Društvo| Politika

Nikoliću povedi, Tadiću pomozi

Saša Radulović RSS / 23.05.2012. u 23:30
Lider LDP-a kod Ćosića večeras. Svi krivi samo on nije. DS mnogo kriv. A on je žrtva svoje dosledne politike. A društvo, ni manje ni više nego doživelo neuspeh!

Bivši predsednik kaže da ga je pored krize, pogodio nizak nivo razumevanja politike od strane intelektualne javnosti.

Ovo je spektakularno promašeno i self evident uzrok izbornog poraza. Wakey, wakey za obojicu: It's you. Nobody else. You. It's your fault.

 
Društvo nije izgubilo. Društvo je dobilo upravo ono što je u proseku i tražilo: kaznu i promenu. I to odmerenu kaznu, jer prevelika kazna bi pobedniku dala pun legitimitet. A građani ne misle da ga zaslužuje.

Naravno da je najlakše krivca tražiti na svakoj drugoj strani osim u vama samima. Međutim, to samo znači da ste potpuno promašili poruku i da tonete sve dublje i dublje. Amerikanci kažu: when you find yoursefl in a hole, the first thing to do is: stop digging. Kada se nađeš u rupi (problemu) prvo što treba da uradiš je: prestani da kopaš. Izlaz nikada nije dublje u rupi. On je uvek gore, na suprotnoj strani, i za izlazak ti ne treba lopata.

 

Da ne bih ponavljao, evo nekoliko linkova sa dosadašnjim pisanjima:

Vesna Pešić - http://www.slobodnaevropa.org/content/pesic_tadic_uzurpirao_kompletnu_vlast/24579996.html 

Srđa Popović - http://pescanik.net/2012/05/trenutak-istine-2/

Intelektualci uzvraćaju imperiji - http://www.slobodnaevropa.org/content/intelektualci-prozvani-za-tadicev-poraz-uzvracaju-imperiji/24590892.html 

DS i kazna - http://blog.b92.net/text/19972/DS-i-kazna/

Kako da DS vrati moj glas - http://blog.b92.net/text/20078/Kako-da-DS-vrati-moj-glas/ 

 

Postavlja se pitanje šta sad. U svom blogu Dušan Pavlović daje kratku i ubitačnu analizu:

http://web.mac.com/dusan.pavlovic/mypage/Blog/Entries/2012/5/23_DS_-_razlozi_za_odlazak_u_opoziciju.html 

Ako je nisu pročitali, treba. 

 

Problem rukovodstava DS-a i LDP-a je da ne žele promene. Nesposobni su i ne žele da puste vlast. Previše bi izgubili. Glasači su im rekli da hoće promene. Glasali su belo ili jednostavno nisu izašli da bi im rekli da hoće promene. Počev od vrha.

Razlog zašto glasači žele promene je: žele državu. Uređenu državu. Zadatak na kome su spektakularno zakazali je proizvod zvani demokratska država. Tri nezavisne grane vlasti. Nadzor i kontrola. Pozitivna selekcija. Poštovanje ustava i zakona. Sloboda medija. Fer demokratska utakmica. Diktatura nezavisnih institucija sistema. Vladavina prava. Glasači hoće uređenu državu.

Ni jedna od stranaka u Srbiji, ni jedan od političkih lidera, ovo ne razume. Svi imaju neke neverovatne uslove, otežavajuće okolnosti, ne može to u Srbiji itd. Naravno da ispod svih ovih razloga stoji samo jedan: ne dam vlast.

Pošto dokazano ne umete da napravite državu, potrebna nam je prelazna vlada da vam napravi državu da bi mogli dalje da živimo, i vi i mi sa vama.

Da popravi vaše šuplje zakone, zakrpi rupe koje ste namerno ili iz neznanja ostavili.

Da osigura nezavisnost tri grane vlasti i nezavisnost medija.

Da napravi novi izborni zakon.

Da reformiše poreski sistem.

Da reformiše pravosuđe.

Da reformiše obrazovni sistem.

Da reformiše zdravstveni sistem.

Da reformiše penzioni sistem.

Da  vam postavi zakonski okvir i nezavisne institucije koje će vas nadzirati.

Da izvrši decentralizaciju. 

Da smanji administraciju.

Da utuče partokratiju.

Da reformiše javna preduzeća i završi privatizaciju u interesu građana. 

Da sistemski reši pitanje korupcije. 

I da promeni ustav.

 

Pa tek onda da možete da vladate.

 

Sve ste ovo promašili. Treba vam predah od teškog posla koji ne umete da radite. 

Lider SNS-a podnosi ostavku na tu funkciju. Najiskrenije mu se zahvaljujem na ovom potezu. Nadam se i želim da verujem da misli iskreno. Jer neće moći u senci da vuče konce. Biće kažnjen. I da sprovede svoje obećanje i uloži sav svoj autoritet i utiče na RIK da ispuni svoju službenu dužnost, utvrdi zakonitost izbora tako što će prebrojati glasove. Građanima treba odgovor: da li je bilo podmetanja ili su ukradeni izbori.

Jedan sveži grafit kaže: Borise, odmori se.

Za lidera LDP-a, poruka bi bila: bavi se privatnim biznisom.  Tamo su skupa odela, kola, roleksi i luksuzan život za one koji umeju. Ovo važi i za sve druge političare biznismene. Ili ili. Posao je javni interes. U tom poslu nema mesta za privatni interes.

Jedina koalicija koja ima smisla je velika koalicija koja će odabrati malu stručnu vladu, bez profesionalnih političara, da im, a i svima nama, napravi državu, državni okvir, promeni ustav, i zatim raspiše nove izbore.

U tolikom smo čabru, da je sve ostalo neodgovorno. 

A posle toga, ko će da pobedi na izborima, neće ni biti toliko bitno. Ja bih verovatno glasao za nekoga ko je liberal, demokrata i ko razume šta znači javni interes i socijalna odgovornost. A vi, kako god vam se sviđa.

 

https://www.facebook.com/SasaRadulovich

https://twitter.com/#!/SasaRadulovich

 

Naslov preuzet sa - https://twitter.com/#!/BobanSkerlic 

 

EDIT: Vesna Pešić na optuženičkoj klupi - http://www.e-novine.com/srbija/srbija-tema/65112-Vesna-Pei-optuenikoj-klupi.html 



Komentari (90)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

pedja1008 pedja1008 23:37 23.05.2012

Hm

Sto se tice toga ko je porazen a ko dobio i sta je drustvo trazilo, citiracu jednog mog prijatelja koji zivi u Cikagu i koji je na vreme utekao :

''Ja sam bas danas ceo dan razmisljao...Nikolic je totalno PRAVA slika Srbije...prava!!! Citav zivot nista nije radio,zakacio se na drzavu, i kada je radio radio je po drzavnim preduzecima. Po zakonu je ukrao stan,kao i mnogi nekada kada se to moglo,kupio je diplomu,dve ili tri koliko ih ima,namestio doktorate...kao i hiljade i hiljade drugih po Srbiji koji su kupili ispite,diplome,vozacke dozvole,gradjevinske dozvole...sve...i onda je logicno da takvi glasaju za sebi slicnog. To je prosto prirodno.''
cult cult 23:41 23.05.2012

Re: Hm

Pozdravi drugara iz Čikaga (reci mu da se čuva puma)
bolno tačan opis pobednika je dao.
Eto, na žalost, to je čovek u kojeg su uprte oči Srbije
i od kojeg očekuju spas. (o, ironije)
Mi ćemo ga, naravno, kazniti.
Al za pet godina.
Sasvim dovoljno vremena da se uhlebi još više, sve do trećeg kolena.
I ceo vrh njegove stranke.
To je Srbija.
A ovo Sašino je lepo sročen spisak želja.
dragoljub92 dragoljub92 23:51 23.05.2012

Re: Hm

bolno tačan opis pobednika je dao.

pa baš ne bi reko da je to srbija izglasala,šta je sa nas 58% što nismo glasali i 4% nevažećih čiča gliša i qrca,pa polovina od izašlih glasala za botu.toma ima svojih 1500000 glasača i tolko,srbija nije izglasala tomu samo se pomakla da prođe,a to ne znači da liči na njega.
cult cult 23:54 23.05.2012

Re: Hm

dragoljube, nečitljiv si.
a kasno mi da dešifrujem.
Filip2412 Filip2412 23:56 23.05.2012

Re: Hm

U Srbiji je bahatost vlasti prevrsila svaku meru, zato je pobedio Nikolic.

Ekonomija je losa i bice jos dugo, ali to nije razlog za nerad sudstva, za korupciju na svakom koraku, za prljave ulice i parkove, za opsti nerad.

E sad, sto to nije neko malo pismeniji i manje zao od Nikolica epa yebiga.... kakav narod takva i vlast i opozicija.
cult cult 23:58 23.05.2012

Re: Hm

kakav narod takva i vlast i opozicija.

opet bolna istina.
a strašno je kad se zanesemo, poverujemo da smo u proseku do jaja, i hoćemo takve iste, moralne, sposobne, poštene.
jbg.
pedja1008 pedja1008 00:04 24.05.2012

Re: Hm

Pozdravicu ga. Cuva se on, i od puma i od nasih.
dragoljub92 dragoljub92 00:04 24.05.2012

Re: Hm

cult
dragoljube, nečitljiv si.
a kasno mi da dešifrujem.

e jebiga pa ovde imam najmanje grešaka svih vrsta a mož pomogne ctrl-+
cult cult 00:09 24.05.2012

Re: Hm

e, ovde imaš najmanje : )
sve sam lako pročit'o.
Al' da ne trolujemo blog o svetlijoj budućnosti.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 00:13 24.05.2012

kazna, krivica i poruke

Društvo je dobilo upravo ono što je u proseku i tražilo: kaznu i promenu. I to odmerenu kaznu...
Naravno da je najlakše krivca tražiti na svakoj drugoj strani osim u vama samima


Mantranje o kazni i krivici, valja se kao literatura, posebno za dušu Slovena,al ako potraje kao društvena preokupacija, ne vidim kako može da zameni poželjan i neophodan start pragmatizma razvoja, zakonitosti i integracije sa svetom.

Lider SNS-a podnosi ostavku na tu funkciju. Najiskrenije mu se zahvaljujem na ovom potezu...

Za lidera LDP-a, poruka bi bila: bavi se privatnim biznisom. Tamo su skupa odela, kola, roleksi i luksuzan život za one koji umeju.


Smešno mi je kako se zahvaljujete gospodinu Nikoliću, a karate gospodina Jovanovića:)


a_jovicic a_jovicic 00:53 24.05.2012

Re: kazna, krivica i poruke

Vesna Knežević Ćosić
Lider SNS-a podnosi ostavku na tu funkciju. Najiskrenije mu se zahvaljujem na ovom potezu...

Za lidera LDP-a, poruka bi bila: bavi se privatnim biznisom. Tamo su skupa odela, kola, roleksi i luksuzan život za one koji umeju.

Smešno mi je kako se zahvaljujete gospodinu Nikoliću, a karate gospodina Jovanovića:)

Bez želje da postanem "navijač Partizana" ja na ovo gledam malo drugačije ... Čini mi se da je "glasačko telo" na dobrom putu da napravi "kvantni skok" i počne da procenjuje vlast ne po rečima nego po delima (hebiga ... prezident-ToNi nam je deo vlasti narednih 5 godina ... osim ako se samo-smeni pre isteka mandata ... što se na osnovu primera njegovih prethodnika i nije pokazalo kao previše pametno). Ex-prezident-BoTa ima lepe izglede da postane PM-BoTa tako da ga ne izbacujemo iz igre. "Zaokretni"-ČeJo se nešto nije iskazao na izborima (a ni u profesionalnoj "dramaturškoj" karijeri) al' nekako mu kaplje taj luksuzni život (da nedaj'Bože i on ne nosi "gajbice"?!? )

Sve u svemu trka je završena ali počinje nova ... cilj je udaljen 4 godine ... Kol'ko god da nisam "navijač Partizana" moram da prezident-ToNiju upišem +1 ... nije pretio zardjalom kašikom ... a izgleda i da ostvaruje bar jedno od predizbornih obećanja ... podnosi ostavku.

S' druge strane PM-u-najavi-BoTa i zaokretni-ČeJo dobijaju -1 ... umesto da se prizovu pameti i kroz "kritiku i samokritiku" potraže uzroke neuspeha ... opališe po nama "gradjanima pokornim" nikako ne videvši da rade isto što i u predizbornoj kampanji ... mnogo nas nerviraju. Ako misle da dobiju +2 trebalo bi da kol'ko sutra naprave kakav znaju i umeju "trojni pakt" i da pandur-IvDa krene da 'apsi što pre a oni da krenu da gase ekonomski šumski požar inače će ih prezident-ToNi ostaviti iza sebe sa nenadoknadivom razlikom.

Na nama gradjanima je da im lupamo pluseve i minuse do sledećih izbora i da im ništa ne zaboravimo ... pa ko bude u zbiru bolji, dobiće sledeće izbore. Ne računamo im više minuli rad. Oni koji su ga imali su ga dooobro unovčili ... a oni koji ga nisu imali, nisu imali ni šta da potroše.

Tako ja vidim domaćinovo kaVanje trkača.

st.jepan st.jepan 01:17 24.05.2012

Re: Hm

dragoljube, nečitljiv si.

Dragoljube, molim te, nemoj da se naljutiš, dugo se već ustežem da (tebi i još nekima) kažem sledeće: to što pišeš bilo bi, čak i kad je poniški, sasvim čitljivo, samo kad bi iza svake tačke, zapete, ili bilo kog drugog interpunkcijskog znaka, lupio space (razmak). Ovako su reči, koje bi ti znaci trebalo da razdvoje, zapravo slepljenije nego sve druge reči.
mlekac mlekac 01:27 24.05.2012

Re: Hm

st.jepan
dragoljube, nečitljiv si.

Dragoljube, molim te, nemoj da se naljutiš, dugo se već ustežem da (tebi i još nekima) kažem, ali to što pišeš bilo bi, čak i kad je poniški, sasvim čitljivo, samo kad bi iza svake tačke, zapete, ili bilo kog drugog interpunkcijskog znaka, lupio enter. Ovako su reči, koje bi ti znaci trebalo da razdvoje, zapravo slepljenije nego sve druge reči.


Mislis space? Treba da lupi razmaknicu/space/ono najvece dugme dole/ono dugacko ravno...

st.jepan st.jepan 01:34 24.05.2012

Re: Hm

Mislis space?

Naravno, odmah sam uočio grešku (lapsus celebri) i editovao, ali ti si munjevito citirala.
Neka si, moja brzopletost mora biti kažnjena.
Naročito kad zakeram.
dragoljub92 dragoljub92 07:44 24.05.2012

Re: Hm

Naročito kad zakeram.

ič nisam kriv. tastatura me zajebava baš tu taj спаце, а нова променио је пре два месеца спејс час ради час не ради.а нема велики избор српских латиничних тастатура, малих без оног дела са бројевима,исто такоџе назнам зашто на српсколатиничној тастатури не постоји горњи зарез,уствари он постоји али је у некој трећој или четвртој опцији. ја у линуксу имам могућност да подесим 5 опција-могућности али кажите ми где уз тастатуру иде и упутство за све опције, ја то још нисам видео. изгледа да произвођачи тастатура мисле да се рађамо са знањем свих могућих опција тастатуре.
аја још мислио да је А4tech нека фирма
princi princi 08:15 24.05.2012

Re: Hm

pedja1008
Sto se tice toga ko je porazen a ko dobio i sta je drustvo trazilo, citiracu jednog mog prijatelja koji zivi u Cikagu i koji je na vreme utekao :

''Ja sam bas danas ceo dan razmisljao...Nikolic je totalno PRAVA slika Srbije...prava!!! Citav zivot nista nije radio,zakacio se na drzavu, i kada je radio radio je po drzavnim preduzecima. Po zakonu je ukrao stan,kao i mnogi nekada kada se to moglo,kupio je diplomu,dve ili tri koliko ih ima,namestio doktorate...kao i hiljade i hiljade drugih po Srbiji koji su kupili ispite,diplome,vozacke dozvole,gradjevinske dozvole...sve...i onda je logicno da takvi glasaju za sebi slicnog. To je prosto prirodno.''

Nekako mi nije jasno zašto neko ko ode u Šikago, Ilinoji izlije toliko gorčine iz sebe zbog (sic!) predsedničkih izbora koje je u nekoj jebenoj Srbiji dobio neki jebeni ex-radikal. Zar stvarno nema nekog pametnijeg posla?
hajkula1 hajkula1 08:34 24.05.2012

Re: Hm

cult
Pozdravi drugara iz Čikaga (reci mu da se čuva puma)
bolno tačan opis pobednika je dao.
Eto, na žalost, to je čovek u kojeg su uprte oči Srbije
i od kojeg očekuju spas. (o, ironije)
Mi ćemo ga, naravno, kazniti.
Al za pet godina.
Sasvim dovoljno vremena da se uhlebi još više, sve do trećeg kolena.
I ceo vrh njegove stranke.
To je Srbija.
A ovo Sašino je lepo sročen spisak želja.


Da istražni organi, tužilaštvo, sudstvo radi svoj posao, ne bi imali razloga za brigu.
Ko je odgovoran što je tako? Ko i zbog čega?



vranac147 vranac147 09:24 24.05.2012

Re: Hm

u to uhlebljenje vi DS/URSovci se najbolje razumete.
jeste spisak lepih zelja, i ako na tome ne poradite i to ozbiljno, iduci put ima da slavite ako prodjete cenzus.
cult cult 09:28 24.05.2012

Re: Hm

URSovci

aj da se ne vredjamo : )
vranac147 vranac147 09:29 24.05.2012

Re: Hm

anas ceo dan razmisljao...Nikolic je totalno PRAVA slika Srbije...prava!!! Citav zivot nista nije radio,zakacio se na drzavu, i kada je radio radio je po drzavnim preduzecima. Po zakonu je ukrao stan,kao i mnogi nekada kada se to moglo,kupio je diplomu,dve ili tri koliko ih ima,namestio doktorate...kao i hiljade i hiljade drugih po Srbiji koji su kupili ispite,diplome,vozacke dozvole,gradjevinske dozvole...sve...i onda je logicno da takvi glasaju za sebi slicnog. To je prosto prirodno.''


u izbornoj noci sam i ja imao na fb-u komunikaciju sa prijateljima koji su, o ironije, pod DS-om zapalili odavde i, gle chuda, nisu se vratili. i svi su hteli da umru od muke zbog rezultata izbora.

izgleda da bolje znaju u malmeu, pensilvaniji i chikagu kako je ovde od ljudi koji su 24 sata ovde, i da vishe brinu za koje su ostavili, od njih samih...

zanimljiva socioloshka pojava, moram priznati...
vranac147 vranac147 09:31 24.05.2012

Re: Hm

cult
URSovci

aj da se ne vredjamo : )


da ste drugachiji, pustili bi ih niz vodu... ovako, ds/urs/sps/palma/krka je jedan entitet na vlasti, poprilichno shtetan.
cult cult 09:43 24.05.2012

Re: Hm

ma kakav strah.
Stižu spasioci.
Milanka, Vulin, prepošteni Velja, vojvoda Vučić, major Pelević (ne znam dal' sam pogodio čin). Sve sami stručnjaci. I što je najbitnije, sveže, nove snage, neukaljane korupcijama, ratovima, sumnjama na ratne zločine i ostalim tričarijama.
Saša Radulović Saša Radulović 09:52 24.05.2012

Re: kazna, krivica i poruke

Smešno mi je kako se zahvaljujete gospodinu Nikoliću, a karate gospodina Jovanovića:)


Smešno ili ne, da sam glasač SNS-a, i da želim promenu SNS-a, kritikovao bih SNS. Kako to nije slučaj, kritikujem one do kojim mi je stalo.

Izabranom predsedniku zahvaljujem na prvom potezu koji je vredan hvale. Isto tako ću kritikovati ono što mislim da treba kritikovati, kada bude povlačio poteze kao predsednik države.


vranac147 vranac147 09:53 24.05.2012

Re: Hm

greshka u kucanju... ispravio sam. izvinjavam se.
ama sve je to ok,
ja samo nisam teo da glasam za ortopeda Gradjevinca, pravnika Poljoprivrednika, ministra odbrane koji je fax zavrshio za 3 dana, multimilionera Drvoseka, Homena, Trivanovu (za njih podrugljiv izraz ne postoji, oni su podrugljiv izraz), Sundjer Boba koji shalje diplomatske depeshe zbog twiter naloga, Ivicu pandura, obrazovanog Obradovica, shtampara para Bajatovica, Mladju experta i zatamnjeni ugovor sa Fiatom, reformisanu Malovicku, egocentrichnog psihopatu Predsednika...

ovo gorepomenuto drushtvo vishe ne deluje tako strashno...
cult cult 10:03 24.05.2012

Re: Hm

Ivicu pandura,




Hoćete li vi vladu ili nećete?
Ako hoćete da nam svane kako ste obećali, prvi korak je da budete jako pažljivi prema Ivici. Ovakvi nickovi bi mogli da ga uvrede, a onda eto Tadića the premijera, što ja nikako, ali nikako ne želim.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:07 24.05.2012

Re: Hm

vranac147
cult
URSovci

aj da se ne vredjamo : )


da ste drugachiji, pustili bi ih niz vodu... ovako, ds/urs/sps/palma/krka je jedan entitet na vlasti, poprilichno shtetan.


e ovo je čoveku najveća uvreda,kad ga etiketiraju kao urs-ovca :)

*a ti marsovac
Saša Radulović Saša Radulović 10:13 24.05.2012

Re: Hm

Eto, na žalost, to je čovek u kojeg su uprte oči Srbije
i od kojeg očekuju spas.


Ko očekuje od njega spas? :)



Sasvim dovoljno vremena da se uhlebi još više, sve do trećeg kolena.


Samo jedan problem: u takvom smo čabru, da nema šanse za uhlebljenje nikoga. Stojimo pred ambisom. Postoji samo jedan izlaz iz rupe, upravo pomenuti:

lepo sročen spisak želja.

cult cult 10:13 24.05.2012

Re: Hm

urs-ovca


Moram da priznam da me plaši što Dinkić upadljivo ćuti.
vranac147 vranac147 10:18 24.05.2012

Re: Hm

cult
Ivicu pandura,




Hoćete li vi vladu ili nećete?
Ako hoćete da nam svane kako ste obećali, prvi korak je da budete jako pažljivi prema Ivici. Ovakvi nickovi bi mogli da ga uvrede, a onda eto Tadića the premijera, što ja nikako, ali nikako ne želim.


od realnih opcija za mesto premijera
(ne kako bi ja hteo, vec ko od chlanova stranaka koje pretenduju na to mesto ima shanse)
ja bi bio ok da Jeshicu daju tu fotelju... mada, uz obradovica, bajatovica i ostalih ....... s te strane, a petrovica, djilasa, trivanove, dulica i slichnih s druge strane, ko god da bude, nece mu biti lako. a josh ako mladja uleti u prichu, s suzanom i vericom... lele!

sve u svemu, vishe nije sva vlast, od izbora salata u skupshtinskom meniju do izbora sudija ustavnog suda, u rukama psihotichnog manekena, i onih koji stoje iza njega, i ja sam zbog toga zadovoljan.

mada, sve je to totalno porazavajuce ako pogledamo u kalendar, i vidimo pre koliko stranica je bio Oktobar 2000 :(
cult cult 10:30 24.05.2012

Re: Hm

mada, sve je to totalno porazavajuce ako pogledamo u kalendar, i vidimo pre koliko stranica je bio Oktobar 2000


izgleda da za bolje nismo.
mislimo da smo lepši, pametniji, vredniji, pošteniji, moralniji, bolji...ali ne.
Tako da je spisak mojih želja, nakon svega, kratak: Džorgovanka (sns-sps-dss).
Trebalo bi da se suočimo sa svojim izborima i mi, a naročito bivši predsednik Tadić i ekipa koju je postavio da vodi stranku i državu.
Ali se plašim da se stvari guraju u drugom pravcu. Za nijansu gorem od spiska mojih želja. Premijer Tadić. Zvuči strašno.
jkt2010 jkt2010 12:17 24.05.2012

Re: kazna, krivica i poruke

pandur-IvDa

Dači bolje zvuči
g.radicevic g.radicevic 13:49 24.05.2012

Re: Hm

kad ga etiketiraju kao urs-ovca


ovo zvuči k'o sekta jbt
hajkula1 hajkula1 15:23 24.05.2012

Re: Hm

cult
dragoljube, nečitljiv si.
a kasno mi da dešifrujem.



Da li ti je ovo čitljivo?

Tomislav Nikolić 49,54 odsto glasova 1.552.063 birača
Boris Tadić 47,31 odsto glasova 1.481.952 birača.

na birališta je izašlo 46,28 odsto 3.133.682 birača

U birački spisak bilo je upisano 6.752.351 građana Srbije

Nevažećih listića bilo je 98.664, odnosno 3,15 odsto.


Dragoljub je hteo da kaže


6.752.351-(1.552.063+98.664)=
protiv Tome je 5.101.624 birača od ukupno 6.752.351

6.752.351-(1.481.952+98.664)=
protiv Borisa je 5.171.735 birača od ukupno 6.752.351







antioksidant antioksidant 15:29 24.05.2012

Re: Hm

protiv Tome je 5.101.624 birača od ukupno 6.752.351

protiv Borisa je 5.171.735 birača od ukupno 6.752.351

dakle protiv tome i borisa je ukupno 10.273.359 birača od ukupno 6.752.351
farenhajt farenhajt 19:47 24.05.2012

Re: Hm

pedja1008

Taj tvoj frend pre će biti da je iz Diznilenda.
farenhajt farenhajt 20:27 24.05.2012

Re: Hm

antioksidant
protiv Tome je 5.101.624 birača od ukupno 6.752.351

protiv Borisa je 5.171.735 birača od ukupno 6.752.351

dakle protiv tome i borisa je ukupno 10.273.359 birača od ukupno 6.752.351


Samo mala ispravka - nije 10.273.359 već 10.273.359-98.664=10.174.695 od ukupno 6.752.351

E sad, nije ni to tačno jer je ukupan broj birača upisanih u birački spisak 6.771.479 a ne 6.752.351.

Dakle, nije protiv Tome i Borisa glasalo 10.174.695 nego 10.410.279 od 6.771.479.

Mada, nije ni to tačno jer 6.771.479 nije toliko, jer nema građana starosti 0-17 samo 4,9% već oko 18% tj. oko 1,3M, ali to nema veze.

I još, 6.770.762 (broj primljenih listića) - 3.637.023 (neupotrebljenih) - 98.664 (nevažećih) - 3.034.015 (važećih) = 1.060 (nekih, koji nisu ni neupotrebljeni ni nevažeći ni važeći), ali važno je da je sve regularno...
fijumau fijumau 21:30 24.05.2012

Re: Hm

I još, 6.770.762 (broj primljenih listića) - 3.637.023 (neupotrebljenih) - 98.664 (nevažećih) - 3.034.015 (važećih) = 1.060 (nekih, koji nisu ni neupotrebljeni ni nevažeći ni važeći), ali važno je da je sve regularno...


AHA! Opet su krali listiće!
cult cult 08:58 25.05.2012

Re: Hm

antioksidant
protiv Tome je 5.101.624 birača od ukupno 6.752.351

protiv Borisa je 5.171.735 birača od ukupno 6.752.351

dakle protiv tome i borisa je ukupno 10.273.359 birača od ukupno 6.752.351


Ćao, ja sam Cult, a ovo je moj peškir.
hajkula1 hajkula1 09:36 25.05.2012

Re: Hm

cult
antioksidant
protiv Tome je 5.101.624 birača od ukupno 6.752.351

protiv Borisa je 5.171.735 birača od ukupno 6.752.351

dakle protiv tome i borisa je ukupno 10.273.359 birača od ukupno 6.752.351


Ćao, ja sam Cult, a ovo je moj peškir.



Dr M Dr M 10:06 25.05.2012

Re: Hm

fijumau
I još, 6.770.762 (broj primljenih listića) - 3.637.023 (neupotrebljenih) - 98.664 (nevažećih) - 3.034.015 (važećih) = 1.060 (nekih, koji nisu ni neupotrebljeni ni nevažeći ni važeći), ali važno je da je sve regularno...


AHA! Opet su krali listiće!


Možda ih je nužda naterala..
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 23:52 23.05.2012

.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:54 23.05.2012

Nikoliću povedi...

"...
- Kuda nas vodiš i gde si nas doveo? Mi se tebi poverismo zajedno sa svojim porodicama i pođosmo za tobom ostavivši kuće i grobove naših predaka ne bismo li se spasli propasti u onom neplodnom kraju, a ti nas gore upropasti. Dve stotine porodica povedosmo za tobom, a sada prebroj koliko nas je još ostalo.
- Pa zar niste svi na broju? - procedi vođa ne dižući glave.
- Kako to pitaš? Digni glavu, pogledaj, prebroj koliko nas ostade na ovom nesrećnom putu! Pogledaj kakvi smo i mi što ostadosmo. Bolje da nismo ni ostali nego da smo ovakve nakaze.
- Ne mogu da pogledam!...
- Zašto?!
- Slep sam!

Nastade tajac.
- Jesi li u putu vid izgubio?
- Ja sam se i rodio slep.

Ona trojica oboriše očajno glave.

Jesenji vetar strahovito huči planinom i nosi uvelo lišće. Po brdima se povila magla, a kroz hladan, vlažan vazduh šušte gavranova krila i razleže se zloslutno graktanje. Sunce sakriveno oblacima koji se kotrljaju i jure žurno nekud dalje, dalje.

Ona se trojica zgledaše u smrtnom strahu.

- Kuda ćemo sad? - procedi jedan grobnim glasom.
- Ne znamo! "

( Radoje Domanović, Vođa, 1901.g.)
dragoljub92 dragoljub92 00:06 24.05.2012

Re: Nikoliću povedi...

( Radoje Domanović, Vođa, 1901.g.)

ovaj čovek je veći prorok od tarabića i onog frenčmena
Krugolina Borup Krugolina Borup 07:01 24.05.2012

Re: Nikoliću povedi...

ovaj čovek je veći prorok od tarabića i onog frenčmena


Domanović je večan.
Evo gde već drugi put vidim da se citira po blogu u ovih par dana.
Jukie Jukie 09:43 24.05.2012

Re: Nikoliću povedi...

Krugolina Borup
ovaj čovek je veći prorok od tarabića i onog frenčmena
Domanović je večan.Evo gde već drugi put vidim da se citira po blogu u ovih par dana.

Pa moguće je da te njegove radove namerno koriste kao scenario za rimejkove
Saša Radulović Saša Radulović 09:55 24.05.2012

Re: Nikoliću povedi...

koja će odabrati malu stručnu vladu, bez profesionalnih političara, da im, a i svima nama, napravi državu, državni okvir, promeni ustav, i zatim raspiše nove izbore.



Naslov teksta je vic i glupost inspirisana jednom drugom glupošću iz predizborne kampanje.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:28 24.05.2012

Re: Nikoliću povedi...

Saša Radulović

Naslov teksta je vic i glupost inspirisana jednom drugom glupošću iz predizborne kampanje.



Posle Vaših tekstova o džaku kao dokazu krađe u prvom krugu izbora, te institiranja da se na osnovu tog master-džaka sve ponovo prebrojava, trebali ste u postu explicite navesti da je naslov vic i glupost.
Saša Radulović Saša Radulović 12:36 24.05.2012

Re: Nikoliću povedi...

o džaku kao dokazu krađe


Daje mi molim vas citat gde ovo tvrdim.

Evo za vas recimo kao ovaj citat u vezi onoga što zaista tvrdim:

Moramo saznati da li opozicija laže i podmeće i tako pokušava da prekroji volju građana koji ih neće ili vlast pokušava da pokrade izbore jer im se ne sviđa što ih građani neće. Nema između.
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:13 24.05.2012

.

umoran od jednih te istih analiza



*no surprises
Saša Radulović Saša Radulović 09:09 25.05.2012

Re: .

Nalazim da je potrebno zbog pokušaja spina političke oligarhije i upornog odbijanja da se pogledaju u ogledalo. Očigledno im valja natrljati na nos. Koliko je trljanja potrebno, još uvek se ne zna.

http://www.politika.rs/pogledi/Jovo-Bakic/Izbori-i-republikanski-ideali.lt.html

http://blog.b92.net/text/20377/Glavni-krivci-nisu-u-publici/
ivana23 ivana23 10:22 25.05.2012

Re: .

Saša Radulović
Nalazim da je potrebno zbog pokušaja spina političke oligarhije i upornog odbijanja da se pogledaju u ogledalo. Očigledno im valja natrljati na nos. Koliko je trljanja potrebno, još uvek se ne zna.

http://www.politika.rs/pogledi/Jovo-Bakic/Izbori-i-republikanski-ideali.lt.html

http://blog.b92.net/text/20377/Glavni-krivci-nisu-u-publici/


Čega je ime Nikolić
blogov_kolac blogov_kolac 01:32 24.05.2012

My 2 cents

Nisam glasao za Cedomira Jovanovica na ovim izborima, vec za Borisa Tadica u oba kruga, ali sam zato po prvi put dao svoj glas LDP-u (preciznije Preokretu), pa sam pretpostavljam samim tim nesto pozvaniji da dam sopstveni utisak o ovom nastupu, jer logicno je valjda da stranacki prvaci prvo polazu racuna svojim glasacima i delovima drustva ili politickog spektra koji zastupaju, pa tek onda svima ostalima.

Ja ga uopste ne osudjujem za ovakav nastup, a cak mozda zasluzuje i pohvalu za ociglednu nameru da istupi u ovako negativno zakomplikovanoj situaciji kao real-politicar. Pa najgluplje bi mu bilo da zabije glavu u pesak, ili pocne da izigrava nekakvog cistunca ignorisuci matematicke cinjenice ko koliko ima mandata u skupstini a ko je novi predsednik drzave, a verovatno najnemoralnije bi bilo da poput hijene od starta pocne da pokusava da izlesinari nesto zbog Tadicevog brodoloma u ocito uzdrmanom DS-u.

Ono sto me stvarno nervira kod Cede zadnjih nedelja je krajnje neiskren i licemeran stav koji neodoljivo podseca na nekadasnji "komunisticka samokritika" fenomen, kadgod se pomene krah LDP na izborima za skupstinu grada Beograda i naravno indirektno akcija belih listica. Razumem ja da politicar u njemu ne zeli previse da uvredi neke svoje bivse glasace jer su mu naravno i dalje ciljna grupa za neke buduce izbore, ali kada si vec poceo da mases barjakom istine, ili kako vec glasi ona promasena predizborna poruka - zasto mu je bas kod tako bitne stvari za koju je itekako pozvan da da misljenje odjednom maca pojela jezik!? Svaka mu cast sto se prvi odvazio posle izbora da prozove malo i Djilasa koji je do maksimuma upregnuo sve stranacke kapacitete za svoj licni uspeh, a na neposten nacin otaljavao (sabotirao?) za samu drzavu mnogo vaznije izbore - a sada mudro cuti mozda u nadi da ce ljudi u stranci i van nje u njemu prepoznati nekakvog spasioca. Pa kad imas petlje da pomenes danas najnedodirljivijeg Djilasa - pomeni onda makar malo i npr Vesnu Pesic. To bi bilo kontraproduktivno odmah posle parlamentarnih i lokalnih izbora, ali sada posle drugog kruga predsednickih kada je umnogome zahvaljujuci skandalozno neodgovornoj politickoj akciji za novog predsednika izabran jedan Tomislav Nikolic, realno mu se bas napenalila na zicer i zasluzenu "ćušku" za svu stetu koju je izazvala ovoga proleca ulazuci sav svoj dosadasnji autoritet u jednu suludu i kontraproduktivnu antikampanju.

Lider SNS-a podnosi ostavku na tu funkciju. Najiskrenije mu se zahvaljujem na ovom potezu. Nadam se i želim da verujem da misli iskreno. Jer neće moći u senci da vuče konce.
Aj malo da pomenem u pozitivnom smislu i Tomu... mnogo ga nesto kritikujem i prozivam zadnjih dana:
To Tomo Care, majstore... nisam ovako bio ponosan na nekog svog predsednika jos od vremena kada je Sloba zamrznuo svoju funkciju predsednika SPS!!!
darvel darvel 10:33 25.05.2012

Re: My 2 cents

blogov_kolac
Nisam glasao za Cedomira Jovanovica na ovim izborima, vec za Borisa Tadica u oba kruga, ali sam zato po prvi put dao svoj glas LDP-u (preciznije Preokretu), pa sam pretpostavljam samim tim nesto pozvaniji da dam sopstveni utisak o ovom nastupu, jer logicno je valjda da stranacki prvaci prvo polazu racuna svojim glasacima i delovima drustva ili politickog spektra koji zastupaju, pa tek onda svima ostalima.Ja ga uopste ne osudjujem za ovakav nastup, a cak mozda zasluzuje i pohvalu za ociglednu nameru da istupi u ovako negativno zakomplikovanoj situaciji kao real-politicar. Pa najgluplje bi mu bilo da zabije glavu u pesak, ili pocne da izigrava nekakvog cistunca ignorisuci matematicke cinjenice ko koliko ima mandata u skupstini a ko je novi predsednik drzave, a verovatno najnemoralnije bi bilo da poput hijene od starta pocne da pokusava da izlesinari nesto zbog Tadicevog brodoloma u ocito uzdrmanom DS-u.Ono sto me stvarno nervira kod Cede zadnjih nedelja je krajnje neiskren i licemeran stav koji neodoljivo podseca na nekadasnji "komunisticka samokritika" fenomen, kadgod se pomene krah LDP na izborima za skupstinu grada Beograda i naravno indirektno akcija belih listica. Razumem ja da politicar u njemu ne zeli previse da uvredi neke svoje bivse glasace jer su mu naravno i dalje ciljna grupa za neke buduce izbore, ali kada si vec poceo da mases barjakom istine, ili kako vec glasi ona promasena predizborna poruka - zasto mu je bas kod tako bitne stvari za koju je itekako pozvan da da misljenje odjednom maca pojela jezik!? Svaka mu cast sto se prvi odvazio posle izbora da prozove malo i Djilasa koji je do maksimuma upregnuo sve stranacke kapacitete za svoj licni uspeh, a na neposten nacin otaljavao (sabotirao?) za samu drzavu mnogo vaznije izbore - a sada mudro cuti mozda u nadi da ce ljudi u stranci i van nje u njemu prepoznati nekakvog spasioca. Pa kad imas petlje da pomenes danas najnedodirljivijeg Djilasa - pomeni onda makar malo i npr Vesnu Pesic. To bi bilo kontraproduktivno odmah posle parlamentarnih i lokalnih izbora, ali sada posle drugog kruga predsednickih kada je umnogome zahvaljujuci skandalozno neodgovornoj politickoj akciji za novog predsednika izabran jedan Tomislav Nikolic, realno mu se bas napenalila na zicer i zasluzenu "ćušku" za svu stetu koju je izazvala ovoga proleca ulazuci sav svoj dosadasnji autoritet u jednu suludu i kontraproduktivnu antikampanju.
Lider SNS-a podnosi ostavku na tu funkciju. Najiskrenije mu se zahvaljujem na ovom potezu. Nadam se i želim da verujem da misli iskreno. Jer neće moći u senci da vuče konce.Aj malo da pomenem u pozitivnom smislu i Tomu... mnogo ga nesto kritikujem i prozivam zadnjih dana:To Tomo Care, majstore... nisam ovako bio ponosan na nekog svog predsednika jos od vremena kada je Sloba zamrznuo svoju funkciju predsednika SPS!!!


Aman, sjašite malo sa Vesne Pešić, sa sve političarima koji joj nisu ni prineti.
Možeš ti da vrištiš koliko god hoćeš ali je Tomislav Nikolić za 4 dana svog predsednikovanja (nezvaničnog) uradio više nego Boris Tadić za 8 godina - podneo je ostavku na mesto predsednika stranke, baš onako kako je i obećao.
Narcisoidna barabčina nije ni to htela.
Zato je i dobila ono što je trebala da dobije, a što su pojedini građani uredno nacrtali na svojim glasačkim listićima.
I još jednom, ostavite Vesnu Pešić na miru, za razliku od narcisoidnog manekena, ona je sinonim za demokratiju u Srbiji i neko ko je godinama glavu rizikovao da bi mi mogli sada slobodno da pričamo i razmenjujemo uvr... mišljenja.
Ali razularenoj bandi lopova se izmiču poluge za otimanje, pa su rešili da opljunu svakog ko je kroz celu karijeru bio dosledan i jasno demokratski opredeljen.
Pa Vas zato otvoreno pitam, braneći ove lopovčine i napadajući Vesnu Pešić, osećate li bar malo stida.
Pre me je DS samo iritirao zbog lopovluka, ali posle svih ovih izjava njenih čelnika i ovih simpatizera ili šta li su već, mogu samo da osećam gađenje.
blogov_kolac blogov_kolac 16:17 25.05.2012

Re: My 2 cents

darvel

Možeš ti da vrištiš koliko god hoćeš ali je Tomislav Nikolić za 4 dana svog predsednikovanja (nezvaničnog) uradio više nego Boris Tadić za 8 godina - podneo je ostavku na mesto predsednika stranke, baš onako kako je i obećao.
Narcisoidna barabčina nije ni to htela.
Zato je i dobila ono što je trebala da dobije, a što su pojedini građani uredno nacrtali na svojim glasačkim listićima.

Zaboravio si da uz Tadica pomenes onda da su i svi direktno birani predsednici u istoriji Amerike, Francuske, Rusije... takodje bile barabe jer su ostajali na celu stranke koju su predvodili u vreme izbora - i sve je njih za samo cetri dana prevazisao turbomegasuper drzavnik Tomislav Nikolic! Posredno si ovde priznao bas ono sto i ja tvrdim, i sto u principu odlicno znaju i oni sto to licemerno negiraju - da su polni organi i ostale detinjarije crtani ovog proleca na glasackim listicima naneli stetu iskljucivo jednom kandidatu.

A sto se tice Vesne Pesic, iz tvog i mog odnosa prema 90'im koje smo iznosili na ovim 92-blogovima lako se moze izvesti zakljucak i ko je kakav odnos od nas dvojice imao prema njoj, ali kada je u pitanju ova poslednja epizoda u vidu svinjarije sa politickom antikampanjom belih listica - drag mi je Platon, ali mi je istina jos draza. Kredit koji je imala kod mene jeste bio ogroman, ali ovde nazalost nije u pitanju bio tamo nekakav gaf, vec nam je jedan Tomislav Nikolic zapao za predsednika sledecih 5 godina!? Uostalom, sta ce ti bolji dokaz koliko je u tome omanula, kada je oko toga brane takvi kao ti!
zoky.nbgd zoky.nbgd 17:43 25.05.2012

Re: My 2 cents

blogov_kolac

Zaboravio si da uz Tadica pomenes onda da su i svi direktno birani predsednici u istoriji Amerike, Francuske, Rusije... takodje bile barabe jer su ostajali na celu stranke koju su predvodili u vreme izbora - i sve je njih za samo cetri dana prevazisao turbomegasuper drzavnik Tomislav Nikolic!


za razliku od Amera, Rusa i Francuza nama ta obaveza stoji u Ustavu...

blogov_kolac
Posredno si ovde priznao bas ono sto i ja tvrdim, i sto u principu odlicno znaju i oni sto to licemerno negiraju - da su polni organi i ostale detinjarije crtani ovog proleca na glasackim listicima naneli stetu iskljucivo jednom kandidatu.


nemoj da se ljutiš, ali to i jeste bio cilj, kad već nemaš ZA koga da glasaš.

stefan.hauzer stefan.hauzer 17:44 25.05.2012

Re: My 2 cents

Amerike, Francuske, Rusije... takodje bile barabe jer su ostajali na celu stranke koju su predvodili u vreme izbora


ovo u ameriki je višak. a rusija nikako nije primer koji treba da se koristi za tako nešto .

+ mislim da nikolić ide u rusiju upravo zbog rokade medvedev - putin . jedan na čelo države - drugi partije
darvel darvel 19:10 25.05.2012

Re: My 2 cents

Uz dužno poštovanje,
odabrao si pravi nik,
samo zameni o za u
i l za r.
Onda barabu uzmi pod ruku
i zajedno odjašite u sumrak
a mene i Vesnu Pešić
ostavite da se borimo sa
onim što smo sami stvorili.

Ostalim blogerima se zaista izvinjavam na neprimerenim rečima, ali mi se ove Botine narikače popeše na glavu, sve dozvoljavajući sebi da nonšalantno opljunu simbol demokratije i kritičkog razmišljanja jer se usudila da kaže da je car go.
Aferim i daleko vam lepa kuća i demokratija koju vi zagovarate.
blogov_kolac blogov_kolac 00:22 26.05.2012

Re: My 2 cents

darvel
ostavite da se borimo sa
onim što smo sami stvorili.

Bas cu tebi koji si Tomislava Nikolica izabrao, ne skrivas svoje zadovoljstvo takvim izborom, a dvadeset godina ti nije bilo dovoljno da ga procenis - bas cu tebi da prepustim monopol na njegovu "kritiku" i "borbu" protiv njega.

Tvoje je pravo da imas neoboljsevicke politicko-socijalno-ekonomske stavove i povremeno ih ovde propagiras, ali nemas pravo da imas neoboljsevicke manire koji su u samoj suprotnosti sa demokratskom diskusijom i dijalogom, pa i samim internetom kao najslobodnijim medijem. Shvatam da si u ekstazi zadnjih dana (znam i zasto), ali odakle ti uopste drskost i ambicija da bilo koga ovde ucutkujes i propisujes mu o cemu i kako moze da diskutuje, i koga sme da kritikuje ili da brani!? Ako mislis da si Bogom dan za tako nesto - kandiduj se lepo za moderatora ovoga bloga - a do tada ni ne pokusavaj nista u tom smeru.

Tvoj ljubimac je izabran za novog predsednika drzave, i na tom mestu ce biti sledecih 5 godina, pa cak da je i najnormalniji politicar (a ne ono sto jeste) bio bi na takvoj jednoj poziciji pojedinac koji je u drzavi najizlozeniji analizama i kritici, i zato je i u tvom interesu da vec u startu odustanes od nemoguce misije izigravanja njegovog kerbera ovde - ako imas kontra-argumente u vezi necega brani ga, a ako nemas - ne ucutkuj nikoga!

A tvoja opsednutost time da me lazno predstavljas ovde kao zvanicnog portparola Borisa Tadica (valjda da bi me lakse diskvalifikovao, ili mozda ne verujes da niko neutralan ne moze da tvrdi da je Nikolic toliko gori od Tadica) u diskusijama u koje sam na silu upadas na podtemama blogova koje sam ja otvarao zadnjih dana nikako da splasne. Da li si ti uopste primetio da tema ovog bloga nije ni Nikolic ni Tadic nego Cedomir Jovanovic i njegov jucerasnji TV nastup, a da se i moj komentar koji si citirao u celini upravo bavi Cedomirom Jovanovicem i tim njegovim nastupom!?
zoky.nbgd zoky.nbgd 01:44 24.05.2012

Ko da menja

Možemo mi ovde da lupamo glave ko će sa kim da napravi vlast ali se ništa promeniti neće...na moju i vašu žalost, ne i njihovu!
jedna ista ekipa se evo već decenijama rotira i u čiju korist radi? Svi znate da nismo mi koji ovo čitamo i pišemo ti okorišćeni, ko jeste? Jeste mali broj onih koji ko god bio na vlasti postaju sve bogatiji i moćniji, i koji podjednako "ulažu" u sve partije kako bi bili sigurni da će se uloženo vratiti, a mogu biti više nego sigurni da će sve odluke ići na njihovu vodenicu. Sad se postavlja pitanje ko će to da promeni, da zaustavi, da bar smanji, isti ovi finansirani?! Jednostavno ne vidim kako prekinuti začarani krug, sem da nas neko ne porobi, što bi rek'o moj drug u šali: "kamo sreće da nam dođu Nemci, al neće, dva puta se zahebali, nisu ludi ponovo"
bulatovic92 bulatovic92 06:29 24.05.2012

nikoliću povedi


Uz dužno poštovanje blogeru ali Srbija sa onakvim odlazećim i ovakvim "došavšim"
predsedikom ne može biti na dobitku. Ona je uvek bila, biće i ostaće u gubitku
još dugo, dugo.Kraj porazima se ne vidi, niti se da naslutiti.
Mi se neprestano vrtimo oko poraza, analiziramo ga, tumačimo, iznosimo argumente za i protiv, imenujemo krivce, pa se i zajebavamo u nemoći...I sve tako do novog poraza...
Saša Radulović Saša Radulović 12:45 24.05.2012

Re: nikoliću povedi

ovakvim "došavšim"
predsedikom ne može biti na dobitku


Navano da nije. Ali je na dobitku zbog odlazećeg. Utvdili smenjivost loše vlasti.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 07:07 24.05.2012

?

Saša Radulović
I da sprovede svoje obećanje i uloži sav svoj autoritet i utiče na RIK da ispuni svoju službenu dužnost, utvrdi zakonitost izbora tako što će prebrojati glasove.


Svasta, zasto bi neko ponovo brojao glasove iako ne postoji ni jedna jedina primedba na proces brojanja glasova (ili bar ja nisam prilike da cujem/procitam)? Niti se pojavio i jedan jedini primerak kopije potpisanih zapisnika koji se razlikuje od onih ostalih sa istog birackog mesta?

Ok, primedba sa "nadjenom" vrecom glasova je morala da se istrazi i to je uradjeno i objavljeno je da je vreca ukradena, zna se tacno i sa kog je birackog mesta - ali cak ni u tom slucaju niko nije doveo u pitanje broj glasova niti zapisnike... Bilo bi jos bolje da je ustanovljeno i ko ju je ukrao ali ocigledno da je to uradio neko u momentu kad nije bilo svedoka i ciji otisci prstiju bi se i tako i tako nalazili na njoj - znaci neko od clanova birackog odbora. Mi mozemo sada samo da nagadjamo ko je to, a ako se pri tome vodimo motivacijom onda je zakljucak nedvosmislen: najsumnjiviji su oni iz SNS (razlozi su toliko ocigledni da ih je nepotrebno navoditi). Tako da sam ubedjen da novi predsednik nece nikad vise ni pomenuti ceo slucaj ...
cult cult 07:10 24.05.2012

Re: ?

Tako da sa ubedjen da novi predsednik nece nikad vise ni pomenuti ceo slucaj ...

Možda ga i pomene da se vlasi ne dosete.
Ali zna Predsednik ko je maznuo džak.
Ko da drugu godinu fakulteta za sedam dana, sve zna. U principu.
princi princi 08:18 24.05.2012

Re: ?

Ko da drugu godinu fakulteta za sedam dana, sve zna

Ne znam o kom fakultetu je konkretno reč, ali mislim da je to veliki uspeh.
Saša Radulović Saša Radulović 09:19 24.05.2012

Re: ?

Tako da sam ubedjen da novi predsednik nece nikad vise ni pomenuti ceo slucaj ...


Upravo zato. To je bilo predizborno obećanje, i valja ga ispuniti.


Jedina koalicija koja ima smisla je velika koalicija koja će odabrati malu stručnu vladu, bez profesionalnih političara, da im, a i svima nama, napravi državu, državni okvir, promeni ustav, i zatim raspiše nove izbore.

cult cult 09:44 24.05.2012

Re: ?

Ne znam o kom fakultetu je konkretno reč, ali mislim da je to veliki uspeh.


Ne zna ni Predsednik.
zilikaka zilikaka 11:56 24.05.2012

Re: ?

Jedina koalicija koja ima smisla je velika koalicija koja će odabrati malu stručnu vladu, bez profesionalnih političara, da im, a i svima nama, napravi državu, državni okvir, promeni ustav, i zatim raspiše nove izbore.


Dobre šale nikad dosta!
Saša Radulović Saša Radulović 12:18 24.05.2012

Re: ?

Dobre šale nikad dosta!


Nalazimo se pred finansijskim kolapsom. Stvari su alarmantne. Prostor koji imaju je strašno sužen. Praktično ga nema. Nemaju nikoga ko ima kapacitet i ko je u stanju da uradi ono što se uraditi mora.

Ovo nije više komotna situacija iz 2008.godine. Jedino izgleda SPS to ne vidi i hoće po starom. Svaka druga koalicija, sa jedne ili druge strane, znači potpun finansijski slom države do kraja godine. Svaka vlada sastavljena od političara znači isto.

Potrebna nam je prelazna vlada da spase i napravi državu.

zilikaka zilikaka 13:07 24.05.2012

Re: ?

Nalazimo se pred finansijskim kolapsom. Stvari su alarmantne. Prostor koji imaju je strašno sužen. Praktično ga nema. Nemaju nikoga ko ima kapacitet i ko je u stanju da uradi ono što se uraditi mora.

Ovo nije više komotna situacija iz 2008.godine...


Napisala sam poduži komentar, ali u njemu nisam rekla ništa što već nije opšte poznato.

Ne vidim ni jedan razlog zbog kojeg bih mogla da se ponadam da neće sve biti kao i do sada, klasična otimačina plena.
To što u budžetu nema para, može značiti samo kraći mandat za neke koji treba da zauzmu položaje.

Do tada, prst u uvo, i dok traje nek laje
malaramona malaramona 17:47 24.05.2012

Re: ?

Saša Radulović
Jedina koalicija koja ima smisla je velika koalicija koja će odabrati malu stručnu vladu, bez profesionalnih političara, da im, a i svima nama, napravi državu, državni okvir, promeni ustav, i zatim raspiše nove izbore.



Uh, pa ovo je sjajan recept koji bi rešio sve probleme svih zemalja ovog sveta. Baš čudno da ga sve zemlje ovog sveta ne primenjuju.
Inače, postajete nosilac trulog populizma na ovom Blogu. Prevazišli ste i Filipa. Njegov populizam je onako idealistički naivan, ponekad i simpatičan. Ovaj vaš je uvredljiv.
Saša Radulović Saša Radulović 18:55 24.05.2012

Re: ?

Baš čudno da ga sve zemlje ovog sveta ne primenjuju.


Uređene zemlje sveta već imaju sistem, tako da nije potreban. One rešavaju probleme, ne prave sistem.

I u svima njima su sistem stvarali ljudi baš po tom receptu.

I svim društvima koji nemaju sistem treba upravo to isto.

Inače, postajete nosilac trulog populizma na ovom Blogu. Prevazišli ste i Filipa. Njegov populizam je onako idealistički naivan, ponekad i simpatičan. Ovaj vaš je uvredljiv.


Dobro. Ja pokušavam najozbiljnije što umem i koliko znam. To što ne dobacujem do nivoa koji vas zadovoljava, zaista ne mogu da popravim, sve i da hoću.

Ali to barem lako rešavate. Izbegnete Click.

A možete i da mi objasnite u čemu se sastoji populizam i zašto je uvredljiv. Voleo bih da shvatim.

Nalazimo se u strašnom čabru na ivici ambisa. Političke stranke i njihovi kadrovi nemaju ni znanja ni iskustva ni sposobnosti da urade ono što je neophodno da ne bi propali. Ni jedna od njih nema legitimitet. Vi predlažete ...

farenhajt farenhajt 00:06 25.05.2012

Re: ?

zna se tacno i sa kog je birackog mesta

Pa to je ondak bila prava istraga.

Bilo bi jos bolje da je ustanovljeno i ko ju je ukrao ali ocigledno da je to uradio neko u momentu kad nije bilo svedoka i ciji otisci prstiju bi se i tako i tako nalazili na njoj - znaci neko od clanova birackog odbora. Mi mozemo sada samo da nagadjamo ko je to,

Aha Šerloče, taj neko, naravno, nikad nije ni čuo za otiske...

Nego, Zorić onomad reče da nedostaje još 20-ak vreća. Verovatno su i njih ukrali SNSovci bez rukavica, ali Toma reko da mu je dosta jedna...

A onda onaj SPSovski predsednik RIK-a reko, ma šta je 30-ak, 40-ak hiljada glasova, šta smo mi radili sve je ovo više nego regularno.
jinks jinks 08:44 24.05.2012

...

Nikoliću povedi

Čini se da ni sam g. Nikolić, kao ni sama SNS - Promene, ne veruju toliko u sebe koliko izgleda da vi u njih verujete.
Saša Radulović Saša Radulović 09:15 24.05.2012

Re: ...

koliko izgleda da vi u njih verujete.


?? Naslov teksta je vic i glupost inspirisana jednom drugom glupošću iz predizborne kampanje. Morah ovim objašnjenjem da pokvarim vic.



Jedina koalicija koja ima smisla je velika koalicija koja će odabrati malu stručnu vladu, bez profesionalnih političara, da im, a i svima nama, napravi državu, državni okvir, promeni ustav, i zatim raspiše nove izbore.


jinks jinks 09:43 24.05.2012

Re: ...

Onda, izvinite sto sam vam pokvario salu
vojislav948 vojislav948 08:47 24.05.2012

Saša sve si reko



Razlog zašto glasači žele promene je: žele državu. Uređenu državu. Zadatak na kome su spektakularno zakazali je proizvod zvani demokratska država. Tri nezavisne grane vlasti. Nadzor i kontrola. Pozitivna selekcija. Poštovanje ustava i zakona. Sloboda medija. Fer demokratska utakmica. Diktatura nezavisnih institucija sistema. Vladavina prava. Glasači hoće uređenu državu.


Zaista vreme obmana, šarlatanstva, politikanstva, poltronstva, manekenstva,...., moralo bi da bude za nama. Umorne,podobne, nesposobne, treba zameniti zdravim, hrabrim, sposobnim i stručnim ljudima da bi Srbija najzad prekinula kopanje rupa i traženje izlaza u njima. Saša sve si lepo naveo, iskreno se nadam da će morati da se krene u tom pravcu, velika koalicija dve stranke je izazov i šansa, da se pobedi sujeta političara, da prevlada razum i da se iskoreni partokratija. Vreme će brzo pokazati, ko i da li ima sluha za povlačenje pravih poteza.
Saša Radulović Saša Radulović 10:16 24.05.2012

Re: Saša sve si reko

Vreme će brzo pokazati, ko i da li ima sluha za povlačenje pravih poteza.


Mi smo u tolikom čabru, da je "sluh" forsiran. Čitava ova ekipa može samo dublje da nas baci u čabar. A ni to ne može dugo, jer NEMA PARA. Budžet prazan. Stojimo pred ambisom. Valja biti potpuna budala i praviti vladu po istom receptu kao i 2008.godine. Ne može.
bulatovic92 bulatovic92 09:32 24.05.2012

Šta je Čeda mislio


Nikoliću povedi nas u Rusiju, Borise pomozi da spakujemo kofere.
dragoljub92 dragoljub92 09:43 24.05.2012

Re: Šta je Čeda mislio

bulatovic92

Nikoliću povedi nas u Rusiju, Borise pomozi da spakujemo kofere.

па зар већ није довољно помого?
Saša Radulović Saša Radulović 10:14 24.05.2012

Re: Šta je Čeda mislio

Nikoliću povedi nas u Rusiju, Borise pomozi da spakujemo kofere.


Naravno, ni jedno ni drugo.

odabrati malu stručnu vladu, bez profesionalnih političara, da im, a i svima nama, napravi državu, državni okvir, promeni ustav, i zatim raspiše nove izbore.

appendix appendix 13:19 24.05.2012

Re: Šta je Čeda mislio

Nikoliću povedi nas u Rusiju

Nema sumnje da će iz Fijatove fabrike početi da izlazi Moskvič...
blue rider blue rider 10:54 24.05.2012

Koja ljiga od naslova

Zapravo standardna za ovog blogera. Ali u svemu ovome je najgore kada se ti i tvoji krijete iza skuta drugih i uzimate u usta Srdju ili Vesnu i kacite linkove. Oni se nisu obracali vama, njhove poruke nisu za vas!!!
Saša Radulović Saša Radulović 11:00 24.05.2012

Re: Koja ljiga od naslova

Naslov teksta je vic i glupost inspirisana jednom drugom glupošću iz predizborne kampanje.


Neka ste došli da uvredite mene i moje i ne dozvolite da se ukaljau poruke koje su namenjene vama i vašim. Bilo bi dobro da se konsultujete sa vašim, pa da kada Vesna ili Srđa ili neko drugi napiše tekst, da vas poslušaju i jasno naznače kome su namenjeni i ko treba da ih čita. Da bi izbegli
najgore

blue rider blue rider 11:11 24.05.2012

Re: Koja ljiga od naslova

Skrivanje je jos palilo pre izbora ali onda velika slova, znaci uzvika, boldovi, poklici i sve to. It is over Sasa.
Saša Radulović Saša Radulović 11:25 24.05.2012

Čvorović

Dajte molim vas da me raskrinkate. Da ljudi koji dolaze na blog ne budu u zabludi da iznosim svoja mišljenja i razmišljanja, pogrešna ili ispravna. I da nam se usput predstavite.
zoky.nbgd zoky.nbgd 12:19 24.05.2012

Re: Koja ljiga od naslova

@blue rider

šta hoćete ovim da kažete?

autor bloga je jedan od retkih koji je iznosio poražavajuće činjenice o lošim potezima ove vlasti i na tome sam mu zahvalan, možda je trebalo da ćuti i da upotpuni sliku medijskog mraka, možda i goreg od Slobinog, onda verovatno vi i vama slični ne bi imali zamerki?
Etiketiranje je omiljeni srpski sport, jer ako neko kritikuje jednu stranu automatski dobija etiketu stranačkog vojnika suprotnog tabora, što je debilno...a na kraju krajeva i ako podržava SNS(u šta sumnjam) da li onda nepočinstva DS-SPS-URS vlasti nisu postojala?
Ne zanima me sa kojeg stanovišta piše ako pokušava da nama možda manje informisanima pojasni kako su sve "stručnjaci" upropašćavali ovu zemlju.
Saša Radulović Saša Radulović 12:43 24.05.2012

Re: Koja ljiga od naslova

a na kraju krajeva i ako podržava SNS


Da podržavam SNS, to bih već jasno objavio. I naravno da oni koji podržavaju SNS imaju puno pravo da to rade i nisu ništa manje legitimini ili vredni od ljudi koji podržavaju druge stranke.
b92fmember b92fmember 23:40 24.05.2012

Re: Koja ljiga od naslova

blue rider
Zapravo standardna za ovog blogera. Ali u svemu ovome je najgore kada se ti i tvoji krijete iza skuta drugih i uzimate u usta Srdju ili Vesnu i kacite linkove. Oni se nisu obracali vama, njhove poruke nisu za vas!!!


je**beš politiku koja je pala na izborima zbog jedne jedine izjave "neke tamo" Vesne Pešić.

A najljigaviji su oni članovi DS i LDP koji su, jelte, sada uvređeni što građani nisu glasali za njih.

Da podsetim, Tomislav Nikolić je postao predsednik većinom glasova građana Srbije.

Svojim stavom prema toj činjenici, DS a i još neke stranke, samo potvrđuju da su potcenili glasače i da su se prema njima odnosili a i dalje se odnose kao prema stoci koja ne zna šta je za nju dobro.


Kao što rekoh, Tomislav Nikolić je postao predsednik većinom glasova građana Srbije,a ne zato što je Vesna Pešić ili neko drugi tako hteo.

zato:
ŽIVO PREDSEDNIK SRBIJE!
ŽIVEO TOMISLAV NIKOLIĆ!
ŽIVELA SRBIJA!
ŽIVEO SREDNJI KURS NBS 120 DINARA ZA EVRO!
krkar krkar 01:07 25.05.2012

Re: Koja ljiga od naslova

ŽIVEO SREDNJI KURS NBS 120 DINARA ZA EVRO!


Eto ga za 5-6 dana preko 120, ne brini
b92fmember b92fmember 01:03 26.05.2012

Re: Koja ljiga od naslova

krkar
ŽIVEO SREDNJI KURS NBS 120 DINARA ZA EVRO!


Eto ga za 5-6 dana preko 120, ne brini


ŽIVELA NOVA AGRO BANKA!!!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana