Društvo| Životinjski svet

Dobrodošli u zemlju mržnje i rasizma

Boris Drenca RSS / 28.11.2013. u 14:10

159223463052967a554eeb9921374849_640x427.jpg
U Srbiji žive rasisti i ksenofobi. Jadni u svom neznanju, bolesni od sopstvene mržnje, lenji da se promene, bolesni od sebe. Skoro ni jedan steretip koji stanovnici Srbije imaju o sebi nije tačan. Poneki steretip iz instranstva je tačan a stanovnici Srbije su vredno radili da ih dokažu.Nije problem u stanovnicima Skele, Ušća, Obrenovca , Bogovađe...gde god ...problem je u svima nama. U društvu u kome živimo. U meni, u čoveku koji mi hleb pravi, u učitelju, u kondukteru.....

Gde smo odrastali? Sa kojim ljudima smo se družili? U koju školu smo išli?

Nije bitno po koga su došli prvo. Došli su po sve one koji ne misle kao ONI/MI.

Argument? Pa gde vi živite? Samo za mesec dana imali smo Rome u Zemun Polju, Kineze koji prolaze kroz medijskog toplog zeca , azilante... Saradnici u svim slučajevima su mediji. I ne samo saradnici, podstrekači.
Mržnja kao nacionalna karakteristika isplivava. Preplavljuje kao i svaka smrdljiva kanalizacija sve stranice novina sve ekrane. Voditelji govore da je 'normalan strah od azilanta' , 'da su Kinezi uništili našu privredu', da 'Romi ne održavaju higijenu'... Mržnju seju kao vrhunske domete svoje uništene profesije.

Svaki problem se da rešavati samo treba razmisliti kako. Za nekeprobleme čak postoje rešenja. Dok tražimo krivce mrzećemo. I bićemo nasilni i zli i prljavi i smrdećemo.

I dalje ćemo mrzeti onog ko je drugačiji odnas, makar zbog toga što kada uđe u prostoriju kaže 'dobar dan' ili kada mu pružimo ruku pomoći kaže 'hvala'. 

Mrzećemo i one koji nam kažu da smo nasilni, da smo bili zveri...mrzećemo one koji nam pokazuju ogledalo.

Nije baš da uvek mrzimo strance, nekada smo i uslužni. Opisala je to jedna moja drugarica lepo:

'Znači kada dođe stranac u Bgd, počne da se bahati i povaljuje lake (ah, pardon, najlepše žene na svetu) Srpkinje, onda su stranci dobrodošli?
A kada šaka jada i sirotinje pobegne iz svoje bede u ovu našu, nama smetaju... Ah, pa da, oni nemaju love da plate separee vašim ćerkama "studentkinjama" Sege-mege i "manekenkama".

Tako smo i pobeglima iz Hrvatske naplaćivali hleb i vodu! ‘

Ne očekujem od političara da će uraditi išta povodom ove erupcije mržne , kao kolega Nebojša. Nemam zabludu da su oni drugačiji od one žene koja se plaši da joj se ‘deca ne razbole' od azilanata. Neznalice, pune mržnje, poput onih koji su zapalili barake u koje je trebalo da se smeste azilanti. Isti su kao oni koji su ih birali, isto su puni mržnje prema različitom.

Borci za ljudska prava I političari koji se za ta prava zalažu nisu ništa bolji. Njima su samo puna usta prava na različitost ali nikako ne žele da imaju dodira sa prljavim Ciganima, ljigavim pederima I smrdljivim Arapima.

U Srbiji žive rasisti i ksenofobi. Jadni u svom neznanju, bolesni od sopstvene mržnje, lenji da se promene, bolesni od sebe. Skoro ni jedan steretip koji stanovnici Srbije imaju o sebi nije tačan. Poneki steretip iz instranstva je tačan a stanovnici Srbije su vredno radili da ih dokažu. Jadni smo. Iz kože ću iskočiti. Sram nas bilo.

P.S.
Ako se ljudi u Srbiji plaše da među azilantima, ima kanibala nemaju čega da se plaše. Kanibali jedu samo bolje od sebe .



Komentari (162)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 14:15 28.11.2013

Nema organizacije

Ovo ko nekadašnji partijski. Svi drugovi moraju da se izjasne i osude... Dajte, dogovorite se i napišite jedan blog, pa se ispod svi potpišite.
Ovo već postaje naporno...
Mislim, ko je šta imao da kaže - rekao je već na prvom postu na ovu temu.
Boris Drenca Boris Drenca 14:17 28.11.2013

Re: Nema organizacije

Drago mi je što si se prepoznao. Istina svestan sam da ti smeta stalno gledanje u ogledalo pa ti preporučujem ti nemoj...ostani u zabludi.
predatortz predatortz 14:21 28.11.2013

Re: Nema organizacije

Boris Drenca
Drago mi je što si se prepoznao. Istina svestan sam da ti smeta stalno gledanje u ogledalo pa ti preporučujem ti nemoj...ostani u zabludi.


Jok brate, grešiš. Ja bih ovim ljudima izašao u susret i pustio ih da se probiju do željene destinacije. A to, svakako, nije Srbija.
Ti i slični bi da im smetate u njihovom naumu da se dokopaju EU. Smeštali bi ih u neke barake, igrali se samarićanki, a praktično ih zajebali...

Ja bi ih samo pustio da pređu naših par stotina kilometara, ne bi im smetao ni pri ulasku, ni pri izlasku iz zemlje.

Boris Drenca Boris Drenca 14:25 28.11.2013

Re: Nema organizacije

izvinjavam se nisam pominjao vas koji kažete ' ALI....'
angie01 angie01 14:35 28.11.2013

Re: Nema organizacije

Према Универзалној декларацији о људским правима коју су усвојиле Уједињене Нације (заседање одржано 10. децембра 1948. године, у Палати Шалио, Palais de Chaillot, у Паризу, Француска) у Члану 14. став 1. пише „Свако има права да тражи и ужива, у држави по сопственом избору, азил као заштиту од прогона“.

Реч „прогон“ потом је кроз радне групе и бројна заседања УН (одржана од 1948 до данас ) прецизирана до у танчине. Поједностављено речено, прогон може бити на „расној, верској, националној, полној или политичкој основи“.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:15 28.11.2013

Re: Nema organizacije

Ja bi ih samo pustio da pređu naših par stotina kilometara, ne bi im smetao ni pri ulasku, ni pri izlasku iz zemlje.


Mislis ko Turska sto ih propusti (bez zadrzavanja kod njih) ka Grckoj (pa Grci pizde na EU jer potonji traze da ostanu u Grckoj) ili Italija koja im razdeli ausvajse za prolaz dalje (za Francusku i Britaniju:) a Francuzi popizde i posalju pandure na sve zeleznicke stanice da ih po'vataju a Englezi se prave Englezi?
predatortz predatortz 15:18 28.11.2013

Re: Nema organizacije

apacherosepeacock
Ja bi ih samo pustio da pređu naših par stotina kilometara, ne bi im smetao ni pri ulasku, ni pri izlasku iz zemlje.


Mislis ko Turska sto ih propusti (bez zadrzavanja kod njih) ka Grckoj (pa Grci pizde na EU jer potonji traze da ostanu u Grckoj) ili Italija koja im razdeli ausvajse za prolaz dalje (za Francusku i Britaniju:) a Francuzi popizde i posalju pandure na sve zeleznicke stanice da ih po'vataju a Englezi se prave Englezi?


Tako nekako. Letos, na moru, gledah kako su Grci minirali deo granice sa Turskom. Pa, pokazuju neku bolnicu, amputirce...

No, tu naš domaćin ne vidi ni rasizam, ni šovinizam... Ni kod braće Grka, ni kod Francuza, a Boga mi ni kod ovih koji hoće nama da uvode vize zbog braće Cigana i Albanaca sa našim soškama...
cikaron cikaron 16:39 28.11.2013

Re: Nema organizacije

predatortz
Ovo ko nekadašnji partijski. Svi drugovi moraju da se izjasne i osude... Dajte, dogovorite se i napišite jedan blog, pa se ispod svi potpišite.
Ovo već postaje naporno...
Mislim, ko je šta imao da kaže - rekao je već na prvom postu na ovu temu.

Bona!
vladimir petrovic vladimir petrovic 19:14 28.11.2013

Re: Nema organizacije

angie01
... у Палати Шалио, Palais de Chaillot,

Hm.
Vidi se da nisi imala Francuskinju za guvernantu.

Francuski naziv je tačno napisan, ali se izgovara: Šajo, a ne Šalio.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:08 28.11.2013

Re: Nema organizacije

Ovo ko nekadašnji partijski. Svi drugovi moraju da se izjasne i osude... Dajte, dogovorite se i napišite jedan blog, pa se ispod svi potpišite.
Ovo već postaje naporno...
Mislim, ko je šta imao da kaže - rekao je već na prvom postu na ovu temu.


Pa sto citas ako ti je naporno? Nisam pratio ali pretpostavljam da ovako nesto nisi napisao na blogovima povodom ustaskog pozdrava na Maksimiru. Ispravi me ako gresim.

Rasista ima svuda samo sto to u nekoj zemlji mogu malo slobodnije da izraze dok se u drugoj ne ceka da sve eskalira do ove mere. Naravno, kriva je drzava odnosno pojedinci u vlasti koji su ovo tolerisali i tolerisu.

Barabe se nasle ugrozenim zbog par izbeglica a nisu ugrozeni pljackom i budalisanjima politicara. Pitam se kako se nisu setili da dodju kad je Nune organizovao svoj protest. Zaboravljaju da su im sunarodnici ne tako davno bili u istoj situaciji, ali njihovi domacini se tada nisu ovako poneli.

predatortz predatortz 20:10 28.11.2013

Re: Nema organizacije

Nisam pratio ali pretpostavljam da ovako nesto nisi napisao na blogovima povodom ustaskog pozdrava na Maksimiru. Ispravi me ako gresim.


Ne sećam se da sam ostavljao komentare na tim blogovima, ali se slažem da je i njih bilo previše.

lazniazilant lazniazilant 22:46 28.11.2013

Re: Nema organizacije

Mislis ko Turska sto ih propusti (bez zadrzavanja kod njih) ka Grckoj (pa Grci pizde na EU jer potonji traze da ostanu u Grckoj) ili Italija koja im razdeli ausvajse za prolaz dalje (za Francusku i Britaniju:) a Francuzi popizde i posalju pandure na sve zeleznicke stanice da ih po'vataju a Englezi se prave Englezi?


nepotrebno. nikakvi 'ausvajsi' nisu potrebni za putovanje iz italije za francusku - ni tebi, a ni azilantima, bili oni pravi ili 'lazni' (sta god to znacilo).
apacherosepeacock apacherosepeacock 23:03 28.11.2013

Re: Nema organizacije

nepotrebno. nikakvi 'ausvajsi' nisu potrebni za putovanje iz italije za francusku - ni tebi, a ni azilantima, bili oni pravi ili 'lazni' (sta god to znacilo).


Pa izgleda da jeste potrebno, ako se iskrcas negde na jugu Italije i budes smesten u azilnom centru ne mozes da se spakujes i ides dalje, aj cao ja odo'. Italijani su pretili ostatku Evrope, koji ih je pritiskao da zadrze izbeglice, da ce im dati dozvole za nastavak putovanja do destinacije na koju su krenuli (rodbina i prijatelji/sunarodnici u odredjenoj zemlji/zemljama) i to su i uradili iz protesta na pritisak ostatka EU. Destinacija iskrcanima je bila uglavnom Francuska. Kada su ih Italijani pustili da nastave putovanje Francuzi su poslali kontrole sirom Francuske.


lazniazilant lazniazilant 23:18 28.11.2013

Re: Nema organizacije

Pa izgleda da jeste potrebno, ako se iskrcas negde na jugu Italije i budes smesten u azilnom centru ne mozes da se spakujes i ides dalje, aj cao ja odo'.


naravno da ne mozes - pogotovo ako se taj jug zove 'lampedusa'. a ne znas da plivas.

a da bi iz rima isao u firencu, ili do pariza, treba ti legalna dozvola boravka u zemlji u kojoj se nalazis. bas kao i za kretanje od bogovadje do obrenovca.
angie01 angie01 23:31 28.11.2013

Re: Nema organizacije

Francuski naziv je tačno napisan, ali se izgovara: Šajo, a ne Šalio.


ja sam tekst kopirala, sto je ocigledno, prvo po zvanicnom stilu, a drugo, sto ja ne koristim cirilicu na kompu:)-'naci, neko drugi nije imao guvrnentu Francuskinju.
maksa83 maksa83 14:19 28.11.2013

SM


stefan.hauzer stefan.hauzer 15:34 28.11.2013

Re: SM




nije mi dobro
drzura drzura 22:17 28.11.2013

Re: SM


pa nisam ni znao da je slobo takav car
little_radojica little_radojica 05:54 29.11.2013

Re: SM

Макса

SM


Победио!
milisav68 milisav68 07:46 29.11.2013

Re: SM

little_radojica
Макса

SM


Победио!


reanimator reanimator 14:22 28.11.2013

...

Kineze koji prolaze kroz medijskog toplog zeca

Stvarno strašno. Tražiti od Kineza da plaćaju porez..pa to bre nigde nema.
Boris Drenca Boris Drenca 14:28 28.11.2013

Re: ...

ne gledate pažljivo to za porez je sasvim OK. Uostalom to nije njihova karakteristika to , zbegavanje poreza, radi bar 80 onih koji se biznisom bave. Znači ni su utajivači a ne Kinezi. Ne pričam o tome već o medijima koji ih provlače kroz toplog zeca ne zbog poreza nego ih optužuju za svašta nešto...
reanimator reanimator 14:34 28.11.2013

Re: ...

nego ih optužuju za svašta nešto...

Kao npr? Stvarno nemam pojma o čemu pričaš..daj neki link, pa da se aktivno uključim u diskusiju.
Boris Drenca Boris Drenca 16:09 28.11.2013

Re: ...

u medijima se čuju priče da su kinezi uništili srpsku privredu i od argumentacije se čuje samo da su Kinezi....

maksa83 maksa83 16:17 28.11.2013

Re: ...

u medijima se čuju priče da su kinezi uništili srpsku privredu i od argumentacije se čuje samo da su Kinezi....

Srpsku privredu kao što su CISCO, HP, Erikson...?
Boris Drenca Boris Drenca 16:20 28.11.2013

Re: ...


Srpsku privredu kao što su CISCO, HP, Erikson...?


Tako nekako, ono što smo imali od iste
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:39 28.11.2013

Re: ...

ne zbog poreza nego ih optužuju za svašta nešto...

možda zbog neprijavljenih radnika? oni ne prijavljuju svoje radnike, a igrom slučaja sam gledala kako vlasnici ranje (kineskinji) inspektorka (nakon što je uzela a nije platila jaknu od 5 soma) govori da će sve biti ok. posle mi je radnica rekla da niko nije prijavljen i da inspektorka dolazi u redovan harač jednom nedeljno.
Boris Drenca Boris Drenca 20:22 28.11.2013

Re: ...

Da inspektori uđu u bilo koji tržni centar bar pola radnji bi bilo zatvoreno...nije ovo specijalitet kineza oni se samo uklapaju u poslovne običaje
i sa prijavljivanjem radnika
reanimator reanimator 22:01 28.11.2013

Re: ...

u medijima se čuju priče da su kinezi uništili srpsku privredu i od argumentacije se čuje samo da su Kinezi...

Pojma nemam koje medije pratiš, pa nalaziš ovakve priče. Možda neki glasnik 1389 i sl. Ono što sam ja razumeo iz ostalih medija je da ne doprinose srpskoj privredi, jer ne plaćaju porez.
reanimator reanimator 22:03 28.11.2013

Re: ...

a igrom slučaja sam gledala kako vlasnici ranje (kineskinji) inspektorka (nakon što je uzela a nije platila jaknu od 5 soma) govori da će sve biti ok. posle mi je radnica rekla da niko nije prijavljen i da inspektorka dolazi u redovan harač jednom nedeljno.

Od inspektora i inspektorki očekujem da budu prvi na braniku odbrane Kineza. Nezvanično sam čuo da im uzimaju po par soma mesečno (po inspektoru).
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:28 28.11.2013

Re: ...

Nezvanično sam čuo da im uzimaju po par soma mesečno (po inspektoru).

pa kako im se onda isplati da imaju neprijavljene radnike? ako im je plata 20.ooo nek su doprinosi još toliko, to je manje od 400€. i da je duplo više, to je manje od jedno soma evra. nemaju oni po 10 zaposlenih. da su kinezi pravi srbi oni bi prijavili radnike, a prijavili bi i inspektore. lepo ih snime u radnji kako operišu, i gotova stvar.
angie01 angie01 23:36 28.11.2013

Re: ...

.nije ovo specijalitet kineza oni se samo uklapaju u poslovne običaje


kinezi se ne uklapaju ni u cije obicaje, gde dodju i ostanu, odmah krenu po svom- u uredjenoj zemlji Kanadi, gde se apsolutno sve kontrolise da li funkcionise po previlima, Kinezi aposolutno nista od para ne provlace kroz kanadski sitem, uredno imaju pokrajinu u svakom gradu, pri tome, za Cajnize su usluge i roba po jednoj ceni, a za sve ostale po drugoj.
mlekac mlekac 14:31 28.11.2013

Ajmo malo drugacije...

U toku je akcija prikupljanja odece i obuce za azilante:
https://www.facebook.com/events/655728061116062/?ref_newsfeed_story_type=regular


EDIT:
Hvala Appendixu sto je smanjio fotku!
taube taube 14:34 28.11.2013

Re: Ajmo malo drugacije...

mlekac
U toku je akcija prikupljanja odece i obuce za azilante:https://www.facebook.com/events/655728061116062/?ref_newsfeed_story_type=regularP.S.Molim moderaciju da smanji fotku.

nadam se da se ova akcija uspeti
appendix appendix 14:51 28.11.2013

Re: Ajmo malo drugacije...



Biljana 77 Biljana 77 16:53 28.11.2013

Re: Ajmo malo drugacije...

Umesto buke i besa, 'ajmo nešto konkrektno. Niko se neće ugrejtai, ni najesti od ovog posipanja pepelom od strane autora, niti zapišavanja od strane komentatora.

Sa Twitter naloga ombudsmana Saša Janković ‏@Kihot_ex_of 2

Ko može da pomogne azilantima komadom tople odeće, sredstvom za higijenu,LEPOM PORUKOM, donesite u Deligradsku 16, sutra i nadalje od 12-20h.
I još:

Azilatni su u Bogovađi i Lazarevcu bili dosta toplo primljeni od strane domaćeg stanovništva, znam iz prve ruke, poslom imam kontakte i sa jednima i sa drugima. Ovo u Obrenovcu nije slika Srbije već jeftin politički marketing njihovog predsednika opštine koji je uspeo da podloži domaćine (koliko sam videla na TV-u, tu su negde oko granice punoletstva.

Očekujem od države da tim ljudima nađe adekvatan smeštaj. Već smo na mnogo mesta pomenuli kasarne kao idelano rešenje po mnogo osnova - izlovan objekat, jer oni po zakonu nemaju slobodu kretanja, mesto gde bi imali adkvetan higijenski smeštaj, toalete, menze... Iz ličnih kontakata znam da većina ovih ljudi ima rodbinu kojekuda po zapadu i verujem da bi njihov veoma izražen osećaj solidarnosti preko neke humanitarne organizacije mogao da finansira hranu za te ljude.

Očekujem od države da gde god da ih smesti da garancije domaćem stanovništu da će bezbednosna situacija i privatna i državna svojina biti sigurne koliko su i dotad bile.

Očekujem od domaćeg stanovništva da ne prejudicira kriminalno ponašanje jer osim provala u prazne objekte, mahom, vikendice i sitnih krađa nema krupnijih krivičnih dela za koje se azilanti okrivljuju. Ili bar ne više i učestalije nego u domaćoj populaciji.

Očekujem od blogera da se ne sablažnjavaju na javno vršnje nužde jer sam naše domaće Srbe (muškarce) videla da zapišavaju haustore, ćoškove, parkinge i u po bela dana toliko puta da mi više nije ni čudo. Samo odvratno.

Očekujem da oni koji su palili baraku budu uhvaćeni i procesuirani. (Beše li argument za neprimanje azilanata i opasnost po bezbednost TENT-a?!)

Znam da je mnogo.
not2old2rock not2old2rock 17:00 28.11.2013

Re: Ajmo malo drugacije...

Biljana 77
Umesto buke i besa, 'ajmo nešto konkrektno. Niko se neće ugrejtai, ni najesti od ovog posipanja pepelom od strane autora, niti zapišavanja od strane komentatora.

Sa Twitter naloga omudsmana Saša Janković ‏@Kihot_ex_of 2

Ko može da pomogne azilantima komadom tople odeće, sredstvom za higijenu,LEPOM PORUKOM, donesite u Deligradsku 16, sutra i nadalje od 12-20h.
I još:

Azilatni su u Bogovađi i Lazarevcu bili dosta toplo primljeni od strane domaćeg stanovništva, znam iz prve ruke, poslom imam kontakte i sa jednima i sa drugima. Ovo u Obrenovcu nije slika Srbije već jeftin politički marketing njihovog predsednika opštine koji je uspeo da podloži domaćine (koliko sam videla na TV-u, tu su negde oko granice punoletstva.

Očekujem od države da tim ljudima nađe adekvatan smeštaj. Već smo na mnogo mesta pomenuli kasarne kao idelano rešenje po mnogo osnova - izlovan objekat, jer oni po zakonu nemaju slobodu kretanja, mesto gde bi imali adkvetan higijenski smeštaj, toalete, menze... Iz ličnih kontakata znam da većina ovih ljudi ima rodbinu kojekuda po zapadu i verujem da bi njihov veoma izražen osećaj solidarnosti preko neke humanitarne organizacije mogao da finansira hranu za te ljude.

Očekujem od države da gde god da ih smesti da garancije domaćem stanovništu da će bezbednosna situacija i privatna i državna svojina biti sigurne koliko su i dotad bile.

Očekujem od domaćeg stanovništva da ne prejudicira kriminalno ponašanje jer osim provala u prazne objekte, mahom, vikendice i sitnih krađa nema krupnijih krivičnih dela za koje se azilanti okrivljuju. Ili bar ne više i učestalije nego u domaćoj populaciji.

Očekujem od blogera da se ne sablažnjavaju na javno vršnje nužde jer sam naše domaće Srbe (muškarce) videla da zapišavaju haustore, ćoškove, parkinge i u po bela dana toliko puta da mi više nije ni čudo. Samo odvratno.

Očekujem da oni koji su palili baraku budu uhvaćeni i procesuirani. (Beše li argument za neprimanje azilanata i opasnost po bezbednost TENT-a?!)

Znam da je mnogo.


Jbt, ovde ima neko razuman, a istovremeno racionalan i praktican, za razliku od raznoraznih revolucionara iz tople sobe. Biljana
Biljana 77 Biljana 77 17:10 28.11.2013

Re: Ajmo malo drugacije...

Genijalno rešenje:
Smestiti te ljude u region Sjenice i Tutina, gde već operišu razne organizacije koje težak položaj ovih ljudi mogu da iskoriste za manipuaciju baš u onom smislu kojeg su se branioci TENT-a toliko pribojavali. Je l' zaista veći bezbednosni rizik da žive u blizini elektrane ili nadohvat raznim vehabijskim i drugim propovednicima koji uglavnom svoje žrtve i kod lokalnog stanovniušva traže u siromašnijoj i samim tim ugroženijoj populaciji? Da ne pričamo o tome kakvu sliku o sopstvenoj zemlji sada kreira vlast idejom da azilante (većinom islamske) vere preseli u (mahom) većinski muslimanski kraj? Oni su još (ako je ikako moguće) gluplji neko što se čini.
predatortz predatortz 18:30 28.11.2013

Re: Ajmo malo drugacije...

Smestiti te ljude u region Sjenice i Tutina, gde već operišu razne organizacije


Malo je reći da je ovo rešenje genijalno!
hajkula1 hajkula1 19:06 28.11.2013

Re: Ajmo malo drugacije...

Biljana 77
Umesto buke i besa, 'ajmo nešto konkrektno. Niko se neće ugrejtai, ni najesti od ovog posipanja pepelom od strane autora, niti zapišavanja od strane komentatora.

Sa Twitter naloga ombudsmana Saša Janković ‏@Kihot_ex_of 2

Ko može da pomogne azilantima komadom tople odeće, sredstvom za higijenu,LEPOM PORUKOM, donesite u Deligradsku 16, sutra i nadalje od 12-20h.
I još:

Azilatni su u Bogovađi i Lazarevcu bili dosta toplo primljeni od strane domaćeg stanovništva, znam iz prve ruke, poslom imam kontakte i sa jednima i sa drugima. Ovo u Obrenovcu nije slika Srbije već jeftin politički marketing njihovog predsednika opštine koji je uspeo da podloži domaćine (koliko sam videla na TV-u, tu su negde oko granice punoletstva.

Očekujem od države da tim ljudima nađe adekvatan smeštaj. Već smo na mnogo mesta pomenuli kasarne kao idelano rešenje po mnogo osnova - izlovan objekat, jer oni po zakonu nemaju slobodu kretanja, mesto gde bi imali adkvetan higijenski smeštaj, toalete, menze... Iz ličnih kontakata znam da većina ovih ljudi ima rodbinu kojekuda po zapadu i verujem da bi njihov veoma izražen osećaj solidarnosti preko neke humanitarne organizacije mogao da finansira hranu za te ljude.

Očekujem od države da gde god da ih smesti da garancije domaćem stanovništu da će bezbednosna situacija i privatna i državna svojina biti sigurne koliko su i dotad bile.

Očekujem od domaćeg stanovništva da ne prejudicira kriminalno ponašanje jer osim provala u prazne objekte, mahom, vikendice i sitnih krađa nema krupnijih krivičnih dela za koje se azilanti okrivljuju. Ili bar ne više i učestalije nego u domaćoj populaciji.

Očekujem od blogera da se ne sablažnjavaju na javno vršnje nužde jer sam naše domaće Srbe (muškarce) videla da zapišavaju haustore, ćoškove, parkinge i u po bela dana toliko puta da mi više nije ni čudo. Samo odvratno.

Očekujem da oni koji su palili baraku budu uhvaćeni i procesuirani. (Beše li argument za neprimanje azilanata i opasnost po bezbednost TENT-a?!)

Znam da je mnogo.






Nije ni slika Ušća i Skele, ni Obrenovca. Moja mama je iz Obrenovca, tako da ljude iz tog kraja dobro znam (i sve prema Ubu ali i mionički kraj, Divčibare, Valjevo...).

Ekscesi se dešavaju, nema vakcine.
Neko je predlagao da se neki azilanti smeste u Beogradu. Kao da ovde nema ekscesa.

Ne znam šta se to desilo, koji razlog, povod, da se izađe na ulice u znak protesta protiv azilanata? Da li to neko namerno spinuje, skreće pažnju javnosti, usmerava bes?






Lopovi da vrate ukradeno.
mlekac mlekac 19:34 28.11.2013

Re: Ajmo malo drugacije...

not2old2rock
Biljana 77
Umesto buke i besa, 'ajmo nešto konkrektno. Niko se neće ugrejtai, ni najesti od ovog posipanja pepelom od strane autora, niti zapišavanja od strane komentatora.


Jbt, ovde ima neko razuman, a istovremeno racionalan i praktican, za razliku od raznoraznih revolucionara iz tople sobe. Biljana

taube taube 14:33 28.11.2013

a.

odlican blog. preporuka.
u srbiji zaista zive ljudi koji se mrznjom hrane, koji se odusevljavaju organizacijama poput dveri, obraz ili 1389, koji se plase pape, koji se plase drugacijeg ili drugacijih,
u srbiji zaista zive ljudi cije su emocije otupele, koji vise nece nikom da pomognu, ciji primitivizam i neznanje o drugima govori dovoljno o njima samima,

ima li nade za katarzu u srbiji ili je srbija zavrsena prica?
Boris Drenca Boris Drenca 16:10 28.11.2013

Re: a.

ima li nade za katarzu u srbiji ili je srbija zavrsena prica?


Strepnja i pomalo nade ...kod mene
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:19 28.11.2013

Re: a.

ili je srbija zavrsena prica?

takve organizacije postoje
svuda
,bilo gde,
samo je tvoje - u kojoj zemlji ćeš ih vidljivije gledati,)

a što se tiče azilanata; to je bruka
njih svuda isto tretiraju
,loše,
isto ..gde god da su
(samo)

jedna stvar je do tebe/mene/bilo koga
da
jednom
zaista zavrneš rukav i pomogneš
i to ne mora biti ovaj jadni azilant ..dovoljno je da to bude i tvoj prvi komšija za početak
(ili koliko si već u mogućnosti)

da budeš čovek
(ne po nacionalnosti,već po biću)

toliko
taube taube 16:20 28.11.2013

Re: a.

Strepnja i pomalo nade ...kod mene

dobro je dok je jos uvek tako
taube taube 16:21 28.11.2013

Re: a.

da budeš čovek
(ne po nacionalnosti,već po biću

slazem se.
grmfrm grmfrm 19:43 28.11.2013

Re: a.

Strepnja i pomalo nade ...kod mene


Daj bre ako ista mrzim kod Srba to je taj automatski pesimizam i mimohod.

Ajde bre malo pozitive nece da skodi.

Sta ga vas dvoje mracite pa ne zivite u Hrvatskoj.
gedza.73 gedza.73 20:32 28.11.2013

Re: a.

taube
u srbiji zaista zive ljudi koji se mrznjom hrane, koji se odusevljavaju organizacijama poput dveri, obraz ili 1389, koji se plase pape, koji se plase drugacijeg ili drugacijih,
u srbiji zaista zive ljudi cije su emocije otupele, koji vise nece nikom da pomognu, ciji primitivizam i neznanje o drugima govori dovoljno o njima samima,


Onda pređeš granicu ka bilo kojoj drugoj zemlji i sve to nestane?
Meni deluje, Taube, da ti imaš slično mišljenje o jednoj grupi ljudi kao i Obrenovčani o drugoj.

Velika je gre'ota od Boga ne dati gladnome hranu.
Danas sam zakačio jednu vest gde su meštani blokirali prolaz kombiju sa hranom ovim nesrećnicima.
Gre'ota, ljudi, velika grehota.
AlexDunja AlexDunja 21:17 28.11.2013

Re: a.

Velika je gre'ota od Boga ne dati gladnome hranu.
Danas sam zakačio jednu vest gde su meštani blokirali prolaz kombiju sa hranom ovim nesrećnicima.
Gre'ota, ljudi, velika grehota

kod nas se uvek znalo, kad ti neko uđe u kuću,
prvo ga pitaš šta piješ, i jesi li gladan?

i ne radi se uvek o alkoholu, mada i toga uvek ima.
može da bude kačamak i voda, ali čovek iz srpske kuće
ne bi trebalo da izađe gladan.

to ja sad srbujem
grmfrm grmfrm 21:41 28.11.2013

Re: a.

kod nas se uvek znalo, kad ti neko uđe u kuću,
prvo ga pitaš šta piješ, i jesi li gladan?

i ne radi se uvek o alkoholu, mada i toga uvek ima.
može da bude kačamak i voda, ali čovek iz srpske kuće
ne bi trebalo da izađe gladan.

to ja sad srbujem


Jes vala tako i treba da bude.
Ako nista cak i za vreme one krize 90-ih kod nas
u kuci uvek je bilo krompira i sira i slanine.
Bila i dedina domaca i kafe makar.
taube taube 00:10 29.11.2013

Re: a.

Kad se predje granica nesto nestane a nesto ostane. Nesto sto mora da ostane je saosecanje prema svim ugrozenim grupama. U ovom tekstu saosecam sa odredjenom ugrozenom grupom a u situaciji u kojoj sami srbi budu ugrozeni necu oklevati da saosecam i sa njima. Ne sumnjajte u to i nemojte pisati sa predubedjenjem da na svoj narod gledam isto kao obrenovcani na ove nesrecnike. Niste u pravu. Znam za greotu ma o kome se radilo. I znam zasto im srbi ne daju hranu. Zbog predrasuda i straha za sopstveni opstanak. Ima hrane dovolino. Samo je treba u hitnim slucajevima pravilnije rasporediti. Nadam se da ce nevoljnici uskoro biti nahranjeni. Izvinjavam se ako moje pisanje ima prizvuk velike kritike srba ali ovaj put su to stvarno zasluzili. Dajte ljudima da jedu. Bitte.
EDIT: a tacno znam kako moje bivse komsije u srbiji razmisljaju:" e bas cu da im dam da jedu. Nemamo ni mi sta da jedemo". Stvarno grehota i od boga sramota. Pomoci ce oni retki koji ne razmisljaju ovako kao moji nekadasnji bliznji
Btw. Srbi su davno nekad znali da prezive na cicvari i popari. Dakle, ima i kad nema. To je jedna od najlepsih srpskih osobina. Nije se valjda negde zagubila? Pomoci ce srbi. Verujem u to. Ostala je ta jedinstvenost koju samo srbi imaju da das drugom a ti sam nista skoro nemas. E u takve srbe ja zelim ponovo da verujem.
grmfrm grmfrm 09:00 29.11.2013

Re: a.

Srbi su davno nekad znali da prezive na cicvari i popari. Dakle, ima i kad nema. To je jedna od najlepsih srpskih osobina. Nije se valjda negde zagubila? Pomoci ce srbi. Verujem u to. Ostala je ta jedinstvenost koju samo srbi imaju da das drugom a ti sam nista skoro nemas. E u takve srbe ja zelim ponovo da verujem.



Evo za pocetak taj sam. Danas je to teze malo biti ali dajem sve od sebe.

A svaka cast sto si spomenula cicvaru
Jos ako je od brasna ispod vodenice.
gedza.73 gedza.73 20:57 29.11.2013

Re: a.

Pomoci ce oni retki koji ne razmisljaju ovako kao moji nekadasnji bliznji

I to nema veze da li su ti 'retki' Srbi, Hrvati, Nemci, Senegalci...
Da li znaš kako srce lupa kad se švercuješ preko granice?
'oćeš da ti pričam?
I kad ne znaš od koga da očekuješ pomoć.
Ja nikada nisam osuđivao ljude koji mi nisu pomogli. Tako je kako je.
A sećam se onih dobrih.
blogovatelj blogovatelj 06:39 30.11.2013

Re: a.

Da li znaš kako srce lupa kad se švercuješ preko granice?
'oćeš da ti pričam?


Pricaj, mene zanima. Pusti ove dilbere sto pisu po partijskom zadatku.
Valjda se neko javi da ti ponudi da gostujes i pises nesto o tome.
gedza.73 gedza.73 09:45 30.11.2013

Re: a.

Pricaj, mene zanima. Pusti ove dilbere sto pisu po partijskom zadatku.
Valjda se neko javi da ti ponudi da gostujes i pises nesto o tome.

Mlados' ludos'.
U ovim godinama bi se sigurno šlogirao od straha.
Treba imati i sreće ponekad.
I zaboravilo se.
Bilo pa prošlo.

Neki mučenici na pumpi u Županji uđu i sakriju se u turski kamion.
Šofer se naspavao, ustane i okrene se prema Turskoj.
Uopšte nije išao ka Evropi već se vraćao kući.
Uhvate ih na hrvatskoj strani.

Kad sam slušao iskustva ljudi kroz šta su sve prošli da bi se dokopali Zapada ja sam se samo prošetao.
freehand freehand 14:34 28.11.2013

Steretipi o steretipima

U Srbiji žive rasisti i ksenofobi. Jadni u svom neznanju, bolesni od sopstvene mržnje, lenji da se promene, bolesni od sebe.

Ima i nepismenih, nadobudnih a tupavih, svakojakih ima.
A ti znaš mesto na kome ne žive?
Da mi tražimo azil?

Edit: dakle, sad pročitah ceo tekst.
Pa - ovako glupu i nepismenu paškvilu, tako punu govora mržnje, besmislica i budalaština - odavno nisam video.
Ako sam ikad.


predatortz predatortz 14:48 28.11.2013

Re: Steretipi o steretipima

Pa - ovako glupu i nepismenu paškvilu, tako punu govora mržnje, besmislica i budalaština - odavno nisam video.
Ako sam ikad.


Saglasan. Autošovinizam je , takođe, šovinizam. Ako tu ima neke gradacije, onda je i malo bolesniji od 'običnog'.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:03 28.11.2013

Re: Steretipi o steretipima

freehand
Pa - ovako glupu i nepismenu paškvilu, tako punu govora mržnje, besmislica i budalaština - odavno nisam video. Ako sam ikad.

Pa, bilo ih je, bilo. Konkurencija je ovde po tom pitanju prilično oštra.
Boris Drenca Boris Drenca 16:11 28.11.2013

Re: Steretipi o steretipima

cool drago mi je što ste se prepoznali...
predatortz predatortz 16:13 28.11.2013

Re: Steretipi o steretipima

Boris Drenca
cool drago mi je što ste se prepoznali...


A da li si se ti prepoznao među mrziteljima, ili misliš da je normalno napisati:

U Srbiji žive rasisti i ksenofobi. Jadni u svom neznanju, bolesni od sopstvene mržnje, lenji da se promene, bolesni od sebe.
?
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:54 28.11.2013

Re: Steretipi o steretipima

predatortz
Pa - ovako glupu i nepismenu paškvilu, tako punu govora mržnje, besmislica i budalaština - odavno nisam video.
Ako sam ikad.


Saglasan. Autošovinizam je , takođe, šovinizam. Ako tu ima neke gradacije, onda je i malo bolesniji od 'običnog'.



Jbt kad pročitam "autošovinizam" pomislim: ma koja budala diskriminiše automobile?
Boris Drenca Boris Drenca 16:56 28.11.2013

Re: Steretipi o steretipima

ja na žalost živim u društvu koji čine svi oni tako da mene ne amnestira ništa
not2old2rock not2old2rock 17:04 28.11.2013

Re: Steretipi o steretipima

uros_vozdovac
predatortz
Pa - ovako glupu i nepismenu paškvilu, tako punu govora mržnje, besmislica i budalaština - odavno nisam video.
Ako sam ikad.


Saglasan. Autošovinizam je , takođe, šovinizam. Ako tu ima neke gradacije, onda je i malo bolesniji od 'običnog'.



Jbt kad pročitam "autošovinizam" pomislim: ma koja budala diskriminiše automobile?


Malo pojasnjenje, kad se kaze autosovinizam ne misli se na sve automobile, samo na bolide.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:53 28.11.2013

Re: Steretipi o steretipima

Boris Drenca
cool drago mi je što ste se prepoznali...

A ko se to i u čemu prepoznao?

Rekao bih da se u ovom tvom tekstu prepoznaje ličnost, koja nezadovoljana sobom i onim što je postigla u profesiji ili privatnom životu, krivca traži u naciji kojoj pripada, u državi u kojoj živi. Dakle, kriv je srpski narod i srpska država, jer da si se rodio kao Englez, gde bi ti kraj bio.

Slične racionalizacije čine ekstemni nacionalisti i šovinisti, samo što za svoj neuspeh i nezadovoljstvo sobom, krivca vide u drugim nacijama.
dr.wagner dr.wagner 21:39 28.11.2013

Re: Steretipi o steretipima

... večer

freehand


predatortz



-Čim sam pročitao naslov rekoh ,... Evo ih opet o NAMA ...
-Kad ono o VAMA !!!

-Hajde pustite čovjeka , da se malo oporavim ... već mi je sudac brojo ...



Wagner
freehand freehand 21:50 28.11.2013

Re: Steretipi o steretipima

dr.wagner
... večer

freehand


predatortz



-Čim sam pročitao naslov rekoh ,... Evo ih opet o NAMA ...
-Kad ono o VAMA !!!

-Hajde pustite čovjeka , da se malo oporavim ... već mi je sudac brojo ...



Wagner

Begaj, more, saće Vedrana! Ta tetka zlata vredi!

Edit: E, a pajz Dilan Boba:

"Ljudi se ubijaju zbog boje kože, to je vrhunac ludila koje sprečava napredak svake zemlje. Crnci znaju da i dan danas postoje belci koji žale zbog ukidanja ropstva, a mnogi su i dalje pripadnici Kju Kluks klana.", izjavio je Dilan tada za Rolling Stone i dodao: "Crnci mogu da 'nanjuše' ako je nekome u krvi rasizam, baš kao što Jevreji prepoznaju naciste, a Srbi Hrvate'."


Kukuuu...
dr.wagner dr.wagner 22:54 28.11.2013

Re: Steretipi o steretipima

freehand

Edit: E, a pajz Dilan Boba:

"Ljudi se ubijaju zbog boje kože, to je vrhunac ludila koje sprečava napredak svake zemlje. Crnci znaju da i dan danas postoje belci koji žale zbog ukidanja ropstva, a mnogi su i dalje pripadnici Kju Kluks klana.", izjavio je Dilan tada za Rolling Stone i dodao: "Crnci mogu da 'nanjuše' ako je nekome u krvi rasizam, baš kao što Jevreji prepoznaju naciste, a Srbi Hrvate'.

Kukuuu...


-To je stara vijest ... već su ga ovi "moji" rekli tužiti ...

, kao ... "Što laže da crnci mogu nanjušiti KKK..."

W
shkval shkval 14:47 28.11.2013

...

Пошто си се бацио каменом, хајде реци, не било ти заповеђено, шта си ти лично и персонално урадио по том питању? Јеси примио којег азиланта на конак, дао му да се истушира, угреје, поједе нешто, стару јакну?
Boris Drenca Boris Drenca 16:13 28.11.2013

Re: ...

Možda ali smatram da je pomoći bližnjem stvar oko koje ne bi trebalo da se hvalimo. Vaspitali su me da je to jedna stvar koja se radi normalno i kojom se ne treba hvaliti. Ja sam zadovoljan što sam pomogao.
hajkula1 hajkula1 19:57 28.11.2013

Re: ...

Boris Drenca
Možda ali smatram da je pomoći bližnjem stvar oko koje ne bi trebalo da se hvalimo. Vaspitali su me da je to jedna stvar koja se radi normalno i kojom se ne treba hvaliti. Ja sam zadovoljan što sam pomogao.



Pošto si u uvodu ... uradio što se ne radi a evo ovde pominješ bližnje (nadam se da ne misliš samo na krvno srodstvo, to se ne računa)


Protest i u Bogovađi. (Narod je tamo dobar.)

Ne bih da navodim primere, kako se stanovnici žale, neprimerenog ponašanja azilanata. (TV Prva)


Statistika: Radnici u Srbiji

- platu zvanično ne prima 46.201 radnik
- manje od zakonskog minimalca zaradu dobijaju 34.934 radnika
- platu ne prima redovno 480.000 radnika iz privatnog sektora
- platu ne prima redovno 170.000 ljudi iz javnih preduzeća
- u Srbiji je zaposleno 2,2 miliona ljudi


Komesar za izbeglice je rekao (na TV Prva) da troškove smeštaja snosi država Srbija.
Koliko sam čula, u odmaralištu u kome je kapacitet za oko 80-oro dece, smešteno je oko 200 i više azilanata.
Već je poznato, da nam uskraćuju informacije.
Iskustvo mi kaže da ne treba da se generalizuje.

Pokušavam da vidim uzrok i povod za otpor prema azilantima da bih mogla da predložim rešenje.
Ako je neprimereno ponašanje, onda kada ih privedu i pre nego što ih smeste, da ih neko uputi u pravila ponašanja, možda da im da neku brošuru?

Ako ne znamo razlog, kako da se problem reši?






reanimator reanimator 14:53 28.11.2013

...

Ako se ljudi u Srbiji plaše da među azilantima, ima kanibala nemaju čega da se plaše. Kanibali jedu samo bolje od sebe .


A ja mislio krljaju, jer su gladni, kad ono jok...cepaju po konkurenciji :)
maksa83 maksa83 15:14 28.11.2013

Re: ...

A ja mislio krljaju, jer su gladni, kad ono jok...cepaju po konkurenciji :)

tadejus tadejus 15:22 28.11.2013

Re: ...

maksa83
A ja mislio krljaju, jer su gladni, kad ono jok...cepaju po konkurenciji :)


ono, kad udari svoj na svoga
Boris Drenca Boris Drenca 16:14 28.11.2013

Re: ...

ja čitao o kanibalima. Jedu bolje a kada su gladni ubiju neku životinju ...lakše je
freehand freehand 16:59 28.11.2013

Re: ...

tadejus
maksa83
A ja mislio krljaju, jer su gladni, kad ono jok...cepaju po konkurenciji :)


ono, kad udari svoj na svoga

I ti misliš da je ovo kanibalizam?
Mada - možda je ipak goveđa?
freehand freehand 17:01 28.11.2013

Re: ...

Boris Drenca
ja čitao o kanibalima. Jedu bolje a kada su gladni ubiju neku životinju ...lakše je

Šta znači jedu bolje? Jedu bolje (ljude) ili jedu bolje nego drugi?
Ako je ovo prvo - kako se prepoznaju bolji od gorih, sem ako nije prema tome ko jede a ko je pojeden?
hajkula1 hajkula1 19:42 28.11.2013

Re: ...

reanimator
Ako se ljudi u Srbiji plaše da među azilantima, ima kanibala nemaju čega da se plaše. Kanibali jedu samo bolje od sebe .


A ja mislio krljaju, jer su gladni, kad ono jok...cepaju po konkurenciji :)



... i kake gde stignu.
reanimator reanimator 22:06 28.11.2013

Re: ...

.. i kake gde stignu.

Ko mu šta može? Mislim, pojeo boljeg, može mu se
highshalfbooze highshalfbooze 15:12 28.11.2013

U Srbiji žive rasisti i ksenofobi.

Ne očekujem od političara da će uraditi išta povodom ove erupcije mržne ,


Šta bi mogli političari da urade sa narodom

apacherosepeacock apacherosepeacock 15:21 28.11.2013

Re: U Srbiji žive rasisti i ksenofobi.

highshalfbooze
Ne očekujem od političara da će uraditi išta povodom ove erupcije mržne ,


Šta bi mogli političari da urade sa narodom



Sta bi narod mogao da uradi sa politicarima; ako ima kanibala i nisu probirljivi pa da spojimo ugojeno s korisnim. Evo od Dacica bi samo prezimeli bez brige.
predatortz predatortz 15:23 28.11.2013

Re: U Srbiji žive rasisti i ksenofobi.

Evo od Dacica bi samo prezimeli bez brige.


Bilo bi čvaraka k'o kokica!
hajkula1 hajkula1 20:03 28.11.2013

Re: U Srbiji žive rasisti i ksenofobi.

apacherosepeacock
highshalfbooze
Ne očekujem od političara da će uraditi išta povodom ove erupcije mržne ,


Šta bi mogli političari da urade sa narodom



Sta bi narod mogao da uradi sa politicarima; ako ima kanibala i nisu probirljivi pa da spojimo ugojeno s korisnim. Evo od Dacica bi samo prezimeli bez brige.



Hebi ga, ne varim


Nego neka


Lopovi vrate što su pokrali


pa onda nema zime.
highshalfbooze highshalfbooze 21:15 28.11.2013

Re: U Srbiji žive rasisti i ksenofobi.

Hebi ga, ne varim

Jest vala, preterano se nagojio. Morao bi malo da se pročisti pre nego ga nataknemo.
Nune Popović Nune Popović 15:32 28.11.2013

Preporuka za tekst

Gde smo odrastali? Sa kojim ljudima smo se družili? U koju školu smo išli?

Nije bitno po koga su došli prvo. Došli su po sve one koji ne misle kao ONI/MI.


Sepulturero Sepulturero 15:43 28.11.2013

Re: Preporuka za tekst

Nune Popović
Gde smo odrastali? Sa kojim ljudima smo se družili? U koju školu smo išli?

Nije bitno po koga su došli prvo. Došli su po sve one koji ne misle kao ONI/MI.




Већ ми је било чудно да још нико није споменуо нацисте...

http://en.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerum



















livia68 livia68 15:39 28.11.2013

BLJAK

S krizom u društvu jača netrpeljivost prema azilantima.
Ovo je jedina i univerzalna istina, primjenjiva na Srbiju u istoj mjeri kao i na bilo koju državu u svijetu.
Potpuno mi je nejasana ta potreba za samopopuljuvavanjem, upravo natjecanjem u iskazivanju prezira prema vlastitom identitetu, narodu, državi.
To nitko u svijetu ne radi, time nećete steći ničije poštovanje.
Nikako ne želim reći da ne treba ukazivati na negativne pojave, da ih treba ignorirati ili čak pothranjivati.
Ali.
Više je nego jasno da je Srbija u vrlo teškoj situaciji.
Dakle, očigledno se ne radi o dobro situiranoj masi zadriglih ksenofoba, koji u svojoj samodopadnosti i samodovoljnosti iz čiste objesti mrze i mrcvare drugačije, slabije od sebe.
Prastara izreka govori o ljubavi koja bježi kroz prozor, kada bijeda ulazi na vrata.
Naravno da se ljudi dovedeni do očajanja osjećaju ugroženi.
U pogrešnom grmu tražite zeca.
Mada, moram priznati da ima dovoljno onih koji će vaše samopljuvalačke nastupe popratiti s prezrivim odobravanjem.
Toliko im se želite dopasti?

apacherosepeacock apacherosepeacock 15:42 28.11.2013

Re: BLJAK

livia68


Evo moram jos jednom istoj autorki
predatortz predatortz 15:45 28.11.2013

Re: BLJAK

livia68


Bravo!
not2old2rock not2old2rock 16:17 28.11.2013

Ma to je suuuuper

To samopljuvanje je bolest, zove se autosovinizam (teska bolest) i kod nekih blogera je, na zalost, u poodmaklom stadijumu.

livia68, ti si pravo osvezenje !

deset_slukom deset_slukom 18:08 28.11.2013

Re: BLJAK

livia68

...


Iz tvog posta zaključujem sledeće: sve što je autor bloga napisao tačno je, samo je preterao sa kritikom svoga naroda (jer to niko u svetu ne radi), koji, doduše, jeste takav kako je on napisao, ali su ljudi "dovedeni do očaja", pa se (opravdano) osećaju ugroženi.

Po meni, pitanje svih pitanja je - ko je to naše ljude "doveo do očaja"? Ko je napravio državu koja (opet) ne radi svoj posao, jer niti ume da ga radi, niti ima sredstava za to?

Imam i odgovor...
livia68 livia68 18:40 28.11.2013

Re: BLJAK

Imam i odgovor...

Bilo bi ga lijepo pročitati.

Iz tvog posta zaključujem sledeće: sve što je autor bloga napisao tačno je, samo je preterao sa kritikom svoga naroda (jer to niko u svetu ne radi), koji, doduše, jeste takav kako je on napisao, ali su ljudi "dovedeni do očaja", pa se (opravdano) osećaju ugroženi.


Pogrešno zaključuješ.
I, ne radi se o kritici nego o pomanjkanju dobrog ukusa.
deset_slukom deset_slukom 18:57 28.11.2013

Re: BLJAK

livia68

Pogrešno zaključuješ.
I, ne radi se okritici nego o pomanjkanju dobrog ukusa.


Ne, ne... pročitaj samo pažljivo. To je jedini ispravan zaključak.

Što se pomanjkanja dobrog ukusa tiče, mogu da se složim utoliko da ja, recimo, to ne bih tako napisao. Ipak, dopusti čoveku da "u očaju" napiše šta misli.
predatortz predatortz 16:03 28.11.2013

Nego, domaćine...

Pročitah još jednom ovo tvoje, pažljivije.
Po čemu se ti, duše ti, razlikuješ od onih koji preprečiše ulice?
Po spremnosti na delanje, rekao bih.
Oni za ispoljavanje svoje mržnje izađoše na ulicu po ovom kijametu.
Ti svoju mržnju prosipaš iz tople sobe, pa računaš da je uzvišenija?!
livia68 livia68 16:13 28.11.2013

Re: Nego, domaćine...

Boris Drenca Boris Drenca 17:43 28.11.2013

Re: Nego, domaćine...

Bolje da su ostali u svojim kućama
looping looping 18:00 28.11.2013

Re: Nego, domaćine...

Nego, domaćine...
Pročitah još jednom ovo tvoje, pažljivije.
Po čemu se ti, duše ti, razlikuješ od onih koji preprečiše ulice?
Po spremnosti na delanje, rekao bih.
Oni za ispoljavanje svoje mržnje izađoše na ulicu po ovom kijametu.
Ti svoju mržnju prosipaš iz tople sobe, pa računaš da je uzvišenija?!

Da je svaki humanista primio na gajbu samo jednog azilanta ne bi bilo nikakvih problema, ni potrebe za apelima.
predatortz predatortz 18:08 28.11.2013

Re: Nego, domaćine...

looping
Nego, domaćine...
Pročitah još jednom ovo tvoje, pažljivije.
Po čemu se ti, duše ti, razlikuješ od onih koji preprečiše ulice?
Po spremnosti na delanje, rekao bih.
Oni za ispoljavanje svoje mržnje izađoše na ulicu po ovom kijametu.
Ti svoju mržnju prosipaš iz tople sobe, pa računaš da je uzvišenija?!

Da je svaki humanista primio na gajbu samo jednog azilanta ne bi bilo nikakvih problema, ni potrebe za apelima.


Eno Biljana reče gore, a ja tu tezu zastupam još od onih poroblema u Koviljači, kasarne su jako dobro rešenje. Mi ih imamo, praznih ili polupraznih, više nego li nam je potrebno. One, opet, imaju sve što je ovim nesrećnim ljudima potrebno. Solidno su građene, osnovna namena im je smeštaj ljudi, imaju sanitarni čvor, kupatila, kuhinje... Ovi koji se bune, ne bi imali ni jedan argument za ovakvo ponašanje, jer je azilante u kasarni lako kontrolisati - a kontrolišu ih svugde u svetu.

No, za takvo rešenje treba imati po neku pametnu glavu u vladi. Glavu koja je u mogućnosti da reši jednostavnu jednačinu.

Možda da devojci našeg ministra finansija damo neki resor? Kažu da je pametna...
looping looping 18:18 28.11.2013

Re: Nego, domaćine...

Eno Biljana reče gore, a ja tu tezu zastupam još od onih poroblema u Koviljači, kasarne su jako dobro rešenje. Mi ih imamo, praznih ili polupraznih, više nego li nam je potrebno. One, opet, imaju sve što je ovim nesrećnim ljudima potrebno. Solidno su građene, osnovna namena im je smeštaj ljudi, imaju sanitarni čvor, kupatila, kuhinje... Ovi koji se bune, ne bi imali ni jedan argument za ovakvo ponašanje, jer je azilante u kasarni lako kontrolisati - a kontrolišu ih svugde u svetu.

A postoji i ono drugo resenje, da kazemo da je Srbija zemlja mrznje i rasizma itd.
predatortz predatortz 18:27 28.11.2013

Re: Nego, domaćine...

A postoji i ono drugo resenje, da kazemo da je Srbija zemlja mrznje i rasizma itd.


Ma pusti parolaše. Eno, Brajović je lepo objasnio u svom komentaru na blogu koji se bavi istom temom. Parole, posipanje pepela po glavi, 'mi smo najgori' sindrom... Šta da ti kažem, sem da takvi nikad, nigde, ništa rešili nisu...
livia68 livia68 18:33 28.11.2013

TKO SU AZILANTI

Razlog za dobivanje azila iz pravne perspektive (u skladu s konvencijama s kojima se uređuje azil) ne može biti loša ekonomska situacija nego životna ugroženost zbog proganjanja iz političkih, religijskih, nacionalnih i sl. razloga.
U najvećem broju slučajeva ne radi se o pravim, nego lažnim azilantima tj. ekonomskim migrantima koji se zloupotrebljavajući institut azila pokušavaju domoći prava na boravak u nekoj trećoj, ekonomski razvijenijoj zemlji.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana