Zašto si važan TI, zašto smo važni MI ?

Goran Miletic RSS / 29.04.2008. u 16:05

Nikada nisam uspevao da razumem podozrivost medija prema nevladinim organizacijama koje se bave ljudskim pravima i/ili vladavinom prava. Uvek je u tome traženo nešto anti-državno, uz obavezno pitanje "ko to finansira ?" Zbog takvih pitanja se uvek gubila suština tj. građani su retko imali prilike da čuju ČINJENICE o nekoj akciji, kampanji ili skupu. Često se izveštavanje proteže samo do trenutaka u kojima neka "poznata" ličnost i/ili političar učestvuje.

Jedna posve drugačija kampanja počela je ovih dana. Desetine spotova, možete videti na http://www.vaznismomi.com i čini mi se da je ovo potpuno dobra tema za razmišljanje u času kada odševljenje zbog potpisanog Sporazuma o stabilizaciji i asocijaciji sa EU dostiže vrhunac. Nije važan potpis kao takav, važno je ono što mi radimo i VAŽNI SMO MI !

Evo još jednog od spotova, za one lenje koje mrzi da odu na sajt:

I još jedan:



Komentari (67)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Markonio Markonio 16:43 29.04.2008

$$$

A ko to finansira?
Goran Miletic Goran Miletic 16:46 29.04.2008

Re: $$$

Markonio
A ko to finansira?



Ako nema na www.yihr.org onda pozovi pa pitaj. Mozes dobiti i tacne iznose, za razliku od politickih partija...
Markonio Markonio 16:58 29.04.2008

Re: $$$

Svidja mi se web glasac. Odgovorio sam najgore na sva pitanja i interesantno je da su grafikoni DSS-NS i DS priblizno isti, bar ako gledam u odnosu na LDP...
Markonio Markonio 17:07 29.04.2008

Re: $$$


Stijak Stijak 23:16 29.04.2008

Re: $$$

Donatore Inicijative imaš na njihovom sajtu. Takodje, ako te zanima ko je ovu kampanju konkretno finansirao, po završetku kampanje, piše se izvještaj, i tačno u dinar ćeš znati koliko je Inicijativa dobila para od kojeg donatora, ako te to interesuje.
Evo recimo, ovdje imaš izvještaj o prošlogodišnjoj predizbornoj kampanji "mobilizacija građanske srbije" gdje su pobrojani donatori i iznosi kojima su finansirali tu kampanju.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:09 30.04.2008

Re: $$$

Markonio
Svidja mi se web glasac. Odgovorio sam najgore na sva pitanja i interesantno je da su grafikoni DSS-NS i DS priblizno isti, bar ako gledam u odnosu na LDP...

a da si odgovorio najbolje?
Markonio Markonio 09:19 30.04.2008

Re: $$$

Exitus Letalis
Markonio
Svidja mi se web glasac. Odgovorio sam najgore na sva pitanja i interesantno je da su grafikoni DSS-NS i DS priblizno isti, bar ako gledam u odnosu na LDP...

a da si odgovorio najbolje?


bobo bobo 16:46 29.04.2008

a mi me gusta

muzika je super!
svidja mi se u nacelu...ali opet srce kao drzavni "organ".
Sta je polni organ Srbije?
Da li je muskog ili zenskog roda?
Goran Miletic Goran Miletic 16:48 29.04.2008

Re: a mi me gusta

Guess !
bobo bobo 16:56 29.04.2008

Re: a mi me gusta

Goran Miletic
Guess !

Muskog? :))
Bili Piton Bili Piton 16:58 29.04.2008

Re: a mi me gusta

bobo
muzika je super!svidja mi se u nacelu...ali opet srce kao drzavni "organ".Sta je polni organ Srbije?Da li je muskog ili zenskog roda?


Spotovi su OK ali imam zamerke tehnickog reda:

a) Decko u srednjem spotu govori zbrzano i nedovoljno jasno
b) ne slazem se bas za backing music, malo mi je kao ono kad te stave na hold.

Ako se to zanemari - nemam drugih primedbi.
bobo bobo 17:06 29.04.2008

Re: a mi me gusta

Bili Piton

b) ne slazem se bas za backing music, malo mi je kao ono kad te stave na hold.


:)))
gde se toga seti!
Bili Piton Bili Piton 17:15 29.04.2008

Re: a mi me gusta

bobo

:)))gde se toga seti!


Profesionalna deformacija. Pritom ne, ne radim u kol-centru.
Queeria Queeria 17:16 29.04.2008

Re: a mi me gusta

Bili Piton

a) Decko u srednjem spotu govori zbrzano i nedovoljno jasno


Koga još zanima šta priča... Vidi ga kako je seksi
angie angie 17:20 29.04.2008

ideja je odlichna,

realizacija-losha!

ochigledno je neko zbrzao, pa nije pordio na detaljima, pa je opshti utisak prilichno mesi!

Da bi i najbolja poruka bila efikasna- pakovanje je najbitnije, tj, kako se ona prenosi.

da ne ulazim previshe u detalje, svi govore u frazama, loshe intoniranim i kao da jedva chekaju da su zvrshili sa chitanjem na chasu koji ne vole- neubedljivo.

ja sam srce srbije, je najbolji detalj, koji nije dovoljno dobro upotrebljen.
post kicosh post kicosh 17:56 29.04.2008

Re: ideja je odlichna,

pazi, mene zanima koja kampanja tj spot ti je reper kada ocenjujesh i uporedjujesh ?

angie angie 18:19 29.04.2008

Re: ideja je odlichna,

post kicosh
pazi, mene zanima koja kampanja tj spot ti je reper kada ocenjujesh i uporedjujesh ?


da dobro, kapiram da ovako malo izgleda bez/veze, mislim kad tako kazem, al ja uvek te stvari posmatram funkcionalno- znachi nije mi ideja da kritikujem nego da ukazem shta je tu bitno.

a bitno je da poruka stigne i bude prihvacena, zar ne?

pa onda kada imash ideju koja je dobra i udarni slogan koji je odlichan- ne zbrzavash realizaciju i ako je najveci deo poruke u tekstu, onda je vrlo vazno, kako je on srochen- da ne zvuchi na politichke izandjane floskule, kako je izgovoren- da nije kao da neko zeli da se otrese neprijatne lekcije i da intonacija bude prirodna, kako bi iskrenost verovanja u to shto se kaze bilo prijemchivo za onoga ko slusha.

Ako je sada malo jasnije pk ili da stavim prave inicijale:)))
post kicosh post kicosh 18:23 29.04.2008

Re: ideja je odlichna,

stavi prave inicijale.
:)
angie angie 18:24 29.04.2008

Re: ideja je odlichna,

post kicosh
stavi prave inicijale.:)


pa ja ono polazim od toga, da ako vec nisi, mora da imash razloge.:)))
post kicosh post kicosh 18:43 29.04.2008

Re: ideja je odlichna,

samo me zbunjujesh,
drugi put onda.
angie angie 18:50 29.04.2008

Re: ideja je odlichna,

samo me zbunjujesh,


pa nisi ti bash tako zbunljivi kicosh!:)))

a jel moze sad ovo shire pojashnjenje?
post kicosh post kicosh 20:11 29.04.2008

Re: ideja je odlichna,

da li je ovo dovoljno naglaseno ?



:)
angie angie 22:22 29.04.2008

Re: ideja je odlichna,

da li je ovo dovoljno naglaseno ?


hm, da, pa nije poenta u naglashenosti- negu u efektu- a ovo je prenaglasheno,..poshto odlichno izabrana devojka deluje kostimirano:), ambijent je za 10, a od njenog nastupa moze da se napravi kolaz, uz neke dodatke, da ne izgleda kao skech,...,

Posledica je kljuchna rech svake kapmanje i marketinshkog projekta,...ako hocemo da nas vole, nije dovoljno da ih zagrlimo, mora da bude toplo i uverljivo.
post kicosh post kicosh 22:26 29.04.2008

Re: ideja je odlichna,

o boze, ti si neki account.
JJ Beba JJ Beba 22:31 29.04.2008

Re: ideja je odlichna,

post kicosh
o boze, ti si neki account.

hahahahhahahahha
angie angie 22:53 29.04.2008

Re: ideja je odlichna,

JJ Beba

post kicosho boze, ti si neki account. hahahahhahahahha



ovo neshto nije dobro upotrebljeno, mada vidim da se jj ubi smejuci, pa pretpostavljam da je bilo neko ironisanje na temu da sam merodavna da dam sud, al dobro to se vec uklapa u sve poznato, zajedno sa jj poltronisanjem.

a ja rekla najdobronamernije- pa sad, svako kako moze.
Stijak Stijak 23:11 29.04.2008

Re: ideja je odlichna,

Tekstove smo smišljali sami, a i nismo glumci. Ja sam jedno od zaštitnih lica kamanje, i student sam fizike, a ovo mi je prvi samostalan govor pred kamerama bio. Nije bilo čak ni vremena da se dobro uvježbamo za ovako nešto.

Jasno je da po marketinškim kriterijumima ne možemo da se mjerimo sa spotovima čija je produkcija daleko skuplja, čiji tekst smišljaju marketinški stručnjaci, a izvode glumci. Vučić na tvojoj strani je u tom smislu daleko jači spot.

Ali to nam nije ni bio cilj. Sve u Vučićevom spotu je lažno. Sve u našim spotovima je iskreno. Još bih dodao da niko od nas nije ni tražio ni dobio honorar za svoje učešće u svemu ovome.
angie angie 23:20 29.04.2008

Re: ideja je odlichna,

Vučić na tvojoj strani je u tom smislu daleko jači spot.



ne razume na kojojmojoj strani, daleko bilo, pu, pu,...ako se meni obracash,..btw, ja taj njegov nisam videla.

Oved sam iznela samo stav o efektu poruke, znachi ne da kritikujem, naravno da sam na vashoj strani i ideja je odlichna, drugo, rekoh, glavni slogan je super, uchesnici su takodje dobro odabrani- ova zadnja devojka i dechko sa naocharima 10, a izvedba je zbrzana, tekst stvarno lichi na sve ono shto govore politichari i to je moglo da se izbegne- bolje jedna rechenicam nego tri, kao da neko zuri da zavrshi,...ma ok, lepo je shto ste to uradili, evo necu vishe,....najvishe zbog toga shto je tachno da ste vi srce srbije!:),
pozzz
JJ Beba JJ Beba 00:01 30.04.2008

Re: ideja je odlichna,

angie

JJ Bebapost kicosho boze, ti si neki account. hahahahhahahahhaovo neshto nije dobro upotrebljeno, mada vidim da se jj ubi smejuci, pa pretpostavljam da je bilo neko ironisanje na temu da sam merodavna da dam sud, al dobro to se vec uklapa u sve poznato, zajedno sa jj poltronisanjem.a ja rekla najdobronamernije- pa sad, svako kako moze.

ng
nije bilo upućeno tebi već post kicošu i njegovoj spanosnoj i veoma duhovitoj ideji da čarkanje sa tobom završi tako što će da te proglasi account menagerom. :)))
poznato mi je koliko kreativci po marketinškim agencijama "vole" kad im accaunt menageri dišu za vratom. nije bilo upućeno tebi već dobrom marketinškom štosu,
nijednog momenta nisam pomislila da imaš zle namere dok si komentarisala spot. naprotiv

acc menager :)))))) i dalje mi je smešno
corn mouth corn mouth 00:06 30.04.2008

Re: ideja je odlichna,

Tekstove smo smišljali sami, a i nismo glumci. Ja sam jedno od zaštitnih lica kamanje, i student sam fizike, a ovo mi je prvi samostalan govor pred kamerama bio. Nije bilo čak ni vremena da se dobro uvježbamo za ovako nešto.

Jasno je da po marketinškim kriterijumima ne možemo da se mjerimo sa spotovima čija je produkcija daleko skuplja, čiji tekst smišljaju marketinški stručnjaci, a izvode glumci. Vučić na tvojoj strani je u tom smislu daleko jači spot.

Ali to nam nije ni bio cilj. Sve u Vučićevom spotu je lažno. Sve u našim spotovima je iskreno. Još bih dodao da niko od nas nije ni tražio ni dobio honorar za svoje učešće u svemu ovome.


sjajno, Stijak!
nemam sta da dodam,
samo da vas glasno podrzim i da pohvalim inicijativu.
angie angie 00:20 30.04.2008

Re: ideja je odlichna,

acc menager :)))))) i dalje mi je smešno


nema veze jj, razumela sam ja kicosha,a tvoj smeh je zvuchao onako kako sam reagovala, al sve ok,..znam da kada neshto recikirash moze da zvuchi i drugachije, narochito u srbiji gde su svi struchnjaci za sve, al moje namere, narochito prema ovakvim projektima su vishe nego dobronamerne i mislim da se po mojoj intonaciji to i vidi, pa je svaka ironija odraz necheg sasvim drugog.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:46 30.04.2008

Re: ideja je odlichna,

sjajno, Stijak!
nemam sta da dodam,
samo da vas glasno podrzim i da pohvalim inicijativu.

ma da. sve je odlično ali tema nezanimljiva za publiku.
svi na splavovima.
JJ Beba JJ Beba 00:52 30.04.2008

Re: ideja je odlichna,

angie
acc menager :)))))) i dalje mi je smešnonema veze jj, razumela sam ja kicosha,a tvoj smeh je zvuchao onako kako sam reagovala, al sve ok,..znam da kada neshto recikirash moze da zvuchi i drugachije, narochito u srbiji gde su svi struchnjaci za sve, al moje namere, narochito prema ovakvim projektima su vishe nego dobronamerne i mislim da se po mojoj intonaciji to i vidi, pa je svaka ironija odraz necheg sasvim drugog.


znam da si bila dobronamerna. šteta što se sve dobronamerne sugetije ne mogu iskoristiti da poboljšaju produkciju.
i da ne trolujem više temu, da ponovim- nisam bila ni ironična, ni maliciozna niti se smeh odnosio na tebe.
prosto, account štos mi je bio previše dobar da bih propustila priliku da se javno nasmejem dobrom fazonu
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:58 30.04.2008

Re: ideja je odlichna,

i da ne trolujem više temu,

tačno tako.
od silnih primedbi ne vidi se suština.
ova kampanja je počela. i nema natrag.
zato da pričamo malo o temi ako koga zanima.
niki m niki m 06:51 30.04.2008

Re: ideja je odlichna,

Ali to nam nije ni bio cilj. Sve u Vučićevom spotu je lažno. Sve u našim spotovima je iskreno. Još bih dodao da niko od nas nije ni tražio ni dobio honorar za svoje učešće u svemu ovome.


Da, sve deluje vrlo iskreno, onako iz srca i duše. Pa, ne bi one ambasade i fondacije davale pare za bofl. Nije vas za dzabe voleo Majkl Polt.
Exitus Letalis Exitus Letalis 08:06 30.04.2008

Re: ideja je odlichna,

Da, sve deluje vrlo iskreno, onako iz srca i duše. Pa, ne bi one ambasade i fondacije davale pare za bofl. Nije vas za dzabe voleo Majkl Polt.

baš si ih provalio.
svaka ti čast.
dobar si.
al pišeš na pogrešnom mestu, pa ćeš ostati neprimećen.
šteta.
corn mouth corn mouth 16:48 30.04.2008

Re: ideja je odlichna,

Da, sve deluje vrlo iskreno, onako iz srca i duše. Pa, ne bi one ambasade i fondacije davale pare za bofl. Nije vas za dzabe voleo Majkl Polt.

ti li si onaj seseljevac sto je vredjao gdju Zanku Stojanovic?
mora da moderator ne radi svoj posao kako treba cim ti pises.
niki m niki m 20:21 30.04.2008

Re: ideja je odlichna,

ti li si onaj seseljevac sto je vredjao gdju Zanku Stojanovic?


Na koji nacin sam vredjao Zanku Stojanovic?
zaga m zaga m 21:22 30.04.2008

Re: ideja je odlichna,

niki m
ti li si onaj seseljevac sto je vredjao gdju Zanku Stojanovic?


Na koji nacin sam vredjao Zanku Stojanovic?


знаш ти добро на који, јер ти је речено. само ти, поред тога што ниси довољно паметан, не умеш ни да саосећаш са туђом боли, па се чудиш зашто је свет са онаквим гађењем на твој изгред реаговао.
ако имаш и мало образа не би требало више да долазиш.
свака дискусија завршена!
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:26 29.04.2008

da li i dalje ne uspevas da shvatis?

Gorane,
U principu, nevladne organizacije ne bi smelo da se bagatelisu i smatraju "neprijateljski raspolozenim". Pretpostavlja se da je njihova svrha, narocito u zemljama u tranziciji, "da pomognu" oko pojasnjavanja percepcije "ljudskih prava" i "vladavine prava", drugim recima da doprinesu razvoju demokratije u nestabilnim okolnostima zemalja koje prelaze iz jednog sistema u drugi. Da li bi neko normalan mogao da se tome protivi???????????
Medjutim, jedno su "dobre namere" sa kojima su navodno NVO formirane, a drugo je realnost. NVO su danas u zemljama u tranziciji daleko od onoga sto bi morale da budu. Bar u Srbiji. Pa je malo cudno (premda mozda i nije lose izigravati naivka) sto ti kazes
Nikada nisam uspevao da razumem podozrivost medija prema nevladinim organizacijama koje se bave ljudskim pravima i/ili vladavinom prava. Uvek je u tome traženo nešto anti-državno, uz obavezno pitanje "ko to finansira ?" Zbog takvih pitanja se uvek gubila suština tj. građani su retko imali prilike da čuju ČINJENICE o nekoj akciji, kampanji ili skupu

To prokleto pitanje "ko te finansira" namece se samo od sebe. Vazno je ko finansira i politicke partije u Srbiji, ali meni licno nije toliko vazno koliko mi je vazno ko finansira NVO u Srbiji, koje, cesto igraju perfidnu ulogu, odnosno sluze kao neciji servis. Naime, ako mi se neka pol. partija ne svidja (mozda zato sto nema transparentno finansiranje) ja necu da glasam za nju (sada imam pravo da glasam, porastao sam). To nije isto sa NVO, na njih ne mogu da uticem, niko mene ne pita da li one treba da deluju i da li mi se svidja kako deluju (video sam da neke zdusno kritikuju legalno izabranu vladu, a bogami i zalazu se za obaranje vlade). Na ovom blogu, blogu 92, jedna od najaktivnijih NVO se ubi propagirajuci (neka mi se oprosti ova rec) tragediju u Srebrenicu, poistovecujuci se, po zenskoj liniji, sa majkama postradalih u Srebrenici (koji su slucajno muslimani) i stalno nastojeci da ukaze kako sva Srbija mora da se "suoci sa tim", i da ispasta zbog toga, kao da su svi Srbi genocidni, svi su ucestvovali u srebrenickoj tragediji i svi moraju zbog toga da ispastaju. Zele da nam nametnu, teoloski receno, tzv. "praroditeljski greh", kao sto neki u hriscanstvu pate zbog greha Adama i Eve, tako i Srbi, dok je veka i sveta, moraju da ispastaju za "srebrenicki greh". A dama koja vodi tu NVO je jednom priznala, by the way, da je njen otac bio Hercegovac i da je zapamtio, recimo, sve pokolje i nedela koja su ustase u ND Hrvatskoj cinili protiv Srba. Znaci ona zna za te tragedije Srba pod Pavelicem. Ali ona ne dozvoljava da se uopste njoj postavi to pitanje, da se u svojoj sirini (a deluje veoma obrazovano) malo pozabavi i tim pitanjem, jer zlocini ne zastarevaju. Ne, ona samo jednostrano stalno podstice secanje na "srebrniciki slucaj", pa ja ne mogu da ne shvatim da to oni koji je placaju to od nje traze. Ja nisam imao i nemam ama bas nikakve veze sa Srbima iz BiH koji su ucestvovali u ratnim turbulencijama krajem devedesetih godina proslog veka, i meni je u nacelu zao sto se dogodile velike nesrece tamo, ali ne mogu da budem dirnut posebno bas zbog "srebrenickog slucaja". Meni je zao sto su Amerikanci bacili atomsku bombu na Hirosimu, ali ne patim posebno zbog toga. Svaki period ima neki svoj slucaj i ne treba citav jedan nacion da pati sada zbog nekog od poslednjih slucajeva.
Da li ja imam krivo, sto bi rekli Hrvati?
Da li ja ne mogu da shvatim da je zadatak pomenute dame iz njene zenske NVO sasvim legitiman i da treba da nastavim da citam kako mi ona soli pamet da sam i ja, kao Srbin, kriv za "srebrenicki slucaj" iako nisam "ni luk jeo ni luk mirisao", nisam cak nikada ni glasao za Milosevica ili na bilo koji nacin bio uz one koji su eventualno mogli da iz Beograda budu upleteni.
I am confused. Am I wrong?
Ja zamisljam NVO, makoliko da su finansirane iz inostranstva (dakle, spremno prihvatam tu cinjenicu) kao dobronamerne organizacije, koje treba da pomognu Srbiji. A ako neke od njih, pored ovog sto sam vec naveo, recimo, pisu Evropskoj uniji da ne treba da omoguci priblizavanje Srbije sve dok "Srbija ne ispuni nekakve nebulozne uslove"..., sto znaci da se veruje da Srbiju treba "kaznjavati" kako bi se otreznila i prihvatila "da je ona kriva za sve sto se dogodilo na Balkanu"... onda mislim da tu nesto nije u redu. Moj magloviti mozak veruje da je vecina NVO u Srbiji neprijateljski raspolozena i ne pomaze, vec odmaze.
Da ne pominjem onu famoznu "Medjunarodnu kriznu grupu" (pretpostavljam da ona ima status NVO), koja se proslavila oko pomoci Kosovu da se samoproglasi nezavisnim.
Nisam iskljuciv, voleo bih da mi se kaze da nije bas tako, da na svakom cosku postoji poneka NVO koja, mada finansirana od Sorosa ili ne znam koga, polomi se da pomogne ovoj Srbijici... Enlighten me, please!
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:50 29.04.2008

Re: da li i dalje ne uspevas da shvatis?

To prokleto pitanje "ko te finansira" namece se samo od sebe. Vazno je ko finansira i politicke partije u Srbiji, ali meni licno nije toliko vazno koliko mi je vazno ko finansira NVO u Srbiji, koje, cesto igraju perfidnu ulogu, odnosno sluze kao neciji servis.

baš perfidnu?
cela srbija živi na donacijama zapadnih zemalja. kako ti to ne smeta?
Na ovom blogu, blogu 92, jedna od najaktivnijih NVO se ubi propagirajuci (neka mi se oprosti ova rec) tragediju u Srebrenicu, poistovecujuci se, po zenskoj liniji, sa majkama postradalih u Srebrenici (koji su slucajno muslimani) i stalno nastojeci da ukaze kako sva Srbija mora da se "suoci sa tim", i da ispasta zbog toga, kao da su svi Srbi genocidni, svi su ucestvovali u srebrenickoj tragediji i svi moraju zbog toga da ispastaju.

znam da ciljaš na mene.
ja ne govorim u ime nvo nego u svoje lično ime.
samo tako.
nemam mandat da predstavljam bilo koju nvo ili stranku ili štaveć.

pored toga što je tragedija, tamo je izvršen i genocid. što stalno izbegavaš tu reč, kad sam kažeš da si porastao?

... postradalim u srebrenici koji su slučajno muslimani?
misliš da bi bili pobijeni da slučajno nisu muslimani?
jel to misliš?
znaš kako to zvuči - ljudi su proterani s kosova, kidnapovani, ubijani a sasvim je slučajno što su srbi.
ne radi to majketi!
sve dok "Srbija ne ispuni nekakve nebulozne uslove"...,

koji su to nebulozni uslovi?
ajd malo precizije?
umeš ti.
sto znaci da se veruje da Srbiju treba "kaznjavati" kako bi se otreznila i prihvatila "da je ona kriva za sve sto se dogodilo na Balkanu"...

ovo su tvoje špekulacije.
o tome niko ne govori.
al evo da te pitam: šta ti misliš o toj srebrenici i zašto se traži ratko mladić?
onako pitam.
već bi reko da si hteo.
Moj magloviti mozak veruje da je vecina NVO u Srbiji neprijateljski raspolozena i ne pomaze, vec odmaze.

jel?
kako misliš da su raspoložene sledeće ngo: svetozar miletić, nvo krv i čast, nvo za odbranu radovana karadžića, nvo garda cara lazara, nvo dveri, nvo obraz...?
prijateljski?
pomažu?

i na kraju, znaš, mislim da ti uošte ni ne želiš da znaš zašto se zalažu nvo koje se bave ljudskim pravima.
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:30 29.04.2008

Re: da li i dalje ne uspevas da shvatis?

Exitus Letalis
Jok, casna rec, ne mislim na tebe. Daleko od toga.
Da li cela Srbija zivi na stranim donacijama, to je pitanje za sebe. Ja ne mislim tako.
Nema svrhe da odgovaram na ostale primedbe. Shvatam tvoju poentu, i u prilicnoj meri je prihvatam.
A na konkretno pitanje
al evo da te pitam: šta ti misliš o toj srebrenici i zašto se traži ratko mladić?

dao sam vec odgovor u gornjem (prvom) tekstu. Zao mi je. Ali mi je zao i zbog svih drugih nesreca i tragedija... koje su se dogadjale od kada je sveta i veka, i koje ce se (nazalost) jos dogadjati... Da ponovim: zao mi je zbog stradanja Srba od ustasa, za nastradale Japance u Hirosimi, zao mi je za holokaust odnosno stradanje Jevreja u II sv. ratu... Ne pravim se lud, niti mangup koji pokusava da ovako uopstava ili relativizuje stvar, ali priznajem da me Srebrenica, sama za sebe, ne uznemirava posebno, odnosno vise nego pomenuti slucajevi. A sebe ne smatram bezdusnim stvorenjem, dapace!
Sto se tice Ratka Mladica, svakako sam misljenja da mu je mesto (vec bilo ne juce vec pre vise godina) u Hagu. Neka mu se sudi pa neka bude sta bude. Svi ti sudovi, pocev od onog u Nirnbergu pa do ovih sada u Hagu i Arusi (za Ruandu) neka rade svoje poslove. Ne verujem da su previse pravicni, ali mislim da treba da rade, pa kako ko prodje neka prodje.
Moram jos nesto da kazem. Kako vreme vise prolazi, izraz "ljudska prava" postaje obicna FLOSKULA, jer se pod njim svasta podrazumeva i cesto se (namerno) izvrcu stvari, te "ljudska prava" uzimaju kao izgovor za nasilje, verbalno i fizicko, (koja to akcija za odbranu ljudskih prava imase u nedavnoj proslosti naziv "Milosrdni andjeo", a izvedena bese na najbestijalniji nacin, dakle niti andjeoski niti milosrdno?). Dakle, oprezno sa ljudskim pravima, jer ima mnogo zloupotreba... Opet, nemam nista da postoje NVO koje se time bave - kobojagi ili stvarno - (by the way, zar za vreme sukoba u BiH nije bilo mnogo 'humanitarnih" organizacija koje su ustvari bile sastavljene od mudzahedina i finansirane od zna se cijih fondova?)... Ne, ne treba skidati kapu svakome onome ko za sebe tvrdi "da je borac za ljudska prava". Mnogo o tome moze da se prica, bolje je da citamo Nsarskog i njegove blagotvorne tekstove...
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:14 29.04.2008

Re: da li i dalje ne uspevas da shvatis?

Moram jos nesto da kazem. Kako vreme vise prolazi, izraz "ljudska prava" postaje obicna FLOSKULA, jer se pod njim svasta podrazumeva

bogami ta stvar je definisana vrlo jasno. a što je drugi zloupotrebljavaju, to je nešto sasvim drugo.
znam da su svima puna usta ljudskih prava. misliš da ne vidim?
vidim odlično.

zar za vreme sukoba u BiH nije bilo mnogo 'humanitarnih" organizacija koje su ustvari bile sastavljene od mudzahedina i finansirane od zna se cijih fondova?)...

naravno da je bilo. ali to su bile ogranizacije koje su donosile lovu i lekove a nikakva ljudska prava ih nisu zanimala.
naprotiv. zloupotrebljavali su često poziciju da imaju love.
ajde, beži na lakše teme.
slažem se da ne može svako ovo da vari.
ja eto mogu.

niki m niki m 17:30 29.04.2008

sustina

Sustina svake politicke organizacije jeste politika za koju se ta organizacija zalaze. Koliko se secam YIHR je nasoj javnosti predstavljena od strane americkog ambasadora Polta i uvek do sada YIHR je ovde zastupao istu politiku koju zastupa i SAD, ukljucujuci i nezavisnost Kosova. Prema tome nije mnogo bitno pitati ko placa YIHR jer je to vise nego ocigledno, na isti nacin kao sto je jasno i ko vas finansira.
post kicosh post kicosh 18:00 29.04.2008

Re: sustina

i ne samo to.
koliko je meni poznato George W. Bush je nekoliko puta licno primio aktiviste YIHR zajedno sa Tachijem i Haradinajem koji je za tu priliku specijalno pusten iz pritvorske jedinice u Hagu. U dobroobavestenim krugovima odavno je poznato da je na jednom od takvih sastanaka i smisljen slogan Vazni smo mi kao i da su aktivisti dobili precizna uputstva o reziranju spotova i estetici koja bi trebalo da dominira u njima. Sve je jasno.

niki m niki m 18:08 29.04.2008

Re: sustina

post kicosh
Sve je jasno.


Da, poznate su mi ove cinjenice. Takodje je tom prilikom receno da ti ne bi trebalo da se ukljucujes u kampanju jer mnogo licis na Haradinaja. Mada je on bar malo lepsi od tebe, posebno kada se smeje.


post kicosh post kicosh 18:11 29.04.2008

Re: sustina

Ne znam sta si tacno hteo da kazesh ovim komentarom ali verujem da si se zaista potrudio da budesh duhovit.
Samo, ne volim humor koji smrducka na rasizam.
Zivela Srbija, matori.

niki m niki m 18:16 29.04.2008

Re: sustina

Samo, ne volim humor koji smrducka na rasizam.


Budi ljubazan pa mi pokazi gde u ovome sto sam napisao ima i najmanje primese rasizma.
post kicosh post kicosh 18:26 29.04.2008

Re: sustina

smrducka.
jace je od tebe.
pokusavash da obuzdash to u sebi ali nekako izlazi iz pora i cini da se osecash bolje.
zar ne ?
niki m niki m 19:05 29.04.2008

Re: sustina




post kicosh
jace je od tebe.
pokusavash da obuzdash to u sebi


Dobro, nisam ukapirao da je psihologija u pitanju.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:16 29.04.2008

Re: sustina

post kicosh
i ne samo to.
koliko je meni poznato George W. Bush je nekoliko puta licno primio aktiviste YIHR zajedno sa Tachijem i Haradinajem koji je za tu priliku specijalno pusten iz pritvorske jedinice u Hagu. U dobroobavestenim krugovima odavno je poznato da je na jednom od takvih sastanaka i smisljen slogan Vazni smo mi kao i da su aktivisti dobili precizna uputstva o reziranju spotova i estetici koja bi trebalo da dominira u njima. Sve je jasno.


hahahahahahaha
naravno. i slikali su se tačijem al kriju.
saznaće to niki kad tad, a onda teško tebi :)))
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:21 29.04.2008

Re: sustina

Sustina svake politicke organizacije jeste politika za koju se ta organizacija zalaze.

postoji razlika između političkih i nevladinih organizacija. toliko bi mogao da znaš.
Koliko se secam YIHR je nasoj javnosti predstavljena od strane americkog ambasadora Polta

loše se sećaš.
YIHR je ovde zastupao istu politiku koju zastupa i SAD,

dokaži.
Prema tome nije mnogo bitno pitati ko placa YIHR jer je to vise nego ocigledno, na isti nacin kao sto je jasno i ko vas finansira.

ako se odnosi na mene, mene niko ne finansira.
ako se odnosi na inicijativu, ima više donatora.
što ih ne pozoveš.
oni su transparentniji nego bilo koja politička stranka.
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:59 29.04.2008

izvini sto se javljam ponovo

Gorane, Napisao sam ovaj prethodni predugacak komentar a da nisam slusao zvucne Yu tube priloge. Tek kada sam ih naknadno cuo, uvideo sam "da sam ja donekle promasio temu", koncentrisuci se iskljucivo na pitanje NVO. To me podsetilo na vreme gimnazije kada je profesor davao djacima da pisu, recimo, o onome sto bi zeleli da postanu u buducnosti, a neko od djaka, iz cista mira, napise da ne zeli da uopste postane "neko", da naprosto zeli da umre; na to nastavnik stavi opasku "promasena tema".
Shvatam da je vazno da se SVAKO PITA: mladi, srednjovecni i stari. Ne bas u onom "samoupravnom kontekstu" iz bivseg sistema po kome svi zele da istovremeno upravljaju zemljom, ali vazno je da se cuje sta mladi misle. O tome svako drustvo vodi i mora da vodi racuna, ali to nikako nije - najvaznije. S druge strane, ovi snimci su jednostrani, utoliko sto svi govore jedno te isto, kao da im je to poruceno od nekoga. Niko od njih, da se nasalim, ne kaze "da nista ne zeli, da zeli da umre u samoizoliranoj Srbiji" ili da zivi "u mraku", van Evropske Srbije (kao da svetlost dolazi iz EU). Dakle, u slusanju ovih zvucnih tekstova nema "promasenih tema" svi znaju sta hoce i hoce ono sto je "in" u percepciji jedne (radije minorne) politicke stranke. OK, to je njihovo pravo. Spotovi su cak simpaticni.
Medjutim, cuo sam nesto u ovim spotovima sto me je podsetilo da o tome treba razmisliti. Voleo bih jednog dana da negde procitam ili cujem razmisljanje na temu koja se ovih dana olako poteze: "Da li je vaznija teritorija ili stanovnistvo". LDP (mozda jos neke partije) cesto istice da je "stanovnistvo vaznije od teritorija". Bogami, mislim da je to jedna ozbiljna tema o kojoj bi moralo da se diskutuje. Ja sam citao politicko-filozofske tekstove koji govore drukcije. Naime, sa stanovista jedne drzave (ponavljam - sa pozicije drzave) ne moze da bude stanovnistvo vaznije od teritorije, vec je obrnuto, teritorija je vaznija od stanovnistva. Ona drzava koja ima teritoriju moze naknadno da stvori stanovnistvo na njoj, a ako izgubite teritoriju koju ste imali, sve je badava... Malo banalizujem, ali ko ima livadu, lako dobavi ovce za livadu... Nije ovo budalastina sto kazem, te floskule iz prethodnog socijalizma "da je covek najvazniji" - a o njemu se fakticki najmanje vodilo racuna - vise ne vaze. Vazna je, itekako je vazna teritorija, trebalo bi cuti neke eksperte na tu temu...
angie angie 22:26 29.04.2008

Re: izvini sto se javljam ponovo

ali ko ima livadu, lako dobavi ovce za livadu...


pa da li si ti normalan????
ceda_urosevic ceda_urosevic 18:07 29.04.2008

Bravo za YIHR

.
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:25 29.04.2008

i ja kazem - bravo!

ne bih baš sitničarila.
mislim da je poruka važna.
a jeste važna.
važni su mladi.
važno je da oni odluče kako će dalje il će da pale odavde.
podržavm akciju.
preporuka za Inicijativu mladih za ljudska prava!
JJ Beba JJ Beba 18:37 29.04.2008

Re: i ja kazem - bravo!

mladi su najvažniji.
oni su srce srbije
Inner Party Inner Party 19:23 29.04.2008

Ovo je...

Ovo:

"Nikada nisam uspevao da razumem podozrivost medija prema nevladinim organizacijama koje se bave ljudskim pravima i/ili vladavinom prava."

Je jedno usamljeno misljenje.
Cinjenica je - NGO's se nikada nisu potrudile da kod prosecnog srbina izazovu bar ravnodusnost ako ne simpatije za svoje aktivnosti! Mnoge pozitivne tekovine NGO rada u Srbiji su padale u vodu previse puta...

Na kraju krajeva, gde su to NVO omiljene?!

Exitus Letalis Exitus Letalis 21:28 29.04.2008

Re: Ovo je...

Na kraju krajeva, gde su to NVO omiljene?!

pa nisu omiljene jer se bave temama koje niko ne želi da čuje.
ne pričaju da će leba da bude 3 dinara i da će sve da bude ko u opereti.
bave se tamama i problemima kojima treba da se bavi država.
koja to izbegava, nažalost.
ljuta papricica ljuta papricica 23:28 29.04.2008

I jos nesto


U pristojnim zemljama finansiranje NGO je oslobodjeno poreza.
Kod nas, kako nedavno procitah, ne.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:08 30.04.2008

Re: I jos nesto

ljuta papricica

U pristojnim zemljama finansiranje NGO je oslobodjeno poreza.
Kod nas, kako nedavno procitah, ne.

ne da nisu oslobođene, nego ih deru.
recimo u norveškoj, za koju se ne može reći da je neka siromašna zemlja, neki lovator hoće da se bavi politikom. ne može dok se ne oproba u nevladinom sektoru. tako da je taj tip napravio kamp - letnju školu - u koju odlaze mladi iz ex-yu na dvomesečne kurseve iz svega i svačega. recimo, iz diplomatije, ludskih prava, politike pomirenja etc. znam nekoliko predavača iz srbije koji su tamo bili. a znam i nekoliko polaznika sa kosova, iz srbije, iz bosne i hercegovine...
bilo ih je i iz hrvatske i iz crne gore.
dakle, jedan od uslova je i rad u civilnom sektoru. nije, naravno, jedini.
vladimir petrovic vladimir petrovic 10:43 30.04.2008

Re: I jos nesto

recimo u norveškoj, za koju se ne može reći da je neka siromašna zemlja, neki lovator hoće da se bavi politikom. ne može dok se ne oproba u nevladinom sektoru. tako da je taj tip napravio kamp - letnju školu - u koju odlaze mladi iz ex-yu na dvomesečne kurseve iz svega i svačega. recimo, iz diplomatije, ludskih prava, politike pomirenja etc.

Exitus Letalis: Za ime Boga, "diplomatija, ljudska prava, politika pomirenja" nisu SVE I SVASTA, vec veoma znacajne drustvene aktivnosti. Da su u te kursevi ukljuceni casovi sivenja, sviranja na klaviru, kuvanja brze hrane, lekcije iz bon-tona, igranja golfa i slicno, onda bi se moglo reci "sve i svasta", he, he, he...
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:52 30.04.2008

Re: I jos nesto

Exitus Letalis: Za ime Boga, "diplomatija, ljudska prava, politika pomirenja" nisu SVE I SVASTA, vec veoma znacajne drustvene aktivnosti. Da su u te kursevi ukljuceni casovi sivenja, sviranja na klaviru, kuvanja brze hrane, lekcije iz bon-tona, igranja golfa i slicno, onda bi se moglo reci "sve i svasta", he, he, he...

nemoj da se praviš lud. dobro znaš šta sam htela da kažem.
al ako voliš da pričaš sa mnom, onda je ok:))
welcome:)))
vladimir petrovic vladimir petrovic 12:44 30.04.2008

Re: I jos nesto

nemoj da se praviš lud. dobro znaš šta sam htela da kažem.

Ovog puta ti, uvazena E. L., (iliti J. T. ) nedostaje smisla za humor.
A sto se pricanja tice, volim da pricam sa vecinom blogera i komentatora tudjih tekstova. Premda, po prirodi nisam bas velika pricalica.
Ali smatram da i beznacajna lica imaju pravo da zive. Live and let live
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:54 30.04.2008

Re: I jos nesto

Ovog puta ti, uvazena E. L., (iliti J. T. ) nedostaje smisla za humor.

nisam J.T. a i nisam htela da budem duhovita.
to si ti hteo ubacujući kuvanje i heklanje.
bindu bindu 22:55 30.04.2008

konacno:)

Zašto si važan TI, zašto smo važni MI ?


to je za svaku pohvalu
komplex "sitne boranije" preti da preraste u metastazu vec malignog stanja u naciji.
Rasina Rasina 03:24 04.05.2008

Duvachi i svirale

"... Ko to finansira?... Zbog takvih pitanja se uvek gubila suština ..."
To samo zlobni i zavidni mogu da pitaju. :)

Ko je rekao "korisni idioti"? Ko je rekao "zgubidani i alapache"? "Mouth for hire"?

Ako nishta drugo - NGO/NVO su dopuna socijalnim programima. Inache bi se sav taj "potencijal" upregnut u NVO-e svalio na grbachu budzeta za nezbrinute i nezaposlene.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana