Kultura| Region

Zašto sam fašista (ili kako nas samoironija može spasiti)

Nebojsa Krstic RSS / 17.11.2012. u 15:24

Nikola Vujčić je u današnjem kulturnom dodatku «Politike» podsetio na probleme koje je imao kada je 1985. objavio pesmu slovenačkog pesnika Tomaža Šalamuna «Zašto sam fašista» u «Književnoj reči».

Nesporazum oko pesme nastao je najviše zbog nerazumevanja autorove ironije kojom je upravo «naglašavao svu svirepost fašizma u želji da to zlo izvrgne ruglu» (Ovo su Šalamunove reči objavljene u štampi iz tog perioda.) A Tine Hribar, koji je ovu pesmu svrstao u svoju zbirku «Savremena slovenačka poezija», kaže da je Šalamunova pesma izrazito antifašistička, pisana naglašenim tonom samoironije i «da bi to moralo biti svakome jasno kada pročita «zahtev» za uništavanje Jevreja jer je i autor Jevrejin».

Evo te pesme, koja i ovih dana, zbog dešavanja u regionu i uže, ponovo postaje prilično aktuelna.

 

Tomaž Šalamun

 

ZAŠTO SAM FAŠISTA

 

Dosta mi je socijalne mimikrije. Samo je

ubijanje ljudi istinska akcija, napeta,

uzbudljiva, fantastična. Osluškuje se,

vidi, miriše, oseća i opipava cvrčeće meso.

Blaženi rat. Samo majka kojoj

čizmom gaziš sinčićevu lobanju zaista

zaurla sa istinskim bolom i ne treba da se

bojiš da blefira. A najveća istina

je najveći izvor estetskog užitka.

Najveća informacija je ubiti i izmučiti

čoveka koga najviše voliš.

Nisam zagriženi pristalica ubijanja stranaca,

neznanca

vredi ubiti samo zbog novca, ne

zbog umetnosti. Ako vojnik ubije vojnika,

to je nešto prosečno. Ali kada

simpatičan, lep, elegantan mladić

u nastupu otkine vilicu svojoj majci

ili palcem probuši mali otvor u lobanji

svog bate dok ležerno

razgovara, a njegov religiozni, smireni,

otvoreni i mudri pogled nimalo ne gubi

od svoje nevinosti... O, svetlosti!

Takođe, fino je kad se dva gola vojnika

ljube. Milijarder lepše izgleda od

zanatlije, a bračni par koji se voli

podseća me na debelog gadnog

poslužitelja koji jede škembiće. S tog

stanovišta je interesantno gledati kako

onanišu crnci zrelih godina. Belci se

prilično boje, a crnci vrište i

hropoću, kao kad pomešaš šum roja pčela

sa nepodmazanim kolicima koja cvile po

šinama. Osim toga, mršavi su u bokovima i

nemaju sala. Samoupravljači su debeljkovići,

fašizam je rasig. Fašizam integriše čistu

lepotu. Fašizam znači mladost, svežinu,

moć, akciju i vitalnost, jevrejske svinje

su trule, pljuvačka im se skuplja

oko uglova usana. Ko vas je zaslepljivao

da ne vidite tako jasne stvari?

Fašizam znači moć i vlast

I voleo bih da vidim onoga koji bi zbilja

više  voleo da bude benav, slabunjav i progonjen.

Je li bog bio demokrata kad je jednim potezom

odvojio vodu od neba? Onaj ko me bude uspeo

da uveri u to napraviće od Tomaža Šalamuna

ovcu i unuci mojih unuka pokoravaće se

njegovim potomcima. A do tada ostajem ono

što sam, i sve dok ne pokupim dovoljno

oružja, novca i ljudi, sve dok ne

prikupim dovoljno štofa za uniforme mojih

dečaka, sve dok u vojsku i udbu ne

infiltriram dovoljno mladih genija,

pisaću pesme o lepoti prirode i

skromno i tiho se pripremati za

veliki dan.

 

       (preveo Milan Đorđević) 

 

 



Komentari (266)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 15:35 17.11.2012

.

uvek je problem sa samoironijom sto je se docepaju oni koji je iscitavaju na najbukvalniji nacin...
ali je ipak opasniji pristup dusebriznika koji bi da "stite" moral (naravno uz uzlov da drugi plate cenu)
dragan7557 dragan7557 15:48 17.11.2012

Re: Vala,

ako je ovo pesma onda moj duboki naklon idiotizmu!

cerski
nsarski nsarski 16:29 17.11.2012

Re: Vala,

dragan7557
ako je ovo pesma onda moj duboki naklon idiotizmu!

cerski


Eh, cerski, nedokucivi su putevi poezije. Nekad kaze jedno a misli na drugo, nekad peruvelicava da bi rekla suprotno, itd.
Evo, na primer, iz jednog sudskog procesa o znacenju poezije, postavljeno je sudiji ovakvo pitanje. Sta znace stihovi: "Stomak uz stomak/dlaka uz dlaku/ a tvrdo izmedju"?.
Eto to, na primer. Da li je u pitanju erotika ili neka pastorala?
Ali, potpuno te razumem u ogorcenju i razocarenju.
Milan Novković Milan Novković 16:36 17.11.2012

Re: Vala,

ako je ovo pesma onda moj duboki naklon idiotizmu!

Nikakva je i meni, nažalost, al ja malo znam o poeziji.
freehand freehand 16:39 17.11.2012

Re: Vala,

Milan Novković
ako je ovo pesma onda moj duboki naklon idiotizmu!

Nikakva je i meni, nažalost, al ja malo znam o poeziji.

Ja moram još jednom da je pročitam.
Nekako ne uspevam baš taj ironični podtekst da pronađem.
satinelle satinelle 16:39 17.11.2012

Re: Vala,

dragan7557
ako je ovo pesma onda moj duboki naklon idiotizmu!cerski


Grozno.
Ovde se menjaju misljenja od dogadjaja, do dogadjaja... Odma' na izvinjenje...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:53 17.11.2012

Re: Vala,

ako je ovo pesma onda moj duboki naklon idiotizmu!

Nije, majstore, ovo poetsko ćoše. Nije bitno koja se pesma tebi dopada, a koja ne...o fašizmu je reč. O fašizmu u okviru aktuelnog trenutka.
Milan Novković Milan Novković 17:36 17.11.2012

Re: Vala,

Nije, majstore, ovo poetsko ćoše. Nije bitno koja se pesma tebi dopada, a koja ne...o fašuzmu je reč. O fašizmu u okviru aktuelnog trenutka.

Ako autor pesme nije "privilegovano mesto" u potrazi za značenjem, pa nisu čitaoci (ili nije Dragan i slični), onda verovatno ostaje autor bloga

E sad, možda nije ni autor bloga ovom prilikom - plasirati pesmu kao taksativnu definiciju fašizma jeste autorstvo, ali relativno mali udeo u vlasništvu nad značenjem, pogotovo ako pesma ima "provokativnu" formu koja ne dozvoljava da se forma i suština jasno odvoje

Tako, ja savetujem hladnokrvnost u davanju saveta čitaocima, dok stvarno ne preteraju
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:41 17.11.2012

Re: Vala,

E sad, možda nije ni autor bloga ovom prilikom - plasirati pesmu kao taksativnu definiciju fašizma jeste autorstvo, ali relativno mali udeo u vlasništvu nad značenjem, pogotovo ako pesma ima "provokativnu" formu koja ne dozvoljava da se forma i suština jasno odvoje

Tako, ja savetujem hladnokrvnost u davanju saveta čitaocima, dok stvarno ne preteraju

Odgovoriću ti do kraja nedelje.

Dotle ću možda da shvatim komentar.
Milan Novković Milan Novković 17:44 17.11.2012

Re: Vala,

Odgovoriću ti do kraja nedelje.

Dotle ću možda da shvatim komentar.

Hvala
dragan7557 dragan7557 17:59 17.11.2012

Re: Vala,

Nebojsa Krstic 16:53 17.11.2012
Re: Vala,

ako je ovo pesma onda moj duboki naklon idiotizmu!


Nije, majstore,

Elem majstore, nije mi poznato ko te ubedi da sam majstor ali znam da te debelo slagao, ono doduše imam titulu magistra i još neke al' se njima ne nogatam baš naročito!
Nije bitno koja se pesma tebi dopada, a koja ne.

E sad majstore gde si našao bilo bilo kakvu kvalifikaciju sviđa - nesviđa, u mom komentaru?

A u "aktuelnom" fašizmu ne vidim ništa novo što već nije bilo od samog nastanka Ideologije. Jedino novo, kako se meni pričinjava je insistiranje na nacionalnoj(komponenti u izvornoj ideologiji) ekonomiji koja je eto "slučajno" postala transnacionalna, ali to je druga tema.

cerski
dragan7557 dragan7557 18:07 17.11.2012

Re: Vala,

nsarski 16:29 17.11.2012
Re: Vala,

dragan7557
ako je ovo pesma onda moj duboki naklon idiotizmu!

cerski



Eh, cerski, nedokucivi su putevi poezije.

Jebote nenade zvuči kao: nedokučivi su putevi Gospodnji!

A kad je Fašizam u pitanju zna se i o kom je bogu reč.

cerski
nsarski nsarski 18:08 17.11.2012

Re: Vala,

Jebote nenade zvuči kao: nedokučivi su putevi Gospodnji!

Sve OK, dragane, ali sta znace oni stihovi? Sta opisuju? Na sta se odnose?
dragan7557 dragan7557 18:12 17.11.2012

Re: Vala,

Milan Novković
Odgovoriću ti do kraja nedelje.

Dotle ću možda da shvatim komentar.

Hvala

Kaži tek kad odgovori, a kraj nedelje je sutra!

cerski
freehand freehand 18:12 17.11.2012

Re: Vala,

doduše imam titulu magistra i još neke al' se njima ne nogatam baš naročito!

Ček, ček... Pretpostavljam da je "još neka" Ser, ali ova Magister - jel to neka nauka i zvanično ili metafora i umetnička sloboda?
dragan7557 dragan7557 18:13 17.11.2012

Re: Vala,

nsarski
Jebote nenade zvuči kao: nedokučivi su putevi Gospodnji!

Sve OK, dragane, ali sta znace oni stihovi? Sta opisuju? Na sta se odnose?

A gde ti vidiš stihove?


cerski
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:20 17.11.2012

Re: Vala,

Elem majstore, nije mi poznato ko te ubedi da sam majstor ali znam da te debelo slagao, ono doduše imam titulu magistra i

Izvini magistre.
Milan Novković Milan Novković 18:21 17.11.2012

Re: Vala,

Dotle ću možda da shvatim komentar.

Pošto je i mala šala uključena u moje komentarisanje, u veseloj nameri, ne mogu da odolim :

- Naime, osobi na skajpu sam rekao da ćeš ovako odgovoriti, otpilike, pre nego što sam poslao komentar :)

- Naravno, moj komentar jeste nejasan i nepotpun, ali pošto slabije poznajem poeziju ponadao sam se da će ga bolji poznavaoci "pročitati", tj pročitali bi i da sam samo dignuo obrvu na davanje saveta Cerskom

- Ima nas nekoliko koji dosta cenimo Cerskog, zbog znanja i pameti, a sposobnosti i spremnosti da neinhibirano pravi i greške, sve u vrlo zabavnom maniru, i postalo nam je jako zabravno kako su mnogi drugi renomirani blogeri neoprezni kada se njemu obraćaju, pa dopuštaju da im se pomalo refaktoriše pažljivo faktorisana šminka dok njemu odgovaraju u brzini (ovde ne mislim na brzopoezne revolveraše tipa Freeja, Alselonea i sličnih koji su super cool likovi i super prirodni, pa tako dragi po insinktu i koje uvek volimo da posmatramo u nefatalnim obračunima kod raznih korala).

Možda ne bi bilo toliko bitno koliko je koja pesma dobra kada bi bilo opšte prihvaljivo da ja dobra.

A ova pesma to nije, izgleda, opšteprihvatljivo dobra, i to treba reći, ja mislim.

I Cerski je prvi rekao pa je tvoj savet njemu nepotreno deplasiran, po mom mišljenju

(Samo)ironija u pesmi nije očigledna, bar ne nama koji slabije poznajemo poeziju, a pošto i sam kažeš da ovo nije poetsko ćoše pretpostavljam da je ne samo i nama dozvoljeno da komentarišemo, nego možda i poželjno

Ova pesma, kao loša, može (uopšte ne mora, ovo je samo hipotetički) da služi i kao paravan iza kojeg se prodaje prikrivena fašisoidnost, što onda njenom degutantnom karakteru daje još jednu dimenziju i sve skupa, u stvari, skreće pažnju sa događaja ovih dana na jeftinije šokiranje koje je pliće u kvalitetu ovde među nama, gde je potrebna neka promišljena dubina, a dublje u nekvalitetau među komšijama gde smo "univerzalno" ovih dana doneli odluku da su oni "univerzalno" u oduševljenom transu oko oslobađanja zlikovaca.

A ja mislim da nisu, nemmao mi tapiju na kritičnu masu moralno uzvišenih, ima i tamo svakakvih ljudi, a i mnogi su poklekli u jefinom radovanju koje je možda samo rezultat trenutne slabosti u karakteru, i možda se već sutra pokaju.

dragan7557 dragan7557 18:22 17.11.2012

Re: Vala,

freehand
doduše imam titulu magistra i još neke al' se njima ne nogatam baš naročito!

Ček, ček... Pretpostavljam da je "još neka" Ser, ali ova Magister - jel to neka nauka i zvanično ili metafora i umetnička sloboda?

Zvanično, da zvaničnije ne mož biti, još od pačije škole, mada nisam još menjo u Master, nekako me podseća na ono crnačko Massa, pa bi me u Africi i Americi umesto Dragan zvali: "Massa Dragan," e viš' to me živcira pa ostajem samo autodidakt.

cerski
nsarski nsarski 18:24 17.11.2012

Re: Vala,

A gde ti vidiš stihove?


Evo ponovo:

"Stomak uz stomak
dlaka uz dlaku
a tvrdo izmedju"
antioksidant antioksidant 18:27 17.11.2012

Re: Vala,

kada bi bilo opšte prihvaljivo da ja dobra.

a koja je?
opste prihvatljivo dobra mislim

sem barbare

freehand freehand 18:37 17.11.2012

Re: Vala,

Zvanično, da zvaničnije ne mož biti, još od pačije škole,

A, ok onda.

pa bi me u Africi i Americi umesto Dragan zvali: "Massa Dragan,"

Vidi đavla!?
A ja mislio je to Massa od Maser i da se sticalo kod zadihanih tu-tu-tu-me-boli-ah nemačkih domaćica sedamdesetih?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:44 17.11.2012

Re: Vala,

Ova pesma, kao loša, može (uopšte ne mora, ovo je samo hipotetički) da služi i kao paravan iza kojeg se prodaje prikrivena fašisoidnost,

Ovako je rezonovao list "Komunist" koji je 1965. tražio smenu urednika "Književne reči". Istini za volju, to su tražili i "Borba", "Večernje Novosti" i "Ekspres Politika".
..što onda njenom degutantnom karakteru daje još jednu dimenziju i sve skupa, u stvari, skreće pažnju sa događaja ovih dana na jeftinije šokiranje koje je pliće u kvalitetu ovde među nama, gde je potrebna neka promišljena dubina, a dublje u nekvalitetau među komšijama gde smo "univerzalno" ovih dana doneli odluku da su oni "univerzalno" u oduševljenom transu oko oslobađanja zlikovaca.

A ja mislim da nisu, nemmao mi tapiju na kritičnu masu moralno uzvišenih, ima i tamo svakakvih ljudi, a i mnogi su poklekli u jefinom radovanju koje je možda samo rezultat trenutne slabosti u karakteru, i možda se već sutra pokaju.

Nemamo mi tapiju moralno uzvišenih da se izjasnimo o "transu oko oslobađanja zlikovaca"?
Hm! Možda magistar i ja nemamo, ali mora biti da neki među nama imaju.

Kao i o tome što i u našoj sredini pojava o kojoj je u blogu reč narasta svakim danom i postaje moćnija.
dragan7557 dragan7557 18:47 17.11.2012

Re: Vala,

nsarski
A gde ti vidiš stihove?


Evo ponovo:

"Stomak uz stomak
dlaka uz dlaku
a tvrdo izmedju"

Ja ti moj nenade ođe vidim samo kopulaciju, koitus, parenje itd.

Daleko je to, kao i ono gore od poezije osim naravno što se matorim jarcima stara vatra mota po glavi, poput:

Dobro vam jutro Ptrović Petre
...........

bilo je sinoć ....

cerski

dragan7557 dragan7557 18:51 17.11.2012

Re: Vala,

Nebojsa Krstic
Elem majstore, nije mi poznato ko te ubedi da sam majstor ali znam da te debelo slagao, ono doduše imam titulu magistra i

Izvini magistre.

Ma nema potrebe da se izvinjavaš, blogeri smo, nego bre premlati tu barabu koja te slagala!

cerski
Bonner Bonner 18:56 17.11.2012

Re: Vala,

Nebojsa Krstic


Nemamo mi tapiju moralno uzvišenih da se izjasnimo o "transu oko oslobađanja zlikovaca"?
Hm! Možda magistar i ja nemamo, ali mora biti da neki među nama imaju.



Dr. Krle, imas tapiju na sve, bar ovde na blogu, mi ti je poklanjamo. (Jel ima neko protiv? Nema)

Izjasni se. ;-)

Nebojsa Krstic


Kao i o tome što i u našoj sredini pojava o kojoj je u blogu reč narasta svakim danom i postaje moćnija.


O kojoj pojavi je rec?

samo ironija?

samoironija?

fasizam?

nsarski nsarski 19:00 17.11.2012

Re: Vala,

Ja ti moj nenade ođe vidim samo kopulaciju, koitus, parenje itd.


Ne, dragane, cerski...u pitanju su dve krave koje vuku kola. Ruda izmedju njihovih stomaka.

"Stomak uz stomak
dlaka uz dlaku
a tvrdo izmedju"
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:07 17.11.2012

Re: Vala,

Ne, dragane, cerski...u pitanju su dve krave koje vuku kola. Ruda izmedju njihovih stomaka.

Ja sam ispao prevaren, isto ko magistar, priznajem...
dragan7557 dragan7557 19:10 17.11.2012

Re: Vala,

nsarski
Ja ti moj nenade ođe vidim samo kopulaciju, koitus, parenje itd.


Ne, dragane, cerski...u pitanju su dve krave koje vuku kola. Ruda izmedju njihovih stomaka.

"Stomak uz stomak
dlaka uz dlaku
a tvrdo izmedju"

Dakle o tome se da polemisati!

Ruda se nalazi i između rebara spomenutih krava, koje inače ređe vuku kola od volova koje je i Domanović dao zavidnu ulogu nacionalizujuči ih u "Razmišljanja jednog srpskog vola."

Naravno tu su i konju koji i nisu baš dlakavia li je činjenica da se ruda nalazi osim između stomaka i između sapi i rebara.

Jedino što se meni čini pravo rešenje rebusa je ono koje sam napisao.

cerski
Milan Novković Milan Novković 19:11 17.11.2012

Re: Vala,

Ovako je rezonovao list "Komunist" koji je 1965. tražio smenu urednika "Književne reči". Istini za volju, to su tražili i "Borba", "Večernje Novosti" i "Ekspres Politika".

Ovo je, pomalo, nedovršena misao i nadam se da se ne radi o "fallacy" oruđu, diskreditovanju po asocijaciji. To što je "Komunist" tako rezonovao ne znači da u tome rezonu nema istine. Ne znači ni da je ima, naravno, a još manje znači da je ima to što sam ja to stavio na listu mogućnosti.

Kao što ni produžena ruka ovog "logičkog" obrasca, lepljenje atributa po asocijaciji, koja može da kaže da su US antikomunisti pa je njihova podška Oluji "dokaz" da je Oluja opravdana, nema nikakve veze sa nikavom logikom.

Iza pohlepnog, kriminalnog i krvoločnog nema logike.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:15 17.11.2012

Re: Vala,

Ruda se nalazi i između rebara spomenutih krava......
Naravno tu su i konju koji i nisu baš dlakavia li je činjenica da se ruda nalazi osim između stomaka i između sapi i rebara.


Cerski, uz svo uvazavanje, nece biti da si u pravu bar sto se polozaja rude volovske i konjske zaprege tice.

Ruda volovske zaprege je tacno onde gde se kaze u stihovima, izmedju stomaka ( i dlake)
Konjska je nesto nize postavljena, ali dobro, i za nju se moze reci da je izmedju stomaka.
znam o cemu pricam, veruj mi :)
dragan7557 dragan7557 19:22 17.11.2012

Re: Vala,

hoochie coochie man
Ruda se nalazi i između rebara spomenutih krava......
Naravno tu su i konju koji i nisu baš dlakavia li je činjenica da se ruda nalazi osim između stomaka i između sapi i rebara.


Cerski, uz svo uvazavanje, nece biti da si u pravu bar sto se polozaja rude volovske i konjske zaprege tice.

Ruda volovske zaprege je tacno onde gde se kaze u stihovima, izmedju stomaka ( i dlake)
Konjska je nesto nize postavljena, ali dobro, i za nju se moze reci da je izmedju stomaka.
znam o cemu pricam, veruj mi :)

Verujem.

Mada znam i druge "rude" koje odgovaraju deskripciji sa dlakama a bogme i kad nema dlaka, znači obrijanim stomacima.

cerski
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:33 17.11.2012

Re: Vala,

To što je "Komunist" tako rezonovao ne znači da u tome rezonu nema istine

Dapače.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:35 17.11.2012

Re: Vala,

Mada znam i druge "rude" koje odgovaraju deskripciji sa dlakama a bogme i kad nema dlaka, znači obrijanim stomacima.


Meni su, bas kao i tebi i Krlu, samo te rude bile na umu dok nas Sarski ne razocara.
Milan Novković Milan Novković 19:42 17.11.2012

Re: Vala,

Dapače

Ne, nije "dapače", ni po formalnoj ni po modalnoj logici, ni po artikulabilnom ni po tacit znanju.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:52 17.11.2012

Re: Vala,

Ne, nije "dapače", ni po formalnoj ni po modalnoj logici, ni po artikulabilnom ni po tacit znanju.

Aaa! Ok.
Bonner Bonner 19:57 17.11.2012

Re: Vala,

Milan Novković
Dapače

Ne, nije "dapače", ni po formalnoj ni po modalnoj logici, ni po artikulabilnom ni po tacit znanju.




tyson tyson 10:05 18.11.2012

Re: Vala,

Ima nas nekoliko koji dosta cenimo Cerskog, zbog znanja i pameti

čizs...



vladimir petrovic vladimir petrovic 10:57 18.11.2012

Pomalo uvrnuta asocijacija

Nije, majstore, ovo poetsko ćoše.

I pored upozorenja da ovo nije poetsko ćoše, mene naslov "Zašto sam fašista" natera da se setim Silvije Plat i njene poznate pesme Daddy iz koje su ovi stihovi:

“Svaka žena obožava fašistu,
Čizmu u lice, brutalnu životinju.
Brutalno srce brutalne životinje poput tebe”.

(“Every woman adores a Fascist,
The boot in the face, the brute
Brute heart of a brute like you.”)
dragan7557 dragan7557 11:19 18.11.2012

Re: Vala, nsarski, o slobodi izbora.....

nsarski
Ja ti moj nenade ođe vidim samo kopulaciju, koitus, parenje itd.


Ne, dragane, cerski...u pitanju su dve krave koje vuku kola. Ruda izmedju njihovih stomaka.

"Stomak uz stomak
dlaka uz dlaku
a tvrdo izmedju"

Vala nenade, nsarski prevazišao si samog sebe!

Evo, na primer, iz jednog sudskog procesa o znacenju poezije, postavljeno je sudiji ovakvo pitanje. Sta znace stihovi: "Stomak uz stomak/dlaka uz dlaku/ a tvrdo izmedju"?.
Eto to, na primer. Da li je u pitanju erotika ili neka pastorala?


I za ovaj "konflikt treba sudija i sud?

Pa svakom ko čita navedeno je jasno do koje mere blesavost može da ide!

Nije ni čudo što cenjeni suci u Hagu nisu razumljivi u Srbiji.

Ajd sad ako bi cenjeni sudac iz tvog teksta presudio da je u pitanju erotika umesto pastorale, ti bi meni likujući servirao zaključak(sudije) sledeće sadržine:

"Nije dragane cerski... u pitanju su dve osobe koje se...."

Ruda između njihovih stomaka je qrac! Zar ne?

Naravno pozvao bi se na nepristasnost i odlučujuću ulogu Časnog Suca?

Šta to govori o ličnostima pred koje je stavljena mogućnost izbora?

E sad zamisli da smo ja i ti Srbi i Hrvati?

Postavi isto pitanje i zamisli reakcije!?

Baš sam radoznao da čujem tvoje zaključke?

A ako se dobro sećam,

"Gödel, Escher, Bach"

Douglas R. Hofstadter-a
,

ti reče pre nekoliko godina, da si čitao!? Da je ova konflikta situacija u spomenutom Hofstadter-ovom delu izložena valjad nije potrebno naglašavati.


cerski

edit: naravno da je ruda između krava i kada stoje a ne samo kad vuku kola, to nije važno, ono što je važno je likovanje izraženo u Ne dragane cerski....
dragan7557 dragan7557 11:27 18.11.2012

Re: Vala,

tyson
Ima nas nekoliko koji dosta cenimo Cerskog, zbog znanja i pameti

čizs...





Ako "č" zameniš sa "Dž" možda neko i razume šta oš da veliš!
Čizas ne znači ništa Džizas(Jesus) je ime.

cerski
freehand freehand 11:43 18.11.2012

Re: Vala,

dragan7557
tyson
Ima nas nekoliko koji dosta cenimo Cerskog, zbog znanja i pameti

čizs...





Ako "č" zameniš sa "Dž" možda neko i razume šta oš da veliš!
Čizas ne znači ništa Džizas(Jesus) je ime.

cerski

O Devla...
buba_truba buba_truba 00:12 20.11.2012

Re: Vala,

Milan Novković
- Ima nas nekoliko koji dosta cenimo Cerskog, zbog znanja i pameti, a sposobnosti i spremnosti da neinhibirano pravi i greške, sve u vrlo zabavnom maniru...

Zezaš?!
Milan Novković Milan Novković 12:26 20.11.2012

Re: Vala,

buba_truba
Milan Novković
- Ima nas nekoliko koji dosta cenimo Cerskog, zbog znanja i pameti, a sposobnosti i spremnosti da neinhibirano pravi i greške, sve u vrlo zabavnom maniru...

Zezaš?!

Možda donekle, ali nehotično!

Naime, ne mogu da budem siguran za druge, ali sam siguran za sebe, ja ga jako cenim.

Vrlo je interesantna pojava utoliko što (radi se o pretpostavkama):

- Šanse su da je sebi sredio život kako je hteo (ma šta okolina mislila o tome). To nije lako i potrebne su razne vrste pameti i znanja da bi se uspelo i zaobišla danonoćna, lenja kuknjava.

- Velikim delom nam je interesantno ogledalo i poseća nas kako smo spremni da u čoporu, opet dananonoćno, "investiramo" u zezanje nekonvencionalnog, ma šta bilo ispod prezentacije, dok smo, u proseku, vrlo snishodnjivi prema autoritetu čim se malo ugladi, opet bez obzira šta je ispod, često vanredna moralna prljavština.
freehand freehand 13:01 20.11.2012

Re: Vala,

- Velikim delom nam je interesantno ogledalo i poseća nas kako smo spremni da u čoporu, opet dananonoćno, "investiramo" u zezanje nekonvencionalnog, ma šta bilo ispod prezentacije, dok smo, u proseku, vrlo snishodnjivi prema autoritetu čim se malo ugladi, opet bez obzira šta je ispod, često vanredna moralna prljavština.

Ma daj bre, i ti sa tim čovporom više.
Meni je fantastična ta njegova amplituda, ko plima i oseka na Aljasci ili gde bejahu one ekstremne oscilacije u nivou mora.
A ja najčešće (i skoro isključivo) reagujem kad krene u osvajanje bozonskog nepoznatog sa sve šestostrukim mentalnim piruetama, tulupima i fon rihthofenima.
Ja mislim da je Cerski jedini koji sebi može da gleda u uvo, i nije da mu ne zavidim na tome.
I jajaja služi tome da se slučajno ne bi pripisalo čoporu ono što je napisano.
BTW - češće viđam omanja krda i jata, i poneko stado nego čopor.
Milan Novković Milan Novković 13:49 20.11.2012

Re: Vala,

BTW - češće viđam omanja krda i jata, i poneko stado nego čopor.

Svaka čast, mnogo bolji izbor reči
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:01 20.11.2012

Re: Vala,

Velikim delom nam je interesantno ogledalo i podseća nas kako smo spremni da u čoporu, opet dananonoćno, "investiramo" u zezanje nekonvencionalnog, ma šta bilo ispod prezentacije, dok smo, u proseku, vrlo snishodnjivi prema autoritetu čim se malo ugladi, opet bez obzira šta je ispod, često vanredna moralna prljavština.

Meni je fantastična ta njegova amplituda, ko plima i oseka na Aljasci ili gde bejahu one ekstremne oscilacije u nivou mora.
A ja najčešće (i skoro isključivo) reagujem kad krene u osvajanje bozonskog nepoznatog sa sve šestostrukim mentalnim piruetama, tulupima i fon rihthofenima.
Ja mislim da je Cerski jedini koji sebi može da gleda u uvo, i nije da mu ne zavidim na tome.
I jajaja služi tome da se slučajno ne bi pripisalo čoporu ono što je napisano.

Čoveće! Ovo ni ja ne bih tačnije reko!
omega68 omega68 16:02 17.11.2012

ШТА???

Ово није блог извињења Готовини?
Нећу даље да читам.
Едит:
Да ли нешто знаш о томе зашто ми је укинута ауторска опција?
freehand freehand 16:34 17.11.2012

Re: ШТА???

omega68
Ово није блог извињења Готовини?
Нећу даље да читам.
Едит:
Да ли нешто знаш о томе зашто ми је укинута ауторска опција?

Postao si premekan u izrazu, utopio si se u mediokritetsku žabokrečinu političke korektnosti?
omega68 omega68 16:42 17.11.2012

Re: ШТА???

utopio si se u mediokritetsku žabokrečinu političke korektnosti?

па се зато ућуткују неистомишљеници?
ЕУропске вредности на делу?
Срам их било
freehand freehand 16:44 17.11.2012

Re: ШТА???

omega68
utopio si se u mediokritetsku žabokrečinu političke korektnosti?

па се зато ућуткују неистомишљеници?
ЕУропске вредности на делу?
Срам их било

Ma pusti bre... Ućutkuju, banuju, još se i hvale posle!
BTW - mislim da su IndoEuropske vrednosti u pitanju.
st.jepan st.jepan 18:28 17.11.2012

Re: ШТА???

Да ли нешто знаш о томе зашто ми је укинута ауторска опција?

I ja se čudim, baš ti je ovo poslednje bilo..., štonokažu, analitično.
A nešto mislim..., ma kakvi, ne bi oni - pa video si koliko se dugo to na blogu obdržalo.
Nego, 'bel li ga, valjda pritislo..., eto, morali.


cult cult 18:32 17.11.2012

Re: ШТА???

baš ti je ovo poslednje bilo, štonokažu, analitično.


Analitično, trezveno, nadasve, rekao bih, objektivno, argumentovano mnoštvom arhivske gradje iz verodostojnih izvora evropskih i svetskih.
Mislim da je to neka zavera u pitanju.
I da se tokom noći reagovalo. Neki nanoroboti...
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:38 17.11.2012

Re: ШТА???

Срам их било

Cuti Omega, nemoj da komentarisanje izvlaci bes iz tebe, on tu treba da ostane i da pukne.
Kad treba, i gde treba.
:)

A autorska opcija.. ma zivi se lepo i bez nje
Nisu bas morali da ti je ukidaju ali, jbg, ono je stvarno bilo malo....????
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:48 17.11.2012

Re: ШТА???

omega68
Ово није блог извињења Готовини?
Нећу даље да читам.
Едит:
Да ли нешто знаш о томе зашто ми је укинута ауторска опција?


Mislim da je u pitanju svetska zavera protiv ponosnog pripadnika najstarijeg naroda na ovim prostorima, a i inače.
Bonner Bonner 18:59 17.11.2012

Re: ШТА???

srdjan.pajic


Mislim da je u pitanju svetska zavera protiv ponosnog pripadnika najstarijeg naroda na ovim prostorima, a i inače.


Hrvati su stariji, bar od juce. Isuse kako su staaaaaaaari?!

I ponosni, svoj na svome. Isuse kako su pooooooonosni?!

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:07 17.11.2012

Re: ШТА???

omega68
Едит:
Да ли нешто знаш о томе зашто ми је укинута ауторска опција?

Због исказаног интелекта и упорности у његовом испољавању.
Goran Vučković Goran Vučković 19:08 17.11.2012

Re: ШТА???

Због исказаног интелекта и упорности у његовом приказивању.

Mislim da je ovaj put bio u pitanju ukus - čini mi se da je moderacija prilično blaga prema iskazivanju intelekta.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:10 17.11.2012

Re: ШТА???

Goran Vučković
Mislim da je ovaj put bio u pitanju ukus...

Мислиш да укус није део интелекта?

Goran Vučković Goran Vučković 19:13 17.11.2012

Re: ШТА???

Мислиш да укус није део интелекта?

Pa ono jes, zna se koji je najvažniji polni organ
st.jepan st.jepan 19:15 17.11.2012

Re: ШТА???

hoochie coochie man
ono je stvarno bilo malo....????

Ma jok, autoironija!
Nisi provalio autoironiju?

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:23 17.11.2012

Re: ШТА???

Ma jok, autoironija!
Nisi provalio autoironiju?


Ni moderacija nije provalila pa evo sta ucinise :)
Goran Vučković Goran Vučković 19:25 17.11.2012

Re: ШТА???

Nisi provalio autoironiju?

Da taj deo mi je bio najbolji - Hrvati su gadovi kakvih nema, a u stvari to su Srbi
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:26 17.11.2012

Re: ШТА???

Da taj deo mi je bio najbolji - Hrvati su gadovi kakvih nema, a u stvari to su Srbi


Bas to sam hteo da mu kazem da nije iskljucio komentare.
princi princi 19:27 17.11.2012

Re: ШТА???

omega68
utopio si se u mediokritetsku žabokrečinu političke korektnosti?

па се зато ућуткују неистомишљеници?
ЕУропске вредности на делу?
Срам их било

Omega, druže, shvati da je to za tvoje dobro. One tvoje Deretićevske bljuvotine bolje niko da ne gleda. Duševan si čovek, voliš da čitaš, što, bre, ne uzmeš neke druge knjige?
cult cult 19:30 17.11.2012

Re: ШТА???

Duševan si čovek, voliš da čitaš, što, bre, ne uzmeš neke druge knjige?


Šta da čita? Šta, kad sve što otvori, svuda go Srbin?
st.jepan st.jepan 19:31 17.11.2012

Re: ШТА???

Ni moderacija nije provalila pa evo sta ucinise :)

Eh, učiniše...
Dodeljuju, oduzimlju...
dragan7557 dragan7557 19:48 17.11.2012

Re: ШТА???

princi
omega68
utopio si se u mediokritetsku žabokrečinu političke korektnosti?

па се зато ућуткују неистомишљеници?
ЕУропске вредности на делу?
Срам их било

Omega, druže, shvati da je to za tvoje dobro. One tvoje Deretićevske bljuvotine bolje niko da ne gleda. Duševan si čovek, voliš da čitaš, što, bre, ne uzmeš neke druge knjige?

I uzeo je. I svakako nisu Deretićeve bljuvotine u pitanju.

A očigledno je da ti zadnji omegin blog nisi ni čitao, a ipak uzimaš za pravo a i potrebno da komentarišeš!?

cerski
princi princi 19:57 17.11.2012

Re: ШТА???

Šta da čita?

Dobro pitanje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:57 17.11.2012

Re: ШТА???

omega68

Да ли нешто знаш о томе зашто ми је укинута ауторска опција?

hint: "Govor mržnje (Zakon o javnom informisanju, čl.38.: “Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“), pretnje, psovke, vređanje i klevetanje."

a tvoj post sadržao hejt i huškanje na nasilne emocije prema braći jugozapadnim Slovenima?
princi princi 20:06 17.11.2012

Re: ШТА???

A očigledno je da ti zadnji omegin blog nisi ni čitao, a ipak uzimaš za pravo a i potrebno da komentarišeš!?

cerski

Cerski, druže, ajde za Omegu i tako i tako, ali što tebi oduzeše autorsku, to im se ne može oprostiti. Oni tvoji blogovi su bili vrelo mudrosti, zvezdani trenuci bloga. Ti i Šjentinel.
docsumann docsumann 20:08 17.11.2012

Re: ШТА???

Šta da čita?


Dobro pitanje


stripove! npr. ovaj norvežanin otkida, a i naslanja se na blog ...



dragan7557 dragan7557 20:18 17.11.2012

Re: ШТА???

princi
A očigledno je da ti zadnji omegin blog nisi ni čitao, a ipak uzimaš za pravo a i potrebno da komentarišeš!?

cerski

Cerski, druže, ajde za Omegu i tako i tako, ali što tebi oduzeše autorsku, to im se ne može oprostiti. Oni tvoji blogovi su bili vrelo mudrosti, zvezdani trenuci bloga. Ti i Šjentinel.

Meni to ne smeta ono što mislim i hoću da publikujem radim na ozbiljnim blogovima.

Uzgred kakve veze to ima sa činjenocom da omega nije prepisivao Deretića već kredibilne, relevantne i poznate evropske izvore, koji se nalaze kako na Internetu tako i u svim svetskim bibliotekama?

Uzgred činjenice koje su navedene u omeginom postu su meni, a poznate više od trideset godina, istoričarima od Tridesetgodišnjeg rata.

cerski
freehand freehand 20:21 17.11.2012

Re: ШТА???

Meni to ne smeta ono što mislim i hoću da publikujem radim na ozbiljnim blogovima.

A ovde samo koitus i kopulacija.

A kad ja kažem da se Magistar samo zajebava sa nama - kažu Freehand ne razume...
dragan7557 dragan7557 20:36 17.11.2012

Re: ШТА???

freehand 20:21 17.11.2012
Re: ШТА???

Meni to ne smeta ono što mislim i hoću da publikujem radim na ozbiljnim blogovima.


A ovde samo koitus i kopulac


Pa o zdravstvenom sistemu/ima sutra recimo u makroekonomija,org, da tamo ne pišemo o spomenutim temama koitusu i kopulaciji, je valjad jasno?

cerski
freehand freehand 20:40 17.11.2012

Re: ШТА???

dragan7557
freehand 20:21 17.11.2012
Re: ШТА???

Meni to ne smeta ono što mislim i hoću da publikujem radim na ozbiljnim blogovima.


A ovde samo koitus i kopulac


Pa o zdravstvenom sistemu/ima sutra recimo u makroekonomija,org, da tamo ne pišemo o spomenutim temama koitusu i kopulaciji, je valjad jasno?

cerski

Ma ok bre, razumem ja to, nego se Šarski i Brajović pale.
omega68 omega68 22:03 17.11.2012

Re: ШТА???

a tvoj post sadržao hejt i huškanje na nasilne emocije prema braći jugozapadnim Slovenima?

eto šta antioksidantov blog učini od mene
da da,šta misliš šta sam tek spremao za neke druge?
Nego, fukse brate, kako je tamo, je l počeo rat?
omega68 omega68 22:21 17.11.2012

Re: ШТА???

Da taj deo mi je bio najbolji - Hrvati su gadovi kakvih nema, a u stvari to su Srbi


Bas to sam hteo da mu kazem da nije iskljucio komentare.

Ko kaže da su Srbi?
Većina današnjih Hrvata jesu pokatoličeni Srbi.
Tadašnji, koje je tadašnja Evropa prezrela jesu bili oni malobrojni Hrvati, nekada davno su i oni bili Srbi ali su tada već to bili katolici i time već kilometrima udaljeni od svog iskona.
Nisu toliko u pitanju Hrvati ili Srbi, to je što bi rekao Novak isto, u pitanju je što katoličanstvo u borbi protiv svakog drugog ( islama, pravoslavlja, protestanata ) nalazi izvršioce i od njih traži da budu svirepi.I to se kasnije oprašta.Dobro smo videli juče.Ili neki još uvek ne žele da vide.
P.S.Izvinjavam se što ovde repliciram.Na neke sugestije da treba da otvorim taj blog krenum sam da to uradim , ali oćeš - oprem dobro, nema ni bloga ni opcije.
FAŠIZAM na delu
freehand freehand 22:28 17.11.2012

Re: ШТА???

P.S.Izvinjavam se što ovde repliciram.Na neke sugestije da treba da otvorim taj blog krenum sam da to uradim , ali oćeš - oprem dobro, nema ni bloga ni opcije.
FAŠIZAM na delu

Čoveče, jel vidiš ti kako vi pacifisti uvek prvi najebete?!
omega68 omega68 22:43 17.11.2012

Re: ШТА???

Omega, druže, shvati da je to za tvoje dobro. One tvoje Deretićevske bljuvotine bolje niko da ne gleda. Duševan si čovek, voliš da čitaš, što, bre, ne uzmeš neke druge knjige?

Dragan:

I uzeo je. I svakako nisu Deretićeve bljuvotine u pitanju.

A očigledno je da ti zadnji omegin blog nisi ni čitao, a ipak uzimaš za pravo a i potrebno da komentarišeš!?

cerski

Gospodo, poslednji nastavak tog bloga je bio aktivan 5 dana.
Što niste nešto demantovali?
( Deretić je bio najmanje citiran, uostalom njegove knjige se samo naslanjaju na mnoge strane autore.Što niste njih demantovali?)
omega68 omega68 22:49 17.11.2012

Re: ШТА???

čini mi se da je moderacija prilično blaga prema iskazivanju intelekta.

tvog?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:52 17.11.2012

Re: ШТА???

Deretić je bio najmanje citiran, uostalom njegove knjige se samo naslanjaju na mnoge strane autore.Što niste njih demantovali?)

Evo ja sam te baš pitao što si izabrao autora koji je u startu Kosovo odvojio od Srbije...kao odgovor dobio sam par besmislenih uvreda.
niccolo niccolo 23:02 17.11.2012

Re: ШТА???

Uzgred činjenice koje su navedene u omeginom postu su meni, a poznate više od trideset godina, istoričarima od Tridesetgodišnjeg rata.

Može li neka dobra duša da mi pojasni ovu rečenicu?
omega68 omega68 23:18 17.11.2012

Re: ШТА???

Evo ja sam te baš pitao što si izabrao autora koji je u startu Kosovo odvojio od Srbije

Krstiću ti si se zajebavao i podjebavao.Da si bio dobronameran ti bi shvatio da taj naučnik nije obavezan niti mu je u opisu posla da razmišlja u političkim kategorijama.Možda je mislio na geografsku odrednicu.Šta da je rekao i Šumadija?Ili Srem?Ti bi odmah shvatio da Kljosov, genetičar, pravi nove države.
Stvarno si bio maliciozan u startu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:41 17.11.2012

Re: ШТА???

Ja ću ovo prvo morati da pročitam u originalu, a do tada se izvinjavam na malom trolu, ali prosto moram da kažem - ČOKOLADA. Sa lešnicima moliću.
freehand freehand 23:43 17.11.2012

Re: ШТА???

niccolo
Uzgred činjenice koje su navedene u omeginom postu su meni, a poznate više od trideset godina, istoričarima od Tridesetgodišnjeg rata.

Može li neka dobra duša da mi pojasni ovu rečenicu?

Nije to znanje od ovog sveta.
maksa83 maksa83 23:55 17.11.2012

Re: ШТА???

niccolo
Uzgred činjenice koje su navedene u omeginom postu su meni, a poznate više od trideset godina, istoričarima od Tridesetgodišnjeg rata.

Može li neka dobra duša da mi pojasni ovu rečenicu?

Trideset godina, tridesetogodišnji rat... šta tu nije jasno?

Ovde imamo 2x30=60.

60 u hexu je 0x3C.

3C je "tri 's'" ćirilicom, znači nije 4C, nego 3, zato što fali ono jedno s.

Šta tu nije jasno?

dragan7557 dragan7557 00:03 18.11.2012

Re: ШТА???

freehand
niccolo
Uzgred činjenice koje su navedene u omeginom postu su meni, a poznate više od trideset godina, istoričarima od Tridesetgodišnjeg rata.

Može li neka dobra duša da mi pojasni ovu rečenicu?

Nije to od ovog sveta.

Ma jok more, Tridesetogodišnji rat je bio na Marsu, valjda zato nicc nije ni čuo za njega, a po svoj prilici ni ti.

E sad to što sam se ja pre trideset i više godina baktao sa spomenutim Tridesetogodišnjim ratom, i sve što je omega napisao, našao u originalnim nemačkim izvorima(omega je kristio i engleske izvore(prevode)), znači naravno da su meni poznate mnoge stvari o kojima je omega pisao, i to već više od trideset godina.

Što nicc nije u stanju da razdvoji Tridesetogodišnji rat od trideset godina starog saznanja, leži verovatno na, kao i občno, površnom čitanju.

Dakle nicc Tridesetogodišnji rat i trideset godina postojeće poznavanje istorijskih činjenica nije isto.

Da su istoričari pribeležili kontemporarne događaje o Tridesetogodišnjem ratu, tokom i odmah po završetku istog, je valjadi dovoljno razumljivo?

Da nije od ovoga sveta, teško bi se moglo reći, osim ako se Tridesetogodišnji rat ne premesti na onaj svet, kako ti revolverašu Vajat Erpe i učini.

cerski
dragan7557 dragan7557 00:07 18.11.2012

Re: ШТА???

maksa83
niccolo
Uzgred činjenice koje su navedene u omeginom postu su meni, a poznate više od trideset godina, istoričarima od Tridesetgodišnjeg rata.

Može li neka dobra duša da mi pojasni ovu rečenicu?

Trideset godina, tridesetogodišnji rat... šta tu nije jasno?

Ovde imamo 2x30=60.

60 u hexu je 0x3C.

3C je "tri 's'" ćirilicom, znači nije 4C, nego 3, zato što fali ono jedno s.

Šta tu nije jasno?


Makso dete idi malo otrezni se, a jutro je pametnije od večeri osobito kad se istrezniš.

I da znaš brlju nije dobro lokmariti previše ni danju, a uveče da ni ne spominjem.

cerski
maksa83 maksa83 00:15 18.11.2012

Re: ШТА???

Makso dete idi malo otrezni se, a jutro je pametnije od večeri osobito kad se istrezniš.

I da znaš brlju nije dobro lokmariti previše ni danju, a uveče da ni ne spominjem.

Ok.

Reci mi bar gde sam pogrešio? Trebalo je da množim 30x30 a ne sa 2?
freehand freehand 00:18 18.11.2012

Re: ШТА???

maksa83
Makso dete idi malo otrezni se, a jutro je pametnije od večeri osobito kad se istrezniš.

I da znaš brlju nije dobro lokmariti previše ni danju, a uveče da ni ne spominjem.

Ok.

Reci mi bar gde sam pogrešio? Trebalo je da množim 30x30 a ne sa 2?

Lokmario si brlju danju, pre fitnisa i džiudžice, lepo ti je čovek reko.
Sad se strpi malo, šteluje wifi na sarkofagu.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:28 18.11.2012

Re: ШТА???

Makso dete idi malo otrezni se

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:08 18.11.2012

Re: ШТА???

Evo ja sam te baš pitao što si izabrao autora koji je u startu Kosovo odvojio od Srbije

Da si bio dobronameran ti bi shvatio da taj naučnik nije obavezan niti mu je u opisu posla da razmišlja u političkim kategorijama.

Ja se dotičnom naučniku nisam ni obraćao, no sam tebe priupitao kako si se njega i dotičnog citata dograbio.
Možda je mislio na geografsku odrednicu

Pa to i kažem, mislio je na geografsku odrednicu Srbija i ta je odrednica bila odvojena od geografske odrednice Kosovo.

Da znaš da si me razočarao.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 01:51 18.11.2012

Re: ШТА???

Evo ja sam te baš pitao što si izabrao autora koji je u startu Kosovo odvojio od Srbije...kao odgovor dobio sam par besmislenih uvreda.


Ajmo polako. Ako je originalni "tekst" edna veeeelika besmislica, na čemu baziraš očekivanja da će prateće uvrede imati smisla?

             
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 02:01 18.11.2012

Re: ШТА???

Trideset godina, tridesetogodišnji rat... šta tu nije jasno?

Ovde imamo 2x30=60.

60 u hexu je 0x3C.

3C je "tri 's'" ćirilicom, znači nije 4C, nego 3, zato što fali ono jedno s.

Šta tu nije jasno?


Pa nije bilo jasno gde je četvrto C. Sada znamo da je poginulo pre 30 godina u Tridesetogodišnjem ratu. Da, da ... Da ☻☻

             


srdjan.pajic srdjan.pajic 04:52 18.11.2012

Re: ШТА???

omega68

Gospodo, poslednji nastavak tog bloga je bio aktivan 5 dana.
Što niste nešto demantovali?
( Deretić je bio najmanje citiran, uostalom njegove knjige se samo naslanjaju na mnoge strane autore.Što niste njih demantovali?)


Pa evo, ja sam jedva dočekao taj poslednji nastavak, mislim, ko poslednju epizodu Ljovisne, il' Kasandre, i pripremio se za konstruktivnu polemiku. Ali, avaj, preventivni ban me je sprečio u tome.

Pravi momenat je došao da pomenem staru indijsku mudrost ovde:

"Ko se bana lati, od bana i gine."

(ne misli se na Bana, da ne bude neke zabune).
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:55 18.11.2012

Re: ШТА???

dragan7557
freehand
niccolo
Uzgred činjenice koje su navedene u omeginom postu su meni, a poznate više od trideset godina, istoričarima od Tridesetgodišnjeg rata.

Može li neka dobra duša da mi pojasni ovu rečenicu?

Nije to od ovog sveta.

Ma jok more, Tridesetogodišnji rat je bio na Marsu, valjda zato nicc nije ni čuo za njega, a po svoj prilici ni ti.

E sad to što sam se ja pre trideset i više godina baktao sa spomenutim Tridesetogodišnjim ratom, i sve što je omega napisao, našao u originalnim nemačkim izvorima(omega je kristio i engleske izvore(prevode)), znači naravno da su meni poznate mnoge stvari o kojima je omega pisao, i to već više od trideset godina.

Što nicc nije u stanju da razdvoji Tridesetogodišnji rat od trideset godina starog saznanja, leži verovatno na, kao i občno, površnom čitanju.

Dakle nicc Tridesetogodišnji rat i trideset godina postojeće poznavanje istorijskih činjenica nije isto.

Da su istoričari pribeležili kontemporarne događaje o Tridesetogodišnjem ratu, tokom i odmah po završetku istog, je valjadi dovoljno razumljivo?

Da nije od ovoga sveta, teško bi se moglo reći, osim ako se Tridesetogodišnji rat ne premesti na onaj svet, kako ti revolverašu Vajat Erpe i učini.

cerski


Ne znam, Cerski, meni se više dopada Maksino heksadekadno objašnenje.
niccolo niccolo 09:01 18.11.2012

Re: ШТА???

srdjan.pajic
dragan7557
freehand
niccolo
Uzgred činjenice koje su navedene u omeginom postu su meni, a poznate više od trideset godina, istoričarima od Tridesetgodišnjeg rata.

Može li neka dobra duša da mi pojasni ovu rečenicu?

Nije to od ovog sveta.

Ma jok more, Tridesetogodišnji rat je bio na Marsu, valjda zato nicc nije ni čuo za njega, a po svoj prilici ni ti.

E sad to što sam se ja pre trideset i više godina baktao sa spomenutim Tridesetogodišnjim ratom, i sve što je omega napisao, našao u originalnim nemačkim izvorima(omega je kristio i engleske izvore(prevode)), znači naravno da su meni poznate mnoge stvari o kojima je omega pisao, i to već više od trideset godina.

Što nicc nije u stanju da razdvoji Tridesetogodišnji rat od trideset godina starog saznanja, leži verovatno na, kao i občno, površnom čitanju.

Dakle nicc Tridesetogodišnji rat i trideset godina postojeće poznavanje istorijskih činjenica nije isto.

Da su istoričari pribeležili kontemporarne događaje o Tridesetogodišnjem ratu, tokom i odmah po završetku istog, je valjadi dovoljno razumljivo?

Da nije od ovoga sveta, teško bi se moglo reći, osim ako se Tridesetogodišnji rat ne premesti na onaj svet, kako ti revolverašu Vajat Erpe i učini.

cerski


Ne znam, Cerski, meni se više dopada Maksino heksadekadno objašnenje.

I meni.

cult cult 11:39 18.11.2012

Re: ШТА???

niccolo
Uzgred činjenice koje su navedene u omeginom postu su meni, a poznate više od trideset godina, istoričarima od Tridesetgodišnjeg rata.

Može li neka dobra duša da mi pojasni ovu rečenicu?



Ako ste se sinoć suviše odali sangriji, ne pokušavajte da razrešite ovu Misao.
Ne gine vam upad u misaonu beskonačnu petlju i desetominutno gledanje u jednu tačku. Iz offa ćete čuti "mama, šta je tati", a zatim nečiju ruku na ramenu i lagano drmusanje.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:00 18.11.2012

Re: ШТА???

укинута



meni je to sranje. volim Omegita; kakav takav.

*za kraj


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana