Politika

Borka bih iz DS izbacio za 15 sekundi

Nebojsa Krstic RSS / 28.08.2015. u 15:47

 

 

1. Kakav rezultat DS može da očekuje na sledećim parlamentarnim izborima? A šta "novi DOS" sa Živkovićem "parazitom" u koaliciji?

Mogućnost da dođe do vanrednih izbora niko u opoziciji nije dečekao uz osmeh. To je svojevrstan paradoks. Opozicija baca drvlje i kamenje na Vladu, a suštinski ne želi izbore. I to sasvim opravdano. Nemaju dobro rešenje. Ako se udružuju praveći neki novi DOS, proći će katastrofalno. Ako idu samostalno, svako će od njih loše proći. Zavezani su u Gordijev ćvor i ne vidim kod njih nikakvu ideju kako se ispetljati iz njega.

2. Ima li Borka bez DS i šta bi demokrate izugubile ako on još jednom "pocepa" stranku?

Nema. Mislim da bi ako pocepa stranku prošao gore nego Tadić. Mada je meni krajnje nejasno kako je uopšte moguće da potpredsednik DS-a ovoliku energiju za cepanje sopstvene stranke javno demonstrira, a ona to posmatra ćutke. Pretpostavljam da niko u trenutnom rukovodstvu nema snage da reaguje. Da se ja pitam potpredsednik koji cepa stranku bio bi u njoj samo još narednih 15 sekundi.

3. Koliko ideje Sirize mogu biti privlačne za glasače u Srbiji, posebno sad posle njihovog kraha u Grčkoj?

Treba da se naglasi da su Sirizine ideje najobičnija demagogija koja se srušila pod teretom sopstvene nerealnosti u samo par meseci. Međutim, srušila se svuda osim u glavama nekoliko domaćih sirizista koji su u povratku levičarskog populizma namirisali svoju izbornu šansu. Ciprasova obećanja lakih rešenja ekonomske krize u formuli "hleba bez motike" ukazala su im se upravo kao odgovor na njihove dileme: kako pronaći politiku koja bi bila alternativa Vučićevoj.

Međutim, slom Sirize ne znači da je prošla opasnost od demagoških političkih ideja, bez obzira da li su desničarske, npr. one koje bi problem azilanata rešavale zidom prema Makedoniji, ili levičarske koje bi ekonomiju lečile odbijanjem da se vraćaju dugovi. Demagogija je ozbiljna bolest i političare koji je šire ne treba uzimati olako.

4. Pajtić je bio na letovanju u Hrvatskoj tokom proslave "Oluje". Kao vojvođanski premijer da li je to trebalo da uradi? S marketinškog aspekta, kao lider DS šta je time dobio, a šta izgubio u (izvesno) predizbornoj godini?

Pajtić kao građanin može da letuje gde mu je volja. Ali kao predsednik stranke mora i o tome da vodi računa jer sve što uradi jeste politička poruka. Izbor Hrvatske za destinaciju u vreme kada masa okupljena na Trgu bana Jelačića skandira "Ubij Srbina", svakako nije mudar. Izbor Briona kao ekskulzivne i skupe destinacije još je gori.

5. Može li Tadić da doživi veliki povratak 2016. na eventuanim izborima? Šta biste ga sad posavetovali, kada bi Vas pitao?

Tadić je izbore 2012. izgubio od Nikolića, ali to je u demokratijama normalna stvar i sportski ishod utakmice. Izborni gubitnik postao je tek kada je prihvatio da bude počasni predsednik, a naročito kada je pocepao DS na samo par nedelja pred izbore 2014. Ne znam da li politička ličnost koja napravi takve greške ima dobar potez koji ga vraća u igru. Ja ga ne vidim. Pritom, nisam uspeo da uočim šta je politika koju nudi njegova stranka. No, moguće da će je građani prepoznati.

6. Da li je adekvatno Vučićevo poređenje stranaka u Srbiji, gde je, otprilike, SNS Real Madrid, a opozicija Crvena Zvezda? Jednostavnije, da li je moguće da iko "okrnji" rejting naprednjacima, ako izbora bude naredne godine i ko?  

Analiza razloga zbog kojih SNS ima tako veliku podršku birača, a opozicija tako malu, veoma je zanimljiva, ali nisam siguran da biste mi izdvojili dovoljno prostora za ono što bih imao da kažem. Ukratko, Vučić je eksproprisao najbolje ideje svojih prethodnika, a oni, danas u opoziciji ne znaju kako da se postave u novonastalim okolnostima pa jure sopstveni rep vodeću nesuvislu raspravu ko je izdao opoziciju i ko je njen stožer. Jedni svoju kritiku Vlade svode na ad hominem napade na Vučića, drugi se hvataju za bilo šta što negde u svetu pokaže izborni uspeh, npr. Siriza...a treći smisao svog opozicionog delovanja nalaze u pisanju zajedljivih tvitova.

U tim okolnostima, po Vučića jedina ozbiljna opasnost dolazi iz redova njegove stranke. Dolazi od Tomislava Nikolića koji je njegov ideološki protivnik. Dolazi od bahatih i onih koji zloupotrebljavaju vlast na bilo koji način. Ako Vučić predstojeće izbore ne iskoristi da se reši takvih, džabe je krečio.

 

Ovo je intervju koji je moja malenkost dala listu Informer i koji je objavljen jutros, 28.8.2015. List je korektno, uz neznatna skraćenja, preneo odgovore, a ovde prilažem, zlu ne trebalo, čitav neveliki tekst.

 

 

 



Komentari (184)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 16:00 28.08.2015

Dobar intervju

manje vise bih sve slicno rekao. Osim mozda sirize gde ne bih rekao da je ideja losa nego implementacija ideje. Ideja, pogotovo celavog gospodina, je bila veoma dobra. Implementacija je zalosna.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:07 28.08.2015

Re: Dobar intervju

alselone
manje vise bih sve slicno rekao. Osim mozda sirize gde ne bih rekao da je ideja losa nego implementacija ideje. Ideja, pogotovo celavog gospodina, je bila veoma dobra. Implementacija je zalosna.


Oko Sirize se , dakle, razlikujemo 100%.
Ja mislim da je odeja demagoška, znači očajna...a izvedba je po mom sudu bila odlična...i trajala je čitava stvar, upravo zahvaljujući izvedbi, mnogo više nego što zaslužuje.
workaholic workaholic 16:08 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Da, samo nekako da zanemarimo koji uvaženi list je u pitanju . Ali ajd, gledaćemo sadržinu, a ne ko kome...
alselone alselone 16:09 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Ja mislim da je odeja demagoška, znači očajna..


Ajde da prvo definisemo ideju da vidimo da li mislimo na istu. Po mom misljenju ideja je bila - moramo redefinisati program placanja tako da nasa privreda moze da ima odrziv rast koji ce nam omoguciti da vratimo dug.
Domazet Domazet 16:15 28.08.2015

Malo oko realizacije...

Za onu drugu realizaciju moralo se ili nemati ni malo savesti ili je imati strasno puno. Ljudi su to. Nadljudi nesto mislim da vise i nema...
alselone alselone 16:15 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Da, samo nekako da zanemarimo koji uvaženi list je u pitanju


Da iskoristim Krletov recnik povodom Pajtica - mislim da kao gradjanin nije trebao dati intervju takvom listu. Mislim da kao gradjani svi moramo bojkotovati to djubre od lista i urednika.
alselone alselone 16:16 28.08.2015

Re: Malo oko realizacije...

Domazet


Nego nisam hteo o tome. Hteo sam o filmu. Konacno sam gledao Little Big Man gde se pojavljuje popularni indijanac iz tvojih komentara sto jase unatraske. Odlican je.
workaholic workaholic 16:20 28.08.2015

Re: Malo oko realizacije...

Misliš, jaše konja unazad
alselone alselone 16:21 28.08.2015

Re: Malo oko realizacije...

workaholic
Misliš, jaše konja unazad


E, da, kako bi se to reklo? Jase unatraske, pa mozda i "jase konja unazad" mogu da se razumeju kao da on sedi dobro a konj ide unazad. Mozda je najbolje "jase konja sedeci unatraske/okrenut nazad".
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:25 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Da iskoristim Krletov recnik povodom Pajtica - mislim da kao gradjanin nije trebao dati intervju takvom listu. Mislim da kao gradjani svi moramo bojkotovati to djubre od lista i urednika.


Zašto?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:48 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Заиста добар интервју.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:53 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Nebojsa Krstic
Oko Sirize se , dakle, razlikujemo 100%.

Сириза је као да си професорима марксизма из средње школе дао да воде државу и економију. Уз то, неколико самозаљубљених салонских левичара, баш истих онаквих као што су они српски из круга двојке: добре апанаже, наслеђени или браком стечени станови и богатство, и фантастично узорна хигијенска појава. Уз нешто мало лепог изгледа и шарма -- то би било то.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:56 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Predrag Brajovic
Nebojsa Krstic
Oko Sirize se , dakle, razlikujemo 100%.

Сириза је као да си професорима марксизма из средње школе дао да воде државу и економију. Уз то, неколико самозаљубљених салонских левичара, баш истих онаквих као што су они српски из круга двојке: добре апанаже, наслеђени или браком стечени станови и богатство, и фантастично узорна хигијенска појава. Уз нешто мало лепог изгледа и шарма -- то би било то.


Gde si ti video šarm?
anonymous anonymous 17:00 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Predrag Brajovic
Заиста добар интервју.


....Ako je ovo .....dobar intervju ....


.....onda sam ja ......



qqriq qqriq 17:02 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Gde si ti video šarm?


Upravo na slici koju sam okačila, Samo Pola Evropa Isto Vidi )
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:03 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Upravo na slici koju sam okačila, Samo Pola Evropa Isto Vidi


Ne verujem da Brajović svet gleda tvojim očima.
qqriq qqriq 17:04 28.08.2015

Re: Dobar intervju


Ne verujem da Brajović svet gleda tvojim očima.



alselone alselone 17:30 28.08.2015

Re: Dobar intervju


Zašto?


Zato sto je Informer dno novinarstva. Nadam se da ne treba da obrazlazem zasto.
blogovatelj blogovatelj 17:42 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Zato sto je Informer dno novinarstva.



I to takvo dno da u poređenju sa njim Kurir izgleda kao Njujork Tajms.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:52 28.08.2015

Re: Dobar intervju

alselone

Zašto?


Zato sto je Informer dno novinarstva. Nadam se da ne treba da obrazlazem zasto.


Nisam ja ovde u ulozi člana žirija koji ocenju kvalitet medija. Ja čitam sve.

Recimo, mislim da je i ovaj blog postao šithol pa i dalje pišem.

Mislim da je Tviter zabava za agresivne idiote, pa sam tamo.

Fejsbuk je medij za nedorasle i neostvarene sociopate..pa sam i tamo.

Kad bih polazio od toga koji se meni medij dopada nikada ni jedan ne bih dodirnuo ni anatomskim pincetama.

Nego, ako misliš da imaš nešto da kažeš, kaži koristeći sva moguća raspoloživa sredstva.

Zajebi one koji se prenemažu i određuju koji je medij dozvoljen, a koji nije.

Đinđić bi rekao, kome je do morala nek ide u crkvu (a ne u medije).
st.jepan st.jepan 19:41 28.08.2015

Re: Dobar intervju

ako misliš da imaš nešto da kažeš, kaži koristeći sva moguća raspoloživa sredstva

Ako si siguran da neće biti uobičajene novinarsko-uredničke muljačine - prekrajanja, preformilisanja, maloumnog (ili zlonamernog) skraćivanja, prepričavanja, pa i dopisivanja, apsolutno se slažem.
Ako u to nisi siguran, onda jedino uz autorizaciju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:50 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Nebojsa Krstic
Gde si ti video šarm?

Muzika je sjajna, a tekst je genijalan.
To?
domazetovic.andrej domazetovic.andrej 20:10 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Ja mislim da je odeja demagoška, znači očajna...a izvedba je po mom sudu bila odlična


Ja sam misljenja da je izvedba bila ocajna a ideja je toliko ocigledna i jednostavna da ne moze ni pod razno biti demagoska.

Kada su pre 5 godina krenuli da primenjuju savete trojke Grci su imali dug ~110% BDPa i nezaposlenost duplo manju nego danas. Nakon pet godina sprovodjenja mera stednje dug je dosao do ~170% BDPa, a nezaposlenost na katastrofalan nivo. Usput, dug je promenio strukturu tako da su Grci danas najmanje duzni privatnim finansijerima i bankama - vecinom duguju drzavama, t.j. poreskim obveznicima drugih zemalja. I MMF vidi da nema ni 1% sanse da Grcka svoj dug plati i da ce uskoro morati da dodje do novog sisanja i reprogramiranja. Sve sto treba da bankrotira ce na kraju i bankrotirati. Problem je sto Siriza nije bila spremna da napusti euro i uradi sto ce na kraju morati da se uradi... Odlozen problem za nove dve godine...

Sa druge strane - kopirati Sirizu na danasnju Srbiju je kretenski. Svi uslovi drugaciji, okolnosti drugacije, ma "nidje veze". Pre mi se cini da je Borko hteo da se ogrebe o popularnost Sirize i sebi da malo na znacaju...
G.Cross G.Cross 21:25 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Сириза је као да си професорима марксизма из средње школе дао да воде државу и економију. Уз то, неколико самозаљубљених салонских левичара, баш истих онаквих као што су они српски из круга двојке: добре апанаже, наслеђени или браком стечени станови и богатство, и фантастично узорна хигијенска појава. Уз нешто мало лепог изгледа и шарма -- то би било то.


Education[edit]
Varoufakis began his university education at the University of Essex in 1978. He moved to the University of Birmingham in 1982, obtaining a MSc in mathematical statistics. He completed his PhD in economics at the University of Essex.[14][15]

Academic career[edit]

Varoufakis was inspired to study economics after he met Andreas Papandreou, an academic economist who founded PASOK and became Greece’s first socialist prime minister.[10] After training in mathematics and statistics, he received his PhD in economics in 1987 at the University of Essex.

University of Essex and University of East Anglia[edit]
Before that he had already begun teaching economics and econometrics at the University of Essex and the University of East Anglia. In 1988, he spent a year as a Fellow at the University of Cambridge.



Varufakisova egzekucija meni pre izgleda kao bezpogovorno smaknuce nekoga ko je pokusao da misli i govori drugacije od Neoliberalne Mafije iz MMF i WB. Njegovo smaknuce je toliko brutalno da nikome drugome a narocito Spancima pa i Englezima (cini se) ne bi palo na pamet nesto slicno.

Ne moze se govoriti ni o kakvoj losoj egzekuciji njihove strategije jer nje nije ni bilo, niti je bilo sanse da se dogodi.
Mi ne znmo da li bi Varufakisov plan bio dobar ili ne jer usprkos jasne zelje Grckog naroda nije imao sansu da dokaze da je bio u pravu.


Po tipicnom Vizantijkom scenariju (tako dragom nama) izdao ga najbolji prijatelj.

Varufakis nije imao ni najmanju sansu da uspe. Njegovi protivnici su nedodirljivi i za sada nepobedivi, ukljucujuci totalnu kontrolu medija koji su ga satanizovali i sada pokusavaju da proglasavajuci ga nesposobnim da ga totalno diskvalifikuju.

Zato postujem njegovu hrabrost da kaze sta misli.
.
Vreme ce pokazati koliko je po Grcki narod ( a ne grcke banke) bila pogresna odluka da se uzme jos 70 milijardi da bi se od toga placala kamata i odrzavao propali sistem.

emsiemsi emsiemsi 21:27 28.08.2015

Re: Malo oko realizacije...

alselone
workaholic
Misliš, jaše konja unazad


E, da, kako bi se to reklo? Jase unatraske, pa mozda i "jase konja unazad" mogu da se razumeju kao da on sedi dobro a konj ide unazad. Mozda je najbolje "jase konja sedeci unatraske/okrenut nazad".

Мораш бити скроз прецизан --- јаше коња тако да му је дупе окренуто ка коњевој глави.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:34 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Који је био Варуфакисов план?
Он није имао план.
Он је имао намере.
А то су сасвим различите ствари.

Као и све самозаљубљени у своју памет, није своје намере самеравао са оним што је реалност. Варуфакис одише еготрипом: од слике на твитеру до књиге о економији коју је написао да, шатро, економију објасни својој ћерци. Један надувани салонски левичар. Због свог еготрипа, он није способан ни за какав реалан план. Једини који јесте, да зарађује од своје улоге жртве и прогоњеног.

Но, писао сам о њему и доста, и превише, о обојици, и рекао шта ће се и како десити.
То се и десило: усрали су мотку, и земљу увели у дубљи економски проблем од оног у ком је била.
Хвала богу, сада је томе крај.

А приноси на капитал падају. (Барем тако делује.) А новац је све јефтинији.
Варуфакисова заслуга, без сумње ;-)
alselone alselone 21:36 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Који је био Варуфакисов план?
Он није имао план.
Он је имао намере.


Ja mislim da se on debelo zajeb'o i razocar'o u dobre namere i spremnost na razogovor nasih evropskih partnera i prijatelja. Nesto kao i Djindjic.
alselone alselone 21:36 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Који је био Варуфакисов план?
Он није имао план.
Он је имао намере.


Ja mislim da se on debelo zajeb'o i razocar'o u dobre namere i spremnost na razogovor nasih evropskih partnera i prijatelja. Nesto kao i Djindjic.
alselone alselone 21:37 28.08.2015

Re: Dobar intervju

економији коју је написао да, шатро, економију објасни својој ћерци.


Nemoj tako. To je zanimljiv nacin da se predstavi teska materija, nesto kao sto je Sofijin svet u istoriji filozofije.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:39 28.08.2015

Re: Dobar intervju

alselone
Који је био Варуфакисов план?
Он није имао план.
Он је имао намере.


Ja mislim da se on debelo zajeb'o i razocar'o u dobre namere i spremnost na razogovor nasih evropskih partnera i prijatelja. Nesto kao i Djindjic.

Не, него он је онај трип: Сад ћу ја њима д' објасним, и ја кад кажем истину, сви ће да је пригрле... При том све време набијајући на нос овима с којима је преговарао како је он од њих другачији (и паметнији), и не разумевајући о чему се брину и против чега се буне његове колеге министри-финансија. Једном речју -- надуванко.
qqriq qqriq 21:40 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Zato postujem njegovu hrabrost da kaze sta misli.


a misli precizno, pametno, često cinično, toliko jasno da ga razume i akademik i šofer, po meni - briljantan.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:41 28.08.2015

Re: Dobar intervju

alselone
економији коју је написао да, шатро, економију објасни својој ћерци.


Nemoj tako. To je zanimljiv nacin da se predstavi teska materija, nesto kao sto je Sofijin svet u istoriji filozofije.

Сад улазимо у сфере симаптија.
Као што ти је познато, ја сам у индустрији резултата: или знаш или не знаш, или си успео или ниси. А нема оно -- Јао, замало! То се не рачуна.

Као и овде што имаш примера, сувишак ега чини те слепим за силесију туђих тачних увида и чињеница.
emsiemsi emsiemsi 21:47 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Predrag Brajovic
alselone
економији коју је написао да, шатро, економију објасни својој ћерци.


Nemoj tako. To je zanimljiv nacin da se predstavi teska materija, nesto kao sto je Sofijin svet u istoriji filozofije.

Сад улазимо у сфере симаптија.
Као што ти је познато, ја сам у индустрији резултата: или знаш или не знаш, или си успео или ниси. А нема оно -- Јао, замало! То се не рачуна.

Као и овде што имаш примера, сувишак ега чини те слепим за силесију туђих тачних увида и чињеница.

Изгуглај шта значи мјутуали ексклузив --- чуди ме да се поносиш таквом сељачком искључивости. Ти или - или резони нису баш афирмативни, није то нешто на што би требало бити поносан.
G.Cross G.Cross 21:48 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Хвала богу, сада је томе крај.



U pravu si. Tome je kraj.

Na zalost, kraj nije svemu ostalom.

Ali Pedro visi i svima je super zbog toga.

Tako da vise nema ni jednog hrabrog ekonomiste da se upita javno po kom je to ekonomskom zakonu moguce da je ceo Bliski Istok u plamenu a nafta nikad jeftinija.

Niko vise nije lud da bude crna ovca.

Na zalost Brajovicu, Varufkis je mnogo ekonomski obrazovaniji od velike vecina birokrata MMF i WB koji putuju okolo za ogromne pare i urucuju nezavisnim zemljama njihove ekonomske planove.

To je tek nivo srednjoskolaca ali do srzi arogantnih jer znaju da njihovog gospodara niko ne sme da dirne.
qqriq qqriq 21:53 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Varufkis je mnogo ekonomski obrazovaniji od velike vecina birokrata MMF i WB koji putuju okolo za ogromne pare i urucuju nezavisnim zemljama njihove ekonomske planove.

To je tek nivo srednjoskolaca ali do srzi arogantnih jer znaju da njihovog gospodara niko ne sme da dirne.


alselone alselone 21:55 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Не, него он је онај трип: Сад ћу ја њима д' објасним, и ја кад кажем истину, сви ће да је пригрле... При том све време набијајући на нос овима с којима је преговарао како је он од њих другачији (и паметнији), и не разумевајући о чему се брину и против чега се буне његове колеге министри-финансија. Једном речју -- надуванко.


Ja mislim - ekonomski Če. Kog su brzo ubili, kao i pravog kada je pretio da revoluciju iznese previse visoko. Ali dobro, saglasicemo se da se ne saglasavamo pa idemo dalje.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:01 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Пример Ирске:



Није, просто, тачно да неки програми не дају резултата, јер су наопаки. Не, него неки пут они не дају резултата јер се њихова начела не спроводе, или се спроводе накарадно. (Добар је пример Србија и њени "европски закони", који се у пракси не спроводе.)

Замисли да си ти председник неке велике компаније. И да је она презадужена. И да треба да је избавиш. Шта би урадио? Ваљда, прво би стабилизовао приход-расход те компаније, то јест њен буџет? Гледао би да га уравнотежиш. Смањујући трошкове, сечењем непотребних и несупстанцијалних издатака. Смањио би плате. Гледао би да се дочепаш неке стабилне позиције, за коју знаш да мора да кошта -- у отпуштенима, смањеним платама, укинутим кокаколама и кафама за особље.... И онда би настојао да из те позиције опет кренеш у раст. Мислиш да је економско вођење државе различито од вођење неке велике компаније?

Спасавао би је рационално, а не генијалном идејом, верујем... Само економисти-коцкари верују да на рулету постоји њихово генијално поље које преко ноћи решава ствари. Генијалци немају времена, немају стрпљења, и несхваћени су. И нико не види да су они у праву, а сви други у криву.
G.Cross G.Cross 22:18 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Замисли да си ти председник неке велике компаније. И да је она презадужена. И да треба да је избавиш. Шта би урадио? Ваљда, прво би стабилизовао приход-расход те компаније, то јест њен буџет? Гледао би да га уравнотежиш. Смањујући трошкове, сечењем непотребних и несупстанцијалних издатака. Смањио би плате. Гледао би да се дочепаш неке стабилне позиције, за коју знаш да мора да кошта -- у отпуштенима, смањеним платама, укинутим кокаколама и кафама за особље.... И онда би настојао да из те позиције опет кренеш у раст. Мисли да је економско вођење државе различито од вођење неке велике компаније?



Fali ti IMF I WB u primeru. To jest investitori a oni su kao sto znamo najvazniji.

Pa evo da dodam. Drma se firma. Takozvani "Activist Investors" smene Board firme, postave novog CEO i prauzmu totalnu kontrolu firme.
Investitorov cilj je da raspraca firmu, proda neperformatne delove ili ih ugasi i uz ogroman profit proda ostatak. Hiljade ljudi ostane bez posla ali koga briga.

To je ono sto se dogodilo u Grckoj. Grcki narod je na referendumu izabrao jednu buducnost i preko noci se probudio sa jos 70 milijardi duga i bez ikakve garancije da ce pare ovaj put biti bolje potrosene , ali koga briga.

Na zalost sudbina jednog CEO ne zavisi o njegovoj viziji nego od misljenja Wall street analyst o njegovoj firmi koji je apsolutno kratkorocan.

To je srz problema savremenog kapitalizma koji je kreirao i krizu 2008 i psole toga samo strpan pod tepih.


Kako na Corporatvnom tako i na Drzavnom planu.


Kamo srece da je smaknuce Varufakisa kraj.

Igranka tek pocinje.



maksa83 maksa83 22:23 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Пример Ирске:

Primer Kine.

Indeks šangajske berze se skoro savršeno poklapa sa mapom Virdžinije.

Ja iz toga zaključujem da se Kini ne piše dobro.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:27 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Fali ti IMF I WB u primeru. To jest investitori a oni su kao sto znamo najvazniji.

Па земље Европске уније., које јесу носиоци грчког државног дуга -- то јест, у твом примеру, инвеститори -- сигурно не спадају у стандардне инвеститоре, стандардних захтева. Да не кажем колико су бедни приноси на грчки дуг, у рангу су приноса на немачке државне обвезнице. Док би инвеститори инсистирали на приносу и на парама, овде се на томе не инсистира, већ на принципу. Зашто кажем ово? Па, грчки дуг је добио толико продужен maturity (2039. Грцима доспева највећа рата кредита) да је тај продужени maturity у ствари отпис. За оног ко хоће то да види, наравно.

Ове је реч о спречавању увођења лошег преседана.
И то су, својом вољом, урадили Грци: они су могли да изађу из Европске уније, али -- када је то постало реалност -- свом су се силом борили да у њој остану.

Овде је мање питање економије, колико је питање политике. Је л' смо заједно? Јесмо? Е, па онда ћемо да се тако и понашамо -- као да смо заједно. А ко неће, срећан му пут.
domazetovic.andrej domazetovic.andrej 22:30 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Мислиш да је економско вођење државе различито од вођење неке велике компаније?


Sustinski razlicito. Ovim ste samo pokazali veliko nerazumevanje makroekonomije i vodjenja ekonomske politike zemlje. Ne mozete kucne finansije projektovati na vodjenje zemlje, kako je onomad to nasa guvernerka radila...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:34 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Као што ти је познато, ја сам у индустрији резултата: или знаш или не знаш, или си успео или ниси.




daleko si ti od toga, jako daleko...
blogovatelj blogovatelj 22:37 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Kada su pre 5 godina krenuli da primenjuju savete trojke Grci su imali dug ~110% BDPa i nezaposlenost duplo manju nego danas.


Ne postoji kriza u istoriji svetske ekonomije a da se pri njenom resavanju nije povecala nezaposlenost.
Do krize je i doslo jer ih je previse bilo na budzetskoj sisi. Neki su u medjuvremenu sa nje sklonjeni i nezaposlenost je porasla.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:38 28.08.2015

Re: Dobar intervju

domazetovic.andrej
Ne mozete kucne finansije projektovati na vodjenje zemlje, kako je onomad to nasa guvernerka radila...

:))))))))))
Па нису кућне финансије исто што и финансије једне велике компаније. Ко јe о кући овде говорио, осим тебе? Да ли знаш да велике компаније, рецимо, имају R&D одељење? CMOa? CCO? CSOa? Стратегију, планове, backupe, инвестиције...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:39 28.08.2015

Re: Dobar intervju

G.Cross
Сириза је као да си професорима марксизма из средње школе дао да воде државу и економију. Уз то, неколико самозаљубљених салонских левичара, баш истих онаквих као што су они српски из круга двојке: добре апанаже, наслеђени или браком стечени станови и богатство, и фантастично узорна хигијенска појава. Уз нешто мало лепог изгледа и шарма -- то би било то.


Education[edit]
Varoufakis began his university education at the University of Essex in 1978. He moved to the University of Birmingham in 1982, obtaining a MSc in mathematical statistics. He completed his PhD in economics at the University of Essex.[14][15]

Academic career[edit]

Varoufakis was inspired to study economics after he met Andreas Papandreou, an academic economist who founded PASOK and became Greece’s first socialist prime minister.[10] After training in mathematics and statistics, he received his PhD in economics in 1987 at the University of Essex.

University of Essex and University of East Anglia[edit]
Before that he had already begun teaching economics and econometrics at the University of Essex and the University of East Anglia. In 1988, he spent a year as a Fellow at the University of Cambridge.



Varufakisova egzekucija meni pre izgleda kao bezpogovorno smaknuce nekoga ko je pokusao da misli i govori drugacije od Neoliberalne Mafije iz MMF i WB. Njegovo smaknuce je toliko brutalno da nikome drugome a narocito Spancima pa i Englezima (cini se) ne bi palo na pamet nesto slicno.

Ne moze se govoriti ni o kakvoj losoj egzekuciji njihove strategije jer nje nije ni bilo, niti je bilo sanse da se dogodi.
Mi ne znmo da li bi Varufakisov plan bio dobar ili ne jer usprkos jasne zelje Grckog naroda nije imao sansu da dokaze da je bio u pravu.


Po tipicnom Vizantijkom scenariju (tako dragom nama) izdao ga najbolji prijatelj.

Varufakis nije imao ni najmanju sansu da uspe. Njegovi protivnici su nedodirljivi i za sada nepobedivi, ukljucujuci totalnu kontrolu medija koji su ga satanizovali i sada pokusavaju da proglasavajuci ga nesposobnim da ga totalno diskvalifikuju.

Zato postujem njegovu hrabrost da kaze sta misli.
.
Vreme ce pokazati koliko je po Grcki narod ( a ne grcke banke) bila pogresna odluka da se uzme jos 70 milijardi da bi se od toga placala kamata i odrzavao propali sistem.



G.Cross, koliko god se nekada slagali a nekada ne, velika preporuka za ovaj komentar i za ostale koji su sledili.
G.Cross G.Cross 22:41 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Па земље Европске уније., које јесу носиоци грчког државног дуга -- то јест, у твом примеру, инвеститори -

Овде је мање питање економије, колико је питање политике. Је л' смо заједно? Јесмо? Е, па онда ћемо да се тако и понашамо -- као да смо заједно. А ко неће, срећан му пут
.

E to sad postaje zaista zanimljivo i "zbunjujuce".

Evropska Unija (EU ) uopste nije poverilac Grcke.

Poverioci su pojedine zemlje (Nemacka, Francuska, SPanija itd); zatim Evropska Centralna Banka i IMF.

Vazno je shvatiti da Evrospka Cenralna Banka nije Centralna banka Evropske Unije nego centralna banka clanica Eura (zemalja kojima je Euro valuta)

Evrospska Unija ima 28 zemalja ako se dobro secam, a Eurozona 19 zemalja ( znaci 9 zemalja EU nisu prsdtavljene u Evrozoni, medju njima i velike zemlje kao UK ili Poljska).

Zato je dilema ili Euro ili van EU totalno lazna i totalna manipulacija.
Osim, naravno, ako nije rec o bezocnoj uceni.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:41 28.08.2015

Re: Dobar intervju

maksa83
Пример Ирске:

Primer Kine.

Indeks šangajske berze se skoro savršeno poklapa sa mapom Virdžinije.

Ja iz toga zaključujem da se Kini ne piše dobro.

О томе сам говорио.
Мислиш да је случајно да је мени цркао Chrome управо кад си се ти на овом блогу јавио?
maksa83 maksa83 22:43 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Мислиш да је случајно да је мени цркао Chrome управо кад си се ти на овом блогу јавио?


domazetovic.andrej domazetovic.andrej 22:47 28.08.2015

Re: Dobar intervju

Predrag Brajovic
domazetovic.andrej
Ne mozete kucne finansije projektovati na vodjenje zemlje, kako je onomad to nasa guvernerka radila...

:))))))))))
Па нису кућне финансије исто што и финансије једне велике компаније. Ко јe о кући овде говорио, осим тебе? Да ли знаш да велике компаније, рецимо, имају R&D одељење? CMOa? CCO? CSOa? Стратегију, планове, backupe, инвестиције...


Imaju sve. Kao i pravo da planiraju svoje 'human resources'. Kako drzava ovo da uradi? Kako da otpusti visak penzionera? Lapot? Sta sa neefikasnima? Gulazi i Sibir? Sta sa neproduktivnima? Preko grane u Madjarsku? Cilj korporacije je profit, cilj drzave nikako ne moze biti profit. Mada, po nekim Vucicevim izjavama, vidim da se zali na sopstveni narod - kako smo lenji i glupavi, pa ne bih da mu vise dajem ideja....

p.s. Ono sa kucom je vise bila sala i prilika da podsetim na nekocne izjave dr. Cice.
blogovatelj blogovatelj 23:04 28.08.2015

Re: Dobar intervju

i da ce uskoro morati da dodje do novog sisanja


Da ne znas mozda ko ce kome da posisa?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:59 28.08.2015

Re: Dobar intervju

R&D одељење? CMOa? CCO? CSOa


jebote, mene ovo neodoljivo podseca na JNA

KPS, BVP, SDO, MPOAD, RR magacin ... itd
feliks.krul feliks.krul 02:34 29.08.2015

Re: Dobar intervju

Nema većeg šithola od sadašnjeg B92 sajta. Mislim na uredništvo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 05:38 29.08.2015

Re: Dobar intervju

domazetovic.andrej
Predrag Brajovic
domazetovic.andrej
Ne mozete kucne finansije projektovati na vodjenje zemlje, kako je onomad to nasa guvernerka radila...

:))))))))))
Па нису кућне финансије исто што и финансије једне велике компаније. Ко јe о кући овде говорио, осим тебе? Да ли знаш да велике компаније, рецимо, имају R&D одељење? CMOa? CCO? CSOa? Стратегију, планове, backupe, инвестиције...


Imaju sve. Kao i pravo da planiraju svoje 'human resources'. Kako drzava ovo da uradi? Kako da otpusti visak penzionera? Lapot? Sta sa neefikasnima? Gulazi i Sibir? Sta sa neproduktivnima? Preko grane u Madjarsku? Cilj korporacije je profit, cilj drzave nikako ne moze biti profit. Mada, po nekim Vucicevim izjavama, vidim da se zali na sopstveni narod - kako smo lenji i glupavi, pa ne bih da mu vise dajem ideja....

p.s. Ono sa kucom je vise bila sala i prilika da podsetim na nekocne izjave dr. Cice.

:)
Cilj države je bolji život njenih građana. On se ostvaruje većom količinom novca koja tim građanima stoji na raspolaganju. Veća količina novca se ostvaruje efikasnijom upravom, boljim ulaganjima, racionalnom potrošnjom. Država ima i socijalnu crtu. Imaju je i velike kompanije, sa svojim penzionim fondovima, zdravstvenim fondovima, društvenom odgovornošću, poreskim izdvajanjima. Kompanije svoje penzionere ne ubiju, nego im omoguće penziju.

10& грађана америчке државе имају око 80% њеног богатства. Као и крупни деоничари једне компаније, они зарађају далеко више него запослени у компанији или ситни деоничари. Држава није подједнако држава сваком.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:25 29.08.2015

Re: Dobar intervju

:)))))))))))))
Ne želi na "tužne izbore": Varufakis ima veće planove za budućnost

Мала му је Грчка.
Ех, кад га не разумеју...
qqriq qqriq 09:57 29.08.2015

Re: Dobar intervju

Nema većeg šithola od sadašnjeg B92 sajta. Mislim na uredništvo.


a pogledajte, molim vas, nas


plishani plishani 15:44 29.08.2015

Re: Dobar intervju

Predrag Brajovic


Као и све самозаљубљени у своју памет, није своје намере самеравао са оним што је реалност.

Nisam shvatio gornju rečenicu, jer ne poznajem reč koju sam obeležio. Kao laiku, čini mi se da bi to moglo da ima veze sa glagolom uporediti ili možda sa uskladiti, što utiče na značenje čitave rečenice. Priznajem, nisam čuo da ovu reč bilo ko koristi. Koje je tačno značenje?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:42 29.08.2015

Re: Dobar intervju

plishani
Predrag Brajovic


Као и све самозаљубљени у своју памет, није своје намере самеравао са оним што је реалност.

Nisam shvatio gornju rečenicu, jer ne poznajem reč koju sam obeležio. Kao laiku, čini mi se da bi to moglo da ima veze sa glagolom uporediti ili možda sa uskladiti, što utiče na značenje čitave rečenice. Priznajem, nisam čuo da ovu reč bilo ko koristi. Koje je tačno značenje?

Пише у речнику, а и мала Гугл претрага би помогла.
rage rage 18:54 29.08.2015

Re: Dobar intervju

Predrag Brajovic
Заиста добар интервју.


Šta znači dobar intervju? A onda objasni šta znači zaista dobar intervju.

Neko ovde obavlja svoj posao, i za to je adekvatno plaćen, a ostali glume uzorak?

Provizorijum.
deset_slukom deset_slukom 22:55 29.08.2015

Re: Dobar intervju

maksa83
Пример Ирске:

Primer Kine.

Indeks šangajske berze se skoro savršeno poklapa sa mapom Virdžinije.

Ja iz toga zaključujem da se Kini ne piše dobro.





Dijagrami umeju da, ponekad, izgledaju dramatično, mada možda i nisu takvi. Obično su oni očugledna ilustracija onoga o čemu se u tekstu govori, pa volim da ih proštudiram.

U ovom slučaju, možda dijagram nešto i nagoveštava, ali sasvim sigurno da ne.

Prvo, u avgustu mapa Virdžinije nezadrživo odlazi na jug, a indeks šangajske berze je već drugi mesec stabilizovan na nivou april-maj tekuće godine. A do aprila crta je došla prilično ubedljivim rastom.

Poenta je da je period koji je uzet za razmatranje prilično kratak i da će se, uz odgovarajući smoothing, na dijagramu koji prikazuje duži vremenski interval, odraziti kao mala grba.
makemyday makemyday 09:09 30.08.2015

Re: Dobar intervju

Da, samo nekako da zanemarimo koji uvaženi list je u pitanju

E domaćin je to odavno zanemario. Pa u tom "uvaženom" listu premijer piše autorske tekstove, to je za njega zakon!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:26 30.08.2015

Re: Dobar intervju

makemyday
Da, samo nekako da zanemarimo koji uvaženi list je u pitanju

E domaćin je to odavno zanemario. Pa u tom "uvaženom" listu premijer piše autorske tekstove, to je za njega zakon!


Ne sećam se toga. Znam da je pisao autorske tekstove za Blic i Novosti. Da li to znači da su i te dve novine zabranjene za vas čistunce? I šta vi čitate? NY Times?
mariopan mariopan 15:34 30.08.2015

Re: Dobar intervju

G.Cross
Хвала богу, сада је томе крај.



U pravu si. Tome je kraj.

Na zalost, kraj nije svemu ostalom.

Ali Pedro visi i svima je super zbog toga.

Tako da vise nema ni jednog hrabrog ekonomiste da se upita javno po kom je to ekonomskom zakonu moguce da je ceo Bliski Istok u plamenu a nafta nikad jeftinija.

Niko vise nije lud da bude crna ovca.

Na zalost Brajovicu, Varufkis je mnogo ekonomski obrazovaniji od velike vecina birokrata MMF i WB koji putuju okolo za ogromne pare i urucuju nezavisnim zemljama njihove ekonomske planove.

To je tek nivo srednjoskolaca ali do srzi arogantnih jer znaju da njihovog gospodara niko ne sme da dirne.


За коментар.

Не могу да прежалим што ни шансу није добио, сасекли су га одмах.....међутим, Варуфакис каже да ће основати међународни покрет против економских политика које су спровођене у земљама југа европе и које сматра за погрешне.
Он ће остати политички активан али на европском нивоу. Покушаће да уједини све оне који мисле да је та политика "штедње" погрешна.

Незналице и злобници могу само да му пљуцну под прозор.
vlad_aleksh vlad_aleksh 08:36 31.08.2015

Re: Dobar intervju

Nebojsa Krstic

Đinđić bi rekao, kome je do morala nek ide u crkvu (a ne u medije).


To je možda jedna od najstrašnijih izjava koju sam čuo od političara. Ako je zaista izjavljena, razume se. Pozivati na nemoral, a pritom upirati prst na crkvu koja je možda najnemoralnija u ovoj državi je, najblaže rečeno, sramno. Ko bez morala dela u politici, završi ili u izdaji ili u zločinu.
mariopan mariopan 10:19 31.08.2015

Re: Dobar intervju

qqriq
Zato postujem njegovu hrabrost da kaze sta misli.


a misli precizno, pametno, često cinično, toliko jasno da ga razume i akademik i šofer, po meni - briljantan.

А пази ко га критикује и доноси оцене о његовом знању и квалификацијама?

Све експерт до експерта....Курир, Блиц, Информер.....па онда политичари у покушају, економисти аматери......

...то би било као када медицинска сестра или нека врачара подучава Крстића о медицини .

Благо нама са толиким стручњацима овде. Зато нам и иде овако добро просто да не верујеш како нам добро иде ( хвала Вучићу....)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:25 31.08.2015

Re: Dobar intervju

vlad_aleksh
Nebojsa Krstic

Đinđić bi rekao, kome je do morala nek ide u crkvu (a ne u medije).


To je možda jedna od najstrašnijih izjava koju sam čuo od političara. Ako je zaista izjavljena, razume se. Pozivati na nemoral, a pritom upirati prst na crkvu koja je možda najnemoralnija u ovoj državi je, najblaže rečeno, sramno. Ko bez morala dela u politici, završi ili u izdaji ili u zločinu.


Ta Đinđićeva izjava uopšte nije strašna. Slučajno znam kontekst u kome je data, Naime, bila je to situacija u kojoj je neko pokušavao da nekakvu političku temu kritikuje morališući o njoj.

Pa je Đinđić rekao to, kome je do morala neka ide u crkvu, ne zato što je crkva moralna, već zato što je ta vrsta debata primerenija crkvi...Hteo je da kaže, rasprava je besmislena, zanima me pragmatični efekat, a ne naklapanja dokonih baba.

To jeste jedan od glavnih današnjih problema. Kritika vlasti svela se na naklapanje dokonih baba, a ne na pragmu.

Jer da ima pragme, opozicija bi rekla, Vučić i SNS rade sve što smo mi morali a nismo smeli, pustimo ih (ili još bolje, pomozimo im) da urade, umesto što bogoradimo kako za Briselski sporazum nema mesta narodnom slavlju. I slične gluposti.
vlad_aleksh vlad_aleksh 11:51 31.08.2015

Re: Dobar intervju

Nebojsa Krstic
vlad_aleksh
Nebojsa Krstic

Đinđić bi rekao, kome je do morala nek ide u crkvu (a ne u medije).


To je možda jedna od najstrašnijih izjava koju sam čuo od političara. Ako je zaista izjavljena, razume se. Pozivati na nemoral, a pritom upirati prst na crkvu koja je možda najnemoralnija u ovoj državi je, najblaže rečeno, sramno. Ko bez morala dela u politici, završi ili u izdaji ili u zločinu.


Ta Đinđićeva izjava uopšte nije strašna. Slučajno znam kontekst u kome je data, Naime, bila je to situacija u kojoj je neko pokušavao da nekakvu političku temu kritikuje morališući o njoj.

Pa je Đinđić rekao to, kome je do morala neka ide u crkvu, ne zato što je crkva moralna, već zato što je ta vrsta debata primerenija crkvi...Hteo je da kaže, rasprava je besmislena, zanima me pragmatični efekat, a ne naklapanja dokonih baba.

To jeste jedan od glavnih današnjih problema. Kritika vlasti svela se na naklapanje dokonih baba, a ne na pragmu.

Jer da ima pragme, opozicija bi rekla, Vučić i SNS rade sve što smo mi morali a nismo smeli, pustimo ih (ili još bolje, pomozimo im) da urade, umesto što bogoradimo kako za Briselski sporazum nema mesta narodnom slavlju. I slične gluposti.


Ja predlažem da Vučić napravi Narodni front, pa da lepo u tu organizaciju uđu sve političke partije. A posle da i neka ulica dobije ime po tom frontu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:55 31.08.2015

Re: Dobar intervju

Ja predlažem da Vučić napravi Narodni front, pa da lepo u tu organizaciju uđu sve političke partije. A posle da i neka ulica dobije ime po tom frontu.


Ništa onda dobro je i ovako.
krkar krkar 11:57 31.08.2015

Re: Dobar intervju

A posle da i neka ulica dobije ime po tom frontu.


Malo je da bude samo neka. Da SVAKA dobije po narodnom frontu.

U stvari, nije lepo da se spominje samo front a ne i On. Nego: Narodni front predsednika vlade Aleksandra Vučića
qqriq qqriq 16:06 28.08.2015

on zna

NNN NNN 17:44 28.08.2015

Re: on zna

krle je ljubomoran, jer je ovaj bolji frajer od njega
qqriq qqriq 18:22 28.08.2015

Re: on zna

krle je ljubomoran, jer je ovaj bolji frajer od njega


Nebitno.Borko i sada veruje u Ciprasa, Yanis ne.
Evo:

Varufakis je poručio da bivši premijer Cipras radi Sizifov posao jer, "protiv svih zakona ekonomije i dubokih etičkih principa, gura stenu mera štednje ka vrhu brda".

Osim toga, on je dodao da je još u detinjstvo mislio da je Sizif budala i da bi on jednostavno prestao da gura stenu uzbrdo.

Iako je pokazao izvesne simpatije za grupu poslanika poznatu kao Narodna unija (Laiki Enotita), on se u osnovi ne slaže s njenim "izolacionističkim" stavom, koji se oglada u želji za povratak drahme.

Umesto toga, kaže Varufakis, on će se usmeriti na povratak politici na evropskom nivou.

"Umesto da učestvujem u predizbornoj kampanji koja je, po mom mišljenju, jadna i jalova, ostaću politički aktivan, možda aktivniji nego ikad, na evropskom nivou, pokušavajući da osnujem panevropsku mrežu", najavio je Varufakis.

Bivši ministra je ocenio da model koalicija nacionalnih stranaka u Evropskom parlamentu, kakav je danas, više ne funkcioniše i da treba težiti evropskoj mreži koja će kasnije prerasti u panevropsku stranku.

Podsećamo, Ciprasova Siriza osvojila je vlast u januaru, nakon čega je obećala slobodu od dugovanja. Na dramatičnom referendumu održanom u julu, Grci su evropskim kreditorima rekli „Oxi“, odnosno "ne".

Međutim, sve veća finansijska kriza dovela je do toga da grčka vlast na kraju ipak pristane na novu rundu pomoći EU.

Sve to je dovelo do sukoba unutar Sirize, a tada je i Varufakis podneo ostavku na mesto ministra finansija.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:02 28.08.2015

Re: on zna

Umesto da učestvujem u predizbornoj kampanji koja je, po mom mišljenju, jadna i jalova, ostaću politički aktivan, možda aktivniji nego ikad, na evropskom nivou, pokušavajući da osnujem panevropsku mrežu", najavio je Varufakis.


On je veća budala nego što je na početku izgledao, a izgledao je kao budala.

Ono što mu je propalo u Grčkoj, on će da radi na evropskom nivou!? Pa za tako nešto treba da si spcijalni debil.
qqriq qqriq 21:32 28.08.2015

Re: on zna

Ono što mu je propalo u Grčkoj, on će da radi na evropskom nivou!? Pa za tako nešto treba da si spcijalni debil.




opisa borisa, ni trepnuo nisi.
a ako je - kažeš - budala, varufakis je za tebe - kažem ja - nedostižan frajer.
ima ono nešto, ti ništa.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:30 28.08.2015

Re: on zna

opisa borisa, ni trepnuo nisi.




mariopan mariopan 16:28 30.08.2015

Re: on zna

qqriq
Ono što mu je propalo u Grčkoj, on će da radi na evropskom nivou!? Pa za tako nešto treba da si spcijalni debil.




opisa borisa, ni trepnuo nisi.
a ako je - kažeš - budala, varufakis je za tebe - kažem ja - nedostižan frajer.
ima ono nešto, ti ništa.



Све си смела да кажеш ал' ово никад!
Ће те банује на вечито ....

vlad_aleksh vlad_aleksh 08:44 31.08.2015

Re: on zna

qqriq
Ono što mu je propalo u Grčkoj, on će da radi na evropskom nivou!? Pa za tako nešto treba da si spcijalni debil.




opisa borisa, ni trepnuo nisi.
a ako je - kažeš - budala, varufakis je za tebe - kažem ja - nedostižan frajer.
ima ono nešto, ti ništa.


Nekoliko meseci, pre desetak godina, radio sam u pošti. Ništa posebno, sortiranje pisama. Tada je bio popularan neki fudbaler, izvesni Ronaldo, Portugalac, ne znam da li još igra fudbal, izvinjavam se na neobaveštenosti. Na desetine žena mesečno mu je slalo nekakva pisma. Šta je bilo u pismima, ne znam, nisam ih otvarao. Šta bi ti sve stavila u pismo kada bi ga kojim slučajem poslala Varufakisu?
jinks jinks 16:40 28.08.2015

...

a opozicija Crvena Zvezda


Eh da je Crvena Zvezda ... pre će biti Partizan :)

Ustvari, dilema je slična, da li glasati za ideje ili za lične interese. DOS je po svoj prilici došao na vlast tako što je narod glasao i za ideju, a ne isključivo za svoj lični interes. Sad da li i sada neko u pomenutoj grupi za koju se tada glasalo, nakon raznih pojavnih oblika iskljucive brige za lične interese, može da vidi neku ideju.

U nekim pojedincima da, ali generalno, ne znam.
G.Cross G.Cross 16:42 28.08.2015

Ko kreci a ko vodu nosi...

Ako Vučić, predstojeće izbore ne iskoristi da se reši takvih, džabe je krečio.


Jasno mi je koga je Vucic farbao ( i farba ) ali mi nije jasno sta je to krecio?

Ekonomiju?
[/url]

[/url
anonymous anonymous 16:42 28.08.2015

I ja bih da izađem...


Borka bih iz DS izbacio za 15 sekundi
Nebojsa Krstic / 28.08.2015. u 16:47


Zavezani su u Gordijev ćvor i ne vidim kod njih nikakvu ideju kako izaći iz njega.




.....iz čvora ...


Ali ne znam kako .... ?


anonymous anonymous 16:50 28.08.2015

Re: I ja bih da izađem...



Ukratko, Vučić je eksproprisao najbolje ideje svojih prethodnika,


.... ali ne znam da li im je za to platio naknadu .....



albicilla albicilla 17:26 28.08.2015

nisam citao bas sve tvoje blogove

ali sam ih u poslednje vreme (zadnje vreme doslo?) citao cesce nego obicno, i nekako mi se nametnuo utisak - niti u jednom jedinom (bar od tih koje ja procitah) nisi propustio da izreknes koju pohvalnu (direktno ili indirektno, cesce prvo) rec za vucica?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:40 28.08.2015

Re: nisam citao bas sve tvoje blogove

albicilla
ali sam ih u poslednje vreme (zadnje vreme doslo?) citao cesce nego obicno, i nekako mi se nametnuo utisak - niti u jednom jedinom (bar od tih koje ja procitah) nisi propustio da izreknes koju pohvalnu (direktno ili indirektno, cesce prvo) rec za vucica?


Pa?

Nisam pročitao u disklejmeru da je obavezno psovati ga.
qqriq qqriq 21:42 28.08.2015

Re: nisam citao bas sve tvoje blogove

(zadnje vreme doslo?)

antioksidant antioksidant 17:58 28.08.2015

.

zanimljivo je to sto ds vidis kao stranku u kojoj je lose sto neko nema vlast da isutira iz stranke bilo kog clana :)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:05 28.08.2015

Re: .

antioksidant
zanimljivo je to sto ds vidis kao stranku u kojoj je lose sto neko nema vlast da isutira iz stranke bilo kog clana :)


Ne bilo kog, nego onog ko aktivno radi na cepanju i uništenju stranke čiji je potpredsednik.
antioksidant antioksidant 11:08 29.08.2015

Re: .

poenta je u tome sto mi se cini da bi ti moc izbacivanja koncentrisao u jednoj osobi. a sto se tice cepanja stranke to i moze imati procedularne posledice (do izbacivanja)
anfieldroad anfieldroad 18:41 28.08.2015

?



Izvesno vreme nisam pratio TV i štampu. Da li je u međuvremenu pala Vlada, da li SNS više nema većinu u Skupštini i šta je razlog za raspisivanje prevremenih izbora?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:00 28.08.2015

Re: ?

anfieldroad


Izvesno vreme nisam pratio TV i štampu. Da li je u međuvremenu pala Vlada, da li SNS više nema većinu u Skupštini i šta je razlog za raspisivanje prevremenih izbora?


To se i opozicija pita.

Umesto da viču:"Dole vlada! Hoćemo izbore!", oni drhte od same mogućnosti da se prevremeni izbori dese. Gde je tu logika?
anfieldroad anfieldroad 19:31 28.08.2015

Re: ?



Logika je u poštovanju demokratskih pravila igre. Izborna volja se ograničava na 4 godine, osim u slučajevima koje sam gore pomenuo.
Osim toga, naravno da opoziciji ne odgovaraju izbori sada kad je razbijena i srušena do temelja. To nije sporno. Slabost opozicije ipak nije razlog za prevremene izbore i produžavanje sopstvene vlasti za još 4 godine.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:59 28.08.2015

Re: ?

anfieldroad


Logika je u poštovanju demokratskih pravila igre. Izborna volja se ograničava na 4 godine, osim u slučajevima koje sam gore pomenuo.
Osim toga, naravno da opoziciji ne odgovaraju izbori sada kad je razbijena i srušena do temelja. To nije sporno. Slabost opozicije ipak nije razlog za prevremene izbore i produžavanje sopstvene vlasti za još 4 godine.

Uvek vlast raspisuje izbore kad njoj odgovara, a kad ne odgovara opoziciji...osim kad vlada padne, pa nema štelovanja datuma.

Ja na primer, razumem zašto bi Vučiću odgovaralo da raspiše sve izbore uključujući i predsedničke...a razumem, kao što i piše u tekstu bloga, razloge zašto opozicija ne želi izbore.

Samo, kažem da je nenormalno da, ne tri meseca, već tri godine opozicija ne želi izbore.

E pošto je tako, da ima nekog na opozicionoj strani sa više od dva grama mozga, taj bi seo i zapitao bi se da li će se na opozicionoj strani nešto bitno promeniti za godinu ili dve.

U ovoj konstelaciji snaga neće.

Lideri opozicije se neće promeniti, neće doći neiskvareni, nekorumpirani ljudi puni ideja...tako da je sasvim svejedno kad su sledeći izbori.
domazetovic.andrej domazetovic.andrej 20:00 28.08.2015

Re: ?

šta je razlog za raspisivanje prevremenih izbora?


Logika je vise nego ocigledna... Ako istovremeno napravim izbore na svim nivoima mogu da vodim objedinjenu kampanju i time poguram i pokrajnu i opstine. Ako ostavim samog Mirovica da vodi pokrajinu - od pokrajne nema nista. Da ostavim Malog ili Vucevica da mi se bore za gradove - od gradova nema nista. Ovako ce svi glasati za Vucica na svim listicima sto dobiju i eto meni i armiji iza mene novi veseli mandati i prilika da i dalje usrecujemo narod..
disident79 disident79 23:07 28.08.2015

Re: ?

Ja na primer, razumem zašto bi Vučiću odgovaralo da raspiše sve izbore uključujući i predsedničke..


Izbori se raspisuju u skladu sa Ustavom i zakonima, predsednik Vlade Republike Srbije ne odlučuje o raspisivanju izbora na svim nivoima, pogotovu ne o predsedničkim izborima!
Što se Vučića tiče, može slobodno da podnese ostavku, to je njegovo pravo, pristojno bi bilo da ostavku i obrazloži.
Kao posledica ostavke mogu biti raspisani i vanredni parlamentarni izbori.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:09 28.08.2015

Re: ?

Izbori se raspisuju u skladu sa Ustavom i zakonima,


Idi?!?
disident79 disident79 23:34 28.08.2015

Re: ?

Idi?!?


Umesto doskočice bilo bi zanimljivije da objasniš kako si mislio da Vučić raspiše predsedničke izbore, a da pri tom poštuje Ustav.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:37 28.08.2015

Re: ?

Umesto doskočice bilo bi zanimljivije da objasniš kako si mislio da Vučić raspiše predsedničke izbore, a da pri tom poštuje Ustav.


Umesto što postavljaš besmislena pitanja pročitaj i videćeš da nisam napisao da će ih raspisati nego da bi mu to odgovaralo.
anfieldroad anfieldroad 23:37 28.08.2015

Re: ?

Uvek vlast raspisuje izbore kad njoj odgovara, a kad ne odgovara opoziciji...osim kad vlada padne, pa nema štelovanja datuma.



Vlast ne raspisuje izbore kad njoj odgovara, nego kad se ispune uslovi za to. Izborna volja građana važi dakle 4 godine. Za to vreme vlast ima vremena da ispuni svoja predizborna obećanja. Opozicija, sa druge strane dobija iste te 4 godine da se presabere posle poraza, izabere nove stranačke organe, polako svoju politiku pomera u levu ili desnu stranu, osniva ili menja koalicije. To traje i ne događa se preko noći.
Do sada se smatralo da taj osnovni dogovor nije sporan. Vlast sada, kad joj se čini odgovarajuće za nju krši fundamentalna pravila igre. Isto bi bilo kada posle 4 godine ne bi dozvolila izbore, smatrajući da i dalje ima većinu, npr.
Stvar je ista kao kad bi kod odgovarajućeg rezultata od 2-0 (potplaćeni) sudija svirao kraj utakmice u 35. minutu, iz čista mira. Ili kad bi produžio utakmicu na 150 minuta jer njegovom timu fali jedan gol.
Ostavka nekog ministra, pa ni (lažna) ostavka premijera nisu razlog za nove izbore.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:42 28.08.2015

Re: ?

Vlast ne raspisuje izbore kad njoj odgovara, nego kad se ispune uslovi za to.


Što bi narod rekao: Cvrc Milojka!

Ne znaš. Svaka vlast UVEK raspisuje izbore kad njoj odgovara, pokušavajući da opoziciju uhvati u raskoraku. UVEK. Nekad raspisujući prevremene, vanredne...nekad redovne, ali tražeći datum koji više odgovara vlasti.
disident79 disident79 23:44 28.08.2015

Re: ?

Umesto što postavljaš besmislena pitanja pročitaj i videćeš da nisam napisao da će ih raspisati nego da bi mu to odgovaralo.


Ja na primer, razumem zašto bi Vučiću odgovaralo da raspiše sve izbore uključujući i predsedničke..


Moguće je da si loše formulisao rečenicu. A sa druge strane moguće je i da nisi.
anfieldroad anfieldroad 23:46 28.08.2015

Re: ?

Svaka vlast UVEK raspisuje izbore kad njoj odgovara,



Da, ali poštujući pravila. No, očigledno se ne razumemo.
Važno je isterati nekako te prevremene izbore, bilo to regularno ili ne.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:50 28.08.2015

Re: ?

Moguće je da si loše formulisao rečenicu.


Odlično sam formulisao. "Odgovaralo bi mu da raspiše sve izbore". To znači da bi mu odgovaralo da raspiše sve izbore.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana