Biz| Društvo| Ekonomija

SNAGA BRENDA

tsunade RSS / 24.05.2016. u 11:28

„Smoki“ je najjači srpski brend. Ne samo da je jedan od najprodavanijih na Balkanu nego je i sinonim za čitavu kategoriju flips grickalica. „Smoki“ se proizvodi u beogradskom Soko Štarku. Soko Štark je 2008. preuzela slovenačka Droga Kolinska. Potom je dve godine kasnije, Drogu kupila hrvatska Atlantic grupa za nekih 380 miliona evra.

„Smoki“,  „čokoladna bananica“, „najlepše želje“ – to više nisu ekskluzivno srpski proizvodi, ali su ostali srpski brendovi. Brend je, pre svega, stvar percepcije.

Atlantic grupa je vodeći kolekcionar balkanskih brendova sa dugom tradicijom. I taj fokus je doveo do apsolutne dominacije u pojedinim segmentima tržišta. Kupili su, primerice, „cedevitu“, ali to nije bilo dovoljno nego su od Hemofarma kupili i „multivitu“. Ima li ko jači u kategoriji praškastih vitaminskih napitaka? 

Da li je lakše kreirati novi brend ili oživeti stari? O tome, izmedju ostalog, govori Vladimir Čupić, član upravnog odbora Atlantic grupe.

 



Komentari (241)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

narcis narcis 12:09 24.05.2016

hm

nije mi jasno šta je tema, mislim da li pričaš o stvaranju monopola nad brendovima ili ...???
tsunade tsunade 12:52 24.05.2016

Re: hm

mislim da li pričaš o stvaranju monopola nad brendovima ili


pa da.. izmedju ostalog.

neka radna teza je bila: da li je lakše oživeti/razvijati stari brend ili kreirati novi?

smoki i najlepše želje su imale srpsko tržište i nešto malo regionalnog, ali pravi proboj na hrvatsko tržište ti brendovi su doživeli tek kad ih je kupila hrvatska firma... to mi je takodje zanimljiva tema za razmišljanje.
narcis narcis 13:17 24.05.2016

Re: hm

ali pravi proboj na hrvatsko tržište ti brendovi su doživeli tek kad ih je kupila hrvatska firma... to mi je takodje zanimljiva tema za razmišljanje.

ništa pamet tu nije zaslužna već čist protekcionizam na nacionalšovinistički način.
jednostavno hrvaćani ne dozvoljavaju da se ništa srpsko slobodno prodaje, samo ako su oni vlasnici tog srpskog , onda može.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:37 25.05.2016

Re: hm

Мене је јуче овај чланак депримирао када сам прочитала да је 'Смоки' најјачи српски бренд! Не зато што се ради о грицкалици, већ због очигледног недостатка оригиналности, амбиције, аспирација,...

"О, кукавно Српство..."
narcis narcis 08:46 25.05.2016

Re: hm

"О, кукавно Српство..."

preteruješ, kakve veze ima srpstvo sgickalice
tsunade tsunade 08:52 25.05.2016

Re: hm

Мене је јуче овај чланак депримирао када сам прочитала да је 'Смоки' најјачи српски бренд! Не зато што се ради о грицкалици, већ због очигледног недостатка оригиналности, амбиције, аспирација,...


jeste malo depresivno. to malo brendova uglavnom su iz prehrambene i konditorske industrije. te delatnosti su se pokazale kao žilave... pazi kad vladajući ološi nisu uspeli do kraja to još da unište.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:05 25.05.2016

Re: hm

jeste malo depresivno. to malo brendova uglavnom su iz prehrambene i konditorske industrije. te delatnosti su se pokazale kao žilave... pazi kad vladajući ološi nisu uspeli do kraja to još da unište.

Па то су:
1) мање захтевне технологије;
2) локални производи, којима је потрошач склон.

Мислим, тешко је било очекивати да Еи Ниш или Застава опстану, који су у доба ракета и робота своје производе правили штапом и канапом.

Свуда у свету данас можеш да направиш добру чоколаду. А најбоља линија за чипс вероватно кошта тек 300-400.000 евра.
princi princi 10:23 25.05.2016

Re: hm

principessa_etrusca
Мене је јуче овај чланак депримирао када сам прочитала да је 'Смоки' најјачи српски бренд! Не зато што се ради о грицкалици, већ због очигледног недостатка оригиналности, амбиције, аспирација,...

"О, кукавно Српство..."

Nije jedini. Umemo i da se bijemo. Makar po Slobcetu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:46 25.05.2016

Re: hm

narcis
"О, кукавно Српство..."

preteruješ, kakve veze ima srpstvo sgickalice

Па стање српске привреде! Страшно!
princi princi 13:11 25.05.2016

Re: hm

Ne, fora je u siromaštvu. Da bi napravio brend, moraš da imaš "nešto", neki X faktor, nešto što drugi nemaju. Nisu koca, mars ili ne znam chipotle brendovi zato što im linija proizvodnje i usluge košta ovoliko ili onoliko, nego što imaju taj neki poseban ukus, neki kick, neki riff koji je teško kopirati na masovnoj skali. A kod Srba to ne postoji. Koja su ti 2 najveća "srpska" brenda? Plazma i eurokrem. A nijedan od nije srpski. Srbin je opterćen kako i od čega ce da vrati kredit, on ne razmišlja o majstorluku, o tome kako da ostavi neki lični pečat, nešto po čemu će ga pamtiti. Srbin gleda šta je šljakalo drugde, pa ako je tamo valjalo, "valjda će valjati i ovde". Srbin žudi da nestane, da se utopi u gomilu. Srbin žudi da ne bude više Srbin, :).
emsiemsi emsiemsi 14:11 25.05.2016

Re: hm

princi
Ne, fora je u siromaštvu. Da bi napravio brend, moraš da imaš "nešto", neki X faktor, nešto što drugi nemaju. Nisu koca, mars ili ne znam chipotle brendovi zato što im linija proizvodnje i usluge košta ovoliko ili onoliko, nego što imaju taj neki poseban ukus, neki kick, neki riff koji je teško kopirati na masovnoj skali. A kod Srba to ne postoji. Koja su ti 2 najveća "srpska" brenda? Plazma i eurokrem. A nijedan od nije srpski. Srbin je opterćen kako i od čega ce da vrati kredit, on ne razmišlja o majstorluku, o tome kako da ostavi neki lični pečat, nešto po čemu će ga pamtiti. Srbin gleda šta je šljakalo drugde, pa ako je tamo valjalo, "valjda će valjati i ovde". Srbin žudi da nestane, da se utopi u gomilu. Srbin žudi da ne bude više Srbin, :).

То ти причам !
loader loader 09:08 26.05.2016

Re: hm

Ode mi misao u trol: Smoki me asocira takođe i na lagarije skupih "partrizanskih filmova", tj poznatog mitraljesca. Narod smokija nije pojeo toliko koliko je taj Nemaca pokosio...
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:20 26.05.2016

Re: hm

princi
principessa_etrusca
Мене је јуче овај чланак депримирао када сам прочитала да је 'Смоки' најјачи српски бренд! Не зато што се ради о грицкалици, већ због очигледног недостатка оригиналности, амбиције, аспирација,...

"О, кукавно Српство..."

Nije jedini. Umemo i da se bijemo. Makar po Slobcetu.


I da kenjamo o čemu god hoćeš. I to do maksimuma kurčevito. Kad bi to moglo nekako da se upregne, da pravi struju, ili kompost, pa da se to posle prodaje, da ima neke koristi...
loader loader 23:54 26.05.2016

Re: hm

Kad bi to moglo nekako da se upregne, da pravi struju


Samo žice da nađemo dobre ---




tadejus tadejus 11:33 27.05.2016

Re: hm

srdjan.pajic

I da kenjamo o čemu god hoćeš. I to do maksimuma kurčevito. Kad bi to moglo nekako da se upregne, da pravi struju, ili kompost, pa da se to posle prodaje, da ima neke koristi...


pa dobro može malo prostorija da se ugrije od toga..
samo ti treba veći broj srpčadi po kvadratu i da vidiš uštede u zimskim danima

istina, ljeti oće da bude malo nezgodno
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:16 24.05.2016

.



toliko o smokiju.
narcis narcis 12:23 24.05.2016

Re: .

BebaOdLonchara


toliko o smokiju.

mislim da nije reč o originalnosti već ....????
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:12 24.05.2016

Re: .

mislim da nije reč o originalnosti već ....????

pa da, ??? ne znam o čemu je reč.
tsunade tsunade 20:13 24.05.2016

Re: .

toliko o smokiju.


i šta je bolje?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:42 24.05.2016

Re: .

i šta je bolje?

isto je, samo se smoki pakuje u manje kesice, a ove "loknice" su uvek velike i imaš i u lajt varijanti (što je nonsens ).
krkar krkar 01:01 25.05.2016

Re: .

i šta je bolje?

Twisties odnosno Fonzies (zavisi od tržišta). Izmislilo ukus za Smoki a pogotovu ta švapska sranja.

Na žalost - nema u Srbistanu.








krkar krkar 12:34 24.05.2016

Pošteni Vlada


Kontradikcija je tvrdnja na "nije (ekskluzivno) srpski proizvod ali jeste srpski brend".

Brend je (ex)jugoslovenski i zato ga u Ex-Jugoslaviji i kupuju.
antioksidant antioksidant 12:46 24.05.2016

Re: Pošteni Vlada

pa dobro, vlada čupić je bankar, , nije on tu zbog brendova (ove konkretno nije ni stvarao nit mi je uverljiv da ih razume kada pominej "miris, ukus" već da finansijski utegne "holding"
tsunade tsunade 12:54 24.05.2016

Re: Pošteni Vlada

Brend je (ex)jugoslovenski i zato ga u Ex-Jugoslaviji i kupuju.


ranije ga nisu kupovali, bar ne ozbiljnim količinama, baš zato što je brend bio srpski... ali kažem uvek je stvar percepcije.
krkar krkar 13:05 24.05.2016

Re: Pošteni Vlada

već da finansijski utegne "holding"


Nije ni zato. Drži ga Emilić kod sebe dok ne kupi njegovu bivšu banku.
antioksidant antioksidant 13:16 24.05.2016

Re: Pošteni Vlada

dok ne kupi njegovu bivšu banku.

ta banka se i onako prodaje u klagenfurtu ali moguce

dopuna: posle sam skontao da mislis na aik
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:23 24.05.2016

Re: Pošteni Vlada

antioksidant
dok ne kupi njegovu bivšu banku.ta banka se i onako prodaje u klagenfurtu ali mogucedopuna: posle sam skontao da mislis na aik

HYPO ALPE ADRIA banke sa teritorije bivse drzave (Podgorica, Beograd, Banja Luka, Mostar, Zagreb, Ljubljana)su vec prodate...
tadejus tadejus 07:48 25.05.2016

Re: Pošteni Vlada

KRALJMAJMUNA

antioksidantdok ne kupi njegovu bivšu banku.ta banka se i onako prodaje u klagenfurtu ali mogucedopuna: posle sam skontao da mislis na aik HYPO ALPE ADRIA banke sa teritorije bivse drzave (Podgorica, Beograd, Banja Luka, Mostar, Zagreb, Ljubljana)su vec prodate...


prodate su investicionom fondu koji će da traži kupca da ih preproda (čim skreše sve što se skresati da)..
tadejus tadejus 07:49 25.05.2016

Re: Pošteni Vlada

antioksidant
dok ne kupi njegovu bivšu banku.ta banka se i onako prodaje u klagenfurtu ali mogucedopuna: posle sam skontao da mislis na aik


pa ako misli na aik pojma nema.. čupić je u aik-u bio dva i po dana.. šta on o aik-u zna..
a ni kostić ne djeluje da bi ga prodavao, sad kad ga se konačno dočepao
krkar krkar 10:05 25.05.2016

Re: Pošteni Vlada

pa ako misli na aik pojma nema.. čupić je u aik-u bio dva i po dana.. šta on o aik-u zna..


Ama ne misli.
alselone alselone 13:07 24.05.2016

Izgradnja brenda

Radio sam jedared sa još dva druga preko studentske zadruge. Kažu - doćte treba natovariti jedan kamion. Ih, mislimo se mi, ima to da spičimo za par sati a čovek obećao punu dnevnicu, pun pogodak. Kad ono nije običan kamion nego kamion koji nosi onaj brodski kontejner. Mi smo daj kontejner punili od jutra do mraka i to samo smokijem, jafom, bananicama i tim zezalicama. Neki naš tip iz Novog Sada ladno šalje kontejner YU grickalica za Kanadu jednom nedeljno. Razradio biznis, svaka čast.
Lionsgate Lionsgate 13:28 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Radio sam jedared sa još dva druga preko studentske zadruge. Kažu - doćte treba natovariti jedan kamion. Ih, mislimo se mi, ima to da spičimo za par sati a čovek obećao punu dnevnicu, pun pogodak. Kad ono nije običan kamion nego kamion koji nosi onaj brodski kontejner. Mi smo daj kontejner punili od jutra do mraka i to samo smokijem, jafom, bananicama i tim zezalicama. Neki naš tip iz Novog Sada ladno šalje kontejner YU grickalica za Kanadu jednom nedeljno. Razradio biznis, svaka čast.


Lik iz BC-ja (da ne spominjemo imena) uvozio robu iz Soko Starka, Bambija i Jafe za celokupno zapadnokanadsko trziste, mislim da mi je pricao da je uvozio 3-4 kontejnera ukupno godisnje smokija, najlepsih zelja, coko bananica, cherry, plazme, jafe, next-a sve zajedno. Na istocnokanadskom trzistu su se tim uvozom bavili neki drugi ali ne verujem da je isla kolicina 4-5 puta veca od onog za zapadno trziste jer nije ni brojnost populacije iz Srbije/Bosne toliko puta veca. Kvaka je sto nasi iseljenici stare pa sve manje jedu te proizvode (zaborav i privikavanje na novo), njihova deca nikako, pa se sa nekog pika tamo s pocetka 2000-tih danas jedva odrzavaju u poslu.

I zanimljiva fora, kad god se uhvatis nekog srpskog proizvoda u nasim prodavnicama tamo su obicno bili bili u periodu blizu kraju roka trajanja, pricao mi je taj uvoznik da kad dodje u Srbiju postigne dogovor i izvrsi placanje nasi proizvodjaci kvarno posalju takvu robu. Ciganska posla.


alselone alselone 13:36 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Mozda nam se domaćin kurčio pa je preterao u objašnjavanju koliko vozi, ali i sama činjenica da punimo kontejner smokijem i jafom mi je bila fantastična.

princi princi 13:48 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

celokupno zapadnokanadsko trziste

U, bre, sad i ti... celokupno zapadnokanadsko trziste je Vankuver, i to nisam siguran da li bas sva predgradja. A to je grad od 600K ljudi.

GTA (Toronto, Etobiko, u svetu nadaleko cuvena Misisaga, Kiciner, Hamilton area) je bar 10 puta toliki. Ima par radnjica ovde, rasporedjenih dosta uniformno po gradu (cak i ovde, kod Deer Parka, ima jedan Turcin koji prodaje kompletan spektar, sa sve Smokijem, bananicama, eurokremom u svim oblicima i onim sto je meni najvaznije, Mama's ajvarom). Radnjice su uglavnom pune hrvatskih proizvoda, s tim sto bajadere, vegete, Krasove napolitanke, one genericke, mozes tu i tamo naci i po velikim lancima (vise Metro nego Loblaws). Kupuju ljudi, nije da ne kupuju, GTA naseljava mahom jugonostalgicarska rulja, svi u fazonu Bajaga, Brega, Hvar, Brac, burek, Dubrovnik, eh, Skadarlija i te radnje... I, da, kad ides ulicom i naletis na otpadak, sva je prilika da ce otpadak biti kutija Soko Starkovih cokoladnih napolitanki. Tako da brand je jak...
Lionsgate Lionsgate 14:22 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Mozda nam se domaćin kurčio pa je preterao u objašnjavanju koliko vozi, ali i sama činjenica da punimo kontejner smokijem i jafom mi je bila fantastična.


Naravno da se kurcio, kad razmislis najmanji 20-feetni kontejner ima oko 30 tona ili 33-34m3 volumena, to je po njegovom kurcenju 1500 tona grickalica godisnje. Srba tamo ima oko 200-250 hiljada pa bi to bilo 6kg srpskih grickalica po glavi kanadskog Srbina, pod uslovom da ih jedu i chetnici u poodmaklom dobu zivota i da je taj novosadjanin jedini uvoznik za Kanadu, a nije. Ovaj moj poznanik je Chuburac

Meni dodje smesna prica kad se recimo neki nas zvanicnik hvali kako su se nasi prozivodjaci probili na kanadsko ili USA trziste, cuj, cepa ljude nostalgija pa kad potope plazma keks u mleko malo ih vrati u detinjstvo.

Opet fora, ja sam tako u kancelariji jeo plazmu i kolega kanadjanin anglosaksonskog porekla me gleda pa red je da ga ponudim, proba jadnik plazmu i samo sto je ne ispljune zgrozen ukusom. Jbg, ja mu pre toga kenjao o nasoj klopi, Srbi bre bolji od Italijana i Jamie Olivera zajedno a jedem nesto takvo

U, bre, sad i ti... celokupno zapadnokanadsko trziste je Vankuver, i to nisam siguran da li bas sva predgradja. A to je grad od 600K ljudi.


Prici sine, stvarno nemas pojma sa geografijom, mislio sam da se to odnosi samo na Novi Beograd ali vidim da si na vezu polozio i ispit za kanadsko drzavljanstvo.

Jedes konzervirani ajvar? Koji si ti domacin, sto ne ispeces dzakce paprike negde kod prijatelja pa pravis domaci, pravi domacini i tamo kisele svoj kupus
princi princi 15:01 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Srba tamo ima oko 200-250 hiljada

Gde, bre, ima 200K-250K, keve ti?? Pa toliko nema cela Kanada!

Nije konzerviran.
Jukie Jukie 15:24 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Lionsgate
. Srba tamo ima oko 200-250 hiljada pa bi to bilo 6kg srpskih grickalica po glavi kanadskog Srbina,

Jedan smoki ima 50 grama pa ako jedeš jedan smoki na dan to je 18 kg i 250 grama. Dakle ako od tri čoveka po jedan jede smoki dnevno to je malo više od 6 kila godišnje.
Bananica ima 25 grama*, dakle 9+ kila godišnje, jer ko ne pojede bar jednu bananicu dnevno.
*otišao i proverio
Lionsgate Lionsgate 15:39 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda


Gde, bre, ima 200K-250K, keve ti?? Pa toliko nema cela Kanada!

Sine danas uopste nisi skoncentrisan, gde pise da sam rekao u Vankuveru? Alsi kaze da se svakodnevno salje jedan kontejner u Kanadu, ja kazem tamo ima 250 hiljada Srba maksimum, daj se kocertrirat. Od tih 250 hiljada 150 hiljada nema pojma sta je smoki, ili su rodjeni tamo ili su se doselili davno jos pre nego sto je smoki postao brend.


princi princi 15:48 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Od tih 250 hiljada 150 hiljada nema pojma sta je smoki, ili su rodjeni tamo ili su se doselili davno jos pre nego sto je smoki postao brend.

Po Statistics Canada, broj imigranata iz Srbije i Bosne se u periodu 2003.-2014. se meri stotinama godišnje (ako hoćeš precizno, iz Srbije 280 godišnje u proseku). Nek ih je 30 puta više imigriralo u periodu 1991.-2002., ne možeš dobiti više od 80k Srba u Kanadi. I to bez onih koji su otišli dalje ili se vratili nazad (kao ti, tvoj drugar Radule, i gomila još nekih drugih ljudi koje znam).

Mora da mnogo vole taj Smoki.
Lionsgate Lionsgate 16:00 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

princi
Od tih 250 hiljada 150 hiljada nema pojma sta je smoki, ili su rodjeni tamo ili su se doselili davno jos pre nego sto je smoki postao brend.

Po Statistics Canada, broj imigranata iz Srbije i Bosne se u periodu 2003.-2014. se meri stotinama godišnje (ako hoćeš precizno, iz Srbije 280 godišnje u proseku). Nek ih je 30 puta više imigriralo u periodu 1991.-2002., ne možeš dobiti više od 80k Srba u Kanadi. I to bez onih koji su otišli dalje ili se vratili nazad (kao ti, tvoj drugar Radule, i gomila još nekih drugih ljudi koje znam).

Mora da mnogo vole taj Smoki.

Nasi iz ambasade/crkve barataju nekim podatkom o 200 do 250 hiljada Srba, tu racunaju i one koji su 1945 pobegli sa popom Djujicem, kao i njihovim potomcima, zato je cifra i realna. Secam se da su tamo sredinom devedesetih naparvili haos u imigracionom u kanadskoj ambasadi sa izbeglickim vizama za Bosance, tad su iz Budimpeste prebacili skoro 10 hiljada predmeta u Beograd. U nekim porodicama se vec u prvoj generaciji rodjenoj tamo ne prica srpski, cak kad dodju i u crkvu. Zato je prica o plasmanu nase robe tamo prenaduvana, ribolovacka prica.

Paaa, nije se mnogo ljudi vratilo, kad se neko pokupi i vrati to tamo odjekne kako bomba ( pusti ga, pukao je, propao ), od onih koji su se vratili ovde bar polovina se ponovo vratila za Kanadu. Cuo si za takve slucajeve?

edit.
Zasto se toliko malo ljudi iseljava iz Srbije u zadnjih 12 godina? Nema vise ljudskih kapaciteta jer su svi u SNS?
emsiemsi emsiemsi 16:15 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Lionsgate

...

edit.
Zasto se toliko malo ljudi iseljava iz Srbije u zadnjih 12 godina? Nema vise ljudskih kapaciteta jer su svi u SNS?

Ниси у праву !
Има у Србији још људи --- ја их знам најмање 100.
То што је СНС (што не рећи - и све остале партије) такав какав јесте, не мора да значи да су сви људи који се учлањују у партије говна.
Успут --- чак и да јесу говна, нису тотална говна.
Успут 2 --- да не мислиш да сам у некој од партија (био икада).
Какви год да јесу људи који су остали у Србији, такви какви јесу, сачуваће огњиште за све оне који буду хтели да се врате (својој кући).
blogovatelj blogovatelj 16:24 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Gde, bre, ima 200K-250K, keve ti?? Pa toliko nema cela Kanada!


Broj Ex-Yu stanovnika Kanade je sledeći...

Srbi - 60 hiljada
Hrvati - 90 hiljada
Jugosloveni - 60 hiljada. Ovo su uglavnom mešani brakovi iz Bosne, plus poneki lunatik.
Crnogorci i Slovenci - po 2 hiljade svako od njih.
Makedonci - 120 hiljada. U ovu cirfu ulazi i ogroman broj onih koje su Grci proterali iz Egejske Makedonije. Pričali su mi o celom selu od 7000 ljudi koje je krajem pedesetih odselilo u Toronto.

Proredio sam dolazak ovde pa tek sada primetih da je Krkar svoj avatar promenio iz vuka u sovu. Siroma' čovek. Najpre je sebe doživljavao kao kuražnog, a sada sebe vidi kao nekoga ko je uman.
emsiemsi emsiemsi 16:39 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

blogovatelj
Gde, bre, ima 200K-250K, keve ti?? Pa toliko nema cela Kanada!


Broj Ex-Yu stanovnika Kanade je sledeći...

Srbi - 60 hiljada
Hrvati - 90 hiljada
Jugosloveni - 60 hiljada. Ovo su uglavnom mešani brakovi iz Bosne, plus poneki lunatik.
Crnogorci i Slovenci - po 2 hiljade svako od njih.
Makedonci - 120 hiljada. U ovu cirfu ulazi i ogroman broj onih koje su Grci proterali iz Egejske Makedonije. Pričali su mi o celom selu od 7000 ljudi koje je krajem pedesetih odselilo u Toronto.

Proredio sam dolazak ovde pa tek sada primetih da je Krkar svoj avatar promenio iz vuka u sovu. Siroma' čovek. Najpre je sebe doživljavao kao kuražnog, a sada sebe vidi kao nekoga ko je uman.

Богами, баш си недостајао !
princi princi 16:41 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Da, ti što su došli s popom Đujićem posebno otkidaju na smoki, .
princi princi 16:53 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

blogovatelj
Gde, bre, ima 200K-250K, keve ti?? Pa toliko nema cela Kanada!


Broj Ex-Yu stanovnika Kanade je sledeći...

Srbi - 60 hiljada
Hrvati - 90 hiljada
Jugosloveni - 60 hiljada. Ovo su uglavnom mešani brakovi iz Bosne, plus poneki lunatik.
Crnogorci i Slovenci - po 2 hiljade svako od njih.
Makedonci - 120 hiljada. U ovu cirfu ulazi i ogroman broj onih koje su Grci proterali iz Egejske Makedonije. Pričali su mi o celom selu od 7000 ljudi koje je krajem pedesetih odselilo u Toronto.

Proredio sam dolazak ovde pa tek sada primetih da je Krkar svoj avatar promenio iz vuka u sovu. Siroma' čovek. Najpre je sebe doživljavao kao kuražnog, a sada sebe vidi kao nekoga ko je uman.


Ne verujem u ovo. Prvo, Kanada ne pravi statistiku na osnovu nacionalne pripadnosti, nego zemlje porekla, a izbeglica iz Srbije nije nužno Srbin. Gubiš iz vida da su manjine disproporcionalno zastupljene među ljudima koji su došli iz Srbije tj disproporcionalno je veći % ljudi koji nisu Srbi nego su Slovaci, Rusini, Mađari, Hrvati, Muslimani.
alselone alselone 17:02 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Au brate, al sam vam bacio jabuku razdora sa pricom o smokiju.
princi princi 17:07 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

alselone
Au brate, al sam vam bacio jabuku razdora sa pricom o smokiju.

Bratoubilački rat! Udario Komandant Mark na Bleka Stenu, Žalosna Sova na Blafa.
alselone alselone 17:10 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

kakvi ste vi kanadjani, rasprava bez izvinjavanja?!
krkar krkar 17:10 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Proredio sam dolazak ovde pa tek sada primetih da je Krkar svoj avatar promenio iz vuka u sovu.


Nikad u životu nisam imao vuka u avataru. A sovu koristim od svoje 14. godine otkad sam počeo da izučavam, pratim i zvučno snimam sove.

A ti si ipak veća budala nego što sam mislio.
angie01 angie01 17:17 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

(cak i ovde, kod Deer Parka, ima jedan Turcin koji prodaje kompletan spektar, sa sve Smokijem, bananicama, eurokremom u svim oblicima i onim sto je meni najvaznije, Mama's ajvarom). R


U tom kraju, najbolje je snabdeven jedan Iranac koji drzi convenience store pred kraj Balliol streeta, nesto malo pre Yonge-a,...jedno 3 rafa sve Serbishe/Croeisha,(obavezno gledati rok trajanja:)....al zato ima i neke njihove specije- narocito pekarske, koje uredno sam pravi,...pa baklavice i te gluposti,...kod njega je, sem kod Amisha i suhomesnato imalo neki normalan ukus.
emsiemsi emsiemsi 17:22 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

princi
alselone
Au brate, al sam vam bacio jabuku razdora sa pricom o smokiju.

Bratoubilački rat! Udario Komandant Mark na Bleka Stenu, Žalosna Sova na Blafa.

Наши смо !
Ко ће кога, него свој свога.
Успут --- све мој до мојега (да не буде само наш).
G.Cross G.Cross 17:30 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

alselone
Mozda nam se domaćin kurčio pa je preterao u objašnjavanju koliko vozi, ali i sama činjenica da punimo kontejner smokijem i jafom mi je bila fantastična.




Pa zar mu nije bilo jednostavnije da iznajmi viljuskar ? Nikad nisam cuo da se kentejner puni "na ruke"
Kontejner se koliko ja znam puni paletama a ne pojedinacnim kartonima.

To van Srbije. A u Srbiji ne znam.
alselone alselone 17:33 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Jedino sto mogu da kazem na pitanja je - jebem li ga.
Mada sumnjam da je viljuskar jeftiniji od ubogih studenata.
princi princi 17:42 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

U tom kraju, najbolje je snabdeven jedan Iranac koji drzi convenience store pred kraj Balliol streeta, nesto malo pre Yonge-a,...jedno 3 rafa sve Serbishe/Croeisha

Nije na Balliol, na Merton streetu je, mada nisam znao da je Iranac (verovatno neki Azeri). Iskreno sam se razočarao novim pakovanjima Mama's od 500 gr. Proveravao u Starom Gradu (sine, kol'ki sam ovisnik kad sam zbog ajvara zapucao čak u Etobiko) i oni isto. E, jedino nisam proveravao kod Mrakov'ča.
Lionsgate Lionsgate 17:49 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

(sine, kol'ki sam ovisnik kad sam zbog ajvara zapucao čak u Etobiko)

Ja sam subotom ujutro pucao na 20km od kuce da bih pojeo cetvrt bureka sa sirom, jedem burek i mastam o pkb jogurtu. A gazda raspali rostilj i zamirisu cevapi, jbt. ozderem se, burek&cevapi, i ceo vikend nisam ni za onu stvar

Opasna je ta glad u iseljenistvu, zato i idu ti silni kontejneri smokija..
princi princi 17:57 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Ja sam subotom ujutro pucao na 20km od kuce da bih pojeo cetvrt bureka sa sirom, jedem burek i mastam o pkb jogurtu

Liberte, plain kefir, razara. Bolji od bilo kog našeg jogurta, pri čemu ja mislim da je jogurt nešto najbolje što Srbi pravi. A burek očima ne mogu da vidim.

Kod tog Mrakov'ča kad uđem (sine, Muslija neki iz Saraj'va, samo trešte Har's Đinović i Ceca, na zidu ogroman poster Halida Bešlića i Hanke Paldum iz 1984. i, naravno, ogroman poster Olimpijada u Saraj'vu), tako me zapahne smrad sudžuka i pasulja da samo gledam kako što pre glavu da izvadim. Sine, u kakve rupetine sve neću ulaziti zbog jebenog ajvara. Al šta vredi kad ne možeš da jedeš poširana jaja bez Mama's ajvara i gvakamolija iz Wholefoodsa... (našao sam i original baba ganuš na St Lawrence pijaci!).
princi princi 17:59 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Sine, moram to jednom da slikam. Zimi je ambijent skroz Velika Kladuša, cca 1984.
tsunade tsunade 18:07 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

A burek očima ne mogu da vidim.


ali bukvalno.
niti bilo kakve pite.

šta je to mamas ajvar? ko to pravi?
princi princi 18:14 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda


šta je to mamas ajvar? ko to pravi?

Seko, nemoguće da ne znaš! Onoliko benavio po fejsbuku.

Makedoncite. Razbijaju. Pazi sastav: ulje, so, biber, paprike i patlidžan. Mrtva usta.

Inače, ima i u Londonu, na Finsburry Roadu. Naravno, kod Turčina (tačnije Kurda). Radnja mu se zove Little Istanbul. Može JLE-jem da se stigne, za ljude koji ne žive na Hampsteadu. Za ove koji žive me zabole uvo kako će da stignu.
princi princi 18:15 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Meni, bre, zadrhti srce samo kad vidim teglu.
tsunade tsunade 18:29 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Meni, bre, zadrhti srce samo kad vidim teglu.


nikad u životu nisam kupila ajvar. uvek ga dobijam a nisam neki ljubitelj, pa ga na kraju najčešće bacim.

bravo za makedonce, kažu da ni domaća bakina tajna nije loš proizvod.
angie01 angie01 18:32 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda


Nije na Balliol, na Merton streetu je,


moguce, meni ostalo u glavi da je Balliol-tacno se secam kada skrenem iz Mertona:))),....al mozda sam i permutovala,...Iranac je vlasnik, taj ceo deo prema Yongu je naseljen Irancima,...govore Farsi...elem, u moje vreme je tu mogla da se kupi neka nenormalno dobra makedonska Ljutenica...kad smo vec kod klope:),..tu, kad izadjes na Yong, krenes desno prema Eglintonu ima jedan odlican sushi restoran- Sushi Supreme,...ako si tu iz kraja, sigurno si vec provalio.
princi princi 18:32 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Kakina tajna. Strumica (i Valandovo) do groba! To je gore od Zvezde i Partizana.
princi princi 18:33 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Da, da, Kilbarry rd.
emsiemsi emsiemsi 18:34 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

tsunade
A burek očima ne mogu da vidim.


ali bukvalno.
niti bilo kakve pite.

šta je to mamas ajvar? ko to pravi?

Ја, понекада, волим да поједем бурек.
tsunade tsunade 18:36 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Ја, понекада, волим да поједем бурек.


kad bi znao koliko sam srećna zbog tebe i bureka
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:55 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

...cuj, cepa ljude nostalgija pa kad potope plazma keks u mleko malo ih vrati u detinjstvo.


Taj sam! Mada, mene sa detinjstvom vezuje bajat hleb udrobljen u mlekce + šećer, i onaj prokleti Čokolino i Medolino (podjednako sam ih mrzeo), plazma je došla kasnije. Ali probao sam da plazmu (Lane) poturim detetu, kako u mleku, tako i onako sirovu, u očekivanju da će da se prevrne na leđa od sreće, ali zagrizla jedan, namrštila se, i kaže, "tajo, daj mi keks, please" ("keks" je Graham Crackers, ništa specijano ako mene neko pita, ali za Plazmu je, izgleda, zakon).
emsiemsi emsiemsi 18:58 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

princi

šta je to mamas ajvar? ko to pravi?

Seko, nemoguće da ne znaš! Onoliko benavio po fejsbuku.

Makedoncite. Razbijaju. Pazi sastav: ulje, so, biber, paprike i patlidžan. Mrtva usta.

Inače, ima i u Londonu, na Finsburry Roadu. Naravno, kod Turčina (tačnije Kurda). Radnja mu se zove Little Istanbul. Može JLE-jem da se stigne, za ljude koji ne žive na Hampsteadu. Za ove koji žive me zabole uvo kako će da stignu.

Да си ближе, па да ти пошаљем -- да видиш шта је роба.









На последњој фотографији је, иначе, требало да видиш мене, но, имао сам некога пречег посла.
Успут --- свакогодишња акција где ја са лап-топом на колену дајем пуну подршку жени. Од мене нема бољега навијача. Истина, ни не прииговарам, какав год ајвар да буде --- а буде увек, што се мене тиче, одличан. Или ја ипак сувише ценим своју жену, па је мени од ње "и сирће слатко".
princi princi 19:11 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Čokolino i Medolino

Bate, promašio si sajt, nije ovo porn hub.
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:37 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

princi
Meni, bre, zadrhti srce samo kad vidim teglu.


Odlican!

I u Amsterdamu Bosanci (baba i deda) drze magacin sa nasom hranom. Od njih kupuju i turske bakalnice ono sto se dobro prodaje, ajvar na primer, kafa, pastete, virsle, kiseli kupus, med, Thomy majonez itd.

Ja kod njih idem zbog ajvara, bugarskog feta sira, cedevite, slatka s'orasi :) i slatkisa - da ne kazem medenog srca i grancli.

Ja kupujem povremeno, ono, kad mi se nesto od toga jede (blizu mi taj magacin, a i turci) ali kad dodju ex-ju ostali okolo po Holandiji to se nosi kuci pun gepek auta pa i preko toga.
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:46 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

alselone
Mozda nam se domaćin kurčio pa je preterao u objašnjavanju koliko vozi, ali i sama činjenica da punimo kontejner smokijem i jafom mi je bila fantastična.


šta li je sledeće - da im punimo kontejnere Yugo 45?
tsunade tsunade 20:20 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:21 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

I u Amsterdamu Bosanci (baba i deda) drze magacin sa nasom hranom.

turci su u nemačkoj napravili dobar posao sa turskom kafom, jer je i naši kupuju, a odvratna je btw. mislim da se prodaje u limenkama od 400gr mlevene (nije čak ni jeftina), što izlapi u nekom momentu, osim ako se ne drogiraš kafom pa je ne potrošiš za pet dana. niko da se seti da kupi mlin i da melje zrno. a možda ih i mrzi da melju na sitno, naviklo to na lošu kafu, jbg.
Lionsgate Lionsgate 20:22 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

šta li je sledeće - da im punimo kontejnere Yugo 45?


Jedan nas lik iz Smoronta tako natovario zastavu 750 na brod i vozao je po kraju, nemam pojma da li je jos u voznom stanju. Kaze da tako leci nostalgiju, kad mu zagusti, sedne u ficu i seti se kako je bilo u jugi.
budjoni budjoni 20:50 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

princi
U tom kraju, najbolje je snabdeven jedan Iranac koji drzi convenience store pred kraj Balliol streeta, nesto malo pre Yonge-a,...jedno 3 rafa sve Serbishe/Croeisha

Nije na Balliol, na Merton streetu je, mada nisam znao da je Iranac (verovatno neki Azeri). Iskreno sam se razočarao novim pakovanjima Mama's od 500 gr. Proveravao u Starom Gradu (sine, kol'ki sam ovisnik kad sam zbog ajvara zapucao čak u Etobiko) i oni isto. E, jedino nisam proveravao kod Mrakov'ča.


a nema tu online da se poruci?
ovde lepo na mamasfood.de, klik, klik, paypal, dhl, gotovo
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:55 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

ovde lepo na mamasfood.de, klik, klik, paypal, dhl, gotovo

neki dan rešim ja da poručim tvajnings - čajevi 20 funti, šiping 20 funti. stvarno mi je glupo da naručujem kilo čaja da bi mi se isplatilo. kad nemaš tvajnings čaj da kupiš u srbiji, jbt, bilo ih je i u vreme slobe.
princi princi 20:56 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

a nema tu online da se poruci?

Ma, nema, ljoberi su malo ovi Kanađani što se toga tiče online kupovine. Po Londonu te Ocado, te Amazon, svi veći lanci imaju ladno online dostavu. Ovde su malo tanki po tem pitanju.
emsiemsi emsiemsi 21:00 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

BebaOdLonchara
ovde lepo na mamasfood.de, klik, klik, paypal, dhl, gotovo

neki dan rešim ja da poručim tvajnings - čajevi 20 funti, šiping 20 funti. stvarno mi je glupo da naručujem kilo čaja da bi mi se isplatilo. kad nemaš tvajnings čaj da kupiš u srbiji, jbt, bilo ih je i u vreme slobe.

Ауууу, јеботе патак --- каква покондиреност !?
Боље да си набрала шипака, осушила их и ето чаја.
Ја сваке године наберем око 5 кила, пола поделим и опет ми остане и превише.
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:03 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

BebaOdLonchara
I u Amsterdamu Bosanci (baba i deda) drze magacin sa nasom hranom.

turci su u nemačkoj napravili dobar posao sa turskom kafom, jer je i naši kupuju, a odvratna je btw. mislim da se prodaje u limenkama od 400gr mlevene (nije čak ni jeftina), što izlapi u nekom momentu, osim ako se ne drogiraš kafom pa je ne potrošiš za pet dana. niko da se seti da kupi mlin i da melje zrno. a možda ih i mrzi da melju na sitno, naviklo to na lošu kafu, jbg.


Da, Turci prodaju po svojim bakalnicama svoju kafu plus nasu kafu u pakovanjima od 200 - 250 grama. Cena oko 2 - 3 evra. Meni je nasa kafa ok. ali uglavnom pijem nescafe.

A virsle, pa jeste nezdravo ali pre xxx godina u Beogradu nisam mogla da promasim one virsle sa senfom iz kioska Pekabete (ili koji bese?)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:07 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

A virsle, pa jeste nezdravo ali pre xxx godina u Beogradu nisam mogla da promasim one virsle sa senfom iz kioska Pekabete (ili koji bese?)

pa to što je viršla katastrofalnog sastava, ne znači da je ljudi ne vole. ima jedna hotdogarnica u nušićevoj, pored pošte (donji deo ulice) gde ti umesto viršle stavljaju neku crvenu ljutkastu kobaju. to mesto obilazim u širokom luku - ne samo što je ukusno, već ti isprži želudac u rekordnom roku. a i ti čipsovi umeju da budu bruka ukusni. one kokice sa kao puterom, lepo piše da nema ič putera, samo aroma putera, ali džaba. jedino kad se skineš sasvim sa aditiva i veštačkih aroma, shvatiš koliko su te stvari plastičnog ukusa. tako su mi se smučile pekare, sve mi je grozno i smrdi na margarin i neka ulja odvratna.
tsunade tsunade 21:10 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

one kokice sa kao puterom


taj miris momentalno goni na povraćanje
tsunade tsunade 21:12 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

tako su mi se smučile pekare, sve mi je grozno i smrdi na margarin i neka ulja odvratna.


pazi kad mi je sve što ima veze s pekarom odvratno
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:16 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

tako su mi se smučile pekare, sve mi je grozno i smrdi na margarin i neka ulja odvratna.


Meni nema sanse da se smuce pekare. Barem ne u ovoj inkarnaciji
Ni poslasticarnice..

narcis narcis 21:20 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

BebaOdLonchara
ovde lepo na mamasfood.de, klik, klik, paypal, dhl, gotovo

neki dan rešim ja da poručim tvajnings - čajevi 20 funti, šiping 20 funti. stvarno mi je glupo da naručujem kilo čaja da bi mi se isplatilo. kad nemaš tvajnings čaj da kupiš u srbiji, jbt, bilo ih je i u vreme slobe.

pa vas petoro-šestoro, verovatno cela populacija čajopijaca, skupite se i porućite kilo i eto, podelte troškove i svi siti
budjoni budjoni 21:21 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

princi
a nema tu online da se poruci?

Ma, nema, ljoberi su malo ovi Kanađani što se toga tiče online kupovine. Po Londonu te Ocado, te Amazon, svi veći lanci imaju ladno online dostavu. Ovde su malo tanki po tem pitanju.


e jbg, ovi ovde iz mamasfood.de su strava, ja kad sam narucivao nedavno pa nesto zaboravio (a narucivao uvece), oni se za 5min javili mailom da im fali taj podatak.
sutradan vec poslali, mamasfood prime jbt
princi princi 21:22 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

BebaOdLonchara
A virsle, pa jeste nezdravo ali pre xxx godina u Beogradu nisam mogla da promasim one virsle sa senfom iz kioska Pekabete (ili koji bese?)

pa to što je viršla katastrofalnog sastava, ne znači da je ljudi ne vole. ima jedna hotdogarnica u nušićevoj, pored pošte (donji deo ulice) gde ti umesto viršle stavljaju neku crvenu ljutkastu kobaju. to mesto obilazim u širokom luku - ne samo što je ukusno, već ti isprži želudac u rekordnom roku. a i ti čipsovi umeju da budu bruka ukusni. one kokice sa kao puterom, lepo piše da nema ič putera, samo aroma putera, ali džaba. jedino kad se skineš sasvim sa aditiva i veštačkih aroma, shvatiš koliko su te stvari plastičnog ukusa. tako su mi se smučile pekare, sve mi je grozno i smrdi na margarin i neka ulja odvratna.

Sine, pa ti postala subotarka!
emsiemsi emsiemsi 21:27 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

princi
BebaOdLonchara
A virsle, pa jeste nezdravo ali pre xxx godina u Beogradu nisam mogla da promasim one virsle sa senfom iz kioska Pekabete (ili koji bese?)

pa to što je viršla katastrofalnog sastava, ne znači da je ljudi ne vole. ima jedna hotdogarnica u nušićevoj, pored pošte (donji deo ulice) gde ti umesto viršle stavljaju neku crvenu ljutkastu kobaju. to mesto obilazim u širokom luku - ne samo što je ukusno, već ti isprži želudac u rekordnom roku. a i ti čipsovi umeju da budu bruka ukusni. one kokice sa kao puterom, lepo piše da nema ič putera, samo aroma putera, ali džaba. jedino kad se skineš sasvim sa aditiva i veštačkih aroma, shvatiš koliko su te stvari plastičnog ukusa. tako su mi se smučile pekare, sve mi je grozno i smrdi na margarin i neka ulja odvratna.

Sine, pa ti postala subotarka!

Ма фолира се !
А кући крка мастан леб, са алевом паприком, а кору намаже са белим луком.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:33 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

pa vas petoro-šestoro, verovatno cela populacija čajopijaca, skupite se i porućite kilo i eto, podelte troškove i svi siti

ma nema, samo ja srčem čaj, svi ostali gule kafu. nemam s kim da se utalim, a i problem je sa carinom, mislim da se plaća preko 50jura ili se računaju i grami, jbg, znam da je nešto komplikovano i skupo. ma besmisleno je da nema da se kupi u srbiji, uvek ga je bilo. sećam se za vreme slobe u onoj 24/7 apoteci kod pravnog, bile su kutije zelenog tvajning od po pola kile. plaćalo se zlatom, ko nema može bubreg.

Sine, pa ti postala subotarka!

šta, ti kao jedeš margarin?? nedavno sam shvatila da kod ace pekara više ne prave kolače sa puterom, već rokaju margarin i gotove smese za kolače. nego, jel zna neko gde se jedu dobre krempite, ali stvarno dobro, ne ono hleb&kifle fazon, to je đubre.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:34 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

А кући крка мастан леб, са алевом паприком, а кору намаже са белим луком.

...ali bez leb.
emsiemsi emsiemsi 21:36 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

BebaOdLonchara
pa vas petoro-šestoro, verovatno cela populacija čajopijaca, skupite se i porućite kilo i eto, podelte troškove i svi siti

ma nema, samo ja srčem čaj, svi ostali gule kafu. nemam s kim da se utalim, a i problem je sa carinom, mislim da se plaća preko 50jura ili se računaju i grami, jbg, znam da je nešto komplikovano i skupo. ma besmisleno je da nema da se kupi u srbiji, uvek ga je bilo. sećam se za vreme slobe u onoj 24/7 apoteci kod pravnog, bile su kutije zelenog tvajning od po pola kile. plaćalo se zlatom, ko nema može bubreg.

Sine, pa ti postala subotarka!

šta, ti kao jedeš margarin?? nedavno sam shvatila da kod ace pekara više ne prave kolače sa puterom, već rokaju margarin i gotove smese za kolače. nego, jel zna neko gde se jedu dobre krempite, ali stvarno dobro, ne ono hleb&kifle fazon, to je đubre.

Ја се извињавам, но, ја мислим да се ти фолираш !
Јебеш тај чај.
narcis narcis 21:45 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

ma nema, samo ja srčem čaj,

pa to je rzlog zašto ga nema. niko više neće da uzima robu koju ne može godinu dana da proda.
ja ne mogu da kupim materijal jer ga niko više ne koristi, bukvalno mi tako rekao trgovac i to u razvijenoj zemlji ne kod nas.
angie01 angie01 21:46 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

sto bi rek'o moj drug Stipe, koji zivi u Luganu, pa ga tamo smaraju sa pricama, pazi, mojne nista gde ima emulgatora, boje, popravljaca ukusa, budzevine ove/one,, vestaci,...pa je l vi to meni kazete da ne jedem sve ono sto volim:)?


za krempite- meni najbolji kolaci su u Present poslasticarnici- na Vracaru, Nevesinska,....i Lazarevic, u Goce Delcevoj. NB
Sepulturero Sepulturero 21:47 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

tsunade
Meni, bre, zadrhti srce samo kad vidim teglu.


nikad u životu nisam kupila ajvar. uvek ga dobijam a nisam neki ljubitelj, pa ga na kraju najčešće bacim.

bravo za makedonce, kažu da ni domaća bakina tajna nije loš proizvod.


Није али и њих су купили ови хрватски Атлантисти.
arcins arcins 22:05 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

princi
Razbijaju. Pazi sastav: ulje, so, biber, paprike i patlidžan. Mrtva usta..


Fake, business class.
Ajvar - samo paprika.
Pindjur - paprika +.....(neko stavi patlidzan, neko rajcicu).
Patlidzan se dodaje da bi se dobilo na kolicini, za upola love, ako ne i manje.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:07 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

za krempite- meni najbolji kolaci su u Present poslasticarnici- na Vracaru, Nevesinska,....i Lazarevic, u Goce Delcevoj. NB

hvala, probaćemo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:15 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

domaća bakina tajna...

... je u problemu, trebalo je da ih kupi Atlantic grupa, tako nešto. Ne znam da l' su živi. (Banini pojeo sve noblice i otišao u stečaj.)

Princi gdegde možda zna da pogreši u izboru, mnogo čega, ali -- s ajvarom mu je pun pogodak.

Uzgred, ne znam otkud ti Čupić u prilogu. On ima impresivnu biografiju, pre Atlantic grupe:

June 2013 – March 2015 (1 year 10 months)
Hypo Alpe-Adria-Bank a.d. Beograd
CEO
Hypo Alpe-Adria-Bank a.d. Beograd
January 2007 – May 2013 (6 years 5 months)Serbia
Hypo Alpe-Adria-Bank a.d. Beograd
Deputy CEO
Hypo Alpe-Adria-Bank a.d. Beograd
May 2003 – December 2006 (3 years 8 months)Serbia
Privatization Agency of the Republic of Serbia
CEO
2001 – 2003 (2 years)
Associate, Senior Associate and Manager
Economics Institute & Deloitte
1996 – 2001 (5 years)
tsunade tsunade 22:16 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

Patlidzan se dodaje da bi se dobilo na kolicini, za upola love, ako ne i manje.


sve je tačno što si rekla. plus, oko paprika je uvek veće drkanje... al tačno je i da je bolji ajvar sa malo patlidžana.

angie01 angie01 22:47 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

al tačno je i da je bolji ajvar sa malo patlidžana.


ajvar je od crvene paparike,...sa patlidzanom je pindjur....kada je od zelenih paprika sa malo patlidzana- onda je to malidzan.

edit: sve tri varjacije su najboljse kada se na njih nasecka beli luka.
tsunade tsunade 22:50 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

sa patlidzanom je pindjur.


pindjur ima rajčicu
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:51 24.05.2016

Re: Izgradnja brenda

pindjur ima rajčicu


Baš rajčicu, ne paradajz?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana