A smetaju vam izjave Vuka Jeremića?

libkonz RSS / 21.09.2009. u 00:01

Danas sam gledao emisiju "Nedjeljom u 2" na HRT 1. Gost je bio gradonačelnik Splita, drugog po veličini grada u Hrvatskoj. 

 

Čisto podsećanja radi, gradonačelnik Osijeka, trećeg po veličini grada u Hrvatskoj je Branimir Glavaš, trenutno u bekstvu zbog suđenja za ratne zločine nad Srbima u Osijeku. Radi se o zločinima nad civilima, koji su ubijani na najsvirepije načine. Jedan od "najpopularnijih" načina mučenja je bilo teranje srpskih civila da piju kiselinu iz akumulatora. To sve nije predstavljalo problem građanima Osijeka da stalno glasaju za ovog zlikovca.

Nedavno je na blogu pominjano emitovanje koncerta Marka Perkovića Tomsona na hrvatskoj nacionalnoj televiziji. Da se ne radi  o "izolovanom slučaju" govori i sledeća pesma, emitovana u popularnoj emisiji, inače punoj ovakvih "bisera". 

 

A onda čitam na blogu kako ne možemo da imamo normalne odnose sa Hrvatskom zbog izjava Vuka Jeremića?!?!?! 

I mi i oni bi trebali nekada da čujemo šta o nacionalizmu kaže jedini svetski mega car:

 

 



Komentari (131)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

topcat topcat 00:14 21.09.2009

...

Je li zahladilo u Srbiji?
Nekako mi se čini da si rano počeo ložiti...

Ali ajde..."veselja" nikad dovoljno - dugo nije bilo napeto na blogu.
libkonz libkonz 00:18 21.09.2009

Re: ...

neće valjda biti napeto. baš me iznervirao ovaj Kerum, a posle otišao na index i pogledao komentare. Više od dve trećine su u fazonu "al je Kerum pokazao glupom Srbinu", "Stanković četnik" i slično.
Nisi pogledala Ramba?
topcat topcat 00:36 21.09.2009

Re: ...

libkonz
Nisi pogledala Ramba?


Pa ovako - negiranjem se isto tako ništa ne postiže...
Svijest o pripadnosti naciji nije sama po sebi loša i ne mora uvijek biti šovinizam, a još manje fašizam.
Loše je to što se ta svijest zloupotrebljava i što se njome, kao što vidimo iz primjera koje si naveo, manipulira po potrebi.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:21 21.09.2009

Re: ...

topcat
Svijest o pripadnosti naciji nije sama po sebi loša i ne mora uvijek biti šovinizam, a još manje fašizam.
Loše je to što se ta svijest zloupotrebljava i što se njome, kao što vidimo iz primjera koje si naveo, manipulira po potrebi.

Управо тако.

Био сам својевремено цитирао једно истраживање из Хрватске које је показало да је супружник српске националности најнепожељнији могућни партнер из перспективе оних који су заинтересовани за свој или туђи брак. У Србији не знам за такво истраживање али претпостављам да могућни фокус не би био искључиво усмеран ка Хрватима, већ би се ту значајно умешали Албанци и муслимани, то јест да међу овим трима групацијама треба тражити за Србе најнепожељније брачне партнере.

Просто, ово је реално стање и не треба пред њим затварати очи. Ми (мислим на Високу Мачку и мене;-) који национално осећање прихватамо прибраније и "паметније" нећемо од њега правити тољагу којом ћемо млатити друге. ;-) Додуше, ја сâм сам помало сумњивог националног порекла (треба напокон некако паметно дефинисати то црногорство), а такви су најострашћенији.
libkonz libkonz 09:47 21.09.2009

Re: ...

који национално осећање прихватамо прибраније и "паметније" нећемо од њега правити тољагу којим ћемо млатити друге

Надам се да ни мене у ту категорију не сврставате.
треба некако паметно напокон дефинисати то црногорство

баш. мој стриц је био заокупљен породичном историјом и испада да су ми преци пре пар стотина година из околине Мојковца дошли у Книнску крајину.
NNN NNN 12:49 21.09.2009

R.A.S.M.C.

Hrvatice se oduvek odlično kotiraju
libkonz libkonz 12:53 21.09.2009

Re: R.A.S.M.C.

Hrvatice se oduvek odlično kotiraju

iako se kaže da je glupo nacionalno deliti ljude (pa ni žene), većina mojih prijatelja kaže da su Mađarice posebne. Ti si, dragi 3N, našao moju slabu tačku (valjda žena neće da čita ovo)
NNN NNN 12:56 21.09.2009

Re: R.A.S.M.C.

Ja imam svastiku u Zagrebu i jedva čekam da je ponovo vidim
libkonz libkonz 12:59 21.09.2009

Re: R.A.S.M.C.

Ja imam svastiku u Zagrabu i jedava čekam da je ponovo vidim

imaš ti i m...
znaš da tvoja žena moj blog čita redovno !
NNN NNN 13:10 21.09.2009

Re: R.A.S.M.C.

Žena zna da je volim pa me pušta da lajem, a i L. je daleko, a o nekoj svastici u blizini ne smem ni da pomislim, a kamoli da zucnem
topcat topcat 15:37 21.09.2009

Re: ...

Predrag Brajovic

Био сам својевремено цитирао једно истраживање из Хрватске које је показало да је супружник српске националности најнепожељнији могућни партнер из перспективе оних који су заинтересовани за свој или туђи брак. .

Donekele razumijem ako je istraživanje rađeno 90-ih, ali isto tako moram reći da je moja majka uvijek govorila da su "Srbi navodno jako dobri muževi".
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:32 21.09.2009

Re: ...

topcat
Predrag Brajovic
Био сам својевремено цитирао једно истраживање из Хрватске које је показало да је супружник српске националности најнепожељнији могућни партнер из перспективе оних који су заинтересовани за свој или туђи брак. .
Donekele razumijem ako je istraživanje rađeno 90-ih, ali isto tako moram reći da je moja majka uvijek govorila da su "Srbi navodno jako dobri muževi".

Било је то објављено 2007. или 2008. код Латина у Латиници, са показним примерима (снимкама анкете) из Задра и околине. Пре годину дана имао сам у Задру некакве пословне разговоре са локалним предузетницима, и по њиховом завршетку пожелео да обиђем град младости једног од мојих пријатеља. Моји домаћини нису ми то допустили, то јест условили су да бих у обилазак града морао поћи са њима. Питао сам зашто? "Ко зна на којег лудака можеш да налетиш", гласио је одговор. Јер Срби тамо начелно нису добродошли. Рат и ратна мржња и даље је и сувише у размишљањима тамошњих становника.

А Срби заиста јесу добри мужеви. Барем оних пет примерака мужава које боље познајем. Вероватно је код моје перцепције на делу она фамозна статистичка грешка. :)))
libkonz libkonz 18:08 21.09.2009

Re: ...

Пре годину дана имао сам у Задру некакве пословне разговоре

Задар је лош пример. Када би гледали само задар испало би да нас сви Хрвати мрзе. Оно што је некада била западна Херцеговина, сада је Задар. Ту ће баш требати много времена да прође.
Што се тиче анкете, мислим да би у стварној ситуацији неке друге нације ипак избиле у први план. Верујем у помирење.
chao_li chao_li 19:33 21.09.2009

Re: ...

Када би гледали само задар испало би да нас сви Хрвати мрзе


Ne baš svi, ali 95% sigurno . I da mi slučajno neko ne pokušava uspoređivati Srbiju i Hrvatsku.

Nešto mislim da je kojim slučajem npr. gradonačelnik Niša davao ovakve izjave, ovde bi bilo najmanje 500 komentara.
libkonz libkonz 19:47 21.09.2009

Re: ...

Nešto mislim da je kojim slučajem npr. gradonačelnik Niša davao ovakve izjave, ovde bi bilo najmanje 500 komentara.

da. slažem se. Samo što bi tada isti bio i smenjen.
Nije meni cilj da pravdam naše budale argumentom da su njihove budale luđe. Samo želim da istaknem da se ne slažem sa stavom da mi treba da budemo na kolenima.
maksa83 maksa83 20:02 21.09.2009

Re: ...

ali isto tako moram reći da je moja majka uvijek govorila da su "Srbi navodno jako dobri muževi".

Pa, ono, istina - laki su za održavanje - samo nahraniš životinju.
Bili Piton Bili Piton 20:06 21.09.2009

Re: ...

maksa83
ali isto tako moram reći da je moja majka uvijek govorila da su "Srbi navodno jako dobri muževi".


Pa, ono, istina - laki su za održavanje - samo nahraniš životinju.


libkonz libkonz 21:49 21.09.2009

Re: ...

Pa, ono, istina - laki su za održavanje - samo nahraniš životinju.

topcat topcat 04:13 22.09.2009

Re: ...

libkonz

da. slažem se. Samo što bi tada isti bio i smenjen.
Nije meni cilj da pravdam naše budale argumentom da su njihove budale luđe. Samo želim da istaknem da se ne slažem sa stavom da mi treba da budemo na kolenima.

Pa ne vidim zašto bi itko bio na koljenima ili "namještao pozadinu" zbog nekoliko idiota koje su malo reklamirali na televiziji. Ima ih koji se hrane konstantnim raspirivanjem suoba između Hrvatske i Srbije. Kad treba skrenuti reflektor sa važnih stvari, malo udarimo po komšiluku.

Slično kao Brajović u Zadru (sjećam se priče, spominjali smo iskustva s putovanja na jednom blogu) ja sam u Srbiji dobila "a ti da ćutiš" kad su dotični čuli ijekavicu. Jbg...ja ne znam drugačije i kad zinem jasno je da tamo nisam domaća, a ako pak krenem glumatati imam dojam da bi ispalo još gore. Ćutala sam, šta sad...(huh, nije bilo lako! )
Nije baš da smo se gađali praćkama...neki su ljudi osjetljivi i to treba razumjeti i poštivati.
Neki su jednostavno - debili - to treba "oprati" pa lijepo ignorirati. ; )
maricacarica maricacarica 15:39 22.09.2009

Re: R.A.S.M.C.

NNN
Ja imam svastiku u Zagrebu i jedva čekam da je ponovo vidim



U moje vreme se govorilo - "Tako mlada, a već Slovenka "....

Mislite li da izjava gradonačelnika stvarno odražava i misli građana koji su glasali za njega?
Biljana 77 Biljana 77 18:16 22.09.2009

Meni ne smetaju

izjave Vuka Jeremića. Dok god se ne tiču Žmuovih svastika (iz Zagreba i ovdašnjih).
ja sam u Srbiji dobila "a ti da ćutiš" kad su dotični čuli ijekavicu

Uzgred (ovo sam počela da koristim odskoro, umesto btw, a kriv je omega), moja sister kad je dolazila iz Zg. i pričala ijekavski niko joj nije rekao da ćuti, naprotiv ljudima je bila jako simpatična sa svojim zagrebačkim mekanim govorom...
libkonz libkonz 21:50 22.09.2009

Re: Meni ne smetaju

ljudima je bila jako simpatična sa svojim zagrebačkim mekanim govorom...

ne smeš da kažeš sexy?
Biljana 77 Biljana 77 22:56 22.09.2009

Re: Meni ne smetaju

ne smeš da kažeš sexy?

Ja smem sve!
libkonz libkonz 23:08 22.09.2009

Re: Meni ne smetaju

Ja smem sve!

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:33 22.09.2009

Re: ...

Пре годину дана имао сам у Задру некакве пословне разговоре са локалним предузетницима, и по њиховом завршетку пожелео да обиђем град младости једног од мојих пријатеља. Моји домаћини нису ми то допустили, то јест условили су да бих у обилазак града морао поћи са њима. Питао сам зашто? "Ко зна на којег лудака можеш да налетиш", гласио је одговор. Јер Срби тамо начелно нису добродошли. Рат и ратна мржња и даље је и сувише у размишљањима тамошњих становника.

a ja se ovog leta i proslog u Zadru baskario onoliko i boga mi na cistom srpskom jeziku s beogradskim slengom razgovarao. Niko me popreko nije pogledao.
libkonz libkonz 23:35 22.09.2009

Re: ...

a ja se ovog leta i proslog u Zadru baskario onoliko i boga mi na cistom srpskom jeziku s beogradskim slengom razgovarao. Niko me popreko nije pogledao.

Kao prvo, dobrodošao !
Onda si ti izuzetak, Zadar važi za opasno područje, a ja sam navikao na taj kraj od Zadra do Šibenika, tako da ti zavidim!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:53 22.09.2009

Re: ...

Aleksandar Stosic
Пре годину дана имао сам у Задру некакве пословне разговоре са локалним предузетницима, и по њиховом завршетку пожелео да обиђем град младости једног од мојих пријатеља. Моји домаћини нису ми то допустили, то јест условили су да бих у обилазак града морао поћи са њима. Питао сам зашто? "Ко зна на којег лудака можеш да налетиш", гласио је одговор. Јер Срби тамо начелно нису добродошли. Рат и ратна мржња и даље је и сувише у размишљањима тамошњих становника.

a ja se ovog leta i proslog u Zadru baskario onoliko i boga mi na cistom srpskom jeziku s beogradskim slengom razgovarao. Niko me popreko nije pogledao.

Па, ти вероватно познајеш тамо боље ситуацију него моји домаћини (незгодно је да им наводим имена, изгугловаће их неко ;-) или мој пријатељ који је избегао оданде а тамо сваке године опрезно свраћа, вероватно је и ова вест плод ситнијих и незнатних пређашњих неспоразума. У ствари, може бити да сам ја све то у свом топлом националном осећању надодао на традиционалну гостољубивост Задрана према Србима познату још из доба СФРЈ-ота, не знам, или можда сав тај приморски свет хвата нервоза и нетолеранција када дува бура, па би требало да човек у складу са прогнозом руже ветрова планира своја путовања?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:19 23.09.2009

Re: ...

Predrag Brajovic

Aleksandar Stosic
Пре годину дана имао сам у Задру некакве пословне разговоре са локалним предузетницима, и по њиховом завршетку пожелео да обиђем град младости једног од мојих пријатеља. Моји домаћини нису ми то допустили, то јест условили су да бих у обилазак града морао поћи са њима. Питао сам зашто? "Ко зна на којег лудака можеш да налетиш", гласио је одговор. Јер Срби тамо начелно нису добродошли. Рат и ратна мржња и даље је и сувише у размишљањима тамошњих становника.a ja se ovog leta i proslog u Zadru baskario onoliko i boga mi na cistom srpskom jeziku s beogradskim slengom razgovarao. Niko me popreko nije pogledao.Па, ти вероватно познајеш тамо боље ситуацију него моји домаћини (незгодно је да им наводим имена, изгугловаће их неко ;-) или мој пријатељ који је избегао оданде а тамо сваке године опрезно свраћа, вероватно је и ова вест плод ситнијих и незнатних пређашњих неспоразума. У ствари, може бити да сам ја све то у свом топлом националном осећању надодао на традиционалну гостољубивост Задрана према Србима познату још из доба СФРЈ-ота, не знам, или можда сав тај приморски свет хвата нервоза и нетолеранција када дува бура, па би требало да човек у складу са прогнозом руже ветрова планира своја путовања?

Pedja, izgleda da je moja krivica sto me niko nije isprebijao u Zadru. Ispravicu sledeci put da bi tvoja nacionalna osecanja ostala u harmoniji. Toliki teret sam spreman da podnesem, samo da se ti vise ne jedis i ne sekiras zbog slucaja "stosic u zd".
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:26 23.09.2009

Re: ...

libkonz
a ja se ovog leta i proslog u Zadru baskario onoliko i boga mi na cistom srpskom jeziku s beogradskim slengom razgovarao. Niko me popreko nije pogledao.Kao prvo, dobrodošao !Onda si ti izuzetak, Zadar važi za opasno područje, a ja sam navikao na taj kraj od Zadra do Šibenika, tako da ti zavidim!

Bolje te nasao!
Da i ja znam za taj imidz ZD kao negostoljubivog grada.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:31 23.09.2009

Re: ...

Aleksandar Stosic
Pedja, izgleda da je moja krivica sto me niko nije isprebijao u Zadru. Ispravicu sledeci put da bi tvoja nacionalna osecanja ostala u harmoniji. Toliki teret sam spreman da podnesem, samo da se ti vise ne jedis i ne sekiras zbog slucaja "stosic u zd".

Ништа, све је у реду, само те молим да кад следећи пут тамо одеш сам себи налупаш пар шамара, а ако ти не буде то полазило за руком (можда те ухвати трема), имам решење: омотај се, го, у српску заставу и иди главном ривом вичући: "Где сте, Хрвати, педери!!!" Ако због мене урадиш овај смели подухват, налик оном акробате Алексића, који је с висине пао на "голом бетону", обећавам ти болничке мандарине и наранче с Бријуна. Примамљив поклон, зар не?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:51 23.09.2009

Re: ...

Predrag Brajovic

Voleo bih da mi objasnis cemu ovakva dva komentara upucena na moj potpuno benigni komentar da se nisam lose osecao u Zadru. Sta je trebalo, da prizivam batine, da bi ti bio zadovoljan mojim boravkom? Ne razumem uopste potrebu da se reaguje na moj komentar, pogotovo ne ta takav nacin.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:51 23.09.2009

Re: ...

Predrag Brajovic

Voleo bih da mi objasnis cemu ovakva dva komentara upucena na moj potpuno benigni komentar da se nisam lose osecao u Zadru. Sta je trebalo, da prizivam batine, da bi ti bio zadovoljan mojim boravkom? Ne razumem uopste potrebu da se reaguje na moj komentar, pogotovo ne ta takav nacin.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:15 23.09.2009

Re: ...

Aleksandar Stosic
Predrag Brajovic

Voleo bih da mi objasnis cemu ovakva dva komentara upucena na moj potpuno benigni komentar da se nisam lose osecao u Zadru. Sta je trebalo, da prizivam batine, da bi ti bio zadovoljan mojim boravkom? Ne razumem uopste potrebu da se reaguje na moj komentar, pogotovo ne ta takav nacin.

Aleksandar Stosic
Predrag Brajovic

Voleo bih da mi objasnis cemu ovakva dva komentara upucena na moj potpuno benigni komentar da se nisam lose osecao u Zadru. Sta je trebalo, da prizivam batine, da bi ti bio zadovoljan mojim boravkom? Ne razumem uopste potrebu da se reaguje na moj komentar, pogotovo ne ta takav nacin.

Зашто ме двапут питаш једну тако једноставну ствар? Сад ја ово не разумем?! Морам ли двапут да одговорим? Да ли одговори морају да буду идентични? А шта ако не буду?

Не знам, мени је сад све ово дошло много компликовано... Мораћу да поразмислим.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:01 23.09.2009

Re: ...

Зашто ме двапут питаш једну тако једноставну ствар? Сад ја ово не разумем?! Морам ли двапут да одговорим? Да ли одговори морају да буду идентични? А шта ако не буду?

Не знам, мени је сад све ово дошло много компликовано... Мораћу да поразмислим.

teski kompleksi
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:55 23.09.2009

Re: ...

Aleksandar Stosic
Зашто ме двапут питаш једну тако једноставну ствар? Сад ја ово не разумем?! Морам ли двапут да одговорим? Да ли одговори морају да буду идентични? А шта ако не буду?

Не знам, мени је сад све ово дошло много компликовано... Мораћу да поразмислим.

teski kompleksi

Не, само отворена антипатија. (Тако се то пристојно каже.)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 20:42 23.09.2009

Re: ...

Не, само отворена антипатија.

Ne nego teski kompleksi, jer ako ja nikog niti prozivam, niti iritiram izjavom, niti imam bilo kakvu zelju da bilo koga iritiram osim da se ukljucim u konstruktivan razgovor, i kada na tako benigan komentar ti reagujes, bez ikakvog povoda i razloga, na nacin na koji reagujes, onda su to teski kompleksi, da ne kazem antropoloski problem. I posle svega jos kazes da si pristojan.
Hansel Hansel 09:40 24.09.2009

Re: ...

U, bre, vi stvarno bez potrebe naložiste, što reče topcat, samo mislim da nije u pravu tamo gde je to rekla... Ćutanje je najgore (pa i to u Srbiji - ko ti je to rekao, topcat, i da li baš zbog ijekavice - možda je neko mislio da ne možeš da znaš to što on-a "zna" jer ne živiš ovde)? Sigurno da ima nekih budala te vrste, ali otkud ti u njihovom društvu? Ja poznajem neke ljude koji su malo osetljivi, rezervisani prema Hrvatima - mada imaju hrvatske krvi (nisu ni ostrašćeni, ali iam tu onoga što navodi P. Brajović) i neke druge koji nemaju - ali niko tako nešto ne bi ni rekao bilo kome a ni pomislio, iako su me mnogi odvraćali od letošnjeg puta u HR, na primer... To ćutanje i prikrivanje nacionalizama u SFRJ samo je doprinelo rasplamsavanju šovinizama i nesreći 90-ih.

Prosto je neophodno da se neke stvari raščiste - ne može se zaista u bilo kojim međunarodnim odnosima, a ako ćemo da se spustimo u realnost - bar sa zemljama približne snage i uloge, tolerisati neravnopravnost i nejednakost principa - hrvatska diplomatija i mediji bili su tako osetljivi najavom kontratužbe Srbije - zašto? Zato što "svako treba da zna gde mu je mesto" možda?! (Jeremić mi je inače vrlo nesimpatičan, čujem da na FB postoji grupa "Nepodnosioci Vuka Jeremića" : ali kada zaboravim ko kaže neke stvari, ipak ne mogu da se ne složim - princip je ipak princip.)

Ja tako razumem libkonzev blog, a inače ovde (u Srbiji) glasno pričam da sam kroatofil (a najviše kroaticofil, kao i NNN)!

Ali, to ne menja činjenicu da je HRT pre oko godinu dana reprizirao seriju za decu u kojoj četnici (s ćiriličnim etiketama na uniformi, piše valjda "Milicija" ) kidnapuju klince i drže ih i maltretiraju u nekoj pećini. Jedino se takvi Srbi pojavljuju u toj seriji, pa vi vidite kakva se poruka šalje klincima...
topcat topcat 04:16 25.09.2009

Re: ...

U, bre, vi stvarno bez potrebe naložiste, što reče topcat, samo mislim da nije u pravu tamo gde je to rekla... Ćutanje je najgore (pa i to u Srbiji - ko ti je to rekao, topcat, i da li baš zbog ijekavice - možda je neko mislio da ne možeš da znaš to što on-a "zna" jer ne živiš ovde)?


Da ne bi bilo nejasnoća, evo komentara koji sam spominjala (moj odgovor Libu kod Blambrosa) a malo ispod toga je i profesor.
libkonz libkonz 20:41 25.09.2009

Re: ...

Hansel, pozdrav za tebe. Drago mi je da si razumeo moju poruku!
Hansel Hansel 12:34 27.09.2009

Re: ...

Pozdrav i tebi, mada malo zakasneo, i to jedva s dial-up-a!
Nije mi bilo teško da razumem, naročito što mislim vrlo slično. Uopšte, svi bismo lakše razumeli suprotna stajališta kada ne bismo bili - suprotstavljeni (po svim mogućim i nemogućim osnovama), najčešće skroz iracionalno, ali - to je tako... Još uvek mislim da se to može promeniti, što ne znači da verujem i da hoće... Voleo bih da tako bude.

Topcat, nisu mi mnogo pomogli citati, iz njih ne vidim ko ti je i zbog čega rekao da je bolje da ćutiš. Savet u vezi s tablicama je opravdan u smislu da se ne može znati na koga se može naleteti, to je jasno, a verovatno je da je unutrašnjost više rezervisana od Vojvodine i BG-a zbog veće izolovanosti, zbog mnogo većih materijalnih i socijalnih problema (poznato je da oni generišu razne netrpeljivosti - to nije opravdanje, samo pokušaj objašnjenja). Ovo ne znači da ti ne verujem, nikako - verujem ti, ali čak i da je kontekst najgori mogući (da je to rečeno po nacionalnoj osnovi), siguran sam da takvo mnjenje nije većinsko, a rekao bih da nije dominantno čak ni kod desno orijentisanih glasača. Kao što mislim da suštinski nije mnogo različito ni u HR, s tim što mi se čini da su Hrvati kao narod homogeniji od Srba, pa se teže ustručavaju da štrče ako oni koji već štrče navodno govore s patriotskih pozicija. Pokušali su slični i ovde nama to da nametnu, bilo je jako teško, ali ta retorika, čini mi se, ovde gubi bitku; ja ne vidim diplomatske poteze ove vlasti kao njen "presvučeni" nastavak, mada ne isključujem da u njoj ima i demagogije za unutrašnju upotrebu...

Pozdrav!
Blade Runner Blade Runner 01:44 21.09.2009

Jel ovo splitski

Palma?
Bili Piton Bili Piton 01:53 21.09.2009

Re: Jel ovo splitski

Blade Runner
Palma?




Malocas napisao to isto kod Tesanovic na blogu.
topcat topcat 04:28 21.09.2009

Re: Jel ovo splitski

Bili Piton
Blade Runner
Palma?




Malocas napisao to isto kod Tesanovic na blogu.


Je. Taj je.
Blade Runner Blade Runner 04:52 21.09.2009

Re: Jel ovo splitski

kod Tesanovic na blogu

Sorry. Ne zalazim na takva mesta.
Bili Piton Bili Piton 08:46 21.09.2009

Re: Jel ovo splitski

Blade Runner
kod Tesanovic na blogu

Sorry. Ne zalazim na takva mesta.


Pa to vec ne mogu da znam - ja obicno bez predrasuda zujim po citavom blogu, pa gde me sta privuce....
Blade Runner Blade Runner 16:58 21.09.2009

Re: Jel ovo splitski

bez predrasuda zujim po citavom blogu

Zujim i ja. Bez predrasuda ali sa iskustvom
libkonz libkonz 18:00 21.09.2009

Re: Jel ovo splitski

Blade, Bili, ovde ste uvek dobrodošli !
libkonz libkonz 18:01 21.09.2009

Re: Jel ovo splitski

Palma?

pre bih rekao Velja.
hogubadagri hogubadagri 04:16 21.09.2009

hm

Zatucani nikako nisu mera stvari tj. ne bi trebali da obracamo paznju na ovakve egzibicje ako se stvarno tezi nekom boljitku. Mada ne sumljam da ce biti pametnih koji ce pokusati ovo da nadmase i medju nasima i medju njihovima.
rayzippo rayzippo 08:23 21.09.2009

da,da,...

to je ta srednja europa,prezidje civilizacije....
odin2004 odin2004 09:55 21.09.2009

Budala ce uvek biti

Kamo srece da je vise ljudi koji razmisljaju kao Rambo gde bi nam kraj bio.

A ovakvih kao ovaj iz naslova i ovaj iz teksta ce nazalost uvek biti.
libkonz libkonz 17:59 21.09.2009

Re: Budala ce uvek biti

Kamo srece da je vise ljudi koji razmisljaju kao Rambo gde bi nam kraj bio.

e, da! Nije on džabe SMC
Alava Alava 10:29 21.09.2009

Ne, smetaju mi ovakvi tekstovi

Ovde normalno neće biti dok god sopstveni idiotizam budemo opravdavali tuđim.
Tvoj tekst je blamaga, ne vadi te čak ni mega car. U stvari mislim da bi pocrveneo kad bi video gde si ga stavio.
libkonz libkonz 10:47 21.09.2009

Re: Ne, smetaju mi ovakvi tekstovi

Tvoj tekst je blamaga, ne vadi te čak ni mega car.

smem li znati po čemu to?
antioksidant antioksidant 17:40 21.09.2009

Re: Ne, smetaju mi ovakvi tekstovi

smem li znati po čemu to?

sopstveni idiotizam budemo opravdavali tuđim.

libkonz libkonz 17:55 21.09.2009

Re: Ne, smetaju mi ovakvi tekstovi

sopstveni idiotizam budemo opravdavali tuđim.

to jedino ako možeš da staviš izjave Keruma i Jeremića u istu ravan. Jeremić samo iskreno ukazuje na probleme odnosa Srbije i Hrvatske.
antioksidant antioksidant 19:05 21.09.2009

Re: Ne, smetaju mi ovakvi tekstovi

to jedino ako možeš da staviš izjave Keruma i Jeremića u istu ravan. Jeremić samo iskreno ukazuje na probleme odnosa Srbije i Hrvatske.

a kerum iskreno kaze da ga boli kurac za srbe koji su izvrsili agresiju na hrvatsku 90ih
(tako on vidi stvar)

i jedan i drugi proizvode sranje u 21veku.

zbog takvih postoje doktor koji nece da lece srbe
zbog takvih postoje majmuni koji prebiju rundeka u beogradu

ista je to matrica

kerum jeremic - isto sranje koje hrani jedno drugo
libkonz libkonz 19:11 21.09.2009

Re: Ne, smetaju mi ovakvi tekstovi

kerum jeremic - isto sranje koje hrani jedno drugo

nikako ne mogu da se složim. Jeremić nije ekstremista, njegove izjave nisu govor mržnje. Jednostavno ne želi da dozvoli da je krivica samo na jednoj strani.
antioksidant antioksidant 19:15 21.09.2009

Re: Ne, smetaju mi ovakvi tekstovi

nikako ne mogu da se složim. Jeremić nije ekstremista, njegove izjave nisu govor mržnje. Jednostavno ne želi da dozvoli da je krivica samo na jednoj strani.

da li ministra spoljnih poslova srbije tako cuju i sa druge strane

kerumove i jeremiceve price hrane ekstremiste sa obe strane

posledice njihovih prica su udaljavanje gradjana obe drzave

isto sranje

obojica

ne moras se sloziti ali ti si povezao jeremica i keruma

ti isto vidis vezu medju njima

ja jos za kraj ovo:

ovaj balkan bi bio bolje mesto za zivot da nema ni keruma ni jeremica
libkonz libkonz 19:32 21.09.2009

Re: Ne, smetaju mi ovakvi tekstovi

ovaj balkan bi bio bolje mesto za zivot da nema ni keruma ni jeremica

Po oštrini, Jeremićeve izjave bi se pre mogle porediti sa Mesićevim. Kerum je više Šešeljeva "kategorija".
mirelarado mirelarado 20:56 21.09.2009

Re: Ne, smetaju mi ovakvi tekstovi


antioksidant
ovaj balkan bi bio bolje mesto za zivot da nema ni keruma ni jeremica


Слажем се. Према мом мишљењу, не треба сметнути с ума да и у Хрватској постоје људи попут Керума, и у власти, и међу грађанима, баш као што ми имамо Вељу и Палму и њихове истомишљенике међу грађанима. Ваља то имати у виду, зато што су последице те узајамне нетрпељивости, показало се више пута у давнијој и недавној прошлости, биле погубне и крваве. Ипак, много више ми сметају овдашњи "мрзитељи" од хрватских. Најпре зато што су моји, а и зато што мислим да се томе могу супротставити. Више ми је засметало, на пример, када сам на Дорћолу видела да је нека будала клештима или нечим сличним увила крајеве ЗГ таблице на једном аутомобилу, од чињенице да су нам летос Црногорци саветовали да на излет у Дубровник не идемо колима, јер нас "не воле".
Bili Piton Bili Piton 21:29 21.09.2009

Re: Ne, smetaju mi ovakvi tekstovi

mirelarado

(...) од чињенице да су нам летос Црногорци саветовали да на излет у Дубровник не идемо колима, јер нас "не воле".


Cuo sam i ja slicno - prijateljica mi s muzem i sinom letovala na Losinju, kaze da su svi bili upadljivo ljubazniji prema Srbima gostima nego prema strancima - (da sam trazila da imam klavir u hotelskoj sobi, dovukli bi ga trcecim korakom).

Samo, isti ti ljubazni su joj takodje savetovali i da ne ide kolima u Dubrovnik - navodno, nije pametno.

Za kraj, potvrdjuje mi ono na sta sam i sam sumnjao - klinci od 20-25 godina su oni koji su mahom duboko indoktrinirani i hostilni prema Srbima, starija ekipa (ona koja jos pamti Jugu iz prve ruke) mahom se ponasa najnormalnije. Drugim recima, slika u ogledalu.
libkonz libkonz 21:57 21.09.2009

Re: Ne, smetaju mi ovakvi tekstovi

Више ми је засметало, на пример, када сам на Дорћолу видела да је нека будала клештима или нечим сличним увила крајеве ЗГ таблице на неким колима, од чињенице да су нам летос Црногорци саветовали да на излет у Дубровник не идемо колима, јер нас "не воле".

to je odlika dobrih ljudi. Srećom, kod nas u Vojvodini takvih budalaština nema. Žalosno je to što recimo u Subotici, kad god se potuku Srbin i Mađar mediji odmah pričaju o međunacionalnim incidentima. Srećom, ni mediji nisu uspeli da pokvare normalne ljudske odnose. U Vojvodini je jedino bilo par budala koje su pozivale na bojkot albanskih pekara. Ponosan sam što ta priča nije prošla.
libkonz libkonz 22:04 21.09.2009

Re: Ne, smetaju mi ovakvi tekstovi

Za kraj, potvrdjuje mi ono na sta sam i sam sumnjao - klinci od 20-25 godina su oni koji su mahom duboko indoktrinirani i hostilni prema Srbima, starija ekipa (ona koja jos pamti Jugu iz prve ruke) mahom se ponasa najnormalnije. Drugim recima, slika u ogledalu.

U Hrvatskoj postoje te "ložačke emisije" poput "TV kalendara". Šta ti klinci znaju šta je bilo nekada i da su ljudi normalno živeli. Moji prijatelji koji su išli ovo leto na more u Hrvatsku nisu imali problema (doduše svi se drže Istre ili barem severog primorja). Takođe, u Osijeku su u zadnjih 10 godina uglavnom ljubazni.
Sa druge strane, prijatelji mojih roditelja su pre 20 godina otišli za BG da žive. Ona je imala velikih problema početkom devedesetih zato što je Hrvatica. Najviše na poslu. Više tih problema nema.
Inner Party Inner Party 03:32 22.09.2009

Re: Ne, smetaju mi ovakvi tekstovi

Alava
Ovde normalno neće biti dok god sopstveni idiotizam budemo opravdavali tuđim.


Sta je Libkonzov idiotizam?

Je li to znaci nijedan Srbin nikada ne sme nista da kaze protiv diskriminacije Srba u Hrvatskoj?!
Jer bi to bilo sta?!

Alava Alava 09:30 22.09.2009

Re: Ne, smetaju mi ovakvi tekstovi

Sta je Libkonzov idiotizam?

Ne znam o čemu ti pričaš, mislila sam na idiotizam političara koji vode našu državu.
Je li to znaci nijedan Srbin nikada ne sme nista da kaze protiv diskriminacije Srba u Hrvatskoj?!

Molim te da mi pokažeš taj deo teksta u kome Libkonz govori o diskriminaciji Srba u Hrvatskoj, ja sam izgleda slepa, a možda sam i funkcionalno nepismena, pa text doživljavam samo ovako - red izjava jednog gradonačelnika, red objašnjenja ko je drugi gradonačelnik, red pesmica koje se emituju na Hrt-u, i zaključak - pa što bi nam smetao Jeremić?!

Izvini što te diram u očigledno jako bolnu tačku, ali ja sam uvek za to da prvo povadimo trnje iz sopstvenih očiju, pa da onda vadimo balvane iz tuđih. Ovako ako krenemo, onda daj da nađemo šta se pušta na tv-u u recimo Tanzaniji, pa da kažemo Jeeee, pa nama je Jeremić zaista sasvim dobar. Mislim, što bismo se ograničili samo na zemlje u okruženju.

mariopan mariopan 22:18 24.09.2009

Re: Ne, smetaju mi ovakvi tekstovi

libkonz
Више ми је засметало, на пример, када сам на Дорћолу видела да је нека будала клештима или нечим сличним увила крајеве ЗГ таблице на неким колима, од чињенице да су нам летос Црногорци саветовали да на излет у Дубровник не идемо колима, јер нас "не воле".

to je odlika dobrih ljudi. Srećom, kod nas u Vojvodini takvih budalaština nema. Žalosno je to što recimo u Subotici, kad god se potuku Srbin i Mađar mediji odmah pričaju o međunacionalnim incidentima. Srećom, ni mediji nisu uspeli da pokvare normalne ljudske odnose. U Vojvodini je jedino bilo par budala koje su pozivale na bojkot albanskih pekara. Ponosan sam što ta priča nije prošla.

Sa ovim se slažem i tako je. Zato i ja volim Vojvodinu
spadalo92 spadalo92 11:52 21.09.2009

Svi smo mi rodjaci

Čisto podsećanja radi, gradonačelnik Osijeka, trećeg po veličini grada u Hrvatskoj je Branimir Glavaš, trenutno u bekstvu zbog suđenja za ratne zločine nad Srbima u Osijeku.
...Inace, direktni potomak Stanoja Glavasa, jednog od vodja Prvog srpskog ustanka.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:08 21.09.2009

Re: Svi smo mi rodjaci

spadalo92
Čisto podsećanja radi, gradonačelnik Osijeka, trećeg po veličini grada u Hrvatskoj je Branimir Glavaš, trenutno u bekstvu zbog suđenja za ratne zločine nad Srbima u Osijeku.
...Inace, direktni potomak Stanoja Glavasa, jednog od vodja Prvog srpskog ustanka.

Занимљиво, ако је тачно. Јер ево шта сам горе написао:
Predrag Brajovic
Додуше, ја сâм сам помало сумњивог националног порекла (треба напокон некако паметно дефинисати то црногорство), а такви су најострашћенији.

libkonz libkonz 12:36 21.09.2009

Re: Svi smo mi rodjaci

ево шта сам горе написао:

Brajoviću, priznaj, čitao si Vuka Draškovića.
mostarac mostarac 13:45 21.09.2009

Re: Svi smo mi rodjaci

...Inace, direktni potomak Stanoja Glavasa, jednog od vodja Prvog srpskog ustanka

Nisam znao da je Stanoje Glavas iz zapadne Hercegovine!?
NNN NNN 14:16 21.09.2009

Re: Svi smo mi rodjaci

Stanoje Glavaš je iz Glibovca kod Smederevske Palanke
libkonz libkonz 14:19 21.09.2009

Re: Svi smo mi rodjaci

Stanoje Glavaš je iz Glibovca kod Smederevske Palanke

ma nemaju veze jedan sa drugim. ali vole ljudi svašta da lupaju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:51 21.09.2009

Re: Svi smo mi rodjaci

libkonz
ево шта сам горе написао:

Brajoviću, priznaj, čitao si Vuka Draškovića.

Док бејах млад, али само мало ;-)))
libkonz libkonz 17:56 21.09.2009

Re: Svi smo mi rodjaci

Док бејах млад, али само мало ;-)))

ali ostalo u glavi, vidim.
pohvala, šta drugo da ti kažem.
libkonz libkonz 12:42 21.09.2009

sve to zavisi od sredine

Drugačiji je Split od Zagreba, Osijek od Rijeke. Ali najveći kontrast bi bio porediti Istru i Zadar.
Ja živim u sredini gde niko ne gleda ko je šta po nacionalnosti, čak ni u vreme ratova se nije gledalo. Zato mi je cela ova priča neverovatna, jer je rat završio pre 14 godina. Vidi se da je čovek primitivac, klasičan primer "patriote". Jedan od onih koji su za tadašnju hrvatsku vlast dinare menjali za marke po Bosni.
malaramona malaramona 12:51 21.09.2009

Re: sve to zavisi od sredine

libkonz
Vidi se da je čovek primitivac, klasičan primer "patriote". Jedan od onih koji su za tadašnju hrvatsku vlast dinare menjali za marke po Bosni.


Pa sto ga onda poredis sa Vukom Jeremicem? Nije valjda da su slicni?
libkonz libkonz 12:57 21.09.2009

Re: sve to zavisi od sredine

Pa sto ga onda poredis sa Vukom Jeremicem? Nije valjda da su slicni?

Poredim?
Zna se ko je na blogu najveći fan Vuka Jeremića! To mi niko neće oduzeti !
Naslov je zbog mojih drugara sa bloga. Malo rivaliteta ne škodi.
Ovo drugara je bez navodnika, da ne bude neke zabune !
malaramona malaramona 13:06 21.09.2009

Re: sve to zavisi od sredine

libkonz
Pa sto ga onda poredis sa Vukom Jeremicem? Nije valjda da su slicni?

Poredim?
Zna se ko je na blogu najveći fan Vuka Jeremića! To mi niko neće oduzeti !


Hi, hi, od mene ti ta opasnost ne preti :)

odin2004 odin2004 13:03 21.09.2009

Ja se izvinjavam

Morao sam dvaput da poslusam ovu Pejakovicevu pesmu posle prvog puta sam mislio da sam nesto propustio ali i posle drugog puta ne mogu da nadjem nikakvu skrivenu poruku ili nesto sporno u njoj.

Molio bih autora bloga da mi ukaze sta je sporno sa pesmom u pesmi ili oko nje.
libkonz libkonz 13:17 21.09.2009

Re: Ja se izvinjavam

zezaš?
Nemoj, nemoj Dunava
ljubiti jednako
obe strane tvoje obale.
molim, molim Dunava
desnoj strani budi ti,
budi joj nežniji.

Pesma je samo primer, takvih je koliko hoćeš.
odin2004 odin2004 13:35 21.09.2009

Re: Ja se izvinjavam

I iz toga proizilazi sta?

Da on nekog vredja, nipodastava, naziva pogrdnim imenima, poziva na satiranje???

Ne bih da polemisem ali ja ne vidim nista sporno u ovoj pesmi.
libkonz libkonz 13:40 21.09.2009

Re: Ja se izvinjavam

nipodastava

ali nije važno.
ovaj blog nije poziv na mržnju, niti poziv za reciprocitet. Ovo je samo odgovor onima koji sve probleme odnosa Srbije i Hrvatske vide na srpskoj strani. Posle toliko godina vreme je za međusobno uvažavanje.
Bili Piton Bili Piton 19:54 21.09.2009

Re: Ja se izvinjavam

libkonz
Ovo je samo odgovor onima koji sve probleme odnosa Srbije i Hrvatske vide na srpskoj strani.


Pa jedino bi bilo ispravno zakljuciti da su takvi coravi na jedno oko.

Nego drugo me nesto zanima, Lib - sto se toliko lozis na Ramba, nisam ulovio da je ista posebno pametno rekao u postavljenom klipu, a gdekud je i lupnuo (ono za pozitivno-negativno). Deluje mi naduvano, usput.

Sto se tice pesme o Dunavu, osim sto je intenzivno glupa - od srpskih narodnjaka grozniji su mi samo hrvatski.
libkonz libkonz 19:59 21.09.2009

Re: Ja se izvinjavam

sto se toliko lozis na Ramba

ja sam fan Ramba tačno 20 godina. Deluje mi iskreno. Pisao sam tekst o njemu ranije, ustvari bolje rečeno stavio neke zanimljive klipove. A i ovaj nick Lib Konz, uzet je kao pandan Rambo Amadeusu.
Bili Piton Bili Piton 20:13 21.09.2009

Re: Ja se izvinjavam

libkonz
sto se toliko lozis na Ramba


ja sam fan Ramba tačno 20 godina. Deluje mi iskreno.


Ma u redu on kao stvaralac, i meni se svidja ponesto iz njegovog opusa.
libkonz libkonz 22:05 21.09.2009

Re: Ja se izvinjavam

Ma u redu on kao stvaralac, i meni se svidja ponesto iz njegovog opusa.

i stavovi su mu na mestu.
leopold_lady leopold_lady 14:43 21.09.2009

Nisam gledala ....

Stankovića .... Nisam znala da je počeo sa emisijama ....

Šta reći - svi znamo (koji znamo) ko je Kerum i kako je došao do svega do čega je došao....

Džaba mu - kad je SIROVINA !!! Može da se busa,da ima pare,da bude ovo i ono - ali SIROVINA OSTAJE SIROVINA !!!!

BTW.,mene niko nije pitao šta ja želim da budem i ko želim da su mi rođaci .... Moji su i jedni i drugi.... I što imam običaj da kažem - volim sva svoja go*na .... Bilo da su Srbi ili Hrvati ..... Moji su .... I jedni i drugi.... I šta ću ....
libkonz libkonz 17:57 21.09.2009

Re: Nisam gledala ....

SIROVINA OSTAJE SIROVINA !!!!

dj dj 16:14 21.09.2009

ma nema sanse

ni da moj tast bude debil, tako da sto se mene tice ne mora covek da brine uopste
libkonz libkonz 17:57 21.09.2009

Re: ma nema sanse

ni da moj tast bude debil, tako da sto se mene tice ne mora covek da brine uopste

ali, pazi, miraz
NNN NNN 22:50 21.09.2009

Re: ma nema sanse

Komentar:

Ne bih baš ni ja bio oduševljen da imam jednog Keruma u porodici.
(Bob, 21. septembar 2009 10:27)

# Link komentara
Preporučujem (+923)
Ne preporučujem (-24)
Inner Party Inner Party 03:27 22.09.2009

Meni ovaj covek ...

... na snimku izgleda poremecen. Nekako, njegov pogled, njegove oci, ... izgledaju bolesno. Ja bih ga razumeo da se radio o nekom sad zagrizenom nacionalisti-fasisti, ili da se radi o coveku koji je izgubio nekog svog u ratu, ali meni ovaj izgleda kao psihopata neki, ne znam da li me razumete... Previse je lako udariti po njemu.

PS

For the record: Jeremic do sada nije dao ni jednu jedinu ekstremisticku, niti nacionalisticku izjavu. Da je dao neki ovde bi je ponavljali kao mantru "A secate se kada je izjavio da ..." i slicno... Dakle nemojmo ga stavljati u isti kos sa ljudima sumnjivog zdravstvenog statusa. Hvala.
Kazezoze Kazezoze 15:00 22.09.2009

Re: Meni ovaj covek ...

na snimku izgleda poremecen. Nekako, njegov pogled, njegove oci, ... izgledaju bolesno. Ja bih ga razumeo da se radio o nekom sad zagrizenom nacionalisti-fasisti, ili da se radi o coveku koji je izgubio nekog svog u ratu, ali meni ovaj izgleda kao psihopata neki...

pa jeste, i mene vishe podseca na vuka drashkovica nego na jeremica. drashkovic je bash taj psihopatski tip, dok je jeremic vishe narcisoidan tip. jedino zajednicko sve trojici im je da se najbolje osecaju u svom prirodnom okruzhenju - u septichkoj jami. chim izadju iz svog prirodnog okruzhenja pochnu da shire nesnosan nacionalistichki smrad oko sebe...
libkonz libkonz 18:34 23.09.2009

Re: Meni ovaj covek ...

drashkovic je bash taj psihopatski tip

taj "psihopatski tip" je uvek bio u pravu sa procenama šta čeka Srbiju zbog grešaka vlasti. To što mu Srbija nikada nije verovala, druga je stvar.
libkonz libkonz 10:47 22.09.2009

Odnos Jeremić - Kerum

Da li sam se ja loše izrazio, ili je nešto drugo u pitanju, ali mi je stvarno žalosno čitati da blogeri stavljaju znak jednakosti između njih dvojice.
Ono na šta sam ja hteo da ukažem su dve stvari.
Prva je odnos prema Srbima u Hrvatskoj, koji je i danas veoma nipodoštavajući. Nekoliko puta sam ukazivao na blogu da tajni spiskovi hrvatske vlade o navodnim ratnim zločincima imaju samo jedno za cilj: da se Srbi nikada ne vrate u Hrvatsku. Ista je priča i sa odnosom prema srpskom kapitalu i Srbima uopšte. Činjenica da se ljudi kao Kerum i Glavaš voljom građana Hrvatske biraju na mesta gradonačelnika govori o mržnji koja i dan danas opstaje, možda se čak i pojačava. Činjenica jeste da ona zahvata niže društvene slojeve, a njihov stav se formira voljom hrvatskih institucija, jer se radi o ljudima sa kojima je lako manipulisati.
Što se tiče Vuka Jeremića, pomenuo sam ga samo u kontekstu njegovih izjava o Hrvatskoj koje su stalno kritikovane na blogu. Žao mi je što u osnovnom tekstu to nisam pojasnio, ali moje pitanje je:
U čemu je problem u izjavama Vuka Jeremića koje se tiču Hrvatske i Hrvatsko - Srpskih odnosa? Da li zaista mislite da je on kriv što ti odnosi nisu bolji? Ili možda naš ministar spoljnih poslova samo javno iznosi probleme koje imaju Srbi iz Hrvatske i razloge zašto je srpski kapital diskriminisan u Hrvatskoj i time radi svoj posao.
I naglasiću ono što već većina vas zna: moj stav o Vuku Jeremiću je da je on jedan od retkih ministara u Vladi Srbije koji dobro radi svoj posao.

Alava Alava 11:40 22.09.2009

Re: Odnos Jeremić - Kerum

Tvoj tekst je blamaga, ne vadi te čak ni mega car.



smem li znati po čemu to?

Da li sam se ja loše izrazio, ili je nešto drugo u pitanju

Ono na šta sam ja hteo da ukažem su dve stvari.

Žao mi je što u osnovnom tekstu to nisam pojasnio

E zato ti je tekst blamaga, sorry.
halman halman 12:18 22.09.2009

Re: Odnos Jeremić - Kerum

I naglasiću ono što već većina vas zna: moj stav o Vuku Jeremiću je da je on jedan od retkih ministara u Vladi Srbije koji dobro radi svoj posao.

maksa83 maksa83 15:57 22.09.2009

Re: Odnos Jeremić - Kerum

I naglasiću ono što već većina vas zna: moj stav o Vuku Jeremiću je da je on jedan od retkih ministara u Vladi Srbije koji dobro radi svoj posao.

Na osnovu čega to kažeš?
Aj' da vidimo - koji su rezultati njegovog rada?

Hoću da kažem - kao što postoji fundamentalna razlika između "ja to ne razumem" i "ovo nema smisla", tako postoji i razlika između "sviđa mi se to što radi" i "radi dobro svoj posao". Ovo prvo je stvar ličnog afiniteta pa da ga zato ostavimo po strani, ali ovo drugo je kudikamo merljivije.


(Venerable Gerald M. Weinberg (prepametan čiča) ima konsultantski trik koji zove "the data question", odn. kada čuješ neku izjavu koja ti baš ne štima treba da pitaš: "okej, šta si to video ili čuo što te navelo da to pomisliš?". To je uvek prvi korak ka raspetljavanju bilo čega.
libkonz libkonz 21:59 22.09.2009

Re: Odnos Jeremić - Kerum

Aj' da vidimo - koji su rezultati njegovog rada?

odakle da počnem?
glasanje u Generalnoj skupštini SB da se pitanje priznavanja Kosova nađe na Međunarodnom sudu pravde.
Ponovno uspostavljanje veza sa zemljama trećeg sveta. Vreme će pokazati koliko će srpska ekonomija da ima koristi.
Usporavanje priznanja Kosova od strane zemalja članica UN.
Priznali to ili ne, odnosi sa većinom zemalja koje su značajne svetske ekonomije su bolji nego što su bili pre njegovog imenovanja. Ne mislim samo na Rusiju i Kinu, već i na Italiju i druge zemlje EU.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana