Budućnost

Питања кремљологије

Predrag Brajovic RSS / 23.01.2017. u 21:07

     Овога кратког текста не би било да нисам кренуо у продавницу да купим пире од парадајза. Јер тамо сам баш испред полице са производима од парадајза срео мог доброг друга, коме политика и њена анализа јесу у опису посла, за који га, верујем пристојно, плаћају странци. Ево како смо причали.
     Хоће ли бити избора, ових-оних, с овим или оним кандидатима, шта мислиш? Па све ми се чини да је то питање из домена кремљологије. Кремљологије, шта ти то значи? Па, ето, то значи да може да буде и овако и онако: Хрушчов или Стаљин или већ ко пробудиће се једног јутра, и одлучиће овако или онако, у складу с тим да ли је претходне вечери вечерао кобасице или купус, да ли му се дигла лева или десна обрва, те ти и ја и сви други сада гатамо шта ће се десити тог дана. Ах, то је кремљологија, дакле, и у праву си, одлука може бити и оваква или онаква, а сад ми је и нешто јасно - у њој не требамо тражити логику, ми ћемо то логику post festum доцније приписати, исконструисати, и ушрафити је у неки пригодан наратив. Док кремљологија се, ипак, одупире логици.
    Јесте, одупире се, с тим што има неких ствари које треба поштовати, и са тог двора. На шта мислиш? Па, погледај, ја мислим да ниједан наш политичар није имао тако развијене везе за европским полтичарима, никад, и не могу да замислим да је Меркелова пола сата с њим диванила, а не сумњам да јесте, а долазе му и Шредер, Блер, блиски су му Хан, Могерини, Курц... Но и за то има објашњење: то су све браћа, масонска браћа, па ту је и Јеремић, Пајтић, онај из Г17 и други. Хм, мислиш да су масонске везе тако утицајне? Мени се чини да јесу, но нисам неки теоретичар завере - она наша Трилатерала East West Bridge јесте фактички јавна, то су интересне групе, као и све друге интересне групе, само склоне мистици и ритуалима.
     Уосталом, ми на макро плану ретко кад смо стајали боље, погледај: чврсто идемо ка ЕУ, отварамо стално нова приступна поглавља, гледамо да се изљубимо са суседима у региону (добро, Томине испаде не рачунам), мањински ЛБГТ корпус истински је присутан, чак и у влади, а током избегличке кризе био сам поносан што сам rodom Србин... Чекај, али ми смо само пратили Ангелину политику? Тачно, али мени то није важно: мачка је било које боје, и зове се мачка све док лови мишеве.
     Јесте, у праву си, али зато погинусмо на микро плану. Знаш, ја се као грађанин Србије осећам несигурно: институције не функционишу, закони се не поштују, хијерахија вредности се урушава, држава нам је партијска - знаш ли да СНС има чланова као некада СК Србије, скоро 800.000? Стварно? Па, може бити и стварно, пријављивали су до 600.000. А тиме се не треба поносити: државе ЕУ имају у просеку 4,7% гласачког тела ангажовано у активним партијама, што значи да код нас партијских чланова треба да има укупно око 300.000. У свим партијама укупно? Да, у свим, ово наше је клијентилизам, типични.
    Знаш шта ми још смета овде? Шта, кажи, и склони се да жена очисти, цури ти из пластичне кутије с маслинама. Ти си ми споменуо права ЛБГТ заједнице? Знаш, ни до њих нисмо дошли тако што смо се ми за њих изборили. И она су нам дата - декретом. Није важно чијим, али, то наше право, да будемо ЛБГТ, па као такви чак и у влади, оно нам је дато, нисмо га освојили. А кад ти неко нешто да, то значи да он може и да ти узме. И то је оно што не ваља. Јер тако се свако ствар код нас спроведе: стигне директива да се спроводи, и онда те несретне иснтитуције крену да је спроводе, не по својој сржи и хтењу, већ по - директиви. Хм, занимљиво, никада нисам размишљао на тај начин, али делује ми тачно: мало тога ми смо освојили, махом нам је дато декретима. А декретима се онда и укида, разумеш?
     Разумем. Него, ево ми га овде пире од парадајза, поздрави жену, па се видимо.



Komentari (359)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

anonymous anonymous 21:10 23.01.2017

1.


...vrlo trezven razgovor i vrlo realno vidjenje aktuelne situacije...
anonymous anonymous 21:34 23.01.2017

Re: 1.

..ne razumem samo zašto kremljologija....

Čini mi se da je u pitanju šira naučna disciplina.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:43 23.01.2017

Re: 1.

anonymous
..ne razumem samo zašto kremljologija....

Čini mi se da je u pitanju šira naučna disciplina.

Јесте.
Стаљин је био у Кремљу.
Стаљин је у Кремљ дошао из Грузије.
Из Грузије долази и Хамлет.
Овај Хамлет се презива Гонашвили.
И није дански принц, већ најславнији певач грузијске полифоне народне музике.


zilikaka zilikaka 21:52 23.01.2017

Re: 1.

Овај Хамлет се презива Гонашвили.
И није дански принц, већ најславнији певач грузијске полифоне народне музике.

A za ovo hvala s moje strane.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:00 23.01.2017

Re: 1.

A za ovo hvala s moje strane.

Хамлет је чудо.
Погинуо је павши с јабуке у својим педесетим.

P.S.
Погледај како на овом снимку диже обрве.
Тако дижу обрве Грузини.
И у Кремљу, наравно.
highshalfbooze highshalfbooze 12:17 24.01.2017

Re: 1.

Ma kakva kremljologija, ovo je toliko inovativno da zaslužuje posebno ime.
Treba raspisati konkurs za kuma.




premotati na 32:45
gedza.73 gedza.73 12:49 24.01.2017

SNS bušido



Nepraktični ovi kartoni, ometaju im pokrete.






Ja bi im vezao po jedan balon SNS za ruke. Ili to ili da im se okače neonske reklame oko glave.
Ovako mi deluju pomalo statični i neprimetni.


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:07 24.01.2017

Re: SNS bušido

gedza.73



gedza.73 gedza.73 14:19 24.01.2017

Re: SNS bušido

Dobro odrađeno. Ali nasilno brate.

Onako samo uglave jarbol za zastavu u guzu pa dok rade, ako nema vetra, pokretima vijore zastavu levo-desno.

freehand freehand 14:22 24.01.2017

Re: SNS bušido

vrabac_u_steni
gedza.73




Sjajno!
mariopan mariopan 14:27 24.01.2017

Re: SNS bušido

vrabac_u_steni
gedza.73





vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:29 24.01.2017

Re: SNS bušido

Inače, ko ne prepoznaje, u pitanju je scena iz Kurosavinog "Krvavog prestola" tj. Magbeta
freehand freehand 14:38 24.01.2017

Re: SNS bušido

vrabac_u_steni
Inače, ko ne prepoznaje, u pitanju je scena iz Kurosavinog "Krvavog prestola" tj. Magbeta

Ja nisam prepoznao, učinilo mi se da je scena iz onog na Z, slepi samuraj, trtemrte
Zotoiči, tako nekako.
ali je ideja za peticu a fotošop urađen za jaku trojku, a to je vrlo visoka ocena za ovakve stvari.
little_radojica little_radojica 15:53 24.01.2017

Re: SNS bušido

Тоширо Мифуне, с километра се препознаје у овој пози :)
tadejus tadejus 17:01 24.01.2017

Re: SNS bušido

gedza.73
Dobro odrađeno. Ali nasilno brate.Onako samo uglave jarbol za zastavu u guzu pa dok rade, ako nema vetra, pokretima vijore zastavu levo-desno.


dobro drugovi i drugarice jel vi oćete da se snjeg očisti ili nećete?
ne može vam čovjek ugoditi
gedza.73 gedza.73 17:43 24.01.2017

Re: SNS bušido

tadejus
ne može vam čovjek ugoditi

SrbiJanci
dobro drugovi i drugarice jel vi oćete da se snjeg očisti ili nećete?

'oćemo. Samo što mora da čiste ove maskirane bele poklade?
Kod nas svako radi posao za koji nije zadužen. A to na kraju mnogo košta.
Sneg na putevima čisti vojska i žandarmerija a po gradovima partijski prašinari.


ja bi njih, ako već stvarno 'oće da čiste sneg, poslao na Pešter jedno mesec dana. Na kaljenje. To posle po gradovima ima da grize. Ceo bilbord moš da im nakačiš na leđa ne bi osetili.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:05 24.01.2017

Re: SNS bušido

tadejus
gedza.73
Dobro odrađeno. Ali nasilno brate.Onako samo uglave jarbol za zastavu u guzu pa dok rade, ako nema vetra, pokretima vijore zastavu levo-desno.


dobro drugovi i drugarice jel vi oćete da se snjeg očisti ili nećete?
ne može vam čovjek ugoditi


ja sa komšijom već dva puta čistio sneg ispred zgrade. još par puta su to radila druga dvojica.

hvala bogu, ovi samuraji nam još uvek nisu potrebni
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:02 26.01.2017

Re: SNS bušido

Hoćemo, samo bez partijskih smaranja, prosto su jadni ti caklasti i isprazni pogledi partijaca kada rade nešto umišljeno za kolektivno dobro.
tadejus


dobro drugovi i drugarice jel vi oćete da se snjeg očisti ili nećete?
ne može vam čovjek ugoditi


Smešna slička Vrapčeva...
angie01 angie01 21:33 26.01.2017

odbrana i poslednji dani,

stefan.hauzer stefan.hauzer 02:42 28.01.2017

Re: SNS bušido

vrabac_u_steni
Inače, ko ne prepoznaje, u pitanju je scena iz Kurosavinog "Krvavog prestola" tj. Magbeta


Jeste Kurosawa, ali je scena iz Sanjuro.
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:11 23.01.2017

a de mi reci

bar što sam #1

poznanik/prijatelj je analitičar politike ili...

direktiva?
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:12 23.01.2017

Re: a de mi reci

uros_vozdovac
bar što sam #1

poznanik/prijatelj je analitičar politike ili...

direktiva?

pih anon mi maznuo #1 ispred nosa, eh bedak
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:13 23.01.2017

Re: a de mi reci

Професионални аналитичар ангажован од страних влада.
Тако рећи -- страни плаћеник.
anonymous anonymous 21:15 23.01.2017

Re: a de mi reci

uros_vozdovac
uros_vozdovac
bar što sam #1

poznanik/prijatelj je analitičar politike ili...

direktiva?

pih anon mi maznuo #1 ispred nosa, eh bedak


....aj da menjamo mesta ...



uros_vozdovac uros_vozdovac 21:26 23.01.2017

Re: a de mi reci

Predrag Brajovic
Професионални аналитичар ангажован од страних влада.
Тако рећи -- страни плаћеник.


pa dobro de, ako su direktive onda analizira šta tačno . efekte direktiva ili kako nastaju?
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:26 23.01.2017

Re: a de mi reci

anonymous
uros_vozdovac
uros_vozdovac
bar što sam #1

poznanik/prijatelj je analitičar politike ili...

direktiva?

pih anon mi maznuo #1 ispred nosa, eh bedak


....aj da menjamo mesta ...





može, more, vratiću nekad...
anonymous anonymous 21:31 23.01.2017

Re: a de mi reci

uros_vozdovac
anonymous
uros_vozdovac
uros_vozdovac
bar što sam #1

poznanik/prijatelj je analitičar politike ili...

direktiva?

pih anon mi maznuo #1 ispred nosa, eh bedak


....aj da menjamo mesta ...





može, more, vratiću nekad...


Ne moraš .... zaslužio si stavom

obračunavam se sa pojavom ne sa čovekom.




uros_vozdovac uros_vozdovac 21:51 23.01.2017

Re: a de mi reci

anonymous
uros_vozdovac
anonymous
uros_vozdovac
uros_vozdovac
bar što sam #1

poznanik/prijatelj je analitičar politike ili...

direktiva?

pih anon mi maznuo #1 ispred nosa, eh bedak


....aj da menjamo mesta ...





može, more, vratiću nekad...


Ne moraš .... zaslužio si stavom

obračunavam se sa pojavom ne sa čovekom.





hvala hvala, ne bih bio to što jesam sam u Floss pokretu da svakodnevno nisam baš takav. Sa svim manama i skrivenim vrlinama :)
emsiemsi emsiemsi 08:13 24.01.2017

Re: a de mi reci

uros_vozdovac
bar što sam #1

poznanik/prijatelj je analitičar politike ili...

direktiva?

Ко ли тога аналитичара плаћа за његове анализе !?
Где је тај шанк да се и ја пријавим ?
Успут --- ова будалаштина са мачком која лови мишеве је стварно будалаштина.
mariopan mariopan 12:32 24.01.2017

Re: a de mi reci

emsiemsi
uros_vozdovac
bar što sam #1

poznanik/prijatelj je analitičar politike ili...

direktiva?

Ко ли тога аналитичара плаћа за његове анализе !?
Где је тај шанк да се и ја пријавим ?
Успут --- ова будалаштина са мачком која лови мишеве је стварно будалаштина.

Нема везе ако је будалаштина, видиш да још увек добро служи за замазивање очију и спиновање?

Иако каже да јје свеједно, само нека лови мишеве, (причам ти причу), по наслову видиш да ипак није свеједно ни ако добро лови, зависи чија је. За њега није иста руска мачка и америчка мачка, чак и ако ова руска исто или још боље лови мишеве?

Рад је да једну мачку саплете а другој ако треба лично ће да улови миша, само да нико не види..

И не чудим се плаћеницима, сви су нечији плаћеници.

За плаћенике је то само посао, ништа лично.
mikele9 mikele9 17:50 28.01.2017

Re: a de mi reci

Успут --- ова будалаштина са мачком која лови мишеве је стварно будалаштина.


Deng Sjaoping je otac izreke: Nije važno koje je boje mačka dok lovi miševe.
freehand freehand 18:14 28.01.2017

Re: a de mi reci

mikele9
Успут --- ова будалаштина са мачком која лови мишеве је стварно будалаштина.


Deng Sjaoping je otac izreke: Nije važno koje je boje mačka dok lovi miševe.

Nije važno da li je mačka crna ili bela.
:)
Kamo te, Mikele, brate đuturume
mikele9 mikele9 13:43 29.01.2017

Re: a de mi reci

Nije važno da li je mačka crna ili bela.
:)
Kamo te, Mikele, brate đuturume

E baš mi je drago što sam ti nedostajao, ovo najiskrenije!
Tuda sam svuda ali najviše u krevetu, tipa Bolani Dojčine Nikako da se uspostavim od teške prehlade. No nadam se da ću uskoro postaviti novi tekst, sednem za lap top po pola sata i kuckam, verujem da ču savladati to što sam započeo
Pozdrav Free
expolicajac expolicajac 21:17 23.01.2017

Dokle bre

Знаш шта ми још смета овде? Шта, кажи, и склони се да жена очисти, цури ти из пластичне кутије с маслинама.

Ta loša ambalaža u prodavnicama.
Vučiću pederu, zbog neispravne plastične ambalae, koja "ukapljuje" kupce.
zilikaka zilikaka 21:49 23.01.2017

Gadan taj

lebac analitičarski.
Sa sedam kora.

Al ako, da takvih nije ja bih mogla pomisliti da nam je Vučić i satrapi mu progledo posle dugog niza godina lutanja.
Ono, čak bih pomislila da je doživeo proviđenje i spoznao da ljudi treba da imaju jednaka prava, pa i ako su se javno deklarisali kao LGBT (pa čak i LBGT) mogu da vrše javne funkcije, ako su za te funkcije dovoljno stručni i sposobni.

Na pamet mi ne bi palo da pomenuti ide okolo po stav i mišljenje.
Baš nije tako delovao.

Nego, to za prava koja se uvode ili osvajaju.
Ako bih se ja nešto pitala, uvek bih pre bila za uvođenje reda, ma kojim dekretom bio uveden, nego za dugotrajnu iscrpljujuću borbu da taj red prirodno naiđe, jer ima često i kad ne naiđe.

A za edukaciju posle ide lako. On: "Slušaj 'vamo, gledaj u mene", i čas posla dobiješ edukovanih onoliko.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:52 23.01.2017

Re: Gadan taj

A za edukaciju posle ide lako. On: "Slušaj 'vamo, gledaj u mene", i čas posla dobiješ edukovanih onoliko.

mariopan mariopan 14:11 24.01.2017

Re: Gadan taj

zilikaka
lebac analitičarski.
Sa sedam kora.

Al ako, da takvih nije ja bih mogla pomisliti da nam je Vučić i satrapi mu progledo posle dugog niza godina lutanja.
Ono, čak bih pomislila da je doživeo proviđenje i spoznao da ljudi treba da imaju jednaka prava, pa i ako su se javno deklarisali kao LGBT (pa čak i LBGT) mogu da vrše javne funkcije, ako su za te funkcije dovoljno stručni i sposobni.

Na pamet mi ne bi palo da pomenuti ide okolo po stav i mišljenje.
Baš nije tako delovao.

Nego, to za prava koja se uvode ili osvajaju.
Ako bih se ja nešto pitala, uvek bih pre bila za uvođenje reda, ma kojim dekretom bio uveden, nego za dugotrajnu iscrpljujuću borbu da taj red prirodno naiđe, jer ima često i kad ne naiđe.

A za edukaciju posle ide lako. On: "Slušaj 'vamo, gledaj u mene", i čas posla dobiješ edukovanih onoliko.




Види ти њу, ти би да уведеш ред, и закони да се поштују, и да се зна ко краде, ко муља, ко лаже....ладно би упропастила деценије рада и труда да се изгради овакав урушени систем? И онолике похвале од ЕУ за успешан "рад" би бацила у воду? Ц, ц, ц...
nsarski nsarski 22:06 23.01.2017

Kremljologija, a i šire...

Кремљологије, шта ти то значи? Па, ето, то значи да може да буде и овако и онако: Хрушчов или Стаљин или већ ко пробудиће се једног јутра, и одлучиће овако или онако, у складу с тим да ли је претходне вечери вечерао кобасице или купус, да ли му се дигла лева или десна обрва, те ти и ја и сви други сада гатамо шта ће се десити тог дана. То је кремљологија, дакле? У праву си, одлука може бити и оваква или онаква, и сад ми је нешто јасно - у њој не требамо тражити логику, ми ћемо то логику post festum доцније приписати, исконструисати, и ушрафити је у неки пригодан наратив.


Postoji čuveni razgovor između Karl Rove-a, sa dvora Dž. Buša, i novinara Rona Saskajnda, gde Karl govori Ronu da on radi u realty-based community, što efektivno znači da veruje da "rešenja proističu iz racionalnog proučavanja vidljive realnosti". Rove je tada još rekao da svet više tako ne funkcioniše: Mi smo imperija sada i mi stvaramo svoju stvarnost. I dok vi proučavate tu realnost - racionalno, ako tako hoćete - mi ćemo ponovo delati i stvoriti novu realnost, koju takodje možete da proučavate, i tako će se stvari odvijati. Mi smo delatnici u istoriji... a vi, svi vi, ste tu samo da proučavate to što mi radimo.

(Ron Suskind, NYTimes Magazine, Oct. 17, 2004).

E, ovu formulaciju pamtim godinama i često je se setim kada se povede razgovor o stvarnosti u kojoj živimo.



Evo originalnog teksta: “We’re an empire now, and when we act, we create our own reality. And while you’re studying that reality – judiciously, as you will – we’ll act again, creating other new realities, which you can study too, and that’s how things will sort out. We’re history’s actors . . . and you, all of you, will be left to just study what we do.” (Ron Suskind, NYTimes Magazine, Oct. 17, 2004).

jinks jinks 22:22 23.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

Pa da, pobednici ispisuju i realnost ... a ne samo istoriju :)

U stvari, možda mu to dođe jedna te ista stvar.
freehand freehand 22:28 23.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

nsarski
Кремљологије, шта ти то значи? Па, ето, то значи да може да буде и овако и онако: Хрушчов или Стаљин или већ ко пробудиће се једног јутра, и одлучиће овако или онако, у складу с тим да ли је претходне вечери вечерао кобасице или купус, да ли му се дигла лева или десна обрва, те ти и ја и сви други сада гатамо шта ће се десити тог дана. То је кремљологија, дакле? У праву си, одлука може бити и оваква или онаква, и сад ми је нешто јасно - у њој не требамо тражити логику, ми ћемо то логику post festum доцније приписати, исконструисати, и ушрафити је у неки пригодан наратив.


Postoji čuveni razgovor između Karl Rove-a, sa dvora Dž. Buša, i novinara Rona Saskajnda, gde Karl govori Ronu da on radi u realty-based community, što efektivno znači da veruje da "rešenja proističu iz racionalnog proučavanja vidljive realnosti". Rove je tada još rekao da svet više tako ne funkcioniše: Mi smo imperija sada i mi stvaramo svoju stvarnost. I dok vi proučavate tu realnost - racionalno, ako tako hoćete - mi ćemo ponovo delati i stvoriti novu realnost, koju takodje možete da proučavate, i tako će se stvari odvijati. Mi smo delatnici u istoriji... a vi, svi vi, ste tu samo da proučavate to što mi radimo.

(Ron Suskind, NYTimes Magazine, Oct. 17, 2004).

E, ovu formulaciju pamtim godinama i često je se setim kada se povede razgovor o stvarnosti u kojoj živimo.



Evo originalnog teksta: “We’re an empire now, and when we act, we create our own reality. And while you’re studying that reality – judiciously, as you will – we’ll act again, creating other new realities, which you can study too, and that’s how things will sort out. We’re history’s actors . . . and you, all of you, will be left to just study what we do.” (Ron Suskind, NYTimes Magazine, Oct. 17, 2004).


Sigruan si da to nije razgovor Lenjina i Staljina? Ili Staljina i Hruščova? Makar Maoa ili ČuEnlaja? Ho Ši Mina?
Majku mu, nema šanse da bi Krstić i Brajović u samoposluzi, tražeći racionalnu podlogu za hvalospev Vučiću, dok im se cede masline i surutka iz sira i rasol iz bušne kese sa kiselim kupusom - dakle nema šanse da bi negativni model takve analize i vladavine nazvali Vajthausologijom.
Ne ma Ša nse.
anonymous anonymous 22:55 23.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

jinks
Pa da, pobednici smišljaju realnost ... ne pišu samo istoriju :)

U stvari, možda mu to dođe jedna te ista stvar.


Sada će ti spočitati "teoriju zavere" - najebo si....
anonymous anonymous 22:57 23.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...


nsarski
22:06 23.01.2017
Kremljologija, a i šire...


Postoji čuveni razgovor između Karl Rove-a, sa dvora Dž. Buša, i novinara Rona Saskajnda, gde Karl govori Ronu da on radi u realty-based community, što efektivno znači da veruje da "rešenja proističu iz racionalnog proučavanja vidljive realnosti". Rove je tada još rekao da svet više tako ne funkcioniše: Mi smo imperija sada i mi stvaramo svoju stvarnost. I dok vi proučavate tu realnost - racionalno, ako tako hoćete - mi ćemo ponovo delati i stvoriti novu realnost, koju takodje možete da proučavate, i tako će se stvari odvijati. Mi smo delatnici u istoriji... a vi, svi vi, ste tu samo da proučavate to što mi radimo.



Odličan prilog.

..a evo i celog teksta .

LINK

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:44 24.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

Sigruan si da to nije razgovor Lenjina i Staljina? Ili Staljina i Hruščova? Makar Maoa ili ČuEnlaja? Ho Ši Mina?
Majku mu, nema šanse da bi Krstić i Brajović u samoposluzi, tražeći racionalnu podlogu za hvalospev Vučiću, dok im se cede masline i surutka iz sira i rasol iz bušne kese sa kiselim kupusom - dakle nema šanse da bi negativni model takve analize i vladavine nazvali Vajthausologijom.
Ne ma Ša nse.

Simpatična mi je popularnost ovog komentara.
Ona ima jednaku logiku i zasnovanost kao i Vučićeva popularnost.
mirelarado mirelarado 16:03 24.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

Vučićeva popularnost


Bušna je to kesa, samo umišljenik, zagledan u vlastitu umišljenu veličinu, ne vidi da curi na sve strane.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:18 24.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

Bušna je to kesa, samo umišljenik, zagledan u vlastitu umišljenu veličinu, ne vidi da curi na sve strane.

Ми се, овде, изгледа све теже и теже разумемо. Ја сам и даље неострашћени пратилац политике. Вучић ми није нити друг нити ми је симпатичан. Но, када анализирам његову популарност, њен феномен и њену механику, то радим да бих раумео земљу у којој живим и људе у њој. Када констатујем популарност, то радим sine ira et studio. Када питам за њене узроке, заиста питам -- не провоцирам. Када кажем да Фријев коментар има исту занованост популарности као што је има и Вучић -- конфронтација, ружење итд. -- тиме настојим да покажем механизам Вучићеве реторике.

Да ме не мрзи, сео бих и извукао комплетну слику, урадио анализу Вучићевих јавних наступа, и показао на чему се они заснивају, које реторске обрте и фигуре користи итсл.

То, по мени, ради мајсторски.
mariopan mariopan 16:41 24.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

mirelarado
Vučićeva popularnost


Bušna je to kesa, samo umišljenik, zagledan u vlastitu umišljenu veličinu, ne vidi da curi na sve strane.

Прави опис.
mirelarado mirelarado 16:41 24.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

Да ме не мрзи, сео бх и извукао комплетну слику, урадио анализу Вучићевих јавних наступа, и показао на чему се они заснивају, које реторске обрте и фигуре користи итсл.

То, по мени, ради мајсторски.


Verujem da je tako. To su u politici već odavno sastavljeni i provereni populistički recepti, dovoljno ih je prilagoditi specifičnim lokalnim uslovima i ljudi će rado kusati tu klin-čorbu. Pitanje je samo dokle...
tadejus tadejus 17:04 24.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

mirelarado
Vučićeva popularnost
Bušna je to kesa, samo umišljenik, zagledan u vlastitu umišljenu veličinu, ne vidi da curi na sve strane.


pa njemu ne curi.. eventualno preliva
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:28 24.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

pa njemu ne curi.. eventualno preliva

Суштина.
И сад ја на то треба да се љутим, да омаловажавам те људе који за њега гласају, презирем њихову необразованост, неинтелигенцију, замерам им манире и масну косу и што миришу на зној?

Ако мислим да су у криву, морам да их схватим како бих знао како да их променим. (Или, тек онако, да бих разумео свет.)
Морам да разумем како размишљају, чега се боје, где им раде емоције а где разум.

Мислим да ово очајнички недостаје на нашој политичкој сцени.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:40 24.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

Predrag Brajovic
pa njemu ne curi.. eventualno preliva

Суштина.
И сад ја на то треба да се љутим, да омаловажавам те људе који за њега гласају, презирем њихову необразованост, неинтелигенцију, замерам им манире и масну косу и што миришу на зној?

Ако мислим да су у криву, морам да их схватим како бих зано како да их променим. (Или, тек онако, да бих разумео свет.)
Морам да разумем како размишљају, чега се боје, где им раде емоције а где разум.

Мислим да ово очајнички недостаје на нашој политичкој сцени.


Sad da ja kažem: Suština!

P.S.
Sunce mu žarko šareno, ne da sam počeo da komuniciram sa Brajovićem nego se čak i u potpunosti slažem sa stvarima koje kaže. Ovo će na neki belaj da izađe :)
freehand freehand 20:30 24.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

Када кажем да Фријев коментар има исту занованост популарности као што је има и Вучић -- конфронтација, ружење итд. -- тиме настојим да покажем механизам Вучићеве реторике.

Да ме не мрзи, сео бх и извукао комплетну слику, урадио анализу Вучићевих јавних наступа, и показао на чему се они заснивају, које реторске обрте и фигуре користи итсл.

То, по мени, ради мајсторски.

Šteta što te mrzi, bilo bi baš interesantno. A mene ne mrzi da ti objasnim da u tom mom komentaru piše kako časni Brajović ne govoreći to direktno uvek nekako nađe načina da kroz svoje, misli svog drugara, masline i surutku kaže kako je Vučić nekako ok, a da Rusi, eto, nisu nikako.
I piše da je meni interesantno to da je uticaj Rusa i Kremlja na ovu zemlju i događanja u njoj neuporedivo manji i slabiji no onoga što je sada već naprsla olupina Zapada i onoga što je sebe zvalo "Međunarodnom zajednicom".
Pa mi onda i ta "Kreljologija" kao termin deluje kao stvar pizme i slabo skrivenog animoziteta a ne nekakvog promišljanja ili metafore na činjeicama zasnovane.
Isto stoji i sa pohvalama Vučiću. Politička i karakterna bitanga koja je do dolaska na vlast SVE činila kako NIŠTA od reformi o kojima sada metaniše ne bi mogle da uspeju - od suprotstavljanja direktno u parlamentu do tuča, incidenata organizovanja i huškanja nasilničkih bandi i podrške kriminalcima i svakovrsnim barabama - SAD je navalila da reformiše. Pa se bori protiv kriminala u sve institucije gurajući kriminalce; protiv korupcije korumpirajući čitave društvene slojeve; protiv partokratije od svoje stranke čineći službu za zapošljavanje; boreći se za mir huškajući na rat; pričajući o institucijama koje lično ruši na sve načine i preko svojih bandi - poslanički, odborničkih pa i onih maskiranih sa buldožerima i oružjem.
Zamorih se a da nisam pomenuo njegovu borbu za istinu, od koje povraćaju i Pinokio i Minhauzen, ti simpatični izmišljeni likovi...
Jebiga, Brajoviću, ne ide mi ta tvoja zagledanost u bvudućnost kad će rezultati Vučićevog političkog i realnog neimarstva zatrpati krvave i pljačkaške tragove sopstvenog nastanka.
The victor will not be asked whether he told the truth.
Ovo je, dragi moj Brajoviću, rečenica Adolfa Hitlera, upućena generalima kojima je obečao casus beli, povod za rat.
I čak i da je on u pravu to nikako ne znači da svedoci i savremenici njegovih nedela i laži treba sa njom da se slože.
I možda će je izgovoriti rezignirano i moji unuci, i biti u pravu. Ali ja, Brajoviću moj vrli kao i sam što sam - to danas niti hoću niti mogu.
Što nije problem dok pričaš sa Krstićem kome se iz kese cedi kupus a iz ušiju surutka. On, eto, može.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:52 24.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

Šteta što te mrzi, bilo bi baš interesantno.

И мени је то жао.

Последњи сам пут то радио, може бити, са Васком (Попом) или Вуком (Караџићем). Механика језика и механика идејне реторике, њен мотор, замајац, зупчаници -- јесу очитљиви и подобни дефинисању. Потом и копирању.

Рецимо, у твојој оптужби да сам ја, као, неки подржавалац и другар Небојше Крстића, те тако и Вучића, стоји једна емотивна, заслепљена реакција, најпре очитавања шта сам то ја, а потом настојања да ме се унизи, истовремено истичући своју правоверност, жигошећи ме дружбом са превејаним и озлоглашеним саветником.

На кога ти то личи, када јавно наступа, ко има обичај тако нехајно да спомиње другарства, саветнике-тајкуне, ко гађа емотивну страну својих слушалаца и гласача?

Кремљологија није мој израз. Мој англосаксонски пријатељи склони су му.

У твом ће овдашњем наступу плиткоумно уживати твоји истомишљеници и они којима нисам по вољи. Они други задржаће дозу скепсе, и преметати у глави -- Је ли, је л' има смисла то што овај Брајовић пита?

Да, има.
Јако пуно, и непорецивог.
Oстало је -- fake news.
Fake media.
Или -- алтернативне чињенице.
freehand freehand 21:08 24.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

Рецимо, у твојој оптужби да сам ја, као, неки подржавалац и другар Небојше Крстића, те тако и Вучића, стоји једна емотивна, заслепљена реакција, најпре очитавања шта сам то ја, а потом настојања да ме се унизи, истовремено истичући своју правоверност, жигошећи ме дружбом са превејаним и озлоглашеним саветником.

Ovo se, dragi moj Brajoviću, zove bulšit i izvrtanje. Da bi neko bio optužen da je Krstićev drugar, moralo bi da se podrazumeva da je to nešto loše, kao prvo.
To je bulšit deo, jer ja tako nešto nikad ne bih rekao.
Da je meni Krstić drugar i da mi neko kaže da mi je drugar ja to nikad ne bih nazvao optužbom, bez obzira na razliku u našim političkim stavovima. Dapače: to drugarstvo isticao bih na inat svakom kome bi na pamet palo da ga pomene u nekakvom lošem smislu.
Tako da ti je ovo ružno prema njemu, moj Brajoviću.
Кремљологија није мој израз. Мој англосаксонски пријатељи склони су му.

"Kremljologija" kao termin postoji u sasvim drugom smislu i kontekstu od onog u kome si ga ti ovde upotrebio. Način na koji ga ti koristiš nema sa tim dodirne tačke.
Jer "kremljolog" je onaj koji se bavi načinima mišljenja i upravljanja Kremlja, te kao takav ne može imati ni pozitivan ni negativan predznak. "Kremljolog" utoliko nije ni simpatizer ni ideološki izdanak Kremlja, nego njegov proučavalac, dragi moj Brajoviću.
У твом ће овдашњем наступу плиткоумно уживати твоји истомишљеници и они којима нисам по вољи. Они други задржаће дозу скепсе, и преметати у глави -- Је ли, је л' има смисла то што овај Брајовић пита?

Да, има.
Јако пуно, и непорецивог.

Eto ti: plitki umovi vole plitkoumne komentare, a Brajović piše smislene i neporecive istine.
Pa posle skiči kako ga ja vređam. Nemoj tako, vrli moj Brajoviću, kumim te Bogom, znaš da sam kod takvih stvari lak na obaraču!

P.S.
Мој англосаксонски пријатељи склони су му.

Znaš ko stalno pominje neke "moje prijatelje"?
mirelarado mirelarado 21:12 24.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

tadejus
mirelarado
Vučićeva popularnost
Bušna je to kesa, samo umišljenik, zagledan u vlastitu umišljenu veličinu, ne vidi da curi na sve strane.


pa njemu ne curi.. eventualno preliva



Vala baš! I njemu i rođacima mu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:20 24.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

Eto ti: plitki umovi vole plitkoumne komentare

Извињавам се: површински, то је далеко одмеренији и прецизнији израз, без емотивне и погрдне црте.
freehand freehand 21:21 24.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

Predrag Brajovic
Eto ti: plitki umovi vole plitkoumne komentare

Извињавам се: површински, то је далеко одмеренији и прецизнији израз, без емотивне и погрдне црте.

Površni, pretpostavljam da si hteo da kažeš.
nema na čemu. :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:23 24.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

Извињавам се: површински, то је далеко одмеренији и прецизнији израз, без емотивне и погрдне црте.

a na onaj drugi deo
a Brajović piše smislene i neporecive istine.

Nemaš primedbe? :)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:24 24.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

freehand
Predrag Brajovic
Eto ti: plitki umovi vole plitkoumne komentare

Извињавам се: површински, то је далеко одмеренији и прецизнији израз, без емотивне и погрдне црте.

Površni, pretpostavljam da si hteo da kažeš.
nema na čemu. :)

Не, требало еј да напишем површинске коментаре, оне који загребу само спољни слој, појавно, површину, а не сиђу дубље.

Но, нисам, те уместо да се мисли о оном што је требало-што сам хтео да напишем, сада ће се понеко од оних коме је ово било упућено без правог разлога љутити.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:26 24.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

Nemaš primedbe? :)

То је написано са дубоко ироничном цртом, онда опет крећемо, уместо у расправу, у обрачун. Шта ће ми то?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:27 24.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

То је написано са дубоко ироничном цртом, онда опет крећемо, уместо у расправу, у обрачун. Шта ће ми то?


Ma dobro, da vas ne prekidam, šteta je stvarno, solidno ste krenuli, samo mi bilo simpatično.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:51 24.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

rekoh ja, belaj u najavi.
freehand freehand 21:56 24.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

vrabac_u_steni
rekoh ja, belaj u najavi.

Evo za tebe malo ekskluzive iz Davosa:



anonymous anonymous 22:01 24.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

Predrag Brajovic
pa njemu ne curi.. eventualno preliva

Суштина.
И сад ја на то треба да се љутим, да омаловажавам те људе који за њега гласају, презирем њихову необразованост, неинтелигенцију, замерам им манире и масну косу и што миришу на зној?

Ако мислим да су у криву, морам да их схватим како бих знао како да их променим. (Или, тек онако, да бих разумео свет.)
Морам да разумем како размишљају, чега се боје, где им раде емоције а где разум.

Мислим да ово очајнички недостаје на нашој политичкој сцени.


И у конверзацији међу блогерима....

Предраже, све ми се више свиђа како размишљаш,.... као да је дошло до неке радикалне трансформације.

Појаве сагледаваш не само у њиховој феноменолошкој равни, него тражећи узрочност, што је полазна претпоставка за сваку дискусију о могућим решењима проблема.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:09 24.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

freehand
vrabac_u_steni
rekoh ja, belaj u najavi.

Evo za tebe malo ekskluzive iz Davosa:


Evo je ona iz Odiseje, nije baš kao ona gore, ali nije loša



Nego, nešto mi sada prolazi kroz glavu simbolika tog monolita :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:12 25.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

anonymous



Odličan prilog.

..a evo i celog teksta .

LINK



Braćala, ali si ti počeo da se šlihtaš naokolo, sve fina cicamica, to juriš autorsku?
mesan mesan 10:29 25.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

Srđan Fuchs

Kad ćeš da pišeš još o istoriji Jevreja?
Okasnio sam na blog gde si pominjao rat s Rimljanima oko 70. godine, od tih opsada potiče slavan problem u matematici:
Josifov problem
da li znaš, pošto je istoričar u isto vreme učesnik događaja, istina li je to što je opisao?
Ako hoćeš deci da objasniš problem i rešenje:
video

Inače nije trol, jer bi scenario ovog problema bio lepo primenjiv i na našu političku elitu
anonymous anonymous 17:34 25.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

Srđan Fuchs
anonymous



Odličan prilog.

..a evo i celog teksta .

LINK



Braćala, ali si ti počeo da se šlihtaš naokolo, sve fina cicamica, to juriš autorsku?


Brale,

...ako nisi propratio ja kod Tase imam uvek autorsku .....

...a i na još ponekoj lokaciji...

...nije stvar u tome... znaš da i tebi kažem kad mi je nešto po ukusu ...

....ali ti tek da nešto napišeš...


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:21 26.01.2017

Re: Kremljologija, a i šire...

mesan
Srđan Fuchs

Kad ćeš da pišeš još o istoriji Jevreja?
Okasnio sam na blog gde si pominjao rat s Rimljanima oko 70. godine, od tih opsada potiče slavan problem u matematici:
Josifov problem
da li znaš, pošto je istoričar u isto vreme učesnik događaja, istina li je to što je opisao?
Ako hoćeš deci da objasniš problem i rešenje:
video

Inače nije trol, jer bi scenario ovog problema bio lepo primenjiv i na našu političku elitu



vau, nisam znao da je Matiš obradio to! skroz zanimljivo, baš sam nameravao da pišem o Josephusu pa me polio Vrabac da sam k'o Koeljo. palim na šljaku u Jerushalaim pa ću sesti malo da kuckam, kada osmislim neki atraktivan način da premostim sigurnu polivačinu. :)
G.Cross G.Cross 22:30 23.01.2017

Ovce su vazne

Predsednik Trump je uspeo u jednom danu vladavine da ponisti trade agreement koji ionako nije bio ratifikovan od strane kongresa i da ukine pomoc organizacijama koje podrzavaju pravo na abortus.

Lepo za jedan dan.

Vec dugo vremena pametni ljudi govore da novu vlast treba precenjivati posle 100 dana.
Ja se slazem.

Mnogo interesantnija cinjenica je ta nada dela srspke i blog populacije da ce sad Trump da odjednom odustane od svog nemesanja u svetske prlike i da ce da odluci da pomogne Srbima u long delayed trecem poluvremenu cetiri srpska izgubljena rata i da odluci da ih ponisti zajedno sa svojim prijateljem Volodjom Putinom.

Pitanje : Da li biste nekome ko veruje u gore navedeno dali da cuva vase ovce ?
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:40 23.01.2017

Re: Ovce su vazne

G.Cross
Predsednik Trump je uspeo u jednom danu vladavine da ponisti trade agreement koji ionako nije bio ratifikovan od strane kongresa i da ukine pomoc organizacijama koje podrzavaju pravo na abortus.

Lepo za jedan dan.

Vec dugo vremena pametni ljudi govore da novu vlast treba precenjivati posle 100 dana.
Ja se slazem.

Mnogo interesantnija cinjenica je ta nada dela srspke i blog populacije da ce sad Trump da odjednom odustane od svog nemesanja u svetske prlike i da ce da odluci da pomogne Srbima u long delayed trecem poluvremenu cetiri srpska izgubljena rata i da odluci da ih ponisti zajedno sa svojim prijateljem Volodjom Putinom.

Pitanje : Da li biste nekome ko veruje u gore navedeno dali da cuva vase ovce ?


pa to i radimo iznova i iznova
freehand freehand 22:41 23.01.2017

Re: Ovce su vazne

Mnogo interesantnija cinjenica je ta nada dela srspke i blog populacije da ce sad Trump da odjednom odustane od svog nemesanja u svetske prlike i da ce da odluci da pomogne Srbima u long delayed trecem poluvremenu cetiri srpska izgubljena rata i da odluci da ih ponisti zajedno sa svojim prijateljem Volodjom Putinom.

Srbi se na američkim izborima ne pitaju ništa. Ovo što je ovde predstavljeno "nadama" je karikatura/rugalica, koja nema veze sa realnošću.
Ono što se većina Srba koje ja poznajem nadala jeste mrva da će američka spoljna politika naročito u ovom regionu biti promenjena i uravnotežena. Ono što ta većina, takođe, vrlo dobro zna i to na osnovu surove empirije jeste da se to sa političkim vukodlakom kakav je Hilari Klinton sigurno ne bi desilo.
Pošto ta većina Srba odavde nikako ne utiče na živote Amerikanaca (što nije i obrnut slučaj) ja im te njihove nade ne bih zamerao.
Pitanje : Da li biste nekome ko veruje u gore navedeno dali da cuva vase ovce ?

Ja gospođi Klinton sigurno ne bih dao da čuva bilo šta, pa ni ovce. A o deci tek da ne govorim.

I da, da ne zaboravim: "Volođa" Putin za sve američke predsednike u poslednjih 40 godina, pa pajaca Sarkozija, pa Mejdžora, Blera i druge kretene sa te strane sem Angele Merkel državnik je par ekselans. Mudrac, mirotvorac, filozof, humanista.
G.Cross G.Cross 22:43 23.01.2017

Re: Ovce su vazne

I da, da ne zaboravim: "Volođa" Putin za sve američke predsednike u poslednjih 40 godina, pa pajaca Sarkozija, pa Mejdžora, Blera i druge kretene sa te strane sem Angele Merkel državnik je par ekselans. Mudrac, mirotvorac, filozof, humanista.



Pa preseli se u Rusiju.

Ja gospođi Klinton sigurno ne bih dao da čuva bilo šta, pa ni ovce. A o deci tek da ne govorim.


Slazem se, samo mislim da bi trebalo da odrastemo dovoljno da shvatimo da nije dovoljno da smo protiv nekoga da bismo smo bili za drugoga.


EDIT
Pošto ta većina Srba odavde nikako ne utiče na živote Amerikanaca (što nije i obrnut slučaj) ja im te njihove nade ne bih zamerao


Ja mislim da podsticati nade da se rezultat cetiri izgubljena rata moze promeniti izborom jednog cirkuzanta u Vasingtonu je krajnje neodgovorno.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:44 23.01.2017

Re: Ovce su vazne

Pitanje : Da li biste nekome ko veruje u gore navedeno dali da cuva vase ovce ?

Кажи ми онај друг: Знаш, кад сам се пре овде враћао на службу, није ми земља овако изгледала. Сада је некако потонула, сива, прљава, запуштена. Једно време није тако изгледала. И влада нека чудна, потуљена ментална атмосфера. Па чак и код мене у амбасади.

Грузија има само једног Великог Сина -- Хамлета:

G.Cross G.Cross 22:48 23.01.2017

Re: Ovce su vazne

Грузија има само једног Великог Сина -- Хамлета:



I vino i pesmu i nekoliko ( makar koliko ja videh) neshvatljivo dobrih restorana u majcici Moskvi.
freehand freehand 22:53 23.01.2017

Re: Ovce su vazne

Pa preseli se u Rusiju.

Molim? Može li ovo malo jasnije da se ne bi ispostavilo naknadno da sam bio pregrub odgovarajući nekom ko bi hteo da me izbacuje iz moje zemlje.
Slazem se, samo mislim da bi trebalo da odrastemo dovoljno da shvatimo da nije dovoljno da smo protiv nekoga da bismo smo bili za drugoga.

Ja, lično, bio sam ravnodušan i neopredeljen, sem žestokom antipatijom prema krvoločnoj harpiji, gospođi Klinton.
Ali svejedno, ti sigurno znaš matematički obrazac kojim u situaciji ili-ili možeš da se opredeliš drugačije?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:56 23.01.2017

Re: Ovce su vazne

-- Па, пресели се у Русију.
-- Molim?

А у Грузију, Тбилиси, на неки кров?

anonymous anonymous 22:58 23.01.2017

Re: Ovce su vazne


freehand
22:41 23.01.2017


Free, kasno je ....

Nemoj decu da plašiš .....Volodjom.


anonymous anonymous 23:03 23.01.2017

Re: Ovce su vazne


G.Cross
22:43 23.01.2017
Re: Ovce su vazne


Slazem se, samo mislim da bi trebalo da odrastemo dovoljno da shvatimo da nije dovoljno da smo protiv nekoga da bismo smo bili za drugoga.



Tako je. Zato ja neću glasati ni za koga, iako sam protiv vućića.
To nije dovoljno da bih glasao za nekog drugog.

Šta kažeš na ovo ?
freehand freehand 23:04 23.01.2017

Re: Ovce su vazne

Predrag Brajovic
Molim?

А у Грузију, Тбилиси, на неки кров?


Može krov u Tbilisiju! Može i u Moskvi, može i Sverdlovsk, i Samarkand. Alma Ata, Vladivostok, štagod.
Sve može na fin način.
G.Cross G.Cross 23:06 23.01.2017

Re: Ovce su vazne

anonymous

G.Cross
22:43 23.01.2017
Re: Ovce su vazne


Slazem se, samo mislim da bi trebalo da odrastemo dovoljno da shvatimo da nije dovoljno da smo protiv nekoga da bismo smo bili za drugoga.



Tako je. Zato ja neću glasati ni za koga, iako sam protiv vućića.
To nije dovoljno da bih glasao za nekog drugog.

Šta kažeš na ovo ?


anonymous anonymous 23:08 23.01.2017

Re: Ovce su vazne


freehand
22:53 23.01.2017
Re: Ovce su vazne



Ja, lično, bio sam ravnodušan i neopredeljen, sem žestokom antipatijom prema krvoločnoj harpiji, gospođi Klinton.






Baš je seksi baba.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:10 23.01.2017

Re: Ovce su vazne

long delayed trecem poluvremenu cetiri srpska izgubljena rata


Izgubljena su dva rata, Bosna i Hrvatska su jedan rat, a ono u Sloveniji je bila predstava.

No dobro, i ta dva su previše.
freehand freehand 23:14 23.01.2017

Re: Ovce su vazne

vrabac_u_steni
long delayed trecem poluvremenu cetiri srpska izgubljena rata


Izgubljena su dva rata, Bosna i Hrvatska su jedan rat, a ono u Sloveniji je bila predstava.

No dobro, i ta dva su previše.

A i tu je pitanje definisanja ishoda.
freehand freehand 23:20 23.01.2017

Re: Ovce su vazne

Ja mislim da podsticati nade da se rezultat cetiri izgubljena rata moze promeniti izborom jednog cirkuzanta u Vasingtonu je krajnje neodgovorno.

Srbi (van SAD, odnosno bez biračkog prava tamo) nisu ništa birali. Svakako ne više nego gledajući bilo koji film ili seriju opredeljujući se za sopstvene junake.
Ali da su birali - izborom cirkuzanta koji može da napravi sranja pokazali bi logičku zrelost i inteligenciju izbegavajući da izaberu avet koja će katastrofu napraviti sigurno. Empirijski potvrđeno.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:24 23.01.2017

Re: Ovce su vazne

freehand
vrabac_u_steni
long delayed trecem poluvremenu cetiri srpska izgubljena rata


Izgubljena su dva rata, Bosna i Hrvatska su jedan rat, a ono u Sloveniji je bila predstava.

No dobro, i ta dva su previše.

A i tu je pitanje definisanja ishoda.


Može i o tome da se priča, ali ako su ti se na zapadu etničke granice smanjile onoliko koliko su ti se smanjile i dobio toliko izbeglica a u onom drugom faktički izgubio ono što smatraš kolevkom svoje državnosti (plus opet izbeglice sa juga) ja bih to ipak nazvao izgubljenim ratovima.

Ako još uzmemo u obzir da smo se u tim ratovima i moralno ukaljali, sve u svemu, meni to ipak miriše na poraz.
(ostavimo sad na stranu drugosrbijanska samobičevanja i "sienenovsku propagandu", nezavisno od toga mogao je obraz da nam bude čistiji nego što jeste)
G.Cross G.Cross 23:28 23.01.2017

Re: Ovce su vazne

Ali svejedno, ti sigurno znaš matematički obrazac kojim u situaciji ili-ili možeš da se opredeliš drugačije?



Free, verujem da za zemlju nije dobro da verujemo, mada nijednu lekciju iz izgubljenih ratova nismo izvukli, mada nemamo viziju gde hocemo da idemo, mada pokusavamo da sve nesposobnosti predstavimo kao uspehe, dovoljno je da jedna vestica ne bude izabrana i da jedan cirkuzant bude izabran i Srbiji ce procvatetai ruze.

Nece.

Uspeh je rezultat jasne vizije i teskog rada. U Srbiji osim Vucica niko ne radi. A niko nema viziju.

Sejati nadu da ce stvari za Srbiju biti bolje zato sto je vestici crknula krva je opet kazem neodgovorno.

Nadati se da ce nas uspeh doci na tenkovima Volodje, je isto toliko izdaja zemlje koliko nadati se da ce uspeh doci na Hilarijkinim tenkovima.

Znaci, ipak je do nas i do vizije i teskog rada. A nista od toga ne podstoji u Srbiji osim spina da ce sad biti bolje zato sto je cirkuzant izabran.

Opet, nece.
freehand freehand 23:30 23.01.2017

Re: Ovce su vazne

Može i o tome da se priča, ali ako su ti se na zapadu etničke granice smanjile onoliko koliko su ti se smanjile i dobio toliko izbeglica a u onom drugom faktički izgubio ono što smatraš kolevkom svoje državnosti (plus opet izbeglice sa juga) ja bih to ipak nazvao izgubljenim ratovima.

Nije to za ovu priliku.
Ali većina u RS ovo sigurno ne smatra izgubljenim ratom.
freehand freehand 23:32 23.01.2017

Re: Ovce su vazne

G.Cross
Ali svejedno, ti sigurno znaš matematički obrazac kojim u situaciji ili-ili možeš da se opredeliš drugačije?



Free, verujem da za zemlju nije dobro da verujemo, mada nijednu lekciju iz izgubljenih ratova nismo izvukli, mada nemamo viziju gde hocemo da idemo, mada pokusavamo da sve nesposobnosti predstavimo kao uspehe, dovoljno je da jedna vestica ne bude izabrana i da jedan cirkuzant bude izabran i Srbiji ce procvatetai ruze.

Nece.

Uspeh je rezultat jasne vizije i teskog rada. U Srbiji osim Vucica niko ne radi.

Sejati nadu da ce stvari za Srbiju biti bolje zato sto je vestici crknula krva je opet kazem neodgovorno.

Nadati se da ce nas uspeh doci na tenkovima Volodje, je isto toliko izdaja zemlje koliko nadati se da ce uspeh doci na Hilarijkinim tenkovima.

Znaci, ipak je do nas i do vizije i teskog rada. A nista od toga ne podstoji u Srbiji osim spina da ce sad biti bolje zato sto je cirkuzant izabran.

Opet, nece.

E sad si sam jebo kevu bataljonu slamnatih ljudi.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:34 23.01.2017

Re: Ovce su vazne

freehand

Ali većina u RS ovo sigurno ne smatra izgubljenim ratom.


Bojim se da nije tačno. Ono što misle je da se spaslo što se spasti može.

Puna Banjaluka i ostatak zapadnog dela Drvarčana, Glamočana, Petrovčana, onih iz Ključa, Sanskog Mosta...


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:50 23.01.2017

Re: Ovce su vazne

freehand

E sad si sam jebo kevu bataljonu slamnatih ljudi.


Ma ne, ne shvataš.
Ima da se nauči lekcija koja je zadata.
Ako se slučajno ne nauči, onda se cinično ukaže demokratsko poštavanje prema tim primitivcima i zaključa u svoju kulu od slonovače. Naravno, svoji stavovi se ne stavljaju pod bilo kakvo preispitivanje, pošto su, jelte, uklesani u kamenu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:52 23.01.2017

Re: Ovce su vazne

i da ce da odluci da pomogne Srbima u long delayed trecem poluvremenu cetiri srpska izgubljena rata i da odluci da ih ponisti zajedno sa svojim prijateljem Volodjom Putinom.


Kad se ovako napiše stvarno treba biti velika budala da bi se nadalo tome.

Naravno da ni Tramp ni bilo ko drugi neće reći, e sad vraćamo Kosovo u Srbiju, sad vraćamo Srbe u Hrvatsku, sad Srebrenicu ne zovemo genocidom...i šta su već posledice tih izgubljenih ratova.
Ali uopšte nije nemoguće da Trampova administracija neke stvari, koje su prethodnima bile važne, otpiše kao nevažne, Balkan npr.

A to su već sasvim drugačije okolnosti u kojima je moguće ono što u nekim drugim ne bi bile.

To nije vraćanje na početno stanje, nije poništavanje poraza, to su samo promenjne okolnosti, a to jeste moguće sad, a ne bi bilo moguće da je Hilari pobedila.
Moguće jeste, a da li će biti i ostvareno moramo sačekati da vidimo.

Kao što je teško poverovati da će Tramp poništiti srpske poraze isto tako je teško poverovati da se ništa neće promeniti njegovom pobedom.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:56 23.01.2017

Re: Ovce su vazne

Има један кеч: ако су Вучић и ова власт толико лоши, како то да се сами од себе не уруше, како то да људи то не прозру, како то да Јевропа с Вучићем увек отплеше валцер кад затреба. (Знам, знам -- само премијер пусти председника да каже реч-две, на руском, наравно, и еро загрљаја...)

Хоћу да кажем -- та танка опозициона гравитација, наспрам овако "грдног" Вучића, говори о слабости масе која је ствара.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:03 24.01.2017

Re: Ovce su vazne

та танка опозициона гравитација, наспрам овако "грдног" Вучића, говори о слабости масе која је ствара


upravo tako, samo što to i dalje ne znači da vučić nije grdan.
freehand freehand 00:03 24.01.2017

Re: Ovce su vazne

Има један кеч: ако су Вучић и ова власт толико лоши, како то да се сами од себе не уруше, како то да људи то не прозру, како то да Јевропа с Вучићем увек отплеше валцер кад затреба. (Знам, знам -- само премијер пусти председника да каже реч-две, на руском, наравно, и еро загрљаја...)

Što ne probaš taj keč da primeniš na saudijskog kralja ili dinastiju Kim u Severnoj Koreji? ne uruši se zato što postoji tri miliona njegovih prirodnih birača i još dva kao ti i tvoj prijatelj. Šta mu više treba?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:52 24.01.2017

Re: Ovce su vazne

Što ne probaš taj keč da primeniš na saudijskog kralja ili dinastiju Kim u Severnoj Koreji? ne uruši se zato što postoji tri miliona njegovih prirodnih birača

Шта хоћеш да кажеш овим?
Какви су то његови "природни" бирачи?
freehand freehand 12:18 24.01.2017

Re: Ovce su vazne

Predrag Brajovic
Što ne probaš taj keč da primeniš na saudijskog kralja ili dinastiju Kim u Severnoj Koreji? ne uruši se zato što postoji tri miliona njegovih prirodnih birača

Шта хоћеш да кажеш овим?
Какви су то његови "природни" бирачи?

Hoću da kažem da dugovečnost režima sigurno nije sinonim sa njgoevim kvalitetom.
A Vučićevi "prirodni" birači su oni koji ne misle svojom glavom već prate čobanina oličenog jal u govorniku jal u mejnstrim medijima. Kojima ništa ne znači šta je činjenica a šta prikaza i kod kojih pale najjeftiniji vašarski trikovi. Oni koji na prvu pohrle za demagozima i populistima.
jel treba još?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:29 24.01.2017

Re: Ovce su vazne

A Vučićevi "prirodni" birači su oni koji ne misle svojom glavom već prate čobanina oličenog jal u govorniku jal u mejnstrim medijima. Kojima ništa ne znači šta je činjenica a šta prikaza i kod kojih pale najeftiniji vašarski trikovi. Oni koji na prvu pohrle za demagozima i populistima.
jel treba još?

Као ови Трампови?
Па добро, шта ћемо с њима?
freehand freehand 12:34 24.01.2017

Re: Ovce su vazne

Predrag Brajovic
A Vučićevi "prirodni" birači su oni koji ne misle svojom glavom već prate čobanina oličenog jal u govorniku jal u mejnstrim medijima. Kojima ništa ne znači šta je činjenica a šta prikaza i kod kojih pale najeftiniji vašarski trikovi. Oni koji na prvu pohrle za demagozima i populistima.
jel treba još?

Као ови Трампови?
Па добро, шта ћемо с њина?

Ja ništa. Neki su mi familija, neki prijatelji, blogera tu koliko hoćeš. Mislim, nastaviću da budem uporan da nekima za koje bar sitna nada postoji ukažem na realnost, i da učinim što je do mene da njihove iluzije ne budu mera naše stvarnosti..
Šta ćeš ti sa njima?

P.S.

highshalfbooze highshalfbooze 12:45 24.01.2017

Re: Ovce su vazne

Kojima ništa ne znači šta je činjenica a šta prikaza i kod kojih pale najeftiniji vašarski trikovi.

To su ljudi koje je muka naterala da rade to što rade. Neki rade doduše iz interesa, to je manjina, ali je većina onih koji pokušavaju golu egzistenciju da ostvare pomoću SNS mašinerije. Svaki zaposleni u javnom sektoru sa dva člana porodice obezbeđuje 2 misliona glasova. Jednostavna računica.
U planu je ukidanje i ponovno osnivanje javnih ustanova i preduzeća čime će biti očišćeni nestranački radnici iz istih. Cilj je čisto partijski kadar u javnom sektoru i držanje na povodcu tih ljudi.
freehand freehand 12:48 24.01.2017

Re: Ovce su vazne

To su ljudi koje je muka naterala da rade to što rade. Neki rade doduše iz interesa, to je manjina, ali je većina onih koji pokušavaju golu egzistenciju da ostvare pomoću SNS mašinerije. Svaki zaposleni u javnom sektoru sa dva člana porodice obezbeđuje 2 misliona glasova. Jednostavna računica.

To je deo. Drugi, veći deo su ljudi koji nemaju nikakav interes i nikakav benefit od toga, i žive lošije, ali su gutajući populističke udice ubeđeni da rade dobro i za društvo i za sebe. jednostavno nesposobni za kritičku misao.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana