Ljudska prava| Nostalgija

gos'n murkan kapičić

Srđan Fuchs RSS / 07.09.2012. u 00:20

e svašta, ne mogu da verujem u jad diskusije da je bilo ko banovao Profesora Nenada - verovatno najučenijeg i politički najkorektnijeg (al' stvarno korektnog, ne u nekom isfoliranom kvaziurbanom, da ne kažem jutarnjeradioprogramskom fazonu) čoeka ođe... elem, mene namrtvo zanima kako je ovaj prastari asasin uspeo da bude u srpskoj politici to što je?

prvo, čovek je bio desna ruka verovatno najozloglašenijeg srbina u istoriji, murkan, iz teških murkanskih redova koji su toliko dobrih mozgova Srbije koštali robije i mučenja...
 
pored toga, u novije vreme, čovek se, kao državljanin Srbije direktno borio protiv interesa svoje, a za tuđu zemlju. pored mase ideoloških nejasnoća, pre svega počev od toga kako se Čeda antikomunista pretvorio u komunjarsku antenu*, nejasno mi je kako neko ko se borio direktno za interese druge države može da znači bilo šta u nacionalnom i političkom životu matične zemlje? (nije jasno još štošta, naprimer kako je drugar iz detinjstva mog pokojnog ćalca, Filip David, demokrata stari, zalutao onda među tu i takvu bagru?)
 
ali, očigledno mi nije jasno štošta u modernijoj srpskoj političkoj povesti, niti te veze, uzroci, kako masa nekih težih komunjara koje su se održale bogznakoliko godina u vrhu kvazikomunističke vlasti odjednom sada može da bude predvodnik ne znam koje opozicije u Srbiji (a pritom, nevažno za priču, radili su direktno za interese drugih država nešto što bi se u normalnim državnim sistemima tretiralo kao čin veleizdaje) i da nama običnim ljudima dozlaboga sole pamet kao da smo neznamkakva neuka stoka...
 
elemtheless, voleo bih da mi neko objasni u par reči u čemu je fora, prosto kada pričam o srpskoj opoziciji i Levici u određenim krugovima, da ne ispadnem dileja?
 
fenks.
 
* for g-đa Klara's eyes only: se sećaš kada sam piso svojevremeno neki omaž uglednim miljakovčanima tipa Romanu i Vuči, pa sam pominjao jednu košulju koja je prilikom oluje zalutala kod mene na milju? to je ova Vučina šulja iz spota, evo je ovde u jerusalimskim brdima, živa i zdrava već gotovo treću deceniju. :) 

 



Komentari (100)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

princi princi 02:21 07.09.2012

Miljakovčani

vladate! Srdž, i ti i Klara. Preporukčina, šta drugo.

Inače, prošle nedelje gledao republikance, ove demokrate. Ono je bilo za plakanje, a ovo za smejanje. Najveći smeh, ubedljivo, kad se Đo Bajden rasplakao.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:42 07.09.2012

Re: Miljakovčani

lepa je milja, gledao sam je neki dan iz zraka, belgrade by sunset, čudesno kako smo opasani šumom, delovi grada, grad, grad, pa šumadija odjedared. pravi darkvud. pa me seta neka obuzela, eh.

Gospodja Klara Gospodja Klara 15:27 07.09.2012

Re: Miljakovčani

lepa je milja, gledao sam je neki dan iz zraka, belgrade by sunset, čudesno kako smo opasani šumom, delovi grada, grad, grad, pa šumadija odjedared. pravi darkvud. pa me seta neka obuzela, eh.


Moja tinejdž ćerka visi tamo u kraju, tako da su mi stara i nova kultna mesta nekako baš živa i prisutna... Ne, ne mislim na''Anitu'':))))

Šuma je čudo, načisto je podivljala, osim tamo gde su je isfrizirali). (Pre jedno godinu dana sam prošla starim stazama, i priznajem da sam se malo pogubila u povratku.)

I da, ako nećeš da te gledaju kao dedu koji je bio mlad negde otpr. krajem 16. veka: više nije Milja, nego Mkc.:)))


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:34 09.09.2012

Re: Miljakovčani

I da, ako nećeš da te gledaju kao dedu koji je bio mlad negde otpr. krajem 16. veka: više nije Milja, nego Mkc.:)))


hundred times -
alselone alselone 07:12 07.09.2012

Srki druze

Stvar je u tome da je Sloba toliko potrosio reci "izdajnik" i "zavera", jeftino manipulisuci njima, da prosto ne smes vise da ih koristis i kada je ocevidno jer ce ti razna blogovska spolovila skociti na grbacu i smoriti te do smrti.

expolicajac expolicajac 07:32 07.09.2012

Re: Srki druze

alselone
Stvar je u tome da je Sloba toliko potrosio reci "izdajnik" i "zavera", jeftino manipulisuci njima, da prosto ne smes vise da ih koristis i kada je ocevidno jer ce ti razna blogovska spolovila skociti na grbacu i smoriti te do smrti.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:57 07.09.2012

Re: Srki druze

blogovska, a i životna, stvarna.
jer ce ti razna blogovska spolovila skociti na grbacu i smoriti te do smrti.

yugaya yugaya 07:33 07.09.2012

prilozi za biografiju

Kapičić je bio i glavni Rankovićev obaveštajac koji je za nagradu postao ambasador u Mađarskoj - za zasluge u izdaji Imrea Nađa i slamanju revolucije 1956.

http://www.osaarchivum.org/files/holdings/300/8/3/text/30-3-42.shtml

priseća se neopterećen savešću u memoarima pijuckanja sa sovjetima po diplomatskim koktelima i nepriznate dece koju je pravio zaboravivši 250.000 ljudi koji su tada bežali iz Mađarske da spasu glavu od Jovinih drugara i ne završe u njihovim kaznenim mučilištima koja su radila punom parom.

http://www.politika.rs/rubrike/Kultura/Da-se-razumemo-bio-sam-bog.lt.html





libkonz libkonz 07:50 07.09.2012

Re: prilozi za biografiju

Svako ko veliča zlikovca Kapičića je idiot.
alselone alselone 08:11 07.09.2012

Re: prilozi za biografiju

Svako ko veliča zlikovca Kapičića je idiot.


Saglasan.

Ali, u cemu je kvaka - zasto ga je Ceda primio u LDP?
libkonz libkonz 08:17 07.09.2012

Re: prilozi za biografiju

Ali, u cemu je kvaka - zasto ga je Ceda primio u LDP?

Čudni su putevi Čedini.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:09 07.09.2012

Re: prilozi za biografiju

libkonz

Čudni su putevi Čedini.


ali, kvaka, Libi, di je? kako je došlo do toga da nam tamničari đedova sada vode nekakvu tobožnju avangardu političku?
libkonz libkonz 12:51 07.09.2012

Re: prilozi za biografiju

ali, kvaka, Libi, di je? kako je došlo do toga da nam tamničari đedova sada vode nekakvu tobožnju avangardu političku?

Lepo je to Princi dole objasnio, ali da probam i ja nešto da dodam:
Mislim da je u ovoj zemlji sve nakaradno. Komunisti se ponašaju kao da su Miloševića na vlast doveli četnici, a da oni nisu izgubili vlast sve bi bilo drugačije. Zaboravljaju da je i Milošević njihov proizvod. LDP pokušava da svojim glasačima baca prašinu u oči, kako bi ovi zaboravili da je LDP verni sluga DS-a i da su uvek ruke bile u vazduhu kada je nesretni Tadić to tražio. I pošto je to jedna nesrećna i netalentovana družina, koja baš i nema šta pametno da ponudi, onda su im skandali jedino rešenje, pa tu imaš Čedine izjave o Republici Srpskoj, veličanje krvnika Kapičića, dolazak Jelene Karleuše, sve ono na šta se loži kvazi-elita.
Ne bi me čudilo da se negde pojavi i pornić sa Čedom ili nešto slično, čisto da se i dalje dolazi do magičnih 5% na izborima.

schweppes92 schweppes92 16:28 07.09.2012

Re: prilozi za biografiju

Srđan Fuchs

kako je došlo do toga da nam tamničari đedova sada vode nekakvu tobožnju avangardu političku?

Tih kvaka ima koliko god ... Uzmi za primer Draga Kovačevića, do poslednjeg dana visokog Miloševićevog funkcionera, čoveka koji Mladića predstavlja kao "legendu" ... sada je taj ekstremnije krilo LDP-a, pun mudrosti u savetovanju šta i kako dalje. Čak ni moralnu ogovornost nema za stotine hiljada proteranih...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:07 09.09.2012

Re: prilozi za biografiju

da, taj fazon kao, "opametili su se na vreme". jb'te, kao 50 godina im je trebalo da se šatro opamete, stvarno rebus? kakva se to neverovatna promena odigrala posle 50 godina? izašao je bob iz njih, šta li?
stopalo stopalo 08:16 07.09.2012

evo sa'ce o'ma

da iskoce ljubitelji lika i dela

neretva, bombe u zubima...

a draza vam je bolji???

itd, itd, itd

i ona trol od 300 komentara o partizanima i cetnicima

koksy koksy 08:19 07.09.2012

Re: evo sa'ce o'ma

e svašta, ne mogu da verujem u jad diskusije da je bilo ko banovao Profesora Nenada - verovatno najučenijeg i politički najkorektnijeg (al' stvarno korektnog, ne u nekom isfoliranom kvaziurbanom, da ne kažem jutarnjeradioprogramskom fazonu) čoeka ođe...


ko, šta, gde, ha?
libkonz libkonz 08:20 07.09.2012

Re: evo sa'ce o'ma

i ona trol od 300 komentara o partizanima i cetnicima

Onda ću odmah da se samobanujem.
Stavio sam moratorijum na četnike i partizane do prve epizode nove serije Radoša Bajića
milisav68 milisav68 08:22 07.09.2012

Re: evo sa'ce o'ma

koksy

ko, šta, gde, ha?

Pa ti nisi obavešten brzojavom?
alselone alselone 08:25 07.09.2012

Re: evo sa'ce o'ma

prve epizode nove serije Radoša Bajića


Osecam da ce na blogu da bude zivo.
stopalo stopalo 08:29 07.09.2012

Re: evo sa'ce o'ma

alselone
prve epizode nove serije Radoša Bajića


Osecam da ce na blogu da bude zivo.


vec se spremaju i partizani i cetnici

alselone alselone 08:31 07.09.2012

Re: evo sa'ce o'ma

vec se spremaju i partizani i cetnici


bice okrsaja ko u starim danima
koksy koksy 08:31 07.09.2012

Re: evo sa'ce o'ma

milisav68
koksy

ko, šta, gde, ha?

Pa ti nisi obavešten brzojavom?


ne.
reci. sav ceptim.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 08:33 07.09.2012

Re: evo sa'ce o'ma

koksy
milisav68
koksy

ko, šta, gde, ha?

Pa ti nisi obavešten brzojavom?


ne.
reci. sav ceptim.


da. i mene zanima. o cemu se radi.
milisav68 milisav68 08:37 07.09.2012

Re: evo sa'ce o'ma

vrabac_u_steni


da. i mene zanima. o cemu se radi.


link
antioksidant antioksidant 08:40 07.09.2012

Re: evo sa'ce o'ma

nove serije Radoša Bajića

sudeci po prethodnim njegovim serijama predosecam neverovatnu zabavu
libkonz libkonz 08:59 07.09.2012

Re: evo sa'ce o'ma

bice okrsaja ko u starim danima

još samo godinu dana
sudeci po prethodnim njegovim serijama predosecam neverovatnu zabavu

blefiraš! Priznaj da u stvari nisi ni gledao!
antioksidant antioksidant 09:03 07.09.2012

Re: evo sa'ce o'ma

Priznaj da u stvari nisi ni gledao!

morao sam po lokal patriotskom sentimentu (skupština grada kragujevca je jedan od finansijera serije)
nije ta serija loša (gađa određenu publiku i to radi na (njima) gledljiv način) ali imam zadršku da takav uradak bude preporuka za bavljenje temom "ravne gore"
libkonz libkonz 09:10 07.09.2012

Re: evo sa'ce o'ma

nije ta serija loša (gađa određenu publiku i to radi na (njima) gledljiv način) ali imam zadršku da takav uradak bude preporuka za bavljenje temom "ravne gore"

Ja sam se uključio negde od treće sezone, pa sam posle gledao uz ćerku kojoj se mnogo dopala muzika iz serije. Bilo je tu dosta lutanja, ali sve u svemu ispala je mnogo bolje nego što sam očekivao. A obradili su i mnoge bitne teme, poput raka dojke.
Mislim da nam treba serija o Ravnoj Gori, skeptičan sam kao i ti, ali videćemo šta će na kraju da ispadne.
blogovatelj blogovatelj 20:53 07.09.2012

Re: evo sa'ce o'ma

milisav68
03:37 07.09.2012 / *novo
Re: evo sa'ce o'ma
vrabac_u_steni


da. i mene zanima. o cemu se radi.


link


I bre, pa ja tek stigao na blog neke 2009. i ukljucio se kod njega da napisem stogod, a oni me kamenovali momentalno (on i gospoica od Loncara)

Malo blogoistorije - mislim da je ovo prvi blog na kome sam banovan. Kada sada procitam napisano, ponosan sam na to. Ceo ovaj pasus je link.
Znas sta je simptomaticno, a u isto vreme i vrlo korisno, mada umanjuje kolicinu humora?
Opskurni likovi koji banuju sakom i kapom vrlo retko komentarisu na blogovima pametnih blogera jer ce ispasti glupi.
freehand freehand 08:34 07.09.2012

Multiban

svašta, ne mogu da verujem u jad diskusije da je bilo ko banovao Profesora Nenada

Koliko vidim uvaženi u svojoj pravednosti i brizi za moral stalno namrgođeni Milenković banovao je sve u totalu. Najo komentari.

Nego, Srđane, otkud to da je Kapičić asasin?
cult cult 09:06 07.09.2012

Re: Multiban

Koliko vidim uvaženi u svojoj pravednosti i brizi za moral stalno namrgođeni Milenković banovao je sve u totalu.


Dobro vidiš.
Ultraliberal-ngo-maoisti su, posle ovoliko godina posmatranja i drugovanja moram da primetim, definitivno ljudi posebnog kova. Kao, recimo, bezbednjaci u jna. Ili debeovci kod Slobe. Prosto, moraš da imaš to nešto u sebi da bi imao taj odnos prema svetu i ljudima.
alselone alselone 09:20 07.09.2012

Re: Multiban

maoisti


Kul, super su mi ove tvoje kvalifikacije, maoisti, ajatolasi...
yugaya yugaya 09:39 07.09.2012

Re: Multiban

cult
Koliko vidim uvaženi u svojoj pravednosti i brizi za moral stalno namrgođeni Milenković banovao je sve u totalu.


Dobro vidiš.
Ultraliberal-ngo-maoisti su, posle ovoliko godina posmatranja i drugovanja moram da primetim, definitivno ljudi posebnog kova. Kao, recimo, bezbednjaci u jna. Ili debeovci kod Slobe. Prosto, moraš da imaš to nešto u sebi da bi imao taj odnos prema svetu i ljudima.


ima i sledeći blogostadijum tog stanja/zbivanja - kada preventivno isključiš komentare da ne bi neko tamo nešto nepotpisan imenom i prezimenom iskomentarisao - jer najbitnije je sve vreme kontrolisati:

P. S. Pošto nisam u prilici da sve vreme kontrolišem komentare koji stižu, a s obzirom na činjenicu da je većina komentatora registrovana pod pseudonimima (što samo po sebi znatno umanjuje osećaj odgovornosti za napisano), izvinjavam zbog izbora opcije nemogućnosti komentarisanja ovog bloga. Hvala na razumevanju.


http://blog.b92.net/text/21006/OPET-NEKA-PRASINA/







Mislim...treba zaista imati...razumevanja.
myredneckself myredneckself 10:01 07.09.2012

Komentari, komada 0...

U prolazu često vidim, broj komentara=0, na ovim stranicama.
Mislila sam da je to zbog slabe komunikacije, pa nikad ni ne svraćam, a ono zbog nemogućnosti kontrole!
Nisam ni znala da je ovaj bloger u tom blogostadijumu.

yugaya
ima i sledeći blogostadijum tog stanja/zbivanja - kada preventivno isključiš komentare

P. S. Pošto nisam u prilici da sve vreme kontrolišem komentare koji stižu, a s obzirom na činjenicu da je većina komentatora registrovana pod pseudonimima (što samo po sebi znatno umanjuje osećaj odgovornosti za napisano), izvinjavam zbog izbora opcije nemogućnosti komentarisanja ovog bloga. Hvala na razumevanju.


mirelarado mirelarado 13:06 07.09.2012

Re: Multiban

cult
Koliko vidim uvaženi u svojoj pravednosti i brizi za moral stalno namrgođeni Milenković banovao je sve u totalu.


Dobro vidiš.
Ultraliberal-ngo-maoisti su, posle ovoliko godina posmatranja i drugovanja moram da primetim, definitivno ljudi posebnog kova. Kao, recimo, bezbednjaci u jna. Ili debeovci kod Slobe. Prosto, moraš da imaš to nešto u sebi da bi imao taj odnos prema svetu i ljudima.


Ипак, од свега је најсмешније - и најтужније у исти мах - што је у дотичном посту Миленковић индигнирано дигао глас против величања Стаљина (ко шта лепи по вратима канцеларија, ееееј, каква је то само либерално-демократска будност!), да би потом спровео праву стаљинистичку чистку непоћудних коментара и коментатора. Срећом, за разлику од Висарионовича, на располагању има тек оне дугмиће, иначе...
princi princi 13:15 07.09.2012

Re: Multiban

индигнирано дигао глас

Dobro, za razumeti je... Meni se čini da je Blog 92 jedino mesto gde Milenkowicsz može da digne glas, što, da se razumemo, ne znači automatski da ga kući žena ubija od batina (ali verovatno nije ni mnogo daleko od toga).
mirelarado mirelarado 13:37 07.09.2012

Re: Multiban

индигнирано дигао глас


Dobro, za razumeti je... Meni se čini da je Blog 92 jedino mesto gde Milenkowicsz može da digne glas


То би се могло узети као олакшавајућа околност, поготово када је повод за дизање гласа од таквог, судбоносног значаја за ово друштво. :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:18 07.09.2012

Re: Multiban

freehand


Nego, Srđane, otkud to da je asasin?


streljali su za vreme 2. rata, ukoliko su moje sumnje opravdane. ne nužno ideološke neprijatelje. kao kada bih ja sada, kao komesar, naredio da tebe streljaju jer nećeš da se učlaniš u partiju i daš meni sve što ti pripada, a ti gledaš svoja posla i ne interesuju te politika, ni monarhija ni partija, gledaš kako da preživiš. streljam te samo zato što si mi se suprotstavio.
crossover crossover 15:40 07.09.2012

Re: Multiban

freehand
Nego, Srđane, otkud to da je Kapičić asasin?


Не знам откуд Сркију, ја сам то чуо од Аркана. Не, не од Драгана, од Аркана:

cult cult 16:39 07.09.2012

Re: Multiban

Meni se čini da je Blog 92 jedino mesto gde Milenkowicsz može da digne glas, što, da se razumemo, ne znači automatski da ga kući žena ubija od batina


Što se dizanja glasa tiče, čini mi se da može i u e-novinama.
To je hrestomatija liberal-ngo apokrifa.
freehand freehand 19:23 07.09.2012

Re: Multiban

streljali su za vreme 2. rata, ukoliko su moje sumnje opravdane. ne nužno ideološke neprijatelje. kao kada bih ja sada, kao komesar, naredio da tebe streljaju jer nećeš da se učlaniš u partiju i daš meni sve što ti pripada, a ti gledaš svoja posla i ne interesuju te politika, ni monarhija ni partija, gledaš kako da preživiš. streljam te samo zato što si mi se suprotstavio.

I to su asasini, ti što streljaju?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:18 08.09.2012

Re: Multiban



Не знам откуд Сркију, ја сам то чуо од Аркана. Не, не од Драгана, од Аркана:


iz nekih memoara ratnog vremena, mnogo pre arkana - uostalom i taj arkan je produkt upravo takvih ideja o društvu, gde se sve rešava silom, strahom, ubistvom, mučenjem. odakle je taj arkan, pao je sa marsa? nije, produkt je sistema, iz kojeg je ovaj deda kao vidra preplivao u tople vode liberalne demokratije. srediću tu građu i objaviti, kada arhivi db-a budu postali dostupni za javnost, da ne bih puštao u etar poluinformacije.. objaviću kao ljubavno-ratnu tragediju, da bi moglo da se čita, da ne bude suvoparno štivo.

freehand freehand 12:24 08.09.2012

Re: Multiban

Srđan Fuchs


Не знам откуд Сркију, ја сам то чуо од Аркана. Не, не од Драгана, од Аркана:


iz nekih memoara ratnog vremena, mnogo pre arkana - uostalom i taj arkan je produkt upravo takvih ideja o društvu, gde se sve rešava silom, strahom, ubistvom, mučenjem. odakle je taj arkan, pao je sa marsa? nije, produkt je sistema, iz kojeg je ovaj deda kao vidra preplivao u tople vode liberalne demokratije. srediću tu građu i objaviti, kada arhivi db-a budu postali dostupni za javnost, da ne bih puštao u etar poluinformacije.. objaviću kao ljubavno-ratnu tragediju, da bi moglo da se čita, da ne bude suvoparno štivo.


Da uprostim još malo: znaš li šta su asasini, Srđane, i po čemu je Jovo Kapičić asasin, ako znaš?

BTW - ne vidim ja da je taj deda igde preplivavao, naročito ne u tople vode liberalne demokratije.
Štaviše, vrlo se temeljno i komotno drži ideologije iz ratnih i poratnih godina.
Sem što je internacionalizam zamjenio crnogorstvom.
Ako sam ja nešto propustio?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:41 08.09.2012

Re: Multiban

znam da, odgovorio sam ali je nestao koment negde. asasini, hašišini, hladnokrvne ubice sa arapske strane u krstaškim ratovima, upotrebljavani za surove i nemilosrdne obračune protiv nevernika. bili su čuveni po tome što su, pred borbu, varili šit, a onda bi navareni, bez trunke griže savesti, išli i sejali smrt u neprijateljskim redovima. upotrebio sam figurativno, fristajla, kao merciless murdera.

freehand freehand 13:11 08.09.2012

Re: Multiban

Srđan Fuchs
znam da, odgovorio sam ali je nestao koment negde. asasini, hašišini, hladnokrvne ubice sa arapske strane u krstaškim ratovima, upotrebljavani za surove i nemilosrdne obračune protiv nevernika. bili su čuveni po tome što su, pred borbu, varili šit, a onda bi navareni, bez trunke griže savesti, išli i sejali smrt u neprijateljskim redovima. upotrebio sam figurativno, fristajla, kao merciless murdera.


Heh, pretpostavljao sam.
Spiridon Spiridon 10:39 07.09.2012

no comment



docsumann docsumann 14:25 07.09.2012

crnogorske zastave



malo se pobrk'o J.K.


alaj barjak



zastava sa Vučjeg Dola (krstaš barjak)



narodna zastava za vrijeme kralja Nikole

princi princi 14:59 07.09.2012

Re: crnogorske zastave

Ili to ili je Nidža stalno bio high. Inače mi ova druga deluje malo progoreno. To se, izgleda, duvalo sve u 16.
milisav68 milisav68 15:08 07.09.2012

Re: crnogorske zastave

westvleteren
Zasto pise "Hi" na svakoj zastavi? To neki prijateljski pozdrav?

Ćirilica - Nikola Prvi (Petrović Njegoš)
princi princi 15:10 07.09.2012

Re: crnogorske zastave

Ćirilica - Nikola Prvi (Petrović Njegoš)

Sine, pazi kad sam znao! To im Srbijanci uvalili kosku... E, fala ti bože kad su se jednom rešili tih gedžovana.
docsumann docsumann 15:31 07.09.2012

Re: crnogorske zastave

princi
Sine, pazi kad sam znao! To im Srbijanci uvalili kosku... E, fala ti bože kad su se jednom rešili tih gedžovana.


nema boljeg lakmus papira za srpske naćose od crnogorske zastave.

P.S. moraš priznati da smo ih odvalili tada
princi princi 15:33 07.09.2012

Re: crnogorske zastave

naćose

Naćosi samo meksički i sa sloppy joeom! Dečja radost! A, da, zaboravio, ti si vegetarijanac...
docsumann docsumann 15:37 07.09.2012

Re: crnogorske zastave

Naćosi samo meksički i sa sloppy joeom! Dečja radost! A, da, zaboravio, ti si vegetarijanac...


a i ne volim hranu sa puno skovila
milisav68 milisav68 15:39 07.09.2012

Re: crnogorske zastave

princi

Sine, pazi kad sam znao! To im Srbijanci uvalili kosku... E, fala ti bože kad su se jednom rešili tih gedžovana.

A kad su to gedže vladale Srbijom?
princi princi 15:52 07.09.2012

Re: crnogorske zastave

Na stranu sve ove priče, meni ona druga zastava skroz kul (prva je šiptarski prenabudžena za moj ukus, a ova treća totalno lame, onako Versaće fazon). Ova druga, sine, skoro ko malteška- ono, svedena jednostavnost.
docsumann docsumann 16:05 07.09.2012

Re: crnogorske zastave

Na stranu sve ove priče, meni ona druga zastava skroz kul (prva je šiptarski prenabudžena za moj ukus, a ova treća totalno lame, onako Versaće fazon). Ova druga, sine, skoro ko malteška- ono, svedena jednostavnost


to je nekad bio alaj barjak (glavna vojna zastava) a zamjenjena je 1858. sa ovom gornjom koja je danas državna.

meni se baš ta sa Vučjeg Dola posebo dopala još kao klincu, kad su nam u muzeju objašnjavali da ima nekoliko stotina rupa od kuršuma. a tada nije bilo automatskog ni poluatomatskog oružja.

e sad, da oću da se hvalim ; ) rekao bih ti da je jedan od zapovjednika crnogorske vojskle u toj bici bio moj čukunđed. po njemu i nosim ime ... docsumann
princi princi 16:21 07.09.2012

Re: crnogorske zastave

meni se baš ta sa Vučjeg Dola

Čekaj, Vučji Do nije u Hercegovini? Vi, Crnogorci, mnogo volite da se kitite tuđim perjem, . To ko Đo Bajden sinoć: te ćale mu bio ovo, ono, te sin mu bio u Iraku u askerama, te, ovo, ono... Bate, a šta si ti uradio?

Ne, bez zezanja, druga su to vremena bila, drugi neki ljudi, mnogo časniji i pošteniji...
docsumann docsumann 16:34 07.09.2012

Re: crnogorske zastave

Ne, bez zezanja, druga su to vremena bila, drugi neki ljudi, mnogo časniji i pošteniji...


i mudriji!

upravo je taj moj čukunđed kumovao sa turskim velikašima, s glavom i bradom Derviš agom Čengićem, sinom Smail age.
ta kumstva su bila višestruko korisna upravo u ratnim i postratnim dešavanjima, jer su kumovskim intervencijama često sprječavana zvjerstva i odmazde, omogućavana razamjena zarobljenika i sl.
ublažavala su se ionako surova vremena.

mislim da je i J.Kapičić imao dosta od tog tradicionalnog crnogorskog ratničkog koda, ali da mu je ideologija pomutila razum i zatomila ljudskost.


Bate, a šta si ti uradio?

pajdo, koku, ekser, trip
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:54 07.09.2012

Re: crnogorske zastave

Ne, bez zezanja, druga su to vremena bila, drugi neki ljudi, mnogo časniji i pošteniji...

Еххх... Натераћеш ме да напишem блог о томе ;-)
Није то баш тако, мој princi...
princi princi 17:11 07.09.2012

Re: crnogorske zastave

Натераћеш ме да напишem блог о томе ;-)

docsummane, čuvajte se ovog Brajovića, taj sve tajne zna, razobličiće svu Crnogorštinu jednim pogledom, a ne blogom! Ko zna, možda mu se zato Bucko onoliko i uvlači toliko u pedu, taj verovatno zna i kako su Q...ci dobili prezime.
docsumann docsumann 17:11 07.09.2012

Re: crnogorske zastave

Еххх... Натераћеш ме да напишem блог о томе ;-)


ajde, princi, imamo ga. daj još neki komentar
princi princi 17:21 07.09.2012

Re: crnogorske zastave

ajde, princi, imamo ga. daj još neki komentar

Evo mog priloga! Aj sad ti!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:23 07.09.2012

Re: crnogorske zastave

Ма, таман се десило да сам написао нешто за princi-јеву тезу, Доцо. Сад ћемо то, само да нађам слике и музику!

(Не могу тамо о бенчу да се јављам, срамота ме, имам пилеће груди, јбг...)
docsumann docsumann 17:43 07.09.2012

Re: crnogorske zastave

(Не могу тамо о бенчу да се јављам, срамота ме, имам пилеће груди, јбг...)


ha, nije to nikakvo opravdanje! pazi kakvu je pjesmu Visocki posvetio Vasiliju Aleksejevu

blogovatelj blogovatelj 23:37 07.09.2012

Re: crnogorske zastave

Ova druga, sine, skoro ko malteška- ono, svedena jednostavnost.


Švica.
alselone alselone 10:49 07.09.2012

Mala trol

Ako posle 8 godina Dacic i Vucic dovedu PayPal u Srbiju to ce biri ironija svemira.

the encounter could create a time paradox, the results of which could cause a chain reaction that would unravel the very fabric of the space time continuum, and destroy the entire universe! Granted, that's a worse case scenario. The destruction might in fact be very localized, limited to merely our own galaxy.
princi princi 11:43 07.09.2012

Ovo sam više puta pisao po Blogu

pored mase ideoloških nejasnoća, pre svega počev od toga kako se Čeda antikomunista pretvorio u komunjarsku antenu*

Moja teza je da je to bio, u stvari, Čedin zadatak koji je dobio zadatak od DSa. Mislim, svi smo svesni da je Srbija, kao i mnoge druge zemlje na svetu, politički pocepana na 2 dela: jedan demokratski i drugi autoritarni. Specifičnost Srbije je u tome da je ta pocepanost gotovo tačno 50%. U takvoj situaciji svaki glas odlučuje i Čeda je, po meni, dobio zadatak da skupi te raznorazne lujke koje su glasale za SKJ, NKPJ, Građanske saveze, Jogi letače i šta ja znam koje neizbirljive partije i da njihove glasove pretoči u nešto konkretno što se neće preliti radikalima i SPSu. I sad, kako ćeš napraviti partiju koja će okupiti gore navedene lujke? Pa tako što ćeš napraviti lujka partiju u kojoj ćeš okupiti sve živo, od komunističkih glumaca koji su izgubili privilegije, preko večitih docenata psihologije, TV poluselebritija, preko komunističkih ideologa pa sve do autentično libertarijanskih ekonomista. A platforma te lujka partije će biti najluđe ideje koje možeš da nađeš na tržištu. Tako se i desilo da u istoj partiji u jednom trenutku imaš i iskrene i doživotne komuniste (poput Latinke Perović i Zage Golubović) i iskrene fašiste (poput onog Ivana Jankovića koji im je pisao ekonomski program za one izbore kad je Biljka onako spektakularno pukla na gradskim izborima- čovek veliča Pinočea, inače je white supremacist, ono hardcore fašista) i dosledne desničarske libertarijance (Vladimir Gligorov) i te policijske aparatčike i njihove doušnike (Jovo Kapičić, Drago Kovačević).

I, kad napraviš takvo ludilo od partije, onda ludake uopšte ne moraš da vabiš, oni se sami upecaju (kao što smo, uostalom, to kroz sve ove godine videli i na ovom blogu).
alselone alselone 11:54 07.09.2012

Re: Ovo sam više puta pisao po Blogu

freehand freehand 12:13 07.09.2012

Re: Ovo sam više puta pisao po Blogu

princi
pored mase ideoloških nejasnoća, pre svega počev od toga kako se Čeda antikomunista pretvorio u komunjarsku antenu*

Moja teza je da je to bio, u stvari, Čedin zadatak koji je dobio zadatak od DSa. Mislim, svi smo svesni da je Srbija, kao i mnoge druge zemlje na svetu, politički pocepana na 2 dela: jedan demokratski i drugi autoritarni. Specifičnost Srbije je u tome da je ta pocepanost gotovo tačno 50%. U takvoj situaciji svaki glas odlučuje i Čeda je, po meni, dobio zadatak da skupi te raznorazne lujke koje su glasale za SKJ, NKPJ, Građanske saveze, Jogi letače i šta ja znam koje neizbirljive partije i da njihove glasove pretoči u nešto konkretno što se neće preliti radikalima i SPSu. I sad, kako ćeš napraviti partiju koja će okupiti gore navedene lujke? Pa tako što ćeš napraviti lujka partiju u kojoj ćeš okupiti sve živo, od komunističkih glumaca koji su izgubili privilegije, preko večitih docenata psihologije, TV poluselebritija, preko komunističkih ideologa pa sve do autentično libertarijanskih ekonomista. A platforma te lujka partije će biti najluđe ideje koje možeš da nađeš na tržištu. Tako se i desilo da u istoj partiji u jednom trenutku imaš i iskrene i doživotne komuniste (poput Latinke Perović i Zage Golubović) i iskrene fašiste (poput onog Ivana Jankovića koji im je pisao ekonomski program za one izbore kad je Biljka onako spektakularno pukla na gradskim izborima- čovek veliča Pinočea, inače je white supremacist, ono hardcore fašista) i dosledne desničarske libertarijance (Vladimir Gligorov) i te policijske aparatčike i njihove doušnike (Jovo Kapičić, Drago Kovačević).

I, kad napraviš takvo ludilo od partije, onda ludake uopšte ne moraš da vabiš, oni se sami upecaju (kao što smo, uostalom, to kroz sve ove godine videli i na ovom blogu).

Ja bih to rekao ovako: svako ima svoj JUL.
princi princi 13:02 07.09.2012

Re: Ovo sam više puta pisao po Blogu

svako ima svoj JUL.

Ili DS... Ma zezam se: ako je DS bio SPS 2000-tih, onda je JUL istih bio G17 sa i bez +a (sada URS).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:39 07.09.2012

Re: Ovo sam više puta pisao po Blogu

princi

Moja teza je da je to bio, u stvari, Čedin zadatak koji je dobio zadatak od DSa.


hm. i ja sam mislio slično u ono vreme. čudan mi je posle hardcore nalet netrpeljivosti od strane novoosnovane lujka-partije. a ovo sa udbom jednostavno ne znam kako da svarim. i mislim da je tadić, ili ko je već doneo takvu odluku o pomirenju sa tim krugovima, iz nekakvog christ-manner rezona da će se ovi smiriti, napravio grešku karijere sa time. ne znam kako da budeš u miru sa nekim ko bi ti pucao u glavu bez trunke razmišljanja, ako mu to postane interes?
princi princi 14:44 07.09.2012

Re: Ovo sam više puta pisao po Blogu

ne znam kako da budeš u miru sa nekim ko bi ti pucao u glavu bez trunke razmišljanja, ako mu to postane interes?

Svi bi oni pucali jedni drugima u glavu, osim Tadića. A Tadića je, mislim, politički ubila vera da svakoga može preobratiti, uljuditi. Ta vera mu je bila veća od pameti (koja, izgleda, i nije bog zna kakva).
darkool darkool 15:29 07.09.2012

Re: Ovo sam više puta pisao po Blogu

desničarske libertarijance (Vladimir Gligorov)


ja procitao nekoliko clanaka v. gligorova i moram da ti kazem "gresis sinko, silno gresis", a po onome sto sam procitao gligorov bi bio najblizi miltonu fridmanu koji nikad nije bio (ekonomski) libertarijanac, a ako hoces da proveris ko su libertarijanci procitaj misa, hopea, bastijata, boma fon baverka, hopea... i videces da sam u pravu.

to sto neko za sebe prica da je nesto ne znaci da je on stvarno to (iskreni libertarijanac nikad ne bi podrzavao postojanje centralne banke ni posredno kao sto u linkovanom clanku cini gligorov, a pronasao sam jos nekoliko ovakvih primera u njegovim tekstovima)

p.s.
sa ostatkom se slazem u potpunosti
noboole noboole 12:50 07.09.2012

kvaka

Stvar je u proteklom vremenu. Kapichic je sada neko o kome su nam stariji pricali,
svedoka je sve manje, a on, covek, stariji smeker, bio u partizanima, danasnjim neoantifasistima ( ), koji poseduju samo smuseno poznavanje blize nam istorije,
izgleda kao mesija ideja za koje se zalazu ili koje zele da prodaju.
princi princi 13:01 07.09.2012

Re: kvaka

Bate, jel si ti nobule ili nebule, .
max.cohen92 max.cohen92 13:49 07.09.2012

Re: kvaka

noboole
Stvar je u proteklom vremenu. Kapichic je sada neko o kome su nam stariji pricali,
svedoka je sve manje, a on, covek, stariji smeker, bio u partizanima, danasnjim neoantifasistima ( ), koji poseduju samo smuseno poznavanje blize nam istorije,
izgleda kao mesija ideja za koje se zalazu ili koje zele da prodaju.


Nadam se da je ovo ljuti sarkazam...mada kad su Kapicic i Krcun u pitanju, to je cisto uzimanje djavola u usta. Pomenuti ih, pu-pu tri puta, pomeriti se s mesta i ostale paganske varijante. Pricali stariji, pricali. I dan danas nisam siguran da li sam u stanju da napravim sliku u glavi onoga sto su pricali bas ti stariji o pomenutim personama. Dobro je da ima i jedan svedok. Da je bilo po njihovom, ne bi ih bilo. Zemunski klanovi, Arkani i ostali su NVO za pomenutu ekipu. Mladi, devijantni, licence to kill without limits, iza ledja drzava, za ideologiju i visi cilj. Vremena smutna, sujeta ogromna, kompleksi jos veci, fitilj nikad manji. Kao lavovi iz Asteriksa hranjeni zelenom salatom danima da bi borbe u Koloseumu bile krvavije. I onda lepo pustis kerbere medju ovce...
noboole noboole 14:44 07.09.2012

Re: kvaka

Ne, nije sarkazam. On tim LDP-likovima izgleda kao neka matora smekercina kalibra son koneri. Ono sto ja znam o Kapicicu potice
od njegovih sve malobrojnijih savremenika, na to sam mislio kada sam rekao da
je u pitanju protok vremena. Uostalom, ako je moguce da danas drzavu jasu reinkarnirani dripci iz doba SM rezima (sto svedoci o efikasnosti zaborava), ko ce jos da cacka po nekom tamo izbledelom-sa-crnobele-razglednice vremenu i prasnjavim kostima od pre 60 godina?
noboole noboole 14:48 07.09.2012

Re: kvaka

princi
Bate, jel si ti nobule ili nebule, .


Tebra princi, koliko si ti vremena potrosio da razumes ono sto sam ja napisao, jos sam se ja manje mucio oko pisanja komentara :-P
max.cohen92 max.cohen92 15:27 07.09.2012

Re: kvaka

noboole
Ne, nije sarkazam. On tim LDP-likovima izgleda kao neka matora smekercina kalibra son koneri. Ono sto ja znam o Kapicicu potice
od njegovih sve malobrojnijih savremenika, na to sam mislio kada sam rekao da
je u pitanju protok vremena. Uostalom, ako je moguce da danas drzavu jasu reinkarnirani dripci iz doba SM rezima (sto svedoci o efikasnosti zaborava), ko ce jos da cacka po nekom tamo izbledelom-sa-crnobele-razglednice vremenu i prasnjavim kostima od pre 60 godina?


Cackace oni ciji su bliznji zbog psihopata poput Kapicica i Krcuna zavrsili tamo gde ni rat nije uspeo da ih smesti. I to ne sme da se zaboravi. Kao sto SImon Vizental centar i ideja do sudnjeg dana i milisekunda jure naciste, ove takodje treba pritiskati dok god disu.

A da nije bilo istih tih Kapicica i Penezica ,ne bi bilo indirektno ni SM rezima, tako da stvari treba nazvati pravim imenom. Ukratko, ista ekipa i dalje jase...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:26 08.09.2012

Re: kvaka

noboole
Stvar je u proteklom vremenu. Kapichic je sada neko o kome su nam stariji pricali,
svedoka je sve manje, a on, covek, stariji smeker, bio u partizanima, danasnjim neoantifasistima ( ), koji poseduju samo smuseno poznavanje blize nam istorije,
izgleda kao mesija ideja za koje se zalazu ili koje zele da prodaju.


sećam se samo da je jedan od tih svedoka (tada u 86. godini života), tokom studentskih protesta, 1996., rekao da se ne zanosimo, da se ne učlanjujemo nigde ni u šta, jer ista ekipa kontroliše sve u srbiji i nastaviće da kontroliše. da će biti baš toliko ironičan zaokret sudbine stvarno nisam mogao da pretpostavim tada, u svojoj dvajes' prvoj.
max.cohen92 max.cohen92 17:44 08.09.2012

Re: kvaka

Srđan Fuchs
noboole
Stvar je u proteklom vremenu. Kapichic je sada neko o kome su nam stariji pricali,
svedoka je sve manje, a on, covek, stariji smeker, bio u partizanima, danasnjim neoantifasistima ( ), koji poseduju samo smuseno poznavanje blize nam istorije,
izgleda kao mesija ideja za koje se zalazu ili koje zele da prodaju.


sećam se samo da je jedan od tih svedoka (tada u 86. godini života), tokom studentskih protesta, 1996., rekao da se ne zanosimo, da se ne učlanjujemo nigde ni u šta, jer ista ekipa kontroliše sve u srbiji i nastaviće da kontroliše. da će biti baš toliko ironičan zaokret sudbine stvarno nisam mogao da pretpostavim tada, u svojoj dvajes' prvoj.

Tragicno i istinito. Ako ti kazem da pouzdano znam da su unuci likova iz najuzeg kruga pomenute dvojice, tvoja i moja generacija, vec treca generacija koja po nekoj cudnoj liniji dospeva na neverovatno lukrativne polozaje u zemlji o kojima neko bez takvih porodicnih referenci moze samo da sanja. Meteorski uspesi.OZNA`s boys from Brazil...taj rad.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:23 09.09.2012

Re: kvaka

još jedna instanca kada sam se osećao bespovratno izmanipulisanim je bila ispred savezne skupštine, kada je nekakva masa aparatčika hipnotično ponavljala, "spasi srbiju iz ludnice...", pritom mlatarajući mahnito partijskim barjacima, dok smo mi budalasto stajali na ulici i verovali da se nešto kao menja. izgleda kao da su u srbiji promene mogućne utoliko ukoliko ovi stanci-generali odvrnu slavinicu i nađu tako neku dovoljno šašavu nastu da zamaje ljude i naloži ih na ne znam koje vrednosti; ili već pritegnu nekog od orvelijanski odlično izdresiranih kerova malo jače na lanac , dok se precizno ništa ne menja u distribuciji moći već 70+ godina.
max.cohen92 max.cohen92 13:39 07.09.2012

50 cent

Ceda je k`o Juke box..ubacis kintu u njega, izaberes sta i on svira za sve pare.

Najveci apsurd u vezi sa Walker One-om je to sto je od nekog (odlicno se secam i njega i komunikacije sa njim tokom protesta `96) ko je bar delovao kao starovremenski pravoverni revolucionar, buntovnik, "iznad malogradjanskih gluposti kao sto je brak" i lova, postao gori od bilo kog brokera sa Wall Street-a u svojoj gladi ka lovi bilo kog tipa. Put od urbane gerile i Ce Gevara fazona do Japi Pirane. Dramaturg...

princi princi 13:42 07.09.2012

Re: 50 cent

Najveci apsurd u vezi sa Walker One-om je to sto je od nekog (odlicno se secam i njega i komunikacije sa njim tokom protesta `96) ko je bar delovao kao starovremenski pravoverni revolucionar, buntovnik, "iznad malogradjanskih gluposti kao sto je brak" i lova, postao gori od bilo kog brokera sa Wall Street-a u svojoj gladi ka lovi bilo kog tipa. Put od urbane gerile i Ce Gevara fazona do Japi Pirane. Dramaturg...

Hm, zanimljivo... Jel nije i Đinđić doživeo sličnu transformaciju?
max.cohen92 max.cohen92 13:54 07.09.2012

Re: 50 cent

princi
Najveci apsurd u vezi sa Walker One-om je to sto je od nekog (odlicno se secam i njega i komunikacije sa njim tokom protesta `96) ko je bar delovao kao starovremenski pravoverni revolucionar, buntovnik, "iznad malogradjanskih gluposti kao sto je brak" i lova, postao gori od bilo kog brokera sa Wall Street-a u svojoj gladi ka lovi bilo kog tipa. Put od urbane gerile i Ce Gevara fazona do Japi Pirane. Dramaturg...

Hm, zanimljivo... Jel nije i Đinđić doživeo sličnu transformaciju?


O pokojniku sve najlepse...ali zanimljivo pitanje.
noboole noboole 14:50 07.09.2012

Re: 50 cent

max.cohen92
Ceda je k`o Juke box..ubacis kintu u njega, izaberes sta i on svira za sve pare.

Najveci apsurd u vezi sa Walker One-om je to sto je od nekog (odlicno se secam i njega i komunikacije sa njim tokom protesta `96) ko je bar delovao kao starovremenski pravoverni revolucionar, buntovnik, "iznad malogradjanskih gluposti kao sto je brak" i lova, postao gori od bilo kog brokera sa Wall Street-a u svojoj gladi ka lovi bilo kog tipa. Put od urbane gerile i Ce Gevara fazona do Japi Pirane. Dramaturg...



Covek se ozenio, dobio decu, izbacili ga roditelji iz stana
blogovatelj blogovatelj 21:23 08.09.2012

Re: 50 cent

Ceda je k`o Juke box..ubacis kintu u njega, izaberes sta i on svira za sve pare.


Eh, da je samo Ceda.
princi princi 18:33 07.09.2012

Izvinjavam se za trol

antioksidant antioksidant 18:43 07.09.2012

Re: Izvinjavam se za trol

ђики, боки, оће каки, неће каки...
princi princi 18:47 07.09.2012

Re: Izvinjavam se za trol

De si, Aki? Kaće Krki okači neki novi bloki?
antioksidant antioksidant 18:56 07.09.2012

Re: Izvinjavam se za trol

princi
De si, Aki? Kaće Krki okači neki novi bloki?



me krki je u ilegali, od kad mu je toki diplomirao a pajtos vuki hipertenzirao sve se manje pojavljuje
AlexDunja AlexDunja 19:17 07.09.2012

Re: Izvinjavam se za trol

Ili je čovek stvarno totalna dijabola.

aaa, ne! ds će uskoro opet biti na vlasti,
sasve celom ekipom, jer se dobro slažu.

- trivan.

možda uleti modelsica
princi princi 19:20 07.09.2012

Re: Izvinjavam se za trol

Koliko kapiram celu igru, Điki kašne Boki, pa sa Vuki pravi vlaki. Daki i Krki ga tu malo duki a Dinki čuva straki. Saće se javi i Friki da nam sve objasni.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:32 07.09.2012

Re: Izvinjavam se za trol

princi
"Gde si Điki, gde si Boki".


The Willy-Nicky Correspondence
freehand freehand 19:42 07.09.2012

Re: Izvinjavam se za trol

princi
Koliko kapiram celu igru, Điki kašne Boki, pa sa Vuki pravi vlaki. Daki i Krki ga tu malo duki a Dinki čuva straki. Saće se javi i Friki da nam sve objasni.

Neće Friki, no panikiki.
Samo dođe Krki i kaže: psst, Wuki.
princi princi 19:49 07.09.2012

Re: Izvinjavam se za trol

Neće Friki, no panikiki.
Samo dođe Krki i kaže: psst, Wuki.

Pre zevki nego panikiki. A Krki (ako je pametan) se neće zajebaje ni sa Wuki ni sa Friki, ond ide sad za ministra informacija ili direktora TV. Pa ti, Friki, gini sad po blogu za Boki...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:25 09.09.2012

Re: Izvinjavam se za trol

princi
Koliko kapiram celu igru, Điki kašne Boki, pa sa Vuki pravi vlaki. Daki i Krki ga tu malo duki a Dinki čuva straki. Saće se javi i Friki da nam sve objasni.


otkačen si, bro, totales.
Biljana 77 Biljana 77 17:15 08.09.2012

Šta da ti kažem

što već nisam rekla.

Osim toga preporuka.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:32 09.09.2012

zakasneli lajk

promak'o mi ovaj post pošto sam vitlao po pustinji u to vreme.

ne znam, ja kapiram da je promena moguća samo kroz krajnji minimalizam. u suštini, okupacija Srbije nije nikada prestala, odnosno, Srbija nije ugledala slobodu još uvek, što mislim da upućuje da radimo ono što najbolje znamo, da budemo otpisani.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana