B92 Blog    Članovi    Krugolina Borup    Jedno izvinjenje i jedno neizvinjenje dr Dušanu Stanojeviću

Krugolina Borup
19:21
UTO
22
SEP

Jedno izvinjenje i jedno neizvinjenje dr Dušanu Stanojeviću

Dođem ja danas na sastanak Posebne radne grupe BF+ na Batutu, i zateknem prof. dr Stanojevića kako sedi i čita "Politiku", strana 7.

Brzinom munje isučem i ja svoju "Politiku", strana 7. (Da i ja delujem mudro i obavešteno.)

Priđem čoveku, pitam:

"Dr Stanojeviću, da li bismo mogli da porazgovaramo?"

"S vama ne razgovaram dok mi se ne izvinite! Otkuda vama uopšte ideja da je muž Jelene Karleuše bio u operacionoj sali?"

"Piše u novinama. A šta, nije bio?"

"Nije bio."

"A tetka?"

"Otac nije bio."

"A tetka?"

"Otac nije bio."

"A tetka?"

"Tetka je bila, ali jel znate vi ko je ta žena?"

"Znam da je anesteziolog, mada ne znam gde radi, jel kod vas?"

"Ne radi kod nas, nego na Institutu."

"A jel ona davala anesteziju u operacionoj sali?"

"Nije. A nije ni snimala!"

"Pa, šta će njena tetka onda u operacionoj sali?"

"Molim vas, ja neću da pričam s vama dok mi se ne izvinite!"

"Pa, evo, mogu da vam se izvinim za oca, ali što se tetke tiče - ćeraćemo se još! Dakle, šta će tetka u operacionoj sali? Zar i ona nije pretnja intrahospitalnim infekcijama? Zar vi ne shvatate šta vi time radite? Vi diskriminišete žene. Zašto moja tetka mora da ostane kod kuće, a njena može da uđe i u operacionu salu?"

"Ali, ona je zdravstveni radnik!"

"Pa šta?"

"Pričate nešto u šta se ne razumete. Vi ste astrolog, i vi bi trebalo da se držite problema kao što su promena letnjeg i zimskog računanja vremena, a ne..."

"A to što se porađam, to me ne kvalifikuje? Valjda samim tim što imam matericu, što mogu da ostanem trudna i što mogu da se porodim - a i astrolozi se porađaju, dr Stanojeviću - imam pravo da se borim za najbolji mogući tretman. A vi diskriminišete žene, maltene moraju muževi da im imaju završeni medicinski fakultet samo da bi bili pored nje!"

"Ma, neću da pričam s vama uopšte dok mi se ne izvinite, vi ste mene uvredili, moje pretke ste uvredili, mog dedu koji je bio na Solunskom frontu ste uvredili..."

"Kakve veze sad on ima s bilo čime?!"

"... vi ste meni rekli da sam Visoko Preosveštenstvo, a moj deda je..."

"I moj pradeda je poginuo u II Balkanskom ratu, te i vi mene i njega vređate što mome mužu hoćete da naplatite 70.800 dinara da vidi svoje dete kako dolazi na ovaj svet!"

"Ma, neću da pričam s vama dok mi se ne izvinite!"

"Mogu da vam se izvinim za oca, ali za tetku ne! Eto, izviniću vam se na blogu za oca. Ali samo da znate da ćete vi imati velikih problema zbog diskriminacije žena, a sve po odredbama Zakona protiv diskriminacije koji je donet."

"Ma, ko diskriminiše žene, niko ih ne diskriminiše?!"

"Molim vas, vi čak i žene u apartmanskom smeštaju diskriminišete! Karleuša se porodilia u 22.00, a i njen muž i njena majka i njena tetka - svi su potom satima još bili kod nje u sobi!"

"Posete u apartmanima su od 00.00 do 24.00."

"Nisu! Posete su od 10.00 do 22.00! Bili smo, videli smo, slikala sam!" (Ovde koristim priliku da se zahvalim suvom geniju, ministru zdravlja, što nam dade odobrenje da obilazimo porodilišta, da ne mogu više doktori da me lažu i mažu kako stignu, nakon što sopstvenim očima vidim, i sopstvenim fotoaparatom slikam, kakva je STVARNA situacija na terenu.)

FrontPosete.jpg

(Smejući se): "E, lepo vas je opevao jedan moj drug pesnik, stvarno:"

"Stavio bih na vrat gajku
Da visim sa kandelabra
Kad bih imo takvu majku
I da mi je tako hrabra
"

(Smejući se): "Ček, ček, može ponovo, da zapišem, molim vas! A kako se zove pesnik?"

"Milko Grbović"

(Dr Stanojević ponavlja, ja zapisujem)

"Jel' vi mislite da ćete time da me naljutite, da me naterate da ne razgovaram s vama? Pa, šanse nema, doktore. Ja nikad s vama neću prestati da razgovaram!"

"A ja s vama neću da razgovaram!"

"Hoćete, doktore. Morate! Ja sam vam sad mrska nevladina organizacija, posao mi je da vam sedim na kičmi. Pa, nemojte da se ljutite. Politika vam je to! Pa, vi znate da ja vas obožavam! Kao što i ministra obožavam. Pa, jel' vidite šta sve i njemu kažem po blogu, pa se ne ljuti?! Kako onda vi možete da se ljutite?"

Uto poče sastanak, te završismo priču... Sa istog nemam bogznašta da izvestim, izuzev da smo upoznali eksterne evaluatorke koje tek treba da krenu u obilazak porodilišta, kao i da sam imala duži razgovor s njima nakon sastanka, na kome sam odgovarala na njihova pitanja. Više informacija o njihovim nalazima imaćemo nakon što 30.9. podnesu nacrt izveštaja o pomenutim obilascima.

Ovaj blog stoga završavam jednim izvinjenjem i jednim neizvinjenjem:

Prof. dr Dušane Stanojeviću, izvinjavam se što sam slepo poverovala žutoj štampi da je muž Jelene Karleuše bio prisutan na njenom porođaju carskim rezom.

Ali, što se tetke tiče - ćeraćemo se još!

 





Komentari (143)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maca22  19:28 22.09.2009
Preporuka: 0

Čitam

#Link  Replika: 0
Ćeranje se nastavlja. :)

a song je koma:))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
medjutim92  19:35 22.09.2009
Preporuka: 4

Tezina

#Link  Replika: 2
Hoćete, doktore. Morate! Ja sam vam sad mrska nevladina organizacija, posao mi je da vam sedim na kičmi..

Kru, evo za tebe jedna adidas slanina, em je super, em da se ugojis da budes teza dr Stanojevicu :)



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Krugolina Borup  19:39 22.09.2009
Preporuka: 1

Re: Tezina

Mmmmmmm... OBOŽAVAM slaninu!
(I dr Stanojevića... i ministra...)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
pointofview_gun  19:42 22.09.2009
Preporuka: 7

Re: Tezina

Hoćete, doktore. Morate! Ja sam vam sad mrska nevladina organizacija, posao mi je da vam sedim na kičmi..


Eh da su nam druge nevladine ko ti, ziveti ovde bi bilo divno! Svaka cast!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  19:40 22.09.2009
Preporuka: 0

Pa rece...

#Link  Replika: 5
margos - Jesi li sigurna da je muž bio u sali?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Krugolina Borup  19:41 22.09.2009
Preporuka: 2

Re: Pa rece...

Pa, sad sam sigurna da nije.
Esam se izvinila?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  19:48 22.09.2009
Preporuka: 1

Re: Pa rece...

Esi
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
pointofview_gun  19:51 22.09.2009
Preporuka: 1

Re: Pa rece...

Pa, sad sam sigurna da nije.

A dr-u si na rec poverovala da nije? Uspela si i da uspostavis iskren odnos? Vau! Evo poklon
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maca22  19:52 22.09.2009
Preporuka: 4

Re: Pa rece...

Pa da, čovek je neobavešten o fiskalnom računu i vremenu poseta apartmanki...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Krugolina Borup  20:06 22.09.2009
Preporuka: 5

Re: Pa rece...

A dr-u si na rec poverovala da nije? Uspela si i da uspostavis iskren odnos?


Jesam.
Dr Stanojević i ja, mi smo ti ko flamingosi:

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  19:42 22.09.2009
Preporuka: 4

!

#Link  Replika: 0
Ali, što se tetke tiče - ćeraćemo se još!


sitnicarenje
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
uros_vozdovac  19:42 22.09.2009
Preporuka: 19

Neka gorim u paklu

#Link  Replika: 8
što ću ovo da napišem

više verujem i Jeleni Karleuši i onom Story-ju nego Dr Stanojeviću

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maca22  19:47 22.09.2009
Preporuka: 3

Re: Neka gorim u paklu

uros_vozdovac
što ću ovo da napišem
više verujem i Jelene Karleuši i onom Story-ju nego Dr Stanojeviću

Haha, respect.. :) A dragi dr. je itekako sam dao dobrih razloga i osnova za takav stav.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
chobanica  19:49 22.09.2009
Preporuka: 2

Re: Neka gorim u paklu

Eto ja nahvalih Story, a oni ovako

Ako je opet bila pod totalnom anestezijom, moguce je da on nije bio u sali, na kraju krajeva i zasto bi...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  19:57 22.09.2009
Preporuka: 1

Re: Neka gorim u paklu

Ako ste ikada bili pod totalnom, znate da vam tad ne treba niko... sem stručnjaka u čijim ste rukama.
A bogme, ni odmah posle.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dobrosavljevic_m  19:58 22.09.2009
Preporuka: 0

Re: Neka gorim u paklu

Nemoj posle da se Kru i tabloidu izvinjava zbog neumesnih poređenja
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
4krofnica  20:01 22.09.2009
Preporuka: 0

Re: Neka gorim u paklu

pozdrav dr. Stanojevicu i njegovoj ekipi u zoo vrtu! (polako...nemislim na zivotinje!)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maca22  20:14 22.09.2009
Preporuka: 0

Re: Neka gorim u paklu

chobanica
Ako je opet bila pod totalnom anestezijom, moguce je da on nije bio u sali, na kraju krajeva i zasto bi...

A zašto je onda bila tetka, i još bez kamere?

Znači priča o snimanju dva carska reza je sve komplet plod fikcije...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
duchesse  16:51 23.09.2009
Preporuka: 0

Re: Neka gorim u paklu

Neka gorim u paklu, ali ja više verujem Stanojeviću. Story je takav treš sa gomilom izmišljotina, pogotovo kad je reč o celebrity porodjajima i venčanjima. Jeca nikako nije mogla da izjavi kako suprug nije bio uz nju, jer bi onda bila manja u našim očima. Ovako je vrhovna kraljica i svi treba da joj se klanjamo zato što je uvela muža i tetku u op. salu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
uros_vozdovac  09:15 24.09.2009
Preporuka: 5

Re: Neka gorim u paklu

duchesse
Jeca nikako nije mogla da izjavi kako suprug nije bio uz nju, jer bi onda bila manja u našim očima. Ovako je vrhovna kraljica i svi treba da joj se klanjamo zato što je uvela muža i tetku u op. salu.


Joj o čemu mi raspravljamo, ko je u pravu, pevaljka ili načelnik jedne klinike. Majko mila! A to više govori o načelniku nego o pevaljki, zar ne?

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Krugolina Borup  19:57 22.09.2009
Preporuka: 2

Još jedno viđenje situacije:

#Link  Replika: 1
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
lingamanovic  06:23 23.09.2009
Preporuka: 1

Re: Još jedno viđenje situacije:

Krugolina Borup
http://linga.blog.rs/blog/linga/bez-dlake-u-mozgu/2009/09/18/cobanine-posto-ulaznica-u-obor



Draga Kru, hoce li tvoje izvinjenje potreti cinjenicu da taj covek svim silama nastoji da vrati porodilista u 19. vek!
Ej pa, rasturio je skolu roditeljstva, a sada u novinama kaze kako otac moze da prisustvuje porodjaju ako polozi skolu roditeljstva! Dakle, u Frontu - nikako.


On i njemu slicni pokusavaju nas "nacitane" porodilje da naprave ludim i sabiju nam ovo malo zdravog mozga. Nece moci!

p.s. hvala za linkovanje :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
NeuroRadoznalost  20:16 22.09.2009
Preporuka: 2

Hehe

#Link  Replika: 0
Znaci skresala si mu svaka ti cast...
Sto se tice pravne, jezicke i medicinske strane ne mogu da ti pridju pa ne mogu ni da se bore protiv tebe ali posto smo mi u srbiji veoma je lako da se bore protiv tebe, jednostavno odluce da nece da pricaju sto je velika sramota za jednog direktora drzavne institucije.
Ali stvarno mislim da ce odredjeni da pocnu da te sanjaju a mislim da su neki poceli prvo da gledaju da se ne krijes negde u hodniku kad izlaze iz kancelarije ili stana....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
cult  20:44 22.09.2009
Preporuka: 11

hm

#Link  Replika: 40
i nije neko izvinjenje.
onoliko vatre u optuzujucem tekstu
a ovo kroz zube.
(ko jos cita, a ako vec cita, ko moze da poveruje takvim casopisima, jbt)

No, ovo nije lose.
Sad se trazi javno izvinjenje
a uskoro ce se za one "Dr Ime Prezime iz Doma zdravlja tog i tog nema pojma o medicini, ja ga proveravala" izjave potezati tuzbe, nesto mi se javlja (da upotrebim strucan termin).

Pozdrav za Debelu Hladovinu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maca22  20:49 22.09.2009
Preporuka: 0

Re: hm

cult
a uskoro ce se za one "Dr Ime Prezime iz Doma zdravlja tog i tog nema pojma o medicini, ja ga proveravala" izjave potezati tuzbe, nesto mi se javlja (da upotrebim strucan termin).

I plaćati troškovi nedobijene tužbe....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
cult  20:54 22.09.2009
Preporuka: 4

Re: hm


I plaćati troškovi nedobijene tužbe....


ne bih se kladio na to.
bolje to malo para trositi na pampers i stajaznam
nego na penale.
Realno, ona medicina u Grey s anatomy je da crknes od smeha.
Ne bih se time naoruzavao da sam na vasem mestu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  21:01 22.09.2009
Preporuka: 9

Re: hm

hm, kako god, dosta je neozbiljno zvuchalo da se pozovesh na zhutu shtampu. nije da ne navijam za te, Sveta Ratnice protiv Truleksa od Zdravstva Serbskogo, ali je ovo bio neozbiljan nastup. i ovo, ili se izvinjivash choveku ili ne. nema polovichnog izvinjenja, jednostavno. i ovo sa tetkom je zvuchalo kao da isterujesh ego svoj a ne kao da priznajesh greshku. mislim, ljudski je pogreshiti, posebno u materiji gde dok mozhe da te rastura kako god zbog tvoje nestruchnosti.

trebala si budistichki da neglektujesh svoj ego, i izvinish se stoprocentno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maca22  21:04 22.09.2009
Preporuka: 0

Re: hm

cult
Realno, ona medicina u Grey s anatomy je da crknes od smeha.

Sigurno da te je zabavljalo kada si to sam izmisljao. Znači do sad si već poverovao u sopstvenu izmišljotinu?
O bože... doktore, jel ste to vi?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
cult  21:05 22.09.2009
Preporuka: 3

Re: hm

a pa jos nije svesna odgovornosti kao nvo.
samo prava.
No, to ce vremenom da se sredi.
Jos jedan dva ovakva slucajcica i dodje to iz d. u gl.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maca22  21:06 22.09.2009
Preporuka: 0

Re: hm

cult
a pa jos nije svesna odgovornosti kao nvo.
samo prava.
No, to ce vremenom da se sredi.
Jos jedan dva ovakva slucajcica i dodje to iz d. u gl.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
cult  21:07 22.09.2009
Preporuka: 4

Re: hm

Sigurno da te je zabavljalo kada si to sam izmisljao.


cek cek...sad ne mogu da se setim
ti si ona kosooka iz serije?
kako ste se dogovorile : )
Kru sigurno bese ona sefica hirurgije.
jbg izmesao sam vas, a mrzi me da trazim.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maca22  21:09 22.09.2009
Preporuka: 0

Re: hm

cult
jbg izmesao sam vas, a mrzi me da trazim.

To je ona deo gde si lagao, pa nismo hteli više sa tobom da razgovaramo. Sigurno se sećaš.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Krugolina Borup  21:19 22.09.2009
Preporuka: 3

Re: hm

hm, kako god, dosta je neozbiljno zvuchalo da se pozovesh na zhutu shtampu. nije da ne navijam za te, Sveta Ratnice protiv Truleksa od Zdravstva Serbskogo, ali je ovo bio neozbiljan nastup. i ovo, ili se izvinjivash choveku ili ne. nema polovichnog izvinjenja, jednostavno. i ovo sa tetkom je zvuchalo kao da isterujesh ego svoj a ne kao da priznajesh greshku. mislim, ljudski je pogreshiti, posebno u materiji gde dok mozhe da te rastura kako god zbog tvoje nestruchnosti.

trebala si budistichki da neglektujesh svoj ego, i izvinish se stoprocentno.


Uvažavam primedbu 100%, znam da si dobronameran i iskren.
Ali ne mogu za tetku da se izvinim, to je jače od mene, pa to ti je.
Neka sam i egoista i šta god hoćeš. Nek drugi tumače razloge.
Ja jednostavno: NE MOGU!
Smatram da, iako je žuta štampa omanula kod muža, pomogla je kod tetke.
Tetka koja ne radi u toj ustanovi, koja ne daje anesteziju, koja nema nikakvog medicinskog posla u toj operacionoj sali, nema šta u noj da radi!
Ili da se pusti u operacionu salu i moja tetka!

Eto, ne mogu, neka i grešim, neka bude na moju dušu, neka bude i zato što sam egoista, ne mogu, za tetku STVARNO ne mogu da se izvinim, jer ne vidim da išta grešim što sam je istakla kao primer diskriminacije žena.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  21:29 22.09.2009
Preporuka: 7

Re: hm

ma, razumem te u potpunosti, i znam u dushu kakav je mrak srbija, posebno u materiji kojom se ti bavish.

shta da ti pricham kada su meni u izraelu napravili problem kada sam podneo zahtev za sinchica za drzhavljanstvo jer nisam imao fotografije s njegovog porodjaja iz bolnice. jednostavno, ovdashnji mup nije mogao da shvati kakav je to srednji vek u srbiji kada muzh ne mozhe da prisustvuje porodjaju. pitali su me odakle ja uopshte znam da je dete moje...

... a fakat, ja video zhenu tek posle dva dana. tokom porodjaja je bila potpuno sama na stolu, iskasapljena. posle porodjaja (radi se o betaniji), nekoliko sati nismo znali uopshte da li je zhiva, shta je sa detetom, kako je proshla.

sestre u porodlishtu su bile krajnje pune hejta, uslovi odvratni, nece niko da joj pomogne da ode do kupatila, onakva, sva isechena.

zato je tvoja borba i moja. ali, morash da budesh savrshena u njoj. kao frodo bagins. nema ovakvih greshaka.

razumish, support & my love.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vesna Knežević Ćosić  21:34 22.09.2009
Preporuka: 3

Re: hm

hm, kako god, dosta je neozbiljno zvuchalo da se pozovesh na zhutu shtampu. nije da ne navijam za te, Sveta Ratnice protiv Truleksa od Zdravstva Serbskogo, ali je ovo bio neozbiljan nastup. i ovo, ili se izvinjivash choveku ili ne. nema polovichnog izvinjenja


pa detaljan opis porodjaja pevacice moze samo u zutoj stampi i zutoj teve, nece valjda na slobodnoj jevropi brej
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  21:39 22.09.2009
Preporuka: 2

Re: hm

znam, ali tozhu kao tozhu uvek prenese polovichnu istinu, a umesto drugu polovne sklepa neku izmishljotinu, i potom dovede Princezu KruFajt u neugodan polozhaj pred nekim... nekim... dobro, da ne pushtam jezichinu da ne pravim Kru dodatne probleme.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Krugolina Borup  21:42 22.09.2009
Preporuka: 1

Re: hm

zato je tvoja borba i moja. ali, morash da budesh savrshena u njoj. kao frodo bagins. nema ovakvih greshaka.

razumish, support & my love.


Prvo, nemoj molim te da me opterećuješ savršenstvom, hebote niko nije savršen! Zašto bi to od mene očekivali?
Drugo, ko ti je taj Frodo Bagins?
Treće, razumem i thanks i love right back at ya.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Krugolina Borup  21:44 22.09.2009
Preporuka: 2

Re: hm

pa detaljan opis porodjaja pevacice moze samo u zutoj stampi i zutoj teve, nece valjda na slobodnoj jevropi brej


To je velika istina.
Ali istina je i da sam se zaletela da poverujem slepo.
Mada - ZA TETKU SE ISPLATILO!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maca22  21:46 22.09.2009
Preporuka: 2

Re: hm

Pa eto, da si celo pisanje počela sa: " Ako je ovo istina, e onda.....(pa dalje sve isto)" ne bi bilo problema. Tako uradiš sledeći put i nema problema.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maca22  21:50 22.09.2009
Preporuka: 0

Re: hm

Jel može po novom zakonu da se tuži Stori zbog svega (formulisati) i tražiti odšteta? Ionako treba ona kancelarija da se opremi.
Ili da se nagodimo vansudski za nešto društveno odgovorne pomoći inicijativi?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
scabies  21:52 22.09.2009
Preporuka: 2

Re: hm

Prvo: anestetičar i anesteziolog nije isto.
Ili da se pusti u operacionu salu i moja tetka!

Eto, ne mogu, neka i grešim, neka bude na moju dušu, neka bude i zato što sam egoista, ne mogu, za tetku STVARNO ne mogu da se izvinim, jer ne vidim da išta grešim što sam je istakla kao primer diskriminacije žena.

Drugo, mislim da se to ne može posmatrati kao diskriminacija porodilja. Jer kad je tetka anestetičar, ona je tu prvenstveno prisutna kao anestetičar pa tek onda kao tetka.
U Srbiji nije baš definisano, koliko ja znam, kada medicinsko lice može da prisustvuje medicinskim intervencijama van svog radnog mesta i svoje ustanove, ali je činjenica da može i da često za to postoje logični i opravdani razlozi.
Tako da ne mislim da se ovo može tretirati kao diskriminacija porodilja, jer nije se desilo da nečija tetka prosvetni radnik može da prisustvuje, a nečija ne može, već je učinjena usluga "koleginici" anestetičarki da prisustvuje u operacionoj sali u kojoj je mogla da se nađe sestričina/komšinica/nepoznata žena.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maca22  21:57 22.09.2009
Preporuka: 0

Re: hm

scabies
Prvo: anestetičar i anesteziolog nije isto.

Hoćeš, molim te, da objasniš? Bilo je još tog pitanja i na prethodnom blogu.

scabies
U Srbiji nije baš definisano, koliko ja znam, kada medicinsko lice može da prisustvuje medicinskim intervencijama van svog radnog mesta i svoje ustanove, ali je činjenica da može i da često za to postoje logični i opravdani razlozi.

Šta znam, ovde deluje da je razlog što je ona tetka, jer je anesteziolog bio neko drugi (prema časopisu)

Tako da ne mislim da se ovo može tretirati kao diskriminacija porodilja, jer nije se desilo da nečija tetka prosvetni radnik može da prisustvuje, a nečija ne može, već je učinjena usluga "koleginici" anestetičarki da prisustvuje u operacionoj sali u kojoj je mogla da se nađe sestričina/komšinica/nepoznata žena.

Ako ja imam drugaricu veterinarku i drugaricu ofttalmologa, mogu da ih vodim da mi prave društvo? Ozb. Kako se to gleda?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
cult  22:32 22.09.2009
Preporuka: 6

Re: hm

Jel može po novom zakonu da se tuži Stori zbog svega

maco22, ti kao fan (cime si me prijatno iznenadila nedavno) shvatices ako se malko zamislis da je ovo totalno montipajtnovska recenica : ))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maca22  22:35 22.09.2009
Preporuka: 0

Re: hm

Loša ti je navika da kasapiš pola rečenice i onda vidiš tu nešto samo ti znaš šta. A sad ću da te ignorišem.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
aleksandra1966  22:36 22.09.2009
Preporuka: 2

Re: hm

Sam doktor Stanojevic je rekao da tetka ne radi u Narodnom Frontu i da nije bila prisutna kao anesteziolog ili anesteticar, znaci, privatno je prisustvovala porodjaju.U tome je stvar.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
cult  22:38 22.09.2009
Preporuka: 3

Re: hm

kasapiš pola rečenice

ma, ne, ne
nisi me razumela
Story se ne tuzi. Besmisleno je.
On samo tako malo postoji na kioscima, kapiras?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
cult  22:42 22.09.2009
Preporuka: 7

Re: hm

A sad ću da te ignorišem.

a sedeo sam sav ozaren kad sam video da ti quote cult : )))
eto.
moj sjaj bese kratkog daha.

al ipak, pokusao sam da zamislim sebe da nesto nekom kazem
a neko mi odgovori ma dajjj, nemoguce
a ja kazem majke mi, procitao sam u Storyju.
pa mi se osmeh vratio na lice.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
spartanka_afrodita  23:02 22.09.2009
Preporuka: 1

Scabies

Scaby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pa gde si kućo stara?!!!!! Nedostajala si mi!!!!
Rešila si da nam udaraš čežnju?
Htela sam da ti posaljem pp pre 5-6 dana ali to je izgleda mission impossible
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
scabies  23:19 22.09.2009
Preporuka: 1

Spartanka_Afrodita

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
cult  23:20 22.09.2009
Preporuka: 2

Re: Spartanka_Afrodita

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Krugolina Borup  23:21 22.09.2009
Preporuka: 1

Re: Spartanka_Afrodita

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Krugolina Borup  23:36 22.09.2009
Preporuka: 3

Re: hm

a uskoro ce se za one "Dr Ime Prezime iz Doma zdravlja tog i tog nema pojma o medicini, ja ga proveravala" izjave potezati tuzbe, nesto mi se javlja (da upotrebim strucan termin).


Ovo me podseti da kažem kako je danas na sastanku bio i prof. dr Borisav Janković, pedijatar-neonatolog (dodali su i neke neonatologe u BF+ grupu). Kad se upoznasmo i razmenismo vizitkarte, ja shvatim da je on bio u onoj stručnoj komisiji koja je vršila nadzor u slučaju pokojne Natalije Tešić. U momentu rekoh: "Jao... pa ja sam i vas pominjala po blogu... da se ne ljutite i vi?" On se čovek od srca nasmešio i rekao: "Nikako. Bilo je tu odličnih pitanja i vrlo dobrih komentara."

Tako da, Cult, ne znam šta da ti kažem. Znam ja da nisam uvek po PS-u, ali zato jesam uvek dobronamerna. Znam da nekad i grešim (ko ne greši?). Ako zbog toga treba da idem u zatvor, važi ići ću. Ali, teši me to da iz dana u dan dobijam povratne informacije da to moje lajanje otvara javnu raspravu, pokreće neke stvari s mrtve tačke, menja mic po mic...

I s profesorom Folićem (on je sad novi načelnik porodilišta u Kragujevcu) sam pričala danas. Kaže: pokrenuli ste i više nego što mislite. Mnogo je fini bio, i vrlo me dojmio. Šteta što nije bilo više vremena da popričamo, ali smo se dogovorili da se vidimo kada sledeći put bude dolazio za Beograd, ili pak da mi potegnemo za Kragujevac.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
cult  23:54 22.09.2009
Preporuka: 8

Re: hm

ja te stvari ne sporim.
podrzavam, sta vise , cak.
ono s cime se ne slazem kazem glasno i jasno (kad me ne mrzi)
i to ne sto sam zlonameran (a zasto bih bio)
vec zato sto neki tvoji licni zaleti mogu da upropaste dobru ideju.
Kad si bila samo blogerka, to je ok, ljudi pisu svasta.
Kad si postala nvo to vise nije ok. Moze da ima posledice. Po tebe i tvoju, podvlacim, zaista dobru ideju.
Po mene sigurno ne.
Zo, mozda ukazivanje na potencijalno lose stvari moze cak da pomogne i mozda ipak uopste nije licno, zlonamerno, hejtersko (i ne secam se vise sta sve...)? Jer - zasto bi jbt bilo?


edit: vrati se post unazad i pogledaj kako je sve Debeloj hladovini ukazano i istaknuto, te mu je skrenuta paznja glede njegovog neslaganja sa tvojom, jel, anatemom i opstim zgrazavanjem. Al pogledaj objektivno. Da li je hejter? Nije. Jel ispalo tako? Jeste. Jbg. Isto sam to hteo da kazem kad videh fckin izvor, al covek vec rekao. To je to. So, cool : )
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Krugolina Borup  00:04 23.09.2009
Preporuka: 2

Re: hm

Nisam nikad mislila da si zlonameran, mada mi je trebalo malo vremena da se naviknem na tvoj stil izražavanja, kad si tek aterirao (ebi ga, ne znamo koji si, čiji si...)

Kontam da pokušavaš da mi dobronamerno ukažeš na opasnost (kao i već određeni broj blogera pre tebe). Kontam i opasnost. Al se uzdam u ono što me moja pokojna baba naučila: "Ko riskira, taj dobija." A mislim da sam u životu naučila i kako da prihvatim poraz, ako do istog dođe, kao i posledice koje s njim idu.

Nekako ne vidim da bez šok-tretmana išta može da se pokrene s mrtve tačke. Ako mi se omane pogrešan šok - ebi ga. Sve to ide u rok službe...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
cult  00:19 23.09.2009
Preporuka: 11

Re: hm

Retki ukazivači na opasnost su opstali posle maca22 tretmana.. Uporna jedna osoba.
Ali ja je samo zamislim kad pise komentar ( ovako - ) , pa ne mogu da se ne nasmejem.

Treba da nadjes saveznike medju doktorima. Tamo je mnostvo nezadovoljnih radnjom, stanjem i zbivanjem u sistemu u kojem rade. Ne zaboravi: vi kao pacijenti idete tamo ponekad, a oni su tamo svaki jebeni dan. Ali na nacin na koji se prema njima ophodis .- no way. Nekoliko lekara/lekarki su prestali da prate (jesi citao ono - jesam - jebote, zlo) zbog opsteg tona na mnogim postovima. To je moj netrazeni i nehejterski savet.
Ju ken juz it.
Or not.
Ali - razmisli.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  00:23 23.09.2009
Preporuka: 6

Re: hm

zbog opsteg tona na mnogim postovima. To je moj netrazeni i nehejterski savet.

Koji ume da bude.. bas, bas!!!
Moras da moderises blog, upozoravas blogere na recnik, nacin ophodjenja.
Nemoj da ti takvi upropaste sve sto si postigla.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  01:07 23.09.2009
Preporuka: 6

Re: hm

cult i ivana :



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  07:47 23.09.2009
Preporuka: 3

Re: hm

ovdashnji mup nije mogao da shvati kakav je to srednji vek u srbiji kada muzh ne mozhe da prisustvuje porodjaju. pitali su me odakle ja uopshte znam da je dete moje...



a koji je to srednji vek kad ne kapiraju da se te stvari oko ocinstva resavaju nekih 9 meseci pre porodjaja ? (mada ako skontaju - trazice i te slike - to ce tek biti zanimljivo)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  07:49 23.09.2009
Preporuka: 0

Re: hm

Drugo, ko ti je taj Frodo Bagins?



edit: linak
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Anonimni Pojedinac  09:44 23.09.2009
Preporuka: 7

Re: hm

Ne znam, ali ja verujem zutoj stampi i za muza. U ovom slucaju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mocna malena79  10:40 23.09.2009
Preporuka: 1

Re: hm

Krugolina Borup
zato je tvoja borba i moja.
Drugo, ko ti je taj Frodo Bagins?


Frodo-slatki Hobit neiskvarenog srca iz Gospodara Prstenova pa to ti je kompliment na kvadrat ako se izuzmu fizicke specifikacije hobita ( mislim na dlakave sapice)

elem, cini mi se da komentarisem prvi put tvoj blog iako ga pratim relativno redovno kao i website ( priznajem, malo vise od kako sam i sama u drugom stanju).
Mislim da je energija i pozrtvovanost kojom se boris za bolji tretaman trudnica u Srbiji vredna svih pohvala, BRAVO!
Procitala sam ovaj tekst u Politici pa mi nesto nista nije bilo jasno, zasto se u Srbiji UOPSTE placaju kao dodatne usluge pregledi, ultrazvuk, kolposkopija itd. u drzavnim zdravstvenim institucijama kao sto je GAK??
Zar to ne bi trebalo da je pokriveno zdrvastvenim osiguranjem ? Zar nije dovoljno to sto se u privatnim praksama takve usluge naplacuju skoro kao u inostranstvu pa jos treba i u zvanicnim porodilistima i bolnicama da to postane praksa ( i to "povoljno"?? "Skolu roditeljstva" i razne briseve ne bih ni da komentarisem (moja beba igra tenis u stomaku cim se iznerviram!).
Licno cu biti postedjena svih tih idiotluka posto zivim u inostranstvu ali me ipak uzasno pogadjaju obzirom da se jos par mojih priajteljica poroditi upravo u Srbiji u narednih par meseci.
U Nemackoj se recimo dodatno ne placa skoro nista. najnormalnije drzavno zdravstveno osiguranje pokriva troskove svih redovnih pregleda i ultrazvukova ( bili oni 2, 3 ili 4D :) kao i testove na antitela, HIV i masu jos nekih drugih stvari koje su propisane, pripremne kurseve za porodjaj, porodjaj u bolnici koju sami izaberete
( prethodno se odlazi u obilazak bolnica i porodjajnih sala kao i na upoznavanje sa osobljem), prisustvo oca na porodjaju je najnormalnija stvar za koju naravno nije potrebno ni dodatno placanje niti bilo kakvi kursevi(!?), epidural je takodje ukljucen kao i vrsta porodjaja koju buduca mama izabere ( hoces kadu, hoklicu, okrugli krevet, cetvrtasti krevet..), vecina bolnica nudi mogucnost da tata prespava sa mamom i bebom u sobi prvu noc, a ako zeli da ostane dok zena ne izadje iz bolnice placa se nekih 40-50EUR po danu. Posete su dozvoljene citav dan za svakoga. A da, i babicu koja ce ti posle dolaziti kuci prve 2 nedelje biras sama i naravno, ne placas.
Znam da nista ne moze da se promeni preko noci ali postoje stvari koje su stvar dobre volje i logike a ne toliko dodatnih troskova!



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
anastasija.p  13:37 23.09.2009
Preporuka: 0

Re: hm

@cult
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
scabies  21:39 23.09.2009
Preporuka: 2

Re: hm

Hoćeš, molim te, da objasniš?
Anestetičar je tehničar ili medicinska sestra anesteziologa.

Šta znam, ovde deluje da je razlog što je ona tetka, jer je anesteziolog bio neko drugi (prema časopisu)
Naravno da jeste. I ne sumnjam da bi dotična "estradna umetnica" u op. salu uvela i nekog drugog da je baš insistirala. Samo mislim da obzirom da je tetka anestetičarka, situacija se mora drugačije posmatrati. Da je bila tetka-frizerka možda bi mogli da govorimo o diskriminaciji porodilja (i potqpljivosti zdravstvenih radnika).

Ako ja imam drugaricu veterinarku i drugaricu ofttalmologa, mogu da ih vodim da mi prave društvo? Ozb. Kako se to gleda?
Najbolje da pitaš drugaricu oftalmologa (oftalmološkinju?). Mada mi deluje da joj samo ime kaže da ima kvalifikacije za gledanje
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maca22  21:47 23.09.2009
Preporuka: 0

Re: hm

scabies
Hoćeš, molim te, da objasniš?
Anestetičar je tehničar ili medicinska sestra anesteziologa.

Hvala! Sad ću da iskopiram i na prošlu temu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
spartanka_afrodita  20:44 22.09.2009
Preporuka: 5

prisustvo oca

#Link  Replika: 6
У јавности недавно је обелодањено да се услуга присуства оца на порођају плаћа чак 17.700 динара, а директор ГАК „Народни фронт”, професор Душан Станојевић објашњава за „Политику” да је у том случају дошло до грешке.

– У ГАК „Народни фронт” присуство оца на порођају се не наплаћује. Ако је некоме од увођења фискалних рачуна тај износ наплаћен, новац ће му бити враћен.
Izvor Politika
Moram povodom ovoga da reagujem! Ne znam zasto je dr Stanojevic ovo izjavio jer je nama prilikom posete GAK Narodni front glavna sestra, Jovanka Tomic, koja je SVE VREME bila sa nama i svuda nas vodila rekla (prethodno proverivsi telefonom pred nama) da se PRISUSTVO OCA NAPLACUJE i to 17.700 din i da je za to 4 puta veca cena ukoliko je otac stranac.
Istom prilikom su nam recene i cene za boravak u apartmanima, kao i za izabranog ginekologa i epidural.
Zasto dr Stanojevic plasira razlicite informacije? Razlika izmedju danasnjeg razgovora sa Brankom i nase posete NF je SAMO 21 dan!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maca22  20:48 22.09.2009
Preporuka: 3

Re: prisustvo oca

Možda je i Politika žuta štampa i samo laže?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
markonio92  23:38 22.09.2009
Preporuka: 5

Re: prisustvo oca

spartanka_afrodita
У јавности недавно је обелодањено да се услуга присуства оца на порођају плаћа чак 17.700 динара, а директор ГАК „Народни фронт”, професор Душан Станојевић објашњава за „Политику” да је у том случају дошло до грешке.

– У ГАК „Народни фронт” присуство оца на порођају се не наплаћује. Ако је некоме од увођења фискалних рачуна тај износ наплаћен, новац ће му бити враћен.
(Izvor: Politika)



Tvrdnja dr. Stanojevića jedino ima smisla ukoliko suprug nije otac

Edit: Ako je pisanje Politike tačno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maca22  23:41 22.09.2009
Preporuka: 1

Re: prisustvo oca

Stavi dužnu ogradu: ako je pisanje Politike tačno...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
spartanka_afrodita  23:56 22.09.2009
Preporuka: 0

Re: prisustvo oca

Tvrdnja dr. Stanojevića jedino ima smisla ukoliko suprug nije otac


Sjajno zapažanje markonio92!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
markonio92  01:11 23.09.2009
Preporuka: 0

Re: prisustvo oca

maca22
Stavi dužnu ogradu: ako je pisanje Politike tačno...

U pravu ste, dodao sam.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
assabah  14:32 23.09.2009
Preporuka: 3

Re: prisustvo oca

cek, cek..

Kako se nesto sto se "ne naplacuje" ubacuje pod sifrom u fiskalnu kasu?? Jel se i sifre usluga (posto se pod siframa unose podaci u fiskalne kase) koje ne postoje ubacuju ili sta? Ova prica o "gresci" je besmislena!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  20:46 22.09.2009
Preporuka: 1

..

#Link  Replika: 1
odakle ti snage...kru?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maca22  20:59 22.09.2009
Preporuka: 5

Re: ..

Mars i Saturn u konjukciji znače izdržljivog ratnika.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
rajce1  21:17 22.09.2009
Preporuka: 0

...

#Link  Replika: 2


]"Otac nije bio."


znas ono: 100 puta ponovljena laz postaje istina!!

a ti posle dva - tri puta poverova dr.-u??

moguce da je doticna gospodja bila u spinalnoj (ili kako god da se zove) a ne totalnoj anesteziji, mis'im, ne citam Story

i to, ali sve je moguce.

Onda je moguce i da je otac bio prisutan u operacionoj sali jer je u tom slucaju gospodja budna.

ovo lici na skorpionsku teoriju zavere, priznajem, a nisam skorpija majke mi!

Preporuka i cvetic za trud i upornost...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
chobanica  21:22 22.09.2009
Preporuka: 1

Re: ...

Ma to i jeste zbunjujuce, sto se pominje samo da je anesteziolog taj i taj davao epiduralnu anesteziju, znaci nepotpune informacije imamo!

Ali ako je sve radila kao pri proslom porodjaju, onda je carski bio pod totalnom a epiduralna je davana zbog bolova kad se probudi iz totalne.

Da sam skoro isla kod zubara znala bih detalje i o ovom porodjaju, jbg (tamo im iscitam sve Storyje i Glorije od po nekoliko meseci unazad)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragonKa  21:39 22.09.2009
Preporuka: 1

Kru

svaka tebi chast !
ti si genije
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  22:07 22.09.2009
Preporuka: 1

ja htedoh da kazem

#Link  Replika: 0
da je JK prica verovatno laz, ali nikad se ne zna. tako je moja drugarica procitala u novinama da je rodila sina i da je muz bio na porodjaju (rodila kcerku i muz nije bio na porodjaju)
novine su ćudo!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
debela.hladovina  22:09 22.09.2009
Preporuka: 5

...

#Link  Replika: 2
Neću da ti kažem - a jesam li ti rekao da ne veruješ slepo žutoj štampi :)
I nemoj da si na kraj srca, vidiš da se čovek i ne ljuti; malo se duri, ali proći će ga :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Krugolina Borup  22:10 22.09.2009
Preporuka: 2

Re: ...

Neću da ti kažem - a jesam li ti rekao da ne veruješ slepo žutoj štampi :)


Jesi, reko si mi.

I nemoj da si na kraj srca, vidiš da se čovek i ne ljuti; malo se duri, ali proći će ga :)


I ja mislim.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
debela.hladovina  22:18 22.09.2009
Preporuka: 1

Re: ...

Važno je da si za razliku od nekih drugih ti ipak shvatila na čijoj sam strani kada je u pitanju ovo čime se sada baviš. A kada je astrologija u pitanju - e tu moram da kažem ćeraćemo se još. Na nekom drugom blogu, naravno :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
markonio92  23:30 22.09.2009
Preporuka: 2

Spuštanje

#Link  Replika: 3
"Pričate nešto u šta se ne razumete. Vi ste astrolog, i vi bi trebalo da se držite problema kao što su promena letnjeg i zimskog računanja vremena, a ne..."

Који др-џија...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
anastasija.p  23:44 22.09.2009
Preporuka: 1

Re: Spuštanje

Bas...

Ali molim te, to je tako, AKO je istina to sto Kru kaze...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Krugolina Borup  23:47 22.09.2009
Preporuka: 1

Re: Spuštanje

AKO je istina to sto Kru kaze...


E, za ovaj blog jemam svedoke!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
anastasija.p  23:52 22.09.2009
Preporuka: 0

Re: Spuštanje

Nisam ni sumnjala :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
selica_nena  00:36 23.09.2009
Preporuka: 3

E,

#Link  Replika: 0
ako si ga natetkala!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  01:47 23.09.2009
Preporuka: 0

Pa jel' na to...

#Link  Replika: 0
Ali, što se tetke tiče - ćeraćemo se još!


... spala borba?!

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
leonardo92  04:25 23.09.2009
Preporuka: 11

Hehehe

#Link  Replika: 4
E, od srca su me nasmejala oba posta...stvarno fenomenalno!
Moram i ja reci koju: Dr Dule je fin covek ali kao i vecina lekara kod nas ima puno lica...jedno za javnost i ko zna koliko ostalih kad zatrebaju: npr jedno za pacijente na klinici (sirotinju), jedno za one sa parama koji dolaze samo u privatnu ordinaciju, trece za pripadnike kriminalnih grupa (npr narko dilere i vlasnike javnih kuca), peto za ministra zdravlja itd.
No, nemojte me pogresno shvatiti, biti lekar u Srbiji je jaaaaako tesko, pogotovo ako morate da zivite od toga. Desava se tu sve i svasta, i ako jurcate iz drzavne klinike gde ste skoro mali bog u privatnu ordinaciju gde morate biti manji od makova zrna jerbo vas nece platiti to ume da ostavi dosta posledica na psihu. Morate stalno praviti kompromise - pogotovo kad su u pitanju mocnici sa parama. Naravno, te price o intrahospitalnim infekcijama i slicno su bajke za nasu zalosno neobavestenu javnost. Inace, cest uzrok ako ne i najcesci, intrahospitalnih infekcija u svetu, pokazalo je istrazivanje, je nepranje ruku bolnickog osoblja posle upotrebe WC-a. Takodje, istrazivanja pokazuju ogroman broj bakterija na stetoskopima (koji se skoro nikad ne ciste), dok ih na mobilnim telefonima ima kao u WC solji (ako imas 2-3 mobilna onda jos i vise). U Srbiji, koja je opet nekako van sveta i gde se ni sef klinike ne kupa redovno, ko zna sta je najcesci uzrok - mozda soljice za kafu u sobi sestara. Mozda bi opet tih infekcija bilo manje kada bi bolnice bilo lepo odrzavane a ne da izgledaju kao stale za stoku gde veliki broj zena deli prljavu,neokrecenu sobu,gde su kreveti iz 19 veka, gde u wc ne moze da su udje zbog smrada i prljavstine i gde nemate ni sapuna da operete ruke osim ako ga ne donesete od kuce kao i toalet papir. Mozda, mozda...
Mozda bi se prici Dr Duleta i poverovalo da ne znamo kako funkcionise privatna praksa - tamo ako hocete mozete u operacionu salu da dovedete i prase i niko vam nece reci ni "a". A kako i ne bi - pacijenti iz privatne prakse ostavljaju svoj tesko steceni imetak u eurima ili vec nekoj zgodnoj valuti umesto knjizice, i ako nisu zadovoljni nece se baviti javnom prozivkom ili pisanjem bloga. Ne, stvar je mnogo prostija i zavrsava se obicno samaranjem doktora na ocigled osoblja i uzimanjem para nazad (prica se da je najvise estetskih hirurga dopalo te zle sudbine). Tu doktor nema sta da se buni, a i sa kriminalcima se uvek isplati u Srbiji biti u dobrim odnosima - stite te ako neki dosadni covek, kome je zena umrla na operaciji, krene da te gnjavi. Uostalom, veze lekara i kriminalaca su u Srbiji javna tajna- setite se slucaja Zemunski klan, gde su se pominjali izvesni hirurzi sa Urgentnog centra.
Necemo sada polemisati o drugim problemima: uzimanje mita, laziranje dijagnoze i operacija radi uzimanja para (vrlo cesto se desava u privatnoj praksi), izdavanje laznih uverenja radi dobijanja invalidnine i penzije, lecenja i operisanja ranjenih kriminalaca po kucama bez prijave policiji (par doktora se specijalizovalo za te usluge), kradje javnih sredstava i opreme iz bolnica, potpisivanje stetnih ugovora gde druga strana dobije koje millionce a vi dzabe letovanje na Tahitiju...sve u svemu, ako hocete da prezivite morate imati obraz kao djon - i to ne obican nego astronautski djon!
E sad, to sto je tetka i/ili muz neke pevaljke sas pare bio na porodjaju/operaciji nije neki veliki prestup. Samo se nadam da su platili...
Pozdrav Dr Duletu i majmunicama koje je poradjao! (bice da ih je mnogo vise nego sto se znalo)

Dr.S
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sesili  08:31 23.09.2009
Preporuka: 6

Re: Hehehe

I ja potpisujem sve ovo. Bila sam kod stomatologa koji nije oprao ruke posle intervencije na prethodnom pacijentu. A doktoru je iz usta bazdilo.... Bravo Krugolina za svaku tvoju borbu, u ime žena koje su rađale, a naročito u ime budućih mama. Cenim što se boriš da im taj divan trenutak ostane DIVAN. I da svaka mama ima isti tretman.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
katica_zlatica  09:42 23.09.2009
Preporuka: 1

Re: Hehehe

leonardo92
E, od srca su me nasmejala oba posta...stvarno fenomenalno!
Moram i ja reci koju: Dr Dule je fin covek ali kao i vecina lekara kod nas ima puno lica...jedno za javnost i ko zna koliko ostalih kad zatrebaju: npr jedno za pacijente na klinici (sirotinju), jedno za one sa parama koji dolaze samo u privatnu ordinaciju, trece za pripadnike kriminalnih grupa (npr narko dilere i vlasnike javnih kuca), peto za ministra zdravlja itd.
No, nemojte me pogresno shvatiti, biti lekar u Srbiji je jaaaaako tesko, pogotovo ako morate da zivite od toga. Desava se tu sve i svasta, i ako jurcate iz drzavne klinike gde ste skoro mali bog u privatnu ordinaciju gde morate biti manji od makova zrna jerbo vas nece platiti to ume da ostavi dosta posledica na psihu. Morate stalno praviti kompromise - pogotovo kad su u pitanju mocnici sa parama. Naravno, te price o intrahospitalnim infekcijama i slicno su bajke za nasu zalosno neobavestenu javnost. Inace, cest uzrok ako ne i najcesci, intrahospitalnih infekcija u svetu, pokazalo je istrazivanje, je nepranje ruku bolnickog osoblja posle upotrebe WC-a. Takodje, istrazivanja pokazuju ogroman broj bakterija na stetoskopima (koji se skoro nikad ne ciste), dok ih na mobilnim telefonima ima kao u WC solji (ako imas 2-3 mobilna onda jos i vise). U Srbiji, koja je opet nekako van sveta i gde se ni sef klinike ne kupa redovno, ko zna sta je najcesci uzrok - mozda soljice za kafu u sobi sestara. Mozda bi opet tih infekcija bilo manje kada bi bolnice bilo lepo odrzavane a ne da izgledaju kao stale za stoku gde veliki broj zena deli prljavu,neokrecenu sobu,gde su kreveti iz 19 veka, gde u wc ne moze da su udje zbog smrada i prljavstine i gde nemate ni sapuna da operete ruke osim ako ga ne donesete od kuce kao i toalet papir. Mozda, mozda...
Mozda bi se prici Dr Duleta i poverovalo da ne znamo kako funkcionise privatna praksa - tamo ako hocete mozete u operacionu salu da dovedete i prase i niko vam nece reci ni "a". A kako i ne bi - pacijenti iz privatne prakse ostavljaju svoj tesko steceni imetak u eurima ili vec nekoj zgodnoj valuti umesto knjizice, i ako nisu zadovoljni nece se baviti javnom prozivkom ili pisanjem bloga. Ne, stvar je mnogo prostija i zavrsava se obicno samaranjem doktora na ocigled osoblja i uzimanjem para nazad (prica se da je najvise estetskih hirurga dopalo te zle sudbine). Tu doktor nema sta da se buni, a i sa kriminalcima se uvek isplati u Srbiji biti u dobrim odnosima - stite te ako neki dosadni covek, kome je zena umrla na operaciji, krene da te gnjavi. Uostalom, veze lekara i kriminalaca su u Srbiji javna tajna- setite se slucaja Zemunski klan, gde su se pominjali izvesni hirurzi sa Urgentnog centra.
Necemo sada polemisati o drugim problemima: uzimanje mita, laziranje dijagnoze i operacija radi uzimanja para (vrlo cesto se desava u privatnoj praksi), izdavanje laznih uverenja radi dobijanja invalidnine i penzije, lecenja i operisanja ranjenih kriminalaca po kucama bez prijave policiji (par doktora se specijalizovalo za te usluge), kradje javnih sredstava i opreme iz bolnica, potpisivanje stetnih ugovora gde druga strana dobije koje millionce a vi dzabe letovanje na Tahitiju...sve u svemu, ako hocete da prezivite morate imati obraz kao djon - i to ne obican nego astronautski djon!
E sad, to sto je tetka i/ili muz neke pevaljke sas pare bio na porodjaju/operaciji nije neki veliki prestup. Samo se nadam da su platili...
Pozdrav Dr Duletu i majmunicama koje je poradjao! (bice da ih je mnogo vise nego sto se znalo)

Dr.S


bice da je tako, blago receno....s tim da ukoliko vole da se "vuku" po tim mracnim rupama i tajnim hodnicima, alal im. Ali da vd. upravnika naseg najveceg porodilista javno uzima lovu praveci od svake usluge "vanstandardnu" to je vec druga prica. Sta to znaci, standardne su nam usluge iz 50-ih, a to sto se razvojem medicine i nauke otislo mnogo dalje od tih 50-ih to je sve van standarda. Mene zanima ko radi reviziju tih standarda, ko moze da kaze npr. prisustvo oca na porodjaju je standard i imate se toga pridrzavati. Odakle bre njemu pravo da sam odredjuje standarde? Citam, misim da je politika, ministrarstvo dalo nalog da zdravstvene ustanove odrede koje ce im usluge biti vanstandardne...ja sam za protest, opet sa sve kolicima i zveckama :) i naravno, KRUGS SVAKA CAST NA RAZGOVORU SA STANOJEVICEM, mislim, ja bi mu skocila za vrat bar 10 puta do sada, ali ti si carica :) sve sto si mu rekla dobro si mu rekla.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maca22  09:52 23.09.2009
Preporuka: 0

Re: Hehehe

S tim u vezi ja ne razumem:
jel ministarstvo već reklo / naredilo / naložilo da je prisustvo oca standardna usluga, pa ovi krše zakon (pravilo, šta već) ili kako?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Krugolina Borup  09:57 23.09.2009
Preporuka: 1

Re: Hehehe

maca22
S tim u vezi ja ne razumem:jel ministarstvo već reklo / naredilo / naložilo da je prisustvo oca standardna usluga, pa ovi krše zakon (pravilo, šta već) ili kako?


Otkada su uvedeni fiskalni računi (jun), vanstandardne usluge su preimenovane u "dopunski rad".
Dopunski rad može da se odvija samo u slučaju da ga odobri ministarstvo.
Sve zdravstvene ustanove imale su obavezu da ministarstvu podnesu predlog "dopunskog rada", koji može da se sprovodi tek i ako ga ministarstvo odobri.

U predlogu "dopunskog rada" koji je u ministarstvo stigao iz "Narodnog fronta", nigde se nije tražilo naplaćivanje prisustva oca porodjaju. Samim tim, nije ni odobreno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  08:24 23.09.2009
Preporuka: 0

Tetke mi,

#Link  Replika: 0
ako tetka nije ostala da uslika taj neobičan šav i dezen kojom su Karleušu šili posle.... pa da to posle pretvori u krajnje edukativan film, na kojem će generacije mladih lekara da usavršavaju svoja znanja,poglede na svet i odnos prema novcu....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kengurbr.3_1  08:32 23.09.2009
Preporuka: 1

"Nezakonito je naplaćivati prisustvo oca"

#Link  Replika: 0
Ako već dr Ivana Mišić, pomoćnik ministra zdravlja kaže da nije po zakonu naplaćivati tu uslugu, onda bi oni koji su platili i dobili onaj fiskalni račun mogli da traže refundaciju od fonda a ako ne može da tuže ustanovu koja im je to nezakonito naplatila.
A i neka inspekcija bi trebala da reaguje..
izvor:[url=http://www.blic.rs/drustvo.php?id=111432][/url]
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
katica_zlatica  09:54 23.09.2009
Preporuka: 0

da cekamo jos 8 godina....

#Link  Replika: 1
e ne znam procitaste li ovo i kad je pisano, ali stanoje kaze da ima jos 8 godina do penzije i onda se seli gde? pa u grcku naravno :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
markonio92  11:13 23.09.2009
Preporuka: 0

Re: da cekamo jos 8 godina....

katica_zlatica
e ne znam procitaste li ovo i kad je pisano, ali stanoje kaze da ima jos 8 godina do penzije i onda se seli gde? pa u grcku naravno :)

Pročitao sam, evo jednog interesantnog detalja:

Pokraj sela prolazi reka Moravica. U njoj sam kao dete naučio da hvatam ribu rukama.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
duchesse  10:06 23.09.2009
Preporuka: 13

Telegram podrške

#Link  Replika: 3
Nisam bila raspoložena ovih dana da se bavim čitanjem bloga jerbo se moja lična trudnoća iskomplikovala pa su mi Karleuša, njena starogrčka porodica i njen starogrčki ginekolog bili na poslednjem mestu interesovanja. Ali, sad ležim sa migrenčugom za medalju i čitam prvo ono pro#eravanje iz Story-ja, kojem je svrha da se mi, lesser women, osetimo male, nevažne, glupe, inferiorne i nevoljene od strane svojih tetki i muževa, a potom pročitam ovo pro#eravanje od strane celebrity doktora Stanojevića i doživim jedan omanji nervni slom. Do ovog trenutka sam, uprkos svim lošim iskustvima i lošim pričama o Frontu, planirala da se porodim tamo jer moj doktor, koji je ok čovek, tamo radi, ali sada sam donela čvrstu odluku da porodilište koje vodi dr Stanojević zaobidjem u širokom luku, šta košta da košta. Who the #uck je Jelena Karleuša da bi dobijala takav tretman?? Po čemu je ona ZASLUŽAN gradjanin??

Tebi, Kru, ONOLIKA podrška, po milioniti put, što ganjaš ove budale, i ne treba da se izvinjavaš ni za šta! Ako gospodin smatra da je neki list napisao neistinu, njegova je dužnost da takvu neistinu, koja može da škodi ugledu njegove "kuće" demantuje. Ima brate novi zakon, neka ih tuži, ako mu se ne svidja šta pišu, nema šta od tebe da očekuje izvinjenje jer nisi mogla da baciš pasulj pa da pročitaš šta je od toga istina a šta neistina - ipak si ti astrolog, a ne vračara.
Ja se, čim pre, vraćam na prevodjenje priča iz porodilišta, it's the least I can do kako bi se doakalo ovoj starogrčkoj kliki, a njima mogu, u stilu Lili Alen, samo da kažem: άντε γαμήσου very, very much!!!

Izvinjavam se na profanostima

EDIT: Uzgred. Ja imam jako lepu platu, a moj muž još lepšu. Nameravali smo silne pare da ostavimo u Frontu za apartman i kojekakve "vanstandardne usluge". I'm taking my business elsewhere, and they've lost theirs. I toplo savetujem svim ženama koje se premišljaju oko Fronta i nekog drugog porodilišta - ako niste Jelena Karleuša, red je da bojkotujete, dokle god ne dokažu da možete da dobijete isti tretman kao i gorepomenuta "gospoja".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  10:14 23.09.2009
Preporuka: 1

Re: Telegram podrške

Izvinjavam se na profanostima

ma nista, stanojevic i onako nije razumeo. on govori starogrcki a ne ove danasnje grcke jezike...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
duchesse  10:51 23.09.2009
Preporuka: 0

Re: Telegram podrške

Loše sam se izrazila, izvinjavam se finim ljudima koji čitaju, ne celebrity doktorima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  11:30 23.09.2009
Preporuka: 1

Re: Telegram podrške

izvinjavam se finim ljudima koji čitaju

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ne.nevena  10:51 23.09.2009
Preporuka: 2

A sto da ne verujemo Karleusi?

#Link  Replika: 7
Zato sto on tako kaze? Njena protiv njegove reci, a znamo koliko puta je slagao?

Nisam sigurna kome da verujem...

Uostalom, ko zna... mozda je pala neka donacija za bolnicu, devizna, pa nije bilo pitanje ko ce da prisustvuje... Ko god da je imao vremena, nije zurio na voz, mama, tetka, muz, baba, kuma...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Prethodna
Sledeća idi na stranu Idi

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA