Društvo| Ljubav| Ljudska prava| Moj grad| Politika

Parada 2011 (još 7): Nedelja pred nedelju

Goran Miletic RSS / 26.09.2011. u 02:03
Poslednji vikend pred Paradu. Zanimljivo je da je prema prvobitnom scenariju Parada trebalo da se održi tokom nekog vikenda u septembru i to najkasnije na današnji dan (25.9.) Nismo je zakazali tada samo da bi smo državi dali još nedelju dana „fore" da zajedno sa nama obavi pripreme. Bio je to još jedan naš znak da imamo razumevanje za državu, ali da nema odstupanja od onoga što je garantovano Ustavom. Ponovno pominjanje Ustava mnogima zvuči dosadno, ali u ovakvim situacijama suština je upravo u nečemu što se ne sme dovoditi u pitanje.

Nedelja je protekla u znaku „medija koji saznaju", iako je konferencija za štampu zakazana za ponedeljak u 10h. Mediji su željni informacija, mada se od ove informacije niko neće ovajditi. Za sutrašnji broj „ALO" sprema listu svih anti-gay skupova koji se planiraju 1. i 2. oktobra. Potpuno je fascinantno da ni mediji, ni političari, ali ni drugi delovi društva ne ukazuju upravo na ove skupove kao generatore „narušavanja bezbednosti". Iako su svi oni uvijeni u religioznu formu „molebana", „litije" ili „šetnje", suština je potpuno jasna - i prošle i ovde godine ovi skupovi služe za maskiranje nasilnika. To zna policija, znaju svi mediji, a i građanima je ovo sasvim jasno. Svi ćute.

Prošle godine, kasirka u lokalnoj samoposluzi je ovu pojavu komentarisala rečima: „E baš su našli kad će da prave moleban i litiju. Pa kad su toliko dobri, što ne prave to iz drugih razloga tokom godine, nego hoće da prebiju ove što paradiraju, pa se foliraju. K'o da smo mi glupi. Ne razumem ove što prave Paradu, al' ako već moram da biram pre bih sa njima nego sa ovima koji nam prodaju m*da za bubrege. I još za to koriste crkvu. Hohštapleri!" Ima oko 60 godina i priznajem da od nje nisam očekivao ovu vrstu komentara, u trenutku kad joj se završava radni dan, a ja izlazim iz radnje kao poslednji kupac tog dana.

 

Na kraju dana, čitam novi (veoma dobar) „Optimizam" i shvatam da je ove godine bilo jako malo tekstova koji se odnose na to zbog čega je Parada bitna za zajednicu, koji su problemi sa kojima se suočava LGBT zajednica ili nečem sličnom. I dalje smo ostali u trogulu : izjave političara - pretnje ekstremista - medijska nagađanja.Još užasnije je što i dalje imamo one koji javno govore da „LGBT osobe u Srbiji nemaju nikakvih problema" ili da „Paradu treba zabraniti", pa do onih koji nisu dalje odmakli od tvrdnji da je „homoseksualnost - bolest". 

Prijatelj-novinar iz jednog od ranijih blogova mi se javlja krajem dana. Kaže da je ustvari najgore to što progresivni deo srpskog društva polako ali sigurno počinje da ĆUTI na sve što se događa LGBT zajednici, a naročito kada dođe period pripreme Parade. Pojašnjava mi primerom romske zajednice za koju svi u Srbiji misle da je „normalno" da je izložena nasilju i diskriminaciji. „To se nekako dešava i sa LGBT zajednicom - svi NE reaguju jer prihvataju da je nasilje protiv parade normalno. Zato bi upravo vlastima trebalo da bude u interesu da se Parada desi". Završavamo razgovor sa njegovom ponovnom konstatacijom da ambivalentni stav DS-a (i par drugih partija) u najmanju ruku šteti njima samima jer „narod ne voli neodlučne i kukavice". Ubeđen je da će ovo "prenemaganje da se jasno podrži Prajd" imati uticaja na glasače, bez obzira da li oni vole LGBT zajednicu ili ne.

Beograd.2.oktobar 2011. NORMALNO !

Atačmenti



Komentari (46)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

neki_tamo neki_tamo 02:16 26.09.2011

pitanje

nisam čitao ranije tekstove, jednostavno ova tema me uopšte ne interesuje, ali me interesuje koja je poenta organizovanja "parade ponosa" i njena ogromna medijska posvećenost?
oprostite što sam malo vulgaran a jel to zato da svi treba da postanemo homoseksualci, ili znači da su ljudi koji je podržavaju i koji su homoseksualne orijentacije napredni u odnosu na nas smrtnke?

p.s. ukoliko ne obrišete moj post molio bih i odgovor na temu da sam čitao ranije da su pre par meseci naučnici, mislim iz usa, dokazali da je homoseksualnost genetski poremećaj, odnosno bolest?
loader loader 03:07 26.09.2011

Re: pitanje


Naučnici... Pa, baš i nisu rekli da je bolest ... Kazali su da je uzrok homoseksualnosti genetska struktura, tj. predodređenost.


Znači, homoseksualci su nevini
pred sudom tradicionalističkih moralista

dragan7557 dragan7557 05:11 26.09.2011

Re: pitanje

Dakle gosn Miletiću svaka vaša tema je Novo Ogromno Nedokučivo Iznenađenje! I verovatno se ne varam ako posle (još 0) sledeća tema bude (još 356), (još 355), (još 354) ................................................

cerski

p.s. veliko hvala što nas smatrate retardiranim.
p.p.s.Svako jutro poranim da pročitam kol'ko je (još ostalo)
validni validni 06:51 26.09.2011

Re: pitanje

dragan7557
Dakle gosn Miletiću svaka vaša tema je Novo Ogromno Nedokučivo Iznenađenje! I verovatno se ne varam ako posle (još 0) sledeća tema bude (još 356), (još 355), (još 354) ................................................

cerski

p.s. veliko hvala što nas smatrate retardiranim.
p.p.s.Svako jutro poranim da pročitam kol'ko je (još ostalo)


Ne zaboravite na prestupne godine... šta sve može za jedan dan da se uradi... ihhh...
validni validni 07:10 26.09.2011

Re: pitanje

loader

Naučnici... Pa, baš i nisu rekli da je bolest ... Kazali su da je uzrok homoseksualnosti genetska struktura, tj. predodređenost.


Znači, homoseksualci su nevini
pred sudom tradicionalističkih moralista


Naučnici... Pa, baš i nisu smeli da kažu da je to bolest... Kazali su da je uzrok homoseksualizma genetska struktura, tj predodređenost koju bi u drugim slučajevima Normalno nazvali bolešću... ili anomalijom - otstupanjem od pravila.

Mada, obzirom da nisu jasno omeđene granice morala (čak i onog tradicionalnog), da je relativizovan pojam normalnog, zašto bi pojam bolesti imao jasno utvrđeno značenje?! Pred sudom cocktail-party spin aktivista naravno (ili se kaže Normalno?).
Jukie Jukie 09:14 26.09.2011

Re: pitanje

neki_tamo

molio bih i odgovor na temu da sam čitao ranije da su pre par meseci naučnici, mislim iz usa, dokazali da je homoseksualnost genetski poremećaj, odnosno bolest?

Na istom nivou kao što su svi Srbi genetski poremećeni jer nisu crnci.
I onda kaže crnac npr. "I-ju, šta ja da kažem mom detetu kada vidi Srbina na ulici? Ma to je bolest! Idemo da napravimo moleban crnaca i da kamenujemo Srbe kad budu išli ulicom. To će ih izlečiti"
loader loader 09:55 26.09.2011

Re: pitanje

Na istom nivou kao što su svi Srbi genetski poremećeni jer nisu crnci.




I onda kaže crnac npr. "I-ju, šta ja da kažem mom detetu kada vidi Srbina na ulici?




moleban crnaca


valhalen valhalen 10:04 26.09.2011

Re: pitanje

Jukie
neki_tamo

molio bih i odgovor na temu da sam čitao ranije da su pre par meseci naučnici, mislim iz usa, dokazali da je homoseksualnost genetski poremećaj, odnosno bolest?

Na istom nivou kao što su svi Srbi genetski poremećeni jer nisu crnci.
I onda kaže crnac npr. "I-ju, šta ja da kažem mom detetu kada vidi Srbina na ulici? Ma to je bolest! Idemo da napravimo moleban crnaca i da kamenujemo Srbe kad budu išli ulicom. To će ih izlečiti"



Tačno tako.
loader loader 10:23 26.09.2011

Re: pitanje

Mislim da iza ovoga o crncima sledi oštar protest nesvrstanih zemalja blogu b92 zbog tolerisanja prozivki i insinuacija na račun kolora telesne kože
nikolic777 nikolic777 10:30 26.09.2011

Re: pitanje


Na istom nivou kao što su svi Srbi genetski poremećeni jer nisu crnci.
I onda kaže crnac npr. "I-ju, šta ja da kažem mom detetu kada vidi Srbina na ulici? Ma to je bolest! Idemo da napravimo moleban crnaca i da kamenujemo Srbe kad budu išli ulicom. To će ih izlečiti"





buba_truba buba_truba 11:04 26.09.2011

Re: pitanje

Jukie

Majstore!

U prilog...

looping looping 12:31 26.09.2011

Re: pitanje

čitao ranije da su pre par meseci naučnici, mislim iz usa, dokazali da je homoseksualnost genetski poremećaj, odnosno bolest?

Da li je bolest ili nije skroz je nebitno. Ne treba diskriminisati bilo koga.
Ali ne treba ni izaci na ulicu i slaviti svoju hetero, homo ili kakvu bilo seksualnost.
Svako treba to da slavi kod kuce.
A zakonom predvidjena ili nepredvidjena prava da trazi kod predsednika ili u policiji.
Nije pravo na seks. opredeljenje jedino u ovoj drzavi koje ljudi ne mogu da koriste.
kremba kremba 12:34 26.09.2011

Re: pitanje

neki_tamo
dokazali da je homoseksualnost genetski poremećaj, odnosno bolest?


Genetsko poremecaj i bolest nije isto!

Svi mi imamo neke genetske promene, vidljive ili nevidljive, koje uticu na vid, visinu, brzinu, snagu, da li ces da mucas ili ne, ili nesto sasvim deseto poput hormona koji uticuy na to da li ce da ti se svidjaju zene ili muskarci.
Na te promene nismo mogli da uticemo i one mogu biti dobre ili lose po jedinku...

Evolucija tako funkcionise milionima godina.
(Varijanta za vernike je da je bog stvorio homoseksualce i ko je taj ko sme da sumnja u njegova dela? )

neki_tamo
ali me interesuje koja je poenta organizovanja "parade ponosa"


Poenta je da pokusavaju da se izbore za svoje pravo (zakonom predvidjeno), da ih tretiramo isto kao i ostale "genetski poremecene" poput onih koji nose naocare, onih koji su celavi, visoki, debeli, niski, ljubicasti, kockasti. Poenta je da to njihovo pravo shvate i neki_tamo.

neki_tamo
ili znači da su ljudi koji je podržavaju i koji su homoseksualne orijentacije napredni u odnosu na nas smrtnke?


Kao prvo, oni koji podrzavaju paradu mogu, ali ne moraju biti, homoseksualne orijentacije.
Ne radi se o tome ko je napredniji nego ko je tolerantniji.

Na primer, ja ne psujem komsije, ne volim rakiju, ne varam zenu i ne hranim marsovce a ipak postavim ovakav spot





loader loader 22:05 26.09.2011

Re: pitanje

Genetsko poremecaj i bolest nije isto!

Brate, sestro,
nazovimo to različitost.
kremba kremba 09:59 27.09.2011

Re: pitanje

loader
Genetsko poremecaj i bolest nije isto!

Brate, sestro,
nazovimo to različitost.


Slazem se.
"Nije isto" i "razlicitost" je, po meni, isto.
kukusigameni kukusigameni 08:12 26.09.2011

...

Jukie Jukie 09:03 26.09.2011

Prvi vikend u oktobru

Zanimljivo je da je prema prvobitnom scenariju Parada trebalo da se održi tokom nekog vikenda u septembru i to najkasnije na današnji dan (25.9.) Nismo je zakazali tada samo da bi smo državi dali još nedelju dana „fore" da zajedno sa nama obavi pripreme

Sledeće godine NEMOJTE da zakazujete za prvi vikend u oktobru jer je tada Evropski vikend posmatranja ptica.
Morate malo evropski da razmišljate - prajd u septembru, brdvočing u oktobru.
Ne znam zašto koristite spc kalendar??? Ovo je sekularna država.
expolicajac expolicajac 10:22 26.09.2011

Re: Prvi vikend u oktobru

Jukie

Od kada si pao trčeći za trolejbusom došlo je do prenošenja pozitvnih vibracija preko sala ka kori velikog mozga.
Molio bih da više ne padaš kako bi ovo stanje ostalo što duže, mislim stanje prijatne duhovitosti koja razgaljuje neprijatnu atmosferu učmalosti ovog bloga
vladimir petrovic vladimir petrovic 15:31 26.09.2011

Re: Prvi vikend u oktobru

Expolicajac
... neprijatnu atmosferu učmalosti ovog bloga


Nisi u pravu.

Jer, ako ti smatraš da ovaj prosvećujući blog Gorana Miletića karakteriše neprijatna atmosfera učmalosti, ja smatram da blogove koje ti pišeš karakteriše neprijatna atmosfera reakcionarnosti i plitkoumnosti.

Svako ima pravo na svoje mišljenje, zar ne?

Over.
expolicajac expolicajac 21:51 26.09.2011

Re: Prvi vikend u oktobru

Jer, ako ti smatraš da ovaj prosvećujući blog Gorana Miletića karakteriše neprijatna atmosfera učmalosti, ja smatram da blogove koje ti pišeš karakteriše neprijatna atmosfera reakcionarnosti i plitkoumnosti.

Ma sve je OK. Ako ti smatraš da će filosofijom srpske malograđanštine "Ne jebe lep nego jebe dosadan" da ostvari neki pomak u shvatanju "neprijatne atmosefere učmalosti" ja to kao intelektualac, iako je to verovatno po tebi pleonazam ako ga vežem za, policajac; moram prihvatiti.
Biće mi izuzetno drago ako na mom sledećem blogu uzmeš aktivno učešće u razmatranju teme koju budem obradio.
S poštovanjem Ex
rayzippo rayzippo 10:27 26.09.2011

kasirke normalno,..

..nego kakvo je raspolezenje kod baba sera; za ili protiv

lemica lemica 10:28 26.09.2011

gosn mileticu,

a zasto ni jednog komentatora ne udostojite odgovora? mislim,ljudi vam dodju na blog,procitaju vase "umovanje",ostave dojam,a vi tako. ipak je ovo vasa (virtuelna) kuca,a mi vam dodjemo kao neki gosti. samo mi nemojte reci kako ste bizi,te nemate vremena. sve mi se cini da sam bila u pravu kad sam, u nekom od vasih prethodnih blogova na ovu temu,rekla da Vi pisete blog,jer vaaapite za medijskom paznjom. i jos da Vas pituvam,ko vam je rekao da imate smisla za pisanje? neeemate! meni je jako zao sto vasa organizacija nema nikog drugog ko bi radio Vas posao (pisanje bloga,ali posto sam ja jedno dusevno bice,evo,predlozicu sebe da Vam to radim,ionako svaki moj komentar ima vise preporuka od svih Vasih blogova zajedno. nemojte da vas sujeta omete,pa ne prihvatite ovako velikodusnu ponudu
rayzippo rayzippo 10:34 26.09.2011

Re: gosn mileticu,

ma covek saljivdzija,vidis da kod njega na blogu nikada ne manjka dobrog raspolozenja
lemica lemica 11:20 26.09.2011

Re: gosn mileticu,

rayzippo
ma covek saljivdzija,vidis da kod njega na blogu nikada ne manjka dobrog raspolozenja


pa,bar akfu i rakiju da ponudi...
lemica lemica 11:41 26.09.2011

Re: gosn mileticu,


Da se razumemo,uopste ne smatram da su gejevi razliciti,da su “druga vrsta”,da su bolesni…isto tako nemam apsolutno nista protiv parade.
Ali,ono sto mi smeta je da organizatori parade cute celu godinu,nema ih nigde,a onda par dana pred paradu izmile sa ovakvim blogovima. Pa tako kao rezultat imamo da je sustina parade,sustina homoseksualizma u stvari (ne)bezbednost parade. Gospodo organizatori,iskren predlog: angazujte se tokom cele godine,organizujte tribune,razgovarajte sa ministarstvom zdravlja,prosvete,nadjite vanpartijske medicinske strucnjake,pa u saradnji s njima edukujte ovaj tamni vilajet od Srbije. A ne samo sto kao medvedi upadnete u period hibernacije i probudite se svake godine oko parade. Zato i imate sve probleme koje imate. To sto ce vas podrzati sve javne osobe,sve Obame i sve NVO,nece resiti vas problem. Ono sto morate da uradite je da se predstavite ovom nepismenom,homofobnom i frustirarnom narodu. Tek tako cete imati bezbednu paradu. Ako vam je to uopste cilj. Meni se cini da vi upravo potencirate nesigurnost i rizicnost parade kao jedini nacin da pokazete svetu kako ste neprihvaceni. Prvo,to nije jedini nacin,drugo,pogresan je. Uostalom,ugledajte se malo na Dveri i ostale,oni na svojoj “edukaciji naroda” rade preko cele godine. Setite se das u roditelji branili deci da idu u skolu sa HIV-om zarazenom decu,sve dok drzava nije pocela sa edukacijom. Cak I danas imamo primere slicne segregacije…
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:06 26.09.2011

Re: gosn mileticu,

Ali,ono sto mi smeta je da organizatori parade cute celu godinu,nema ih nigde,a onda par dana pred paradu izmile sa ovakvim blogovima. Pa tako kao rezultat imamo da je sustina parade,sustina homoseksualizma u stvari (ne)bezbednost parade. Gospodo organizatori,iskren predlog: angazujte se tokom cele godine,organizujte tribune,razgovarajte sa ministarstvom zdravlja,prosvete,nadjite vanpartijske medicinske strucnjake,pa u saradnji s njima edukujte ovaj tamni vilajet od Srbije


Koruptivni me'anizam nvo.
validni validni 14:54 26.09.2011

Odbrojavanje

Ne mogu da dočekam sledeći nastavak. Samo, da na kraju ne ispadne ovako:

cat.lea034 cat.lea034 19:06 26.09.2011

O paradi

Dok sam citala ovaj tekst ,kao i mnoge druge na istu temu, pitala sam se zasto se jedna razlicitost toliko popularizuje, kako bi izgledalo kada bi svi koji su razliciti po nekim svojim opredeljenjima, verskim, kulturnim...paradirali? Licno mislim, posto se u ovoj zemlji svako bavi svakim, da je ova prasina oko "parade ponosa" preterana a ipak neizostavna tema na poslu, uz kafu, u samoposluzi i gde god se sretnemo sa nekom osobom s kojom nemamo puno tema za razgovor, kao i obavezna sala u drustu:"Ides li na paradu?".
Licno nisam protiv razlicitosti, niti mi smetaju, jedino ne znam kako bih objasnila sinu od 6 god. zasto se dve tete ili dva muskarca ljube na ulici. Ovaj problem ce razumeti svaki roditelj. Hajde realno, koliko se heteroseksualnih parova ljubi na ulici i drzi za ruke? Zato i ne razumem njihovu potrebu da sve bude javno, ko bi im ugrozavao prava da se ljube u svom krevetu kao i vecina nas obicnih ljudi. Svakako sam protiv nasilja i ne razumem toliki gnev nekih, pogotovo pripadnika muskog roda koji bi da ih sretnu demonstrirali silu nad njima, bas me zanima sta bi bilo da su ti homosekusalci ucitelji nekih borilackih vesrina ili su oni po kliseu uvek kreatori, frizeri, mali sicusni muskarci koji se sminkaju, ili je to jos jedno hvalisanje uz pivo sa drugarima?
Procice i parada i sta onda, zar stvarno misle da ce jedna parada biti njihova pobeda nad ljudima koji ne prihvataju njihovu razlicitost. I zene su se borile za svoja prava pa i dalje, kako u nasoj zemlji, tako i u drugim zemljama, posle toliko godina imamo i dalje nasilje nad zenam, bez prava na svoje misljenje, prava da biraju profesiju, s kim ce i kako da zive. Od toliko tema i problema koje ovaj svet ima globalno svi se bavimo paradom i homoseksualizmom.
Da li svi koji nemamo nista protiv njih sa sve vecinom koja je ravnodusna potom pitanju rasirimo sarene kisobrane i tim pokazemo da nam oni uopste ne smetaju.
Ta parada kao i mnogi drugi skupovi u ovoj zemlji su prilika da mladi, huligani ili kako su vec nazvani, izadju na ulice i prave nered i stetu, bez razvijene svesti da su ako ne oni svojim licnim dohotkom onda njihovi roditelji, platili i paradi i renoviranje svega sto oni polome i ostete. O tim mladim ljudima bih tek mogla da pisem, ali cu ostaviti kao komentar za neki blog posle parade.

AlexDunja AlexDunja 19:29 26.09.2011

Re: O paradi

dva pitanja koja si postavila
neizostavno zaslužuju odgovor:

1.
jedino ne znam kako bih objasnila sinu od 6 god. zasto se dve tete ili dva muskarca ljube na ulici.


ako te pita, reci mu kao i ako te pita
zašto se teta i čika ljube na ulici:
zato što se vole.

( btw, skoro da sam potpuno sinurna da ti nikada neće biti
postavljeno to pitanje, deca skoro nikada nee postavljaju glupa pitanja)

u pravu si da se hetero parovi ne ljube na ulici
sve vreme, ali, ako se poljube niko ih neće tući,
niko im neće reći da su bolesni, da su perverzni, i takoto.
niko to neće ni pomisliti, zar ne?

2
.bas me zanima sta bi bilo da su ti homosekusalci ucitelji nekih borilackih vesrina ili su oni po kliseu uvek kreatori, frizeri, mali sicusni muskarci koji se sminkaju, ili je to jos jedno hvalisanje uz pivo sa drugarima?


da ne poveruješ, gejevi su svuda oko nas,
učitelji borilačkih veština, vatrogasci,
policajci, kamiondžije...baš kao i svi ostali

medjutim, među frizerima ima strejt frajera,
i među igračima baleta takođe, o muzičarima i glumcima koji se šminkaju
non stop, da ti ne pričam...
neverovatnimiki neverovatnimiki 21:38 26.09.2011

Re: O paradi

cat.lea034

...Licno nisam protiv razlicitosti, niti mi smetaju, jedino ne znam kako bih objasnila sinu od 6 god. zasto se dve tete ili dva muskarca ljube na ulici...


Objasnite mu isto kao što će da mu objasnite zašto se čika i teta ljube na ulici. Ništa lakše.
cat.lea034 cat.lea034 21:53 26.09.2011

Re: O paradi

Ne znam da li imas decu, neosporno je da bih pokusala da mu objasnim tu razlicitost ali oni su kao i mi od slikovnica i bajki pa na dalje uceni da se ljubav desava izmedju muskarca i zene.

A to drugo je iz ugla jednog prosecnog muskarca, gde svaki dan slucam da bi kad hi vide mucili, prebijali i sl. Ali ima tu jedan fenomen, ne smeta im kada se ljube dve zene, samo kada se ljube muskarci. Da se razumemo, protivnik sam nasilja nad bilo kojim zivim stvorom pa i nad homoseksualcima.

Svako ima pravo na svoj izbor, cak ne mislim da je to bolest vec opredeljenje, koliko znam postoji dosta ljudi koji su bili hetero pa onda homo.

U svakom slucaju pitam se i dalje kako bi se ljudski rod zavrsio da smo svi homoseksualci, po toj logici ne bi bilo ni reprodukcije ako se ne oslonimo na medicinu, vestacku oplodnju i surogat majke.
AlexDunja AlexDunja 22:06 26.09.2011

Re: O paradi

Ne znam da li imas decu,

nije ni da treba da znaš,
ali, samo za tebe: dva odrasla primerka, muška.

kad si kod bajki, bio je nedavno blog ovde,
o tome da negde u skandinaviji, nedajbožeovde...
imaju neke slikovnice i bajke sa dva princa.

da si samo videla to drvlje i kamenje...

pa kako deci da se perverzija servira u tako mladim godinama...i sve tako.

a niko ne objasni kako se slika dva nasmejana dečaka
koji se drže za ruke tumači kao poziv
na perverzni seks u mladom umu,
dok se slika dečaka i devojčice tumači kao poziv na večnu ljubav.
koliko ja znam mnogo različitih perverzija ima u hetero seksu,
pa se to ne vezuje za bajke,

a ljubavi nikad dosta, ako mene pitaš.
pa nek voli ko koga hoće. samo nežno i saglasno.

edit:
ah, da, izostavih najvažnije:

nežno, saglasno, i da svi znaju,
jer to nije sramota.

ne treba da se stidiš kad nekog voliš.
naprotiv, treba da se ponosiš:)




cat.lea034 cat.lea034 22:24 26.09.2011

Re: O paradi

Kao sto sam vec napisala da prihvatam sve razlicitosti i da svako ima pravo na svoj izbor kao i da svako ima pravo da gaji svoju decu u duhu svoje kulture, obrazovanja i ubedjenja a kad postanu odrasli ljudi niko ne moze da im zabrani da biraju svoja opredeljenja po svim pitanjima. Mi majke cemo ih sigrno voleti kakvi god bili.

Pre par dana sam procitala pricu o decaku od 10 godina koji se ponasa i sebe dozivljava kao zensku osobu. Gde su bile razne optuzbe na racun njegovih roditelja koji su pri tome prosecni heterosekusalni par. I dalje mislim da homoseksualnost nije bolest vec izbor ali koliko deca u tim godinama znaju sta zele da bi to bio njegov izbor? I sta se desilo detetu od 10 god da jednog dana pocne da se ponasa kao zensko a do pre nekog perioda je bio kao i svako drugo musko dete? Njegovi roditelji normalno zive sa tim, normalno ga vole, dok bi ga kod nas u 90% slucajeva vodili od doktora do doktora da se ta "sramota" izleci.
Znam samo da je moje dete u pitanju, sigurno mi ne bi bilo lako, ali bih to prihvatila i volela ga kao i prvog dana.
AlexDunja AlexDunja 22:42 26.09.2011

Re: O paradi

I dalje mislim da homoseksualnost nije bolest vec izbor ali koliko deca u tim godinama znaju sta zele da bi to bio njegov izbor?

kako da ti odgovorim na ovo???

nije, draga, nije ni bolest ni izbor.

prosto, tako stoji stvar.
dok se drugarima svidžaju plavuše sa dudama,
njima se sviđaju dečaci sa dugim mišićima,
ili dežmekasti pametnjakovići, ili....

dešava se to u desetak posto populacije, a ima i kod životinja,
potpuno prirodno, i nema bojazni da oni to mogu da prenesu,
da postanu dominantni, itajrad. a to njima i nije namera,
nikada nisam čula od gej čoveka da strejt nije ok.

treba ih samo prihvatiti kao jednake,
jer jesu jednaki.
to si što si, neko gej, a neko ne može da razume šta je gej dok je živ.
lemica lemica 23:05 26.09.2011

Re: O paradi

za pocetak se resi predrasuda....
lemica lemica 23:12 26.09.2011

Re: O paradi

ma,pusti. najaci su mi to sto kazu "sta da odgovorim detetu ako me pita..." licemerno da boli. prvo,cega se ta deca nagledaju i naslusaju u sopstvenoj kuci? kakve video igrice igraju (sve lipti od krvi i masakra),gledaju pink...ali,eto,to nije problem,problem su dva geja koja se ljube na ulici,ahhahaah
drugo,sa 6 godina dete ne odlucuje hoce li biti gej,ili strejt.
trece,vazno da deca idu na veronauku,to su isto sama odabrala,a tamo sve lepo pise...
cat.lea034 cat.lea034 23:42 26.09.2011

Re: O paradi

Postovana,

Ako si primetila tema nije bila o igricama, pinku i veronauci, ako te zanima, mozes da me pitas, ali ni u najmanju ruku nemas pravo postavis pitanje sta bi se TA deca naslusala u sopstvenoj kuci. Ne znam sta bi se naslusala u tvojoj niti me zanima, pa ne vidim od kud pravo da pitas sta bi slusala u mojoj. Ako neko kao ja prihvata sve osobe sa svojim opredeljenjima, razlicitostima a pri tome ima pitanja koja ima, ne vidim zasto ti ne bi mogla da prihvatis i drugu stranu?
A svakako ti necu dati za pravo da komentarises o odgajanju moje dece. Ako ih imas bavi se svojom a ako ih nemas, moja iskrena zelja je da ih jednog dana imas. To sto sam iznela svoj stav i svoje nedoumice po pitanju parade i gej populacije je moje misljenje, gde ti takodje imas puno pravo da izneses svoje ali nemas pravo da nikog vredjas, ako ni zbog cega drugog, onda iz licne kulture.
lemica lemica 00:02 27.09.2011

Re: O paradi

ovde su tema predrasude,a ne ni vasa,ni moja,niti bilo cija kuca. samo sam htela reci da je suvise nasilja,nemorala,izopacenosti na svakom koraku,a vi se pitate sta da odgovorite detetu kad vas pita zasto se neko LJUBI! niko nikad da se upita "kako da odgovrim detetu ko je i sta je uradio mladic,karadzic,zasto su tete na tv dnevniku nepismene,zasto su polugole i milion drugh pitanja. ne,mi se pitamo sta da kazemo detetu zasto se neko LJUBI! na kraju krajeva, na paradi se niko ne ljubi,ljudi samo setaju ulicom...kao i vi i vase dete uostalom.
lemica lemica 00:51 27.09.2011

Re: O paradi

a mozda joj je i neki od drugara gej,al znajuci je,ne zeli da joj prizna?
nikolic777 nikolic777 11:23 27.09.2011

Re: O paradi

kako da ti odgovorim na ovo???

nije, draga, nije ni bolest ni izbor.

prosto, tako stoji stvar.


daj da objasni neko konacno, strasno je zamorno postalo vracati se na jedno isto

bravo dunja



vishnja92 vishnja92 20:46 27.09.2011

Re: O paradi

jedino ne znam kako bih objasnila sinu od 6 god. zasto se dve tete ili dva muskarca ljube na ulici...
...neosporno je da bih pokusala da mu objasnim tu razlicitost ali oni su kao i mi od slikovnica i bajki pa na dalje uceni da se ljubav desava izmedju muskarca i zene.


e vidis, ja sam upravo jedne veceri umesto redovnog citanja slikovnica i bajki dosla u situaciju da odgovorim na pitanje sta znaci "peder" i "zenski petko" (cascavanje u skoli, prvi razred). pa sam za pocetak morala da objasnim da je u tome pogresna jedino namera da se nanese uvreda i nacin na koji se to radi, i onda mu lepo rekla da postoje cike koje vole cike, i tete koje vole tete, i da je sve to sasvim ok. bio je pomalo zapanjen i prilicno radostan, otpr kao kad je prvi put slusao o T-rexu ili o Dedalu i Ikaru. tj - ukljucio je to saznanje u svoj svet bez problema i otpora.

od predrasuda patimo mi, klinci se raduju sarenilu. a ako imas iskren i jasan stav, nema niceg lakseg nego da ga objasnis. usput - to se ne dobija i nije zarazno, bilivmi, cale mi je epidemiolog.
vishnja92 vishnja92 21:10 27.09.2011

Re: O paradi

ps

I dalje mislim da homoseksualnost nije bolest vec izbor


homoseksualnost je samo jedna od vrsta seksualnosti, malo drugacija od (pretpostavljam) tvoje i (sigurna sam) moje. a sve dok niko od ucesnika/partnera ne trpi prisilu, tretira se kao normalna (s moralnog aspekta gledano) i prirodna (sa prirodnog ), sto i jeste.

jedini izbor koji mogu praviti moja (i sva druga) deca ako se jednog dana pokaze da su homoseksualna je ovaj: da li ce to kriti i zbog sakrivanja biti frustrirana, ili ce se autovati i zbog toga biti izlozena ponizavanju, sikani i nasilju, bar u ovoj zemlji, ovakvoj kakva je.

a kako se stvari odvijaju, bolje nece biti, ne uskoro, i zato me jezivo nervira trapavljenje ovakvih glasnogovornika miletic tipa. kakav pogresan utrosak resursa, svih i svacijih, zaliboze vremena i price.

lemica lemica 23:27 26.09.2011

Re: ***

osecam da se ova aplikacija extra primila kod nas. hahahahhaa
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 00:46 27.09.2011

Re: ***

osećam da se neko naložio na aplikacije za mobilni.
lemica lemica 00:55 27.09.2011

Re: ***

bas smo nesto osecajni

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana