Društvo| Kultura| Mediji| Zabava

TV serija OTVORENA VRATA ili kako je nastao "brand"?

Bojana Maljević RSS / 18.07.2012. u 04:26

Dugo sam razmišljala da li da napišem blog na temu serije Otvorena Vrata koju uskoro planiramo da snimamo. Imala sam razloge za i protiv i ipak su prevagnuli oni za, najpre praktične prirode jer ne mogu da postignem da odgovorim zainteresovanima iz celog regiona na sva pitanja. Pokušaću to, ovde, gde se osećam kao da su mi vrata otvorena. 

TV serija OTVORENA VRATA snimana je i emitovana u dve sezone, '94 i '95 godine i predstavljala je svojevrsnu kritiku posrnule srpske kulture i političke scene devedesetih godina, kroz jednu građansku ali sasvim neobičnu porodicu. Uprkos tome, premijerno je emitovana je na Prvom programu RTS, u udarnom terminu. Ovo ističem, jer nema te osobe koja je živela u Srbiji tada a koja se ovoj činjenici nije čudila.

Ukupno 34 epizode x 45 minuta pisalo je 9 scenarista, režiralo 7 reditelja a igralo je skoro stotinu glumaca. Inicijalni kreatori serije bili su reditelj Miloš Radović i tada studentkinja dramaturgije, scenaristkinja Biljana Srbljanović. Kasnije su im se pridružili: Goran Marković, Miša Radivojević, Boban Skerlić. Branko Baletić, Miroslav Lekić, Mihajlo Vukobratović i drugi.

Humor serije OTVORENA VRATA išao je ispred vremena u kome je nastao. U prilog tome govore činjenice da je serija danas popularnija nego kad se premijerno prikazivala. Nijedna druga serija nije naišla na takvu kontradiktornost u svojoj sudbini: od prvobitnog muka ili smejanja krišom – do kultne serije sa više stotina hiljada ozbiljnih fanova - u godini kada je navršila svoje punoletstvo. I nikada se, u istoriji naše televizije nije dogodilo da se radi nastavak cele serije, sa kompletno istom ekipom. Utoliko je naše uzbuđenje veće, ali i naša odgovornost.

Serija Otvorena Vrata na IMDB nosi rejting 9.4 od mogućih 10.  Glasalo je skoro 1000 ljudi. Pogledajte druge. Uporedite.

Na Facebook Fun Page-u, jednom od mnogih ali dakle na onom najbrojnijem - serija trenutno broji 179.200 fanova. Ovom prilikom se zahvaljujem fanu Hristini Milanović koja je osnovala grupu i neguje njen sadržaj.

O YouTube video klipovima da ne govorim. Najgledaniji imaju preko pola miliona gledalaca a zbirno se teško može i sabrati tih nekoliko miliona ulazaka na različite epizode i sadržaje Otvorenih Vrata.  

U borbi protiv svega postojećeg devedesetih, OTVORENA VRATA dobacila su mnogo dalje od očekivanog i nameravanog. Iz godine u godinu uvećavao se broj fanova, likovi su postajali sve popularniji a replike iz serije ušle su u svakodnevni govor. Otvorena Vrata postala su brend.

Zato smo odlučili da snimimo nastavak. Da vidimo šta se dogodilo sa porodicom Anđelić-Jakovljević u proteklih 20 godina. A i da napravimo neki «rezime» vremena u kome živimo.

Prva vest o nastavku snimanja serije OTVORENA VRATA, bila je najčitanija vest na društvenim mrežama, iako je Srbija istog dana dobila novog predsednika.

Isti autori i  glavni glumci potvrdili su svoje učešće u OTVORENIM VRATIMA 2: kreatori serije Biljana Srbljanović i Miloš Radović, zatim: Vesna Trivalić, Bogdan Diklić, Lane Gutović, Nikola Đuričko, Bojana Maljević, Sofija Jović, Zoran Cvijanović i drugi. Nije bilo lako sabrati nas: Vesna je bila u Dubaiju, Sofija u Njujorku, Bogdan u Zagrebu, Đuričko u Sijeni, Biljana u Bakuu... ali eto, tu smo, svi zajedno - gde god da smo i radosno čekamo početak rada.

OTVORENA VRATA 2 – biće komedija situacije. Ali i komedija karaktera. Nema situacije bez karaktera. Naši junaci govoriće mnogo da bi rekli malo, demonstrirajući veštinu koju su pokupili sa TV-a. Za komediju – ništa bolje! Tokom serijala saznaćemo šta su oni radili u proteklih 18 godina. Na njihovim biografijama baziraju se scenariji svih budućih epizoda. A biografije su urnebesne!

Zašto sve ovo pišem? Ideja je da malo pročačkamo javnost šta misli o sudbinama svojih omiljenih junaka, kako ih vidite posle skoro dve decenije? Pa da to uporedimo sa onim što je već napisano. Zatim, koga biste voleli od starih junaka koji su obeležili na sebi svojstven način ovaj serijal, a koga za sasvim nove goste? Molim vas budite slobodni sa predlozima!

U narednom serijalu gostovaće kolege iz celog regiona. Da ne navodim mnogo unapred i neke svetske zvezde. Biće ih. Mnogo ljudi  (ne samo glumaca) se javilo da bi volelo da učestvuje u Otvorenim vratima, na različite načine. Koga biste voleli da vidite? Tokom ovog mog posta, u komentarima ću vam otkriti poneku sudbinu, neki detalj, jer prava iznenađenja moramo ostaviti kad im dođe vreme. 

Ima puno popularnih serija. OTVORENA VRATA nisu među njima. Ona stoje sasvim sama u delu hemisfere koji niko nije zauzeo. Ni ovog puta seriju ne pravimo za sve one koji imaju televizor. OTVORENA VRATA – ŠTA JE BILO POSLE je ekskluzivan serijal za slobodoumne, savremene, pametne i duhovite ljubitelje, kolekcionare, pasionirane obožavaoce.

Kao što danas vidimo – takvih je milion miliona.

Pregovori sa zainteresovanim partnerima su pri kraju. Kako njima, tako i gledaocima obećavamo vrhunski kvalitet u produkciji, sasvim drugačiji plasman i distribuciju, urnebesni humor, mnoga iznenađenja i velike osmehe. Naročit je osećaj kada stvarate nešto za šta znate da već imate sigurne gledaoce. Nekoliko stotina hiljada ljudi, da ne preterujem više u procenama a nisam ih pravila sama, gledaće u startu nastavak serije. Privlačimo i nove, naravno. Već imamo novu generaciju mladih koji se pitaju kada će nastavak a nisu bili ni rođeni tada. Zato nam je sada, a biće i kasnije, bitno šta gledaoci očekuju, čemu se fanovi nadaju, a pogotovo kome biste voleli da otvorimo vrata...

Dajte predloge, lupajte lajkove na tuđe, napišite i ono što vam možda izgleda nemoguće... U Otvorenim Vratima nema nemogućeg. Što smo, za početak, dokazali okupljanjem ekipe. Bogdan Diklić mi je pre neki dan rekao: "Ali morao je da bude neko lud poput tebe...." ....E sad ste vi na redu. Vi, sa ludim idejama. Vi sa nemogućim željama. Vi sa dobrim sećanjem. Vi sa izuzetnim ukusom. Izvolite.  

*u tekstu su korišćeni delovi eksplikacije koautora.

Atačmenti



Komentari (217)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

djapica djapica 06:19 18.07.2012

Dunav je danas tako zagadjen

E, kako je to bilo dobro! Koliko puta sam pokusao da iskopam nesto o Sofiji Jovic. Pola epizoda sam propustio te 93-94, neke reprize video posle 5. oktobra (ako se dobro secam), a one neverovatne epizode sa Brankom Katic i Milicom Mihajlovic tek na youtubetu.

Kada god bi Biljana Srbljanovic uradila nesto lose, kod mene je imala beskonacan kredit zbog scenarija – mada koliko sada vidim nije sve ona radila. Ko je napisao onaj deo na ulaznim vratima kada Branka Katic tri puta kaze Titu dobar dan?

Meni je najbolja epizoda ona sa budzenjem fosila – sudar nove i stare generacije. I dan-danas se secam koliko sam se smejao dok sam to gledao kao reprizu.

Nego, imam ja jedan predlog – nemojte onom Sergeju da date NISTA da igra. Taj je odlican glumac, ali je u svakoj corbi bio mirodjija od devedesetih do naovamo i sigurno mu jako ide na zivce sto je propustio otvorena vrata.

Drugi predlog je da napravite jednu epizodu koja bi bila neka vrsta omaza Oliveri Markovic i gde glumci koji nisu aktivno nastavili sa glumom (pre svih Sofija Jovic i Vesna Trivalic) objasne gde su sve bili ovih godina i sta su sve radili bez da puno glume. Drugim recima, ako je Ana mogla da se ”vrati iz Amerike”, moze i Sofija da isprica gde je bila i sta je radila. Sofijina opterecenost svakodnevom politikom devedesetih vise ne moze da bude smesna - mada, ova trojica sa Tomom na celu podsecaju na neke negativce iz Alana Forda. Pretpostavljam da bi Sofija bila Djindjicev fan i da bi bila jako tuzna kada su ga ubili kriminalci. Ja bih voleo da se nova serija oko nje vrti ovaj put.

Takodje bi bilo dobro kada bi serija bila malo mracnija i pesimisticnija, i kada bi Vesna Trivalic pod Stare dane od Rtaca iz Kicblona kupovala po gram-dva koke i pokusavala da radi poslove koje ne ume da radi. Kada su otvorena vrata pravljena, bilo je jos puno ljudi koji su verovali da su svi kao Andjelici i kako cemo se svi probuditi iz ruznog sna. Danas niko iz te generacija ne veruje da cemo se ikada probuditi iz ruznog sna i ako hocete da napravite dobru seriju, moracete sa nekim novim i mladim ljudima da izadjete na scenu.

I poslednji predlog. Za nas koji vise ne zivimo u Srbiji, ako biste mogli da stavite epizode na itunes, pretpostavaljam da bi dosta ljudi platilo 20-30 dolara po sezoni, ako bi epizode mogle da se skinu odmah posle emitovanja na TV-u.

"Milice, idi u Kuhinju. Angelina, ja da sam znala da ce tako biti, ja bih rekla: "Budzite deco!" :)

reanimator reanimator 09:21 18.07.2012

Re: Dunav je danas tako zagadjen

Nego, imam ja jedan predlog – nemojte onom Sergeju da date NISTA da igra. Taj je odlican glumac, ali je u svakoj corbi bio mirodjija od devedesetih do naovamo i sigurno mu jako ide na zivce sto je propustio otvorena vrata.

antioksidant antioksidant 09:53 18.07.2012

Re: Dunav je danas tako zagadjen

reanimator
Nego, imam ja jedan predlog – nemojte onom Sergeju da date NISTA da igra. Taj je odlican glumac, ali je u svakoj corbi bio mirodjija od devedesetih do naovamo i sigurno mu jako ide na zivce sto je propustio otvorena vrata.


ali da zovete baneta (brata mu)
fin je dečko i navija za zvezdu
westvleteren westvleteren 11:04 18.07.2012

Re: Dunav je danas tako zagadjen

predlog je da napravite jednu epizodu koja bi bila neka vrsta omaza Oliveri Markovic


Ovo sam i ja hteo da predlozim. Neki omaz ili makar posveta na kraju epizode.

I poslednji predlog. Za nas koji vise ne zivimo u Srbiji, ako biste mogli da stavite epizode na itunes, pretpostavaljam da bi dosta ljudi platilo 20-30 dolara po sezoni, ako bi epizode mogle da se skinu odmah posle emitovanja na TV-u.


Stvarno, puno je nas koji smo gledali seriju kao deca i vise ne zivimo u Srbiji. Bilo bi lepo da nam se omoguci da nekako pogledamo nastavak.
Mislim da bi vecina nas rado platila da pogleda seriju legalno online (ako je neki sistem jednostavan za placanje), da ne podlezemo pirateriji.
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:45 18.07.2012

Re: Dunav je danas tako zagadjen

Ovo sam i ja hteo da predlozim. Neki omaz ili makar posveta na kraju epizode.

Prva epizoda nove serije biće omaž Oliveri, svakako. To smo već dogovorili.
Mislim da bi vecina nas rado platila da pogleda seriju legalno online (ako je neki sistem jednostavan za placanje), da ne podlezemo pirateriji.

Da, radimo na svemu tome što će omogućiti gledanje serije kroz različite distributivne kanale, naravno u najvišem kvalitetu.
number42 number42 15:59 18.07.2012

Re: Dunav je danas tako zagadjen

djapica

Nego, imam ja jedan predlog – nemojte onom Sergeju da date NISTA da igra.



pokorno se pridruzujem molbi. prosto ne mogu da gledam filmove s tim covekom, mislim ono jbt ufuran i tako to.
expolicajac expolicajac 07:09 18.07.2012

E najzad da me nešto iskreno obraduje

Kokice, pivo, piksla i cigarete su spremne. I naravno osmeh
antioksidant antioksidant 07:42 18.07.2012

Re: E najzad da me nešto iskreno obraduje

I naravno osmeh

osmeh je na raspustu
spava još
buba_truba buba_truba 08:31 18.07.2012

Re: E najzad da me nešto iskreno obraduje

Bojana
Pokušaću to, ovde, gde se osećam kao da su mi vrata otvorena.

I mene je iskreno obragovalo, a ovo me posebno taklo. Ima nas raznih, ali se ovde i ja baš tako osećam, pa mi drago da nisam sama.
djapica
Kada god bi Biljana Srbljanovic uradila nesto lose, kod mene je imala beskonacan kredit zbog scenarija

I kod mene.
tetkino
Tad smo bili besni i uplašeni, a sad smo mrtvo more.
....
Opelo nam ne treba, treba nam marš
.....
Samo nemojte mračiti


lib
Jedina serija zbog koje smo se okupljali da je zajedno gledamo, celo drustvo.
Tezak si zadatak sebi zadala........
verujem da nas necete razocarati.

Baš je tako i kod mene.

Podrška iz sve snage!
tetkino tetkino 07:14 18.07.2012

Nemojte mračiti

Da je samo malo gore, našli bi Vernovo Središte zemlje.

Tad smo bili besni i uplašeni, a sad smo mrtvo more.
Nek serija bude topla, humoristična, satirična, vizionarska, porodična...

Opelo nam ne treba, treba nam marš, nešto da nas razbudi i natera da krenemo ponovo da mislimo svojom glavom i delamo svojim rukama.

Samo nemojte mračiti

Bojana Maljević Bojana Maljević 15:16 18.07.2012

Re: Nemojte mračiti

Samo nemojte mračiti

Nek serija bude topla, humoristična, satirična, vizionarska, porodična...

Mislim da drugačije nećemo ni umeti. Hvala!
libkonz libkonz 07:16 18.07.2012

dobro si rekla

Bilo je tesko povetovati da se ta serija emituje na RTS u to vreme. Mislim da je kljucna stvar za uspeh serije bila savrsena glumacka podela.
Jedina serija zbog koje smo se okupljali da je zajedno gledamo, celo drustvo.
Tezak si zadatak sebi zadala, svi cemo novi serijal porediti sa onim starim, ali verujem da nas necete razocarati.
sevarlica sevarlica 08:08 18.07.2012

...

Jedina serija koja se NE reprizira na RTS-u, a opet jedna od retkih koja to zaslužuje i to iz više razloga.

Sve u seriji je vrhunsko, od glume, scenarija, scenografije i režije pa sve do "onog nečeg" što svaka velika serija ili film imaju.
To "ono" bi mogla biti hrabrost da se u to vreme napravi serija sa takvim temama, posebno što se kroz celu seriju tadašnja vlast mnogo dobro i pametno kritikuje.
Možda je to vreme u kome je serija nastala i o kome priča, a koje opet može da se prenese i sve ovo što se dešava danas, i na žalost što će se dešavati i sutra.

Sve u svemu, jako bih voleo da vidim Milicu Jović na ekranu makar još jednom.
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:52 18.07.2012

Re: ...

Sve u svemu, jako bih voleo da vidim Milicu Jović na ekranu makar još jednom.

Sofija je Jović, Milica je Jakovljević Videćeš je.
Neko gore je isto pitao oko lika Milice (oprostite što svakom ne odgovaram pojedinačno) - lik Milice napustio je zemlju u martu 2003. Šta je bilo posle, saznaćemo u nastavku. Zato ga i pravimo, da se iznenadite i obradujete.
mlekac mlekac 08:24 18.07.2012

Mene zanima

Je su li Bata ili Cakana dobili unucice? I kako se njihova deca snalaze u ulogama roditelja?

U stvari, najvise me zanima u kakvu mamu je izrasla Milica? Mislim, dovoljno je vremena proslo da ona sad moze da ima jednu malu opsednutu... Novo pitanje - sta zanima Milicinu (ili Aninu ili Vojkanovu) decu? Koliko ona lice ili ne lice na svoje roditelje kad su bili mali i koliko na njih utice ili ne utice baka Cakana?

I da li se Drakce, u medjuvremenu, umorio od jurenja Cakane?

U svakom slucaju - Srecno vam snimanje!
niccolo niccolo 08:33 18.07.2012

Re: Mene zanima

U stvari, najvise me zanima u kakvu mamu je izrasla Milica?

A što mora da je mama, možda se bacila na karijeru, a majčinstvo ostavila za kasnije?
mlekac mlekac 08:41 18.07.2012

Re: Mene zanima

niccolo
U stvari, najvise me zanima u kakvu mamu je izrasla Milica?

A što mora da je mama, možda se bacila na karijeru, a majčinstvo ostavila za kasnije?


Pa ne mora - ali bilo bi mi zanimljivo da je postala mama i da sad njoj neko dete priredjuje iznenadjenja kao sto je ona priredjivala svojoj familiji...

Moze da bude i tetka - sto da ne? Ili da ima usvojeno dete? Ili...

Mada, pravo da ti kazem, meni bi vise legolo da jeste mama, bas zato sto je po njenom mladjem liku nekako bilo za ocekivati da potisne majcinstvo a da se posveti karijeri.
niccolo niccolo 08:42 18.07.2012

Re: Mene zanima

bas zato sto je po njenom mladjem liku nekako bilo za ocekivati da potisne majcinstvo a da se posveti karijeri.

Sasvim moguće (ja uopšte nisam gledao seriju, nemam pojma o kome se radi, pitanje sam postavio dijaloga radi ).
buba_truba buba_truba 08:47 18.07.2012

Re: Mene zanima

U stvari, najvise me zanima u kakvu mamu je izrasla Milica?

Pita višestruka mama,
A što mora da je mama, možda se bacila na karijeru

odgovara čovek od karijere.

Sjajno! I karakterno.
expolicajac expolicajac 08:48 18.07.2012

Re: Mene zanima

Sasvim moguće (ja uopšte nisam gledao seriju, nemam pojma o kome se radi, pitanje sam postavio dijaloga radi ).

Nisi gledao seriju Pa kako si uspeo da preživiš. Ti si čudo.
Zloupotrebljavao sam položaj time što sam u prvoformiranim lokalnim televizijama tražio da snimaju seriju na video kasetama ako slučajno nisam ja u mogućnosti. Naravno priča je bila da se to radi iz bezbednosnih razloga
mlekac mlekac 09:09 18.07.2012

Re: Mene zanima

buba_truba
U stvari, najvise me zanima u kakvu mamu je izrasla Milica?

Pita višestruka mama,
A što mora da je mama, možda se bacila na karijeru

odgovara čovek od karijere.

Sjajno! I karakterno.


Pa vecina zena u jednom trenutku mora da se opredeli da li ce bas tad da postane mama ili ce da "ganja karijeru". I bas mi se dopalo niccolovo pitanje - eto zapleta za Biljanu i drustvo.
cassiopeia cassiopeia 09:54 18.07.2012

Re: Mene zanima

Nisi gledao seriju Pa kako si uspeo da preživiš. Ti si čudo.


Eto razloga da se prvo reprizira stari serijal a onda krene emitovanje novog.
Jukie Jukie 10:08 18.07.2012

Re: Mene zanima

niccolo
U stvari, najvise me zanima u kakvu mamu je izrasla Milica?
A što mora da je mama, možda se bacila na karijeru, a majčinstvo ostavila za kasnije?

Ili ako žive u Srbiji, možda su odlučili da nemaju decu
(jer su se uplašili od onoga što im je Jukie napričao )
Ne stvarno, oni su se uvek ponašali strogo logično kao Vulkanci

Inače mislim da (pošto je ovo serija sa liberalnom porodicom) mora da postoji neki lgbt lik
ali ne Džek Mekfarland nego neko normalan
i može da ima dete
westvleteren westvleteren 11:11 18.07.2012

Re: Mene zanima

najvise me zanima u kakvu mamu je izrasla Milica?


Cini mi se da gledaoce generalno zanima Milica vise nego bilo koji drugi lik. Dobro pazite sta cete da uradite sa njenim likom, moze biti presudno za uspeh serije. Tezak zadatak, i tesko da cete svima udovoljiti.

Mind-blowing fact je da je Sofija Jovic danas starija nego sto je bila Vesna Trivalic u vreme snimanja prvog serijala.
westvleteren westvleteren 11:12 18.07.2012

Re: Mene zanima

neki lgbt lik
ali ne Džek Mekfarland


Vojkan?
mlekac mlekac 11:19 18.07.2012

Re: Mene zanima

westvleteren
neki lgbt lik
ali ne Džek Mekfarland


Vojkan?

To bi bilo previse stereotipno...
A da Cakana "pod stare dane" otkrije takve sklonosti?
westvleteren westvleteren 11:24 18.07.2012

Re: Mene zanima

A da Cakana "pod stare dane" otkrije takve sklonosti?


Ni slucajno. Ako ce biti lezbejki moraju da budu neke dobre ribe.

one plave ribe sto je smarala


Na primer ona.
reanimator reanimator 11:36 18.07.2012

Re: Mene zanima

Ni slucajno. Ako ce biti lezbejki moraju da budu neke dobre ribe

Ljudi prave komediju situacije, a ne SF. Budimo realni sa zahtevima :)
Jukie Jukie 13:17 18.07.2012

Re: Mene zanima

westvleteren
neki lgbt lika li ne Džek Mekfarland Vojkan?

Ne, Vojkan je već bolešljiv i štreber. Ne treba previše manjina stavljati u samo jednu osobu (Romkinja lezbejka u invalidskim kolicima i taj rad), to je previše Ren i Stimpi fazon.

Moglo bi dete da im bude gej? Pošto je prošlo 20 godina, to može da bude neki mlađi tinejdžer (sedmak), pa da tokom prve sezone emotivno sazreva (i fizički izrasta uvis) a u drugoj sezoni ima dečka/devojku
westvleteren westvleteren 14:18 18.07.2012

Re: Mene zanima

(Romkinja lezbejka u invalidskim kolicima i taj rad), to je previše Ren i Stimpi


Nisam gledao Ren i Stimpi ali moracu da pocnem.
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:59 18.07.2012

Re: Mene zanima

Nisi gledao seriju Pa kako si uspeo da preživiš. Ti si čudo.


Naravno priča je bila da se to radi iz bezbednosnih razloga

Iskusno. A da te angažujemo na istim merama i za nastavak?
Bojana Maljević Bojana Maljević 15:01 18.07.2012

Re: Mene zanima

eto zapleta za Biljanu i drustvo.

O da, neki su postali babe i dede. Biće to zabavno.
Bojana Maljević Bojana Maljević 15:06 18.07.2012

Re: Mene zanima

Mind-blowing fact je da je Sofija Jovic danas starija nego sto je bila Vesna Trivalic u vreme snimanja prvog serijala.

Nije, Sofija danas ima tačno onoliko godina koliko je Veki imala kad smo snimali prvi serijal. I to je za priču odlično.
expolicajac expolicajac 16:01 18.07.2012

Re: Mene zanima

Iskusno. A da te angažujemo na istim merama i za nastavak?

Kakvo vreme dolazi moraćemo ozbiljno da se naslanjamo jedni na druge
niccolo niccolo 16:58 18.07.2012

Re: Mene zanima

Sjajno! I karakterno.

Eto, mi smo dali sve od sebe, pa će valjda Bojana da nas ima u vidu za neku sitnu ulogicu*


* Mislim, nije bitna veličina uloge nego broj nula za honorar za istu
mlekac mlekac 17:33 18.07.2012

Re: Mene zanima

Bojana Maljević
eto zapleta za Biljanu i drustvo.

O da, neki su postali babe i dede. Biće to zabavno.


Mada, neko mora da ganja i karijeru, zar ne? (ovo da bude nesto i za niccola - valjda ce u medjuvremenu da nadoknadi propusteno, da odgleda prvu seriju kako bi mogao da prati nastavak)
Dr M Dr M 23:22 18.07.2012

Re: Mene zanima

niccolo
Sjajno! I karakterno.

Eto, mi smo dali sve od sebe, pa će valjda Bojana da nas ima u vidu za neku sitnu ulogicu*


* Mislim, nije bitna veličina uloge nego broj nula za honorar za istu


Ako pristaneš samo na nule, možda Ti daju da unosiš tacne..
hajkula1 hajkula1 08:55 18.07.2012

Secam se


Bila je to simpaticna serija, uglavnom sam gledala.

+ i pozdrav i zelje i tako to
number42 number42 09:29 18.07.2012

ta

serija je bila bas super, osim one plave ribe sto je smarala, ostalo sve ok

secam se legendarne nikoline recenice "alo, hitna? da, ja sam" e tu me je bikica kupila definitivno. ili lane kad kaze "decko, ne delimo isti smisao za humor" :))). i danas se smejem ovim delovima.
cassiopeia cassiopeia 09:47 18.07.2012

Konačno vest koja mami osmeh na lice

Srećno!

Meni je Vesna Trivalić bila i ostala jedna od naših najvećih glumica i radujem se što ću je gledati ponovo.

wukadin wukadin 09:54 18.07.2012

Samo napred

Moram priznati, nije baš tačno da se niko nije čudio, tad sredinom devedesetih. Ja se ne sećam da sam se čudio, prosto zato jer se ne sećam da sam tada gledao seriju. Kao ni ostatak RTS-a.
Zato sam propušteno nadoknedio, pre par godina. Tu se uklapam u trend veće popularnosti sada. Nadam se da će nastavak valjati. Mali savet - dvadeset godina da bude tačno dvadeset godina. Ergo, pretpostavljam da bi Sofija trebalo već da ima neko dete... No, videćemo.
I (ovo je jače od mene) da li je dramaturškinja i dalje u formi, kad je reč o duhovitosti i sl...
Bojana Maljević Bojana Maljević 15:24 18.07.2012

Re: Samo napred

Zato sam propušteno nadoknedio, pre par godina. Tu se uklapam u trend veće popularnosti sada.

To nam je važno. Zbog svih koji su "nadoknađivali" gradivo, a kojih jeste mnogo, radimo nastavak. Svakako i zbog svih onih koji su seriju primetili ranije.
I naravno zbog svih koji će stare epizode gledati tek kada ugledaju nove
mirelarado mirelarado 11:48 18.07.2012

*****

Дивна вест, Бојана. Квалитетан домаћи играни програм збиља недостаје, стога је нови серијал Отворених врата прави потез. Сретан рад и нека по гледаности надмаши онај незаборавни први део. :)
stopalo stopalo 12:05 18.07.2012

predlog za tvoj lik :-)


Zato nam je sada, a biće i kasnije, bitno šta gledaoci očekuju, čemu se fanovi nadaju,


recimo omaz i filmu kako je propao rokenrol a i nasim 2000-tim

da u novom serijalu umesto kozne jakne nosis sanel kostim i imas uspesnu marketinsku agenciju
antioksidant antioksidant 12:26 18.07.2012

Re: predlog za tvoj lik :-)

i imas uspesnu marketinsku agenciju

a ti bi je odmah u ds?
stopalo stopalo 12:53 18.07.2012

Re: predlog za tvoj lik :-)

antioksidant

a ti bi je odmah u ds?


ja to nisam rekao , a to sto ti imas pokvarenu mastu i prljave strasti, mozemo da prodiskutujemo na nekom drugom blogu, kod freeja ili krstica
expolicajac expolicajac 13:02 18.07.2012

Re: predlog za tvoj lik :-)

kod freeja ili krstica

Tamo su za mnoge "vrata zatvorena"
dragoljub92 dragoljub92 13:10 18.07.2012

Re: predlog za tvoj lik :-)

expolicajac
kod freeja ili krstica

Tamo su za mnoge "vrata zatvorena"

па крла прво тражи да му јасно и директно кажеш шта мислиш па те онда банује
stopalo stopalo 13:13 18.07.2012

Re: predlog za tvoj lik :-)

dragoljub92
expolicajac
kod freeja ili krstica

Tamo su za mnoge "vrata zatvorena"

па крла прво тражи да му јасно и директно кажеш шта мислиш па те онда банује


da skratim trol pre nego sto vas obrisu

a da predlozimo da ubace freeja i krleta u seriju?
dragoljub92 dragoljub92 13:17 18.07.2012

Re: predlog za tvoj lik :-)

stopalo
dragoljub92
expolicajac
kod freeja ili krstica

Tamo su za mnoge "vrata zatvorena"

па крла прво тражи да му јасно и директно кажеш шта мислиш па те онда банује


da skratim trol pre nego sto vas obrisu

a da predlozimo da ubace freeja i krleta u seriju?

и церског,такав лик&моралнонаучна громада би све увеселило
Bojana Maljević Bojana Maljević 15:29 18.07.2012

Re: predlog za tvoj lik :-)

stopalo

Zato nam je sada, a biće i kasnije, bitno šta gledaoci očekuju, čemu se fanovi nadaju,


recimo omaz i filmu kako je propao rokenrol a i nasim 2000-tim

da u novom serijalu umesto kozne jakne nosis sanel kostim i imas uspesnu marketinsku agenciju

Misliš da je Ana, posle 18 godina, umesto tuđih kostiju počela da lomi marketinške budžete?
Bojana Maljević Bojana Maljević 15:34 18.07.2012

Re: predlog za tvoj lik :-)

a da predlozimo da ubace freeja i krleta u seriju?

Šalite se vi koliko hoćete, ali neko od blogera će sigurno biti spešl gest.
dragoljub92 dragoljub92 16:00 18.07.2012

Re: predlog za tvoj lik :-)

Bojana Maljević
a da predlozimo da ubace freeja i krleta u seriju?

Šalite se vi koliko hoćete, ali neko od blogera će sigurno biti spešl gest.

Kazezoze Kazezoze 16:30 18.07.2012

Re: predlog za tvoj lik :-)

Bojana Maljević
a da predlozimo da ubace freeja i krleta u seriju?

Šalite se vi koliko hoćete, ali neko od blogera će sigurno biti spešl gest.

strongman, on je bloger sa glumačkim (porno) iskustvom, a u kombinaciji sa kosmoginom serija bi dobila neku novu dimenziju - izgubila bi gledaoce.
reanimator reanimator 17:23 18.07.2012

Re: predlog za tvoj lik :-)

strongman, on je bloger sa glumačkim (porno) iskustvom, a u kombinaciji sa kosmoginom serija bi dobila neku novu dimenziju - izgubila bi gledaoce

A neke i dobila
Ribozom Ribozom 18:30 18.07.2012

Re: predlog za tvoj lik :-)

Bojana Maljević
a da predlozimo da ubace freeja i krleta u seriju?

Šalite se vi koliko hoćete, ali neko od blogera će sigurno biti spešl gest.


Eh... da Karagaca izgovori onu cuvenu:
'Dok je bilo Tita bilo je i shita...

I tako mi se svidja ona fotelja u kupatilu...

Samo pazite, proslo je dvadeset godina, humor nam se malo promenio.

p.s. obozavalac
blogovatelj blogovatelj 19:28 18.07.2012

Re: predlog za tvoj lik :-)

Šalite se vi koliko hoćete, ali neko od blogera će sigurno biti spešl gest.


Predlazem cerskog. Da glumi Gospoda.
Bojana Maljević Bojana Maljević 20:43 18.07.2012

Re: predlog za tvoj lik :-)

'Dok je bilo Tita bilo je i shita...

Ili onu Miličinu repliku (za ujka Tomu): "Sad mu reci da je Staljin umro."
Samo pazite, proslo je dvadeset godina, humor nam se malo promenio.

Da, da, imamo to u vidu. Pa naravno. I mi smo živeli tih 20 godina, nismo se zaledili u malim ekranima
bolid1 bolid1 12:18 18.07.2012

Vi ste iz Kovina?

'naci, nemo' da ste ispustili Zucu, Zuca nije vrana!

gedza.73 gedza.73 13:57 18.07.2012

Ja predlažem da nastupimo oštro i odlučno

Bogdan Diklić

Ideja je da malo pročačkamo javnost šta misli o sudbinama svojih omiljenih junaka, kako ih vidite posle skoro dve decenije?

Posle dve decenije dobili ste novu generaciju gledalaca.
Ja serije više i ne gledam. One 'bolničke' me plaše, kriminala i previše i odviše, i domaće 'premijere' i 'reprize' zaobilazim u širokom luku. Zadnja odgledana je bila 'the lost'.
Nekada veliki filmofil a sada jedva da sebe prisilim na gledanje jednog nedeljno. U celosti.

Jedina razbibriga su mi oni kuvari na 24kitchen, zalagaonica, američki sakupljači i restauratori na historiju, kako se pravi, sređivanje starih kuća i zidanje novih...

Klinca pokušavam da usmerim u nekom pravcu za koji ja smatram da je dobar (a ko bi ga znao da li je). Nutkam mu knjige, stripove, filmove... A slabo mi ide, valjda će da se primi vremenom.

I možeš da zamisliš moje iznenađenje kad sam ga pronašao ispred kompjutera kako gleda 'otvorena vrata'.
On je oduševljen. Non-stop se kliberi i imitira pojedine fore. 'Amnezija' mu je jedna od boljih epizoda.

Isti autori i glavni glumci potvrdili su svoje učešće u OTVORENIM VRATIMA 2


Ovim ste kupili mene kao povratnika u gledanju neke naše serije.
Bojana Maljević Bojana Maljević 15:35 18.07.2012

Re: Ja predlažem da nastupimo oštro i odlučno

Posle dve decenije dobili ste novu generaciju gledalaca. Ja serije više i ne gledam....


Ovim ste kupili mene kao povratnika u gledanju neke naše serije.

babmilos babmilos 14:44 18.07.2012

samo bez udvaranja, molim

Otvorena vrata je bila inteligentna serija. Samo to nemojte da promenite. Bez niskih štoseva. A pre svega, kumim i molim: bez (pre)brzog govora.
westvleteren westvleteren 15:35 18.07.2012

Re: samo bez udvaranja, molim

bez (pre)brzog govora


Mislis kao Bata Djosha i slicni.
I meni to ide na zivce i nije mu mesto u ovoj seriji.
Bojana Maljević Bojana Maljević 16:30 18.07.2012

Re: samo bez udvaranja, molim

samo bez udvaranja, molim

Mi bismo se i udvarali, nego kome?
Otvorena vrata je bila inteligentna serija. Samo to nemojte da promenite.

jinks jinks 15:01 18.07.2012

Da li bi

mogli u nekoj od epizoda, u odgovarajucem kontekstu, da se dotaknete i one cuvene zurke o kojoj ste pisali davno na blogu, na kojoj se sjatila gomila strucnjaka iz inostranstva domaceg porekla, koji su dosli da posle 5.10. valjda volonterski spasavaju zemlju od propasti.

Jer mozda se bas u tom drustvu zacela klica nekih buducih velikih problema koji su nas sve zadesili, kako ste i sami nagovestili pisuci o tom dogadjaju. A posto je pojava urnebesna sama po sebi, mozda joj je bas i mesto u komediji.
Bojana Maljević Bojana Maljević 15:39 18.07.2012

Re: Da li bi

jinks
mogli u nekoj od epizoda, u odgovarajucem kontekstu, da se dotaknete i one cuvene zurke o kojoj ste pisali davno na blogu, na kojoj se sjatila gomila strucnjaka iz inostranstva domaceg porekla, koji su dosli da posle 5.10. valjda volonterski spasavaju zemlju od propasti.

Jer mozda se bas u tom drustvu zacela klica nekih buducih velikih problema koji su nas sve zadesili, kako ste i sami nagovestili pisuci o tom dogadjaju. A posto je pojava urnebesna sama po sebi, mozda joj je bas i mesto u komediji.

O da! I eh da je to jedina situacija! Deo inspiracije za nastavak svakako se nalazi u protekle skoro dve decenije. Materijala za tri serije. Ali to je samo deo, naravno.
makica92 makica92 15:54 18.07.2012

Super

Bas sam srecna zbog nastavka ali i zato sto ste uspeli da okupite istu ekipu. Slazem se sa nekim ko je ovde vec naveo da bi mogao mali omaz gospdja Angelini. Voja bi mogao da zivi sa mamom, bio ozenjen lekarkom cisto da mu se nadje, a da zajedno sa ujakom ima konsultantsku firmu za nesto sto verovatno nikom nije jasno sta je. Diklic da ima titulu eksperta, takodje za nesto, nismo sigurni tacno sta. Kod Milice da ostane onog duha pa da i dalje bude u nekoj oblasti vrlo aktivna, ne znam, mozda ekologija, lgbt prava, nesto trece. Uglavnom puno uspeha vam zelim i jedva cekam. Znam da Biljana Srbljanovic nece podilaziti i da ce biti i smesno i gorko.
Bojana Maljević Bojana Maljević 16:27 18.07.2012

Re: Super

Bas sam srecna zbog nastavka ali i zato sto ste uspeli da okupite istu ekipu.......

makica92, ti kao da si virila u eksplikaciju nastavka.
makica92 makica92 16:41 18.07.2012

Re: Super

Javlja mi se :).
wall_e wall_e 15:58 18.07.2012

Anka Crnotravka

Anku nemojte slučajno da izostavite! Ona je i u današnje vreme 100% aktuelna. I lepo da joj napišete par "hitova"! Može i da izbaci koNpilaciju hitova!
westvleteren westvleteren 16:40 18.07.2012

Re: Anka Crnotravka

Anku nemojte slučajno da izostavite! Ona je i u današnje vreme 100% aktuelna. I lepo da joj napišete par "hitova"! Može i da izbaci koNpilaciju hitova!




Jao, totalno sam zaboravio na ovu umetnicu, a sad mi se vracaju secanja.

Kako ono bese? "Komsija, Koooooomsija!"

Kad smo vec kod epizodnih likova i Olja Beckovic je bila u jednoj epizodi (nadrdana medicinska sestra Ljubica)

Bilo bi lepo da i nju ponovo vidimo.
tetkino tetkino 18:33 18.07.2012

Re: Anka Crnotravka

Najbolji gost ikada, Bože kad se samo setim, kakva je on faca bio u to vreme.



Ko bi danas mogao da zamisli da je tinejdžerkama najomiljenija emisija na TV-u bila istorijska emisija "Mala srpska čitanka".

Kako su to slatka i naivna vremena bila, tad smo bili ubeđeni da su "oni" drugačiji od "ovih".

Eh, mladosti ludosti

Bojana Maljević Bojana Maljević 20:54 18.07.2012

Re: Anka Crnotravka

Najbolji gost ikada, Bože kad se samo setim, kakva je on faca bio u to vreme.

Jeste. Bila je fora da se pojavi u Vratima, inače bi na RTS-u teško u to vreme...
Sad više nema potrebe za tim, ali će na ta vrata jednako ulaziti oni koje ne očekujemo.
Dr M Dr M 23:27 18.07.2012

Re: Anka Crnotravka

Kad smo vec kod epizodnih likova i Olja Beckovic je bila u jednoj epizodi (nadrdana medicinska sestra Ljubica)

Bilo bi lepo da i nju ponovo vidimo.


Samo ako obeća da neće da dovodi goste..
navircom287 navircom287 16:53 18.07.2012

Zanimljivo

Ne slažem se sa prvim komentarom da Serđo ne treba da glumi, to je ipak BEZ VEZE. Ako za njega postoji nešto, može se pojaviti kao gost. Ili pozovite mene kao gosta - blogera, iz mase :)

Interesuje me još nešto, ako može Bojana da odgovori, ko je napisao scenu i replike o "trinsi sistemu"? Jako mi je zanimljivo bilo, naročito ono "kako se vidimo u Blacama?" kao da je to "bogu iza nogu", smejanje i kidanje kod mene u porodici je bilo, pomenuli naš gradić. Inače, tada je napravljena greška. Kaže se "u Blacu". Pozdrav!
Bojana Maljević Bojana Maljević 16:58 18.07.2012

Re: Zanimljivo

Ne slažem se sa prvim komentarom da Serđo ne treba da glumi, to je ipak BEZ VEZE. Ako za njega postoji nešto, može se pojaviti kao gost.

Naravno da su to bezvezni komentari, nisam htela ni da se osvrnem. Osim toga pitala sam KOGA ŽELITE a ne koga ne želite. Predlozi su dobrodošli.
ko je napisao scenu i replike o "trinsi sistemu"?

Moram da proverim, ne znam napamet. Vratiću se kasnije sa odgovorom.
Kaže se "u Blacu".

A šta fali Bajazi?
navircom287 navircom287 17:13 18.07.2012

Re: Zanimljivo


A šta fali Bajazi?


Izgleda Bojana prati "ivent". Ništa, ja sam "za". Pa mogli biste i na aktuelnu situaciju da se osvrnete, o izvoznom brendu sa kojim smo bili poznati 1804. a na koji smo se vratili danas(mislim na šljivu a ne na Crnog Gruju i prasiće To bi Milica mogla ovako fino da ukombinuje sa problemom formiranja Vlade i kritikama sistema.
number42 number42 17:37 18.07.2012

Re: Zanimljivo

Bojana Maljević
pitala sam KOGA ŽELITE a ne koga ne želite. Predlozi su dobrodošli.


aaa...tako. pa ja bih zeleo da u stalnoj postavci bude recimo ana radmilovic.
uz ove ostale glumce koji donose popularnost seriji: bogdan, nikola, lane, vesna, i zoran, ana radmilovic bi bila pun pogodak.
mlekac mlekac 22:09 18.07.2012

Re: Zanimljivo

number42
Bojana Maljević
pitala sam KOGA ŽELITE a ne koga ne želite. Predlozi su dobrodošli.


aaa...tako. pa ja bih zeleo da u stalnoj postavci bude recimo ana radmilovic.
uz ove ostale glumce koji donose popularnost seriji: bogdan, nikola, lane, vesna, i zoran, ana radmilovic bi bila pun pogodak.

Jes' da se Anci ne bavi glumom vec pisanjem, ali dopada mi se ovaj predlog.
number42 number42 14:37 19.07.2012

Re: Zanimljivo

mlekac
number42
Bojana Maljević
pitala sam KOGA ŽELITE a ne koga ne želite. Predlozi su dobrodošli.


aaa...tako. pa ja bih zeleo da u stalnoj postavci bude recimo ana radmilovic.
uz ove ostale glumce koji donose popularnost seriji: bogdan, nikola, lane, vesna, i zoran, ana radmilovic bi bila pun pogodak.

Jes' da se Anci ne bavi glumom vec pisanjem, ali dopada mi se ovaj predlog.



na ovom mestu mi je izbrisan komentar, zahvaljujem se jer je to potvrda onoga sto sam pisao.
definitivno, protiv (ovako koncipiranog) nastavka otvorenih vrata.
fizi fizi 16:53 18.07.2012

Otvorena vrata


Poštovani poštovaoci "Otvorenih vrata". Cenjeni autori i razni učesnici ove serije, koja je u vreme svog nastajanja bila nekakvo čudno svetlo u mraku tadašnjeg našeg postojanja, a danas je istovremeno i istorijski dokument i prilično aktuelna i savremena (što, verovatno, dosta govori o nama i tome gde smo, kako smo i kakvi smo). Posle čitanja ovog Bojaninog bloga i moja malenkost se registrovala na B92 blog. Moglo bi se reći da su mi "Otvorena vrata" otvorila vrata. :)

Zasad - pozdrav svim dobrim ljudima. Nadam se lepom i zanimljivom druženju ovde...
Bojana Maljević Bojana Maljević 17:01 18.07.2012

Re: Otvorena vrata

Posle čitanja ovog Bojaninog bloga i moja malenkost se registrovala na B92 blog. Moglo bi se reći da su mi "Otvorena vrata" otvorila vrata. :)

Jupi! Znači registracije su počele da rade! Lepo. Dobro nam došli. (žalili su mi se ljudi na FB da ne mogu da se registruju, nadam se da će moderacija to rešiti)
Cenjeni autori i razni učesnici ove serije, koja je u vreme svog nastajanja bila nekakvo čudno svetlo u mraku tadašnjeg našeg postojanja, a danas je istovremeno i istorijski dokument i prilično aktuelna i savremena...

Lepo rečeno. Veliko hvala u ime svih ljudi koji su stvarali seriju i koji će stvarati njen nastavak.
mlekac mlekac 17:21 18.07.2012

Re: Otvorena vrata

fizi

Poštovani poštovaoci "Otvorenih vrata". Cenjeni autori i razni učesnici ove serije, koja je u vreme svog nastajanja bila nekakvo čudno svetlo u mraku tadašnjeg našeg postojanja, a danas je istovremeno i istorijski dokument i prilično aktuelna i savremena (što, verovatno, dosta govori o nama i tome gde smo, kako smo i kakvi smo). Posle čitanja ovog Bojaninog bloga i moja malenkost se registrovala na B92 blog. Moglo bi se reći da su mi "Otvorena vrata" otvorila vrata. :)

Zasad - pozdrav svim dobrim ljudima. Nadam se lepom i zanimljivom druženju ovde...


Dobrodosla!
fizi fizi 17:37 18.07.2012

Re: Otvorena vrata


Bolje vas našaO!
mlekac mlekac 22:10 18.07.2012

Re: Otvorena vrata

fizi

Bolje vas našaO!

annuccia annuccia 17:23 18.07.2012

Glumci

Ja bih da me mine želja i da ako je moguće vidim još jednom Nikolu Simića u seriji...i dan danas se sećam njegovog prevođenja Cakani i Dragoslavu i slatko se ismejem...
Bojana Maljević Bojana Maljević 18:59 18.07.2012

Re: Glumci

annuccia
Ja bih da me mine želja i da ako je moguće vidim još jednom Nikolu Simića u seriji...i dan danas se sećam njegovog prevođenja Cakani i Dragoslavu i slatko se ismejem...

Jedva sam našla celu prvu scenu, ovo, a?


eli.lacrosse eli.lacrosse 22:23 18.07.2012

Re: Glumci

"Pa znate već, ta njihova istočnjačka preopširnost…"


Uglavnom, pridružujem se apelima da ponovo vidimo Nikolu Simića, Branimira Brstinu, Milicu Mihajlović ("Dok ti žena je u bašti, ti se predaj mojoj mašti"…). Eto.
annuccia annuccia 18:18 19.07.2012

Re: Glumci

Da, da, to je taj deo...najsmešniji je onaj koji kreće od 3:45, mada je i ovo ostalo super...poz
igor.calavera igor.calavera 17:29 18.07.2012

Istorija se stvara :)


Pre svega, zelim da cestitam Bojani, Biljani i celokupnoj ekipi sto su uspeli da na ekran vrate sve one likove koje smo voleli i uz koje smo se i sa kojima smo se u devedesetim smejali. Cinjenica da ce se svi glumci vratiti svojim ulogama je vec ogroman razlog za zeljno iscekivanje novih epizoda. Ako ste uspeli da ih sve ponovo sjedinite, znam da cete uspeti u svojoj nameri da odlicnu seriju napravite jos boljom i da sve podignete na jos jedan visi nivo (ako je to moguce). Imam bezgranicno poverenje u Biljanin talenat i u nase glumce, tako da cu vas samo podrzati u svemu sto ste zamislili.

Kao veliki zaljubljenik, postovalac i pomalo poznavalac sedme umetnosti, priznajem da bih u nekim drugim slucajevima bio zabrinut, jer istorija je pokazala da, kako na filmu, tako i u serijama, nastavci uvek gube na inovativnosti. Medjutim, to je uglavnom zbog novih glumackih postava, snimanja pod razlicitom rediteljskom palicom, trecerazrednim scenarijom...

Vi ste svi i dalje na skupu, tako da straha nema. Istorija je tu da se pise. :)

Na kraju bih ipak zeleo da dam jedan predlog, a on se ne tice daljih sudbina likova, vec vise onog scenskog dela. Neko je pomenuo sindrom "brzog govora" koji dozivljava ekspanziju uglavnom u sitkomima, ali otvorena vrata nitu su sitkom, niti vidim Cakanu da Sartrove ili Heseove citate recituje na nacin na koji Mirka Vasiljevic pljuje svoje replike u "Ljubav, navici, panici" (banalan primer)

Ono sto me uvek asocira na "Otvorena Vrata" je neobicna scenografija i setajuca kamera, koju nisam video ni u jednoj drugoj seriji. Na taj nacin, kroz Cakanino setanje kroz stan, dok misli mudre misli i dok je kamera prati, gledalac stice utisak da se Cakana obraca bas njenu dok govori. Bas na taj nacin je stvorena posebna interakcija sa publikom. Znam da je tehnologija dosta napredovala, ali bilo bi lepo da serija zadrzi i svoj prepoznatljivi vizuelni identitet.

Samo se nadam da to necete menjati, kao i da necete onaj divni adaptirani magacin zameniti za neki ususkani stancic. Jer glumcima, prici i Cakaninoj muvi za Tokio ipak treba sirina. :))

Veliki pozdrav za celu ekipu.

p.s. Nekada sam bio zaljubljen u Anu (a ko nije) Bilo bi lepo videti u kakvu je osobu odrasla.



Bojana Maljević Bojana Maljević 19:07 18.07.2012

Re: Istorija se stvara :)

Ono sto me uvek asocira na "Otvorena Vrata" je neobicna scenografija

Da, to je sve studio, taj ceo objekat je sagrađen u, tada, najvećem studiju u zemlji. Avala film, studio 1. Drago mi je da ste primetili tu specifičnost.
Samo se nadam da to necete menjati, kao i da necete onaj divni adaptirani magacin zameniti za neki ususkani stancic. Jer glumcima, prici i Cakaninoj muvi za Tokio ipak treba sirina. :))

Sagradićemo novi. Lepši, stariji i širi
razmisljam razmisljam 19:20 18.07.2012

Re: Istorija se stvara :)

Bojana Maljević

Sagradićemo novi. Lepši, stariji i širi


Е, сад си ме разочарала. Дакле, подлећи ћете трендовима. Нисам то очекивала од једне такве екипе.

Но, шалу на страну - предлоге немам, али се веома радујем наставку серије. Нека вам свима врата и даље буду широм отвоеена за све оне лепе ствари које су чиниле први серијал тако посебним.
Jukie Jukie 19:20 18.07.2012

Re: Istorija se stvara :)

igor.calavera

Na kraju bih ipak zeleo da dam jedan predlog, a on se ne tice daljih sudbina likova, vec vise onog scenskog dela. Neko je pomenuo sindrom "brzog govora" koji dozivljava ekspanziju uglavnom u sitkomima, ali otvorena vrata nitu su sitkom, niti vidim Cakanu da Sartrove ili Heseove citate recituje na nacin na koji Mirka Vasiljevic pljuje svoje replike u "Ljubav, navici, panici" (banalan primer).

Tu da pomenem da smo mi svi videli 6-7 sezona "Bitangi i princeza" tako da treba proveriti da se nešto slučajno ne preklapa
Ma problem je što smo mi svašta videli, i onda sada kada se nešto pravi što treba da bude mnogo dobro, postoji opasnost da neko to vidi kao nadgradnju trope (a na sajtu tropa lepo kažu da se tropom treba mudro poigravati da ne postane kliše)

link za sajt tv tropes
Bojana Maljević Bojana Maljević 21:02 18.07.2012

Re: Istorija se stvara :)

razmisljam
Bojana Maljević

Sagradićemo novi. Lepši, stariji i širi


Е, сад си ме разочарала. Дакле, подлећи ћете трендовима. Нисам то очекивала од једне такве екипе.

Но, шалу на страну - предлоге немам, али се веома радујем наставку серије. Нека вам свима врата и даље буду широм отвоеена за све оне лепе ствари које су чиниле први серијал тако посебним.

"Ko bih ja bio kada bih pratio trendove - sigurno ne onaj koji ih stvara." Braco Dimitrijevic, konceptualni umetnik.
Hvala na lepim željama. Nećemo vas razočarati.
helerification helerification 17:31 18.07.2012

Eh...

Ja zaista ne bih volela da vidim nikoga od novopecenih zvezda i zvezdica, ne bih da se seriji desi ono sto se desilo "Andjelima".<_<
5678nbgd 5678nbgd 17:31 18.07.2012

MUZIKA ili Komsija

Kao i svi i ja se radujem nastavku. Doduse, mislim da su komentari vec otisli u pogresnom smeru. Elem...

Da li bi mogla negde da se pojavi originalna verzija hita 'Komsija'???
Ja sam trazio svuda, ali nisam nasao. Bilo bi super kad bi snimili celu pesmu kao reklamu za nastavak serije. Bila bi slusana, ja se kladim! Ionako, ja barem slusam sve i svasta i boli me uvo kakav je muzicki ukus drugih ljudi. ja tu pesmu zelim da imam!!! (i 80% Srbije) ne modernu verziju, nego izvornu!!!!!!
A zelja za samu seriju je da bude sto vise (sto bi neki rekli) REAL LIFE situcaija.
pozz
Kazezoze Kazezoze 17:41 18.07.2012

Re: MUZIKA ili Komsija

mene zanima kakav je u poslednjih 20 godina bio život ugrinovića.
kontam da je osvojio himalaje, možda se tamo malo duže zadržao, promenio navike, upoznao dalaj lamu...
Bojana Maljević Bojana Maljević 19:10 18.07.2012

Re: MUZIKA ili Komsija

Da li bi mogla negde da se pojavi originalna verzija hita 'Komsija'???
Ja sam trazio svuda, ali nisam nasao.

Pa to je originalna verzija, iz serije. Peva Milica Mihajlović odnosno Anka Crnotravka.
5678nbgd 5678nbgd 17:21 19.07.2012

Re: MUZIKA ili Komsija

Znam da je to original iz serije, nego nigde ne moze da se nadje sama pesma. Nigde nije upload-ovana pesma, nego snimak iz serije. A ja strasno zelim pesmu, to je jedna od mojih zivotnih zelja!

http://www.youtube.com/watch?v=v3i299z6mcA&feature=results_video&playnext=1&list=PL20DC8FC1D5B76F5E

Medju komentarima mozes da vidis da ljudi zele tu pesmu na mp3 player-u, odovjeno od snimka iz serije.

Nadam se da me sad razumes.
Bojana Maljević Bojana Maljević 17:28 19.07.2012

Re: MUZIKA ili Komsija

Nadam se da me sad razumes.

Razumem ali sam van Beograda i nisam trenutno u mogucnosti da proverim imamo li celu pesmu... u drugom formatu... to je ipak snimano pre 18 godina. Javim.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana