Blair wants Dahlan to retake Gaza?

The Mail Online’s Nick Pisa recently put together a great series of photos of Tony Blair, Middle East envoy extraordinaire (very extraordinaire!) reclining and romping aboard various rich people’s luxury yachts between 2004 and roughly last week.
Pisa wrote,

Tony Blair still has some rich friends. The ex-prime minister was spotted yesterday living it up on board a £150million superyacht as a guest of the world’s fourth richest man…

Blair is, as we know, the person charged by the Quartet with “responsibility” for getting the Palestinian economy up and running. To that end, he and his staff have taken over a whole floor of rooms in the very expensive American Colony Hotel in Jerusalem– even though Blair is only there for roughly six weeks a year…

But of course, with Blair’s penchant for big luxury yachts now well established over the years, he’s going to need somewhere in “Palestine” for his rich friends to come in and pick him up, isn’t he?

Blair’s personal income has been estimated to be above $7 million/year. Average incomes in the OPTs are, I believe, a little lower than that.

Gideon Rachman (to whom goes the HT for the Mail Online story) writes that though there’s been much speculation about Blair becoming the first “President” of the EU, with all the anti-materialist pieties he’s spouting these days it looks more as if he’s running for Pope.

Rachman comments on these pieties:

I would take it all a bit more seriously if Blair hadn’t spent part of the summer as a guest on “Rising Sun”, a vast yacht, owned by Larry Ellison, the Californian billionaire.
Kraja Kraja 01:20 01.03.2015

Re: Dr Faustus

oskar-z-wild oskar-z-wild 02:11 01.03.2015

Re: Dr Faustus

Preporuka Krajo!
Što je započeo Đinđić završava Vučić?
U suštini postoji samo jedan put, i gomile bukača.
freehand freehand 02:15 01.03.2015

Re: Dr Faustus

Kraja

A ovo znači - šta?
oskar-z-wild oskar-z-wild 02:22 01.03.2015

Re: Dr Faustus

freehand
Kraja

A ovo znači - šta?


Požarni?
Kraja Kraja 02:36 01.03.2015

Re: Dr Faustus

Predsednik vlade Velike Britanije nije uopšte želeo da se vidi sa bilo kojim srpskim čelnikom. I ZĐ i BT videli su se sa njim neformalno i nezvanično
tess tess 14:03 01.03.2015

Re: Dr Faustus

Milan Novković
Ovo sa Blerom je toliko čudno i neobjašnjivo (bar meni amateru i na prvi pogled)

Da. I meni, neobjašnjivo.
Milan Novković Milan Novković 15:25 01.03.2015

Re: Dr Faustus

Da. I meni, neobjašnjivo.

Da. Region je definitivno postao interesantan u procesu odvajanja EU od ruske energije, pa tako davanjem podrške dolaru.

Rusija i Kina su velikim delom za dolar izgubljene i jako je opasno izgubiti i Evropu, koja već ima Evro koji podriva dolar ali bi po "dizajnu" trebala energente da plaća u petrodolarima.

Prosto se vodi neki mali do veći rat, budi se i Evropa pomalo samo je i troma i ima puno dolarskih ratnika u svojim redovima (ako se pogleda kako je Nemačka prvo pritiskala Bugarsku da prestane sa radovima na južnom toku, a posle se donekle otreznila pa počela da insistira pred Rusijom na ugovorima i nastavku južnog toka.

Ja mislim da je region naglo dobio na značaju pošto je i Turska vlast ukapirala da je sledeća obojena revolucija kod njih i dil sa Rusima je iznenadio zapad.

Pobeda u Srbiji je zapadu jedna od alatki za "ubeđivanje" Turske, možda, pošto je ona sad raskrsnica od koje se ide ili prema Rusiji ili prema petrodolarskom kraljevstu - Sirija se isprečila na putu ali ona je, valjda, bila viđena kao pobeda samo ej pitanje vremena.

I dalje, Srbija, kao i uvek, pregovara iz pozicije slabosti, iako je geo-pozicija neka snaga - Bler podriva Vučića, tj više SNS, možda žele da ga oslabe pošto SNS bez Vučića, a bez podrivene popularnosti u Srbiji može lako da se okrene ka Rusiji.

A opet mi nije jasno, mogli su prosto, bez Blera, jeftino da kupe Srbiju, nego im je možda SNS uopšte nezdrav, eratičan i opasan.

Petrodolarima su sada, ja mislim, Sirija, Turska (ove dve države su na putu cevovodima ka Saudijskoj Arabiji i okolini) pa ond au manjoj meri Grčka, Makedonija i Srbija prosto taktički prioriteti.

Bez Blera ova priča nije moja, bruje mnogi o njoj sada, a sa Blerom šta god da uradiš zvuči naivno i neverovatno, prosto usiljeno, al ima nešto što ne znamo.
hajkula1 hajkula1 18:13 01.03.2015

Re: Dr Faustus

Nebojsa Krstic


Netačno. Đinđić i Tadić nisu bili u poziciji da biraju predstavnike velikih sila sa kojima će se sresti.





Đinđić i ovaj drugi u istoj rečenici je huljenje.
isidora.k isidora.k 21:09 02.03.2015

Re: Dr Faustus

Zvanično



Predsednik vlade Srbije i predsednik vlade UK




Predsednik vlade Srbije i penzioner Mladen Markač, u nedostatku dokaza oslobođen po optužbi za ratni zločin nad srpskim civilima
highshalfbooze highshalfbooze 14:05 28.02.2015

Daklem

Dakle, Bler je nebitna pojava. Srbija je bitna. Ako bilo ko može danas da Srbiji učini uslugu, dobrodošao je. Pa makar se zvao i Bler.


Zaista je "realno" očekivati da će neko ko nam je ranije želeo samo zlo da nam pomogne danas. Kako možemo da budemo sigurni u njegovu lojalnost prema nama? Čime će da garantuje on tu njegovu lojalnost? Moralom? Time što smo ga je platila jedna od najsiromašnijih zemalja sveta? Svaka veća korporacija ima mnogo više novca od Srbije. Ajde sad da pređemo preko toga ko je taj lik i šta nam je radio. Da li je neko rekao šta je njegov zadatak, šta on radi u Srbiji? Da li je neko rekao na koji način će da nam pomogne?
Kako možemo da budemo sigurni da nam se ovim postupkom ne šalje poruka da smo mi jedna banana država (a jesmo, to nije sporno) i da mogu da nas zajebavaju kako i kada žela (to ipak do sada nismo znali, ali sada očigledno znamo)?

Ako ne znaš odgovore na ova pitanja, a ti se pravi da nisi pročitao.
zilikaka zilikaka 14:29 28.02.2015

Re: Daklem

Da li je neko rekao šta je njegov zadatak, šta on radi u Srbiji? Da li je neko rekao na koji način će da nam pomogne?
Kako možemo da budemo sigurni da nam se ovim postupkom ne šalje poruka da smo mi jedna banana država (a jesmo, to nije sporno) i da mogu da nas zajebavaju kako i kada žela (to ipak do sada nismo znali, ali sada očigledno znamo)?



Ma to ti je kao kad hohštapleri u trenucima nemaštine pronađu neke praznoglavce na selu, pa im onda šalju čestitke i razglednice (koje ovi drže u vitrini, da vidi selo), a kad im konačno upriliče posetu, podrazumeva se da će biti ispraćeni s napunjenim gepekom.

E, al ovde je, pored toga što jesmo praznoglavci koji ugošćavaju sve belosvetske bitagne, a zbog kompleksa i nesnalaženja u preuzetoj ulozi vođa nam, bitan podatak da je konkretno ova bitanga Srbiju zadužila kao malo ko.


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:09 28.02.2015

Stokholmski sindrom

Da je Toni Bler i dalje premijer UK i da sa njim, po tom osnovu, kontaktiraju politički lideri Srbije, to bi bilo razumljivo, a time i većina onoga što stoji u ovom blogu bila bi tačna.
Međutim, Bler je već duže vreme isluženi političar, isceđena krpa, a njegove velike "zasluge" u sramnoj agresiji na SRJ danas su i budalama vidljivije nego 1999.g. u vreme zaglušujuće ratne propagande protiv Srba i Srbije.

Zato se saradjna sa Blerom može razumeti jedino kao psihopatologija u literaturi poznata kao Stokholmski sindrom.

martin_krpan martin_krpan 15:23 28.02.2015

Re: Stokholmski sindrom

Vojislav Stojković
Da je Toni Bler i dalje premijer UK i da sa njim, po tom osnovu, kontaktiraju politički lideri Srbije, to bi bilo razumljivo, a time i većina onoga što stoji u ovom blogu bila bi tačna.
Međutim, Bler je već duže vreme isluženi političar, isceđena krpa, a njegove velike "zasluge" u sramnoj agresiji na SRJ danas su i budalama vidljivije nego 1999.g. u vreme zaglušujuće ratne propagande protiv Srba i Srbije.

Zato se saradjna sa Blerom može razumeti jedino kao psihopatologija u literaturi poznata kao Stokholmski sindrom.



Ovo je suština problema i ako akademski svijet ovako razmišlja, onda je zasigurno da će Srbija još decenijama biti zabijena u blato u kakvom je i sada.

Mi ne kapiramo ideju i koncept EU i post ww2. U Evropi nakon ww2 nema više jakih tema, nema vađenja kostura iz ormara, nema galame i Zeigfingerisanja, nema emocija i usijanosti. Evropska istorija je toliko krvava i mračna i nakon ww2 se kroz EU prave mehanizmi za održivo funkcionisanje Evrope. Srbija misli da ima tapiju na pravdu i istinu, međutim, kada se u Evropi priča o istoriji o zaslugama o krivici, svi evropski narodi su tu u pravu. Svi imaju svoje heroje, svoje utemeljitelje, kojekakve očeve nacije, itd. Oni su saliveni po trgovima, spakovani u biblioteke i tu je kraj priče. Naravno da je Evropa svjesna da je u Srbiji napravila svinjariju i da je tu situacija bila totalno kontraverzna i da je dijelom i taj slučaj uzrok današnje svinjarije u Ukrajini (pogledati govor poslanika Gysija iz Bundestaga - već kačen ovdje par puta). Ali život mora ići dalje. Evropa hoće da zatvori ladice i da se bavi ekonomijom i socijalnim pitanjima. Ja uopšte ne kapiram kakva je to kognitivna disonanca u glavama ljudi u Srbiji. Pa ne može se ići u EU i praviti spisak genocidnih koljača iz Engleske i Njemačke, sprdati se sa njemačkim političarima kao onomad sa Joschkom Fischerom, kao Taxifahrer, i sl.

Meni se čini da je i Vučić shvatio da soft politika nema alternativu i da što si "čvršći" i "jači" lider kao što je to npr. Dodik (samoproglašeni teškaš, hahaha), da upadaš u sve veća govna zajedno sa svojim glasačima. Odlazak u Hrvatsku, sad ovo, to je to. Naravno da i za Evropu to nije idealno a pogotovo za Srbiju, ali priznanje Kosova i integrisanje RS, ulazak u NATO je za sada zatvaranje otvorene evropske ladice.

angie01 angie01 15:31 28.02.2015

Re: Stokholmski sindrom

Pa ne može se ići u EU i praviti spisak genocidnih koljača iz Engleske i Njemačke,


oni su nama dostavili nas spisak, da bi ispunili uslove, pa sad, hebiga, ima nekih detalja valjda i sa nase strane, barem tih par ekstremnih slucajeva, onih, kao prstom u oko.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:39 28.02.2015

Re: Stokholmski sindrom

martin_krpan
U Evropi nakon ww2 nema više jakih tema, nema vađenja kostura iz ormara, nema galame i Zeigfingerisanja, nema emocija i usijanosti. Evropska istorija je toliko krvava i mračna i nakon ww2 se kroz EU prave mehanizmi za održivo funkcionisanje Evrope.

Pa, zašto onda lideri EU ne pozovu u Brisel ili London vođe Al Kaide ili ove nove iz ID, lepo ih dočekaju, ugoste ih, a ovi im zauzvrat održe predavanje o džihadu?
princi princi 15:44 28.02.2015

Re: Stokholmski sindrom

Pa, zašto onda lideri EU ne pozovu u Brisel ili London vođe Al Kaide ili ove nove iz ID, lepo ih dočekaju, ugoste ih, a ovi im za uzvrat održe predavanje o džihadu?


Zato što nisu odrasli. Vođe Al Kaide i ISISa, mislim, ne lideri EU i USA- oni su odrasli i zreli po defaultu.
martin_krpan martin_krpan 15:51 28.02.2015

Re: Stokholmski sindrom

Vojislav Stojković
martin_krpan
U Evropi nakon ww2 nema više jakih tema, nema vađenja kostura iz ormara, nema galame i Zeigfingerisanja, nema emocija i usijanosti. Evropska istorija je toliko krvava i mračna i nakon ww2 se kroz EU prave mehanizmi za održivo funkcionisanje Evrope.

Pa, zašto onda lideri EU ne pozovu u Brisel ili London vođe Al Kaide ili ove nove iz ID, lepo ih dočekaju, ugoste ih, a ovi im za uzvrat održe predavanje o džihadu?


Slušaj Stojkoviću, nisi pglu. Evropa i Evropljani ne funkcionišu tako. Evropa nije pravedna, nije majka slinavom narodu. Još od Renesanse, renesansne nacije (a to nismo bili mi) su rekli: Naša umjetnost je najljepša i sve što mi napravimo je uzvišeno i savršeno a što drugi urade je varvarsko. Mi smo prvi svijet a drugi i treći svijet su oni koji nisu sa nama. I tu nema puno izbora, ustvari, nema izbora uopšte. Ili radiš i misliš šta ti mi kažemo ili ćeš biti bačen na đubrište. E sad, kada se pogleda karta i kada se vidi gdje se mi nalazimo, tu dileme ne bi smjelo biti, a nekim nevjerovatnim slučajem je ima.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:09 28.02.2015

Re: Stokholmski sindrom

Evropa nisu samo bezlični, licemerni, lažljivi, ogavni, nezajažljivi...političari, koji poslednjih decenija vode Britaniju, Francusku, Nemačku....a ni njihovi bezlični službenici u Briselu, Evropa su i slobodoumni intelektualci, pisci, umetnici, pa i većina dobronamernih građana evropskih država.

Ako je Evropa danas samo ono što je Toni Bler i slični, onda mi je strašno žao što sam rođenjem Evropljanin.
tess tess 16:10 28.02.2015

Re: Stokholmski sindrom

martin_krpan
Oni su saliveni po trgovima, spakovani u biblioteke i tu je kraj priče.

Pazi, krpane, imaš ti poneku i pametnu.
Naravno da je Evropa svjesna da je u Srbiji napravila svinjariju i da je tu situacija bila totalno kontraverzna i da je dijelom i taj slučaj uzrok današnje svinjarije u Ukrajini

Svjesna je onoliko koliko joj potrebno. Bez emocija.
(pogledati govor poslanika Gysija iz Bundestaga - već kačen ovdje par puta).

Kakav govor?
Ali život mora ići dalje.

Da.
Evropa hoće da zatvori ladice i da se bavi ekonomijom i socijalnim pitanjima.

Bravo.
martin_krpan martin_krpan 16:35 28.02.2015

Re: Stokholmski sindrom

Vojislav Stojković
Evropa nisu samo bezlični, licemerni, lažljivi, ogavni, nezajažljivi...političari, koji poslednjih decenija vode Britaniju, Francusku, Nemačku....a ni njihovi bezlični službenici u Briselu, Evropa su i slobodoumni intelektualci, pisci, umetnici, pa i većina dobronamernih građana evropskih država.

Ako je Evropa danas samo ono što je Toni Bler i slični, onda mi je strašno žao što sam rođenjem Evropljanin.


Da, Njemcima je bitno šta Handke ili Grass kažu ili Sarrazin. Ali nema tu više tektonskih poremećaja, nema mijenjanja društvenih tokova. Sve su to autonomni sistemi kao što je sistem društvenih kritičara i naravno, ti sistemi imaju uticaj i komuniciraju sa drugim autonomnim sistemima kao što je politički sistem, ali manifestacija toga svega je samo kontrolisana institucionalna dinamika. Mi mislimo da svaki novi film, da svaka nova knjiga sa sobom nosi konačnu pobjedu pravde, građanski rat i revoluciju.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:06 28.02.2015

Re: Stokholmski sindrom

martin_krpan
Sve su to autonomni sistemi kao što je sistem društvenih kritičara i naravno, ti sistemi imaju uticaj i komuniciraju sa drugim autonomnim sistemima kao što je politički sistem, ali manifestacija toga svega je samo kontrolisana institucionalna dinamika.


Ti govoriš o sistemima, a ja o ljudima. Sistemski pristup se primarno odnosi na mašine, a ne na ljude. Tehnički sistemi funkcionišu po algoritmima po kojima su ustrojeni, kao bojler, recimo. Međutim, ljudi nisu bojleri.

Dobro, možemo govoriti i o vladajućem političkom i ekonomskom sistemu u Evropi i zapadnoj civilizaciji. I jedan i drugi, (nazovi demokratija i liberalni kapitalizam,) ustrojeni su prema algoritmu po kome malobrojni bogati postaju sve bogatiji, a velika većina sve siromašnija. Međutim, društveni sistem ustrojen prema takvom algoritmu ima svoja ograničenja, posle kojih svaka rgulacija prestaje, nastupa entropija i haos, koji je u terminologiji društvenih nauka poznat kao revolucija.

EU, kao sistem, neće imati još dugu budućnost, jer su se u okviru tog sistema jasno izdefinisali jedan centar ( Nemačka ) i periferija (ostale članice). Centar postaje sve moćniji i bogatiji, a periferija sve slaibja i siromašnija. Time je velika i plemenita ideja o ujedinjenoj Evropi izigrana.

Toliko o sistemskom pristupu evropskoj stvarnosti.
martin_krpan martin_krpan 19:01 28.02.2015

Re: Stokholmski sindrom

Ti govoriš o sistemima, a ja o ljudima. Sistemski pristup se primarno odnosi na mašine, a ne na ljude. Tehnički sistemi funkcionišu po algoritmima po kojima su ustrojeni, kao bojler, recimo. Međutim, ljudi nisu bojleri.


Nakon ww2 se shvatilo da ljudi ne da nisu bojleri, već da su psihotični sadisti koji su u stanju da hladnokrvno ubiju milione svojih školskih kolega, drugova i sugrađana. Nakon te svinjarije se konstantno nadograđuju modeli koji će spriječiti ponavljanje takve kataglizme.

EU, kao sistem, neće imati još dugu budućnost, jer su se u okviru tog sistema jasno izdefinisali jedan centar ( Nemačka ) i periferija (ostale članice). Centar postaje sve moćniji i bogatiji, a periferija sve slaibja i siromašnija. Time je velika i plmenita ideja o ujedinjenoj Evropi izigrana.

Toliko o sistemskom pristupu evropskoj stvarnosti.


E moj Stojkoviću. Koliko ima godina već od kada najavljujete propast EU?



Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:44 28.02.2015

Re: Stokholmski sindrom

martin_krpan
Nakon ww2 se shvatilo da ljudi ne da nisu bojleri, već da su psihotični sadisti koji su u stanju da hladnokrvno ubiju milione svojih školskih kolega, drugova i sugrađana. Nakon te svinjarije se konstantno nadograđuju modeli koji će spriječiti ponavljanje takve kataglizme.


Treba li sada da ti navodim sve ratove i vojne intervencije nakon II sv.rata u kojima su vodeće države Evrope, svojevoljno ili po nalogu iz Vašingtona, učestvovale?
Je li to taj nadograđeni model za sprečavanje kataklizmi?
Zar nisu "psihotični sadisti" upravo oni ljudi koji su, iz svojih udobnih fotelja, donosili odluke da se raketiraju i bombarduju onolike države i narodi i to po pravilu oni koje nisu u stanju da pruže adekvatan otpor?

"Naš čovek" Toni Bler, a on je tema, jedan je od tih psihotičnih sadista.



st.jepan st.jepan 03:19 01.03.2015

Re: Stokholmski sindrom

martin_krpan
Odlazak u Hrvatsku, sad ovo, to je to.

"Odlazak u Hrvatsku", da, to je to, svaka ćast!
"Sad ovo" (pozivanje Blera) uopšte nije to.
Jer predsednica Kolinda je nezaobilazni faktor u jednoj, za Srbiju na mnoge načine bitnoj državi, a gradjanin Bler odavno nije nezaobilazni faktor nigde.
Vučićevo pajtanje s njime smatram luzerajem, mada protiv angažovanja inostranaca u srpskoj politici (generalno govoreći) nemam ništa.
Naprotiv, tu ideju artikulisao sam (u danu poslednjih izbora) na ovom blogu, dakle javno.
Nadam se samo da Vučić to nije čitao i pogrešno me razumeo - ne bih da me grize savest.
martin_krpan martin_krpan 09:44 01.03.2015

Re: Stokholmski sindrom

st.jepan
martin_krpan
Odlazak u Hrvatsku, sad ovo, to je to.

"Odlazak u Hrvatsku", da, to je to, svaka ćast!
"Sad ovo" (pozivanje Blera) uopšte nije to.
Jer predsednica Kolinda je nezaobilazni faktor u jednoj, za Srbiju na mnoge načine bitnoj državi, a gradjanin Bler odavno nije nezaobilazni faktor nigde.
Vučićevo pajtanje s njime smatram luzerajem, mada protiv angažovanja inostranaca u srpskoj politici (generalno govoreći) nemam ništa.
Naprotiv, tu ideju artikulisao sam (u danu poslednjih izbora) na ovom blogu, dakle javno.
Nadam se samo da Vučić to nije čitao i pogrešno me razumeo - ne bih da me grize savest.


Ma da, naravno de je i dolazak Blaira populizam i motivi dovođenja Blaira su vjerovatno samo Vučiću poznati. Međutim, Vučić je napravio u skorije vrijeme tri poteza koja je mogao još možda samo Điniđić da napravi a to je: odlazak u Hrvatsku na inauguraciju desničarske predsjednice nakon Šešelj histerije sve sa koljačima u prvim redovima, elokventno balansiranje Rame u Beogradu nakon incidenta i sada ovo. Ne znam, meni sve ovo ima simboličku dimenziju koja kaže: OK, polako, u Srbiju može svako da dođe bez atmosfere linča i spiskova za likvidaciju a sva pitanja će Srbija riješavati kroz institucije. Nema više politike stisnute čeljusti i "ako vi ovo, e onda ćemo mi ono". Ono Nikolićevo dočekivanje Putina, tavariš Vladimir, dizanje adrenalina i "mnogo smo jaki" non-verbal speach, a onda Putin: nema južnog toka, a NIS ostaje naravno. Šamarčina bez umotavanja u oblandu, u kontekstu: vidjećemo, riješićemo, nemojte se brinuti... E to je jadno i to je poniženje. Blair je business as usual i tako se politika vodi.

Slažem se sa tekstom Krstića.

martin_krpan martin_krpan 11:28 01.03.2015

Re: Stokholmski sindrom

Vojislav Stojković
martin_krpan
Nakon ww2 se shvatilo da ljudi ne da nisu bojleri, već da su psihotični sadisti koji su u stanju da hladnokrvno ubiju milione svojih školskih kolega, drugova i sugrađana. Nakon te svinjarije se konstantno nadograđuju modeli koji će spriječiti ponavljanje takve kataglizme.


Treba li sada da ti navodim sve ratove i vojne intervencije nakon II sv.rata u kojima su vodeće države Evrope, svojevoljno ili po nalogu iz Vašingtona, učestvovale?
Je li to taj nadograđeni model za sprečavanje kataklizmi?
Zar nisu "psihotični sadisti" upravo oni ljudi koji su, iz svojih udobnih fotelja, donosili odluke da se raketiraju i bombarduju onolike države i narodi i to po pravilu oni koje nisu u stanju da pruže adekvatan otpor?

"Naš čovek" Toni Bler, a on je tema, jedan je od tih psihotičnih sadista.



Treba li ja da navodim koliko je puta Srbija ratovala krajem 20. vijeka, a sadisti i nekrofili sa fotografija Rona Haviva koji koji šutiraju leševe u Bijeljini danas rade kao DJ-evi na beogradskim splavovima.

U Evropi nema nevinih i pravovjernih!!! Oni koji sebe postavljaju na taj pijadestal idu na živce svima. Konstrukcija, networking, balans, projekti, progresivne teme, neoinstitucionalizacija.... Ili si IN ili nisi.
st.jepan st.jepan 11:54 01.03.2015

Re: Stokholmski sindrom

motivi dovođenja Blaira su vjerovatno samo Vučiću poznati.

Ne bih rekao, ne verujem da su mu dohvatni.
Možda su preduboko, možda je Stojkovićeva dijagnoza (stokholmski sindrom) tačna?
Ne znam, meni sve ovo ima simboličku dimenziju koja kaže: OK, polako, u Srbiju može svako da dođe bez atmosfere linča i spiskova za likvidaciju

Taj aspekt je OK, dobro je što Bler nije uhapšen, mada nije trebalo preterivati, npr. uklanjati onaj tašmajdanski spomenik devojčici koju je ubio.
Slažem se sa tekstom Krstića.

Djelomice i ja.
qqriq qqriq 12:03 01.03.2015

Re: Stokholmski sindrom

Taj aspekt je OK, dobro je što Bler nije uhapšen, mada nije trebalo preterivati, npr. uklanjati onaj tašmajdanski spomenik devojčici koju je ubio.

Pitam se pitam da li vucic cita komentare. Mada se jeste uveliko odlepio od stvarnosti.
Svest mu sada visoko negde pluta.
st.jepan st.jepan 12:21 01.03.2015

Re: Stokholmski sindrom

Pitam se pitam da li vucic cita komentare.

Ne znam za komentare, ali kako sam sa više strana čuo, pročita poneki tekst.
Zato sam, napola u šali, i pomenuo svoju možebitnu krivicu.
milojep milojep 12:30 01.03.2015

Re: Stokholmski sindrom

martin_krpan

Treba li ja da navodim koliko je puta Srbija ratovala krajem 20. vijeka, a sadisti i nekrofili sa fotografija Rona Haviva koji koji šutiraju leševe u Bijeljini danas rade kao DJ-evi na beogradskim splavovima.


Ako nešto znaš o tome evo ti kontakti, inače nije lepo da se serenda o takvim stvarima:

REPUBLIKA SRBIJA, TUŽILAŠTVO ZA RATNE ZLOČINE


adresa: Ustanička 29, 11000 Beograd


telefon: + 381 11 3082 650


faks: + 381 11 3082 782


e-pošta: office@tuzilastvorz.org.rs



Kabinet Tužioca za ratne zločine


telefon: + 381 11 3082 650


e-pošta: kabinet@tuzilastvorz.org.rs



Služba za odnose sa javnošću


telefon: + 381 11 3082 673


e-pošta: info@tuzilastvorz.org.rs


mediji@tuzilastvorz.org.rs
qqriq qqriq 12:32 01.03.2015

Re: Stokholmski sindrom

kako sam sa više strana čuo, pročita poneki tekst.
Zato sam, napola u šali, i pomenuo svoju možebitnu krivicu.



st.jepan st.jepan 13:13 01.03.2015

Re: Stokholmski sindrom

milojep
martin_krpan
sadisti i nekrofili sa fotografija Rona Haviva koji koji šutiraju leševe u Bijeljini danas rade kao DJ-evi na beogradskim splavovima.

Ako nešto znaš o tome evo ti kontakti

Nepotrebno, jer je taj momak (Srdjan Golubović - DJ Max) uhapšen još 2012.
(bar ovde tako piše)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:44 01.03.2015

Re: Stokholmski sindrom

martin_krpan
Vojislav Stojković
martin_krpan
Nakon ww2 se shvatilo da ljudi ne da nisu bojleri, već da su psihotični sadisti koji su u stanju da hladnokrvno ubiju milione svojih školskih kolega, drugova i sugrađana. Nakon te svinjarije se konstantno nadograđuju modeli koji će spriječiti ponavljanje takve kataglizme.


Treba li sada da ti navodim sve ratove i vojne intervencije nakon II sv.rata u kojima su vodeće države Evrope, svojevoljno ili po nalogu iz Vašingtona, učestvovale?
Je li to taj nadograđeni model za sprečavanje kataklizmi?
Zar nisu "psihotični sadisti" upravo oni ljudi koji su, iz svojih udobnih fotelja, donosili odluke da se raketiraju i bombarduju onolike države i narodi i to po pravilu oni koje nisu u stanju da pruže adekvatan otpor?

"Naš čovek" Toni Bler, a on je tema, jedan je od tih psihotičnih sadista.



Treba li ja da navodim koliko je puta Srbija ratovala krajem 20. vijeka, a sadisti i nekrofili sa fotografija Rona Haviva koji koji šutiraju leševe u Bijeljini danas rade kao DJ-evi na beogradskim splavovima.

U Evropi nema nevinih i pravovjernih!!! Oni koji sebe postavljaju na taj pijadestal idu na živce svima. Konstrukcija, networking, balans, projekti, progresivne teme, neoinstitucionalizacija.... Ili si IN ili nisi.


Martine, ne mogu da tvrdim da nisi vešt u polemici, ali ta tvoja veština i argument su naivni, da ne kažem prizemni, kafanski.

Vrlo dobro znaš da u svakom, ama baš u svakom, ratu od pamtiveka pa do danas, sve zaraćene strane čine ratne zločine.

Međutim, najodgovorniji za ratne zločine, ovo molim da zapamtiš, nisu pojedinci koji ih čine, direktni izvršioci, već politički lideri koji ratove započinju.

Dakle, za ratne zločine nad nevinim civilnim žrtvama u NATO agresiji 1999.g. na SRJ najodgovorniji je" naš čovek" Toni Bler, sa njegove desne strane na optuženičkoj klupi trebalo bi da sedi onaj jebač Bil Klinton, a na levoj ostalih 17 lidera čije su države u toj agresiji učestvovale.

Ili, recimo, najodogovorniji za sve zločine u Hrvatskoj, bez obzira koja ih j strana počinila, je predsednik Hravtske Franjo Tuđman, koji je započeo agresiju na JNA, jedinu legitimnu oružanu silu SFRJ, sa ciljem secesije Hrvatske od SFRJ.

Za zločine u BiH odgovoran je efendi Alija Izetbegović iz istih razloga.

Naravno, da oni koji su ratne zločine činili, neposredni izvršioci na bilo kojoj strani, treba da odgovaraju. Većina iz Srbije za svoje zločine je osuđena i to pred srpskim sudovima. Dočim, u Hrvatskoj i BiH to nije slučaj.

To su činjenice, Martine, a sve ostalo je dim i magla, koji se namerno dižu kako bi se odgovornost za ratne zločine Hrvatske i BiH u građanskom ratu u SFRJ, ili UK i USA u agresiji na SRJ, sakrila.
milojep milojep 13:48 01.03.2015

Re: Stokholmski sindrom

st.jepan
milojep
martin_krpan
sadisti i nekrofili sa fotografija Rona Haviva koji koji šutiraju leševe u Bijeljini danas rade kao DJ-evi na beogradskim splavovima.

Ako nešto znaš o tome evo ti kontakti

Nepotrebno, jer je taj momak (Srdjan Golubović - DJ Max) uhapšen još 2012.
(bar ovde tako piše)


Uhapšen jeste ali zbog drugih stvari koliko vidim! Međutim ono što mi skrenu pažnju je trivija da se u članku na samom kraju, pominje naš domaćin ovde,autor bloga!? I koliko vidim zbog nečeg' trpa u isti koš?!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana