Politika

GN

Goran Nikolić RSS / 14.02.2014. u 16:28

2014



Komentari (76)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

libkonz libkonz 16:40 14.02.2014

Prognoze

Mislim da će najveće iznenađenje ovih izbora biti DSS i predviđam im 10%. I pored toga što se do sada redovno provlačio, mislim da Dinkić nema šanse da pređe cenzus. Čeda će da se bori za svaki glas, a procenat DS-a zavisi od oštrine njihove kampanje, a sve mi to za sada jadno zvuči.
SNS ide iz gluposti u glupost, panika je očigledna i mislim da na kraju neće preći 90 mandata.
cult cult 16:42 14.02.2014

Re: Prognoze

SNS ide iz gluposti u glupost, panika je očigledna i mislim da na kraju neće preći 90 mandata.


kako bi ovo bilo dobro za naše jadno, malo, raspalo društvo.
cikaron cikaron 18:09 14.02.2014

Re: Prognoze

libkonz
Mislim da će najveće iznenađenje ovih izbora biti DSS i predviđam im 10%. I pored toga što se do sada redovno provlačio, mislim da Dinkić nema šanse da pređe cenzus. Čeda će da se bori za svaki glas, a procenat DS-a zavisi od oštrine njihove kampanje, a sve mi to za sada jadno zvuči.
SNS ide iz gluposti u glupost, panika je očigledna i mislim da na kraju neće preći 90 mandata.

Сасвимм је могуће да ће ДСС бити на око 10%...
У ствари слажем се са целим твојим постом.
У сваком случају ја сам одлучио да опет будем БЕЛИ ЛИСТИЋ јер заиста не видим коме бих могао да дам свој глас а у "мање зло" не верујем. Једино се надам да ЛДП неће прећи цензус јер ми је мука од тих фолираната.
Atomski mrav Atomski mrav 18:58 14.02.2014

Re: Prognoze

Једино се надам да ЛДП неће прећи цензус јер ми је мука од тих фолираната.

Mislim, u koaliciji su sa Zukorlićem, koliko vidim...
loader loader 20:51 14.02.2014

Re: Prognoze

SNS ide iz gluposti u glupost

Išao i SM tako, i svakog narednog dana je bilo sve gore - pa su ipak glasali za njega 10 godina.
Voleo bih da me utisak vara, ali biračko telo, većinski gledano, ima kriterijume koji nemaju baš puno veze s logikom.

princi princi 21:11 14.02.2014

Re: Prognoze

ali biračko telo, većinski gledano, ima kriterijume koji nemaju baš puno veze s logikom.

, proširio bih, razumom. Mene interesuje kako to da nijedan od vajnih srpskih psihologa ili sociologa se nije makar zapitao kako to Srbi donose odluke. Očigledno totalno iracionalno, ali ima li tu nečega a što nije ona glupa kafanska "E, da ti ja kažem!", "Kurcem!", "Stomakom!" Koji su to biasi, koje su to predrasude koje vladaju srpskom psihom? Doduše, kad čovek vidi i čuje Žarka Dr Koraća, Janković Dr Aleksandru ili Miru Dr Marković, onda sve možda manje čudi.
laziiprevare laziiprevare 21:13 14.02.2014

Re: Prognoze

... sve mi to za sada jadno zvuči.

Nije daleko od istine.



Kad sam govorio o Đilasu kao lošijem rešenju, mislio sam na to da je u pitanju čovek neuporedivo bahatiji od Borisa Tadića, čovek koji ne poštuje nijedno demokratskim putem doneto rešenje, čovek sklon svakoj vrsti manipulacija, u kojima je, pokazalo se, mnogo veštiji od Tadića. Zapravo, Đilas je sve ono što je loš Tadić želeo da bude, a nije uspeo da ostvari.

Kada kuća vina Živković vino toči ...



Demokratsku stranku trenutno vode ljudi koji nisu, niti podržavaju borbu protiv organizovanog kriminala i korupcije. Naprotiv, osujećivali su je svojim kontaktima i poslovnom saradnjom sa licima protiv kojih smo se borili, što i dalje čine.

Može jedna najava pozadinu ubistva Đinđića, dugo nisi ?



Uljni škriljci su šansa Srbije, to će biti novi izazov za mene.( i Bačevića )

Neću da budem na toj izbornoj listi . (jedna Tamara)



Profesionalni komedijaš Dačić nam ukrao politiku.

Neka si mu rekao, sada ti je savest čista, a ruke prljave od srpskog agrara.



Lako je da napadaju mene, što ne napadaju Vučića?

Hoće da zauzmu tvoje mesto, nema gde da se zaposle jer ste upropastili celu srpsku privredu i finansije.



Slavka Ćuruviju ubio je lav iz Tanzanije.

Ko laže taj i ...



Vučić jedini govori istinu.

Teška bolest dr Dabić.
loader loader 00:53 15.02.2014

Re: Prognoze

princi
loader:
ali biračko telo, većinski gledano, ima kriterijume koji nemaju baš puno veze s logikom.

, proširio bih, razumom. Mene interesuje kako to da nijedan od vajnih srpskih psihologa ili sociologa se nije makar zapitao kako to Srbi donose odluke. Očigledno totalno iracionalno, ali ima li tu nečega a što nije ona glupa kafanska "E, da ti ja kažem!", "Kurcem!", "Stomakom!" Koji su to biasi, koje su to predrasude koje vladaju srpskom psihom? Doduše, kad čovek vidi i čuje Žarka Dr Koraća, Janković Dr Aleksandru ili Miru Dr Marković, onda sve možda manje čudi.

Nego... mnogo bre nedostaje VelikiBrat Karić, svejedno da li u varijanti sa brkovima ili bez. Setih se kako je na zelenoj salati oteo favoritima silne postotke i pregazio Maršićanina kao kandidata tadašnje vlasti.
Dinkić Mlađan je danas prilikom obilaska kompanije "Fud lend" u Brusu istakao da paprika daleko više vredi ako se preradi u ajvar i kao takva izveze. Ako je Bogoljub mogao onoliko da se naotima glasova na salati, onda je nekako logično da pomoću paprike, tj. ajvara Dinkići mogu bar preko cenzusa.


Atomski mrav Atomski mrav 00:57 15.02.2014

Re: Prognoze

Dinkić Mlađan je danas prilikom obilaska kompanije "Fud lend" u Brusu istakao da paprika daleko više vredi ako se preradi u ajvar i kao takva izveze. Ako je Bogoljub mogao onoliko da se naotima glasova na salati, onda je nekako logično da pomoću paprike, tj. ajvara Dinkići mogu bar preko cenzusa.


Naravno, jer time se razvija ne samo poljoprivreda već i prerađivačka industrija!
Kako su dobre te predizborne mudrolije tipa "Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi"...
loader loader 01:36 15.02.2014

Re: Prognoze

Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi

Prihvatljivo, prihvatljivo ...


kleinemutter kleinemutter 07:30 15.02.2014

Re: Prognoze

a procenat DS-a zavisi od oštrine njihove kampanje, a sve mi to za sada jadno zvuči.



Lično osećala sam se bezbednije kad su oni bili na vlasti.

Ako govorim iz ugla majke bolesnog deteta sa razvojnim problemima, u vreme DS ako bi se na nešto žalila oko nebrige sistema za ovu decu imali su sluha i radili na popravci odnosa države prema njima.

Trenutno sa SNS porodicama kao što jE moja jE neprocenjivo teško.

Ukinuli su lične asistente za školsku decu.
Zdravstvena nega je nikakva. Nema uslova za npr.noćni eeg, koji nama treba.

Ukidaju besplatan prevoz do škola romskoj deci i pokušavaju da zatru inkluziju Roma jer će da im organizuju neku nastavu u njihovim naseljima ( tako se priča po školama) što nikako nije dobro za tu decu a ni ostalu.

Inkluzija je dvosmerna.

blogovatelj blogovatelj 07:32 15.02.2014

Re: Prognoze

Dinkić Mlađan je danas prilikom obilaska kompanije "Fud lend" u Brusu istakao da paprika daleko više vredi ako se preradi u ajvar i kao takva izveze. Ako je Bogoljub mogao onoliko da se naotima glasova na salati, onda je nekako logično da pomoću paprike, tj. ajvara Dinkići mogu bar preko cenzusa.


Onaj ko se doseti da od šljive može da se pravi rakija, džem, sok i suha šljiva taj je dobio izbore.
kleinemutter kleinemutter 07:34 15.02.2014

Re: Prognoze

Mene interesuje kako to da nijedan od vajnih srpskih psihologa ili sociologa se nije makar zapitao kako to Srbi donose odluke.


Logika je da nema logike nego površnosti.


milisav68 milisav68 08:38 15.02.2014

Re: Prognoze

kleinemutter
Ukinuli su lične asistente za školsku decu.

U provinciji ih nije ni bilo, tj kao krenula obuka, pa nestalo para.....

Nema to veze sa DS ili bilo kojom drugom strankom, jednostavno su zavrnute slavine zbog nedomaćinskog ponašanja (od strane EU).

U mom mestu je sagrađen objekat za dnevni boravak dece i omladine (od 10 do 30 godina) sa posebnim potrebama, i funkcionisao je kako-tako, dok nisu izvršene finansijske kontrole, onda su zavrnute slavine, i ingerencija je prebačena sa opštine na centar za socijalni rad (Ljajić), a zato vreme je isključen telefon i internet zbog neplaćanja (račun za struju je ogroman), a od nove godine su ukinuli užinu.....

Inače, na vlasti u lokalu su DS i SPS, predsednik opštine ima dve krivične prijave od strane DRI, a nalazi se na 28. mestu liste DS-a za ove parlamentarne izbore.
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:44 14.02.2014

Ma kakvi izbori!

Ne radi se o izborima, već o pukom izlasku na glasanje:

1. Članova i simpatizera stranaka
2. Izmanipulisanih građanki i građana
3. Ojađenih i zaplašenih penzionera, koji će masovno glasati zna se za koga.

Najvitalniji, najobrazovaniji, najangažovaniji deo građanstva Srbije će sa gnušanjem i prezirom propratiti ovo još jedno nepotrebno arčenje para i povlađivanje sujetnim i alavim političkim naličjima, koje je pregazilo vreme.

Ili kako to danas lepo reče jedan Poljak usred Zagreba, a nakon posete Bosni i Hercegovini:
"Treba reći da je populizam način rada mediokriteta. Veliki političari moraju imati hrabrosti otvoreno reći građanima kakva je situacija i biti spremni dijalogom rešiti krizu", naglasio je potpredsednik poljskog parlamenta Jerži Venderlih.
loader loader 00:19 15.02.2014

Re: Ma kakvi izbori!

Ne radi se o izborima, već o pukom izlasku na glasanje:

1. Članova i simpatizera stranaka
2. Izmanipulisanih građanki i građana
3. Ojađenih i zaplašenih penzionera, koji će masovno glasati zna se za koga.


4. Naoštrenih blogera, koji će na glasačkim mestima, međ naprskanim glasačima i članovima biračkih odbora, otvoriti debatu o kvalitetu političke ponude i mogućim pravcima razvoja srbskoga društva posle brojanja i razvrstavanja glasova... Ako ta naša stvar uspe, tj. ako dođe do opštenarodnog žagora i nedoumice po navedenim pitanjima, može lako da dođe do obustave izbornog procesa i odlaganja izbora za sledeće proleće.
E, tad su naši
mira2852 mira2852 14:28 16.02.2014

Re: Ma kakvi izbori!

Da li najvitalniji i najangazovaniji deo drustva ZELI da bude politicki aktivan? Filipe, cesto sam odobravala tvoje stavove,ali sada gresis. I ubuduce time gubis pravo da se bunis. U nekim drzavama postoje dvopartijski sistemi, a ako mislis da kriza politickog estabilismenta postoji samo kod nas, varas se. Dakle izbora uvek ima, a oni koji ce prepustiti vodjenje drzave jednoj gomili nesposobnjakovica, bez ikakve kontrole snosice odgovornost za ono sto nam sledi. A ovi ce nas prrtvoriti u belo roblje, poput nekih Africkih drzava. Moze biti jos mnogo gore nego sada, bojim se.
freehand freehand 14:38 16.02.2014

Re: Ma kakvi izbori!

Da li najvitalniji i najangazovaniji deo drustva ZELI da bude politicki aktivan?

Ne, ali želi da onima koji su na bavljenje politikom spremni - sa visini serucka po glavi.
U nekim drzavama postoje dvopartijski sistemi,

Ne postoji dvopartijski sistem. Postoje države u kojima su se dve partije kao najjače izdvojile kroz višedecenijske izborne smene i demokratsku praksu.
A ovi ce nas prrtvoriti u belo roblje, poput nekih Africkih drzava.

Eh sad, belo roblje u afričkim državama...
Malo zakeram oko netačnosti i loših formulacija, al se sa suštinom komentara slažem.
Inner Party Inner Party 16:49 14.02.2014

SNSplusLDP

Ako LDP predje cenzus i bude pozvan u SNS-ovu vladu, a vidimo da se radi na tome, neko prosto gura LDP u medijima, sledi propast čitavog naroda. Možda i preživi narod, ali ode nam država sigurno ...
libkonz libkonz 16:51 14.02.2014

Re: SNSplusLDP

ovi tvoji će svima da pomrse računicu
Inner Party Inner Party 16:57 14.02.2014

Re: SNSplusLDP

libkonz
ovi tvoji će svima da pomrse računicu


Džabe kada nemaju "koalicioni kapacitet"
libkonz libkonz 17:08 14.02.2014

Re: SNSplusLDP

Džabe kada nemaju "koalicioni kapacitet"

da, ali mogu Dačiću da opet donesu premijersku stolicu
loader loader 00:11 15.02.2014

Re: SNSplusLDP

Možda i preživi narod, ali ode nam država sigurno ...

Bez naroda se može - ali bez države ... ..

Inner Party Inner Party 13:01 15.02.2014

Re: SNSplusLDP

loader
Možda i preživi narod, ali ode nam država sigurno ...

Bez naroda se može - ali bez države ... ..



Pa dobro, ima Srba i u Cikagu i u Beču i u Australiji ih ima puno ... Ali Srbija je samo jedna, ova tu ovde, ova što se malo-po malo para i smanjuje.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:49 14.02.2014

Hmmm...

Koalicija oko SNS dobija oko 36% glasova

Sve ankete koje sam pogledala, uključujući i ovu što je danas izašla na b92, daju SNSu preko 40%.
sima2000 sima2000 16:51 14.02.2014

uticaj prognoza na ishod

Na poslednjim izborima svi su predviđali pobedu Tadića nad Nikolićem, što je demotivisalo Tadićeve glasače da izađu i glasaju - "Što bi izlazio, kad će Tadić ionako da pobedi".
Postoji velika šansa da se isto desi i SNS-u ovoga puta. Analitičari su jednodušni da će Vučić dobiti 30-40%. Nisu svi glasači članovi stranaka, teško će stranačka disciplina da obezbedi veliku izlaznost SNS glasača - kad će Vučić ionako da pobedi. Može lako da se desi da SNS ode ispod 30%, a tada su već sve mogućnosti otvorene.

Sa druge strane, uzmimo na primer mene, otići ću da glasam za Radulovića makar ćuskije padale sa neba, jer znam da nas ima malo i da je svaki glas presudan.
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:04 14.02.2014

Re: uticaj prognoza na ishod

sima2000

Sa druge strane, uzmimo na primer mene, otići ću da glasam za Radulovića makar ćuskije padale sa neba, jer znam da nas ima malo i da je svaki glas presudan.


Iz moje familije koliko sam danas anketirao, pa malo agitovao, ode 4 komada Raduloviću i jedan za DS.

p.s.

domaćine, jel` bi pazio na jednu online anketu, napravio je i održavao, imam premium nalog na survey-monkey poslaću ti user/pass ako hoćeš ti, ili bilo ko od blogera
Kazezoze Kazezoze 19:18 14.02.2014

Re: uticaj prognoza na ishod

Sa druge strane, uzmimo na primer mene, otići ću da glasam za Radulovića makar ćuskije padale sa neba, jer znam da nas ima malo i da je svaki glas presudan.

pitanje je samo hoće li sradul uspeti da skupi 10 000 potpisa koji su mu neophodni da bi se kandidovao.
a_jovicic a_jovicic 01:50 15.02.2014

Re: uticaj prognoza na ishod

sima2000
Na poslednjim izborima svi su predviđali pobedu Tadića nad Nikolićem, što je demotivisalo Tadićeve glasače da izađu i glasaju - "Što bi izlazio, kad će Tadić ionako da pobedi".
Postoji velika šansa da se isto desi i SNS-u ovoga puta. Analitičari su jednodušni da će Vučić dobiti 30-40%. Nisu svi glasači članovi stranaka, teško će stranačka disciplina da obezbedi veliku izlaznost SNS glasača - kad će Vučić ionako da pobedi. Može lako da se desi da SNS ode ispod 30%, a tada su već sve mogućnosti otvorene.

Sa druge strane, uzmimo na primer mene, otići ću da glasam za Radulovića makar ćuskije padale sa neba, jer znam da nas ima malo i da je svaki glas presudan.


Mislim da nije lenjost bila glavni uzrok Tadićevog debakla nego odsustvo svakog dodira sa realnošću i potcenjivanje intelektualnih kapaciteta dotadašnjih DS-ovih simpatizera (partijski "vojnici" su svakako izašli). Slažem se da su mu glave došli apstinenti koliko god je DS elita bacala anateme na "bele" ... Broj "belih" se od izbora 2008-me povećao za 83 hiljade ali broj apstinenata za 248 hiljada ... ali pre je to bilo svesno kažnjavanje nego lenjost.

Kada bi kojim slučajem ovaj zbir neko uspeo da animira, to bi bilo cca 8% (2008-me je broj apstinenata bio najmanji u odnosu na sve parlamentarne izbore od 2003-će do danas) ... a 8% uopšte nije malo na ovu inflaciju poverenja u partijsku "elitu". I da se razumemo ... ti glasači nikako ne bi glasali za SNS (pošto su to uglavnom razočarani, nekadašnji glasači DS-a)

Čini mi se da upravo tih cca 300 hiljada nezadovoljnih gradjana predstavlja "nepoznatu" koju većina "istraživača raspoloženja" zanemaruje ... dobar deo tih nezadovoljnika je alergičan na predizborne cirkuse pa i ne učestvuju u anketama (a videsmo i iz istraživanja sa 92-ke da neopredeljene jednostavno izbace iz "matematike" pri čemu upravo oni predstavljaju ključ ovih izbora)

SNS + Radikali će verovatno opet biti na oko milion glasova (tj. možda povrate desetak hiljada koliko ih je koštalo cepanje stranke od prethodnih izbora). Decembarska "merenja" (na osnovu kojih je verovatno P.P.V došao do samoubilačke ideje o novim izborima) nisu uzimala u obzir "faktor Radulović" (t.j. razotkrivanje činjenice da je car go) tako da SNS može samo da sanja podršku koju je tada imala (ili pre prećutno odobravanje da čak i takvi kakvi su nastave sa reformama) ... "prostituisanje" sa režimskim sindikatima i Radulovićeva ostavka ih opet vraća na uobičajeno biračko telo pošto nemaju više ni prećutnu podršku gradjanskih "elemenata".

DS(ovi) baš nešto i ne ulivaju poverenje da će im se masovno vratiti nekadašnji simpatizeri ... SPS kao opcija je čist nadrealizam ... tako da masovna izlaznost u cilju davanja legimiteta postojećoj partokratskoj "zločinačkoj udruzi" koja bi "ubrzanim reformskim koracima trijumfalno ušla u EU" predstavlja samo "vlažne snove" vaskolike partokratske oligarhije.

E sad ... bilo bi baš lepo kad bi od tih 8% bar 5 iz čistog inata glasalo za Radulovića (i moja malenkost se iz "belog" transformisala u Dosta-je-bilo glasača) ako ni zbog čega drugog a ono bar zbog "razgolićivanja" Nj.V. P.P.V-a
kalifumestokalifa kalifumestokalifa 16:41 15.02.2014

Re: uticaj prognoza na ishod

pitanje je samo hoće li sradul uspeti da skupi 10 000 potpisa koji su mu neophodni da bi se kandidovao.

Ako je verovati Raduloviću i Stevanoviću (od sinoć) prikupljanje potpisa lepo ide i izgleda da neće biti problema da se skupe potpisi.

Zato all hail Mr Ban-Hammer.
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:33 16.02.2014

Re: uticaj prognoza na ishod

Javio se volonter da održava anketu, samo da se dogovorimo kad da je puštamo...
charlie charlie 08:51 17.02.2014

Re: uticaj prognoza na ishod

a_jovicic
sima2000
Na poslednjim izborima svi su predviđali pobedu Tadića nad Nikolićem, što je demotivisalo Tadićeve glasače da izađu i glasaju - "Što bi izlazio, kad će Tadić ionako da pobedi".
Postoji velika šansa da se isto desi i SNS-u ovoga puta. Analitičari su jednodušni da će Vučić dobiti 30-40%. Nisu svi glasači članovi stranaka, teško će stranačka disciplina da obezbedi veliku izlaznost SNS glasača - kad će Vučić ionako da pobedi. Može lako da se desi da SNS ode ispod 30%, a tada su već sve mogućnosti otvorene.

Sa druge strane, uzmimo na primer mene, otići ću da glasam za Radulovića makar ćuskije padale sa neba, jer znam da nas ima malo i da je svaki glas presudan.


Mislim da nije lenjost bila glavni uzrok Tadićevog debakla nego odsustvo svakog dodira sa realnošću i potcenjivanje intelektualnih kapaciteta dotadašnjih DS-ovih simpatizera (partijski "vojnici" su svakako izašli). Slažem se da su mu glave došli apstinenti koliko god je DS elita bacala anateme na "bele" ... Broj "belih" se od izbora 2008-me povećao za 83 hiljade ali broj apstinenata za 248 hiljada ... ali pre je to bilo svesno kažnjavanje nego lenjost.

Kada bi kojim slučajem ovaj zbir neko uspeo da animira, to bi bilo cca 8% (2008-me je broj apstinenata bio najmanji u odnosu na sve parlamentarne izbore od 2003-će do danas) ... a 8% uopšte nije malo na ovu inflaciju poverenja u partijsku "elitu". I da se razumemo ... ti glasači nikako ne bi glasali za SNS (pošto su to uglavnom razočarani, nekadašnji glasači DS-a)

Čini mi se da upravo tih cca 300 hiljada nezadovoljnih gradjana predstavlja "nepoznatu" koju većina "istraživača raspoloženja" zanemaruje ... dobar deo tih nezadovoljnika je alergičan na predizborne cirkuse pa i ne učestvuju u anketama (a videsmo i iz istraživanja sa 92-ke da neopredeljene jednostavno izbace iz "matematike" pri čemu upravo oni predstavljaju ključ ovih izbora)

SNS + Radikali će verovatno opet biti na oko milion glasova (tj. možda povrate desetak hiljada koliko ih je koštalo cepanje stranke od prethodnih izbora). Decembarska "merenja" (na osnovu kojih je verovatno P.P.V došao do samoubilačke ideje o novim izborima) nisu uzimala u obzir "faktor Radulović" (t.j. razotkrivanje činjenice da je car go) tako da SNS može samo da sanja podršku koju je tada imala (ili pre prećutno odobravanje da čak i takvi kakvi su nastave sa reformama) ... "prostituisanje" sa režimskim sindikatima i Radulovićeva ostavka ih opet vraća na uobičajeno biračko telo pošto nemaju više ni prećutnu podršku gradjanskih "elemenata".

DS(ovi) baš nešto i ne ulivaju poverenje da će im se masovno vratiti nekadašnji simpatizeri ... SPS kao opcija je čist nadrealizam ... tako da masovna izlaznost u cilju davanja legimiteta postojećoj partokratskoj "zločinačkoj udruzi" koja bi "ubrzanim reformskim koracima trijumfalno ušla u EU" predstavlja samo "vlažne snove" vaskolike partokratske oligarhije.

E sad ... bilo bi baš lepo kad bi od tih 8% bar 5 iz čistog inata glasalo za Radulovića (i moja malenkost se iz "belog" transformisala u Dosta-je-bilo glasača) ako ni zbog čega drugog a ono bar zbog "razgolićivanja" Nj.V. P.P.V-a

Ко је тај радуловић о којему (као и за многе до сада) причате са толико усхићења !?
a_jovicic a_jovicic 11:27 17.02.2014

Re: uticaj prognoza na ishod

charlie
Ко је тај радуловић о којему (као и за многе до сада) причате са толико усхићења !?


Za početak evo prepričanog "Utiska" od sinoć a nadam se da će uskoro da postave i video cele emisije.

EDIT: A evo i videa ...


... ili na http://vimeo.com/86884991
freehand freehand 17:32 14.02.2014

Bratstvo doslednih

... mislim ta grupa graždana je baš interesantna: jer njihov guru Radulović je, koliko pratim, do pre samo tri meseca tvrdio da je samo Dinkić kriv za sve; onda je dozvolio mogućnost da neke (sitne) krivice snosi i Vučićev kabinet, ali Vučić ni ka ko!
A danas vidimo da su Dačić i Krkobabić sasvim ok, ali je Vučić taj koji je ZA SVE kriv...
Pa bemmu miša, šta da očekujemo do na dan glasanja?
milisav68 milisav68 17:42 14.02.2014

Re: Bratstvo doslednih

freehand
Pa bemmu miša, šta da očekujemo do na dan glasanja?

Predizbornu tišinu.
cult cult 17:43 14.02.2014

Re: Bratstvo doslednih

, ali je Vučić taj koji je ZA SVE kriv...


i da.
Čekao sam trenutak Freehandove Odbrane Vučića.

Pretpostavljao sam da će taktički bar sačekati malo, obraza radi.
Ali ne.
cikaron cikaron 18:11 14.02.2014

Re: Bratstvo doslednih

Лепа анализа госн Радуловића.
И тачна.
freehand freehand 19:11 14.02.2014

Re: Bratstvo doslednih

cult
, ali je Vučić taj koji je ZA SVE kriv...


i da.
Čekao sam trenutak Freehandove Odbrane Vučića.

Pretpostavljao sam da će taktički bar sačekati malo, obraza radi.
Ali ne.



Ma znaš i ti da to nije odbrana Vučića. Nego opaska na račun "pročitajte ponovo" gospodina i njegovih sledbenika. Koji su do prekjuče zajedno sa njim bili prilično gorljivi u odbrani istog tog Vučića.
A što se mene tiče... Mani to.

P.S. a nije da i ja ne čekam tvoju sledeću stanicu.
Svaka je sve zanimljivija i... Pa recimo - neobičnija.
a_jovicic a_jovicic 02:04 15.02.2014

Re: Bratstvo doslednih

freehand
...Pa bemmu miša, šta da očekujemo do na dan glasanja?

... možda još neku insajdersku informaciju o baronisanju Nj.V. P.P.V-a (malo li ih je do sada objavio za onih par meseci koliko provede u "osinjem gnezdu"?!?)
freehand freehand 09:22 15.02.2014

Re: Bratstvo doslednih

a_jovicic
freehand
...Pa bemmu miša, šta da očekujemo do na dan glasanja?

... možda još neku insajdersku informaciju o baronisanju Nj.V. P.P.V-a (malo li ih je do sada objavio za onih par meseci koliko provede u "osinjem gnezdu"?!?)

Ma da, zato sam pitao za ono pre tri meseca, i pre dva. I za ovo sad. Kako znaš da za mesec neće točak nazad, pa da opet hvalite Vučića?
A možda saznamo i nešto o njegovim mahinacijama i pozitivnoj nuli?
Mislim, do sad smo dzušno verovali u svaku vesticu o pljački, pa da ne kvarimo.
blue92 blue92 17:53 14.02.2014

|

jerry307 jerry307 20:03 14.02.2014

moja procena

Ja mislim da URS ima vrlo male sanse da predje cenzus. Radulovic ce po dobiti po mojoj prognozi oko 2%.
libkonz libkonz 20:15 14.02.2014

Re: moja procena

Radulovic ce po dobiti po mojoj prognozi oko 2%.

Nije bitan procenat koji će dobiti, ono što mu sada treba je smislena kampanja, da pokaže da li nešto vredi.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:31 14.02.2014

Izborna matematika

I dalje tvrdim da bi slučajni uzorak od 250 poslanika izabranih među radnosposobnim garađankama i građanima Srbije sa biračkim pravom, uspešnije vodio Srbiju od korumpiranih partokrata.

Takav parlament bi, nakon konstituisanja, izabrao ekspertsku vladu na javnom konkursu i zadržao pravo da, tokom svog četverogodišnjeg mandata, menja i premijera i svakog ministra u zavisnosti od postignutih rezultata.
Hansel Hansel 22:14 14.02.2014

Re: Izborna matematika

I dalje tvrdim da bi slučajni uzorak od 250 poslanika izabranih među radnosposobnim garađankama i građanima Srbije sa biračkim pravom, uspešnije vodio Srbiju od korumpiranih partokrata.

Ја се слажем.
jkt2010 jkt2010 07:38 15.02.2014

Re: Izborna matematika

I dalje tvrdim da bi slučajni uzorak od 250 poslanika izabranih među radnosposobnim garađankama i građanima Srbije sa biračkim pravom, uspešnije vodio Srbiju od korumpiranih partokrata.


Nesto kao jury duty?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:25 18.02.2014

Re: Izborna matematika

Tako nešto, obrađeno, dorađeno, prilagođeno i na određeno vreme, dok se politička scena u Srbiji ne pročisti od partokrata.
freehand freehand 21:16 14.02.2014

Dve stvari

Ovi se izbori prave za formiranje dovoljne skupštinske većine za guranje novog Ustava. Jer je Nikoliću, Vučiću i Dačiću ostalo još da gurnu Kosovo iz preambule u UN.
Druga je stvar da se meni čini da će Pirov pobednik ovih izbora biti DSS, osvajajući procenat veći od svoje realne snage - jer će za nju glasati skoro svi koji su protiv priznavanja nezavisnosti Kosova - a ostati potpuno usamljena sa svojih 10-12 odsto s onu stranu realnog političkog uticaja.
misha.m misha.m 21:56 14.02.2014

Re: Dve stvari

Zbog čega su i raspisani.
Jer, potrebno je ostvariti "širok i stabilan legitimitet Vlade", što je i bilo obrazloženje prilikom raspisivanja.
Takođe, legitimitet se traži zbog "sprovođenja teških i radikalnih reformi".
Ič me ne bi iznenadilo da novu Vladu podržava 170+ poslanika (taman toliko je beše potrebno za promenu ustava?)
sima2000 sima2000 22:16 14.02.2014

Re: Dve stvari

jer će za nju glasati skoro svi koji su protiv priznavanja nezavisnosti Kosova - a ostati potpuno usamljena sa svojih 10-12 odsto s onu stranu dovoljne većine.


A šta će nam preambula ako 88-90% glasača misli da treba priznati Kosovo? Da li je usklađivanje Ustava sa voljom dvotrećinske većine nešto samo po sebi loše?
freehand freehand 22:27 14.02.2014

Re: Dve stvari

sima2000
jer će za nju glasati skoro svi koji su protiv priznavanja nezavisnosti Kosova - a ostati potpuno usamljena sa svojih 10-12 odsto s onu stranu dovoljne većine.


A šta će nam preambula ako 88-90% glasača misli da treba priznati Kosovo? Da li je usklađivanje Ustava sa voljom dvotrećinske većine nešto samo po sebi loše?

Sem što to nije pitanje, jer sam samo dao svoje viđenje pravih tema koje niko ne pominje a suština su ovih izbora - bi li nekako mogao da potkrepiš procente kojima tako suvereno barataš?
Ko je, kad, gde i na kom uzorku uradio to istraživanje?
I da li ti uopšte znaš šta je preambula?
I znaš li da se u svakom Ustavu na svetu definiše teritorija države koja ga donosi? Pa tako i u Ustavu Srbije, i to ne samo u preambuli?

P.S. da ne pominjem sad
90% glasača...
... sa voljom dvotrećinske većine

Mislim, Simo...


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:43 14.02.2014

Re: Dve stvari

uzgred, kada je već pokrenuta ta tema, zar nije potrebno pored dvotrečinske večine u skupštini da se izađe i na referendum da bi se promenio ustav?

bar što se tiče tog dela oko Kosova.
freehand freehand 22:46 14.02.2014

Re: Dve stvari

vrabac_u_steni
uzgred, kada je već pokrenuta ta tema, zar nije potrebno pored dvotrečinske večine u skupštini da se izađe i na referendum da bi se promenio ustav?

bar što se tiče tog dela oko Kosova.

Dve trećine u skupštini i 88-90% na referendumu.
laziiprevare laziiprevare 15:10 15.02.2014

Re: Dve stvari

Ovi se izbori prave za formiranje dovoljne skupštinske većine za guranje novog Ustava. Jer je Nikoliću, Vučiću i Dačiću ostalo još da gurnu Kosovo iz preambule u UN.



Kurir, 2013.


18. 01 2014. Jelko Kacin

- Rasvetljavanje političke pozadine atentata na Đinđića predstavlja „conditio sine qua non“ (uslov bez koga se ne može) evropske budućnosti Srbije. Dvanaestog marta 2003. je pucano ne samo u jednog čoveka već i u vladavinu prava i institucije države. Srbija ne može da se konsoliduje kao demokratija sve dok god puki egzekutori borave u zatvoru, a njihovi nalogodavci i organizatori ostaju na slobodi.


20.01 2014. Ivica Dačić

-SPS nije bila partija za ubijanje ...Svaki put kada sam išao u Brisel pominjan sam u raznim kontekstima u novinama. U ovoj zemlji, izgleda, sve treba da bude prljavo. U ovoj zemlji se svi ponašamo kao horda. Jedan nešto objavi, drugi odmah potegnu toljage. Što se mene tiče, daj da završimo tu priču...ali, hoću da kažem da nije dobro što se takve stvari rade u ovakvim trenucima, pred Brisel.


24. 01 2014. Direktorat Evropske komisije za proširenje

-Generalni direktor Direktorata Evropske komisije za proširenje Kristijan Danijelson potvrdio je danas da je dobio pismo četiri poslanika Evropskog parlamenta u kojem se traži da se Srbija tokom pregovora o pridruživanju uslovi rasvetljavanjem političke pozadine ubistva premijera Zorana Đinđića iz marta 2013. ali je odbio da komentariše da li to može da postane zvaničan uslov za pregovore sa Srbijom.


25.01 2014. Aleksandar Vučić
Vreme je da proverimo poverenje i volju naroda.

Vučić je morao da raspiše izbore, jer su ga pritiskali potpredsednici u stranci; a svi znaju da se u Srbiji potpredsednik pita za sve.
charlie charlie 22:01 15.02.2014

Re: Dve stvari

sima2000
jer će za nju glasati skoro svi koji su protiv priznavanja nezavisnosti Kosova - a ostati potpuno usamljena sa svojih 10-12 odsto s onu stranu dovoljne većine.


A šta će nam preambula ako 88-90% glasača misli da treba priznati Kosovo? Da li je usklađivanje Ustava sa voljom dvotrećinske većine nešto samo po sebi loše?

Откуда ти тај проценат !?
dexter92 dexter92 01:26 15.02.2014

Promena izbornog zakona

Gradjani Srbije godinama biraju 'manje zlo'
Hajde da promenimo pravila,izborni zakon. Ako na izbore ne izadje 50% da se izbori ponavljaju, a partije i pojedinci koje su se kandidovale da izgube pravo kandidovanja u narednom ciklusu, pa nek razmisle da li i sta imaju da ponude biracima.
Ovo sto sad polovina od trecine izaslih vedri i oblaci je potpuna besmislica..
ivana23 ivana23 01:44 15.02.2014

Re: Promena izbornog zakona

Hajde da promenimo pravila,izborni zakon.


Izvini, ko da ga promeni?
Za vreme Milosevica je izlaznost morala biti 50%+1.
Secas se kada i zbog cega je zakon promenjen...
dexter92 dexter92 01:50 15.02.2014

Re: Promena izbornog zakona

ne, podseti me
dexter92 dexter92 02:57 15.02.2014

Re: Promena izbornog zakona

I jos jednom da podsetimo da i |preporuke| prolaze, iz nekog neobjasnjivog razloga , kroz moderaciju...
ivana23 ivana23 14:54 15.02.2014

Re: Promena izbornog zakona

dexter92
ne, podseti me


Institucija Predsednika Republike Srbije, važnost izbora, kao I važnost, snaga I težina biračkog prava su izgubili na vrednosti u shvatanjima građana Srbije, što je posledica tri neuspešna izborna ciklusa tokom 2002-2003 godine.

Prag izlaznosti (50% od biračkog tela) je ukinut. Ipak, činilo se da stanovništvo nije bilo u potpunosti upoznato sa činjenicom da će Predsednik biti izabran bez obzira na nisku ili visoku izlaznost.


LINK
laziiprevare laziiprevare 22:23 15.02.2014

Re: Promena izbornog zakona

Secas se kada i zbog cega je zakon promenjen...

blogov_kolac blogov_kolac 01:41 17.02.2014

Re: Promena izbornog zakona

dexter92
Gradjani Srbije godinama biraju 'manje zlo'
Hajde da promenimo pravila,izborni zakon. Ako na izbore ne izadje 50% da se izbori ponavljaju, a partije i pojedinci koje su se kandidovale da izgube pravo kandidovanja u narednom ciklusu, pa nek razmisle da li i sta imaju da ponude biracima.
Ovo sto sad polovina od trecine izaslih vedri i oblaci je potpuna besmislica..

Tako je majstore, to je resenje!
Da umesto izbornog ciklusa imamo neograniceni izborni ciRkus!
dexter92 dexter92 21:42 18.02.2014

Re: Promena izbornog zakona


Tako je majstore, to je resenje!
Da umesto izbornog ciklusa imamo neograniceni izborni ciRkus!


Slazem se da je i to jedan od mogucih ishoda ali ce barem cirkuzanti izgubiti mogucnost ponovnog kandidovanja u nekoj respektivnoj buducnosti, pa mozda se ipak pojave neki novi (cirkuzanti ili ne).
Ako nam cirkus dojadi za cirkuzante mozemo uvek da glasamo (ako se ne naljute sto smo ih kulirali pa se povuku iz politike ccc)
a_jovicic a_jovicic 02:13 15.02.2014

Dontovi količnici ili Danteovi krugovi ...

Sada prelazimo na Dontove količnike.

... zar je broj mandata uopšte bitan kad se "ekipa" na kraju lepo dogovori o podeli "plena"? (premisa je da se postojeće stanje u paklu ne menja ... samo da drugi djavoli zaduže stare lonce sa ključalim uljem)
blogov_kolac blogov_kolac 01:29 17.02.2014

Re: Dontovi količnici ili Danteovi krugovi ...

Broj mandata ne da je bitan, nego je kljucan u celoj prici. Takodje, postoji nesto sto se u Srbiji zove ucenjivacki potencijal, pa se cak dva puta desavalo da premijeri budu iz treceplasiranih stranaka (Kostunica i Dacic). Dobar je i primer Dinkica i njegovog URS... kolikogod da je malo imao mandata G17, bez njih se nije mogla oformiti nijedna vladajuca koalicija posle 2000. Kada je zahvaljujuci separatnim sporazumima sa manjincima, SPO i novokomponovanim "nezavisnim" poslanicima iz opozicije u toku mandata ove poslednje vlade broj Dinkicevih mandata prestao da bude neophodan za obezbedjivanje 126+ vecine, pusten je niz vodu, bez obzira na sve dogovore, pa i u neku ruku njegovu kljucnu ulogu sto je ovakva vlast bila formirana.
a_jovicic a_jovicic 02:43 17.02.2014

Re: Dontovi količnici ili Danteovi krugovi ...

blogov_kolac
Broj mandata ne da je bitan, nego je kljucan u celoj prici. Takodje, postoji nesto sto se u Srbiji zove ucenjivacki potencijal, pa se cak dva puta desavalo da premijeri budu iz treceplasiranih stranaka (Kostunica i Dacic). Dobar je i primer Dinkica i njegovog URS...

... a sa svima njima smo se baš usrećili

Sa stanovišta mene me kao poreskog obveznika, apsolutno ne postoji razlika dal' će sav onaj višak birokratskih pijavica da bude iz jedne ili 50 stranaka ... svi sišu li sišu i nikad im nije dosta. Dal' će se oni medjusobom poubijati zbog fotelja baš me briga ... al' imati 100% mandata sa samo milion i kusur glasača može da im bude poruka "pazite šta radite, ovog puta može da vam se desi i 6-ti oktobar!"
a_jovicic a_jovicic 11:03 17.02.2014

Re: Dontovi količnici ili Danteovi krugovi ...

~

EDIT: klik na pogresan komentar
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 08:24 16.02.2014

?

barem prema internim anketima,
iqiqiq iqiqiq 19:21 16.02.2014

Nova disciplina

Nekada su partijski pripravnici lepili plakate, sada će biti oni koji na web novinama ostavljaju komentare hvalospeve, kada napreduju u partiji biće oni koji kontrolišu koliko je hvalospeva ostavljeno. Svaki novi izbori razvijaju ovaj kadar, tako da ćemo imati stručnjaka za izvoz.
Inner Party Inner Party 00:06 17.02.2014

Da sam Đilas ...

... za mene bi od večeras pa do 15. marta postojao samo jedan telefonski broj:

Onaj od Saše Radulovića.

I ne bi štedeo pantalona da klečim ispred njega, da ga ko Boga molim da uđe u DS.
freehand freehand 00:16 17.02.2014

Re: Da sam Đilas ...

Inner Party
... za mene bi od večeras pa do 15. marta postojao samo jedan telefonski broj:

Onaj od Saše Radulovića.

I ne bi štedeo pantalona da klečim ispred njega, da ga ko Boga molim da uđe u DS.

Ti baš imaš mnogo pantalona, a dobro je što nisi Đilas.
kalifumestokalifa kalifumestokalifa 11:04 17.02.2014

Re: Da sam Đilas ...

To s obzirom na smer u kome se kreće DS nama ama baš nikakvog smisla.
Imalo bi smisla za DS iz 2003.

DS je pod Tadićem skrenuo u populizam, a pod Đilasom u socijalizam.
(Direktno ulaganje u privredne subjekte, država poduzetnik, PKB kao šablon, to je sve ono što je protiv osnovnih ciljeva koje je Radulović izneo)

PS.
Uporno pokušavam da dobijem odgovor od nekog iz DS-a koja je tačno razlika u programima DS-a i PUPS-a (dakle ne na delu, ili u personalnom sastavu nego u programu)
Ja trenutno to ne vidim.

freehand freehand 14:31 17.02.2014

Re: Da sam Đilas ...

DS je pod Tadićem skrenuo u populizam

A gde tačno vidiš ovo?
Mada bi možda zgodno bilo i da definišeš šta smatraš "populizmom", jer bi i to mogao biti uzrok nekog nesporazuma.
blogov_kolac blogov_kolac 03:19 17.02.2014

Izborna matematika i politicka analitika

uvodni tekst
...Tako bi SNS osvojio 107 poslanika, SPS 40, DS 38, NDS 21, DSS 18 i jedna od četiri stranke koje se bore za cenzus a koja je uspela u tome 16 (manjine i NOPO imaju pomenutih 10 poslanika)...

Uzmimo da ce raspored mandata biti upravo ovakav.

Po kojoj je to logici onda iz takve jedne raspodele najlogicnija vladajuca vecina SNS+NDS? Takva vecina bi bila totalno nestabilna sa svega 2 mandata preko 126, a bila bi sa stanovista vecine glasaca SNS i NDS veliko razocarenje, sto je ogroman rizik za prve naredne izbore, kao i stabilnost u okviru tih stranaka: pa SNS je na vlast dosla na pricama o izdaji i lopovluku "TADICEVOG rezima", dok se NDS upravo formirala na tezi kako u Srbiji trenutno nema prave opozicije SNS-SPS rezimu jer je (po njima) DS pretvorana u privatnu firmu coveka koji ju je privatizovao, dok je ono sto nudi DSS retrogradno.

Zar onda nije logicnije da u slucaju ovakvog rasporeda mandata opet dobijemo SNS-SPS koaliciju, kakvu imamo i danas, ali sa mnogo prirodnijom preraspodelom moci, gde bi Dacic bio novi prvi potpredsednik vlade (i ministar policije naravno). Ta vecina bi vec u startu bila komotna sa oko 150 mandata, a prikljucili bi joj se u startu manjinci (sto je uobicajena politicka praksa), a bilo ko drugi (tj. cetvrti) usao bi u pricu jedino ako se bude islo na promenu ustava za sta je neophodna 2/3 vecina od 167 mandata (NDS/LDP ili DSS/SRS u zavisnosti u kom smeru bi se postojeci ustav menjao).

Pitanje "cemu onda VANREDNI izbori ako dobijamo isto ono sto imamo i danas" treba postaviti onima koji su ih raspisali, ali ono sto ce dobiti ovakvim reizborom svakako nije za potcenjivanje: dobice retroaktivno legitimitet za salto mortale koji su posle formiranja aktualne vlade napravili u spoljnoj i kosovskoj politici u odnosu na svoje 2012 predizborne programe, a Aleksandar Vucic za ogromnu vlast koju je vec skoncentrisao oko sebe konacno ce imati i neko pokrice na izborima (2012 SNS pobeda se vodi na Nikolica, a Vucic je upamcen po losem rezultatu u Beogradu). Cak i SPS mnogo dobija, iako to ne deluje tako. Umesto premijera dobijenog ucenjivanjem, koji je vec u prvih sto dana svog mandata bio derogiran na 3.mesto, bez obzira na najveca ovlascenja u drzavi - sada ce SPS da se prikaze kao druga najjaca stranka u zemlji, a ne kao neko ko se slepa i na mala vrata ucenjivanjem dobija daleko vise nego sto bi ga sledovalo na osnovu izbornih rezultata, i ko do skora bez 3% koje su mu garantovali PUPS i Palma nije mogao da preskoci cenzus.
freehand freehand 08:21 17.02.2014

Re: Izborna matematika i politicka analitika

Kolac: odličan 5, za sve kmentare.
de76 de76 11:53 17.02.2014

...

ivana23


Izvini, ko da ga promeni?
Za vreme Milosevica je izlaznost morala biti 50%+1.
Secas se kada i zbog cega je zakon promenjen...


Frogs end grandmaders...

50% je vazilo za predsednicke izbore, a ne za parlamentarne.

A pozivanje na nekakve propise, pravila i uopste na bilo kakvu regularnost izbora u nevreme (najblaze receno) SM je posebna prica.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana