Politika

Šta treba da radi opozicija

Nebojsa Krstic RSS / 10.05.2014. u 13:34

Opozicija u Srbiji nikad nije bila slabija, barem ne od ponovnog uvođenja višepartizma 1990. Ovo se ne odnosi toliko na broj poslanika, jer je te godine tadašnji DS imao samo sedam poslanika, koliko na nešto drugo.


Naime, na izborima 1990. imali smo ubedljivu dominaciju SPS-a kome se suprotstavila nejaka opozicija; sedmorica poslanika tadašnjeg DS-a, uz još nekolicinu iz SPO-a, predstavljali su dašak slobode i nagoveštaj promena u do tada jednoumnoj Srbiji koja je pokazivala ozbiljnu želju da to ostane i nadalje.

Današnja situacija sasvim je drugačija: vladajuća, ubedljiva većina sada praktično zastupa nekadašnju opozicionu politiku, želi ubrzan pristup Srbije Evropskoj uniji, modernizaciju zemlje i zalaže se za reforme. U takvoj situaciji opozicija se ponaša kao riba na suvom, izvučena je iz svog prirodnog staništa, nema više ekskluzivno pravo na ideje koje je propagirala i na kojima je živela godinama, nije više nezamenljiva i neophodna i jednostavno - ne zna šta će sa sobom.

I tako dezorijentisana i zbunjena okreće se sebi, bavi se autodestruiranjem, frakcionaškim borbama, čistkama, cepanjem, rasitnjavanjem... Jednom rečju, vrši svoje daljnje obesmišljavanje. Njen odnos prema vlasti sve više postaje ličan, načelna neslaganja bivaju potisnuta netrpeljivošću prema konkretnoj ličnosti iz vlasti, što po pravilu izaziva povratnu reakciju, zbog čega politika kao javna delatnost, umesto borbe idejama, počinje sve više da biva poligon za napade na ljude i srozava se na nivo kafanskih razmirica i piljarskih svađa.

A šta bi ta i takva opozicija trebalo da radi?

Za početak, morala bi da prestane da se bavi sobom i počne da razmišlja o građanima Srbije i njihovim potrebama. Ali ne na populistički način. Ne treba, na primer, da priželjkuje i čeka da stranci na vlasti crkne krava. Ne treba da živi u nadi da će se SNS ulupati o sopstvene reforme i da će biti odnet talasom nekog eventualnog budućeg narodnog nezadovoljstva. Ne zato što je to stranački gledano nepametno, već zato što je sebično i neodgovorno prema građanima.

Dragoljub Žarković, jedan od retkih koji o ovoj temi razmišlja i o tome javno govori, u svojoj kolumni, analizirajući nepovoljnu ekonomsku situaciju, zaključuje: "Pošteno je reći da SNS nije takvoj situaciji dao odlučujući doprinos. A njima je zapalo da vlast preuzmu u trenutku svođenja računa i patriotska je dužnost da im se u tom raščišćavanju Augijeve štale pomogne..."

Ovde bi možda bilo prostora da debatujemo ko je sve i koliko doprineo stanju Augijevih štala, ali od toga ne bi bilo naročite vajde. Bolje da vidimo šta ćemo sad.

Opoziciji, prva je premisa, neophodno je potrebna nova ideja, potreban je raison d'etre, razlog postojanja, kako bi ponovo postala relevantna. Srbiji, složićemo se lako oko druge premise, potrebna je opozicija. Treća premisa je Žarkovićeva: ona mora da ima osećaj za svoju "patriotsku dužnost". Možemo dužnost krstiti i drugačije, odgovornošću za teškoće kroz koje zemlja prolazi i brigom za budućnost, možemo je nazvati i domaćinskim ponašanjem, ali svodi se na isto.

Moje gimnazijsko znanje logike kaže da iz ove tri premise proizilazi samo jedan zaključak: opozicija treba da formuliše politiku aktivne miroljubive koegzistencije.

Termin sam pozajmio od tvoraca jugoslovenske spoljne politike u vreme stvaranja Pokreta nesvrstanih zato što mi se čini da tačno opisuje današnji unutrašnjopolitički zadatak onog što je nekad bila DS. Jer šta to ima opozicija što vlast nema? Pa ima znanja i iskustva koja je stekla zahvaljujući godinama provedenim na određenim mestima kojima predstavnici današnje vlasti, po prirodi stvari, nisu imali pristup. Zašto bi taj resurs propadao neiskorišćen? Bilo bi mnogo korisnije za opoziciju, za vlast, za građane, da opozicija ta svoja znanja i iskustva podeli sa vlašću tako što će svakodnevno izlaziti sa konkretnim predlozima, idejama, sugestijama i savetima, a ako treba i priskakati u pomoć Vladi na neki drugi način.

Ako smo, mireći se sa SPS-om, mogli i da delimo bol jer je to bilo politički oportuno i civilizacijski korisno, sad bi u najmanju ruku bilo korektno podeliti i bol koji će izazvati najavljene reforme. I na svaki način pomoći da taj bol što pre umine kako bi svima bilo bolje.

 

 Objavljeno u "Našim Novinama" 10. maja 2014.

 

 

 

 



Komentari (414)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 15:37 12.05.2014

Re: Šarena laža

Nači, TO!

hajkuli da se objasni da po isteku mandata ja Gretscha ne vraćam...
angie01 angie01 16:46 12.05.2014

Re: Šarena laža

hajkuli da se objasni da po isteku mandata ja Gretscha ne vraćam..


mis'is, da ne bude posle na kraju svakog komentara,

maxa da vrati Gretscha:)


...e, al to ti je honorar, hajkula trazi one druge pare-sto nema dokaza:)
predatortz predatortz 16:47 12.05.2014

Re: Šarena laža


...e, al to ti je honorar, hajkula trazi one druge pare-sto nema dokaza:)


Nema dokaza - nema para!
angie01 angie01 16:48 12.05.2014

Re: Šarena laža

da nema dokaza.


a nismo uspostavili ni dijalog,

naci, ko nas sisa gloope.
freehand freehand 17:41 12.05.2014

Re: Šarena laža

naci, ko nas sisa gloope.

Eh, to sa sisanjem...
angie01 angie01 18:08 12.05.2014

Re: Šarena laža

Eh, to sa sisanjem...



to je zbog maxe:))
hajkula1 hajkula1 22:40 12.05.2014

Re: Šarena laža

predatortz

...e, al to ti je honorar, hajkula trazi one druge pare-sto nema dokaza:)


Nema dokaza - nema para!



Da vidiš kako bih ja našla dokaze. I priznanja.

A vidi ovo (Krle ovo vika Kurir)

http://www.icij.org/offshore/offshore-firms-funneled-away-millions-serbian-companies-shed-workers-and-lurched-toward


P.S.

Iz života.
Dok su klinci bili mali, igrali smo se žmurke. Ne bih bila mama da im ne priredim veselje. Tako sam se pravila da ih ne vidim, da nemam pojma gde se kriju. Joj dečije radosti.

Razumete.
freehand freehand 22:46 12.05.2014

Re: Šarena laža

Da vidiš kako bih ja našla dokaze. I priznanja.

Kako, mene baš interesuje?
I kakav ti je ovo link sa nekim pišlkjivim milionima kad Angie operiše samo sa milijardama, i to od pedeset na više?!
jkt2010 jkt2010 01:22 13.05.2014

Re: Šarena laža

Vlasti i naročito njenim glasačima na pamet ne pada da pravi bilo kakve reforme. Te su ideje i parole (o reformama i Evropi) služile tome da se na vlast dođe i na njoj održi.

Bankari Vučiću rekli "da"
Investitori pozdravili mere Vučića
Al ne vredi, frihend kaze da je sve to bulshit Šarena laža...
freehand freehand 07:40 13.05.2014

Re: Šarena laža

jkt2010
Vlasti i naročito njenim glasačima na pamet ne pada da pravi bilo kakve reforme. Te su ideje i parole (o reformama i Evropi) služile tome da se na vlast dođe i na njoj održi.

Bankari Vučiću rekli "da"
Investitori pozdravili mere Vučića
Al ne vredi, frihend kaze da je sve to bulshit Šarena laža...

Što se ti, brate, zbog Frihenda uzbuđuješ? Nije valjda da ti je vera tako klimava da od mog pisanja na blogu imalo zavisi?!
Ali ako mi kažeš kojem su premijeru bankari na upoznavanju rekli "ne" a investitori ga nisu podržali - možda se i ja dozovem pameti pa se odreknem mračne strane.
hajkula1 hajkula1 08:46 13.05.2014

Re: Šarena laža

freehand
Da vidiš kako bih ja našla dokaze. I priznanja.

Kako, mene baš interesuje?
I kakav ti je ovo link sa nekim pišlkjivim milionima kad Angie operiše samo sa milijardama, i to od pedeset na više?!



Pa znaš kako se kaže, zrno po zrno.

Bilo i u Insajderu. Nije valjda epidemija Alchajmera?
freehand freehand 09:26 13.05.2014

Re: Šarena laža

Pa znaš kako se kaže, zrno po zrno.

Priznanje i dokaze zrno po zrno?
Za taj metod nisam čuo.
Ali deluje zlokobno.
hajkula1 hajkula1 17:48 13.05.2014

Re: Šarena laža

freehand
Pa znaš kako se kaže, zrno po zrno.

Priznanje i dokaze zrno po zrno?
Za taj metod nisam čuo.
Ali deluje zlokobno.



Bukvalista.

Tz. Naprotiv, sjajno je. Laganica. Samo ako ima volje. Posebno, što svako ima svog insajdera.

charlie charlie 10:20 14.05.2014

Re: Šarena laža

angie01
da nema dokaza.


a nismo uspostavili ni dijalog,

naci, ko nas sisa gloope.

Да ли вас сиса или вас шиша !?
Молим појашњење !
Успут - у то са глупости не бих улазио.
hajkula1 hajkula1 18:20 14.05.2014

Re: Šarena laža

angie01
hajkuli da se objasni da po isteku mandata ja Gretscha ne vraćam..


mis'is, da ne bude posle na kraju svakog komentara,

maxa da vrati Gretscha:)


...e, al to ti je honorar, hajkula trazi one druge pare-sto nema dokaza:)



Sredimo maxi doživotnu mandaturu.
Rasim.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:52 10.05.2014

........

opozicija treba da formuliše politiku aktivne miroljubive koegzistencije.

Ma kakva koegzistencija, kakvi bakrači

Hajde da ne izmišljamo šta bi to trebala da radi opozicija, kad se već vekovima zna šta treba da radi opozicija.
Treba da uočava probleme i da predlaže svoja rešenja.

Ako se po rešenjima ne razlikuje od vlasti onda ne treba ni da postoji, jer smisao posatojanja opozicije nije postojanje različitih stranaka koje će čekati prliku da oni rade ono isto što trenutno radi neko drugi.
Smisao opozicije je postojanje različitih predloga rešavanja stvarnih problema.

Ti predlozi ne moraju biti iz sfere "velikih" tema, idologija, ovih ili onih, levih desnih, odnosa prema četnicima i partiztanima, odnosa prema radu i kapitalu, kako reče Karagaća, sve to može da bude forsuranje zapravo nepostojećih razlika, a to je besmisleno.

Nema dvojbe da oko tih velikih tema nema razlike među većim strankama i da među građanima postoji značajno slaganje sa tim kursom zemlje.
I to je to, ko je dobio izbore neka radi taj posao.

Ali potoje i druge sfere života osim hoćemo li u EU i nećemo.

Ono što nije dobro kod vlasti, i gde zaista treba drugačija poliitka je ekonomska sfera. I to je polje gde su neophodni drugačiji predlozi rešavanja problema, i to je polje na kom opozicija treba da se fokusira.

Traženje krivaca, utvrđivanje odgovornosti, političke ili krivične, treba da bude tekući posao ali nikako primaran.
To treba da rade za to zaduženi, za krivicu sud za političku odgovornost građanji, a ne ni vlast ni opozicija.
hajkula1 hajkula1 17:59 13.05.2014

Re: ........

To treba da rade za to zaduženi, za krivicu sud za političku odgovornost građanji, a ne ni vlast ni opozicija.



Da, samo što je do sada vlast i takozvani privrednici u sprezi. Pravosuđe mora da bude nezavisno i da radi svoj posao a ne da čeka da im AV da znak.
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:14 10.05.2014

Ne treba Srbiji opozicija

Svi treba da budu jedna Srpaska saborna stranka jer su očito sve razlike osim eventualnih sukoba oko love prevaziđene.Nije se samo pomirila DS i SPS vidimo sada neviđeno eno ga onaj Martinović koji je bio ostao u SRS kao potencijalni vođa i zajedno sa onom Vjericom najprizemnije i najnepristojnije govorio o Vučiću i Nikoliću, pa sada čovek u Vučićevoj stranki čak valjda zamenik šefa poslaničkog kluba i danas na skupštini diskutuje kao da je u SNS pd pre no Vučić.
E ali ima jedna veeeelika inicijativa Sinisa-Kovacevic-osniva-Srpku-otadzbinsku-stranku. Ako na s to ne izvadi, neće ništa
“Srbiji nedostaje nešto što se u politici zove prosvećena desnica. Desnica, ako nije prosvećena, onda je talog, levica je uvek talog.“
Kaže naš sjajni dramski pisac Siniša Kovačević. Mudro, nema šta,vidimo šta desnica čini u Ukrajini a i šta je učinila kada je izašla iz svog taloga kod nas početkom 90-ih.
Čudi me za njega, sjajan je pisac a toliko je zaglibio u svoj desničarski talog da samo potvrđuje pravilo da “Nacional-konzervativci nisu uvek i po pravilu glupi ali su glupi ljudi po pravilu nacional-konzervatici." Dakle, on nije glup čovek ali priča gluposti jer prosvećen čovek je toliko prosvećen da vidi da je desnica zlo u Srbiji i na Balkanu jer glorifikuje nacionalnu pripadnost, a nacionalna pripadnost nikome još nije pomogla da bude bolji čovek, niti ga je spasila toga da je budala.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:57 10.05.2014

Re: Ne treba Srbiji opozicija

“Srbiji nedostaje nešto što se u politici zove prosvećena desnica. Desnica, ako nije prosvećena, onda je talog, levica je uvek talog.“
Kaže naš sjajni dramski pisac Siniša Kovačević.

Pravo ti kažem, mislim da je on sjajan pisac baš koliko mu je sjajna i ta umotvorina.
tsunade tsunade 22:19 10.05.2014

Re: Ne treba Srbiji opozicija

Srbiji nedostaje nešto što se u politici zove prosvećena desnica. Desnica, ako nije prosvećena, onda je talog, levica je uvek talog.“
Kaže naš sjajni dramski pisac Siniša Kovačević.

Pravo ti kažem, mislim da je on sjajan pisac baš koliko mu je sjajna i ta umotvorina.


jeste.
angie01 angie01 22:59 10.05.2014

Re: Ne treba Srbiji opozicija

Pravo ti kažem, mislim da je on sjajan pisac baš koliko mu je sjajna i ta umotvorina.


i da se s tobom slozim!...da ne kazes posle...
G.Cross G.Cross 08:12 11.05.2014

Re: Ne treba Srbiji opozicija

da je desnica zlo u Srbiji i na Balkanu jer glorifikuje nacionalnu pripadnost, a nacionalna pripadnost nikome još nije pomogla da bude bolji čovek, niti ga je spasila toga da je budala.


Docim levica nije zlo nego dobro

Da je to tacno u Srbiji bi sve ruze i karanfili cvetali, jer u zadnjih 60 godina samo je levica bila na vlasti (osim ono malo DSS).

DS je levica.

Ni Pripadnost levici jos nikom nije pomogla da bude bolji covek.

Milan Karagaća Milan Karagaća 09:52 11.05.2014

Re: Ne treba Srbiji opozicija

DS je levica.

po čemu je DS levica, po odnosu prema građanskom i nacionalnom, po odnosu prema naciji i demokratiji, po odnosu vlasnicima kapitala iprema radnicima, po odnosu prema kolaboraciji i antifašističkoj borbi, po klerikalizmu i sekularizmu,po forsiranju privatizacije svega i uništavanju proizvidnje, po tolerantnom odnosu prema tajkunima, profiterima, mafijama i kriminalu, po nepriznavanju svih civilizacijskih dostignuća borbe radničke klase i socijaldemokratskih tradicija Srbije u XIX veku, po prklamovanju uređenja privrednog i finansijskog sistema po zakonima kapitalizma iz perioda prvobitne akumulacije kapitala i uz odsustvo svake empatije za socijalnu politiku i solidarnost.
To što je Đinđić upisao DS u Socijalističku internacionalu, zeznuo je i njih i zavarao narod da eto imamo stranku levog centra ili čak levice , a zapravo radi se o stranki centra i desnog centra koja je okupila sve revizioniste moderne srpske istorije XIX i XX veka.
Naravno, treba imati u vidu da levica u klasičnom smislu više ne postoji ni na Zapadu.
charlie charlie 13:53 11.05.2014

Re: Ne treba Srbiji opozicija

Nebojsa Krstic
“Srbiji nedostaje nešto što se u politici zove prosvećena desnica. Desnica, ako nije prosvećena, onda je talog, levica je uvek talog.“
Kaže naš sjajni dramski pisac Siniša Kovačević.

Pravo ti kažem, mislim da je on sjajan pisac baš koliko mu je sjajna i ta umotvorina.

Синиша Ковачевић је изузетно продуховљен и интелигентан човек !
angie01 angie01 14:18 11.05.2014

Re: Ne treba Srbiji opozicija

Синиша Ковачевић је изузетно продуховљен и интелигентан човек !


ako onako mislis o Basari, onda je normalno da ovako mislis o Sinisikovacevicu!
inco inco 14:48 11.05.2014

Re: Ne treba Srbiji opozicija

charlie
Синиша Ковачевић је изузетно продуховљен и интелигентан човек !


Ma sve mu duhovnost i inteligencija cure niz masnu bradu...
charlie charlie 20:38 11.05.2014

Re: Ne treba Srbiji opozicija

angie01
Синиша Ковачевић је изузетно продуховљен и интелигентан човек !


ako onako mislis o Basari, onda je normalno da ovako mislis o Sinisikovacevicu!

О оном пискаралу !?
charlie charlie 20:39 11.05.2014

Re: Ne treba Srbiji opozicija

inco
charlie
Синиша Ковачевић је изузетно продуховљен и интелигентан човек !


Ma sve mu duhovnost i inteligencija cure niz masnu bradu...

Откуд ти то да он има масну браду ?
Да ли си ти ћорав ?
freehand freehand 21:39 10.05.2014

Ludilo

...srpske političke scene je, mislim, naročito izraženo u tome da bi članovi, bivši funkcioneri i simpatizeri LDP da svoje frustracije leče ideološkim i kadrovskim mrcvarenjima DS. Isto kao i bivši simpatizeri, članovi i funkcioneri SPO. Isto kao i bivši simpatizeri, članovi i funkcioneri SRS. Isto kao i Vesna Pešić, Srbijanka Turajlić i svaki beslovesni beli listić.
Niko ne bi da probleme traži u svojoj glavi i svojoj stranci.
Mislim - ok za podsećanje na grehe iz prošlosti, ali od njih (kritičara) se kao od poštenih, kreativnih, hiperinteligentnih i ekstrasenzibilnih ljudi očekuje nekakva inicijativa i u sovjoj stranci ili pokretu, mimo arhiprobisveta i arhikriminalaca iz DS?
Ili ne?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:20 10.05.2014

Re: Ludiolo

nadovezao bih se na ovaj komentar samo zbog naslova

ljudi da li ste vi svesni da na čelu države, "a pri tom ne mislim na Nikolića" što bi rekao čika Žare, imamo potpuno ludog a rekao bih i veoma opasnog čoveka?

o kakvoj se ovde miroljubivoj keogzistenciji radi? o čemu se ovde priča?

poražavajuće.
ne Vućić kao Vučić, on je takav kakvim ga je Bog dao, ali ovo pristajnje i (valjda?) samozavaravanje deluje opasno.
veoma opasno.
inco inco 23:43 10.05.2014

Prezumpcija...

Pročitah blog, pročitah komentare i dođoh do zaključka da i oni koji se slažu sa, hm, 'aktivnom miroljubivom koegzistencijom' i oni koji se ne slažu, a bo'me i oni koji imaju neku skroz treću ideju o tome kako opozicija treba da radi - polaze od jedne pogrešne premise pa samim tim i svaki izvedeni zaključak mora biti pogrešan.

Ta premisa je da je prosečan srpski glasač - politički pismen. Da, u politički pismenom društvu postoje nekakvi predvidivi procesi, zna se šta treba opozicija da radi da postane pozicija, šta poziciju pretvara u opoziciju (ili čak lišava kompletne političke budućnosti) i tako te političke zakonitosti. Ali... Toga u Srbiji nema, kud ćeš većeg dokaza od toga da su postojeći vlastodršci iskamčili pedesetoprocentnu podršku nakon dve godine puštanja vrućeg vetra, lupanja u feketićka pleća junačka i malo čega drugog?

Ako se složimo da je cilj svake opozicije da postane pozicija, i uzmemo u obzir da je Srbija pretpolitičko društvo, onda je odgovor na pitanje iz naslova ovog bloga - Šta treba da radi opozicija? - posve jednostavno. Treba da se baci na težak populizam i demagogiju, na 'udaranje ispod pojasa', na tetosanje mudašca državno-zavisnom plebsu (jer je to većina), na gromke isprazne parole i na svaljivanje krivice za sve loše što se dešava u društvu na svoje političke oponente, komšije i svetsku zaveru. I, naravno, da ne bude gadljiva na postojeću poziciju u stilu: "Kad mi postanemo pozicija, vi ste dobrodošli da nam se priključite, to što vas pljujemo to je samo u svrhu sluđivanja plebsa..."

Na taj način su se smenjivale sve vlasti do sada, efikasan recept nema potrebe menjati. A recept će biti efikasan sve dok se neka politikanska 'elita' ne zajebe da iseče granu na kojoj sedi i reši da politički (a i generalno) opismeni narod.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:21 11.05.2014

Re: Prezumpcija...

Ako se složimo da je cilj svake opozicije da postane pozicija, i uzmemo u obzir da je Srbija pretpolitičko društvo, onda je odgovor na pitanje iz naslova ovog bloga - Šta treba da radi opozicija? - posve jednostavno.

Jeste...Sttvar se iskomplikuje jedino ako pitanje nije šta je korisno za stranke, nego za društvo u celini.
šta treba da radi opozicija? - posve jednostavno. Treba da se baci na težak populizam i demagogiju, na 'udaranje ispod pojasa', na tetosanje mudašca državno-zavisnom plebsu (jer je to većina), na gromke isprazne parole i na svaljivanje krivice za sve loše što se dešava u društvu na svoje političke oponente, komšije i svetsku zaveru

Pa to će da radi sigurno, oko toga nema brige.
mariopan mariopan 08:02 11.05.2014

Re: Prezumpcija...

inco
Ako se složimo da je cilj svake opozicije da postane pozicija, i uzmemo u obzir da je Srbija pretpolitičko društvo, onda je odgovor na pitanje iz naslova ovog bloga - Šta treba da radi opozicija? - posve jednostavno. Treba da se baci na težak populizam i demagogiju, na 'udaranje ispod pojasa', na tetosanje mudašca državno-zavisnom plebsu (jer je to većina), na gromke isprazne parole i na svaljivanje krivice za sve loše što se dešava u društvu na svoje političke oponente, komšije i svetsku zaveru. I, naravno, da ne bude gadljiva na postojeću poziciju u stilu: "Kad mi postanemo pozicija, vi ste dobrodošli da nam se priključite, to što vas pljujemo to je samo u svrhu sluđivanja plebsa..."



Pa to se već radi, šta misliš čemu ovaj blog?
tyson tyson 09:34 11.05.2014

Re: Prezumpcija...

Pa to se već radi, šta misliš čemu ovaj blog?

Jel' mi čitamo isti blog...?

Gde vidiš da autor u tekstu sledi savet:
Treba da se baci na težak populizam i demagogiju, na 'udaranje ispod pojasa', na tetosanje mudašca državno-zavisnom plebsu (jer je to većina), na gromke isprazne parole i na svaljivanje krivice za sve loše što se dešava u društvu na svoje političke oponente, komšije i svetsku zaveru.

...osim njemu standardnog "mi smo bili bolji" lamentiranja?

Pa on u ovom blogu upravo zagovara suprotno, da vlada i opozicija treba da budu partneri u budućem poslu, da opozicija treba da štedi vlast jer su reforme iako bolne - neophodne, da vlast ne treba oportuno minirati, da opozicija treba da ponudi svoje dobre usluge vlsti, i sve u tom stilu.

Otvori mi oči, molim te! Ja se ubih objašnjavajući Krstiću da je to pogrešan pristup, a ispade da sam ga potpuno pogrešno razumeo.
freehand freehand 09:47 11.05.2014

Re: Prezumpcija...

Pa on u ovom blogu upravo zagovara suprotno, da vlada i opozicija treba da budu partneri u budućem poslu, da opozicija treba da štedi vlast jer su reforme iako bolne - neophodne, da vlast ne treba oportuno minirati, da opozicija treba da ponudi svoje dobre usluge vlsti, i sve u tom stilu.

I sve ono što bi trebalo da rade partija na vlasti i njeni koalicioni partneri, a bojim se da neće. I da onda nekako Vučiću nadomeste njegove buduće renegate.
Mali je problem što su ovi iz Krstićeve lojalne i dobromisleće opozicije dosta malobrjni, Što ih je, gle čuda, sprečilo da budu vlast.
Pa će to sve zajedno teško ići, mada sam siguran da će biti šareno, veselo i suludo kao kod Kovačevića, ali Duška.
Prosto mogu da zamislim kako na dve strane, svako svojima, Vučić i Đilas govore: "Žao mi je što ste moji a ne deca nekog mog neprijatelja!"
mariopan mariopan 12:13 11.05.2014

Re: Prezumpcija...

tyson
Jel' mi čitamo isti blog...?

Gde vidiš da autor u tekstu sledi savet:
Treba da se baci na težak populizam i demagogiju, na 'udaranje ispod pojasa', na tetosanje mudašca državno-zavisnom plebsu (jer je to većina), na gromke isprazne parole i na svaljivanje krivice za sve loše što se dešava u društvu na svoje političke oponente, komšije i svetsku zaveru.


Ovaj blog je samo žal za vlašću kao takvom, i borba za vlast na sve načine, pa i na ovaj.

Možeš li da se setiš njegovih blogova o politici dok je bio savetnik BT?
Ja ne mogu.
Otkad su izgubili izbore i spali na kombi stranku - svi blogovi Krstića su samo o politici?

Posao opozicije je da se bori za vlast na sve načine i on se bori, evo ovako.
Ovaj blog je borba za vlast, i ništa više, zato i kažem otud ovaj blog.
freehand freehand 12:23 11.05.2014

Re: Prezumpcija...

Ovaj blog je samo žal za vlašću kao takvom, i borba za vlast na sve načine, pa i na ovaj.

Jel te mrzi da izdvojiš neku rečenicu iz koje bi se to - ta žal i ta borba - nedvosmisleno dalo zaključiti? Koja je tebe baš onako jako pogodila?

Možeš li da se setiš njegovih blogova o politici dok je bio savetnik BT?

I? Tada bi mu zabranila da piše o Komiži, a sad bi da mu zabraniš da piše o politici?
looping looping 12:33 11.05.2014

Re: Prezumpcija...

Možeš li da se setiš njegovih blogova o politici dok je bio savetnik BT?
Ja ne mogu.
Otkad su izgubili izbore i spali na kombi stranku - svi blogovi Krstića su samo o politici?

Zato što se tada lepo živelo, a sada treba kritikovati kako bi se popravilo stanje u državi?

Zapravo, jedan političar bi trebao da kritikuje sve što ne valja i da hvali sve ono što valja iz čije god stranke to poteklo. Dačić je to na vreme shvatio i zbog toga ne gubi glasače. BT je to počeo da shvata, mada malo nesigurno. Ostali političari ne idu u korak sa vremenom.
alselone alselone 12:38 11.05.2014

Re: Prezumpcija...

Možeš li da se setiš njegovih blogova o politici dok je bio savetnik BT?

Meni je glavni razlog zato ne zelim da diskutujem ozbiljno sa Krlom. Dok je trebalo da razvodnjava i definise dijalog onda se smekerisao pricama sa Visa a kad su pukli onda je naprasno postao zainteresovan da cuje sta mi mislimo.

How yes no.
mariopan mariopan 12:48 11.05.2014

Re: Prezumpcija...

freehand
Ovaj blog je samo žal za vlašću kao takvom, i borba za vlast na sve načine, pa i na ovaj.

Jel te mrzi da izdvojiš neku rečenicu iz koje bi se to - ta žal i ta borba - nedvosmisleno dalo zaključiti? Koja je tebe baš onako jako pogodila?

Možeš li da se setiš njegovih blogova o politici dok je bio savetnik BT?

I? Tada bi mu zabranila da piše o Komiži, a sad bi da mu zabranišđ da piše o politici?

Pa nema te rečenice, ne misliš valjda da bi on to izričito napisao?

Samo bode oči činjenica da o politici nije pisao dok je njegova stranka bila na vlasti a sada se raspisao pa samo o politici, i sada savršeno dobro zna šta je trebalo a šta nije.....a onda nije znao?


I ne, ne bih mu ništa zabranjivala, pa ni da se opet bori za vlast, nemoj da mi učitavaš ono što ne pišem!
Samo konstatujem da je i pisanje na blogu oblik borbe za vlast i da on to upravo radi.
freehand freehand 12:56 11.05.2014

Re: Prezumpcija...

I ne, ne bih mu ništa zabranjivala, pa ni da se opet bori za vlast, nemoj da mi učitavaš ono što ne pišem!
Samo konstatujem da je i pisanje na blogu oblik borbe za vlast i da on to upravo radi.

E dobro, meni se nekako učinilo da na blogu godinama vlada široko rasprostranjeno uverenje ko bi i o čemu smeo a ko i o čemu ne bi smeo da piše.
Kao i o tome ko bi i za šta smeo a ko i za šta ne bi smeo da se zalaže i agituje.
A sve ilustrovano ozbiljnim optužbama poput čuvene Miloševićeve da se "opozicija bori za vlast!". STra-šno!
Pa mi je baš drago da to ovde nije slučaj.

Inače, meni se iz teksta bloga čini da Krstić upravo pledira da opozicija borbu za vlast treba da ostavi za neka srećnija vremena a da sad vlasti (Vučiću) pomogne u onome što je naumio (la).
I siguran sam da ti na to gledaš sa nekog drugog aspekta a da nije u pitanju samo čistlični animozitet.

P.S.
Pa nema te rečenice, ne misliš valjda da bi on to izričito napisao?

Hehe, ali budnom oku političkog detektiva ništa ne promiče...
mariopan mariopan 13:27 11.05.2014

Re: Prezumpcija...

freehand
E dobro, meni se nekako učinilo da na blogu godinama vlada široko rasprostranjeno uverenje ko bi i o čemu smeo a ko i o čemu ne bi smeo da piše.
Kao i o tome ko bi i za šta smeo a ko i za šta ne bi smeo da se zalaže i agituje.
A sve ilustrovano ozbiljnim optužbama poput čuvene Miloševićeve da se "opozicija bori za vlast!". STra-šno!
Pa mi je baš drago da to ovde nije slučaj.

Drago mi je da ti je drago.
Inače, legitimno je i da se i mi, ti i ja, politički angažujemo i borimo za vlast na sve načine, pa i blogovima, i da to kamufliramo brobom za opšte nam dobro, kao svi političari, pa ko nam poveruje........
Hehe, ali budnom oku političkog detektiva ništa ne promiče...


Mislim, poštuj malo nesumnjivu inteligenciju Gazde od bloga i veruj da tako nešto ne bi napisao...to se valjda podrazumeva?
mariopan mariopan 13:47 11.05.2014

Re: Prezumpcija...

tyson

ŠBBKBB

Čitala sam tvoje komentare i (dobre) savete šta bi trebalo da radi opozicija ( i preporučila)...ali zamisli situaciju da te poslušaju, sve odrade po redu kako si im rekao.......i za nekoliko godina eto njih ponovo na vlasti, nije bitno koji deo pocepanog DS-a, Tadićev ili Đilasov.

I narod ih opet izabere (neki DS) kao "manje zlo", jer drugačije ne mogu ni biti izabrani ?

Da se kladimo, sada, na neviđeno, da bi se istog momenta ižljubili Tadić i Đilas, pali bi jedan drugome na grudi, puj pike ne važi, šta je bilo bilo je.... i bratski bi podelili plen, Tadiću slava, Đilasu vlast i pare, a nama šipak ( a tvoji saveti i ovaj blog u kantu za đubre, više nikom ne trebaju)?

Toliko im ne verujem.


tyson tyson 21:47 11.05.2014

Re: Prezumpcija...

Samo bode oči činjenica da o politici nije pisao dok je njegova stranka bila na vlasti a sada se raspisao pa samo o politici

Pa nije baš. Sećam se blogova o politici - o SNS, Đilasu - i horskih povika komentatora/čitalaca da batali to i vrati se skaskama o vojsci i Visu.


zilikaka zilikaka 21:38 14.05.2014

Re: Prezumpcija...

Meni je glavni razlog zato ne zelim da diskutujem ozbiljno sa Krlom.


Šta bi TEK bilo da si želeo da ozbiljno dikutuješ?!
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:45 10.05.2014

Napreduješ Krle

evo priznao si da je aktivna miroljubiva koegzistencija bila nešto pozitivno , a ne prazna floskula komunjara,
verujem da ćeš uskoro objektivnije govoriti i o demokratskom centralizmu kao boljem i efijasnijem unutarstranačkom demokratskom principu od onoga kako su šefofi naših tzv. demokratskih stranaka vladali i vladaju i sada strankama. Čak najveći demokrata od svih demokrata Vojisla dr Koštunica nikada nije imao protivkandidata a potpredsednike je sam određivao i čuj posla najviše kritikovao jednoparstijski diktatorski sistem, ma šta kritikovao bio i disidenat u njemu,
pa ćeš onda Krle malo ozbiljnije i bez ideoloških floskula progovoriti i i delegatskom sistemu iliti izboru ljudi a ne stranaka,
pa će valjda doći na red i da rečeš nešto i o participaciji zaposlenih u upravljanju firmama kao što odavno na Zapadu postoji kao boljem modelu od stranačkih dileje u UO, a onda nemaš ni potrebe ništa da kažeš o radničkim savetima i samoupravljanju kao modelu, pazi modelu a ne baš praksi mada je to i u praksi bolje funkcionisalo nego što se danas prikazuje. I sve to što sam naveo nije uzrok našeg propadanje već upravo je do propadanja dovelo to što su se diletanti tih modela nekritički odrekli.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:17 11.05.2014

Re: Napreduješ Krle

verujem da ćeš uskoro objektivnije govoriti i o demokratskom centralizmu kao boljem i efijasnijem unutarstranačkom demokratskom principu od onoga kako su šefofi naših tzv. demokratskih stranaka vladali i vladaju i sada strankama

ja mislim da demokratija ne valja ništa i kad bih ja odlučivao, odlučio bih se za prosvećeni apsolutizam bez da razmišljam 15 sekundi.

Čak sam spreman da tvrdim da je večinsko raspoloženje u Srbiji slično...u smislu čežnje za autoritarnošću i politikom čvrste ruke...otud ovakvi rezultati izbora.

Međutim, u praksi bi se javili problemi. Autokratu bi lako našli. Ali prosvećenog teže...i ko je taj ko zna da napravi razliku između prosvećenih i neprosvećenih autokrata (osim, naravno, Siniše Kovačevića)

Radnički saveti i samoupravljanje bili su logična posledica revolucionarne diktature proletarijata i vlasti politički podobnih sankilota.

To ti i danas postoji u Srbiji. Recimo u svakoj bolnici. Zato one izgledaju onako kako izgledaju i zato je u njima lečenje onakvo kakvo je.
tyson tyson 07:43 11.05.2014

Re: Napreduješ Krle

verujem da ćeš uskoro objektivnije govoriti i o demokratskom centralizmu kao boljem i efijasnijem unutarstranačkom demokratskom principu od onoga kako su šefofi naših tzv. demokratskih stranaka vladali i vladaju i sada strankama. Čak najveći demokrata od svih demokrata Vojisla dr Koštunica nikada nije imao protivkandidata a potpredsednike je sam određivao i čuj posla najviše kritikovao jednoparstijski diktatorski sistem, ma šta kritikovao bio i disidenat u njemu,
pa ćeš onda Krle malo ozbiljnije i bez ideoloških floskula progovoriti i i delegatskom sistemu iliti izboru ljudi a ne stranaka,
pa će valjda doći na red i da rečeš nešto i o participaciji zaposlenih u upravljanju firmama kao što odavno na Zapadu postoji kao boljem modelu od stranačkih dileje u UO, a onda nemaš ni potrebe ništa da kažeš o radničkim savetima i samoupravljanju kao modelu, pazi modelu a ne baš praksi mada je to i u praksi bolje funkcionisalo nego što se danas prikazuje. I sve to što sam naveo nije uzrok našeg propadanje već upravo je do propadanja dovelo to što su se diletanti tih modela nekritički odrekli.

SFRJ je bila riznica socijalnih i ekonomskih eksperimenata, i kao takva neverovatno zanimljiva za proučavanje. Naročito u svetlu krize demokratije u Srbiji, krize javnih finansija u Evropi, i krize kapitalizma u zapadnom svetu.


Milan Karagaća Milan Karagaća 10:06 11.05.2014

Re: Napreduješ Krle

Autokratu bi lako našli. Ali prosvećenog teže...i ko je taj ko zna da napravi razliku između prosvećenih i neprosvećenih autokrata (osim, naravno, Siniše Kovačevića)

Pa svi šefovi stranaka su autokrate.A što se tiče prosvećenog apsolutiste pa zar već 13 godina ne negujemo prosvećenog predstolonaslednika koji ima apanažu i status kao da je vladar a još smo formalno republika mada ni zastava ni himna na to ne ukazuju.A monarh nam je prosvećen, odlično govori engleski što je kod nas odavno prva referenca pa ako si verterinar i dobro govoriš engleski možeš ladno da budeš ministar ili ambasador. Ako si kojim slučajem odrastao u inostranstvu i naravno govoriš engleski kao maternji a nemaš nikakvu formalnu kvalifikaciju možeš da biraš u diplomatiji mesto. E monarh nam je apsolutista što pokazuje i svojim odnosom prema svim ostalim pripadnicima monarhističke porodice, rođacima od prvog pa nadalje kolena koje ne priznaje i isključio ih je, samoisključio iz prava na nasledsvo, mada je to nasledstvo diskutabilno.Još ako se uzme koji su likovi i ugledni Srbi, tj. veeeliki Srbi u njegovom Krunskom veću i Krunskom savetu, počev od Matije, Batakovića i drugih prosvećenih desničara onda je impozantivno.Samo kod nas neko može biti i član krunskoh veća monarha i ambasador Republike Srbije , dovoljno je da viče Kosovo je Srbija i mi smo Srbi najbolji.
Krle, pa vidiš bre da je sve isčašeno.
Monarh vidim aktivno učestvuje u kreiranju četničkog ravnogorskog sabora, SPC i njen vrh su apsolutno uz apsolutnog monarha i apsolutno protiv svega što se može povezati sa partizanima.
A onda , kao i mnogo puta , Amphilokije napravi ispad pa sada položi venac na spomenik, čuj, Partizanu-borcu, da li se zeznuo pa to greškom uradio ili šta je u pitanju nisam u nivou da dokućim.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:39 11.05.2014

Re: Napreduješ Krle

Pa svi šefovi stranaka su autokrate.A što se tiče prosvećenog apsolutiste pa zar već 13 godina ne negujemo prosvećenog predstolonaslednika koji ima apanažu i status kao da je vladar a još smo formalno republika mada ni zastava ni himna na to ne ukazuju.

Ma jesu oni autokratčići...ali nama treba ozbiljan autokrata Titovog kova.
freehand freehand 10:41 11.05.2014

Re: Napreduješ Krle

Nebojsa Krstic
Pa svi šefovi stranaka su autokrate.A što se tiče prosvećenog apsolutiste pa zar već 13 godina ne negujemo prosvećenog predstolonaslednika koji ima apanažu i status kao da je vladar a još smo formalno republika mada ni zastava ni himna na to ne ukazuju.

Ma jesu oni autokratčići...ali nama treba ozbiljan autokrata Titovog kova.

Š'a, pa on je vladao samo još osam godina posle svoje smrti!
st.jepan st.jepan 11:51 11.05.2014

Re: Napreduješ Krle

Nebojsa Krstic
ja mislim da demokratija ne valja ništa.

Pa sad, rekao bih da valja približno onoliko koliko u toj kovanici valja demos.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:58 11.05.2014

Re: Napreduješ Krle

Pa sad, rekao bih da valja približno onoliko koliko u toj kovanici valja demos.

Gde si ti video valjan demos?
st.jepan st.jepan 12:09 11.05.2014

Re: Napreduješ Krle

Nebojsa Krstic
Pa sad, rekao bih da valja približno onoliko koliko u toj kovanici valja demos.

Gde si ti video valjan demos?

Nisam rekao da sam ga video.
A gde si ti video prosvećenog apsolutistu?
expolicajac expolicajac 12:12 11.05.2014

Re: Napreduješ Krle

st.jepan
Nebojsa Krstic
Pa sad, rekao bih da valja približno onoliko koliko u toj kovanici valja demos.

Gde si ti video valjan demos?

Nisam rekao da sam ga video.
A gde si ti video prosvećenog apsolutistu?

Prosvećenost apsolutiste je naknadno utvrđena činjenica.
st.jepan st.jepan 12:18 11.05.2014

Re: Napreduješ Krle

expolicajac
st.jepan
Nebojsa Krstic
Pa sad, rekao bih da valja približno onoliko koliko u toj kovanici valja demos.

Gde si ti video valjan demos?

Nisam rekao da sam ga video.
A gde si ti video prosvećenog apsolutistu?

Prosvećenost apsolutiste je naknadno utvrđena činjenica.

Utvrdjuje ko preživi.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:24 11.05.2014

Re: Napreduješ Krle

Nisam rekao da sam ga video.
A gde si ti video prosvećenog apsolutistu?

Tito?
freehand freehand 12:25 11.05.2014

Re: Napreduješ Krle

Nebojsa Krstic
Nisam rekao da sam ga video.
A gde si ti video prosvećenog apsolutistu?

Tito?

Dada?
st.jepan st.jepan 12:35 11.05.2014

Re: Napreduješ Krle

Nebojsa Krstic
Nisam rekao da sam ga video.
A gde si ti video prosvećenog apsolutistu?

Tito?

Vruće, vruće...
OK, može.
Par definition.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:41 11.05.2014

Re: Napreduješ Krle

Vruće, vruće...
OK, može.
Par definition.

Mislim, nije on bio naročito prosvećen, ali je imao par prosvećenih oko sebe...npr Koču Popovića, Krležu...
freehand freehand 12:44 11.05.2014

Re: Napreduješ Krle

Nebojsa Krstic
Vruće, vruće...
OK, može.
Par definition.

Mislim, nije on bio naročito prosvećen, ali je imao par prosvećenih oko sebe...npr Koču Popovića, Krležu...

Pa ima i vučić Nebojšu i Zoranu, a bogami i Vulina i Velju.
charlie charlie 20:45 11.05.2014

Re: Napreduješ Krle

Nebojsa Krstic
verujem da ćeš uskoro objektivnije govoriti i o demokratskom centralizmu kao boljem i efijasnijem unutarstranačkom demokratskom principu od onoga kako su šefofi naših tzv. demokratskih stranaka vladali i vladaju i sada strankama

ja mislim da demokratija ne valja ništa i kad bih ja odlučivao, odlučio bih se za prosvećeni apsolutizam bez da razmišljam 15 sekundi.

Čak sam spreman da tvrdim da je večinsko raspoloženje u Srbiji slično...u smislu čežnje za autoritarnošću i politikom čvrste ruke...otud ovakvi rezultati izbora.

Međutim, u praksi bi se javili problemi. Autokratu bi lako našli. Ali prosvećenog teže...i ko je taj ko zna da napravi razliku između prosvećenih i neprosvećenih autokrata (osim, naravno, Siniše Kovačevića)

Radnički saveti i samoupravljanje bili su logična posledica revolucionarne diktature proletarijata i vlasti politički podobnih sankilota.

To ti i danas postoji u Srbiji. Recimo u svakoj bolnici. Zato one izgledaju onako kako izgledaju i zato je u njima lečenje onakvo kakvo je.

Када бих прихватио тезу о просвећеном аутократи (а то не прихватам), изабрао бих Синишу Ковачевића 1.625.478 пута (и словима --- милион шест стотина двадесет пет хиљада четири стотине седамдесет осам) пре него тебе и све које си саветовао (укључивши и ове које, макар тренутно, не саветујеш).
alselone alselone 20:46 11.05.2014

Re: Napreduješ Krle

Када бих прихватио тезу о просвећеном аутократи (а то не прихватам), изабрао бих Синишу Ковачевића 1.625.478 пута (и словима --- милион шест стотина двадесет пет хиљада четири стотине седамдесет осам) пре него тебе и све које си саветовао (укључивши и ове које, макар тренутно, не саветујеш).


Saglasan !


NOT.
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:20 11.05.2014

Re: Napreduješ Krle

Nebojsa Krstic
Pa svi šefovi stranaka su autokrate.A što se tiče prosvećenog apsolutiste pa zar već 13 godina ne negujemo prosvećenog predstolonaslednika koji ima apanažu i status kao da je vladar a još smo formalno republika mada ni zastava ni himna na to ne ukazuju.

Ma jesu oni autokratčići...ali nama treba ozbiljan autokrata Titovog kova.

Nama trebaju ljudi na čelu satranaka ljudi kakvi su bili Ljuba Davidović, Desimir Tošić...... valjda je to trebalo prvo DS da ukapira.
not2old2rock not2old2rock 23:27 11.05.2014

Re: Napreduješ Krle

Milan Karagaća

Nama trebaju ljudi na čelu satranaka ljudi kakvi su bili Ljuba Davidović, Desimir Tošić


Vi komunci nikako da odustanete od pravljenja stranaka, pored svojih partijskih kojih imate nekoliko, dokle?
jkt2010 jkt2010 01:50 12.05.2014

Re: Napreduješ Krle

st.jepan

A gde si ti video prosvećenog apsolutistu?

Lee Kuan Yew
hajkula1 hajkula1 15:33 12.05.2014

Re: Napreduješ Krle

alselone
Када бих прихватио тезу о просвећеном аутократи (а то не прихватам), изабрао бих Синишу Ковачевића 1.625.478 пута (и словима --- милион шест стотина двадесет пет хиљада четири стотине седамдесет осам) пре него тебе и све које си саветовао (укључивши и ове које, макар тренутно, не саветујеш).


Saglasan !






st.jepan st.jepan 16:08 12.05.2014

Re: Napreduješ Krle

jkt2010
st.jepan

A gde si ti video prosvećenog apsolutistu?

Lee Kuan Yew

Jeste, bio je, ali ni prineti našem Titi.
jkt2010 jkt2010 05:57 13.05.2014

Re: Napreduješ Krle

st.jepan
jkt2010
st.jepan

A gde si ti video prosvećenog apsolutistu?

Lee Kuan Yew

Jeste, bio je, ali ni prineti našem Titi.

Sta jes jes.. vidi nas, vidi njih..
Unfuckable Unfuckable 00:45 11.05.2014

šta bi trebalo...

da radi opozicija?
scenario 1, meni miliji:
Za početak, bilo bi sasvim pošteno i korisno, da se spali.
Ali nas sve da pozove da gledamo (i dolijemo benzina ako usfali, mislim da se ne bi štedelo)
A onda, posle da proba da se rodi iz pepela,to bi bio poduhvat.

scenario 2, na žalost, realniji:
koja bre opozicija, pa samo vam pertle vire iz Njegovog Anusa?!
Jaril Jaril 01:28 11.05.2014

Re: šta bi trebalo...

A onda, posle da proba da se rodi iz pepela,to bi bio poduhvat.

Мотивациони видео?

maksa83 maksa83 02:17 11.05.2014

Re: šta bi trebalo...

Мотивациони видео?

Nadam se da neću ispasti homofoban, pošto to stvarno nema veze ni sa stajlingom ni sa imidžom, ali Rajz Lajk A Pines je jedna od gorih skladbi koja se pojavila od kad je pračovek odapeo luk i tako učinio <pinnnggg> i nastavio sa tim da se zeza sledećih 40000 godina.

Ne, stvarno, previše je loša čak i za Evroviziju.
blue92 blue92 10:26 11.05.2014

Re: šta bi trebalo...

samo vam pertle vire iz Njegovog Anusa


makazice, brzo!! e, da se ne bi samoizvukli u zgodnom momentu
ostani g. do kraja.


Nadam se da neću ispasti homofoban

ja znam da nisam homofob, pa ne marim šta ću da ispadnem
dakle, juče mi jedan od moja dva offspringa pusti ovaj video
a bez prethodne pripreme (samo da kažem: znamo nekoliko normalnih lgbt)
posle tri sekunde rekoh: "ovo je muško" i kako je video išao dalje u meni je rasla mučnina..

protivprirodni blud na blogu (Ovaj nas uporno siluje ispraznostima) na izborima (siluju nas čime god se sete) na pevačkim nadmetanjima (u nedostatku pravih pesama siluju nas jeftinim šokovima)

FUJ to..

zamisli život bez raznih krla i evrovizija
zamisli život drugačiji od ovog
Gospodja Klara Gospodja Klara 10:33 11.05.2014

Re: šta bi trebalo...

Ne, stvarno, previše je loša čak i za Evroviziju.


Na stranu kvalitet skladbe (nisam htela da kliknem, ali moj kažiprst odavno ima sopstvenu volju, i ne vredi što se opekao milion puta), pojava je vrlo inspirativna.



freehand freehand 10:37 11.05.2014

Re: šta bi trebalo...

protivprirodni blud na blogu (Ovaj nas uporno siluje ispraznostima)

Ko te siluje?
I šta te uopšte nagoni da otvoriš blog silovatelja sa svešću da ćete ti i nas biti silovani? Mora da tu ima nešto, neka boles', neka mađija?
blue92 blue92 10:49 11.05.2014

Re: šta bi trebalo...

free, odbi´


freehand freehand 10:52 11.05.2014

Re: šta bi trebalo...

blue92
free, odbi´



Ok, ok... Mada to gicanje sa uživanjem meni stvarno ne deluje baš regularno.
maksa83 maksa83 11:34 11.05.2014

Re: šta bi trebalo...

Gospodja Klara
Ne, stvarno, previše je loša čak i za Evroviziju.


Na stranu kvalitet skladbe (nisam htela da kliknem, ali moj kažiprst odavno ima sopstvenu volju, i ne vredi što se opekao milion puta), pojava je vrlo inspirativna.


Skroz inspirativna:

Pobednica Evrovizije Zakazala Nastup Na Ravnoj Gori
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:04 11.05.2014

Re: šta bi trebalo...

Nadam se da neću ispasti homofoban, pošto to stvarno nema veze ni sa stajlingom ni sa imidžom, ali Rajz Lajk A Pines je jedna od gorih skladbi koja se pojavila od kad je pračovek odapeo luk i tako učinio <pinnnggg> i nastavio sa tim da se zeza sledećih 40000 godina.

Ne, stvarno, previše je loša čak i za Evroviziju.


Baš sam na Tviteru pročitao komentar koji se uklapa u ovu temu, pa ga prenosim na originalnom francuskom jeziku:

"Realno, baš boli kurac Končitu za vaše mišljenje."

(Bloody Unuka @unuka_ )
freehand freehand 13:08 11.05.2014

Re: šta bi trebalo...

Nebojsa Krstic
Nadam se da neću ispasti homofoban, pošto to stvarno nema veze ni sa stajlingom ni sa imidžom, ali Rajz Lajk A Pines je jedna od gorih skladbi koja se pojavila od kad je pračovek odapeo luk i tako učinio i nastavio sa tim da se zeza sledećih 40000 godina.

Ne, stvarno, previše je loša čak i za Evroviziju.


Baš sam na Tviteru pročitao komentar koji se uklapa u ovu temu, pa ga prenosim na originalnom francuskom jeziku:

"Realno, baš boli kurac Končitu za vaše mišljenje."

(Bloody Unuka @unuka_ )

Ih, pa to je mnogo, mnogo starije.
Naime, Raziji Mujanović skandirali da je muško, a trener je teši: "Ma igraj Razo, boli te qrac!"
Gospodja Klara Gospodja Klara 13:13 11.05.2014

Re: šta bi trebalo...

Skroz inspirativna:


(klik)

predatortz predatortz 16:45 12.05.2014

Re: šta bi trebalo...

Naime, Raziji Mujanović skandirali da je muško, a trener je teši: "Ma igraj Razo, boli te qrac!"


Prisustvovao lično:

U kafiću sedi Raza sa društvom. Preko puta nje preslatka puterica, 17 - 18 godina. Mala ne skida pogled sa Raze. Carica se okreće i ladno kaže maloj:

"Šta je pićko, šta gledaš? Ljepota nije prelazna!".
Черевићан Черевићан 00:45 11.05.2014

'бемлига

Опозиција нам данас
(што наВласти била)
садашњој нек' чини Власти
исто што јој ова је чинила

док опозит њој је била
(можда успе шта је наумила)
prapra prapra 05:09 11.05.2014

sabornost


Šta da radi opozocija. Pošto si ti postavio ovo pitanje, a zatim dao odgovor koji se može svesti na- pomognimo Vučiću u teškom poslu koji ga čeka. Da sam neko prvo bih tebe izbacio iz stranke i to obećao svima koji misle da je sabornost put do relevantnosti.
Opozicija, a pod tim mislim samo na DS, treba da ih minira na svakom koraku, da izlazi iz Skupštine kad kod krenu razni babići da vredjaju i prete. Da podnosi redovno krivične i prekršajne prijave protiv svega što misle da je nezakonito. Da bojkotuju RTS. Da daju do znanja prodavačima magle da će iako su mali i slabi ujedati jako. Da drže mitinge po gradovima. Jednostavno- da nam daju do znanja da su spremni za rat protiv ovih jahača magle.
Ubedite nas da ste spremni za rat i da nas nećete izdati.
looping looping 08:20 11.05.2014

Re: sabornost

prapra

Šta da radi opozocija. Pošto si ti postavio ovo pitanje, a zatim dao odgovor koji se može svesti na- pomognimo Vučiću u teškom poslu koji ga čeka. Da sam neko prvo bih tebe izbacio iz stranke i to obećao svima koji misle da je sabornost put do relevantnosti.
Opozicija, a pod tim mislim samo na DS, treba da ih minira na svakom koraku, da izlazi iz Skupštine kad kod krenu razni babići da vredjaju i prete. Da podnosi redovno krivične i prekršajne prijave protiv svega što misle da je nezakonito. Da bojkotuju RTS. Da daju do znanja prodavačima magle da će iako su mali i slabi ujedati jako. Da drže mitinge po gradovima. Jednostavno- da nam daju do znanja da su spremni za rat protiv ovih jahača magle.
Ubedite nas da ste spremni za rat i da nas nećete izdati.

A mogli bi i da naprave koaliciju sa SRS-om i od njih nauče taktiku.
prapra prapra 15:15 11.05.2014

Re: sabornost

looping

A mogli bi i da naprave koaliciju sa SRS-om i od njih nauče taktiku.

Kako da ti kažem. Vremena su vunena i ovo što Krstić predlaže garantovano vodi nestajanju DS-a. U to sam siguran.
looping looping 18:02 11.05.2014

Re: sabornost

prapra
looping

A mogli bi i da naprave koaliciju sa SRS-om i od njih nauče taktiku.

Kako da ti kažem. Vremena su vunena i ovo što Krstić predlaže garantovano vodi nestajanju DS-a. U to sam siguran.

Sve opcije vode nestajanju DS-a osim jedne: radikalne izmene stranke i priznanja krivice pred glasačima. Evo, i Dačić shvata da je gotov ako ne napravi radikalne izmene i to nije samo zavaravanje glasača.
A onaj ko smatra da su glasači pogrešili što nisu glasali za njega - sretan mu put u nestajanju.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:17 11.05.2014

Re: sabornost

Sve opcije vode nestajanju DS-a osim jedne: radikalne izmene stranke i priznanja krivice pred glasačima. Evo, i Dačić shvata da je gotov ako ne napravi radikalne izmene i to nije samo zavaravanje glasača.
A onaj ko smatra da su glasači pogrešili što nisu glasali za njega - sretan mu put u nestajanju.

Nisi ti jedini ovde stručnjak za politički marketing.

Meni bi, na oprimer, lakše za debatu bilo kad bi svako od vas, ko misli da zna bolje oid mene, dopisao koje je izbore vodio, za koju stranku i kakav je ostvario rezultat.
blogovatelj blogovatelj 18:38 11.05.2014

Re: sabornost

Meni bi, na oprimer, lakše za debatu bilo kad bi svako od vas, ko misli da zna bolje oid mene, dopisao koje je izbore vodio, za koju stranku i kakav je ostvario rezultat.


Što nas onda pitaš šta da radite, ako znaš?
Kad je muka "de je Đuka" - kad jebete Đuku ne zovete.
looping looping 18:51 11.05.2014

Re: sabornost

Nebojsa Krstic
Sve opcije vode nestajanju DS-a osim jedne: radikalne izmene stranke i priznanja krivice pred glasačima. Evo, i Dačić shvata da je gotov ako ne napravi radikalne izmene i to nije samo zavaravanje glasača.
A onaj ko smatra da su glasači pogrešili što nisu glasali za njega - sretan mu put u nestajanju.

Nisi ti jedini ovde stručnjak za politički marketing.

Meni bi, na oprimer, lakše za debatu bilo kad bi svako od vas, ko misli da zna bolje oid mene, dopisao koje je izbore vodio, za koju stranku i kakav je ostvario rezultat.

U redu, priznajem, razmahujemo se tu sa savetima a iskustvo - nula. Verovatno da je naš ugao gledanja više onako - "narodski", odnosno onih koji samo glasaju.
hajkula1 hajkula1 23:03 11.05.2014

Re: sabornost

Nebojsa Krstic
Sve opcije vode nestajanju DS-a osim jedne: radikalne izmene stranke i priznanja krivice pred glasačima. Evo, i Dačić shvata da je gotov ako ne napravi radikalne izmene i to nije samo zavaravanje glasača.
A onaj ko smatra da su glasači pogrešili što nisu glasali za njega - sretan mu put u nestajanju.

Nisi ti jedini ovde stručnjak za politički marketing.

Meni bi, na oprimer, lakše za debatu bilo kad bi svako od vas, ko misli da zna bolje oid mene, dopisao koje je izbore vodio, za koju stranku i kakav je ostvario rezultat.




Šta da radim kad vidim rezultate 12 godina vlasti. Znači, sama sam kriva što sam provrištala, lopovi da vrate ukradeno? I Tadić je na kraju progovorio, da bezobrazno bogati ulože neki dinarčić u recimo gradnju mosta, a tebi i dalje nije jasno?
Ne dam glas lopovima, burazerima i ostalom korovu. Najiskrenije želim ozbiljnu proveru imovine i zaplenu nelegalno stečenog.
hajkula1 hajkula1 22:48 12.05.2014

Re: sabornost

prapra


Opozicija, a pod tim mislim samo na DS,



Koja?

Koja DS?
urbana_gerila urbana_gerila 23:29 12.05.2014

Re: sabornost


Nebojsa Krstic

Meni bi, na oprimer, lakše za debatu bilo kad bi svako od vas, ko misli da zna bolje oid mene, dopisao koje je izbore vodio, za koju stranku i kakav je ostvario rezultat.


da li se ti to žališ ili hvališ?
kakav to kredibilitet smatraš da uživa savetnik kome klijent posle savetovanja postane ne samo gubitnik nego i jurodivi gubitnik?

ne znam šta misle drugi, ja i tvrdim da si ti svojim savetnikovanjem ključno doprineo da sns dođe na vlast.
nisu oni dobili izbore, ti i slični tebi ste ih, i bukvalno, doveli na vlast.
neću o svim razlozima, bilo ih je previše i za mnogo bogatiju i uređeniju zemlju od srbije, a ne vidite ih samo vi koji mislite da ogledalo laže.
ja ću o nečemu iz tvog domena:
stručnjače za dobijanje izbora, neka bude i da je naknadna pamet, a nije, tadić nije smeo da pre vremena raspiše i predsedničke, to valjda samo vama nije bilo jasno.
i, još, marketinški stručnjače, i njihov stiropor i džakovi sa ukradenim glasovima bili su manji praziluk od vaše arogantne kampanje blaćenja za koju samo vi niste bili svesni kakav će, u kombinaciji sa vašim postignućima iz prethodnih godina, kontraefekat izazvati kod građana.

nisam radio ni za jednu stranku, nisam ni vodio ni dobio nikakve izbore, baš kao i ti pre tvoje prve kampanje.
šta misliš, da li ja onda imam pravo da, bar, komentarišem izbornu kampanju?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:23 15.05.2014

Re: sabornost

Što nas onda pitaš šta da radite, ako znaš?
Kad je muka "de je Đuka" - kad jebete Đuku ne zovete.

Jes ti čito blog? Ništa te nisam pitao, nego sam napisao šta treba.

Komentarisanje je slobodno, pa ako neko ima bolju ideku, može da je stavi ovde. Al, vidim, nema. A većina, po običaju drnda vunu, iz čega zaključujem da ima vlast kakvu i zaslužuje.
alselone alselone 08:17 11.05.2014

Vratite mlade i perspektivne nazad u zemlj

stefan.hauzer stefan.hauzer 10:00 11.05.2014

.

Moje gimnazijsko znanje logike kaže da iz ove tri premise proizilazi samo jedan zaključak: opozicija treba da formuliše politiku aktivne miroljubive koegzistencije
.

filipe ,izađi iz krla!



tihuj tihuj 10:02 11.05.2014

tihovanje

verovatno si cuo izraz tihovanje.posle sve tvoje nekompetentnosti u sveri politickog marketinga gde si najvise tvojom zaslugom zeznuo stvar a i onog sirotog Borisa koji ti je idolski beskrajno naivno verovao,doveo si nas da nam Toma bude predsednik, Vucic premijer, a Dacic minsitar ino koji ne zna da bekne ino. strani jezici su mu stvarno strani. E to je debakl Krsticu gde bi se svaki iole odgovoran savestan covek povukao vecno iz javnosti i molio narod za oprostaj. Kao prvi odgovoran korak odustani od utiska nedelje jer te inoako zovu kad nemaju koga.
noboole noboole 10:20 11.05.2014

Re: tihovanje

Sve sto treba da uradi opozicija je da ubedi biracko telo da iste opste ciljeve moze da dostigne efikasnije, postenije i bezbolnije u odnosu na trenutnu vlast.

stefan.hauzer stefan.hauzer 10:27 11.05.2014

Re: tihovanje

.posle sve tvoje nekompetentnosti u sveri politickog marketinga gde si najvise tvojom zaslugom zeznuo stvar a i onog sirotog Borisa koji ti je idolski beskrajno naivno verovao

to sam i ja dugo mislio,a onda je tadić
(pre neki dan)
progovorio u kažiprstu i čovek je
; u nekoj trećoj dimenziji
ubeđen da je genijalni političar kojeg ljudi jednostavno ne kapiraju,jer nisu dovoljno prosvećeni.

žurka je oko 9.15

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:40 11.05.2014

Re: tihovanje

Kao prvi odgovoran korak odustani od utiska nedelje jer te inoako zovu kad nemaju koga.

Ne, brate! Zovu me jer si ti otkazao u zadnji čas.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana